[PC] Battlefield 2 - deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.265 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

kan iemand me vertellen of de full wat beter is geoptimaliseerd dan de demo? Ik krijg namelijk het gevoel dat het horten en stoten vooral veroorzaakt wordt doordat ik "maar" 1 GB ram heb. Ik denk er dus ook over om er 512 of 1024 bij te prikken, zo duur is het geheugen nu ook niet meer.

Maar als de full beter draait dan de demo, is het misschien wat overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Ik heb 1GB op een AMD 3GHz met een 9800XT en het draait zonder stotteren en stoten behalve als er in een basis een arty attack is en 30 man door elkaar rent. Maar geheugen lijtk geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:04

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

HaseMike schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:11:
Ze durven wel 52,50 te vragen :(
Bij Play is die zo'n 42 euro en komt die in je brievenbus, hoef je ook niet die
vieze warme stad in. (Maar natuurlijk wel een weekje langer wachten)
Als je had gereserveerd was hij ook een stuk goedkoper ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Kaap schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:34:
Ik heb 1GB op een AMD 3GHz met een 9800XT en het draait zonder stotteren en stoten behalve als er in een basis een arty attack is en 30 man door elkaar rent. Maar geheugen lijtk geen probleem te zijn.
ja maar goed, wat draai je dan. 1024/medium/no aa? Dan krijg ik het ook wel vloeiend. Maar met onderstaande config verwacht ik toch eigenlijk wel 1280/high/4x aa te kunnen spelen, en niet 1280/medium/no aa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Alientrader schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 02:56:
Ik ben nu echt al een paar dagen dit spel aan het spelen. Maar ik verbaas me over het feit dat er gemiddeld 3 bursts op mij geschoten worden en ik ben dood. Terwijl ik (terwijl de crosshair aangeeft dat het een hit is) zeker 6 hits nodig heb.

Gebruikt men een cheat? moet je een sneller pc hebben? of wat?? Met CS source doe ik het best goed... maar dit begint mij toch te irriteren... ik richt op het hoofd,... en nog niets....

Wat ik me dus afvraag met dit spel. Is je performance van de pc en of de resolutie van het scherm van invloed op je hitbox?
Als de specs die in je sig staan van je game-PC zijn dan kan ik me best voorstellen dat het niet echt lekker speelt, met 256 MB geheugen..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:27:
iemand adressen om voordelig te pre-orderen in belgië (omgeving brugge) ?
Gewoon even bestellen via Proxis.be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 20:05

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik heb gister 512 mb erbij geprikt; zit nu op 1,5 gb. Het spel zelf loopt wellicht een fractie beter hoewel het moeilijk te beoordelen is en het laden van de map gaat denk ik niet sneller. Wat wel een verschil is, is als ik de demo uitga. Voorheen liep m'n PC echt een paar minuten te pruttelen als een Senseo en kon ik nauwelijks een applicatie starten terwijl ie nu direct als een zonnetje loopt :)

Ach, Photoshop is er ook blij mee dus die paar tientjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
greatgonzo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:41:
[...]

ja maar goed, wat draai je dan. 1024/medium/no aa? Dan krijg ik het ook wel vloeiend. Maar met onderstaande config verwacht ik toch eigenlijk wel 1280/high/4x aa te kunnen spelen, en niet 1280/medium/no aa
Ik draai 1280*1024, alles high maar geen AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:10:
Clangenoot krijgt vandaag zijn exemplaar van BF2, hij had hem ge-preordered bij Dynabyte, gisteren had hij een mail dat hij hem de volgende dag zou krijgen. Nou de rest nog maar dynabyte is dus begonnen met de uitlevering! :)
Ik dacht trouwens dat die MEC zeggen: "Lekker weg" :D
"lekker werke" lijkt er meer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is toch tekoop bij Dynabite nou? Omdat er nieuw staat? Ik heb gelukkig een kortingspas, -10 procent korting:D.. Ik ga hem vandaag kopen, het is zeker mijn geld waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:48
Ik heb met mijn 512 Mb geheugen niet echt problemen gehad met stotteringen e.d. van de Demo.
Mijn videokaart trek ook alles redelijk, alleen staat het op 800*600 @medium. Straks even de volledige versie bestellen bij cdwow voor 40. En nog een maandje wachten op mijn 6600GT en 1 Gb geheugen en ik ben een blij man.

Wat mij wel op valt is dat het vaak uitloopt op een voertuigen "gevecht".
Er wordt ook niet echt samen gewerkt en dat is ook een van de redenen dat ik geen BF Vietnam meer speel.

Ik denk dat BF2 het beste tot zijn recht komt in clan verband. (en helaas ben ik niet echt goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Hmmm .
Ben opzich BF van van het eerste uur en BF2 is hoe dan ook een must buy voor mij ( pre ordered @ Dynabyte ) .
Geweldig die squads / commander idee , de Q en T menu`s werken ook heerlijk .
Je zou zeggen dat je bijna VOIP kan vervangen ermee , die alleen meer nut hebben om nauwkeurige dingen te melden zoals " Enemy in that alley watch out " of snel een strategie doornemen
En het idee van die awards / medals ( leuke pics eerder in draadje ) en het stijgen in rang wat beloont wordt met meer wapens en kits is ook gewoon top :D
Ben verder benieuwt of in de full version die material penetration een beetje gaat werken .
In de demo heb ik het lopen uit testen met iemand , en als hij aan de ene kant zit van zo`n metalen ja hek , en ik schiet erdoorheen met een redelijk groot caliber machinegun die bovenop de sand buggy zit , dan heeft hij alsnog geen problemen ; beetje krom dus dat het zo ver gehypt was .
Helaas ben ik ben toch een beetje teleurgestelt in de performance op mijn bak :|
Ik weet drommes goed dat EA zelf niet de mensen zijn die de game geprogrameert hebben maar EA games zijn over het algemeen toch wel DE games waar mijn PC`s gewoon issues mee hebben .
Neem nou C&C Renegade destijds ; het laden deed letterlijk 3 a 4 minuten als je een RAID-0 configuratie had , duurde tijdje voor dit opgelost was , BF 1942 draaide ook al een tijd lang lekker vaag , vooral met de rook effecten in het begin .
Als der ergens in het scherm rook was , dan was het chug chug chug kwa frame rates , ergh .

Nu ook met BF2 . Een 16 player map is geen probleem , maar bij een 32 + player map loop ik erg te hakkelen hier@ zowel 1024 X 768 als op 1280x 1024 met of zonder AA doesnt matter ; en dat met 1 GB @ 2-2-2-5 230 mhz / 256 mb 6800 U en een 2.3 ghz A64 :S
Zelfs als ik de medium profile neem dan loopt ie hier en daar nog te hakkelen , en aan de windows install ligt het ook niet want andere games op hoge settings met AF/AA zoals UT 2004 , Farcry en Doom 3 werken als een zonnetje.
*ZUCHT* Na de 77.13 , 77.50 en 77.62 Nvidia drivers is het voor mij nu gewoon echt afwachten op een of andere patch
Ik zal voor de gein eens de low quility profiel gebruiken om dan allles uit te stellen .
Upgraden naar meer ram zit er voor mij waarschijnlijk niet in als ik lage timings wenst te behouden :( Vanwege de limitatie in de 754 procs m.b.t aansturen van veel reepjes ram :S
En om nou gelijk een andere CPU / Mobo + ram te kopen is ook weer teveel van het goede voor maar 1 game van de vele die niet echt lekker wenst te draaien .

Iemand nog enige tips ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik hoop dat de full version (legaal) een beetje lekker speelt. De minder legale versie heb ik even geprobeerd, maar deze knalt er bij mij iedere keer uit. Dit gebeurt totaal random. De ene keer na 5 minuten, de andere keer na 2 minuten. Ik krijg geen foutmelding maar wordt gewoon uit het spel gegooid. Terug naar desktop dus. Heb al een boel geprobeerd, maar niets schijnt te helpen tot nu toe.

De demo daarentegen leverde mij geen probleem op, hetgeen me doet vermoeden dat we hier met een reeds verholpen bug te maken hebben. De demo heeft immers een hoger build nummer dan de gelekte versie. Als het probleem verholpen is, dan verwacht ik dat ze meteen na de release met een patch komen... het is iig te hopen want zo valt er niet te spelen. Voor nu doe ik het nog wel ff 2 dagen met de demo :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 20:09
Dadelijk krijgen we idd misschien wel een GoT clan ;) Of meer dan 1. Zou mee een leuk idee lijken. Misschien vanavond even over hebben @ IRC :? Volgens mij zijn er veel mensen die het leuk lijken om een GoT clan op te richten ;) Verder geen verplichtingen aan stellen, maar gewoon voor de fun :D Maakt het ook een stuk leuker om met mensen te spelen waarvan je weet dat ze serieus spelen toch..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
Blacksnak schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:49:
Gewoon even bestellen via Proxis.be.
Hahahaha, weet je hoe lang het duurt voordat die leveren? Dat heb ik met boeken tenminste, duurt wéken, zo niet maanden.

Overigens...

KUNNEN MENSEN MET HARDWARE PROBLEMEN NU EENS STOPPEN DIT TOPIC TE SPAMMEN?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

overal waar ik lees hebben vooral de mensen met Nvidia kaarten het probleem, het kan dus haast niet anders dan aan de drivers liggen.

Kijk, als Kaap bijvoorbeeld met een 9800 pro alles op 1280/high/no AA kan spelen, dan zou mijn kaart dat ook moeten kunnen, wat zeg ik.. zelfs drie keer kunnen overtreffen.

Ik zou haast op 1600/high/no aa moeten kunnen halen dan (bij andere games lukt dat wel, bijv Hl2 waar ik 1600x1200 met alles op maximaal speel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Dadelijk krijgen we idd misschien wel een GoT clan Of meer dan 1. Zou mee een leuk idee lijken. Misschien vanavond even over hebben @ IRC Volgens mij zijn er veel mensen die het leuk lijken om een GoT clan op te richten Verder geen verplichtingen aan stellen, maar gewoon voor de fun Maakt het ook een stuk leuker om met mensen te spelen waarvan je weet dat ze serieus spelen toch..
Lijkt me wel leuk. Geen verplichtingen en toch teamplay?
Ik speel altijd wel serieus. Ben benieuwd of het wat wordt :)

[ Voor 63% gewijzigd door Dennis_k op 21-06-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:10:

Overigens...

Overigens , ik heb een software probleem (BF2) ; geen hardware probleem :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik vind het anders noal redelijk belangrijk hoe de game presteerd. En aangezien bijna niemand in SPV komt, krijg je automatisch dat mensen dit topic opzoeken.

Troost je, heb het ook al eerder daar gepost, maar dat topic heeft in 5 dagen nog geen 14 reacties, terwijl het hier af en toe lijkt dat in 1 dag 5 delen worden volgepost :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:10:
Clangenoot krijgt vandaag zijn exemplaar van BF2, hij had hem ge-preordered bij Dynabyte, gisteren had hij een mail dat hij hem de volgende dag zou krijgen. Nou de rest nog maar dynabyte is dus begonnen met de uitlevering! :)
Ik dacht trouwens dat die MEC zeggen: "Lekker weg" :D
Hmm... Ik heb hem ook daar gepre-ordered maar ik heb geen mailtje gekregen dat ze hem verstuurd hebben :/ . Kan misschien er aan liggen dat ik de commanders edititie heb besteld?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Heb nu een tijdje de demo gespeeld en heb twee vraagjes over VoIP: met de "b" knop kan je transmitten, heb ik inmiddels ontdekt. Ik zat in een goede squad waarbij de squadleader hier veel gebruik van maakte. Nu heb ik een webcam met een microfoon erin die het met BF2 gewoon zou moeten doen. Tenminste, dat bleek tijdens de installatie.
Tijdens het spel heb ik een aantal keren iets gezegd (waaronder de vraag of iemand mij kon horen) maar ik kreeg geen reactie.
vraag1: Is er een manier waarop ik erachter kan komen dat mijn stem daadwerkelijk getransmit wordt?
vraag2: wie krijgt mijn stem te horen? Alle spelers van mijn team of alleen mijn squad?

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Heb je bij de instellingen het vinkje boost microfoon aan gezet? Dit heeft bij mij geholpen.
Volgens mij kunnen alleen de mensen in je squad je horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

@ IloveMyHenB

1. Ik geloof dat er een test mic optie zit in de audio options .
Ik kan me weleens vergissen , dit komt omdat ik ooit maar 1x dat scherm snel gezien had .
Maar wat ik zelf altijd doe . Is gewoon ff als jij je mic instellingen hebt gezet ( bij sound properties in control panel eerst je webcam mic kiezen en naar de klassieke sound recorder van windows die ergens in het start menu zit .

Klik op record knop en spreek ff 10 seconden wat in , en druk dan op playback .
Hiermee kan je het wel goed testen , er zullen wel 100 manieren zijn maar dit is er 1 van dus .

2. Spelers uit jou squad geloof ik , maar ik kan het ook mis hebben .
Ik denk dat als je niet in een squad zit je globaal tegen je partij praat en wel in een squad , is squad chat . Lijkt me het logishe .
Ik gebruik tot op heden , en zelfs in BF2 teamspeak tezamen met een vast groepje waarmee ik servers onveilig maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Wow, jij hebt echt een SUPER systeem en bij jou happert hij !?
Bij mij ook helaas en ik denk ECHT dat het komt omdat je toch minimaal 1.5 GB moet hebben,
hij heeft letterlijk al het geheugen nodig om te kunnen draaien. Als ik alles high zet schokt het beeld
echt als een gek.. VAAG want bij CS:S heb ik alles high, vs aan en aa 8x en geen schokje te zien.

Ik heb een p4 2.8 @ 3.4
Leadtek 6800 GT Stock
1 GB Crossair (400 mhz, 2.0 ns, 4x 256 MB)

Maar ik ga niet WEER me hardware upgrade voor een spel, kort geleden al de 6800 GT gekocht en nu ben ik het wel een beetje zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Damian021 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:31:
[...]

Wow, jij hebt echt een SUPER systeem en bij jou happert hij !?
Bij mij ook helaas en ik denk ECHT dat het komt omdat je toch minimaal 1.5 GB moet hebben,
hij heeft letterlijk al het geheugen nodig om te kunnen draaien. Als ik alles high zet schokt het beeld
echt als een gek.. VAAG want bij CS:S heb ik alles high, vs aan en aa 8x en geen schokje te zien.

Ik heb een p4 2.8 @ 3.4
Leadtek 6800 GT Stock

Maar ik ga niet WEER me hardware upgrade voor een spel, kort geleden al de 6800 GT gekocht en nu ben ik het wel een beetje zat :(
en nog een Nvidia gebruiker, met problemen. Het KAN niet anders dan een driver probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Damian021 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:31:
Ik heb een p4 2.8 @ 3.4
Leadtek 6800 GT Stock

Ik heb een AMD XP 2000+, 1GB PC2700 geheugen en een 6800.
Bij mij draait het als een zonnetje!

Ik denk dat 50% van alle posts hier over hardware gaan. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

IloveMyHenB schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:21:
Heb nu een tijdje de demo gespeeld en heb twee vraagjes over VoIP: met de "b" knop kan je transmitten, heb ik inmiddels ontdekt. Ik zat in een goede squad waarbij de squadleader hier veel gebruik van maakte. Nu heb ik een webcam met een microfoon erin die het met BF2 gewoon zou moeten doen. Tenminste, dat bleek tijdens de installatie.
Tijdens het spel heb ik een aantal keren iets gezegd (waaronder de vraag of iemand mij kon horen) maar ik kreeg geen reactie.
vraag1: Is er een manier waarop ik erachter kan komen dat mijn stem daadwerkelijk getransmit wordt?
vraag2: wie krijgt mijn stem te horen? Alle spelers van mijn team of alleen mijn squad?
Wat je es zou kunnen proberen is om, nadat je de server gejoined hebt, terug te gaan naar de desktop en dat in dat schermpje waar je alle volumes kan instellen, kijken of de mic niet gemute staat. Altijd als ik een server join namelijk, mute Bf2 mijn mic :/ . Hopelijk werkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Laatst online: 02:27
jagermeister schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:06:
Ik hoop dat de full version (legaal) een beetje lekker speelt. De minder legale versie heb ik even geprobeerd, maar deze knalt er bij mij iedere keer uit.
....
De demo daarentegen leverde mij geen probleem op, hetgeen me doet vermoeden dat we hier met een reeds verholpen bug te maken hebben.
Ik heb precies dezelfde ervaring! 't Is niet echt prettig om er zo hard uit geknald te worden als het net een beetje lekker gaat, maar goed heb er vertrouwen in dat deze problemen inderdaad zsm zijn opgelost met een patch.

Heb in ieder geval de levels van de full een beetje bekeken in singleplayer mode, viel me op dat singeplayer maps alleen 16 spelers groot zijn. Beetje jammer want ik verken de maps graag even rustig in singleplayer mode. Misschien dat er op een eigen server bots toegevoegd kunnen worden, dat zou ook fijn zijn. :)

Die Nederlandse taal ga ik zodra ik mijn legale BF2 deze week binnen heb er meteen weer afgooien, vindt de vertalingen soms erg sneu.

[ Voor 3% gewijzigd door Shartar op 21-06-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Je kunt ook een eigen server starten, daar kun je wel alle maps selecteren. Uiteraard speel je dan wel in je eentje en continue die irritante melding in beeld. Maar zo oefen ik momenteel met de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:35:
[...]

Ik heb een AMD XP 2000+, 1GB PC2700 geheugen en een 6800.
Bij mij draait het als een zonnetje!

Ik denk dat 50% van alle posts hier over hardware gaan. :N
Met wat voor soort instellingen speel je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"There will be doubters and naysayers who will claim that Battlefield 2 is just an incremental upgrade from its famous predecessors, or that it only offers a marginal improvement over the popular Desert Combat mod for Battlefield 1942. Ignore them, because they couldn't be more wrong."
Gamespot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat zo raar is? Ik werd in de demo paar keer uitgenodigd om in een squad te komen, wil ik accepten. Page up, de hele tijd drukken pakt ie gewoon niet :? .. En de tijd verliep.. pff echt raar... Net als iemand een team kill heeft gedaan bij mij, en als ik hem wil straffen duurt het iets van 10/15 seconden voordat hij zegt dat hij gestraft is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de performance zwaar verbeterd van de full versie.

En nog een afrader eigenlijk om de illegale versie te gebruiken: als je het vaak genoeg probeerd om met een illegale key een server op te komen wordt je ip permanent op de account server gebanned

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
Hier draait het spel soepel op een 6600gt, p4 2.8 en 1gb ram.. als je dit of een beter systeem hebt is schokken dus niet nodig. Wat ik zou aanraden is de settings te zetten op 1024*768 en geen AA of AF, als dit goed gaat rustig steeds meer features aanzetten. je komt dan vanzelf aan wat je systeem maximaal goed kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg m vandaag van een vriend van mij ( ik weet nie hoe hij er aan is gekomen ), maar ik kan niet wachten. :9~
Nou nu even naar school :O
Hopen dat deze wel lekker speelt want bij de demo had ong. 30 fps :/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dynabyte gaat over 5 minuten open hier in Den Haag, ik hang meteen aan de bel om te vragen of ze hem al hebben en zoja dan ga ik meteen dit kantoor verlaten om hem te halen :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
DenniZ schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:56:
Dynabyte gaat over 5 minuten open hier in Den Haag, ik hang meteen aan de bel om te vragen of ze hem al hebben en zoja dan ga ik meteen dit kantoor verlaten om hem te halen :9
laat dan ook ff weten of ze hem al hebben ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:51
Hmmm, ik wil spelen maar de account server refused de connectie steeds. Is dat een problemeen bij mij, of bij de account server?

Ik speel gewoon nog de demo, en heb de full versie nog helemaal niet (en dus ook niet geprobeerd in te loggen met illegale key). Zijn de demo accounts soms uitgeschakeld ofzo omdat de echte versie nu live is?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:52:
Ik krijg m vandaag van een vriend van mij ( ik weet nie hoe hij er aan is gekomen ), maar ik kan niet wachten. :9~
Hij heeft hem gekocht en geeft hem aan jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynabyte in Dordrecht krijgt em vandaag binnen met de post en verkoopt em ook vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:09:
Dynabyte in Dordrecht krijgt em vandaag binnen met de post en verkoopt em ook vandaag!
OMGAWD!!!!ONE1111ELEVEN

Das wel es even goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:03:
Hmmm, ik wil spelen maar de account server refused de connectie steeds. Is dat een problemeen bij mij, of bij de account server?

Ik speel gewoon nog de demo, en heb de full versie nog helemaal niet (en dus ook niet geprobeerd in te loggen met illegale key). Zijn de demo accounts soms uitgeschakeld ofzo omdat de echte versie nu live is?
Ik heb de full game (legaal) en heb hetzelfde probleem, denk dat ze met de accountserevr bezig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Ik heb wel eens dat als ik inlog met de demo dat er dan gezegt wordt dat mijn wachtwoord fout is.
Als ik deze dan opnieuw invul dan krijg ik wel een verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo heeft dynabite hem al voor de release? Is die echt vandaag al te koop?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 09:00

nexhil

BAM!

free record shop (nijmegen/dukenburg) net gebeld die krijgt em morgen pas :(

hoe komen jullie aan de legale full versie dan?

[ Voor 25% gewijzigd door nexhil op 21-06-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 23:42

Tubby

or not to be

Woei, Artes Moriendi en wat THT leden hebben 'm al :)
Hij was gisteravond binnengekomen bij de groothandel, die is vandaag aan het verzenden naar de winkels, maar wij konden 'm vanmorgen ophalen bij de groothandel 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Tubby op 21-06-2005 10:27 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-2
  • Laatst online: 07-09 18:10

E-2

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:22:
Hoezo heeft dynabite hem al voor de release? Is die echt vandaag al te koop?
Bij de Dynabyte website is de releasedatum en korting weg, meestal (altijd eigenlijk...) zie ik 'em daar dan al te koop staan idd.

Had ik nou toch maar besteld daar.. eerst maar eens Mediamarkt proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61099/thumb.jpg

Artes Moriendi en The Hun Troopers zijn voorzien :+

[ Voor 81% gewijzigd door Tubby op 21-06-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Woei.. nu maar hopen dat gcshop hem al heeft verstuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zozo, jij hebt er veel.. Je kan vast wel eentje missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dynabyte VLissingen gebeld net en die claimen dat BF2 vandaag binnenkomt, alleen weten ook dan pas of ze hem vanaf vandaag mogen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:36:
[afbeelding]

Artes Moriendi en The Hun Troopers zijn voorzien :+
mm....neem aan dat dat niet op je bureau is... :+
is er al een prijs bekend voor bij de Media Markt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61100/thumb.jpg
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:40:
[...]
mm....neem aan dat dat niet op je bureau is... :+
is er al een prijs bekend voor bij de Media Markt??
Jawel hoor, Teammate van me is het al aan het spelen :9~

Wat kan een werkdag lang duren dan he? :P

[ Voor 37% gewijzigd door Tubby op 21-06-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Dat gaat heeeel erg lang duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:50:
Weet je wat zo raar is? Ik werd in de demo paar keer uitgenodigd om in een squad te komen, wil ik accepten. Page up, de hele tijd drukken pakt ie gewoon niet :? .. En de tijd verliep.. pff echt raar... Net als iemand een team kill heeft gedaan bij mij, en als ik hem wil straffen duurt het iets van 10/15 seconden voordat hij zegt dat hij gestraft is..
Kan het toevallig zijn dat wanneer je op Page Up drukt dat je dan ook op je move keys aan het drukken bent? Je kunt enkel op Page Up drukken wanneer je geen andere keys gebruikt (bij mij dan toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Kan iemand deze jongen vertellen dat ie dat wel kan vergeten!? Ik kan niet bij hotmail! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Inderdaad! Dynabyte belde mij net op om te zeggen dat ik Battlefield 2 op kan halen!
Ik dacht dat de release date 23 juni was!

Maja ik ga hem nu halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w0000t Dynabyte belt me ook zodra de zending binnen is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Hoe vaker ik die demo speel, hoe meer ik me aan het spel ga ergeren. ;/
lang leve bf1942 o/

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

weet iemand of je key gebonden is aan je ip/inlognaam? net zoals het het geval is met Steam?
En niet bijvoorbeeld bij games als Call of Duty, waar in principe iedereen met jouw Key kan spelen.

Ik heb er geen zin in dat mijn key gejat wordt, en bijvoorbeeld geblokt wordt omdat die gast cheat oid.

Want ik zou me voor kunnen stellen dat ze het net zo dom doen als bij HL2, waar de key gewoon in het hoesje gestikkerd was, en iedere onverlaat er met jouw key vandoor kon gaan |:(

[ Voor 24% gewijzigd door greatgonzo op 21-06-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geachte heer fsfikke,

De door u besteld Battlefield 2 CE zal vandaag verstuurd worden,
deze zal morgen door TPG-Post bij u bezorgt worden.

Battlefield 2 zal vanaf donderdag te krijgen zijn in de winkels.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Dynabyte B.V.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MarkieNL schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:48:
Inderdaad! Dynabyte belde mij net op om te zeggen dat ik Battlefield 2 op kan halen!
Ik dacht dat de release date 23 juni was!

Maja ik ga hem nu halen :9
Laat het even weten als je hem opgehaald hebt. Ik hoop hem dan vandaag ook te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Str1ngS schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:50:
Hoe vaker ik die demo speel, hoe meer ik me aan het spel ga ergeren. ;/
lang leve bf1942 o/
Explain!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

hmm, zojuist even een volledige versie geprobeerd O-)
maar ik weet nu zeker dat ik hem niet ga kopen, geen bots in multiplay, erg jammer, een groot gemist...
Ook een groot gemist is in single play dat je niet de grotere maps kan kiezen, hier hebben ze echt wat steekjes laten vallen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat #$%^$%^^&### Dynabyte heeft de telefoon er naast liggen :(

Die mensen willen gewoon geen omzet maken geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
[...]
Hahahaha, weet je hoe lang het duurt voordat die leveren? Dat heb ik met boeken tenminste, duurt wéken, zo niet maanden.
Bestel er regelmatig en heb er nog nooit problemen mee gehad. Levering altijd netjes op tijd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Erkens schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:08:
maar ik weet nu zeker dat ik hem niet ga kopen, geen bots in multiplay, erg jammer, een groot gemist...
Ook een groot gemist is in single play dat je niet de grotere maps kan kiezen, hier hebben ze echt wat steekjes laten vallen imo
1. het spel is populair genoeg om altijd volle servers te kunnen vinden, die zijn zelfs nu nog te vinden voor bf1942.
2. Was je echt van plan om tegen bots te gaan zitten spelen dan in je eentje? En zoja dan kan je dat toch doen op de kleinere maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Wapens/hitboxes sporen niet helemaal. Lang niet als "hit" als je schiet op een persoon, terwijl als je op een muur schiet alles goed is.
Planes hebben nu wel minder ammo enzo, maar kunnen nog steeds reloaden door met mach1 over vliegveld te vliegen waardoor je nog steeds zelfde effect hebt. Stinger is te traag voor plane.
In mijn clan zeggen ze ook dat BunnyopDiven (springen dan in de lucht gaan liggen en op iemand gaan schiten) zeer irritant is (zelf nog niet meegemaakt)

De aim komt teveel in de buurt van bv vietnam, wat dus al helemaal een bagger spel was/is

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Erkens schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:08:
Bots in multiplay? Euhm zoek een drukkere server. En singleplayer? Battlefield is altijd bedoeld geweest als multiplayer game. Ik denk dat Call of Duty en MOH meer wat voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het niet kunnen aanmelden bij de demo met de foutmelding "database error, try again" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:14:
Iemand ervaring met het niet kunnen aanmelden bij de demo met de foutmelding "database error, try again" ?
Het antwoord staat enkele posts naar boven geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elke keer database error, ff wachten dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik krijg steeds als ik met BF2 demo wil inloggen op het beginscherm Database error :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Kaap schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:15:
[...]
Het antwoord staat enkele posts naar boven geloof ik.
Kan ik me niet herinneren, was andere error volgens mij.

Mooie sig heb je trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zal wel gewoon onderhoud zijn voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het orgineel binnen! Ik dacht dat ie pas donderdag uit kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de database error :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:20:
Heb het orgineel binnen! Ik dacht dat ie pas donderdag uit kwam?
Gelukkig lezen we de laatste 5 berichten even door voordat we zoiets posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook die database error en hun websites zijn ook offline. Denk grootschalig onderhoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:47:
Kan iemand deze jongen vertellen dat ie dat wel kan vergeten!? Ik kan niet bij hotmail! }:O
8)7 ... Geen zorgen, kheb de arme jongen een mailtje gestuurd en hem uit zijn dromen geholpen. Dat iemand zo dom kan zijn houdt in dat de voorlichting (reclame) van EA nog altijd beter kan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Str1ngS schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:10:
Wapens/hitboxes sporen niet helemaal. Lang niet als "hit" als je schiet op een persoon, terwijl als je op een muur schiet alles goed is.
Planes hebben nu wel minder ammo enzo, maar kunnen nog steeds reloaden door met mach1 over vliegveld te vliegen waardoor je nog steeds zelfde effect hebt. Stinger is te traag voor plane.
In mijn clan zeggen ze ook dat BunnyopDiven (springen dan in de lucht gaan liggen en op iemand gaan schiten) zeer irritant is (zelf nog niet meegemaakt)

De aim komt teveel in de buurt van bv vietnam, wat dus al helemaal een bagger spel was/is
Ok fair enough ;) Wellicht dat er andere online spellen zijn die meer kunnen boeien.

Die hitboxes vind ik toch ook wel een beetje brak idd. Heb vaak de indruk dat ik mis terwijl ik toch echt goed richt. Verder heb je toch wel aardig wat lood nodig om iemand neer te leggen... klopt ook niet helemaal. Wordt wel gefixt neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Kaap schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:04:
[...]
Laat het even weten als je hem opgehaald hebt. Ik hoop hem dan vandaag ook te krijgen.
Ik heb hem opgehaald ;)

Ben nu bezig met installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdstelt schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Gelukkig lezen we de laatste 5 berichten even door voordat we zoiets posten.
Waar heb jij het nou weer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik wil ff ontopic over de GOT clan voor BF2 ... is er al een site zeg maar of al een start gemaakt? Huis server waar de meeste zich verzamelen? Irc kanaal? wat is de tag ( [GoT] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zojuist zelf gebeld door Dynabyte Vlissingen, ook hier mag hij opgehaald worden! WOOOHOOOO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:30:
Jongens ik wil ff ontopic over de GOT clan voor BF2 ... is er al een site zeg maar of al een start gemaakt? Huis server waar de meeste zich verzamelen? Irc kanaal? wat is de tag ( [GoT] )
dat zou ik ook weleens willen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:30:
Uit de startpost:
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:25:
irc.tweakers.net #bf2 om te chatten over Battlefield 2, ook om afspraken te maken om samen online te spelen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Aaaarg ik wil spele, hoop dat ze snel klaar zijn met onderhoud voor de demo... moet me toch vermaken tot ik de volledige binnen krijg :P

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DenniZ schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:09:
[...]

1. het spel is populair genoeg om altijd volle servers te kunnen vinden, die zijn zelfs nu nog te vinden voor bf1942.
2. Was je echt van plan om tegen bots te gaan zitten spelen dan in je eentje? En zoja dan kan je dat toch doen op de kleinere maps?
1. Ik wil gewoon met mijn broers wat spelen lokaal in een lan, maar met zijn 3'en is dat niet leuk ;)
2. op die kleine maps mis je leuke dingen als vliegtuigen etc
Kaap schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:14:
[...]
Bots in multiplay? Euhm zoek een drukkere server. En singleplayer? Battlefield is altijd bedoeld geweest als multiplayer game. Ik denk dat Call of Duty en MOH meer wat voor jou is.
CoD en MOH heb ik allang gespeeld, maar die missen ook multiplay met bots ;)
BF1942 kon je tenminste wel gewoon multiplay spelen met bots, groot gemist dus dat het er niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, na een paar dagen spelen moet ik zeggen dat het niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Het is weer meer van hetzelfde, en op een of andere manier voelt het allemaal zo nep aan. Vooral door de manier waarop die mannetjes dood gaan. Ik denk niet dat ik het spel koop, speel het zo lang online als het kan en dan ga ik wel weer verder met een volgend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

:X

[ Voor 98% gewijzigd door DesertShooter op 21-06-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol kijk alsjeblieft een paar posts terug voordat je zoiets post man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DenniZ schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:08:
Dat #$%^$%^^&### Dynabyte heeft de telefoon er naast liggen :(

Die mensen willen gewoon geen omzet maken geloof ik!
Vriend van mij is door Dynabyte Den Haag gebeld dat ie m kan komen halen dus geen paniek svp :P :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 14:37
Beschikbaarheid BF2 in Dynabyte filialen

[ Voor 105% gewijzigd door DutchCommando op 21-06-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000t Dordrecht heeft em ook binnen!

-mail verstuurd-

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

En de onderbouwing daarvoor is? Want die uitspraak is zonder goede onderbouwing niet meer dan marketing geleuter.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Erkens schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:48:
[...]

1. Ik wil gewoon met mijn broers wat spelen lokaal in een lan, maar met zijn 3'en is dat niet leuk ;)
2. op die kleine maps mis je leuke dingen als vliegtuigen etc

[...]

CoD en MOH heb ik allang gespeeld, maar die missen ook multiplay met bots ;)
BF1942 kon je tenminste wel gewoon multiplay spelen met bots, groot gemist dus dat het er niet in zit.
Ja maar wat heb je aan bots in multiplayer? tenzij je graag easy puntjes wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Betekend dit ook dat andere winkel ketens em binnen hebben (zal wel niet ivm andere leverancier :'()
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.

Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.