Klopt, was me ff ontschoten._GoldStrike_ schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:55:
[...]
zoals eerder hierboven al werd vermeld heeft GSMtrack een partij van deze Nokia uit de UK gehaald en dus zijn ze de 1e die 6280 kan leveren.
vrijdag was pas bekend op hun site dat ze hem hadden, de mensen die hem die dag besteld hebben zouden hem dinsdag in huis hebben.Upbeat schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:19:
Zijn er mensen die em al hebben besteld bij gsmtrack?
Weet ik_GoldStrike_ schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:35:
[...]
vrijdag was pas bekend op hun site dat ze hem hadden, de mensen die hem die dag besteld hebben zouden hem dinsdag in huis hebben.
En vanmorgen (ja op zondag ja) e-mail van 2call.
Goedemorgen,
De T-Mobile versie schijnt inderdaad al uitgeleverd te zijn door T-Mobile.
De Nederlandse versie hebben we nog niet, maar we verwachten deze begin
komende week.
dus TUI
Goedemorgen,
De T-Mobile versie schijnt inderdaad al uitgeleverd te zijn door T-Mobile.
De Nederlandse versie hebben we nog niet, maar we verwachten deze begin
komende week.
dus TUI
nieuwe pc samenstellen = leuk
Verwijderd
Ja haha toevallig ik kreeg ook een mail van 2call vandaag op een zondag
Maar ik heb mijn bestelling laten aanpassen inplaats van de 6280 neem ik toch de 3250.
Maar ik heb mijn bestelling laten aanpassen inplaats van de 6280 neem ik toch de 3250.
Heeft iemand een idee wanneer Vodafone het toestel bij een UMTS-abo gaat leveren? Vodafone UK en Vodafone Duitsland leveren 'm al..
ik vind de 6280 een stuk mooier dan de 3250 maar de 3250 heeft dan wel weer symbian pfffff keuzes keuzes..
ik ga toch voor het mooi dan
Wat boeit symbian nou weer? Als de mobi maar goed werkt en er leuk uitzietBlaasijzer schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:30:
ik vind de 6280 een stuk mooier dan de 3250 maar de 3250 heeft dan wel weer symbian pfffff keuzes keuzes..
![]()
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Me vriendin zit momenteel 2 weken in libie en die zei dat iedereen daar loopt met de 6280

Och mogelijkheden om ook navigatie te draaien enzo. Is in ieder geval voor mij de reden om als volgende foon een symbian foon te nemen.Gonadan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:47:
[...]
Wat boeit symbian nou weer? Als de mobi maar goed werkt en er leuk uitziet
Een hele rij microsoft certificeringen.
er zijn ook toepassingen welke werken op JAVA en dan heeft de 6280 wel :
u vraagt wij draaien :
http://www.vdodayton.com/default2_and_fz_menu=mn_2200.aspx
wellicht niet ideaal maar het kan wel
u vraagt wij draaien :
We hadden deze al gevonden, eerder in dit topicBlaasijzer schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:35:
er zijn ook toepassingen welke werken op JAVA en dan heeft de 6280 wel :
u vraagt wij draaien :
Gratis navigatie op je Telefoon
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ben vanmiddag weer es bij de Belcompany geweest...
Die man kon mij melden dat hij nu op hun bestellijst stond, en wel voor deze of volgende week!
Bij mijn weten stond hij eerder nog niet op hun lijst, dus dit zou een goed teken kunnen zijn
Die man kon mij melden dat hij nu op hun bestellijst stond, en wel voor deze of volgende week!
Bij mijn weten stond hij eerder nog niet op hun lijst, dus dit zou een goed teken kunnen zijn
Dat is goed nieuwsV Beker schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:10:
Ben vanmiddag weer es bij de Belcompany geweest...
*legt molensteen en stevig touw weer terug in de schuur*
Dat is inderdaad goed nieuws, binnenkort maar weer eens de stad in
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij BC maar eens vragen wat ut kost met een verlenging Orange 32.50Gonadan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:25:
*legt molensteen en stevig touw weer terug in de schuur*

zal wel duur zijn... dan toch maar 2call bestellen
ik heb de Nokia 6280 vandaag besteld bij GSMtrack en woensdag krijg ik hem thuis is bevestigd.
Ook al is het een import, de telefoon is simlockvrij, zonder logo's en met NL taal en NL T-9 woordenboek en 24 maanden volle Nokia garantie. Het enige verschil is de Engelse handleiding, maar deze wordt voor alle klanten achteraf ook nog een keer zonder kosten nagestuurd in het Nederlands.
Ook al is het een import, de telefoon is simlockvrij, zonder logo's en met NL taal en NL T-9 woordenboek en 24 maanden volle Nokia garantie. Het enige verschil is de Engelse handleiding, maar deze wordt voor alle klanten achteraf ook nog een keer zonder kosten nagestuurd in het Nederlands.
Verwijderd
Zelfde hier, maar mij werd niets verteld van die handleiding enzo, dat ga ik dus nog even regelen._GoldStrike_ schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:48:
ik heb de Nokia 6280 vandaag besteld bij GSMtrack en woensdag krijg ik hem thuis is bevestigd.
ik heb nu toch al zo lang gewacht, wil hem nu eerst vast kunnen houden voor ik hem koop_GoldStrike_ schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:48:
dat van die handleiding las ik op het forum van telecomvergelijker.nl waar een werknemer van GSMtrack dit melde.Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:29:
[...]
Zelfde hier, maar mij werd niets verteld van die handleiding enzo, dat ga ik dus nog even regelen.
Ik had liever ook de 6280 eerst in mijn handen gehad, maar misschien duurt het nog een paar weken voordat ie in de winkel ligt. Alle foto's en ervaringen/reviews hebben mij over de streep getrokken om hem dan toch maar meteen te bestellen.
Al de ervaringen hebben mij er juist van weerhouden om over de streep te kukelen._GoldStrike_ schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:25:
[...]
dat van die handleiding las ik op het forum van telecomvergelijker.nl waar een werknemer van GSMtrack dit melde.
Ik had liever ook de 6280 eerst in mijn handen gehad, maar misschien duurt het nog een paar weken voordat ie in de winkel ligt. Alle foto's en ervaringen/reviews hebben mij over de streep getrokken om hem dan toch maar meteen te bestellen.
Iedereen die ik zag posten zei dat hij 'plasticachtig' was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van de reacties die ik zo al gelezen heb, zijn er inderdaad wat mensen die 'em plastiekachtig vinden, anderen dan weer zeggen dat hij mooi afgewerkt is en 'silky' aanvoelt.
Weet echt niet wat ik er van moet denken, zal pas duidelijk zijn tot ik het ding zelf eens in m'n handen gehad heb!
Weet echt niet wat ik er van moet denken, zal pas duidelijk zijn tot ik het ding zelf eens in m'n handen gehad heb!
al is ie plastiek achtig ik heb nou zo lang gewacht nou zal ik hem hebben ook
Daar heb je ook weer een punt.Blaasijzer schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:56:
al is ie plastiek achtig ik heb nou zo lang gewacht nou zal ik hem hebben ook
Hoe zit het trouwens als je een opzegtermijn van 3 maanden hebt en je sluit een nieuw abo af via bv. gsmtrack?
Wachten ze dan 3 maanden voordat ze iets doen of krijg je pas later een sim?
Bij tfortelecom krijg je de meuk namelijk pas na 3 maanden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ligt er denk ik aan of je weer dezelfde provider neemt. Als je nu je huidige abo opzegt kan je natuurlijk zelf een nieuwe afsluiten bij een andere provider, dan heb je 3 maanden 2 abo's toch?Gonadan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:58:
[...]
Daar heb je ook weer een punt.
Hoe zit het trouwens als je een opzegtermijn van 3 maanden hebt en je sluit een nieuw abo af via bv. gsmtrack?
Wachten ze dan 3 maanden voordat ze iets doen of krijg je pas later een sim?
Bij tfortelecom krijg je de meuk namelijk pas na 3 maanden.
Maar dat kan niet als ik nummerbehoud wil_GoldStrike_ schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:07:
[...]
ligt er denk ik aan of je weer dezelfde provider neemt. Als je nu je huidige abo opzegt kan je natuurlijk zelf een nieuwe afsluiten bij een andere provider, dan heb je 3 maanden 2 abo's toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ik heb ook een jaar geleden bij T-fortelecom een nieuw abo afgesloten bij een andere provider, mijn oude abo heb ik toen opgezegd en T-fortelecom heeft nummerbehoud aangevraagd zodat op de dag dat mijn oude abo afgesloten was ik hetzelfde nummer hield bij het nieuwe abo.
En toen kreeg je je telefoon na die 3 maanden zeker?
Of ging je naar T-mobile?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ik heb net de GSM-Shop gesproken; het is voor 85% zeker dat zij hem volgende week (week 14) kunnen leveren. Waarop ze dat getal baseren weet ik niet, de mevrouw vertelde mij wel dat het komt door een groot aantal fouten in de software van de 6280. Maar dat wisten we al wel zo'n beetje.
hehheheh ja idd, 2Call is nog goedkoper en hier lijkt het erop dat ze alleen de zilvere hebben en ik wil de zwarte. Maar dat wisten we al wel zo'n beetje.
2call heeft hem nog niet op voorraad.
gsmtrack wel, en nog zwart ook
Zeiss Distagon 21 f/2.8
kreeg de telefoon meteen mee, was idd T-MobileGonadan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:52:
En toen kreeg je je telefoon na die 3 maanden zeker?
daar heb je een punt,Gonadan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:48:
2call heeft hem nog niet op voorraad.
2 call 53 €
GSm track 122 €
ik wacht nog wel ff een 1,5 meijer in 2 weken vind ik net ff teveel.
Edit: Bij 2 call is net de levertijd aangepast naar ca. 2 weken
Ik zit toch te denken om over te stappen naar T-Mobile._GoldStrike_ schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:55:
[...]
kreeg de telefoon meteen mee, was idd T-Mobile
Ik hoor namelijk geen negatieve verhalen meer in mijn omgeving.
En dan kan je bij T-for-telecom wel meteen je foon meekrijgen.
En da's nou net wat ik wil
Ik ben alleen bang dat Tft er bakken met geld voor gaat vragen
GSM Track klinkt ook aantrekkelijk maar die wachten tot 1 week voordat je abo overgaat.
*edit, niet bij T-Mobile lees ik net
Moet ik me toch even in verdiepen
[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 28-03-2006 13:02 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
iemand op het forum van telecomvergelijker.nl heeft juist bericht gehad dat 2call vandaag een zending binnen heeft gehad van de 6280 en dat ze morgen beginnen met leverenBlaasijzer schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:56:
[...]
daar heb je een punt,
2 call 53 €
GSm track 122 €
ik wacht nog wel ff een 1,5 meijer in 2 weken vind ik net ff teveel.
Edit: Bij 2 call is net de levertijd aangepast naar ca. 2 weken
BC nog gebeld: ze krijgen er 100 voor 120 filialen
de kleur was onbekend.... ook de prijzen waren onbekend.

Is de datum wel bekend?Blaasijzer schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:55:
BC nog gebeld: ze krijgen er 100 voor 120 filialen
![]()
euhm ja morgen in de winkels.... (sorry vergeten vermelden)
maar het zal dus knokken worden
Ik hoop dat het filiaal hier em krijgtBlaasijzer schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:14:
[...]
Ik heb em gereserveerd staan sinds december
Dus 15 minuten na openingstijd is hij in heel nederland uitverkocht?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk niet dat ze voor openingstijd een levering krijgen... Meestal is dat 's middags. Vorige keer had ik hetzelfde met de 6230... toen werd ik ook pas om 5 uur gebeld dat hij binnen was.Gonadan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:25:
Dus 15 minuten na openingstijd is hij in heel nederland uitverkocht?
wow dat zou echt helemaal te gek zijnBlaasijzer schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:14:
[...]
gelukkig heb ik hem gereserveerd bij de BC... (als tweede dus zal je zien dat we er hier in waalwijk maar één of helemaal geen krijgen
Waarschijnlijk 2, waarvan 1 defecteV Beker schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:57:
[...]
wow dat zou echt helemaal te gek zijn![]()
gelukkig heb ik hem gereserveerd bij de BC... (als tweede dus zal je zien dat we er hier in waalwijk maar één of helemaal geen krijgen)
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
zoiets zal t wel zijn ja...
zou echt iets voor mij zijn
Ik heb hem in Zaandam besteld en sta als eersteV Beker schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:57:
[...]
wow dat zou echt helemaal te gek zijn![]()
gelukkig heb ik hem gereserveerd bij de BC... (als tweede dus zal je zien dat we er hier in waalwijk maar één of helemaal geen krijgen)
ze krijgen zwarte wist hij mij te vertellen
als je naar de site van BC gaat krijg je een kortingsbon van 50 € uitprinten en meenemen geldig tot 31 maart
[ Voor 6% gewijzigd door Blaasijzer op 28-03-2006 15:09 ]
Waar dan op de site?Blaasijzer schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:08:
[...]
Ik heb hem in Zaandam besteld en sta als eerste![]()
ze krijgen zwarte wist hij mij te vertellen![]()
als je naar de site van BC gaat krijg je een kortingsbon van 50 € uitprinten en meenemen geldig tot 31 maart
edit: gevonden
[ Voor 11% gewijzigd door Upbeat op 28-03-2006 15:21 ]
ik kreeg hem op mijn scherm toen ik www.belcompany.nl deed
anders klik hier :
www.belcompany.nl/images/Digital-Voucher.jpg
Ik weet niet of dat mag
anders klik hier :
www.belcompany.nl/images/Digital-Voucher.jpg
Ik weet niet of dat mag

Wat kost het toestel bij BC?
Goeie vraag, zou ik ook wel willen wetenYohan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:36:
Yippie....!Geachte klant,
Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk morgen door TPG post bij u aangeboden worden.
Met vriendelijke groet,
GSMtrack.nl
Jammer dat ik pas zaterdag weer thuis ben... k*twerk...
[ Voor 15% gewijzigd door Da.Rock op 28-03-2006 15:44 ]
Heb net maar weer ff BC gebeld omdat ik het te mooi vond om waar te zijn... 
En voor iig Waalwijk is het ook te mooi om waar te zijn, want de man die ik aan de telefoon kreeg zag hem niet staan op de bestellijst voor morgen... Daar stond nog steeds deze- of volgende week...
Btw Blaasijzer bedankt voor die bon!
En voor iig Waalwijk is het ook te mooi om waar te zijn, want de man die ik aan de telefoon kreeg zag hem niet staan op de bestellijst voor morgen... Daar stond nog steeds deze- of volgende week...
[ Voor 8% gewijzigd door Beeksma op 28-03-2006 15:47 ]
losse verkoop staat volgens het hoofdkantoor op 420 € hoeveel er met verlengingen af gaat geen enkel idee.....Yohan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:36:
Vergelijk hem met een foon van dezelfde prijs en je hebt een aardige benadering
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van de T-Mobile Website:
Ik wil graag T-Mobile Flex bij mijn 6280 nemen. Betekent dit dat functies als beeldbellen straks niet beschikbaar zullen zijn aangezien de 6280 met UMTS werkt (toch?)?Op dit moment werkt T-Mobile aan de opvolger van UMTS: HSDPA (High Speed Downlink Packet Access).
hahahaha mij niet geloven he ????V Beker schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:47:
Heb net maar weer ff BC gebeld omdat ik het te mooi vond om waar te zijn...
in zaandam stond hij ook niet op de bestel lijst, maar ze zeiden dat soms met spoed dingen het nog wel eens binnen kon komen zonder dat het op de lijst stond.
we wachten rustig af hopenlijk krijg ik morgen een belletje
ok nou ik blijf ook hopen... 
iemand misschien een antwoord op mijn vraag hierboven?
Verwijderd
hihihihi,
mijn 6280 via 2call is verzonden, kreeg vanmiddag mail van ze.....................
mijn 6280 via 2call is verzonden, kreeg vanmiddag mail van ze.....................
Beter!!!!!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:49:
hihihihi,
ik wacht morgen ff BC af
Nou voor zover ik weet gebruikt een UMTS mobi gewoon GPRS als er geen UMTS beschikbaar is.V Beker schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:22:
ok nou ik blijf ook hopen...
Maar dat heeft geloof ik te maken met het bereik van UMTS, en niet met wat de provider aanbiedt.
Waar de site van een provider al niet goed voor is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kan 2call wel bellen, maar een hoop mensen zoals ik hebben al maanden geleden besteld. Mijne is nog niet verstuurd, dus ik denk dat jij nog minder kans zal maken.
Blaasijzer schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:56:
[...]
Beter!!!!!!!!
ik wacht morgen ff BC afen anders 2 call ff bellen
ola
Wie niet waagt wie niet wint....
yah schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:03:
Je kan 2call wel bellen, maar een hoop mensen zoals ik hebben al maanden geleden besteld. Mijne is nog niet verstuurd, dus ik denk dat jij nog minder kans zal maken.
[...]
en?? heb je het verlossende telefoontje al gehad dat je hem op mag komen halen?
Geef mij je baas eens aan de telefoon?_GoldStrike_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:55:
Het pakketje van GSMtrack is binnen, alleen zit ik op m'n stage/werk en het pakketje is thuis
Jij hebt vanmiddag vrij!!

Zeiss Distagon 21 f/2.8
ben bezig met een afstudeeropdracht en mag zelf m'n tijden bepalen eigenlijk, daarom ga ik zo naar huisGonadan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:04:
[...]
Geef mij je baas eens aan de telefoon?
Jij hebt vanmiddag vrij!!
Nu je het toch vraagt JA !!!!!!!!V Beker schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:00:
[...]
en?? heb je het verlossende telefoontje al gehad dat je hem op mag komen halen?
hij is binnen bij BC ze kregen er wel 1
en die ligt op me te wachten vanaaf om 17:30 is ie van mij !!!
Verwijderd
Ik ben oprecht blij voor jullie gasten!
Nog een klein weekje en dan heb ik hem ook als het goed is.
Niet stiekum een beetje jaloers.....
Waar haal jij hem vandaan dan?Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:18:
Ik ben oprecht blij voor jullie gasten!![]()
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben ook gebeldddd!!! Door BC
zometeen ophalen!!!
stinkerd ik vanmiddag pasUpbeat schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:29:
Ik ben ook gebeldddd!!! Door BCzometeen ophalen!!!
www.gsm-shop.nl neem ik aan.
Wanneer heb je hem besteld?
Ik heb namelijk nog niets besteld dus heb het gevoel dat het wel even duurt voordat ik hem krijg als ik bestel
ze hebben hem alleen in zilver daar trouwens
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Nee, hiero: http://www.gsmshop.nl/Gonadan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:19:
[...]
www.gsm-shop.nl neem ik aan.
Wanneer heb je hem besteld?
Ik heb namelijk nog niets besteld dus heb het gevoel dat het wel even duurt voordat ik hem krijg als ik bestel
ze hebben hem alleen in zilver daar trouwens
Ik heb hem 3 weken geleden daar besteld, en ik ben de eerste daar. Ze krijgen als het goed is volgende week de eerste paar binnen, hoeveel weet ik niet. En ze hebben hier (zoals je zal zien) juist alleen de zwarte!
Hoe weet jij nou dat je de eerste bent? Heb je dat gevraagd ofzo? 
Ik wacht nog wel even op de reacties, het maakt nu niet meer uit of ik vandaag of morgen bestel
Ik wacht nog wel even op de reacties, het maakt nu niet meer uit of ik vandaag of morgen bestel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb je hem los gekocht?_GoldStrike_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:26:
Mijn eerste bevindingen:
het toestel lijkt heel licht als je hem voor het eerst in je handen hebt zonder accu erin, maar hij is erg mooi. Even wennen aan dat slide-mechanisme, werkt wel prima, mooi groot display echt superkwaliteit.
Paar eerste foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nu weer verder spelen
Zo nee, welke abo en hoeveel was je kwijt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
woei ziet er lekker straks uit_GoldStrike_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:26:
Mijn eerste bevindingen:
het toestel lijkt heel licht als je hem voor het eerst in je handen hebt zonder accu erin, maar hij is erg mooi. Even wennen aan dat slide-mechanisme, werkt wel prima, mooi groot display echt superkwaliteit.
Paar eerste foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nu weer verder spelen
Verwijderd
Nee, dat zei ze uit haarzelf. Ik denk om me gerust te stellen, omdat ik op dat moment volgens mij alweer voor de vijfde keer belde of tie al binnen was.Gonadan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:25:
Hoe weet jij nou dat je de eerste bent? Heb je dat gevraagd ofzo?
Verwijderd
Het is en blijft een geile telefoon._GoldStrike_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:26:
Mijn eerste bevindingen:

los gekocht bij GSMtrackGonadan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:
[...]
Heb je hem los gekocht?
Zo nee, welke abo en hoeveel was je kwijt?
foto's doen het hier niet ligt dat aan mij ?
OOOHHH lalalalalal. Mijne is ook onderweg via 2call.
Vandaag verstuurd. Morgen waarschijnlijk in huis.
Ik heb gelijk ook voor de andere zielen navraag gedaan. Ze schijnen zelfs nog een hele kleine voorraad extra te hebben en ze krijgen morgen weer een levering binnen.
Bestel ze zou ik zeggen.
Ik heb gelijk ook voor de andere zielen navraag gedaan. Ze schijnen zelfs nog een hele kleine voorraad extra te hebben en ze krijgen morgen weer een levering binnen.
Bestel ze zou ik zeggen.

ola
Ok, nu ben ik het zat. Mijn bestelling gaat vandaag nog de deur uityah schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:07:
OOOHHH lalalalalal. Mijne is ook onderweg via 2call.
Bestel ze zou ik zeggen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sturen ze via TPG trouwens? Want dan hoef ik niet thuis te zijn, ligt ie gewoon op het postkantoor

Zeiss Distagon 21 f/2.8
ik zit nu een beetje te experimenteren met de telefoon, maar 1 ding wat ik nog niet kon ontdekken is om de voorste camera ook te gebruiken, ik weet dat je met de N70 kan switchen tussen de voor- en achterste camera...
Het luidspreker geluid is trouwens echt super, enorm luid zelfs bij videoclips of muziekbestanden.
Het luidspreker geluid is trouwens echt super, enorm luid zelfs bij videoclips of muziekbestanden.
Grrrrrr, mijne ligt al thuis in Eindhoven (ook gsmtrack) maar ik zit de komende dagen nog in Amsterdam...._GoldStrike_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:18:
ik zit nu een beetje te expirimenteren met de telefoon, maar 1 ding wat ik nog niet kon ontdekken is om de voorste camera ook te gebruiken, ik weet dat je met de N70 kan switchen tussen de voor- en achterste camera...
Ik heb geen geduld meer....
[ Voor 4% gewijzigd door Da.Rock op 29-03-2006 15:22 ]
haha dat had ik ook, maar toen ik bericht kreeg van thuis dat het pakketje binnen was ben ik toch maar wat eerder naar huis gegaan.Da.Rock schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:21:
[...]
Grrrrrr, mijne ligt al thuis (ook gsmtrack) maar ik zit in Amsterdam....
Ik heb geen geduld meer....
Eindhoven --> Amsterdam duss_GoldStrike_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:23:
[...]
haha dat had ik ook, maar toen ik bericht kreeg van thuis dat het pakketje binnen was ben ik toch maar wat eerder naar huis gegaan.
uurtje op de motor (zonder kenteken platen)
Edit: Sig aangepast
[ Voor 8% gewijzigd door Blaasijzer op 29-03-2006 15:32 ]
Hahaha, heb geen motor dus ik zal wel geduld moeten zien op te brengen tot zaterdag...Blaasijzer schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:30:
[...]
uurtje op de motor (zonder kenteken platen)

Waah ik word gek hier!
Er is r één binnengekomen bij de BC hier, en ik ben nog steeds nr 2 op de reserveringslijst
Nu maar hopen dat nr. 1 m al op internet heeft besteld ofzo
Er is r één binnengekomen bij de BC hier, en ik ben nog steeds nr 2 op de reserveringslijst
Nu maar hopen dat nr. 1 m al op internet heeft besteld ofzo

Belachelij dat ze bij zo'n grrot bedrijf als belcompany maar 1 krijgen terwijl ze bi 2 call veel meer krijgen.
Je kan de voorste camera trouwens zover ik op de engelse fora heb gelezen alleen met beeldbellen gebruiken en nergens anders voor.
Je kan de voorste camera trouwens zover ik op de engelse fora heb gelezen alleen met beeldbellen gebruiken en nergens anders voor.
ola
Als er één van jullie goed bekend is met T-Mobile abonnementen kan die mij dan contacteren op msn of icq? 
Ik wil namelijk even wat zeker weten
Ik wil namelijk even wat zeker weten
[ Voor 17% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2006 15:53 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij is nu ook in de winkel verkrijgbaar
Vandaag binnen gekomen bij de wat grotere telecom winkels.
Zoals?DaannO schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:58:
Hij is nu ook in de winkel verkrijgbaarVandaag binnen gekomen bij de wat grotere telecom winkels.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wow is hij er eindelijk dan
.
Mensen die hem hebben, kunnen jullie iets vertellen over jullie bevindingen?
en weet iemand hoeveel hij kost als je hem lost koopt?
Mensen die hem hebben, kunnen jullie iets vertellen over jullie bevindingen?
en weet iemand hoeveel hij kost als je hem lost koopt?
En wanneer hebben degene die hem hebben besteld ongeveer ?DaannO schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:58:
Hij is nu ook in de winkel verkrijgbaarVandaag binnen gekomen bij de wat grotere telecom winkels.
Nou heb de Belcompany gebeld en die konden mij niet vertellen wanneer de volgende lading over de winkels zal worden verspreid.DaannO schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:58:
Dit topic is gesloten.