Hmmm .
Ben opzich BF van van het eerste uur en BF2 is hoe dan ook een must buy voor mij (
pre ordered @ Dynabyte ) .
Geweldig die squads / commander idee , de Q en T menu`s werken ook heerlijk .
Je zou zeggen dat je bijna VOIP kan vervangen ermee , die alleen meer nut hebben om nauwkeurige dingen te melden zoals " Enemy in that alley watch out " of snel een strategie doornemen
En het idee van die awards / medals ( leuke pics eerder in draadje ) en het stijgen in rang wat beloont wordt met meer wapens en kits is ook gewoon top

Ben verder benieuwt of in de full version die material penetration een beetje gaat werken .
In de demo heb ik het lopen uit testen met iemand , en als hij aan de ene kant zit van zo`n metalen ja hek , en ik schiet erdoorheen met een redelijk groot caliber machinegun die bovenop de sand buggy zit , dan heeft hij alsnog geen problemen ; beetje krom dus dat het zo ver gehypt was .
Helaas ben ik ben toch een beetje teleurgestelt in de performance op mijn bak

Ik weet drommes goed dat EA zelf niet de mensen zijn die de game geprogrameert hebben maar EA games zijn over het algemeen toch wel DE games waar mijn PC`s gewoon issues mee hebben .
Neem nou C&C Renegade destijds ; het laden deed letterlijk 3 a 4 minuten als je een RAID-0 configuratie had , duurde tijdje voor dit opgelost was , BF 1942 draaide ook al een tijd lang lekker vaag , vooral met de rook effecten in het begin .
Als der ergens in het scherm rook was , dan was het chug chug chug kwa frame rates , ergh .
Nu ook met BF2 . Een 16 player map is geen probleem , maar bij een 32 + player map loop ik erg te hakkelen hier@ zowel 1024 X 768 als op 1280x 1024 met of zonder AA doesnt matter ; en dat met 1 GB @ 2-2-2-5 230 mhz / 256 mb 6800 U en een 2.3 ghz A64
Zelfs als ik de medium profile neem dan loopt ie hier en daar nog te hakkelen , en aan de windows install ligt het ook niet want andere games op hoge settings met AF/AA zoals UT 2004 , Farcry en Doom 3 werken als een zonnetje.
*ZUCHT* Na de 77.13 , 77.50 en 77.62 Nvidia drivers is het voor mij nu gewoon echt afwachten op een of andere patch
Ik zal voor de gein eens de low quility profiel gebruiken om dan allles uit te stellen .
Upgraden naar meer ram zit er voor mij waarschijnlijk niet in als ik lage timings wenst te behouden

Vanwege de limitatie in de 754 procs m.b.t aansturen van veel reepjes ram

En om nou gelijk een andere CPU / Mobo + ram te kopen is ook weer teveel van het goede voor maar 1 game van de vele die niet echt lekker wenst te draaien .
Iemand nog enige tips ?