Door die refresh fix start BF2 niet. Ik gebruik normaal gesproken RefreshForce, om m'n refreshrate op 1280x1024 op 100Hz te zetten in game, maar bij mj crasht hij ook meteen naar de desktop als ik dat doe. Je zult je fix dus moeten verwijderen, en dan zou het moeten werken.
In een totale vlaag van verstandverduistering heb ik ook die joystick aangeschaft, vet heftig hoe je die FFB effecten kan testen in de driver, maar in de game is er geen FFB, of bv het trillen van het testen van de railgunbutton.. dit heeft ervoor gezorgt dat ik weer op tobo en muis verderging en die vette joystick, vet stof hapt

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
1e kolom is je punten totaalErikie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 03:22:
Wat betekend dat 2e rijtje, lijkt wel op een icoontje met eh, ik weet het niet. dus dat rijtje waar ik 9 punten heb gescoord. Ik snap sowieso die punten niet echt. je krijgt 2 punten per kill, 1 punt per neutral flag, en 1 punt bij capture flag. De rest komt allemaal uit de lucht vallen
2e kolom zijn assists [kill assist, kill driver assist, flag capture assist etc]
3e kolom zijn je kills [en misschien ook solo flag captures, weet ik niet helemaal zeker tho]
4e kolom is je deaths
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik denk dat veel mensen dit spel erg gaaf gaan vinden: Het spel staat nu al derde in de gamespy lijst van meestegespeelde multiplayer spellen
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Anoniem: 123152
Bij de meeste joystick games is er wel forcefeedback, alleen bij BF2 niet. Laat niet staan dat het nog steeds goed werkt, ik vind het prettiger vliegen dan met het toetsenbord. Het de joystick (sidew. force feedb. 2) tussen mijn muis en toetsenbord in staan, op die manier kan ik snel overschakelen. De throttel helemaal vooruit laat de vliegtuigen en heli's opstijgen op de traditionele wijze, wanneer ik de throttel en de reverse zet (achteruit) gaat de Joint strike fighter hoverend de lucht in.sain onez schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:42:
In een totale vlaag van verstandverduistering heb ik ook die joystick aangeschaft, vet heftig hoe je die FFB effecten kan testen in de driver, maar in de game is er geen FFB, of bv het trillen van het testen van de railgunbutton.. dit heeft ervoor gezorgt dat ik weer op tobo en muis verderging en die vette joystick, vet stof hapt![]()
Heerlijk om net geen 10 meter hoverend de lucht in te gaan, om daarna gelijk de throttel op vooruit te zetten en de afterburner in te kicken. Het vliegtuig zakt even naar beneden om gelijk naar de 900 km/h te schieten.
(die test effecten zijn idd mooi en onvoorstelbaar sterk, je kunt er met je kont omheen gaan zitten maar hij blijft trillen

wat staat daar anders dan ??!! 77.30 staat er toch.DenniZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:34:
hmmmmm ok![]()
Alleen staat hier wat anders : meuktracker: nVidia ForceWare 77.30
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Detonator op 13-06-2005 13:50 ]
70.30 zeg je zelfMr. Detonator schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:31:
[...]
70.30 is de driver die wordt meegeleverd.....(voor de 248ste keer!)
dets.?!....die gebruik ik al jaren niet meer

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
RudderAnoniem: 123152 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:35:
[...]
Ik gebruik de microsoft Sidewinder Force Feedback 2, bevalt mij prima. Op de procenten gas geven met de throttel, staart sturen door de handle met je pols naar links of rechts te draaien (hoe dat ook heet...help). En natuurlijk de normale functies, het is praktisch dat er veel knoppen op je joystick zitten.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Anoniem: 74967
Bij mij draait ie echt beroerd. Als ik dan terug kom in windows staat er het volgende :

Wat is dit, hoe komt het, en wat kan ik ertegen doen??
AMD XP 2500+
512 MB
Geforce 5900 XT

AMD XP 2500+
512 MB
Geforce 5900 XT
Gokje: je vrituele geheugen vergroten, die zal dan waarschijnlijk op een vaste waarde staan (of je hebt te weinig hdd ruimte)Anoniem: 74967 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:07:
Bij mij draait ie echt beroerd. Als ik dan terug kom in windows staat er het volgende :
[afbeelding]
AMD XP 2500+
512 MB
Geforce 5900 XT
Je hebt een gig geheugen nodig.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ok, zojuist 512MB RAM erbij geprikt. Server heeft nu 1GB RAM. Hopelijk is hiermee de lag verholpen. Hij staat nu ook weer op 32 slots.
Dus nogmaals: 84.244.140.230
Inmiddels al meer dan €500,- uitgegeven aan dit spelletje

Zal ik het verschil goed merken tussen 512 en 1024 mb geheugen???DenniZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:09:
Je hebt een gig geheugen nodig.
King_Louie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:10:
Ok, zojuist 512MB RAM erbij geprikt. Server heeft nu 1GB RAM. Hopelijk is hiermee de lag verholpen. Hij staat nu ook weer op 32 slots.
Vanavond kom ik zeker weer ff langs
Ram kopen en/of je hdd vrij maken waar je swap file op staat en/of je swapfile naar een snellere legere schijf dumpen (snel is slechts een handige optie)Anoniem: 74967 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:07:
[afbeelding]
AMD XP 2500+
512 MB
Geforce 5900 XT
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Anoniem: 84567
Wel raar dat je geen punten krijg voor bijvoorbeeld een radar op te blazen met SF aangzien je wel punten krijg voor bijvoorbeeld iemand te healen.
500King_Louie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:10:

512 mb kost 50 euro, 450 aan dataverkeer?

Ik heb zelf een P4 2.8 met 2 Gig Geheugen en een FX 5700 ultra 256 MB geheugen en het draait perfect
.
Kan niet wachten tot ik het spel op de mat krijg , vooral de urban assault map is helemaal te gek . JAJA de volledige al gespeeld , Zie aantal posts terug..
PS een Zboard werkt irri , heeft iemand al zo ding
Kan niet wachten tot ik het spel op de mat krijg , vooral de urban assault map is helemaal te gek . JAJA de volledige al gespeeld , Zie aantal posts terug..
Ik denk dat ik ook aan de 1000 euri ga komenKing_Louie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:10:
Vanavond ga ik ook effe een servertje opzetten

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Ik heb op mn swap schijf nog meer als 7 gig vrij, lijkt me niet nodig dus.. Dan ga ik wel ff ram halen
Zit er geen buddy tracker in? Ik hoop dat ze het vote systeem nog aanpassen. Het is niet duidelijk wanneer gevote is en of het een teamvote of een gewone kickvote is.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja ikke, had het hele zboard aangeschaft voor bf 2, maar het speelde zwaar klote, ding ligt nu al weer in de kast, en heb de gewone keyset erop, die vind ik wel errug fijn, omdat hij lekker zware aanslag heeft.Anoniem: 82299 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:07:
En heeft iemand al goede ervaring met zo'n Z-board met battlefield2 keyset?
Als je net begint met FPS games zou het kunnen werken, maar 2 jaar bf42 op een normaal toetsenbord en dan switchen is errug lastig, ik miste op het zboard de toetsen die ik wou raken, ondanks dat ze groter zijn.
Ik vond de switch lastiger dan vliegen met keyboard -> joystick
Je mag die van mij wel overkopen als je hem toch wilt hebben
Anoniem: 143338
Op wat voor settings speel je?Stronkie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:16:
Ik heb zelf een P4 2.8 met 2 Gig Geheugen en een FX 5700 ultra 256 MB geheugen en het draait perfect.
Kan je dat niet beter beargumenterenAnoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:28:
Wat een suf spel zeg, voegt feitelijk niets toe aan bf 1942.. en dodelijk saai..
Denk dat je heeeeel flink in de minderheid bent
512MB was inderdaad €50,-DaMorpheus schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:16:
[...]
500![]()
512 mb kost 50 euro, 450 aan dataverkeer?
Mijn PC heeft ook de nodige upgrades gehad. 6800GT, HDD erbij... €450,-
Ik tel de hosting dus niet eens mee
Oke ik heb nu mn swap file veranderd, en nog steeds krijg ik deze error. Denken jullie dat 512 mb erbij een oplossing is?Anoniem: 74967 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:07:
[afbeelding]
AMD XP 2500+
512 MB
Geforce 5900 XT
het is iig zeker aan te raden om er 512 bij te prikken, maar of het ook daadwerkelijk de oplossing is voor jou probleem durf ik niet zeker te zeggen.Anoniem: 74967 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:31:
[...]
Oke ik heb nu mn swap file veranderd, en nog steeds krijg ik deze error. Denken jullie dat 512 mb erbij een oplossing is?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Anoniem: 89350
het is gewoon desert combat met langere laadtijden, die tactische toevoegingen zijn leuk maar maakt niet een compleet nieuwe game..IJnte schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:29:
[...]
Kan je dat niet beter beargumenteren![]()
Denk dat je heeeeel flink in de minderheid bent
het spel heeft nog steeds van die brieke gevechten als in 1942, de grafische toevoegingen zullen ongetwijfeld leuk zijn bij het besteden van 1500 euro voor een nieuwe pc..
Het is toch geen error? Laat Windows maar schuiven. Enige is dat je swapfile er groter van wordt. Meer ram zal daar inderdaad wel bij helpen, maar ik kreeg de melding gisteren ook, en ik heb 2gb ram.Anoniem: 74967 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:31:
[...]
Oke ik heb nu mn swap file veranderd, en nog steeds krijg ik deze error. Denken jullie dat 512 mb erbij een oplossing is?
Daar moet ik wel bij vermelden dat ik GTA: San Andreas op de achtergrond nog open had
Iemand enig idee hoe je die ellenlange intro kunt skippen? Dat het van EA is wist ik vorig jaar al, dat Dice heeft meegewerkt ook, die spam voor nVidia hoef ik echt niet iedere keer te zien, dat het de demo is heb ik ook wel door, ik heb het spel al lang ge pre-orderd en nog zit ik 3 minuten naar die fsckign slideshow te kijken.
Ik ben nu wel blij met mijn bak (dual Xeon, 2gb ram) want dan kan ik de demo gewoon op de achtergrond open laten staan terwijl ik andere dingen doe, maar ideaal is anders natuurlijk.
DC met een hoop nieuwe features. Die laadtijden zijn wel irritant ja.Anoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:33:
het is gewoon desert combat met langere laadtijden
Daarom is het ook een opvolger... Maar ik vind de nieuwe tactische toevoegingen erg geslaagd, en ze maken de gameplay wezenlijk anders. Okee, als je in een hechte clan zat zul je ook in 1942, Vietnam of DC wel hebben samengewerkt, al dan niet in squads, maar dit maakt het een heel stuk makkelijker, beter en anders.die tactische toevoegingen zijn leuk maar maakt niet een compleet nieuwe game..
Briek? Bedoel je brak? Ben ik het niet mee eens. Je hebt betere wapens, het lijkt echter als je door je scope kijkt, je hebt meer mogelijkheden met je wapen, etc. En in '42 vond ik de gevechten ook niet brak? Ja, botjes die je op 10km afstand in 1 schot dood hadden waren erg irritant (ik speel veel singleplayer), maar dat is in BF2 ook over, nu knifen ze me neer op 20cm afstandhet spel heeft nog steeds van die brieke gevechten als in 1942
Pff, op een 9700 loopt het ook perfect hoor, en als je de specs en verslagen op het forum leest werkt het ook op oudere pc's erg goedde grafische toevoegingen zullen ongetwijfeld leuk zijn bij het besteden van 1500 euro voor een nieuwe pc..
[ Voor 54% gewijzigd door Paul op 13-06-2005 14:45 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ah nou ja ik ga t wel ff halen dan, kost toch geen zak.Gekkenhuis schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:33:
[...]
het is iig zeker aan te raden om er 512 bij te prikken, maar of het ook daadwerkelijk de oplossing is voor jou probleem durf ik niet zeker te zeggen.
Anoniem: 10456
Don't tell me... Jij probeert dit spel te spelen op een P4 1.5 met een Geforce4 en 512MB geheugen?Anoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:33:
[...]
het is gewoon desert combat met langere laadtijden, die tactische toevoegingen zijn leuk maar maakt niet een compleet nieuwe game..
het spel heeft nog steeds van die brieke gevechten als in 1942, de grafische toevoegingen zullen ongetwijfeld leuk zijn bij het besteden van 1500 euro voor een nieuwe pc..
En dan klagen dat het er helemaal niet zo mooi uitziet als je had verwacht?

jammer hoor dat sommige mensen het maar niet begrijpen
@ PaulN : Ja er staat ergens in dit topic een rar file gepost met daarin een vbs die de intro eruit sloopt
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 10456 op 13-06-2005 14:44 ]
Je moet ergens een mapje met films leeghalenPaul Nieuwkamp schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:36:
[...]
Het is toch geen error? Laat Windows maar schuiven. Enige is dat je swapfile er groter van wordt. Meer ram zal daar inderdaad wel bij helpen, maar ik kreeg de melding gisteren ook, en ik heb 2gb ram.
Daar moet ik wel bij vermelden dat ik GTA: San Andreas op de achtergrond nog open had
Iemand enig idee hoe je die ellenlange intro kunt skippen? Dat het van EA is wist ik vorig jaar al, dat Dice heeft meegewerkt ook, die spam voor nVidia hoef ik echt niet iedere keer te zien, dat het de demo is heb ik ook wel door, ik heb het spel al lang ge pre-orderd en nog zit ik 3 minuten naar die fsckign slideshow te kijken.
Ik ben nu wel blij met mijn bak (dual Xeon, 2gb ram) want dan kan ik de demo gewoon op de achtergrond open laten staan terwijl ik andere dingen doe, maar ideaal is anders natuurlijk.
p4 2,4 1gb ram en een 6600gt.. maargoed.. dat is alsnog karig.. en dat snap ik ook wel..Anoniem: 10456 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:43:
[...]
Don't tell me... Jij probeert dit spel te spelen op een P4 1.5 met een Geforce4 en 512MB geheugen?
En dan klagen dat het er helemaal niet zo mooi uitziet als je had verwacht?![]()
jammer hoor dat sommige mensen het maar niet begrijpen
@ PaulN : Ja er staat ergens in dit topic een rar file gepost met daarin een vbs die de intro eruit sloopt
Anoniem: 10456 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:43:
[rml]RIP in "[ PC] Battlefield 2 - deel IV"[/rml] dusIJnte schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:44:
[...]
Je moet ergens een mapje met films leeghalenStaat inderdaad beschreven in deze topic (tussen deze pagina en pak em beet 5 terug
)
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 34056
Toch wel erg hoor.. heb je een AMD 64 3500+ en een geforce 6800 kaart (niet de GT helaas).. schokt gewoon als de neten
Hij klaagt bij mij aan het begin dat ik niet de goeie videokaart drivers heb ofzo.. maar heb wel de nieuwste detenators.
Hij draait verder ook wel prima ofzo.. maar voluit gaat gewoon niet
Mm dat is toch niet verkeerd... Maar jah het is jouw mening, maar ik vindt niet dat je gelijk hebt. De gameplay is anders, de graphics zijn stukken beter, veel meer opties en nog mooiere levels...Anoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:46:
[...]
p4 2,4 1gb ram en een 6600gt.. maargoed.. dat is alsnog karig.. en dat snap ik ook wel..
Kzou als ik jouw was maar Pacman gaan spelen ofzo
1942 is gewoon intens tof, dat klopte helemaal enzo, maar dit vind ik erg sfeerloos.IJnte schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:48:
[...]
Mm dat is toch niet verkeerd... Maar jah het is jouw mening, maar ik vindt niet dat je gelijk hebt. De gameplay is anders, de graphics zijn stukken beter, veel meer opties en nog mooiere levels...
Kzou als ik jouw was maar Pacman gaan spelen ofzo
Ik trouwens heb de hele tijd corruption in de graphics, schaduwen zijn blokjes en vreemde lijnen enzo..
Misschien ook even kijken wat voor achtergrondprocessen er draaien.Anoniem: 74967 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:07:
[afbeelding]
AMD XP 2500+
512 MB
Geforce 5900 XT
Als je pc lang staat is het niet onverstandig er een keer een anti spyware prog overheen te gooien.
Nou veel plezier dan nog met BF1942!Anoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:33:
[...]
het is gewoon desert combat met langere laadtijden, die tactische toevoegingen zijn leuk maar maakt niet een compleet nieuwe game..
jup, ik krijg die error ook wel eens als het spel over de ~760MB gaat en gaat i miepen dat i de pagefile gaat vergrotenPaul Nieuwkamp schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:36:
[...]
Het is toch geen error? Laat Windows maar schuiven. Enige is dat je swapfile er groter van wordt. Meer ram zal daar inderdaad wel bij helpen, maar ik kreeg de melding gisteren ook, en ik heb 2gb ram.

3GB en pagefile disabled
search topic -> \movie map en de filmpies deleten (niet de menu filmpiesIemand enig idee hoe je die ellenlange intro kunt skippen? Dat het van EA is wist ik vorig jaar al, dat Dice heeft meegewerkt ook, die spam voor nVidia hoef ik echt niet iedere keer te zien, dat het de demo is heb ik ook wel door, ik heb het spel al lang ge pre-orderd en nog zit ik 3 minuten naar die fsckign slideshow te kijken.
elke pc met intel HT aan kan dat ookIk ben nu wel blij met mijn bak (dual Xeon, 2gb ram) want dan kan ik de demo gewoon op de achtergrond open laten staan terwijl ik andere dingen doe, maar ideaal is anders natuurlijk.
nee hihi daar vind ik eigenlijk niet zo veel meer aan..
diablo 2 it is!
maargoed hl2 en css draaiden ook al niet lekker bij mij..
Ik speel met athlon xp 1800, 512 RAM, Ati 9800PRO soepel op medium settings met 1024 X 768 en 4X AA. Dus wanneer je de 6600GT en 9800Pro in prijs vergelijkt, kun je zelf een goede keuze maken. Qua prestaties zullen ze iig niet veel voor elkaar onder doen.StarWolf schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:16:
Zijn er mensen die een systeem hebben als dit, en mij advies kunnen geven?
Athlon XP2100+
1024 MB Ram
Asus A7V333 (AGP 4x)
Ik denk erover om een 6600GT (8x) te kopen (heb nu Ti4200), maar ik heb eigenlijk geen idee of dat genoeg is voor Battlefield 2. Met 1024x768 en alles op medium ben ik bijv. al tevreden.
(Reden waarom ik het vraag is omdat ik eigenlijk alleen maar mensen zien met hogere specs, en zou het een beetje zonde zijn om er geld in te stoppen, en dan nog geen voorruitgang te boeken.)
Alvast bedankt
Anoniem: 126228
Wel aardig spel, ga straks weer ff spelen. Ziet er trouwens fantastisch uit met mijn Ati Radeon 9000pro 128mb, achja, heb toch een nieuwe pc nodig.
Ik draaide gisteren World of Warcraft en BF2 tegerlijkertijd geen problemen met mn 1GiG aan interne geheugenHet is toch geen error? Laat Windows maar schuiven. Enige is dat je swapfile er groter van wordt. Meer ram zal daar inderdaad wel bij helpen, maar ik kreeg de melding gisteren ook, en ik heb 2gb ram.

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow
Kunnen wel
Als je eerst je graphic-problemen eens oplost en dan nog eens over de sfeer beoordeeld? Ik denk dat het dan stukken beter isAnoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:51:
[...]
1942 is gewoon intens tof, dat klopte helemaal enzo, maar dit vind ik erg sfeerloos.
Ik trouwens heb de hele tijd corruption in de graphics, schaduwen zijn blokjes en vreemde lijnen enzo..
Rhàshan - Aditu Sunlock
* Stewie! schrok alKing_Louie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:29:
[...]
512MB was inderdaad €50,-
Ik ben benieuwd hoeveel 1942 / vietnam servers over zullen blijven. 1942 is bijna voor een ander publiek nu.Anoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:56:
[...]
nee hihi daar vind ik eigenlijk niet zo veel meer aan..
diablo 2 it is!
maargoed hl2 en css draaiden ook al niet lekker bij mij..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 111682
Ben ik zeker niet met je eens.Anoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:33:
[...]
De tactische toevoegingen zijn zeker een aanwinst en zorgen voor een compleet andere gameplay. Door het squad systeem, krijg je meer een team gevoel en gaan mensen ook daadwerkelijk meer in een teamformatie spelen. Neem bijvoorbeeld het spotten van vijandelijke doelen en troepen. Als iemand doorgeeft dat bij een van de vlaggen vijandelijke tanks rijden, komt er gelijk versterking en hebben de anti-tank soldaten ook een echt doel.
Bij BF1942 was het zo dat je over de map bewoog en je toevallig een tank tegenkwam en je had een bazooka bij je, dan ging je je pas richten op die ene tank. Nu gaan de anti-tank soldaten ook daadwerkelijk op zoek naar tanks omdat ze daarvoor nu punten krijgen en in rang kunnen stijgen. Net zoals de medic punten krijgt als hij mensen healt. Daarbij komt ook nog eens dat je om de overwinning te behalen ook echt alle klassen nodig hebt. In BF1942 kon je met een aantal handgranaten een tank opblazen. Nu heb je óf een Special Ops soldaat nodig, óf een Anti-Tank soldaat om de tank op te blazen (Met een hele zooi granaten van de Assault soldier gaat het trouwens ook).
Dan de gevechten. Deze zijn, zeker met een server waar 64 spelers op kunnen, een stuk intenser en concentreren zich meer op 1 plek. De beelden op je scherm lijken op de beelden die je dagelijks op het nieuws ziet. Ook voelt het een stuk realistischer dan in BF1942 (of Vietnam) en is de balans tussen de partijen en de klassen onderling een stuk beter.
En voor de graphics heb je helemaal niet zo'n geweldige pc nodig, ik heb een wat oudere videokaart en bij mij ziet het er al stukken beter uit dan BF1942.
Verder vind ik het thema ook een stuk leuker dan de 2e wereld (of de vietnam) oorlog, dat hebben we nu wel zo'n beetje gezien. Het is leuk dat het in een actuele setting speelt en dat je eindelijk eens met nieuw wapentuig kan knallen in plaats van met die oude zooi uit WO2 (of Vietnam).
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 111682 op 13-06-2005 15:22 ]
Radeon 8500 hier, alles op low staan behalve textures, en viewdistance op 100%, en resolutie op 1280x1024 (tft) en draait best, geen haperingen of schokken. Scheelt weer een dure videokaart kopen (voorlopig).
Erg goed spel trouwens. Beetje de medic uitgehangen gisteren op King_Louie's server
wel grappig, alleen wanneer je mensen wilt reviven wordt je vaak zelf neergehaald (goh, daarom ligt je patient ook daar)
Erg goed spel trouwens. Beetje de medic uitgehangen gisteren op King_Louie's server
Had ik eerst ook. Je kan daarom het beste kruipend naar de gewonde toegaan, dan heb je minder kans dat je zelf neergeknalt wordt.phYzar schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:20:
Radeon 8500 hier, alles op low staan behalve textures, en viewdistance op 100%, en resolutie op 1280x1024 (tft) en draait best, geen haperingen of schokken. Scheelt weer een dure videokaart kopen (voorlopig).
Erg goed spel trouwens. Beetje de medic uitgehangen gisteren op King_Louie's serverwel grappig, alleen wanneer je mensen wilt reviven wordt je vaak zelf neergehaald (goh, daarom ligt je patient ook daar)
Of gewoon geen medic kiezen natuurlijk!
Anoniem: 63861
Ik wil de PC (P4 2.2Ghz, 512 RDRAM, Ti4400 AGP) die ik meestal gebruik ook voorzien van een nieuw kaartje voor Battlefield 2. Ik twijfel erg tussen de 9800PRO AGP(135 euro) en de 6600GT AGP(185 euro). Voor het prijsverschil zou ik voor de 9800PRO gaan en gezien de reacties hier draait het redelijk met een vergelijkbaar AMD systeem. Echter volgens reviews is de 6600GT net iets sneller en heeft nieuwe pixel technologie (3), maar haal ik dat er wel uit met mijn systeem voor BF2 en andere highend spellen? Ik kom er niet echt uit aangezien de een zegt dat het systeem de bottleneck gaat zijn, en de ander zegt weer dat de 6600GT zeker prestatie verschil gaat leveren. Wat vinden jullie? Investeren in meer power of voor die 50 euro dalijk de retail versie van BF2 kopen
Heb nu 512 erbij gehaald, en nu draait ie goedGekkenhuis schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:33:
[...]
het is iig zeker aan te raden om er 512 bij te prikken, maar of het ook daadwerkelijk de oplossing is voor jou probleem durf ik niet zeker te zeggen.
Ik heb met reviven vaak dat ik misklikphYzar schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:20:
Erg goed spel trouwens. Beetje de medic uitgehangen gisteren op King_Louie's serverwel grappig, alleen wanneer je mensen wilt reviven wordt je vaak zelf neergehaald (goh, daarom ligt je patient ook daar)

Rhàshan - Aditu Sunlock
Uhm ik weet niet hoeveel jaren ik nou mijn pc al heb maar heb hem nooit geupgrade, voor dit spel hoefde ik slechts een radeon 9800PRO te kopen voor 80euro, en ben alweer up to date.Anoniem: 89350 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:33:
[...]
Kan zijn dat je net te laat bent of een enemy probeert te revivenPaul Nieuwkamp schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:31:
[...]
Ik heb met reviven vaak dat ik misklikWaar moet je ergens mikken eigenlijk? Ik zit wel met mijn croshair op die gast, naar mijn idee voldoende bij, maar toch mislukken ze vaak.
Anoniem: 34056
Ik heb dit geloof ik nog niet langs zien komen:
Open the file: Battlefield 2 demo\python\bf2\stats\unlock.py
go to line 44
It should look like this : defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]
Now chance them to this: defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
Chacne the zeros to ones! And now you have all weapons avible for everyone!
go to line 44
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23578623Anoniem: 34056 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:34:
go to line 44
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Iedereen meldt hier wel dat het hardstikke goed loopt op ietwat verouderde hardware, maar wat wil je; de graphics zijn ook niet zo speciaal
Dus best logisch lijkt me zo 
Verder is het echt wel een cool spel (nee, een spel draait niet alleen om de graphics) , ik heb nu alleen niet veel tijd om het echt te spelen
Maar in de zomervakantie naar alle verwachting wel, heb hem al gepre-ordered
Verder is het echt wel een cool spel (nee, een spel draait niet alleen om de graphics) , ik heb nu alleen niet veel tijd om het echt te spelen
Aaarrgghhh 
Install file weggegooid, wil BF2 niet meer opstarten na een schone Windows install (hardware upgrade). Ik HAAT spellen die je MOET installeren FFS .... $#@$#@$
Install file weggegooid, wil BF2 niet meer opstarten na een schone Windows install (hardware upgrade). Ik HAAT spellen die je MOET installeren FFS .... $#@$#@$
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Voor 80 euro? Tweedehands? Zo nee welk merk, 256bit bus en waar?SCIxX schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:34:
[...]Uhm ik weet niet hoeveel jaren ik nou mijn pc al heb maar heb hem nooit geupgrade, voor dit spel hoefde ik slechts een radeon 9800PRO te kopen voor 80euro, en ben alweer up to date.
Nope, want als ik (terwijl ik onder vuur ligphYzar schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:34:
[...]
Kan zijn dat je net te laat bent of een enemy probeert te reviven
Verschil tussen friendly en enemy zie je echt wel, de ene heeft wel en de andere niet zo'n leeg balkje boven zijn (bijna) lijk
Rhàshan - Aditu Sunlock
Wat ik zeker gemerkt heb is dat dit spel veel geheugen nodig heeft...
Een vriend van me heeft ongeveer hetzelfde systeem als mij maar draait ontzettend traag bij hem... en bij mij goed @ 1024 x 768 alles high
Verschil is dat ik 1.5GB geheugen heb en hij 512mb... Dus voor de mensen met 512mb die een nieuwe videokaart willen kopen kijk ook eventjes naar je geheugen
Een vriend van me heeft ongeveer hetzelfde systeem als mij maar draait ontzettend traag bij hem... en bij mij goed @ 1024 x 768 alles high
Verschil is dat ik 1.5GB geheugen heb en hij 512mb... Dus voor de mensen met 512mb die een nieuwe videokaart willen kopen kijk ook eventjes naar je geheugen
[ Voor 5% gewijzigd door Thomaszki op 13-06-2005 15:39 ]
Iemand hier ervaring met Windows 2003 en BF2? Bij mij wilde die niet opstarten. Vraag me af of dat aan m'n instelling ligt of dat de BF2 demo alleen met XP SP2 werkt?
Spel gebruikt idd veel geheugen, dus is inderdaad een goede tip!...Helaas heb ik 512MB RDRAM a 130 euro per 256MB, dus als iemand voor een zacht prijsje nog wat heeft liggenThomaszki schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:37:Dus voor al die mensen met 512mb en een nieuwe videokaart willen kopen kijk eventjes naar je geheugen
Hij is zoals Gekkenhuis zei al langsgekomen. Maar ook al was dat niet het geval lijkt het me handig om erbij te schrijven wat het isAnoniem: 34056 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:34:
go to line 44
edit:
@Bassio: Ik denk eerder dat het eraan ligt dat ik wat beter moet lezen
@Bassio: Ik denk eerder dat het eraan ligt dat ik wat beter moet lezen
[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 13-06-2005 15:53 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Volgens mij staat erbij dat je hiermee alle wapens unlocked. Deze kan je normaal pas unlocken als je op ranked servers speelt in de full version.
Maar het is in het engels, misschien was dat het probleem.
Maar het is in het engels, misschien was dat het probleem.
Anoniem: 135756
Ik heb PRECIES hetzelfde als jij.Anoniem: 63861 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:26:
Ik wil de PC (P4 2.2Ghz, 512 RDRAM, Ti4400 AGP) die ik meestal gebruik ook voorzien van een nieuw kaartje voor Battlefield 2. Ik twijfel erg tussen de 9800PRO AGP(135 euro) en de 6600GT AGP(185 euro). Voor het prijsverschil zou ik voor de 9800PRO gaan en gezien de reacties hier draait het redelijk met een vergelijkbaar AMD systeem. Echter volgens reviews is de 6600GT net iets sneller en heeft nieuwe pixel technologie (3), maar haal ik dat er wel uit met mijn systeem voor BF2 en andere highend spellen? Ik kom er niet echt uit aangezien de een zegt dat het systeem de bottleneck gaat zijn, en de ander zegt weer dat de 6600GT zeker prestatie verschil gaat leveren. Wat vinden jullie? Investeren in meer power of voor die 50 euro dalijk de retail versie van BF2 kopen
Zelfde kaart, zelfde twijfel tussen de 2 mogelijke vervangingen.
Ik ga nu voor de 9800 pro.
De 6600GT vind ik dusdanig duurder dat de prestatie winst (en dat is niet gigantisch) me even gestolen kan worden.
Okee dit begint eng te worden.Anoniem: 63861 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:40:
[...]
Spel gebruikt idd veel geheugen, dus is inderdaad een goede tip!...Helaas heb ik 512MB RDRAM a 130 euro per 256MB, dus als iemand voor een zacht prijsje nog wat heeft liggen
ik heb OOK 512mb rdram (RAMBUS AAARGHH!!!)
Anoniem: 107558
Deze kaart heb ik afgelopen zaterdag ook gekocht voor 119 bij paradigit en speel alles op high en het geluid op ultra high hardware, Audigy NX2
Sorry jongens maar heb momenteel weinig tijd om een up to date startpost te maken, topic gaat wel erg snel
diegene die zich geroepen voelt straks een nieuwe te openen: je mag alle pics gebruiken die al gehost staan als je daar van wilt gebruik maken. Eventueel wil ik nog wel pics erbij hosten of wijzigen, moet je ff contact opnemen via email of beter nog irc 
Ik ga wel weer voor topic erop als dat ok is
Ik ga wel weer voor topic erop als dat ok is
Ja en zelfs tussen 1024 en 1,5Gb merk ik verschil... met 1,5Gb loopt het een stuk beter..Anoniem: 74967 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:12:
[...]
Zal ik het verschil goed merken tussen 512 en 1024 mb geheugen???
Canon 5d MKIII en mkII met grip , Canon 16-35 II 2.8, 24-70 2.8L, 35mm 1.4, 50mm 1.4, 85mm 1.8, 100mm macro 2.8, 70-200mm 4.0L, 70-200 2.8IS II, - http://www.pimhendriksen.com
Klopt, ik heb ook 1024Mb geheugen en als ik op ctrl-alt-del druk onder het spelen zie ik(na lang laden
) dat 1010mb bezet is. Dus zit echt vol!
[ Voor 5% gewijzigd door Lefty_38 op 13-06-2005 16:31 ]
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Hoewel die veel geheugen reserveerd wil nog niet zeggen dat ie het allemaal gebruiktLefty_38 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:30:
Klopt, ik heb ook 1024Mb geheugen en als ik op ctrl-alt-del druk onder het spelen zie ik(na lang laden) dat 1010mb bezet is. Dus zit echt vol!
Ik vind het trouwens geweldig dat het allemaal soepel loopt op relatieve lage systeemeisen! Pracht werk!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Oww dat is net wat ik niet wilde horen.Lefty_38 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:30:
Klopt, ik heb ook 1024Mb geheugen en als ik op ctrl-alt-del druk onder het spelen zie ik(na lang laden) dat 1010mb bezet is. Dus zit echt vol!
ik heb 512mb.....rdram.... (duur!!)
Je server heeft helaas toch soms nog connection interruptions. Misschien CPU spikes? Of je hdd misschien?King_Louie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:29:
[...]
512MB was inderdaad €50,-
waarom krijg ik zoveel connection error?
ik kies een server meld me aan. loading game ...... ingame krijg ik "check your connection"
1 op 10 server kan ik spelen. en mijn hardware is goed.
ik heb chello met een smc router. poorten van bf2 zijn omgeleidt....
ik kies een server meld me aan. loading game ...... ingame krijg ik "check your connection"
Das denk ik chello. Ik heb ADSL "Basic" en heel soms heb ik et ook maar dat ligt ook aan de server hooricegodd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:40:
offtopic:
Nog 22 posts te gaan tot de 1000
Dan is het tijd voor deel V
!
Nog 22 posts te gaan tot de 1000
[ Voor 10% gewijzigd door IJnte op 13-06-2005 16:47 ]
Ik heb precies hetzelfde en geen chello maar quicknet 10 mbit verbinding. Het is heel raar en soms heb ik er een hele avond geen last van. Ik denk dat het een soort van bug is? Want me internet valt niet uit en de server's ping gaat naar 999. Misschien is het wel punkbuster die vervelend doet..icegodd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:40:

Dat is die van PowerColor toch? Heeft die werkelijk een 256bit bus zoals wordt vermeld? Ik wilde voor een Sapphire gaan, maar als het merk verder geen verschil maakt dan wordt de keuze voor een 9800Pro i.p.v. een 6600GT ineens erg makkelijkAnoniem: 107558 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:23:
[...]Deze kaart heb ik afgelopen zaterdag ook gekocht voor 119 bij paradigit en speel alles op high en het geluid op ultra high hardware, Audigy NX2
Anoniem: 12316
Mag ik toch nog even op deze post wijzen. Dit topic is niet voor hardware vragen. Het spel is niet zo uniek dat het bijzondere hardware eisen heeft.
Ervaringen met bepaalde configuraties zijn natuurlijk wel welkom
Ik heb PC1066, weet niet of jij dat ook hebt? PC800 is anders enigzins voordeliger, tussen de 85-100 euro per 256 MB. Maar vergeleken met DDR is het nog extreem duur.Anoniem: 135756 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:15:
[...]Okee dit begint eng te worden.
ik heb OOK 512mb rdram (RAMBUS AAARGHH!!!)
Uiteraard helemaal gelijk inAnoniem: 12316 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:51:
Mag ik toch nog even op deze post wijzen. Dit topic is nie voor hardware vragen. Het spel is niet zo uniek dat het bijzondere hardware eisen heeft.
Anoniem: 107558
http://www.paradigit.nl/pdf/10008023v.htmlAnoniem: 63861 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:49:
[...]
Dat is die van PowerColor toch? Heeft die werkelijk een 256bit bus zoals wordt vermeld? Ik wilde voor een Sapphire gaan, maar als het merk verder geen verschil maakt dan wordt de keuze voor een 9800Pro i.p.v. een 6600GT ineens erg makkelijk
Powercolor
hehe haalde net voor de gein eens een reepje 512mb uit mijn pc om te testen. En het verschil WOW .. ik speelde op een kleine map en het schokte als de ..
(.. neten
) .. any hoe Mijn pc:
P4 2.8ghz Geforce 6800 GT en 1024mb PC3700 ram. speel het spel alles op max. 1024 x 768. speelt schokloos. maar als ik 512mb weg haal omg.. gewoon niet speelbaar! .. dus ben ik nu ff blij dat ik 2x 512mb aan heb geschaft voor mijn laptop
dan kan ik het daar ook @ full spelen 
P4 2.8ghz Geforce 6800 GT en 1024mb PC3700 ram. speel het spel alles op max. 1024 x 768. speelt schokloos. maar als ik 512mb weg haal omg.. gewoon niet speelbaar! .. dus ben ik nu ff blij dat ik 2x 512mb aan heb geschaft voor mijn laptop
offtopic:
ps. als iemand interesse heeft voor 512mb Twinmos Twister PC3700 HQ DDR geheugen let me know
ps. als iemand interesse heeft voor 512mb Twinmos Twister PC3700 HQ DDR geheugen let me know
Anoniem: 70419
heeft iemand hier al meer info over een fix voor GF4 kaarten? (of zit ik hier dan fout ;x )
Dat komt door gamespy, de gamespy list blijft doorrefreshen en vraagt aan elke server om informatie, dus maakt hij voor elke server die hij qeuried een nieuw connectie aan. Veel routers vinden dit niet leuk en hangen daardoor even. Als je joint, zit je router nog steeds "vol" met die queries en kan hij dus moeilijk/niet connecten.icegodd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:40:
De "oplossing" is om na het refreshen even een minuutje te wachten en dan pas een server te joinen. [of een nieuwe router kopen die er geen last van heeft]
[ Voor 3% gewijzigd door StarLite op 13-06-2005 17:16 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
De snelst werkende fix is toch echt een nieuwe kaart kopen, ook al draait hij op die gf, je fps is nog om te huilen
als ik heel veel servers wil joinen (ook king loui's) krijg ik altijd unable to connect check your network. moet ik nog bepaalde ports openen ofzo?
edit: ik lees hier net een tip. ff proberen.
edit2: ik wacht paar minuten en kan alsnog niet connecten ._.
edit: ik lees hier net een tip. ff proberen.
edit2: ik wacht paar minuten en kan alsnog niet connecten ._.
[ Voor 32% gewijzigd door YoshiBignose op 13-06-2005 17:19 ]
Facts don't care about your feelings
Soms moet je iemand een paar keer shocken om m te reviven en soms werkt het niet, net zoals in het echt...Paul Nieuwkamp schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:37:
[...]
Nope, want als ik (terwijl ik onder vuur lig) iets meer tijd neem en er echt met mijn lompe maat 45 bovenop ga staan dan werkt het wel (tenzij ik zelf dood ga
)...
Verschil tussen friendly en enemy zie je echt wel, de ene heeft wel en de andere niet zo'n leeg balkje boven zijn (bijna) lijk
Kan iemand mij vertellen of het spel op medium c.q. low detail goed speelbaar is
met 512mb ram?
Ik heb namelijk vrij duur rdram geheugen (sucksss) en als ik iets NIET graag wil upgraden nu, dan is het dat wel.
met 512mb ram?
Ik heb namelijk vrij duur rdram geheugen (sucksss) en als ik iets NIET graag wil upgraden nu, dan is het dat wel.
Ik heb het spel maar weer geuninstalled, continu crashes naar de desktop :x
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Anoniem: 146633
een vriend van mij speelt het spel op een ati 9700 128 mb en op 512 ram geheugen en de meeste settings op medium behalve AA , dus het lukken of je processor moet fucked zijn.
is P4 2Ghz fucked?Anoniem: 146633 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:20:
een vriend van mij speelt het spel op een ati 9700 128 mb en op 512 ram geheugen en de meeste settings op medium behalve AA , dus het lukken of je processor moet fucked zijn.
`Anoniem: 135756 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:19:
Kan iemand mij vertellen of het spel op medium c.q. low detail goed speelbaar is
met 512mb ram?
als de rest van je pc goed is is het best te doen. ik heb amd 3200 en geforce 6800 en maar 512 mbram (binnekort dubbele) dus ik moet op medium alles, gaat makkelijk. als ik high doe gaat het schokken dus door te weinig geheugen..
en 2ghz is nog te doen. als je maar niet met veel bots ofzo gaat
[ Voor 7% gewijzigd door YoshiBignose op 13-06-2005 17:24 ]
Facts don't care about your feelings
Database Freak prijst zich gelukkig dat hij 4x512mb pc3200 geheugen heeft besteld voor z'n nieuwe systeempje. Een veel overzichten wordt dit nog als overdreven betitteld, de werkelijkheid haald deze 'wijstheid' echter al weer in.Lefty_38 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:30:
Ik heb nog 2x256Mb (1066x32) nieuw RDram liggen, maar ik verkoop ze alleen per 2. Heb ook nog een bijhoren mobo liggen.Anoniem: 63861 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:40:
[...]
Spel gebruikt idd veel geheugen, dus is inderdaad een goede tip!...Helaas heb ik 512MB RDRAM a 130 euro per 256MB, dus als iemand voor een zacht prijsje nog wat heeft liggen
- geheugen is samsung Rimm 4200
- mobo is Asus P4T533 met raid onboard
[ Voor 9% gewijzigd door dadj op 13-06-2005 17:30 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Iemand nog ervaring met BF2 + W2K3?
ik heb 512 mb ram 3200 (400mhz), en heb het getuned zoals het in het 'Grote A8V topic' stond, mijn 3500+ loopt op 2.49 ghz. Ik heb een 6600gt die ong. op 550/1020 loopt. Alles met standaard coolers. Ik schiet 8213 met 3dmark2003,NoStra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:28:
[...]
Ja en zelfs tussen 1024 en 1,5Gb merk ik verschil... met 1,5Gb loopt het een stuk beter..
ja ik weet dat dit hier niet mag maar ik wil even zeker weten of het de schuld is van mijn ram dat het spel voor geen mieter loopt. De cpu blijft maar kraken, en rond lopen lukt nauwelijks. Met de grafische instellinge is niet mis. Moet ik toch maar wat ram (512 mb of 1gb) erbij kopen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)