grappig dat hij daar al 10€ in de aanbieding is...._GoldStrike_ schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:46:
op Bol.com vond ik dit
Nokia 6280 Zwart (T-Mobile SIM-locked)
bol.com prijs: € 379,95
Levertijd:
5-7 werkdagen
klik
Op de flash site van Club Nokia bij de Videotones sectie wordt hij zelfs als decoratie gebruikt van de hele videotone demonstratie(waar je voorbeelden van videotones kunt zien)... Dus neem aan dat hij wel geschikt is...Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:32:
[...]
Maar vervolgens staat ie niet bij de compatibel phones bij de Video Tones, maw hij is niet geschikt voor Video Tones??
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/ClubNokia/index.html
Staat er inderdaad niet bij:
N70
3230
6260
6680/6681
6670
7610
Vreemd dat ze em er dan wel naast zetten... Zal nog wel geupdate worden neem ik aan... Lijkt me dat videotones wel een optie is...
GSMExpress meldt overigens het volgende op hun website sinds vandaag(voorheen stond er: wordt uitgeleverd vanaf eerste week maart):
"Leverbaar vanaf april ivm vertraging fabrikant."
[ Voor 29% gewijzigd door CharlieBP op 14-03-2006 14:13 ]
Verwijderd
Ben bang van niet, hij staat alleen bij de True TonesCharlieBP schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:08:
Vreemd dat ze em er dan wel naast zetten... Zal nog wel geupdate worden neem ik aan... Lijkt me dat videotones wel een optie is...
Als ze daar net zo vlot mee zijn als met de rest hij staat nog steeds op leverbaar Q4 2005[b]... Zal nog wel geupdate worden neem ik aan... Lijkt me dat videotones wel een optie is...

nieuwe pc samenstellen = leuk
Ik kreeg nog een andere e-mail van Club Nokia...Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:32:
[...]
Maar vervolgens staat ie niet bij de compatibel phones bij de Video Tones, maw hij is niet geschikt voor Video Tones??
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/ClubNokia/index.html
edit
[ Voor 10% gewijzigd door Upbeat op 14-03-2006 16:26 ]
Verwijderd
Niet zo slim om jouw Club nokia id hier op te gooien!!!! alex_portegiesUpbeat schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:11:
[...]
Ik kreeg nog een andere e-mail van Club Nokia...
..........................................................![]()
Ik kan je zo af melden voor Club Nokia etc etc.............
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 16:28 ]
Wees eens zo aardig om ook ff je post aan te passen 

edit:
dank u
dank u
[ Voor 19% gewijzigd door Upbeat op 14-03-2006 16:29 ]
Verwijderd
Bij deze.............Upbeat schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:27:
Wees eens zo aardig om ook ff je post aan te passen
edit:
dank u
Als ik die link open dan zie ik niet mijn gegevens, vandaar de fout
Wat stond er in dan?Upbeat schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:11:
[...]
Ik kreeg nog een andere e-mail van Club Nokia...
edit
Wel videoringtones?
[ Voor 7% gewijzigd door Da.Rock op 14-03-2006 17:40 ]
leverdatum ???
Afgelopen dagen in Stockholm geweest. De 6280 is daar werkelijk overal te koop. Elke gsm-shop heeft 'm op voorraad, vaak met leuke extra's voor een superprijs.
Voorbeeld: 6280 + mini SD 512 MB en Koss headset voor 4490 SEK (abbo-vrij)
En ja, het toestel is daar heel populair. Zaterdagavond in een hippe kroeg zat er zo'n lekker blond zweeds ding
naast mij op de bank continue te sms-en met haar 6280. Jammer genoeg wist ze niet hoe je er foto's mee kon maken of MMS-en (tja, blond).
Voorbeeld: 6280 + mini SD 512 MB en Koss headset voor 4490 SEK (abbo-vrij)
En ja, het toestel is daar heel populair. Zaterdagavond in een hippe kroeg zat er zo'n lekker blond zweeds ding
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Eindelijk! Ik heb hem binnennn!! 
(de folder)
(de folder)
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Je deed me even opveren uit mijn stoelYohan schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:05:
Eindelijk! Ik heb hem binnennn!!

maar helaas....
bijzonder vermakelijk. NOT NOT
ola
in deze discussiegroep van Google lees ik dat er wel redelijk snel stof achter het frontje komt en een manier om het frontje los te krijgen
hier
hier
crashtestdummy had je ook beetje de afmetingen kunnen zien? Lijkt ie even groot als de SE W800i?
Neem risico's in wat jij geloofd
http://forums.mobileburn....php?p=114323&postcount=10
dit is de werkelijke link om m los te halen.
dit is de werkelijke link om m los te halen.
ola
Vergeleken met de W800i weet ik niet.Tynos schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:44:
crashtestdummy had je ook beetje de afmetingen kunnen zien? Lijkt ie even groot als de SE W800i?
Hij lijkt erg groot, maar dat komt door het grote scherm in verhouding met de rest.
Ik heb nu een 6230 en die is exact even groot (zowel lengte, breedte als hoogte).
Bij een mediamarkt achtige zaak hadden ze een dummy liggen. Daar schoof direct de boven van de onderkant af, dus dat was even minder. Maar later even bij een gsm-shop een echte mogen bewonderen. Daar straalde de degelijkheid wel van af.
kijk das goed nieuws !crashtestdummy schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:25:
[...]
Maar later even bij een gsm-shop een echte mogen bewonderen. Daar straalde de degelijkheid wel van af.
Verwijderd
Hmmmm misschien iets minder nieuws?
Bij 2call stond de telefoon altijd als:
Leverbaar vanaf maart/april, simlock vrij
vanaf deze week staat er:
Leverbaar vanaf april/mei, simlock vrij
Kunnen jullie helpen om mijn humeur terug te krijgen
?
Kunnen jullie helpen om mijn humeur terug te krijgen

Ik denk dat ze na al dat uitstel voor een veilige leverdatum hebben gekozen, kan me niet voorstellen dat ie pas in mei uitkomtVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:36:
Kunnen jullie helpen om mijn humeur terug te krijgen?
Verwijderd
Nee, maar kan wel dit zeggen : get a life.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:36:
Kunnen jullie helpen om mijn humeur terug te krijgen?
Je kunt je wel blíjven doodstaren op die site's... Het schiet toch niet op! Ik ga daarom gewoon voor de N70.... You should do the same.. of een ander model, bespaar je zelf de stress mijn zoon!
Verwijderd
Ja ik weet het, het schiet echt niet op. Maar ik wil gewoon graag deze gsmVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:53:
[...]
Nee, maar kan wel dit zeggen : get a life.
Je kunt je wel blíjven doodstaren op die site's... Het schiet toch niet op! Ik ga daarom gewoon voor de N70.... You should do the same.. of een ander model, bespaar je zelf de stress mijn zoon!
De N70 is ook zeker een mooi ding, maar wel weer een eurootje of 100 duurder. Ook ben ik wel gecharmeerd van de 640x480-film-resolutie, volgens mij heeft alleen de 6280 dat.
We wachten gewoon verder.
Verwijderd
hehe jah tis jouw keuze idd... ik heb iig geen geduld meer :d btw, in reviews staat dan wel weer dat het op 640x480 filmen niet zóveel zin heeft aangezien het weinig fps heeft.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:38:
[...]
Ja ik weet het, het schiet echt niet op. Maar ik wil gewoon graag deze gsm.
De N70 is ook zeker een mooi ding, maar wel weer een eurootje of 100 duurder. Ook ben ik wel gecharmeerd van de 640x480-film-resolutie, volgens mij heeft alleen de 6280 dat.
We wachten gewoon verder.
succes met verder w8en
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 05:28 ]
Je weet, mijn zoon: wie het laatst wacht...
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
wordt er behoorlijk sjaggie van
Verwijderd
Contact gehad met Nokia:
"De Nokia 6280 is wederom door omstandigheden in Finland vertraagd en wordt nu week 18/19/20 op de Nederlandse markt verwacht"
"De Nokia 6280 is wederom door omstandigheden in Finland vertraagd en wordt nu week 18/19/20 op de Nederlandse markt verwacht"

Wat bezielt die Nokia-lui toch 
Zóveel bugs zaten er toch nou ook weer niet in?
Zóveel bugs zaten er toch nou ook weer niet in?
Ik snap er even niks van. Er heeft hier iemand in nederland een echte bewonderd in de winkel en hij wordt uitgestels? Hoe kan dat nou. He Crashtestdummy, waar heb je m in het echt gezien dan?
ola
Verwijderd
AuwVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:52:
Contact gehad met Nokia:
Je advies begint steeds beter te klinkenHet schiet toch niet op! Ik ga daarom gewoon voor de N70.... You should do the same.. of een ander model, bespaar je zelf de stress mijn zoon!
Verwijderd
yah schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:50:
Ik snap er even niks van. Er heeft hier iemand in nederland een echte bewonderd in de winkel en hij wordt uitgestels? Hoe kan dat nou. He Crashtestdummy, waar heb je m in het echt gezien dan?
In Stockholm dus!crashtestdummy schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:33:
Afgelopen dagen in Stockholm geweest. De 6280 is daar werkelijk overal te koop. Elke gsm-shop heeft 'm op voorraad, vaak met leuke extra's voor een superprijs.?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 10:58 ]
Belachelijk !
ik ga op zoek naar wat anders
ik ga op zoek naar wat anders
Is * yohan de enige die geduldig blijft wachten?
Het zal mij benieuwen, ik heb hem 14 maart besteld bij bol.com en de levertijd staat nog steeds op 5-7 werkdagen...
Verwijderd
Kerel, denk na... Als Nokia (leverancier dus) uitsteld, denk je dan echt dat je je telefoon krijgt? Die dingen worden heus niet bij Bol zelf gefrabriceerd ofzo._GoldStrike_ schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:12:
Het zal mij benieuwen, ik heb hem 14 maart besteld bij bol.com en de levertijd staat nog steeds op 5-7 werkdagen...
Heb inmiddels de 6111 en de Razr in bezit omdat ik niet langer kon wachten maar de 6280 zal zeker toegevoegd worden aan de collectie..
[ Voor 9% gewijzigd door Da.Rock op 16-03-2006 11:50 ]
Nou ik blijf ook wel wachten maar niet lang meer... mijn geduld raakt een beetje op!
Verwijderd
Rij ik gister van huis weg, stopt er een busje van de PTT bij ons huis. Zie ik nog net een postbode met een pakketje richting onze deur lopen. En warempel, hij belt inderdaad bij ons aan!!! 
Is het kleding voor m'n moeder...
Is het kleding voor m'n moeder...

haha, ik blijf rustig afwachten. Ik gebruik al meer dan 14 maanden een reserve telefoon se t105. Ik kan die 2 of 3 weekjes nog wel afwachten.
ola
Precies.yah schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:18:
haha, ik blijf rustig afwachten. Ik gebruik al meer dan 14 maanden een reserve telefoon se t105. Ik kan die 2 of 3 weekjes nog wel afwachten.
6510's zijn ook niet kapot te krijgen. Ik heb dus helemaal geen haast.
Enne.. het hebben van de zaak, is het einde van 't vermaak
Verwijderd
Mooi gesproken! Ik wacht ook net zo lang totdat ik hem heb. Waarom een andere telefoon nemen als je juist deze wil hebben? En tja, die N70, ik vind het een lelijk, lomp ding. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Ik wil gewoon de 6280, niet alleen om z'n opties, maar ook om z'n vormgeving. Toen ik hem zag, wist ik het gewoon: die wil ik hebben. Tis net als met vrouwen zeg maar.
Ik wil gewoon de 6280, niet alleen om z'n opties, maar ook om z'n vormgeving. Toen ik hem zag, wist ik het gewoon: die wil ik hebben. Tis net als met vrouwen zeg maar.
Verwijderd
Tsjah boeieVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:46:
Mooi gesproken! Ik wacht ook net zo lang totdat ik hem heb. Waarom een andere telefoon nemen als je juist deze wil hebben? En tja, die N70, ik vind het een lelijk, lomp ding. Maar dat is natuurlijk mijn mening.![]()
Ik heb liever drie jaar een telefoon die ik echt mooi vind, dan drie maanden een telefoon 'omdat ik zo nodig weer een nieuwe moet'.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:49:
[...]
Tsjah boeiehaha kbedoel over 8 maandjes heb ik toch wel weer een nieuwe foon, maybe dan een nokia 6280 of opvolger ervan. Snap niet dat mensen zich hier zo druk maken, telefoontje hou je net een jaartje... (meeste hier iig wel) Als je dan in december een andere had genomen, zou je theoretisch gezien over 8 maandjes alweer een nieuwe mogen uitkiezen (n80 misschien?).
Verwijderd
Dat bedoel ik.Yohan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:08:
[...]
Ik heb liever drie jaar een telefoon die ik echt mooi vind, dan drie maanden een telefoon 'omdat ik zo nodig weer een nieuwe moet'.
Verwijderd
Voor iIeder wat wilsYohan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:08:
[...]
Ik heb liever drie jaar een telefoon die ik echt mooi vind, dan drie maanden een telefoon 'omdat ik zo nodig weer een nieuwe moet'.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 15:00 ]
Verwijderd
De Nokia 6270 Beperkt leverbaar bij de BelCompany
kleur: Bruin en blauw/zilver
Beperkt leverbaar bij de BelCompany
toch gek niet leverbaar in de BNL en dan 1 v/d grotere dealers gaat hem verkopenVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:37:
De Nokia 6270 Beperkt leverbaar bij de BelCompany
die 3250 heeft geen flits
[ Voor 6% gewijzigd door Blaasijzer op 16-03-2006 20:47 ]
Stockholm.yah schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:50:
Misschien toch nog maar even op en neer vliegen? Retourticket was 2 eurocent (ja, ja, daar kwam nog 42 euro luchthavenbelasting bij).
Ik gebruik de Nokia 6280 al geruim 4 maanden en ik ben er erg over te spreken.
Java in combinatie met 3pg = snel functioneel en stabiel.
Vooral over de streaming capaciteiten ben ik er te spreken.
De camera en video camera zijn ook erg goed.
Ik geloof dat hij binnen enkele weken in de Vodafone city point's ligt
Will keep you guy`s posted.
Hoe komt je eraan? Geimporteerd uit Engeland?mikep_577 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:21:
Ik gebruik de Nokia 6280 al geruim 4 maanden en ik ben er erg over te spreken.
Verwijderd
HIJ IS ER!!!!!, Althans bij Vodafone in Engeland!!!! zie onderstaande mail.
Dear ,
Vodafone are happy to announce the arrival of the Nokia 6280, and offer you the opportunity to be among the first to own one.
For detailed information on this product and its features, or to order the Nokia 6280 online, simply follow the links below. If you would prefer not to recieve any further handset release updates please click on the link below.
2 mega pixel digital camera
Video calling and streaming
Download music from Vodafone live!
Bluetooth connectivity
MP3 player
The Nokia 6280 is the perfect phone to mix business with pleasure
klik
Dear ,
Vodafone are happy to announce the arrival of the Nokia 6280, and offer you the opportunity to be among the first to own one.
For detailed information on this product and its features, or to order the Nokia 6280 online, simply follow the links below. If you would prefer not to recieve any further handset release updates please click on the link below.
2 mega pixel digital camera
Video calling and streaming
Download music from Vodafone live!
Bluetooth connectivity
MP3 player
The Nokia 6280 is the perfect phone to mix business with pleasure
klik
dan kan het hier nooit lang meer duren toch ?Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 08:48:
HIJ IS ER!!!!!, Althans bij Vodafone in Engeland!!!! zie onderstaande mail.
Wie gaat er mee een tripje naar Londen maken?
Van GSM.NL heb ik nu weer te horen gekregen dat het toestel 06-04-06 geleverd gaat worden...
Weer 2 weken erbij dus. Maar ja, nu ik het ding in Stockholm in mijn vingers heb gehad ga ik niet meer op zoek naar een alternatief toestel.
Weer 2 weken erbij dus. Maar ja, nu ik het ding in Stockholm in mijn vingers heb gehad ga ik niet meer op zoek naar een alternatief toestel.
Verwijderd
Ik heb m'n tas al gepakt.Yohan schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:04:
Wie gaat er mee een tripje naar Londen maken?
kan ik hem dan bij jou bestellen met een orange velenging
kreeg net mail van Salland:
# Omschrijving A/G Prijs p.s. Verwacht
20454 Nokia GSM 6280 Zwart 1/0 29-03-2006
wel iets later dan ze vorige week zeiden (24-03) maar wel beter dan week 15/16
laten we maar hopen
# Omschrijving A/G Prijs p.s. Verwacht
20454 Nokia GSM 6280 Zwart 1/0 29-03-2006
wel iets later dan ze vorige week zeiden (24-03) maar wel beter dan week 15/16
laten we maar hopen
Kan echt niet meer lang duren. Zelfs in arabie is die al leverbaar. Vodafine engeland finland. Binnen 1 a 2 weken denk ik ook NL
ola
Tis ook bijna week 15 heyah schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 22:53:
Kan echt niet meer lang duren. Zelfs in arabie is die al leverbaar. Vodafine engeland finland. Binnen 1 a 2 weken denk ik ook NL
nou, ik heb het opgegeven - bijna een jaar wachten op een GSM vind ik belachelijk. toen ik mijn 6230 kocht, was de 6280 al aangekondigd!
ik heb nu voor net iets meer een imate jamin gekocht...
ik heb nu voor net iets meer een imate jamin gekocht...
[ Voor 7% gewijzigd door nimm2 op 18-03-2006 08:49 ]
ik heb gezocht maar kan geen alternatief vinden dus wachten
wacht nou al zo lang zonde om op te geven nu !
idd , hij is nu ook al in duitsland , dus 't moet niet meer lang duren !Blaasijzer schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:48:
ik heb gezocht maar kan geen alternatief vinden dus wachten![]()
Laß die Hollander noch schon einige wöchen warten
[ Voor 8% gewijzigd door yohan op 20-03-2006 09:57 ]
welke site dan ?
Ik ben zo langzamerhand toch wel een beetje verliefd geworden op de 6280
Mijn abo is al een tijdje af dus ik heb 3 maanden opzegtermijn, misschien moet ik naar de winkel om hem vast te bestellen ofzo
Zou het niet kunnen dat er nog veel kleine bugs in zitten als hij eindelijk uitkomt? Ik heb nog nooit een gloednieuwe telefoon genomen die pas net op de markt was.
Mijn abo is al een tijdje af dus ik heb 3 maanden opzegtermijn, misschien moet ik naar de winkel om hem vast te bestellen ofzo
Zou het niet kunnen dat er nog veel kleine bugs in zitten als hij eindelijk uitkomt? Ik heb nog nooit een gloednieuwe telefoon genomen die pas net op de markt was.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
De nokia 6280 was al eerder uit, maar dan in engeland. Ze hadden veel bugs in de telefoon. Op mobile-review lees ik dat deze bugs eruit zijn gehaald met de nieuwe firmware update 3.60. Dus als het goed is functioneert de telefoon nu wel prima zonder de bugs.Gonadan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:42:
Ik ben zo langzamerhand toch wel een beetje verliefd geworden op de 6280![]()
laten we het hopen !Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:00:
[...]
. Dus als het goed is functioneert de telefoon nu wel prima zonder de bugs.
idd had een gozer in mn winkel uit engeland. Hij zei dat het een heerlijke tel was maar met nog erg veel bugs. Ik heb er even mee zitten spelen (fotos vanavondVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:00:
[...]
De nokia 6280 was al eerder uit, maar dan in engeland. Ze hadden veel bugs in de telefoon. Op mobile-review lees ik dat deze bugs eruit zijn gehaald met de nieuwe firmware update 3.60. Dus als het goed is functioneert de telefoon nu wel prima zonder de bugs.
ARGH, dan wil ik dat hij NU uitkomt

Erg irritant dat er geen zekerheid te krijgen is

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat viel je tegen, en ga je 'em nu niet meer aanschaffen?DaannO schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:08:
[...]
idd had een gozer in mn winkel uit engeland. Hij zei dat het een heerlijke tel was maar met nog erg veel bugs. Ik heb er even mee zitten spelen (fotos vanavond) en hij viel mij enigzins tegen. Het menu is wel overzichtelijker geworden, maar hij heeft het net niet helemaal naar mijn idee. pics volgen nog.
Enne.. wacht al 7 minuten op de pics
Is het al avond dan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Klopt, en daarom ben ik ook overgestapt op de D600. Geen zin meer in wachtenGonadan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:09:
ARGH, dan wil ik dat hij NU uitkomt![]()
Dat kan ik me voorstellen maar ik heb de 6280 pas vandaag voor het eerst gezien en ik moet sowieso 3 maanden wachten voordat m'n abo afloopt als ik hem bestel.
Dus als ik hem binnenkort ga bestellen zal hij over 3 maanden vast wel aanwezig zijn
Dus als ik hem binnenkort ga bestellen zal hij over 3 maanden vast wel aanwezig zijn

Zeiss Distagon 21 f/2.8
dat dacht ik eind november ook ........Dus als ik hem binnenkort ga bestellen zal hij over 3 maanden vast wel aanwezig zijn
Zwijg jij!! Je verpest m'n humeur
Maar het feit dat hij in het buitenland onderhand wel te krijgen is zou toch moeten aangeven dat de toekomst er wat rooskleuriger uit ziet dan in november
[ Voor 31% gewijzigd door Gonadan op 20-03-2006 15:40 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
fijn u van dienst te kunnen zijnJe verpest m'n humeur
Nee wij doen testwerk voor vodafone en hebben daarom alle 3g toestellen eerder.Upbeat schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:37:
[...]
Hoe komt je eraan? Geimporteerd uit Engeland?
Krijg binnenkort de Noika N91.
Mocht je nog zaken willen weten dan hoor ik het wel.
Nou ben wel benieuwd naar je eerste indruk van de 6280, zeker wat betreft kwaliteit van het toestel en het slide-mechanismemikep_577 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:23:
[...]
Nee wij doen testwerk voor vodafone en hebben daarom alle 3g toestellen eerder.
Krijg binnenkort de Noika N91.
Mocht je nog zaken willen weten dan hoor ik het wel.
en die foto's dan het is nu toch echt avond

dat zijn ze dan
Ps gemaakt met mn w800
[ Voor 65% gewijzigd door DaannO op 20-03-2006 20:31 ]
nice alleen die camera dat kan de 6280 beter !
lol
lol
Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke tel, en dat zegt al veel want ik zie er veel voorbij komen. Maar hij heeft het voor mijn gevoel gewoon net niet en dat is jammer. Maar ik begrijp wel dat veel mensen hem graag willen hebben. Bij ons is officieel nog geen datum bekend dat hij uitkomt overgins.Blaasijzer schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:25:
nice alleen die camera dat kan de 6280 beter !![]()
lol
wat is dan dat gene volgens jou waarom hij het net niet heeft? Bedoel je het design of de mogelijkheden?DaannO schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:32:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke tel, en dat zegt al veel want ik zie er veel voorbij komen. Maar hij heeft het voor mijn gevoel gewoon net niet en dat is jammer. Maar ik begrijp wel dat veel mensen hem graag willen hebben. Bij ons is officieel nog geen datum bekend dat hij uitkomt overgins.
Mogelijkheden zijn super, ook al heb ik het nie zo op nokia, maar het zag er goed uit. Het is vooral het uiterlijk en de vormgeving. Ik vind hem niet solide aanvoelen en een beetje raar in de hand liggen. Ik weet niet pcies wat het is, maar vind het gewoon niet veel aan_GoldStrike_ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:23:
[...]
wat is dan dat gene volgens jou waarom hij het net niet heeft? Bedoel je het design of de mogelijkheden?
Verwijderd
Volgens mij heb je het inderdaad niet zo op Nokia, waardoor je eerder geneigd bent negatief te zijn. Ik persoonlijk vind het uiterlijk super; elegant, maar toch simpel. Daarnaast goede en uitgebreide mogelijkheden, nou dan is het voor mij perfect.
Ik heb het idd niet heel erg op nokia, desalniettemin blijft de kwaliteit erg hoog en kan ik daar dan ook niet om heen, en doe ik dat ook niet. Dus ik vind nokia gewoon goed. Maar het is voor ieder aan zich om een mening over deze tel te vormen. Ik hoor het over een paar maanden wel wat je er acheraf van vindt, deal?!Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:14:
Volgens mij heb je het inderdaad niet zo op Nokia, waardoor je eerder geneigd bent negatief te zijn. Ik persoonlijk vind het uiterlijk super; elegant, maar toch simpel. Daarnaast goede en uitgebreide mogelijkheden, nou dan is het voor mij perfect.
DaannO schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:43:
[...]
Mogelijkheden zijn super, ook al heb ik het nie zo op nokia, maar het zag er goed uit. Het is vooral het uiterlijk en de vormgeving. Ik vind hem niet solide aanvoelen en een beetje raar in de hand liggen. Ik weet niet pcies wat het is, maar vind het gewoon niet veel aan
Ik vind dat hij (DaannO) wel een punt heeft. Ik heb nog nooit een telefoon gehad die ik niet van te voren in de winkel vast heb gehouden.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:14:
Sommige telefoons voelen gewoon niet lekker als je ze vast hebt, en om nou een telefoon te nemen die tijdens het SMS'en uit je hand glipt zo van het perron af, daar wordt je ook niet blij van
Ik moet dus helaas wachten tot hij in de winkel ligt voordat ik een mening kan vormen.
En we weten hoe snel dat gaat
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit een telefoon gehad die ik niet eerder in m'n hand heb gehad, ik kocht ze altijd in de winkel zodat ook ik ze eerst kon vasthouden. Nu een keer niet, en ik weet zeker dat ik geen spijt zal hebben van de 6280.
Ik heb veel telefoons gehad, bijna allemaal Nokia's, en de ene houdt misschien inderdaad iets lekkerder vast dan de andere. Maar om nou te zeggen dat er telefoons zijn die makkelijk uit m'n hand vielen, nee, dat niet. Lijkt me daarom sterk dat dat met dit model wel het geval zou zijn.
En mocht het toch zou zijn, dan hou ik hem gewoon extra goed vast, met twee handen. Ik moet wel zeggen dat ik door dit soort discussies alleen maar nog nieuwsgieriger wordt naar die telefoon.
Ik heb veel telefoons gehad, bijna allemaal Nokia's, en de ene houdt misschien inderdaad iets lekkerder vast dan de andere. Maar om nou te zeggen dat er telefoons zijn die makkelijk uit m'n hand vielen, nee, dat niet. Lijkt me daarom sterk dat dat met dit model wel het geval zou zijn.
En mocht het toch zou zijn, dan hou ik hem gewoon extra goed vast, met twee handen. Ik moet wel zeggen dat ik door dit soort discussies alleen maar nog nieuwsgieriger wordt naar die telefoon.
Dit topic is gesloten.