[PC] Battlefield 2 - deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Waarom ? Ik vind de omgeving er namelijk nogal getekend utizien terwijl dat in BF DC niet het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:24

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

laat me raden, ti4200 64mb en de fix viel toch wat tegen.. tja dan is DC idd mooier 8)
Je kunt me veel wijsmaken, maar hier trap ik niet in... :7

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

innocent schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:42:
Zijn hier meer mensen die het grafisch nogal vinden tegenvallen. :(
Ik heb gisteren weer even BF DC gespeeld en helaas ziet dat er qua landschap en gebouwen veel echter uit :(
Ja, zelfde idee had ik ook, dwz dat het grafisch tegenvalt. Ik hoor daar wel meer mensen over. Wellicht dat het pas echt mooi is op 1600x1200 (maar dat kan mijn pc niet aan).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:14
Als ik in een helicopter zit, hoe moet je dan naar een andere plaats gaan?
Met 1 2 3 4 enzo lukt het niet, en ook niet met scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Christiano007 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:37:
Hoe werkt het nou precies met dat squad gedoe, als ik een squad join, wat kan ik dan allemaal doen/zien etc. ? Of moet ik gewoon als jan lul taken uitvoeren in teamverband?
Je kan zien waar je squad members uithangen, daarnaast krijg je van de commander opdrachten om punten aan te vallen of te verdedigen etc.
En als je een beetje fatsoenlijke commander en squads hebt, kun je zo effectiever te werk gaan.

Helaas is het op dit moment nog dat op veel servers mensen als een kip zonder kop rond blijven rennen |:( Heb echter al gemerkt dat als je met 4 of 5 man samen speelt je veel sterker staat.

Vliegtuigen is met muis en toetsenbord lastig. snelheid is niet goed te regelen, waardoor je als een gek over het scherm raast.

Heli's gaat stuk gemakkelijker, hoewel ze nog iets te veel schommelen (muis en toetsenbord).
En het dalen met een (black hawk) heli naar mijn mening te traag gaat.
* Bekijk myReact van MarkieNL

Reg. datum: 02 mei 2005
F1 F2 etc ...

[ Voor 12% gewijzigd door Pumbaa82 op 14-06-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
sain onez schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:47:
laat me raden, ti4200 64mb en de fix viel toch wat tegen.. tja dan is DC idd mooier 8)
Je kunt me veel wijsmaken, maar hier trap ik niet in... :7
Nee X800 XT, alles high en 6X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

innocent schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:42:
Zijn hier meer mensen die het grafisch nogal vinden tegenvallen. :(
Ik heb gisteren weer even BF DC gespeeld en helaas ziet dat er qua landschap en gebouwen veel echter uit :(
Er zijn wel meer mensen die dat vinden ja. Ik kan er alleen niet inkomen. Deze mensen hebben, zoals hierboven al aangegeven, last van 1 of meer onderstaande punten:

- Verrotte ogen
- Brakke PC
- Teveel naar voor gerenderde filmpjes gekeken
- Hun resolutie op 800x600 zonder AA

:+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MarkieNL schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:48:
Om de een of andere vage reden zijn daar de functietoetsen voor in de plaats gekomen. Ik moest er ook even naar zoeken. Erg handig vind ik dat niet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Oh ja 1600x1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

innocent schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:46:
[...]

Waarom ? Ik vind de omgeving er namelijk nogal getekend utizien terwijl dat in BF DC niet het geval is
fair enough discussion

tis idd harder en statischer, ook de gebouwen in BF1942 en zijn mods, maar er is zo weinig variatie in de bunkers en gebouwen en details, dat was in BF V en in BFII al stukken gevarieerder, laat staan dat hetDX9 is tov DX8 toen. Dat korrelachtige is in BF V geintroduceerd en ben bang dat we dat nog nie kwijt zijn, terwijl het wel alweer stukken strakker/harder is dan in BF V.
MarkieNL schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:48:
F1 en zijn broertjes...
Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:49:
[...]

Om de een of andere vage reden zijn daar de functietoetsen voor in de plaats gekomen. Ik moest er ook even naar zoeken. Erg handig vind ik dat niet overigens.
Ach nu je ietwat onwennige radio en 2nd radio menu moet activeren, heb je er min weer 12 vrij he :+
innocent schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:48:
[...]

Nee X800 XT, alles high en 6X :(
heb ik ook maar zet die bv eens op 4xaa en in de driver 4x af geforceerd, in heb ook een x800 xt pe met 1gb ram en a64 op 2,6ghz maar heb dan op 1600x1200 nie meer als 4xfsaa en 4af geforceerd aan, met sound op software med zonder eax terwijl ik een audigy2 heb maar dan heb ik nog dips naar 40 gemiddeld 60fps en lightnig en dyn shadows en lightning op med...
maar dan sta je afentoe te kwijlen om midden in een battle ff je digi camera erbij te pakken en een screenshot te maken...
Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/5950/screen0057mx.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/4755/screen0069tk.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img139.echo.cx/img139/451/screen0018zj.th.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-06-2005 11:59 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:49:
[...]
Er zijn wel meer mensen die dat vinden ja. Ik kan er alleen niet inkomen. Deze mensen hebben, zoals hierboven al aangegeven, last van 1 of meer onderstaande punten:

- Verrotte ogen
- Brakke PC

Of wellicht niet zo veel naar filmpjes gekeken en daardoor een hogere verwachting gekregen? Dat is het denk ik in mijn geval want geen van bovenstaande punten is op mij van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
jagermeister schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:49:
[...]

- Verrotte ogen
- Brakke PC

neem van mij aan dat het aan mijn PC en randapparatuur niet ligt. Het ding heeft namelijk maar 1 doel en dat is het spelen van BF en daar heb ik kosten nog moeite voor gespaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Misschien had ik te hoge verwachtingen :( Of de meeste mensen spelen spellen nooit met alle toeters en bellen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 02-06 21:49
ach je had ook zeikerds die hl2 er lelijk uit vonden zien

lang leve de vrije meningsuiting

edit: wat ook nog is, ik let helemaal niet zoveel op die omgeving, ik ga voor de kills :+

je moet het spel niet gelijk afkraken op de graphics want dat is stukken beter dan de rest van de markt IMO
zolang de gameplay goed is (wat het geval dus is) is het allemaal wel best

ben al blij dat ze goede physics hebben toegevoegd en meer van die goede vernieuweingen

[ Voor 67% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2005 12:04 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:59

Bever!

3

sain onez schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:50:

met sound op software med zonder eax terwijl ik een audigy2 heb maar dan heb ik nog dips naar 40 gemiddeld 60fps en lightnig en dyn shadows en lightning op med...
ik vraag me af of het slim is om je sound settings op software te zetten, je cpu moet dan immers het geluid afhandelen ipv een dedicated geluidskaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

djmantri schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:02:
ach je had ook zeikerds die hl2 er lelijk uit vonden zien

lang leve de vrije meningsuiting

edit: wat ook nog is, ik let helemaal niet zoveel op die omgeving, ik ga voor de kills :+

je moet het spel niet gelijk afkraken op de graphics want dat is stukken beter dan de rest van de markt IMO
zolang de gameplay goed is (wat het geval dus is) is het allemaal wel best

ben al blij dat ze goede physics hebben toegevoegd en meer van die goede vernieuweingen
Wat is dat toch vandaag met die leestekens,hoofdletter, overbodige enters? Let hier svp eens in het vervolg op.

Gameplay gaat inderdaad boven graphics maar dat wil niet zeggen dat graphics totaal ondergeschikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:48:
Ja, zelfde idee had ik ook, dwz dat het grafisch tegenvalt. Ik hoor daar wel meer mensen over. Wellicht dat het pas echt mooi is op 1600x1200 (maar dat kan mijn pc niet aan).
Oh, dat kan ik je wel verzekeren, dat het het beste war-fps is die ik ooit gezien heb ... draai hem hier op 1600x1200, 2xFSAA, alle opties op high, en dat na een uurtje spelen een gemiddelde van 53 Frames Per Second ... Dit zijn m'n specs ...

Toen de demo er nog niet was, en er geschreven werd over de recommend en andere specs voor je machine, heb ik ergens gelezen dat er ook een "insane" modus was voor de grafische effecten ... ik kan maar tot "high" gaan, zou ik hoger kunnen gaan als ik er nog een Gig ram bijprik, een GF 6800Ultra koop, en een of andere Pentium4 EE?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bever! schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:03:
[...]

ik vraag me af of het slim is om je sound settings op software te zetten, je cpu moet dan immers het geluid afhandelen ipv een dedicated geluidskaart?
kwestie van renderer.drawfps 1 aan te zetten alle mogelijke settings te testen en te kijken wat het soepelst loopt toch..

Dit was manier om te testen, ik zie het als de Miles2fast variant van BFV waarin deze setup ook de beste fps gaf.

Speel toch met een headset en hoor het net zo goed, me rig lijkt heel erg op die van jouw, alleen mij soundcard is een wat oudere Audigy2 dr en meen dat dit het soepelst loopt maar als je betere resultaten boekt met hardware enabled, eventueel zonder EAX hoor ik het graag, maar sound is vaak erg belastend met alle eyecandy aan...

Zijn er mensen die met hardware sound met of zonder EAX betere framerates krijgen?!

[ Voor 25% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-06-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
T-mo-T schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:42:
Is het iemand nou al gelukt om met een joystick te vliegen? Zo ja, hoe?
Mij lukt het! gewoon beetje goed instellen ;)
Vliegt echt heerlijk! Ik heb BF1/vietnam bijna nooit gespeelt,althans niet zo massaal als vele andere, maar dat vliegne heb je vrij snel onder de knie, ik kan zelfs al landen op een vliegdeck schip, zelfde geld voor de helis is echt super alhoewel dat ding recht houden moeilijk is, maar landen lukt ook al! Wat alleen verrot is met landen met zo'n jet die verticaal omhoog gaat: zodra ik wil landen en de grond raakt gaat ie weer verticaal omhoog, terwijl ik geen S in druk! Ik wil dan stil staan zodat ik gerepared wordt... Dat lukt dan dus 'half' niet (hij repared wel omdat je boven het deck zit...)...

Ik ben wel helemaal verslaafd aan dat vliegen, vind het echt cool en ben benieuwd of het cooler is in de wat grotere mappen (ivm ruimte enzo), ervan uitgaand dat er nog grotere mappen zijn...

Overigens vind ik het vliegen misshcien wel leuk omdat de wapens van die mannetjes best wel k*t zijn (in mijn ogen)... Ik speel meestal al special dude, die heeft tenminste nog een beetje knappe machine gun vergeleken met die andere... En ja, ik spawn lekker bij de vliegtuigen en wacht tot er 1 voor me klaar staat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
shaidar schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:16:
[...]

[...]

Oh, dat kan ik je wel verzekeren, dat het het beste war-fps is die ik ooit gezien heb ... draai hem hier op 1600x1200, 2xFSAA, alle opties op high, en dat na een uurtje spelen een gemiddelde van 53 Frames Per Second ... Dit zijn m'n specs ...

Toen de demo er nog niet was, en er geschreven werd over de recommend en andere specs voor je machine, heb ik ergens gelezen dat er ook een "insane" modus was voor de grafische effecten ... ik kan maar tot "high" gaan, zou ik hoger kunnen gaan als ik er nog een Gig ram bijprik, een GF 6800Ultra koop, en een of andere Pentium4 EE?
Volgens mij is dit gewoone en LIMIET van de demo, dus in de FULL wel insane, bij geluid opties heb je ook een ultra high setting die niet werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 16:04
Hmm hebben jullie ook zo dat wanneer je in een heli vliegt je je zo'n sitting duck voelt..... ik bedoel je vliegt een beetje langzaam rond en iedereen schiet maar op je. Zelf heb ik al eens met een tank met een kannonskogel een heli uit de lucht geschoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
SCIxX schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:54:
Hmm hebben jullie ook zo dat wanneer je in een heli vliegt je je zo'n sitting duck voelt..... ik bedoel je vliegt een beetje langzaam rond en iedereen schiet maar op je. Zelf heb ik al eens met een tank met een kannonskogel een heli uit de lucht geschoten...
Ja heb ik ook, ding is ook niet vooruit te branden vergeleken met een jet! je kan niet 'effe' snel wegvliegen zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:24

metamarty

Private RocketTwinky reporting

shaidar schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:16:

Mijn TFT scherm is native 1600x1200, dus ik speel alleen in deze mode. Ik heb een GF 8600Ultra en 1GB Ram en het loopt goed, maar af en toe hapert het. Dit komt vrij zelden voor, dus is niet echt storend. Het ziet er in ieder geval prachtig uit en ik heb niet voor niks een 1600x1200 scherm gekocht een jaar geleden. De resoluties gaan hier toch allemaal naar toe en met die extra paar pixels kan ik net iets verder scherp kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mister_X schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:52:
[...]

Volgens mij is dit gewoone en LIMIET van de demo, dus in de FULL wel insane, bij geluid opties heb je ook een ultra high setting die niet werkt..
als je high instelt blijft er wat med staan, door deze ook nog es op high te stellen, en daarbij de hoogst mogelijke soundopties en resolutie kiest heb je 'pretty insain ( :*) ) settings, I suppose!?

[ Voor 41% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-06-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Mister_X schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:52:
[...]

Als je computer die niet ondersteunt ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
metamarty schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:56:
[...]

Mijn TFT scherm is native 1600x1200, dus ik speel alleen in deze mode. Ik heb een GF 8600Ultra en 1GB Ram en het loopt goed, maar af en toe hapert het. Dit komt vrij zelden voor, dus is niet echt storend. Het ziet er in ieder geval prachtig uit en ik heb niet voor niks een 1600x1200 scherm gekocht een jaar geleden. De resoluties gaan hier toch allemaal naar toe en met die extra paar pixels kan ik net iets verder scherp kijken.
op 1600X1200 heb je ook weer minder AA en AF nodig, ga het vanavond thuis eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

SCIxX schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:54:
ik bedoel je vliegt een beetje langzaam rond en iedereen schiet maar op je. ...
LOL :D

Vervelend he dat ze je allemaal neer willen halen :+

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38
Ik denk dat dat vooral wennen is. Heel veel mensen zijn aan het oefenen met de besturing en daardoor blijven ze vaak op 1 plek hangen. Ik denk dat over een paar maandjes de heli's weer net zo irritant zijn als in bf-v, vooral als je graag op de grond loopt en niet goed heli kan vliegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Laatst online: 04-06 15:53
Ik vind het vliegen met de heli hier ook wel erg makkelijk. In BF 1942:DC was dat moeilijker, maar ook leuker.
Zelf was ik een van de weinigen tijdens lanparty's die kon vliegen, dus dan willen ze allemaal wel bij je in als boordschutter. Het is dan veel leuker om piloot te zijn :P

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ben ik het mee eens. Heli vliegen moet heel moeilijk zijn, dat maakt het "specialer".

In DC waren die Apache's best lastig :p

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

bassio schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:01:
Ik denk dat dat vooral wennen is. Heel veel mensen zijn aan het oefenen met de besturing en daardoor blijven ze vaak op 1 plek hangen. Ik denk dat over een paar maandjes de heli's weer net zo irritant zijn als in bf-v, vooral als je graag op de grond loopt en niet goed heli kan vliegen....
in BFV vond ik de heli's ook echt overpowered, als je een goede copiloot had was je haast onoverwinnelijk.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb altijd me rolls en flaps en dus het ronddraaien met helis ook met het keyboard gedaan, nu hebben de voorgangers in de controls menus een slider zitten voor keyboard sensitivity terwijl het hier enkel met muis te alteren valt!? of ben ik zo bekrompen en is dat die pitch en yawn onder de mouse sens.!? :D :| :X (op me werk en niet te testen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 00:02
bassio schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:01:
Ik denk dat de heli's in vietnam toch irritanter blijven, vooral omdat in BF2 de gunner een belangrijkere aanvalsrol heeft, en in vietnam was de gunner meer voor verdedigen in heli-heli gevechten en kon de piloot met raketten (vooral in de mi-8) zwaar baserapen. Je moet in BF2 dus wel een gunner zoeken wil je niet als sitting duck rondhangen... (en zelfs de zwaarste heli in vietnam was wendbaar, ook in de handen van een n00b).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 22:40
Ik vind het vliegen wel moeilijk hoor :D
Daarom begin ik er maar niet meer aan...

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

w_beens schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:03:
Ik vind het vliegen met de heli hier ook wel erg makkelijk. In BF 1942:DC was dat moeilijker, maar ook leuker.
Zelf was ik een van de weinigen tijdens lanparty's die kon vliegen, dus dan willen ze allemaal wel bij je in als boordschutter. Het is dan veel leuker om piloot te zijn :P
Me 2, was ook altijd bijna de enige die kon vliegen. Was wel jaloers toen in BFV ineens iedereen beter was dan ik :(. Ik zat ook altijd met die little bird te stunten (van DC dan he) >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja daar kon je waanzinnig mee door de straten van Urban Siege scheren })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:36
DesertShooter schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:07:
[...]

Me 2, was ook altijd bijna de enige die kon vliegen. Was wel jaloers toen in BFV ineens iedereen beter was dan ik :(. Ik zat ook altijd met die little bird te stunten (van DC dan he) >:).
Litle Bird :? OH-6 of OH-5 bedoel je ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
DesertShooter schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:07:
[...]

Ik vloog dan met m'n copiloot langs het land (vooral Wake Island), en hij maaide iedereen neer. Nadeel is dan dat jezelf (als piloot) altijd onderaan eindigt en je copiloot als eerste.
Dus je moet geen groot ego hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:20
Volgens mij ligt het feit dat veel mensen het spel er grafisch niet mooi vinden aan de nogal erg lichte kleurrijke textures, de textures hadden wat donkerder/vuiler mogen zijn. Ik heb hier zo het super mario 64 gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

w_beens schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:11:
[...]

Ik vloog dan met m'n copiloot langs het land (vooral Wake Island), en hij maaide iedereen neer. Nadeel is dan dat jezelf (als piloot) altijd onderaan eindigt en je copiloot als eerste.
Dus je moet geen groot ego hebben ;)
Daarom heb je nu kill assist points :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Zoutvat schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:15:
Volgens mij ligt het feit dat veel mensen het spel er grafisch niet mooi vinden aan de nogal erg lichte kleurrijke textures, de textures hadden wat donkerder/vuiler mogen zijn. Ik heb hier zo het super mario 64 gevoel bij.
Ik denk dat het gewoon heel erg zonnig is in Oman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

metamarty schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:56:
[...]

1600x1200 native resolutie schopt kont :) Ook een Dell 2001FP?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik vind het besturen van de heli's véél moeilijker dan in BFV. Zal nog een hoop oefenen worden voordat ik weer de fratsen uit kan halen die ik in BFV altijd deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Rene59 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:23:
Ik vind het besturen van de heli's véél moeilijker dan in BFV. Zal nog een hoop oefenen worden voordat ik weer de fratsen uit kan halen die ik in BFV altijd deed :)
Doe is invert mouse :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Effie mijn eigen bescheiden menig over het spel:

'k vind de level van de demo best wel leuk en 'k heb echt het gevoel in een oorlog te zijn beland. Als je samen met je squad naar het aangeduide target sluipt voel je je echt wel betrokken. Het duurde effie eer ik het hele squad gebeuren doorhad, maar eens je het kent werkt het wel lekker. Wat ik wel nog niet goed doorheb is hoe ik in de gaten kan houden wat mijn squad members doen.

Wat ik héél irritant vind is spawnen en één second later alweer morsdood op de grond liggen omdat er een enemy tank voor je neus staat... spawn killing is écht irritant in dit spel. Mat de sniper is het zo goed als onmogelijk om van ver de vijand neer te leggen.... Met helicopter en vliegtuig vliegen met muis en toetsenbord lukt mij helemaal niet... 'k kan wel rondvliegen, maar dan heb ik geen tijd meer om te beginnen knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
@DesertShooter: Heb ik al geprobeerd, geen verschil. Komt misschien omdat ik de joystick gebruik :P

[ Voor 9% gewijzigd door Rene59 op 14-06-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
[quote]sain onez schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:50:
[...]
heb ik ook maar zet die bv eens op 4xaa en in de driver 4x af geforceerd, in heb ook een x800 xt pe met 1gb ram en a64 op 2,6ghz maar heb dan op 1600x1200 nie meer als 4xfsaa en 4af geforceerd aan, met sound op software med zonder eax terwijl ik een audigy2 heb maar dan heb ik nog dips naar 40 gemiddeld 60fps en lightnig en dyn shadows en lightning op med...
maar dan sta je afentoe te kwijlen om midden in een battle ff je digi camera erbij te pakken en een screenshot te maken...
/quote]

Ik zal het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12
Weet iemand hoe je de private slots (zoals die van BF1942) aanzet? En of ze er uberhaupt alwel inzitten?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Lol, ik ben dus niet de enigste die de instelling andersom moest hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146633

Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:28:

Mat de sniper is het zo goed als onmogelijk om van ver de vijand neer te leggen....
Dat heb ik zelf ook al meegemaakt ja , ik hoop dat EA er wel wat aan gaat doen in full version (als t nog kan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/yozy/heliboat.jpg
heli in boat, echt makkelijk te doen vond ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:28:

[..]
Met helicopter en vliegtuig vliegen met muis en toetsenbord lukt mij helemaal niet... 'k kan wel rondvliegen, maar dan heb ik geen tijd meer om te beginnen knallen.
Hm..niet de enigste waarvan ik lees dat hij het met muis en toetsenbord doet. Is er niemand die 't alleen met 't toetsenbord doet? (WASD en pijltjes)
Zo doe ik het nl. altijd, en ik moet zeggen dat het erg goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 23:58
fsfikke schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:25:
[...]

Lol, ik zou niet met jouw systeem willen ruilen :P
Maar misschien dat jij het niet kan hebben dat je erop gewezen wordt dat je post totaal niets toevoegd, net als alle post die jouw post uit heeft gelokt :Y)
Btw, het is nou niet dat je een klein gramatica foutje maakte maar je gebruikt totaal geen gramatica, dat en ook nog dat je zo vaak van de caps-lock toets gebruik maakt maakt het niet echt makkelijk te lezen.
zou jij dan als je schrijft "dat je post totaal niets toevoegd" aub toevoegT met een T willen schrijven: het is gewoon de persoonsvorm in de tegenwoordige tijd.

*nu stoppen met etteren en on topic: BF2 is heel heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 00:50

Stewie!

Keen must die!

Alleen pijltjes, natuurlijk. Hoe wil je nu snelle bochten maken met je muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64636

DaMorpheus schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:49:
Heel wild met je muis over de muismat raggen ....

zo doe ik het tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
een joystick is echt een aanrader voor degene die dit spel en het vliegen koel vinden... Wel respect als je met pijltjes en muis goed kan vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nog eens een handige tip: Dit maal even over het gebruik van de stingers.
Mocht je heel effectief om willen gaan met een stinger installatie, je weet wel die heat seeking raketjes. Zijn er nog wat handigheidjes mee, mocht je op de target gelockt staan vuur dan nog niet gelijk een stinger af. Waarom?
Wacht op de piloot, die zitten vaak al na een eerste lock de flares te gebruiken. Zodat jij daarna weer een schone lock kan krijgen om ze alsnog af te vuren op de helicopter/vliegtuig, toch zijn er redelijk wat piloten die het al onder de knie hebben en de flares op het goede tijdstip loslaten. Maar ook hier is een taktiek voor. Vuur 1x op het doel, mocht er dan flares gebruikt worden heb jij nog 1 stinger over die je alsnog op hem kan afvuren nadat je weer een schone lock hebt gekregen, dit omdat de piloot niet direct weer flares kan afvuren.
En dan nog een klein tipje, stingers doen het beter in een rechte lijn. Dus pas vuren als ze rechtaan op je afkomen, of recht van je afvliegen. Natuurlijk doen de stingers het ook wel in een bocht, alleen je trefzekerheid zakt in. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, en dat ik geen overbodige bevindingen post. :)

Ik moet zeggen dat ondanks dat er maar 1 level in die demo zit, hij behoorlijk verslavend blijft 8) Ik heb lang niet meer zo van een game kunnen genieten.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb zelf ook een joystick gelukkig want ik denk toch dat je het met je toetsenbord en muis aflegt tegen iemand met joystick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mister_X schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:03:
een joystick is echt een aanrader voor degene die dit spel en het vliegen koel vinden... Wel respect als je met pijltjes en muis goed kan vliegen :)
Tjah .. wat is goed? :)

Ik crash nauwelijks en schiet regelmatig plains,trains and automibiles aan gort 8)
Maar moet eerlijk zeggen dat ik het liefst achter 1 van de miniguns zit van een blackhawk.
Geweldig om met een regen van kogels een strand te zuiveren van vijanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Ik vlieg met alleen toestenbord (WSAD+pijltes) en dat is goed te doen, deed het ook zo in BFV dus heb dat gewoon zo aangeleerd.
Ik vindt het draaien van de tank turret wat langzaam als ik hem wil draaien moet ik echt als een gek draaien met de muis ne dan nog gaat het amper, tank keren is zo'n beetje sneller! :?
Bij de sniper hoop ik dat de te unlocken wapens het verschil gaan maken want de basis guns krijg ik niemand in 1 shot mee dood, ook niet met een headshot, dan moet je minstens nog 1 of 2 keer raak schieten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 22:55

JvdM

<---->

is er nog een bepaalde GoT server ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 20:00
JvdM schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:08:
Of clan?! Ik weet dat ie in het begin van BF1942 er was, toen was ik er nl. lid van! :)
Geen idee of deze nog bestaat en doorgezet wordt in BF2. Ongetwijfeld komt ie en gaat Lighteye een rol vervullen! ;)

Yummie, straks m'n 6800 ophalen (als ie binnenkomt, please pretty please) en dan ook eindelijk spelen. Straks nog ff een AMD 3000+ en dan ben ik weer compleet.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:34

Nyana

Who?!

YozY schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:43:
[afbeelding]
heli in boat, echt makkelijk te doen vond ik :O
Vandaar dat ie zo rookt.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-05 14:21
dvdstelt schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:13:
[...]

Of clan?! Ik weet dat ie in het begin van BF1942 er was, toen was ik er nl. lid van! :)
Geen idee of deze nog bestaat en doorgezet wordt in BF2. Ongetwijfeld komt ie en gaat Lighteye een rol vervullen! ;)

Yummie, straks m'n 6800 ophalen (als ie binnenkomt, please pretty please) en dan ook eindelijk spelen. Straks nog ff een AMD 3000+ en dan ben ik weer compleet.
Mocht die er zijn/komen, dan ben ik van de partij. Ik vind het er goed uitzien + dat het ook nog goed draait op mijn systeem. Had ik niet verwacht :P

Hoop dat er nog een server van GoT is. Makkelijk als je iemand kan schieten door opmerkingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13987

JvdM schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:08:
Nee, maar wel even mijn NL-server pimpen waarop alle GoT-mensen meer dan welkom zijn >:)

Wolfgaming.net Hydra EU - 32 players 195.169.212.216

Goed geadminned, en bij het uitkomen van de retail gaat de server naar 64 players (hardware is besteld :9 )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 00:02
Skype schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:15:
[...]

pwned :P
DaMorpheus schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:49:
Vliegtuig op z'n zij (euhh, knives-edge in red-bull-airrace-jargon) en dan optrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Mister_X schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:03:
Het gaat, maar dan heb je ook alles gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet iemand ook welke grafische instellingen het meest van invloed zijn op de framerate? Ik draai nu op de 'low' setting en resolutie op 1280x1024 (17"tft). Ik vind het er nog best toonbaar uitzien en de framerate is met mn radeon 9800se altijd zo'n 80fps. Ik heb al wel wat geexperimenteerd om verschillende settings wat hoger te zetten, maar het is zo irritant dat je aldoor opnieuw moet starten als je iets wilt veranderen. Dus misschien heeft iemand dit al geprobeerd of een linkje naar een review oid waarin dit wordt behandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Skype schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:15:
[...]

:D _/-\o_

Is er nu al meer bekend over die releasedate? Is het nu 17 of gewoon 23 juni?

Gisteren trouwens een vrij lange tijd met de cobra gespeeld. Erg tof om je squad op de grond te begeleiden. Die heatseaking missiles op de grond zijn een leuke toevoeging, maar als je met je heli rondvliegt, dan heb je werkelijk continu die warning beep .... :X Is misschien wel realistisch enzo, maar het is toch ook wel redelijk irritant... wat mij betreft hadden ze een iets genuanceerder geluidje gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 16:29
Waarom kan ik niet de optie 1280 X 1024 selecteren?

Met andere games is dit geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palomar schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:27:
Weet iemand ook welke grafische instellingen het meest van invloed zijn op de framerate? Ik draai nu op de 'low' setting en resolutie op 1280x1024 (17"tft). Ik vind het er nog best toonbaar uitzien en de framerate is met mn radeon 9800se altijd zo'n 80fps. Ik heb al wel wat geexperimenteerd om verschillende settings wat hoger te zetten, maar het is zo irritant dat je aldoor opnieuw moet starten als je iets wilt veranderen. Dus misschien heeft iemand dit al geprobeerd of een linkje naar een review oid waarin dit wordt behandeld?
Errr ... kon jij standaart kiezen voor die resolutie?? Ik kan niet hoger dan 1024x768 namelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
hmmm. gisteren een nachtje piloot gespeeld.

eerst solo in een JSF. choppers uit de lucht schieten, en dog fights met de MIG's en Sukoy's.
later met mn huisgenoot in de apache helicopter. Ik vlieg (hij heeft geen joystick) en hij zit in de gunner position. Ik moet zeggen, die guided missle's zijn enorm goed. 1 shot 1 kill (als je raakt tenminste)

Na een beetje oefenen, en het gebruik van een joystick is het vliegen goed te doen. moet alleen ff oefenen in stingers ontwijken :(
Wat ook opvalt is dat de respawn van planes erg snel is. Je gaat dood. respawned na 15 sec. en tegen de tijd dat je weer bij je heli/jet spawn aankomt spawnt ie voor je neus.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Intergalactrick schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:29:
Waarom kan ik niet de optie 1280 X 1024 selecteren?

Met andere games is dit geen probleem..
Helemaal geen bekend probleem :X
Zoek ff in dit topic, is nl. al een paar keer voorbij gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
clan is leuk, maar daar heb ik geen tijd voor, maar zoals we bij joint operations dede: -JT- achter je naam zetten ofzo! (joint tweakers) zodat alle gotters/tweakers te herkennen zijn, is wel leuk :) en geen clan-verplichtingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54248

ik ben nu een paar dagen bezig met het spel. En moet zeggen ben al aardig verslaafd. Vliegen met de heli's is super. Zeker met een goede co -piloot. Moet zeggen dat het goed te doen is met muis. Voorals nog wordt ik weinig neer geschoten.

Zitten rondes bij kan ik 4 keer nieuwe ammo halen voordat ze me uit de lucht halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 12:41

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik ook ff melden dat het mij een geniale opvolger lijkt; de feel is nu veel meer 'total war'. In 2 uur spelen al heel wat gave momenten meegemaakt. En de community lijkt me heel leuk te gaan worden, gezien het aantal reacties alleen al na de demo. :)

Ga vanavond zeker even inloggen op 1 van de hier genoemde servers!

Enige irritante in de demo is dat 'ie nog wel eens een tijdje blijft hangen als er wordt gezocht naar servers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Hebben julie hier niet last van het extreme done that gevoel, kvindt t wel een lkkre game maar tis zo bekend allemaal! Echt zo een game waar weinig op aan te merken valt, maar eigenlijk ook nix speciaals in zit...Gaan julie allemaal rennen alsttie uit is? Ik denk t niet, kheb te veel twijfel over deze game, en dan nog wetende dat t van EA is is bij mij de beslissing snel genomen.
Deze game mist iets in mijn ogen, tevens vindt ik dat het laden en ff snel willen gamen allemaal beetje moeizaam verloopt op mijn toch wel redelijk stevig systeempje. Het voelt allemaal zo EA treiterig, een gevoel die moeilijk te verwoorden is... :) jammer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 22706 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:06:
[...]

Die zogenaamde FIX werkt voor niemand met een GF4.

Ik heb net gelezen op forumplanet dat de devers van EA nu in overleg zijn over de GF4 kwestie. Misschien komt er toch support voor GF4 want idd , het slaat nergens op de 8500 wel werkt en de gf4 niet.
Hmm:

Radeon 8500 128 ATI R200 DX 8.1
GeForce4 Ti 4200 64 NVIDIA NV25 DX 8.1

Aan de hardware DirectX ondersteuning moet het niet liggen.... (bron: Tomshardware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
w_beens schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:32:
[...]

Misschien is het handig als de OP de eerste post eventjes bijwerkt met dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 64636 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:53:
[...]

Heel wild met je muis over de muismat raggen ....

zo doe ik het tenminste :P
OF je zet je muis extreem gevoelig.
Ik vind muis nog altijd preciezer.
En geloof me, ik heb heel wat vlieguren gemaakt in Desert Combat.
Probeer jij in DC maar eens met de Hind op een klein plekje te landen met alleen toetsenbord.
(ja ik weet het dit is BF2, geen DC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:36:
Hebben julie hier niet last van het extreme done that gevoel, kvindt t wel een lkkre game maar tis zo bekend allemaal! Echt zo een game waar weinig op aan te merken valt, maar eigenlijk ook nix speciaals in zit...Gaan julie allemaal rennen alsttie uit is? Ik denk t niet, kheb te veel twijfel over deze game, en dan nog wetende dat t van EA is is bij mij de beslissing snel genomen.
Deze game mist iets in mijn ogen, tevens vindt ik dat het laden en ff snel willen gamen allemaal beetje moeizaam verloopt op mijn toch wel redelijk stevig systeempje. Het voelt allemaal zo EA treiterig, een gevoel die moeilijk te verwoorden is... :) jammer allemaal.
idd, dat heb ik ook. Vooral omdat ik de Desert Combat mod voor bf1942 ook al veel gespeeld heb, en die is bijna hetzelfde als BF2. Het zijn vooral de subtiele verbeteringen in BF2 waardoor het lekkerder speelt. Bijv. 1 op 1 grondgevechten vind ik nu veel beter gaan dan bf1942 en Vietnam. Besturing van voertuigen is ook makkelijekr geworden. Vliegtuigen en heli's moet ik nog even wennen, want die zijn imo wat lastiger geworden.

Mijn eerste indruk was dus ook dat het veel van hetzelfde was, maar wel beter :)

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 14-06-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 16:04
Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:06:
Ik vlieg met alleen toestenbord (WSAD+pijltes) en dat is goed te doen, deed het ook zo in BFV dus heb dat gewoon zo aangeleerd.
Ik vindt het draaien van de tank turret wat langzaam als ik hem wil draaien moet ik echt als een gek draaien met de muis ne dan nog gaat het amper, tank keren is zo'n beetje sneller! :?
Bij de sniper hoop ik dat de te unlocken wapens het verschil gaan maken want de basis guns krijg ik niemand in 1 shot mee dood, ook niet met een headshot, dan moet je minstens nog 1 of 2 keer raak schieten! :(
Vechichle sensitivity hoger? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w_beens schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:32:
[...]

De oplossing zou zijn om in de snelkoppeling je beeldschermresolutie mee te geven ... maar dat is eigenlijk geen oplossing vind ik 8)7

Ik moet bij dit soort dingen altijd weten wáárom het niet kan :P Ik had het zelfde probleem ook met BattleField: Vietnam. Erg vreemd en niet op te lossen adhv ini of bic files. Op mailtjes aan EA krijg ik ook geen antwoorden waar ik iets mee kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:42:
[...]

Probeer jij in DC maar eens met de Hind op een klein plekje te landen met alleen toetsenbord.
Ikke? gaat me niet lukken ... kan alleen met toetsenbord + muis vliegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Dude, ik REN naar de winkel, althans ik koop hem zodra hij uit komt, en zodra ik tijd heb om naar de winkel te gaan, zo snel mogelijk dus...

Zoiezo, dit is gewoon een spel die ik legaal moet hebben, past goed bij me andere collectie legale spellen *D

[ Voor 7% gewijzigd door Mister_X op 14-06-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
[...]
Echt waar, met het toetsenbord gaat het perfect!
In DC hing ik altijd (zo goed als) stil boven een vlag, om deze zo te veroveren 8)

Maar dit is inderdaad BF2..Vanavond heb ik misschien weer tijd om te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Mister_X schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:33:
clan is leuk, maar daar heb ik geen tijd voor, maar zoals we bij joint operations dede: -JT- achter je naam zetten ofzo! (joint tweakers) zodat alle gotters/tweakers te herkennen zijn, is wel leuk :) en geen clan-verplichtingen...
Das eigenlijk wel een goed idee. Vanavond ff -GoT- achter m'n nick plakken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Jongens,

Ben ik nou gek of zijn de explosies van tanks en voertuigen gewoon lelijk ??
Bij BF1942 Desert Combat: Final, zien de explosies er spectacular uit.

Bij BF2 vind ik het meer een implosie dan een explosie ..

Wat ik ook VAAG vind is het "vertraagd" ontploffen van tanks en voertuigen.
Bij een voltreffer (met een tank) ontploft een humvee niet gelijk maar duurt het een paar seconden :?

Ziet er wel heel raar uit !!

Wat vinden jullie hiervan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Ik heb ook de gevoeligheid van m'n muis (MX518) zeer hoog gezet, als ik gewoon loop zet ik on-the-fly m'n muis op 800 dpi, als ik ga vliegen gaat ie naar 1600 waardoor ie een stuk gevoeliger is :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Shiverzz schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:04:
[...]

Das eigenlijk wel een goed idee. Vanavond ff -GoT- achter m'n nick plakken... :)
ja cool, ik ga ook -GoT- achter me nick rammen, aangezien ik op elke pc waar ik BF2 demo installeer ook weer een andere account aanmaak (vind dat zo klote werken, gezeik over bestaande email adressen en paswoorden... dus ram ik vervolgens gewoon nep adressen in...met domme passworden en een domme nick...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mister_X schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:09:
[...]

ja cool, ik ga ook -GoT- achter me nick rammen, aangezien ik op elke pc waar ik BF2 demo installeer ook weer een andere account aanmaak (vind dat zo klote werken, gezeik over bestaande email adressen en paswoorden... dus ram ik vervolgens gewoon nep adressen in...met domme passworden en een domme nick...)
Ik sta bij deze bekend als OmegaProject -GoT- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Ik ga zeker naar de winkel rennen jah :Y) voelt heel anders aan de feel is veel beter. Niet meer dom sproeien je hebt echt het gevoel dat je nog wat moet doen voor je kill.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Damian021 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:06:
Wat ik ook VAAG vind is het "vertraagd" ontploffen van tanks en voertuigen.
Bij een voltreffer (met een tank) ontploft een humvee niet gelijk maar duurt het een paar seconden :?

Ziet er wel heel raar uit !!

Wat vinden jullie hiervan ??
Voor het eerst vind ik juist dat dit ontzettend goed is uitgewerkt. Ik bedoel... ik weet niet of je weleens echte beelden van een raketinslag op een voertuig hebt gezien? Ik zou zeggen kijk eens naar wat programma's over wapentuig en ander oorlogsspul op Discovery... dan zul je zien dat raketten op een dergelijke manier het voertuig doen ontploffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
fsfikke schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:06:
[...]

Ik heb ook de gevoeligheid van m'n muis (MX518) zeer hoog gezet, als ik gewoon loop zet ik on-the-fly m'n muis op 800 dpi, als ik ga vliegen gaat ie naar 1600 waardoor ie een stuk gevoeliger is :P
je kunt ook je muis sensitivity instellen per type voertuig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136696

ik heb de demo gespeeld. vind het een leuk spel maar grafisch valt hij wel wat tegen. had filmpjes en screenshots gezien en zag er supermooi uit maar het spel zelf valt dan wel wat tegen en ik speel met bijna alles op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 21:04
Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:38:
[...]

Hmm:

Radeon 8500 128 ATI R200 DX 8.1
GeForce4 Ti 4200 64 NVIDIA NV25 DX 8.1

Aan de hardware DirectX ondersteuning moet het niet liggen.... (bron: Tomshardware)
volgens mij is het omdat de Radeon8500 Pixel Shaders 1.4 ondersteund en de Ti4200 maar tot Pixel Shaders 1.3. En het minimum voor BF2 is 1.4. Tenminste als ik het me allemaal goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
net ff in king louie server

Afbeeldingslocatie: http://img45.echo.cx/img45/8206/landen2by.jpg :9
Anoniem: 136696 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:22:
ik heb de demo gespeeld. vind het een leuk spel maar grafisch valt hij wel wat tegen. had filmpjes en screenshots gezien en zag er supermooi uit maar het spel zelf valt dan wel wat tegen en ik speel met bijna alles op high.
moet je je aa aanzetten dat scheeld enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 136696 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:22:
Zet AA eens op 4x als je dat al niet hebt en knal je resolutie eens op 1280x960 ofzo. Misschien dat het er dan beter uitziet.

Wat hadden de mensen die het tegen vinden vallen dan eigenlijk voor gfx verwacht? Al hadden ze nog meer eyecandy uitgepoept, dan had het op niemand zijn PC meer gedraaid... had je ze dan eens moeten horen allemaal. Verwende gamers hoor.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
jagermeister schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:28:
[...]

Zet AA eens op 4x als je dat al niet hebt en knal je resolutie eens op 1280x960 ofzo. Misschien dat het er dan beter uitziet.

Wat hadden de mensen die het tegen vinden vallen dan eigenlijk voor gfx verwacht? Al hadden ze nog meer eyecandy uitgepoept, dan had het op niemand zijn PC meer gedraaid... had je ze dan eens moeten horen allemaal. Verwende gamers hoor.... :/
jah idd zit nu al over de 1100 mb heen met me geheugen. Ziet er goed uit sterker nog het ziet er prachtig uit. Verder dan dit had ook zeker niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:28:
[...]

Ik denk dat een hoop mensen een soort van foto-realisme hadden verwacht :{

Ik moet zeggen dat ik juist bijzonder tevreden ben over verschillende niet-grafische dingen! Hoe de poppetjes lopen, hoe de voertuigen vliegen/rijden/varen het ziet er allemaal véél realistischer uit. En dat het grafisch geen jurasic park 3 is boeit me geen drol, het ziet er mooi uit en dat is het voornaamste.

Ik stel voor dat iedereen die zo loopt te klagen lekker Riddick of Doom3 ofzo gaat spelen :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)