[PC] Battlefield 2 - deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.076 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 18:42
als er grote toestellen zijn dan kan je daar gewoon uit springen hoor. die blackhawk springt iig lekker :P

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 91868 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:31:
Misschien niet helemaal ontopic, maar kijk eens naar TMF/The Box naar Green Day - when september ends.
Die clip kunnen de BF spelers wel waarderen denk ik :9
Misschien kan je hem beter even beschrijven, sommige mensen kijken liever niet de hele dag TMF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
ik heb een probleem met het verbinden met de servers... zelfs bij servers met players van 32/64 kan ik niet verbinden.... ping is ook laag 42 ofzo.... hoe kan dat? ik word steeds terug gegooit naar de server-scherm.

heb gewoon snel internet e.d. snelle pc ook :)

[ Voor 11% gewijzigd door CRpt3r55 op 22-06-2005 00:04 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

Erg goed nummer!

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 135830 op 22-06-2005 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Dat es nog eens service _/-\o_

Ontopic : Heb BF2, retail uit de winkel versie, nu al even gespeeld... het is en blijft een boeiende game ! Ik ga weer verder gamen ... "Lekker weertje" 8) (8>

[ Voor 16% gewijzigd door BaT op 22-06-2005 00:08 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:03:
[...]

Dat is precies het probleem wat ik hier ook met de demo heb. Ook een 9800Pro trouwens.
Ga eens wat spelen met fastwrites en agp aperture size in het bios, of dit al gecontroleerd :? , dat haalde bij mij ook de choppiness uit BF2 en voorheen ook met BF Vietnam, probeer 64mb eens...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Ik doe het in mijn broek als ik die game morgen nog niet in huis heb ... kanshebber op dé game van 2005 me dunkt ... Niemand die morgen in Brugge moet zijn en me er eentje kan bezorgen ? :? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
BaT schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:06:
[...]

Dat es nog eens service _/-\o_

Ontopic : Heb BF2, retail uit de winkel versie, nu al even gespeeld... het is en blijft een boeiende game ! Ik ga weer verder gamen ... "Lekker weertje" 8) (8>
lekker weertje, bedoel je dan:
het is nu eindelijk lekker weer
of werk je ergens in afrika ofzo??

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

Iemand al een blauw scherm gezien (blauw zoals bij een kritieke fout in windows, alleen dan zonder die letters). Dit krijg ik als alles is geladen en ik een kant heb gekozen. Daarna zet ik de eerste stapjes in het veld en wordt het scherm blauw!
Is overigens alleen met multiplayer, bij singleplayer geen last daarvan! Heb al nieuwe drivers van videokaart gedownload (niks overgeclockt, heb alles terug gezet op default, zoals ik signature)), maar het probleem blijft.

Iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door bosaap22 op 22-06-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

mydogisgone schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:04:
[...]

nou het moest juist realistisch zijn!!!
want games moeten de werkelijkheid namaken vind ik :)
Battlefield is nooit als realistisch spel bedoeld. Arcade is de boventoon. Daar is EA altijd redelijk duidelijk in geweest.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:09:
zal iets van mijn kritiek terugnemen, als je eenmaal echt aan het spelen bent, valt het allemaal nog wel mee. Het enige wat me blijft tegenstaan
- lage fps met geforce kaarten (met 1024/medium is het speelbaar, 1280 al niet meer)
- menu blijft af en toe buggy

Zou een ram upgrade naar 1,5/2 gb nog uitmaken?
Grappig, ik draai op 1280x960 @ 72 hertz, alles op very high + 4xaa in de demo.... Draait perfect en ik heb dus een geforce kaartje!!! Sterker nog, mijn framerates zijn toch echt een stuk hoger als in die bf2 gametest op gamespot. Misschien ligt dit aan de gebruikte driver. Ik gebruik momenteel forceware 77.62 beta zonder enige problemen. Voor mij een stuk sneller als de 77.30 die bij de demo zaten en even snel, maar dan met mooiere iq vergeleken met 77.50 (ook veel betere iq tov 77.30).

Oké, ik heb wel 1,5 gyg ram. Maar ook toen ik nog 1024mb ram had draaide ik met deze instellingen alleen had ik toen wel last van een soort van lag effect.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 22-06-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

sain onez schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:08:
[...]

Ga eens wat spelen met fastwrites en agp aperture size in het bios, of dit al gecontroleerd :? , dat haalde bij mij ook de choppiness uit BF2 en voorheen ook met BF Vietnam, probeer 64mb eens...
Thanks voor de tip maar dit is allemaal al getest -> geen resultaat, dwz het is niet beter geworden. Fast writes moet zowiezo uit voor de hele BF serie trouwens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

bosaap22 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:15:
Iemand al een blauw scherm gezien (blauw zoals bij een kritieke fout in windows, alleen dan zonder die letters). Dit krijg ik als alles is geladen en ik een kant heb gekozen. Daarna zet ik de eerste stapjes in het veld en wordt het scherm blauw!
Ik heb dat ook een keer gehad, eerst kwam ik terug in windows, waren al mijn letters weg:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/geenletters.jpg
Toen BF2 demo maar weer opgestart en TOEN kreeg ik de BSOD.
Daarnast zowel met de full als met de demo nu 2 keer een NPF_LIST_CORRUPT BSOD gehad [2 keer bij het aflsuiten van BF2]

Daarnet wel ongevlovelijk lekker bezig geweest met die bomber van de MEC:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eavdmeer/screen006.jpg
1 gast in de server vroeg zelfs of ik cheatte 8)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Pu_Dy schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:14:
[...]
De mediamarkt heeft niet overal dezelfde prijzen, en waar hebben we he over?
Er is maar EEN mediamarkt in Groningen... dus op dezelfde dag 3 euro goedkoper... Daar hebben we het over. Wel lezen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
StarLite schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:57:
[...]

Ik heb dat ook een keer gehad, eerst kwam ik terug in windows, waren al mijn letters weg:
[afbeelding]
Toen BF2 demo maar weer opgestart en TOEN kreeg ik de BSOD.
Daarnast zowel met de full als met de demo nu 2 keer een NPF_LIST_CORRUPT BSOD gehad [2 keer bij het aflsuiten van BF2]

Daarnet wel ongevlovelijk lekker bezig geweest met die bomber van de MEC:
[afbeelding]
1 gast in de server vroeg zelfs of ik cheatte 8)
oei ik zie het alweer.. word een eerste prijs met bf2 op cz :P

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:09:

Zou een ram upgrade naar 1,5/2 gb nog uitmaken?
JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45027

Anoniem: 115092 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:30:
[...]

....maar dan met mooiere iq vergeleken met 77.50 (ook veel betere iq tov 77.30).....
Wat betekent iq in dit verbandt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Anoniem: 45027 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 02:39:
[...]

Wat betekent iq in dit verbandt?
Intelligentie Quotiënt voor mensen met een IQ onder de 77.62 ;)

En voor de andere mensen : als je het over videokaarten en drivers hebt ... lijkt me Image Quality heel voor de handliggend ... :)

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

woei.. van plaats 500K naar plaats 2445, vraag me af voor hoelang :). Duurt best lang trouwrens dat promoveren e.d. Net heerlijk 4 potjes de squadleader uitgehangen met een redelijke goede commander boven mij en teammates die contineu rond mij spawnen & altijd een medic in de buurt. kijk, da's nou tof spelen :) . Beetje jammer is van die vage grondbommen die dan in 1 x je hele squad kunnen wegvagen :(.

Er is ook een map met een dam, die ziet er echt indrukwekkend uit .. Alleen ga ik best wel vaak dood omdat m'n parachute dichtklapt nadat ik de zijkant van n berg heb aangeraakt. Meestal kun je dan wel weer de para openen, maar vaak genoeg ook niet :(. Al dan niet, wanneer begint men hier een clan? ::)

*meldt zich

offtopic:
oh eh,, startpost

Clan zaken
Het is regel dat er op GoT in principe niet over clanzaken wordt gesproken m.b.t. het oprichten ervan.

:X

[ Voor 12% gewijzigd door Erikie op 22-06-2005 04:27 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27
lol erikje.
ik sta 324e :P
sta op het punt voor de 2e keer te promoten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik wil mijn beeld wat aanpassen kwa donkerte/gamma.
Alleen ik kan nergens deze optie vinden.
Is het eigenlijk wel mogenlijk om je brightnes/gamma bij dit spel in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Shiverzz schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:22:
Ik zag een tijd geleden een screenshot van een BF2 level met een enorme stuwdam.... zojuist heb ik de full version dus ook geinstalleerd.....en je raad het al....ik ben op zoek naar dat level. Iemand? :?
Kubra Dam, vind ik zelf persoonlijk een van de mooiste lvls, zelfs al met de officiele screenshots, vandaar ook dat ik dat lvl had gepost :Y) Je kan het alleen online spelen btw.

Maar kan je ook tanks e.d. optakelen met helikopters?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Crypter schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:04:
ik heb een probleem met het verbinden met de servers... zelfs bij servers met players van 32/64 kan ik niet verbinden.... ping is ook laag 42 ofzo.... hoe kan dat? ik word steeds terug gegooit naar de server-scherm.

heb gewoon snel internet e.d. snelle pc ook :)
offtopic:
Ja en mijn icoon :(

Die lichten heb ik er namelijk zelf achter gezet :/

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Weet iemand hoe het komt wanneer je de radar systemen vernietig dat de tegenstander nog weet waar je zit en toch nog attelerie kan afschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Dan ziet de commander je waarschijnlijk letterlijk. Hij moet haast dan wel ergens in de buurt staan om gericht artillerie te kunnen schieten. Of hij klikt lukraak op de map en heeft mazzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

RocketKoen schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 04:28:
lol erikje.
ik sta 324e :P
sta op het punt voor de 2e keer te promoten
Hoelang ben je daar dan mee bezig geweest al??? :?
En hoeveel punten heb je nodig voordat je promotie maakt, heb gisteren voor het eerst de full version gespeeld en ook even online maar het balkje met progress to next rank is nog vrij leeg! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

BaN5Hee schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:42:
Dan ziet de commander je waarschijnlijk letterlijk. Hij moet haast dan wel ergens in de buurt staan om gericht artillerie te kunnen schieten. Of hij klikt lukraak op de map en heeft mazzel :)
oke dat is duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Nieuw topic komt er zo aan (uurtje ofzo), ff whatpulse statistieken maken en wat eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Gisteravond geinstalleerd. Man oh man die intro alleen al was ubah wtfpwn! Alleen toen kwam het...ik ging spelen. Zag ik alle voicecommando's etc in het nederlands in beeld komen.

IPV "Thanks, I owe you one" stond er dan "Bedankt, die hou je tegoed". :r Meteen herinstallatie naar het engels gedaan.

Ik merkte wel op dat sommige controls nog steeds niet gebind kunnen worden. F9 tm F12 en HOME en DELETE bijvoorbeeld. Dat is wel annoying.

Tevens online dan even wat grote maps gespeeld en sommige maps zijn eigenlijk gewoon te groot. Ik heb ook even Kirkland gespeelt, die urban area. Dat was wel hele vette sfeer zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
bosaap22 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 00:15:
Is overigens alleen met multiplayer, bij singleplayer geen last daarvan! Heb al nieuwe drivers van videokaart gedownload (niks overgeclockt, heb alles terug gezet op default, zoals ik signature)), maar het probleem blijft.

Iemand een idee?
yep ik wel met de 5.1 drivers. Nu heb ik 5.6 erop dan blijft hij ook ff hangen, maar gaat daarna wel weer verder. Kan soms een minuut duren.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:20

greatgonzo

schit-te-rend!

O ja, dat moet ik ook nog even doen, ff herinstaleren en engels erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 08:15
greatgonzo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:27:
O ja, dat moet ik ook nog even doen, ff herinstaleren en engels erop zetten
Hebben jullie Nederlandse Windows en zijn jullie uber-hackerts die alleen maar op die "next" knop rammen zonder verder te kijken wat er staat? Ik heb 'm nog niet geïnstalleerd, dus weet 't niet, maar kan niet begrijpen dat je 'm per ongeluk in NL installeerd, terwijl je dat helemaal niet wil.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

dvdstelt schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:33:
[...]

Hebben jullie Nederlandse Windows en zijn jullie uber-hackerts die alleen maar op die "next" knop rammen zonder verder te kijken wat er staat? Ik heb 'm nog niet geïnstalleerd, dus weet 't niet, maar kan niet begrijpen dat je 'm per ongeluk in NL installeerd, terwijl je dat helemaal niet wil.
Ik wou gisteren alleen maar gamen, heb daardoor te snel doorgeklikt, ga het nog wel aanpassen denk ik, jammer dat je niet ingame de taal kan veranderen...ik heb het in ieder geval nog niet gevonden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
[...]

meestal als je op nederlands klikt is alleen de installatie nederlandse en de rest gewoon engels. Als ik het hier niet had gelezen had ik dezelfde fout gemaakt.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
hum iemand nog een idee voor een nieuwe poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Ideetje voor poll:
Wat is je favoriete kit (player role):
- Special ops
- Assault
- Anti tank
- Support unit
- Sniper
- Engineer
- Medic

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
[...]

LOL je durft, je hebt niet eens het spel dus hou je uitspraken even voor je jong

Anyway, zoals hierboven stond. Als je DVD erin stopt vraagt ie de taal. Dan kies je voor NL omdat je er vanuit gaat dat de installatie gewoon nederlands is en, zoals normaal, de rest engels. Alleen blijkt dus dat dan alles NL is.

Dus heeft niks met op next rammen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hier nog een pic van de commander's edition: Afbeeldingslocatie: http://www.jonasfikke.com/felix/Image(167).jpg
De 'arm' waaraan de microfoon zit is zoals iemand al zei erg kort, je krijgt hem hierdoor maar net naast je mond maar het werkt verder wel goed :)
En nu installeren :P

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 22-06-2005 09:11 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 26235 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:00:
hum iemand nog een idee voor een nieuwe poll?
Favourite kit/map?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-06 23:46

ko9

BaN5Hee schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:42:
Denk ut niet :P
Commander heeft de scan optie, als ik daarmee zie dat er in 1 basis een kluitje tegenstanders loopt, gooi ik er artillerie op en zeker weten dat ik er wel 2 of 3 raak (soms wel meer).
In het demo-level was dit helemaal makkelijk; gewoon elke twee minuten een artillerie op het vliegdekschip gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ko9 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:19:
In het demo-level was dit helemaal makkelijk; gewoon elke twee minuten een artillerie op het vliegdekschip gooien...
Ja dat is leuk |:(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 08:15
ko9 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 09:19:
[...]

Denk ut niet :P
Commander heeft de scan optie, als ik daarmee zie dat er in 1 basis een kluitje tegenstanders loopt, gooi ik er artillerie op en zeker weten dat ik er wel 2 of 3 raak (soms wel meer).
Hehehehe...

Voor UAV en voor de SCAN zijn toch ook verschillende objecten te vernietigen? Voor UAV schijnt toch een huisje te zijn ofzo? Ben 't ff vergeten.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.