Dus we gaan bij elk probleem zeggen dat het aan de warez versie ligt?
Want ik kan je melden dat ik dus problemen met BF2 heb met een gekochte, echte DVD-versie.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 82299
Dus we gaan bij elk probleem zeggen dat het aan de warez versie ligt?
Anoniem: 91635
Battlefield 2 staat nog op preorder daar.Anoniem: 68393 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:53:
[...]
Waarom dat? Ik kijk net bij mijn status en er staat nu "Verzonden", vanmorgen stond er nog "In behandeling". Reken er maar op dat je hem morgen hebt.
EDIT:
Lees net op GCShop ook dat er nu 30/6 staat. Nog steeds verzonden hier. Ze zullen waarschijnlijk allemaal naar de pre-orders zijn verdwenen.
Anoniem: 68393
Oh, hopelijk sturen ze hem toch snel op. Ik had hem al in april besteld namelijk.Anoniem: 91635 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:59:Battlefield 2 staat nog op preorder daar.
Ik heb ook gepreordered (4 juni) en hier staat ie nog op "in behandeling". huhu
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 68393 op 22-06-2005 17:04 ]
Bij eerste rang krijg je eerder kans op commander plek. Dus waarschijnlijk bij 2e rangBaT schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:58:
Hoe zit dat kit unlocken nu ... heb al een aantal uurtjes gespeeld ... wat basic medailles en een rang omhoog (mbv die progress meter) .... maar ik kan nergens een van die kits unlocken ... niet in de BF2HQ... of ingame > CAPS en dan dat icoontje achter een kit (is nog steeds overal een greyed-out slotje) ... of moet je 2 rangen promoveren om pas een kit te unlocken ???
Op dit moment kun je met de illegale versie nog online.. Ik weet zeker dat dit zometeen niet meer mogelijk is op de 'legale' servers. Dan zal het teamwork beter gaan en het n00b-ish gedrag verminderen. Trust me...HaseMike schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:59:
[Klaagmode]
Bf2 is tot nu toe wel leuk, maar ik word helemaal *#^# van die lui die maar per default op "punish" rammen als ze weer eens tegen een tank aanlopen.
Dit moet er echt uit in een patch ofzo, want je bent geneigd om uit pure irritatie ook maar die ander
dan te gaan bestraffen.
Zit het hele net vol met pubers en speelt er niemand van boven de 20 dit spel?
Een beetje nadenken zou fijn zijn.
Nog zo'n voorbeeld wat ik vandaag al enige malen ben tegengekomen :
Van die lui die voorin de helicopter gaan zitten en dan niet schieten, maar er halverwege uitspringen.
En dan ook nog vergeten om een parachute te openen.
Mijn god als dit zo blijft dan speel ik wel met de bots [/klaagmode]
-- Altijd blijven prutsen --
pubers kun je nou eenmaal niet patchen.HaseMike schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:59:
[Klaagmode]
Bf2 is tot nu toe wel leuk, maar ik word helemaal *#^# van die lui die maar per default op "punish" rammen als ze weer eens tegen een tank aanlopen.
Dit moet er echt uit in een patch ofzo, want je bent geneigd om uit pure irritatie ook maar die ander
dan te gaan bestraffen.
Zit het hele net vol met pubers en speelt er niemand van boven de 20 dit spel?
[/klaagmode]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Anoniem: 109640
Lol als je weet waar ze artlillery droppen......The Widow Maker schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:33:
ik ben dat spel nou al spuugzat![]()
die klere artillery verpest de hele gameplay, gatverdamme wat een laag nivo van fraggen. en dan zeggen ze over de chat nog pwned ook. ja daaaag...... ik ga wel BF1942 origineel kopen ofzo, dat soort rommel zat teminste niet in DC
Ik weet niet zo zeker of dat het geval wel zal zijn eigenlijk. Het moeten kopen van een game zegt niets over het gedrag van de spelers.FoggyFreek schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:11:
[...]
Op dit moment kun je met de illegale versie nog online.. Ik weet zeker dat dit zometeen niet meer mogelijk is op de 'legale' servers. Dan zal het teamwork beter gaan en het n00b-ish gedrag verminderen. Trust me...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 77857
waarom weet je zo zeker dat het opgelost wordt? Spel is toch al een paar dagen uit in de VS..FoggyFreek schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:11:
[...]
Op dit moment kun je met de illegale versie nog online.. Ik weet zeker dat dit zometeen niet meer mogelijk is op de 'legale' servers. Dan zal het teamwork beter gaan en het n00b-ish gedrag verminderen. Trust me...
neej vind ik ook.. als iemand mij teamkilled druk ik automatisch op not punsih of forgive wat is ut.. en ik vraag altijd netjes of er iemand mee wilt in de chopper ofzow.. dusz.. ik heb trouwes dusz de warez versie... en jah ik ben ook een puber maar so what!?... dat heeft echt niks met dom doen te maken hoor.. ik heb gewoon de warez versie gedownload omdat ik het geld er gewoon niet voor heb.. dat geld wat ik wel heb moet natuurlijk in hardware gestoken wordenBor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:34:
[...]
Ik weet niet zo zeker of dat het geval wel zal zijn eigenlijk. Het moeten kopen van een game zegt niets over het gedrag van de spelers.
[ Voor 13% gewijzigd door jimbojansen op 22-06-2005 17:47 ]
Anoniem: 10456
Stel je neemt 100 ontzettende lamers. Als ze online een spel spelen dan teamkillen ze erop los.Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:34:
[...]
Ik weet niet zo zeker of dat het geval wel zal zijn eigenlijk. Het moeten kopen van een game zegt niets over het gedrag van de spelers.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 22-06-2005 17:50 ]
De drempel om het spel te gaan spelen ligt hoger (een eurootje of 50 hoger). Ik denk dat je dus wel kunt stellen dat mensen die 50 euro voor het spel overhebben het spel wel serieus zullen spelen. Maar goed, je blijft altijd mensen houden die "zich niet gedragen", omdat ze dat leuk vinden of omdat ze daar eens zin in hebben.Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:34:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door phYzar op 22-06-2005 17:46 ]
Dit spel werkt met een key. Ik ken maar erg weinig spellen die je met een keyegenerator gewoon online kan blijven spelen (zeker van EA), daarentegen aardig wat spellen waarbij het aanvankelijk wel kon en later ineens niet meer (ook van EA). Ik denk dat je er dus wel vanuit kan gaan dat dit opgelost gaat wordenAnoniem: 77857 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:35:
[...]
waarom weet je zo zeker dat het opgelost wordt? Spel is toch al een paar dagen uit in de VS..
jij bent zo iemand die geen zin heeft of geen geld heeft om het orginele spel te halen. Dat is wel duidelijkAnoniem: 77857 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:35:
[...]
waarom weet je zo zeker dat het opgelost wordt? Spel is toch al een paar dagen uit in de VS..
Anoniem: 147531
De tijd zal het ons vertellen. Nu is alles natuurlijk ook nieuw voor mensen. Mensen gaan dingen uit proberen. Het aantal tkers zal daardoor later wel terug lopen maar nogmaals, dat je een game moet kopen zegt totaal niets over het gedrag van de spelers imho. Jouw percentages lijken me dan ook totaal uit de lucht gegrepen.Anoniem: 10456 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:41:
[...]
Stel je neemt 100 ontzettende lamers. Als ze online een spel spelen dan teamkillen ze erop los.
Eerder gaf je aan dat er ook mensen zijn die een spel kopen voor 50 euri en dan toch gaan lopen teamkillen. Dat zal best, maar je moet toegeven dat van die 100 lamers er nu zeker 80 met een illegale versie spelen. Dat betekent dat als de warezversie dalijk niet meer online kan toch mooi 80% van de lame teamkillers niet meer online kan!!!! Je zal het niet met me eens zijn (dat verbaast me niks!!!) en al maak je er 30/70 van (ik kan je verzekeren dat je er dan ver naast zit!!!!) dan zijn we nog steeds van 30% van de teamkillers af!!!
KoerierCopyman schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:50:
[...]
Heb je hem van de postbode gekregen, of gewoon via een koerier (busje)?
en als t wel kon had je t dan ook nog gedaan
met de demo (en ook de niet legale versie) werkt het gewoonAnoniem: 147531 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:54:
wordt de NVIDIA GeForce FX 5200 nou wel of niet ondersteunt want bij de demo staat hij niet in het rijtje maar bij deze startpost wel
Anoniem: 13987
er zit wel iets achter de lamers zijn meestal de kinderen van 15 jaar en jonger. En met die leeftijd kunnen ze vaak nog geen spel betalen. Gevolg minder lamers bij een spel van van 50 euro als illegaal of met de demo.Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:57:
[...]
De tijd zal het ons vertellen. Nu is alles natuurlijk ook nieuw voor mensen. Mensen gaan dingen uit proberen. Het aantal tkers zal daardoor later wel terug lopen maar nogmaals, dat je een game moet kopen zegt totaal niets over het gedrag van de spelers imho. Jouw percentages lijken me dan ook totaal uit de lucht gegrepen.
De tijd zal het jouw niet vertellen want JIJ koopt het spel niet. JIJ zeikt het spel alleen maar af iedere dag.Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:57:
[...]
De tijd zal het ons vertellen. Nu is alles natuurlijk ook nieuw voor mensen. Mensen gaan dingen uit proberen. Het aantal tkers zal daardoor later wel terug lopen maar nogmaals, dat je een game moet kopen zegt totaal niets over het gedrag van de spelers imho. Jouw percentages lijken me dan ook totaal uit de lucht gegrepen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ja kan wel,een maatje van mij heeft een FX 5200 256 MB van Asus en hij werkt welAnoniem: 147531 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:54:
wordt de NVIDIA GeForce FX 5200 nou wel of niet ondersteunt want bij de demo staat hij niet in het rijtje maar bij deze startpost wel
Ik ben lance corporal (spelling?) en toen ik net opnieuw inlogde kreeg ik een melding dat ik een wapen kon unlocken.BaT schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:58:
Hoe zit dat kit unlocken nu ... heb al een aantal uurtjes gespeeld ... wat basic medailles en een rang omhoog (mbv die progress meter) .... maar ik kan nergens een van die kits unlocken ... niet in de BF2HQ... of ingame > CAPS en dan dat icoontje achter een kit (is nog steeds overal een greyed-out slotje) ... of moet je 2 rangen promoveren om pas een kit te unlocken ???
Zucht mijn percentages zijn variabel zoals ik al aangaf, maar hoe je het ook bekijkt als dalijk de illegale versie niet meer online kan, wordt het teamkillen ook minder. Over het algemeen kan je er toch van uit gaan dat mensen die een spel kopen het ook serieus willen spelen? Dat begrijpt toch ieder helder denkend mens??? OK er zitten misschien mensen tussen die knaken teveel hebben en het alleen maar kopen om te gaan tken, maar dat zullen er echt niet zoveel zijn als nu hoor.Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:57:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 22-06-2005 18:17 ]
Anoniem: 134870
Jammer dat je zo kortzichtig bent in je posts. Ik heb nu al meerdere malen gepost dat ik nog steeds aan het dubben ben of ik de game wel of niet ga kopen. We gaan het vanzelf zien of de tkers minder gaan worden. Lees mijn eerdere posts ook eens zou ik zeggen. Blijkbaar zijn die je ontgaan.DenniZ schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:06:
[...]
De tijd zal het jouw niet vertellen want JIJ koopt het spel niet. JIJ zeikt het spel alleen maar af iedere dag.
Kan je niet gewoon in een thread gaan posten van een spel wat je WEL leuk vind?
[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 22-06-2005 18:23 ]
Heb je de officiele versie of een illegale copy? Het zou best eens kunnen dat ze nu de keys van de keymaker blocken. Anders is het waarschijnlijk gewoon een storing en zou je het straks weer kunnen proberen.Anoniem: 134870 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:23:
Ik kan niet meer in de servers komen.. Firewall uitzetten helpt ook niet.. Meer mensen dit probleem?
Ik heb hem gekocht. Gelukkig, dat ik niet de enigste ben.. Ik dacht al, wat gebeurt er nou.Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:27:
[...]
Heb je de officiele versie of een illegale copy? Het zou best eens kunnen dat ze nu de keys van de keymaker blocken. Anders is het waarschijnlijk gewoon een storing en zou je het straks weer kunnen proberen.
Ik hoor trouwens best veel mensen over connectieproblemen naar de servers. Hopelijk lossen ze dit snel op.
[ Voor 6% gewijzigd door Xrenity op 22-06-2005 18:32 ]
Wat had je dan nog meer verwacht van de commander mode?Xrenity schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:28:
Hij is blijkbaar al uitMorgen maar eens halen.
Ik hoorde dat die commander mode in de hele versie uitgebreider is dan in de demo... ? (als dit met een simpel zoekwerkje in deze thread is op te lossen; antwoord niet, zoek het wel even op).
Als ie niet te vinden is kun je hem natuurlijk makkelijk zelf makenGrijns schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:35:
gekocht, gespeeld: heerst.
vreemde vraag: is de begin tune ergens in mp3 formaat te vinden?
Ik hoorde van iemand dat je alles in zo'n soort van 3d-RTS view kon zien als commander. Alle actie van bovenaf. Maar het antwoord is dus nee?Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:34:
[...]
Wat had je dan nog meer verwacht van de commander mode?
Je bedoelt de view die je krijgt (ook in de demo) als je caps lock indrukt?Xrenity schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:36:
[...]
Ik hoorde van iemand dat je alles in zo'n soort van 3d-RTS view kon zien als commander. Alle actie van bovenaf. Maar het antwoord is dus nee?
Mee eens! Dit is inderdaad erg vervelendBor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:20:
[...]
Ik hoop trouwens dat ze het gaan fixen dat je gehurkt kan blijven als je bv om versterking roept. Nu ga je automatisch staan. .
Anoniem: 68393
Ja, maar als je inzoomt is het wel een 3D-RTS view natuurlijk.Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:37:
Jah, maar dat was ook al in de demo...
Hij is officieel nog niet uit, alleen de Dynabyte heeft hem al verkocht terwijl dit niet mocht.Xrenity schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:28:
Hij is blijkbaar al uitMorgen maar eens halen.
Ik hoorde dat die commander mode in de hele versie uitgebreider is dan in de demo... ? (als dit met een simpel zoekwerkje in deze thread is op te lossen; antwoord niet, zoek het wel even op)
Heb er zin in
/edit
Niet kunnen vinden.
Elect a clown, expect a circus.
Ik hoop lang, 8 teammates is niet iets wat je per ongeluk doet.jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:40:
dammit was net lekker bezig op een van de official europe servers (16A) blies ik in een grote circel dmv c4 veel enemies op, maar er liepen nog 8 anderen van mijnou was ik gekicked en er staat dat ik banned ben. hoe lang zou dat duren?
Anoniem: 137909
BugAnoniem: 137909 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:46:
heeft er iemand enig idee hoe het kan dat me pc naar desktop gaat als de ronde voorbij is?
uhm.. volgens mij is dit gewoon een wilde gok hea.. of heb je harde bewijzen!?...dikki dik schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:03:
[...]
er zit wel iets achter de lamers zijn meestal de kinderen van 15 jaar en jonger. En met die leeftijd kunnen ze vaak nog geen spel betalen. Gevolg minder lamers bij een spel van van 50 euro als illegaal of met de demo.
pardon? kan je lezen? het was de 2de laatste vlag voor ik de c4 dropte en door de pressure verloren we de eerste vlag. ze konden zo doorstoten naar de 2de en de enige oplossing was opblazen. maar daar respawnde net weer 20 manTubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:43:
[...]
Ik hoop lang, 8 teammates is niet iets wat je per ongeluk doet.
Ja, whatever, en het komt dan niet in je op om die 20 man wellicht even een kans te geven om terug te komen?jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:49:
[...]
pardon? kan je lezen? het was de 2de laatste vlag voor ik de c4 dropte en door de pressure verloren we de eerste vlag. ze konden zo doorstoten naar de 2de en de enige oplossing was opblazen. maar daar respawnde net weer 20 man
jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:54:
wel dus, want er waren 3 tanks en 2 buggies kapot. in totaal 11 enemies killed. die stonden er dan ook bij.
Anoniem: 104748
ik weet niet hoor, maar ik had heel heel afentoe tk's van 3 en dat al alleen met een nade (Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:43:
[...]
Ik hoop lang, 8 teammates is niet iets wat je per ongeluk doet.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 22-06-2005 19:11 ]
Leer het spel nou maar eerst spelen in singleplayer, en als je het voor mekaar krijgt om meer tegenstanders dan teammates neer te schieten moet je maar weer eens online proberen te spelen.jeehaa schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:59:
offtopic:
kolere, met dit soort feedback ben je waarschijnlijk nog niet zo ver gekomen in je leven he?
ik leg je de situatie uit en je komt nog steeds met zulke onnozele replies. Ik reageerde hier normaal maar het enige wat jij spuit is modder en negativiteit
____Maar slim was hij ook niet___Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:06:
[...]
Leer het spel nou maar eerst spelen in singleplayer, en als je het voor mekaar krijgt om meer tegenstanders dan teammates neer te schieten moet je maar weer eens online proberen te spelen.![]()
Vanavond even bekijken hoeveel spelers EA Europe official 16A heeft om je verhaal te verifieren, maar ik geloof er geen zak van. Vind je dat erg?
[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 22-06-2005 19:12 ]
Nice epiEpitome schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:11:
Als ode aan deel 1, check mijn 'Global score'. Hoe krijg ik het voor elkaar!
[afbeelding]
Anoniem: 9974
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 9974 op 22-06-2005 19:21 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hij vind het vast erg. En ik ook trouwens. Jij laat goed zien waarom deze wereld zo verneukt is: geen vertrouwen hebben in wat anderen doen of zeggen, enkel zeiken. Ga rustig de boel verifiëren, als dat jou gelukkig maakt.Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:06:
[...]
Leer het spel nou maar eerst spelen in singleplayer, en als je het voor mekaar krijgt om meer tegenstanders dan teammates neer te schieten moet je maar weer eens online proberen te spelen.![]()
Vanavond even bekijken hoeveel spelers EA Europe official 16A heeft om je verhaal te verifieren, maar ik geloof er geen zak van. Vind je dat erg?
[ Voor 5% gewijzigd door DutchCommando op 22-06-2005 19:35 ]
Anoniem: 45027
Stel je niet aan man! En 8 ( JA ACHT ) teammates slachten, dat kan ik ook niet begrijpen. Mijn record staat op 2 a 3 tegelijk. Zelfs met artilarry zou het nog lastig worden er per ongeluk 8 af te maken, laat staan met c4.DutchCommando schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:34:
[...]
Hij vind het vast erg. En ik ook trouwens. Jij laat goed zien waarom deze wereld zo verneukt is: geen vertrouwen hebben in wat anderen doen of zeggen, enkel zeiken. Ga rustig de boel verifiëren, als dat jou gelukkig maakt.
Volgens hem staan er 19 man op een klein plekje waaronder bijna zijn hele team en toch blaast hij het op? Terechte ban dan toch? Je kijkt toch zeker wel uit voordat je iets opblaast, kan me voorstellen dat jouw teammates dan pissig wordenAnoniem: 45027 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:04:
[...]
Stel je niet aan man! En 8 ( JA ACHT ) teammates slachten, dat kan ik ook niet begrijpen. Mijn record staat op 2 a 3 tegelijk. Zelfs met artilarry zou het nog lastig worden er per ongeluk 8 af te maken, laat staan met c4.
Als er 8 man om je c4 staan van je eigen team dan merk je dat toch wel op![]()
NOFI hoor
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-06-2005 21:06 ]
Natuurlijk is niet iedereen zo, maar over het algemeen is het wel zo dat de wat oudere (lees meer volwassenen) spelers. Eerder nadenken en zich normaal gedragen.jimbojansen90 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:48:
[...]
uhm.. volgens mij is dit gewoon een wilde gok hea.. of heb je harde bewijzen!?...
Ben jij Morpheus2k toevallig online? Heb dan een mooi potje tegen je gespeeldDaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:14:
[...]
Volgens hem staan er 19 man op een klein plekje waaronder bijna zijn hele team en toch blaast hij het op? Terechte ban dan toch? Je kijkt toch zeker wel uit voordat je iets opblaast, kan me voorstellen dat jouw teammates dan pissig worden
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 136623
NopeFnF schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:00:
[...]
Ben jij Morpheus2k toevallig online? Heb dan een mooi potje tegen je gespeeld
Anoniem: 127568
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 127568 op 22-06-2005 21:23 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Rebels op 22-06-2005 21:26 ]
Probeer de 77.62 Het beste;)Anoniem: 127568 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:22:
Ik draai de nvidia driversdie bij de demo zat maar is dit nu de beste driver voor een 6800gt of moet ik toch die van de nvidia website gebruiken?
Je moet BF2 opstarten door op BF2 te klikken, niet op de "play now online bladiebla"Anoniem: 104748 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 21:31:
Hebben julie ook die onzin als je battlefield opstart, dat er meteen een veld wordt geladen?![]()
Kheb ff in een ranked server gespeeld, wat een lag en i nde statistieken kon ik ook nix terug vinden.
PATCH schiet op!!!!
Af en toe weet je ook niet meer welke drivers je moet nemen.....weer een nieuwe @ Nvidia.com.
W00t, dat is dé allernieuwste driver! Die is vandaag uitgegeven. Hij is al ingezonden maar ik ga hem installeren.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
dat waren ze dus niet, na de map kon ik weer verder en ze vonden het ludiek, maar vervelend.DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:14:
[...]
kan me voorstellen dat jouw teammates dan pissig worden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq