[PC] Battlefield 2 - deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

hmm morgen maar even snel een joyknuppeltje oppikken, neergeschoten worden door thundernet IS NIET LEUK

Zal ik kiezen voor de cordless freedom van logitech of de saitek x52 :P
http://www.rax.nl/-/nav/1...X52-FLIGHT-CONTROL-SYSTEM

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:38:
[...]

He henk...alles goed?
Doet moet wel leet zijn om BF2 op 2 23"tftjes te spelen :P

Ja mijn 6800 Gt en 3.0 GHz p4 HT (2x512 MB 400MHz, dual) heeft het af en toe ook moeilijk, 1280x1024 alles op high. In een vliegtuig loopt alles perfect tot hij opeens een korte harde hardware lag stoot geeft. Om vervolgens weer verder te gaan, gebeurt soms 2 soms 3 keer in een ronde.
Lijkt mij een niet geheel perfect werkende source code...
Dat is dus je geheugen. Stop er 512mb bij en het zal wel goed lopen....1GB is gewoon te weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yonix schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:30:
Dit leek mij wel een interressant artikel voor diegene die hier een 'gemodde' Battlefield 2 server Hosten:

- EA haalt 'gemodde' Battlefield 2 servers uit de serverlijst
Oh noes, mijn server heeft een IP ban :'(

* Victor pakt het volgende IP uit de range :z

Nou zal die ook wel direct gebanned worden, maar toch. Bovendien wordt het weer opgeheven als het hele spel uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

King_Louie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:42:
[...]

Oh noes, mijn server heeft een IP ban :'(

* fsfikke pakt het volgende IP uit de range :z

Nou zal die ook wel direct gebanned worden, maar toch. Bovendien wordt het weer opgeheven als het hele spel uitkomt. :)
Kan je het huidige IP (en eventueel de volgende) hier posten, dan kunnen we hem iig vinden :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Mocht iemand leuke servers vinden met dudes uit got

Join: irc.tweakers.net en kanaal: #bf2

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:32
Voor de mensen die de demo willen spelen met een geforce 4 ti hieronder een oplossing.

1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)

2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar

3) Extract to a folder on desktop

4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right

5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)

6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt

7) Click Apply, and then click RUN on the top.
It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!

Misschien handig als deze aan de startpost kan toevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
fsfikke schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:44:
[...]

Kan je het huidige IP (en eventueel de volgende) hier posten, dan kunnen we hem iig vinden :Y)
Nee, ik verander 'm niet. Maar m'n punt is dat IP bans weinig uithalen als je over 254 IP's beschikt :P

Ik wil alleen weten waar die @#$% lag vandaan komt. Vanavond een perfomance audit gedraaid, en daar was niets uit te halen. CPU draait tussen de 40 en 50 procent, en piekt niet. Harde schijf ligt te snurken en ook qua bandbreedte is er niets vreemds aan de hand. Ikke nie snap nie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

King_Louie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:48:
[...]

Nee, ik verander 'm niet. Maar m'n punt is dat IP bans weinig uithalen als je over 254 IP's beschikt :P

Ik wil alleen weten waar die @#$% lag vandaan komt. Vanavond een perfomance audit gedraaid, en daar was niets uit te halen. CPU draait tussen de 40 en 50 procent, en piekt niet. Harde schijf ligt te snurken en ook qua bandbreedte is er niets vreemds aan de hand. Ikke nie snap nie :'(
Ohh das vaag 8)7
Maar het lag dus niet aan VoIP? Want het is wel jammer dat dat nu uit staat ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:38:
[...]

He henk...alles goed?
Doet moet wel leet zijn om BF2 op 2 23"tftjes te spelen :P

Ja mijn 6800 Gt en 3.0 GHz p4 HT (2x512 MB 400MHz, dual) heeft het af en toe ook moeilijk, 1280x1024 alles op high. In een vliegtuig loopt alles perfect tot hij opeens een korte harde hardware lag stoot geeft. Om vervolgens weer verder te gaan, gebeurt soms 2 soms 3 keer in een ronde.
Lijkt mij een niet geheel perfect werkende source code...
Dan klopt er toch echt iets niet aan jou rig hoor ... ik draai het hier met een vergelijkbare rig aan 1600x1200 zonder hickups of vastlopers.... en tegen 50/60 frames per second

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

ismael86 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:47:
Voor de mensen die de demo willen spelen met een geforce 4 ti hieronder een oplossing.

1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)

2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar

3) Extract to a folder on desktop

4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right

5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)

6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt

7) Click Apply, and then click RUN on the top.
It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!

Misschien handig als deze aan de startpost kan toevoegd worden.
Deze "fix" werkt niet.. ja tot in het menu maar je kan er verder niks mee, de oplossing die jij voordraagt is ook al meerdere malen eerder gepost.
[rml]JPNOD in "[ PC] Battlefield 2 - deel V"[/rml]
Is wel een werkende oplossing, ook niet optimaal maar je komt er wel mee ingame. Mag ik mensen verzoeken te zoeken eer je post. Scheelt weer een hoop "onnodige" reacties. ;) het topic gaat al zo hard :P

[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 14-06-2005 23:00 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 15-09 17:22
Het spel genereerd wel ontzettend veel data als host. ;( 15 gb per dag is erg veel voor een game lijkt me :) is hier iets aan te doen ipv vermindering van spelers ( nu 32 ) en het liefste niet passworded ....

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Net ff gespeeld op Louie's. Was weer fijn. Was samen met ene wimpie de boel aan het beknallen met die attack helo. Eindelijk eens effectief gebruik gemaakt van dat ding. Zonder direct neer te storen. (Al vloog die wimpie wel weer ff beter :X)

Anyway, top spel. Trouwens, die lag lijkt wel minder te zijn geworden. Af en toe heel even, maar toch korter dan eerst. Blijft wel wazig btw...

===
Over die GeForce4 fix. Heb ze beide geprobeerd (andere pc) en beide is knudde. Die met die dxtweaker werkt tot het menu, die andere kom je mee ingame. Echter lig je dan wel na 4 minuten te schuimbekken naast je stoel. Wat een epilepti zooi :X

[ Voor 26% gewijzigd door kixor op 14-06-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Owkeej .. ik kan het niet vinden, dus vraag ik het nog maar eens:

-hoe unlock ik alle wapens

-hoe kan ik singleplayer spelen emt een map voor 32 spelers, zodat ik kan vliegen ?

BVD :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaidar schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:50:
[...]

Dan klopt er toch echt iets niet aan jou rig hoor ... ik draai het hier met een vergelijkbare rig aan 1600x1200 zonder hickups of vastlopers.... en tegen 50/60 frames per second
Ik had eerst hetzelfde probleem. Ook totdat ik er 512mb bij propte. Kijk maar eens hoeveel geheugen BF2 opeet. 700 tot 900mb met alles op max.!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:02:
Owkeej .. ik kan het niet vinden, dus vraag ik het nog maar eens:

-hoe unlock ik alle wapens

-hoe kan ik singleplayer spelen emt een map voor 32 spelers, zodat ik kan vliegen ?

BVD :)
Voor vraag 1:
1. Open python\bf2\stats\unlocks.py
2. Go to line 44
3. Change the line
defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]
to
defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
4. Enjoy all the weapons

Voor vraag 2:
Dat zou ik ook wel willen weten....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Laatst online: 00:09
Mijn server draait nu ook de unlocked weapons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:04:
[...]

Ik had eerst hetzelfde probleem. Ook totdat ik er 512mb bij propte. Kijk maar eens hoeveel geheugen BF2 opeet. 700 tot 900mb met alles op max.!!!!!
Klopt ; met een tweede monitor kon ik real-time de taskmanager in de gaten houden .
Het spel topt hem af bij de 750 MB bij mij en das 1280x1024 @ alles high met 4x AA
Ik heb zelf 1 GB , en daarbij te bedenken dat on-boot mijn windows al + - 280 MB afvreet .
Dus niet vergeten - als een game "recommended 1GB " neerzet , bedoelen ze ook echt 1GB beschikbaar .

In de large online versie van deze map heb ik schokjes voor een seconde of 10 als ik voor het eerst rondvlieg in een vliegtuig om de map .
Dit was meteen verholpen door er 512 van een andere PC erbij te prikken naar 1.5 GB .
Morgen ga ik maar een 1 GB stick halen (3 ramslotes , 2 X 512 al bezet ) om het naar 2 GB te krikken :) Dat lijkt me weer ram voldoende voorlopig (mits ze 1gb sticks in 2-2-2-5 uitvoering hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

kixor schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:00:.... Echter lig je dan wel na 4 minuten te schuimbekken naast je stoel. Wat een epilepti zooi :X
offtopic:
hahahahahahaha, soms staan hier toch pareltjes van commentaar, ik heb net echt luidop gelachen! hahahahaha :) :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Ook 1 GB geheugen hier, had ook van die hickups. Heb nu alleen de Textures van High naar Medium gezet et voila het loopt als een trein met 2x AA en 8x AF op 1024x768 (kan hoger natuurlijk maar zo speel ik al mijn spellen). Voor de rest staat alles op High en het verschil zie ik toch niet.
Hoop dat ze dat geheugen gedoe in de komplete versie een beetje aanpassen, en die textures meer in het geheugen van je videokaart pompen (volgens mij gaat dit bij bv. Doom3 ook zo) Of lul ik nou slap? :P

[ Voor 28% gewijzigd door mach2 op 15-06-2005 00:00 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05:02
lithiumangel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:44:
[...]
Morgen ga ik maar een 1 GB stick halen (3 ramslotes , 2 X 512 al bezet ) om het naar 2 GB te krikken :) Dat lijkt me weer ram voldoende voorlopig (mits ze 1gb sticks in 2-2-2-5 uitvoering hebben :(
Let op! Met jouw mobo wordt de geheugensnelheid verlaagd naar 333MHz als je alle 3 de sloten vult. :X Ik denk niet dat je dat erg waardeert als je al timingsgeil bent. ;)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:29
Ik denk dat de volledige versie wel ietsjes zuiniger omgaat met ram. Er moet nog een hoop gesleuteld worden, zelfs in het menu zitten al bugs.

Het is met 1024 ram best te doen hoor met 1280x960@high. Ik heb speciaal om de demo te kunnen draaien er een reepje bijgekocht. Als je in windows een paar dingen uitzet (dan gebruikt ie maar 100mb) dan pas BF2 geheel in je geheugen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Z-Dragon schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:02:
[...]

Let op! Met jouw mobo wordt de geheugensnelheid verlaagd naar 333MHz als je alle 3 de sloten vult. :X Ik denk niet dat je dat erg waardeert als je al timingsgeil bent. ;)
OMFG ! :X :X
Dat meen je niet ? Hoezo ? Kan de voltage controller niet genoeg leveren aan sticks die veel eisen ?
Dit is dus serieus balen :(
Ik heb hier twinx 512 X 2 3200XLL Pro`s (2-2-2-5 / 200 mhz is hun native speed )
overgeklokt naar 2-2-2-5 220 mhz @ 2.8 V ( max haalbare op deze mobo , dat vondt ik al weird for starters in het begin aangezien zelfs me oudere Abitjes hoger kunnen )

Als ik dus 2 GB wil hebben , moet ik 2 sticks van 1 GB halen :S als ik boven de 333 mhz wil zitten.
Is dit gewoon een limitatie van deze moederbord ? Of de chipset ? ( VIA 800 )
Als dat zow is moet ik helaas me huidige sticks kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Dekaasboer schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:05:

Het is met 1024 ram best te doen hoor met 1280x960@high. Ik heb speciaal om de demo te kunnen draaien er een reepje bijgekocht. Als je in windows een paar dingen uitzet (dan gebruikt ie maar 100mb) dan pas BF2 geheel in je geheugen.
Mja het probleem met mijn windows config is .
Om mijn schijven beter te benutten draai ik windows met instellingen die het filesysteem in ram cachen o.a , en nog zulke instellingen die gewoon ram vreten - maar wel voor een relaxte werkomgeving zorgen .
Vandaar m`n 280 a 320 mb + - verbruik .
Tis ff niet anders :(

Mja behalve de eerste 10 seconden schokken ( en dan is het voorbij ), doet ie het voor de rest perfect . Ben eigelijk wel eigenwijs om gelijk 2GB erin te zetten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dekaasboer schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:05:
Als je in windows een paar dingen uitzet (dan gebruikt ie maar 100mb) dan pas BF2 geheel in je geheugen.
Wat moet je zoal uitzetten dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56
Vanavond weer lekker gegamed op een paar publics. Met een squad van onze clan de server onveilig gemaakt.Ging er lekker. Je kan elkaar zeer goed ondersteunen met repair en medic.

Ook ingame VOIP gebruikt en dat is echt super. Als iemand iets zegt gaat je geluid van het spel wat zachter zodat je het goed kunt verstaan. Verder goed verstaanbaar geluid (moet soms settings iets aanpassen) en lekker makkelijk met de B knop praten.

Top gedaan van EA, jammer voor de mensen van de TS servers Die zullen wel iets minder te doen krijgen.

Kan niet wachten tot de full. Lekker dagje vrij en launchparty bij mij houden in klein gezelschap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

hmm, ik draai nu op 1184*... omdat anders me refreshrate te laag is :P

Verder high en medium en 6x AA :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Net een geweldige ronde gespeeld samen met Morpeus in een team.
We hebben nog gewonnen ook :)
Heb weer zin in vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

Mister I schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:19:
Net een geweldige ronde gespeeld samen met Morpeus in een team.
We hebben nog gewonnen ook :)
Heb weer zin in vanavond :P
Jow, dat was echt fun _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

R-B schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:53:
hmm, ik draai nu op 1184*... omdat anders me refreshrate te laag is :P

Verder high en medium en 6x AA :)
4x aa is ruim voldoende dan kan de reso ook tikkeltje hoger, nu weet ik niet hoe het zit op tft (en of je wel op tft zit) maar 1184x?!? is een afgeleide van 1280 reso waardoor ie amper zou moeten qua fps rate, refresh rate is dan te laag?! die zijn bij mij in die afwijkende resos ook gelijk aan die van 1280x1024/960 8)7 :?
Yo!! MTV pimp my hummer!! :Y) 8)

iemand nog zitten spelen met het geluid en wat het best werkt!?
software zonder eax is mijn voorkeur, maar die redenering dat een goede soundcard de cpu minder belast vond ik ook wel een goeie :?

[ Voor 79% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-06-2005 01:27 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
had ff niks te doen en was een beetje heli aan het leren (zal vast heel makkelijk zijn)
http://www.request-design.nl/wesley/heli.jpg
Ik vind het er trouwens helemaal niet verkeerd uitzien.
De grapichs dan he ;) alleen af en toe gekke schadows..

[ Voor 11% gewijzigd door Predje op 15-06-2005 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Ik begin die JSF wel te mogen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/GoT/jsf.JPG

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ik heb last van connection errors sinds dag 1, dus dat de game ff vast loopt en dan zo'n text tevoorschijn komt: you have connection problems oid. ik heb geen lag tijdens het spelen, me ping is gewoon 10-20. ik heb een 1600/256 verbinding, geen p2p software, spyware oid.

kan iemand een oplossing bedenken? want het is behoorlijk frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 00:48
Ach ik werd er niet goed van (ik zat dus in het andere team). Had **#&(*& de meeste punten van iedereen, knalde alles neer, maar winnen...: ho maar.
Maar altijd leuk een beetje bakussen tegen elkaar. :P
Ow ja als iemand je neerschiet per ongeluk, moet je dus niet op punish klikken, want zo ben ik dus van een server geband, omdat er mensen in mijn artillery vuur liepen..... Noobs. :D :P
[edit]
Ik heb trouwens wel vaak last van crash to desktop en in het begin moet ie nog veel laden voordat de level echt is ingeladen. (kun je beter niet met een heli vliegen)(in het begin heb ik dan zelfs last van artifacts (ontbrekende textures + zwarte vlakken) die dan later weggaan)
Ik heb 'maar' 1GB ram, daar zal het wel aan liggen.Maar ik heb dual channel (a8n sli deluxe met amd 64 3000+) dus ik kan volgens mij beter geen geheugen upgrade doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Wimpy006 op 15-06-2005 01:39 ]

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ook weer eens gespeeld bij loui;s server.
cimbom=was ik.
Ik speel meestal met de cobra dat is echt gruwelijk :P
Je krijgt echt een kick van om al die tanks en apc 's te uitschakelen.
maar jammer dat er weinig in een squad gaan...zit je daar als squad leader met niemand in je squad, en orders die je krijgt van een commandant voer je ook gezellig in je eentje uit ;-)
maarjah het zit nog allemaal in test fase alles komt wel goed!
Als ik jullie was zou ik maar oppassen als ik een cobra onder me kont heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
Van tijd tot tijd wordt er op Louie's server best goed met squads gewerkt. (in 1 team dan, het andere team is dan kei hard aan het verliezen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wimpy006 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:34:
Ach ik werd er niet goed van (ik zat dus in het andere team). Had **#&(*& de meeste punten van iedereen, knalde alles neer, maar winnen...: ho maar.
Maar altijd leuk een beetje bakussen tegen elkaar. :P
Ow ja als iemand je neerschiet per ongeluk, moet je dus niet op punish klikken, want zo ben ik dus van een server geband, omdat er mensen in mijn artillery vuur liepen..... Noobs. :D :P
Wat dan van die sukkel die gewoon voor de fun kickvotes ging starten? :|

[ Voor 30% gewijzigd door Stewie! op 15-06-2005 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker veel assist points ;)

Spelen jullie vooral met het team-gebeuren (squads, commander waar je ook echt naar luisterd etc), of ben je meer alleen bezig zonder echt te kijken wat de orders zijn.

Ik speel zelf het liefste echt mee met de squads en commander, ik luister dan ook wel vaak naar de commander (indien ik het met een order eens ben). Ik vind het ook het leukste wanneer iedereen luisterd naar zijn 'bevelhebber'. In dat soort situaties is het leuk om Squadleader te zijn vind ik.
Toch merk ik dat de ruime meerderheid van de mensen op servers toch liever 'alleen' speelt en zich van dat squad-gebeuren niet veel aantrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
DaMorpheus schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:40:
[...]
Wat dan van die sukkel die gewoon voor de fun kickvotes ging starten? :|
Als je in de min staat en je krijgt een vote tegen je, wordt je er volgens mij direct uitgeknald. Was wel zo handig tegen die ene teamkiller.
[edit]
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ook die rare Win32 blabla punkbuster fout ook heb, maar dat is dan maar bij een paar servers.
Weet iemand al hoe dat komt?
[edit2]
Voor de fans:
Sorry morgen (vandaag eigenlijk) ben ik er niet. Uit mijn omgeving werd mij verteld dat ik wat aan mijn sociaal leven moest gaan doen, dus dat moet dan ook maar even. (Hoe verzinnen ze het?!?)

[ Voor 39% gewijzigd door Wimpy006 op 15-06-2005 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wimpy006 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:42:
[...]

Als je in de min staat en je krijgt een vote tegen je, wordt je er volgens mij direct uitgeknald. Was wel zo handig tegen die ene teamkiller.
[edit]
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ook die rare Win32 blabla punkbuster fout ook heb, maar dat is dan maar bij een paar servers.
Weet iemand al hoe dat komt?
[edit2]
Voor de fans:
Sorry morgen (vandaag eigenlijk) ben ik er niet. Uit mijn omgeving werd mij verteld dat ik wat aan mijn sociaal leven moest gaan doen, dus dat moet dan ook maar even. (Hoe verzinnen ze het?!?)
Nee pas nadat een aantal mensen je punishen. Maar ik doel op die kerel die bij het andere team zat (ik was usmc en hij mec) en hij begon een kickvote. Dat moet toch niet kunnen? Dat het andere team een kickvote begint? Zo kan je met behulp van onoplettende tegenstanderd de beste uit het andere team gan kicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:41:
[...]

Lekker veel assist points ;)

Spelen jullie vooral met het team-gebeuren (squads, commander waar je ook echt naar luisterd etc), of ben je meer alleen bezig zonder echt te kijken wat de orders zijn.
Ik speel ook graag mee met de squads .
Al ben ik liever zelf geen commander , ik heb de neiging om er toch zelf bij te zijn :)
Squadleader heb ik geen probleem mee en ik benut de "T" interface ook optimaal voor het aanvragen van zowel UAV`s als strikes .
Al vindt ik het wel jammer dat je niet ff kan richten naar iets om DAAR de UAV aan te vragen , want het gebeurt altijd op de plek waar je staat ~ mits je de interface gebruikt ( welke ik helaas liever niet wil gebruiken wegens het feit dat je overhoop geschoten wordt in de niet zo rustige omgevingen )

Ik ben echter van mening dat veel mensen gewoon weg niet weten dat er squad mogelijkheden zijn.
Een vriend van mij bijvoorbeeld waar ik vaak mee game , is eenmaal zo kortzichtig en wist helemaal niet van de squad functies - pas na twee dagen dat ik hem vroeg " ey waarom join je me squad nooit " Dat ik het hem kon uitleggen .

Een ander nadeel , is mensen die wel weten dat je squads kan joinen ~ maar allemaal in 1 grote squad gaan zitten |:(

Dan verliest de commander zijn overzicht en effecientie .
Stel je hebt 16 players aan jou kant , 12 zitten in die squad : Commander geeft een opdracht om iets te doen en stel ze gaan er allemaal op af ; dan gebeurt er met de rest van het level niks waar dan nog 2 man aan uitbesteed zijn .
Coordinated attacks en defends zijn de manier naar victorie :7

En idd de JSF is cool :) In hover stand kan je prima nog een beachlanding clearen van vijanden :D
Al vindt ik de twee persoons vliegtuig van de MEC wat lekkerder , meer vuurkracht en de airfield is dichter bij de actie dan de carrier .
Ik moet wel zeggen dat ik het vrij storend vondt ( ik ben vanaf dag 1 BF-1942 / DC BF-V vliegen gewent dus ik kan het behoorlijk goed ) dat er opeens heel veel mensen irritant liepen te doen omdat ik hun Hind of Mig telkens uit de lucht haalde " Kan je niks anders dan vliegen ? " " Rot eens op " ?
Sorry hoor , maar als niemand mij uit de lucht schiet zie ik geen reden om eruit te stappen en mijn squadmates op de grond de steun vanuit de lucht ontkennen (Ik was de enige aan mijn kant die vloog zelfs) en sja , als ik nou eenmaal een heli of vliegtuig ziet is het niet de taak van de JSF om die neer te halen |:( Kom nou :?

[ Voor 20% gewijzigd door lithiumangel op 15-06-2005 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gespeeld in een serieuze squad, dus echt bij elkaar blijven en voortdurend de microfoon gebruiken, dat is zoo gaaf :9
Maar helaas had ik een vreemde lag, heb ik alleen bij mn headset + mic.
Zou dat een oorzaak zijn of moet ik voor mn headset andere soundinstellingen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07

BaT

de MEC gastjes hebben betere wapens dan de US forces in de (standaard) BF2 demo.

Ik was in een gemodde server waar je ook de lvl2 guns had voor USMC > autoshotguns etc, net als bij MEC.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
[quote]lithiumangel schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:21:
[...]

Dat meen je niet ? Hoezo ? Kan de voltage controller niet genoeg leveren aan sticks die veel eisen ?
Ik heb hier twinx 512 X 2 3200XLL Pro`s (2-2-2-5 / 200 mhz is hun native speed )
overgeklokt naar 2-2-2-5 220 mhz @ 2.8 V ( max haalbare op deze mobo , dat vondt ik al weird for starters in het begin aangezien zelfs me oudere Abitjes hoger kunnen )

Als je dan toch wilt investeren, en het is een beetje mogelijk, koop dan een ander mobo+cpu. Ik heb hier 2x512MB 2-2-2-5 @ 264mhz 2,5-3-3-8 op een MSI K8N-Neo2 en ik kan je zeggen dat alles heerlijk soepel draait.

Oke, het kost je minstens 250 euro voor een nieuw mobo+cpu, maar aan je geheugen hoef je niks meer te doen in dat geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
ADMK schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:34:
ik heb last van connection errors sinds dag 1, dus dat de game ff vast loopt en dan zo'n text tevoorschijn komt: you have connection problems oid. ik heb geen lag tijdens het spelen, me ping is gewoon 10-20. ik heb een 1600/256 verbinding, geen p2p software, spyware oid.

Vriend van me had dit ook en bleek te liggen aan zijn netwerk thuis. Draai je een router o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Ik was gister hele tijd commander, gaf vet veel orders, mensen deden het vaak ook, wonnen dik, dan ga ik even bij een squad met wat vrienden, verliezen we dik.
Commander is echt handig, sommigen weten gewoon niks te doen, en artillery is een must!

Ook was het 1 keer erg spannend, USMC wast aant verliezen, we nemen alle vlaggen en gaan hun basis enz aanvallen, werd het 0-1 voor MEC... Wat close was dat, en ik werd volgens mij als laatste gekilled. :P (2vs1)

http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen067.jpg

http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen066.jpg

Ja unbalanced die laatste, sorry. :x

Doe voortaan eens resizen :*

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 15-06-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb met SP ook even geprobeerd als commander, maar ik hoe geef je orders en hoe vuur je artillery af. Met CAPSLOCK krijg ik wel zo'n leuk venstertje, maar verder geen idee wat je moet doen :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Toen was ik net weg, stond boven jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wat zijn nou de IP nummres van de servers waar de meeste mensen van GOT op spelen? Ik wil namelijk ook op een server spelen waar als een team gespeeld wordt....

Ze staan niet in de start post namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 23:07

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

De topic opener is een zeer goede site vergeten:

www.bf2.nl

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 15-09 19:28
Jedi Geub schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 07:36:
Wat zijn nou de IP nummres van de servers waar de meeste mensen van GOT op spelen? Ik wil namelijk ook op een server spelen waar als een team gespeeld wordt....

Ze staan niet in de start post namelijk...
loui's = 84.244.140.230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

sain onez schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:23:
[...]

4x aa is ruim voldoende dan kan de reso ook tikkeltje hoger, nu weet ik niet hoe het zit op tft (en of je wel op tft zit) maar 1184x?!? is een afgeleide van 1280 reso waardoor ie amper zou moeten qua fps rate, refresh rate is dan te laag?! die zijn bij mij in die afwijkende resos ook gelijk aan die van 1280x1024/960 8)7 :?

[...]

Yo!! MTV pimp my hummer!! :Y) 8)

iemand nog zitten spelen met het geluid en wat het best werkt!?
software zonder eax is mijn voorkeur, maar die redenering dat een goede soundcard de cpu minder belast vond ik ook wel een goeie :?
op 1184 heb ik nog 75 hertz, en op 1280 slechts 60.. CRT..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 15:49

Sjod

Ik ben goed luisterend

Aan degene die geen last hebben van lags en op redelijke hoge instellingen spelen. Maken jullie toevallig gebruik van een EAX geluidskaart?

Ik speel zelf op 1280x1024 2xAA en de bovenste helft op High (vanaf dynamic op medium), maar ik haal maar 50 Frames wat snel terugzakt naar 30Fps.
Ook heb ik regelmatig korte hik ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

foutje.,.

[ Voor 99% gewijzigd door R-B op 15-06-2005 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 15-09 16:54
Hoppa! Gisteren de 6800 binnen en lekker spelen!

Ik vind het nu al legendarisch! Het voegt inderdaad niet héél veel toe aan BF42 voor zover ik kan zien, maar toch genoeg om te boeien. Vooral de Squads en Commander heersen! Vooral als je team ook nog naar je luistert! ;)

Mijn eerste indrukken zijn erg goed. Dat het er niet goed genoeg uitziet is onzin, ziet er fantastisch uit. Wordt steeds realistischer. Graphics boeien mij niet zo uber veel. 4xAA gebruik ik nooit, want het spel gaat zo snel dat je daar toch niet op let. Ik vind het juist veel toffer dat soldaten zo rete echt lopen en bewegen, dat gebouwen er zo goed uit zien enzo.

Hier wat toestenbord meuk die ik gisterenavond geleerd heb. Commander heb ik nog niet geprobeerd, zal vast ook nog wat veranderen in radio commands.

code:
1
2
3
4
CAPSLOCK  =  Squad mode
ALT = Overzicht belangrijke objecten in de map (hoor ik net zelf, wist ik niet)
Q = Radio opdrachten voor wat je ziet en nodig hebt
T = Radio opdrachten voor team. Als squadleader komen daar extra opties, zoals artillary aanvragen.

Als je squadleader bent, rechtsklikken in squad mode op de map om opdrachten te geven. Je kunt in squadmode ook je squad kiezen en andere mensen uitnodigen voor jouw squad!!!
Mensen, maak gebruik van het aanvragen van instructies aan je squadleader! Had ik gisteren en dat werkt echt goed!

Ik heb wel twee vragen.
  • Joystick, hoe krijg ik die aan? Ik heb gezocht, maar kan 't niet vinden.
  • Ik zat gisteren wat toetsen in te drukken, en ineens zie ik in het spel op elke positie waar een lijk ligt, het icoontje van een doodshoofd. Hoe krijg ik die weg?!?!? ;)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Wimpy006 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:40:
Van tijd tot tijd wordt er op Louie's server best goed met squads gewerkt. (in 1 team dan, het andere team is dan kei hard aan het verliezen.)
Als je een squad ziet waar ik (King_Louie[NL]) en =TPF=Wolverine in zitten kun je er donder op zeggen dat er flink wat teamwork wordt toegepast. Vaak spelen we met een mengelmoes van classes zodat we iedere taak aankunnen. Ik speel zelf altijd als medic, vooral omdat ik die paddles zo leuk vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Laatst online: 20:09
King_Louie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:59:
[...]

Als je een squad ziet waar ik (King_Louie[NL]) en =TPF=Wolverine in zitten kun je er donder op zeggen dat er flink wat teamwork wordt toegepast. Vaak spelen we met een mengelmoes van classes zodat we iedere taak aankunnen. Ik speel zelf altijd als medic, vooral omdat ik die paddles zo leuk vind :P
:D Ik zat gister ook bij je in et team en dat werkt idd erg goed dat met die Squad en Commander. Als commander ben je steeds druk bezig met kijken waar de vijand zich bevindt, en aan echt veel vechten kom je niet toe heb ik het idee. Maar jah ;) je kan ook 1e worden als commander, met die attilery in je macht werkt het best aardig ;)

Ik hoorde btw ook dat de Linux versie van de Standalone server uit was :? Ik kan niet op de site van EA vanwege internet policy's :/

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

King_Louie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:59:
[...]

En phoenix is goed als commander, en mister 1 erg goed in de helikopter. Heb gisteren genoten met de mede-tweakers. Was lekker teamwork en lekker rondgescheurd door de map met soms tussendoor uitstapjes naar het vliegdekschip voor de dagelijkse C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Laatst online: 06:30
Ik wacht wel eerst met het kopen van BF2 voordat er een patch uit komt of ATI moet met nieuwe drivers komen want dit is om te huilen.
Ik speel dus op 1280x1024 high ik kan dus geen AA en AF aan zette, alleen in het spel kan ik het op 6x zette maar dan zie je amper verschil.
En ziet die schaduw er nou echt zo blokkerig uit of komt dat ook door die ATI 5.6 drivers?
Verder haal ik gewoon goeie frames zo rond de 70/100fps met een opgevoerde X850XT.
Owjah SJORD ik heb een Audigy2 ZS en ik heb soms ook wel hikkels.

[ Voor 7% gewijzigd door davey s. op 15-06-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Misschien nog een toevoeging voor de begin post:

De servers uit het topic van het #BF2 kanaal op irc.tweakers.net

14(00Welkom in #BF2 | 4
King_Louie's server: 84.244.140.230:16567
Raptorz's server #1: 80.84.250.20:16567 #2: 80.84.250.27:16567

[ Voor 3% gewijzigd door Pumbaa82 op 15-06-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wenneyhanney schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:02:
Ik snap niet waarom de chineese assault lerger in BF2 nog oer AK-47 gebruiken? De primair weapon van hun is Type-95 assault rifle. Of heeft EA dat expres gedaan >:)
Als ik het goed gelezen heb op de officiële site zal die Type 95 voor de Spec-ops zijn o.i.d. De Ak-74 zal wel voor assault zijn. De Chinezen hebben ook een hele lompe Sniperifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
davey s. schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:43:
Ik wacht wel eerst met het kopen van BF2 voordat er een patch uit komt of ATI moet met nieuwe drivers komen want dit is om te huilen.
Ik speel dus op 1280x1024 high ik kan dus geen AA en AF aan zette, alleen in het spel kan ik het op 6x zette maar dan zie je amper verschil.
En ziet die schaduw er nou echt zo blokkerig uit of komt dat ook door die ATI 5.6 drivers?
Verder haal ik gewoon goeie frames zo rond de 70/100fps met een opgevoerde X850XT.
Owjah SJORD ik heb een Audigy2 ZS en ik heb soms ook wel hikkels.
ik had gewoon AA met de 5.6 drivers op een radeon 9700. Je moet wel je AA op application preference in de drivers zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
hoe komt iedereen erbij dat 1gb aan de magere kant is? het draait hier super op 1gb hoor, (1T @ 215mhz dual channel) ik heb echt geen hiks enzo, denk eerder dat het aan andere dingen ligt, laadtijd is ook prima hier (2x40gb maxtor 2mb cache raid 0)...

vond het nogal nonsens om te zeggen dat 1.5gb een aanrader is, tja, 1000GB is ook een aanrader... Degene die wel extra geheugen gaan kopen kunnen ook kijken of een niuewere videokaart of cpu misschien beter is ... ik heb zelf een a8v del, 3500@2.5ghz (1.525v)... En het draait hier prima op 1280*970 (ofzo) high settings met AA op 2x en audio @ hardware... Totaal geen hiks/lags, etc, ik speel altijd op 64+ servers...

Dus 1.5gb(+) is bullshit, voordat iedereen massaal geheugen gaat kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Laatst online: 06:30
hiostu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:51:
[...]

ik had gewoon AA met de 5.6 drivers op een radeon 9700. Je moet wel je AA op application preference in de drivers zetten
Jah dat hoort toch nie te kloppen vindt ik, wil gewoon AA en AF aan kunnen zetten in ATi Control Panel en dan moet het gewoon werken net zoals in alle andere games en niet dat gehannes dat je application preference in moet stellen....gewoon onzin |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik speel de laatste paar dagen met een aantal regulars van #Spielerij in een squad (gogo squad enigma~~) en we gebruiken daarbij VoIP, dat is gewoon geweldig. Het is niet erg nieuw (teamspeak estaat al tijdje) maar het zit netjes ingebouwt en werkt veel beter, doordat er geen externe software vereist is, is het makkelijk op te zetten en fantastisch op public servers :) Als je een squadleader hebt die het team enzo echt bij elkaar houdt, is het spel erg leuk.

De kracht van Battlefield 2 ligt echt in het groepsverband, je kan duidelijk zien dat er ontzettend vele is gelet op clans. Je kan nog steeds in je enetje op publics de eenling zijn, maar je zal neit ver komen. Met twee of drie medespelers erbij krijg je echt een machtig gevoel. Helemaal als je in een lange stoet van tanks achter elkaar rijdt en de vijand spontaan z'n broek bevuilt bij het zicht van jullie groepje.

Wat mij betreft een van de beste spellen waar teamverband duidelijk wordt gemaakt, je kan spontaan een team vormen op publics wat ik bijna nog nooit gezien heb bij adere spellen, meestal is daar inmense managing voor nodig bij clans :)

Maar, ik weet nog niet of ik het ga kopen. Ik ben al een paar keer een oor aangenaait door EA en DICE, zo heb ik Battlefield 1942, Battlefield 1942: Road to rome en het verdoemde Battlefield Vietnam... Of ik dit spel koop hangt eigenlijk af of ik dan een vast groepje heb om publics/clanwars mee te terroriseren waarmee ik het kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad heb gisteravond de hele avond als squadleader gespeeld. De squads zijn echt een enorme verbetering ten opzichte van de vorige delen!

We speelden erg lekker, hebben in een aantal zeer intensieve vuurgevechten gezeten etc helemaal top :D Iedereen die zegt dat BF2 meer van hetzelfde is heeft naar mijn idee de squads nog niet volledig ontdekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister leuke partij gespeeld op King's alleen had from time to time inmense lag, en tsja als pilot is da ff minder zeg maar :)

Moest wel gister ff wennen...had het spel half uurtje geinstalleerd, dus heb nog nie echt de tijd gehad om alles te testen (met name gfx, die moeten nog ff wat hoger hehe).

Klein vraagje, kan je ingame die freakin tooltips uitzetten, ik stoor me er vreselijk aan maar ben er gister door het spelen niet meer verder aan toegekomen , in DC had ik daar altijd wel een toetsje voor :)

Naja vanavond weer ff raggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:19:
[...]

Als ik daar op Bf2 klik krijg ik dit te zien:

[...]
heb net even gebeld met pcmedia.nl en ze hebben hem nog niet, volgende week woensdag wordt ie verstuurd vertelde de dame me aan de lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:48:
[...]

Als ik het goed gelezen heb op de officiële site zal die Type 95 voor de Spec-ops zijn o.i.d. De Ak-74 zal wel voor assault zijn. De Chinezen hebben ook een hele lompe Sniperifle.
Dat viel mij ook al op ja.
De wapens van de shoarma's zijn moderner.
Wat niet echt realistisch is, aangezien het midden oosten vooral een generatie achter loopt qua wapens en meestal wat ouder spul kopen uit andere landen..
China heeft veel eigen wapentuig en is mijns inziens dus wat moderner

Nu heeft china het oude AK model, beetje wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Nogmaals maar.

1) Hoe krijg ik een joystick aan de praat?
2) Hoe krijg ik alle doodshoofd-icoontjes op de lijken weg uit mijn map? Door een toets kreeg ik deze, maar geen idee hoe ik ze weg krijg.
3) Hoe kan ik de naam van een squad instellen? Gisteren zag ik op Louie's server dat dat kon.

Is er nergens een soort handleiding ofzo met alle keys en opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
@dvdstelt: mijn joysitck hoefde ik nergens "aan" te zetten. Gewoon naar de control instellingen en de joystick knoppen en assen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Over die joystick....
doet ie het helemaal niet... dan sorry weet ik geen oplossing
Zitten je controls inverted ?
Probeer dan even je joy stick verkeerd om in te stellen...
Dus in je controls setting de knoppen zo instellen dat als je naar omhoog wilt instellen op de joystick naar voren duwen. en volgens mij zitten de rudder en roll ook verkeerd om. moet je dus gewoon de actie die je op rudder wilt hebben bij roll doen. en andersom, werkte bij mij wel.

Zitten wel veel bugs nog in de demo naar mijn mening, heb vaak genoeg dat ie vast slaat, servers zoeken gaat zwaar bagger en van die controls dus....

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All violations of the EULA as described above will result in a 1-week ban/delisting.

uit de link hierboven:P

blijkbaar worden de server bij de release weer un-banned.
ze zijn raar bezig daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Rene59 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:41:
@dvdstelt: mijn joysitck hoefde ik nergens "aan" te zetten. Gewoon naar de control instellingen en de joystick knoppen en assen instellen.
Hmmm, dat zuigt, want BF2 reageert op geen enkele joystick knop in de config. Ik zal 't later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:17
dvdstelt schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:48:
[...]

Hmmm, dat zuigt, want BF2 reageert op geen enkele joystick knop in de config. Ik zal 't later nog eens proberen.
Heb je hem in Windows geïnstalleerd en gekalibreerd? (Simpele oplossing, maar je weet het maar nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[quote]objectief2 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 06:52:
lithiumangel schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:21:
[...]

Als je dan toch wilt investeren, en het is een beetje mogelijk, koop dan een ander mobo+cpu. Ik heb hier 2x512MB 2-2-2-5 @ 264mhz 2,5-3-3-8 op een MSI K8N-Neo2 en ik kan je zeggen dat alles heerlijk soepel draait.

Oke, het kost je minstens 250 euro voor een nieuw mobo+cpu, maar aan je geheugen hoef je niks meer te doen in dat geval ;)
Het zit zo:
De socket 939 Athlon64 ondersteunt sinds de E revisie 4 geheugen latten op 400MHz @ T1, en 4 geheugen latten doublesided op 400MHz @ T2
Bij oudere revisies gaat het geheugen bij gebruik van 4 latten werken op 333MHz

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 15-06-2005 10:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Switch schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:01:

Maar, ik weet nog niet of ik het ga kopen. Ik ben al een paar keer een oor aangenaait door EA en DICE, zo heb ik Battlefield 1942, Battlefield 1942: Road to rome en het verdoemde Battlefield Vietnam... Of ik dit spel koop hangt eigenlijk af of ik dan een vast groepje heb om publics/clanwars mee te terroriseren waarmee ik het kan vinden.
Zie sig. heel gezellig en is vooral op zoek naar nieuw bloed :)

Ontopic verder:
Gisteren ook het voip gebruikt en het is zeer duidelijk en handig :) Geen hijgende mensen meer in de TS (waaronder ik ook vaak :( )
Verder is de squad optie idd. erg goed ... moet er wel goed samen gewerkt worden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die klagen dat ze maar met zn tweeën ofzo in squad zitten: invite mensen. Dit helpt echt; staat onder manage squad; je kunt daar gewoon mensen uitnodigen en meestal komen ze dan ook wel ! Maar weet iemand wat je kunt doen met die kits in het commandermenu beneden? Daar staan de verschillende kits en die kun je (de)selecteren, maar wat kun je daar dan mee doen? De commander mode is echt leuk, je komt inderdaad niet aan vechten toe. Het is precies een RTS a la Panzers maar waar u squad een menselijke AI heeft :). Ben al vaak eerstes of tweede geworden met commander, dit natuurlijk geheel terzijde. Maar je kunt evengoed laatses eindigen door een misplaatste artillery.

Maar één keer "schrok" ik wel als commander toen ik een georganiseerd squad (!!) "mijn" artillery zag vernietigen. Is echt mooi op te zien: kwam er een volle UPC aangereden, stapten er 5/6 (?) mannetjes uit. Wil je daar iets kunnen tegen doen, moet je minstens een even goede squad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
N-Freak schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:51:
[...]

Heb je hem in Windows geïnstalleerd en gekalibreerd? (Simpele oplossing, maar je weet het maar nooit).
Jazeker wel. Ik heb 'm ook in BF42:DC gebruikt. Sterker nog, speciaal daarvoor aangeschaft. Maar had 'm al heel lang uit USB getrokken. Startte gisteren BF2 op en dacht, oh ja, joystick. Dus ik exit BF2, zet stick erin, kijk nog ff bij controllers, kijk of alle knoppen e.d. het doen. Ja. Dus ik in BF2, doet ie niets.

Ik hoop dat BF2 de volgende keer misschien beter detecteert. Wil toch wel graag met joy m'n heli en JSF besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Gisteren echt een paar geweldige potjes gespeeld met een goed samenwerkend squad. BaCoNL was squadleader en iedereen deed wat er van hem verwacht werd. Medics, Support (moi :+) alles ging goed eigenlijk :)

Support is ook meteen me favo class geworden, gewoon heftig om de vijand onder suppressive fire te houden zodat je teammates ze kunnen bestormen om die vlag te pakken. Ik vind het squad gebeuren echt heel erg goed gedaan en het slaat ook op inet goed aan geloof ik, helemaal top.

_/-\o_ BF2 _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
lawaai schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:58:
Zie sig. heel gezellig en is vooral op zoek naar nieuw bloed :)
Hey, DaWhiz ken ik nog van óf BF42 óf TFC in Half-Life! Toch?!

Anyway, ik ga er serieus over nadenken. Even kijken wat maten van me doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

DaMorpheus schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:22:
[...]

En phoenix is goed als commander, en Mister I ;) erg goed in de helikopter. Heb gisteren genoten met de mede-tweakers. Was lekker teamwork en lekker rondgescheurd door de map met soms tussendoor uitstapjes naar het vliegdekschip voor de dagelijkse C4
Jij deed het trouwens ook niet slecht hoor als commander op het laatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das natuurlijk wel diep triest van EA, aan de andere kant kan ik me er wel enigzins in vinden met namen bij het stuk dat de server maar 1 week ban krijgen (dan komt het officiele spel uit) dus tsja nog maar een weekje wachten op al dat lekkers van ome Dice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
ADMK schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:34:

echt niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Jongens wat een knaller van een game! Ben der zelf nu niet echt een kei in (veel te weinig tijd om te spelen :() maar zit hier de uren af te tellen op m'n werk om te kunnen gaan gamen :D

offtopic:
Kwam ik gisteren thuis, lag internet deruit :( Heel de avond aan't rommelen geweest om op te lossen... kom ik er na uurke of 2 achter dat pa de nieuwe foon had ingestoken op de ADSL-connector! |:( |:( Hele avond weer om zonder te game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Gister erg leuk potje gehad met een leuk samenwerkende squad. En dan zie je echt dat teamwork gewoon het beste is!

Ik Kom ene Link5555 ook vaak tegen, die gozer is ook best goed.
Ik ga straks ff een gig geheugen erbij halen, kijken of het dan wat beter loopt, want dat is op dit moment samen met af en toe een connection problem wel mijn grootste ergenis.

Is het trouwens een goed idee om met wat GoT-ers een handleiding te maken voor newbies?
Als iemand daar interresse voor heeft kun je mailen op > huizing_frank1 [ a t ] hotmail [ d o t ] com

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tutorial: ga met je muis naar het hoofd van de tegenstander, en druk op de linkermuisknop;
Nee, ben eventueel wel bereid om een tutorial over de commandermode te schrijven, maar volgens mij is zo'n tutorial niet echt handig, er wordt gewoon gezegd wat iedereen al weet :S; en de newbies kunnen het denk ik wel spelenderwijs ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt niemand?
Ik denk dat het gewoon komt door de groote populairiteit. EA games heeft een te trage server om alles goed te laten verlopen neergezet (het downloaden was voor veel mensen ook al een crime). Of er komt een patch binnen kort of ze zullen de server capaciteit moeten verhoogen (zelfde was bij half life 2 in het begin). Ik heb vooral last van die problemen (crash / lockups) in prime time (20.00/22.00) omdat er dan gewoon simpel weg de meeste mensen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 02-09 15:32
Kwartjuh schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:39:
[..]
Is het trouwens een goed idee om met wat GoT-ers een handleiding te maken voor newbies?
Als iemand daar interresse voor heeft kun je mailen op > huizing_frank1 [ a t ] hotmail [ d o t ] com
Erg goed idee! Voor mij is/was het ook nog een beetje uitvogelen welke toetscombinaties e.d. je moet gebruiken.

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ben zelf ook nog de boel af aan het stellen, maar als je met ati kaartje speelt, weet ik nog van BF Vietnam je AGP aperture size minimaal zetten, ik kon dat op een eerder asus p4 bordje verlagen naar zelfs 4mb, nu op me 939 nf3 Ultra set maar tot 32mb minimaal maar ga daar zelf ook even mee testen...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
w_beens schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:50:
[...]

Erg goed idee! Voor mij is/was het ook nog een beetje uitvogelen welke toetscombinaties e.d. je moet gebruiken.
Helemaal mee eens. Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden of keys enzo. Ik weet echter nog niets van commander. Nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Heb je dat op alle servers?
2 Als je een router heb, probeer eens zonder NAT, dus in bridge modus
3 Ze je kwaliteit over het netwerk lager (dat kon iig in battlefield 1942)
4 Heb je draadloze verbinding naar je evt router? zet de bandbreedte lager.
5 ping -t eens naar verschillende BF2 servers (indien ze ICMP toelaten). experimenteer met packet grootte zet op basis hiervan evt je MTU lager, met kabel wil dit nog wel eens helpen..

Let wel; met gamen gaat het om de stabiliteit en de lantency van de verbinding en veel minder om de bandbreedte zoal sommige mensen denken. De bandbreedte die een game gebruikt is niet zo gek hoog, echter is wel continu en moet van een eenduidige kwaliteit zijn. Een lagere MTU geeft meer overhead, echter in mijn ervaring soms een stabielere verbinding voor bepaalde doeleinden (waaronder games)

Vaak zie je door de verbinding te "cappen" of de mtu te verlagen dat de algehele bandbreedte wat naar beneden gaat, maar er minder sprake is van "pieken en dalen"
Deze pieken en dalen zijn nagenoeg niet van belang als je aan het downloaden bent (bij een dalletje proberen we het gewoon nog een keer), echter voor online gaming WEL; er is minder "margin for error" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik zou wel eens op een server willen spelen waar beide teams netjes in squads zijn verdeeld en waar het er écht serieus aan toegaat.

Het had wat mij betreft nog beter geweest als de commanders hun eigen complete team via VoIP kunnen toespreken. Zo kan hij mensen aansporen om squads te vormen enzo.. Wellicht luistert men meer naar een stem dan naar een chatmessage.

Kan de commander eigenlijk via VoIP met de squads communiceren of zit dat er ook niet in?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel; met gamen gaat het om de stabiliteit en de lantency van de verbinding en veel minder om de bandbreedte zoal sommige mensen denken. .....
let wel: client side he.... server side is de bandbreedte ERG van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 02-09 15:32
jagermeister schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:17:
Ik zou wel eens op een server willen spelen waar beide teams netjes in squads zijn verdeeld en waar het er écht serieus aan toegaat.
[..]
Dat lijkt mij, en vast meerdere mensen ook wel wat.
Misschien is het een idee om hier, of ergens anders, met een groep fanatieke GoT BFers iets af te spreken?

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

w_beens schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:22:
[...]

Dat lijkt mij, en vast meerdere mensen ook wel wat.
Misschien is het een idee om hier, of ergens anders, met een groep fanatieke GoT BFers iets af te spreken?
Dat kunnen we beter niet hier doen... dat wordt namelijk niet gewaardeerd ;) Het irc kanaal is daar beter voor geschikt. Ik moet irc maar weer eens onder het stof vandaan halen. Ga ik vanavond doen... dus de mensen die daar zin in hebben... gewoon vanavond ff irc joinen. irc.tweakers.net dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook wel ff langs want serieus gamen is natuurlijk altijd leuk :P

op de jolt servers wordt ook wel aardig gespeeld hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Xfire is misschien ook wel handig in deze... kun je meteen zien op welke server de GoT-spelers uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje over de squad leader.

Als je dat bent en orders aan de commander vraagt, zien je sqoad members ook de orders?
bv. welk deel ze moeten aanvallen.

Kan je ook je squad members naar een bepaald punt sturen,net zoals de commander dat aangeeft op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ze inderdaad naar een bepaald punt sturen als squad leader, je gooit dan een soort rookbommetje naar dat punt en ook op de minimap zien je squadmembers waar ze naar toe moeten.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)