Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:09:
Momenteel kunnen ze de aanmeldingen niet aan, ik zag op de site al, dat wil je je aanmelden, je 2 maanden moet wachten op een monteur.
Wat ik mij afvraag is het volgende.
Hoe meer mensen op de kabel, hoe trager de downloadsnelheid? En dus ook met de newsserver? Is deze stelling juist? Of is dat alleen bij ADSL?
Misschien kan iemand iets meer over vertellen.
Ik lees namelijk op andere forums, dat er veel klanten van Casema problemen hebben met de snelheid van de newsservers, tot nu toe was dat altijd maar de laatste paar weken is het heel slecht.
Casema heeft de laatste tijd heel veel klanten er bij gekregen. Dan is het dus wel verklaarbaar waarom de snelheid terugzakt van de newsserver. Als Casema dan niet snel maatregelen neemt, dan gaat Casema ten onder aan zijn eigen succes.
Dan kan je dus wel goedkoop telefoon aanbieden, maar als internet het niet goed doet.

Man waar heb je het over... dat wijkprobleem bestaat allang niet meer... in elk geval niet meer bij Casema (was 4 jaar geleden zo).
Casema heeft de BESTE newsserver van alle internetproviders... met een retentie van (momenteel) 44 dagen. Dus wil je gratis newsserver dan is Casema je keus.
De snelheid is trouwens gelimiteerd op 2 mbit/s. Heb ik geen problemen mee... enige andere optie is betaalde newsserver nemen, enige verschil is dan de snelheid (mits je abo het kan).
ik zit gemiddeld op de 104... max uitschieters naar 107,2 KB/s (midi is max 107 KB/s).
Overigens hoor ik van steeds meer mensen dat de aansluiting misgaat... de afspraak wordt niet gehaald, en als het mannetje dan komt, test hij het nieteens uit voordat hij weggaat!!!
Als je dus geen DECT toestel hebt, hebben ze geen testtoestel om uit te testen of de verbinding werkt..
Kennis van me heeft dag daarna een dect gehaald... en het werkte niet, ze kunnen niet bellen en niet gebeld worden... je krijgt altijd de bezettoon.
Casema is onbereikbaar telefonisch... dus zolang de brief niet beantwoord wordt... voorlopig geen vaste telefonie voor hun.
Overigens zijn mijn 2 weken al om en heeft Casema niet gebeld om een nieuwe afspraak te maken... 1 maand gratis tv heb ik ook nog niets van gehoord... 1 boze brief en 1 boze email is al verstuurd... volgende brief ga ik ook maar opstellen... want ik verwacht geen antwoord..
Het product is uitstekend... het bedrijf dat de aansluiting komt doen is kut en het 'nieuwe klantensysteem' is op een heel fout moment geintroduceerd.
[
Voor 44% gewijzigd door
Jazco2nd op 29-08-2005 23:56
]