[MMORPG] Final Fantasy XI deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.141 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:41
XxKr0n3xX schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:49:
Van de Playonline site.

Enemy Locations in Crowded Areas to Change
___________________________________________________________________________________
FINAL FANTASY XI Development Team(6/24/2005)

Recently, FFXI's incredible popularity has led to a population boom! The introduction of the Merit Point system and the rapid increase in the number of missions and quests have also increased the traffic in several select areas.

In order to allow everyone room to engage in battles to their heart's content, the FFXI development team will be adjusting enemy locations in the next version update. The bulk of the changes will be to areas from the newest expansion pack, "Chains of Promathia." These adjustments will give players more freedom when choosing where to battle.

The next version update is currently in the testing phase, so look forward to experiencing it soon!

___________________________________________________________________________________

SE luistert wel degelijk naar mensen die het einde van de game bereikt hebben. Er zijn heel weinig camps die het expen 70+ echt nog leuk of interessant maken. Eens kijken wat we hebben:
LV70-72
  • Bibiki Bay(Hobgoblin Anglers & Hobgoblin Physicians) 2 camps
  • Kuftal Tunnel(Ovinnik Tigers & Greater Cockatrice) 2 camps
  • Moon (Infernal Weapon & Apolcalyptic Weapon & Darksteel Golem) 2 camps en dat is pushen
LV72-74
  • Ulguerand Range (Kindred Summoners,Darkknights & BlackMages,Melochs) 3 camps
  • King Ranperre's Tomb (Spartoi Sorcerer,Spartoi Warrior,Lumeres(sp)) 2 camps
  • Kuftal Tunnel(Ladons, Greater Cockatrice) 1 camp
LV74-75
  • *]Shrine of Ru'Avitau 2 camps afhankelijk of er geen Rangers aan het speedchainen zijn ; ;
Andere plekken om te expen geven echt te shitty exp. Ik ben blij dat ze nieuwe mobs toevoegen in area's want dit probleem is niet alleen bij de 70+ mensen aanwezig het is ook bij mid en lower level mensen af en toe een gigantisch probleem.
Hmm. Hoop wel dat ze de verhouding DC-EM-T-VT-IT een beetje normaal houden voor ons Bst spelers. Dat we niet ineens gebieden krijgen waar we niks kunnen charmen wat we met succes tegen ene T of hoger kunnen aangooien.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Poekie McPurrr schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:24:
[...]
Hmm. Hoop wel dat ze de verhouding DC-EM-T-VT-IT een beetje normaal houden voor ons Bst spelers. Dat we niet ineens gebieden krijgen waar we niks kunnen charmen wat we met succes tegen ene T of hoger kunnen aangooien.
Ik denk dat als er een verschuiving van exp pts plaats vinden van bijvoorbeeld sky naar sea (CoP) area zal geen spoilers los laten het ook mogelijk zal zijn voor bsts in deze areas te chainen zonder bang te zijn weggejouwd te worden door de exp pts daar.

Sowieso heb ik nog nooit BSTs horen klagen over DC-EM-T-VT-IT verhoudingen in een bepaalde area meeste BSTs weten dondersgoed waar ze kunnen expen en wat ze kunnen charmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
XxKr0n3xX schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:56:
[...]

Sowieso heb ik nog nooit BSTs horen klagen over DC-EM-T-VT-IT verhoudingen in een bepaalde area meeste BSTs weten dondersgoed waar ze kunnen expen en wat ze kunnen charmen.
Klopt, maar als SE gaat rommelen kan het balans wat er nu is snel verstoord zijn.
Nu levellen de meeste Bst's gelukkig wel ver weg van andere PT's (anders krijg je direct weer MPK! MPK! te horen >.>) maar de laatste tijd zie je wel steeds vaker normale pt's opduiken in plekjes waar voorheen enkel Bsts kwamen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een newbie vraagje,

ik lees hier regelmatig de term MPK.

wat houdt dit precies in??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
Monster Player Kill

Je trained een berg mobs (of als beastmaster release je een mob die aggroed) in een party (of een andere player) zodat die mobs je doelwit af maken wanneer jij bijvoorbeeld zoned of chainspell/warped of ze dus released..

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
mattttt schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:18:
Monster Player Kill

Je trained een berg mobs (of als beastmaster release je een mob die aggroed) in een party (of een andere player) zodat die mobs je doelwit af maken wanneer jij bijvoorbeeld zoned of chainspell/warped of ze dus released..
Als Bst krijg je nogal snel mpk naar je kop omdat een pt besluit naast een bst camp te zetten.
Bv: Hellmine tunnel in Garlaig, Bst is bezig hellmines te meppen, gaat er een pt in de tunnel campen. Bst heeft bats nodig om te ofverleven, en moet deze releasen om volle exp te krijgen. bats aggro'n pt en pt gaat dood.
Fout van de Bst? nee, die pt had daar niet moeten gaan staan.
Vroeger probeerde ik nog wel een pt te beschermen van released pets terwijl ze na mij een camp zetten, tegenwoordig is het simpel, zet je camp naast mij en sterf, en niet gaan zeiken bij een GM over MPK want GM zal mij gelijk geven (dit laatste uit ervaring trouwens)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnks!!!

weer wat wijzer geworden,

vanavond naar dangruf wadi voor een lizard egg, en lvl 14 zien te halen voor mijn WAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Gisteren een aantal keer geprobeert een pt te vinden.
Gisteren avond is het voor mijn WAR wel gelukt, maar dit was een 3 persoons PT in Konschtat waarvan er eentje vertrok voordat ik daar aan kon komen.
Ik ging dood in de tunnel voor het newbie point. Er was al iemand die de aggro van de gobbies van me af probeerde te halen en Cure III caste, maar dit mocht niet baten. Werd nog een keer of 2 geraakt. Daarna heeft diegene me met {Tractor} uit de tunnel gehaald (kende die spreuk niet eens) en daarna een raise gegeven.

Ben dus maar vroeg naar bed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Changes to Utsusemi and Ranged Attacks

The next version update will make battle more strategic for players who use Utsusemi or ranged attacks.

*Changes to the ninjutsu "Utsusemi"
In the next update, the player's enmity will decrease when a shadow image created by Utsusemi is absorbed by an attack.

*Changes to Ranged Attacks
Soon, the distance of the monster from the player will determine the damage and accuracy of ranged attacks. This determination will vary from weapon to weapon, as will the ideal distance for maximum damage. In addition, the higher the monster's level is with regard to the player, the less damage will be dealt with a ranged attack. This system is similar to that of melee attacks, but the difference in damage will not be as great.
Ziet er naar mij uit dat Blink tanking en rangers in het algemeen generfd gaan worden. Misschien ook wel terecht.
Aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk dat afstand ook belangrijk is voor je ranged attack :)

Ook fijn dat shihei (en andere ninja tools) "gequiverd"kunnen worden tot 1 slot. kan mij voorstellen dat dat voor ninja's erg handig is :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Biobakker schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:31:
[...]Ziet er naar mij uit dat Blink tanking en rangers in het algemeen generfd gaan worden. Misschien ook wel terecht.
Aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk dat afstand ook belangrijk is voor je ranged attack :)

Ook fijn dat shihei (en andere ninja tools) "gequiverd"kunnen worden tot 1 slot. kan mij voorstellen dat dat voor ninja's erg handig is :)
Het feit dat shadows je hate gaan droppen is voor rangers alleen maar handig. Nog meer mogelijkheden om de hate van je af te schudden als ranger zijnde.

Afgelopen week DRK tot 37 gelevelled voor chainspell stun op me rdm.
En a.s vrijdag gaan we de Dynamis Lord weer proberen. Vorige keer hebben we hem tot 30% gekregen met een vrij beperkt team aan rangers en blms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
XxKr0n3xX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:38:
[...]

Het feit dat shadows je hate gaan droppen is voor rangers alleen maar handig. Nog meer mogelijkheden om de hate van je af te schudden als ranger zijnde.

Afgelopen week DRK tot 37 gelevelled voor chainspell stun op me rdm.
En a.s vrijdag gaan we de Dynamis Lord weer proberen. Vorige keer hebben we hem tot 30% gekregen met een vrij beperkt team aan rangers en blms.
Chainspell Stun-spammage. ;)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Ja hopen dit keer een shadow mantle of shadow ring zouden best leuk zijn.
Duelist Chapeau ook maar goed ik sta achter in de rij om die te ontvangen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
XxKr0n3xX schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:25:
Ja hopen dit keer een shadow mantle of shadow ring zouden best leuk zijn.
Duelist Chapeau ook maar goed ik sta achter in de rij om die te ontvangen dus.
Je staat iig in de rij, dat is al iets. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/sig.gif

Ik zoals ik er nu bij loop in Vana'diel.. Nog steeds als een level 48 Warrior, level 26 Thief, dat wel weer. Het schiet maar niet op met die party invites :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
mattttt schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:32:
[afbeelding]

Ik zoals ik er nu bij loop in Vana'diel.. Nog steeds als een level 48 Warrior, level 26 Thief, dat wel weer. Het schiet maar niet op met die party invites :(
Warrior krijgt helaas niet vaak de :love: die hij wel verdient. Een goede warrior kan ongelovelijk veel damage output genereren misschien niet in de buurt van een RNG maar zeker in de buurt van een DRK. Het komt uiteindelijk allemaal uit op raskeuze en gear wie er dan meer damage kan doen. Jammergenoeg zijn er niet veel mensen die warrior echt waarderen ; ;.

Thief tja... wat kan ik daar van zeggen bereid je maar voor op een alnge weg. Op iedere server zijn er maar een handjevol thieves 75 dit omdat de job uiterst irritant is om te levellen qua pt invites en je eigenlijk op latere levels veelal als trick bitch gebruikt wordt i.p.v zuivere DD. Een thief wordt weer interessant wanneer ze light kunnen sluiten met sharkbite of evisciration(sp). Maar dit is helaas pas vanaf 67-70ish zo een beetje.

Gisteren een beetje aan het bufferen op Aura Statues bij Ullikimi camp popt die gek in ene. Maar we waren maar met zijn 4en. We hadden NIN,RNG,RNG,RDM uiteindelijk hebben we hem na 20 minuten kiten verslagen was wel spannend om het met zo een kleine groep te doen. Ullikimi wals je meestal vrij snel overheen als je een degelijk ranged attack / blm team hebt.
Ullikimi is een god trigger. Een nm die je verslaat voor zijn drop die je vervolgens weer gebruikt om een god te poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Thief maak ik mij niet zo erg druk om, al is het alleen maar omdat ik tot nu toe de 30 en eventueel 37 wil bereiken. Pas daarna zal ik verder gaan kijken of ik hem naar 75 wil werken. Ook scheelt het dat ik met Thief binnenkort in een semi-static zit, als wat mensen die ik ken hun jobs op 25/26 hebben.

Dat ik die liefde van een ranger niet krijg, daar ben ik het niet mee eens. Ik krijg de liefde van een /NIN niet (een LS RNG/THF krijgt ook amper invites terwijl de RNG/NIN nog niet eens z'n party flag hoeft te poppen voor een invite) en ik blijf te eigenwijs om ninja te unlocken en levelen, want uiteindelijk (mocht ik ooit hnm gaan) ben ik toch maar een spirits within bitch en dan mag ik zelfs /brd gaan omdat ik toch na spirits within word gereplaced, en daar ga ik niet een te dure en (voor mij althans) een zwaar overgewaardeerde job voor levelen. Dan maar amper invites, gelukkig scheelt het dat de invites die ik krijg meestal resulteren in mensen die meer respect gaan tonen voor niet /nin warriors, helaas dat ik die mensen niet meer tegenkom omdat zij toch sneller levelen dan ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ben nu zelf War 40, en lvl deze in een semi-setPT (3 man vast, rest inviten we erbij en binnenkort komt er nog een 4de vaste kracht bij geloof ik).
Kan nu nog lekker als War/Thf spelen, beetje onze tank klieren door SA+Sturmwind te doen ^^;

Andere job is Bst, gisteren weer in Upper Delkfutt gespeeld -> kreeg dc -> log weer in en morsdood, gelukkig dat er een lvl75 whm uit onze LS de tijd had om even langs te komen. Word alleen wel gek van al die Rdm-testimony drops daaro >.<
Terrigan of Boyadah zijn betere plekken om als Bst66 heen te gaan maar Upper is zo relaxed, er komt bijna geen kip en andere Bst's hebben vaak het fatsoen nog om als ze zien dat er al een Bst is om dan niet ernaast te gaan campen (iets wat je bij reguliere pt's jammer genoeg wel vaak ziet).

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:43
mattttt schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:30:
Dat ik die liefde van een ranger niet krijg, daar ben ik het niet mee eens. Ik krijg de liefde van een /NIN niet (een LS RNG/THF krijgt ook amper invites terwijl de RNG/NIN nog niet eens z'n party flag hoeft te poppen voor een invite)
No shit? RNG/THF is belachelijk gimp, gewoon iemand die te vrekkig is om /NIN te levellen (en te lui om /WAR te levellen). RNG/THF = achterlijk.
en ik blijf te eigenwijs om ninja te unlocken en levelen,
WAR/NIN is van 48 tot (zeker) 60 een van de beste keuzes voor warrior. Punt. Uit.
DD op min of meer gelijke hoogte met /THF : snelle tp gain (viking axes en dual wield2) en een goed ws + goeie first voker voor SATA, en kan ook veilig hate pakken door shadows (hate nemen zal je als /THF ook wel doen, maar met meer mp verbruik).
Als tank is /NIN 'meh' en is /MNK zeker evengoed/beter.
want uiteindelijk (mocht ik ooit hnm gaan) ben ik toch maar een spirits within bitch en dan mag ik zelfs /brd gaan omdat ik toch na spirits within word gereplaced, en daar ga ik niet een te dure en (voor mij althans) een zwaar overgewaardeerde job voor levelen.
HNM =/= nu
HNM maakt geen ene moer uit op level 40, doe wat nu effectief is.
Dan maar amper invites, gelukkig scheelt het dat de invites die ik krijg meestal resulteren in mensen die meer respect gaan tonen voor niet /nin warriors, helaas dat ik die mensen niet meer tegenkom omdat zij toch sneller levelen dan ik :)
Je bent een DD, je bent niets speciaals. Get over it. ik ook hoor :D
Warrior is een fantastische DD, en ik PT heel graag met ze. Je bent gewoon eigenwijs bezig door /NIN nog niet eens te proberen en dan over je trage invites te klagen.
WAR/NIN doet het als DD zeker evengoed als /THF op jouw level, volgens mijn ervaring. 20 acc is niet iets om weg te lachen, tel daarbij rampage op 55 en WAR/NIN is gewoon ziek.

Heb met cooking wat geld kunnen verdienen, mugworths gekocht, geharvest en gebedeld en toen aan het synthen geslagen. 4 stacks mugworth, .7 skill, geld terug op. :o Ben dus 97.7 cooking, en 100 gaat me nog een aardige duit kosten met die kut sweet rice cakes. Gelukkig heb ik een paar goeie profit synths gevonden. :)

Met thief ben ik nipt 64, nog twee leveltjes voor shark bite, nog 4 voor hoplite's harpe enz. :)
Ga wel eerst NIN subjob cappen denk ik though, nu dat het nog goedkoop is om te spelen (maw, nu je nog niet een inventory vol met ninja tools hoeft mee te zeulen). Als ik de gun belt en de /RNG latent effect cape en earring had zou ik NIN/RNG met gun kunnen gaan, maar vind ze niet op AH. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Baha schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:11:
[...]

No shit? RNG/THF is belachelijk gimp, gewoon iemand die te vrekkig is om /NIN te levellen (en te lui om /WAR te levellen). RNG/THF = achterlijk.
Oh maar hij heeft ninja wel unlocked hoor, en ook geleveled maar niet ver genoeg om te subben, en imo is rng/thf niet eens zo gimped als men doet vermoeden, mede vanwege de evasion bonus.
[...]

WAR/NIN is van 48 tot (zeker) 60 een van de beste keuzes voor warrior. Punt. Uit.
DD op min of meer gelijke hoogte met /THF : snelle tp gain (viking axes en dual wield2) en een goed ws + goeie first voker voor SATA, en kan ook veilig hate pakken door shadows (hate nemen zal je als /THF ook wel doen, maar met meer mp verbruik).
Als tank is /NIN 'meh' en is /MNK zeker evengoed/beter.
1. Ik ben voorstander van MP gebruik, daarom zal ik ook altijd een PLD boven NIN tank verkiezen, al is het alleen maar omdat ik het niet nodig vind dat een WHM een beetje zit te leechen omdat hij alleen maar hoeft te curen als de mob een AoE attack uitvoert
2. Ik ben geen fan van single handed axes ;)
3. Ik wil niet tanken, als ik dat wou had ik mijn Pally wel hoger gebracht dan level 23

Deze 3 redenen sommen voor mij grotendeels op waarom ik geen ninja sub wil. Ik accepteer dan ook dat de cookiecutters mij niet zullen inviten wat mij dan weer niks interesseert. Ik heb liever een WHM die doet wat hij moet doen dan eentje die leeched.
[...]

Je bent een DD, je bent niets speciaals. Get over it. ik ook hoor :D
Warrior is een fantastische DD, en ik PT heel graag met ze. Je bent gewoon eigenwijs bezig door /NIN nog niet eens te proberen en dan over je trage invites te klagen.
Het zijn de ninja subs van nu die het unlocken en levelen van ninja mij een vieze smaak in de mond geven, omdat het 9 van de 10 keer iemand is die even snel naar endgame wil levelen. Ik wil zo niet overkomen + ik hou gewoon te veel van SA+Sturmwind om dat op te geven. Ik snap wel waarom WAR48/THF niet populair is, ik zit gewoon in de zelfde fase als thf van 20 naar 30 te krijgen, want van 15 tot 30 bied een thf ook niks speciaals behalve SA en dus Flee waar niemand op zit te wachten. Ik party ook liever met een party die mij als WAR/THF accepteert, dus ik ben bereid te wachten op invites.
WAR/NIN doet het als DD zeker evengoed als /THF op jouw level, volgens mijn ervaring. 20 acc is niet iets om weg te lachen, tel daarbij rampage op 55 en WAR/NIN is gewoon ziek.
RNG/NIN ook, maar dat is nog geen reden voor mij om ranger en ninja te levelen. Overigens zijn het niet alleen de big number weaponskills die ik een party kan geven, wat dacht je van evasion en defense killers?

Al met al voor mij nog geen redenen om ninja te unlocken, en zoals ik mij eerder druk maakte over het niet krijgen van invites, doe ik dat niet meer. Ik doe wel quests of ik ga vissen, en als het mij te lang duurt ga ik wel GTA:SA spelen ipv. FFXI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
mattttt schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:53:
Oh maar hij heeft ninja wel unlocked hoor, en ook geleveled maar niet ver genoeg om te subben, en imo is rng/thf niet eens zo gimped als men doet vermoeden, mede vanwege de evasion bonus.
THF evasion bonus werkt maar op lv37 max. Dit is niet zo hoog als men doet vermoeden en geeft ook geen opmerkelijk verschil in evasion.
1. Ik ben voorstander van MP gebruik, daarom zal ik ook altijd een PLD boven NIN tank verkiezen, al is het alleen maar omdat ik het niet nodig vind dat een WHM een beetje zit te leechen omdat hij alleen maar hoeft te curen als de mob een AoE attack uitvoert
3. Ik wil niet tanken, als ik dat wou had ik mijn Pally wel hoger gebracht dan level 23

Single handed axes krijgen gigantische sexy stats op lv48 en nette damage zodra je rampage krijgt. Als War/Nin zuig je als tank zonder Utsusemi:Ni op 74 worden war/nins weer acceptabele tanks.
Deze 3 redenen sommen voor mij grotendeels op waarom ik geen ninja sub wil. Ik accepteer dan ook dat de cookiecutters mij niet zullen inviten wat mij dan weer niks interesseert. Ik heb liever een WHM die doet wat hij moet doen dan eentje die leeched.

Cookiecutters zijn er voor een reden. Een WHM die wat doet ???WTF een whm zorgt dat iedereen vrij blijft van status ailments de melee's gehaste zijn en de party beschermd wordt van magic and physical attacks. Er zijn maar weinig whms die echt kunnen leechen in een NIN tank pt. Ik vraag me af waar je dit vandaan haalt.
Het zijn de ninja subs van nu die het unlocken en levelen van ninja mij een vieze smaak in de mond geven, omdat het 9 van de 10 keer iemand is die even snel naar endgame wil levelen. Ik wil zo niet overkomen + ik hou gewoon te veel van SA+Sturmwind om dat op te geven. Ik snap wel waarom WAR48/THF niet populair is, ik zit gewoon in de zelfde fase als thf van 20 naar 30 te krijgen, want van 15 tot 30 bied een thf ook niks speciaals behalve SA en dus Flee waar niemand op zit te wachten. Ik party ook liever met een party die mij als WAR/THF accepteert, dus ik ben bereid te wachten op invites.
Op 30 krijg je TA er ook bij van de thf. Snel naar endgame levellen als ninja?WTF? Ninja is een van e moeilijkste jobs om te spelen en ninja tools kosten achterlijke duur ninja is niet even een job die je in een maand van 1-75 pushed?
Er zijn namelijk zat HNMs waar een Ninja geen voorkeur verdient als tank waar heb je het over?SA+Sturmwind is sexy damage maar rampage is sexier.
RNG/NIN ook, maar dat is nog geen reden voor mij om ranger en ninja te levelen. Overigens zijn het niet alleen de big number weaponskills die ik een party kan geven, wat dacht je van evasion en defense killers?
Level even wat verder door de effecten van je "Break" weapon skills betekenen weinig als je een rng team bij je hebt die chain 24 aan het halen zijn op Wat voor soort flies dan ook. (Denk aan damsels,hornflies,skimmers,darters,ogreflies of denk aan bats etc etc)
De effecten van deze weaponskills is even sterk als de additional effect fire op een flame sword nul dus..
Ik wil er niet lullig over doen maar de kans dat er geaccepteerd word dat je deze WSen gebruikt in een pt zijn zeer klein. Het draait namelijk in conventionele pts alleen maar om de MB damage de Weaponskill damage is bijzaak totaan lvl55+.Dus als jij een ws wilt gebruiken die niet kan chainen maar puur als effect ws wordt gebruikt val je snel buiten de boot. Laat de rdm zich maar druk maken om evasion en defense down effecten op de mobs.
Al met al voor mij nog geen redenen om ninja te unlocken, en zoals ik mij eerder druk maakte over het niet krijgen van invites, doe ik dat niet meer. Ik doe wel quests of ik ga vissen, en als het mij te lang duurt ga ik wel GTA:SA spelen ipv. FFXI.
Ik bewonder je instelling maar ffxi is helaas gevuld met voorgespijkerde team en characterbuilds. Ninja levellen voor endgame is een fase waar veel mensen in zitten maar die komen er wel op terug wanneer Kirn hun shadows stripped met stonega IV en 1 tik uitdeelt om een ninja te vloeren. Probeer het eens uit wie weet bevalt /NIN je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
mattttt schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:53:
RNG heeft E evasion. THF A+. Ik ben THF, evasion zo goed als gecapt, en ik ben nog 3 shadows kwijt op pulls. Nuff said.
RNG/THF = luie gimpy jobcombo. Het werkt, maarjah, WAR/WHM werkt ook, maar daarom is het niet niet-gimped.
Credibiliteit -20
WHM is druk genoeg bezig met status cures, hasten, erasen en af en toe wat curen. Leechen met een NIN... (Right)
Het is op deze level even goed om dual axes te gaan (dual vikings for teh win! ;p) en vanaf 55 volgens mij beter, Rampage doet ongeveer evenveel als SA sturmwind, maar met veel snellere TP gain.
Tanken met PLD is compleet anders dan tanken met WAR. Meeste WARs kunnen met wat gear, en mogelijk een subjobswitch van DD naar tnk overschakelen en vice versa.
Deze 3 redenen sommen voor mij grotendeels op waarom ik geen ninja sub wil. Ik accepteer dan ook dat de cookiecutters mij niet zullen inviten wat mij dan weer niks interesseert.
WAR/THF is goed, als DD van 30 tot 48/55, en weer van 60-75 is het een van de besten. Nu is WAR/NIN gewoon beter. WAR/NIN voor 48 keur ik ook af (er is idd een /NIN gekte), maar het is even erg dat je het gewoon niet wil proberen.
Ik heb liever een WHM die doet wat hij moet doen dan eentje die leeched.
Um yeah, BS dus, als je dan vindt dat een WHM zodaning leeched laat je een RDM mainhealen en terwijl enfeeblen. Oh? STR down? Gossie, wat jammer, geen erase. Oeps, death, jammer, geen raise2. Oei, disease of petrified, geen viruna of stona.
Als een WHM leeched in een nin pt, hoe komt het dan dat de WHM in mijn laatste NIN party toch behoorlijk wat MP verbruikte? Een NIN wordt ook geraakt, WS's van mobs die meerdere shadows wegnemen of ze gewoon negeren etc, verder is een WHM nodig voor buffs en status cures.
Het zijn de ninja subs van nu die het unlocken en levelen van ninja mij een vieze smaak in de mond geven, omdat het 9 van de 10 keer iemand is die even snel naar endgame wil levelen.
Of iemand die gewoon de beste subjob aan de hand van de situatie neemt? Goh nee, het zijn cookiecutters, bad bad. Sommige mensen willen zo efficient mogelijk zijn, en in veel gevallen is een WAR/NIN op jouw level veel efficienter dan jouw WAR/THF. First voken voor een SATA is een voorbeeld.
ik zit gewoon in de zelfde fase als thf van 20 naar 30 te krijgen, want van 15 tot 30 bied een thf ook niks speciaals behalve SA en dus Flee waar niemand op zit te wachten
Yeah um... THF is van 15 tot 55-60 een van de beste DD's in het spel. SA prechargen, 2x SA in de eerste 20 seconden van het gevecht, en nog een op het einde. Ik moest me als THF in jungles afleren om dit te doen omdat ik MP opslorpte.
Ik party ook liever met een party die mij als WAR/THF accepteert, dus ik ben bereid te wachten op invites.
Sorry om je zeepbel op te blazen, maar ze inviten je waarschijnlijk in 9/10 gevallen omdat er niks anders is.
Opgesomd :
Voordelen van /THF :
SA, critical hit elke minuut, stackt met Sturmwind voor goeie DMG.
Shield break helpt de DMG van de hele pt, al is het twijfelachtig dat je dit op 48 nog zal kunnen gebruiken, vanwege SC's.
Evasion bonus : IMHO een belachelijke reden, maargoed, je gaat het toch bovenhalen.

Voordelen van /NIN
Dual Wield 2 : inherente haste op je attacks, meer DMG, minder delay, meer TP.
Utsusemi : In tegenstelling tot evasion bonus neit waardeloos, want Utsusemi is een 100% zekere evade van DMG
Rampage : moet qua DMG niet onderdoen voor je SA Sturmwind, al is deze laatste iets consistenter.

1H Axes x2 vs Gaxe
http://ffxi.allakhazam.com/db/item.html?fitem=1864
http://ffxi.allakhazam.com/db/item.html?fitem=1809
75 DMG, 519 Delay, 4 STR
36DMG + 36DMG = 72DMG 276+276 = 552 - 15% = 469.2 Delay, 20Acc
De stats alleen stellen je in staat met gemak STR rings te dragen en +att food te eten, en nog steeds goede TP te halen.
Als je die stat breaks gebruikt gebruik je je SA+Sturmwind niet. So ehm..jah. (en als je als WAR/THF elk gevecht EN shield break EN SA+sturmwind kan doen suckt je pt)
Een hele goeie WAR/NIN kan een degelijke RNG bijhouden met DMG. Niet iedereen moet RNG spelen, het gaat erom je job zo goed mogelijk te doen. Feit is dat bijvoorbeeld RNG je al outdmg'ed, dan moet je geen concurrentie opzoeken van WAR/NIN, die je rond 48-55-ish ook zullen outdamagen. En over die "Big number weaponskills" : als je naar DoT kijkt is WAR/NIN superieur, en qua sterke WS's zitten ze niet ver achter.
Laat me nogmaals zeggen dat Warrior helemaal om flexibiliteit draait. /MNK, /SAM, /RNG, /THF en /NIN werken allemaal, en werken op bepaalde momenten beter of slechter dan de anderen. Gaxe, axe, en ja zelfs sword en greatsword hebben hun eigen plaatsje af en toe, hoe beperkt ook.
Ik rant niet omdat je /THF bent, ik rant omdat je een keuze maakt, en dan anderen afzeikt. "Cookiecutters"
Ben dat woord zo beu gehoord, als iemand efficientie nastreeft is ie meteen een cookiecutter (een steenworp van elitist vandaan).
"leechende WHM's"
Hier bewijs je dat je geen idee hebt waarover je spreekt, je geeft maar wat af op WHM's, NIN's en /NIN's omdat jij "anders" wil zijn. Ik ben een THF/NIN, omdat ik het leuk vind, en het verdomd efficient is, ik wil niet asap 75 halen, als dat zo was was ik wel BRD, RNG, NIN of een van de 3 mages.
Wil je ASAP 75 halen speel je geen DD (RNG en BLM buiten beschouwing gelaten).

Als afsluiter. Je hebt NIN (blijkbaar?) niet eens unlockt en niet eens geprobeert, dus wat bazel je nou? (ik betwijfel trouwens dat je met een goede WAR/NIN in de pt hebt gezeten, want anders zou je wel beter weten)
Je lijkt wat bitter en nogal koppig. Neem een break, unlock NIN, level het wat solo, doe alsof je crystals farmt en laat je NIN desnoods 500 maal rapen door forest hares om je af te reageren. Wie weet vind je het dan al leuk genoeg om verder te spelen. Dunes en Qufim kan je doorraggen op een week als je zin hebt, met minimale kosten aan ninja tools. Dan grabbel je twee viking axes van AH (niet zo duur en terug verkoopbaar) en probeer je wat te xp'en. Vergelijk het, best met een parser en kom dan terug, het zou je kunnen bevallen. :)
Vertel je natuurlijk niet wat te doen, WAR/THF is steeds effectief, en kan nog steeds goed DD spelen (en op 60 weer uber), maar in jouw level range is /NIN in de meeste gevallen gewoon beter. Als je beide geleveld heb ga je een veel betere, flexibelere warrior zijn, vind ik dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
"You now can become a ninja."

en nu niet meer zeuren he ?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Baha schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:51:
Een hele goeie WAR/NIN kan een degelijke RNG bijhouden met DMG.
Ik heb nog nooit een war/nin een rng/nin zien evenaren in dmg out put.
Een slecht ge-equipped ranger vernielt monsters nog met gemakt i.v.w een perfect ge-equipped war/nin. Helaas is de balans fucked up maar SE hoopt er met de mid-juli update iets aan te doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
XxKr0n3xX schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:43:
[...]

Ik heb nog nooit een war/nin een rng/nin zien evenaren in dmg out put.
Een slecht ge-equipped ranger vernielt monsters nog met gemakt i.v.w een perfect ge-equipped war/nin. Helaas is de balans fucked up maar SE hoopt er met de mid-juli update iets aan te doen denk ik.
Geen persoonlijke ervaring, maar ik heb grote damage logs gezien die het bewijzen, de ranger (goede equip) werd zelfs nipt verslagen. Je hebt dan wel een ziekelijk uitgeruste war/nin nodig, maar het kan.

En in mijn huidige static loopt de taru mnk/war niet ver achter op de mithra rng/nin. Beide hebben boven-gemiddelde tot goede equipment.

Net effe Cape Terrigan Crabs gesloopt als lvl 56 pt, 21k in een kleine 3 uur, nog een kleine 10k xp en dan kan ik eindelijk mijn Tabard aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Effe over Warrior subs nog, en dan kappen ermee:

Ben je maintank? WAR/NIN (no excuse, elke andere sub ontvang je meer damage = meer MP consume = meer resten voor mages = minder exp.

Ben je DD? WAR/MNK (geen enkele andere sub komt ook maar in de buurt van de DOT met MNK-sub)

Ben je DD en de maintank is NIN en er is geen THF in party (vanaf60): WAR/THF (voor hate-control)

En ja, ik weet dat WAR/THF vanaf 30-60 SA kan doen, maar geloof me, dat komt niet in de buurt van de damage output van een WAR/MNK.

Gister es een party gehad met m'n MNK48/WAR24: PLD/SAM/RNG/MNK/DRK/WHM
Wat een baggerparty was dat. Alleen de SAM deed leuk mee qua damage en die was ook lvl48.
De RNG was belachelijk, die was lvl50 en even later zelfs 51. Ik outdamagede hem elke battle!
En de DRK was bedroevend slecht: als ie 200damage deed dan was et veel, zelfs de PLD deed meerdamage dan hem.

Gemiddeld:
MNK: 1300
RNG: 1000
SAM: 700
PLD: 300
DRK: 100 :X

Was maar goed voor die DRK dat ik geen partyleader was, anders had ik em keihard gekicked })

Edit: moet wel even vermelden dat mijn equip zo'n beetje beste van et beste was. Heb alleen geen peacock charm :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Xiliath op 06-07-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Vanavond is het weer tijd om war te spelen in de set, war is nu lvl40. Wel met /thf sub omdat ik mnk niet verder heb als lvl 15 en we eerst toch geen thf hadden in de pt.

Weer een sub om te levellen ^^; moet whm ook nog steeds van 34 naar 37/38 brengen voor m'n Bst job. En dan straks nin nog van 29 naar 37/38

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Huidige subs die ik "moet" levelen (71WHM en 57RDM mains):

-) Summoner van 10 naar 37 (halve utility white mage met dubbele mp, bleh)
-) Ninja van 29 naar 37
-) Dark Knight van 17 naar 37 (ONOOOOOOOOOOOZ, ik kijk er nu al naar uit).

En ik wil een keer zo graag een DD job gaan doen, en ik zit heel erg hard te neigen naar Warrior vanwege de diversiteit aan rollen.

Dan moet ik alleen nog (andere) subs levelen:

-) Thief van 15 naar 37
-) Monk van 18 naar 37
-) Sam van 6 naar 37 (voor het geval dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
vergeet niet het levellen van de sub voor de sub ; ;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Poekie McPurrr?

DE Poekie? van server Ragnarok?
LL en SnR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Als ik een DD job zou doen zou het drk zijn vanwege de uitstraling van het AF harnas.
Warrior AF is mij iets te homoerotisch:9 en we houden prive en zakelijk liever gescheiden. LOL.

Anyways gister avond vroeg naar bed gegaan even AH gechecked en me venerer ring was verkocht dus ik was weer 200k rijker.

Ik heb al een flink deel gespaard tussen me KS scorps gevechten en me mining. Heeft iemand toevallig links waar het gebruik van RDM JSE (lv72) wordt vergeleken met RDM AF en in hoeverre het de prijskaartjes waard is.

Trouwens gisteren even flink weer schoonschip gemaakt in de equipment garderobe en waarschijnlijk ben ik 1400k rijker als ik alles verkocht heb wat ik niet meer gebruik.
Ik gebruik momenteel dubbele genius rings (lv54 int+4) en dubbele serenity rings(lv54 mnd+4) Die gaan voor 900k per stuk ik heb deze al voor de gelopen 12 levels om ik kan makkelijk oervstappen op de lvl72 ringen probleem is alleen dat ik een nederlandse vriend dan zonder int en mnd + ringen zet omdat hij mijn gear gebruikt wanneer we static xpen. Ik heb een tijdje reguliere zircons en aquamarines gehad maar in een dolle bui heb ik na wat KS&BC runs het hele setje gekocht.

Kleine rekensom
Dubbele INT+4 ringen lv72 =400k per stuk dus 800k
Dubbele MND+4 ringen lv72 =400k per stuk dus 800k
1600K totaal
Als ik me lv54 rings verkoop 3600K verkoopprijs dus intotaal dan 2miljoen winst.

Denk dat die nederlandse vriend het maar even met zircon en aquamarine rings moet gaan doen

[ Voor 51% gewijzigd door XxKr0n3xX op 06-07-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
XxKr0n3xX schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:07:
Als ik een DD job zou doen zou het drk zijn vanwege de uitstraling van het AF harnas.
Warrior AF is mij iets te homoerotisch:9 en we houden prive en zakelijk liever gescheiden. LOL.

Anyways gister avond vroeg naar bed gegaan even AH gechecked en me venerer ring was verkocht dus ik was weer 200k rijker.

Ik heb al een flink deel gespaard tussen me KS scorps gevechten en me mining. Heeft iemand toevallig links waar het gebruik van RDM JSE (lv72) wordt vergeleken met RDM AF en in hoeverre het de prijskaartjes waard is.
Dit is misschien iets voor je:

http://www.killingifrit.com/forums.php?m=posts&q=42080

Warrior AF of Mithra = {Yes please.}

Dark Knight spreekt me absoluut niet aan, ik denk dat het al een hele opgaaf is om het tot 37 te boksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Neelon schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:14:
[...]

Dit is misschien iets voor je:

http://www.killingifrit.com/forums.php?m=posts&q=42080

Warrior AF of Mithra = {Yes please.}

Dark Knight spreekt me absoluut niet aan, ik denk dat het al een hele opgaaf is om het tot 37 te boksen.
Zoals ik al dacht zijn het de broek en hoofdgear die het hem doen daar ga ik ook even naar kijken. Het zal nog een hele tijd duren voor ik een Duelist Chapeau in handen krijg dus die wisecap voor enfeebling zal niet verkeerd zijn.

Op midgard komt hij op 1mil en de broek op 1.5mil is wel op te brengen 5 dagen minen in Oldton en 2 dagen met veel geluk in ifrits als me bst buddy mee gaat :) ongeveer he :). Ik ga vanavond screenies maken van mijn char.

Ik heb nog zo een berg aan gear die ik eruit moet gooien ; ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
wappie1980 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:02:
Poekie McPurrr?

DE Poekie? van server Ragnarok?
LL en SnR?
Meow ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
_/-\o_
wist niet dat jij ook een GOT-er bent :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Woei, gisteren de 74 bereikt... nog 1 te gaan :D

Ik heb al een flinke voorraad vuurwerk liggen :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
White Mage nog steeds 71 (10k tnl), gisteren wel Red Mage 58 gehaald. Moet alleen nog een plaatje uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Was weer gezellig bij Fafnir gisteravond.

tab
tab tab Bark Tarantula?!?

Ok everyone sneak up someones being a funny man again.

De afgelopen dagen een beetje met RDM JSE mnd+ spells plakken makkelijker maar blijven korter hangen. Voor int based spells gebruik ik toch lieve de Warlock's Chapeau.
Ik wacht dynamis van vanavond nog even of om te kijken of ik me braconi en cap behoud of dat ik ze weg doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb de afgelopen tijd niet echt zin gehad om te lvllen, alhoewel ik een aantal dagen geleden heb gepted toen mijn meiske moest leren.
Daarna ben ik na een 1,5 uur spelen uitgelogd en geen zin meer gehad. Sta nu in Garliage Citadel.
Moet nog wel een expje of 4500. Ben dan lvl 33 en moet nog steeds voor spells gil zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Na Serket en Simurgh gemist te hebben, werd dit toch weer goedgemaakt door een mooi schouwspel bij faffy. We hadden geen claim, dus watch duty.

De LS die hem geclaimed had, had amper damage, en eigenlijk ook wat weinig healing. Elke paar minuten viel er wel iemand neer, tot ze na een dikke 2 uur dan toch een fout maakten door een Darter erbij te agroen. Full wipe. Een andere LS kreeg toen de claim, maar was er niet op voorbereid. 2e full wipe. Ondertussen lagen er dus zo'n 30-40 lijken en wij hadden vrij spel.

Na een rommelige start met veel sleeps, hadden we bijna een wipe bij 20% aangezien er wat teveel sleeps niet bleven plakken. Op een gegeven moment waren er slechts 7-8 man op de been, met de rest face down. Op dat punt wat backup ingeschakeld in de vorm van een extra paladin en ranger (we hadden tot dat punt met 2 paladins niet echt problemen gehad tot de low hp frenzy) Na een nette recovery hebben we het verder zonder problemen kunnen afmaken, wat resulteerde in een blije paladin en thief (hecatomb abj).

Uiteindelijk maar om 4 uur gaan pitten.. zal er vanavond wel last van krijgen waarschijnlijk :X

Vanavond zal wel weer mooi worden, dan grote kans op Nidhogg (was gister ook kans op, maar niet gepopped)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Major Carnage schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:49:
Na Serket en Simurgh gemist te hebben, werd dit toch weer goedgemaakt door een mooi schouwspel bij faffy. We hadden geen claim, dus watch duty.

De LS die hem geclaimed had, had amper damage, en eigenlijk ook wat weinig healing. Elke paar minuten viel er wel iemand neer, tot ze na een dikke 2 uur dan toch een fout maakten door een Darter erbij te agroen. Full wipe. Een andere LS kreeg toen de claim, maar was er niet op voorbereid. 2e full wipe. Ondertussen lagen er dus zo'n 30-40 lijken en wij hadden vrij spel.

Na een rommelige start met veel sleeps, hadden we bijna een wipe bij 20% aangezien er wat teveel sleeps niet bleven plakken. Op een gegeven moment waren er slechts 7-8 man op de been, met de rest face down. Op dat punt wat backup ingeschakeld in de vorm van een extra paladin en ranger (we hadden tot dat punt met 2 paladins niet echt problemen gehad tot de low hp frenzy) Na een nette recovery hebben we het verder zonder problemen kunnen afmaken, wat resulteerde in een blije paladin en thief (hecatomb abj).

Uiteindelijk maar om 4 uur gaan pitten.. zal er vanavond wel last van krijgen waarschijnlijk :X

Vanavond zal wel weer mooi worden, dan grote kans op Nidhogg (was gister ook kans op, maar niet gepopped)
Welke server speel je op? Hecatomb Cap is niet zo goed imho?. Onze thieves dragen hun Assasin's headgear tijdens dynamis runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

't Is ook meer een dingetje om in te swappen voor SATA ivm de leuke DEX bonus.
Ik speel op Titan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
weinig hier geweest maar:
*ding level 50 whm *
*ding G1 gedaan*
*ding level 10smn voor sub in 1 avond*

en dus weer verder :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Cooking van 5 --> 16
fishing van 2 --> 3
leathercraft 0 --> 1
smn van 10 --> 12 (met veel moeite en pijn)

Smn is erg leuk, maar aangezien ik geen level 70+ job heb moet ik dus tot level 20 zonder avatars doen, mensen zitten daar niet echt op te kijken (onterrecht naar mijn mening). Bovendien zijn er steeds minder beginners op Cerberus, dus the Dunes zijn niet meer overbevolkt. 1 party in de level range is meestal al veel :(

maar ja, solo hou ik het nog wel uit tijdens het wachten, maar na level 13 / 14 gaat dat toch echt vervelend worden....
maar ja, ik heb de job nu eenmaal nodig als sub voor mijn whm (elvaan --> smn level 25 auto refresh)

[ Voor 4% gewijzigd door 6K op 10-07-2005 10:07 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Afgelopen weekend eindelijk claim op Morbolger gelegd (24 uurs pop)
Alle 3 de items voor brown belt quest ingeleverd en ben nu de trotse eigenaar van een brown belt ^^

Zondag nog BCNM40 gedaan. Iedereen goeie drops gehad, erase en utsusemi: ni etc.
Behalve ik... 60k aan troep uit kistje getrokken... :X

Alles bij elkaar wel tevreden, wat was die quest pokke zeg en ben blij dat ik em af heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Boneyard Gully ENM gedaan tegen die roadrunner die aeroga III en IV spamt ging neer als een watje.
Dynamis-Jeuno Gecleared en een paar uurtjes AF2 gefarmed. 2 x brd,3x thf,1 x drk,1 x war. Helaas geen RDM.
Buffer exp gevuld. Wezen minen met anon en /away up lekker even rustig de troep ge-desynth in Bastok 2 gold ingots gekregen van de Moblin Mails en Helms en 3 stacks brass ingots. Niet verkeerd 150k voor de mails alleen al. 2 x darksteel 25k per stuk 1 x gold 14k per stuk en 1 plat 40k. Dus 250k voor 1 mining run is niet verkeer al zeg ik het zelf.

Nog 6 x en dan kan ik de volgende HQ staff kopen. Dat of een paar geist earrings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Matig weekend.
SMN 6-15 gedaan. Gelukkig met een PL erbij want dat partyen in Valkurm is dus niet te doen. Mensen zien je als main healer en dat werkt gewoon niet met cure 1. Maarja tis ook alweer lang geleden, ben waarschijnlijk te verwend met cure 3 en 4 etc :)
Dynamis Windurst. Full wipe op 't eind. Tijdsnood doordat een prutser het 'house of death' even agroede en we vrijwel een volle wipe hadden. Door tijdgebrek werd er wat gerushed wat dus uiteindelijk resulteerde in een enorme stapel lijken bij het mog house. Delevelled naar 73, maar dat is met een escort quest wel te repareren.
Verder nog wat CP ingewisseld aangezien alle gil voorraden opgedroogd zijn. Wordt weer eens tijd voor een Serket, Simurgh of Padfoot drop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Major Carnage schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:34:

Dynamis Windurst. Full wipe op 't eind. Tijdsnood doordat een prutser het 'house of death' even
Dynamis - Windurst deathhouse.. prettig om te weten dat wij niet de enige zijn die problemen hebben daar. We doen morgen Dynamis-Windurst weer eens. Yagudo's zijn pussies om te sleepen en dat is vrijwel het enige dat ik als rdm hoef te doen. Crowd controlling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Major Carnage schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:34:
Matig weekend.
SMN 6-15 gedaan. Gelukkig met een PL erbij want dat partyen in Valkurm is dus niet te doen. Mensen zien je als main healer en dat werkt gewoon niet met cure 1. Maarja tis ook alweer lang geleden, ben waarschijnlijk te verwend met cure 3 en 4 etc :)
...
ik doe er al twee dagen over om van 12 naar 15 te komen in de dunes. Parties zijn slecht. Doen een beroep op je als main healer met Cure I zonder backup etc. etc. ik word er helemaal ziek van....
nog effe doorbijten tot 20, dan begin ik aan de avatars.....

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
update: ik was level 14 deze avond, ben met een zorgvuldig gekozen pty naar korroloka tunnel gegaan. (zorgvuldig als in: zeker enkele uren blijven)

nu level 17.5 :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren ook maar weer eens gelvled.
Ik zag het somber in aangezien het de afgelopen tijd nou niet echt super was kwa experience.
Echter gisteren zat ik in een fantastische party.
Ik als lvl 33 WHM kreeg gemiddeld 150 exp per mob, terwijl de rest tussen de 34 en 35 waren.

De exp ging zo snel dat ik besloten had om tot lvl 35 te blijven bij deze party.
Het was me dan ook gelukt als er niet ineens door de Banishing Gate een Funnel Rat kwam zetten.
We lvlden ook naast de Banishing Gate, maar dat had geen problemen moeten geven.

Je raad het al, ik ging dood bij lvl 34 en 2/3e. Het duurde te lang voordat we weer door konden en ik werd uit FFXI gekicked. Ik heb toen maar besloten om nog in te loggen en te zeggen dat ik niet meer kwam. Mede omdat het in het begin van de pt ook al 4x is voor gekomen. (Heeft te maken met mijn downloads of uberhaupt al omdat ik bitcomet aangezet had.

Nahja, in iedergeval een leuke tijd gehad en ik ga nu toch echt gilz sparen voor de benodigde equipment en spells. Ik heb al zo lang door gebracht in Garliage dat ik met lvl 32 niet eens reraise had.

Al met al was dit weer een ontzettende lekkere ervaring! :>

Kijken of ik me nu wel aan mijn woord kan houden en niet ineens weer sneaky ga lvlen.
Na het "updaten" van mijn char, is de volgende mijlpaal lvl 36.
Dan maar eens de benodigde tele scroll quests doen en weer het updaten van mijn char.
Hierna is het de bedoeling om lvl 37 te halen voor de Altep tele scroll (Als ik het goed heb).
Daarna maar eens naar lvl 40 en mensen smeken om BCNM40 voor de Erase scroll te halen.
Onze Fearless leader >:) vertelde me dat ik moest wachten tot lvl 40. Tja, zal wel weer erg duur zijn om uit de AH te halen en aangezien mijn gil gaining nou niet echt denderend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Netjes kat

Ik zie trouwens dat je promy-dem en holla nog moet doen, als jullie ooit een holla run gaan doen en een DD kunnen gebruiken, je weet me te vinden ;) Ik weet dat je het met je static doet, maar er zal hopelijk wel iemand zijn die hem al gedaan heeft en zijn party spot wil opofferen, ik heb iig 2 animas om mee te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Promy-Mea heb ik met de linkshell gedaan (niemand van mijn static was erbij). Het was alleen op een beetje "achterlijk" tijdstip, namelijk rond 3-4 uur in de nacht (was weekend gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Dat maakt mij verder niks uit, als het in het weekend is ;) Maar denk even aan mij als jullie Holla (en/of eventueel ook Mea) gaan doen.. De enige die ik heb is Dem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
*ding* smn = 19
nu drg snel naar 10 levelen voor het weekend, want dat wordt waarschijnlijk een static char
(heb geen plek meer voor armor, heb mijn pld armor al gemuled)
smn naar 20/21 en dan avatars gaan bevechten >.< zie ik een beetje tegenop :X

Tele holla was goed te doen naar mijn idee :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
; ; Dynamis-Windurst zuigt. We hadden een vuurpeleton aan rangers staan maar gvd 8 yagudo Oracles en 8 avatars en de boss die daar rondhangt met zijn avatar was te veel.

Het vervelende is dat als een avatar begint met zijn astral flow en je hem sleeped hij gewoon verder cast wanneer die wakker is en je hem dus nog onmogelijk voor het afgaan van zijn spell kunt sleepen.

Jahuran takes 2021 points of damage.
Jahuran was defeated.

Keertje aquarius weer gekilled. Alleen francisca gekregen. Daar hebben we een random ranger die in boyahda aan het expen was op laten lotten. Voor de rest is het Fafnir die momenteel veel van mijn avonden in beslag neemt. In de laatste week 3 x geclaimed. Grappig dat de JPs hem altijd claimen als het Nidhogg is. 2sec advantage [yes,please].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag aan FFXI begonnen >:)

Echter moet ik me gelijk alweer beklagen... over het feit dat de graphics zwaar zuigen. Waarom blijf ik AA zien okal gooi ik FSAA aan enzo? Iemand daar ook last van?

Daarnaast, krijg ik de hele tijd een gekleurde elf (tanned skin), terwijl hij er bij het maken gewoon blank uitziet... hoe ken dat? Kan je dat fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, klopt het dat je als je je account gedisabled hebt hem na 3 maanden niet meer kan re-activeren en dus het spel NOG een keer moet kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Anthony_Jautze,
AA is volgens mij gewoon FSAA. En wat bedoel je met AA blijven zien. AA is Anti-Alliasing en AA is goed, dus minder kartelrandjes. Ik neem aan dat je Alliasing bedoelt en dat je kartel randjes ziet. Tja, ik zie dat allang niet meer. Alleen die schaduw! maar ja, dat heeft mijn GameCube ook. :+
Daarnaast is het spel onderhand alweer 4 jaar oud.
Ja, de graphics zijn minder, maar nog steeds niet slecht.
De Xbox360 versie schijnt ook niet veel mooier te gaan worden.
Je laatste probleem denk ik dat het misschien je grafische kaart/drivers hiervan zijn. Maar dat kan ik dus niet zeggen.

@Syan,

Dit klopt helemaal. Er was/is een actie genaamd "Return to Van a'Diel waarmee ze mensen die gestopt zijn met FFXI de kans willen/wilden geven om met hun oude account weer terug te komen en zo ook hun characters van toen terug te krijgen met alles wat er op zat.
Nu weet ik niet of dit nog steeds zo is, maar je kunt even kijken op playonline.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, beetje jammer... wat een rare policy, op die manier hou je juist potentiele klanten weg??

Ohwell.. Heb m'n WoW account gecancelled, wat een amateurs zeg.. Dan maar opzoek naar een nieuwe MMORPG..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:18:
Daarnaast, krijg ik de hele tijd een gekleurde elf (tanned skin), terwijl hij er bij het maken gewoon blank uitziet... hoe ken dat? Kan je dat fixen?
Zomg racist! :P
Nee die character create is raar, bijna alle mithra models buiten mijne zagen er minder uit, en in spel blijken de andere models er dan net heel leuk uit te zien. ^^
Ik denk btw dat elvaan met licht haar er iets bleker uit zien dan die met donker haar, maar ben niet zeker.
Echter moet ik me gelijk alweer beklagen... over het feit dat de graphics zwaar zuigen. Waarom blijf ik AA zien okal gooi ik FSAA aan enzo? Iemand daar ook last van?
Yep, al gooi ik FSAA op, er blijft aliasing, maarja. Ziet er een stuk beter uit dan Wow imho, maar dat is natuurlijk smaak. Beetje beperkingen opgelegd door PS2 hardware really. Jammer, maar het is verre van afgrijselijk.

Ben nu 98.5 cooking, nog maar een klein stukje te gaan. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:18:
Vandaag aan FFXI begonnen >:)

Welkom in de wondere wereld van Vana'diel :) Welke server zit je op?

Over die graphics, zoals 6K al zei is het al een redelijk oud spel die uiteindelijk ook op de PS2 moest kunnen draaien. Daar bij rekening houdend dat je in overbevolkte gebieden rond loopt (let straks maar eens op als je voor de eerste keer in Lower Jeuno rondloopt) en geen enkele videokaart het kei-strak kan renderen zonder een nog grotere framerate drop te veroorzaken. Voor een mmorpg heeft ffxi hele goede graphics :)

Over dat character creation ding, ik weet ook niet precies hoe het zit. Wellicht komt het omdat de belichting in het preview scherm statisch is (althans, zover ik mij kan herinneren)

Ohja, level 11 fishing gehaald \o/ Waar ik dan weer niets van snap is waar men het vandaan haalt dat in East Ronfaure vissen kei-snel gaat (11-19 schijnt daar goddelijk te zijn).. Ik heb in 3 uur tijd daar nog maar 0.1 skill gekregen, dat is niet echt snel imho..

[ Voor 11% gewijzigd door bakakaizoku op 17-07-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:03:
Hmm, klopt het dat je als je je account gedisabled hebt hem na 3 maanden niet meer kan re-activeren en dus het spel NOG een keer moet kopen??
het komt nog regelmatig voor dat accounts na 3 maanden nog steeds gereactiveerd kunnen worden.

even proberen zou ik zeggen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
mattttt schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:00:
[...]
Over die graphics, zoals 6K al zei is het al een redelijk oud spel die uiteindelijk ook op de PS2 moest kunnen draaien...
Volgens mij was de JP PS2 release er eerst en is de game een port van PS2 naar PC en nu uiteindelijk dan naar Xbox360.

Vrijdag Dynamis-Beaucedine gedaan er dropte een Duelist Tabard en die is godverdomme naar de grootste &%#*(@! wijf in de ls gegaan die hem absoluut niet verdient. Ze is een van de slechtste RDMs OOIT en ze heeft over alles constant de grootste bek.

Echt ik hoop dat haar account op een of andere manier verloren gaat tijdens de updates van vandaag vuil rotwijf wreef het nog in onze gezichten ook dat wij hem ook ooit wel eens zouden krijgen met haar :"Every dog gets its day" Heel toepasselijk dat de andere RDM zei "Every cunt as well" Zo'n beetje 80% van de ls vond dat ik hem had moeten krijgen en niet zij.

FUCK.FUCK.FUCK.

In ander nieuws hallo 2 aqua rings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:03:
Nee, dat klopt niet, althans, gedeeltelijk klopt het niet.

Als je je content-ID's stopzet (de betaling ervan) dan word er verder niets meer van je rekening afgeschreven. Je chars blijven gewoon die 3 maanden (of langer, maar 3 maanden is gegarandeerd) bewaard. Heb je weer zin om te spelen dan re-activeer je je content-ID's en je kunt weer verder.

Een andere zaak is het als je je POL-id cancelled, dan *moet* je wel een nieuwe copy van FFxi aanschaffen omdat je bij het opnieuw aanmaken van een POL-id de registratiecode weer nodig hebt. Je oude chars zijn dan niet meer beschikbaar overigens.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

XxKr0n3xX schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:05:
[...]

Volgens mij was de JP PS2 release er eerst en is de game een port van PS2 naar PC en nu uiteindelijk dan naar Xbox360.

Vrijdag Dynamis-Beaucedine gedaan er dropte een Duelist Tabard en die is godverdomme naar de grootste &%#*(@! wijf in de ls gegaan die hem absoluut niet verdient. Ze is een van de slechtste RDMs OOIT en ze heeft over alles constant de grootste bek.

Echt ik hoop dat haar account op een of andere manier verloren gaat tijdens de updates van vandaag vuil rotwijf wreef het nog in onze gezichten ook dat wij hem ook ooit wel eens zouden krijgen met haar :"Every dog gets its day" Heel toepasselijk dat de andere RDM zei "Every cunt as well" Zo'n beetje 80% van de ls vond dat ik hem had moeten krijgen en niet zij.

FUCK.FUCK.FUCK.

In ander nieuws hallo 2 aqua rings.
Dat is wel zuur ja :( Maar als 80% van de LS er tegen is, kan die persoon dan niet een waarschuwing krijgen oid? Lijkt me iig behoorlijk frustrerend om met zo'n idioot samen te moeten werken..

Afgelopen weekend Dyna-windy weer gedaan en dit keer een nette overwinning zonder foutjes. Paar kleine probleempjes bij Heavens Tower, maar niet al te schokkend iig. Uiteraard geen drops voor mezelf, aangezien die Dynamis 0,0 drops heeft voor Dragoon. Wel een enorme hoeveelheid andere AF en coins, iets van 200 gedropped ofzo.

Gisteren nog KB gecamped, maar hij durfde zichzelf niet te laten zien. De Behemoth wel geclaimed en de LS kas weer met 8 mil gespekt, dus was iig geen onproductieve avond :)

Verder nog een escort questje gedaan, en een DRK duo in nood geholpen bij de DRG AF2 run op Batallia Island. Was weinig moeite voor 5 man 70+.

Pics:
Behemoth
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62616/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62615/thumb.jpg

Dynamis Windurst
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62546/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62545/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62544/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62543/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62542/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Major Carnage schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:06:
[...]
Dat is wel zuur ja :( Maar als 80% van de LS er tegen is, kan die persoon dan niet een waarschuwing krijgen oid? Lijkt me iig behoorlijk frustrerend om met zo'n idioot samen te moeten werken..
80% van de LS kan haar bloed wel drinken.
Het is een zij ik gruwel van d'r stem als ik die op Ventrillo hoor. Ze is irritant en denkt dat ze de official spokesperson is voor iedere EU speler binnen Valor.
Volgende tabard kan niet anders dan voor mij zijn. Maar de vraag is wanneer dropt die.. Dat kan weer maanden duren ook al doen we 2 dynamis runs per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kunnen ze niet gewoon haar Linkpearl crushen?
Het lijkt mij zo te horen dat ze niets toevoegd aan de linkshell behalve dan iritant te zijn en de belangrijke drops te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
NielsOveres schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:36:
Kunnen ze niet gewoon haar Linkpearl crushen?
Het lijkt mij zo te horen dat ze niets toevoegd aan de linkshell behalve dan iritant te zijn en de belangrijke drops te krijgen.
Als je de linkshell leader maar paait kom je een heel end Ze zit practisch op d'r knietjes voor de lsleader als je begrijpt wat ik bedoel.. Ze heeft ook nog eens BRDAF2 feet gekregen tijdens Jeuno Dynamis run. Ik ben daar niet jaloers op maar ik vind wel dat het eerlijke verdeling moet blijven. 1 af2 drop per keer.. niet 2 drops in 1 week krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:23:
[...]

Nee, dat klopt niet, althans, gedeeltelijk klopt het niet.

Als je je content-ID's stopzet (de betaling ervan) dan word er verder niets meer van je rekening afgeschreven. Je chars blijven gewoon die 3 maanden (of langer, maar 3 maanden is gegarandeerd) bewaard. Heb je weer zin om te spelen dan re-activeer je je content-ID's en je kunt weer verder.

Een andere zaak is het als je je POL-id cancelled, dan *moet* je wel een nieuwe copy van FFxi aanschaffen omdat je bij het opnieuw aanmaken van een POL-id de registratiecode weer nodig hebt. Je oude chars zijn dan niet meer beschikbaar overigens.
Thanks... klein probleempje, natuurlijk ben ik mn PlayOnline ID kwijtgeraakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
In je FFxi manual zit zo'n pagina waarin je je gegevens kon/kan noteren..misschien heb je de raad van Pol opgevolgd en dit ook ingevuld?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah niet dus, ik was onder de indruk dat ik het opgeschreven had en netjes in het doosje gestopt had zoals bij al mijn MMORPG's...maar uitgerekend bij deze heb ik dat laatste dus blijkbaar niet gedaan... :( Dat wordt dus een duur telefoontje naar POL? Of zou het goedkoper zijn een nieuwe account te kopen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Zo duur is het nou ook weer niet om naar Engeland te bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ja, maar of je dan ook je chars terug krijgt, is nog maar de vraag.
Geen idee of ze je account dan weer open gooien.
Denk dat het sneller in uiteindelijk goedkoper is om gewoon voor 40 euro FFXI te kopen met alle expansions er bij.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze een bedrag vragen om je account weer te activeren. Geloof dat het niet veel verschilde met wat je voor het spel nieuw betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Die screens uit de startpost zien er likkenbaardend lekker uit. Maja ik ben geen MMORPG speler, zoiets zou voor mij persoonlijk als hele grote dikke singleplayer met realtime combat moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:45:
Dat wordt dus een duur telefoontje naar POL? Of zou het goedkoper zijn een nieuwe account te kopen..?
Ik heb het zelfde probleem gehad ga naar de officiele website en naar support. Je kunt daar hulp krijgen via een chat room je moet dan de 1e 4 cijfers van je CC geven en ze zoeken je info op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Playoffline ...
POL1160 Can I have it? Do You need It?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nog 1 uur en 40 minuten. Dan kan ik me ook nog ergeren aan het foutmeldings gebeuren.
Denk dat ik ondertussen dan maar wat anders ga zitten spelen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De servers zijn allang weer UP...

Heb PlayOnline Viewer al ge-update... ben al tot stap3 van FFXI update gekomen, maar telkens die ****-foutmeldingen ;( :r

Volgens mij zijn hun download-servers gewoon overflowed >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:26:
De servers zijn allang weer UP...

Heb PlayOnline Viewer al ge-update... ben al tot stap3 van FFXI update gekomen, maar telkens die ****-foutmeldingen ;( :r

Volgens mij zijn hun download-servers gewoon overflowed >.<
Primetime Japan en Europa en de eerste amerikaantjes worden ook weer wakker. En het is vkantieseizoen.. je zou best eens gelijk kunnen hebben ;)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op momenten als deze kan je best boos worden op een programma als PlayOnline... je bent afhankelijk van hun brakke download-servers op momenten als deze.

Ze kunnen beter patches distributeren op internet met behoorlijke mirrors. Dit kan nog wel een dag gaan duren zo.... Ben al 8uur aan 't proberen om in te loggen =S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
:(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

viewer geupdate en 80% FFXI geupdate en toe nu toe "pas" 4 keer van de server gekickt |:(

na een tig aantal POL 1160 meldingen

be patient...................NOT!

edit: estimated time....................4:12:11 remaining

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Toch levert die patch wel leuke taferelen op.. Enorme wachtrijen bij de NPC quest NM spawns / BCNM area:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62751/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62750/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62749/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62748/thumb.jpg

Nog 135 files :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
update werkt vanochtend nog niet ^^; en ik moet nog zo'n 60 files haha. Vanmiddag nog maar eens proberen.

En die wachtrijen zijn idd geweldig ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen 07:30 het goede nieuws......version update complete!!!

eindelijk,

maar ja nu aan het werk kan dus toch pas vanavond weer verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb tot op heden nog steeds niet verder kunnen updaten. Hij timed out altijd (wanneer hij daar komt) bij 0% downloaded. Hij begint niet eens.

Ik heb al zitten kijken naar die NPC quest, maar dat zal voor mij wel weer niet haalbaar zijn. Ben nu lvl 34 WHM en lvl 20 BLM. Die eerste is misschien nog wel te doen, maar dan krijg je de laatste BCNM40. Ah well, dan maar voorlopig niet.
Moet toch eerst nog gil zien te krijgen om de spells e.d. te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Volgens het nieuwsbericht in POL zelf hebben ze ook weer last van DDOS aanvallen en dat maakt het er ook niet sneller op natuurlijk.

Ook hebben andere leden van mijn LS gelezen dat je DNS flushen nog wel eens wil helpen om de update aan de gang te krijgen.
Hier begon de update nu sowieso in 1 keer ipv. pas na een aantal errors, dus misschien is het ergste over en kunnen we weer gewoon online :)

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Update gisteravond na 3 uur en 14 minuten binnen.

Update problemen

====================================================================
Voer een dnsflush uit.
Gewoon een command prompt openen via start >>>> uitvoeren >>> cmd (win2k winXP)

Daarna in het zwarte venster het volgende intypen ipconfig /flushdns
Voor een aantal gebruikers heeft dit een oplossing geboden voor hun probleem met updaten.
====================================================================
Ben nog niet aan het hele NPC gedoe begonnen het is teveel drama met die wachtrijen en alles. Geen trek in ik ga wel over een paar weken.

Ik logde in en er waren 463 mensen op de server ik deed een /sea op de mazeofshakrami LOL 5 drgs van verschillend level daar allemaal 50+ en whm subbend. Wat zouden die daar nou vandaan willen halen :). Zucht een yagudo cap gaat me een rainbow cloth kosten ching ching...

Ranger nerf blijkt best hard aan te komen. Dit is wat FFXI nodig had de mogelijkheid om DRK,DRG,en andere melees weer een zetje in de rug te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een nieuwe char maken... Maakt het trouwens nog uit dat je in je home-town begint, of maakt dat geen drol uit? Geen het voordelen ofzo?

//Kga dus mijn ouwe char deleten (niet super hoog gelevelled ofzo) en ik nog wat centjes en equipment die ik wel wil houden. Zit hier toevallig iemand op Shiva die zonder moeite snel naar san d'Oria kan komen en effe met mij wil traden en later weer wilt terug geven?
Zo ja, voeg me anders effe toe op msn: kajutsa@ffx2.net of stuur me een mail: webmaster@ffxii.net

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:19:
Ik ga een nieuwe char maken... Maakt het trouwens nog uit dat je in je home-town begint, of maakt dat geen drol uit? Geen het voordelen ofzo?

//Kga dus mijn ouwe char deleten (niet super hoog gelevelled ofzo) en ik nog wat centjes en equipment die ik wel wil houden. Zit hier toevallig iemand op Shiva die zonder moeite snel naar san d'Oria kan komen en effe met mij wil traden en later weer wilt terug geven?
Zo ja, voeg me anders effe toe op msn: kajutsa@ffx2.net of stuur me een mail: webmaster@ffxii.net
je kan toch ook een 2e char. maken vóórdat je je oude delete.... dan alles doorsturen via je mog house, en dan tenslotte je oude char. delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:19:
Afhankelijk van je ras keuze per stad krijg je een nation's ring mee. Hume / Galka voor Bastok,Mithra / Taru voor windurst en Elvaan voor Sandoria. Iedere ring heeft zijn sterke en zwakke punten. Niks bijzonders gewoon een klein zetje in de richting van stats die voor dat ras handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bij mij is de update zonder enige POL 1160 error begonnen en nu nog op 3 uur te gaan.
Dit dankzij bovenstaande flush DNS tip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:05:
[...]

Ik heb het zelfde probleem gehad ga naar de officiele website en naar support. Je kunt daar hulp krijgen via een chat room je moet dan de 1e 4 cijfers van je CC geven en ze zoeken je info op :)
Prima tip! Ik kan ook weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
nog 1 minuut >.<
gewoon 10 keer opnieuw begonnen omdat ie me eraf stootte keer op keer, deze tip las ik te laat, maar ja, belangrijkste, ik kan mijn smn skills weer gaan levelen (ongeveer net zo saai als een update)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Paar screenies, tekst komt nog in m'n LiveJournal.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_072205_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_072205_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_072205_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_072205_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_072205_05.jpg

Alles van scherm 3 en later is met de static party gedaan, niks geen alliance "gezeur", gewoon PLD73, RNG73, WHM72, THF72, DRK71 en RDM71.

Die Tonberry is wel een smerige cheater trouwens, gewoon 2 avatars eruit hebben. Gelukkig is zijn Astral Flow {too weak}. Laatste schermpje is de Spiral Hell Weapon Skill NM trouwens. Die was best stevig.

Manipulator hadden we ook nog aangepakt, maar dropt die eigenlijk wel iets fatsoenlijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Mani (lvl 69) dropped een:
Hard Shield
Auction House: Armor - Shields
Slot: Shield
Def: 10 HP: 5
Jobs: Beastmaster, Dark Knight, Paladin, Red Mage, Samurai, Warrior
Races: ALL
Level to Use: 48

Welke op z'n beurt weer omgesynth kan worden naar een:
Holy Shield
Def: 13 HP: 10 MP: 10 MND: 1
Jobs: White Mage
Races: ALL
Level to Use: 50

Made from Recipes:
(Exceptional Results can be: Divine Shield)

* Alchemy (79)
Yield: 1
o Crystal: Light
o Hard Shield x1
o Holy Water x2
o Mana Barrel x1

(copy/paste van Allak ^^; )

Ik sta met m'n Mnk job weer in dunes, lvl15.. gisteren 1 invite maar omdat het nogal een brakke pt was voortijdig de boel verlaten en maar de stad ingegaan..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
In slaap gevallen bij de trail markings in Xarcabard vlak voordat er hourglasses uitgedeeld werden. Werd een uur later wakker en kon helaas niet meer mee doen.

We hoeven nog maar 1 NM te verslaan in Xarcabard en dan heeft onze lsleader Excalibur in handen. De lange rit is bijna ten einde.
  • Wezen expen in KRT.
  • Vriendin's char geplevelled.
  • Nieuwe NM in Dangruf verslagen voor een ninjakatana.
  • Shikigami weapon geclaimed maar helaas gewiped vanwege adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Overkomt mij gelukkig niet zo heel vaak, in slaap vallen tijdens gamen ^^
Enkele keer dat het toch voorkomt is het meestal als ik bij een AH of iets sta, pas een enkele keer dat het voorkwam als ik in battle was.

Gisteren Mnk naar 22 gezet in, gelukkig met LS-leden in de pt. Om de een of andere reden heb je daar toch meer aan als random mensen in je pt.
In Dunes een vage pt, pld als tank, en war als backup. War was nog niet zo ervaren en de rest van de pt wel dus dat gaf af en toe wat irritatie (niet voken etc). Maar goed, daar je Dunes voor ^^;

BCNM60 in Fei'yin gedaan met twee andere Bst, niet zo goede drops maar het was wel leuk. Pets op ghost afsturen en dan afwachten tot ghost dood is.. lekker lui dus :)

Trouwens die wijziging tov exp van EP mobs is wel leuk, krijg nu 40 exp van een EP wat mooi meegenomen is als je wat aan het farmen bent.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Ik doe al 2 weken niet veel :(

drg van 12 naar 13. We hebben hier een SP voor opgezet, maar dat komt maar niet van de grond. Op level 15 zet ik die job over naar Thf, kan die mooi in de static mee. Party invites voor thief zijn nl. redelijk schaars en op deze manier krijg ik uiteindelijk toch mooi mijn TH2, alleen vind ik pullen niet leuk, maar ja, je moet wat :)
Ik had trouwens drg/whm gedaan, maar dat verander ik weer snel terug naar Drg/War.

smn is 21 en die moet nu zijn smn skill cappen zodat ik de avatar fights kan gaan doen. het is nog niet haalbaar om de grote gevechten te doen en dus Fenrir te bemachtigen. Skill moet minimaal 60 zijn en is nu 53 ( en dat gaat langzaam!)

whm nog wel gedaan, 2k xp erbij, maar dat gaat ook erg langzaam (7800 nodig). Bovendien zijn zowat alle items die ik nu voor mijn whm wil hebben 300.000 gil en een veelvoud hiervan....

Voorlopig dus niet veel actie of vooruitgang hiero...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.