Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hij is in Duitsland en UK al verkrijgbaar bij Vodafone dus ik denk niet dat het nog al te lang zal gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Upbeat schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 01:53:
Hij staat bij Mediamarkt in het telecom krantje maar of ze hem ook echt binnen hebben :?
daar staat trouwens wel een 3 op het toestel geschreven ???? import ?

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
Blaasijzer schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:06:
[...]

daar staat trouwens wel een 3 op het toestel geschreven ???? import ?
Nee ze hebben gewoon een plaatje van Three gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Hmm als de telefoon in duitsland dan al leverbaar is waarom bestellen wij hem daar dan niet? weet iemand niet een duitse site waar je ze kunt bestellen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
L1800 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:56:
Hmm als de telefoon in duitsland dan al leverbaar is waarom bestellen wij hem daar dan niet? weet iemand niet een duitse site waar je ze kunt bestellen?? :)
Alsjeblieft

Ik weet alleen niet of je wat aan een telefoon hebt met Duitse Vodafone software, simlock en een Duitse abbonement.

Oeps, Staat bij dat hij vanaf half februari pas verkrijgbaar zal zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Da.Rock op 21-01-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Meestal zijn ze bij gsmtrack.nl te koop zodra ze in duitsland uit zijn, dus even in de gaten houden daar... Misschien liggen ze al op de zwarte markt in Beverwijk, die zijn vaak ook al erg snel met nieuwe modellen.

Gelukkig heb ik geen haast, mijn abonnement loopt pas af in april :)

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 21-01-2006 12:47 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Macer schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:47:

Gelukkig heb ik geen haast, mijn abonnement loopt pas af in april :)
die van mij is al een tijdje verlopen maar ik wil die phone dus wacht rustig af (lees ongeduldig) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan op de site van Nokia nergens vinden of deze 6280 ook trilfunctie heeft..
Op belzaak.nl wordt vreemdgenoeg aangegeven dat ze de trilfunctie weg hebben gelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:17:
Ik kan op de site van Nokia nergens vinden of deze 6280 ook trilfunctie heeft..
Op belzaak.nl wordt vreemdgenoeg aangegeven dat ze de trilfunctie weg hebben gelaten...
ohh das inderdaad wel belangrijk laat even weten hoe en wat aub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Blaasijzer schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:40:
[...]

ohh das inderdaad wel belangrijk laat even weten hoe en wat aub ?
Zou wel erg dom van Nokia zijn om dat weg te laten maar als je in de handleiding (pagian 86) kijkt zie je dat het er wel gewoon op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Da.Rock schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:49:
[...]

Zou wel erg dom van Nokia zijn om dat weg te laten maar als je in de handleiding (pagian 86) kijkt zie je dat het er wel gewoon op zit.
mijn vrouw heeft de lady phone van samsung ook veel gadgets erop maar trillen en geluid geven tegelijk mooi niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Nee, bij ladyphones hebben ze opzettelijk het trillen en het geluid maken gescheiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Blaasijzer schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:01:
[...]

mijn vrouw heeft de lady phone van samsung ook veel gadgets erop maar trillen en geluid geven tegelijk mooi niet !
Bij Samsung is dat standaard zo tenzij je een beltoon hebt waar de tril "in" zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Hmm ondertusse nog steeds niks gehoord dus was weer valse hoop ;( Gewoon weer afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Heeft iemand al iets gehoord over de release van dit toestel? Ik heb op verschillende fora gelezen dat hij vandaag in Europa (o.a. Frankrijk, Zweden) uitgebracht wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Upbeat schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:16:
Heeft iemand al iets gehoord over de release van dit toestel? Ik heb op verschillende fora gelezen dat hij vandaag in Europa (o.a. Frankrijk, Zweden) uitgebracht wordt :)
Het meeste wat ik lees is pas Februarie in NL niemand waagt zich er blijkbaar aan om een release datum te noemen voor NL |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

in Duitsland geven ze aan de eerste week van februari.....en mijn Nokia 8800 komt daar ook vandaan en was zeker op tijd!! Dus afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan22 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:28:
in Duitsland geven ze aan de eerste week van februari.....en mijn Nokia 8800 komt daar ook vandaan en was zeker op tijd!! Dus afwachten!
Welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

klopt het nou datde 6280 een slider heeft die net als de samsung met veertjes wordt geholpen?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:30:
klopt het nou datde 6280 een slider heeft die net als de samsung met veertjes wordt geholpen?
Hmmm dat zou kut zijn :S Veertjes rekken na een tijdje uit:S Kwil gewoon kogellagers net als bij de N8800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Maakt me allemaal niets uit als ie er nou eindelijk maar eens komt :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 17:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Ik zou hem nu wel eens in echt willen zien ik overweeg nij te lompe vormen nog steeds de 6111....

welke ook nog eens goedkoper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Blaasijzer schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:01:
Ik zou hem nu wel eens in echt willen zien ik overweeg nij te lompe vormen nog steeds de 6111....

welke ook nog eens goedkoper is
Ik overweeg ook de 6111 maar enkel als tijdelijke oplossing tot de 6280 verkrijgbaar is.
Ik met het nu namelijk doen met een bijna 6 jaar oude 6310...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Da.Rock schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:36:
[...]

Ik overweeg ook de 6111 maar enkel als tijdelijke oplossing tot de 6280 verkrijgbaar is.
Ik met het nu namelijk doen met een bijna 6 jaar oude 6310...
ja das een beetje dubbel voor mij ik houd hem dan gewoon een jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
Blaasijzer schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:55:
[...]

ja das een beetje dubbel voor mij ik houd hem dan gewoon een jaar....
Het is natuurlijk ook balen als de 6280 2 dagen nadat je de 6111 hebt verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Mijn broertje heeft de samsung d500 en hij speelt konstant met de slider en is na 1 jaar nog steeds perfect.
Zolang die maar lekker soepel is. Ik heb m vandaag besteld. Ik weet zeker dat die in februari uitkomt.
Hij heeft dezelfde formaat als de sonyericsson K750i. Echt precies hetzelfde. Hij is dus qua formaat perfect alleen ziet die er groot uit denk ik omdat het een slider is, maar als je de slider buiten beschouwing laat dan vindk ik het formaat van de k750i perfect. Het voordeel is eigenlijk , dat als de 6280 openschuift je een echt telefoon in je hand hebt en die tot je mond reikt. Eigenlijk lijkt die perfect . Misschien moet ons oog wennen. Ik ben benieuwd.
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:40:
[...]

Hmmm dat zou kut zijn :S Veertjes rekken na een tijdje uit:S Kwil gewoon kogellagers net als bij de N8800

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:36:
Mijn broertje heeft de samsung d500 en hij speelt konstant met de slider en is na 1 jaar nog steeds perfect.
Zolang die maar lekker soepel is. Ik heb m vandaag besteld. Ik weet zeker dat die in februari uitkomt.
Hij heeft dezelfde formaat als de sonyericsson K750i. Echt precies hetzelfde. Hij is dus qua formaat perfect alleen ziet die er groot uit denk ik omdat het een slider is, maar als je de slider buiten beschouwing laat dan vindk ik het formaat van de k750i perfect. Het voordeel is eigenlijk , dat als de 6280 openschuift je een echt telefoon in je hand hebt en die tot je mond reikt. Eigenlijk lijkt die perfect . Misschien moet ons oog wennen. Ik ben benieuwd.

[...]
Mijn 5 na oudste broer heeft ook een d600 gehad... na 3 dagen kapot... Maargoed, zal wel fabrieksfoutje zijn geweest.

Maar D500 is anders he, in een D500 zit geen veer die em terug laat veren oid. D600 weer wel... En ze zeggen dat dat ook met 6280 is... Maar 8800 heeft dan weer kogellagers, damn wat is dat ding smooth, mijn pa heeft em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
"Ik heb m vandaag besteld. Ik weet zeker dat die in februari uitkomt"

waar heb je em besteld wat is een beetje vertrouwde webshop :)

[ Voor 10% gewijzigd door L1800 op 26-01-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Na veel nagedacht te hebben heb ik toch voor de 6280 gekozen. Vanmiddag besteld bij gsmhuis. Goeie prijs. En ik neem aan dat er niet zoveel verschi lzal zitten tussen de verschillende webshops kwa levering. Uit ervaring weet ik wel dat destijds gsmtrack de eerste was die de D500 leverde. Maar ik heb er geen haast mee. Zolang ie maar in februari geleverd gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik heb m zoals altijd bi 2call besteld. Hij staat zoals eerder aangegeven al op de duitse vodafone shop, en overal komen de echte reviews uit en hij is al een hele tijd terug bekend gemaakt. 1e of 2e week is dat ding zeker uit. (hoop ik) :z

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

op http://www.infosyncworld.com/news/n/6448.html
zie je dat die vanaf vandaag geshipt word door europa :)

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ie snel uitkomt. Ben benieuwd naar de eerste gebruikers ervaringen. Zit te twijvelen tussen de Nokia 6280 of de D600. Weet het nu niet meer, met name de foto kwaliteit vind ik belangrijk.

greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:13:
Hoop dat ie snel uitkomt. Ben benieuwd naar de eerste gebruikers ervaringen. Zit te twijvelen tussen de Nokia 6280 of de D600. Weet het nu niet meer, met name de foto kwaliteit vind ik belangrijk.

greetz Neosto
6280. CCD sensor ipv CMOS. 320x240 tft, stuk groter als van de D600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Maakt niet uit welke gsm je neemt, ook al neem je de n80 met 3 megapixel, de kwaliteit van geen een is goed genoeg om echte goede foto's met af te drukken. Ik vind het meer voor noodgevallen. Voor een fototoestel moet je gewoon een echte camera kopen. Op dit moment is de beste kwaliteit de k750i vind ik. Megapizels zeggen niet erg veel. Op deze zal het ook niet geweldig zijn.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

yah schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:36:
Maakt niet uit welke gsm je neemt, ook al neem je de n80 met 3 megapixel, de kwaliteit van geen een is goed genoeg om echte goede foto's met af te drukken. Ik vind het meer voor noodgevallen. Voor een fototoestel moet je gewoon een echte camera kopen. Op dit moment is de beste kwaliteit de k750i vind ik. Megapizels zeggen niet erg veel. Op deze zal het ook niet geweldig zijn.
Dat is weer MP zegt weinig en de K750i zal idd de winnaar zijn door zn auto focus en macro functie. Maar zoals ik hiervoor al zei. de 6280 beschikt over een CCD sensor. Dat is sowiezo al beter als CMOS. Helaas zijn de lenzen nog steeds veel te brak om mooie foto's met een phone te kunnen maken. Maar voor noodgevallen zal ie wel voldoen.

Nieuwe pics http://www.mobilemag.ch/?act=tests&id=25981 27-01-06

[ Voor 14% gewijzigd door Nyana op 27-01-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:36:
Das wel waar, maar nu heb ik een SE S700i en de kwaliteit van de foto's is bagger. Vooral bij donker en filmen. Vond bv een D500 mooiere foto's bij nacht maken als mijn SE. Komt waarschijnlijk doordat de Samsung een flitser heeft. De S700i heeft alleen maar een lichtje. Nu doet ie trouwens niks meer want hij is in de plee gevallen :O Gelukkig is ie verzekerd, dus gaan ze h'm eerst proberen te repareren (lees wordt een nieuwe). Ben benieuwd naar de 6280 :9~

Latersssss Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
ja mooi allemaal die foto kwaliteit zoals eerder gezegd foor foto's gebruikt men een foto camera en niet zijn phone het is inderdaad gewoon voor nood.
Of als je geen hoge eisen stelt aan je foto's prima.

Ik wil de phone om z'n design display en mogelijkheden de camera is leuk voor erbij.

ik wou dat ie nu maar eens echt in de vakken lag.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Thanks, mooi compleet verhaal :)

Iemand nog aanraders wat betreft de internetshop waar je hem het best kan kopen? GSMhuis is de goedkoopste die ik heb kunnen vinden, die zijn voor zover ik weet ook betrouwbaar. Iemand andere koopadviezen?

En weet iemand of de inhoud van de doos overal gelijk is? Op sommige sites staat dat alleen een acculader en een handleiding worden meegeleverd. Op een andere site zie ik:
  • Nokia Stereo hoofdtelefoon HS-23
  • 64 MB Mini SD-kaart
  • Nokia Datakabel CA-53
  • Nokia Reislader AC-4
De pakketinhoud is toch bij elke winkel gelijk, of niet :?

[ Voor 29% gewijzigd door yohan op 27-01-2006 23:06 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Yohan schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:52:
[...]

Thanks, mooi compleet verhaal :)

Iemand nog aanraders wat betreft de internetshop waar je hem het best kan kopen? GSMhuis is de goedkoopste die ik heb kunnen vinden, die zijn voor zover ik weet ook betrouwbaar. Iemand andere koopadviezen?

En weet iemand of de inhoud van de doos overal gelijk is? Op sommige sites staat dat alleen een acculader en een handleiding worden meegeleverd. Op een andere site zie ik:
  • Nokia Stereo hoofdtelefoon HS-23
  • 64 MB Mini SD-kaart
  • Nokia Datakabel CA-53
  • Nokia Reislader AC-4
De pakketinhoud is toch bij elke winkel gelijk, of niet :?
Ja. Het lijkt me ook niet logisch als Nokia verschillende packs gaat leveren aan verschillende winkel ketens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

iemand al een leverdatum? Mensen die besteld hebben bij GSMhuis.nl jullie al nieuws? Meer mensen met meer shops en leverdatums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
Ik las op een ander forum dat er deze week in belgie geleverd gaat worden. het zal dus wel niet zo lang meer duren. :)

weet iemand ook of het mogelijk is om 2 bleutooth connecties tegelijk op te zetten? nl. een voor de gps muis en 1 voor carkit. ik had eens ergens gelezen dat dit met de 6680 ook mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
de goedkoopste die ik kon vinden was www.algebeld.nl deze met een jaar verlengen met mijn orange abbo 70 Euries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasijzer schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:20:
de goedkoopste die ik kon vinden was www.algebeld.nl deze met een jaar verlengen met mijn orange abbo 70 Euries
Kijk eens op 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Goeie actie (niet van de Pearle maar van Tarzannetje ) ! zodra beschikbaar gaat daar mijn bestelling heen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Blaasijzer op 30-01-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Maar als je de 6280 nu besteld... dan krijg je volgens mij zeker de zwarte toch?! Ik moet zeggen dat ik die niet zo mooi vind als de zilvere.

En over dat foto's van een telefoon nutteloos zijn.... daar ben ik het totaal niet meer eens.

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/1571/dsc011261sn.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/319/dsc009276pv.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

deuxani schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:07:
Maar als je de 6280 nu besteld... dan krijg je volgens mij zeker de zwarte toch?! Ik moet zeggen dat ik die niet zo mooi vind als de zilvere.

En over dat foto's van een telefoon nutteloos zijn.... daar ben ik het totaal niet meer eens.

[afbeelding] [afbeelding]
goede kwaliteit inderdaad....onder de indruk!!

toch is de carbon black versie mooier maar goed ieder zijn smaak.......maar ja bestellen is leuk....maar krijgen dat is waar het om gaat.....volgens mij worden we allemaal ge...... tot aan maart....in NL dan.....ik denk dat ik maar weer eens over de grens ga kijken.....in de auto maar weer en naar een grote Duitse plaats.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnit, mijn abbo loopt 27feb af... kwil de 6280 in het zilver, moet ik hem gewoon nu in het zilver bestellen en op de 27e laten aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Ik zit ook met smart op dit toestel te wachten maar het lijkt erop dat het inderdaad maart gaat worden terwijl er op de Nokia site staat dat ie eind 2005 zal worden geleverd!!

Op een andere gsmsite las ik dat de leverdatum eind maart zou worden..

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ik denk dat zowel black als silver binnen 2 weken op de markt zijn in NL. Ze zijn onderweg blijkt uit allerlei berichten. Nog even geduld mensen.. Hoe langer je wacht met bestellen hoe lager je op de lijst staat.

Heb de zwarte bij gsmhuis.nl besteld. Dat is het Nadeel van .b.v. 2call. daar kun je geen kleur kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miljoenenroof uit loods Schiphol verijdeld
Uitgegeven: 30 januari 2006 17:56

SCHIPHOL - De marechaussee op Schiphol heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een miljoenenroof van mobiele telefoons verijdeld. Daarbij werden twee verdachten aangehouden die op het punt stonden om een partij toestellen ter waarde van vermoedelijk miljoenen euro's uit een vrachtloods te stelen.

Volgens een woordvoerder kwam de marechaussee na een tactisch onderzoek op het spoor van de groep criminelen die het op de mobiele telefoons had voorzien. Die stonden klaar voor verzending.

Oei, oei, oei daar gingen de 6280's bijna.................................................. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:12:
Miljoenenroof uit loods Schiphol verijdeld
Uitgegeven: 30 januari 2006 17:56

.....

Oei, oei, oei daar gingen de 6280's bijna.................................................. _/-\o_
>:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Tuurlijk kan je wel een kleur aangeven. Zet gewoon op je contract voordat je m faxt of verstuurd dat je een zwarte wilt hebben. Je kan het desnoods na mailen. Wel jammer dat je het niet zo kunt aangeven. Ik dacht dat je vroeger ook ergens tijdens het bestellen ook een opmerking veld was op de site, maar die zag ik dit keer niet. Ik heb het op het contract vermeld.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Wij hebben nog steeds eind januari / begin februari als eerste verwachte
levertermijn staan. Helaas is er nog geen concrete datum bekend. Zodra wij
een zending ontvangen zullen wij ook inmiddelijk overgaan tot uitlevering
van de openstaande orders. Mocht er in de tussentijd meer bekend worden,
zullen wij u hierover informeren. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd.

dit kreeg ik dus te horen van GSMhuis.nl

wederom afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

__REMCO__ schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:47:
Wij hebben nog steeds eind januari / begin februari als eerste verwachte
levertermijn staan. Helaas is er nog geen concrete datum bekend. Zodra wij
een zending ontvangen zullen wij ook inmiddelijk overgaan tot uitlevering
van de openstaande orders. Mocht er in de tussentijd meer bekend worden,
zullen wij u hierover informeren. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd.

dit kreeg ik dus te horen van GSMhuis.nl

wederom afwachten dus
toch jammer dat ze zo praten! nog geen duidelijkheid dus....en maar wachten....toch wel jammer.....maar goed wat kan je anders doen.....en by the way heb een 8800 dus mag niet klagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan22 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:05:
[...]

toch jammer dat ze zo praten! nog geen duidelijkheid dus.....
8)7 Hoe moeten ze anders praten. Hij kan nog steeds begin februari binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:20:
[...]

8)7 Hoe moeten ze anders praten. Hij kan nog steeds begin februari binnenkomen.
stoppen met praten en leveren ! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Dit ontving ik van 2call:

Goedemorgen,

De verwachting is dat de Nokia 6280 half tot eind februari leverbaar zal zijn.

Momenteel is de prijs inderdaad 51 euro met een 1 jaars verlenging

ik wordt er wel een beetje moe van :O ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 17:17
als het echt nog 2 weken duurt ga ik voor een andere telefoon, want zo superieur is de 6280 nou ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Air.Sin schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:59:
als het echt nog 2 weken duurt ga ik voor een andere telefoon, want zo superieur is de 6280 nou ook weer niet
Tja, maar wat moet je dan als nokia fanaat ze hebben niets vergelijkbaars in het programma tja de 6111 maaja geen 2MP camera en SD kaart...

MIjn vriendin heeft een samsung my god dat is wennen zeg kwa menu...

ik wacht wel mijn 6230 draait nog en die 2 weken ach als je al wacht vanaf augustus maakt dat ook niet meer uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Volgens belcompany zouden ze het toestel al gehad moeten hebben maar is het uitgesteld naar week 8. Dus we blijven wachten. Toch raar in een aantal landen wordt het toestel al wel verkocht en wij moeten nog een kleine maand wachten :O

Nou ja, ik kan er nog wel op wachten. De geleende 5210 werkt nog met een standby tijd van net 1 dag O-)

Dat het ff duidelijk is, wachten

En dan klagen er mensen dat ze uit gekeken zijn op een 6230 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Nyana op 01-02-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Skype schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:48:
Volgens belcompany zouden ze het toestel al gehad moeten hebben maar is het uitgesteld naar week 8. Dus we blijven wachten. Toch raar in een aantal landen wordt het toestel al wel verkocht en wij moeten nog een kleine maand wachten :O

Nou ja, ik kan er nog wel op wachten. De geleende 5210 werkt nog met een standby tijd van net 1 dag O-)

Dat het ff duidelijk is, wachten

En dan klagen er mensen dat ze uit gekeken zijn op een 6230 :P
Nou nog langer wachten :( als dit maar de laatste keer is dat het uitgesteld wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
ik wordt er helemaal niet goed van week 8 nog even en ik wacht er 1 jaar op echt belachelijk GSM plaze meldt week 10

http://www.gsmplaza.nl/ac...+carkit+CK-7W.html&style=

En op de nokia site ook nog gewoon 4e kwartaal 2005 laten staan :O |:(

Edit : Nokia hulplijn : tja, meneer dat toestel is een beetje met vertraging |:( een half jaar noemen ze een beetje het kan deze maand zijn meneer :? kan het dan ook volgende maan worden, ja dat kan ook :/ .

sommige dealers kunnen hem al eerder hebben |:( probeer het eens bij de Nokia store :'(

sjonge sjonge dit kost ze klanten

[ Voor 56% gewijzigd door Blaasijzer op 02-02-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien komt de 6280 dan gelijk met de N80????
Of zou dan toch de N80 eerder uitkomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Hehe.. daar zou ik helemaal niet op rekenen Tarzan!! Ik zou al heel blij zijn als de N80 er voor de zomer is. Op de 6280 is het gewoon nog een kleine maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:33:
Misschien komt de 6280 dan gelijk met de N80????
Dat zou marketing technisch niet echt slim zijn ;) zowiezo zijn ze maerketing technisch niet echt handig bezig mbt de 6280 maar dit terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Iemand een vervanger voor dit toestel gevonden? Duurt me nu toch echt te lang...!!
2MP camera en uitbreidbaar met een SD Card oid...Moet ook navigatiesoftware op kunnen trouwes.
Ik weet et niet in ieder geval.

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou de 6280 dan ook met wat andere software overweg kunnen die je op een sd-kaartje hebt staan?
Een navigatie sys lijkt me wel wat te veel voor de 6280.

Dus is een verglijk dan wel te maken met een ander toestel, als het aan je voorwaarden moet voldoen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:13
Hoe komen mensen er toch bij dat dit toestel navigatiesoftware aankan? Hiervoor heb je toch minimaal een series60 toestel nodig en dit is als ik me niet vergis gebasseerd op het series40 platform??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Laatst online: 01-09 08:13
Navigatiesoftware zou theoretisch gezien ook voor series40 geschreven kunnen worden maar applicaties schrijven voor series40 is nou eenmaal een stuk vervelender als series 60.

Het is dan ook met zekerheid te zeggen dat een navigatie oplossing zoals tomtom dat aanbied op series 60 nog niet op series 40 kan. Onderhand zijn toestellen als de nokia 6280 allang wel in staat om navigatie software als die van de series 60 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:32

AJM

Ik kwam net de Samsung D800 en D820 tegen, daar lijkt deze nokia wel aardig op, zelfde specs/prijs (aleen 1.3mp camera) en komt ook deze maand uit.

Pics:

D800
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/i/pics/samsung/samsung-d800-00.jpg

D820
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/i/pics/samsung/samsung-d820-00.jpg

bron

[ Voor 4% gewijzigd door AJM op 02-02-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
ik vind ze beide wel erg mooi alleen die menu structuur heb ik dan zo'n cultuur schok. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn eigen toestel verkocht en ben ook erg benieuwd vanaf wanneer deze leverbaar is.

Zijn er nog vergelijkbare toestellen op de markt, met ongeveer dezelfde specificaties voor dezelfde prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:32

AJM

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:17:
Ik heb zojuist mijn eigen toestel verkocht en ben ook erg benieuwd vanaf wanneer deze leverbaar is.

Zijn er nog vergelijkbare toestellen op de markt, met ongeveer dezelfde specificaties voor dezelfde prijs?
zie mijn post hierboven > samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Blaasijzer schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:53:
ik vind ze beide wel erg mooi alleen die menu structuur heb ik dan zo'n cultuur schok. 8)7
ik wacht wel......... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:49

crashtestdummy

Ajoeto member

GSM.NL meldde mij deze ochtend:
Geachte heer / mevrouw,

Hieronder ziet u de vernieuwde status van uw order.

Ordernummer: xxxxxxxxx
Leverdatum: 16.02.06

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_GoldStrike_ schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:22:
[...]

zie mijn post hierboven > samsung
Ja deze komt ook pas eind deze maand. Wanneer de nokia komt is nog vrij onduidelijk februari/maart waarschijnlijk. Ik bedoelde eigenlijk toestellen die nu al te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
En wat dacht je van de siemens sl75

http://www.mobile-review.com/review/siemens-sl75-en.shtml

deze heeft ook bijna alles en is leverbaar bij 2call

ik zit er aan te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Das week 7.... hmmmmz zal dus wel echt week 8 of 10 worden maar goed hoe lang roepen we dat nu al....

NIemand een contactje bij Nokia die eens echt duidelijkheid kan geven over het e.a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Ik denk dat het niet veel langer dan februari zal worden. Het toestel is al realiteit en wordt in sommige landen via 3 aangeboden. Volgens mij heeft nokia met hun een contract dat ze eerst mochten. Wees blij, Three klanten zijn onze proefkonijnen. Al hun klachten, problemen en kinderziektes zullen hopelijk op onze toestellen verholpen zijn. Het zal deze maand uitkomen, ik denk nu ook dat het wel richting eind feb. zal worden. Ik heb m al besteld en wacht rustig af. Kan ik mooi de abo alvast gebruiken en tegen de tijd dat ik toestel heb zal ik waarschijnlijk een maand minder contract moeten uitzitten. Heb ik dat gehad . Nog ff jongens

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
ik wil hem eerst ff zien voordat ik hem bestel. maar ik wacht gewoon ga niet kijken naar andere ik heb hier mijn zinnen op gezet. ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31
Macabre schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:15:
Iemand een vervanger voor dit toestel gevonden? Duurt me nu toch echt te lang...!!
2MP camera en uitbreidbaar met een SD Card oid...Moet ook navigatiesoftware op kunnen trouwes.
Ik weet et niet in ieder geval.
Ja, de N70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Op de 6280 kan in ieder geval geen navigatie software....

Ik heb zelf de N70 en zit te twijfelen voor mijn meissie tussen de 6111 en de 6280.
Ben zelf erg tevreden over de N70, maar ze heeft niet zo'n uitgebreid toestel nodig..

Foto's op de N70 zijn wel aardig, maar niet meer dan dat.. Voor goede foto's moet je een fotocamera gebruiken. Mijn 2MP Sony Cybershot U camera van een paar jaar oud maakt echt veel betere foto's dan de N70...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.interngeheugen.com/pocketinfo.odb?mpid=2954

Afbeeldingslocatie: http://pixmixer.com/uploads/images/20060204/thumb/49371_aanbieding-mini-SD.gif

Transcends nieuwe 80X miniSD kaart bereikt indrukwekkende overdrachtsnelheden tot 12MB/sec en presteert tot 70% beter dan een normale miniSD kaart. Transcends high performance 80X miniSD kaarten zijn ideaal voor gebruik in de nieuwe generatie mobiele telefoons en draagbare digitale apparaten die standaard over een geheugenkaartgleuf beschikken. Wanneer de 80X miniSD wordt gebruikt met de bijgeleverde adapter past hij in elke standaard SD kaartgleuf, wat de 80X miniSD compatibel maakt met alle SD en miniSD apparaten. Nu voor 57 Euro, alleen voor Pocketinfo bezoekers.

Leuke aanbieding voor wat xtra geheugen in de 6280 als ie nog komt >:)

greetz Neosto

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
[quote als ie nog komt >:)

greetz Neosto[/quote]

ja idd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Volgens laatste berichten week8/9 :( Duurt nog lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
bij gsmtrack is de 6270 te bestellen dit is nagenoeg het zelfde toestel, ik had met ze gebelt en ze vertelde mij dat ie deze week leverbaar is. ook al is het een import model hij heeft wel een nederlands menu. voor de 6280 konden ze niks zeggen. :)

het verschil is tov de 6280

iets groter 6270 6280
Afmetingen 104 x 50 x 23 mm 100 x 46 x 21 mm
Gewicht 125 gram 115 gram
Inhoud 104 cc 91 cc
Standbytijd 200 uur 250 uur
Beltijd 300 minuten 180 minuten
Netwerk Quad band Tri band

[ Voor 44% gewijzigd door L1800 op 06-02-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik vind de verschillen toch nog best wel groot.. 10 gram is best veel voor een telefoon.

Heb vanochend ook de vergelijking al gedaan en heb er voor gekozen om toch nog maar even te wachten.

[ Voor 38% gewijzigd door M@cer op 06-02-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1800 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:00:
bij gsmtrack is de 6270 te bestellen dit is nagenoeg het zelfde toestel, ik had met ze gebelt en ze vertelde mij dat ie deze week leverbaar is. ook al is het een import model hij heeft wel een nederlands menu. voor de 6280 konden ze niks zeggen. :)

het verschil is tov de 6280
iets groter 6270 6280
Afmetingen 104 x 50 x 23 mm 100 x 46 x 21 mm
Gewicht 125 gram 115 gram
Inhoud 104 cc 91 cc
Standbytijd 200 uur 250 uur
Beltijd 300 minuten 180 minuten
Netwerk Quad band Tri band
Plus het feit dat de 6270 een chica/gay telefoon is IMO door de ronde vorm en 6280 mannelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Macer schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:38:
Ik vind de verschillen toch nog best wel groot.. 10 gram is best veel voor een telefoon.

Heb vanochend ook de vergelijking al gedaan en heb er voor gekozen om toch nog maar even te wachten.
idd. En daarbij, kheb em ook al betaald dus moet wel wachten! Maar mn D500 houdt t ook nog wel ff uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:03:
[...]

Plus het feit dat de 6270 een chica/gay telefoon is IMO door de ronde vorm en 6280 mannelijker is.
IMO ? chica/gay ?

:? loop ik achter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

[...]

Das jouw mening.
Was vandaag bij de T 4 telecom in Almere, maar ze wisten niets van een 6280 8)7
en dat noemt zich een telefoonzaak
tijd om hem via internet te bestellen, of te wachten op de n80, die 3330 van mij mag nu toch écht weg.
de 3250 ziet er ook wel cool uit trouwens 8)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:53:
[...]

Das jouw mening.
Was vandaag bij de T 4 telecom in Almere, maar ze wisten niets van een 6280 8)7
en dat noemt zich een telefoonzaak
tijd om hem via internet te bestellen, of te wachten op de n80, die 3330 van mij mag nu toch écht weg.
de 3250 ziet er ook wel cool uit trouwens 8)
Daarom zeg ik ook "IMO" : In My Opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
[...]

Plus dit feit:

http://www.mobile-review.....php?p=366738&postcount=8

In de review van de 6270 op die site zie je ook een kort filmpje waarin de slider wordt gedemonstreerd. Ziet er erg kwetsbaar en goedkoop uit...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik vind ze allebei wel mannelijk, echter de 6280 vind ik een stuk meer gadget gehalte hebben. Ik heb net naar het filmpje gekeken, en de 6270 klinkt echt irritant met openen en sluiten t.o.v d600. Die hoor je nauwelijks. Volgens de review van de 6280 zou die heel soepel en goed moeten werken. Jammer dat ze daar geen filmpje van hebben gemaakt. Ik kan ook nergens een side by side foto vinden van de 6280 en D500 of D600. Is iemand anders dit al wel gelukt. Daarmee kan je denk ik echt een idee krijgen van hoe groot die echt is. Ik vind de 6270 in elk geval wel groot. Ik ben blij dat 6280 toch kleiner is.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
yah schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:58:
ik vind ze allebei wel mannelijk, echter de 6280 vind ik een stuk meer gadget gehalte hebben. Ik heb net naar het filmpje gekeken, en de 6270 klinkt echt irritant met openen en sluiten t.o.v d600. Die hoor je nauwelijks. Volgens de review van de 6280 zou die heel soepel en goed moeten werken. Jammer dat ze daar geen filmpje van hebben gemaakt. Ik kan ook nergens een side by side foto vinden van de 6280 en D500 of D600. Is iemand anders dit al wel gelukt. Daarmee kan je denk ik echt een idee krijgen van hoe groot die echt is. Ik vind de 6270 in elk geval wel groot. Ik ben blij dat 6280 toch kleiner is.
Hier staan er volgens mij een paar foto's tussen waar ze allebei (eigenlijk alledrie met de 6111) op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Die had ik al gezien, daar staat geen d500 of d600 tussen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:49

crashtestdummy

Ajoeto member

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op www.gsm.nl een bestelling geplaatst voor de Nokia 6280.

Helaas hebben wij van de leverancier vernomen dat het toestel een
vertraging heeft opgelopen.
Naar verwachting kan Nokia dit toestel vanaf week 10 gaan uitleveren.

Wij willen u hierbij een alternatief aanbieden. U kunt keuze maken
uit de volgende toestellen;
Nokia 6680
Nokia 6111
Samsung SGH-E760
Samsung SGH-E770
Samsung SGH-D800
Sony-Ericsson W800i

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Niet te geloven dat het toch zo lang moet duren..
Ik kom straks zelfs nog in de knoei als het zo doorgaat, terwijl ik pas in april een nieuw abo moet afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
crashtestdummy schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:58:
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op www.gsm.nl een bestelling geplaatst voor de Nokia 6280.

Helaas hebben wij van de leverancier vernomen dat het toestel een
vertraging heeft opgelopen.
Naar verwachting kan Nokia dit toestel vanaf week 10 gaan uitleveren.

Wij willen u hierbij een alternatief aanbieden. U kunt keuze maken
uit de volgende toestellen;
Nokia 6680
Nokia 6111
Samsung SGH-E760
Samsung SGH-E770
Samsung SGH-D800
Sony-Ericsson W800i
Daar ga je niet op in, hoop ik? :P

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.