Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Welnee, na m'n werk breng ik ze een persoonlijk bezoekje_GoldStrike_ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:13:
gewoon die mensen zelf gaan bellen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent (of niet)
Als dan blijkt dat ze ze wel hadden maar dat ze weer op zijn ......

Zeiss Distagon 21 f/2.8
* DaannO zegt lynchen met die handelGonadan schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:14:
[...]
Welnee, na m'n werk breng ik ze een persoonlijk bezoekje![]()
Als dan blijkt dat ze ze wel hadden maar dat ze weer op zijn ......
Yup, dat was de belcompany, daarom nu tfortelecom en tmobile, die hebben nog wel medewerkers
Ik wil hem graag hebben.
Als het lukt post ik vanavond nog mijn bevindingen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb momenteel KPN totdat mn abo ingaat, en zo nu en dan valt het me op dat ik helemaal geen bereik meer heb (maar dan ook echt niks). Als ik dan mijn telefoon aan en uit zet heb ik weer vol bereik...
Iemand anders die dit ook is tegengekomen?
Zoiets noemt met een tunnel, tegen de tijd dat je foon weer aan staat ben je er uitV Beker schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:51:
Heb nog even een vraagje misschien weten jullie het antwoord:
Ik heb momenteel KPN totdat mn abo ingaat, en zo nu en dan valt het me op dat ik helemaal geen bereik meer heb (maar dan ook echt niks). Als ik dan mijn telefoon aan en uit zet heb ik weer vol bereik...![]()
Iemand anders die dit ook is tegengekomen?
Vanavond hoop ik er meer over te kunnen zeggen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pura Vida
Ligt het echt aan de telefoon?Maverick2001 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:56:
Na een uurtje spelen! Zo Dood als wat... Toch maar
Niet dat de accu meteen leeg knalt ofzo?
Ik twijfel onderhand al héél hard of ik hem wel moet kopen
[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 31-03-2006 16:02 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
foto ziet er op zich wel redelijk netjes uit. wel jammer dat autofocus ontbreekt zoals op mijn w800i. maar flmpjes ben ik wel erg nieuwsgierig naar, aangezien dat toch wel een opvallende functie va dit toestel is. eerste (en enige) die in zulke hoge resoluties kan filmen als ik met niet vergis??_GoldStrike_ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:36:
mijne werkt gelukkig nog steeds (heb hem nu 2 dagen gebruikt)
Hier een foto gemaakt in de hoogste kwaliteit
[afbeelding]
filmpje zal ik nog een keer maken in de hoogste resolutie.
Heeft er hier nog niemand dat geprobeerd dan?
bedoel als je een nieuwe tel hebt wil je toch weten wat ie allemaal kan?
hoop snel aantal filmpjes hier voorbij te zien komen
Fly or Die
Nou hij was bezig spullen in te laden via nokia suite en in 1 keer knalt die telefoon eruit... Daarna alleen nog heel vaag opstarten waarna hij na 20 sec. ongeveeer weer uit ging.Gonadan schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:59:
[...]
Ligt het echt aan de telefoon?
Niet dat de accu meteen leeg knalt ofzo?
Ik twijfel onderhand al héél hard of ik hem wel moet kopen
Had m gehaald bij de phonehouse en het was de enige die ze hadden. Ze wilden m opsturen naar Nokia. Ik heb geeist dat ze mijn contract ongedaan maakten en dat hebben ze gedaan (na veel aandringen).
Ik begrijp nu waarom Vodafone city points ze nog niet hebben (die testen ze eerst zelf).
Nu wacht ik toch echt even op een goede versie! Heb er niet echt een goed gevoel over. Moet ook eerlijk zeggen dat ik de speling die op de telefoon zit er slecht vind. Het schuifmechanisme werkt prima echter mag je van een telefoon van die prijs toch verwachten dat het sollide is.
Als je de telefoon aan de bovenkant vastpakt en je schud heel licht dan hoor je het rammelen.
Verder zijn de foto's die je ermee kan maken meer dan goed en ook de geluidkwaliteit is prima. De filmpjes 640x480 zien er ook goed uit echter is wat meer geheugen dan wel op zijn plaats (filmpjes helaas niet op mijn pc anders zette ik ze online).
Ik begrijp ook echt niet waarom Nokia zo nodig weer een nieuwe kaart moet introduceren in hun toestellen.
Conclusie, ik wacht nog ff op een nieuwe versie. Bovendien moest ik bij een 1 jarig contract Vodafone 50 nog €175,- bijbetalen (dat vind ik vrij fors).
Pura Vida
[ Voor 5% gewijzigd door icegodd op 31-03-2006 18:11 ]
Volgens mij moet je hier gewoon 'geluk' mee hebben...Maverick2001 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:22:
Als je de telefoon aan de bovenkant vastpakt en je schud heel licht dan hoor je het rammelen.
Ik heb wat je zegt eens uitgeprobeerd en bij mij rammelt ie totaal niet, hoe ik hem ook vasthoud of schud, en voelt hij solide aan.
Hij doet t btw nog steeds, dik 1 dag nu
Heb even voor de liefhebbers snel een filmpje gemaakt, niet echt spannend maar het gaat om de kwaliteit van het beeld toch?
Link: http://rapidshare.de/files/16875212/6280_filmpje.3gp.html
Verwijderd
Waar heb jij deze besteld dan? Is namelijk niet echt duur!icegodd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:31:
zo net een 6280 besteld bij tmobile flex 20 1 jaar voor 29.95€. en binnen 5 dagen.
same here alleen ik deed nix gewoon scrollen door de phone.....Maverick2001 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:22:
[...]
Nou hij was bezig spullen in te laden via nokia suite en in 1 keer knalt die telefoon eruit... Daarna alleen nog heel vaag opstarten waarna hij na 20 sec. ongeveeer weer uit ging.
nieuwe pc samenstellen = leuk
Verwijderd
Ik sta bij Tfortelecom als eerste op de lijst en bij T-Mobile ook.
Tfortelecom verwacht hem morgenochtend binnen te krijgen.
Ik ga het gewoon gokken denk ik, je hebt 1 á 2 jaar garantie op je foon dus als er iets mis gaat mogen zij het oplossen.
Waarom heb je trouwens meteen je abo geannuleerd? Je kan toch ook je foon laten repareren of eisen dat je een andere/nieuwe krijgt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
gewoon bellen naar hun toeVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:07:
[...]
Waar heb jij deze besteld dan? Is namelijk niet echt duur!
ja leuk moet hij er wel zijn natuurlijk....
Edit: ik zei ik wil een nieuwe en wel gisteren, stond ie me raar aan te kijken zegt ie ueuhm gisteren heeft u deze opgehaald.....

ik ja laat maar een nieuwe graag zo snel mogenlijk
Edit 2: ik kan natuurlijk nu wel mooi de bedrijfs bestendigheid van het klepje teste aangezien ik toch een nieuwe krijg
hoeveel keer zal hij open en dicht kunnen ?
[ Voor 53% gewijzigd door Blaasijzer op 31-03-2006 21:38 ]
Uiteraard, maar ik zou eerder een nieuwe eisen dan m'n abo opzeggen of een andere foon nemen.Blaasijzer schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:19:
[...]
ja leuk moet hij er wel zijn natuurlijk....
Als ik hem uiteindelijk maar goed werkend heb.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor de mensen die over doa's praten. ELKE product die wordt verkocht kunnen doa's tussen zitten. dit is normaal en acceptabel. Dit is met computers tv's camera's alles. Dezelfde discussie was ook met de xbox360. Mijne doet het ook nog steeds. Had ook een doa kunnen zijn hoor, maar die kans is heel klein. Als je een doa krijgt, krijg je bij bijna alle fatsoenlijke winkels gewoon een nieuwe.
De kans op een doa is straks niet minder of zo.
Verder over de bouwkwaliteit, ik ben zelf een perfectionist, maar probeer wel minder kieskeurig en zeikerig te worden. De mindere punten die worden benoemd over rammeltje als je schud en speling en zo heb ik ook, maar het slaat nergens op. Als je belt ga je niet schudden om aan te horen of er een rammeltje in je gsm zit. Die speling merk je ook niet als je het toestel NORMAAL gebruikt om te bellen. Dat merk je puur als je het uit gaat proberen. Niet als je er niet aan denkt en gewoon slide en belt en zo. Dus het is gewoon op zijn zachtst gezegd een beetje zeiken.
Ik heb een hoop toestellen gehad, en allemaal hebben ze wel iets. Sony ericssons hoor je heel vaak gewoon kraken. Dat vind ik irritanter.
Ik ben geen nokia fanaat, eerder een sonyericsson trouwens. Maar dit is gewoon een erg mooi toestel. Elegant. Prachtig scherm. Mooi menu. Heerlijk slide. Kijk ik ben af en toe ook onzeker of iets hoort op een toestel. Maar als ik merk dat ze bepaalde dingen bijna allemaal hebben probeer ik het ook niet erg te vinden. ( ik blijf een perfectionist
Just enjoy your phone. en voor de twijfelaars over doa's, gewoon kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ross op 31-03-2006 23:06 ]
ola
Verwijderd
Thnx voor het posten van je filmpje!!!V Beker schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:52:
[...]
Volgens mij moet je hier gewoon 'geluk' mee hebben...
Ik heb wat je zegt eens uitgeprobeerd en bij mij rammelt ie totaal niet, hoe ik hem ook vasthoud of schud, en voelt hij solide aan.
Hij doet t btw nog steeds, dik 1 dag nu
Heb even voor de liefhebbers snel een filmpje gemaakt, niet echt spannend maar het gaat om de kwaliteit van het beeld toch?
Link: http://rapidshare.de/files/16875212/6280_filmpje.3gp.html
hier zat ik op te wachten, kwaliteit is echt wel super voor een telefoon vind ik! kan ik goed gebruiken voor onder het snowboarden. zijn leuke filmpjes mee te maken zo.
ga hem ook maar eens bestellen!
nog meer filmpjes altijd welkom!
Fly or Die
Verwijderd
Hij is kapot verklaard en afgestuurd richting Nokia waar ik hem binnen 1 a 2 weken van terugkrijg.Blaasijzer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:13:
[...]
Helaas mijne ook DOA nou ja goed dan na 1 dag zat gewoon door mijn menu te scrollen en paf weg wassie....
daarna geprobeerd aan te zetten..... flits flits en uit ( ik heb er een filmpje van gemaakt iemand een goed idee waar te hosten of vrijwilligers)
ik terug naar de BC vanavond tja, helaas we zouden hem graag willen omruilen maar goed u raad het al er was er maar 1.....
Laat je even weten wat ze bij het Nokia service punt te melden hadden ?????
tnx![]()
![]()
![]()
![]()
ik is wel een beetje verdrietig
edit: hij flitst nu ook niet meer... muerte
bij mij precies hetzelfde. Toen ik het merkte dat die speling er was tussen de slide en de achterkant dacht ik ook van hmmmyah schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:02:
....Kijk ik ben af en toe ook onzeker of iets hoort op een toestel. Maar als ik merk dat ze bepaalde dingen bijna allemaal hebben probeer ik het ook niet erg te vinden. ( ik blijf een perfectionist)

Dan maar liever een beetje speling en een slide mechanisme dat onder normale gebruiksomstandigheden gewoon blijft werken....
Trouwens hele middag thuis op de postbode zitten wachten maar die begreep kennelijk ons nieuwe geavanceerde belsysteem niet, lag een briefje in de bus dat ik niet thuis was
Nou maar hopen dat ie morgen voor 15:00 komt anders kan ik 'm pas maandagmiddag op het postkantoor ophalen.....
If you can't take the heat, get burried!
Ben ik het volledig mee eens. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de speling van de slider niet eens meer opmerk, en van kraken heb ik bij mijn 6280 ook geen last.yah schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:02:
De mindere punten die worden benoemd over rammeltje als je schud en speling en zo heb ik ook, maar het slaat nergens op. Als je belt ga je niet schudden om aan te horen of er een rammeltje in je gsm zit. Die speling merk je ook niet als je het toestel NORMAAL gebruikt om te bellen. Dat merk je puur als je het uit gaat proberen. Niet als je er niet aan denkt en gewoon slide en belt en zo. Dus het is gewoon op zijn zachtst gezegd een beetje zeiken.
Weet iemand btw of er een java-mediaspeler op internet is te vinden die ik kan gebruiken op de 6280 en wel de mogelijkheid heeft om terug- en door te spoelen. Wil namelijk vandaag een 1 gig MiniSD kaartje gaan kopen (2 gig werkte toch niet?) en dan kijken of ik er een film op kan zetten
Voor de liefhebbers zal ik btw vanmiddag ff kijken of ik nog een filmpje kan maken.
Dat is waarschijnlijk sneller als dat ik een nieuwe krijg bij BCVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:46:
[...]
Hij is kapot verklaard en afgestuurd richting Nokia waar ik hem binnen 1 a 2 weken van terugkrijg.
Verwijderd
(was paar weken terug jarig) Alleen wat moet ik ermee... heb al een N70 (die veel vetter is IMO, nu ik ze beide in handen heb )
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 09:52 ]
ik kan met de standaard music player gewoon voorruit en achteruit spoelen, gewoon die >> pijltjes blijven indrukken.V Beker schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 08:35:
[...]
...Weet iemand btw of er een java-mediaspeler op internet is te vinden die ik kan gebruiken op de 6280 en wel de mogelijkheid heeft om terug- en door te spoelen. Wil namelijk vandaag een 1 gig MiniSD kaartje gaan kopen (2 gig werkte toch niet?) en dan kijken of ik er een film op kan zetten
Homer <-- nieuw lynchobjectVerwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:51:
haha LOLmijn oma heeft er als cadeautje naar me opgestuurd... hahah te lief
(was paar weken terug jarig) Alleen wat moet ik ermee... heb al een N70 (die veel vetter is IMO, nu ik ze beide in handen heb )
Ik ben net gebeld door T-Mobile, ze hebben ze binnen. GESIMLOCKED
Dus als je dat niet boeit, T-Mobile Alkmaar heeft 6280's.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
heeft iemand dit toevallig al kunnen testen?
ik wilde er eigenlijk een 2 gig kaartje bij bestellen namelijk, aangezien het filmen volgens mij redelijk geheugen vreet?
Fly or Die
Ik heb ze net gebeld maar er werd gezegd dat ze er niet zijnGonadan schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:44:
[...]
Homer <-- nieuw lynchobject
Ik ben net gebeld door T-Mobile, ze hebben ze binnen. GESIMLOCKED
Dus als je dat niet boeit, T-Mobile Alkmaar heeft 6280's.
Verwijderd
hahah dus toch echt een flop! Mensjes die toennet aan het huilen waren, huil nu maar nog lekker verder! Ding is prul ten top! Jezus... van de 7 zijn er nog maar 2 over met een werkend toestel.... bereken je kans dat je een goedwerkende krijgt...
ja ik bedoelde ook eigenlijk de videoplayer, zodat ook de filmpjes kunnen worden doorgespoeld_GoldStrike_ schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:09:
[...]
ik kan met de standaard music player gewoon voorruit en achteruit spoelen, gewoon die >> pijltjes blijven indrukken.
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:04:
whahah wat een flop zeg, al 3 DOA's van Gotters... haha ben blij dat ik een N70 heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:51:
haha LOLmijn oma heeft er als cadeautje naar me opgestuurd... hahah te lief
rightVerwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:59:
OMG... mijne is ook gecrashed...
hahah dus toch echt een flop! Mensjes die toennet aan het huilen waren, huil nu maar nog lekker verder! Ding is prul ten top! Jezus... van de 7 zijn er nog maar 2 over met een werkend toestel.... bereken je kans dat je een goedwerkende krijgt...
wanneer ga je een opa uit je duim zuigen?
[ Voor 59% gewijzigd door yohan op 01-04-2006 17:58 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Mooie foto's nog mooiere TVR !_GoldStrike_ schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:49:
echt apart dat er zoveel van deze telefoons kapot gaan zo snel, iig mijne werkt nog top en hier nog wat foto's vanmiddag gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
woon je in de PC ofzow ?
pfff ogh ogh deed die van mij het maar
batt is het prob niet die heb ik nagemeten....
Is een Wiesmann RoadsterBlaasijzer schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:48:
Mooie foto's nog mooiere TVR !
De DOA verhalen die ik hier lees, hebben er wel voor gezorgd dat ik de tel iig niet in het buitenland ga kopen

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
het is idd een Wiesmann Roadster zoals hierboven al werd gezegd. Ik woon niet op de PC, maar daar zijn die foto's wel gemaakt.Blaasijzer schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:48:
[...]
Mooie foto's nog mooiere TVR !
woon je in de PC ofzow ?
Hoeveel mensen van GSMtrack hebben nu eigenlijk een DOA? wel raar eigenlijk, want die partij van GSMtrack is door hunzelf gecontroleerd.
welke nummer was het? ik had naar 0800 84?? gebeld.Le0032 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:20:
[...]
Ik heb ze net gebeld maar er werd gezegd dat ze er niet zijn
Oeps zou zweren dat het een TVR was door de achterlichten Sorry meneer WiesmannDeacon schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:17:
[...]
Is een Wiesmann Roadster![]()
De DOA verhalen die ik hier lees, hebben er wel voor gezorgd dat ik de tel iig niet in het buitenland ga kopen
Offtopic: TVR is nu toch van een voetbalclubeigenaar die ook nog rus is

Mijne komt van een plukje dat bij de BC is afgeleverd, maar dat zegt natuurlijk niets BC zal wellicht ook weer door een tussen handelaar bediend worden
Wellicht dezelfde als die GSM track bediend
Maandagochtend meteen maar bellen met GSMexpress.....
If you can't take the heat, get burried!
bij wie nog meer? Ik ben er toch wel een beetje huiverig voor dat ie van mij t dalijk ook begeeft!
Precies dezelfde ervaring. Tijdens het kopieren ging het bij mij mis.Sieking schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 22:16:
Bingo, hier nog een kapoeri 6280, had de data van mijn 6230 gebackupped en was die aan het kopieren naar mijn 6280 en tada... geen leven meer in te krijgen
Maandagochtend meteen maar bellen met GSMexpress.....
Pura Vida
Maarja, als je uiteindelijk een goed werkende te pakken kan krijgen, dan is het volgens mij wel een ubermooi phoontje, toch?!
Kan iemand mij trouwens vertellen of de bovenste drie toetsen (1,2,3) makkelijk in te drukken zijn? Laat ik het zo zeggen, de N70 had voor mij te kleine toetsjes. Kan je die van de 6280 vergelijken qua grootte met de Samsung D500/600 bijvoorbeeld?
[ Voor 84% gewijzigd door Eggy op 02-04-2006 12:17 ]
Vind een camera toch wel handig/geinig om te hebben op de telefoon... Voorde rest wel een erg mooi model de E60 hoor!Duderuud schreef op zondag 02 april 2006 @ 01:01:
De nieuw E60 niks voor jou? Zit ik ook naar de kijken...
Verwijderd
Is dit een software fout? ik vind het een supermooie tel maar dit is toch een beetje slordig van nokia.
maar ff de vraag voor degene die al iets meer weten is het met andere software op te lossen?
thanks
maandag BC bellen
Verwijderd
Het betrefd GEEN softwarematige fout, of iig, het is niet met een firmware-update op te lossen. Dit komt omdat de telefoon softwarematig niet opstart. Zo is het mij vertelde door Bombeeck Eindhoven, Nokia Service PuntVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:20:
ik heb ook de 6280 gisteren middag gekocht ik koop meteen 1 gig erbij lekker kopieren en valt uit en niet meer aan te krijgen als ik hem aan doe zie ik nokia handjes en pleurt ie uit en knippert hij soms.
Is dit een software fout? ik vind het een supermooie tel maar dit is toch een beetje slordig van nokia.
maar ff de vraag voor degene die al iets meer weten is het met andere software op te lossen?
Verwijderd
toch niet opsturen hoop ik ?
maar zon nokia service point kan er niks aan doen?
www.next-tele.com
zie site ff
Verwijderd
Ik ben hem 1 a 2 weken kwijt. Belachelijk en mensen die de telefoon bij GSMTrack hebben gekocht, je factuur is ongeldig omdat er geen IMEI-nummer op vermeld staat. Ik heb al een nieuwe factuur gevraagdVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:46:
weet jij al hoe ze het nu op gaan lossen dan?
zou het een beetje schandalig vinden dat ik 1 dag geleden de tel heb gekregen en hem nu aantal weken kwijt ben...
En nog belangrijker: hoe is het te voorkomen?!
Verwijderd
pffff dat ze gewoon geen andere mee kunnen geven, echt slechte service
koop je ook is een nieuwe gsm.... bedankt voor r uittesten he nokia
Verwijderd
en hoop dat het voor mij via www.next-tele.com
gemaakt kan worden hoop dat het snel gebeurd.... baal er echt van..
Verwijderd
Ligt niet aan Nokia, service van GSM Track is gewoon bagger, iig wel tegenover mij! Ben blij dat Bombeeck alles netjes voor me regelt*HULDE*Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:11:
dat is echt niet normaal...
pffff dat ze gewoon geen andere mee kunnen geven, echt slechte service
koop je ook is een nieuwe gsm.... bedankt voor r uittesten he nokia
Verwijderd
maar khoop echt zo dat ze de mijn gwn hier kunnen maken, en dat t niet lang duurt
want via opsturen hoeveel tijd gaat daar wel niet overheen?
Verwijderd
Zoals ik hiervoor al 2 keer postte, 1 a 2 weken. Tuurlijk ligt de fout uiteindelijk bij Nokia, maar bij een goede winkel wisselen ze hem direct om.Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:30:
ja ok... maar nokia had die tels wel is iets beter uit mogen testen
maar khoop echt zo dat ze de mijn gwn hier kunnen maken, en dat t niet lang duurt
want via opsturen hoeveel tijd gaat daar wel niet overheen?
Verwijderd
ik heb de tel bij ritel gekocht kweet niet of je hem kent
www.ritel.nl
hoop dat t meteen geruild wordt.!!
Batterijlevensduur is het enige wat tot nu toe een beetje tegenvalt, voor de rest niks te klagen
dus het enige wat ze kunnen doen is opnieuw de software erop zetten en da maar hopen ?Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:38:
[...]
Het betrefd GEEN softwarematige fout, of iig, het is niet met een firmware-update op te lossen. Dit komt omdat de telefoon softwarematig niet opstart. Zo is het mij vertelde door Bombeeck Eindhoven, Nokia Service Punt
of begrijp ik dat dan vekeerd ?
misschien een nOOb gedachte maar als het toestel software matig niet opstart ligt het dan aan de software of niet ?
dus wellicht eerst de V03.60 erop zetten en dan wellicht een SW update? het is op zich niet zo'n groot drama (voor nu dan) dat hij uitvalt als hij daarna maar weer op te starten is.....
Verwijderd
Dit was bij mijn toestel iig niet mogelijk want hij kon geen nieuwe firmware erop zetten. Hij wordt dus opgestuurd en bij Nokia wordt vastgesteld wat het probleem is.Blaasijzer schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:50:
[...]
dus het enige wat ze kunnen doen is opnieuw de software erop zetten en da maar hopen ?
of begrijp ik dat dan vekeerd ?
misschien een nOOb gedachte maar als het toestel software matig niet opstart ligt het dan aan de software of niet ?
dus wellicht eerst de V03.60 erop zetten en dan wellicht een SW update? het is op zich niet zo'n groot drama (voor nu dan) dat hij uitvalt als hij daarna maar weer op te starten is.....
spreekt voor zich you let us know rightVerwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:52:
[...]
Dit was bij mijn toestel iig niet mogelijk want hij kon geen nieuwe firmware erop zetten. Hij wordt dus opgestuurd en bij Nokia wordt vastgesteld wat het probleem is.

Mijne doet het nog prima, (afkloppen). Enigste wat me op dit moment irriteerd is dat de verlichting heel snel steeds uitgaat. Batterij is nu derde dag prima doorgekomen. Ik ben tevreden. Ik hoop dat jullie nokia's snel worden gerepareerd/ vervangen.
Ik heb trouwens dit weekend ook een samsung d600 in mijn handen gehad. Die heb ik ook eens van dichtbij bekeken en daar zit ook speling op. Minder, maar die gaat ook meer naar de zijkanten. Plus kraakt wat meer. Dus die vergelijk van samsungs, gaat ook niet echt op vind ik.
ola
Ik weet niet of giox een nieuwe ts gaat maken, maar als dat niet het geval zal zijn. Wil ik het graag doen, zodat er wat meer informatie in het nieuwe deel staat
[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 02-04-2006 22:37 ]
lijkt me goed plan !DaannO schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:28:
offtopic:
Ik weet niet of giox een nieuwe ts gaat maken, maar als dat niet het geval zal zijn. Wil ik het graag doen, zodat er wat meer informatie in het nieuwe deel in de ts staat
als Giox het ook goed vind

[ Voor 6% gewijzigd door Blaasijzer op 02-04-2006 22:32 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Wat is de levensduur van de batterij dan?Upbeat schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:46:
Mijn 6280 doet het ook primanu al 5 dagen!
Batterijlevensduur is het enige wat tot nu toe een beetje tegenvalt, voor de rest niks te klagen
En vergeet niet dat hij pas na zo'n 3 keer opladen volledig werkt en dat je waarschijnlijk nu nog de hele dat met dat ding zit te spelen
Rechtsboven je post staat een 'edit' knopje

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
en zal er dus zeker een paar weken over heen gaan denk is
Wat zit er dan tussen het knopje indrukken en de software die werkt?
Volgens mij moet er toch software zitten
gebruik die edit toch eens... wil je een hoge postcount ofzo?
[ Voor 25% gewijzigd door Gonadan op 03-04-2006 09:43 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lichtelijk geirriteerd klinken ze. Ik dacht dat ik geirriteerd had moeten zijn en niet zij..Stuur maar terug, dan kijken we hier wel even of die voor omruil in aanmerking komt. Toestel mag niet gebruikt zijn, alles compleet en nog nieuw in de doos, alle folies er nog op, en geen minuten op de gesprekstellers, pas dan kan ie in aanmerking komen voor omruil.
Tot slot, er wordt teveel gepraat over dit toestel, wij hebben er vorige week meer dan 300 verstuurd en 2 stuks retour gekregen. Minder dan 1% uitval dus. En da's een heel erg laag percentage.
Verblijf ik met vriendelijke groet
GSMtrack.nl
hehehe, je moet niet vergeten dat zij tussen Nokia en de menigte met hooivorken en fakkels inzittenDa.Rock schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:43:
Op de vraag aan gsmtrack of ik een ander toetsel (samsung) kan krijgen ipv het te laten repareren krijg ik dit antwoord. Het valt ook nog eens binnen de 8 dagen ruilen garantie die wettelijk vast staat volgens mij..
[...]
Lichtelijk geirriteerd klinken ze. Ik dacht dat ik geirriteerd had moeten zijn en niet zij..
Nokia heeft het een half jaar uitgesteld, en komt nu eindelijk met die dingen aan.
En dan krijg je ook nog eens een zootje DOA's.
Iedereen loopt waarschijnlijk tegen de telecomwinkels te zeiken, terwijl zij eigenlijk alleen maar tussenhandel zijn.
Dit neemt uiteraard niet weg dat dit geen professionele reactie was. En die mag je toch wel verwachten van een 'echte' winkel
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij nader inzien vind ik hem toch te mooi en ik heb al een half jaar gewacht dus daar kunnen die paar weekjes wel bij...
Verwijderd
en die 1 procent uitval is dikke poep...
daarom zit 8 van de 10 man ermee
bedriegers zijn et
ik ga om 11 uur naar www.ritel.nl om te kijken wat ze kunnen doen voor me !
ze hebben het toch over hun eigen partij Nokia's en niet in het algemeenVerwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:08:
echt schandalig dat ze zo reageren
en die 1 procent uitval is dikke poep...
daarom zit 8 van de 10 man ermee
bedriegers zijn ethaha
ik ga om 11 uur naar www.ritel.nl om te kijken wat ze kunnen doen voor me !
dus volgens mij klopt het ongeveer wel dat er in die partij van GSMtrack niet veel doa's tussen zitten...
Verwijderd
1procent lijkt me wel wat weinig.
Ja, alleen de meeste hier hebben hem van gsmtrack en dat alleen al is meer dan die 1% waar zij het over hebben..._GoldStrike_ schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:17:
[...]
ze hebben het toch over hun eigen partij Nokia's en niet in het algemeen![]()
dus volgens mij klopt het ongeveer wel dat er in die partij van GSMtrack niet veel doa's tussen zitten...
Maar dan bedoelen ze wel 1% van de foons die ze verkocht hebben, waarschijnlijk hebben ze al een hele kelder vol met DOA's die dus de test niet doorkwamen
Het is dus maar net hoe je het leest.
Tfortelecom had hem uiteraard weer eens niet binnen gekregen, nu maar weer wachten tot donderdag -> volgende levering
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe ben je de accu aan het behandelen? Het schijnt het beste te zijn om 'm de eerste vijf keer volledig vol te laden en daarna compleet leeg te laten lopen telkens. Dat zou op den duur een verbetering moeten geven. iig bij mij oude T630 wel geholpen!Upbeat schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:46:
Mijn 6280 doet het ook primanu al 5 dagen!
En hoe lang doe je nu met de accu? Kan je misschien nog wat andere wetenswaardigheden posten, want anders gaat dit hele topic alleen maar over kapotte 6280's..
XeNoBiTe schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:48:
[...]
En hoe lang doe je nu met de accu? Kan je misschien nog wat andere wetenswaardigheden posten, want anders gaat dit hele topic alleen maar over kapotte 6280's..
Ik word inderdaad depressief van al die DOA's.
Meer foto's van het toestel.
Meer foto's gemaakt met het toestel.
Meer fillempies.
Meer ervaringen.
Speel er op los en maak me blij
die laatste opmerking is niet schunnig bedoeld, ook al klinkt hij wel zo
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als simshop.nl hem nu is levert ofzo !! had ik het graag gedaan. . maar tot op heden nog niets !!Gonadan schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:54:
[...]
![]()
Ik word inderdaad depressief van al die DOA's.
Meer foto's van het toestel.
Meer foto's gemaakt met het toestel.
Meer fillempies.
Meer ervaringen.
Speel er op los en maak me blij
offtopic:
die laatste opmerking is niet schunnig bedoeld, ook al klinkt hij wel zo
Het topic wordt straks door een mod gerenamed naar [negatieve ervaringen]De Nokia 6280
Ik zou zelf ook graag ervaringen posten, maar heb helaas de kans nog niet gehad.
Ik heb het toestel al wel in m'n handen gehad, en hij voelt goed aan en ziet er mooi uit.
Meer kan ik helaas niet over zeggen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.