"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Kom net uit mijn werk en kan dus niet meer bellen !!
Als de zwarte leverbaar is bestel ik hem vanavond nog.....
Paar dingen die opvallen/tegenvallen:
-voorste camera niet te gebruiken zonder een videogesprek te starten
-geen autofocus
-de flitser springt alleen 1 seconde aan als je daadwerkelijk een foto maakt
-er zit 1mm speling tussen het de slide en het achterste gedeelte
[edit]
dit stond op een Engels forum over de speling, sommig mensen hebben er meer last van dan andere zo te lezen. Iemand die zijn voor frontje eraf heeft gehaald zei dat de speling hierna verdwenen is...
Filmpje: http://premium1.uploadit.org/sidneylopsides//6280loose.3gp
[ Voor 24% gewijzigd door AJM op 29-03-2006 20:30 ]
Resultaten:
T for Telecom krijgt hem morgen of overmorgen.
Belcompany heeft geen flauw idee wanneer de 'echte' lading komt.
Phonehouse heeft geen idee wanneer ze hem krijgen.
gsm-shop heeft geen idee wanneer ze hem krijgen.
T-Mobile krijgt hem vrijdag.
Dit alles onder voorbehoud uiteraard
Ik heb nu gereserveerd bij T-fortelecom en T-Mobile
Als hij simlockvrij is bij T-Mobile dan heb ik hem vrijdag, zo niet dan hoop ik dat ik hem bij tfortelecom krijg. Bij T-Mobile was ik namelijk de eerste bij tfortelecom helaas niet
Edit:
De verkrijgbare foons waren inderdaad de zwarte versie
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2006 20:29 . Reden: Lastig, een post in één keer compleet typen ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
TheVisitoR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:12:
Weet iemand of 2call ook de zwarte versie kan leveren ?
Kom net uit mijn werk en kan dus niet meer bellen !!
Als de zwarte leverbaar is bestel ik hem vanavond nog.....
ola
Mijn mening tot nu toe: TOP!!
Scherm is super, meteen even wat spelletjes erop gezet zoals Worms, Bomberman en Prince of Percia. Ook Opera Mini heb ik erop gezet, maar nog niet uitgeprobeerd
Slide-mechanisme valt ook reuze mee, ik had het erger verwacht
Als jullie nog vragen hebben, beantwoord ik die wel
Hehe hij is er nu dus wel... Wel erg schaars overgins. De zwarte is trouwens alleen nog geleverd.V Beker schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:18:
[...]
Nou heb de Belcompany gebeld en die konden mij niet vertellen wanneer de volgende lading over de winkels zal worden verspreid.
[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 29-03-2006 22:03 ]
misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om words, pdf, excel bestann te bekijken?Upbeat schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:48:
Ik heb em nu via BC gekocht zoals vanmiddag gemeld... ze hadden er maar 1 gekregen en ik was de eerste die hem had gereserveerd
Mijn mening tot nu toe: TOP!!
Scherm is super, meteen even wat spelletjes erop gezet zoals Worms, Bomberman en Prince of Percia. Ook Opera Mini heb ik erop gezet, maar nog niet uitgeprobeerd
Slide-mechanisme valt ook reuze mee, ik had het erger verwacht![]()
Als jullie nog vragen hebben, beantwoord ik die wel
een heel klein beetje speling (gesloten) maar dat stoort me niet als hij open is nergens last van.
alleen wat mp3's erop gegooid geluid is super !
Beeld ook super erg groot was lastig een achtergrondje maken 240 x 320
foto gemaakt van een pak yoghurt (stond dicht bij) met het bescherm folie er nog op zag er goed uit...
Morgen nog even verder klooien ermee
lader is zo'n heel klein pinnetje niet die ik gewend was....
adressen over gegeooid met pc suite van nokie die laatste versie is wel okay die op de site staat.
Operator logo kun je niet uit zetten dus ff een lege bestellen bij 1 of andere logo boer
meer nog ff niets te melden
nieuwe pc samenstellen = leuk
nog niet ontdekt waar dat zou moeten zitten..... als het uberhaupt kanb schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:05:
[...]
misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om words, pdf, excel bestann te bekijken?
Ik wil m ook! Ik wil m ook!
@DaannO: Die eerste 100 zijn idd geleverd, maar nu is de grote vraag wanneer de volgende lading komt
Ben wel blij met de positieve reacties over het slide-mechanisme. Dat was voor mij nog het enige twijfelpunt om deze telefoon te kopen
EDIT:
@Degenen die hem in de BC hebben gekocht: weten jullie voor welke prijzen (per provider verschillend neem ik aan) de telefoon was te krijgen icm een 1jarig abo?
[ Voor 25% gewijzigd door Beeksma op 29-03-2006 22:19 . Reden: Oja nog een vraagje! ]
Ik ook niet... het kan ook niet standaard, tenzij je 1 of andere applicatie installeerd denk ikBlaasijzer schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:08:
[...]
nog niet ontdekt waar dat zou moeten zitten..... als het uberhaupt kan
staat als het goed is op de site.V Beker schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:08:
/me wordt paars van jaloezie
Ik wil m ook! Ik wil m ook!
@DaannO: Die eerste 100 zijn idd geleverd, maar nu is de grote vraag wanneer de volgende lading komt
Ben wel blij met de positieve reacties over het slide-mechanisme. Dat was voor mij nog het enige twijfelpunt om deze telefoon te kopen
EDIT:
@Degenen die hem in de BC hebben gekocht: weten jullie voor welke prijzen (per provider verschillend neem ik aan) de telefoon was te krijgen icm een 1jarig abo?
het is toch niet symbian?Upbeat schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:29:
[...]
Ik ook niet... het kan ook niet standaard, tenzij je 1 of andere applicatie installeerd denk ik
het zal wel cool zijn als het mogelijk is uiteraard
en nog een vraagje:
- wat voor geheugen kan er in als uitbreiding? Micro sd?
Mini SDb schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:24:
[...]
het is toch niet symbian?
het zal wel cool zijn als het mogelijk is uiteraard
en nog een vraagje:
- wat voor geheugen kan er in als uitbreiding? Micro sd?
Over BC gesproken, ze hebben een vacature nu:
ik: "hebben jullie de 6280 al?"
verkoper: "eeuuh, niet dat ik weet, ik zal even kijken"
i- "nou, als het goed is hebben jullie hem vandaag binnen gehad"

*loopt naar magazijn*
v- "ja, inderdaad ik heb één zwarte, wil je hem even zien?"
i- "jaaaaah" (orgastisch *stuiter* *stuiter*)
v- "maaarrreeeeh, deze is wel gereserveerd, dus het blijft bij kijken"
*LYNCH*!!!!
Kortom, een vacature bij de belcompany bij mij in de buurt, dus als je nog een baan zoekt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
whoehahahaha geweldig ! die gozer wordt medewerker van de maand !v- "maaarrreeeeh, deze is wel gereserveerd, dus het blijft bij kijken"![]()
*LYNCH*!!!!
Op het SD kaartje staat niet speciaals wel het SD logo dus ik denk geen speciaale meuk
in de user manual (NL) staat ook niet speciaals erover
Heeft hij op z'n laatste dag toch wat bereikt in z'n levenBlaasijzer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:58:
[...]
whoehahahaha geweldig ! die gozer wordt medewerker van de maand !
Ik mocht hem trouwens uiteindelijk ook vasthouden, voelt best lekker aan
Zal ook wel, maar hij durfde het niet met zekerheid te zeggen omdat ik anders misschien weer zou gaan zeuren als hij wel afwijkend wasOp het SD kaartje staat niet speciaals wel het SD logo dus ik denk geen speciaale meuk
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Trouwens nog bedankt voor die 50 euro kortingsbonBlaasijzer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:58:
[...]
whoehahahaha geweldig ! die gozer wordt medewerker van de maand !
Op het SD kaartje staat niet speciaals wel het SD logo dus ik denk geen speciaale meuk
graag gedaan help mensen graag aan een beetje kortingUpbeat schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:09:
[...]
Trouwens nog bedankt voor die 50 euro kortingsbon
Wil je mijn rekeningnummer voor een donatie

Haha neeBlaasijzer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:33:
[...]
graag gedaan help mensen graag aan een beetje korting
Wil je mijn rekeningnummer voor een donatie
Heeft 1 van jullie trouwens nog geprobeerd om iets van filmpjes erop te zetten zoals van een avi bestandje ofzo? Ik krijg de instellingen niet goed om het te converteren...
Nu ben ik wel superbenieuwd wanneer die nieuwe lading komt...

Hij bedoelde dual volltage kaarten. Die de n70 enz nodig hebben.Gonadan schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:20:
MiniSD, maar de verkoper van BC wist niet zeker of het een standaard SD was of dat ze een speciale versie willen zoals die 'andere voltage meuk'
Over BC gesproken, ze hebben een vacature nu:
ik: "hebben jullie de 6280 al?"
verkoper: "eeuuh, niet dat ik weet, ik zal even kijken"
i- "nou, als het goed is hebben jullie hem vandaag binnen gehad"![]()
*loopt naar magazijn*
v- "ja, inderdaad ik heb één zwarte, wil je hem even zien?"
i- "jaaaaah" (orgastisch *stuiter* *stuiter*)![]()
v- "maaarrreeeeh, deze is wel gereserveerd, dus het blijft bij kijken"![]()
*LYNCH*!!!!
Kortom, een vacature bij de belcompany bij mij in de buurt, dus als je nog een baan zoekt.
ik zal even kijken.V Beker schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:57:
Nouja ik heb ook niks meer gehoord van de BC dus wss is iemand nu heeel erg gelukkig met die ene 6280...
Nu ben ik wel superbenieuwd wanneer die nieuwe lading komt...
[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 30-03-2006 09:58 ]
Dat was het inderdaadDaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:57:
[...]
Hij bedoelde dual volltage kaarten. Die de n70 enz nodig hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
EDIT: En uiteraard doet TPG zijn best en bezorgt het gewoon netjes binnen een dag bij mij thuis
[ Voor 25% gewijzigd door CharlieBP op 30-03-2006 12:49 ]
zouden jullie misschien wat filmpjes kunnen posten gemaakt met de 6280. aangezien dit een van de belangrijke kenmerken is ben ik wel heel erg benieuwd naar de resultaten en wat jullie van de film mogelijkheden vinden!.
het liefst filmpjes in de 2 hoogste resoluties.
en laat ook maar weten wat jullie van de film kwaliteit vinden, bijvoorbeeld in vergelijking met de SonyEricsson W900i.
verder Have fun met deze geweldige Phone!
Fly or Die
ik heb ergens een stukje van een film gedownload en dat is een mp4 bestand, echt ontzettend scherp als ik het afspeel op de telefoon.Upbeat schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:48:
[...]
Haha nee
Heeft 1 van jullie trouwens nog geprobeerd om iets van filmpjes erop te zetten zoals van een avi bestandje ofzo? Ik krijg de instellingen niet goed om het te converteren...
Trouwens, ik heb bij mijn bestelling van GSMtrack 2 kortingsbonnen gekregen t.v.w. ieder 25 euro. Deze kan je inleveren bij hun als je een abo afsluit. Iemand interesse hier? ben niet te beroerd om ze event op te sturen heb er zelf weinig aan...
Als je zelf wat gaat converteren, ben ik benieuwd welke instellingen je gebruikt... bitrate etc._GoldStrike_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:56:
[...]
ik heb ergens een stukje van een film gedownload en dat is een mp4 bestand, echt ontzettend scherp als ik het afspeel op de telefoon.
Trouwens, ik heb bij mijn bestelling van GSMtrack 2 kortingsbonnen gekregen t.v.w. ieder 25 euro. Deze kan je inleveren bij hun als je een abo afsluit. Iemand interesse hier? ben niet te beroerd om ze event op te sturen heb er zelf weinig aan...
Bij mij was het beeld van het filmpje helemaal zwart en ik had alleen audio

Gelden ze ook bij een los toestel?_GoldStrike_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:56:
[...]
ik heb ergens een stukje van een film gedownload en dat is een mp4 bestand, echt ontzettend scherp als ik het afspeel op de telefoon.
Dan ben ik wel geïnteresseerd.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
doa s ?DaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:46:
Er schijnen erg veel doa s te zijn in het land met dit toestel. Erg veel mensen hebben er problemen mee, desalniettemin is er nog best veel vraag naar
Dat maakt toch geen kont uit?DaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:46:
Er schijnen erg veel doa s te zijn in het land met dit toestel. Erg veel mensen hebben er problemen mee, desalniettemin is er nog best veel vraag naar
Dn breng je hem gewoon terug.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ben dan ook wel benieuwd waat deze info vandaan komt?.... Niet om jou maar iedereen kan wel iets roepen.DaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:46:
Pura Vida
Ik vind het inderdaad wel opvallend dat we dan hier nog niets gehoord hebbenMaverick2001 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:23:
[...]
Ben dan ook wel benieuwd waat deze info vandaan komt?.... Niet om jou maar iedereen kan wel iets roepen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ook niet met die van mij aan het handjes .....-> checkt <-....... niets aan d ehand hij staat lekker in slaap stand_GoldStrike_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:30:
ook gezien het feit dat er nog niet heel veel van deze telefoons in Nederland zijn op moment. Gelukkig heb ik nog geen problemen met mijn 6280
Edit: zelf met de hele dag kl
afkloppen!!Blaasijzer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:05:
[...]
Ook niet met die van mij aan het handjes .....-> checkt <-....... niets aan d ehand hij staat lekker in slaap stand
Edit: zelf met de hele dag klten met het toestel batt nog steeds vol
Zodra je van die applicatie- of media meuk gaat gebruiken krijg je meestal een flink verbruik
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
support deze telefoon 15fps filmpjes of ook 30fps?
wil namenlijk een mooie multimediatelefoon waar je goed muziek en filmpjes op kan kijken
btw had 'm 28-2 besteld..
If you can't take the heat, get burried!
Idd mee eens.Maverick2001 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:23:
[...]
Ben dan ook wel benieuwd waat deze info vandaan komt?.... Niet om jou maar iedereen kan wel iets roepen.
Ik heb vandaag in 2 filialen gestaan waarn de 6280 een doa was. Heb met meerdere fillialen contact gehad en bij te veel mensen bleek dit jammer genoeg het zelfde. In een geval deed t-mobile het niet eens met de 6280. Er zijn veder geen meldingen gekomen dat dit nog met meer tels zo is.
Moet je ook Orange nemenDaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:09:
[...]
Idd mee eens.
Ik heb vandaag in 2 filialen gestaan waarn de 6280 een doa was. Heb met meerdere fillialen contact gehad en bij te veel mensen bleek dit jammer genoeg het zelfde. In een geval deed t-mobile het niet eens met de 6280. Er zijn veder geen meldingen gekomen dat dit nog met meer tels zo is.
hoeveel mensen hebben hem nu al hier ?
Verwijderd
Ofja, na 10 minuten kapot(en nee, niet gevallen ofzo)
Nouja, morgen maar even naar een Nokia Servicepunt
Mijne is ook binnen. Mooi toestel. Slide mechanisme is best lekker. Samsung is iets beter, maar al met al erg leuk. Er zit inderdaat een hele kleine speling in, maar niks om je zorgen over te maken.
Kan je deze ook op speakerphone zetten, dat had ik zo niet onder de opties gezien tijdens bellen.
Bel kwaliteit vind ik wel een klein beetje gedempt klinken (andere ervaringen?)
Ik heb de instellingen van live opgevraagd en geinstalleerd met zo'n sms, maar ik ben live nog niet op kunnen komen. Anderen wel?
Al met al een mooi toestel. Prachtig scherm.
ola
Werd vanmiddag gebeld dat degene die als eerste op de reserveringslijst stond hem niet meer wou, hij vond hem lelijk...
Nouja ben er heel erg gelukkig mee
Nu alleen nog een manier vinden om mijn SE K700i contacten over te zetten naar mn 6280
Helaas mijne ook DOA nou ja goed dan na 1 dag zat gewoon door mijn menu te scrollen en paf weg wassie....Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:33:
DOAAAAAAAAAAAA
daarna geprobeerd aan te zetten..... flits flits en uit ( ik heb er een filmpje van gemaakt iemand een goed idee waar te hosten of vrijwilligers
ik terug naar de BC vanavond tja, helaas we zouden hem graag willen omruilen maar goed u raad het al er was er maar 1.....
Laat je even weten wat ze bij het Nokia service punt te melden hadden ?????
tnx
ik is wel een beetje verdrietig

edit: hij flitst nu ook niet meer... muerte
[ Voor 5% gewijzigd door Blaasijzer op 30-03-2006 20:16 ]
Ik hoop dat de mijne het blijft doen

anders ik welUpbeat schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:18:
*kruist vingers*
Ik hoop dat de mijne het blijft doenverder geen rare of verdachte dingen gezien
Maar net zoals jij nog niks geks gezien...
wat is jullie sw versie... als ik het goed zag was die van 03.60V Beker schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:24:
[...]
anders ik wel![]()
Maar net zoals jij nog niks geks gezien...
Het is net alsof er een condensator geploft is, het lijkt alsof hij niet genoeg power heeft om op te starten.......
[ Voor 20% gewijzigd door Blaasijzer op 30-03-2006 20:49 ]
10-02-06 staat eronder.
Hopelijk zijn alle toestellen van GSMtrack wel 'normaal', dus dat ze het blijven doen...
ik heb vandaag een paar keer mee gebeld, paar sms'jes verstuurd en ontvangen en gelukkig nog geen problemen gezien.
[edit]
je kan tijdens een gesprek op de bovenste rechter toets drukken voor luidspreker stand (luidspr.)
[ Voor 21% gewijzigd door AJM op 30-03-2006 21:05 ]
ik ook_GoldStrike_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:54:
mijn sw is ook 3.60
10-02-06 staat eronder.
Verwijderd
Ik ben ook zo blij met deze postingVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:04:
whahah wat een flop zeg, al 3 DOA's van Gotters... haha ben blij dat ik een N70 heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik vind deze telefoon echt veel beter eruit zien als de N70, de N70 is te log en te groot vind ik. Wat wel gezegd moet worden is dat de N70 een smartphone is, maar het display van de 6280 is veel en veel scherper.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:04:
whahah wat een flop zeg, al 3 DOA's van Gotters... haha ben blij dat ik een N70 heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ook 3.60, meteen gechecktBlaasijzer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:31:
[...]
wat is jullie sw versie... als ik het goed zag was die van 03.60
Het is net alsof er een condensator geploft is, het lijkt alsof hij niet genoeg power heeft om op te starten.......
Goh wat moet jij blij zijn met je N70Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:04:

nu kun je misschien mooi een nieuw toetsenbord kopen want je ! hangt volgens mijVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:04:
mooi he die mensen die eerst weken lang mee discusieren en kwijlen op deze 6280, maar geen geduld hebben tot de release en dan 2 weken voor ie uitkomt een N70 kopen en vervolgens de 6280 gaan afkraken.
Verwijderd
Tsjah dat ben ik ook_GoldStrike_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:29:
[...]
ik vind deze telefoon echt veel beter eruit zien als de N70, de N70 is te log en te groot vind ik. Wat wel gezegd moet worden is dat de N70 een smartphone is, maar het display van de 6280 is veel en veel scherper.
Maarjah, over paar maandjes verkoop ik deze en koop ik N80 dus opzich vind ik het allemaal best.
Maaruhm, dat gammele slide phone mechanisme achtig geval voelde niet lekker aan... iemand uit mijn omgeving heeft dat ding ook, maar ik erger me gewoon kapot aan gekraak en gegammel. Heeft de N70 ook (klepje waar camera achter schuilt). Zit er over na te denken om dat klepje eraf te schroeven ofzo, maarjah slide-phone kun je moeilijk uit elkaar halen he
Nu maar hopen dat de N80 wel vetter is.
Hmm, kzie nu dat er al kindjes zijn die nuilen om mijn post :
Ik bedoel het niet persoonlijk lieve nerdjes GoTers
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 22:21 ]
Verwijderd
Hehe klopt__REMCO__ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:46:
[...]
nu kun je misschien mooi een nieuw toetsenbord kopen want je ! hangt volgens mij
_GoldStrike_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:05:
offtopic
mooi he die mensen die eerst weken lang mee discusieren en kwijlen op deze 6280, maar geen geduld hebben tot de release en dan 2 weken voor ie uitkomt een N70 kopen en vervolgens de 6280 gaan afkraken.
ola
Verwijderd
Heb ik iets verkeerd ingesteld?
Wordt wel verzonden, alleen hij meldt het niet... Kan gewoon teruggaan, als je kijkt in de verzonden berichten map staat ie er als het goed is gewoon als verzonden bij. Anders even instellingen checken...Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:56:
Kan iemand mij vertellen hoe het kan als ik een smsje reply dat deze niet kan worden verzonden?
Heb ik iets verkeerd ingesteld?
Iemand enig idee hoe ik de voorgeschreven thema's op de meegeleverde MiniSD kopieert naar het vaste telefoon geheugen? Als ik probeer die kaart te benaderen in PC Suite laat hij de bestaande mappen eerst wel zien, maar je mag er niks mee doen.
Muziek overbrengen met USB gaat trouwens best goed en snel... Valt mij alles mee...
En nog steeds de mooie taalfout: "Toetsenblok geblokkeerd"
[ Voor 12% gewijzigd door CharlieBP op 30-03-2006 23:20 ]
je ziet ook trouwens ook in het scherm naast het batterij logo iets verschijnen als je een sms-bericht verzend, daar kan je het dus aan zien.CharlieBP schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:11:
[...]
Wordt wel verzonden, alleen hij meldt het niet... Kan gewoon teruggaan, als je kijkt in de verzonden berichten map staat ie er als het goed is gewoon als verzonden bij. Anders even instellingen checken...
Iemand enig idee hoe ik de voorgeschreven thema's op de meegeleverde MiniSD kopieert naar het vaste telefoon geheugen? Als ik probeer die kaart te benaderen in PC Suite laat hij de bestaande mappen eerst wel zien, maar je mag er niks mee doen.
Volgens mij zijn die thema's beveiligd ofzo, via de telefoon kan je ze namelijk ook niet verplaatsen (of verzenden) als je kijkt in gallerij.
Klopt. Op de thema's en achtergronden op de meegeleverde miniSD kaart zit copyright en er kan dus niks van gekopieerd worden..._GoldStrike_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:24:
Volgens mij zijn die thema's beveiligd ofzo, via de telefoon kan je ze namelijk ook niet verplaatsen (of verzenden) als je kijkt in gallerij.
Verwijderd
Ook als ik kijk in verzonden berichten dan staat het bericht er niet in: hij kan gewoonweg niet verzonden worden, terwijl als ik er een nieuw bericht van maak dan verzend hij wel gewoon._GoldStrike_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:24:
[...]
je ziet ook trouwens ook in het scherm naast het batterij logo iets verschijnen als je een sms-bericht verzend, daar kan je het dus aan zien.
en misschien paar voorbeeld filmpjes?
ben ik erg benieuwd naar namelijk!
Fly or Die
Dat hangt er vanaf wat je terminologie is. Het 'Toetsenblok' is het blok van toetsen. Dus je hele keypadCharlieBP schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:11:
[...]
*knip*
En nog steeds de mooie taalfout: "Toetsenblok geblokkeerd"
T-Mobile heeft mij verteld dat ze hem vandaag binnenkrijgen, dus ik wacht op een telefoontjeDaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:53:
I hate to be right. Jammer genoeg zijn er dus toch overwegend veel doa`s in het land. Binnekort komt trouwens de t-mobile versie uit. Gesimlocked. Hij schijnt in die versie binnnen 2 weken beschikbaar te komen.
Als hij inderdaad gesimlocked is (T-Mobile wist dat nog niet) dan baal ik flink, ik wil m'n nummer houden
Over die DOA's, is er hier iemand waarbij hij wel langer dan één dag is blijven werken?
Ik wil namelijk toch wel graag dat als ik hem haal dat ik er ook wat aan heb
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij mij werkt hij inmiddels bijna een dag, dus heb het volste vertrouwen dat hij het zal blijven doen.Over die DOA's, is er hier iemand waarbij hij wel langer dan één dag is blijven werken?
Is er geen manier om die thema's toch op de telefoon te krijgen(permanent)?... Ga namelijk niet een 64 MB kaartje gebruiken waar vijf mp3tjes op kunnen, wil gewoon mijn gigkaartje gebruiken. Vind sommige thema's van dat kaartje wel leuk namelijk.
Verwijderd
Ik had toch echt begrepen van gsmstore.nl dat de t-mobile versie eerder uit zou komen.....DaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:53:
I hate to be right. Jammer genoeg zijn er dus toch overwegend veel doa`s in het land. Binnekort komt trouwens de t-mobile versie uit. Gesimlocked. Hij schijnt in die versie binnnen 2 weken beschikbaar te komen.
Maar ja de beloofde week 13 zal weer niet gehaald worden .....
Tenzij ze 'm vandaag binnen krijgen en persoonlijk komen brengen
Lees mijn post ook evenVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:20:
[...]
Ik had toch echt begrepen van gsmstore.nl dat de t-mobile versie eerder uit zou komen.....
Maar ja de beloofde week 13 zal weer niet gehaald worden .....
Tenzij ze 'm vandaag binnen krijgen en persoonlijk komen brengen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja hier al bijna 2 dagenGonadan schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:11:
Over die DOA's, is er hier iemand waarbij hij wel langer dan één dag is blijven werken?
Verwijderd
Ja, in Gorinchem... Daar lopen ze altijd een paar maanden achterVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:06:
Ik was gisteravond ff shoppen in Gorinchem, en bij de Belcompany hadden ze hem ook al gewoon binnengekregen. Ik kon er zo eentje meekrijgen, maar ja, ik heb er eentje besteld bij GSM-Shop. Twee vind ik iets te veel van het goede.
Verwijderd
Of bedoel je dat de mensen daar achter lopen, dat zou kunnen natuurlijk.

De mensen inderdaad... Zo ontstaat er een mooi nieuwe telefoons overschot... Iedereen naar Gorinchem!Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:30:
Als ze er een paar maanden achter lopen is het toch vreemd dat tie al wel in de winkels ligt.![]()
Of bedoel je dat de mensen daar achter lopen, dat zou kunnen natuurlijk.
Ik hoop op nog meer ervaringen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb geprobeerd om de mms en gprs-instellingen op te laten sturen via de T-Mobile website, maar ik krijg geen melding oid op m'n telefoon..
Als alles goed gaat heb ik dat vanavond ook. Maar dan moet ik wel snel gebeld worden, ik word al zenuwachtig_GoldStrike_ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:36:
Hebben nog meer mensen hier T-Mobile icm dit toestel?
Ik heb geprobeerd om de mms en gprs-instellingen op te laten sturen via de T-Mobile website, maar ik krijg geen melding oid op m'n telefoon..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Al nieuws ? wat was het bericht bij het service centre ?Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:33:
DOAAAAAAAAAAAA
Verwijderd
Rij eventjes naar Gorinchem zou ik zeggen...Blaasijzer schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:36:
Ik heb even BC gebeld ze hebben geen idee wanneer ze de volgende lading binnen krijgen, dus voorlopig zit ik nog zonder denk ik....
Probeer het via de support site van Nokia... heb ik ook gedaan_GoldStrike_ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:36:
Hebben nog meer mensen hier T-Mobile icm dit toestel?
Inderdaad, bij support kun je voor alle providers in alle landen en alle Nokia telefoons je gegevens naar je telefoon laten sturen. Ideaal.Upbeat schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:15:
[...]
Probeer het via de support site van Nokia... heb ik ook gedaan
Gehaald bij de Phonehouse in Leeuwarden. (was niet de laatste hint hint).
Heerlijk dingetje!
Pura Vida
Zeker, anders wacht je maar tot je provider de telefoon gaat ondersteunen en dat duurt altijd heel langCharlieBP schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:27:
[...]
Inderdaad, bij support kun je voor alle providers in alle landen en alle Nokia telefoons je gegevens naar je telefoon laten sturen. Ideaal.

Dit topic is gesloten.