[PC] Battlefield 2 - deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.802 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

BioHazard schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:08:
Ben je KEI lekker bezig in een server, awards gehaald en al... En dan Connection to server lost!!!! WEG RANKING EN AWARDS, heb je dan uren voor gespeeld, gvd wat word ik hier een potje pissed off van zeg :/ :r
Heb ik ook regelmatig...erg irritant.... ligt of aan die demo (bugs) of aan die servers. (nee niet aan mijn verbinding of computer, want die is altijd UBER O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Dan ga ik PER DIRECT naar de dichtsbijzijnde FRS! Maar komt ie niet gewoon morgen of is ie wel te koop bij andere winkels?
Ik heb namelijk nog een paar CD-bonnen die ik ga gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

BioHazard schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:08:
Ben je KEI lekker bezig in een server, awards gehaald en al... En dan Connection to server lost!!!! WEG RANKING EN AWARDS, heb je dan uren voor gespeeld, gvd wat word ik hier een potje pissed off van zeg :/ :r
Nee hoor, is niet weg. Als je nu weer connect naar de server speel je zelfs verder met de score die je net had (mits er geen nieuwe ronde is gestart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Beetje vaag, er wordt alleen maar over grafische kaarten en problemen / bugs geluld, krijg nou niet echt de indruk dat dit een spel is wat echt fantastisch is... (zit dus ook sterk te twijfelen of ik hem wel zal kopen)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Ik kom net thuis, kom ik erachter dat ze het al gisteren naar me verstuurd hebben :) dus vandaag binnengekomen. :)

Ben benieuwd naar de MP maps... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:14
jagermeister schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:18:
[...]
Ligt ws aan je warez-versie ;) O-)
Ligt niet aan de warez-versie ;)
Ik heb hem orgineel, en ik heb dat ook, dat ik naar dekstop wordt gegooid :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107502

DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:04:
Net wilde de commander mij even verrassen: ik kreeg een supply crate op me hoofd en jawel, dan ga je dood :/
Dat had ik ook, maar dan met een JSF.

Ik vlieg lekker in het rond met mijn JSF, opeens valt er een supply crate naar beneden, ik raak dat ding en explodeer :( ? Ik dacht echt, WTF?
dvdstelt schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:15:
Hele toffe stunt video! Erg mooi ge-edit.

Ook voor de mensen die zeggen dat het er niet uit ziet. Check de schaduwen enzo! Ook als ze over die vliegtuigen lopen, zie je ze bewegen! En vooral ook de laatste scene in die chopper. Niet zomaar hubbie-dubbie poppetjes, maar echt mooi zittende mannetjes die naar buiten kijken met rifle in de aanslag. Gruwelijk tof gemaakt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://maxwendling.free.fr/fichiers/Stunts_of_Oman.rar
Brute film!!!

Maar die jeeps/APC's/tanks die door de lucht vliegen, hoe hebben ze dat gedaan? C4 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:15
Flyduck schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:29:
Beetje vaag, er wordt alleen maar over grafische kaarten en problemen / bugs geluld, krijg nou niet echt de indruk dat dit een spel is wat echt fantastisch is... (zit dus ook sterk te twijfelen of ik hem wel zal kopen)
Daar worden ook wel meer mensen moe van, zoals ik zelf.

Overigens, alleen mensen die wat te klagen hebben zitten hier. De anderen zijn aan het spelen (of zitten op hun werk ;( )

Dan zal ik het maar zeggen :
Het spel is fantastisch!
Ik heb 'm zojuist gehaald bij MediaMarkt voor 50 euro. Blijkbaar verkopen verschillende vestigingen hem voor verschillende prijzen. 8)7

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Anoniem: 107502 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:34:
Maar die jeeps/APC's/tanks die door de lucht vliegen, hoe hebben ze dat gedaan? C4 ofzo?
Server dermate aanpassen dat er veel minder gravity is en je sneller je tank kunt vuren. Veel plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Flyduck schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:29:
Nou laat ik het zo zeggen: op dit moment zijn er nog een hoop mensen online die niet zo snel doorhebben wat teamplay betekend. In hun wereld is dat teammates omverrijden, nooit iemand in laten stappen, eigen tanks kapot schieten, de vliegtuigen bezet houden maar er niet mee vliegen. Dat soort volk :/
Maar gelukkig heb je dat steeds minder en je ziet steeds vaker clanmates die samen een server joinen waarmee je prima kan samenwerken. én dan zie je pas de kracht van deze game, niet het in de wilde weg schieten, maar het gevoel om sámen een checkpoint te verdedigen terwijl er 5 tanks op je af komen en de vliegtuigen bommen op je droppen. Het geeft een enorme kick om dan met jouw squad gewoon stand te houden en elkaar te helpen en gewoon de vijand te breken, ook al heeft die superieure wapens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:20

greatgonzo

schit-te-rend!

dvdstelt schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:35:
[...]

Daar worden ook wel meer mensen moe van, zoals ik zelf.

Overigens, alleen mensen die wat te klagen hebben zitten hier. De anderen zijn aan het spelen (of zitten op hun werk ;( )

Dan zal ik het maar zeggen :
Het spel is fantastisch!
Ik heb 'm zojuist gehaald bij MediaMarkt voor 50 euro. Blijkbaar verkopen verschillende vestigingen hem voor verschillende prijzen. 8)7
onder welke steen kom jij vandaan? Dat is al jaren zo!

Anders wordt het bijvoorbeeld als ze op 1 dag, twee keer een verschillende prijs hebben, bij 1 filiaal:
16.00 MM Groningen: 47.99
20.00 MM Groningen: 44,99

Que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14656

Hmmmm net ook mailtje gelezen dat ie gister naar me verstuurt is :D

Zou vandaag bezorgt moeten worden, vraag me alleen af komt zoiets met pakketdienst of gewone postbode :? want die is al geweest namenlijk...

kheb bij dynabyte de commander edition bestelt met headset :D ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:17

BioHazard

*\o/*

DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:26:
[...]

Nee hoor, is niet weg. Als je nu weer connect naar de server speel je zelfs verder met de score die je net had (mits er geen nieuwe ronde is gestart)
Wel waar, alles wat ik op die server heb gehaald is weg. Ik had al 2 awards, en 1 erbij gekregen in die server, hoe vaak ik ook kijk @ BFHQ, hij is gewoon verdwenen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Heeft iemand trouwens, de driver 77.50 geprobeerd? Iemand anders op de FP zei, dat het juist zijn crashes gestopt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

dvdstelt schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:36:
[...]

Server dermate aanpassen dat er veel minder gravity is en je sneller je tank kunt vuren. Veel plezier! :)
Ja of meerdere Spec ops C4 laten plaatsen en op het juiste moment 1 voor 1 tot ontploffing brengen en friendly fire uit hebben staan anders ploft het voertuig al voordat het los is van de grond! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
MarkieNL schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:30:
[...]

Ligt niet aan de warez-versie ;)
Ik heb hem orgineel, en ik heb dat ook, dat ik naar dekstop wordt gegooid :| :/
Dingen als Folding@home draaien?? Die knikkert mij ook altijd naar desktop, ongeacht welk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Spel roeleert echt de pan uit ! :*) 8)

Heb gisteravond ff de retail gespeeld.

In de final werkt mijn Logitech Freedom 2.4 yoistick niet goed. Als ik hem zo instel dat ie bij naar achter bewegen de neus van de plane omhoog zou moeten trekken gaat de neus juist omlaag. Kan er zo niet mee vliegen. Terwijl ie in BF1942 prima werkt.
Ook de keybindings leveren wat problemen op helaas. Bijv. als je voor heli en aircraft dezelfde keys wilt gebruiken voor accelerate enzo. :( Dat is wel erg irritant.

Verder heb ik weinig van de problemen die anderen hier melden.
- connecten met accountserver : 1 keer vastgelopen maar verder werkt t gewoon goed
- connection lost bij mapwissel: 1 keertje gebeurt.
- lag: valt erg mee op 32player server. Je hebt er soms alleen last van als er een aantal highpingers zijn. Zolang pings onder de 100blijven en er niet een paar met 300+ rondlopen is er niks aan de hand.

Heb nog niet alle retailmaps gespeeld maar vind de demomap wel 1 van de beste. Niet te groot, niet te klein, volop actie. :9 O+

Vraagjes:
als ik in het squadscherm zit kan ik op de namen klikken en dan verandert de kleur van groen naar wit en je hoort een geluidje. Wat heeft dat voor effect? :?

Ook doet bij mij die ingebakken VOIP het niet terwijl mijn mic in de mic test gewoon werkt. Moet ik nog wat aparts instellen? Als ik in een squad zit is t toch gewoon: B indrukken, praten en dan moet ik mezelf toch over de speakers/hoofdtelefoon horen? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 22-06-2005 13:09 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

Weet iemand of hij in belgie al ergens te verkrijgen is, ik heb gisteren wat rondgereden maar overal zeiden ze dat hij er morgen (donderdag namidag) pas is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56
Anoniem: 134870 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:45:
Heeft iemand trouwens, de driver 77.50 geprobeerd? Iemand anders op de FP zei, dat het juist zijn crashes gestopt zijn...
Heb de 77.50 al weer een tijdje draaien en die werken gewoon goed,moet wel zeggen dat de kartels rond de gebouwen wat meer zichtbaar zijn dan bij de 77.30 drivers(speel op 4x AA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesnel.nl/bf2/bf2dvdpreorder.jpg
Doos vol met BF2's :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesnel.nl/bf2/bf2dvdrelease.JPG
De brief.

Bron: http://www.bf2.be/forum/viewtopic.php?t=915

[ Voor 7% gewijzigd door nlboy op 22-06-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Hopelijk komt de postbode zo langs...want ik kan niet wachten op BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Wat zijn nou goede winkels om online te bestellen?
Ik haat het om in deze hitte 20-30 km te moeten fietsen en dan is het misschien niet op voorraad in de dichtbijzijnde frs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

1. Bel FRS op.
2. Hebben ze niet meer?
Dan kan je bijvoorbeeld bestellen op:
www.frs.nl
www.gcshop.nl
www.pcmedia.nl
www.play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 70375 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:06:
Weet iemand of hij in belgie al ergens te verkrijgen is, ik heb gisteren wat rondgereden maar overal zeiden ze dat hij er morgen (donderdag namidag) pas is.
Mijn bestelde exemplaar werd vandaag verstuurd door Proxis. Zal dus morgen of overmorgen wel aankomen (de Post kennende zal het wel vrijdag worden :/ ) Kveronderstel dat het dus in de meeste winkels nu wel in de rekken zal liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101186

Ik heb hm bij Freerecord shop als pre-order besteld. Gisteren zou mijn exemplaar verstuurd zijn dus ben benieuwd of ik hm vandaag in huis heb. Helaas ie me nieuwe PC er nog niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

nlboy schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:17:
1. Bel FRS op.
2. Hebben ze niet meer?
Dan kan je bijvoorbeeld bestellen op:
www.frs.nl
www.gcshop.nl
www.pcmedia.nl
www.play.com
Bedankt :) pcmedia is het geworden, die doet aan eenmalige machtiging.
En voor 50 euro thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Lekker belangrijk, hulde aan Dynabyte om de community blij te maken! Respect daarvoor dat ik hem gister al kon spelen. Blij dat ik hem niet bij jullie ge-preordered had, dan had ik hem pas vandaag gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 15:28
besteld bij bol.com vanmorgen met de post binnen....ben de hele dag al aan 't spelen...(helaas heb ik vanmiddag/vanavond een examenfeest...:P
(ook leuk, ook leuk)
alleen trekt m'n pc niet alles even lekker...(9700Pro, 1gig, AMD2500+@2700+
Maar het is speelbaar, en leuk ook nog eens. die gfx maken me minder uit dan de speelbaarheid, en die is 10+!!!!
Vooral de heli's vind ik lekker vliegen....alleen kan nu iedereen hoveren..(bij DC was ik een van de weinigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Net 3x Battlefield 2 ontvangen. (FRS) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Help!!!! schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:06:

Ook doet bij mij die ingebakken VOIP het niet terwijl mijn mic in de mic test gewoon werkt. Moet ik nog wat aparts instellen? Als ik in een squad zit is t toch gewoon: B indrukken, praten en dan moet ik mezelf toch over de speakers/hoofdtelefoon horen? :?
Nee je hoort jezelf niet maar je ziet wel een speaker logo'tje aan de rechterkant van je scherm, onder de map. Moet je wel op een server spelen waar VOIP aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Ben net ff langs de FRS hier in de Kalverstraat in Amsterdam gelopen. 3 verschillende fillialen hadden een overvloed aan BF2 DVDs in de verkoop liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:45
Ik heb ff 2 vraagjes:

1) Wanneer worden de BF2 modtools gereleased? Eerst werd gezegd dat ze bij bf2 zaten maar dat is niet :? ( Wil ze graag hebben voor de mod in mn sig :))

2) Ik heb een 6600GT, amd xp 3000+ en 1024mb ram, maar ik ken niet alles op high zetten :/
textures en lightning moeten op medium anders is mn fps veel te laag, hebben jullie dat ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

nlboy schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:33:
als je van plan was der 1 weg te geven :+

verder lijkt het me goed weer lekker over gameplay te lullen in plaats van over wie m heeft en wie niet :P

Morgen dus de officiële streetdate voor veel landen... Ik hoop dat het dan helemaal gezellig gaat worden online :) maar wat ik me afvroeg, is er al 'iets' gevonden waarmee ik in een groot landschap met bots kan oefenen op het 'vliegen' en 'schieten' ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:17
3ddie schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:39:
Ik heb ff 2 vraagjes:

1) Wanneer worden de BF2 modtools gereleased? Eerst werd gezegt dat ze bij bf2 zaten maar dat is niet :? ( Wil ze graag hebben voor de mod in mn sig :))

2) Ik heb een 6600GT, amd xp 3000+ en 1024mb ram, maar ik ken niet alles op high zetten :/
textures en lightning moeten op medium anders is mn fps veel te laag, hebben jullie dat ook ?
2) Andere drivers geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-05 19:39
3ddie schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:39:
Ik heb ff 2 vraagjes:

1) Wanneer worden de BF2 modtools gereleased? Eerst werd gezegd dat ze bij bf2 zaten maar dat is niet :? ( Wil ze graag hebben voor de mod in mn sig :))

2) ik heb bijna hetzelfde, behalve dat ik een AMD 64 3200+ heb

heb de 77.62 drivers, maar niet alles kan op high idd (wat ie zelf instelt dan)

ik ga vanavond even kijken of ik wat dingen hoger kan zetten... dan post ik het hier wel even :)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
KeeZ schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:40:
Maar wat ik me afvroeg, is er al 'iets' gevonden waarmee ik in een groot landschap met bots kan oefenen op het 'vliegen' en 'schieten' ??
Singleplayer??

btw ik ga iig ff een sp mapje opstarten met 0 bots erin, moet het vliegen nog ff doorkrijgen

maar wel goed spel (helaas nu nog ff een soort van tentamen :( )

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 25-05 19:46

Copyman

Dode muis

nlboy schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:33:
Heb je hem van de postbode gekregen, of gewoon via een koerier (busje)? :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 10:59
Nou ik probeer dus via lan met bots te spelen. Dus een PC speeld gewoon singel player. Laat me 2e pc joinen via inet en dan het local ip ingevoert. Gaat i laden aan het einde knalt i terrug naar windows op de pc die probeerde te joinen. Dat werkt dus niet :( Dus er is geen optie waarbij je met bots multiplayer kan doen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:19

nexhil

BAM!

leech1984 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:44:
[...]

2) ik heb bijna hetzelfde, behalve dat ik een AMD 64 3200+ heb

heb de 77.62 drivers, maar niet alles kan op high idd (wat ie zelf instelt dan)

ik ga vanavond even kijken of ik wat dingen hoger kan zetten... dan post ik het hier wel even :)
als je de 128 mb van die kaart hebt dan kan dat aardig kloppen jah :)

ik heb hetzelfde,

ik heb 2048 mb ram, 6600gt agp 128 mb, amd 64 3000+

[ Voor 6% gewijzigd door nexhil op 22-06-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

nexhil schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:06:
[...]

als je de 128 mb van die kaart hebt dan kan dat aardig kloppen jah :)

ik heb hetzelfde,

ik heb 2048 mb ram, 6600gt agp 128 mb, amd 64 3000+
Mag je je sig weleens veranderen :)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 21:05
ik heb hem net bij de music store(vlaardingen) gehaald en ze hadden er nog genoeg staan wel 54euro :( maar goed anders had ik moeten wachten of helemaal naar rotterdam moeten rijden en in beide had ik geen zin.

nu aan het installen ben benieuwd :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:19

nexhil

BAM!

Speedy55 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:07:
[...]

Mag je je sig weleens veranderen :)
ja man... maar ik vind het zo irritant dat ik dan mijn wachtwoord weer moet invullen hehe :D....

gisteren was ik met een zon amfibie voertuig (in de demo nog :'( ) naar het usmc schip toe gegaan, (ik had een anti tank wapen) beetje die heli's bij het optijgen neer schieten enzo hehe...

maargoed vaak ( 9 van de 10 keer) werd ik al op het water onderschept door een of andere heli of jsf :P net als ik bijna bij dat vliegdekschip was :D

edit: mag mijne op 16:15 uur ophalen bij de frs, nouja de mijne hij is voor mijn pa... papa dag cadeau... eigenlijk heb ik best wel een stoere pa :7 (oude libanon veteraan ;)

[ Voor 57% gewijzigd door nexhil op 22-06-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:50
Woei net opgehaald bij de FRS, ze waren ze nog aan het stickeren en ze lagen nog niet in de winkel. Vanavond ff lekker gamen :) (sry voor de offtopic post, ben ff blij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95930

jeetje... net een uur zitten spelen 3x een zilveren medaillie gehaald. knalt het spel eruit naar de desktop. ga ik kijken bij me stats... helemaal niks 0.0.0:0 gespeeld :

klote zooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118921

Wil je een Review zien?? www.gammo.nl en je ziet hem als staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Anoniem: 95930 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:33:
jeetje... net een uur zitten spelen 3x een zilveren medaillie gehaald. knalt het spel eruit naar de desktop. ga ik kijken bij me stats... helemaal niks 0.0.0:0 gespeeld :

klote zooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's mooi balen. Maar waar kan ik die stats eigenlijk zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindhoven schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:37:
[...]

Da's mooi balen. Maar waar kan ik die stats eigenlijk zien?
Kun je zien bij BFHQ staat linksbovenin naast de multi- en singleplayer knoppen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

offtopic:
Zijn er al mensen die BF2 via gcshop.nl ontvangen hebben?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Domme, gcshop heeft nog niks opgestuurd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Echt jammer dat er maar weinig (niet volle + goeie ping) ranked servers zijn. Ligt dit gewoon aan het feit dat de game nog niet uit is eigenlijk??? En zal EA NL ook nog met eigen servers komen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Anoniem: 128025 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:39:
[...]

Kun je zien bij BFHQ staat linksbovenin naast de multi- en singleplayer knoppen! ;)
TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronwiel schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:48:
Echt jammer dat er maar weinig (niet volle + goeie ping) ranked servers zijn. Ligt dit gewoon aan het feit dat de game nog niet uit is eigenlijk??? En zal EA NL ook nog met eigen servers komen???
Ik heb gisteren op een EA Europe server gespeeld en dat ging prima, geen lag, voldoende ruimte en spelers zat, er waren meerdere EA EUROPE servers en deze zijn allemaal "RANKED"! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar weet iemand wat hier aan kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14656

hmm voor de mensen die hem al per post ontvangen hebben...gewone post of pakketdienst?

gewone post is al geweest..geen bf2 :( is gister opgestuurd volgens het mailtje van dynabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Volgens mij is BF2 maar een saai spel. :O ;)

Iedereen heeft het (nog steeds, zelfs al mag het niet volgens de waarschuwing bij het posten) over GPU's en dat hij wel/niet te koop/bezorgd is).

Niemand kletst verder over het spel, behalve wanneer ze vragen hebben. En die worden de post erna alweer beantwoord.

Ik zal een oude vraag er nog eens doorgooien. Kun je commando's als squadleader of commander cancellen?!

[ Voor 16% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 22-06-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Laatst online: 23:51
Epitome schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:03:
Ik vind het wel jammer dat er maar een paar 64-player ranked servers zijn, dan heb je pas het gevoel in een echte oorlog te zitten, chaos tot en met!! >:)
Heb net de 64 players maps Gulf of Oman en Fushe Pass gespeeld, vooral die laatste was echt een enorme oorlog met vele helikopters en straaljagers in de lucht. Wel een beetje onoverzichtelijk soms en veel loopwerk als net iemand voor je neus wegrijdt met de laatste jeep, wel zeeeeeer intens! :P

Over de crashes naar de desktop, heb niets veranderd aan m'n config etc. en kan nu toch op de EA Ranked server blijven spelen. Gaat prima zonder problemen, op andere (un)ranked servers knal ik er wel af en toe uit... :? Dus speel nu zoveel mogelijk op de Europese EA Servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik snap er echt niks van.

heb nu weer een tijd op een server zitten spelen.. best goed bezig geweest. Weer geen stats erbij... Ik snap er niks van. Weet iemand waar dit aan kan liggen? of ligt dit aan het type server waar je inzit?

help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:17
dvdstelt schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:15:
Volgens mij is BF2 maar een saai spel. :O ;)

Iedereen heeft het (nog steeds, zelfs al mag het niet volgens de waarschuwing bij het posten) over GPU's en dat hij wel/niet te koop/bezorgd is).

Niemand kletst verder over het spel, behalve wanneer ze vragen hebben. En die worden de post erna alweer beantwoord.

Ik zal een oude vraag er nog eens doorgooien. Kun je commando's als squadleader of commander cancellen?!
Nee kan niet. Gewoon ander commando sturen. Of je zegt het eventjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Laatst online: 23-02-2023
Vanochtend een pre order van bol.com binnen gekregen. Heerlijk spel, alleen jammer dat je nog "vaak" uit de server geknalt wordt zonder reden 8)7 Ik ben ook bij de dev chat geweest van BF2 en daarin kwam de vraag of je in de server browser met je muiswiel kon scrollen. Mensen van DICE zeiden dat dit in de full release opgelost zou zijn, nou het werkt nog steeds niet :r (niet dat het erg is, maar gaat om het principe)

Maarja, kheb wat servers geprobeert en het is erg gaaf, vooral dat level met die dam >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Anoniem: 95930 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:23:
ja ik snap er echt niks van.

heb nu weer een tijd op een server zitten spelen.. best goed bezig geweest. Weer geen stats erbij... Ik snap er niks van. Weet iemand waar dit aan kan liggen? of ligt dit aan het type server waar je inzit?

help!!
Niet elke server doet aan rankings. Over het algemeen geldt dit alleen voor official servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 27-05 13:01
ik ben dat spel nou al spuugzat :r

die klere artillery verpest de hele gameplay, gatverdamme wat een laag nivo van fraggen. en dan zeggen ze over de chat nog pwned ook. ja daaaag...... ik ga wel BF1942 origineel kopen ofzo, dat soort rommel zat teminste niet in DC

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Laatst online: 23:51
The Widow Maker schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:33:
ik ben dat spel nou al spuugzat :r

die klere artillery verpest de hele gameplay, gatverdamme wat een laag nivo van fraggen. en dan zeggen ze over de chat nog pwned ook. ja daaaag...... ik ga wel BF1942 origineel kopen ofzo, dat soort rommel zat teminste niet in DC
Vandaar dat de artillery opgeblazen kan worden. ;)
De artillery is inderdaad soms erg vervelend maar meestal heb je nog net de kans om weg te duiken in een gebouw ofzo. Misschien dat de laadtijd voor de artillery op een server in te stellen is, als het echt zo ongebalanceerd is dan word het later denk ik wel gepatched door EA. Ik vind het nog wel meevallen in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Polster schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:38:
[...]

Nee je hoort jezelf niet maar je ziet wel een speaker logo'tje aan de rechterkant van je scherm, onder de map. Moet je wel op een server spelen waar VOIP aan staat.
Dat groene speakerlogotje zag ik wel maar tis toch raar dat je jezelf niet kan horen. Dan weet je toch niet of de boodschap aankomt? Ik dacht dat VOIP in games gewoon tweeweg was net als bij een telefoon.....

Heb hier verder geen ervaring mee maar is dat ook zo als je bijv Teamspeak gebruikt?
:?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Zijn je stats ook ergens op een webserver te bekijken, of kun je het alleen van ingame bekijken?

Over die EA Europe servers: gisteren ook een paar geprobeerd, maar het spel is veel laggier dan de demo, lijkt het wel. Ik heb al een hoop settings naar beneden gezet, maar het lagt nog steeds regelmatig. Kan het zijn dat ranked servers zwaarder belast zijn door het bijhouden van de rankings?

De demo kon ik vloeiend spelen op 64 mans servers, maar de full version heeft al moeite met 32 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Een goeie commander geeft 1 squad opdracht om die arty op te blazen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 01:05

Tubby

or not to be

Arty vind ik niet overheersend hoor, je bent gewoon vrij stom als je stil blijft staan als je de shells al aan hoort komen :P

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Waarom vliegt het spel er bij mij uit als het potje voorbij is. Tis nou al heel de middag zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:51:
Arty vind ik niet overheersend hoor, je bent gewoon vrij stom als je stil blijft staan als je de shells al aan hoort komen :P
Jep, en je kan ook onder een papieren krant gaan liggen ofzo, dan ben je opeens onkwetsbaar voor arti 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zijn er trouwens nog mensen die BF1942 spelen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Geen last van arty. Ik ga er niet heel veel dood door. Maar mensen moeten wat te klagen hebben ej ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Gunner schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:56:
Zijn er trouwens nog mensen die BF1942 spelen?
Ja met FH mod erop... :)

Ik hoop snel dat er een goede mod voor BF2 komt.. vanilla BF is toch altijd iets minder..

btw.. dat arti gedoe vind ik erg irritant btw.. lame fraggen in een net gecapped bases..
Beter maken ze dat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Rexcore schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:22:
[...]

wel een leuke schema hieronder:

en dan kan je zelf wel ongeveer uitrekenen wat voor resolutie je moet gebruiken.
Bij mij klopt deze berekening op 3 systemen al niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Kun je instellen dat je automatisch met een andere kit dan "assault" begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:56:
[...]

Jep, en je kan ook onder een papieren krant gaan liggen ofzo, dan ben je opeens onkwetsbaar voor arti 8)7
Dekking zoeken gaat wel moeilijker als in 1942, maar proberen kan geen kwaad. De meeste arty aanvallen overleef je wel als je een beetje probeert in te schatten waar de commander zijn aanval doet en wat de beste dekking is.

In 1942 was het zo:
"Jezus, daar komt een B17 aan :/ "
"Laat ik gaan schuilen in dit houten hutje! 8) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:04:
[...]

Dekking zoeken gaat wel moeilijker als in 1942, maar proberen kan geen kwaad. De meeste arty aanvallen overleef je wel als je een beetje probeert in te schatten waar de commander zijn aanval doet en wat de beste dekking is.

In 1942 was het zo:
"Jezus, daar komt een B17 aan :/ "
"Laat ik gaan schuilen in dit houten hutje! 8) "
Je ziet toch op de mini map precies waar de arti komt van je eigen commander? En als die van de tegenstander komt kan je altijd onder een dak gaan staan of snel wegrennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Nu online
Tip voor arti: als het eenmaal begonnen is, ga absoluut niet rondrennen of ergens heenrennen.. blijven staan levert het beste resultaat op is mijn ervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
heb nogtans op een server gezeten die om de 20 sec arty op mijn kop smeet, dat moet echt minder, om de 2 minuuten ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Bor de Wollef schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 15:59:
[...]

Bij mij klopt deze berekening op 3 systemen al niet.
Bij mij ook al niet, ik heb een P4 2.8 @ 3.4 , 1024 Crosair (CAS 2.0), Leadtek 6800 GT 256 MB
(stock) en TOCH als ik alles op HIGH zet happert hij als een GEK ?!?!
Doe ik Texture op medium setting dan is het WEL vloeiend !

Nou hoor ik veel mensen roepen dat je meer interne MB moet kopen, maar dat kost
nogal veel (Crosair (CAS 2.0) dan natuurlijk) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138980

bij de Free Record Shop komt BF 2 pas op 30 juni :/
bij de Dynabite is ie er al...

maar ik wil 3 voor de prijs van 2 en dan de prijs delen met 2 vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Anoniem: 138980 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:13:

Ja heb ik ook gedaan, maar op FRS staat dat hij de 23 ste leverbaar zal zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Je ziet toch op de mini map precies waar de arti komt van je eigen commander? En als die van de tegenstander komt kan je altijd onder een dak gaan staan of snel wegrennen
Dat je door eigen arty omkomt is al helemaal stom, ik snap niet dat mensen dat icoontje niet zien op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 13:26

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb em vanmiddag gehaalt bij FRS.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Tubby schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:20:
[...]

Dat je door eigen arty omkomt is al helemaal stom, ik snap niet dat mensen dat icoontje niet zien op de map.
Yeah right, als ik daar al ben, kijkt die commander ook of er al friendlies daar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Dan hoor je toch artillery your area?

dan probeer ik em altijd snel een gebouw in te smeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Kaap schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:22:
[...]
Yeah right, als ik daar al ben, kijkt die commander ook of er al friendlies daar zijn?
Dat zou hij moeten doen jah, maar ook jij hebt nog tijd genoeg om weg te lopen op het moment dat je het icoontje ziet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Idem dito. Maar wat een geldverspilling. Crasht echt om de haverklap. Vanavond nog maar is even goed tijd aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Kaap schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:22:
[...]
Het is toch makkelijker voor de spelers om hem te smeren? Je wordt er notabene voor gewaarschuwd |:(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

FRS in arnhem had hem al iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 18:23
Sinds ik mijn light quality op medium heb gezet crasht hij bij mij nooit meer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138980

Bij de Free Record Shop (site) staat bij pre-order geen BF 2 en bij de spellen ook niet...

Hoe kan ik hem dan pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118341

Die 3=2 actie die geldt niet meer.
Dat was tot de 19e. Je kan hem niet meer voor die mooie prijs krijgen.

En volgens het mailtje dat ze me gister hadden gestuurd hebben ze mij 3 bf2's gister opgestuurd, of vandaag en anders morgen moeten ze aankomen. Dus de 30e juni is bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136623

Heb net gebeld naar een FRS filiaal in gorinchem,en daar kost hij 54.99 en word niet verkocht voor de release datum,hoe krom wil je het hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118341

Anoniem: 138980 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:28:
Bij de Free Record Shop (site) staat bij pre-order geen BF 2 en bij de spellen ook niet...

Niet, gewoon halen in de winkel want hij is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 138980 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:28:

pre-orderen kan je alleen bij spellen die nog niet zijn uitgekomen. Battlefield 2 is al uit. Dus klik bij PC games op Battlefield 2 en dan kom je op: http://www.freerecordshop...view.asp?productid=701452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap 1 ding nog niet... ik zie alleen maar vs servers.. Zijn er nog geen EA Europe servers ofzo?? ik heb in bijna elke server een ping van 400 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Voor mensen die bij gcshop.nl hebben besteld kunnen wachten tot 30 juni. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Anoniem: 95930 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:34:
Ik snap 1 ding nog niet... ik zie alleen maar vs servers.. Zijn er nog geen EA Europe servers ofzo?? ik heb in bijna elke server een ping van 400 :X
Je hebt een vinkje staan bij Not Full, m.a.w. alle Europese ranked servers zijn allemaal vol!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epitome schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:51:
[...]

Je hebt een vinkje staan bij Not Full, m.a.w. alle Europese ranked servers zijn allemaal vol!! :(
verrek zeg. Je hebt helemaal gelijk!!! dan maar in de VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Anoniem: 91635 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:45:
Voor mensen die bij gcshop.nl hebben besteld kunnen wachten tot 30 juni. :(
Waarom dat? Ik kijk net bij mijn status en er staat nu "Verzonden", vanmorgen stond er nog "In behandeling". Reken er maar op dat je hem morgen hebt.

EDIT:
Lees net op GCShop ook dat er nu 30/6 staat. Nog steeds verzonden hier. Ze zullen waarschijnlijk allemaal naar de pre-orders zijn verdwenen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 68393 op 22-06-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84567

Ik heb hem net gekocht bij de FRS (barneveld) en tot nu toe vind ik hem erg goed :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.