[PC] Battlefield 2 - deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.055 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

_PoTaToX_ schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:07:
[...]

Yup, ze houden alles bij, in het menu onder de eerste optie kun je al je stats zien, welke lvl's je hebt gespeeld, welke teams, hoeveel keer je bij welk team gewonnen/verloren hebt, hoe veel minuten/seconden je een elk wapen gebruikt hebt, hoevaak je er door dood bent gemaakt/gekillt mee hebt, de accuracy van elk wapen.. euh... ff denken... en zo nog een heleboel dingen!
Ook kun je direct de online ladders zien, van commander, teamspeler en nog wat categoriën :)
Maar dit is dus op elke server zo?

Want als je op de later populaire server gaat spelen is het toch wel een schande als je eerste staat maar met ontiegelijk veel deads etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:40:
Houden ze bij de ranks ook bij hoe vaak je dood bent gegaan etc.?

Trouwens, ik heb nu ook de hele tijd last van die server error, dat die hem niet kan lezen ofsow. ;(
Ja, idd, Server read error oid, erg klote, vooral als je net lekker aan het spelen bent :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Grmbl, ok, ik koop em wel als ik terug kom van vakantie. Ben er nu elke keer nog uitgegooid tijdens het spelen. Net een beetje aan het cruisen in een APC en *plof* desktop. Nog maar een keer proberen... Zit ik eindelijk in een helicopter, *plof* desktop. Heb nog geen 10 minuten achter elkaar kunnen spelen online. Ik hoop dat als ik terug kom er een patch is, kan ik mooi die eerste fase overslaan, en dan het spel kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

Leuk, wil ik toenet even spelen, is er iets mis met mijn E schijf. Ff schijfcontrole doen, de schijf is namelijk niet toegankelijk..
//Fixed:D Kan ik lekker weer gamen...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 134870 op 21-06-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 11:00
echt bizar gewoon om te zien hoeveel mensen er problemen hebben. ze mogen zich bij EA en in het bijzonder de battlefield afdeling, etage 2, behoorlijk achter de oor gaan krabben hoe ze dit gaan oplossen. dit zijn een heleboel ontevreden klanten die +- 50 euro hebben betaald voor iets dat niet functioneerd.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 10:32

Tom-my

w03iz0rz

jeehaa schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:42:
echt bizar gewoon om te zien hoeveel mensen er problemen hebben. ze mogen zich bij EA en in het bijzonder de battlefield afdeling, etage 2, behoorlijk achter de oor gaan krabben hoe ze dit gaan oplossen. dit zijn een heleboel ontevreden klanten die +- 50 euro hebben betaald voor iets dat niet functioneerd.
Neuh patch erover en voila, alleen nadelig dat ea daar nooit zo happig op is :D

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Goede les voor vele, heb beetje geduld met dit soort games laat de zenuwachtige gamers maar eerst ff gamen! :-) Ik heb ondertussen geleerd dat een game die zwaar op online gming leunt regelmatig aan t begin sucked. Ik wilde ook altijd op dag 1 zo een game in huis hebben, maar als "fanatiekeling" zit je vaak op rommelige bugs neer te kijken.....en dat is erger dan ff w88. Op 1 of andere manier komt WOW ook opeens in me op, wat was ik blij dat ik m dag 1 had...

Ik kijk het iig ff allemaal aan, misschien dat EA sommige iri bugs wel helemaal niet oplost in de komende patch. Ik vond de demo ook op 1 of andere manier een beetje buggy aanvoelen, en juist van EA wil ik een game die perfect wordt afgeleverd, want ze vinden zichzelf perfect..

Ff vraagje: is er nog iets veranderd i nde full game op het gebied van herkenning van teammates of slachtvlees? Ik bedoel, soms moest ik zo goed kijken ofdat t de tegenstander was, dat ik kappot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

bij de Media Markt (en trouwens ook de FRS) krijg je zowieso je geld terug, ook al is het cellofaan eraf
Totaal onzin. Opgengemaakt = niet meer terug te brengen. Zou een mooie boel zijn zeg. Eerst games kopen, serials overschrijven en copy maken om hem daarna terug te brengen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Damn hij stotterd nog steeds :S ook al heb ik nieuwe drivers etc, zou ik moeten wachten op een patch/nieuwe catalyst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Ik zit al 6 dagen met 256mb intern te BF2'n :P....gaat opzich wel, zolang alles maar op Uber-low staat.
Donderdag komt mijn G.Skill 1Gb Setje binnen en dan wil ik ckers meedoen met de [GoT] Clan :D.

Maar daar genoeg over...ik las dat de 77.62 een ontzettend goede IQ hebbe.....Performance moest ook goed zijn hoorde ik ....
Iemand hier ervaring mee ?...

Drivers installeren doet ik niet vaak aangezien mijn pc dan vaakt flipt :S....( Moet ik toch maar is een keer uitzoeke wrm dit steeds gebeurT. ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 17:40
Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:50:
[...]

Totaal onzin. Opgengemaakt = niet meer terug te brengen. Zou een mooie boel zijn zeg. Eerst games kopen, serials overschrijven en copy maken om hem daarna terug te brengen?
Je zal je nog verbazen over hoeveel winkels dat nog toestaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:08

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:49:
Goede les voor vele, heb beetje geduld met dit soort games laat de zenuwachtige gamers maar eerst ff gamen! :-) Ik heb ondertussen geleerd dat een game die zwaar op online gming leunt regelmatig aan t begin sucked. Ik wilde ook altijd op dag 1 zo een game in huis hebben, maar als "fanatiekeling" zit je vaak op rommelige bugs neer te kijken.....en dat is erger dan ff w88. Op 1 of andere manier komt WOW ook opeens in me op, wat was ik blij dat ik m dag 1 had...

Ik kijk het iig ff allemaal aan, misschien dat EA sommige iri bugs wel helemaal niet oplost in de komende patch. Ik vond de demo ook op 1 of andere manier een beetje buggy aanvoelen, en juist van EA wil ik een game die perfect wordt afgeleverd, want ze vinden zichzelf perfect..

Ff vraagje: is er nog iets veranderd i nde full game op het gebied van herkenning van teammates of slachtvlees? Ik bedoel, soms moest ik zo goed kijken ofdat t de tegenstander was, dat ik kappot was.
leuk en aardig, maar als je een game released moet die gewoon werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Crash schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:51:
[...]

Je zal je nog verbazen over hoeveel winkels dat nog toestaan :X
Dat zal dan vanzelf ophouden neem ik aan want ik denk dat er best veel klachten komen van mensen die een game kopen waarvan de serial al gejat is. De FRS en Mediamarkt staan dat wat betreft beleid in ieder geval niet toe.

Jammer om te zien hoe de sfeer trouwens omslaat van uber vrolijk "ik heb hem" tot veel klachten en negatieve geluiden. Des te meer reden voor mij (en blijkbaar voor anderen) om toch nog maar even te wachten met het kopen van de game.

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 21-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:53
Dat komt omdat het draait om klantvriendelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Tjah, je hebt ook zoiets als verkoop op afstand, als je een game online koopt mag je het binnen de 7 dagen terug sturen. (of mis ik iets?)

Veel winkels nemen een game ook terug als je bv zegt dat er een kras op de cd zit.
Aan een key raken is niet zo moeilijk hoor.

ps zelf koop ik mijn games hoor ;)

[ Voor 40% gewijzigd door XWB op 21-06-2005 20:02 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:42
Mijn installatie errors zijn verholpen het lag aan mijn type DVD speler... Die gedraagt zich soms als een cd-rom speler. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

.

[ Voor 114% gewijzigd door Help!!!! op 21-06-2005 21:13 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:51:
[...]

leuk en aardig, maar als je een game released moet die gewoon werken
No offence, maar hoe naief ben je dan nog met de Battlefield serie? Ik heb werkelijk nog geen enkele release meegemaakt die geen last had van bugs die gewoon de oorzaak zijn van overhaast uitbrengen. Elke QA afdeling had de bugs die er momenteel zijn zo geconstateerd zodat ze gefixed konden worden. Ik ga er vanuit dat dit weer het gebruikelijke release beleid is van EA, en dat ze zoiets hebben van, eerst snel cashen en daarna gaan we wel een patch uitbrengen. Het klinkt cru, maar de Battlefield serie heeft altijd als kenmerk gehad dat de eerste releases vol makkelijk reproduceerbare bugs zaten. Als je ook leest van anonieme ontwikkelaars van EA hoe de studios onder druk worden gezet door EA, daar wordt je echt niet vrolijk van. Ontwikkelaar bij EA zijn is een echte hondenbaan, moeilijk te bevatten maar het is echt zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

De read error is gefixed btw, draait weer als een zonnetje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-04 17:52
FnF schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:20:
De read error is gefixed btw, draait weer als een zonnetje :Y)
jeeeeh:D bij iedereen dan hea?!:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146815

Wie kan mij vertellen hoe ik de 'duck' knop kan rebinden. Ik doel hierop de mogelijk om als gunner in een turret te bukken om zo te schuilen voor vijandelijk vuur. Deze knop zit standaard onder ctrl-left maar ik wil dus deze functie onder een andere knop binden. Het probleem is dat ik deze functie niet in de menu's kan vinden..

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:58
is dat niet de gewone duck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dat dacht ik dus eerst ook. Ik heb mijn 'duck' button rebind onder " / " maar daarmee kan ik niet bukken in in een vehicle. Die functie zit nog steeds onder CTRL-left en ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:10
Ok, dus voor ik verder ga klooien (met drivers etc.)

Veel mensen hebben hier dus precies last van:

Na een tijdje spelen (soms al heel snel) begint hij soms voor 2 a 3 seconden te haperen en dan knalt hij terug naar de desktop?

Ik hoop iig dat ik niet de enige ben. Word hier schijtziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47
Anoniem: 146815 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:29:
[...]

Nee, dat dacht ik dus eerst ook. Ik heb mijn 'duck' button rebind onder " / " maar daarmee kan ik niet bukken in in een vehicle. Die functie zit nog steeds onder CTRL-left en ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen.
Moet je dan je duck niet zoeken in de vehicle controls? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morax schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:33:
[...]

Moet je dan je duck niet zoeken in de vehicle controls? :)
Die knop is er dus niet. Ik denk het antwoord in deze thread te hebben gevonden:

http://forums.totalbf2.co...069&highlight=duck+turret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Voor de mensen ergens terug van pagina 30 :P

Het was MediaMarkt te Enschede, en hij kostte 49,95

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Is er geen fix om de resolutie op 1280x1024 te krijgen , dat is namelijk mijn LCD native resolutie en lager suckt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

hoe komt het wanneer je de rpv en de andere radar vernietig hebt van de tegenstander dat ze toch attelerie kunnen afschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 23:10
Nou ik heb ook veel last van gestotter.. :(
Als ik alles @ high zet draait het voor geen meter.. en als ik dan dat lightning gedoe op medium zet dan draait het wel weer Oke.. maar dan ziet het er weer voor geen meter uit :r

En fsa hoef ik dan ook niet aan te zetten want dan stottert het weer als een gek :?

K`snap er niks van want, de demo draaide soepel @ High en fsa x4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132967

meisjes en jongens, keb em vandaag ontvangen... en het is... :'( niet zoals alle vorige battlefields :'(
ik verklaar mijzelf:
ten eerste hebben ze er een rank systeem ingegooid... wat opzich leuk kan zijn, maar als dat als effect heeft dat je bepaalde wapens niet kan gebruiken word het al heel wat minder leuk... Als je namelijk bij 1 team veel hogere ranken hebt hebben die betere wapens alleen maar omdat ze meer hebben gespeeld.

verder bij multiplayer zitten er (nog?) geen bots in

en hij wou niet bij mij opstarten :S dus heb ik een no-dvd crack overheen moeten gooien die als eigenaardige bijwerking heeft dat ik bij elke map-change eruit word gegooid(wat overigens een tig andere mensen hebben als er 20 keer per mapchange in beeld staat: blabla was disconnected)

en dan nog het vreemde gedoe in de maps :S voertuigen die hellinkjes niet opwillen(kleine hor :P)

maarja naast dit is het natuurlijk geen slecht spel :) maar het mist de magie van de vorige battlefields, ze zijn nu meer richting joint operations gegaan (hun grote concurrent he ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Thesilence07 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:44:K`snap er niks van want, de demo draaide soepel @ High en fsa x4 8)7
Met een 9700Pro? Dat zal toch zeker niet... En praat maar in FPS, want misschien vind jij 10fps al soepel, ik praat liever over 60fps als zijnde soepel.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 68393 op 21-06-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132967

Anoniem: 68393 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:48:
[...]

Met een 9700Pro? Dat zal toch zeker niet...
keb em op een 9800pro draaien en hij loopt ook niet al te geweldig :S heb em nu op alles low en 1024x786 60hrz draaien :( want het is wel de vreemdste lag ooit bij BF2 want iedereen en alles loopt dan goed om je heen alleen het bewegen vanjezelf gaat voor geen ene meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 132967 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:45:

maarja naast dit is het natuurlijk geen slecht spel :) maar het mist de magie van de vorige battlefields, ze zijn nu meer richting joint operations gegaan (hun grote concurrent he ;))
kuch battlefield vietnam kuch bedoel je.....?? Het is anders als de vorige battlefields (vietnam buiten beschouwing gelaten) dat geef ik toe, maar het mist zeker niet de battlefield feeling. Sterker nog hij is eindelijk weer terug. Het klopt allemaal weer, de voertuigen, de maps (sommige zien er echt onwijs mooi uit) en de wapens met nog een hoop leuke vernieuwingen. Ik ben al weer helemaal verslaafd. Bij vietnam sprong eigenlijk geen enkel van deze drie aspecten er echt uit en was ook niet vernieuwend op de graphics na. Bij bf42 weer wel. Kortom ik ben heel erg tevreden.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Anoniem: 132967 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:50:
[...]

keb em op een 9800pro draaien en hij loopt ook niet al te geweldig :S heb em nu op alles low en 1024x786 60hrz draaien :( want het is wel de vreemdste lag ooit bij BF2 want iedereen en alles loopt dan goed om je heen alleen het bewegen vanjezelf gaat voor geen ene meter...
dan doe je iets verkeerd want ik heb dezelfde kaart en ik draai op 1280x960 85hz alles op medium en 4x AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:22

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 132967 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:45:
meisjes en jongens, keb em vandaag ontvangen... en het is... :'( niet zoals alle vorige battlefields :'(
ik verklaar mijzelf:
ten eerste hebben ze er een rank systeem ingegooid... wat opzich leuk kan zijn, maar als dat als effect heeft dat je bepaalde wapens niet kan gebruiken word het al heel wat minder leuk... Als je namelijk bij 1 team veel hogere ranken hebt hebben die betere wapens alleen maar omdat ze meer hebben gespeeld.
Volgens mij valt dat wel mee hoor. Ik heb meerdere malen met die wapens in de demo gespeeld en echt bijzonder goed vond ik ze niet. Als je er echt zo'n probleem mee hebt, dan pak je toch iemand zijn wapens af door hem eerst koud te maken en dan zijn kit van de grond te pakken :P
verder bij multiplayer zitten er (nog?) geen bots in
Iets wat me niet echt boeit. Ik zie de lol niet in van tegen bots spelen, maar goed... anderen zullen het ongetwijfeld wel leuk vinden :)
en hij wou niet bij mij opstarten :S dus heb ik een no-dvd crack overheen moeten gooien die als eigenaardige bijwerking heeft dat ik bij elke map-change eruit word gegooid(wat overigens een tig andere mensen hebben als er 20 keer per mapchange in beeld staat: blabla was disconnected)
Tja...dat is vreemd. Er is inderdaad wel iets mis ja gezien de problemen die ik her en der lees. Beetje jammer, want EA en previewers deden mij geloven dat het allemaal zeer gladjes speelde. Toen waren er nog geen massa's mensen online...denk dat dat wel een factor is.
en dan nog het vreemde gedoe in de maps :S voertuigen die hellinkjes niet opwillen(kleine hor :P)
Je bent zo'n beetje de eerste die dit meldt. Anderen hier ook last van?
Mja.. qua gfx neigt het meer naar JO, maar ik zie duidelijk verschil hoor :P BF2 spreekt me meer aan moet ik zeggen. JO is vrijwel altijd maar Jungle....

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:54:
[...]

Dat zal dan vanzelf ophouden neem ik aan want ik denk dat er best veel klachten komen van mensen die een game kopen waarvan de serial al gejat is. De FRS en Mediamarkt staan dat wat betreft beleid in ieder geval niet toe.

Jammer om te zien hoe de sfeer trouwens omslaat van uber vrolijk "ik heb hem" tot veel klachten en negatieve geluiden. Des te meer reden voor mij (en blijkbaar voor anderen) om toch nog maar even te wachten met het kopen van de game.
mwa hoezo wachten? Of je hem nou koopt wanneer de eerste patch uit is of dat je hem nu koopt. Ik bedoel hij is erg goed speelbaar, bij mij loopt hij hetzelfde als bij de demo. Alleen lijken de servers wel niet van maps te kunnen switchen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

[...]

Das vaag, ik heb een Radeon 9800XT en ik heb het spel draaien op 1152x864 @ 85Hz en alle video settings op maximaal (inclusief AA/FSA). Net in een officiele EA European server (32 spelers) gespeeld en totaal nergens last van, niet eens een nanoseconde lag/ stottering etc :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Energy99 op 21-06-2005 21:09 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind battlefield 2 , ook niet weer zo super :(.. Ik dacht dat er veel maps zouden zijn net als die map in de demo. Die vind ik echt wreed. De andere zijn ook weer niet zo super leuk, of ze zijn té groot en geen helicopters etc. Jammer:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Anoniem: 134870 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:01:
Ik vind battlefield 2 , ook niet weer zo super :(.. Ik dacht dat er veel maps zouden zijn net als die map in de demo. Die vind ik echt wreed. De andere zijn ook weer niet zo super leuk, of ze zijn té groot en geen helicopters etc. Jammer:(
Nou er zijn zat kleine maps met choppers, iets wat ik toch vreemd vind...

Maar het is handig om snel naar de enemy base te vliegen en die te cappen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
een tijdje geleden hier wat gelezen van parachutespringen naar vijandelijke basis ...toen moest ik toch ff gaan oefenen :D
hier het resultaat: http://defusion.nl/files/vids/bf2_airdrop.avi (dit gaat gegarandeerd weer een hoop bandbreedte kosten :P )
deze was eigenlijk nog redelijk slecht omdat mijn FPS instorte na het starten van FRAPS 8)7
kan nu echt op 10cm nauwkeurig landen :P

EDIT: als iemand een uitdaging heeft van unieke landingsplaatsen, ik houd me aanbevolen

[ Voor 11% gewijzigd door defusion op 21-06-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

dikki dik schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 20:56:
[...]

kuch battlefield vietnam kuch bedoel je.....?? Het is anders als de vorige battlefields (vietnam buiten beschouwing gelaten) dat geef ik toe, maar het mist zeker niet de battlefield feeling. Sterker nog hij is eindelijk weer terug. Het klopt allemaal weer, de voertuigen, de maps (sommige zien er echt onwijs mooi uit) en de wapens met nog een hoop leuke vernieuwingen. Ik ben al weer helemaal verslaafd. Bij vietnam sprong eigenlijk geen enkel van deze drie aspecten er echt uit en was ook niet vernieuwend op de graphics na. Bij bf42 weer wel. Kortom ik ben heel erg tevreden.
Helemaal mee eens :Y)

//EDIT:
Even een vraagje
Kan je ook net zo als in BFV met een transport helikopter tanks e.d. takelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 21-06-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Kan iemand pics posten???
De volledige versie zou mooier moeten zijn dan de demo toch?
Nu kan je toch de kwaliteits settings 1 stapje hoger zetten?
Wil dit erg graag weten i.v.m. eventele aanschaf :)
Dus pls.post wat pics. met maximale settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ik zag een tijd geleden een screenshot van een BF2 level met een enorme stuwdam.... zojuist heb ik de full version dus ook geinstalleerd.....en je raad het al....ik ben op zoek naar dat level. Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Shiverzz schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:22:
Ik zag een tijd geleden een screenshot van een BF2 level met een enorme stuwdam.... zojuist heb ik de full version dus ook geinstalleerd.....en je raad het al....ik ben op zoek naar dat level. Iemand? :?
KUBRA DAM ofzow... ik zocht hem ook je kan de dam alleen zien als je online gaat

[ Voor 8% gewijzigd door jimbojansen op 21-06-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Shiverzz schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:22:
Die map heet "Kubra Dam". Zit echter niet in SP. Dus als je hem wilt spelen zul je online moeten gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-04 22:56
jagermeister schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:24:
[...]

Die map heet "Kubra Dam". Zit echter niet in SP. Dus als je hem wilt spelen zul je online moeten gaan! :)
of gewoon ff op een tweede pc een dedicated servertje starten met deze map. prima manier ook om zo eerst eens rustig alle zooi te testen/oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kun je niet gewoon een LAN game starten ipv meteen dedicated server te starten?

[ Voor 33% gewijzigd door jagermeister op 21-06-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

thnx, meteen maar ff online proberen dan... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Net weer ff geweldig gespeeld op een van de K-play servers... Wat een topspel is dit zeg SUPERGOED!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 16-05 13:22

BioHazard

*\o/*

K-play servers zijn idd fijne servers, goede maps, goede gameplay en ze zijn ranked! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-05 19:39
net ook eventjes op een server uit de startpost gespeeld :)

het is erg te merken dat het vele malen leuker is als anderen ook serieus spelen :)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Kan iemand mij vertellen of de full versie nu ook ECHT mooier is dan de demo??
Met de full kan je de settings toch wat hoger zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
melly schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:45:
ligt aan de kaart die je hebt maar volgens mij kan je ze met jouw kaart wel op very high zetten iig dat was bij mijn broer ook X800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:35

Bever!

3

melly schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:45:
nee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
... op welke settings had jij ze dan staan bij de demo want bij de full kan je ze iig op very high zetten... met een goede videokaart dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Laatst online: 07:10
Ik heb een X800XL, maar er staat geen very high oid tussen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
T-mo-T schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:49:
Ik heb een X800XL, maar er staat geen very high oid tussen hoor...
wazig.. welke catalyst driver heb je!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Met de demo kon je hem idd. op very high zetten alleen werd dit niet ondersteund door de demo.
Daarom ben ik zo benieuwd of de full deze optie nu wel heeft.
Ik had namelijk meer verwacht van de grafics en hoopte dat de full dit wel waar kon maken.
Maar als ik het goed begrijp zijn de grafics hetzelfde als de demo :?

EDIT:very high stond er ook niet echt tussen in de demo..je moest een config file aanpassen en dan stond alles op very high.
Hierdoor werd algemeen aangenomen dat deze optie wel aanwezig zou zijn in de full versie.

[ Voor 27% gewijzigd door melly op 21-06-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 16-05 19:23
[...]

Ik draai hem ook op een 9800 pro 1024 x 768 75hrz en alles op high (op 2 instellingen na iets met shadows dacht ik zo uit mijn hoofd) en ook nog 4 x AA en die game draait gewoon als een zonnetje.
ca. 40 fps. radeon is wel overgeklokt moet ik erbij zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door harryvos op 21-06-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
melly schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:51:
Met de demo kon je hem idd. op very high zetten alleen wet dit niet ondersteund door de demo.
Daarom ben ik zo benieuwd of de full deze optie nu wel heeft.
Ik had namelijk meer verwacht van de grafics en hoopte dat de full dit wel waar kon maken.
Maar als ik het goed begrijp zijn de grafics hetzelfde als de demo :?
download gewoon eerst de warez versie en probeer het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
jimbojansen90 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:52:
[...]

Is een optie,maar als iemand mij gewoon kan vertellen of de full mooiere grafics heeft ben ik er ook toch?
Dit is voor mij namelijk beetje de doorslag voor de aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 16:27
nou ik hoop dat er dus een mod komt voor de single player missies, want het ziet er niet naar uit dat het zo 123 mogelijk is om in je 1tje met bots de 32 speler mappen te spelen. Ik heb wat zitten zoeken in de level bestanden maar de sp1 mappen bevatten alleen maar AI voor de 16 speler mappen. Misschien dat iemand hier nog iets leuks voor weet te maken. Anders vind ik het echt een zware misser om eerlijk te zijn. En zal ik het dus echt niet gaan kopen

(ja ik blijf hier over doorzeiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

melly schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:54:
[...]

Is een optie,maar als iemand mij gewoon kan vertellen of de full mooiere grafics heeft ben ik er ook toch?
Dit is voor mij namelijk beetje de doorslag voor de aanschaf
De gfx in de full zijn niet mooier of slechter. Als jij je resolutie omhoog gooit en alles op high zet, dan zal het er vast mooi uitzien. Ga daar maar van uit... Oh.. en als je de demo niet mooi vond... tja, dan ga je de gfx in de full ook niet mooi vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

hiostu schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:55:
(ja ik blijf hier over doorzeiken)
Niet echt zinvol om dat hier te doen. Wij kunnen niets voor je betekenen. Wellicht dat je EA suf kunt spammen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
jagermeister schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:57:
[...]

De gfx in de full zijn niet mooier of slechter. Als jij je resolutie omhoog gooit en alles op high zet, dan zal het er vast mooi uitzien. Ga daar maar van uit... Oh.. en als je de demo niet mooi vond... tja, dan ga je de gfx in de full ook niet mooi vinden.
Ok..thx.
jammer :( had de optie "very-high" nu wel verwacht in de full.
en de grafics zijn echt wel mooi,alleen niet zo mooi als al die screenshot die ik gezien heb.
affijn...ik weet genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ik vind ze wel net zo mooi als op de screenshots :o

Net ff op ranked server gespeeld en 16 kills tegenover 4 deaths gehaald. Stuk of vijf met tank grootste deel lopend als spec ops. En nog wat punten verdiend door vlaggen te capturen weet niet meer hoeveel. Maar heb wel al gelijk twee medailes, gaat dat niet wat snel ?/

http://img73.echo.cx/img73/9464/medailes2zy.jpg

Doe een volgende keer eens resizen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 21-06-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
melly schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:01:
[...]

Ok..thx.
en de grafics zijn echt wel mooi,alleen niet zo mooi als al die screenshot die ik gezien heb.
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het verschil tussen "high" en "very-high" niet dermate zijn, dat het het wel of niet aanschaffen van de game kan beinvloeden. Ik heb zelf ook een X800XT, zet alles lekker op high en er rollen prima beelden van het scherm af.

Het is leuk dat de graphics mooi zijn, maar bij een spel als Battlefield is de (jaja let op: cliche!!) GAMEPLAY veel belangrijker dan de graphics :)

En juist die gameplay is zo goed :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
dikki dik schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:05:
ik vind ze wel net zo mooi als op de screenshots :o

Net ff op ranked server gespeeld en 16 kills tegenover 4 deaths gehaald. Stuk of vijf met tank grootste deel lopend als spec ops. Maar heb wel al gelijk twee medailes, gaat dat niet wat snel ?/

[plaatje]
je bent er nog niet ;)

net ook een hele tijd gespeeld en ik kreeg geen reet...

moet je het potje helemaal uitspelen of kun je er ook eerder uit om medailles te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

zal iets van mijn kritiek terugnemen, als je eenmaal echt aan het spelen bent, valt het allemaal nog wel mee. Het enige wat me blijft tegenstaan
- lage fps met geforce kaarten (met 1024/medium is het speelbaar, 1280 al niet meer)
- menu blijft af en toe buggy

Zou een ram upgrade naar 1,5/2 gb nog uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
DenMan schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:06:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het verschil tussen "high" en "very-high" niet dermate zijn, dat het het wel of niet aanschaffen van de game kan beinvloeden. Ik heb zelf ook een X800XT, zet alles lekker op high en er rollen prima beelden van het scherm af.

Het is leuk dat de graphics mooi zijn, maar bij een spel als Battlefield is de (jaja let op: cliche!!) GAMEPLAY veel belangrijker dan de graphics :)

En juist die gameplay is zo goed :)
Agree...maar voor mij wegen de grafics dus erg zwaar :)
Is ook de reden dat ik redelijk wat geld heb neergelegd voor een wat beter systeem.
De demo vond ik goed alleen (zoals ik al eerder zei) miste ik net het "OOoohhhhhh" gevoel kwa grafics.
Maargoed...ieder zijn meug :) ik kijk het nog even aan in iedergeval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:48

Stewie!

Keen must die!

jimbojansen90 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:52:
[...]

dezelfde graphics, alleen zijn veel maps kleiner en is er veel "mist"
Aanzetten tot het downloaden van een warez versie, tsssk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:09:
zal iets van mijn kritiek terugnemen, als je eenmaal echt aan het spelen bent, valt het allemaal nog wel mee. Het enige wat me blijft tegenstaan
- lage fps met geforce kaarten (met 1024/medium is het speelbaar, 1280 al niet meer)
- menu blijft af en toe buggy

Zou een ram upgrade naar 1,5/2 gb nog uitmaken?
neej ligt gewoon aan de drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 11:06

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

1. Is er een hack voor widescreen support?
2. wat is dat config aanpassen voor 'very high' settings?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
melly schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:01:
[...]

Ok..thx.
deze screenshots bedoel je ckr op een 7800 GTX http://www.hardspell.com/...news_id=14372&pageid=3127

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:38
sry als het al voorbij is gekomen, ik kan het nergens vinde :X
Er werd gezegt dat er modtools bij BF2 zaten, maar dat is helemaal niet zo, hoe moet ik nu maps maken ;(
Weet iemand wanneer deze tools komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Tijgert schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:16:
1 ja, heb ik in dit topic wel langs zien komen meen ik, zoekt en gij zult vinden
2 ik hoop het, want zodra die driver update van Nvidia komt, hoop ik ook op very high te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Zelfde graphics? Oordeel zelf:

Battlefield 1942:

[img]url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf421.jpg[/img]
[img]url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf422.jpg[/img]

Battlefield 2:
[img]url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf21.jpg[/img]
[img]url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf22.jpg[/img]

En dan zie je hier niet de blurry momenten, die vind ik enorm goed in het spel verwerkt zijn. Bijvoorbeeld als er artillerie inslaat :) Em je ziet de mist niet die voor extra sfeer zorgt _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 21-06-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:26:

Battlefield 1942:

[[url=url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf421.jpg]afbeelding[/url]]
[[url=url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf422.jpg]afbeelding[/url]]

Battlefield 2:
[[url=url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf21.jpg]afbeelding[/url]]
[[url=url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf22.jpg]afbeelding[/url]]

En dan zie je hier niet de blurry momenten, die vind ik enorm goed in het spel verwerkt zijn. Bijvoorbeeld als er artillerie inslaat :) Em je ziet de mist niet die voor extra sfeer zorgt _/-\o_
Zeker wel hetzelfde :9 :Y) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116474

Ja op die ssjes zijn ze niet echt bijster verschillend, Nu heb ik 1942 nooit gespeeld, ( SORRY ) maar ik denk dat je van zulke ssjes weining kan zeggen over vergelijken.. de ene is real time de andere is een preview van hen zelf..

Hoef je niet te melden

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-06-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:48

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 10456 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:26:

Battlefield 1942:

[[url=url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf421.jpg]afbeelding[/url]]
[[url=url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf422.jpg]afbeelding[/url]]

Battlefield 2:
[[url=url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf21.jpg]afbeelding[/url]]
[[url=url=http://www.cafetariawagemakers.nl/images/bf22.jpg]afbeelding[/url]]

Alleen was de vraag: zijn de graphics hetzelfde als in de demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 02-04 15:36
Ik vind die blurry momenten wel jammer. Dat is echt irritant als je naast een bominslag staat en je overleeft het, sta je echt zo te kijken van WTF... het zal misschien wel realistisch zijn maar op een gegeven moment moet je stoppen met het realistischer maken van games omdat het irritant word.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ik vind dat juist super gedaan! Het maakt het echt heftig als er raketten bij je inslaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Dat is precies het probleem wat ik hier ook met de demo heb. Ook een 9800Pro trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 06:51

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

The Widow Maker schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:56:
Ik vind die blurry momenten wel jammer. Dat is echt irritant als je naast een bominslag staat en je overleeft het, sta je echt zo te kijken van WTF... het zal misschien wel realistisch zijn maar op een gegeven moment moet je stoppen met het realistischer maken van games omdat het irritant word.
nou het moest juist realistisch zijn!!!
want games moeten de werkelijkheid namaken vind ik :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Tijgert schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:16:
1. Zet de reso in de shortcut
2. Gebruik de search
:Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Shartar schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:05:
Gehaald bij MediaMarkt Groningen voor 47,99.
Da's raar... net om 20:40 nog even snel gehaald, was ie 44,99 hier in Groningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:07

Polycom

Poes van goud

riffey#4 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:10:
[...]

Da's raar... net om 20:40 nog even snel gehaald, was ie 44,99 hier in Groningen...
De mediamarkt heeft niet overal dezelfde prijzen, en waar hebben we he over?
Maar ik ga ook eerst even de game downloaden en op cracked servers spelen om te kijken of hij werkt. Ik ga geen game kopen die half brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 12:57
woeii, ik heb op de ranked servers de rank private 1st class gehaald.

weet iemand hier wat je er mee kan....
enige wat ik heb ontdekt is dat ik commander wordt als een lager iemand tegelijk applied

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Anoniem: 10456 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:00:
Ik vind dat juist super gedaan! Het maakt het echt heftig als er raketten bij je inslaan etc.
Ja, man shell shock, als je in een gebouw zit en de bommen slaan in alles blurry vette piep in je oren en alle geluid vervormd, met een beetje fantasie ruik je de kruitdampen, supervet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Kheb net de 5.1 drivers installed en deze doen het stukken beter dan de 5.6 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Pu_Dy schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:14:
[...]

De mediamarkt heeft niet overal dezelfde prijzen, en waar hebben we he over?
als je goed had gelezen, had je gezien dat hij dus s'middags 47,99 kost, en s'avonds ineens 44,99, bij hetzelfde filiaal dus

[ Voor 10% gewijzigd door greatgonzo op 21-06-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 13:17

DMP.cc

They call me DM

ik word er telkens uitgegooit bij een map change en moet ik opnieuw inloggen, iemand ervaring mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
_NRN_Dutchman schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:19:
ik word er telkens uitgegooit bij een map change en moet ik opnieuw inloggen, iemand ervaring mee? :?
nee, jij bent de eerste.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 11:00
lees de voorgaande 1000 posts en je ziet dat iedereen dit probleem heeft

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226

jeehaa schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:28:
lees de voorgaande 1000 posts en je ziet dat iedereen dit probleem heeft
Ik heb hier geen problemen mee, nog niet dan.
Heb alleen pas 1 keer van map verwisseld.

Maar ziet er allemaal mooi uit die maps. Schokt alleen nog een beetje maar hoop dat het met (in bestelling) iets meer geheugen beter loopt.
Daar gaan de mooie zomerdagen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Misschien niet helemaal ontopic, maar kijk eens naar TMF/The Box naar Green Day - when september ends.
Die clip kunnen de BF spelers wel waarderen denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147083

weet iemand ook of het mogelijk is om d.m.v een vliegtuig troepen d.m.v parachutes te droppen?

my dream :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Anoniem: 147083 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 23:35:
weet iemand ook of het mogelijk is om d.m.v een vliegtuig troepen d.m.v parachutes te droppen?

my dream :9~
Alleen als je squadleader bent van de EMC en in die grote mig zit met twee plaatsen en je squadmates meteen jumpen als ze bij je spawnen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.