Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Skype schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:59:
Wtf... Krijg net een mailtje van Gsmhuis.nl..

Met grote spijt moeten wij u meedelen dat Webshopping BV failliet is...

Fijn. Nou maar aan de slag om mn geld terug te krijgen van de 6280. :r
Dat is K*T..
Ik heb de mijne ook bij gsmhuis besteld echter onder rembours..
Ben ik ff blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Da.Rock schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:18:
[...]

Dat is K*T..
Ik heb de mijne ook bij gsmhuis besteld echter onder rembours..
Ben ik ff blij...
Moet je nog steeds schriftelijk contact opnemen met de curator. Of hij/zij met jou. Over afhandelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Skype schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:28:
[...]

Moet je nog steeds schriftelijk contact opnemen met de curator. Of hij/zij met jou. Over afhandelen..
Waarom?
Ik heb immers niets betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01

Damn. Het is nog waar ook! www.gsmhuis.nl :
Bij vonnis van de Rechtbank Groningen van 28 februari 2006 is Webshopping B.V., gevestigd te Groningen aan de Kalmarweg 14-8, h.o.d.n. (en via de domeinnamen) camerahuis.nl, camerahuis.be, gsmhuis.nl, gsmhuis.be, mp3huis.nl, mp3huis.be, pdahuis.nl, pdahuis.be, en digitalecamera.nl, in staat van faillissement verklaard met aanstelling van de heer mr. W.A. Entzinger tot curator.

In verband met dit faillissement is het niet langer mogelijk bestellingen via de door Webshopping B.V. geëxploiteerde websites te plaatsen. In de aankomende periode zal door de curator worden onderzocht of en zo ja, op welke wijze lopende bestellingen kunnen worden afgewikkeld.
3 jaar geleden nog een camera gekocht bij deze lui. Vorige week nog gemaild over de lopende bestelling :o

Ik had gevraagd of ik mocht betalen zodra ze de GSM binnen hadden. Dat was geen probleem....

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15

hmm die mail heb ik nog nie eens gehad :S Maar heeft er iemand al een brief of mail gestuurd naar dat curator adres? Mss makkelijk om hier een standaard ding te posten ofzo? Geen idee hoe zoiets eruit moet komen te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

__REMCO__ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:13:
[...]

hmm die mail heb ik nog nie eens gehad :S Maar heeft er iemand al een brief of mail gestuurd naar dat curator adres? Mss makkelijk om hier een standaard ding te posten ofzo? Geen idee hoe zoiets eruit moet komen te zien...
Ja hangt er vanaf wat je wilt weten/doen.

Ik Stuur morgen mn Orderbevestiging samen met mn bankafschrift naar ze op. + een brief dat ik mn geld terug wil :)

Maar dat staat er ook vermeld toch? Ik kreeg een mail omdat ik ze van de week 3 x heb gemaild over het cancellen can de 6280. Daar kreeg ik vandaag dus een mail over terug. Failliet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024

Sjees balen man ! succes in ieder geval ! ;(

misschien als de 6280 op tijd was geweest ;) |:(

Edit :

Nokia zelf maar weer eens gebeld en voor jullie alleen geen verassing : awel meneer we hebben nog geen exacte release datum.
Na veel zeuren awel meneer hij staat wel gepland voor het 1e kwartaal 2006...

[ Voor 22% gewijzigd door Blaasijzer op 03-03-2006 11:24 ]

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YUw, lekkere aanbieding denk ik zo...

http://www.simshop.nl/product_info.php?products_id=34151

Dit Vodafone abonnement wordt via debitel aangesloten. Bellen en SMS uit 1 bundel.
Uw bundel is 2 maanden geldig.
Abonnementskosten per maand: € 27,50
Aantal belminuten of SMS berichten per maand: 200
Bij Vodafone SMS&Bel is het ook mogelijk om het SMS tarief te halveren tegen betaling van 2 euro per maand extra.
Actie 1 jaar: Geen aansluitkosten + eerste 3 maanden 50% korting.
Actie 2 jaar: Geen aansluitkosten + eerste 6 maanden 50% korting.

Et le 6280 est gratuit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-06 12:36

hrr

Have a nice Day

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:56:
YUw, lekkere aanbieding denk ik zo...

http://www.simshop.nl/product_info.php?products_id=34151

Dit Vodafone abonnement wordt via debitel aangesloten. Bellen en SMS uit 1 bundel.
Uw bundel is 2 maanden geldig.
Abonnementskosten per maand: € 27,50
Aantal belminuten of SMS berichten per maand: 200
Bij Vodafone SMS&Bel is het ook mogelijk om het SMS tarief te halveren tegen betaling van 2 euro per maand extra.
Actie 1 jaar: Geen aansluitkosten + eerste 3 maanden 50% korting.
Actie 2 jaar: Geen aansluitkosten + eerste 6 maanden 50% korting.

Et le 6280 est gratuit!
heb ik ook , maar ben benieuwd wanneer ik m'n tel . krijg .. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
[quoteEt le 6280 est gratuit![/quote]

wel veel beloven (ik doel op de tel.)en weinig....... ach tja u kent het wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel veel beloven (ik doel op de tel.)en weinig....... ach tja u kent het wel 8)[/quote]

Als het goed is heb ik eind volgende week mijn 6280 thuis liggen. Probeer het anders eens via gsmshop.nl! Daar heb ik mijn bestelling lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik dacht toen in de mijne in november kocht dat ie ook binnen een paar weekjes er zo zijn, nou guess what. Nog steeds niets. maar laat het ons weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Nadat Gsmhuis failliet is gegaan. En het blijven uitstellen van de 6280 door Nokia heb ik vrijdag ook de N70 besteld. Helaas had ik al 1 gb geheugen gehaald voor de 6280 wat dus niet in de N70 past..

Hoop de N70 dinsdag te hebben.

Nu maar gewoon weer bij 2Call besteld. 3e telefoon die ik daar heb gekocht en tot nu toe altijd goeie en snelle service gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Vind de N70 echt een stuk minder mooi dan de 6280. Maar dat blijft een smaakkwestie. Qua mogelijkheden is de N-serie wel top.

Mijn 6280 stond ook bij gsmhuis in bestelling. Moet nog maar even nadenken over wat ik nu ga doen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Nieuwe 6280 review

Het klinkt allemaal heel aardig :)

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pros
Precise design • display slides out silently • possible control in closed mode • card hot swap • landscape picture mode • extremely fine display • good keypad • 2 megapixel camera • landscape camera mode with view finder across the entire screen • decent picture quality • video in 640 x 480 pixels resolution • very fast performance • start-up option without SIM card • new user interface • great customization options • active stand-by mode • graphic themes • top-quality sound during phone calls • video calls • caller displayed in a big window • standard ringtone option can be substituted by video • big font size option in the phonebook • once synchronized the phonebook can be ordered by last name • intelligent voice dialing • top-quality T9 dictionary • no message shortening • a list of the last several message recipients • mass delete option for delivery reports • very well elaborated alarm clock • well-organized calendar • improved calculator • voice recorder of significant capacity • built-in radio and MP3 player • application minimization option • playlist editor in Nokia PC Suite • easy-to install java applications • good pre-installed games • EDGE and 3G • easy setup of data connection • free PC Suite

Cons
Heavy phone • reasonable creak sounds • slide-out mechanism is not stable • extremely rigid switch-off button • "Push to talk" key cannot be assigned any other function • new type of memory card • no timing option for backlighting • display is not protected • display makes writing somewhat uncomfortable when slid out • limited setup options • lower quality pictures in comparison with other 2 megapixel camera phones • extremely bad macro mode • low video frame rate • insufficient internal memory • poor graphic elaboration of the active stand-by mode • settings buried deep down in the menu structure • loud vibration • phonebook fits in no more than 500 names • email client in Java • attachments of maximum 100 KB • no automatic downloading of email messages • no text notes option in the calendar • no wallet for saving confidential information • no browser for Office documents • no RDS option in the radio application • earphones with a standard jack can be plugged in through an adapter only • no minimizing option for java applications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slide-out mechanism is not stable

Dat is al een huge afknapper he :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:31:
slide-out mechanism is not stable

Dat is al een huge afknapper he :S
dan is de vraag natuurlijk in vergelijking met wat ?

en of de tijd die het nu langer duurt dat er wijzigingen worden aangebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasijzer schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:06:
[...]

dan is de vraag natuurlijk in vergelijking met wat ?

en of de tijd die het nu langer duurt dat er wijzigingen worden aangebracht.
Maakt dat uit dan? Ik heb iig geen zin in een rammelende slide phone na een halfjaar... Kut SE T630... joystick deed al raar na 3 maanden, iedere dag wel de neiging om dat ding kapot te gooien!! Wil niet zoiets meemaken met de 6280.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 23:22
Ik heb zojuist contact gehad met de orange klantenservice. Deze geeft aan dat het toestel zowiso niet voor juni uit zal komen. Ik heb geen idee wat hiervan waar is, maar zo lang wil ik in ieder geval niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDVej schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:46:
Ik heb zojuist contact gehad met de orange klantenservice. Deze geeft aan dat het toestel zowiso niet voor juni uit zal komen. Ik heb geen idee wat hiervan waar is, maar zo lang wil ik in ieder geval niet wachten.
1. Het duurt altijd 2 maanden voordat Orange een 'nieuwe' telefoon opneemt in hun assortiment.
2. Orange zal deze telefoon pas in gaan voeren als ze UMTS hebben, en niet nog een UMTS toestel (6680 & N70) op de markt gaan verkopen zonder UMTS aan te bieden.

Ik geloof nog steeds in week 15, gisteren op Schiphol in de Nokia store nogmaals de bevestiging gekregen dat het zeker nog een maand gaat duren voordat de 6280 gelanceerd wordt in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
- lower quality pictures in comparison with other 2 megapixel camera phones
Het zou toch juist de telefoon zijn met CCD sensor die juist heel goed blijkt te zijn(ook gezien de foto's, die vet mooi zijn!!)
- low video frame rate
De resolutie is 640x480, zou dit dan maar met 15fps zijn?
- application minimization option & no minimizing option for java applications
Tegenstrijdig lijkt me

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Tynos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:28:
- application minimization option & no minimizing option for java applications
Tegenstrijdig lijkt me
Was het niet zo dat alleen Java-applicaties kunnen draaien op de 6280? En dat die dus niet te minimaliseren zijn (oftewel: een incoming call komt binnen, vervolgens sluit het programma/spel af)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieBP
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 20:33
Krijg zojuist dit mailtje van GSM.nl:

Geachte Heer / Mevrouw.

Onlangs heeft u via onze site een bestelling geplaatst voor een gsm abonnement. Hiervoor hebben wij uw contract met bescheiden mogen ontvangen.

Bij het abonnement zou een Nokia 6280 geleverd worden. Helaas kunnen onze leveranciers ons geen extra levering informatie geven. De Nokia 6280 is een nieuw model dat nog niet geïntroduceerd is op de Nederlandse markt.

Aangezien de levertijd nog onbekend is kunnen wij u een alternatief toestel aanbieden.

U kunt kiezen uit de volgende toestellen:

-Samsung SGHD-600

-Samsung SGHD-720

-Samsung SGHD-800

-Nokia 6630

-Nokia 6680

-Sony Ericsson W800i

-Motorola V3i

Wanneer u interesse heeft in n bovengenoemde toestellen vernemen wij dit graag van u. Heeft u interesse in een ander toestel dan kunt u dit aangeven bij onze klantenservice (info@gsm.nl), zij brengen graag een offerte uit.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice

GSM.NL

Ik ben eigenlijk geneigd te vragen of na al die wachttijd niet gewoon een SE W900i kan krijgen, weet niet of ze daar in trappen, maar valt in ieder geval te proberen... Deze aanbiedingen lijken me volkomen niks... Meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
CharlieBP schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:48:

Ik ben eigenlijk geneigd te vragen of na al die wachttijd niet gewoon een SE W900i kan krijgen
Wil jij niet zo vloeken :(

Dit is een Nokia-topic :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieBP
  • Laatst online: 21-08 20:33
Yohan schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:14:
[...]

Wil jij niet zo vloeken :(

Dit is een Nokia-topic :( :P
Sorry, is zo... Maar op dit moment is er ook niet echt een Nokia toestel dat ik graag zou willen hebben ipv 6280... ook niet N70.
En W900i leek me op zich wel oke, maar na zojuist wat meer research gedaan te hebben is ie misschien toch wat te lomp en onhandig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:01:
[...]
Ik geloof nog steeds in week 15, gisteren op Schiphol in de Nokia store nogmaals de bevestiging gekregen dat het zeker nog een maand gaat duren voordat de 6280 gelanceerd wordt in NL.
yep ik denk dat dit het ongeveer wordt, en ja je kan beter van het ergst reele datum uitgaan dan kan het alleen nog maar mee vallen.

maar ik heb mijn bestelling bij2call.nl lopen met de nokia 6280, heb ze onlangs een mail gestuurd over de leverdatum. Ik laat hier een bericht achter als ik antwoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 17:17
In het begin was ik nog zeer enthousiast over de 6280, maar dat enthousiasme wordt steeds minder. En ik denk nu dat ik voor de W810i ga. Die zier er mooier uit vind ik en heeft ook fantastische oordoppies en 512mb memorystick.
Toch is er wel een kans dat ik de 6280 ga nemen, maar ik begin gewoon steeds meer naar andere telefoontjes te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43

AJM

hier staat een vergelijking van de 2MP camera van de 6280 - N70 - D750

http://www.gsmarena.com/2mp_test_6280_n70_d750-review-70.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 23:22
Ik kom er zojuist achter, dat de nokia 6280 helemaal geen smartphone is?!?!
Ik las ook al eerder in dit topic, dat wanneer je een java programma hebt geopend, en je wordt gebeld, deze automatisch wordt afgesloten. Klopt dit?

Heeft deze telefoon geen 'task manager'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Nee dit is, zoals je zelf al aangaf, geen smartphone... Werkt over het algemeen op dezelfde manier als bijvoorbeeld de 6230.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij Belcompany zeiden ze dat ze hem in week 13 binnen kregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call.nl vertelde mij dat het week 13 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
ik ben het eigenlijk helemal zat ! maar goed er is ook geen Nokia welke ik als vervanger beschouw....

iemand een idee ? niet de N 70 die is veelste duur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het wachten ook helemaal zat, heb ook al eind november besteld...
Kan idd ook geen passende vervanger vinden, dus daarom toch maar wachten... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:38:
Ben het wachten ook helemaal zat, heb ook al eind november besteld...
Kan idd ook geen passende vervanger vinden, dus daarom toch maar wachten... :|
kzit met tzelfde probleem, 14 november besteld bij gsmhuis.nl en al die tijd gewacht. Maar ja, die zijn dus failliet en op de site staat dat de curator gaat kijken of lopende bestellingen nog afgehandeld kunnen worden. Dus misschien krijg ik em nog maar waarschijnlijk ook niet. Wat dus betekent dat ik em nie ergens anders kan gaan bestellen want dat zit ik straks met 2 telefoons :S Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens vanmiddag nog een mail gehad van nokia helpline:

Geachte,

Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

Helaas hebben we geen informatie over de beschikbaarheid van de Nokia
toestellen.
Dit wordt beslist door Nokia Finland en kan op het laatste moment nog aangepast
worden.
We verwachten dat dit eind Maart, begin April zal worden.

Dit antwoord is gegeven op basis van de door u
verstrekte informatie. Het antwoord wordt uitsluitend verstrekt ten behoeve van
algemene informatie. Het antwoord is gegeven met de intentie van nauwkeurig en
volledig te zijn, maar hieromtrent kan geen enkele vorm van garantie worden
gegeven. Het antwoord vormt geen bindende overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag met GSM Shop gesproken (daar heb ik de 6280 besteld) en die wisten mij te vertellen dat zij deze week de telefoon binnen zullen krijgen. Ze had zelfs nog voor de zekerheid met hun leverancier gebeld, en die bevestigde dat vervolgens. Het zal mij benieuwen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
__REMCO__ schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:55:
[...]

kzit met tzelfde probleem, 14 november besteld bij gsmhuis.nl en al die tijd gewacht. Maar ja, die zijn dus failliet en op de site staat dat de curator gaat kijken of lopende bestellingen nog afgehandeld kunnen worden. Dus misschien krijg ik em nog maar waarschijnlijk ook niet. Wat dus betekent dat ik em nie ergens anders kan gaan bestellen want dat zit ik straks met 2 telefoons :S Afwachten dus...
Had je em al betaald bij gsmhuis? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

nou dat klinkt goed. Vaak klopt het als een leverancier zegt dat het er aan komt, maar vaak ook niet :D
Ik ben benieuwd

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Yohan schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:57:
[...]

Had je em al betaald bij gsmhuis? :'(
ja... Was dus meteen ook de laatste keer dat ik iets van zo'n bedrag vooruit betaal. Is eigenlijk al 2 jaar lang goed gegaan bij verschillende online winkels, maar eens gaat t fout. Voortaan dus gewoon alles wat zo duur is onder rembours bestellen, betaal je iets meer maar gaat t zeker niet fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Het einge wat ik kan bedenken is de 6111 maaja dat is het gewoon net niet zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen; neem eens een kijkje op www.gsmshop.nl. Als het waar is wat zij zeggen, hebben ze deze week de 6280 gewoon op voorraad. Je kan het altijd proberen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:40:
Ik zou zeggen; neem eens een kijkje op www.gsmshop.nl. Als het waar is wat zij zeggen, hebben ze deze week de 6280 gewoon op voorraad. Je kan het altijd proberen toch?
Ik heb ze gebeld, ze hangen een verhaal op dat ze de 6280 niet meer hebben. Ze hebben hem dus wel gehad zeiden ze!!!
De volgende levering zou pas in week 13 arriveren volgens GSMshop.

Ben ik nu gek aan het worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik geloof nooit dat ze een levering ontvangen hebben. Er is geen enkele andere (web) shop die er ook maar 1tje geleverd heeft, hoe kunnen hun m dan op voorraad gehad hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:09:
Ik heb vanmiddag met GSM Shop gesproken (daar heb ik de 6280 besteld) en die wisten mij te vertellen dat zij deze week de telefoon binnen zullen krijgen. Ze had zelfs nog voor de zekerheid met hun leverancier gebeld, en die bevestigde dat vervolgens. Het zal mij benieuwen... :/
ik hoop 't voor je (en voor iedereen die op zijn of haar 6280 zit te wachten), maar ik krijg van gsmstore.nl net het volgende mailtje :

----------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Het spijt ons u te moeten berichten dat de levering van het door u bestelde toestel door Nokia opnieuw is uitgesteld en wel tot week 15.

U begrijpt dat wij u graag zo spoedig mogelijk van dienst willen zijn. Derhalve willen wij u de mogelijkheid bieden op onze collega-webstore .......... een ander toestel te kiezen ten bedrage van maximaal €380,00.

Gelieve een eventuele orderwijziging per e-mail aan ons kenbaar te maken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ben bang dat 't gewoon nog 5 weken wachten word ..... :'(
de andere telefoons waar ik uit kon kiezen zijn niet echt mijn smaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....dan weet ik het ook niet meer hoor. :?

En ik wil hem zooooo graag! :*) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me 2 :)

Maar liever ff wachten op een telefoon die straks goed is, zonder alle kinderziektes dan 1 die ik over een half jaar weer weg kan doen omdat de slider defect is of omdat je je kapot ergert aan alle bugs natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar. Maar er is altijd nog zoiets als garantie. Daarbij neem ik aan dat na zo veel uitstel Nokia er nu zo langzamerhand wel in geslaagd moet zijn om een 'perfect' product af te leveren. Als dat niet het geval is, is er daar in Finland toch iets goed mis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Dit is wat ik binnen heb gekregen als antwoord

Beste #knip#,

de Nokia N80 staat gepland voor week 12 en de release van de Nokia 6280 is wederom uitgesteld en staat nu gepland voor week 14/15. Deze informatie is wel onder voorbehoud aangezien de releasedata al regelmatig uitgesteld zijn, ik kan dan ook niet garanderen dat deze toestellen op de aangegeven data te verkrijgen zijn.

Met vriendelijke groet,

#knip#,
Customer Service

BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
Telefoon algemeen: +31 318 569 898
Fax: +31 318 569 858

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Nokia N80 in week 12 al??? Damn die had ik pas over 3 maanden ofzo verwacht. Maar goed eerst zien dan geloven lijkt me in het geval van Nokia zeker op zijn plaats.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik; lijkt me errug sterk dat de N80 nog eerder komt dan de 6280. Allemaal andere verhalen, dus laten we het rustig afwachten allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja dan komt de n80, maakt voor mij niet uit die n80 is veel duurder dan de 6280.
Waarschijnlijk gaat de n80 rond de 500 euro zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:19:
en ja dan komt de n80, maakt voor mij niet uit die n80 is veel duurder dan de 6280.
Waarschijnlijk gaat de n80 rond de 500 euro zitten
Zou je die dan kunnen kopen met een flex 20 abbo van 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:52:
[...]

Zou je die dan kunnen kopen met een flex 20 abbo van 2 jaar?
nee dacht ik niet heh :), tenzij je bij betaald.

de nokia 6280 kan je wel krijgen met een flex 20, heb ik zelf namelijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Volgens mij is het al vaak genoeg gezegd dat de N80 samen met de N92 verschoven zijn na Q2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Waar ik nou niet over uit kan is dat ze op de site gewon Q4 2005 laten staan.... |:(

Miscchien komt de 6233 nog wel eerder dat zou i.m.o een substituut kunnen zijn om niet te zeggen dat deze in het zwart wel heel erg mooi is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat de 6280 inmiddels wél staat afgebeeld op de mainpage van Nokia. Vandaag voor het eerst zelfs. Misschien een goed voorteken voor ons wachtende 6280-fans... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:24:
Wat mij opvalt is dat de 6280 inmiddels wél staat afgebeeld op de mainpage van Nokia. Vandaag voor het eerst zelfs. Misschien een goed voorteken voor ons wachtende 6280-fans... ;)
die staat er al weken.... zo'n blij Wehkamp hoofd met zo'n phone... hij is blijkbaar wel blij wij vooralsnog niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehkamp hoofd? Ik bedoel denk ik iets anders. Ik heb de afgelopen twee weken elke dag op de site gekeken, en ik zie het vandaag toch echt voor het eerst. Maar ach, wat maakt het ook uit, ik zie hem liever in m'n eigen handen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Het is in elk geval een goed teken

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:07:
ik zie hem liever in m'n eigen handen. :*)
Amen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:07:
Wehkamp hoofd? Ik bedoel denk ik iets anders. Ik heb de afgelopen twee weken elke dag op de site gekeken, en ik zie het vandaag toch echt voor het eerst. Maar ach, wat maakt het ook uit, ik zie hem liever in m'n eigen handen. :*)
Jij bedoelt dat ie direct op de voorpagina van nokia.nl staat. Das wel nieuw inderdaad.

Kommaarop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Nu snap ik wat je bedoelt, ik dacht die flash achtige intro pagina voordat je nokia Nederland kiest

sorry misverstand daar zag ik hem toevallig vandaag op verschijnen

en toch die 6233 in het zwart :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:49:
[...]

Jij bedoelt dat ie direct op de voorpagina van nokia.nl staat. Das wel nieuw inderdaad.

Kommaarop!
Precies, dat bedoelde ik. Een goed voorteken lijkt mij. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ik vind de 6070 ook wel aardig:
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/6070/index.html

Komt in het tweede kwartaal. Net ff compacter dan de 6280, die me toch wel vrij lomp lijkt.

Ik wil 'em in ieder geval eerst ff vasthouden in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Yohan schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:06:
Ik vind de 6070 ook wel aardig:
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/6070/index.html

Komt in het tweede kwartaal. Net ff compacter dan de 6280, die me toch wel vrij lomp lijkt.

Ik wil 'em in ieder geval eerst ff vasthouden in een winkel.
Heeft die niet een beetje gare camera ? is natuurlijk net hoeveel waarde je eraan geeft.

okay de 6070 of de 6233 of de 6280 wich ever one comes first :P

[ Voor 20% gewijzigd door Blaasijzer op 09-03-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Gratis navigatie op je Telefoon

Ik wist niet dat de 6280 GPS heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
vor zover ik begrijp uit dat topic is het een java aplicatie dat kan hij wel geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker leuk playertje! Ik kan niet wachten, ik kan niet wachten!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Inderdaad :P

Groot respect voor de flash-specialist die dit in elkaar heeft gezet.

En wat me erg goed doet in dit filmpje is het punt 'Compact device', met daarbij een foto van de 6280 met een horloge ernaast. Hij lijkt me toch wel vrij klein O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Kreeg zojuist t volgende mailtje van Salland Automatisering. Heb em maar daar besteld omdat ik daar al vaker dingen heb besteld en daar wel tevreden over ben. T zal heus wel ergens goedkoper kunnen maar betaal nou liever een paar euro meer en dat ik em zeker krijg dan weer een failliete site ;) Maar let ff op de vet gedrukte woorden Dat zou wel mooi zijn 8)

Betreft: Wijziging verwachte levertijd(en) order nr. ()

Uw ordernummer is: .
Uw klantnummer is:
A = Aantal besteld | G = Aantal gereserveerd | Verwacht = verwachte datum binnenkomst

# Omschrijving A/G Prijs p.s. Subtotaal Verwacht
20454 Nokia GSM 6280 Zwart 1/0 301,68 301,68 24-03-2006
Totaal bestelling (ex BTW) 301,68

Wij hebben bericht ontvangen van onze leverancier dat één of meerdere verwachte levertijden zijn gewijzigd. Hierbij ontvangt u een nieuw overzicht van de door u bestelde producten met een update van de verwachte levertijden.

Indien u aan de hand van een gewijzigde levertijd eventueel een alternatief product in bestelling wilt laten plaatsen, dan kunt u de wijziging(en) via de e-mail doorgeven aan verkoop@sallandautomatisering.nl.

Indien u dat wenst, kunnen wij de reeds voorradige producten alvast voor u verzenden. U kunt dit kenbaar maken door een e-mail te sturen aan verkoop@sallandautomatisering.nl. Houdt u svp wel rekening met extra verzendkosten van € 8,95 per deellevering.

U kunt de status van uw order en de verwachte levertijden tevens bekijken door in te loggen op de website van Salland Automatisering met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U ontvangt een bericht via de e-mail zodra de bestelling door ons verstuurd is.

Met vriendelijke groet,

Salland Automatisering
afd. Verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
<hier stond crap>

[ Voor 86% gewijzigd door yohan op 10-03-2006 23:46 . Reden: crap verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je terug bent van het koffie halen, zou je dan ook een link neer kunnen zetten? Zo heeft niemand er wat aan lijkt me..

Ik zit hier trouwens ook al sinds december te wachten, dus van mij mag ie ook ondertussen wel eens komen. Na die review te hebben gelezen wil ik m alleen wel in een winkel proberen voor ik m daadwerkelijk koop, want dat commentaar op de bouw kwaliteit zit me nog niet echt lekker. Ook gecombineerd met wat anderen op het forum van mobile-review.com zeggen daar over wacht ik dat nog maar even af.

De ellende is, er is niet echt wat qua alternatieven vind ik. De N80 lijkt me een stuk beter maar helaas ook twee keer zo duur ongeveer. De N70 heeft weer een laag resolutie scherm, enzovoorts enzovoorts.
Als het niks blijkt te zijn moet ik denk ik maar ff langer op een stokje bijten met een prepaid kaart... en dan maar hopen dat er snel wat goeds aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:45:
Als je terug bent van het koffie halen, zou je dan ook een link neer kunnen zetten? Zo heeft niemand er wat aan lijkt me..
sorry.. ik keek verkeerd :X

[ Voor 23% gewijzigd door yohan op 10-03-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik denk dat het niet echt lang meer kan duren. Nu er een officiele pagina apart voor de 6280 is gemaakt, de levertijden langzaam meer eind worden begint het denk ik heel langzaam op gang te komen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The release date was set at 29th of march for the past few weeks now. When i went in to work today, i checked the date again just by chance and it had been brought forward to Monday 13th March. The stock sheets say that all testing has been completed and technical approval has been met. We recieve the first shipment of sale ready handsets this monday 13th that have software level 3.60

So if you cantact vodafone on monday 13th for an upgrade etc they will be in stock and ready to be sent out the next day. I'm not sure if the retail outlets will have them in stock yet though.
hmmm misschien........ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Vodafone Duitsland:
Artikel in 6-7 Tagen versandfertig
Vodafone UK:
Available April 2006
Ik begin er ook een beetje in te geloven.... :Y)

[ Voor 27% gewijzigd door Da.Rock op 11-03-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
Mijn telefoon is op voorraad bij gsm.nl zeggen ze, ik moet alleen nog week wachten tot de provider alles heeft geregeld.

Zou het dan toch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Ze maken er wel een hele marketing van deze telefoon zeg...Hele mooie filmpjes moet ik zeggen over die telefoon..Over die zakenman die z'n chicky probeerd te ontmoeten met z'n 6280 en dat flashfilmpje waarbij je overal naar toe kan met de muis.
Khad ook nog een vraagje: Is een één jarig Vodafone Debitel 35euro met eerste 3 maanden 50%korting een goede aanbieding bij deze telefoon? Of kan ik beter nog even wachten tot betere aanbiedingen?

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-06 12:36

hrr

Have a nice Day

Tynos schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:36:
Ze maken er wel een hele marketing van deze telefoon zeg...Hele mooie filmpjes moet ik zeggen over die telefoon..Over die zakenman die z'n chicky probeerd te ontmoeten met z'n 6280 en dat flashfilmpje waarbij je overal naar toe kan met de muis.
Khad ook nog een vraagje: Is een één jarig Vodafone Debitel 35euro met eerste 3 maanden 50%korting een goede aanbieding bij deze telefoon? Of kan ik beter nog even wachten tot betere aanbiedingen?
ik heb 1 jaar .. 22.50 met ook eerste 3 maanden 50% korting . maar die aanbieding hebben ze nu weggehaald bij simshop.nl dus... maar ze bestaan wel , ff verder kijken .. of deze nemen :) je ziet ze namelijk veel met2 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Omith schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:40:
Mijn telefoon is op voorraad bij gsm.nl zeggen ze, ik moet alleen nog week wachten tot de provider alles heeft geregeld.

Zou het dan toch ...
laat het weten als je hem hebt. Ik verwacht ook een nokia 6280 maar dan van 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**Update**

http://www.sitel.nl/
Hij is uit voorraad leverbaar.

Is dit een trucje? om klanten te werven of is hij echt leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie berichten moet ik zeggen, veelbelovend vooral. Als het goed is heb ik hem deze week in m'n bezit. Ik hou jullie op de hoogte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij Sitel.nl besteld dus ik hoop hem dan ook zeer binnenkort binnen te krijgen...Word het wachten hopelijk beloond met een nokia zonder bugs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel een special edition wordt er aangegevn op de site.

hmmm........ wat dit zou betekenen? Geimporteerde toestellen uit het buitenland, ik hoop voor je dat het niet die crappy dingen zijn van het "3" netwerk :|

maar misschien zijn het wel de goede toestellen, wie weet?
Laat van je horen als je hem hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:42:
Het is wel een special edition wordt er aangegevn op de site.

hmmm........ wat dit zou betekenen? Geimporteerde toestellen uit het buitenland, ik hoop voor je dat het niet die crappy dingen zijn van het "3" netwerk :|

maar misschien zijn het wel de goede toestellen, wie weet?
Laat van je horen als je hem hebt! :)
dan denk ik, hoe kan een simkaart van een provider van hier op een telefoon die gelocked is met drei kunnen werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 13:29:
Mooie berichten moet ik zeggen, veelbelovend vooral. Als het goed is heb ik hem deze week in m'n bezit. Ik hou jullie op de hoogte! :)
Het zal dan toch niet eindelijk gaan gebeuren na het wachten vanaf Augustus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Sitel.nl gebeld en ze hebben hem nog niet binnen. Dit wordt week 14 / 15 dus toch iets te vroeg blij geworden allemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43

AJM

op Bol.com vond ik dit

Nokia 6280 Zwart (T-Mobile SIM-locked)
bol.com prijs: € 379,95
Levertijd:
5-7 werkdagen

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:58:
Net Sitel.nl gebeld en ze hebben hem nog niet binnen. Dit wordt week 14 / 15 dus toch iets te vroeg blij geworden allemaal....
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

2call heeft m ook nog niet. Ik heb ze net gebeld. Ze zullen waarschijnlijk ook wel snel iets horen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag de GSM Shop gebeld. Ze vertelden mij dat hij er aan zit te komen, sowieso nog deze maand. Dat maakte me erg blij! :+

Aan de andere kant, ze vertelden me eerst dat tie vorige week al zou binnenkomen. Dus hoeveel waarde moet ik nu aan hun info geven? 8)7

Maar als ik ook de andere berichten moet geloven is tie er gewoon deze maand. Nog maar ff wachten dus, hou vol mensen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Maar als ik ook de andere berichten moet geloven is tie er gewoon deze maand. Nog maar ff wachten dus, hou vol mensen! :o
maar het wachten duurt zooooooooooooo lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasijzer schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:33:
[...]

maar het wachten duurt zooooooooooooo lang ;)
Iedere dag nieuwe kansen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
Hij staat nu zelfs in de Club Nokia e-mail :P dus het duurt nu echt niet lang meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:11:
Hij staat nu zelfs in de Club Nokia e-mail :P dus het duurt nu echt niet lang meer!!!
Maar vervolgens staat ie niet bij de compatibel phones bij de Video Tones, maw hij is niet geschikt voor Video Tones??
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/ClubNokia/index.html

:?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 12:57 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.