[PC] Battlefield 2 - deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.266 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Kaap schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:59:
[...]
Ja maar wat heb je aan bots in multiplayer? tenzij je graag easy puntjes wilt hebben...
De server vullen. Wat is de fun om 1 tegen 2 te spelen op de 64 player map? Kan je beter enkele bots hebben die het aanvullen tot bijvoorbeeld 10 vs 10 totdat er genoeg gamers zijn die de server vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kaap schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:59:
[...]
Ja maar wat heb je aan bots in multiplayer? tenzij je graag easy puntjes wilt hebben...
wat je aan die bots hebt? nou een doel om op te schieten wellicht 8)7
zit je lekker met zijn 3en in een map, nee dat is leuk ;)
daarnaast is niet iedereen even goed en die bots spelen op ongeveer hetzelfde niveau als ik. Maar dan nog snap ik niet waarom het er niet gewoon in zit, die AI hebben ze toch al van de singleplay. Gemiste kans, het heeft ze iig 3 verkopen gekost hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
DaMorpheus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:03:
[...]

De server vullen. Wat is de fun om 1 tegen 2 te spelen op de 64 player map? Kan je beter enkele bots hebben die het aanvullen tot bijvoorbeeld 10 vs 10 totdat er genoeg gamers zijn die de server vullen
Mischien moet zon serveradmin wat meer promoten dan. Een server met 60 bots en 4 spelers zal ook niet populairder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 20:09
ronwiel schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:00:
Betekend dit ook dat andere winkel ketens em binnen hebben (zal wel niet ivm andere leverancier :'()
Waarom niet :? Veel groothandels krijgen het ook weer van 1 punt ;) Khoop iig dat freerecordshop em vandaag invoert, en morgen verstuurd ;) Dan kenne we ook dondedag gamen :9~

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Erkens schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:04:
[...]
daarnaast is niet iedereen even goed en die bots spelen op ongeveer hetzelfde niveau als ik.
Dan kun je dus beter singeplayer spelen.

Maar goed wat jij wilt, EA zal echt niet huilen om 3 gemiste verkopen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

als dynabyte hem levert, zal het ook al wel bij de MM zo zijn. Die waren met GTA ook al een dag eerder.

Maar hoe zit het nu, kun je nu wel of niet met z'n tweeën op 1 key spelen? Anders moet mijn broertje ook een exemplaar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zucht, na het "zal het draaien" krijgen we nu alleen "ik heb hem binnen" spam?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kaap schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:06:
[...]
Mischien moet zon serveradmin wat meer promoten dan. Een server met 60 bots en 4 spelers zal ook niet populairder worden.
Misschien is het onmogelijk om alle servers 24/7 vol te hebben. Je hebt altijd daluren, hoe populair je server ook is. Rond 15:00 lopen de meeste servers weer helemaal vol, maar hoe krijg je rond 15:00 de gamers zover dat ze jouw server joinen en niet die ene andere? Juist, door te zorgen dat er al gamers opzitten of de kans groot is dat er een hoop mensen snel na de eerste joinen

Zie ons dataverbruik:
Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.nl/private/dataverbruik.JPG
Je ziet even na de middag de public servers vollopen, 's avonds komen daar de clanwars nog bij. Je ziet in de nacht het datavebruik enorm teruglopen, de publics lopen dus leeg op enkele tientallen na. De gamers die rond 14:00 een server willen joinen gaan echt niet op een lege server joinen. Maar zodra die ene gamer op een server zit zal je zien dat binnen enkele minuten zo'n server helemaal vol zal lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zie DYnabyte ook echt als een verkoopwinkel, zit verder totaal geen praktische tweakerkennis in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
Ik speel dus nog effe de demo, heb nog effe geen cash voor het spel, en ga lang op vakantie dus het heeft geen nut het nu al te kopen.
Maar nou wilde ik dus net online met die demo, en als ik inlog krijg ik te zien dat er een database fout is. En ik kan dus niet inloggen. Heb het verschillende keren geprobeerd. Hebben jullie het ook, en ligt het dus aan EA, of ligt het aan mij???

Nog effe een vraagje, zijn er ergens tutorials te vinden over het vliegen van helicopters? Of is het gewoon oefenen, oefenen en oefenen?
En hebben veel mensen er een joystick bij? Lijkt me namelijk best leuk om erbij te gebruiken.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
TafkaP schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:15:
Ik speel dus nog effe de demo, heb nog effe geen cash voor het spel, en ga lang op vakantie dus het heeft geen nut het nu al te kopen.
Maar nou wilde ik dus net online met die demo, en als ik inlog krijg ik te zien dat er een database fout is. En ik kan dus niet inloggen. Heb het verschillende keren geprobeerd. Hebben jullie het ook, en ligt het dus aan EA, of ligt het aan mij???

Nog effe een vraagje, zijn er ergens tutorials te vinden over het vliegen van helicopters? Of is het gewoon oefenen, oefenen en oefenen?
En hebben veel mensen er een joystick bij? Lijkt me namelijk best leuk om erbij te gebruiken.
Heb het ook. Wou ook even weer lekker gaan spelen... Hopelijk is het snel voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zie op de site van Dynabyte dat je een klantenkaart moet aanvragen, maar kan je deze ook gewoon in de winkel krijgen? Want in dat geval kan ik van middag al lekker BF2 gaan spelen :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe vaker is de demo speel hoe erger ik een capture the flag mode mis. Een groot gemis dat deze er niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:50
ronwiel schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:19:
Ik zie op de site van Dynabyte dat je een klantenkaart moet aanvragen, maar kan je deze ook gewoon in de winkel krijgen? Want in dat geval kan ik van middag al lekker BF2 gaan spelen :)...
Deze kan je in de winkel aanvragen als je korting wil krijgen. Je kan het echter ook laten en de 10% korting vergeten.

Beschikbaarheid BF2 in Dynabyte filialen

[ Voor 11% gewijzigd door DutchCommando op 21-06-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bij de Dynabyte in Rotterdam aan de Meent hebben ze 'm ook al, ze stonden net de doos uit te pakken toen ik binnenliep.

Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~cwelling/hebbes.jpg

:P

Ik had 'm niet gepreordered, en heb geen klantenkaart, dus betaalde €52,50

[ Voor 20% gewijzigd door Victor op 21-06-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57
TafkaP schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:15:
Ik denk (maar meer is het ook niet hoor) dat het niet aan jou ligt.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:14:
Iemand ervaring met het niet kunnen aanmelden bij de demo met de foutmelding "database error, try again" ?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:16:
elke keer database error, ff wachten dan maar
Mastasidaz schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:16:
Ik krijg steeds als ik met BF2 demo wil inloggen op het beginscherm Database error :?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:23:
Ik krijg ook die database error en hun websites zijn ook offline. Denk grootschalig onderhoud...

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:20:
Hoe vaker is de demo speel hoe erger ik een capture the flag mode mis. Een groot gemis dat deze er niet in zit.
Waarom post je constant negatieve posts in een topic over een spel wat je blijkbaar helemaal niet leuk vindt? Laat mensen die wel met smart op dit spel zitten te wachten gewoon lekker blij zijn met dit nieuwe speeltje! En ga anders es wat vroeger naar bed ofzo! Misschien ben je dan wel een keer vrolijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

King_Louie schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:22:
Bij de Dynabyte in Rotterdam aan de Meent hebben ze 'm ook al, ze stonden net de doos uit te pakken toen ik binnenliep.

[afbeelding]

Haha en daar sta je op straat uitgebreid pics te maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
King_Louie schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:22:

Da's jammer, want die regelen ze in 60 seconden voor je en is ook nog gratis! Toch weer zo'n € 5.20 euro! Had je lekker een biertje kunnen halen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

DaMorpheus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:14:
[...]

Misschien is het onmogelijk om alle servers 24/7 vol te hebben. Je hebt altijd daluren, hoe populair je server ook is. Rond 15:00 lopen de meeste servers weer helemaal vol, maar hoe krijg je rond 15:00 de gamers zover dat ze jouw server joinen en niet die ene andere? Juist, door te zorgen dat er al gamers opzitten of de kans groot is dat er een hoop mensen snel na de eerste joinen

Zie ons dataverbruik:
[afbeelding]
Je ziet even na de middag de public servers vollopen, 's avonds komen daar de clanwars nog bij. Je ziet in de nacht het datavebruik enorm teruglopen, de publics lopen dus leeg op enkele tientallen na. De gamers die rond 14:00 een server willen joinen gaan echt niet op een lege server joinen. Maar zodra die ene gamer op een server zit zal je zien dat binnen enkele minuten zo'n server helemaal vol zal lopen. :)
offtopic:
Jij was eerder bij die duitser met www.battlefield2.nl mn ebay account duurde te lang =)

Ooow natuurlijk loopt mijn pre-order bij bol die het pas op de 23ste in huis zorgt te hebben.

aaaah kan niet iemand ff voor me bij de dynabyte opde meent langsgaan? Ik woon er vlakbij maar moet werken tot zeker 18:00 :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Tom-my op 21-06-2005 12:27 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eindelijk een DVD versie. Dat fabrikanten nog steeds cd versie uitbrengen is beyond me

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Ik bel net Utrecht op, die heeft 'm nog niet.
Op die html pagina is je email niet te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 09:45
HaseMike schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:11:
Op de site van dynabyte staat BF2 nu onder "Nieuw" ipv "verwacht" dus hij zal wel
in de winkel liggen.

Ze durven wel 52,50 te vragen :(
Bij Play is die zo'n 42 euro en komt die in je brievenbus, hoef je ook niet die
vieze warme stad in. (Maar natuurlijk wel een weekje langer wachten)
Bij Dynabyte ligt ie al... de normale en de commander versie resp. €52.50 en €54.00.
Net even een telefoontje gepleegd en de man kon mij zachtjes vertellen dat ik hem wel mocht komen halen \o/ .
Gister nog even de volle versie gespeeld(kon het niet laten)maar hij speelt een stuk soepeler dan de demo,met onderstaande specs gaat alles naar ultra-high... behalve textures en lighting op medium en AA op 2x.

Ik ga even de auto starten...... over and out :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:29:
[...]

Ik bel net Utrecht op, die heeft 'm nog niet.
Op die html pagina is je email niet te lezen.
Aangepast, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:07

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Dynabyte Hoofddorp krijgt hem vandaag binnen en wacht nog op de postbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
FanToom schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:26:
[...]

offtopic:
Jij was eerder bij die duitser met www.battlefield2.nl mn ebay account duurde te lang =)

Ooow natuurlijk loopt mijn pre-order bij bol die het pas op de 23ste in huis zorgt te hebben.

aaaah kan niet iemand ff voor me bij de dynabyte opde meent langsgaan? Ik woon er vlakbij maar moet werken tot zeker 18:00 :'(
Heb je geen Pauze ofzo ;) Effe de baas lief aankijken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Ben benieuwed hoe lang het zal duren tot de database weer online is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen de normale en de commander versie? Dit werd hierboven vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad wel een beetje jammer nu ja, af en toe maar ff rondje SP dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gunner schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:28:
Eindelijk een DVD versie. Dat fabrikanten nog steeds cd versie uitbrengen is beyond me
Als het op 1 CD past, waarom zou er dan een DVD versie uitgebracht moeten worden ;) :+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Het is echt dope om met je buggy of busje keihard over de schansen te springen in bijvoorbeeld Karkand! >:)

Soms is het iets minder dat als je aan de andere kant landt er een enemy tank plots voor je neus staat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:24:
[...]

Waarom post je constant negatieve posts in een topic over een spel wat je blijkbaar helemaal niet leuk vindt? Laat mensen die wel met smart op dit spel zitten te wachten gewoon lekker blij zijn met dit nieuwe speeltje! En ga anders es wat vroeger naar bed ofzo! Misschien ben je dan wel een keer vrolijk!
Om met gordijnstok te spreken:

ls je niet tegen kritiek kunt is het wellicht verstandig om iets anders op te zoeken dan een forum, wat bestaat om te discussieren. Ik kom met argumenten waarom ik kritiek heb, aan jou dus om daar argumenten tegenover te zetten.

Dat je dat niet doet vind ik erg jammer. En ga anders es wat vroeger naar bed ofzo! Misschien kun je dan wel goed lezen en je posts goed onderbouwen. Dat je echter niet met argumenten komt is alleen maar een bevestiging van mijn posts, blijkbaar vind je er dan toch een kern van waarheid in zitten.

Lees mijn andere posts ook eens en je zult zien dat ik helemaal niet zo negatief ben.

Ik vind het jammer dat sommige mensen niet tegen (zelfs onderbouwde) kritiek kunnen. Voor sommigen moet iedereen maar mee gaan in de hype. Erg jammer. Dat is ook een van de reden waarom dit topic is plat gespammed met "zal het bij mij wel draaien" en nu de "ik heb hem binnen" posts. Posts met 0% waarde voor andere lezers imho. Discussieer liever over de game inhoudelijk, kom met argumenten waarom jij de game wel / niet goed vind. Kom met dingen die je mist of liever er niet in had gezien. Dat zijn dingen die interessant zijn voor een "groter" publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Flex schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:30:
[...]Bij Dynabyte ligt ie al... de normale en de commander versie resp. €52.50 en €54.00.
Huh??? €2,00 meer en dan heb je de commander edition met headset??? Nou misschien is dat dan wel de moeite waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

jagermeister schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:38:
[...]

Als het op 1 CD past, waarom zou er dan een DVD versie uitgebracht moeten worden ;) :+
Was BF1942 ook al niet 2 cd's?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ronwiel schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:41:
[...]

Huh??? €2,00 meer en dan heb je de commander edition met headset??? Nou misschien is dat dan wel de moeite waard...
Idd, voor 2 euro doe je daar zeker geen miskoop aan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Gunner schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:41:
[...]

Was BF1942 ook al niet 2 cd's?
Dat klopt! Heb hem hier ook liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:22
Las ik dat nou net goed? Loopt de full-version beter als de demo? (mijn pc-tje heeft nogal problemen met de demo, FX5900 XT... maar als de full beter loopt als de demo is dat misschien wel DE reden om hem tóch te halen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m ook net gehaald....Whoot....alleen kan ik geen account registreren...hij geeft steeds database error.... :( :(

Dus tot zover geen mulitplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:40:
[...]

Om met gordijnstok te spreken:

ls je niet tegen kritiek kunt is het wellicht verstandig om iets anders op te zoeken dan een forum, wat bestaat om te discussieren. Ik kom met argumenten waarom ik kritiek heb, aan jou dus om daar argumenten tegenover te zetten.

Dat je dat niet doet vind ik erg jammer. En ga anders es wat vroeger naar bed ofzo! Misschien kun je dan wel goed lezen en je posts goed onderbouwen. Dat je echter niet met argumenten komt is alleen maar een bevestiging van mijn posts, blijkbaar vind je er dan toch een kern van waarheid in zitten.

Lees mijn andere posts ook eens en je zult zien dat ik helemaal niet zo negatief ben.

Ik vind het jammer dat sommige mensen niet tegen (zelfs onderbouwde) kritiek kunnen. Voor sommigen moet iedereen maar mee gaan in de hype. Erg jammer. Dat is ook een van de reden waarom dit topic is plat gespammed met "zal het bij mij wel draaien" en nu de "ik heb hem binnen" posts. Posts met 0% waarde voor andere lezers imho. Discussieer liever over de game inhoudelijk, kom met argumenten waarom jij de game wel / niet goed vind. Kom met dingen die je mist of liever er niet in had gezien. Dat zijn dingen die interessant zijn voor een "groter" publiek.
+2 Inzichtvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:42:
Ik heb m ook net gehaald....Whoot....alleen kan ik geen account registreren...hij geeft steeds database error.... :( :(

Ik heb maar aangenomen dat het Dynabyte Leidschendam is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:42:

Tja, nu hij overal full uit is hebben ze misschien database problemen, zullen een hoop mensen zijn die zich nu registreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 17-09 16:10
zijn er verklaringen waarom de demo zo gigantisch traag loopt met mijn setup (zie sig)

vooral het multiplayer menu gaat zo traag als... als ik 2 keer klik op het rangschikken op ping dan blijft het programma zelfs helemaal hangen. muis doet het wel maar ik kan nergens meer op klikken. Op de EA sites kan ik niets vinden over poorten die open moeten, de poorten van bf1942 staan allemaal open, maar ik weet niet of die hetzelfde zijn. Ook vind ik weinig anderen met dergelijke problemen. het spelen gaat opzich prima, soms een lagburst. maar ook daar gaan de menu's niet zo snel.

andere games gaan probleemloos...

ideëen?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:42:
Las ik dat nou net goed? Loopt de full-version beter als de demo? (mijn pc-tje heeft nogal problemen met de demo, FX5900 XT... maar als de full beter loopt als de demo is dat misschien wel DE reden om hem tóch te halen :))
Ik had toch ook iets van, he mijn fps is hoger!
Maar misschien is het wel schijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Er wordt een beetje overdreven met de hoeveelheid 'Hij is hier nog niet binnen' en 'ik heb hem!' meldingen. Het is niet zo interessant om tig keer te lezen dat hij ergens nog niet / wel binnen is. Daarom heb ik ook een bergje posts getrashed.

Heb gewoon geduld en bel je lokale spellenboer op om te kijken of hij het al binnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

jeehaa schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:46:
zijn er verklaringen waarom de demo zo gigantisch traag loopt met mijn setup (zie sig)

vooral het multiplayer menu gaat zo traag als... als ik 2 keer klik op het rangschikken op ping dan blijft het programma zelfs helemaal hangen. muis doet het wel maar ik kan nergens meer op klikken. Op de EA sites kan ik niets vinden over poorten die open moeten, de poorten van bf1942 staan allemaal open, maar ik weet niet of die hetzelfde zijn. Ook vind ik weinig anderen met dergelijke problemen. het spelen gaat opzich prima, soms een lagburst. maar ook daar gaan de menu's niet zo snel.

ideëen?
Ja die Server browser is in de full gefixed :) Ik ergerde me ook dood aan in de demo.
SyS_ErroR schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:42:
Geluidsinstelling misschien ? En probeer je grafische settings eens wat lager en de nieuwste Meuktracker drivers :)

Overingens erger ik me atm dood aan die database error, ben eindelijk klaar met school dit jaar, denk ik lekker BF2 spelen..... NOT :/

[ Voor 27% gewijzigd door DaWaN op 21-06-2005 12:51 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Als ik bij Dynabyte in de folder kijk, dan zie ik op de laatste pagina dat de normale 54,95 kost (wat dus al niet waar is) en dat de commander edition met headset 64,95 kost.

Voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://bloggingabout.net/dennis/files/dynabytebf2folder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kaap schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:07:
[...]
Dan kun je dus beter singeplayer spelen.

Maar goed wat jij wilt, EA zal echt niet huilen om 3 gemiste verkopen hoor :+
ik denk dat jij het verschil tussen singleplay en multiplay niet begrijpt |:(
met multiplay kan je met meerdere personen samen spelen (zoals ik wil doen met alleen mijn broers) Hierbij zou het dan handig zijn als er enige vorm van actie kan zijn, want zeg nou zelf, met 3man in een level is niks aan.
Met singleplay kan er maar 1 persoon spelen.

Dat EA het niks boeit maakt mij niet uit, mij scheelt het weer 150 euro ofzo en blijven we wel bij UT en BF42. Maar ik had graag wat nieuws gehad, pech dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:51:
Als ik bij Dynabyte in de folder kijk, dan zie ik op de laatste pagina dat de normale 54,95 kost (wat dus al niet waar is) en dat de commander edition met headset 64,95 kost.

Voor de duidelijkheid:
[afbeelding]
Is de Commanders Edition nu gewoon een normale BF2 DVD met een losse, gare headset erbij of verschillen de twee edities nu enigzins? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

krijg je toch ook de strat guide erbij?

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Dat vind ik dus heel mooi, de commanders edition is dus met GRATIS headset en kost daardoor 10+ euro MEER. :p

[ Voor 15% gewijzigd door DutchCommando op 21-06-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Battle field 2, donderdag pas in de winkel en nu al bij mij thuis!!!!!!!!!! :-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat ik me afvraag is of er nu een complete account wipe is gedaan bij EA ivm de full release of dat je demo account nu ook nog geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:57:
Ik heb Battle field 2, donderdag pas in de winkel en nu al bij mij thuis!!!!!!!!!! :-) >:)
Beter lezen, is nu al in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
jeehaa schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:46:

ideëen?
Handige tip, zet alle andere computers c.q. programma's die van je internetverbinding gebruik maken uit. Battlefield 2 wil je hele internetverbinding voor zichzelf hebben en zelfs dan is de serverbrowser niet snel!

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 21-06-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder genoemd, zodra je wat filters aanzet valt het reuze mee met de serverbrowser. Tip van jagermeister geloof ik.

is dit +2 wel kunnen lezen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:40:
[...]

.... Dat zijn dingen die interessant zijn voor een "groter" publiek.
Dat 'grote' publiek heeft anders al wel duizenden posts volgeschreven over juist hardware gerelateerde onderwerpen en of die al wel of niet binnen is. Logischerwijs is dat dus juist wat de meeste mensen aanspreekt, ook al druist het wellicht in tegen de richtlijnen van GoT. Ikzelf bijvoorbeeld vindt het erg informatief te lezen over hardware ervaringen van mensen met ongeveer gelijke specs als de mijne.

Bovendien beginnen jouw overwegend negatieve ervaringen ook mij enigszins te ergereren. Tuurlijk geef ik toe dat alles onderbouwd is, maar ik snap niet waarom je het spel vervolgens toch blijft spelen en telkens de mindere kanten van het spel blijft opnoemen. De mensen weten het nu wel... je kunt je missie staken.

Dit houdt overigens niet in dat een kritische noot niet welkom is, deze hoeft wat mij betreft alleen niet voornamelijk van één en dezelfde persoon te komen. Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 17-09 16:10
heb je niet nodig toch, gewoon je ak pakken en rond rossen ;)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:10:
[...]

wil niet vervelend doen, maar mensen die graag naar de Dynabyte willen gaan, kunnen toch gewoon zelf op die site kijken?

Je hoeft niet steeds te gaan roepen dat er weer twee filialen bij zijn gekomen :?
Juist, en er is genoeg geleverd. In Rotterdam (meent) hebben ze nog 20+ gewone editie en 2 commander edities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

DaMorpheus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:12:
[...]

Juist, en er is genoeg geleverd. In Rotterdam (meent) hebben ze nog 20+ gewone editie en 2 commander edities :)
2 euro als je er een voor me mee neemt en even in kralingen af gooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Hoe zit het met de ondersteuning voor BF2 in Xfire en ASE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

DesertShooter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:21:
lijkt me er niet in eerste instantie te komen, aangezien het weer eens gesponsord wordt door gayspy

maar misschien werkt die aangepaste filter die in de OP staat wel, ik zou het eens proberen als ik jou was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FanToom schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:18:
[...]

Nee, ben net zelf vanuit Kralingen effe op en neer gereden B)
Nu ga ik eerst even gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASE ondersteunt het wel denk ik maar op dit moment heb je er nog niet veel aan, hij herkent het spel wel in ieder geval

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
FanToom schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:18:
[...]

gooit

Zit jij in Kralingen? Toch niet bij dat bedrijf met dat logo op het dak in grote gele letters?

Kan iemand bevestigen dat inderdaad die CE maar 2 euro duurder is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
DesertShooter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:21:
Check de startpost mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaWaN schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:49:
[...]

Ja die Server browser is in de full gefixed :) Ik ergerde me ook dood aan in de demo.

[...]
De demo heeft toch een hoger versie nummer dan de final las ik ergens? Dan is het niet gefixed lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:28:
[...]

Check de startpost mate!
Ja, maar dat is niet officieel, en je kunt niet rechtstreeks joinen.

Bij xFire kun je btw wel het ip, servernaam, spelers, en map zien, maar niet rechtstreeks joinen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
DesertShooter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:32:
[...]

Ja, maar dat is niet officieel, en je kunt niet rechtstreeks joinen.

Bij xFire kun je btw wel het ip, servernaam, spelers, en map zien, maar niet rechtstreeks joinen :(
Wellicht dat ik XFire niet snap, maar ik zie helemaal NIKS! :D

Ik kan wat "start game" ofzo en dan een lijst met 10 games starten. Maar als ik "add server" doe kan ik uit die combobox geen spel kiezen en als ik "all games" ofzo kies, komt er ook helemaal niets. Find games heb ik gedraaid, maar dat maakte geen verschil Ervoor en erna was hetzelfde. Strange.

Trouwens, ergens hier zijn dat commandline opties neergezet. Ergens in het begin ofzo. Daar staat ook joinserver en username en password en serverpassword ofzo als opties tussen. Dus volgens mij moet het mogelijk zijn om direct te joinen, ook met de demo. Wellicht dat de 'ontwikkelaar' van onofficiele filter van ASE dat nog niet wist ofzo?!

[ Voor 23% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 21-06-2005 13:37 . Reden: laatste alinea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

antipode schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:04:
[...]

Dat 'grote' publiek heeft anders al wel duizenden posts volgeschreven over juist hardware gerelateerde onderwerpen en of die al wel of niet binnen is. Logischerwijs is dat dus juist wat de meeste mensen aanspreekt, ook al druist het wellicht in tegen de richtlijnen van GoT. Ikzelf bijvoorbeeld vindt het erg informatief te lezen over hardware ervaringen van mensen met ongeveer gelijke specs als de mijne.

Bovendien beginnen jouw overwegend negatieve ervaringen ook mij enigszins te ergereren. Tuurlijk geef ik toe dat alles onderbouwd is, maar ik snap niet waarom je het spel vervolgens toch blijft spelen en telkens de mindere kanten van het spel blijft opnoemen. De mensen weten het nu wel... je kunt je missie staken.

Dit houdt overigens niet in dat een kritische noot niet welkom is, deze hoeft wat mij betreft alleen niet voornamelijk van één en dezelfde persoon te komen. Maar dat is mijn mening.
Jammer dat je je begint te irriteren aan sommige posts. Volgens mij lees je dan niet goed of kun je gewoon geen kritiek verdragen. Jammer maar dat zegt echter niets over mijn posts. Wees blij dat er tenminste iemand is die erg kritisch naar de game kijkt. Ik zie overigens meerdere posts die dezelfde dingen melden als ik doe. Omdat ik iets vaker met argumenten kom vallen mijn posts wellicht meer op. Maar goed, zoals ik al eerder zei: als je niet tegen kritiek kunt zoek dan aub een andere hobby dan een forum. Ik erger mij bijvoorbeeld aan posts van jou, zoals deze in mijn quote. Maar ook die posts accepteer ik gewoon omdat sommige mensen een andere mening hebben. Jammer dat je ook de positieve dingen niet uit mijn posts kan halen. Ik zie mijn posts dan ook niet als negatief maar meer als kritisch en nuchter. Dat zijn eigenschappen waar het hier de laatste tijd nogal aan ontbreekt imho terwijl dit dingen zijn die juist interessant zijn voor mensen die net als ik twijvelen of ze de game wel of niet gaan kopen.

Dat het "hij is hier binnen" mensen aanspreekt geloof ik niet. Het zijn meer een "ik heb hem" posts waar alleen de poster genoegdoening aan vind. Over een tijdje vind je die posts (evenals hardware) bijna niet meer.

Zoals ik al eerder heb gepost vind ik de game niet slecht maar over de goede dingen is gewoon weinig nieuws te melden. Dat merk je ook wel gezien het aantal daadwerkelijke ontopic posts die over ingame zaken gaan erg laag is in dit topic de laatste tijd.

Laten we gewoon terug ontopic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:27:
[...]

gooit

Zit jij in Kralingen? Toch niet bij dat bedrijf met dat logo op het dak in grote gele letters?

Kan iemand bevestigen dat inderdaad die CE maar 2 euro duurder is?!
Nee, hij is 64 euro bij dynabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

Snap je het princiepe?

het is een soort MSN, met game ondersteuning. Je moet dus wel eerst contacten hebben in je lijst! En als die contacten dan BF2 spelen, kun je zien in welke server ze zitten, maar helaas nog niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:37:
[...]

Nee, hij is 64 euro bij dynabyte
Heeft iemand die meegeleverde mic al getest trouwens? Vraag me af of deze beter is dan de doorsnede headset condensator mic. Als dat het geval is is de commander edition best interessant. Anders kun je net zo goed een goedkoop headsetje op een beurs kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Je hebt ongetwijfeld fantastisch beargumenteerde standpunten om te zeggen dat BF2 ontzettend zuigt in jouw ogen. In mijn ogen gaat het allemaal om smaak en vind ik posts over het feit wie wel of niet gelijk heeft, wie wel en niet mag posten, etc, etc. nog véééél minder nut dan 100 posts over waar wie wat en hoe laat iets te koop is.

Dus ga alsjeblieft (en dit meen ik) door met het aangeven waarom je denkt dat BF2 zuigt, maar stop met de discussie waarom iemand wel of niet mag posten.

Dank u! _/-\o_
Die had ik ff gemist, en je hebt gelijk. Alweer! ;D

[ Voor 10% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 21-06-2005 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Anders ga je even naar het enge bos om uit te huilen :P

Serieus, als je je ergert aan elkaar, ga dan mailen ofzo, en vervuil dit topic niet met hoe sneu je een ander wel niet vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Die AI commander is enorm dom. Elke 5 seconden krijg je een nieuwe opdracht, elke 5 seconden moet ik een ander controlpoint aanvallen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan er hier WEL BF2 online spelen met de orginele dvd? Ik in ieder geval niet.... erg jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
DesertShooter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:37:
Snap je het princiepe?

het is een soort MSN, met game ondersteuning. Je moet dus wel eerst contacten hebben in je lijst! En als die contacten dan BF2 spelen, kun je zien in welke server ze zitten, maar helaas nog niet joinen.
Oh, dus het is verder geen server browser à la ASE en Gamespy. Dan snap(te) ik het principe inderdaad niet. Ik heb wel 2 friends erin staan, maar alleen voor dat principe ga ik 'm niet installen. Dan MSN ik ze wel ff !

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Net 2 gekocht bij Dynabyte op de meent...kreeg nog klantenkorting :) dus 2 voor 95 euro..nog nooit eerder geweest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Er zijn dus officiele ranked servers van EA, minimale ping is 50 lijkt het nu.
Ik vind het maar triest, dat zijn nu 8 europese servers. Ja acht :(
Hoop dat ze dat snel uitbreiden of dat ze ook ranked servers door de community laten hosten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:39:
[...]

Anders ga je even naar het enge bos om uit te huilen :P

Serieus, als je je ergert aan elkaar, ga dan mailen ofzo, en vervuil dit topic niet met hoe sneu je een ander wel niet vindt.
Wellicht krijg je dat soort posts door kinderachtige posts zoals jij ze nu neerzet? :X Blijkbaar heb je de kern niet begrepen.

Kan iemand bevestigen dat de final versie inderdaad een lager versie nummer heeft dan de demo? Dit kom ik op sommige fora / irc kanalen tegen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

YES, Ik heb nu geen database error meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Ik d8 dat er ook een paar dutch servers als Ranked Servers werden aangemerkt :? Zijn die dan nog niet online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Wellicht krijg je dat soort posts door kinderachtige posts zoals jij ze nu neerzet? :X Blijkbaar heb je de kern niet begrepen.

Kan iemand bevestigen dat de final versie inderdaad een lager versie nummer heeft dan de demo? Dit kom ik op sommige fora / irc kanalen tegen namelijk.
Bevestigd, de full is lager als de demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:48:
[...]

Bevestigd, de full is lager als de demo
dat wil niet zeggen dat er niks gefixed is.

stel een RC is versie 0.5
dan moet er een demo gemaakt worden.
die demo word versie 0.51 demo
daarna wat aanpassingen, 0.52, 0.53 0.6 etc.

dan komt de full uit, (nog versie 0.5) maar daar is iets in gefixed.
dan word de full 0.51
zo kan de full dus een lagere versie nummer hebben, maar toch al fixes hebben ten opzichte van de demo

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
BasieP schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:55:
[...]
zo kan de full dus een lagere versie nummer hebben, maar toch al fixes hebben ten opzichte van de demo
Héél goed!!! :7

M.a.w. we weten nóg niks! Hehehehehe...
Maar komt heus wel goed! Was toch ook in een interview ergens dat de final gewoon goed zou werken? Dice of EA had dat gezegd. Geen idee waar dat vandaan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:15: GEEDIT DOOR TERR
Het spel kopen wil wel eens schelen ;)
Ik heb het spel gekocht :/ , gister, dus begrijp je edit niet helemaal, weet ook niet egt meer wat daar stond :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Enige problemen die er zijn hebben met de database te maken. De game zelf functioneert perfect.
Maar net al 3x gehad dat ik na een mapwissel niet meer in de game terecht kwam maar in het inlogscherm omdat de database server een error gaf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:00:
[...]

Héél goed!!! :7

M.a.w. we weten nóg niks! Hehehehehe...
Maar komt heus wel goed! Was toch ook in een interview ergens dat de final gewoon goed zou werken? Dice of EA had dat gezegd. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Ik heb sinds vandaag geen last meer van lag in die serverlist. In het begin (2 dagen geleden) bleef het spel soms een volle minuut hangen in de serverlist. Ook weinig tot geen lag op de officiele servers, dus dat zit allemaal wel goed..

Nu de sterf-animaties nog wat beter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
BF2 net geïnstalleerd en wil hem vervolgens opstarten, maar krijg alleen een full screen zwart beeld; en dan springt ie weer terug naar mijn bureaublad (duurt ongeveer bij elkaar 3sec.).

Amd 1700+
512mb Sdram
Nvidia Ti4200 (Leadtek)
Forceware v 71.89

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:05:
BF2 net geïnstalleerd en wil hem vervolgens opstarten, maar krijg alleen een full screen zwart beeld; en dan springt ie weer terug naar mijn bureaublad (duurt ongeveer bij elkaar 3sec.).

Amd 1700+
512mb Sdram
Nvidia Ti4200 (Leadtek)
Forceware v 71.89

Suggesties?
mm...maybe werkt die shaderfix niet meer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Misschien een nieuwe videokaart kopen, die word namelijk niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Das een Geforce 4; zo oud is die nog niet... zoiets al zo snel afgeschreven :?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:06:
[...]

mm...maybe werkt die shaderfix niet meer???
Hoe bedoel je dat? Een essentieel onderdeel van de game zit niet op mijn kaart ofzo?

[ Voor 67% gewijzigd door Silent Thunder op 21-06-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BasieP schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:55:
[...]

dat wil niet zeggen dat er niks gefixed is.

stel een RC is versie 0.5
dan moet er een demo gemaakt worden.
die demo word versie 0.51 demo
daarna wat aanpassingen, 0.52, 0.53 0.6 etc.

dan komt de full uit, (nog versie 0.5) maar daar is iets in gefixed.
dan word de full 0.51
Dat is inderdaad een goed punt. Hopelijk word de ondersteuning goed en mogen we nog lang van patches en nieuwe features genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Silent Thunder schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:09:
Das een Geforce 4; zo oud is die nog niet... sjeez, zoiets al zo snel afgeschreven :?

[...]

Hoe bedoel je dat?
nee, dat niet.. alleen tov dit spel issie afgeschreven, maar dat was enkele maanden geleden al bekend :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:10:
[...]

nee, dat niet.. alleen tov dit spel issie afgeschreven, maar dat was enkele maanden geleden al bekend :Y)
jammer

[ Voor 96% gewijzigd door Silent Thunder op 21-06-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Daar gaan we dan...

Weet iemand hoe je kan zien of en met hoevelen een server bevolkt is, wanneer je via ip wilt inloggen?

T gebeurt me nogal eens dat ik -eindelijk na drie minuten laden- op een server komt waarop maar 1 of 2 mensen hun vliegkunsten oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Winkel/koop-mededelingen zijn niet nodig.

Is hier iemand die de full heeft / gaat kopen met een mooi servertje ? Kunnen we gelijk een GoT squad organiseren :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 17-09 21:51
Silent Thunder schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:09:
Das een Geforce 4; zo oud is die nog niet... zoiets al zo snel afgeschreven :?
[...]
Hoe bedoel je dat? Een essentieel onderdeel van de game zit niet op mijn kaart ofzo?
Als je de startpost had gelezen wist je dat BF2 een Ati radeon 9xxx of Gefore FX 5xxx of hoger nodig heeft om te draaien. (staat ook op de verpakking btw)

de oudere kaarten ondersteunen de shaders (1.4) van BF2 niet.

Er staat in de TS wel een manier om daar omheen te werken. alleen ziet BF er dan enorm lelijk uit

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor serieuze vragen kun je een Spielerij - Problemen & Vragen topic openen. Zorg wel dat je je aan de policy houdt.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 14:34 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.