waarom gaat dit topic enkel over welke graphics quality iedereen kan draaien?
Vreemd genoeg kan ik het spel maar resoluties kiezen tot 1152*864, terwijl ik toch graag gewoon mn native 1280*1024 zou willen selecteren. Of is er geen mogelijkheid voor 5*4 resoluties?
Ik had dit probleem ook. Moet je ff handmatig de punkbuster files downloaden en in je pb map van battlefield zetten (uitleg ook op de site) www.punkbuster.comVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:26:
[...]
Heb ik al geprobeert, met PBWEB , hij update hem dan wel, maar blijf dezelfde melding krijgen..
(ik heb 45 euro voor mijn spel betaalt)
Verwijderd
deze vraag is al zo verschrikkelijk vaak voorbij gekomen dat je je eigenlijk rot zou moeten schamenNergunsman schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:29:
Vreemd genoeg kan ik het spel maar resoluties kiezen tot 1152*864, terwijl ik toch graag gewoon mn native 1280*1024 zou willen selecteren. Of is er geen mogelijkheid voor 5*4 resoluties?
zoek maar ff in dit topic of voorgaande topics
Sinds net staan er Europese Official EA Ranked Servers bij!! 
Alhoewel het nog wel speelbaar was met ca. ping 200 op US EA Ranked servers.
Alhoewel het nog wel speelbaar was met ca. ping 200 op US EA Ranked servers.
Verwijderd
Misschien kan er ook eens gepraat worden over het spel zelf??
Je weet wel, gameplay, trucs, tips, fun enzo...
Ter vergelijking:Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:26:
De eerste reviews zijn al gedaan.
IGN - 8,9
Gamespy - 5 out 5
Ziet er goed uit.
Battlefield 1942: 9,3 link
Battlefield Vietnam: 8,2 link
Zo hoog vind ik een 8,9 eigenlijk niet als je het met Battlefield vietnam vergelijkt wat toch een behoorlijke teleurstelling was voor velen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Wat is dit voor kansloze actie, ik druk op next begint die installer ineens mn directx te updaten ? Is t niet normaal dat er na een "I accept these terms" Nog een x een knop ingedrukt moet worden om t proces ook daadwerkelijk te laten plaatsvinden ? Ik wil namelijk helemaal geen directX 9.0 C
wat de framedrops betreft: het helpt als je het geluid op hardware zet, staat standaard op software. Dat scheelde wel veel zeg.
Nu alleen artifects voor in de plaats terug gekregen
Nu alleen artifects voor in de plaats terug gekregen

Verwijderd
Waar kan je eigenlijk aspectratio fixed instellen?[b][message=23628633,noline]BlowFish schreef op maandag 20 juni 2005 @
btw, het is misschien een leuke tip voor mensen met een widescreen of native resolutie van 1280 x 1024. zet je videocard settings op "aspectratio fixed" en dan gewoon op 1024 x 768 ingame aan klikken. ok er lopen wel zwarte balken aan de randen van het scherm, maar het beeld is niet uitgerekt en netjes 4:3 + een performance boost omdat het systeem nu minder pixels hoeft weer te geven. Ik vind het iig erg fijn spelen
Ik heb een 6600GTAGP maar ik kan het in de settings niet vinden in het menu.
Google bracht me ook niet waar ik wezen moet. Kan iemand even aan deze N**B uitleggen waar ik dit fixed kan instellen?
/Edit
is aspectratio fixed mischien tablad 6600GT -> vaste aspect verhoudingstiming????
ik krijg verticale gekleurde lijnen met deze instelling, lol wat doe ik fout?
heb ik eigenlijk wel de goeie?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 19:29 ]
Verwijderd
vind het wel erg jammer dat er geen officiele ranked servers zijn die wel fatsoenlijke ping hebben. Hoop dat deze nog wel kome anders lijkt ht me beetje weggegooid geld.
Verwijderd
kan iemand mij vertellen waarop ik mijn instellingen het beste kan zetten:Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:47:
Misschien kan er ook eens gepraat worden over het spel zelf??
Ik heb een P4 2405.5 Mhz, 1024 RAM en een Geforce 6600GT.
Ik weet niet wat er nog meer bij moet staan, iets van FSB en Bus speed ofsow?
Die van de proccesor is op dit moment 200.5 Mhz en 801.8 Mhz.
Nja, ik snap er niks van, hopelijk kan iemand helpen.
De mensen die momenteel niet de demo spelen hebben, denk ik, de illegale versie? Maar zover ik weet komt BF2 deze week uit en als ik geld heb maar eens bestellen via internet
Verwijderd
het spel ligt vanaf morgen ( 21-06) bij de dynabyte in de winkel. ben wel benieuwd. heb veel gelezen en gezine. als het weer hetzelfde gevoel brengt als met de originele battlefield dan ben ik voorlopig weer zoet
Op basis van de demo concludeer ik "nee, dat doet het niet". De ratings zijn ook niet zo heel hoog (ign bijvoorbeeld). Ik ga eerst de full bekijken voordat ik mijn geld aan deze game ga bekijken. Wellicht dat de full (bv andere maps) wel hetzelfde gevoel als 1942 teweeg brengen. Natuurlijk kan je dat alleen voor jezelf beslissen.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:14:
het spel ligt vanaf morgen ( 21-06) bij de dynabyte in de winkel. ben wel benieuwd. heb veel gelezen en gezine. als het weer hetzelfde gevoel brengt als met de originele battlefield dan ben ik voorlopig weer zoet
[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 20-06-2005 19:19 ]
Komt ook gewoon bij het doosje van de legale versieVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:52:
Is het mogelijk om je serial te zien in het register?
Alleen zie je als je goed kijkt ook poppetjes ACHTER het gebouw, dus wel iets van een wallhackb00m schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:41:
[...]
Juist, andere skins, het is extreem makkelijk om skins te veranderen. Zal met de full wel weer geblocked worden. was bij bf1942 ook al snel geblocked.
Ik vindhet alleen jammer dat het spel zo ongelovelijk instabiel is, de demo crashte al regelmatig, maar de full crasht net zo vaak, kreeg net nog een BSOD tijdens mapchange
Het spel zelf is wel heerlijk trouwens, ik ben gewoon verslaafd aan dat vliegen, zeker die bombers zijn echt mijn ding
[ Voor 31% gewijzigd door StarLite op 20-06-2005 19:23 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Is i3d beter geworden? Want vroeger hadden jullie veel klachten binnen gekregen over de service.DaMorpheus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:18:
[...]
Komt ook gewoon bij het doosje van de legale versie
[ Voor 3% gewijzigd door nlboy op 20-06-2005 19:21 ]
Verwijderd
ben m'n doosje kwijtDaMorpheus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:18:
[...]
Komt ook gewoon bij het doosje van de legale versie
Heeft iemand ervaring met de volgende winkel: CD-Wow.nl
Hier kost BF2 maar 39,95.
http://www10.cd-wow.nl/de...922&subcat=pc&affid=13602
Verwijderd
Nee hoor, ik heb hem gepreordert, en werd vandaag gebeld door de betreffende winkel dat ik hem kon ophalen, gewoon een game shop (weet de naam ff niet meer) in het stadscentrum van zoetermeer...Dutchmega schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:13:
De mensen die momenteel niet de demo spelen hebben, denk ik, de illegale versie? Maar zover ik weet komt BF2 deze week uit en als ik geld heb maar eens bestellen via internet
Voor de rest, loopt de full game bij mij beter als de demo, en heb ook hogere settings gedaan, loopt perfect, alleen er zijn weinig servers
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 19:29 ]
gejat van een ander forum:Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:10:
[...]
Waar kan je eigenlijk aspectratio fixed instellen?
Ik heb een 6600GTAGP maar ik kan het in de settings niet vinden in het menu.
Google bracht me ook niet waar ik wezen moet. Kan iemand even aan deze N**B uitleggen waar ik dit fixed kan instellen?
/Edit
is aspectratio fixed mischien tablad 6600GT -> vaste aspect verhoudingstiming????
ik krijg verticale gekleurde lijnen met deze instelling, lol wat doe ik fout?
heb ik eigenlijk wel de goeie?
Well, after getting the keywords from ths thread, I think I found it...
Right click on desktop
Select Properties
Select Settings
Select Advanced
Click the NV control panel tab (should have a NV icon and GPU version)
Select Device Settings >> at the bottom right
Select Device Adjustments from the Drop down
Select the Display Mode Timing tab
Click Fixed aspect ratio timing
Click Apply
Talk about a workout!
Verwijderd
Ben vanmiddah bij dynabyte geweest en ze zeiden dat ze hem 23-6 binnen krijgen!Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:14:
23-6 stond ook de hele tijd op de siteVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:39:
[...]
Ben vanmiddah bij dynabyte geweest en ze zeiden dat ze hem 23-6 binnen krijgen!

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Even een hele domme vraag tussendoor, ik heb gelezen dat BF2 niet werkt met bepaalde videokaarten, maar hoe weet je dat?
Dit vraag ik namelijk omdat bij mij het spel bij het opstarten even een zwart scherm geeft en vervolgens weer terugkeert naar mijn bureaublad, terwijl bij een vriend van mij het spel wel laadt, maar als hij in de menu's probeert het spel zelf op te starten het spel er mee stopt. (het gaat hier overigens om de demo he
)
Dit vraag ik namelijk omdat bij mij het spel bij het opstarten even een zwart scherm geeft en vervolgens weer terugkeert naar mijn bureaublad, terwijl bij een vriend van mij het spel wel laadt, maar als hij in de menu's probeert het spel zelf op te starten het spel er mee stopt. (het gaat hier overigens om de demo he
waarom staat dat nog niet in de tsVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:41:
[...]
deze vraag is al zo verschrikkelijk vaak voorbij gekomen dat je je eigenlijk rot zou moeten schamen
zoek maar ff in dit topic of voorgaande topics
Vermoedelijk Future Zone (tegenover de dierenwinkel bij de uit-/ingang van de passage)Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:28:
[...]
Nee hoor, ik heb hem gepreordert, en werd vandaag gebeld door de betreffende winkel dat ik hem kon ophalen, gewoon een game shop (weet de naam ff niet meer) in het stadscentrum van zoetermeer...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
bedankt voor de moeite, maar dit is hetzelfde wat ik deed.
Nu heb ik zodra ik opstart vertikale RGB lijnen in beeld en niets anders. Het geluid loopt wel door trouwens...
in SP staat een lijst met welke videokaarten werken en welke niet. Kijk even waar de jouwe staat.Ottooo schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:49:
Even een hele domme vraag tussendoor, ik heb gelezen dat BF2 niet werkt met bepaalde videokaarten, maar hoe weet je dat?
Dit vraag ik namelijk omdat bij mij het spel bij het opstarten even een zwart scherm geeft en vervolgens weer terugkeert naar mijn bureaublad, terwijl bij een vriend van mij het spel wel laadt, maar als hij in de menu's probeert het spel zelf op te starten het spel er mee stopt. (het gaat hier overigens om de demo he)
Ja ik heb er wel vaker wat bestelt.Dennis_k schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:25:
Heeft iemand ervaring met de volgende winkel: CD-Wow.nl
Verwijderd
hoe vernietig je de radar van hun, volgens mij moet dat wel kunnen maar ben er nog niet achter, iemand een idee?
Net zoals de artilerie en uav, met C4, dat krijg je als je Special Forces bentVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:06:
hoe vernietig je de radar van hun, volgens mij moet dat wel kunnen maar ben er nog niet achter, iemand een idee?
[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 20-06-2005 20:08 ]
weet je ook hoe je het moet doen voor ATi kaarten of is dat al standaard?!
Vragen zoals: 'Ik heb Bf2 full gedowned maar hij doet ut nieVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:09:
Wat bedoelen ze met Illegale praktijken horen hier niet thuis?
Verwijderd
oke bedankt, ga aan de slagfsfikke schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:07:
[...]
Net zoals de artilerie en uav, met C4, dat krijg je als je Special Forces bent
2 c4 is genoeg om alles op te blazen trouwens.
Verwijderd
Zeggen dat BF2 te downloaden is bv via deze ftp : *knip*Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:09:
Wat bedoelen ze met Illegale praktijken horen hier niet thuis?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 20:18 ]
Voor degene die last hebben van "lag":
De demo lust inderdaad nogal wat geheugen, een truukje wat de oplossing bij mij was (scheeld heel veel)
Maak op een aparte hd een FAT32 partitiie van 4096MB
Verwijs je pagefile hiernaartoe met als minimum 1,5* je intern geheugen en maximum je 4096mb
Hoop dat het bij jullie ook werkt
De demo lust inderdaad nogal wat geheugen, een truukje wat de oplossing bij mij was (scheeld heel veel)
Maak op een aparte hd een FAT32 partitiie van 4096MB
Verwijs je pagefile hiernaartoe met als minimum 1,5* je intern geheugen en maximum je 4096mb
Hoop dat het bij jullie ook werkt
beetje jammer dat het er naar uitziet dat je de grotere levels niet op single player kunt spelen
. Ik ben gewoon een casual gamer en heb niet veel tijd om te gamen. Met het gevolg dat je overal als n00b wordt aangemerkt (wat ik ook ben) en dus online spelen is geen optie. Al die mensen met veel te veel vrije tijd (en/of geen leven) verpesten dit soort spellen online altijd voor mij.
Als het wel mogelijk is om de grote levels in single te spelen zou ik het misschien nog wel gaan kopen....
Als het wel mogelijk is om de grote levels in single te spelen zou ik het misschien nog wel gaan kopen....
Dat idee krijg ik in dit topic ook een beetje bij een paar mensen. Verpest voor mij de sfeer ook een beetje. Je kan dus gewoon niet een beetje oefenen zonder als n00b gekenmertk te worden.hiostu schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:18:
All die mensen met veel te veel vrije tijd (en/of geen leven) verpesten dit soort spellen online altijd voor mij.
Of ik het ga kopen? Ik weet het daarom nog niet.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
hkey_local_machineVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:52:
Is het mogelijk om je serial te zien in het register?
software
electronic arts
ea games
battlefield2
ergc
zo dus
Verwijderd
Ja kloptCrusader schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:51:
[...]
Vermoedelijk Future Zone (tegenover de dierenwinkel bij de uit-/ingang van de passage)
Verwijderd
Noob betekent newbie en newbie betekent, een beginnende speler, als je net begint is iedereen een noobGunner schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:20:
[...]
Dat idee krijg ik in dit topic ook een beetje bij een paar mensen. Verpest voor mij de sfeer ook een beetje. Je kan dus gewoon niet een beetje oefenen zonder als n00b gekenmertk te worden.
Of ik het ga kopen? Ik weet het daarom nog niet.
Ok velen van jullie zullen denken, die gast is niet wijs, maar toch vind ik het.
Ik zoek in principe een patch die ervoor zorgt dat de besturing, van vooral helicopters, weer hetzelfde is als in battlefield 1942 (mod: desert storm).
Dus hoe schakel ik de autohover uit en stabilisatie onzin, ik vlieg namelijk tien keer zo goed als al die onzin uitstaat. Heb ik meer gevoel met de kist
Wie o wie kan me helpen????
Ik zoek in principe een patch die ervoor zorgt dat de besturing, van vooral helicopters, weer hetzelfde is als in battlefield 1942 (mod: desert storm).
Dus hoe schakel ik de autohover uit en stabilisatie onzin, ik vlieg namelijk tien keer zo goed als al die onzin uitstaat. Heb ik meer gevoel met de kist
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
ja op zon soort aanpassing w8 ik ook. Vind die nieuwe heli besturing nie echt top vergeleke met DC.
ja, ff 'gecontroleerd' landen is er hier niet meer bij, maar mss is dit wel meer realistischer, mss zeur je na een tijdje niet meer, en ben je er al aan gewend, je moet blij zijn denk ik dat je heli niet zo snel kapot gaat bij een landing,
ps pas wel op voor je rotorbladen
Enige leuken is de hele tijd tken. Bijvoorbeeld met een ful loaded helikopter te gaan circlen en dan crashhhhhhh
Nou, wat een l0lPacinoAllstars schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:09:
Enige leuken is de hele tijd tken. Bijvoorbeeld met een ful loaded helikopter te gaan circlen en dan crashhhhhhh
Verwijderd
Ja leuk we gaan lekker teamkillen met zijn allen.PacinoAllstars schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:09:

Verwijderd
A la terrorisme?PacinoAllstars schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:09:
hmz wou paar bf2's preorderen bij leverancier "uitverkocht"
ffs! tis nog niet eens in de winkel
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Teamkillen is zo tering kutPacinoAllstars schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:09:

De een tk'ed de ander, die tk'ed diegene weer en per ongeluk ook een ander, di tk'ed weer diegene en zo gaat het dan maar door, stelletej noobs (niet alleen de beginnende spelers bedoeld)
Dat heeft niet veel met een warez versie te maken hoor.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:11:
[...]
Ja leuk we gaan lekker teamkillen met zijn allen.Ik hoop dat als de full uit is de warez mensen niet meer online kunnen, zijn we hopelijk snel van dit soort types af
Autohover?? Waar moet ik dat vinden dan (welke knop?). Ik vlieg trouwens met een joystick, heb van dat hover en stabilisatie nog niks gemerkt eigenlijk. Vindt de heli's redelijk hetzelfde vliegen als in BF vietnam, iets makkelijker.Bogey Dope schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:43:
Ok velen van jullie zullen denken, die gast is niet wijs, maar toch vind ik het.
Dus hoe schakel ik de autohover uit en stabilisatie onzin, ik vlieg namelijk tien keer zo goed als al die onzin uitstaat. Heb ik meer gevoel met de kist![]()
Hallo
Ja man, ik lig dubbelPacinoAllstars schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:09:

hoe zet je je throttle? helft? klein gidsje voor gebruik met joystick?mach2 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:20:
[...]
Autohover?? Waar moet ik dat vinden dan (welke knop?). Ik vlieg trouwens met een joystick, heb van dat hover en stabilisatie nog niks gemerkt eigenlijk. Vindt de heli's redelijk hetzelfde vliegen als in BF vietnam, iets makkelijker.
Vliegtuig lukt me wel, dat is best simpel. meot opletten dat ik niet de hele map niet dood ga
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Mod: desert storm? Die bestaat niet haha, je bedoelt Desert combat.
Maar goed, dat autohover is eigenlijk dat de heli een tijdje blijft stilhangen in de lucht, idd hetzelfde als in BF Vietnam maar daar ist ook best klote,
geen patch voor en denk ook niet dat er een patch voor komt. Enige fix is een ware MOD maar dan kan je niet op normale servers spele
Maar goed, dat autohover is eigenlijk dat de heli een tijdje blijft stilhangen in de lucht, idd hetzelfde als in BF Vietnam maar daar ist ook best klote,
geen patch voor en denk ook niet dat er een patch voor komt. Enige fix is een ware MOD maar dan kan je niet op normale servers spele
Nergens last van hier. Met buggy zul je dan wel je PC bedoelen.Epitome schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:55:
Wat een bugs zitten er in het spel, het is Vietnam all over again!
Teammates met rode namen boven zich, crosshairs die totaal niet kloppen, eeuwig durende reloads en jams van de wapens, om nog niet te spreken over de semi-automatisch stand die maar 3 bullets heeft.
Het zou EA niet zijn om weer een product te vroeg op de markt te brengen!
Ik weet in ieder geval dat er veel verschil was tussen BF42servers onderling, je bv bepaalde clanservers waar het niveau bijna op competitie niveau lag en andere servers (kuch EA, kuch) jet niveau "beginner" was. Echt totaal niks mis mee, heerlijk om gewoon ontspannen te spelen, ipv op het puntje van je stoel(wat ook leuk is).hiostu schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:18:
beetje jammer dat het er naar uitziet dat je de grotere levels niet op single player kunt spelen. Ik ben gewoon een casual gamer en heb niet veel tijd om te gamen. Met het gevolg dat je overal als n00b wordt aangemerkt (wat ik ook ben) en dus online spelen is geen optie. Al die mensen met veel te veel vrije tijd (en/of geen leven) verpesten dit soort spellen online altijd voor mij.
Verwijderd
Over het algemeen geven lamers geen 50 euri uit om een beetje een spel voor een ander te gaan bederven, uitzonderingen daargelaten uiteraard. Ik ga er van uit dat het wel goed komtBor de Wollef schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:20:
[...]
Dat heeft niet veel met een warez versie te maken hoor.
Hmm kun je mischien het verband uitleggen tussen teamkillen en een illi versie?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:11:
[...]
Ja leuk we gaan lekker teamkillen met zijn allen.Ik hoop dat als de full uit is de warez mensen niet meer online kunnen, zijn we hopelijk snel van dit soort types af
the purp's state of mindKaap schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:27:
[...]
Hmm kun je mischien het verband uitleggen tussen teamkillen en een illi versie?
Om te hooveren throttle op de helft ja, en voor de rest gewoon de knoppen instellen. Heb ook een knop om eruit te springen en een knop voor m'n chute, (wel handig om dat ook op je joystick toe te wijzen).FanToom schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:21:
[...]
hoe zet je je throttle? helft? klein gidsje voor gebruik met joystick?
Vliegtuig lukt me wel, dat is best simpel. meot opletten dat ik niet de hele map niet dood ga
Hallo
Tssss. Kom sta op ga je tanden poetsen en naar bed. Sesamstraat is al lang afgelopen..........PacinoAllstars schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:09:
Verwijderd
als je commander bent krijg je dmv de caps lock een scherm, daarin kan je veel regelen, zo ook inzoomen, maar als je drie keer ingezoomd heb hoe kan je dan weer uitzoomen, want dat staat er niet bij.
Door met je cursor op de map te gaan staan en dan te scrollen.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:29:
als je commander bent krijg je dmv de caps lock een scherm, daarin kan je veel regelen, zo ook inzoomen, maar als je drie keer ingezoomd heb hoe kan je dan weer uitzoomen, want dat staat er niet bij.
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
oke super, opgelost en we gaan weer verderprimemaximuz schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:35:
[...]
Door met je cursor op de map te gaan staan en dan te scrollen.
Ik kan nu eindelijk normaal vliegen in een f-16 van de amerikanen. Gewoon een potje lekker vliegen en andere vliegtuigen neer knallen en natuurlijk ook helicoters. Maak niet veel kills dan, maar wel leuk!
Verwijderd
Iemand tips om bommen te droppen, hoe maak je dat ze precies op je doelwit landen, iemand die daar een truukje voor heeft ofzow?
Want ik heb niet het gevoel dat mijn bommen effectief werken:/
Oefenen.. op een bepaald punt mikken, bommen gooien en kijken waar ze neerkomen. Net zolang tot je weet waar je moet mikken om je bommen op de goede plek te krijgenVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:39:
Iemand tips om bommen te droppen, hoe maak je dat ze precies op je doelwit landen, iemand die daar een truukje voor heeft ofzow?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Bij werkt het ongeveer zo en het gaat redelijk.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:39:
Over het algemeen duik k als ik ze loslaat, en dan zorg ik ervoor dat mijn doel ongeveer tussen het middenpunt en de -) aan de onderkant is, en dan loslaten, dan kom je aardig in de buurt.
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:54:
ja op zon soort aanpassing w8 ik ook. Vind die nieuwe heli besturing nie echt top vergeleke met DC.
Idd in desert combat gooide ik de heli van 3000ft naar beneden midden in de vijandige basis en steeg weer op, en toen was het nog een sport om een heli te laten hoveren, en een beetje goed in ballans te houden nu is dat effect weg vind ik.HyperTrophy schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:59:
ja, ff 'gecontroleerd' landen is er hier niet meer bij, maar mss is dit wel meer realistischer, mss zeur je na een tijdje niet meer, en ben je er al aan gewend, je moet blij zijn denk ik dat je heli niet zo snel kapot gaat bij een landing,
Idd ja, sorry. MMMM da's wel jammer dan, terwijl het toch echt alleen een besturings iets is, zou je niet een hele apparte MOD voor moeten hebben dacht ik zo.Deslaw schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:23:
Mod: desert storm? Die bestaat niet haha, je bedoelt Desert combat.
Ach misschien is deze discussie ook ergens anders bezig en regeld een wizzkid een mooie patch.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Tja nu weet ik weer waarom niemand commander is op de server van king_louie. Gooi je wat artillery op het vliegdek schip als mec commander, lopen daar wat teammates en die gaan eraan dood, en direct wordt je gekicked 
Nog zoiets King_louie: ik ben in 1 potje 7x gecrashed met de helikopter doordat op jouw server zoveel connection lost/interrupt meldingen zijn

Nog zoiets King_louie: ik ben in 1 potje 7x gecrashed met de helikopter doordat op jouw server zoveel connection lost/interrupt meldingen zijn
Verwijderd
een heeeeeele goede kennis van me (
) zegt dat de hangtimes in de full version een stuk minder zijn. Hij gaat hem overigens wel legaal kopen...
Verwijderd
Hoeveel van de 12 mappen kun je nu in singleplayer spelen ? Voor mij echt wel een factor alvorens ik naar de winkel ren
Verwijderd
Al ik zulk gedrag zie op onze servers kun je rekenen op een IP banPacinoAllstars schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:09:
Sommige van deze bugs heb ik inderdaad ook al gehad helaas. Hopelijk zal Bf-2 goede ondersteuning krijgen in tegenstelling tot BF-Vietnam.Kaap schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:25:
[...]
Nergens last van hier. Met buggy zul je dan wel je PC bedoelen.
Ik denk dat je het daar mis hebt. Niet voor iedereen is 50 euro een groot bedrag. Daarnaast zal vroeg of laat de verveling toeslaan wat ook altijd een "tk omschakelpunt" is voor velen.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:25:
[...]
Over het algemeen geven lamers geen 50 euri uit om een beetje een spel voor een ander te gaan bederven, uitzonderingen daargelaten uiteraard. Ik ga er van uit dat het wel goed komt
10 mappen in de SP. Maar ik zou hem echt voor de MP kopen hoor...Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:42:
Hoeveel van de 12 mappen kun je nu in singleplayer spelen ? Voor mij echt wel een factor alvorens ik naar de winkel ren
Verwijderd
Ook ik heb het 'noob' probleem op heel wat servers ... eigenlijk zouden er oefenservers moeten komen waar je, vanaf een bepaalde ranking, niet meer kunt inloggenbassio schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:08:
[...]
10 mappen in de SP. Maar ik zou hem echt voor de MP kopen hoor...
Ja, dat is wel jammer ja. De server is clientside low-ping, maar serverside zitten er rare lagmomenten in: kan zo 10 minuten goed gaan, dan staat spontaan het spel 2 seconden stil (en zit je dan te vliegen, pech). Of je flikkert er helemaal uit.DaMorpheus schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:32:
de server van king_louie zoveel connection lost/interrupt meldingen zijn
Ergens in dit topic staat dat King_Louie ermee bezig is. Laten we hopen dat bij de full-version het helemaal opgelost is en de TK-level wat vergeeflijker staat, dan is het een topserver.
* Twhomp gaat eensch kijken of hij samen met een vriend die ouwe XP2400+/1024MB bak op een dedicated 100mbit line up/down gaat omgooien naar een BF2-server
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik ga het spel toch maar niet kopen. Ten eerste is het veel te duur. 47,- voor een pre-order yeah right. Ten tweede verveelt de gameplay mij te snel. Vooral met al die noobs om je heen die geen squads joinen of squad leaders die geen opdrachten geven en maar ergens op een dakje campen. In clanverband zal het wel leuk zijn maar dan nog blijft het spel te eentonig.
Teamkillen was toch wel dikke lol. Als special forces die chopper volladen met bommen en dan volbemand weg zien vliegen om dan op te blazen really made me lmao.
Teamkillen was toch wel dikke lol. Als special forces die chopper volladen met bommen en dan volbemand weg zien vliegen om dan op te blazen really made me lmao.
ik heb nog niet de kans gezien om het online te spelen, ook de demo niet. dus een vraagje:
hoe erg zijn de heli's in trek? Ik heb nl wel de demo ff offline gespeeld, en net als in vietnam en 42 kan het hele spel me weinig boeien, behalve snipen en vliegen. Maar ik kan me voorstellen dat je met 2 heli's in de map voor 32 man je niet vaak de kans krijgt er mee te klooien.
Nou is het mij om het even met welke heli ik vlieg. Met de 1 kan ik inmiddels best redelijk overweg kwa maneuvreren en mikken, met de lompe is het leuk om dat kreng op onmogelijke plaatsen te landen. (Ooit een huey op een hijskraan zien staan? ik vond het best leuk toen dat voor de eerste keer lukte
)
Maar krijg je daar ooit de kans voor of is het meteen aan het begin sprinten naar de chopper en in je rug geknald worden door teammates die em ook willen hebben? (zoals in 42 bij de vliegtuigen, bah
)
hoe erg zijn de heli's in trek? Ik heb nl wel de demo ff offline gespeeld, en net als in vietnam en 42 kan het hele spel me weinig boeien, behalve snipen en vliegen. Maar ik kan me voorstellen dat je met 2 heli's in de map voor 32 man je niet vaak de kans krijgt er mee te klooien.
Nou is het mij om het even met welke heli ik vlieg. Met de 1 kan ik inmiddels best redelijk overweg kwa maneuvreren en mikken, met de lompe is het leuk om dat kreng op onmogelijke plaatsen te landen. (Ooit een huey op een hijskraan zien staan? ik vond het best leuk toen dat voor de eerste keer lukte
Maar krijg je daar ooit de kans voor of is het meteen aan het begin sprinten naar de chopper en in je rug geknald worden door teammates die em ook willen hebben? (zoals in 42 bij de vliegtuigen, bah
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Zat toenet lekker te knallen terwijl ik op het hotel stond. Ging best goed, maar na een tijdje was m'n munitie op, dus ik spring van het hotel af met m'n parachute. Kom ik bovenop een tegenstander neer, en die was meteen dood.
Ik had hem geeneens gezien, wel droog dat dat ook kan 
@CREAM, gefeliciteed, U heeft zojuist de lowlife of the year award gewonnen.
@CREAM, gefeliciteed, U heeft zojuist de lowlife of the year award gewonnen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2005 01:50 ]
Ik vind snipen en vliegen ook geweldig. Hier is een sniper ook echt een sniper. Als je iemand van grote afstand neerschiet ziet hij je ook echt niet
Alleen jammer dat dat wapen ook een afwijking heeft. Lig je stil op de grond, schiet je op het hoofd van een stilstaande enemy: Mis
En zo krachtig is hij al niet, vooral op lopende mannetjes, maargoed.
Het is echt geweldig als je een beetje meewerkende team members hebt. Net samen met een Engelse gozer en een paar bekenden samengewerkt, gebruik makend van VOIP. Elke keer aanwijzingen aan elkaar geven en helpen enzo. Damn wat is het spel dan gaaf zeg
Hij nog "Damn, you are the best squad I ever laid eyes on"
Een beter compliment kan je niet krijgen imho

Het is echt geweldig als je een beetje meewerkende team members hebt. Net samen met een Engelse gozer en een paar bekenden samengewerkt, gebruik makend van VOIP. Elke keer aanwijzingen aan elkaar geven en helpen enzo. Damn wat is het spel dan gaaf zeg
Hij nog "Damn, you are the best squad I ever laid eyes on"
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
lol, die's defaultMorax schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 02:00:
Hij nog "Damn, you are the best squad I ever laid eyes on"Een beter compliment kan je niet krijgen imho

gelukkig dat mensen zich daarvoor inspannen
Why run? you'll only die tired......
OMG, echt een uitzondering; ik had net een commander die precies wist hoe het moest!DW-ike schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 02:18:
[...]
lol, die's default![]()
gelukkig dat mensen zich daarvoor inspannen
Hij gaf aanwijzen door de mic en via zijn menuutje, die ik dan als squad leader weer doorgaf aan mijn unit.
Als er geen UAV beschikbaar was zei hij precies waar nog enemy forces zich verschansten.
Ik vind China nog het lekkerste spelen, daarna MEC en dan pas US, alleen word je knettergek van dat Chinees getetter in je oren. Ik houd er namelijk ook van om de Q (radio commands) rijkelijk te gebruiken!
De volgende medailles, oorkondes en lintjes heb ik al binnen gesleept, echt vet als er plots weer een nieuwe medaille in beeld schuift vanuit je minimap. Soms zelfs snel achter elkaar, maar ik weet nog steeds niet precies wat je precies moet doen om ze te krijgen. Ja, goed spelen, dat spreekt voor zich!

Ik sta nu nummer 191 op de wereldranglijst met een overall score van 800 punten en daarmee ben ik de hoogstgeplaatste Nederlander tot nu toe!

[ Voor 33% gewijzigd door Epitome op 21-06-2005 02:44 ]
Je kan dat Chinese of MEC geblaat gewoon naar het engels omtoveren:Epitome schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 02:29:
[...]
Ik vind China nog het lekkerste spelen, daarna MEC en dan pas US, alleen word je knettergek van dat Chinees getetter in je oren. Ik houd er namelijk ook van om de Q (radio commands) rijkelijk te gebruiken!
Options > Audio > English VO
\O/ weeeee =[specs]=
Epitome schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 02:29:
[...]
Waarom zeggen die MEC soldaten trouwens steeds:"Lekker werken"?
Ik ben nu echt al een paar dagen dit spel aan het spelen. Maar ik verbaas me over het feit dat er gemiddeld 3 bursts op mij geschoten worden en ik ben dood. Terwijl ik (terwijl de crosshair aangeeft dat het een hit is) zeker 6 hits nodig heb.
Gebruikt men een cheat? moet je een sneller pc hebben? of wat?? Met CS source doe ik het best goed... maar dit begint mij toch te irriteren... ik richt op het hoofd,... en nog niets....
Wat ik me dus afvraag met dit spel. Is je performance van de pc en of de resolutie van het scherm van invloed op je hitbox?
Gebruikt men een cheat? moet je een sneller pc hebben? of wat?? Met CS source doe ik het best goed... maar dit begint mij toch te irriteren... ik richt op het hoofd,... en nog niets....
Wat ik me dus afvraag met dit spel. Is je performance van de pc en of de resolutie van het scherm van invloed op je hitbox?
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag
Geniet er nog even van voordat illi key accounts gebanned wordenEpitome schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 02:29:
[...]
Ik sta nu nummer 191 op de wereldranglijst met een overall score van 800 punten en daarmee ben ik de hoogstgeplaatste Nederlander tot nu toe!
Dus die screenshots van die hacks die hier laatst gepost werden zijn nu bekend bij EvenbalanceHi!
Thanks for sending this in. We will test this out and add detection for this if it is needed.
As a reminder, PLEASE don't test any hack out yourself to see if they "work" or not. You're liable to unwittingly get yourself banned in the interest of helping us out as we are now running silent detection for future kicks/bans. Just send in the hacks and we'll take care of it.
Thanks for your support!
Glenn
Research
Even Balance, Inc.
On Sun, 2005-06-19 at 13:54 +0200, Victor Welling wrote:
Dear sir/madam,
Today someone pointed me to the first BF2 hacks/cheats. Screenshots can be found at stoute URL and stoute URL. I don't think they have released the hack itself yet, but it might be useful to keep an eye out at this website: stoute URL. I hope that there's a way you can stop this, so the Battlefield community can keep on playing the game we all love and enjoy, instead of having it spoiled by these "people".
Thank you in advance,
Kind regards,
Victor Welling
Verwijderd
Clangenoot krijgt vandaag zijn exemplaar van BF2, hij had hem ge-preordered bij Dynabyte, gisteren had hij een mail dat hij hem de volgende dag zou krijgen. Nou de rest nog maar dynabyte is dus begonnen met de uitlevering!
Ik dacht trouwens dat die MEC zeggen: "Lekker weg"
Ik dacht trouwens dat die MEC zeggen: "Lekker weg"
Op de site van dynabyte staat BF2 nu onder "Nieuw" ipv "verwacht" dus hij zal wel
in de winkel liggen.
Ze durven wel 52,50 te vragen
Bij Play is die zo'n 42 euro en komt die in je brievenbus, hoef je ook niet die
vieze warme stad in. (Maar natuurlijk wel een weekje langer wachten)
in de winkel liggen.
Ze durven wel 52,50 te vragen
Bij Play is die zo'n 42 euro en komt die in je brievenbus, hoef je ook niet die
vieze warme stad in. (Maar natuurlijk wel een weekje langer wachten)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.
Ook tech vragen horen hier niet thuis.
Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.
Illegale praktijken horen hier niet thuis.
Ook tech vragen horen hier niet thuis.
Je hoeft niet te melden dat je hem al hebt of welke winkels hem binnnen hebben! Zie hier een overzicht van de leverbaarheid bij Dynabyte filialen.