[PC] Battlefield 2 - deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

jagermeister schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:18:
[...]
Ligt ws aan je warez-versie ;) O-)
Dus we gaan bij elk probleem zeggen dat het aan de warez versie ligt?

Want ik kan je melden dat ik dus problemen met BF2 heb met een gekochte, echte DVD-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Hoe zit dat kit unlocken nu ... heb al een aantal uurtjes gespeeld ... wat basic medailles en een rang omhoog (mbv die progress meter) .... maar ik kan nergens een van die kits unlocken ... niet in de BF2HQ... of ingame > CAPS en dan dat icoontje achter een kit (is nog steeds overal een greyed-out slotje) ... of moet je 2 rangen promoveren om pas een kit te unlocken ???

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
[Klaagmode]
Bf2 is tot nu toe wel leuk, maar ik word helemaal *#^# van die lui die maar per default op "punish" rammen als ze weer eens tegen een tank aanlopen.
Dit moet er echt uit in een patch ofzo, want je bent geneigd om uit pure irritatie ook maar die ander
dan te gaan bestraffen.

Zit het hele net vol met pubers en speelt er niemand van boven de 20 dit spel?

Een beetje nadenken zou fijn zijn.

Nog zo'n voorbeeld wat ik vandaag al enige malen ben tegengekomen :
Van die lui die voorin de helicopter gaan zitten en dan niet schieten, maar er halverwege uitspringen.
En dan ook nog vergeten om een parachute te openen.

Mijn god als dit zo blijft dan speel ik wel met de bots [/klaagmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Anoniem: 68393 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:53:
[...]

Waarom dat? Ik kijk net bij mijn status en er staat nu "Verzonden", vanmorgen stond er nog "In behandeling". Reken er maar op dat je hem morgen hebt.

EDIT:
Lees net op GCShop ook dat er nu 30/6 staat. Nog steeds verzonden hier. Ze zullen waarschijnlijk allemaal naar de pre-orders zijn verdwenen.
Battlefield 2 staat nog op preorder daar.
Ik heb ook gepreordered (4 juni) en hier staat ie nog op "in behandeling". huhu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Anoniem: 91635 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:59:Battlefield 2 staat nog op preorder daar.
Ik heb ook gepreordered (4 juni) en hier staat ie nog op "in behandeling". huhu
Oh, hopelijk sturen ze hem toch snel op. Ik had hem al in april besteld namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 68393 op 22-06-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 09:18
BaT schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:58:
Hoe zit dat kit unlocken nu ... heb al een aantal uurtjes gespeeld ... wat basic medailles en een rang omhoog (mbv die progress meter) .... maar ik kan nergens een van die kits unlocken ... niet in de BF2HQ... of ingame > CAPS en dan dat icoontje achter een kit (is nog steeds overal een greyed-out slotje) ... of moet je 2 rangen promoveren om pas een kit te unlocken ???
Bij eerste rang krijg je eerder kans op commander plek. Dus waarschijnlijk bij 2e rang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

HaseMike schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:59:
[Klaagmode]
Bf2 is tot nu toe wel leuk, maar ik word helemaal *#^# van die lui die maar per default op "punish" rammen als ze weer eens tegen een tank aanlopen.
Dit moet er echt uit in een patch ofzo, want je bent geneigd om uit pure irritatie ook maar die ander
dan te gaan bestraffen.

Een beetje nadenken zou fijn zijn.

Nog zo'n voorbeeld wat ik vandaag al enige malen ben tegengekomen :
Van die lui die voorin de helicopter gaan zitten en dan niet schieten, maar er halverwege uitspringen.
En dan ook nog vergeten om een parachute te openen.

Mijn god als dit zo blijft dan speel ik wel met de bots [/klaagmode]
Op dit moment kun je met de illegale versie nog online.. Ik weet zeker dat dit zometeen niet meer mogelijk is op de 'legale' servers. Dan zal het teamwork beter gaan en het n00b-ish gedrag verminderen. Trust me...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32

Tubby

or not to be

HaseMike schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:59:
[Klaagmode]
dan te gaan bestraffen.

[/klaagmode]
pubers kun je nou eenmaal niet patchen.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:14:
[...]

pubers kun je nou eenmaal niet patchen.
Wijsneus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

The Widow Maker schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:33:
ik ben dat spel nou al spuugzat :r

die klere artillery verpest de hele gameplay, gatverdamme wat een laag nivo van fraggen. en dan zeggen ze over de chat nog pwned ook. ja daaaag...... ik ga wel BF1942 origineel kopen ofzo, dat soort rommel zat teminste niet in DC
Lol als je weet waar ze artlillery droppen......
waarom heb je er dan zo problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

FoggyFreek schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:11:
[...]

Op dit moment kun je met de illegale versie nog online.. Ik weet zeker dat dit zometeen niet meer mogelijk is op de 'legale' servers. Dan zal het teamwork beter gaan en het n00b-ish gedrag verminderen. Trust me...
Ik weet niet zo zeker of dat het geval wel zal zijn eigenlijk. Het moeten kopen van een game zegt niets over het gedrag van de spelers.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

FoggyFreek schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:11:
[...]

waarom weet je zo zeker dat het opgelost wordt? Spel is toch al een paar dagen uit in de VS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 19:31
Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:34:
[...]

Ik weet niet zo zeker of dat het geval wel zal zijn eigenlijk. Het moeten kopen van een game zegt niets over het gedrag van de spelers.
neej vind ik ook.. als iemand mij teamkilled druk ik automatisch op not punsih of forgive wat is ut.. en ik vraag altijd netjes of er iemand mee wilt in de chopper ofzow.. dusz.. ik heb trouwes dusz de warez versie... en jah ik ben ook een puber maar so what!?... dat heeft echt niks met dom doen te maken hoor.. ik heb gewoon de warez versie gedownload omdat ik het geld er gewoon niet voor heb.. dat geld wat ik wel heb moet natuurlijk in hardware gestoken worden >:)

[ Voor 13% gewijzigd door jimbojansen op 22-06-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

[...]

Stel je neemt 100 ontzettende lamers. Als ze online een spel spelen dan teamkillen ze erop los.
Eerder gaf je aan dat er ook mensen zijn die een spel kopen voor 50 euri en dan toch gaan lopen teamkillen. Dat zal best, maar je moet toegeven dat van die 100 lamers er nu zeker 80 met een illegale versie spelen. Dat betekent dat als de warezversie dalijk niet meer online kan toch mooi 80% van de lame teamkillers niet meer online kan!!!! Je zal het niet met me eens zijn (dat verbaast me niks!!!) en al maak je er 30/70 van (ik kan je verzekeren dat je er dan ver naast zit!!!!) dan zijn we nog steeds van 30% van de teamkillers af!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 22-06-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:57
[...]

De drempel om het spel te gaan spelen ligt hoger (een eurootje of 50 hoger). Ik denk dat je dus wel kunt stellen dat mensen die 50 euro voor het spel overhebben het spel wel serieus zullen spelen. Maar goed, je blijft altijd mensen houden die "zich niet gedragen", omdat ze dat leuk vinden of omdat ze daar eens zin in hebben.

* phYzar wacht ongeduldig tot het spel op de deurmat ploft

offtopic:
BaCoNL :)

[ Voor 16% gewijzigd door phYzar op 22-06-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:35:
[...]

waarom weet je zo zeker dat het opgelost wordt? Spel is toch al een paar dagen uit in de VS..
Dit spel werkt met een key. Ik ken maar erg weinig spellen die je met een keyegenerator gewoon online kan blijven spelen (zeker van EA), daarentegen aardig wat spellen waarbij het aanvankelijk wel kon en later ineens niet meer (ook van EA). Ik denk dat je er dus wel vanuit kan gaan dat dit opgelost gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 77857 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:35:
[...]

jij bent zo iemand die geen zin heeft of geen geld heeft om het orginele spel te halen. Dat is wel duidelijk :9

Ze zouden echt dom zijn als ze dat niet zouden doen........maar weet zeker dat ze het wel doen. Iig bij de vorige bfs wel

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:59

Bever!

3

man man, koop je een spel.
installeren --> installshied laadt tot 99% en klapt er dan uit zonder melding.
iemand een suggestie? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147531

wordt de NVIDIA GeForce FX 5200 nou wel of niet ondersteunt want bij de demo staat hij niet in het rijtje maar bij deze startpost wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 10456 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:41:
[...]

Stel je neemt 100 ontzettende lamers. Als ze online een spel spelen dan teamkillen ze erop los.
Eerder gaf je aan dat er ook mensen zijn die een spel kopen voor 50 euri en dan toch gaan lopen teamkillen. Dat zal best, maar je moet toegeven dat van die 100 lamers er nu zeker 80 met een illegale versie spelen. Dat betekent dat als de warezversie dalijk niet meer online kan toch mooi 80% van de lame teamkillers niet meer online kan!!!! Je zal het niet met me eens zijn (dat verbaast me niks!!!) en al maak je er 30/70 van (ik kan je verzekeren dat je er dan ver naast zit!!!!) dan zijn we nog steeds van 30% van de teamkillers af!!!
De tijd zal het ons vertellen. Nu is alles natuurlijk ook nieuw voor mensen. Mensen gaan dingen uit proberen. Het aantal tkers zal daardoor later wel terug lopen maar nogmaals, dat je een game moet kopen zegt totaal niets over het gedrag van de spelers imho. Jouw percentages lijken me dan ook totaal uit de lucht gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Copyman schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:50:
[...]

Heb je hem van de postbode gekregen, of gewoon via een koerier (busje)? :)
Koerier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:09:
[...]

Kan niet, je sterft gewoon 8)7
en als t wel kon had je t dan ook nog gedaan :/ ??
Kan toch gebeuren.... Zowiezo, omdat het een pure gok is waar die krat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Anoniem: 147531 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:54:
wordt de NVIDIA GeForce FX 5200 nou wel of niet ondersteunt want bij de demo staat hij niet in het rijtje maar bij deze startpost wel O-)
met de demo (en ook de niet legale versie) werkt het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13987

Mijn NL-server Wolfgaming.net-EU #1 Hydra is als het goed is zsm een official ranked server, en vanavond hopelijk 64 players ipv 32.

Even afwachten totdat EA de schakelaar omzet, dan is er weer wat meer plek om ranked te spelen met een goede ping :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:57:
[...]

De tijd zal het ons vertellen. Nu is alles natuurlijk ook nieuw voor mensen. Mensen gaan dingen uit proberen. Het aantal tkers zal daardoor later wel terug lopen maar nogmaals, dat je een game moet kopen zegt totaal niets over het gedrag van de spelers imho. Jouw percentages lijken me dan ook totaal uit de lucht gegrepen.
er zit wel iets achter de lamers zijn meestal de kinderen van 15 jaar en jonger. En met die leeftijd kunnen ze vaak nog geen spel betalen. Gevolg minder lamers bij een spel van van 50 euro als illegaal of met de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

[...]

De tijd zal het jouw niet vertellen want JIJ koopt het spel niet. JIJ zeikt het spel alleen maar af iedere dag.

Kan je niet gewoon in een thread gaan posten van een spel wat je WEL leuk vind?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Anoniem: 147531 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:54:
Ja kan wel,een maatje van mij heeft een FX 5200 256 MB van Asus en hij werkt wel
maar alles op low en 800 x 600 resolutie.. Is speelbaar maar het ziet er dan echt net uit
als bf 1942 .. Op de Squats en Commander mod na dan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
BaT schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:58:
Ik ben lance corporal (spelling?) en toen ik net opnieuw inlogde kreeg ik een melding dat ik een wapen kon unlocken.

heb overigens het medic wapen unlocked.
nu ben ik een medic, maar mn wapen is ongeveer die van de US spec ops (alleen andere scope)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zucht mijn percentages zijn variabel zoals ik al aangaf, maar hoe je het ook bekijkt als dalijk de illegale versie niet meer online kan, wordt het teamkillen ook minder. Over het algemeen kan je er toch van uit gaan dat mensen die een spel kopen het ook serieus willen spelen? Dat begrijpt toch ieder helder denkend mens??? OK er zitten misschien mensen tussen die knaken teveel hebben en het alleen maar kopen om te gaan tken, maar dat zullen er echt niet zoveel zijn als nu hoor.

We zetten overigens maar een punt achter deze zinloze discussie. Back ontopic!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 22-06-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Wtf, ik kan niet eens meer in de servers komen.:S.. Ik word gelijk weer naar de server browser gebracht, zonder enige melding. Ff mijn op opnieuw starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Vet. Ik heb dit spel net ff gespeeld, de demo dan, en ik vind het echt een vet spel. Hij voldoet gelukkig aan m'n verwachtingen (tot nu toe). Eerst dacht ik, omdat EA er zich weer mee ging bemoeien, dat het een afknapper werd, maar dat neem ik terug. Ik vind die heli's en vliegtuigen echt heerlijk vliegen.

http://www.hw.eghuizen.freeler.nl/Battlefield2/

Hier ik heb ik wat screenshots op gezet waarbij ik ook ff wat heb geprobeerd wat jullie in deze en eerdere topics van BF2 hebben gedaan. ;) Dit zonder dood te gaan en screenshots zijn op volgorde.

Vind alleen jammer dat de Apache geen alt. fire heeft met van die hele sterke raketten. Dat was in DC wel het geval en die raketten vond ik zo fijn. Met die raketten kon je in 1 keer een voertuig verrot schieten.

Voor de rest is dit echt een top game en ik ga hem zeker kopen. :) Vind alleen jammer dat ze nog zo duur zijn, maar voor dit spel heb ik wel wat geld over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:31
Er zijn nieuwe drivers op guru3d: 77.62, zojuist getest en heerlijke IQ en merkbaar meer FPS. Ik dacht ik ga ff tippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DenniZ schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:06:
[...]

De tijd zal het jouw niet vertellen want JIJ koopt het spel niet. JIJ zeikt het spel alleen maar af iedere dag.

Kan je niet gewoon in een thread gaan posten van een spel wat je WEL leuk vind?
Jammer dat je zo kortzichtig bent in je posts. Ik heb nu al meerdere malen gepost dat ik nog steeds aan het dubben ben of ik de game wel of niet ga kopen. We gaan het vanzelf zien of de tkers minder gaan worden. Lees mijn eerdere posts ook eens zou ik zeggen. Blijkbaar zijn die je ontgaan.

Ik hoop trouwens dat ze het gaan fixen dat je gehurkt kan blijven als je bv om versterking roept. Nu ga je automatisch staan. Ik heb de full inmiddels even van iemand geleend. Die draait toch echt een stuk beter dan de demo. Grappig om met een buggy over die schansen heen te springen in sommige levels. Ik heb de full alleen nog niet online gespeeld (ik wil niet van zijn account gebruik maken). Ik vind de maps wel vrij weinig / op elkaar lijken trouwens. Het unlocken van wapens lijkt me wel een leuke toevoeging, tenminste als er steeds nieuwe wapens en unlockable content komt, maar dat denk ik niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 22-06-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan niet meer in de servers komen.. Firewall uitzetten helpt ook niet.. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 134870 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:23:
Ik kan niet meer in de servers komen.. Firewall uitzetten helpt ook niet.. Meer mensen dit probleem?
Heb je de officiele versie of een illegale copy? Het zou best eens kunnen dat ze nu de keys van de keymaker blocken. Anders is het waarschijnlijk gewoon een storing en zou je het straks weer kunnen proberen.

Ik hoor trouwens best veel mensen over connectieproblemen naar de servers. Hopelijk lossen ze dit snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:27:
[...]

Heb je de officiele versie of een illegale copy? Het zou best eens kunnen dat ze nu de keys van de keymaker blocken. Anders is het waarschijnlijk gewoon een storing en zou je het straks weer kunnen proberen.

Ik hoor trouwens best veel mensen over connectieproblemen naar de servers. Hopelijk lossen ze dit snel op.
Ik heb hem gekocht. Gelukkig, dat ik niet de enigste ben.. Ik dacht al, wat gebeurt er nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Hij is blijkbaar al uit :) Morgen maar eens halen.
Ik hoorde dat die commander mode in de hele versie uitgebreider is dan in de demo... ? (als dit met een simpel zoekwerkje in deze thread is op te lossen; antwoord niet, zoek het wel even op ;))

Heb er zin in :)
/edit
Niet kunnen vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Xrenity op 22-06-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Xrenity schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:28:
Ik hoorde dat die commander mode in de hele versie uitgebreider is dan in de demo... ? (als dit met een simpel zoekwerkje in deze thread is op te lossen; antwoord niet, zoek het wel even op ;)).
Wat had je dan nog meer verwacht van de commander mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 15:32
gekocht, gespeeld: heerst.

vreemde vraag: is de begin tune ergens in mp3 formaat te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Grijns schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:35:
gekocht, gespeeld: heerst.

vreemde vraag: is de begin tune ergens in mp3 formaat te vinden?
Als ie niet te vinden is kun je hem natuurlijk makkelijk zelf maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:34:
[...]

Wat had je dan nog meer verwacht van de commander mode?
Ik hoorde van iemand dat je alles in zo'n soort van 3d-RTS view kon zien als commander. Alle actie van bovenaf. Maar het antwoord is dus nee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Xrenity schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:36:
[...]

Ik hoorde van iemand dat je alles in zo'n soort van 3d-RTS view kon zien als commander. Alle actie van bovenaf. Maar het antwoord is dus nee? :)
Je bedoelt de view die je krijgt (ook in de demo) als je caps lock indrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Jah, maar dat was ook al in de demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:20:
[...]

Ik hoop trouwens dat ze het gaan fixen dat je gehurkt kan blijven als je bv om versterking roept. Nu ga je automatisch staan. .
Mee eens! Dit is inderdaad erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:45
dammit was net lekker bezig op een van de official europe servers (16A) blies ik in een grote circel dmv c4 veel enemies op, maar er liepen nog 8 anderen van mij :( nou was ik gekicked en er staat dat ik banned ben. hoe lang zou dat duren?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:37:
Jah, maar dat was ook al in de demo...
Ja, maar als je inzoomt is het wel een 3D-RTS view natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 08:09
Xrenity schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:28:
Ik hoorde dat die commander mode in de hele versie uitgebreider is dan in de demo... ? (als dit met een simpel zoekwerkje in deze thread is op te lossen; antwoord niet, zoek het wel even op ;))

Heb er zin in :)
/edit
Niet kunnen vinden.
Hij is officieel nog niet uit, alleen de Dynabyte heeft hem al verkocht terwijl dit niet mocht.
Morgen maar wat vroeger naar me werk, dan eerst ff snel die game halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heb hier een onboard Radeon 9100, op LOW draait hij goed dat is wel jammer, meerdere mensen een 9100 hier?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:40:
dammit was net lekker bezig op een van de official europe servers (16A) blies ik in een grote circel dmv c4 veel enemies op, maar er liepen nog 8 anderen van mij :( nou was ik gekicked en er staat dat ik banned ben. hoe lang zou dat duren?
Ik hoop lang, 8 teammates is niet iets wat je per ongeluk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137909

heeft er iemand enig idee hoe het kan dat me pc naar desktop gaat als de ronde voorbij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
Anoniem: 137909 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:46:
heeft er iemand enig idee hoe het kan dat me pc naar desktop gaat als de ronde voorbij is?
Bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Laatst online: 02-06 19:31
dikki dik schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:03:
[...]

er zit wel iets achter de lamers zijn meestal de kinderen van 15 jaar en jonger. En met die leeftijd kunnen ze vaak nog geen spel betalen. Gevolg minder lamers bij een spel van van 50 euro als illegaal of met de demo.
uhm.. volgens mij is dit gewoon een wilde gok hea.. of heb je harde bewijzen!?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:43:
[...]

pardon? kan je lezen? het was de 2de laatste vlag voor ik de c4 dropte en door de pressure verloren we de eerste vlag. ze konden zo doorstoten naar de 2de en de enige oplossing was opblazen. maar daar respawnde net weer 20 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:49:
[...]

pardon? kan je lezen? het was de 2de laatste vlag voor ik de c4 dropte en door de pressure verloren we de eerste vlag. ze konden zo doorstoten naar de 2de en de enige oplossing was opblazen. maar daar respawnde net weer 20 man
Ja, whatever, en het komt dan niet in je op om die 20 man wellicht even een kans te geven om terug te komen?

Laat me raden, je hebt de vlag uiteindelijk niet gehouden? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
wel dus, want er waren 3 tanks en 2 buggies kapot. in totaal 11 enemies killed. die stonden er dan ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:54:
wel dus, want er waren 3 tanks en 2 buggies kapot. in totaal 11 enemies killed. die stonden er dan ook bij.
:O vertel die sterke verhalen maar ergens anders en kom maar terug als je weet hoe lang je (terechte) ban duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Zo toch maar aangeschafd, geinstalled lkkr ff gegamed ff eten....Kga weer lkkr verder dacht ik zo, 1ste try geeft aan dat er wat met de verbinding is 2de try donderd me uit het hele spel terug naar desktop....moet niet zo doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
offtopic:
kolere, met dit soort feedback ben je waarschijnlijk nog niet zo ver gekomen in je leven he?
ik leg je de situatie uit en je komt nog steeds met zulke onnozele replies. Ik reageerde hier normaal maar het enige wat jij spuit is modder en negativiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:43:
[...]

ik weet niet hoor, maar ik had heel heel afentoe tk's van 3 en dat al alleen met een nade ( :+ jah sommige mensen zijn zo blind dat niet eens grenaten zien vliegen en lopen gewoon rustig door naar de enemy)
moet je nagaan wat er met c4 kan doen!

-----edit------

Maar ik moet wel toegeven Jeejha het is wel zeer een domme actie als er nog 8 teammates rondlopen rond die vlag en blaas ze maar allemaal op :S doe dat dan er na slim........

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 22-06-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Laatst online: 04-06 15:10
Zou iemand het covertje van het de dvd-versie in willen scannen op 600-1200 dpi ofzo?
Ik heb vandaag mijn commanders edition binnengekregen, in een leuk kartonnen doosje, maar daar binnen in zit een gewone jewel case :/ en ik zie toch liever een dvd doosje, zodat ie mooi bij mijn andere bf's past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
pcies en daarom, omdat het een automatische kick/ban is omdat hij telt hoeveel negatieve frags je maakt binnen zeer korte tijd, vroeg ik me af hoe lang zoiets duurt. en vervolgens krijg je alleen maar rommel als reply. in 1942 was het vaak een uur, afhankelijk van de server. de andere servers zijn overigens gewoon bereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:59:
offtopic:
kolere, met dit soort feedback ben je waarschijnlijk nog niet zo ver gekomen in je leven he?
ik leg je de situatie uit en je komt nog steeds met zulke onnozele replies. Ik reageerde hier normaal maar het enige wat jij spuit is modder en negativiteit
Leer het spel nou maar eerst spelen in singleplayer, en als je het voor mekaar krijgt om meer tegenstanders dan teammates neer te schieten moet je maar weer eens online proberen te spelen. :Y)

Vanavond even bekijken hoeveel spelers EA Europe official 16A heeft om je verhaal te verifieren, maar ik geloof er geen zak van. Vind je dat erg? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Jammer dat het spel vaak naar je desktop toe klapt.

Ik probeer vanmiddag even te spelen.. ik ben alweer 4x terug geklapt.. dan weer tijdens het spelen, dan weer bij het einde van een potje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Pfff hier prcies hetzelfde. Moeten ze dus echt wel wat op gaan verzinnen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:06:
[...]

Leer het spel nou maar eerst spelen in singleplayer, en als je het voor mekaar krijgt om meer tegenstanders dan teammates neer te schieten moet je maar weer eens online proberen te spelen. :Y)

Vanavond even bekijken hoeveel spelers EA Europe official 16A heeft om je verhaal te verifieren, maar ik geloof er geen zak van. Vind je dat erg? O-)
____Maar slim was hij ook niet___

:+ ehhehe :+ Laat ze volgende keer zich allemaal uitmoorden. is messchien een betere idee. en dan de resterende opblazen B)

Ik vraag me af waar jij met je hoofd zat toen je die muisklik gaf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
16A is weer bereikbaar en ga fijn verefiëren vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Als ode aan deel 1, check mijn 'Global score'. Hoe krijg ik het voor elkaar! ;)

Afbeeldingslocatie: http://img141.echo.cx/img141/7011/kitinfo2206050mn.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 22-06-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Epitome schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:11:
Als ode aan deel 1, check mijn 'Global score'. Hoe krijg ik het voor elkaar! ;)

[afbeelding]
Nice epi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is leuke bug ja, na ronde wisselen uit het spel terug naar je desktop gedonderd te worden...gggrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 21:34
Ik gebruik de ATI omega drivers en heb light settings op medium staan. Toen ik light nog op high had staan sloeg hij terug naar de desktop, nu niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9974

Waarom kan ik in godsnaam weer de gamma / brightness niet veranderen...was ook al zo in BF1942...sommige levels zijn zo donker... "zucht"

p.s. Binnenkort Drome LAN in Hengelo (www.drome.nl) ..eerste LAN party (2000+) waar BF2 veel gespeeld zal worden denk ik. :) Heb er echt zin in.. :P

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 9974 op 22-06-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Ach, ik was gisteren ook op dreef. Stond bovenaan... Had ik pas achteraf in de gaten dat ut geen ranked server was. :Z

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:06
Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:06:
[...]

Hij vind het vast erg. En ik ook trouwens. Jij laat goed zien waarom deze wereld zo verneukt is: geen vertrouwen hebben in wat anderen doen of zeggen, enkel zeiken. Ga rustig de boel verifiëren, als dat jou gelukkig maakt.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchCommando op 22-06-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Boehoe, gcshop kan hem deze week niet meer aan me leveren omdat ze teveel verkocht hebben :(
Hopen dat hij bij Dynabyte nog niet uitverkocht is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
volgens mij nog niet, maar ik zou zeggen bel even in de rondte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

DutchCommando schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:34:
[...]

Hij vind het vast erg. En ik ook trouwens. Jij laat goed zien waarom deze wereld zo verneukt is: geen vertrouwen hebben in wat anderen doen of zeggen, enkel zeiken. Ga rustig de boel verifiëren, als dat jou gelukkig maakt.
Stel je niet aan man! En 8 ( JA ACHT ) teammates slachten, dat kan ik ook niet begrijpen. Mijn record staat op 2 a 3 tegelijk. Zelfs met artilarry zou het nog lastig worden er per ongeluk 8 af te maken, laat staan met c4.
Als er 8 man om je c4 staan van je eigen team dan merk je dat toch wel op :?

NOFI hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 12:41

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

damn, GC shop heeft mij dezelfde boodschap gemaild. Nou ff bellen naar Dynabyte morgen dan, Amsterdam CB staat er nog niet bij dus dat kan ik dan meteen updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:50

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 45027 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:04:
[...]

Stel je niet aan man! En 8 ( JA ACHT ) teammates slachten, dat kan ik ook niet begrijpen. Mijn record staat op 2 a 3 tegelijk. Zelfs met artilarry zou het nog lastig worden er per ongeluk 8 af te maken, laat staan met c4.
Als er 8 man om je c4 staan van je eigen team dan merk je dat toch wel op :?

NOFI hoor
Volgens hem staan er 19 man op een klein plekje waaronder bijna zijn hele team en toch blaast hij het op? Terechte ban dan toch? Je kijkt toch zeker wel uit voordat je iets opblaast, kan me voorstellen dat jouw teammates dan pissig worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
hij heeft nog altijd meer tegenstanders gedood dus heeft het nut gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals je in het SPV-topic, is dat dus wel het geval.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-06-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
jimbojansen90 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:48:
[...]

uhm.. volgens mij is dit gewoon een wilde gok hea.. of heb je harde bewijzen!?...
Natuurlijk is niet iedereen zo, maar over het algemeen is het wel zo dat de wat oudere (lees meer volwassenen) spelers. Eerder nadenken en zich normaal gedragen.

En denk maar eens barstte jij toen je 13 jaar was van het geld? Denk het niet. Jah je kan een krantenwijk hebben, maar lang niet iedereen heeft dat en de vraag is houden ze nog geld over voor bf2 er zijn natuurlijk genoeg andere leuke dingen. Ik denk daarom ook zeker dat het aantal lamers minder is met de volledige versie (legaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:14:
[...]

Volgens hem staan er 19 man op een klein plekje waaronder bijna zijn hele team en toch blaast hij het op? Terechte ban dan toch? Je kijkt toch zeker wel uit voordat je iets opblaast, kan me voorstellen dat jouw teammates dan pissig worden :X
Ben jij Morpheus2k toevallig online? Heb dan een mooi potje tegen je gespeeld :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136623

Bij welke onlineshop heb ik hem snel en is betrouwbaar?
Dynabite zit niet echt in de buurt,en online bestellen duurt langer bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:00:
[...]

Ben jij Morpheus2k toevallig online? Heb dan een mooi potje tegen je gespeeld :9
Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Battlefield 2 roxxor me foxxor ! 1337 game experience ! W00000000000000000t!!!!!!!!

Ik ga meestal solo spelen ( alhoewel ik merk bij sommige servers dat ik pas mag spawnen als ik in een squad zit ), en dan loop je naar het meeste verre punt van de opposition, ben je al over helft van het overnemen van het ount (wat heel makkelijk gaat aangezien er meestal niemand is dan) , gooit je commander er dan een arty op !!! WTF !? meteen straffen is de boodschap. Ook mensen die met voortuigen te veel klooien rondom spawn punten, en dus soms ook mij scheppen terwijl ik er nog maar net spawn > krijgen meteen wat nekatiefe punten toegewezen... Eigenlijk meestal iedereen, want zoals eerder werd vermeld, als ik soms iemand per ongeluk dood rij ( ik cruse met top snelheid met een buggy over een mooi geslingerde weg door het landschap , en zo'n teammate loopt op het midde van de weg ipv de berm... tja en dan probeer je hem uit te wijken, raak je hem toch net en hij is instant dood) straft die je ook meteen ... beetje hopenloos ..

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dus jij bent zelf het type dat meteen punished terwijl jij zelf niet uitkijkt? :?
Kom op man, maakt het spel écht niet leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 07:36
Het jammerste vindt ik de lag op de ranked servers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die ook naar desktop worden gedonderd bij wissel met een ati, vpurecover uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehh? Hebben jullie geen problemen met het inloggen bij battlefield 2 servers? Ff opnieuw installeren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Ik draai de nvidia driversdie bij de demo zat maar is dit nu de beste driver voor een 6800gt of moet ik toch die van de nvidia website gebruiken?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 127568 op 22-06-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zowat alle ranked servers zitten vol :/
Jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

waarom doet ie het niet bij mij :?
ik krijg een zwart scherm ff en dan springt ie weer terug naar m'n desktop

ik heb mapje profiles al een keertje verwijderd (zoals in de readme staat)

ligt dat dan echt aan m'n videokaart jah?

een gf4 ti4600 :/
amd2800+
512 ram

wou ff die demo testen, ik weet dat die config nou niet je van het is :P

offtopic:
ben zwaar BFV verslaafd, ik ga m'n PC wel aanpassen dan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rebels op 22-06-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:22:
Ik draai de nvidia driversdie bij de demo zat maar is dit nu de beste driver voor een 6800gt of moet ik toch die van de nvidia website gebruiken?
Probeer de 77.62 Het beste;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben julie ook die onzin als je battlefield opstart, dat er meteen een veld wordt geladen? :?
Kheb ff in een ranked server gespeeld, wat een lag en i nde statistieken kon ik ook nix terug vinden.
PATCH schiet op!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:31:
Hebben julie ook die onzin als je battlefield opstart, dat er meteen een veld wordt geladen? :?
Kheb ff in een ranked server gespeeld, wat een lag en i nde statistieken kon ik ook nix terug vinden.
PATCH schiet op!!!!
Je moet BF2 opstarten door op BF2 te klikken, niet op de "play now online bladiebla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 17:19
Af en toe weet je ook niet meer welke drivers je moet nemen.....weer een nieuwe @ Nvidia.com.
Version: 77.72 Release Date: June 22, 2005 WHQL Candidate

Ga deze maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W00t, dat is dé allernieuwste driver! Die is vandaag uitgegeven. Hij is al ingezonden maar ik ga hem installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Zou je eventuele resultaten even kunnen posten? Ik ben deze week al wel 5 keer van driver veranderd. Ik ben drivermoe... >:)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:14:
[...]

kan me voorstellen dat jouw teammates dan pissig worden :X
dat waren ze dus niet, na de map kon ik weer verder en ze vonden het ludiek, maar vervelend.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.