Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik gebruik de button in de ingame browser waarmee je zelf het ip nummer kan invoeren. Daarmee kan ik op servers inloggen die de tijdslimiet niet hanteren. Of doe ik iets fout? Bvd...Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:20:
[...]
Je gebruikt dus niet de ingame browser of ASE?
- beter dan BF1942?
- hoe is het met de map settings, veel desert, of ook wat anders?
- screenies!
Of is het nog niet online te spelen?
Laat het me weten, woon naast Zaandam (wat is Nederland ook klein).lithiumangel schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:14:
[...]
Ik heb hem ook bij Dynabyte in Z`dam gepre-ordered maar tot op heden ( 14:15 ) geen belletje .
Ik ga ze zo zelf ff bellen![]()
Is hier iemand die de full heeft / gaat kopen met een mooi servertje ? Kunnen we gelijk een GoT squad organiseren
Verwijderd
Wel een CTD na einde van de map en dat heb ik eerder gehad in deze map en dat was ook op deze server. Maar ja ik vermaak me weer prima
Verwijderd
Jep het is online te spelen en IK VIND (goed lezen he Bor) het zeker beter dan 1942, het geluid is beter de maps veel mooier en sfeervoller. Het is zeker niet alleen maar desert, het is veel water ook nu met eilandjes waar je naar toe moet. Doet me erg sterk aan Joint Ops denken weer! In een hoop maps wordt met een soort mist gewerkt en dat maakt het een stuk spannender. De artillerie, squads etc zijn een echte toevoeging aan dit spel. Een enorme verbetering tov alle voorgaande Battlefields!greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:25:
nu steeds meer mensen het hebben, ben ik wel beniewd hoe het speelt, dus:
- beter dan BF1942?
- screenies!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 14:30 ]
Verwijderd
Ja, tof, nee, jazeker, www.gamespy.comgreatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:25:
- beter dan BF1942?
- screenies!
Op Gamespy wordt élke map onderhanden genomen. Kun je wel behoorlijk wat info vinden. En screens van de full version wordt je daar mee dood gegooid.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Dat probleem heb ik ook gehad , maar dan met de demo .Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:29:
GRRRRR....kan ik eindelijk na 3 uur een account aanmaken wil hij geen servers joinen...ik klik op join server....2 tellen "joining server" in beeld en PLOEP...terug in de serverlijst
Ergerde me er dood aan , had helemaal niks aan me PC verandert , na alles gedaan te hebben .
BF 2 demo maar deinstalled en reinstalled , helaas nog geen success .
Oplossing was , BF2 demo de-installen , registry verwijzingen met een reg cleaner weghalen en dan BF2 demo weer opnieuw instaleren .
Knap naar
suc7
Zotty.nl was ik dusVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:26:
Net een heerlijk potje online gespeeldsamen met Zotty.nl, herkende me van GoT dus die zal hier ook wel zitten
Wel een CTD na einde van de map en dat heb ik eerder gehad in deze map en dat was ook op deze server. Maar ja ik vermaak me weer primaHeel intens hoor als de artillerie rond je inslaat en je midden een druk vuurgevecht zit
Top!
Bf2 is echt geweldig, vond de demo al relaxed. Lekker in een stad vechten met je squad.
Zou je "beter dan 1942" willen verklaren? Bedoel je hier wat betreft "ervaring" , performance, ingame mogelijkheden?greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:25:
- beter dan BF1942?
- screenies!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)
jaBor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:32:
[...]
Zou je "beter dan 1942" willen verklaren? Bedoel je hier wat betreft "ervaring" , performance, ingame mogelijkheden?
Etuuuuuh!
Voor mij?Crypter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:38:
Dynabyte belde me net op me GSM en HIJ IS TE KOOP!!! ik ga hem nu halen!!
Wat liev!
Haha, ik ga hem halen (als ik aan een auto kan komen).
JohCrypter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:38:

Gaan we dit nu allemaal melden?
Etuuuuuh!
Crypter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:38:

Zie ook de Modbreak van Terr
[ Voor 14% gewijzigd door IJnte op 21-06-2005 14:42 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Het gaat gewoon té hard met posts om dit nog terug te lezen!
Ik zou zeggen, zet het boven het reageer veld en zet er meteen bij dat continue klagen over dat je GF4 het niet doet, of dat je Pentium 5.3Ghz met 4GB en X900 zo slecht performed of niet in 2048x1536 werkt ook niet mogen!
LolMarkieNL schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:41:
Als je ff leest, kun je zien dat ze niet willen hebben dat iedereen gaat zeggen, blablabla belde me en blablabla ik ga hem halen
spuit 11
spuit 12
spuit 13
spuit 14
spuit 15
spuit 16
Gaat hard hier
84.244.130.120 wordt btw vandaag omgezet naar de full version, ik ga ervanuit dat die in de avond online is
[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 21-06-2005 14:45 ]
maar er zitten ook zat mensen die dit hele topic ook niet helemaal doorlezen. Dus die zien de post van mij dat hij te koop is... en dat helpt ook anderen weer
Etuuuuuh!
Verwijderd
Psssst: met de quicksearch zoek je door het topic zelf en zet gewoon je post per pagina op 200.Crypter schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:48:
ik ben gewoon een beetje trots dat ik hem nu kan kopen... zat er al een tijd op te wachten, als ik dit hele topic moet gaan doorlezen... ben ik nog wel en paar uur bezig... gaat idd hard met de posts om het bij te houden... dus sorry dat ik het nog een keer meldde....
maar er zitten ook zat mensen die dit hele topic ook niet helemaal doorlezen. Dus die zien de post van mij dat hij te koop is... en dat helpt ook anderen weerof zet het in de start post?
Easy as dell
Idd, ik zie wel wanneer hij in mijn brievenbus ligtVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:50:
Dit topic bijhouden is sinds het uitkomen van de demo zowatr een full time baan en aangezien ik die al heb is het niet te doen!
'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)
Beschikbaarheid BF2 in Dynabyte filialen
[ Voor 3% gewijzigd door DutchCommando op 21-06-2005 15:05 ]
Hopelijk blijven er nog voldoende spelers van de demo over totdat ik mijn full versie heb...;)
Nu ook nog ff doorsparen voor extra geheugen, nieuwe videokaart etc. etc.
Asus A7N8X Deluxe v1.06 | AMD XP-M 2600+ @ 2.4GHz | 2x512MB Geil PC3200 2-3-3-6 | Sapphire Radeon 9500PRO->9700PRO(bios) @ 338/286 | Hitachi Deskstar T7K250 2x160GB SATA RAID 0
kreeg iedereen die erbij?
ik ga hem nu installeren dus ben er een tijdje niet
PSN: Leech1984
mooi weer > niemand computert > niets te doen behalve dit topic lezen én straks ff bij Dyna in Groningen langsgaan
En zo te lezen komt dat maar net goed uit ook want de leukste GoT BF2 servers draaien straks ook allemaal de full.
* TheJoker was gister al flauw dat ie niet meer op BobRoss' (?) server kon spelen
[en nog ff Dyna]
Wat ik me alleen afvraag, mag Dyna BF2 al wel verkopen? de game zou toch pas eind deze week gereleased worden? Doen ze erg moeilijk bij Dyna als je de game nu al wilt meenemen? of is het geen probleem (btw, ik heb niet ge-pre-ordered)
[/en nog ff Dyna]
Ziet er goed uit... maakt ons maar allemaal weer lekker voor degene die nog niet de full-version hebben...Epitome schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:12:
Full version ingame screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Hoe duur?BaT schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:18:
Wat lult iedereen over Dynabyte, heb hem gewwon bij de MediaMarkt gehaald, lagen er zat
Verwijderd
Maar ontopic:
Hier is eerder de vraag als gesteld hoe je kan zien hoeveel volk er op een server zit als je connect via IP. Want dat is echt balen als je na x tijd moet vaststellen dat je alléén de BF wereld onveilig maakt.
Kan je eigenlijk een favorites lijstje aanmaken in BF2?
Voor hoeveel en waar graag erbij?! Anders moeten er (net als nu) nóg meer posts aan besteed worden.BaT schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:18:
Wat lult iedereen over Dynabyte, heb hem gewwon bij de MediaMarkt gehaald, lagen er zat
groningen?BaT schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:18:
Verwijderd
Man man een grapje en een uberfanatieke mod moet weer even interesant proberen te doen. Stel je niet zo aan en ga moderaten wanneer dat echt nodig is. Zoals bij deze offtopic post.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
wat is r zo speciaal aan dan??Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:28:
Ik vind dat deze screenshot wel bij de Tweakers onder ons past
[afbeelding]
of mis ik weer es iets?
Net als bij de demo zal het Geforce probleem ook wel in de full zitten, het driver probleem dus.pingkiller schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:30:
Hebben jullie ook met de volledige game dat het na een tijd verschrikkelijk schokerig gaat? Als ik meer dan zeg 30 min gespeeld heb,en ik kom in een gebied met veel andere spelers,dan is het spel niet vooruit te branden. En dat op een amd 3500+,1GB intern en een geforce 6800.
Doohh. Ik ben al 1st soldier.
ik snap hem ook niet....Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:31:
[...]
wat is r zo speciaal aan dan??
of mis ik weer es iets?

Blijf je dat houden? Ik heb dat in de demo ook een paar keer gehad, maar niet zo vaak. En het duurde altijd maar even. 10 seconden ofzo. Daarna ging het weer beter.pingkiller schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:30:
Hebben jullie ook met de volledige game dat het na een tijd verschrikkelijk schokerig gaat? Als ik meer dan zeg 30 min gespeeld heb,en ik kom in een gebied met veel andere spelers,dan is het spel niet vooruit te branden. En dat op een amd 3500+,1GB intern en een geforce 6800.
[ Voor 124% gewijzigd door BeZaX op 21-06-2005 15:39 ]
Verwijderd
Het lijkt wel of hij er steeds vaker spontaan mee begint te kappen

het is een uber-groote fan...
fan > overclocken > tweaking > tweakers....
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
troost je, GoT is lang niet meer alleen een stel Nerds dat tot in de late uurtjes probeert 0,05% meer prestaties uit hun bakkie te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:33:
[...]
Het is een GIGA FAN...![]()
Cooling.... Tweaken.... Snappie 0-)
Er zijn ook 'normale' mensen hier, die alleen bijvoorbeeld in SGD, of Gadgets, of A&V of wat dan ook komen
Zie er idd wel de humor van in, zo'n ubergiga-cooling-fanVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:33:
[...]
Cooling.... Tweaken.... Snappie
Verwijderd
ok....nu schnappie ik hem.....Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:33:
[...]
Cooling.... Tweaken.... Snappie
ik dacht dat er iets mee ging gebeuren.......
dit is btw meer iets voor watercooling als k t goed zie
Ik heb hem ook origineel, ben meteen naar huis gegaan
Ranked servers here I come!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Misschien omdat ik de demo op de PC heb? Die eerst maar eens verwijderen.
EDIT: Demo inmiddels verwijderd en krijg nog steeds die error.

[ Voor 13% gewijzigd door BeZaX op 21-06-2005 15:42 ]
Damn 16:00 vrij.. dan snel naar mediamarkt in de hitte....DenniZ schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:38:
woooooooooooooeeeeeeehhhhhhhooooooooeeeeeee
Ik heb hem ook origineel, ben meteen naar huis gegaan
Ranked servers here I come!
aha... ik snap hem..Neodelec schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:36:
[...]
het is een uber-groote fan...
fan > overclocken > tweaking > tweakers....
Zijn er dan nog wel servers die de demo supporten, wil wel een goede proef krijgen
Aanvulling: Mensen die op de demoservers spelen! Laat ff weten welke server, is altijd leuk om met medelanders te spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door The_Bash op 21-06-2005 15:43 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Ik kom niet hoger dan een 800x600 instelling op een 5900 met de nieuwste drivers
[ Voor 50% gewijzigd door Willson op 21-06-2005 15:43 ]
Nvidia the way its meant to be playedWillson schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:43:
Ja, hoe zit dat nou met de nvidia drivers ?
Ik kom niet hoger dan een 800x600 instelling op een 5900 met de nieuwste drivers
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Het is dat er geen error-code bij staat anders had ik je wel verder kunnen helpen. Doe dagelijks software herpackagen...BeZaX schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:39:
Damn ik word er de hele tijd uit gegooid tijdens het installeren.
[afbeelding]
Misschien omdat ik de demo op de PC heb? Die eerst maar eens verwijderen.
EDIT: Demo inmiddels verwijderd en krijg nog steeds die error.
Yup, ik blijf het houden.dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:32:
[...]
Blijf je dat houden? Ik heb dat in de demo ook een paar keer gehad, maar niet zo vaak. En het duurde altijd maar even. 10 seconden ofzo. Daarna ging het weer beter.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Misschien helpt het als die messagebox ff wat verder omhoog (of omlaagSpeeder schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:45:
[...]
Het is dat er geen error-code bij staat anders had ik je wel verder kunnen helpen. Doe dagelijks software herpackagen...
--
Whehehe
Zo storend he, wel nvidea logo in het spel maar ontelbaar veel klagende nvidea klanten
Hmmmm... ik heb de setup.exe vanaf de DVD opgestart en nu gaat hij verder dan eerst maar nu krijg ik een error 23 van een xml bestandje ofzo. Staat er: "Opnieuw?". Klik op ja en hij gaat weer verder... Vaag!Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:46:
[...]Misschien helpt het als die messagebox ff wat verder omhoog (of omlaag) geschoven is zodat we de laatste actie kunnen zien waar ie mee bezig was

Mja, kan zijn dat net op dat moment nog een ander progje met dat bestandje in de weer was...BeZaX schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:49:
[...]
Hmmmm... ik heb de setup.exe vanaf de DVD opgestart en nu gaat hij verder dan eerst maar nu krijg ik een error 23 van een xml bestandje ofzo. Staat er: "Opnieuw?". Klik op ja en hij gaat weer verder... Vaag!
Ik hoop dan ook dat er wat probleempjes zijn opgelost, zoals de regelmatige lock-ups die ik heb in de demo. Gebeurt elk potje wel een keer, en dan een seconde over 30 - 50 dat m'n beeld helemaal vaststaat. Daarna gaat het wel weer verder, maar in die tijd ben ik wel 2 keer gekilled ofzo

Misschien zou een complete format ook wel weer eens helpen
Edit: Error 3! Grr....

[ Voor 61% gewijzigd door BeZaX op 21-06-2005 15:59 ]
Verwijderd
(mis eingelijk niks met die warmte aan de zeeuwse kust)
maar jah keuzes eh.....
Ik heb inmiddels een paar keer op een EA Ranked server gespeeld, accountje etc. ophalen ging allemaal perfect maar nu krijg ik elke keer meldingen "Cannot read from server" zodra ik in het BF2 Menu kom (Esc, einde map etc). Moet dan weer opnieuw inloggen.
Daarnaast ben ik er al 2x weer uitgeklapt naar de Desktop, wordt er niet blij van.
Positief dan maar, laden gaat volgens mij beter dan bij de demo! Maps zien er goed uit, veel verschillende soorten maps. Op de EA Ranked server kwam helaas om de minuut een vote voorbij voor Strike for .... (kan even niet op de naam komen). Schijnt dus al erg populair te zijn. De EA Ranked Servers zijn bij mij qua ping trouwens tussen 30 en 50, netjes dus!
En ik ben erg blij dat alles weer in het Engels is, die Nederlandse vertaling was maar niks.
[ Voor 4% gewijzigd door Shartar op 21-06-2005 16:06 ]

[ Voor 6% gewijzigd door Epitome op 21-06-2005 16:09 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 16:16 ]
euh.. geen idee
Ik heb nog steeds geen weapons unlocked
De laatste pagina zou ook al genoeg zijnBlowFish schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:12:
nog meer mensen last van?
Als ik mp speel dan flikkert bf2 me terug naar desktop zonder fout melding....
misschien al eerder voorbij gekomen maar ik ga geen 42 pagina's lezen

hebben dus meer mensen last van.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat jij zo lang kan spelen?Epitome schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:09:
* Epitome is weer gepromoveerd; Rank: Lance Corporal
[afbeelding]
Mijn BF2 crashed elke 5 minuten plotseling.
Volgens mij ook deels een serverside probleem, toen ik namelijk de 64 slots server opzocht zaten er nog maar 10 man in

Iedereen heeft er last van, hele servers worden soms leeggegooid!DaMorpheus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:14:
[...]
Dat jij zo lang kan spelen?
Mijn BF2 crashed elke 5 minuten plotseling.
Volgens mij ook deels een serverside probleem, toen ik namelijk de 64 slots server opzocht zaten er nog maar 10 man in

Nu kan ik regelmatig een map tot 0 spelen en dan kom ik weer bij het inlogmenu.
Erg slordig dat het systeem weer onder zijn populariteit bezwijkt...

Als ik speel dan zie ik dat er meer dan 20 mensen eruit worden gegooid en even later ik ook!
Gelukkig ligt het niet aan mijn pc, maar ik wil wel dat ze dit z.s.m. fixen!
heb nu niet meer zo'n zin om te spelen als dit telkens gebeurd...
Ik vrees dat het door hun database servers komt. Zo wordt ik vaak terug naar het menu gezet omdat mijn wachtwoord opeens fout is of omdat er een database error is.Epitome schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:17:
[...]
Iedereen heeft er last van, hele servers worden soms leeggegooid!![]()
Nu kan ik regelmatig een map tot 0 spelen en dan kom ik weer bij het inlogmenu.
Erg slordig dat het systeem weer onder zijn populariteit bezwijkt...
Beetje foutgevoelig spel

idd... ik dacht eerst dat het te maken had met het vinkje bij password onthouden die niet aangevinkt stond... maar blijkbaar vind ie het niet zo leuk als er een map change isDaMorpheus schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:28:
[...]
Ik vrees dat het door hun database servers komt. Zo wordt ik vaak terug naar het menu gezet omdat mijn wachtwoord opeens fout is of omdat er een database error is.
Beetje foutgevoelig spel
teveel vietnamgreatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:25:
- beter dan BF1942?
- screenies!
TnI 4 Life
Ook benieuwd of ik zometeen BF2 in mijn brievenbus aantref
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Betekent dit dat er over een aantal maand iedereen op de hoogste rang zit en geen verschil meer is tussen de spelers, of wordt de rank weer lager als je minder goed speelt???
Verwijderd
Is het bij jou al verstuurt dan? Ik heb ook bij gcshop besteld, maar staat nog steeds 'in behandeling'jagermeister schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:38:
Ook benieuwd of ik zometeen BF2 in mijn brievenbus aantrefBesteld bij gcshop.nl. Ik verwacht eigenlijk dat ie niet is bezorgd... de shops zijn volgens mij sneller.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 16:41 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
1) Is het spel in het nederlands!?
2) Hoe krijg je de fps te zien in BF2?
3) Is het echt in het nederlands!!??

Is die rank niet alleen binnen 1 potje hetzelfde? Dus elk potje begin je weer met 0?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:38:
Om de hoeveel punten of speeltijd verander je van rank?
Betekent dit dat er over een aantal maand iedereen op de hoogste rang zit en geen verschil meer is tussen de spelers, of wordt de rank weer lager als je minder goed speelt???
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
500 punten bij de eerste rank.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:38:
Om de hoeveel punten of speeltijd verander je van rank?
Nee, je blijft je rank behouden.Hu9o schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:42:
[...]
Is die rank niet alleen binnen 1 potje hetzelfde? Dus elk potje begin je weer met 0?
[ Voor 25% gewijzigd door DesertShooter op 21-06-2005 16:43 ]
Voorlopig maken we even gebruik van onze voorgangers forum: http://forum.armyofgot.nl...2&topicstart=0&perpage=50
Eventuele vragen/replies/opmerkingen daar plaatsen om dit topic niet te vervuilen.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Gewoon bij de installatie Engels ipv Nederlands kiezen.FoggyFreek schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:41:
Vet! Nederlandse teksten, humor zeg.. Ik hoop wel dat de gesproken teksten engels zijn?
Jup volgens mij wel doosje/boekje alles is in het nederlands. Helaas kan ik BF2 niet installeren van wege craches in de installatie.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:42:
3 vraagjes:
1) Is het spel in het nederlands!?
3) Is het echt in het nederlands!!??![]()
Dit topic is gesloten.
Illegale praktijken horen hier niet thuis.
Ook tech vragen horen hier niet thuis.
Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.