Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:32

AJM

toch wel vrij duidelijk nu dat de 6280 pas begin maart leverbaar zal zijn, nog 1 maandje wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

ik blijf gewoon wachten, ik vind m prachtig. Helaas geen tomtom compatibiliteit, maar verder zeer compleet en geweldig design.

[ Voor 13% gewijzigd door Ross op 07-02-2006 23:11 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:27:
ik blijf gewoon wachten, ik vind m prachtig. Helaas geen tomtom compatibiliteit, maar verder zeer compleet en geweldig design.
Misschien is dan toch de N80 een optie, komt 100% in april uit...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

daar zat ik inderdaad op te wachten, maar die is wel wat dikker en breder, deze ziet er vind ik mooier uit. Er zit wifi op als voordeel, maar met zo'n klein scherm zal ik er denk ik haast geen gebruik van maken. Wel als voordeel dat er tomtom op kan. Dat neem ik dan maar voor lief en koop denk ik een pda. Buiten dat denk ik dat de n80 ook wel aardig uitgesteld zal worden. Ik geloof niet dat die 100% in april uit zal komen. Overigens heb ik de 6280 al besteld.
Oh ja heel erg belangrijk(dat was ook de reden dat ik er op was afgeknapt), de slide heeft geen auto finishing, dus geen veertjes die helpen, en volgens mobilereview is die niet lekker soepel. Dan vind ik zo'n slide ineens totaal niet interessant. Ik weet nog dat siemens een s55 of zo had uitgebracht (kleine slide phone) dat was echt een klote slide phone. Voelt totaal niet lekker aan. Kan je beter een candybar hebben vind ik. De samsungs sliden wel lekker en ik vind het leuk om met dingen in mijn handen te spelen. 8)

ps: heeft iemand al ergens 6280 en d500 of d600 side by side kunnen signaleren? ik kan me niet voorstellen dat niemand daar een foto van heeft gemaakt.

[ Voor 32% gewijzigd door Ross op 08-02-2006 11:01 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heb nu tijdelijk de 6111 besteld waarvoor ik al een klant heb zodra de 6280 binnen is..
Beter dan de 6210 die ik nu heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:04:
[...]

Misschien is dan toch de N80 een optie, komt 100% in april uit...........
6280 zou ook 100% cker in januari uitkomen.. Was ie ook. Maar niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:41:
[...]

6280 zou ook 100% cker in januari uitkomen.. Was ie ook. Maar niet in Nederland.
In welk land dan wel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik heb gister nog met de 6280 kunnen spelen. Niet in Nederland maar in Denemarken. Het was wel de operator versie van het netwerk "3". Eerste indruk, hij is toch wat groot en de nieuwe UI is toch wel wennen. Maar dat is altijd zo met veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

vraag aan de mensen die hem hebben besteld, hebben jullie hem los besteld of met contractverlenging of nieuw abonnement? en waar?

[ Voor 7% gewijzigd door AJM op 08-02-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer ,

Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

De Nokia 6280 is gepland voor het eind van dit kwartaal, helaas beschikken wij niet over een specifieke datum.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Nokia Helpline

[THREAD ID:1-12AYOW] Dit antwoord is gegeven op basis van de door u verstrekte informatie. Het antwoord wordt uitsluitend verstrekt ten behoeve van algemene informatie. Het antwoord is gegeven met de intentie van nauwkeurig en volledig te zijn, maar hieromtrent kan geen enkele vorm van garantie worden gegeven. Het antwoord vormt geen bindende overeenkomst.

Voor een correcte afhandeling dient u de huidige onderwerpregel te blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

_GoldStrike_ schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:02:
vraag aan de mensen die hem hebben besteld, hebben jullie hem los besteld of met contractverlenging of nieuw abonnement? en waar?
Ik heb m bij 2call besteld met een 1 jarig vodafone 25 umts abo.
Sur_G schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:17:
Ik heb gister nog met de 6280 kunnen spelen. Niet in Nederland maar in Denemarken. Het was wel de operator versie van het netwerk "3". Eerste indruk, hij is toch wat groot en de nieuwe UI is toch wel wennen. Maar dat is altijd zo met veranderingen.
Wat ik niet snap, ik heb bijvoorbeeld de D600 in mijn handen gehad en die kwam niet groot over. De 6280 is maar 4mm langer 1mm minder breed en 2mm minder dik. Hij zou er dan toch vrij normaal uit moeten zien lijkt. Het is vrij marginaal. De 6270 lijkt me inderdaad wel vrij groot. Die is een stuk breder en langer.
Zou leuk zijn om ergens een demo te kunnen zien of vergelijk foto naast een d600.

hier enkele links met foto's:

http://www.mobilbladet.dk...e&func=showimages&fid=179

http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=111878
http://www.mobilnisvet.co...-uzivo/775/Nokia/6280/1/1

[ Voor 76% gewijzigd door Ross op 08-02-2006 16:13 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Lees hier maar. Al een aantal mensen die hem hebben.
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=36697

Ik heb hem bij www.gsmhuis.nl besteld. Los. 352 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

hij lijkt toch niet zo heel groot als je hem ziet in vergelijking tot the 6230i

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/3360/263cm.th.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door AJM op 08-02-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Onvoorstelbaar 8)7 De telefoon is nog niet eens uit in nederland en je kunt de onderdelen al bestellen.

http://www.eu-gsm.nl/noki...g_Cover_6280_carbon_black

ik denk dat ik em maar in onderdelen bestel zet ik em zelf wel in elkaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:49

crashtestdummy

Ajoeto member

Yohan schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:35:
[...]
Daar ga je niet op in, hoop ik? :P
Zeker niet. Ik heb ze laten weten dat de geboden alternatieven geen gelijkwaardige functionaliteit bieden in vergelijking met de 6280.

Vannacht (1) stuurde ze weer het volgende status-bericht:
Geachte heer / mevrouw,

Hieronder ziet u de vernieuwde status van uw order.

Ordernummer: xxxxxxxxx
Leverdatum: 26.02.06
Order status:

De levering is nu dus weer van half maart naar eind februari geschoven.
Benieuwd welke leverdatum ik vrijdag door krijg....

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
Ik las dit op het forum van mobile-review.com
Just phoned Orange UK a second ago and they have a DEFINITE confirmed release date for the 6280 on 20th Febuary. Apparently it won't slip and they had them in before Christmas (regardless of the 3 exclusivity deal) but the reason why it was delayed was that the Software for 'line 2' (secondary numbers on one sim) wasn't working right and Nokia had to fix it.

Anyway 20th Febuary on Orange UK is a definite green light!
Dus vergeleken met de release in UK op de 20ste, lijkt de 26ste best mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
yah schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:18:
[...]

Ik heb m bij 2call besteld met een 1 jarig vodafone 25 umts abo.

[...]

Wat ik niet snap, ik heb bijvoorbeeld de D600 in mijn handen gehad en die kwam niet groot over. De 6280 is maar 4mm langer 1mm minder breed en 2mm minder dik. Hij zou er dan toch vrij normaal uit moeten zien lijkt. Het is vrij marginaal. De 6270 lijkt me inderdaad wel vrij groot. Die is een stuk breder en langer.
Zou leuk zijn om ergens een demo te kunnen zien of vergelijk foto naast een d600.

hier enkele links met foto's:

http://www.mobilbladet.dk...e&func=showimages&fid=179

http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=111878
http://www.mobilnisvet.co...-uzivo/775/Nokia/6280/1/1
Thanks voor de nieuwe fotosites! Het is bijna zonde, je bent door al die foto's straks al uitgekeken op de phone voor je em daadwerkelijk in handen hebt.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilbladet.dk/index.php?module=photoshare&type=show&func=viewimage&iid=2169&viewkey=
...schitterend taaltje, dat Deens, iedereen zou Lar's von Trier's Riget moeten zien :P

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilnisvet.com/img/upl/mobl/000/000/000/775/22.jpg
...erg groot komt ie inderdaad niet over, tenzij deze Deen monstergrote handen heeft...

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilnisvet.com/img/upl/mobl/000/000/000/775/21.jpg
...ben blij dat we hier in Nederland allemaal simlockvrije versies krijgen... lelijk, die operatorlogo's...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Menu heeft erg veel overeenkomsten met mijn N70

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call.nl heeft onlangs zijn leverdatum aangepast naar eind maart/ begin april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:01:
2call.nl heeft onlangs zijn leverdatum aangepast naar eind maart/ begin april
Dit begint echt triest te worden..
Maar hopen dat ze op safe spelen en niet de daadwerkelijke leverdatum achterhaald hebben....

[ Voor 17% gewijzigd door Da.Rock op 10-02-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik denk niet dat het zo lang nog kan duren. Uiterst maart moet die er zijn. Overeenkomst met Three in engeland loopt eind deze maand af dus kan rond die tijd elk moment uitkomen. hoop ik |:(

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ik snap dit niet. Heb gewoon geduld mensen. Eind maart zal vast wel lukken. En op Gsmplaza.nl staat altijd al week 10. Dus Sommige sites kijken wel goed naar de "forecast" lijst (Waarop de data van de releases staan).

Dit topic staat vol met alweer uitgesteld... etc.

Blegh :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Skype schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:38:
Ik snap dit niet. Heb gewoon geduld mensen. Eind maart zal vast wel lukken. En op Gsmplaza.nl staat altijd al week 10. Dus Sommige sites kijken wel goed naar de "forecast" lijst (Waarop de data van de releases staan).

Dit topic staat vol met alweer uitgesteld... etc.

Blegh :r
Begrijpelijk is het wel als de releasedatum op kwartaal 4 2005 staat en verschoven lijkt te worden naar kwartaal 2 2006. Dat is rond de 6 maanden..

Maja, heb mijn 6111 al binnen dus ben er nog wel een maandje mee zoet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Da.Rock schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:48:
[...]

Maja, heb mijn 6111 al binnen dus ben er nog wel een maandje mee zoet..
En bevalt de 6111 een beetje..?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Macer schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:05:
[...]

En bevalt de 6111 een beetje..?
Ja hoor, hartstikke leuk toestelletje op 2 minpuntjes na.
Hij voelt heel erg licht aan (hoeft niet slecht te zijn) en schermpje is relatief groot maar heeft een lage resolutie waardoor het een beetje korrelig is.
Verder is het een toppie toestelletje..
Kan de 6280 natuurlijk niet vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Is deze telefoon al verkrijgbaar. Ik weet nog wel dat ik baalde toen ik net me e730 had gekocht(eigenlijk wou ik smartphone) en zag deze op de nokia pagina staan.

edit: dom, maart dus eerst maar ff lezen. Dan duurt het wel erg lang aangezien deze dus bijna 3 kwart jaar geleden op de pagina van nokia stond aangekondigd

[ Voor 34% gewijzigd door CR35 op 10-02-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Laatst online: 11-12-2024
Vandaag in de Nokia shop in Antwerpen nog 6280 te zien :(

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Blaasijzer schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:51:
Vandaag in de Nokia shop in Antwerpen nog 6280 te zien :(
nog geen, neem ik aan? Anders neem ik meteen de trein naar Antwerpen :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Yohan schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:31:
[...]

nog geen, neem ik aan? Anders neem ik meteen de trein naar Antwerpen :P
geen bedoel ik ja

8)7

sorry valse hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Nieuwe week nieuwe kansen...
Iemand nog iets gehoord over een releasedatum..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
Da.Rock schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:28:
Nieuwe week nieuwe kansen...
Iemand nog iets gehoord over een releasedatum..?
Mogelijk volgende week of die week daarop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

vandaag bij de belcompany zeiden ze eind volgende week. ik ben benieuwd. Ze hadden trouwens al wel de samsung d800 binnen. Dat ding is net bekend gemaakt en ligt nu al in de winkel. Nokia kan daar voorbeeld aannemen. Best leuk toestel, alleen de toetsenbord is echt belabberd. Toestel is wel mooi plat.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
yah schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:57:
vandaag bij de belcompany zeiden ze eind volgende week. ik ben benieuwd. Ze hadden trouwens al wel de samsung d800 binnen. Dat ding is net bekend gemaakt en ligt nu al in de winkel. Nokia kan daar voorbeeld aannemen. Best leuk toestel, alleen de toetsenbord is echt belabberd. Toestel is wel mooi plat.
Dat zou mooi zijn want ik heb em bij de BC gereserveerd :) en ik wil echt niet tot maart wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Eind volgende week is al bijna maart >:)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
yah schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:55:
Eind volgende week is al bijna maart >:)
Ja dat is ook zo :P maar ik bedoelde... dat er berichten waren over half/eind maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Ik vraag me af wat de prijs zal zijn bij BC met een jaar verlenging je moet altijd wachten tot hij in de winkel ligt om te kijken wat de prijs is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

niemand ergens foto's gesignaleerd 6280 naast een D500 of d600. Raar dat nog niemand daar een foto van heeft gemaakt. Ik heb me suf gezocht via google, maar nothing.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
met een d500 of d600 kan ik je niet helpen, maar wel met een N70 en 6230i

kijk even op deze site :

erg veel foto's van de nokia 6280. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik wacht al rustig vanaf november, besteld bij gsmhuis. natuurlijk tig mailtjes gehad over de levertijd. en dit was het laatste mailtje:

Geachte heer Andaal,

Het is begrijpelijk dat u vraagtekens zet bij de doorgegeven levertijden, aangezien deze steeds niet waar worden gemaakt. Wij vragen deze constant op bij de leverancier en geven deze meldingen op onze beurt weer door. Als blijkt dat Nokia de levertermijn niet kan waarmaken, moeten wij er op dat moment weer op inspringen. De laatste melding die wij hebben ontvangen is dat de telefoon in maart komt. Mocht er een concrete levertermijn bekend zijn dan zullen wij iedereen hierover informeren. Mocht u de levertermijn te lang vinden, dan kunt u de bestelling natuurlijk altijd annuleren. Onze excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,
Chantal Elzinga
Webshopping BV.
CameraHuis.nl
GSMHuis.nl
PDAHuis.nl
MP3Huis.nl

Nou het wachten duurt voort........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Maart ???? dit is echt te belachelijk voor woorden, als ik me niet vergis werdt hij op de nokia site in begin Augustus geplaatst als zijnde binnenkort leverbaar.

dat ZEVEN maanden, hier wordt je als groothandel gestoord van laat staan als consument.

en het vervelende is je kan er niets aan doen.

Heeft nou helemaal niemand een contactje bij Nokia die kan vertellen hoe de vork in de steel zit, als is het maar om wat begrip te kweken.... (wordt bij mij al lastig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dit is eigenlijk niet leuk meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat het lange wachte wordt beloond!! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Neeee niet weer :( nog even en de N80 komt uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wat zal die gaan kosten dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Hier een plaatje met een vergelijking tussen D600 en de 6280... ik heb het zelf gemaakt en is op schaal

Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/791/d60062806mv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Wie zegt dat het met de N80 niet hetzelfde gaat. zou 1e kwartaal uitkomen. nu eind 2e kwartaal..

Vind het oipzich nie erg dat de 6280 er nog niet is. hoe langer het duurt hoe meer bugs eruit gehaald kunnen worden. En op de "3" toestellen schijnen genoeg bugs te zitten.

• Blaasijzer
Skype schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:47:
Wie zegt dat het met de N80 niet hetzelfde gaat. zou 1e kwartaal uitkomen. nu eind 2e kwartaal..

Vind het oipzich nie erg dat de 6280 er nog niet is. hoe langer het duurt hoe meer bugs eruit gehaald kunnen worden. En op de "3" toestellen schijnen genoeg bugs te zitten.
bugs eruit, sjonge sjonge dat hoeft toch niet zolang te duren :(

• Ross

Ross

Live Life

Upbeat schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:34:
Hier een plaatje met een vergelijking tussen D600 en de 6280... ik heb het zelf gemaakt en is op schaal

[afbeelding]
Hartelijk dank voor je genomen moeite. Naastd e D600 ziet die er niet al te groot uit vind ik.
Blaasijzer schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:57:
[...]

bugs eruit, sjonge sjonge dat hoeft toch niet zolang te duren :(
Ik ben het eens dat ik het aan de ene kant irritant vind dat het zo lang duurt, maar ik heb liever dat ik 2 tot 3 weken langer wacht en dan een goede heb. Helaas kan het vrij lang duren dat bugs er uit zijn als ik zie hoeveel mensen op mobilereview forum klachten hebben over het toestel, zoals kraken en resetten. Maar hij mag nu onderhand wel komen

ola

• Blaasijzer
Maar hij mag nu onderhand wel komen
ja hehehhehe :9~

sorry hoor maar wacht al zo lang.... en wachten duurt nou eenmaal tja euhm Lang dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Laatst online: 07-09 12:29
ben ook erg geïnteresseerd in deze telefoon :)

weet iemand toevallig of deze telefoon ook HID mogelijkheden heeft?

en qua functionaliteit, wat maakt deze telefoon beter dan de D600 (afgezien van UMTS)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

umts }) Grapje, ik vind het design een heel sterk punt (smaak). De d600 vind ik eerlijk gezegd niet mannelijk genoeg uitzien. Beter scherm. Volgens mij is er verder niet echt heel veel verschil.
Video camera is de 6280 beste wat er is als ik me niet vergis. Radio heeft de d600 volgens mij ook niet en ook geen infra rood (niet dat het nog vaak wordt gebruikt) Verder zijn het de kleine dingen. Maar umts is toch ook een aardig verschil vind ik.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
ok bedankt :)

ja is ook zo, maarja bij mijn weten heeft niemand die ik ken momenteel UMTS :P

Nou maar hopen dat mijn vrienden m'n voorbeeld volgen :)

ook enig idee of er HID in zit? Heb nu een K700i en vind het af en toe best handig met bijvoorbeeld DVD kijken op de PC etc. om m'n telefoon als afstandsbediening te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
nieuwe week nieuwe kansen, iemand al een idee of wat gehoord m.b.t relase date ?

edit : ff die enquete op de nokia site lekker negatief ingevuld over die levertijden want bij de 6280 staat nog steeds vrolijk 4e kwartaal 2005 |:(

[ Voor 51% gewijzigd door Blaasijzer op 20-02-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

[quote]Blaasijzer schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:17:
nieuwe week nieuwe kansen, iemand al een idee of wat gehoord m.b.t relase date ?

Je bent me net voor geweest. Hij mag van mij deze week ook komen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Blaasijzer schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:17:
Zodra dit het geval is zal iemand het vast wel even komen melden. Om elke week het topic te gaan schoppen met deze vraag is een beetje overbodig.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Eggy schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:14:
[...]

Zodra dit het geval is zal iemand het vast wel even komen melden. Om elke week het topic te gaan schoppen met deze vraag is een beetje overbodig.
sorry, ja je hebt gelijk ik houd m'n waffel totdat hij leverbaar is of een serieuze vraag heb.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb ook de UMTS mogelijkheid op mijn N70, maar heb dit eigenlijk weer omgezet naar GPRS. De batterij gaat dan tenminste een stuk langer mee en zoveel sneller is UMTS voor het gevoel nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Algebeld melde het volgende :

Nokia verwacht de telefoon week 10 uit te kunnen leveren, maar dit is nog steeds niet definitief.

Dus wederom geduld ! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Heb iemand van de belcompany aan de telefoon gehad, en die gaf aan dat volgens de leverancier hij volgende week binnenkomt. Maarja hij vertelde er meteen achteraan dat ze vorige week hetzelfde zeiden... :( 8)7

Kan iemand toevallig mijn vraag beantwoorden over HID op deze telefoon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Dus blijven we maar steeds hetzelfde roepen? |:(

Op deze manier gaat et topic wel dicht denk ik zo.. :X

In de handleiding is niks te vinden over HID functie. In de reviews wordt er ook niet over geproken. Dus waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Over umts- daar bedoelen we mee camera bellen, en niet zozeer het snel internetten.

Wat betekent de HID functie eigenlijk?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

HID -> Human Interface Devices. Hiermee kun je bijvoorbeeld je telefoon gebruiken als afstandsbediening om Winamp, Mediaplayer of je Desktop te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Onderstaande vond ik op een ander forum zou het hierdoor komen dat het lang duurt ? omdat ze eerst niet alleen software probelemen aan het oplossen zijn maar ook hardware ik bedoel dan rotzooi onder je display (stof e.d) ?

There's no wallet facilty (I use this to store my banking and other useful secure info as it's password protected), the battery seemed pretty awful (considering it's a 3g phone you'd expect to be 'browsing' from time to time), there's no facility that I could find to record voice 'tags' for use with voice dialling (in fact the handset itself created voice tags in a most unrecognisable computer sounding voice!), my bluetooth headset didnt' work properly (don't know if this was down to my headset being on an older version?!?!) and finally, cr@p getting under the screen of which I was most displeased at, considering I'd only had it a week! I'm worried about the same issues on the N80 now!

ook onderstaande wel een interresant stukje :

Just spoke with vodaphone - they did get a delivery in - but they were refused for quality reasons and failed vodaphones quality tests. They say they are due a new batch in March now but towards the end of March - more likely april now.

beide zijn van denk ik amerikaanse gebruikers ! of zit vodafone niet in de U.S :? wellicht dat het daarom allemaal zo lang duurt...

Edit : BC had voorzichtige hoop op volgende week maar dus niet zeker

[ Voor 10% gewijzigd door Blaasijzer op 21-02-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 23:22
Reactie van algebeld.nl:
Hallo,

Als het toestel geleverd wordt krijgen wij ze uiteraard ook direct. Week 10 is de datum waarop ze hem nu verwachten. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld.nl
Postbus 212
7000 AE Doetinchem
Tel: 0314-392250
Fax: 0314-392799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
ben dat wachten meer dan zat ik heb de 6270 besteld bij gsmtrack. het toestel mag dan een beetje groter zijn, de spec zijn nagenoeg hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/6270/pic001.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
L1800 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:49:
ben dat wachten meer dan zat ik heb de 6270 besteld bij gsmtrack. het toestel mag dan een beetje groter zijn, de spec zijn nagenoeg hetzelfde.

[afbeelding]

:)
ook mooi maar ik heb al zolang gewacht die paar weken kunnen er ook nog wel bij en hij is gewoon iets groter...

Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik blijf ook rustig afwachten. Geduld is een schone zaak. Ik denk ook dat de telefoon gewoon later uitkomt omdat er teveel fouten in zaten en ook denk ik door marketing en zo. Het zal niet hel lang meer duren. Maart 2e week hoop ik maar op. (of nog eerder natuurlijk) De 6270 vind ik persoonlijk toch echt te groot. Maar dat is persoonlijk. Veel plezier ermee.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-06 12:36

hrr

Have a nice Day

yah schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:27:
Ik blijf ook rustig afwachten. Geduld is een schone zaak. Ik denk ook dat de telefoon gewoon later uitkomt omdat er teveel fouten in zaten en ook denk ik door marketing en zo. Het zal niet hel lang meer duren. Maart 2e week hoop ik maar op. (of nog eerder natuurlijk) De 6270 vind ik persoonlijk toch echt te groot. Maar dat is persoonlijk. Veel plezier ermee.
Ik heb hem net besteld bij Simshop.nl , met abonnement , nu hopen dat ie 2e week in maart uitkomt , want over 1 maand ben ik van tele2 afgesloten (hopelijk :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
yah schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:27:
Ik hoop dat ze daar idd de tijd voor gebruikt hebben, en dat als hij dan komt wij hem met z'n alle probreemloos kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Blaasijzer schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:20:
[...]

Ik hoop dat ze daar idd de tijd voor gebruikt hebben, en dat als hij dan komt wij hem met z'n alle probreemloos kunnen gebruiken.
Tuurlijk gebruiken ze de tijd alleen om bugs te fixen. maar probleemloos gebruiken zal er voorlopig niet in zitten. De grootste fouten zullen er uit gehaald worden zoals dar resetten als je naar rechts drukt in het menu (wat bij sommige mensen het geval is) maar kleine onopvallende foutjes zullen erin blijven. Niet voor nix dat b.v. de K750i nog steeds fouten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr

hrr

Have a nice Day

Skype schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:20:
[...]

Tuurlijk gebruiken ze de tijd alleen om bugs te fixen. maar probleemloos gebruiken zal er voorlopig niet in zitten. De grootste fouten zullen er uit gehaald worden zoals dar resetten als je naar rechts drukt in het menu (wat bij sommige mensen het geval is) maar kleine onopvallende foutjes zullen erin blijven. Niet voor nix dat b.v. de K750i nog steeds fouten heeft.
naar rechtsdrukken in menu dan reset .. is wel grote bug ... opzich :S dat ze daar nu pas achter komen .. beetje laat toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

waarom zet Nokia eigenlijk niet Symbian op die 6280, lijkt mij wel een geschikte telefoon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

_GoldStrike_ schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:53:
waarom zet Nokia eigenlijk niet Symbian op die 6280, lijkt mij wel een geschikte telefoon voor.
Wtf!.... :X

Nee echt? Was dat een echte vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr

hrr

Have a nice Day

Skype schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 01:35:
[...]

Nee echt? Was dat een echte vraag?

Nee echt? Was dat een echt antwoord?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

hrr schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 09:00:
[...]

Nee echt? Was dat een echt antwoord?

:O
Denk als diegene het forum had doorgelezen, hij of zij er al wel x op x achter was gekomen dat het al Symbian 40 series phone is.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:13
Skype schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:45:
[...]

Denk als diegene het forum had doorgelezen, hij of zij er al wel x op x achter was gekomen dat het al Symbian 40 series phone is.. :Z
Hoevaak moet dit verhaal nu nog herhaald worden: Symbian is alleen een besturingssysteem. Nokia gebruikt de termen series 40, 60, 80 en 90. Dat staat dus los van Symbian. Dat Nokia toevallig Symbian gebruikt op hun series 60 (e.a.) telefoons, dat is nu eenmaal zo. Maar Symbian staat los van de series 40, 60, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Kan het niet echt op de site van nokia aflezen of je nu je eigen oordoppen in de nokia 6280 kunt doen. Weet iemand hier meer van af?

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Tynos schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:00:
Kan het niet echt op de site van nokia aflezen of je nu je eigen oordoppen in de nokia 6280 kunt doen. Weet iemand hier meer van af?
dit zit in de doos die HS is er 1 met zo'n brede plug dus ik denk het niet :

Inhoud van het verkooppakket
Nokia 6280 telefoon
Nokia Stereo hoofdtelefoon HS-23
Nokia Batterij BP-6M
64 MB Mini SD-kaart
Nokia Datakabel CA-53
Nokia Reislader AC-4
Gebruikershandleiding
CD-ROM met software

user manual vind je hier

edit: staat ook niets over in de user manual
edit2 : gsmexpress.nl meldt 1e week Maart

[ Voor 16% gewijzigd door Blaasijzer op 27-02-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Blaasijzer schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:07:
edit2 : gsmsexpress.nl meldt 1e week Maart
Wil maar niet lukken he :P

www.gsmexpress.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
hehhehheheheh sorry ben druk (aan het werk) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieBP
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 20:33
Ik zie zojuist op GSM.nl dat hij van de voorinschrijvingslijst gehaald is, of dit ook betekent dat hij zeer binnenkort uitgeleverd wordt durf ik niet te zeggen, maar het lijkt me een goed voorteken. Heb ze overigens al een mailtje hierover gestuurd. Nog geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

En Gsmplaza heeft em naar week 15 verschoven.. misshien toch maar de N70 halen. Eind van het jaar toch de N80 met abbo verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
CharlieBP schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:15:
Ik zie zojuist op GSM.nl dat hij van de voorinschrijvingslijst gehaald is, of dit ook betekent dat hij zeer binnenkort uitgeleverd wordt durf ik niet te zeggen, maar het lijkt me een goed voorteken. Heb ze overigens al een mailtje hierover gestuurd. Nog geen reactie gehad.
Ik denk een goed teken ! wel nog 3 tot 4 weken levertijd 8)7

GSM express heeft hem ook aangepast :

Leverbaar vanaf eerste week Maart

[ Voor 4% gewijzigd door Blaasijzer op 28-02-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieBP
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 20:33
Blaasijzer schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:43:
[...]

Ik denk een goed teken ! wel nog 3 tot 4 weken levertijd 8)7

GSM express heeft hem ook aangepast :

Leverbaar vanaf eerste week Maart
Waarschijnlijk 3 tot 4 weken levertijd als je nu bestelt. Ik neem toch aan dat ze eerst de mensen die al maanden zitten te wachten op het toestel afhandelen. Dus ik houd goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr

hrr

Have a nice Day

CharlieBP schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:36:
[...]

Waarschijnlijk 3 tot 4 weken levertijd als je nu bestelt. Ik neem toch aan dat ze eerst de mensen die al maanden zitten te wachten op het toestel afhandelen. Dus ik houd goede hoop :)
hoop dat ze er zoveel hebben dat ze ook gelijk degene afhandelen die hem NET hebben besteld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:49

crashtestdummy

Ajoeto member

CharlieBP schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:15:
Laatste bericht van gsm.nl is 9 maart (maar daarvoor 26 feb en daarvoor 16 feb)

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
crashtestdummy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:16:
[...]

Laatste bericht van gsm.nl is 9 maart (maar daarvoor 26 feb en daarvoor 16 feb)
Laten we het hopen, dan kunnen we het over leukere dingen gaan hebben hier ipv de levertijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Dat staat er al ruim een maand denk ik :X

Edit:

Offtopic: Ik denk niet dat de N80 in april al in de schappen ligt. De prijs is nog nergens bekend. terwijl de 6280 die al maanden op de sites staat met prijs er ook nog steeds niet is.

[ Voor 32% gewijzigd door Nyana op 01-03-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
nog even wat info wat ik gevonden heb

www.gsmtrend.nl verwachten ze week 9/10

Volgens een ander forum

Gepost door XXXX op 24/02/2006 10:42

Nokiacenter.nl hoopt 'm volgende week te kunnen leveren

tevens op een ander forum

Gepost door XXX op 27/02/2006 21:10
Heb vanmiddag meer informatie verkregen,

De gsm was klaar eind november...
maar na het testen van de software (V3.40) waren er enkele probleempjes...
Het gebeurde dat het toestel zonder reden uitviel en herstarte...
Hier zouden ze naar het schijnt nu al enkel tijd mee bezig zijn...

Hij zou terug verwacht zijn geweest midden - eind februari.
Dit is dus niet gehaald, en zou het half maart worden.

Ik heb voorlopig nog geduld want het blijft een mooi toestel...
En een ander toestel met zoon scherm formaat en die opties is niet direct bij een ander te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Ben vandaag wezen kijken naar nieuwe mobiele telefoons. Heb de D800 gecheckt (kan minder dan de d600). d800 voelt niet zo stevig aan als de d600. maar dat terzijde. ik moet binnenkort ook een nieuwe mobiel hebben. ik twijfel net als de meeste van jullie tussen de nokia 6280 en de nokia n8.

de n8 is wel een stukje "dikker" maar technisch gezien erg netjes. De nokia 6280 is qua grote wel in orde denk ik (ietsje langer dan n8). Ik las op de nokia site dat de nokia 6280 ook ook fm radio feature beschikt. kan dit kloppen?

ook heb ik te horen gekregen van oa belcompany dat ze hem over 2 weken verwachten.

(komt de n8 trouwens echt in april uit? en verwachten jullie dat hij duurder zal worden dan de nokia 6280?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
b schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:01:
Ben vandaag wezen kijken naar nieuwe mobiele telefoons. Heb de D800 gecheckt (kan minder dan de d600). d800 voelt niet zo stevig aan als de d600. maar dat terzijde. ik moet binnenkort ook een nieuwe mobiel hebben. ik twijfel net als de meeste van jullie tussen de nokia 6280 en de nokia n8.

de n8 is wel een stukje "dikker" maar technisch gezien erg netjes. De nokia 6280 is qua grote wel in orde denk ik (ietsje langer dan n8). Ik las op de nokia site dat de nokia 6280 ook ook fm radio feature beschikt. kan dit kloppen?

ook heb ik te horen gekregen van oa belcompany dat ze hem over 2 weken verwachten.

(komt de n8 trouwens echt in april uit? en verwachten jullie dat hij duurder zal worden dan de nokia 6280?)
Ten eerste is het de N80 ;) maar dat is maar een klein detail...
En ik meen dat ik heb gelezen dat de N80 niet in NL uitkomt, maar anders moet je in het Nokia N series topic kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Upbeat schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:05:
[...]

Ten eerste is het de N80 ;) maar dat is maar een klein detail...
En ik meen dat ik heb gelezen dat de N80 niet in NL uitkomt, maar anders moet je in het Nokia N series topic kijken :)
N80 komt wel uit in NL. En ik verwacht dat ie wel richting de 550 euro zal gaan. Hij kan veel meer als de 6280.

Beiden hebben ze een fm functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
nog een klein vraagje:

zit er op de nokia 6280 ook office applicaties (zoals words, excel, spreadsheets en powerpoints ect?) en ondersteund de 6280 ook pdf's? dat zal wel erg cool zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levering is wederom uitgesteld!!! Uitlevering is nu week 15, dit is volgens GSMplaza.
Nokia heeft dit bevestigd!!!

Nog ff wachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:42:
Levering is wederom uitgesteld!!! Uitlevering is nu week 15, dit is volgens GSMplaza.

Dat meen je niet voor de duidelijkheid dat is half APRIL :r overal staat hij nog wel voor week 10 ???

[ Voor 7% gewijzigd door Blaasijzer op 02-03-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan toch niet waar zijn ....... :'(

Heb nog geen mailtje van GSMstore.nl gehad, maar begin nu toch echt wel te denken aan een andere telefoon ..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik geef het op.. Het duurt mij te lang. Ik ga voor de 6111 voor me meissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr

hrr

Have a nice Day

hmm ben benieuwd wanneer ie echt uitkomt .. ik blijf hoop hebben op maart totdat simshop.nl het mij bekent maakt :p

Cheers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Wtf... Krijg net een mailtje van Gsmhuis.nl..

Met grote spijt moeten wij u meedelen dat Webshopping BV failliet is...

Fijn. Nou maar aan de slag om mn geld terug te krijgen van de 6280. :r
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.