Zeker weten geen CPU spikes of dat je HDD de trage factor is?King_Louie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:17:
[...]
Nog steeds wat lag af en toe. Ik begin te denken dat VoIP misschien wel de oorzaak is. Maar ja, als ik dat weer uit zet begint iedereen daar weer over te klagen. En dat terwijl het volgens mij niet echt veel toevoegt aan de game. Je kunt met de ingame commands toch eigenlijk alles wel doorgeven.
Je kunt imho het beste ff een avond ofzo uitkiezen om verschillende serversettings uit te proberen, dan is voor 1 avond de server niet 100% bereikbaar waarschijnlijk maar mogelijk heb je dan wel meer ervaring om de juiste instellingen bij je config. te zoekenKing_Louie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:17:
[...]
Nog steeds wat lag af en toe. Ik begin te denken dat VoIP misschien wel de oorzaak is. Maar ja, als ik dat weer uit zet begint iedereen daar weer over te klagen. En dat terwijl het volgens mij niet echt veel toevoegt aan de game. Je kunt met de ingame commands toch eigenlijk alles wel doorgeven.
CPU zie ik zo snel niets aan, maar heb er nog geen perfmon op gezet om het in de smiezen te houden. HDD kan, het is een 7200RPM PATA schijf met slechts 2MB cache. HDD wordt volgens mij maar weinig gebruikt tijdens een ronde, dus betwijfel of dat het is.DaMorpheus schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:38:
[...]
Zeker weten geen CPU spikes of dat je HDD de trage factor is?
Geile grapics zijn dit, je ziet bijna niet meer het verschil tussen wat echt is en wat niet! Het is nog net aan de paar artifacts te zien dat gerenderd is.
Bij mij loopt de demo op Win2k als een tiet. Bij een klasgenoot zuigt het enorm (win2k) terwijl het na een WinXP installatie heerlijk liep. Jammer dat 2k niet supported is
🌞🍃
gelukkig zijn het ook foto'sDatafeest schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:44:
[...]
Geile grapics zijn dit, je ziet bijna niet meer het verschil tussen wat echt is en wat niet! Het is nog net aan de paar artifacts te zien dat gerenderd is.
Bij mij loopt de demo op Win2k als een tiet. Bij een klasgenoot zuigt het enorm (win2k) terwijl het na een WinXP installatie heerlijk liep. Jammer dat 2k niet supported is.
Ik heb ze rechtstreeks van google geplukt, voor mij lijken ze nogal echtDatafeest schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:44:
[...]
Bij mij loopt de demo op Win2k als een tiet. Bij een klasgenoot zuigt het enorm (win2k) terwijl het na een WinXP installatie heerlijk liep. Jammer dat 2k niet supported is.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hopelijk gaan / kunnen ze het geheugengebruik nog iets optimaliseren. Het maakt hier niet zo heel veel uit welke settings ik kies, het geheugen gebruik blijft gigantisch.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Net weer een geweldig potje op Jolt 6
Dit spel zou weleens het beste spel kunnen zijn wat ik ooit gespeeld heb
Dit spel zou weleens het beste spel kunnen zijn wat ik ooit gespeeld heb
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Je hoeft hem ook nergens neer te zetten. Gewoon dubbelklikken om hem uit te voeren. Daarna nogmaals dubbelklik om de video's weer aan te zetten.Anoniem: 116474 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:37:
Windows Script Host Error
Script: ( regel waar hij geplaatst is )
Regel 10
Teken 1
Fout: Kan object WScript.Shell niet maken.
Code: 80040111
Bron: WScript.CreateObject
Dat geeft hij als fout ???
Maakt niet uit waar ik hem neer zet
wrom zo wenig mensen in #bf2 op irc.tweakers.net

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Waar staat eigenlijk die config file voor de linux server
Ik heb em in /home/BF2 geinstalleerd maar kan geen config file oid vinden. Ook is er volgens mij niet zoiets als een server launcher die bij BF2 windows server erbij geleverd wordt
Kan 1 van de linux admins me misschien vertellen waar ie staat
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
wat een heerlijke game... je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit.
Ik kan niet wachten tot de 24e!
Met mijn huidige configuratie gaat het nog redelijk op 1024/medium... Maar morgen als ik mijn 6800 ultra van het postkantoor haal, zal ik wel 1280 op high moeten kunnen spelen hoop ik.
Het enige wat "jammer" is, is dat je niet echt ver met een sniper kan zoomen, ongeveer maar 4x denk ik zo ongeveer, terwijl bij de vorige toch wel verder gezoomd kon worden. Maar misschien komt dat de gameplay wel ten goede.
Ik kan niet wachten tot de 24e!
Met mijn huidige configuratie gaat het nog redelijk op 1024/medium... Maar morgen als ik mijn 6800 ultra van het postkantoor haal, zal ik wel 1280 op high moeten kunnen spelen hoop ik.
Het enige wat "jammer" is, is dat je niet echt ver met een sniper kan zoomen, ongeveer maar 4x denk ik zo ongeveer, terwijl bij de vorige toch wel verder gezoomd kon worden. Maar misschien komt dat de gameplay wel ten goede.
Anoniem: 116474
dat doe ik ook.. als ik hem gedownload heb..en er gewoon op klik krijg ik toch echt deze error
Zet die counter eens aan, want die onderbrekingen zijn typisch cpu spikes. En hoeft maar een halve seconde te zijnKing_Louie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:41:
[...]
CPU zie ik zo snel niets aan, maar heb er nog geen perfmon op gezet om het in de smiezen te houden. HDD kan, het is een 7200RPM PATA schijf met slechts 2MB cache. HDD wordt volgens mij maar weinig gebruikt tijdens een ronde, dus betwijfel of dat het is.
Dit gaat neem ik aan over dat .vbs script? Moet je om dat te runnen niet ook een soort van .NET Frameware installeren? VBRuntime oid?Anoniem: 116474 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:51:
dat doe ik ook.. als ik hem gedownload heb..en er gewoon op klik krijg ik toch echt deze error
Was dat effe leuk net in hetzelfde squadfsfikke schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:54:
[...]
Dit gaat neem ik aan over dat .vbs script? Moet je om dat te runnen niet ook een soort van .NET Frameware installeren? VBRuntime oid?

Ging echt lekker
Inderdaad, het leukste potje Bf2 tot nu toeDaMorpheus schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:57:
[...]
Was dat effe leuk net in hetzelfde squad
Ging echt lekker
Ben benieuwd hoe en of de meningen naar een tijdje weer zullen bekoelen zoals dat eigenlijk altijd zo is
Anoniem: 53226
Als ik speel dan vaak op deze 62.141.56.11jagermeister schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:02:
Zijn er al servers gespot waar echt een beetje serieus wordt gespeeld, of is het allemaal lang leve het raggen? Als je een squad selecteerd moet je het net treffen, want 99% van de squads zijn gasten die als een kip zonder kop rondrennen.
Iedereen werkt redelijk goed samen hier
Zou die gamespy list in de toekomst nog een beetje beter gaan werken, of zal het altijd zo'n ramp blijven
In welke map kan je de screenshots terug vinden?
My documentsAnoniem: 53226 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:02:
[...]
In welke map kan je de screenshots terug vinden?
In deeze zin staan drie fauten
Anoniem: 115092
Voor mensen die twijfelen over BF2 en een vergelijking willen maken met joint operations..... BF2 rules them all!!!! Echt een veel beter spel, mits je over leuke hardware beschikt (wil je alles op max. reken dan op high and systeem met 1,5 à 2GB ram. 1GB is errug krap).
Joint operations heb ik ook veel gespeeld en inderdaad is het met 128 spelers helemaal geweldig... wat een oorlog, wat een inslagen. Je bent wel snel dood. Maar het is gewoon in één woord prachtig. Toch vind ik BF2 leuker om te spelen (op eerste gezicht) omdat je hier echt in teams kan werken (join een squad). Mensen die liever solo spelen kunnen zich ook uitleven, die joinen gewoon geen squad. Maar juist de toevoeging van de squads maakt dit spel tot een toppertje.
Oja.. en de graphics van BF2 zijn weer net een beetje beter. het gebruik van AA is wel aan te raden. Liever 1 of 2 opties niet op high en 4xaa dan alles high zonder aa (of maar 2xaa).
Joint operations heb ik ook veel gespeeld en inderdaad is het met 128 spelers helemaal geweldig... wat een oorlog, wat een inslagen. Je bent wel snel dood. Maar het is gewoon in één woord prachtig. Toch vind ik BF2 leuker om te spelen (op eerste gezicht) omdat je hier echt in teams kan werken (join een squad). Mensen die liever solo spelen kunnen zich ook uitleven, die joinen gewoon geen squad. Maar juist de toevoeging van de squads maakt dit spel tot een toppertje.
Oja.. en de graphics van BF2 zijn weer net een beetje beter. het gebruik van AA is wel aan te raden. Liever 1 of 2 opties niet op high en 4xaa dan alles high zonder aa (of maar 2xaa).
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 13-06-2005 23:07 ]
Zoals ik al op IRC zei:
1. Half Life - 19476 servers, 55325 players
Half Life 2 - 10736 servers, 44930 players
3. Battlefield 2 Demo - 2258 servers, 27331 players
Voor een demo die er pas 3 dagen is, is dat toch niet zo slecht? niet?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
shaidar schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:07:
Zoals ik al op IRC zei:
Ik wil ook kunnen spelen, maar die fagass 4200 TI wil het niet.
In Movies map zo'n beetje alle .bik files een andere naam geven oid en presto.Anoniem: 107502 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:30:
voornamelijk door dat irritante EA logo filmpje dat niet te skippen is,
By the way
Ik heb nu een aantal potjes uitgespeeld en ik zie geen point achter mijn naam als ik naar BFHQ ga. Dat hoort toch niet? Ik dacht nml dat na een match alle verdiende punten weggeschreven werden in je stats oid. Wel leuk om te zien hoeveel unieke spelers er zijn nadat deze demo net uit is.
[ Voor 19% gewijzigd door ROFLASTC op 13-06-2005 23:22 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Dat volgens mij alleen met ranked servers, en die zijn er nog niet (niet waarvan ik weet iig)ROFLASTC schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:21:
[...]
In Movies map zo'n beetje alle .bik files een andere naam geven oid en presto.
By the way
Ik heb nu een aantal potjes uitgespeeld en ik zie geen point achter mijn naam als ik naar BFHQ ga. Dat hoort toch niet? Ik dacht nml dat na een match alle verdiende punten weggeschreven werden in je stats oid. Wel leuk om te zien hoeveel unieke spelers er zijn nadat deze demo net uit is.
JO is leuk, maar vergeleken bij dit valt het totaal in het niet vind ik. Gfx van JO zijn best goed te pruimen, maar het blijft vreemd. Ook vind ik de playermodels er niet zo goed uitzien. De geluiden zijn wel ok, maar de vocals daarentegen...Anoniem: 115092 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:05:
Voor mensen die twijfelen over BF2 en een vergelijking willen maken met joint operations.....*knip*
De besturing van de voertuigen in JO is dramatisch slecht. Met een buggy normaal rondkarren is er niet bij.
De setting in JO is ook altijd hetzelfde. Een eiland, met dezelfde soort bunkers/spawnpoints en overal dezelfde voertuigen. Ok..2 stads maps. Ook zit JO vol met rocket spammers...kortom BF2 is imho stukken beter. JO krijgt een mooi plekkie in mijn kast
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Maarrr er staan al mensen met punten in die lijst en hier in dit topic heeft een speler @5914 points in zijn onderschrift enzo. Ik dacht dat het al werd bijgehouden...blix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:24:
[...]
Dat volgens mij alleen met ranked servers, en die zijn er nog niet (niet waarvan ik weet iig)
And it goes BRAAAAAPP!
Dunno dan.. zit nu al vanaf het begin van de demo te schieten en ik heb nog 0 punten en 0 time played.ROFLASTC schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:27:
[...]
Maarrr er staan al mensen met punten in die lijst en hier in dit topic heeft een speler @5914 points in zijn onderschrift enzo. Ik dacht dat het al werd bijgehouden...
ik heb me anders prima vermaakt met JO
btw besturing ervan is niet moeilijk, ik vond hem juist erg makkelijk (zul je wel niet kunnen rijden
)
anyways
stom dat je niet offline kunt gamen maar moet inloggen, ach het zal allemaal wel
die onlinebrowser kan trouwens ook regelrecht de prullebak in zeg. wat een irri geval
btw besturing ervan is niet moeilijk, ik vond hem juist erg makkelijk (zul je wel niet kunnen rijden
anyways
stom dat je niet offline kunt gamen maar moet inloggen, ach het zal allemaal wel
die onlinebrowser kan trouwens ook regelrecht de prullebak in zeg. wat een irri geval
<- dit?
Naah, da's m'n 3Dmark05 score
Naah, da's m'n 3Dmark05 score
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ik heb me zeker vermaakt met JO, maar als ik het vergelijk....en dat vroeg iemand.... dan is BF2 stukken beter. Besturing van voertuigen is dramatisch slecht in JO vergeleken met BF2.djmantri schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:31:
ik heb me anders prima vermaakt met JO
btw besturing ervan is niet moeilijk, ik vond hem juist erg makkelijk (zul je wel niet kunnen rijden)
anyways
Dit wil ik nog ff kwijt! Perfect dat je weer de TS bent Lighteye!
De demo zal nog zorgen voor uren speelvermaak.
Bij mij checkt de demo nog steeds elke keer de video settings, best vreemd
De demo zal nog zorgen voor uren speelvermaak.
Bij mij checkt de demo nog steeds elke keer de video settings, best vreemd

oh boy is my face red

And it goes BRAAAAAPP!
wat het dus doet is een paar bestanden renamen in de map /Battlefield 2 Demo\mods\bf2\Movies\Anoniem: 116474 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:37:
Windows Script Host ErroraFout: Kan object WScript.Shell niet maken.
Code: 80040111
Bron: WScript.CreateObject
Dat geeft hij als fout ???
Maakt niet uit waar ik hem neer zet
demo_bf2legal.bik
demo_bf2release.bik
demo_demolegaltext.bik
demo_locknload.bik
dice.bik
EA.bik
Nvidia_logo.bik
wat ik heb gedaan is een map "demo" daarin aangemaakt en die 7 bestanden daar heen verplaatst.
dag intro
iemand die weet wat voor indeling die .bik bestanden hebben, voor een eventuele custom made filmpje? (menu)
* ThaHandy vraagt zich af waarom dit soort info niet in de TS staat
[ Voor 12% gewijzigd door ThaHandy op 14-06-2005 00:19 . Reden: omg, wat een simpele typo's van tegenwoordig :P ]
Bink VideoThaHandy schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:16:
[...]
iemand die weet wat voor indeling die .bik bestanden hebben, voor een eventuele custom made filmpje? (menu)
@Defusion; beetje verwarrend m'n reply alweer in de volgende thread maar de BF2 threads gaan errug snel. Bedankt! probeer BF2 demo komende dagen aan de praat te krijgen op m'n W2K3. Het zal dus wel aan m'n in stellingen liggen!quote:
Database freak schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:25:
Iemand nog ervaring met BF2 + W2K3?
juh, werkt gewoon
wel alleen pas met demo gespeeld
Anoniem: 22706
Er is een soort van werkende fix uit voor de GF4 eigenaars.
Ik heb het zelf geprobeerd en het werkt! Het ziet er echt belabberd uit maarja.
Ik heb een POV GF4 Ti 4200SE(64MB) bij de weg.
Uit forumplanet:
***THERE IS A FIX OUT, NOT 100% BUT STILL PLAYABLE****
DOWNLOAD LINK,,,
http://zox.game-deception...Direct3D/BF2ShaderMod.zip
ENJOY
may have my res goofy but here is a screeny so you know it works..
http://img185.echo.cx/my.php?image=bf2onati42003fy.jpg
everyone thank Splizxer for his hard work....
Uit forumplanet:
DOWNLOAD LINK,,,
ENJOY
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 22706 op 14-06-2005 01:48 ]
Anoniem: 102880
Is er een soort autokick/ban systeem aanwezig want van onze groep zijn er al een paar uit servers gebanned om excessive teamkilling....maar als je vliegt en bommetjes dropt is het soms zo verdomde moeilijk te zien of je de goede hebt...of per ongeluk een teammaat killed. We teamkillen echt niet met opzet maar op deze manier kom je niet meer in "relaxte" servers

idd of mensen die voor je tank springen, ook zo gruwelijk irritant.Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:11:
Is er een soort autokick/ban systeem aanwezig want van onze groep zijn er al een paar uit servers gebanned om excessive teamkilling....maar als je vliegt en bommetjes dropt is het soms zo verdomde moeilijk te zien of je de goede hebt...of per ongeluk een teammaat killed. We teamkillen echt niet met opzet maar op deze manier kom je niet meer in "relaxte" servers![]()
was trouwens leuk spelen vanavond @ king louie's
Anoniem: 102880
Als je naar BFHQ gaat zie je gewoon dat stats and ranking not supported in the demo!ROFLASTC schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:27:
[...]
Maarrr er staan al mensen met punten in die lijst en hier in dit topic heeft een speler @5914 points in zijn onderschrift enzo. Ik dacht dat het al werd bijgehouden...
keb idd ook al screens gezien dat het werkt met die fix voor de ti4x00 series, de textures waren belabbert, maar dat zal een kwestie van tijd zijn, dat die ook wel wat verbeteren.
Ook leuk op dat planetbattlefield forum is een topic over de battlerecorder, eventueel dat dit leuk is om op King L.'s server te enablen!?
(het blijkt een file te zijn die te downloaden is, maar ook vaak een error oplevert, omdat het niet valt te downloaden van/door de server
)
heb al zitten filteren ernaar, er komen erwat naar voren, toen een gejoint , er nog naar gevraagt maar geen reactie
En na een ronde geen optie, wel gouden medaille
blijkt erg vet te zijn...
http://img269.echo.cx/img269/4051/screen0340zr7se.jpg
http://img269.echo.cx/img269/8658/test23is.jpg
http://img269.echo.cx/img269/4426/test33qc.jpg
Doe eens resizen voortaan
ben nog even uit aan t zoeken hoe het werkt, maar dan komt binnenkort iedereen op tv hier
Ook leuk op dat planetbattlefield forum is een topic over de battlerecorder, eventueel dat dit leuk is om op King L.'s server te enablen!?

(het blijkt een file te zijn die te downloaden is, maar ook vaak een error oplevert, omdat het niet valt te downloaden van/door de server

heb al zitten filteren ernaar, er komen erwat naar voren, toen een gejoint , er nog naar gevraagt maar geen reactie
En na een ronde geen optie, wel gouden medaille
blijkt erg vet te zijn...
http://img269.echo.cx/img269/4051/screen0340zr7se.jpg
http://img269.echo.cx/img269/8658/test23is.jpg
http://img269.echo.cx/img269/4426/test33qc.jpg
Doe eens resizen voortaan
ben nog even uit aan t zoeken hoe het werkt, maar dan komt binnenkort iedereen op tv hier
[ Voor 31% gewijzigd door Crash op 14-06-2005 09:10 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Gaaf! kan je precies uitleggen hoe je het kan gebruiken zodra je het weet? want ik en een maat van me wil proberen om een filmpje te maken met de battlerecorder
Ik ga het nu meteen proberen! (Geforce 4 Ti 4200, nieuwe videokaart is onderweg)Anoniem: 22706 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 01:43:
Er is een soort van werkende fix uit voor de GF4 eigenaars.
Uit forumplanet:
DOWNLOAD LINK,,,
ENJOY
Nou, het werkt, en dat was het dan ook wel. Alle scenery is bruin, me map doet het maar heel af en toe, en meestal zie je de enemy vehicles niet. Als er ergens rook is, word je hele scherm wit, en als je net geraakt ben door een granaat oid krijg je een mooi groen-rood scherm.
Maarr...de kaart trekt het makkelijk op 1024*786 met zoveel mogelijk op high
[ Voor 22% gewijzigd door j86 op 14-06-2005 07:19 ]
Ja, das zo makkelijk, mij ist met de Blackhawk gelukt.r_kluft schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:42:
Kweet niet of 't al gedaan is maar.
FEAR MY HELI SKILLS![]()
![]()
[afbeelding]
Even wat shots :
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen039.jpg
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen045.jpg
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen032.jpg
Dit was erg leuk, sniper op de kraan, ik met mn mesje..
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen029.jpg
Hij viel naar beneden.
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen030.jpg
Teammates :
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen035.jpg
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen034.jpg
Oja, dit was lame :
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen019.jpg
BH gejat en neergepeurt op hun schip.
Oja, n0obs :
]http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen055.jpg
en BH in schip parkeren :
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen059.jpg
http://members.lycos.nl/hidde1/BF2/screen062.jpg
[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 14-06-2005 07:31 ]
Hier staat het behoorlijk goed uitgelegd: http://www.eagames.com/of...communityupdate_061005_02sain onez schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 02:48:
ben nog even uit aan t zoeken hoe het werkt, maar dan komt binnenkort iedereen op tv hier![]()
Ik ga mij er ook maar eens in verdiepen! Lijkt me een zeer mooie functie om onder de knie te krijgen.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
ff een paar replies, thread gaat zo snel:
IMHO ga dan voor de 6600GT. Zoals je zelf al aangaf ondersteunt de 6600GT SM3.0, terwijl de 9800Pro 2.0/2.0b heeft. Maar ATi is ook van plan is om een videokaart uit te brengen die 3.0 ondersteunt, mss dat games dan in de toekomst ook meer gebruik gaan maken van 3.0. Maar als je geld wilt besparen en nu gelijk een kaart wilt kopen, ga dan toch voor de 9800Pro [knip, wat hier stond klopt niet].Anoniem: 63861 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:26:
Ik wil de PC (P4 2.2Ghz, 512 RDRAM, Ti4400 AGP) die ik meestal gebruik ook voorzien van een nieuw kaartje voor Battlefield 2. Ik twijfel erg tussen de 9800PRO AGP(135 euro) en de 6600GT AGP(185 euro).
Dit komt vaker voor, zelfs op een lan. We speelden de demo op Ostlan, en daar gebeurde dit ook af en toe tijdens het spelen, en bij iedereen tegelijk.icegodd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:40:
waarom krijg ik zoveel connection error?
ik kies een server meld me aan. loading game ...... ingame krijg ik "check your connection"
Ja dit vind ik ook een beetje vreemd, zelfs als je met een buggy, die toch wel wat kan hebben, een beetje aan het rallyen bent, heb je toch al snel schade, des te meer reden om voorzichtiger te rijdenAnoniem: 107502 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:30:
Wel wat jammer van het schademodel trouwens. Als je met je tank/auto over een heuvel/hobbel heenrijdt krijg je schade
[ Voor 16% gewijzigd door MaTr1x op 14-06-2005 09:19 ]
Voor zover ik weet is de 9800 pro gewoon een directx 9 kaart hoor.MaTr1x schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:59:
ff een paar replies, thread gaat zo snel:
[...]
IMHO ga dan voor de 6600GT. Zoals je zelf al aangaf ondersteunt de 6600GT SM3.0 shaders, terwijl de 9800Pro 2.0b heeft. En de 6600GT is een DirectX 9 kaart, terwijl de 9800Pro een dx 8.1 kaart is. Voor BF2 zijn beide kaarten geschikt hoor, dat wel, het is alleen jammer dat je met een dx 8.1 kaart sommige dx 9 features mist, zoals bijvoorbeeld heathaze bij DoomIII. Zie V&B voor meer info.
[ Voor 25% gewijzigd door schnumi op 14-06-2005 09:10 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Weet iemand hoe het komt dat mijn scrollwheel het niet doet? Kheb een MX500 en wil graag scrollend van wapens wisselen, maar schijnbaar lukt dat niet in bf2
Dus als iemand een oplossing weet hoor ik dat graag. En niet: verwijder mousware, want dan doen me vooruit en trug knopjes het niet
En met mouseware doet me scroll het bij elk spel, en bij deze niet.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja dat realiseerde ik me net ook, ik was al aan het edittenschnumi schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:10:
[...]
Voor zover ik weet is de 9800 pro gewoon een directx 9 kaart hoor.
Gisteren even gespeeld,
het ziet er idd wel cool uit
ik speel em op AMD 64 3000+, 2048 MB ram , 1024 x 768, 2 x AA, 6600GT
en ik dacht alles op medium.
Ik weet niet hoe ik het aantal fps kan zien maar het geheel loopt soepeltjes, ik moest alleen even die drivers installeren die erbij zaten en daarna rebooten, anders had ik overal zwarte vlakken omheen.
wat mij opvalt is dat het laden van het veld wel heel veel tijd in beslag neemt toch zeker 3 a 4 minuten.
Ik weet niet hoe ik het aantal fps kan zien maar het geheel loopt soepeltjes, ik moest alleen even die drivers installeren die erbij zaten en daarna rebooten, anders had ik overal zwarte vlakken omheen.
wat mij opvalt is dat het laden van het veld wel heel veel tijd in beslag neemt toch zeker 3 a 4 minuten.
[ Voor 18% gewijzigd door nexhil op 14-06-2005 09:23 ]
Ik heb ZON hekel aan mensen die geen Squad joinen he...
Kom op man, als je als commander fatsoenlijk wilt werken, moeten mensen gewoon in Squads gaan zitten...
Verder een ongeloofelijk goed spel, en de server van king_Louie is erg goed
Ik speel daar graag
Jammer dat de MEC altijd in het nadeel zijn, omdat de meeste mensen gewoon liever met de amerikanen spelen. Ik betrap mezelf er ook op hoor, het lijkt wel alsof de wapens van de amerikanen gewoon 10 keer lekkerder werken...
Kom op man, als je als commander fatsoenlijk wilt werken, moeten mensen gewoon in Squads gaan zitten...
Ik speel daar graag
Jammer dat de MEC altijd in het nadeel zijn, omdat de meeste mensen gewoon liever met de amerikanen spelen. Ik betrap mezelf er ook op hoor, het lijkt wel alsof de wapens van de amerikanen gewoon 10 keer lekkerder werken...
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
@ye-roon : Mijn vooruit/terug knoppen doen het gewoon zonder mouseware. Scrollwheel voor wapenwissel ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Rene59 op 14-06-2005 09:24 ]
Ben ik het niet mee eens, de AK is verreweg mijn lievelingswapenKwartjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:22:
Ik speel daar graag
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 124073
Ik heb het nu al een paar keer andersom meegemaakt. De Amerikanen volledig afgesloten op hun vliegdek schip waar doormiddel van Artillery strikes, vliegtuigen en helikopters en 'varende' APC's ze volledig afgeslacht werden. De MEC kan makkelijker vanaf hun basis gebied terug veroveren dan de Amerikanen.Kwartjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:22:
Ik speel daar graag
hmm wat ik niet begrijp is dat dit spel op ATI veel beter werktnexhil schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:21:
Gisteren even gespeeld,
ik heb thuis een P4 2.6, 1024MB ram (sinds gistere
Als ik eerlijk mag zijn dan vind ik die Artillery strikes vrij irritant. Het is te makkelijk voor de commander om zo'n strike uit te voeren.
Mwah... het voegt wel wat toe aan het spel .Anders heeft de commander een heel stuk minder impact.
Inderdaad, en het geeft wat meer reden om eens naar achter te sluipen en de artillery te slopen, in plaats van kanonnenvoer spelen op het strandDenniZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:48:
Mwah... het voegt wel wat toe aan het spel .Anders heeft de commander een heel stuk minder impact.
Precies, daar zijn de specops voor he 
Wel vreemd dat je geen punten krijgt voor het opblazen van arti of radar als specops zijnde.
Wel vreemd dat je geen punten krijgt voor het opblazen van arti of radar als specops zijnde.
Het is inderdaad wel weer een uitdaging om die dingen te slopen, maar goed.... misschien had ik het leuker gevonden als er nog meer tijd tussen die strikes zou zitten.
Ik vind het ook wel een lekker hectische sfeer geven als er overal van die bommen inslaan
Anoniem: 8514
Welke drivers zijn dat?nexhil schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:21:
Gisteren even gespeeld,
Valt me ook op dat de artillery en radar vaak wel gesloopt worden, terwijl de uav-wagen wordt genegeerd (vooral die van MEC).
77.30 zitten bij de demo. (zie je BF2 map)
phYzar schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:00:
Valt me ook op dat de artillery en radar vaak wel gesloopt worden, terwijl de uav-wagen wordt genegeerd (vooral die van MEC).
offtopic:
Daar gaan ze allemaal friet eten !
Daar gaan ze allemaal friet eten !
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
is het aangeraden deze te instaleren? Ik krijg vandaag mijn nieuwe 6800 ultra, dan kan ik dus het betste deze instaleren?
Volgens mij moet je deze installeren om het uberhaupt te kunnen spelengreatgonzo schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:28:
is het aangeraden deze te instaleren? Ik krijg vandaag mijn nieuwe 6800 ultra, dan kan ik dus het betste deze instaleren?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Anoniem: 115092
Inderdaad, de 77.30 beta drivers zijn verplicht.
Anders krijg je o.a. vervormde schaduwen.
Anders krijg je o.a. vervormde schaduwen.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 14-06-2005 10:38 ]
(door de vele posts het forum niet meer te lezen)
Hij is nog niet aanwezig in de Begin post.
Een BF2 benchmark
http://www.theinquirer.net/?article=23893
edit:
Gister nieuwe vid kaart gehaald Puur om dit spel te spelen
(me GF3 was aan vervanging toe)
Spel is geniaal, alleen hopelijk binnekort meer teamwork ipv kippen zonder kop. (zal vanavond eens wat servers uit dit topic bezoeken.
Voor wie het wil weten:
Spel draait (1024x768) vrijwel alles medium, geen extra's aan.
P4 1,7
512 MB Sdram
Asus v9999 LE
Hij is nog niet aanwezig in de Begin post.
Een BF2 benchmark
http://www.theinquirer.net/?article=23893
edit:
Gister nieuwe vid kaart gehaald Puur om dit spel te spelen
Spel is geniaal, alleen hopelijk binnekort meer teamwork ipv kippen zonder kop. (zal vanavond eens wat servers uit dit topic bezoeken.
Voor wie het wil weten:
Spel draait (1024x768) vrijwel alles medium, geen extra's aan.
P4 1,7
512 MB Sdram
Asus v9999 LE
[ Voor 54% gewijzigd door Pumbaa82 op 14-06-2005 10:44 ]
hoeveel tijd zit er nou dan tussen?jagermeister schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:59:
Het is inderdaad wel weer een uitdaging om die dingen te slopen, maar goed.... misschien had ik het leuker gevonden als er nog meer tijd tussen die strikes zou zitten.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Anoniem: 82860
volgens mij mis ik iets. Maar ik had ditzelfde probleem al met BF1942 toen ik dat nog op mijn AMD XP2200 speelde.
Ik kan goed spelen zolang in single player speel, met zowat overal de hoogste settings. Zodra ik multiplayer ga spelen krijg ik veel te vaak hiccups als er bijvoorbeeld een tank naast mij dingen gaat opblazen. Zelfs als ik al mijn settings omlaag schroef (was dus in principe niet zou hoeven moeten aangezien het in single player allemaal goed werkt) heb ik dat probleem nog.
Aan mijn specs kan het volgens mij niet liggen. P4 3.0ghz, X800XT en 2048mb DDR
Ik kan goed spelen zolang in single player speel, met zowat overal de hoogste settings. Zodra ik multiplayer ga spelen krijg ik veel te vaak hiccups als er bijvoorbeeld een tank naast mij dingen gaat opblazen. Zelfs als ik al mijn settings omlaag schroef (was dus in principe niet zou hoeven moeten aangezien het in single player allemaal goed werkt) heb ik dat probleem nog.
Nee hoor, maar het verhelpt wel wat kleine 'foutjes' met schaduwen die blokkerig zijn, geloof ik.Gunner schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:30:
Volgens mij moet je deze installeren om het uberhaupt te kunnen spelen
Gisteren even een tijdje op King_Louie z'n server gespeeld, maar het was niet heel druk (20 spelers gemiddeld) en dan is het vaak makkelijk om heel veel punten te scoren. Maar het blijft echt een super vet spel en ik ga hem nu meteen halen als ie uit is, ondanks m'n tentamens.
[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 14-06-2005 10:48 ]
Welke catalysts gebruik je?Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:44:
volgens mij mis ik iets. Maar ik had ditzelfde probleem al met BF1942 toen ik dat nog op mijn AMD XP2200 speelde.
Anoniem: 146115
ik vind ut wel cool
iedereen roepen tegen mij dat 2bg aan geheugen vette overkill is..........
Ik kocht het in december 2004(mischien toen overkil)
maar je ziet nu toch met battlefield 2 en zeker met laden
dak erg veel profeit heb ervan ben meestal 1 van de eerste die in het spel is als er een map gerestart wordtenzo:)
het is corsair low latency geheugen was duur geheugen maar zeker waard!!
draait alleen jammer genoeg op 2t timings
blijkt dat me moederbord automatisch op 333 gaat ipv 400:(
maar ach het is snel zat:)
O JA BATTLEFIELD ZWEI RULES!!
dak erg veel profeit heb ervan ben meestal 1 van de eerste die in het spel is als er een map gerestart wordtenzo:)
draait alleen jammer genoeg op 2t timings
blijkt dat me moederbord automatisch op 333 gaat ipv 400:(
maar ach het is snel zat:)
5.1 volgens mij. Ik zie alleen niet in wat dat er mee te maken heeft als het alleen in multiplayer gebeurt. Aan een gefragmenteerde schijf kan het ook niet liggen. (al gecheckt)
Mooi dat het spel bij jou goed draait. Zou je de volgende keer die overbodige regels achterwege willen laten en wat meer op leestekens, hoofdletters, spelling, grammatica etc willen letten?Anoniem: 146115 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:49:
ik vind ut wel cool
[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 14-06-2005 10:52 ]
offtopic:Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:51:
[...]
Mooi dat het spel bij jou goed draait. Zou je de volgende keer die overbodige regels achterwege willen laten en wat meer op leestekens, hoofdletters, spelling, grammatica etc willen letten?
Who died and made you mod
dat heeft niemand gedaan, maar ik vind wel dat je elkaar mag aanspreken over niets toevoegende posts.
Heeft iemand misschien een IP van zo'n server waar je die kits kan unlocken? had er toevallig gisteren eentje maar heb IP niet meer, bvd
Ik zag vanochtend een server waar 'weapons unlocked' in de naam stond, daar zou ik dus even op zoeken.blix schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:59:
Heeft iemand misschien een IP van zo'n server waar je die kits kan unlocken? had er toevallig gisteren eentje maar heb IP niet meer, bvd
met 1 GB ben ik ook een van de eerste die er in zit, tis ook maar net hoe je je pc software matig getweaked hebt.Anoniem: 146115 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:49:
ik vind ut wel cool
Jammer dat op lang alle servers de tijdslimiet niet uit staat trouwens. Die korte potjes zijn niet echt super vaak.
Zet je geluidsinstellingen eens op Software en medium + knal EAX eens uit. Je kunt ook eens proberen om Textures eens op medium te zetten.Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:44:
zojuist via de filter servers met battlerecorder gefilterd, de EAUK DEMO1 server stond hiertussen met een goeie ping, en na de pot krijg je bij community een bookmark dat je de file downloaden kan, speelde laatste minuten mee, en een volledige volgende ronde....
Dook direct de heli in en maaide ff mooi over de map heen, en haalde paar zandhazen , een tank en een heli neer, wat ik daarna nog lekker
in allerlei standpunten en hoeken kan herkijken...
Erg vet gedaan....
Hierdoor zullen die gemaakte community movies een heel hoogstaand niveau bereiken denk ik...

Dook direct de heli in en maaide ff mooi over de map heen, en haalde paar zandhazen , een tank en een heli neer, wat ik daarna nog lekker
Erg vet gedaan....
Hierdoor zullen die gemaakte community movies een heel hoogstaand niveau bereiken denk ik...

[ Voor 16% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-06-2005 11:21 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Ja zal eens gaan klooien met de instellingen. Jammer dat het wederom nodig is. 1 van de redenen waarom ik me aan BF1942 ben gaan irriteren (zelfde probleem, totaal andere pc) ondanks dat de gameplay leuk is.jagermeister schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:02:
[...]
Zet je geluidsinstellingen eens op Software en medium + knal EAX eens uit. Je kunt ook eens proberen om Textures eens op medium te zetten.
Gebruik de ingame browser en filter op bijvoorbeeld het woord 'unlocked' of 'weapon'. Beetje creatief omgaan met die filters... browser blijft brak, maar hij is dan prima te gebruiken.blix schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:59:
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 14-06-2005 11:09 ]
http://www.thundernet.nl/filespace/landen.jpg
over lekker landen gesproken 
een joystick is toch echt een meerwaarde in dit spel
ik ben blij dat ik mijn Force Feedback 2, weer aangesloten heb 
alleen jammer dat er geen force feedback ondersteuning is.
een joystick is toch echt een meerwaarde in dit spel
alleen jammer dat er geen force feedback ondersteuning is.
[ Voor 16% gewijzigd door ThunderNet op 14-06-2005 11:16 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Anoniem: 146115
bespeur ik een beetje jaloezie........
grammatica who cares....................mr perfect
Het vliegen gaat bij mij nu allemaal wel leuk en aardig.
wat mij trouwens nog steeds niet echt lukt is het landen van de JSF, als ik vlieg en weer op "S" druk volgens de standaard controls gaat hij nog erg lang net zo hard door, en als hij dan afremt word hij voor mij zo goed als onbestuurbaar. doe ik iets verkeerd en hoe doen jullie dit
ik vlieg overigens met tobo + muis.
wat mij trouwens nog steeds niet echt lukt is het landen van de JSF, als ik vlieg en weer op "S" druk volgens de standaard controls gaat hij nog erg lang net zo hard door, en als hij dan afremt word hij voor mij zo goed als onbestuurbaar. doe ik iets verkeerd en hoe doen jullie dit
ik vlieg overigens met tobo + muis.
[ Voor 12% gewijzigd door Gekkenhuis op 14-06-2005 11:21 ]
Lol, ik zou niet met jouw systeem willen ruilenAnoniem: 146115 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:15:
bespeur ik een beetje jaloezie........
Maar misschien dat jij het niet kan hebben dat je erop gewezen wordt dat je post totaal niets toevoegd, net als alle post die jouw post uit heeft gelokt
Btw, het is nou niet dat je een klein gramatica foutje maakte maar je gebruikt totaal geen gramatica, dat en ook nog dat je zo vaak van de caps-lock toets gebruik maakt maakt het niet echt makkelijk te lezen.
[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 14-06-2005 11:30 ]
practise, young grasshopper
eventueel dat je je muis moet loslaten als je afremt, heb alle bf series met tobo en muis gespeeld, terwijl ik ook MS sidewinder ffb stick heb liggen, maar heb totaal geen problemen met het vliegen, eventueel doordat er nieuwe speelgoed op zit (afleidingsvuurpijlen en de nabrander...) en je wat aan het pielen bent dan je nog wel eens een straatje of hijskraantje in wilt duiken ...
heb er nog over zitten denken om me ffb wheel voor jeeps en trucks, ffb joystick voor tanks,planes en helis aan te sluiten, maarja voordat je het weet zit je zelf ook in een kevlar armor met bijpassende helm en schoensmeer op je smoel ..
eventueel dat je je muis moet loslaten als je afremt, heb alle bf series met tobo en muis gespeeld, terwijl ik ook MS sidewinder ffb stick heb liggen, maar heb totaal geen problemen met het vliegen, eventueel doordat er nieuwe speelgoed op zit (afleidingsvuurpijlen en de nabrander...) en je wat aan het pielen bent dan je nog wel eens een straatje of hijskraantje in wilt duiken ...

heb er nog over zitten denken om me ffb wheel voor jeeps en trucks, ffb joystick voor tanks,planes en helis aan te sluiten, maarja voordat je het weet zit je zelf ook in een kevlar armor met bijpassende helm en schoensmeer op je smoel ..
Zucht, of je posts niets als je niets te melden hebt toch?bespeur ik een beetje jaloezie........
Waar ik trouwens erg om moet lachen is dat de servers nu alweer vol zitten met mensen die de anderen voor n00bs uitmaken. Ik heb eigenlijk nog geen goede spelers gezien.
ik heb er nu al aardig wat potjes op zitten maar ben nog steeds op zoek naar een goede balans tussen enerzijds performance en anderzijds graphics. De schaduws verlagen of zelfs helemaal uitzetten geeft hier een aardige boost trouwens.
[ Voor 62% gewijzigd door Bor op 14-06-2005 11:39 ]
Hoe werkt het nou precies met dat squad gedoe, als ik een squad join, wat kan ik dan allemaal doen/zien etc. ? Of moet ik gewoon als jan lul taken uitvoeren in teamverband?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Vind het een geweldig spel maar met een groot minpunt..
Ik vind persoonlijk de vliegtuigen en helicopters klote te besturen.
Jammer dat dat niet met de joystick te regelen is.
Hebben jullie de zelfde ervaring?
op King Louis' server gaat het er afentoe toch best goed aantoe, squads die bij elkaar blijven en opdr krijgen. maarja game is 3 dgn oud.. ik ben een verstokte BF player vanaf sept2002 (day1) maar heb toch best moeite met alle extra features in de game. Je loopt je suf omdat er een lijn loopt in je map, en je komt tot de ontdekking dat er een paarse of orange rookbom ligt en de war weer aan de andere kant van de map is, welke lolpunkert zit me hele oorlog in de war te schoppen?!Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:36:
Waar ik trouwens erg om moet lachen is dat de servers nu alweer vol zitten met mensen die de anderen voor n00bs uitmaken. Ik heb eigenlijk nog geen goede spelers gezien.
ik heb er nu al aardig wat potjes op zitten maar ben nog steeds op zoek naar een goede balans tussen enerzijds performance en anderzijds graphics. De schaduws verlagen of zelfs helemaal uitzetten geeft hier een aardige boost trouwens.
waarschijnlijk kan je met profile software van de joystick zelf deadzones enzo instellen is het dan niet beter te besturen!?blablable schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:39:
Vind het een geweldig spel maar met een groot minpunt..
[ Voor 52% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-06-2005 11:44 ]
Zijn hier meer mensen die het grafisch nogal vinden tegenvallen. 
Ik heb gisteren weer even BF DC gespeeld en helaas ziet dat er qua landschap en gebouwen veel echter uit
Ik heb gisteren weer even BF DC gespeeld en helaas ziet dat er qua landschap en gebouwen veel echter uit
mm heb een logitech wingman extreme... is vrij oud.sain onez schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:40:
[...]
waarschijnlijk kan je met profile software van de joystick zelf deadzones enzo instellen is het dan niet beter te besturen!?
Volgens mij bestaat daar helemaal geen software voor? of wel?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op IRC (irc.tweakers.net. #BF2. link).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)