Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - deel IV Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.325 views sinds 30-01-2008
quote:
Dronepower schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:55:
Als ik mijn FPS zie linksboven het scherm zie ik 2 getallen staan (24.5 / 40.6) bv.
Wat is het verschil tussen die 2?
Ik gok op actuele fps en gemiddelde fps, getal dat het minst snel veranderd zal wel het gemiddelde zijn ;)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-10 17:26

Phyxion

_/-\o_

quote:
Gordijnstok schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:43:
[...]

Eigenlijk zou je een commander modus moeten hebben, waarbij de commander niet meevecht :) Dat je je helemaal kan focussen op strategie. Imo, mogen ze in de full version ook wel iets meer sleutelen aan de impact van kogels. In prone, kon ik met de sniper gewoon 3x schieten op een enemy die stil stond voordat die neerging. Dat moet imo, gewoon direct, bloeden dood, down.

Met de muis vliegen is iig zwaar irritant, de mensen met een joystick, welke gebruiken jullie voor BF2? Je moet neem ik aan eentje hebben met throttle erbij :?
Ik schiet ze voor 90% meteen dood, omdat ik altijd headshots doe. Het speelt zich wel nu af, dus de bescherming van de soldaten is ook een stuk beter. Als jij in een been schiet, ga je niet meteen dood, zelfde geldt als jij in een arm oid schiet. Meestal gaat ie wel dood als je in de romp schiet, maar ook niet altijd, je hebt immers ook kogelvrijevesten e.d. :) Zolang je maar headshots doet, is ie altijd dood :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• whyz
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

whyz

Heh?!

quote:
FnF schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:09:
[...]

Ik schiet ze voor 90% meteen dood, omdat ik altijd headshots doe. Het speelt zich wel nu af, dus de bescherming van de soldaten is ook een stuk beter. Als jij in een been schiet, ga je niet meteen dood, zelfde geldt als jij in een arm oid schiet. Meestal gaat ie wel dood als je in de romp schiet, maar ook niet altijd, je hebt immers ook kogelvrijevesten e.d. :) Zolang je maar headshots doet, is ie altijd dood :)
Ach mocht je zo'n hulpeloze soldaat op de grond horen zeggen dattie een medic nodig heeft, doe je hem toch een grenaat cadeau :) dan kill je ze alsnog >:)

Die weapon unlocks zijn ook wel cool :P vooral de USMC nieuwe snipergun .50cal ofzo :9 Heb het nog niet kenne testen op poppetjes, maar dit zal echt wel 1shot 1 kill zijn :) De rest van de unlockable wapens zijn ook wel erg vet.

Being right for all the wrong reasons.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
primemaximuz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:12:
[...]

Ach mocht je zo'n hulpeloze soldaat op de grond horen zeggen dattie een medic nodig heeft, doe je hem toch een grenaat cadeau :) dan kill je ze alsnog >:)

Die weapon unlocks zijn ook wel cool :P vooral de USMC nieuwe snipergun .50cal ofzo :9 Heb het nog niet kenne testen op poppetjes, maar dit zal echt wel 1shot 1 kill zijn :) De rest van de unlockable wapens zijn ook wel erg vet.
wanneer kun je ze dan unlocken? ik heb het iig nog niet voor elkaar gekregen.

rMBP 13" 2015  iPhone 7  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• RaDjuh
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09-10-2006

RaDjuh

Combat Medic

Wow... De tijdslimiet is al te omzeilen....
Het geschied net als dat je bijvoorbeeld lokaal een configfile aanpast, alleen dan in dit geval op de server (serversided). Maw gewoon wat settings aanpassen.
Is het toegestaan hoe het moet hier te posten?

'Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!'

• hiostu
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 28-08 16:24
quote:
RaDjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:20:
Het geschied net als dat je bijvoorbeeld lokaal een configfile aanpast, alleen dan in dit geval op de server (serversided). Maw gewoon wat settings aanpassen.
is volgens mij al eerder gepost

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14:21

beany

Meeheheheheh

quote:
RaDjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:20:
Het is al gepost hier... er zijn al public servers die zonder time limit draaien :)

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• whyz
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

whyz

Heh?!

quote:
Gekkenhuis schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:19:
[...]

wanneer kun je ze dan unlocken? ik heb het iig nog niet voor elkaar gekregen.
ReLight in "[PC] Battlefield 2 - deel IV"

Door middel van een kleine aanpassing van een file in je BF2 folder, het is zeker de moeite waard om te bekijken :) Echt dingen vrijspelen kan namelijk niet in de demo.

whyz wijzigde deze reactie 13-06-2005 09:24 (8%)

Being right for all the wrong reasons.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
primemaximuz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:12:
[...]

Heb het getest, en gelukkig is het niet 1 shot 1 kill :) Merk zelf weinig verschil tussen beide wpns, alleen ziet de nieuwe er wel veel vetter uit :)
BTW, SinglePlayer met 32 spelers is echt vet :) Veel leuker dan met 16 :9~

• RaDjuh

RaDjuh

Combat Medic

quote:
Het is al gepost hier... er zijn al public servers die zonder time limit draaien
Woei... FF serverfilter aanpassen dan maar... :+

• DenniZ
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-08 15:25

DenniZ

Warrior - Warlock

Hoe zit het nou eigenlijk met de releasedate? Eerst werd gezegd 17 juni maar nu staat overal 24 juni. Dat zou dus betekenen dat hij eerst in Amerika uitkomt terwijl altijd werd beweerd dat EU hem eerder zou krijgen.

Iemand meer info?

Intel i5 2500k @ 4.2 Ghz | 8Gb DDR3-1333 | N670GTX 2GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| Samsung BW2443 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• SCIxX
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 23:32
quote:
Ikke! schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:12:
Het is inderdaad wel makkelijk (en leuk) om als MEC op het vliegdekschip de commandpost en radar op te blazen :P Ga er steeds met een bootje heen en dan naar die toren sneeken. Alleen soms lastig om er weer weg te komen. Lui blijven maar spawnen en zeuren dat ik zit te base-campen :P Als ze nou eens ergens anders spawnen, kan ik tenminste met een vliegtuig weer weg daar.
Bij de MEC's is het wel lastiger om de commandpost op te blazen vind ik. Hij staat zo open en bloot.
Maar als je dat ding opblaast, kan de commander dan niks meer?
Ja doe ik ook altijd, vlieg ik snel met straaljager heen, en drop ik met parachute op het schip. :D

Alleen vervelend als iemand in die grote gun zin, maait die je meteen neer.

Ik en mn maat (leuk samenspelen) gingen ff via het bootje naar het schip toe, hij plaatst dus overal C4's onder de straaljager en heli spawns. Wij vanuit de toren ff kijken, ja hoor zie je ze lekker heenlopen, in de heli, *detonater *klik*, BOEM. :9 :D _/-\o_

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
jagermeister schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:28:

En er zijn altijd mensen die wat over gfx te zeuren hebben... valt me op dat het vaak de mensen zijn die hard roepen: "Het gaat de meesten tegenwoordig alleen maar om de gfx, Gameplay moeten we hebben.." Beetje jammer weer :X
Zelf ben ik ook een "gameplay over graphics" speler. Echter, ik vind de graphics niet echt meekomen met andere games. Het is niet dat het gelijk een slechte game maakt maar ik had gewoon meer verwacht wat betreft pracht en praal, zeker gezien de systeemeisen.

Frontpagemoderatie Forum

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
Bor de Wollef schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:53:
[...]

Zelf ben ik ook een "gameplay over graphics" speler. Echter, ik vind de graphics niet echt meekomen met andere games. Het is niet dat het gelijk een slechte game maakt maar ik had gewoon meer verwacht wat betreft pracht en praal, zeker gezien de systeemeisen.
Daar kan ik totaal niet inkomen... Dit zijn gewoon HL2 achtige graphics met veel meer spelers en veel grotere maps :)

Intel i5 2500k @ 4.2 Ghz | 8Gb DDR3-1333 | N670GTX 2GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| Samsung BW2443 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• SCIxX
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 23:32
quote:
Bor de Wollef schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:53:
[...]

Speel jij het op zijn hoogst dan? Ik bedoel ik speel het speel ongeveer medium, en vind het er al erg mooi uitzien.

En daarnaast kan het niet meekomen met welke nieuwe games? Ik vind het super dat dit soort graphics op mijn scherm kunnen worden getoverd met maar liefst 64 man tegelijk...

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Precies want daar ligt natuurlijk de grootste uitdaging.

Doom3 is mooi, maar alleen in kleine ruimtes met 1 of 2 "poppetjes" tegelijk in beeld. Dan is dit wel ff een ander verhaal, vandaar de hoge systeemeisen.

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
SCIxX schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:58:
[...]

Speel jij het op zijn hoogst dan? Ik bedoel ik speel het speel ongeveer medium, en vind het er al erg mooi uitzien.

En daarnaast kan het niet meekomen met welke nieuwe games? Ik vind het super dat dit soort graphics op mijn scherm kunnen worden getoverd met maar liefst 64 man tegelijk...
Ik speel op medium maar vind het absoluut niet bij HL2 in de buurt komen hoor. Neem alleen al het gras, dat vind ik niet echt super gedaan. De bomen zijn in veel gevallen platte textures (zoals al is gepost). Ik had gewoon betere graphics verwacht als ik eerlijk ben.

Frontpagemoderatie Forum

• BasieP
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 03-08 21:28
quote:
DenniZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:55:
[...]

Daar kan ik totaal niet inkomen... Dit zijn gewoon HL2 achtige graphics met veel meer spelers en veel grotere maps :)
dat bij lange na niet hoor, kijk eens naar het gras van dichtbij, dat is een super oude techniek die in deltaforce al stukken beter was.

trouwens kunnen ze de graphics ook niet echt super mooi maken, want dan is het helemaal niet meer te spelen op midrange systemen

btw nogmaals mijn vraag, aangezien het zo hard gaat..

hoe maak ik demo's? (waarmee ik later mbv fraps filmpjes kan recorden)

BasieP wijzigde deze reactie 13-06-2005 10:09 (12%)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
BasieP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:05:
[...]

dat bij lange na niet hoor, kijk eens naar het gras van dichtbij, dat is een super oude techniek die in deltaforce al stukken beter was.

trouwens kunnen ze de graphics ook niet echt super mooi maken, want dan is het helemaal niet meer te spelen op midrange systemen
Het is maar waar je prioriteiten liggen maar ik vind het zelf een stuk belangrijker hoe de models van de spelers, voertuigen en gebouwen eruitzien dan het gras ;)

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
quote:
beany schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:22:
[...]

Het is al gepost hier... er zijn al public servers die zonder time limit draaien :)
Ik zit er overheen te kijken denk ik, kan het niet vinden.
Wat moet je aanpassen om je server zonder time limit te draaien en wleke servers hebben dit bijv al? :?

Compassion will be your downfall!

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
DenniZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:35:
Hoe zit het nou eigenlijk met de releasedate? Eerst werd gezegd 17 juni maar nu staat overal 24 juni. Dat zou dus betekenen dat hij eerst in Amerika uitkomt terwijl altijd werd beweerd dat EU hem eerder zou krijgen.

Iemand meer info?
Volgens de Demo:
US 22
EU 24

• Infinchible
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
Ik vind het ook zeker geen lelijk spel, de graphics mogen er van mij best wezen. Ik speel het op dit moment helemaal op High, en AA op 4x. Mijn radeon trekt het goed, alleen in het begin is het eventjes haperen, maar na 10 seconden blijft het vloeiend lopen. :)

Hier piccie van mijn testvluchtje op een lege map:
http://server2.uploadit.org/files/Finch85-Battle3.JPG

Edit:
Klik voor iets grotere versie :)

Infinchible wijzigde deze reactie 13-06-2005 10:12 (5%)

Rig | Diablo3 | Hardloopblogje

• hully
  • Laatst online: 07-09 19:20
Inmiddels bekend of Battlefield 2 (demo):

- sneller draait onder windows 64 bit dan windows 32 bit of andersom?
- sneller draait op een ATI x800(x) dan een Geforce 6800(x) of andersom?

(overigens is die laatste vraag absoluut NIET bedoeld om een nutteloze subjectieve discussie uit te lokken; doch echter en alleen om feitelijke vaststellingen hier gepresenteerd te krijgen)

hully wijzigde deze reactie 13-06-2005 10:10 (4%)

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
DenniZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:07:
[...]

Het is maar waar je prioriteiten liggen maar ik vind het zelf een stuk belangrijker hoe de models van de spelers, voertuigen en gebouwen eruitzien dan het gras ;)
Het punt is echter dat je het gras, de struiken etc overal ziet; die zijn best dominant aanwezig.

Hebben jullie trouwens ook dat sommige servers in de ingame server browser gewoon een ping van "0" weergeven?

Frontpagemoderatie Forum

• RaDjuh

RaDjuh

Combat Medic

quote:
Ik zit er overheen te kijken denk ik, kan het niet vinden.
Wat moet je aanpassen om je server zonder time limit te draaien en wleke servers hebben dit bijv al?
Wel in het Duits, maargoed :
quote:
Die Demo ist gerade mal erst ein paar Stunden draussen, viele haben das gute Stück noch nicht einmal, trotzdem treiben sich schon die ersten "Modifikationen" zur Demo in der Szene herum.

Wir haben für euch Serveradmins eine wichtige Modifikation gefunden, die man einfach haben sollte. Folgendes gilt für alle Serveradministratoren, die gerne das eigentlich auf 12 Minuten festgelegte Timelimit, aushebeln wollen...

Schritt 1:
Findet die gpm_cq.py Datei im Ordner des Windows Servers zu finden (Standalone Demo Server/mods/bf2/python/game/gamemodes)

Schritt 2:

Findet in dieser Datei die Zeile: host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Schritt 3:

Diese Zeile einfach auskommentieren mit einem # davor.

Das ganze sollte dann so aussehen: # Host.registerHandler('TimeLimitReached', onTimeLimitReached, 1)

Und siehe da, dass Timelimit wurde ausgehebelt!!! ;-)
Nicht das ihr euch wundert, die 12 Minuten werden weiterhin als Rundenlimit angezeigt, sobald die Uhr aber auf 00:00 abgelaufen ist, läuft das Spiel aber ohne Probleme weiter.

Danke hier nochmal an Barake (DC Dev) der das ganze für uns rausgefunden hat...

• Raegin
  • Laatst online: 19:23
quote:
[...]

Eigenlijk zou je een commander modus moeten hebben, waarbij de commander niet meevecht :) Dat je je helemaal kan focussen op strategie. Imo, mogen ze in de full version ook wel iets meer sleutelen aan de impact van kogels. In prone, kon ik met de sniper gewoon 3x schieten op een enemy die stil stond voordat die neerging. Dat moet imo, gewoon direct, bloeden dood, down.

Met de muis vliegen is iig zwaar irritant, de mensen met een joystick, welke gebruiken jullie voor BF2? Je moet neem ik aan eentje hebben met throttle erbij :?
Ik zelf gebruik momenteel de saitek cyborg 3d. hiervoor heb ik 2 jaar met logitech wingman extreme 3d gevlogen die is ook relaxed maar na een lan is de as lam geworden, iets wat bij de saitech niet snel zal gebeuren omdat ie wordt ondersteund door een grote veer.

Trottle heb ik voor BF1942 wel gebruikt, hier had ik mijn trottle op 70% staan en gebruikte ik gewoon de W voor vliegen, als ik dan wilde langs strafen of over het vliegveld voor ammo liet ik de w los en vloog ik op 70% snelheid.

Met BF2 is trottle een beetje nutteloos omdat je dan in helicopters niet kunt hoveren (wel als je het alleen voor vliegtuigen insteld). En bijvoorbeeld met de harrier vind ik het lastig om te hoveren. Bovendien is het strafen op 70% lastig omdat het vliegtuig te langzaam afremt als je de W loslaat.
quote:
hully schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:09:
Inmiddels bekend of Battlefield 2 (demo):

- sneller draait onder windows 64 bit dan windows 32 bit of andersom?
- sneller draait op een ATI x800(x) dan een Geforce 6800(x) of andersom?

(overigens is die laatste vraag absoluut NIET bedoeld om een nutteloze subjectieve discussie uit te lokken; doch echter en alleen om feitelijke vaststellingen hier gepresenteerd te krijgen)
Zelf heb ik absoluut geen vergelijking kunnen maken tussen de bovengenoemde GPU's maar ik weet wel dat BF2 echt voor Nvidea gemaakt is, in het begin van BFV deed het spel het slecht met een ATI, wel gefixed na een patch dacht ik.

Raegin wijzigde deze reactie 13-06-2005 10:18 (20%)

ED: CMDR Raegin

• IJnte
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18:21
Poll: Is de Battlefield 2 Demo een succes?
Ja! Helemaal te gek!
Best mooi gemaakt!
Voldoet niet aan mijn verwachtingen
Neej! Veels te slecht!
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=70778&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Yonix
  • Laatst online: 19-10 17:25

Yonix

Gamertag: Yonix360

quote:
Bor de Wollef schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:10:
[...]

Hebben jullie trouwens ook dat sommige servers in de ingame server browser gewoon een ping van "0" weergeven?
Ja. Deze servers worden op één of andere manier wel goed aangegeven, want bij sommige zijn er gewoon spelers aanwezig, maar joinen lukt niet.

Edit: *Yonix stemt: ''Ja, helemaal te gek!'' _/-\o_ en is ook gelijk de 1e

Yonix wijzigde deze reactie 13-06-2005 10:17 (13%)

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120GB + 500GB) | Samsung 860 EVO/QVO (1TB + 1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• N-Freak
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-09 13:23

N-Freak

Heb je het tegen mij?

Het aller vervelendste aan de game op dit moment vind ik het menu. Er zit waarschijnlijk een bug in, maar als ik een server wil kiezen. Dan moet ik door een lijst struinen, zodra ik dat balkje (of de pijltjes) aanklik blijft BattleField 2 hangen. Kan soms wel een minuut duren. Het gebeurd niet constant, maar als het gebeurd is dat erg vervelend. Ingame heb ik nergens last van, maar dan moet ik wel ingame komen! 8)7 .

• OzBoz
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01:15

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

quote:
Ik gebruik die draadloze van logitech. Het is wel ff opletten (ding heeft auto timeout) maar echt zalig vliegen. Je kunt super precies vliegen met joystick. Ging gisteren voor het eerst met Cobra een paar rondjes maken... na wat BF VC/DC etc echt super. Was ook wel leuk.. had een vaste (Duitse) gunman aan boord die na spawnen mij weer netjes in liet stappen. Heerlijk ook om heel rustig omhoog te hoveren langs de hijskraan en vervolgens de lame-ass-sniper eraf te schieten :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Rene59
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 03-10 10:20
@N-Freak: heb ik ook last van ja.

Begrijp ik het goed dat het de moeite is om een joystick te kopen hiervoor? Vliegen in een straaljager gaat me nu echt niet goed af met muis+keyboard.
Is er een manier om de keyboard 'sensitivity' te verhogen? Ik heb het idee dat de heli's veel trager om hun vertikale as draaien dan in BFV.

• IJnte
quote:
Rene59 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:25:
@N-Freak: heb ik ook last van ja.

Begrijp ik het goed dat het de moeite is om een joystick te kopen hiervoor? Vliegen in een straaljager gaat me nu echt niet goed af met muis+keyboard.
Is er een manier om de keyboard 'sensitivity' te verhogen? Ik heb het idee dat de heli's veel trager om hun vertikale as draaien dan in BFV.
Dat is idd zo.. Et heli vliegen is allemaal wat gecontrolleerder, wat wil zeggen dat je minder kan schommelen en minder moet sturen om het ding in de lucht te houden. Bij BF:DC moet je echt werken om dat ding in de lucht te houden, maar bij BF2 is et een stuk gemakkelijker. En idd het rotaten van de staart is niet echt snel te noemen. Normaal kan je leuk om je as draaien, maar dat gaat nu niet meer.

• lenny_z
  • Laatst online: 28-09-2018
Heeft iemand als sniper al eens die m82a1 (geloof ik) gebruikt?
Jeweetwel dat brute sniper geweer uit Desert Combat, dat stuk artillerie met een scope erop :)

Als ik met niet vergis is dat de upgrade van de sniper? (de M-25)
Weet iemand al hoe dat werkt met die upgrades?

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

• RaDjuh

RaDjuh

Combat Medic

Ik was altijd een muis en keyboard gewend om te vliegen in planes en helis. Heb na verloop van tijd voor DC een Wingman aangeschaft, maar omdat het vliegen met muis er al dusdaning inzat kon ik maar niet aan een joystick wennen. Let hier dus op mensen, het vergt behoorlijk wat gewenning.

Ik vind de map niet echt subliem gekozen imo. Hij is net ff iets te klein om de planes ook echt goed tot hun recht te laten komen. Met hun snelheid ben je zo aan de andere kant.

Ik mis het gevoel een beetje wat ik met de Wake-demo ten tijde van BF wél had. Kan aan mij liggen.
Ik ga iig zeker de full kopen na mijn lange verslaving aan BF : DC.

• IJnte
quote:
lenny_z schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:31:
Heeft iemand als sniper al eens die m82a1 (geloof ik) gebruikt?
Jeweetwel dat brute sniper geweer uit Desert Combat, dat stuk artillerie met een scope erop :)

Als ik met niet vergis is dat de upgrade van de sniper? (de M-25)
Weet iemand al hoe dat werkt met die upgrades?
Er staat niet ver hierboven een manier om die wapens te unlocken. Daarbij zit dus ook die .50 sniper als ik het goed begrepen heb ;) Ik hoop dat ie net zo accuraat is als die @ BF DC :9~ :9~

• Infinchible
  • Nu online
Iemand heb ik net horen zeggen dat hij de single-player deed met 32 man, nu kan ik het alleen niet meer terug vinden. Maar hoe moet je dit laten werken, want ik kan alleen maar die 16-mans map kiezen?

Rig | Diablo3 | Hardloopblogje

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
RaDjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:35:

Ik vind de map niet echt subliem gekozen imo. Hij is net ff iets te klein om de planes ook echt goed tot hun recht te laten komen. Met hun snelheid ben je zo aan de andere kant.

Ik mis het gevoel een beetje wat ik met de Wake-demo ten tijde van BF wél had. Kan aan mij liggen.
Vraag me ook af of de grotere maps minder zullen draaien. Ze hebben natuurlijk wel een map uitgekozen waarvan de kans het grootst is dat ie lekker draait.

Frontpagemoderatie Forum

• lenny_z
quote:
IJnte schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:35:
[...]

Er staat niet ver hierboven een manier om die wapens te unlocken. Daarbij zit dus ook die .50 sniper als ik het goed begrepen heb ;) Ik hoop dat ie net zo accuraat is als die @ BF DC :9~ :9~
Inderdaad. ben erg benieuwd wat de physics engine doet als iemand geraakt is door een .50 sniper.
(aangezien er in DC geen physics engine was voor character, i.e. "raggdoll")
Het geluid mogen ze wel uit DC rippen...dat was echt een vet zwaar geluid.

• SunTV
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 25-07-2015

SunTV

Homeworld Armada Founder

Over vliegen met de muis: het gaat mij aardig af. In feite zou je voor het vliegen in de JSF (dus géén Harrier zoals ik al erder las >:) ) de verticale as gevoeliger moeten instellen, omdat dan het nemen van bochten dan beter en scherper gaat. Ik ga het vanavond proberen met mijn Razer Viper; daar kun kun je trouwens de gevoeligheid van de x-as en y-as on-the-fly instellen tijdens het spelen van spellen.

Toshiba Notebook /w Intel Core 2 Extreme X9100 | 4GB RAM | nVidia 9800M GTX /w 1GB | Vista Home Premium 64

• hully
quote:
Finch85 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:37:
Iemand heb ik net horen zeggen dat hij de single-player deed met 32 man, nu kan ik het alleen niet meer terug vinden. Maar hoe moet je dit laten werken, want ik kan alleen maar die 16-mans map kiezen?
dat zou idd tof zijn als je singleplayer ook met aircraft zou kunnen spelen...

• Raegin
  • Laatst online: 19:23
quote:
SunTV schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:42:
Over vliegen met de muis: het gaat mij aardig af. In feite zou je voor het vliegen in de JSF (dus géén Harrier zoals ik al erder las >:) )
my bad O-)

had het kunnen weten met die verticale turbine.

the saitek is ook in te stellen voor x en y as, met DC had ik beide op max sensitivity. Nu gebruik ik de afterburner aardig vaak om iemand uit de bocht te draaien en zo achter hem te komen.

Raegin wijzigde deze reactie 13-06-2005 10:46 (25%)

ED: CMDR Raegin

• Raffuhl
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14-03-2016
quote:
lenny_z schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:40:
[...]

Inderdaad. ben erg benieuwd wat de physics engine doet als iemand geraakt is door een .50 sniper.
Ik hoop dat ze het realistisch hebben gemaakt ondanks dat ik denk dat een kogel uit een Barrett door je hoofd niet echt een leuk beeld voor het fabeltjeskrant publiek achterlaat :)

• 14124
  • Laatst online: 15-10-2016
quote:
OzBoz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:22:
[...]

Ik gebruik die draadloze van logitech. Het is wel ff opletten (ding heeft auto timeout) maar echt zalig vliegen. Je kunt super precies vliegen met joystick. Ging gisteren voor het eerst met Cobra een paar rondjes maken... na wat BF VC/DC etc echt super. Was ook wel leuk.. had een vaste (Duitse) gunman aan boord die na spawnen mij weer netjes in liet stappen. Heerlijk ook om heel rustig omhoog te hoveren langs de hijskraan en vervolgens de lame-ass-sniper eraf te schieten :)
Met een joystick kun je dus die heli ook een beetje onder controle houden? Ik heb met de muis en het keyboard echt dat het ding gewoon te log beweegt. Ook als je wil landen, dan moet ik echt 10 rondjes maken en continue klooien met afremmen, ietsjes gas, afremmen, ietsjes gas. En uiteindelijk stuiter ik rustig als Turbo McKwek op de grond in de hoop dat het ding niet omvalt.

Het afremmen/dalen doe je toch door gas terug te nemen en iets je neus omhoog te duwen zodat die naar achteren glijdt, en dan weer neus naar voren, naar achteren, etc. :P Echt kansloos bij mij :)

Zelfde bij cirkelen om een doel, dan probeer je het doel in je vizier te houde, en de heli zwaait met een lompe beweging eromheen en het doseren van die snelheid is echt compleet wack.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
Raffuhl schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:45:
[...]

Ik hoop dat ze het realistisch hebben gemaakt ondanks dat ik denk dat een kogel uit een Barrett door je hoofd niet echt een leuk beeld voor het fabeltjeskrant publiek achterlaat :)
lol :+

• bassio
  • Nu online
quote:
hully schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:42:
[...]

dat zou idd tof zijn als je singleplayer ook met aircraft zou kunnen spelen...
Wat je wel kan doen is een lokale server aanmaken voor 32 man. Je hebt dan geen enemies maar je kan wel oefenen op het vliegen etc. Werkt goed.

Als je een beetje bandbreedte hebt kan je ook zelf een server opzetten zodat je met een man of 5-8 kan spelen. Als je een dedicated server opzet moet je dat eigenlijk op een andere pc doen, anders heb je aardige lag....

Join Online FM4 racing community voor competie racing met FM4.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
bassio schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Wat je wel kan doen is een lokale server aanmaken voor 32 man. Je hebt dan geen enemies maar je kan wel oefenen op het vliegen etc. Werkt goed.

Als je een beetje bandbreedte hebt kan je ook zelf een server opzetten zodat je met een man of 5-8 kan spelen. Als je een dedicated server opzet moet je dat eigenlijk op een andere pc doen, anders heb je aardige lag....
Bijkomend voordeel is dat je ook altijd alle vliegtuigen en heli's tot je beschikking hebt ;)

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-10 16:20

jagermeister

Artillerie magneet :-(

quote:
OzBoz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:22:
[...]

Totdat de lame-ass sniper je gunman door het hoofd knalt. })

Dat gebeurde gisteren met mijn gunner. In 1 keer *paf*, helm van zijn kop en zijn hoofd ging hangen _/-\o_ Ik schrok er gewoon van :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• LittleTeun
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14-11-2006
Ik vind dat serverlist ZOOO sloom werken. Je drukt op refresh en het hele menu (excl mouse) bevriest dan voor zo'n 5 sec. Scrollen gaat ook niet lekker. Dus erg vervelend als je een goede server wilt vinden. Bij 1942 en vietnam had ik dit probleem niet. Iemand al een oplossing?

En heeft iemand al goede ervaring met zo'n Z-board met battlefield2 keyset?

Ik lees net op tweakguides.com deze tweakguide: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html MIsschien wordt hier mijn probleem uitgelegd. En misschien ook introskip. Moet ik ff doorlezen dus.

AMD Athlon 64 3500+ Venice - Arctic Freezer 64 Pro l Asrock 939Dual-SATA2 l Sapphire Radeon X1900GT Rev. 2 l 2x Kingston HyperX 512mb PC3200 CL2 l Maxtor DiamondMax10 300GB - Silentmaxx HD enclosers 2 l Creative Audigy 2 ZS

• Animal Mother
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-10 16:47

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

quote:
b00m schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:15:

Met BF2 is trottle een beetje nutteloos omdat je dan in helicopters niet kunt hoveren (wel als je het alleen voor vliegtuigen insteld). En bijvoorbeeld met de harrier vind ik het lastig om te hoveren. Bovendien is het strafen op 70% lastig omdat het vliegtuig te langzaam afremt als je de W loslaat.
Hoezo dit? Ik heb de demo nog niet gespeeld, maar in bv BF Vietnam of andere heli sims is een throttle een must om goed te kunnen hoveren.. :)

Een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik

• bassio
  • Nu online
quote:
DenniZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:02:
[...]

Bijkomend voordeel is dat je ook altijd alle vliegtuigen en heli's tot je beschikking hebt ;)
Inderdaad, je kan lekker oefenen met hooveren met de heli etc. Bombing runs met de harrier etc etc. Wel jammer dat je niet op bewegende doelen maar goed, je kan niet alles hebben.

Net de Logitech Cordless Freedom 2.4 besteld. Kijken of ik daar nog beter mee kan vliegen.

• BaCoNL
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 07-07-2012

BaCoNL

Headshot!

@ LittleTeun: zoals jagermeister al eerder aangaf, je filter instellingen wat scherper zetten Helpt bij mij in ieder geval vrij goed :)

Geen volle servers. geen lege servers, geen passprotected servers, dat scheelt al een hoop

Intel Q6600@3.0 | 4GB DDR2 1066 GEIL | Ati HD5850 | X-Fi Fatal1ty | Samsung BW226

• Bor
  • Nu online

Bor

Kan de ingame text trouwens niet wat scherper? Ik heb niets van AA of wat dan ook aan staan maar toch ziet het er een beetje blurry uit.

Frontpagemoderatie Forum

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
bassio schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:08:
[...]

Inderdaad, je kan lekker oefenen met hooveren met de heli etc. Bombing runs met de harrier etc etc. Wel jammer dat je niet op bewegende doelen maar goed, je kan niet alles hebben.

Net de Logitech Cordless Freedom 2.4 besteld. Kijken of ik daar nog beter mee kan vliegen.
Die joystick heb ik ook, fijn dingetje hoor _/-\o_

• StarWolfer
  • Laatst online: 18-10 18:30
Zijn er mensen die een systeem hebben als dit, en mij advies kunnen geven?

Athlon XP2100+
1024 MB Ram
Asus A7V333 (AGP 4x)

Ik denk erover om een 6600GT (8x) te kopen (heb nu Ti4200), maar ik heb eigenlijk geen idee of dat genoeg is voor Battlefield 2. Met 1024x768 en alles op medium ben ik bijv. al tevreden.

(Reden waarom ik het vraag is omdat ik eigenlijk alleen maar mensen zien met hogere specs, en zou het een beetje zonde zijn om er geld in te stoppen, en dan nog geen voorruitgang te boeken.)

Alvast bedankt _/-\o_

StarWolfer wijzigde deze reactie 13-06-2005 11:43 (44%)

• alwin-d
  • Laatst online: 21-01-2016
hier een ss van de unlockte wapens

http://www.dijkstra.biz/unlocked.JPG

• bassio
  • Nu online
quote:
Bor de Wollef schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:13:
Kan de ingame text trouwens niet wat scherper? Ik heb niets van AA of wat dan ook aan staan maar toch ziet het er een beetje blurry uit.
Als je een tft hebt kan dat liggen aan je native resloution. ik draai nu op 1280x1024 en ziet er wat mij betreft scherp uit.

De console tekst is een ander verhaal. Wanneer je op ~ drukt en de console krijgt, is het gewoon niet te lezen. Meer mensen hier last van. Ik zal vanavond even een screenshot maken.

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
bassio schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:26:
[...]

Als je een tft hebt kan dat liggen aan je native resloution. ik draai nu op 1280x1024 en ziet er wat mij betreft scherp uit.

De console tekst is een ander verhaal. Wanneer je op ~ drukt en de console krijgt, is het gewoon niet te lezen. Meer mensen hier last van. Ik zal vanavond even een screenshot maken.
Nope, gewoon CRT. Ingame text is blurry, console text = rasor sharp.

Frontpagemoderatie Forum

• alwin-d
  • Laatst online: 21-01-2016
heb een tft 20"apple kan ingame alles lezen alleen colsole niet dus zelfde probleem als hierboven

• bassio
  • Nu online
Hmm, dat is dan erg raar. Moeten we maar even uitzoeken of het te maken heeft met een ingame graphics setting of zo. Of is het een driver probleem. Ik ga eens neuzen op wat andere fora.

Als iemand een oplossing heeft horen we dat natuurlijk graag.

• lenny_z
quote:
Raffuhl schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:45:
[...]

Inderdaad. zo en zo als je door een sniper geraakt ben is niet prettig.
M25 sniper vanaf een paar honderd meter heeft gewoon hetzelfde effect als een .44 magnun @ point blank. De snelheid is gewoon enorm.
(om die reden is het ook realistich dat je eerst geraakt wordt en dan pas de knal te horen krijgt vanaf een bepaalde afstand)

Jammer is dat je niet met goed fatsoen "bullet time" kan inbouwen in een spel.
Het geeft voor snelvuur wapens gewoon teveel lag om al die kogel posities bij te houden over het netwerk. Wat nu gebeurd is "instant" hit op basis van een vector.
Soms lijkt het overigens wel dat je moet "leaden" maar dat heeft met latency te maken, niet met "bullet time".. :)

Is wel jammer, want het zou met name sniperen veel moeilijker maken als de munitie zelf aan physics onderhevig zou zijn.

• slash24
  • Laatst online: 13-03 14:14
quote:
The_Scarabial schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 19:57:
[...]

dit probleem ook gehad, opgelost door eerst alles leegtehalen bij aircraft/heli en dan als eerst roll instellen met joy naar links/rechts en daarna de rest :D
Hmm, lijkt me inderdaad een logische oplossing maar hoe haal je de controls weg in de settings? Alles staat standaard ingevuld en ik weet niet hoe je controls "weg haalt"

Graag info als iemand het antwoord weet.

ASUS A8N-SLI, A64-3500+, 2GB PC3200, Maxtor 250GB SATA, ASUS X850XTPE, Audigy2 ZS, NZXT Nemesis Elite.

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
lenny_z schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:50:
[...]

Inderdaad. zo en zo als je door een sniper geraakt ben is niet prettig.
M25 sniper vanaf een paar honderd meter heeft gewoon hetzelfde effect als een .44 magnun @ point blank. De snelheid is gewoon enorm.
(om die reden is het ook realistich dat je eerst geraakt wordt en dan pas de knal te horen krijgt vanaf een bepaalde afstand)

Jammer is dat je niet met goed fatsoen "bullet time" kan inbouwen in een spel.
Het geeft voor snelvuur wapens gewoon teveel lag om al die kogel posities bij te houden over het netwerk. Wat nu gebeurd is "instant" hit op basis van een vector.
Soms lijkt het overigens wel dat je moet "leaden" maar dat heeft met latency te maken, niet met "bullet time".. :)

Is wel jammer, want het zou met name sniperen veel moeilijker maken als de munitie zelf aan physics onderhevig zou zijn.
Dat is niet helemaal waar. Zelfs 1942 had al een beetje bullet time.

Frontpagemoderatie Forum

• boerenlater
  • Laatst online: 19:34
quote:
slash24 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:51:
[...]

Hmm, lijkt me inderdaad een logische oplossing maar hoe haal je de controls weg in de settings? Alles staat standaard ingevuld en ik weet niet hoe je controls "weg haalt"

Muis op betreffend vakje klikken -> escape

• Shaidar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:27
APC's in het water zijn het vetste dat ik al gezien heb, záálig :)

iPhone 11 Pro 64GB  MacBook Pro (13-inch, 2019, i7 2.8Ghz, 16GB, 512GB)

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-10 12:33
Kan iemand de goede tutorial posten voor het serverside unlocken van de Unlockable wapens? Zodat de clients de mod dus NIET nodig hebben alleen mijn server. Want ik zie door al die verschillende posts @ forums de goede niet meer :P

Tech-> i5 6600K-GTX1070 Gamebak // iPhone XR 64Gb // HP Elitebook 830 G5
Vervoer -> 2018 Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost First Edition // 2015 Yamaha MT09

• IJnte
quote:
alwin-d schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:20:
hier een ss van de unlockte wapens

[afbeelding]
:9~ :9~

• Bor
  • Nu online

Bor

Kun je trouwens geen onderscheid meer maken tussen een kickvote en een teamkickvote? Ik heb het nog niet gevonden.

Frontpagemoderatie Forum

• slash24
  • Laatst online: 13-03 14:14
quote:
boerenlater schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:54:
[...]

Muis op betreffend vakje klikken -> escape
Thanx mate! ennuh......nog een kleine vraag, ik lees hier veel reacties van mensen die een "meegeleverde videodriver" gebruiken. Ik heb (omdat ik niet wilde wachten op een vrije slot bij gamespot) de demo gedownload via usenet maar volgens mij zijn er geen videodrivers meegeleverd bij mijn versie. Waar kan ik die drivers vandaan halen / vinden? De game loopt hier namelijk bagger met een XP2500+ @ 3200+, 1 GB PC2700, Radeon 9800PRO. Heb alles op LOW staan en 800x600 en dan nog maar 15 Fps :? :? :? Ik gebruik de cat 5.6 drivers!

ASUS A8N-SLI, A64-3500+, 2GB PC3200, Maxtor 250GB SATA, ASUS X850XTPE, Audigy2 ZS, NZXT Nemesis Elite.

• BioHazard
Volgens mij waren alleen de Nvidia drivers meegeleverd en die kon je aan via startmenu en dan bij BF2 te kijken.

Vervoer -> 2018 Ford Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost First Edition // 2015 Yamaha MT09

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 10:14

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

quote:
slash24 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:51:
[...]

meen onderaan op 1e blz van dit topic vind je een uitleg moet ergens een config file induiken om daar bv dmv zoekfunctie binnen tekst de key op te zoeken en deze te verwijderen, vervolgens is ie ingame weer in te stellen...

dit heb ik bv met end en home, insert en delete, en de nummerieke pijltoetsen gedaan...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• lenny_z
quote:
Bor de Wollef schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Zelfs 1942 had al een beetje bullet time.
Een beetje bullettime? hoe heeft het een beetje bullettime dan?
Het is echt niet zo. Het lijkt soms wel zo, maar zoals ik al zei, dat is de latency.

Als je zoomed met een sniper en iemand loopt overdwars door je view, dan moet je inderdaad "voor" de doel uitschieten. maar dat is puur de netwerksnelheid.
Op een LAN heb ik dit namelijk niet. dan schiet ik OP het ventje raak. over internet schiet ik VOOR het ventje raak.

• Falcon2107
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12-10 14:29

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Bij mijn draaide ie ook erg sloom. Zeker met die nieuwe 77.30. Gewoon terug gaan naar 53.06 en alles loopt als een zonnetje. Het spel zelf en de menu's ed.

Wat is het nut van nieuwe drivers???? Alleen de beeldkwaliteit???? Want de snelheid gaat aanzienlijk achteruit met nieuwere drivers.

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 10:14

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

quote:
BioHazard schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:00:
Kan iemand de goede tutorial posten voor het serverside unlocken van de Unlockable wapens? Zodat de clients de mod dus NIET nodig hebben alleen mijn server. Want ik zie door al die verschillende posts @ forums de goede niet meer :P
Heb zelf SP bots opgeschroeft en de weapons unlocked, maar neem aan dat als jij dit serversided doet, het enkel werkt bij degene die het zelf ook enabled hebben!? (als dit niet alleen maar voor SP geldt :? :X )

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• BioHazard
Ik had dacht ik op de Planet Battlefield Forums gelezen dat het ook Server sided only mogelijk was? En daar zocht ik eigenlijk ook naar :)

• hully
quote:
Falcon2107 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:15:
Bij mijn draaide ie ook erg sloom. Zeker met die nieuwe 77.30. Gewoon terug gaan naar 53.06 en alles loopt als een zonnetje. Het spel zelf en de menu's ed.

Wat is het nut van nieuwe drivers???? Alleen de beeldkwaliteit???? Want de snelheid gaat aanzienlijk achteruit met nieuwere drivers.
zou mooi zijn als er benchmarks beschikbaar komen, waaruit blijkt op welk systeem (windows xp 32 of 64bit), op welke videokaarten (ati of nvidia) en met welke drivers het spel het beste loopt. Kan nog nergens een benchmark vinden. Iemand ?
mja hier: http://www.theinquirer.net/?article=23893

maar is imho geen donder waard.

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:03
quote:
jagermeister schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:06:
[...]

Dat gebeurde gisteren met mijn gunner. In 1 keer *paf*, helm van zijn kop en zijn hoofd ging hangen _/-\o_ Ik schrok er gewoon van :D
Ik speel zelf ook vaak lame-ass sniper...gewoon heerlijk om iemand van grote afstand af te knallen! })
Ik vind het wel jammer dat er minder voicecommando's inzitten dan zoals de vorige BF's (onder de functietoetsen)...

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• IJnte
quote:
-CKY2K- schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:38:
[...]

Ik speel zelf ook vaak lame-ass sniper...gewoon heerlijk om iemand van grote afstand af te knallen! })
Ik vind het wel jammer dat er minder voicecommando's inzitten dan zoals de vorige BF's (onder de functietoetsen)...
Lukt et jouw dan goed om met die huidige sniper rifle vanuit b.v. die hijskraan gastjes onder je in 1x neer te knallen :? Ik heb al aardig wat uurtjes @ BF DC gesnipert maar ik heb @ BF2 nog geen gastje neer kunnen maaien met zo'n sniper rifle!

• Roberto
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01-10 00:53
Zelfde hier.

Alleen als ze zeg maar naast de crane spawen kan ik ze dood krijgen, maar als ik bv mannetjes zie lopen bij de spaws in de buurt van het water (die bij de start in bezit van de americanen zijn) willen ze maar niet dood 8)7

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
IJnte schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:43:
[...]

Lukt et jouw dan goed om met die huidige sniper rifle vanuit b.v. die hijskraan gastjes onder je in 1x neer te knallen :? Ik heb al aardig wat uurtjes @ BF DC gesnipert maar ik heb @ BF2 nog geen gastje neer kunnen maaien met zo'n sniper rifle!
als ze redelijk dichtbij staan is het goed te doen vind ik, alleen als je bijvoorbeeld op de hijskraan ligt dan is er echt geen beginnen aan. heb het getest door ervoor te schieten en op het poppetje zelf maar van de 20 shoten was er misschien 1 raak.

• hully
quote:
waarom niet?

• OzBoz
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01:15

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

quote:
jagermeister schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:06:
Is me nog niet gebeurd. Ik zal eens testen hoe dat eruit ziet als mijn oude buurjonger de guner is :) lijkt me wel vreselijk melig. Ook heerlijk om gewoon snoeihard met de helikoper tussen de gebouwen door te gaan of de weg te volgen.. Of even onder dat viaduct te blijven hangen. Ook leuk voor het straatbeeld voor de rest van de players :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• lenny_z
Veel mensen zitten te bitchen op snipers, maar ze geven een extra tactische dimensie aan het spel.
Je bedenkt je nu wel 2 keer voordat je een groot open veld opstapt, er is een extra "suspense".

En als je zelf ook geregeld de sniper speelt, dan kan je ook een beetje inschatten waar "ze" zullen zitten. ik vind de sniper nog steed erg leuk. ook om tegen te spelen, niks leukers om een andere sniper te grazen te nemen.

• Shiverzz
  • Registratie: december 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

OK misschien is deze vraag al vaker gesteld, alleen kan ik het antwoord niet zo snel vinden aangezien dit topic zo ongeloofelijk snel groeit.

Hoe kun je in godsnaam goed rondvliegen in die jets icm toetsenbord/muis? Zo gauw als ik wil draaien duikt de neus naar beneden en moet ik aan mn parachut trekken. Is het bijvoorbeeld een kwestie van het aanpassen van de x/y gevoeligheid of heb je toch echt een joystick nodig?

Thanx

Flickr --- PSN / Live -> Shiverzz

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:40
quote:
lenny_z schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:50:
Veel mensen zitten te bitchen op snipers, maar ze geven een extra tactische dimensie aan het spel.
Je bedenkt je nu wel 2 keer voordat je een groot open veld opstapt, er is een extra "suspense".

En als je zelf ook geregeld de sniper speelt, dan kan je ook een beetje inschatten waar "ze" zullen zitten. ik vind de sniper nog steed erg leuk. ook om tegen te spelen, niks leukers om een andere sniper te grazen te nemen.
Alleen zo jammer dat er altijd teveel lui sniper willen spelen.

Zat op een server gisteren, 16 vs 16, bij mij side zaten er van de 16 5 snipers. Nou hiep hoi zeg! Ik zie liever dat je op de server sniper class kan disablen.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• 14124
  • Laatst online: 15-10-2016
quote:
OzBoz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:48:
Of even onder dat viaduct te blijven hangen.
Hoe doe je dat hangen dan :P Wellicht dat je dit alleen lukt met een joystick, maar die heli schiet bij mij gewoon door, doe je remmen, neus omhoog etc.. maar stilhangen is echt kansloos :)

• lenny_z
quote:
Kaap schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:54:
[...]
Alleen zo jammer dat er altijd teveel lui sniper willen spelen.

Zat op een server gisteren, 16 vs 16, bij mij side zaten er van de 16 5 snipers. Nou hiep hoi zeg! Ik zie liever dat je op de server sniper class kan disablen.
Of een limiet op het aantal sniper sloten ofzoiets. In te stellen op de server en standaard uit.

Tsja, als de helft van je team sniper is, dan is de helft van je team maar bezig met het innemen van vlaggen, want dat doen snipers meestal niet.
Sniper is ook alleen maar handig in een redelijk groot team. en dan 1 of max 2 snipers.

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik ben aan het proberen om BF2 zo ver de krijgen dat ie automatisch verbinding maakt met een server maar dit wil niet echt lukken.
Als ik bij de snelkoppeling + help erachter typ krijg ik dit lijstje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
+dedicated - Start in dedicated server mode
+multi - Allow starting multiple BF2 instances
+joinserver - Join a server by IP address or hostname
+playername - Set the player name
+password - Set the server password when joining a server
+config - Sets path to the ServerSettings.con file to use
+maplist - Sets the path to the MapList.con file to use
+lowpriority - Run the game with slightly lower priority
+loadLevel - Set the level to load
+wx - Position game window on the screen at certain x-position
+wy - Position game window on the screen at certain y-position
+szx - Set resolution width
+szy - Set resolution height
+fullscreen - Start game in full screen mode
+nosound - Start game without sound
+demo - Sets the con-file with demo options
+maxPlayers - Sets max players
+gameMode - Sets the game mode
+modPath - Sets the mod path (default /mods/bf2)
+help - Displays help
+ranked - Allows GamSpy snapshot sending
+playerPassword - Sets the player password
+playNow - Use PlayNow functionality
+port - Specifies the network port to be used
+pbPath - Set the path to use for PunkBuster on multi-instance configs
+hostServer -
+checkForAvailablePatch -
+checkForPatch -
+ai -

Mijn snelkoppeling ziet er als volgd uit:
code:
1
"C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024 +playerName fsfikke +playerPassword ********** +joinServer 84.244.140.230 +playNow

Toch krijg ik gewoon het inlog schrempje te zien en na het inloggen kom ik gewoon in het hoofdmenu. Zonder +playnow gebeurt het zelfde. Heeft iemand hier ervaring mee?

DUT Racing

• Webjunkie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-10 08:50
quote:
Shiverzz schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:53:
OK misschien is deze vraag al vaker gesteld, alleen kan ik het antwoord niet zo snel vinden aangezien dit topic zo ongeloofelijk snel groeit.

Hoe kun je in godsnaam goed rondvliegen in die jets icm toetsenbord/muis? Zo gauw als ik wil draaien duikt de neus naar beneden en moet ik aan mn parachut trekken. Is het bijvoorbeeld een kwestie van het aanpassen van de x/y gevoeligheid of heb je toch echt een joystick nodig?

Thanx
kwestie van oefenen.
muis sensitivity staat bij mij wel hoog.. rond de 4 voor helo en 5 voor jet.. geloof ik.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
Gordijnstok schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:57:
[...]

Hoe doe je dat hangen dan :P Wellicht dat je dit alleen lukt met een joystick, maar die heli schiet bij mij gewoon door, doe je remmen, neus omhoog etc.. maar stilhangen is echt kansloos :)
dan doe je toch echt iets verkeerd, de combi muis + tobo vind ik best makkelijk bij BF2,
in tegenstelling DC waarbij het een stuk moeilijker was om zo de heli's in de lucht te houden.
beweeg jij de muis altijd heel erg snel? misschien dan maar eens proberen om heel rustig met kleine stukje te sturen?

• DyStiC
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:07

DyStiC

'Atta way, baby!

quote:
fsfikke schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:00:
Mijn snelkoppeling ziet er als volgd uit:
code:
1
"C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024 +playerName fsfikke +playerPassword ********** +joinServer 84.244.140.230 +playNow

Hoef je met die resolutie settings in je shortcut niet meer die 2 txt files aan te passen?

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19-10 23:24

Stronkie

Where wind is Trouble

ik ben dus naar die prelaunch event geweest en heb dus effe de final versie kunnen spelen, tevens heb ik een keychain en een t-shirt weten te bemachtigen.

Volledige spel gespeeld op een zboard , zeer onder de indruk, Wij als bf2news.nl redactie zijn twee geworden tegen andere game redacties (gamers.nl, etc).

Grr van onze planet combat mocht het spel aankondigen en uitleggen. Kijk op www.bf2news.nl voor foto's die ik gemaakt hebt.

Twas een goede event. hehehe en tshirt staat prachtig hehehehe

• Mister_X
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
Guild zaken buiten dit forum regelen

Terr wijzigde deze reactie 13-06-2005 13:18 (90%)

Paul en Erik zijn helden

• Bor
  • Nu online

Bor

quote:
lenny_z schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:50:

Helemaal mee eens.Het zijn meestal de mensen die alleen rushen die over snipers "zeuren".

Frontpagemoderatie Forum

• Mr. Detonator
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16:00
Bij mij doet ie 't nog steeds niet.....

d3dx9_25.dll kan niet gevonden worden....nou heb ik die los gedownload, en in de map geplaatst....en nou blijft 't scherm zwart, en slaat ie terug naar bureaublad....

dx9c heb ik al geupdate, en driver 70.30 gebruik ik

??!!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
Mr. Detonator schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:26:
Bij mij doet ie 't nog steeds niet.....

d3dx9_25.dll kan niet gevonden worden....nou heb ik die los gedownload, en in de map geplaatst....en nou blijft 't scherm zwart, en slaat ie terug naar bureaublad....

dx9c heb ik al geupdate, en driver 70.30 gebruik ik

??!!
Waarom gebruik je dan niet de meegeleverde dets? Dat is pas 247 keer vermeld in dit topic.

DenniZ wijzigde deze reactie 13-06-2005 13:28 (13%)

• Mr. Detonator
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16:00
quote:
DenniZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:28:
[...]

Waarom gebruik je dan niet de meegeleverde dets? Dat is pas 247 keer vermeld in dit topic.
70.30 is de driver die wordt meegeleverd.....(voor de 248ste keer!)

dets.?!....die gebruik ik al jaren niet meer ;)

Mr. Detonator wijzigde deze reactie 13-06-2005 13:31 (9%)

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

hmmmmm ok :Z

Alleen staat hier wat anders : meuktracker: nVidia ForceWare 77.30

Lol ow jah dat heet nu forceware :+

DenniZ wijzigde deze reactie 13-06-2005 13:34 (18%)

• rein.hoekema
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11-08-2010
quote:
[...]

Ik gebruik de microsoft Sidewinder Force Feedback 2, bevalt mij prima. Op de procenten gas geven met de throttel, staart sturen door de handle met je pols naar links of rechts te draaien (hoe dat ook heet...help). En natuurlijk de normale functies, het is praktisch dat er veel knoppen op je joystick zitten.

• Low-Tech
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-10 22:35
Ik kan hem nog steeds niet opstarten. Ik heb wel ooit een refreshfix gebruikt om Battlefield 1 te kunnen spelen. Ik heb verder een Radeon 9700. Hij dumpt hem gelijk naar de desktop, ik heb al geprobeerd om de allowrefresh op 1 te zetten (net als bij deel 1) maar dat werkt niet.

Iemand nog een idee?

Asus P5B, Code 2 Duo E6600, Corsair Twinx 2048MB PC6400, 8800 GT

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True