De splitter van Casema wordt bij de hoofdaansluiting geplaatst. Eén uitgang daarvan geeft het gewone tv-signaal door en word dus de nieuwe "hoofdaansluiting" voor tv. De andere uitgang komt op de kabel-modem. Vanuit de kabelmodem komt er een normale telefoonlijn die als nieuwe "hoofdaansluiting" voor telefoon gaat dienen. Kortom: voor telefoon en tv hoef je alleen bij de hoofdaansluiting wat te doen, en kan je de normale bekabeling in je huis laten liggen.mrbombastic schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:31:
Op dit moment heb ik ADSL en telefonie van KPN, en TV van Casema.
Ik zit er over na te denken om over te stappen naar Casema Internet en Digitale Telefonie.
De huidige situatie is als volgt:
[afbeelding]
De rode lijn is een koperen telefoonkabel en de blauwe lijn een kabel voor de televisie.
De nummers geven aan dat de lijn van de begane grond naar de 1e verdieping gaat of omgekeerd.
Waar moet ik met Casema Digitale Telefonie en Internet nu nieuwe (en wat voor) kabels gaan leggen?
Nu internet: Dit komt als een netwerkkabel uit de kabelmodem. Deze netwerkkabel zal je dus moeten leggen naar je computers. Je kan ook wireless gaan door een wireless access point/router op de kabelmodem aan te sluiten.
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet