Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Minstens twee handen inderdaad, haha!Gonadan schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:28:
[...]
Nou, ik ben een beetje huiverig voor die knopjes zo onderaan de telefoon, als je hem dan gebruikt als hij dichtgeschoven is dan heb je weinig houvast.
Al moet ik zeggen dat als dat zo zou zijn ik inderdaad minstens twee handen zou gebruiken
Komt heus wel goed hoor, ik neem aan dat ze bij Nokia ook onderzoek doen naar 'het vasthouden en het al dan niet lekker in de hand liggen van de diverse modellen'.
bwahahaa, daarom is hij nu al een half jaar uitgesteld, hij hield nog niet lekker vastVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:47:
[...]
Minstens twee handen inderdaad, haha!![]()
Komt heus wel goed hoor, ik neem aan dat ze bij Nokia ook onderzoek doen naar 'het vasthouden en het al dan niet lekker in de hand liggen van de diverse modellen'.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn..DaannO schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:43:
[...]
Mogelijkheden zijn super, ook al heb ik het nie zo op nokia, maar het zag er goed uit. Het is vooral het uiterlijk en de vormgeving. Ik vind hem niet solide aanvoelen en een beetje raar in de hand liggen. Ik weet niet pcies wat het is, maar vind het gewoon niet veel aan
Ik hoop dat dat nog veranderd gaat worden, aangezien ik een proto in mijn handen heb gehad, maar dat is afwachten. Voor nu is mijn mening hetzelfde als die van DaannO
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Wat moet ik me daarbij voorstellen?Giox schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:12:
[...]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn..
Ik hoop dat dat nog veranderd gaat worden, aangezien ik een proto in mijn handen heb gehad, maar dat is afwachten. Voor nu is mijn mening hetzelfde als die van DaannO
Is hij een beetje plastic-achtig? Dat je zo'n speelgoed gevoel krijgt?
Zoals de 3310 nu aanvoelt? (wat zijn we tegenwoordig verwend
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nieuwe pc samenstellen = leuk
Blaasijzer schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:02:
anders hebben ze bij de Halfords van die anti slip matjes dan plak je die eropdan kan hij niet meer weg glibberen
Of je smeert em licht in met behangplaksel.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Wolle wanten en dan een strook klitteband op je telefoon plakken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, een beetje te plasticachtig... Het slide systeem is ook niet echt echt stevig, zoals dat vaak wel het geval is bij Samsungs. Tevens is de afwerking niet echt je_van_het... Maar wat ik al zei, dat van mij was een prototype, dus mogelijk dat dat nog gewijzigd gaat wordenGonadan schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:31:
[...]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Is hij een beetje plastic-achtig? Dat je zo'n speelgoed gevoel krijgt?
Zoals de 3310 nu aanvoelt? (wat zijn we tegenwoordig verwend)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Bah, daar heb ik juist zo'n hekel aanGiox schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:30:
[...]
Ja, een beetje te plasticachtig... Het slide systeem is ook niet echt echt stevig, zoals dat vaak wel het geval is bij Samsungs. Tevens is de afwerking niet echt je_van_het... Maar wat ik al zei, dat van mij was een prototype, dus mogelijk dat dat nog gewijzigd gaat worden
Ik hoop dat het inderdaad een brak prototype was en dat ze dat nog drastisch veranderen, anders moet ik toch echt een andere gaan uitzoeken
Het is nu echter wel zeker, ik ga hem eerst voelen in de winkel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kwam gisteren uit londen en op schiphol hebben ze een nokia winkel. even na gevraagt en wat blijkt nu. Er zit schot in de zaak.
Nokia Zweden heeft de teleffon vrij gegeven.
op www.nokia.nl/nl/ staat hij ook al op de voor pagina.
Maar even over de nokia winkel op schiphol.
Deze aardige man had mij goed te woord gestaan en kon mij vertellen dat deze 24 maart 2005 bij in de winkel zou liggen. had ook net de brief van nokia gehad (vrijdag 17 maart) hij was zelfs zo aardig dat ik de brief ik mocht zien.
Hierin stond ongeveer dat de telefoon maandag 20-03 verscheept zouden worden en dat ze hoopte dat deze rond 24-03 in de winkels konden liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door CharlieBP op 21-03-2006 12:46 ]
Kijk, dat noem ik goed nieuws!!CharlieBP schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:40:
Op een ander forum meldt iemand het volgende:
[...]
Aangenomen dat de poster 2006 bedoelt, anders is er niet veel waarde aan te hechten
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ik snap er echt helemaal niks meer van. Hij vertelde mij ook dat deze telefoon ENORM hot is. Nou, dat geloof ik graag...
IK WIL HEM, IK WIL HEM, IK WIL HEM!!!
Nou dat hoop ik niet, als half nederland er mee loopt wordt ik er ook niet blij vanVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:31:
*knip*
Ik snap er echt helemaal niks meer van. Hij vertelde mij ook dat deze telefoon ENORM hot is.
*knip*
Zeiss Distagon 21 f/2.8
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/index.html
Verwijderd
Dat maakt mij dus echt niks uit hoor. Als de telefoon goed is en er mooi uitziet vind ik het prima. Het feit dat veel mensen hem vervolgens ook kopen kan je ook opvatten als een compliment voor de telefoon in kwestie.Gonadan schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:55:
[...]
Nou dat hoop ik niet, als half nederland er mee loopt wordt ik er ook niet blij van
Dan is hij goed en ziet er mooi uit en is uitverkocht!!Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:52:
[...]
Dat maakt mij dus echt niks uit hoor. Als de telefoon goed is en er mooi uitziet vind ik het prima. Het feit dat veel mensen hem vervolgens ook kopen kan je ook opvatten als een compliment voor de telefoon in kwestie.
Moet ik nog langer wachten
Ik vind het een beetje raar dat nokia.nl weigert zijn datum te updaten
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 21-03-2006 15:05 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
join the clubweigert zijn datum te updaten
Wat heb ik een medelijden met jullie, ik heb die telefoon pas net ontdekt.
Ben meteen verliefd geworden en krijg nu al suicidale neigingen van die vage uitstelpraktijken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Andere optie is dat ik wacht maar dan word 't pas week 15 ....
Dus toch maar voor de T-Mobile versie gekozen
van wie kreeg je dat mailtje dan van t-mobile zelf ?Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:36:
Ik krijg net een mailtje dat als ik voor de t-mobile versie kies dat ie dan in week 12/13 leverbaar is. Zij nemen de 6280 rond die tijd op in hun portfolio.
Andere optie is dat ik wacht maar dan word 't pas week 15 ....
Ik wacht dan wel tot week 15 zo'n t-mobile kermis ding hoef ik niet, gewoon de eigen O.S van nokia zonder enige commercieele toevoegingen !
Verwijderd
Amen.Blaasijzer schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:45:
[...]
Ik wacht dan wel tot week 15 zo'n t-mobile kermis ding hoef ik niet, gewoon de eigen O.S van nokia zonder enige commercieele toevoegingen !
Welke provider gaan jullie erbij nemen dan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
daar wil ik van af, ik zat aan Hi te denken, die hebben een mooie bundel.
Alleen moet ik me misschien wat in UMTS verdiepen om te kijken of vodafone niet een goede optie is
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goed netwerk ja, maar het is ook iets duurder.
En ik ben nog nooit verder gekomen dan bellen en SMS'en
Hoe zit het dan met MMS? Ben 'n echte hollander
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
http://www.vodafone.nl/Gonadan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:32:
[...]
Hoe zit het dan met MMS? Ben 'n echte hollander
Ik let uiteraard ook op de centjes, maar als ik iets uitgeef wil ik er ook iets goeds voor terug. Daarom Vodafone.
Het enige voordeel van UMTS dat ik zie is dat ze het zo erg promoten dat je abo lekker goedkoop wordt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Alleen hangt het er nog een beetje van af of die 6280 niet tegen valt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Die valt niet tegen.Gonadan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:13:
Alleen hangt het er nog een beetje van af of die 6280 niet tegen valt.
Dat hoop ik ook, maar ik ga toch wachten totdat ik hem in de winkel kan vasthouden.
Dus ik moet nog even volhouden.
En dan zal ik hem wel via internet moeten bestellen als ik hem betaalbaar wil hebben
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
geen UMTS abo en geen 6280 te bestellen
lekker trouwens dat je door UMTS extra minuten/sms krijgt maar je foon is wel sneller leeg
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van gsmshop: Door onduidelijkheid van de levertijd kan dit toestel op dit moment niet besteld worden.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:25:
[...]
Hoe bedoel je dat? Ik heb hem daar gewoon besteld hoor.
En ze hebben geen UMTS abo's, erg jammer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Geen UMTS-abbo's? Kan dat dan niet later gewoon via Vodafone geregeld worden?
De gewone abo's zijn bv. 22.50 en 27.50 en de UMTS is 25.00 (eutjes uiteraard).
Maar bij die UMTS krijg je in verhouding een veel grotere bundel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Mailtje kreeg ik van gsmstore.nl, die hadden overleg gehad met hun contactpersoon bij t-mobile.Blaasijzer schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:45:
[...]
van wie kreeg je dat mailtje dan van t-mobile zelf ?
En wat betreft de toevoegingen, op m'n t-mobile 6600 zat alleen maar een theme van t-mobile en een screensaver waar ik niet echt veel last van had. Weet niet welke meuk ze op de 6280 zetten ?
Voor de rest nooit problemen met t-mobile gehad, al vanaf de BEN periode een abbo.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Deels mee eens.
Ik leg de schuld bij het uitstel van de levering
Is er ondertussen al iemand anders die hem heeft kunnen vasthouden?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Orange aan de telefoon om te vragen hoe het is met mijn telefoon en abbo, dus ik zeggen.
Komt hij aan heeft u de 6111 al als alternatief bekeken ?
Euhmmm ik: heeft u al eens naar de spec's gekeken ? lees anders even de review op GSM Arena dan weet u waarom ik dit niet als alternatief beschouw.
Volgens hem stond hij bij hun nog niet op de acessiore lijst wat in zou houden dat het minimaal nog 1 maand zou duren voordat hij er zou zijn
Ik hoop maar dat ze daar achter lopen met hun lijstjes
Onder het mom van: die kun je toch ook uitschuiven?Blaasijzer schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:20:
hahahhaha even een lolletje tussendoor.
Orange aan de telefoon om te vragen hoe het is met mijn telefoon en abbo, dus ik zeggen.
Komt hij aan heeft u de 6111 al als alternatief bekeken ?
Bij de Orange shop in Leeuwarden vertelde men mij trouwens dat de 6111 een 'damestoestel' is.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
of zal dit een exclusieve deal met T-mobile zijn ? en dat de rest hem later krijgt.... iemand enig idee hoe dit werkt ?
Ik kan me niet voorstellen dat T-mobile hem eerder heeft terwijl ze ook nog eens in de telefoon hebben zitten sleutelen. Het lijkt mij logischer dat de 'onbewerkte' versies eerder te krijgen zijnBlaasijzer schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:06:
Ik hoop dan dat de "rest" hem binnenkort ook krijgt
of zal dit een exclusieve deal met T-mobile zijn ? en dat de rest hem later krijgt.... iemand enig idee hoe dit werkt ?
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:03:
[...]
Dat moet je me toch eens een keertje uitleggen...
waar heb je het over?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Dat lijkt mij dus ook. Volgens de man In de Nokia-store zou de telefoon vandaag zelfs al in de winkels moeten liggen (zie paar postst terug). Nou, dat lijkt me toch wel errug sterk.Gonadan schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:11:
[...]
Het lijkt mij logischer dat de 'onbewerkte' versies eerder te krijgen zijn
Dan zullen wellicht vandaag of morgen de eerste zich melden met het toestel in bezitVolgens de man In de Nokia-store zou de telefoon vandaag zelfs al in de winkels moeten liggen
Verwijderd
"zucht" Was ik er daar maar één van...Blaasijzer schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:23:
[...]
Dan zullen wellicht vandaag of morgen de eerste zich melden met het toestel in bezit
Ik heb gister nog eens goed gekeken naar wat foto's van het toestel, en ik vind het design er écht gelikt uit zien moet ik zeggen!
Helemaal mee eens, gaan jullie ook voor zwart? Ik vind die toch wat mooier denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:43:
[...]
"zucht" Was ik er daar maar één van...![]()
Ik heb gister nog eens goed gekeken naar wat foto's van het toestel, en ik vind het design er écht gelikt uit zien moet ik zeggen!
Ik hoop alleen dat dat zwarte niet te '3310-achtig' aanvoelt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
http://www.mobilbladet.dk...mplate=slideshow&iid=2156
ik heb nu een wit zilvere 6230 en nu eens een ander "kleurtje"
Dat 3'tje was toch van het testnetwerk ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:55:
Ik ga sowieso ook voor zwart inderdaad, vind die kleur er het mooiste voor. Op veel van die foto's die er tot nu toe van verschenen zijn zie je op de achterkant een 3-tje staan. Weet iemand waarvoor dat dient? Dat vraag ik me nou al een tijdje af.
Zoiets zag ik tenminste toen ik de vorige 20 pagina's van het topic aan het lezen was
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar zag ik hetSur_G schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:17:
Ik heb gister nog met de 6280 kunnen spelen. Niet in Nederland maar in Denemarken. Het was wel de operator versie van het netwerk "3". Eerste indruk, hij is toch wat groot en de nieuwe UI is toch wel wennen. Maar dat is altijd zo met veranderingen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Three" is een Provider zoals Vodafone...Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:55:
Ik ga sowieso ook voor zwart inderdaad, vind die kleur er het mooiste voor. Op veel van die foto's die er tot nu toe van verschenen zijn zie je op de achterkant een 3-tje staan. Weet iemand waarvoor dat dient? Dat vraag ik me nou al een tijdje af.
Zij hebben deze telefoon al een aantal maanden exclusief beschikbaar voor hun klanten. Ze zijn in ieder geval actief in GB en Australie maar helaas dus niet in Nederland..
Ik zou zeggen kijk en kijk zelf even..Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:06:
Een aantal maanden al zelfs? Toe maar. Flinke abbo-kosten bij hun neem ik aan?
[ Voor 11% gewijzigd door Da.Rock op 23-03-2006 12:20 ]
Verwijderd
Direct uit voorraad leverbaar.
Als jij hem nou besteld en hier je ervaringen post.
Goed idee?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De 6270 wel ja... 6280 staat er niet bij op die website
pfff ik kreeg het bijna warmCharlieBP schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:37:
[...]
CharlieBP schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:37:
[...]
http://www.gsmtrack.nl/in...&action=toestellos&id=250
Verwijderd
hahhaha de link is er al nu het toestel nog zullen ze denkenVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:21:
Ik heb GSMtrack net gesproken en die vertelden mij dat die link niet vrijgegeven mag worden eigenlijk en dat deze informatie dus onjuist is.
laat maar komen zou ik zeggen !Blaasijzer schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:19:
[...]
hahhaha de link is er al nu het toestel nog zullen ze denken
Als je hun bestelformulier compleet invult dan hebben ze genoeg gegevens om een kopie van je ID-kaart uit te printen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
heb je ook contact met ze gehad of ze hem werkelijk op voorraad hebben?Leviathan22 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:03:
hij is uit bij GSM track......! ook te bestellen als los toestel!! veel plezier mensen!
Kan niet lang meer duren
Zeiss Distagon 21 f/2.8
bij GSm track kost hij met verlenging 122€ en bij 2call 53€ ik wacht dus nog wel ffCharlieBP schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:55:
Schijnt dat GSMTrack een zootje UK imports op de kop heeft getikt met laatste software en simlockvrij... Ze hebben tevens IMEI nummers gecheckt en geven zodoende volledige garantie op deze toestellen... Nederlandse release bij andere winkels laat dus nog steeds op zich wachten....
Als je 24 maanden kiest heb je dat probleem nietBlaasijzer schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:34:
[...]
bij GSm track kost hij met verlenging 122€ en bij 2call 53€ ik wacht dus nog wel ff
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kijk en das nou net niet wat ik wilGonadan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:04:
[...]
Als je 24 maanden kiest heb je dat probleem niet
Waarom niet? Wil je over een jaar alweer een nieuwe mobi dan?
Lekker nuttig om er nu zoveel moeite voor te doen dan
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Dit kreeg ik net in mijn mail. Zou het echt zo zijn
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Waarschijnlijk omdat hij niet 2 jaar aan een contract vast wil zitten.Gonadan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:14:
[...]
Lekker nuttig om er nu zoveel moeite voor te doen dan![]()
In de telecomwereld veranderen de tarieven regelmatig. Het is best mogelijk dat je over een jaar weer kunt overstappen op een veel goedkoper abonnement.
Ik kies ook altijd voor jaar- in plaats van tweejaars-contracten.
Dat valt voor mijn type abo's tegen. Ik heb altijd al een redelijk lage bundel, en doe geen rare dingen als i-mode of dat soort ongein. Dus ik heb er niet zo'n last van om 2 jaar vast te zitten.Yohan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:42:
[...]
Waarschijnlijk omdat hij niet 2 jaar aan een contract vast wil zitten.
In de telecomwereld veranderen de tarieven regelmatig. Het is best mogelijk dat je over een jaar weer kunt overstappen op een veel goedkoper abonnement.
Ik kies ook altijd voor jaar- in plaats van tweejaars-contracten.
Alleen als je telefoon tussentijds overlijdt ben je de sjaak
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ik doe nou ook al bijna 2 jaar met mijn 6230 maar wil me er gewoon niet 2 jaar aan vast zettenGonadan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:14:
[...]
Lekker nuttig om er nu zoveel moeite voor te doen dan![]()
en wellicht voordeliger overstappen o.i.d en om nou te zeggen dat ik echt zuinig ben op mijn tel.... ja de eerst paar weken ja
Edit : ik kreeg dat mailtje van nieuwe mobiel ook het zal toch niet echt los gaan nu ?
[ Voor 27% gewijzigd door Blaasijzer op 24-03-2006 15:23 ]
Verwijderd
Beste *,
wij hebben van Nokia doorgekregen dat het toestel in week 14 of 15 verwacht wordt, maar het is best mogelijk dat nokia weer eens zal uitstellen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
hehehe, gezien die cynische sneer worden de telecomwinkels het ook een beetje zatVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:30:
Dit kreeg ik vandaag nog gemaild van Sitel.nl:
Beste *,
wij hebben van Nokia doorgekregen dat het toestel in week 14 of 15 verwacht wordt, maar het is best mogelijk dat nokia weer eens zal uitstellen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ohh nu al ????Gonadan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:43:
[...]
hehehe, gezien die cynische sneer worden de telecomwinkels het ook een beetje zat
dat komt zeker niet door ons omdat wij ze maarblijven mailen toch
http://www.kieskeurig.nl/...09D85C12570B600324A9E.htm
zoals eerder hierboven al werd vermeld heeft GSMtrack een partij van deze Nokia uit de UK gehaald en dus zijn ze de 1e die 6280 kan leveren.
Dit topic is gesloten.
![]()