[PC] Battlefield 2 - deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.681 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Schuey schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:53:
op T drukken, hier kan je orders geven :)
Ja als squad leader toch? Dan kan ik locaties voor hulp of uav aangeven maar er is dus nog een baas boven mij want ik blijf van de Commander opdrachtjes ontvangen.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
squad leader zijn is cool! maar dan moeten ze wel naar je luisteren :) ,maar dat komt nog wel denk, moeten we even allemaal aan wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
De filmpjes lijken veel mooier dan de demo..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

ToFast schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:04:
Argumentatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ben ik het niet mee eens, ziet er precies zo uit als de filmpjes vind ik. Gewoon superstrakke graphics.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Ik denk dat ik daar kort over kan zijn. Dat is iedereen hier op het forum wel duidelijk. -niet dus :P

Het is namelijk niet zo dat ik de graphics lelijk vind, maar wel wat vind tegenvallen door de altijd weer zulke overweldigde mooie filmpjes...

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 12-06-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:17
Interesseert het mensen misschien dat de demo bij mij niet werkt? Hebben anderen dit ook of ben ik de enige? Als ik het spel start wordt het scherm zwart en floept ie weer terug naar de desktop. Ik download de demo wel even opnieuw, maar heeft hebben anderen dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Late maar noodzakelijke edit: Guild / samen speel zaken buiten GoT om regelen.

[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:25 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:24 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Dat had ik ook. Volgens mij lag het aan dat ik refresh rates forceerde. Maar ik had per ongeluk ook nog mijn shaders op v 1.0 geforceerd ipv default:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[quote]DenniZ schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:12:
Dat zou ik ook geweldig vinden :D
Maar ik denk dat ik dan maar eens met IRC moet beginnen want in dit topic mogen we er eigelijk niet over praten :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:25 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jammer dat je automatisch op gaat staan als je Q gebruikt vanneer je geknielt zit.

Doe dat server regelen svp even ergens anders.

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 12-06-2005 22:19 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan schrijf ik me ook wel in :)

Het spel is zo verslavend..
Ik hoor veel mensen klagen over de lange wachttijd om een server te joine.. maar de mijne is er toch al na 15 sec ??? en heb maar 1 gb geheugen...
Wel klote dat mijn nieuwe videokaart stuk is :( 6800 GT heeft artifacts dus die is onderweg naar MSI.. tot dan maar doen met mijn FX5200 .. ik moet zeggen dat hij daar niet slecht op draait :)

GReetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind de graphics eigenlijk ook best tegenvallen. Het geheel is een beetje dof en niet helemaal wat ik had verwacht wat betreft details etc. Niet dat ik het slecht vind hoor maar het maakt de verwachting niet waar bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Modbreak:En bij deze moet ik toch even ingrijpen :z
Reacties als [rml]Gekkenhuis in "[ PC] Battlefield 2 - deel IV"[/rml], [rml]DenniZ in "[ PC] Battlefield 2 - deel IV"[/rml], [rml]NoStra in "[ PC] Battlefield 2 - deel IV"[/rml] en
[rml]hvoortj in "[ PC] Battlefield 2 - deel IV"[/rml] willen we hier _niet_ zien. Vanaf nu zullen dergelijke posts getrashed worden. Het irc kanaal is er niet voor niets! Spreek dus daar zaken af zoals wanneer jullie online gaan spelen en waar jullie dat doen. Ook het vormen van een clan of whatsoever hoort hier _niet_ in dit topic thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Nou zeg, ik zit bij geen squad ik apply voor commander. Ik krijg commander en moet pgup drukken om te accepteren. Ik ram tig keer page-up en vervolgens "commander function timed out" :?

Dit doe ik allemaal single player.

Snipen in de hijskraan, roepen ze artillery op je dak en raak ook

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Ik had toennet wel iets moois meegemaakt op een server:

Ik en een andere speler uit mijn team zaten beide in een Joint Strike Fighter en achter dezelfde vijand aan. We haalde de coolste en mafste capriolen uit, het was dus een soort van ''Top Gun'' _/-\o_
Op een bepaald moment was ik mijn teamgenoot kwijt, totdat daar de vijand onder mij vandaan kwam met mijn teamgenoot achter hem aan, het scheelde niet veel of ik raakte mijn teamgenoot.
Gelukkig was ik snel genoeg om mijn afterburners te activeren :D

Maar echt, dat vliegen is zo super cool gewoon! :9~

[ Voor 115% gewijzigd door Yonix op 12-06-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:44:
[...]

Dat had ik dus ook helaas. Op de kaart met UAV een rood jeepje gespot en Arti erop gezet. Vervolgens ga ik door de lucht ;(

Maar goed die Commander functie is dus: Je bent nr1 van je squad en onder T heb je extra opties en op de map kun je met rechtermuis een aantal "functies" gebruiken? Of is er boven de squad leaders nog een Commander? Want ik krijg nog steeds orders en als ik zelf bv "attack this position" doe dan mag ik pgup klikken om mijn order te aanvaarden??
Euhm rechtermuisknop op de map? Welke map, op die minimap kun je toch verder niets doen behalve kijken? Want ik verwacht van artillery dat je niet met je wapen een lokatie aanklikt, maar op een map een lokatie aanklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:28:
[...]

Euhm rechtermuisknop op de map? Welke map, op die minimap kun je toch verder niets doen behalve kijken? Want ik verwacht van artillery dat je niet met je wapen een lokatie aanklikt, maar op een map een lokatie aanklikt.
Ghe beetje gehaast getypt. Ik bedoel ook dat je op de kaart met een rechtermuisklik een lijstje krijgt met allerlei opties zoals arti of uav of mijnen leggen.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:21:
[...]

Ik vind de graphics eigenlijk ook best tegenvallen. Het geheel is een beetje dof en niet helemaal wat ik had verwacht wat betreft details etc. Niet dat ik het slecht vind hoor maar het maakt de verwachting niet waar bij mij.
Het is de smoothness die ik mis en die je wel in de filmpjes terugzag. Bomen zien er nog steeds uit als platte textures, en het gras ziet er ook niet bepaald FarCry uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:31:
[...]

Ghe beetje gehaast getypt. Ik bedoel ook dat je op de kaart met een rechtermuisklik een lijstje krijgt met allerlei opties zoals arti of uav of mijnen leggen.
Die minimap dus, rechtsbovenin, of de map als je M drukt? Dan moet ik dat is even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:32:
[...]

Het is de smoothness die ik mis en die je wel in de filmpjes terugzag. Bomen zien er nog steeds uit als platte textures, en het gras ziet er ook niet bepaald FarCry uit :)
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Het gras is aardig dof en saai (niet mooi). De textures zijn in sommige gevallen inderdaad niet helemaal goed.

Ik heb trouwens behoorlijk vaak "last" van niet kloppende schaduwen. Toen ik net in een buggy langs een rots reed veranderde deze van vorm. Ik hoop dat ze die bugs in de final versie hebben weg gepoetst.

Het ingame voten (kickvote) vind ik ook niet erg handig. In de score lijsten mis ik wie nou uiteindelijk (van de 2 teams) het beste was.

Wat ik wel heel leuk vind ik de "feel" van de game. Het is allemaal totaal anders dan Battlefield Vietnam en 1942. Sommige dingen vind ik beter, andere dingen minder. Al met al een vermakelijke demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:33:
[...]

Die minimap dus, rechtsbovenin, of de map als je M drukt? Dan moet ik dat is even uitproberen.
Bij de M-map kan het niet geloof ik. Daarvoor heb je je Squad command / Commander map nodig, die je krijgt door op capslock te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor commentaar, opmerkingen & vragen kun je ons altijd mailen

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:40:
[...]
Bij de M-map kan het niet geloof ik. Daarvoor heb je je Squad command / Commander map nodig, die je krijgt door op capslock te drukken.
Ja je hebt zeg maar drie manieren voor de map.

CAPS-LOCK: squad map of commander map (als je commander bent)
ENTER: Voor selecteren spawn point
M: De map

Als je nog niet in een squad zit of nog geen commander bent brengt CAPS LOCK je ook gelijk naar de Squadssectie + map.

[ Voor 65% gewijzigd door seamus21 op 12-06-2005 23:16 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Trouwens nog een leuke tip: Mocht je ff een internet servertje willen hosten voor een vriend van je om samen een beetje te knallen en te testen.. maar je hebt geen zin om er een complete dedicated server voor op te zetten omdat je in de demo iig niet op create internet game kan klikken.. laat staan dat het er is. De oplossing: Host gewoon een local game, en vraag die vriend van je om op jouw ip te joinen. Vergeet niet om poort 16567 te forwarden, zowel tcp als udp. Have phun. :)

[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 12-06-2005 23:14 . Reden: typo + grammar ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind t gras ook tegenvallen en geen smoothness in de verte. alles komt uit het niets. merk je vooral goed als je in een heli zit. maar ach voor de rest is het spel een toppie, en weer es eentje die ik ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dersan schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:12:
Namenlijst - Voor de zekerheid even weghalen

:)
Ehh, is [rml]Crash in "[ PC] Battlefield 2 - deel IV"[/rml] niet duidelijk genoeg :? :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Laatst online: 04-09 16:22
Modbreak:Eerst lezen voordat je post ;)
[rml]Crash in "[ PC] Battlefield 2 - deel IV"[/rml]

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 12-06-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Net paar uurtjes gespeeld met bijna constant volle squad. Ik vind dat echt wel teamplay bevorderend zoals ze bedoeld hebben. Geeft gewoon een kick als iedereen volgens orders dingen gaat doen. Medics om je heen etc... En als je als squadleader dan bijvoorbeeld om supplies vraagt en de commander volgt dat en vervolgens zo een kist zien vallen _/-\o_

Heb denk nu 15 speeluren erop zitten en het blijft leuk. En dan te bedenken, meer maps, meer speeltjes, de chinezen :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Maak dan een TR aan ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 12-06-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Daarnet ook samen met iemand in een squad gespeelt. We waren zeg maar de enige die echt als team speelde. Dit werkte echt super. Alleen die arti die je af en toe op je kop krijgt doet best wel pijn. Maar daar valt mee te leven. Als je met volle squad speelt is dit spel volgens mij echt super. Nu alleen nog zo'n squad zien te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk moeten we er even voor zorgen dat alle tweakers een standaard toevoegsel hebben aan de Nick-Name... herkennen we elkaar makkelijker op de servers...

Zet bijvoorbeeld eerst 'GoT_' vor je naam. Bijvoorbeeld GoT_Darkrush_NL Of GoT_Darkrush_BE. Andere suggesties zijn welkom....

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
primemaximuz schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:12:
Trouwens nog een leuke tip: Mocht je ff een internet servertje willen hosten voor een vriend van je om samen een beetje te knallen en te testen.. maar je hebt geen zin om er een complete dedicated server voor op te zetten omdat je in de demo iig niet op create internet game kan klikken.. laat staan dat het er is. De oplossing: Host gewoon een local game, en vraag die vriend van je om op jouw ip te joinen. Vergeet niet om poort 16567 te forwarden, zowel tcp als udp. Have phun. :)
Kleine correctie, TCP is niet nodig ;)

Hier het lijstje van poorten die ik in m'n firewall open heb staan:
PoortProtocolBeschrijving
16567UDPBF2
29900UDPGamespy
16690UDPAll-Seeing Eye (Nog niet ondersteund)
55123UDPVoIP
55124UDPVoIP
55125UDPVoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

seamus21 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:17:
Net paar uurtjes gespeeld met bijna constant volle squad. Ik vind dat echt wel teamplay bevorderend zoals ze bedoeld hebben. Geeft gewoon een kick als iedereen volgens orders dingen gaat doen. Medics om je heen etc... En als je als squadleader dan bijvoorbeeld om supplies vraagt en de commander volgt dat en vervolgens zo een kist zien vallen _/-\o_

Heb denk nu 15 speeluren erop zitten en het blijft leuk. En dan te bedenken, meer maps, meer speeltjes, de chinezen :)
Ik net ook. Iedereen werkte echt goed samen. Echt op het puntje van je burostoel zeg maar... :P

Ik vind dat spawnen bij je squadleader ook een super uitvinding. De actie blijft zo gegarandeerd. Net ook...... die yanks bleven maar achter een muurtje vandaan komen. Kwam geen einde aan.

Om dan ook maar eens een minpuntje te noemen... Je bent meteen dood als iemand 'zacht' tegen je aanrijdt :/

En er zijn altijd mensen die wat over gfx te zeuren hebben... valt me op dat het vaak de mensen zijn die hard roepen: "Het gaat de meesten tegenwoordig alleen maar om de gfx, Gameplay moeten we hebben.." Beetje jammer weer :X

Dit zijn gewoon de beste gfx die een game in dit genre kan hebben. Ja FarCry is mooi... maar kun je in FarCry met 64 man door een level rennen? Dacht het niet.

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2005 23:30 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Vanmiddag met zandbak samen in een Jeep het vliegveld bewaakt. Heerlijk om infantrie achterna te rijden terwijl je teammate op ze schiet. En als ze stilstaan en terugschieten kan je heerlijk over ze heenrijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh! ik heb het spel dus nog steeds niet op mijn eigen machine gespeeld.
pfff, heb je met een geforce 4 (Nieuwe Ati komt eraan....morgen hopelijk)

Ik wil 1 ding weten:

Is die **zwaar** irritante falling damage uit BF1942 en Desert Combat eruit?
(jeweetwel, je loopt een trappetje af, en als je dat te snel doet dan raak je "gewond".)

MET STIP OP NR 1 in de meest irritante dingetjes top 10 in een game, ooit! :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

DaMorpheus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:33: En als ze stilstaan en terugschieten kan je heerlijk over ze heenrijden :P
Opzich is dat wel lachen, alleen het kan ook worden overdreven. Net zat ik ook in een server waar gasten heel de tijd bezig waren om mensen te overrijden... Haalt het realisme een beetje onderuit. Maar goed... het is en blijft arcade natuurlijk :)
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:35:
Aargh! ik heb het spel dus nog steeds niet op mijn eigen machine gespeeld.
pfff, heb je met een geforce 4 (Nieuwe Ati komt eraan....morgen hopelijk)

Ik wil 1 ding weten:

Is die **zwaar** irritante falling damage uit BF1942 en Desert Combat eruit?
(jeweetwel, je loopt een trappetje af, en als je dat te snel doet dan raak je "gewond".)

MET STIP OP NR 1 in de meest irritante dingetjes top 10 in een game, ooit! :):)
Uh.. volgens mij hebben ze dat flink verbeterd. Ik sprong net van een muurtje van pak em beet 2 meter... niets aan de hand.

[ Voor 45% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2005 23:38 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja als je team een beetje goed mee doet is het het super :)

Net ook een paar uur gespeeld.
Met het hele team een vlag aanvallen en door naar de volgende.
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:33:
Vanmiddag met zandbak samen in een Jeep het vliegveld bewaakt. Heerlijk om infantrie achterna te rijden terwijl je teammate op ze schiet. En als ze stilstaan en terugschieten kan je heerlijk over ze heenrijden :P
Frustrerend ja... ik had dat vanmiddag ook, iemand die me lekker plat zat te rijden (of was jij dat?). Of dat bij het vliegveld was weet ik niet meer, maar irritant, dat zeker })

Voor de rest, top gameplay... had meer van de graphics verwacht gezien de screenshots en filmpjes van EA, maar de gameplay maakt alles goed. De mogelijkheid tot het joinen van een squad is gewoon super gaaf!!!! Kan niet wachten tot de game in de schappe ligt!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farcry heeft totaal de feel en sfeer niet die dit game heeft. De gfx van farcry zijn enorm mooi, maar beide games spelen zich ook af in een andere setting.
Het doffe van battlefield waar sommige het hier over hebben vind ik wel een oorlogs-sfeertje hebben.

Ik heb nu al wat online shooters achter de rug, maar deze zal me precies het langst blijven boeien. Alhoewel MOHAA toch verslavend blijft, zelfs nu nog;)

Ik denk dat je ook het ultieme van dit spel niet op een publiek moet zoeken, maar in een clan. Iedereen die goed samenwerkt, gedropt worden met een blackhawk achter vijandelijke linies, hmm can't wait!:p

BTW, ik ben van plan om achter de examens een clan op te richten, iemand die zich al zeker geroepen voelt mag me mailen naar heirweghjonas@telenet.be
Ik heb ervaring met name een MOHAA clan die toch behoorlijk meedraaide op clanbase..

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek iemand of 2 die zin heeft om samen Dedserver te te huren en er 64plr servertje van te maken. Iemand geintereseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Net ook even een potje zitten spelen. Ik wou even een laddertje oplopen, maar helaas hadden een paar teammates mijnen bovenaan de ladder neergelegd. Ik kreeg daarbij dus vliegles.
Ik geloof dat dat soort geintjes niet werd geaprecieerd door de rest van de teammates want even later werd hij keihard van de server getrapt.

Oftewel tip: geen mijnen bij trappen neerleggen :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:38:
[...]

Frustrerend ja... ik had dat vanmiddag ook, iemand die me lekker plat zat te rijden (of was jij dat?). Of dat bij het vliegveld was weet ik niet meer, maar irritant, dat zeker })
Vind ik niks frusterends aan, moet je maar van mijn radar afblijven :P

Ook zoiets leuks: met de boot naar de carrier en daar lekker bommen plaatsen. Zet 1 supply krat naast je en je kan de runway ook vol leggen. Telkens als een vliegtuig opstijgt laat je hem lekker ontploffen. Duurt gerust 15 minuten (*) voordat ze naar je toe komen >:)

* = servers waar tijdlimiet is weggehaald natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je uberhaupt de vlag op de carrier? Ik had vanmiddag netjes de hele radar gemold met C4, en toen omhoog geklommen om de vlag te capturen maar het ding gaf geen krimp. Heb je voor de carrier soms meer personen nodig bij de vlag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:01:
Hoe krijg je uberhaupt de vlag op de carrier? Ik had vanmiddag netjes de hele radar gemold met C4, en toen omhoog geklommen om de vlag te capturen maar het ding gaf geen krimp. Heb je voor de carrier soms meer personen nodig bij de vlag?
Sinds BF1942 bestaan er al vlaggen die niet te "captureren" zijn, dat is er één van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Dat Commander gebeuren neemt wel veel tijd in beslag zeg. En dan heb je nog de eikels die niet willen luisteren :p

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De commander mode heb ik nog niet geprobeerd.. hoe werkt dat eigenlijk? Moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:08:
De commander mode heb ik nog niet geprobeerd.. hoe werkt dat eigenlijk? Moeilijk?
Er staan in dit topic een paar zeer mooie posts over het commander gebeuren waarin het zeer goed wordt uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Het is inderdaad wel makkelijk (en leuk) om als MEC op het vliegdekschip de commandpost en radar op te blazen :P Ga er steeds met een bootje heen en dan naar die toren sneeken. Alleen soms lastig om er weer weg te komen. Lui blijven maar spawnen en zeuren dat ik zit te base-campen :P Als ze nou eens ergens anders spawnen, kan ik tenminste met een vliegtuig weer weg daar.
Bij de MEC's is het wel lastiger om de commandpost op te blazen vind ik. Hij staat zo open en bloot.
Maar als je dat ding opblaast, kan de commander dan niks meer?

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 10:47

ReLight

echo("What Now ? !")

Er is nu ook een optie om de Single Player te cracken en de UNLocked weapons te spelen. Via irc en fora verpreid het zich, dus hierbij :
ga naar Program Files > EAGames > BF2 demo > Python > BF2 > Stats en open de unlocks.py bestand.
scroll naar beneden totdat je bij

def onPlayerConnect(player):

komt.
eronder staan deze 2 zinnen:

defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]
host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks)
vervang het nu door of de nummers opeenvolgend te veranderen in 11, 22, 33,

OF

door de 2 zinnen te veranderen in
defaultUnlocks = [11, 22, 33, 44, 55, 66, 77]
host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks)

LET OP!
je kan dit alleen gebruiken in SINGLE PLAYER en je EIGEN SERVER! dit werkt niet op multiplayer servers waar je joint.

ten tweede:
crasht je game als je em op wilt starten? dan is er iets niet goed! backup het bestand van tevoren voordat je hem aan gaat passen! wees er zeker van dat alles op zijn plaats staat, ook nadat je het aangepast hebt (dus bij de 2 zinnen moet er 1 TAB regel tussen het kader zitten!
Ter lering ende vermeak })

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:27:
Die laser sight op de special ops wapens, waar kun je die voor gebruiken? Ik neem aan dat je daarmee een doel kunt aangeven, maar voor wie?
Dat is gewoon om te richten, geen laser pointer. Ik heb ze wel in een filmpje gezien dus die zijn er wel, maar niet in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die commander Mode ruled egt....

Je ken het gebied scannen, en daar de vijanden mee tevoorschijn toveren op de map als rode dots (handig voor artillery, en UAV Support)
Afbeeldingslocatie: http://img87.echo.cx/img87/6825/screen0250rh.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img87.echo.cx/img87/6343/screen0293eo.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img87.echo.cx/img87/6678/screen0309wk.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img87.echo.cx/img87/504/screen0353dm.th.jpg

Supplies (voor repairs en health, op een speciale plek) , en om commands te geven aan Squads, dus als er 4 squads zijn, kun je die alle 4 met de commander mode aansturen >:) , en handig met de sateliet om vijanden de spotten etc etc...

(wel uikijken dat ze je Artillery niet slopen, want dan moet je gaan vragen aan een engineer of die het wil repareren, nou neem van mij aan dat ze het geeneens doorhebben |:( , dus kunje beter als commander een engineer worden, en dan naast je artillery gaan liggen (joke) , er word gewoon slecht op gereageert...)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:45
ReLight schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:13:
Er is nu ook een optie om de Single Player te cracken en de UNLocked weapons te spelen. Via irc en fora verpreid het zich, dus hierbij :
Super, werkte perfect bij mij! :) Had nog niet alle wapens gezien maar het is al een behoorlijk arsenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, even een update van mijn kant. Ik heb nu twee Battlefield 2 publics online staan. We hebben op één van onze Linux servers ook een public online gezet om de 64-bit versie te testen. Volgens de makers zou deze 64-bit voor Linux versie een stuk beter zijn qua gebruik van server resources. Dus hier hoor ik dan ook graag jullie meningen over, we meten het CPU gebruik op de Windows en Linux servers, ik hoop straks wat meer duidelijkheid te krijgen over gebruik van resources van Battlefield 2. Hier zijn de gegevens:

Battlefield 2 – Server #1
  • 80.84.250.20:16567
  • Windows 32-bit server
  • Hosted op een dual AMD Opteron 244 met 2 GB geheugen
  • 32 slots
  • Geen time limit!
Battlefield 2 – Server #2
  • 80.84.250.27:16567
  • Linux 64-bit server
  • Hosted op een single AMD Opteron 242 met 1 GB geheugen
  • 32 slots
  • Geen time limit!
Beide servers staan vrijwel leeg dus het is niet zo dat er prestatie verschillen ontstaan doordat de laatste server mindere hardware specs heeft. Laat me even weten of er nog verschil is in gameplay. Morgen kan ik zeggen of ze online blijven. De hoeveelheid dataverkeer die er doorheen gaat is enorm, even zien hoe dat loopt. Overigens wordt het adminnen gedaan door LRRP als je gebanned wordt o.i.d. moet je even bij hen aankloppen. Ze zitten ook op IRC in #lrrp op QuakeNet.

Ik heb verder nog niets gelezen over de 32-bit Linux versie. Enige wat ik tot nu toe weet is dat het een oude build is die ze erbij hebben gedaan. De 64-bit versie eindigd gewoon op .12 en werkt vooralsnog prima. Als ik meer info tegenkom meldt ik dat wel, denk dat er boel mensen zijn die hier op zitten te wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Commander zijn is inderdaad erg gaaf, maar er gaat inderdaad flink wat tijd in zitten, en dan luistert ge helft meestal ook niet.

Maar net de hele tijd gespeeld met een team dat aardig wist hoe of wat. Ik stuurde wat squads erop uit die luisterden en ik dropte UAV's en Supply's waar nodig.

God I love this game :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
commander mode heerst wanneer je met veel mensen bent, en ze ook echt luisteren.

net ff op louie's server, was ik commander, en niemand deed wat ik vroeg, en er waren maar 3 gassies vlaggen aan't pakken/defenden, de rest zat beetje rond te vliegen, of ongein uit te halen.. ni echt leuk dus...

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja iedereen is nog beetje in de fase van game verkennen, kun je ze niet kwalijk nemen lijkt me :P. Ik vind die chopper van USMC erg fijn vliegen. Cobra geloof ik, die van de MEC is moeilijker te besturen. Volgens mij zal dat vliegen met straaljagers stuk beter gaan met joystick ernaast. Geniet er tot nu toe echt van super game, eind deze maand nieuwe PC kopen zodat ik ook met fatsoenlijke graphics van kan genieten.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:49:
Mja iedereen is nog beetje in de fase van game verkennen, kun je ze niet kwalijk nemen lijkt me :P. Ik vind die chopper van USMC erg fijn vliegen. Cobra geloof ik, die van de MEC is moeilijker te besturen. Volgens mij zal dat vliegen met straaljagers stuk beter gaan met joystick ernaast. Geniet er tot nu toe echt van super game, eind deze maand nieuwe PC kopen zodat ik ook met fatsoenlijke graphics van kan genieten.
Ik vind zelf die map echt veels te klein voor een straaljager hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hoe zit het nou met dat snipen, ik lag op de grond op een andere sniper te schieten. Hij had mij niet door en ik heb wel 30 kogels op hem afgevuurd, maar ik raakte niks :/
Moet je op long range boven je target mikken oid?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

aex351 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:52:
[...]

Inderdaad, als je een heli ziet vliegen ben je er al voorbij voordat je een lock kan krijgen, laat staan een raket afvuren. Maar verder is het echt een :9~ -game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
aex351 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:52:
[...]

ja dat dacht ik ook, tot vanmiddag er een zeker 'ally' constant ongeveer alle tanks/transport dingen kapoet schoot, en vaak ook nog individuele personen dmv een straaljager. (mig ding ofzo)

die gozer kon het echt vet goed, (maar molde de hele gameplay, want niemand kon meer wat doen en hij bleef rustig de hele 2 uur dat ik daar gespeeld heb in ze k*tvliegtuig zitten)

* BasieP is echt voor een infanterie only mod

trouwens, is er iemand die weet hoe ik een filmpje moet maken? ik heb gehoord dat er een eigen 'record' mogelijkheid in zit (ala half-life enzo)

verder weet ik nu niet eens hoe ik me naam moet veranderen.. :S kan dit al wel?
een lijst met commands zou wel handig zijn

[ Voor 20% gewijzigd door BasieP op 13-06-2005 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
BasieP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:02:
[...]

ja dat dacht ik ook, tot vanmiddag er een zeker 'ally' constant ongeveer alle tanks/transport dingen kapoet schoot, en vaak ook nog individuele personen dmv een straaljager. (mig ding ofzo)

die gozer kon het echt vet goed, (maar molde de hele gameplay, want niemand kon meer wat doen en hij bleef rustig de hele 2 uur dat ik daar gespeeld heb in ze k*tvliegtuig zitten)

Hehe, die gast zit bij mij in de clan. Het lijkt wel alsof hij in ieder spel gewoon direct keigoed is. Was met BF1942, BF:Vietnam en nu BF2 ook. En inderdaad, met name vliegtuigen zijn zijn specialiteit. Ikzelf blijf lekker met 2 benen op de grond, als medic m'n squad ondersteunen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ik haal trouwens 60/ 100 FPS met een 9700tx kaartje P4 2,8 @ 533FSB en 512 rdr ram.
Settings Low, enige dat gewijzigt is is resolutie naar 1024*768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe haal je dat in hemelsnaam?? Ik zit met een Athlon 64 @ 2700Mhz, 1,5GB aan ram en een 6600GT en haal dat niet eens. Tenminste...af en toe zit ik wel eens aan de 70 a80...maar dat is meer sporadisch...vaak genoeg ook 30 a 40fps.. Snap niet hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:17:
hoe haal je dat in hemelsnaam?? Ik zit met een Athlon 64 @ 2700Mhz, 1,5GB aan ram en een 6600GT en haal dat niet eens. Tenminste...af en toe zit ik wel eens aan de 70 a80...maar dat is meer sporadisch...vaak genoeg ook 30 a 40fps.. Snap niet hoe dat kan.
Kijk eens naar z'n resolutie en settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:17:
dat zegt ie, hij heeft alles op low.. dan haal jij echt ook wel constant 100fps hoor (of je doet echt wat fout)

@king-louie:
ik zit idd ook veel liever op de ground. en idd, medic ben ik het meest. die medic van de MEC is echt lomp goed. (die AK-101)
de medic van de amerikanen heeft echt een kutgun. 3x burst suckt echt hard.
verder vind ik de sniper van de amerikanen ook al zo kut.. denk dat ik het liefste bij de MEC zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:26
Eerste indrukken van de demo... heel leuk :)
Het heeft iets meer weg van Delta Force: Black Hawk Down en Joint Operations, hoe je bv kunt 'inzoomen' waarbij je de omtrek van je geweer ziet enzo. In het begin ergerde ik me even aan het langzame lopen, maar na een tijdje went dit wel, en de sprintmode heeft een royale meter zodat je best een stukje kunt doorpoten zonder weer te staan hijgen :P.

De sfeer 'in het veld' is _heel erg_ gaaf. Je staat in een woestijn-achtig gebied tussen crappy muurtjes en bosjes, om je heen zijn teammaten, en in de verte zie je wat vijanden krioelen. En dan komt het op een confrontatie aan... liggend in het dunne gras probeer je ingezoomd vijanden te raken, als een paar meter naast je een granaat ontploft, je staat op en rent weg, maar door de knal ben je nog beduust, het beeld is een beetje wazig, en het lawaai van het slagveld valt weg door een monotoom piepgeluid dat alles overstemt... alleen hoor je je teammaten nog net over de radio roepen dat ze een checkpoint hebben verloren... maar dan komt daar een tank van je eigen partij aangereden waarachter je dekking kunt zoeken. Na even rustig je wapen te hebben herladen probeer je je teammaten terug te vinden om een tweede stormpoging te wagen....

Tot zover een korte sfeerimpressie ;)

Naar mijn mening is dat ook meteen wel de grootste verbetering tov Battlefield 1942 en Vietnam: spelen 'in het veld' is heel leuk en is een stuk interessanter dan in de voorgangers. Daardoor is het niet meer eigenlijk alleen leuk als je een stoer voertuig onder je kont hebt, maar kun je zonder dat ook met enige samenwerking de boel flink ownen :P. In Battlefield 1942 bijvoorbeeld hadden maps nog wel eens de neiging om best lange afstanden tussen checkpoints te hebben, zodat je echt wel een voertuig _moest_ hebben (El Alamein, anyone?) Geen frustraties meer met wachten rond een checkpoint tot er weer een tank spawnt, maar een paar teammates zoeken en gaan met de banaan.

Qua landvoertuigen is alles (gek hè) wat moderner, eigenlijk niet nieuws voor mensen die Desert Combat al wel eens hebben gespeeld. Tanks zijn groter/breder en liggen stabieler op het terein, en hebben puur meer vermogen zodat ze lekker doorjassen, ook heuveltje op. Ze gaan ook iets moeilijker kapot met anti-tank wapens heb ik het idee (ik heb nog niet geprobeerd één schot vol op de achterkant te maken, in BF1942 was dat al fataal voor een tank). De heli's komen qua gedrag rechtstreeks uit BF:Vietnam, en de straaljagers zijn op wat zeer vette verbeterde geluidseffecten na ook niet echt verschillend. Eigenlijk is het Desert Combat, maar dan veel geraffineerder (DC blijft een amateurproject) en uiteraard betere graphics en coole maps.

Het heeft niet dezelfde sfeer als de geweldige Battlefield 1942 multiplayer demo, maar het is op een andere manier wel weer super :). Iets minder arcade-gekut met voertuigen en iets meer tactiek en (ik zou haast willen zeggen: ) realisme.

Oh ja, en de parachutes: damn, da's nog best moeilijk om goed uit te komen :P. Kun je in de lucht überhaupt bijsturen? Iemand enige tips om netjes te landen op een vantevoren uitgekozen plek? Het is zo lullig als je precies naast een flatgebouw springt enzo :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Weet je wat, ik zal morgen nogeens kijken wat me fps in de game dan is.
Dat zal wel onduidelijkheid wegnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de medic van de amerikanen heeft echt een kutgun. 3x burst suckt echt hard.
verder vind ik de sniper van de amerikanen ook al zo kut..
Misschien ligt het aan mij maar ik vind de meeste guns aan de MEC kant beter. Als Amerikaan zijnde heb ik soms het gevoel dat ik met een proppeschieter loop, zo moeilijk gaan ventjes liggen als ik op ze schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:34:
[...]

Misschien ligt het aan mij maar ik vind de meeste guns aan de MEC kant beter. Als Amerikaan zijnde heb ik soms het gevoel dat ik met een proppeschieter loop, zo moeilijk gaan ventjes liggen als ik op ze schiet.
dat is idd zo, wat me wel opvalt is dat de USMC steeds wint ipv de MEC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:34:
[...]

Vind ik nou net omgedraaiD !, de wapens van de USA HeersGe !.
Lkkr met de M16 ( zonder Burst fire mode ) op een heuvel ligge, en knallen maaR !.

Ik wil me ook wel aanmelde voor het GoT SquadTeam gebeuren ! :D

Mijn systeem lijdt ook onder de BF2 Engine, zo speel je alles makkelijk op High met 2 - 4 AA en AF op 1280X1024....en zo moet je op 2 instellinge na alles op medium zette.
AA staat dan wel op 2X...
En dan loopt het spoepel, gaat ik hoger dan is het spelen geen drol meer aan. Mijn schijf blijft maar '' denke '' lol.
Toch maar een Xtra reepje 512 halen O-)

[ Voor 33% gewijzigd door Fusion_XT op 13-06-2005 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Van een niet al te verre afstand kan ik toch nog wel goed schieten/raken hoor met de assault gun.
Vind het wel jammer dat de assault alleen burst en single fire mode en niet auto mode heeft, dat heeft een assualt MEC dus niet, dus daar zit het voordeel dan weer.

[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 13-06-2005 01:55 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

RAZORDUDE schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:48:
Van een niet al te verre afstand kan ik toch nog wel goed schieten/raken hoor met de assault gun.
Vind het wel jammer dat de assault alleen burst en single fire mode heeft, dat heeft een assualt MEC dus niet, dus daar zit het voordeel dan weer.
Euuhh....jahwel tog ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
wacko schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:27:
*knip*

Oh ja, en de parachutes: damn, da's nog best moeilijk om goed uit te komen :P. Kun je in de lucht überhaupt bijsturen? Iemand enige tips om netjes te landen op een vantevoren uitgekozen plek? Het is zo lullig als je precies naast een flatgebouw springt enzo :{.
Ja, je kan bijsturen met behulp van de strafe-knoppen. Daarmee draai je dus de kant op waar je naar toe strafe, vrij realistisch :) De tip om op een uitgekozen plek te landen is dan ook een omweg maken door te draaien tot je goed terecht komt. Of vooruit en achteruit effect hebben op je snelheid weet ik eigenlijk niet.

Overigens is het niet mogelijk een tank in 1 keer te slopen van de achterkant. Je hebt er volgens mij altijd 3 nodig. Verschil is wel dat je missiles nu guided zijn: Als je vuurt en je blijft door je wapen kijken, kan je dus je raket flink bijsturen, als je meteen weer gaat lopen blijft hij rechtdoor vliegen.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:26
Die parachute was ik nog achter gekomen ja... als je net uit je plane springt schommel je nog wat, vandaar dat ik het nogal chaotisch vond. Ik heb het eens van flink hoogte geprobeerd, en dan kom je uiteindelijk redelijk stil te hangen. Met links en rechts kun je dan bijsturen idd. Ga je wel weer schommelen. Stuk moeilijker dan in BF1942! En dat waren nog wel lame ronde parachuutjes :P.

Die guided missiles wist ik niet, ik had wel dat ze soms van richting veranderden, maar ik had niet door dat dat door mijzelf kwam ;) handig om te weten.

is het alweer 3:18? BF2 is ongezond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

pff, 'k heb zowaar rsi in m'n klauwen gekregen :/. Verslavend man.. alleen jammer dat ik zo weinig servers tegen kom waar de squadrons goed functioneren ;(. Dus doe ik t maar op mezelf en sta ik vaak genoeg op de 1e plek :).. of ik ben uber 1337 of ik speel alleen maar met n00bz :P ...

anyway, hier een picje om m'n ego te strelen :P. maar eh, toch maar ff een vraagje. Wat betekend dat 2e rijtje, lijkt wel op een icoontje met eh, ik weet het niet :). dus dat rijtje waar ik 9 punten heb gescoord. Ik snap sowieso die punten niet echt. je krijgt 2 punten per kill, 1 punt per neutral flag, en 1 punt bij capture flag. De rest komt allemaal uit de lucht vallen :S
Afbeeldingslocatie: http://84.41.160.218/bf2_small.gif
enneh, waar moest ik zijn voor de got clan? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Erikie op 13-06-2005 03:24 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
ADMK schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:40:
[...]

dat is idd zo, wat me wel opvalt is dat de USMC steeds wint ipv de MEC 8)7
Ik heb idd ook het idee dat USMC zowiezo makkelijker wint dan MEC. Dat komt omdat je zijde tickets verliest als tegenstander meer als de helft van de flags heeft. USMC begint met 3 en MEC met 2. MEC begint dus altijd al verliezen.

Maar goed, is van een amerikaans bedrijf dus anders konden we niet verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de screenshots kan terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie wil ff een paar mooie screens maken voor in de nieuwe startpost :P moet wel goed zijn met wat actie erop, gewoon een panorama shot zeg maar is ook wel goed, als het maar een idee geeft hoe bf2 eruit ziet ;)

Ook het liefst in uncompressed formaat (tga/png(niet 256 kleuren)/bmp bijv.) of iig niet een al te hoge jpg compressie :)

Ze worden btw gehost op lighteye.whyz.nl dus over hosting hoef je niet druk te maken.

//edit: hoeft niet alleen ingame te zijn, screenshot van ingame scores of andere menu's zijn ook welkom, het moet de lezer van de startpost informeren zeg maar wat ie kan verwachten van BF2.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
BasieP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:02:
[...]

trouwens, is er iemand die weet hoe ik een filmpje moet maken? ik heb gehoord dat er een eigen 'record' mogelijkheid in zit (ala half-life enzo)

verder weet ik nu niet eens hoe ik me naam moet veranderen.. :S kan dit al wel?
een lijst met commands zou wel handig zijn
hehe, vliegen doe ik ook graag een hele ronde lang, meestal kom ik er vanaf zonder enige dead. (als ik niet crash terwijl ik hover voor repair that is)

verder mis ik wel de oude radio commands met de F toetsen, is nu heel lastig om iets door te geven in een plane omdat ik dan snel moet switcen naar mijn muis en dan kan ik in de tussentijd al een lock op me hebben die ik te laat ontwijk.

Tis ook wel grappig hoe mensen zo snel flares gebruiken terwijl je een missle ook gewoon kunt dodgen net als ik BFV. Ik achtervolg een plane een tijdje en als ze dan hun flares gebruikt hebben schiet ik er 2 missles op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vind het ook jammer dat ze die f toetsen er hebben uitgehaad :(
Met die muis schiet het idd niet op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik vind die demo wel heel erg gaaf, al moet ik op allerlaagste instellingen/resolutie spelen wil het speelbaar zijn (FX 5200 | P4 1.7 | 512 MB SDRAM), maar dat had ik moeten verwachten. Gameplay is echt veel beter dan het origineel, zoals hierboven al gezegd werd, je lijkt 'in het veld' veel meer te kunnen'.

/edit: Ik zie net dat ik precíes aan de minimum systeemeisen voldoe. Maar het werkt nog net...

[ Voor 17% gewijzigd door Sijmen op 13-06-2005 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Hier ff een korte indruk:
We hebben zaterdag en zondag de demo gespeeld op de Ostlan lanparty (vrijdag helaas niet want er was geen internet (CoD opstarten duurt dan ook een minuut... :| ), gelukkig had iemand zaterdag de demo bij zich :) ).
Anyway het is echt een relaxed spel, er werd echt veel samengewerkt, zelf zaten we met z'n drieën in een squad en dat is echt handig, je bent dan als groene stip te zien op de map, zodat je elkaar makkelijk kunt vinden.

Commander mode is idd ook erg tof, vooral handig om met een scan ff te checken waar de vijand zit, en vooral die UAV zodat je plaatselijk kunt zien waar de vijand zit, iedereen in jouw team ziet dat dus ook op zijn map. En uiteraard artillery, schrok me de eerste keer echt rot, echt rennen voor je leven. (Zelfde gold trouwens voor CoD, iemand liet op een gegeven moment Carentan plat gooien, lol).

Qua beeld ziet het er IMHO erg goed uit, zeker met AA aan, en met 768MB er in heb ik geen problemen ondervonden.

Vliegen is ook echt vet, zeker als er eentje vliegt in een chopper en de andere de omgeving onveilig maakt, zelfde geldt voor die buggies. Het vliegen gaat het beste als je dat met een gamepad doet, ik zag m'n broer dat doen en dat ging hem beter af dan ik vliegend met de muis, mayday mayday :P

w.b. die commando's geven met de muis, aan de ene kant wel handig dat ze nu onder de muis zitten, aan de andere kant ben je idd soms te laat, en ik merkte dat ik nog steeds op F7F7F7 zat te drukken :P

Enige minpuntjes vond ik dat als je aan het rennen bent dat je dan niet kunt strafen, en soms spawn je helemaal onderin het vliegdekschip, maar dat is wel handig als je teammates op wilt pikken die van het dek gedonderd zijn :D

Hier BTW nog iemand die op Ostlan is geweest?

Laatste edit: als BF2 crasht als je een server probeert te joinen, zet dan ff het proggie uit wat je gebruikt om op een hogere refreshrate te spelen, m'n broer en ik gebruiken beiden Refreshlock, maar bij hem crashte het spel steeds, proggie uit en het werkte wel, en nog steeds een hogere refresh rate, kan je IIRC instellen in het video menu.

Om je nick te veranderen voor een lan moet je ff een account aan maken bij Singleplayer, beetje rare plaats, maar dat werkt wel. In het begin van de lan hadden meerderen dat nog niet gevonden dus speelden er veel 'default-players'. Voor multiplayer op internet moet je een nieuwe account aanmaken.

[ Voor 24% gewijzigd door MaTr1x op 13-06-2005 07:52 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 18:49

JvdM

<---->

kan je ook nog ergens je nickname veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF2 gaat duidelijk erg veel mensen aan een slaapgebrek helpen, 3 dagen uit en 32 pagina's verder O+ ik draai zelf alles op LOW maar ben al lang blij dat hij het doet en vindt het er nog goed uitzien op low, misschien nog wat upgraden om naar medium over te gaan maar eigenlijk sparen voor een nieuwe PC ;)
Heb al wat lol beleeft dit weekend en ook frustratie gekend en gehoord, zo vindt ik het serverkeuze menu erg traag, lijkt soms te hangen en dan worden ineens in 2 sec al je vorige kliks nog even verwerkt en het scrollen door de lijst vindt ik ook niet echt praktisch.
Hoor ook problemen met teamspeak door BF2, zelf gelukkig geen last van!
Jammer vandaag weer werken, vanavond pas weer BF2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
ik heb dit topic even door zitten spitten, maar ik kan niet vinden of het al iemand gelukt is om het 32 speler level in single player te kunnen spelen. Is dit al iemand gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiostu schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:59:
ik heb dit topic even door zitten spitten, maar ik kan niet vinden of het al iemand gelukt is om het 32 speler level in single player te kunnen spelen. Is dit al iemand gelukt?
Ja precies! Dat wil ik ook. Niet online en toch kunnen vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:08:
[...]

Ja precies! Dat wil ik ook. Niet online en toch kunnen vliegen :)
ja je kunt wel vliegen alleen dan zonder tegenstanders ;-). Dan moet je gewoon een lokale multiplayer starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

hiostu schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:59:
Here's how to add more AI if you're interested(stolen from another forum and modified):

"Go to your install folder then /mods/bf2/ai

Open up aidefault.ai in notepad and notice how the remark lines tell

you how to get more than 15 bots in SP.

Basically you need to set:

aiSettings.overrideMenuSettings 1
aiSettings.maxBotsIncludeHumans 0

then when you do:

aiSettings.setMaxNBots 31"

This will make an even 16 per team. Have fun

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

melly schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:03:
[...]

FnF..zover ik weet ben jij de 1e die beweert dat AF het wel doet.
Bij mij (en vele anderen) gebeurd er dus niets...
Welke drivers gebruik je??
Ik gebruik nu de Catalyst 5.6...
Bij mij werkt het bij alle Catalyst van 4.12-5.6.
Gewoon forcen in CP.
Zet het maar eens op By Application. Je ziet het verschil echt enorm erg :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
dat is gewoon meer bots toevoegen aan het level, je krijgt dus 31 bots in het 16 player level. Ik wil dus echt het grotere level kunnen spelen met de vliegtuigen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben ik de enigste bij wie zijn geweer soms spontaan van mode wisselt? Soms springt hij opeens op single-shot (meestal na het uitstappen van een vehicle) en aangezien bij de controls niets staat over gun modes vroeg ik me af of jullie weten met welke knop ik de mode verander? (Singleshot, burst en auto dus)

[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 13-06-2005 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Switch schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:27:
Ben ik de enigste bij wie zijn geweer soms spontaan va mode wisselt? Dan staat hij opeens op single-shot en aangezien bij de controls niets staat over gun modes vroeg ik me af of jullie weten met welke knop ik de mode verander? (Singleshot, burst en auto dus)
door het wapen opnieuw te selecten. Dus selecteer je wapen achter knop 3 dan verander je met knop 3 de burst modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:06:
Dat Commander gebeuren neemt wel veel tijd in beslag zeg. En dan heb je nog de eikels die niet willen luisteren :p
Eigenlijk zou je een commander modus moeten hebben, waarbij de commander niet meevecht :) Dat je je helemaal kan focussen op strategie. Imo, mogen ze in de full version ook wel iets meer sleutelen aan de impact van kogels. In prone, kon ik met de sniper gewoon 3x schieten op een enemy die stil stond voordat die neerging. Dat moet imo, gewoon direct, bloeden dood, down.

Met de muis vliegen is iig zwaar irritant, de mensen met een joystick, welke gebruiken jullie voor BF2? Je moet neem ik aan eentje hebben met throttle erbij :?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:43:
[...]

Eigenlijk zou je een commander modus moeten hebben, waarbij de commander niet meevecht :) Dat je je helemaal kan focussen op strategie.

Met de muis vliegen is iig zwaar irritant, de mensen met een joystick, welke gebruiken jullie voor BF2? Je moet neem ik aan eentje hebben met throttle erbij :?
Is waarschijnlijk wel mogelijk met een mod. Ik vind de 16 player map leuker online btw, geen choppers en vliegtuigen, wat meer actie op de grond close combat style, prachtig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dronepower
  • Laatst online: 09-08 20:15
Als ik mijn FPS zie linksboven het scherm zie ik 2 getallen staan (24.5 / 40.6) bv.
Wat is het verschil tussen die 2?

Dronepower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:43:
[...]

Eigenlijk zou je een commander modus moeten hebben, waarbij de commander niet meevecht :) Dat je je helemaal kan focussen op strategie. Imo, mogen ze in de full version ook wel iets meer sleutelen aan de impact van kogels. In prone, kon ik met de sniper gewoon 3x schieten op een enemy die stil stond voordat die neerging. Dat moet imo, gewoon direct, bloeden dood, down.

1 shot 1 kill? Moeten ze NOOIT maken, verpest het hele spel, dan wordt iedereen sniper en krijg je pas echt campfeesten. Zoals het nu is werkt het prima. Ik heb alleen het idee dat het wapen van de USMC een stuk beter mikt en schiet dan de sniper van de MEC.
En vliegen doe je met de toetsen :>

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 13-06-2005 08:57 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)