Ja als squad leader toch? Dan kan ik locaties voor hulp of uav aangeven maar er is dus nog een baas boven mij want ik blijf van de Commander opdrachtjes ontvangen.
And it goes BRAAAAAPP!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja als squad leader toch? Dan kan ik locaties voor hulp of uav aangeven maar er is dus nog een baas boven mij want ik blijf van de Commander opdrachtjes ontvangen.
And it goes BRAAAAAPP!
Argumentatie?ToFast schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:04:
De filmpjes lijken veel mooier dan de demo..........
Ben ik het niet mee eens, ziet er precies zo uit als de filmpjes vind ik. Gewoon superstrakke graphics.ToFast schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:04:
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 12-06-2005 22:10 ]
[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:25 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:24 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:25 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:24 ]
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:24 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 12-06-2005 22:19 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik vind de graphics eigenlijk ook best tegenvallen. Het geheel is een beetje dof en niet helemaal wat ik had verwacht wat betreft details etc. Niet dat ik het slecht vind hoor maar het maakt de verwachting niet waar bij mij.ToFast schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:04:
And it goes BRAAAAAPP!
[ Voor 115% gewijzigd door Yonix op 12-06-2005 22:33 ]
Verwijderd
Euhm rechtermuisknop op de map? Welke map, op die minimap kun je toch verder niets doen behalve kijken? Want ik verwacht van artillery dat je niet met je wapen een lokatie aanklikt, maar op een map een lokatie aanklikt.ROFLASTC schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:44:
[...]
Dat had ik dus ook helaas. Op de kaart met UAV een rood jeepje gespot en Arti erop gezet. Vervolgens ga ik door de lucht![]()
Maar goed die Commander functie is dus: Je bent nr1 van je squad en onder T heb je extra opties en op de map kun je met rechtermuis een aantal "functies" gebruiken? Of is er boven de squad leaders nog een Commander? Want ik krijg nog steeds orders en als ik zelf bv "attack this position" doe dan mag ik pgup klikken om mijn order te aanvaarden??
Ghe beetje gehaast getypt. Ik bedoel ook dat je op de kaart met een rechtermuisklik een lijstje krijgt met allerlei opties zoals arti of uav of mijnen leggen.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:28:
[...]
Euhm rechtermuisknop op de map? Welke map, op die minimap kun je toch verder niets doen behalve kijken? Want ik verwacht van artillery dat je niet met je wapen een lokatie aanklikt, maar op een map een lokatie aanklikt.
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Het is de smoothness die ik mis en die je wel in de filmpjes terugzag. Bomen zien er nog steeds uit als platte textures, en het gras ziet er ook niet bepaald FarCry uitBor de Wollef schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:21:
[...]
Ik vind de graphics eigenlijk ook best tegenvallen. Het geheel is een beetje dof en niet helemaal wat ik had verwacht wat betreft details etc. Niet dat ik het slecht vind hoor maar het maakt de verwachting niet waar bij mij.
Verwijderd
Die minimap dus, rechtsbovenin, of de map als je M drukt? Dan moet ik dat is even uitproberen.ROFLASTC schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:31:
[...]
Ghe beetje gehaast getypt. Ik bedoel ook dat je op de kaart met een rechtermuisklik een lijstje krijgt met allerlei opties zoals arti of uav of mijnen leggen.
Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Het gras is aardig dof en saai (niet mooi). De textures zijn in sommige gevallen inderdaad niet helemaal goed.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:32:
[...]
Het is de smoothness die ik mis en die je wel in de filmpjes terugzag. Bomen zien er nog steeds uit als platte textures, en het gras ziet er ook niet bepaald FarCry uit
Verwijderd
Bij de M-map kan het niet geloof ik. Daarvoor heb je je Squad command / Commander map nodig, die je krijgt door op capslock te drukken.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:33:
[...]
Die minimap dus, rechtsbovenin, of de map als je M drukt? Dan moet ik dat is even uitproberen.
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:13 ]
Ja je hebt zeg maar drie manieren voor de map.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:40:
[...]
Bij de M-map kan het niet geloof ik. Daarvoor heb je je Squad command / Commander map nodig, die je krijgt door op capslock te drukken.
[ Voor 65% gewijzigd door seamus21 op 12-06-2005 23:16 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 12-06-2005 23:14 . Reden: typo + grammar ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ehh, is [rml]Crash in "[ PC] Battlefield 2 - deel IV"[/rml] niet duidelijk genoeg
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:14 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 12-06-2005 23:33 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 12-06-2005 23:33 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:27 ]
Kleine correctie, TCP is niet nodigprimemaximuz schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:12:
Trouwens nog een leuke tip: Mocht je ff een internet servertje willen hosten voor een vriend van je om samen een beetje te knallen en te testen.. maar je hebt geen zin om er een complete dedicated server voor op te zetten omdat je in de demo iig niet op create internet game kan klikken.. laat staan dat het er is. De oplossing: Host gewoon een local game, en vraag die vriend van je om op jouw ip te joinen. Vergeet niet om poort 16567 te forwarden, zowel tcp als udp. Have phun.
Poort | Protocol | Beschrijving |
16567 | UDP | BF2 |
29900 | UDP | Gamespy |
16690 | UDP | All-Seeing Eye (Nog niet ondersteund) |
55123 | UDP | VoIP |
55124 | UDP | VoIP |
55125 | UDP | VoIP |
Ik net ook. Iedereen werkte echt goed samen. Echt op het puntje van je burostoel zeg maar...seamus21 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:17:
Net paar uurtjes gespeeld met bijna constant volle squad. Ik vind dat echt wel teamplay bevorderend zoals ze bedoeld hebben. Geeft gewoon een kick als iedereen volgens orders dingen gaat doen. Medics om je heen etc... En als je als squadleader dan bijvoorbeeld om supplies vraagt en de commander volgt dat en vervolgens zo een kist zien vallen![]()
Heb denk nu 15 speeluren erop zitten en het blijft leuk. En dan te bedenken, meer maps, meer speeltjes, de chinezen
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2005 23:30 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Opzich is dat wel lachen, alleen het kan ook worden overdreven. Net zat ik ook in een server waar gasten heel de tijd bezig waren om mensen te overrijden... Haalt het realisme een beetje onderuit. Maar goed... het is en blijft arcade natuurlijkDaMorpheus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:33: En als ze stilstaan en terugschieten kan je heerlijk over ze heenrijden
Uh.. volgens mij hebben ze dat flink verbeterd. Ik sprong net van een muurtje van pak em beet 2 meter... niets aan de hand.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:35:
Aargh! ik heb het spel dus nog steeds niet op mijn eigen machine gespeeld.
pfff, heb je met een geforce 4 (Nieuwe Ati komt eraan....morgen hopelijk)
Ik wil 1 ding weten:
Is die **zwaar** irritante falling damage uit BF1942 en Desert Combat eruit?
(jeweetwel, je loopt een trappetje af, en als je dat te snel doet dan raak je "gewond".)
MET STIP OP NR 1 in de meest irritante dingetjes top 10 in een game, ooit! :):)
[ Voor 45% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2005 23:38 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Verwijderd
Frustrerend ja... ik had dat vanmiddag ook, iemand die me lekker plat zat te rijden (of was jij dat?). Of dat bij het vliegveld was weet ik niet meer, maar irritant, dat zekerDaMorpheus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:33:
Vanmiddag met zandbak samen in een Jeep het vliegveld bewaakt. Heerlijk om infantrie achterna te rijden terwijl je teammate op ze schiet. En als ze stilstaan en terugschieten kan je heerlijk over ze heenrijden
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Vind ik niks frusterends aan, moet je maar van mijn radar afblijvenVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:38:
[...]
Frustrerend ja... ik had dat vanmiddag ook, iemand die me lekker plat zat te rijden (of was jij dat?). Of dat bij het vliegveld was weet ik niet meer, maar irritant, dat zeker
Verwijderd
Sinds BF1942 bestaan er al vlaggen die niet te "captureren" zijn, dat is er één vanVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:01:
Hoe krijg je uberhaupt de vlag op de carrier? Ik had vanmiddag netjes de hele radar gemold met C4, en toen omhoog geklommen om de vlag te capturen maar het ding gaf geen krimp. Heb je voor de carrier soms meer personen nodig bij de vlag?
< dit stukje webruimte is te huur >
Er staan in dit topic een paar zeer mooie posts over het commander gebeuren waarin het zeer goed wordt uitgelegdVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:08:
De commander mode heb ik nog niet geprobeerd.. hoe werkt dat eigenlijk? Moeilijk?
Klik mee voor GoT!........
Ter lering ende vermeakga naar Program Files > EAGames > BF2 demo > Python > BF2 > Stats en open de unlocks.py bestand.
scroll naar beneden totdat je bij
def onPlayerConnect(player):
komt.
eronder staan deze 2 zinnen:
defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]
host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks) vervang het nu door of de nummers opeenvolgend te veranderen in 11, 22, 33,
OF
door de 2 zinnen te veranderen in
defaultUnlocks = [11, 22, 33, 44, 55, 66, 77]
host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks)
LET OP!
je kan dit alleen gebruiken in SINGLE PLAYER en je EIGEN SERVER! dit werkt niet op multiplayer servers waar je joint.
ten tweede:
crasht je game als je em op wilt starten? dan is er iets niet goed! backup het bestand van tevoren voordat je hem aan gaat passen! wees er zeker van dat alles op zijn plaats staat, ook nadat je het aangepast hebt (dus bij de 2 zinnen moet er 1 TAB regel tussen het kader zitten!
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
Dat is gewoon om te richten, geen laser pointer. Ik heb ze wel in een filmpje gezien dus die zijn er wel, maar niet in de demo.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:27:
Die laser sight op de special ops wapens, waar kun je die voor gebruiken? Ik neem aan dat je daarmee een doel kunt aangeven, maar voor wie?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 00:31 ]
Super, werkte perfect bij mij!ReLight schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:13:
Er is nu ook een optie om de Single Player te cracken en de UNLocked weapons te spelen. Via irc en fora verpreid het zich, dus hierbij :
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 00:42 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 00:51 ]
Ik vind zelf die map echt veels te klein voor een straaljager hoorVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:49:
Mja iedereen is nog beetje in de fase van game verkennen, kun je ze niet kwalijk nemen lijkt me. Ik vind die chopper van USMC erg fijn vliegen. Cobra geloof ik, die van de MEC is moeilijker te besturen. Volgens mij zal dat vliegen met straaljagers stuk beter gaan met joystick ernaast. Geniet er tot nu toe echt van super game, eind deze maand nieuwe PC kopen zodat ik ook met fatsoenlijke graphics van kan genieten.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Inderdaad, als je een heli ziet vliegen ben je er al voorbij voordat je een lock kan krijgen, laat staan een raket afvuren. Maar verder is het echt eenaex351 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:52:
[...]
Ik vind zelf die map echt veels te klein voor een straaljager hoor
ja dat dacht ik ook, tot vanmiddag er een zeker 'ally' constant ongeveer alle tanks/transport dingen kapoet schoot, en vaak ook nog individuele personen dmv een straaljager. (mig ding ofzo)aex351 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:52:
[...]
Ik vind zelf die map echt veels te klein voor een straaljager hoor
[ Voor 20% gewijzigd door BasieP op 13-06-2005 01:09 ]
Hehe, die gast zit bij mij in de clan. Het lijkt wel alsof hij in ieder spel gewoon direct keigoed is. Was met BF1942, BF:Vietnam en nu BF2 ook. En inderdaad, met name vliegtuigen zijn zijn specialiteit. Ikzelf blijf lekker met 2 benen op de grond, als medic m'n squad ondersteunen.BasieP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:02:
[...]
ja dat dacht ik ook, tot vanmiddag er een zeker 'ally' constant ongeveer alle tanks/transport dingen kapoet schoot, en vaak ook nog individuele personen dmv een straaljager. (mig ding ofzo)
die gozer kon het echt vet goed, (maar molde de hele gameplay, want niemand kon meer wat doen en hij bleef rustig de hele 2 uur dat ik daar gespeeld heb in ze k*tvliegtuig zitten)
* BasieP is echt voor een infanterie only mod
Verwijderd
Kijk eens naar z'n resolutie en settings...Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:17:
hoe haal je dat in hemelsnaam?? Ik zit met een Athlon 64 @ 2700Mhz, 1,5GB aan ram en een 6600GT en haal dat niet eens. Tenminste...af en toe zit ik wel eens aan de 70 a80...maar dat is meer sporadisch...vaak genoeg ook 30 a 40fps.. Snap niet hoe dat kan.
dat zegt ie, hij heeft alles op low.. dan haal jij echt ook wel constant 100fps hoor (of je doet echt wat fout)Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:17:
hoe haal je dat in hemelsnaam?? Ik zit met een Athlon 64 @ 2700Mhz, 1,5GB aan ram en een 6600GT en haal dat niet eens. Tenminste...af en toe zit ik wel eens aan de 70 a80...maar dat is meer sporadisch...vaak genoeg ook 30 a 40fps.. Snap niet hoe dat kan.
Verwijderd
Misschien ligt het aan mij maar ik vind de meeste guns aan de MEC kant beter. Als Amerikaan zijnde heb ik soms het gevoel dat ik met een proppeschieter loop, zo moeilijk gaan ventjes liggen als ik op ze schiet.de medic van de amerikanen heeft echt een kutgun. 3x burst suckt echt hard.
verder vind ik de sniper van de amerikanen ook al zo kut..
dat is idd zo, wat me wel opvalt is dat de USMC steeds wint ipv de MECVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:34:
[...]
Misschien ligt het aan mij maar ik vind de meeste guns aan de MEC kant beter. Als Amerikaan zijnde heb ik soms het gevoel dat ik met een proppeschieter loop, zo moeilijk gaan ventjes liggen als ik op ze schiet.
Vind ik nou net omgedraaiD !, de wapens van de USA HeersGe !.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:34:
[...]
Misschien ligt het aan mij maar ik vind de meeste guns aan de MEC kant beter. Als Amerikaan zijnde heb ik soms het gevoel dat ik met een proppeschieter loop, zo moeilijk gaan ventjes liggen als ik op ze schiet.
[ Voor 33% gewijzigd door Fusion_XT op 13-06-2005 01:51 ]
[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 13-06-2005 01:55 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Euuhh....jahwel tog ?.RAZORDUDE schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:48:
Van een niet al te verre afstand kan ik toch nog wel goed schieten/raken hoor met de assault gun.
Vind het wel jammer dat de assault alleen burst en single fire mode heeft, dat heeft een assualt MEC dus niet, dus daar zit het voordeel dan weer.
Ja, je kan bijsturen met behulp van de strafe-knoppen. Daarmee draai je dus de kant op waar je naar toe strafe, vrij realistischwacko schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:27:
*knip*
Oh ja, en de parachutes: damn, da's nog best moeilijk om goed uit te komen. Kun je in de lucht überhaupt bijsturen? Iemand enige tips om netjes te landen op een vantevoren uitgekozen plek? Het is zo lullig als je precies naast een flatgebouw springt enzo
.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
[ Voor 5% gewijzigd door Erikie op 13-06-2005 03:24 ]
traktor scratch!
Ik heb idd ook het idee dat USMC zowiezo makkelijker wint dan MEC. Dat komt omdat je zijde tickets verliest als tegenstander meer als de helft van de flags heeft. USMC begint met 3 en MEC met 2. MEC begint dus altijd al verliezen.ADMK schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:40:
[...]
dat is idd zo, wat me wel opvalt is dat de USMC steeds wint ipv de MEC
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 07:06 ]
hehe, vliegen doe ik ook graag een hele ronde lang, meestal kom ik er vanaf zonder enige dead. (als ik niet crash terwijl ik hover voor repair that is)BasieP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:02:
[...]
ja dat dacht ik ook, tot vanmiddag er een zeker 'ally' constant ongeveer alle tanks/transport dingen kapoet schoot, en vaak ook nog individuele personen dmv een straaljager. (mig ding ofzo)
die gozer kon het echt vet goed, (maar molde de hele gameplay, want niemand kon meer wat doen en hij bleef rustig de hele 2 uur dat ik daar gespeeld heb in ze k*tvliegtuig zitten)
* BasieP is echt voor een infanterie only mod
trouwens, is er iemand die weet hoe ik een filmpje moet maken? ik heb gehoord dat er een eigen 'record' mogelijkheid in zit (ala half-life enzo)
verder weet ik nu niet eens hoe ik me naam moet veranderen..kan dit al wel?
een lijst met commands zou wel handig zijn
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Sijmen op 13-06-2005 07:27 ]
[ Voor 24% gewijzigd door MaTr1x op 13-06-2005 07:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja precies! Dat wil ik ook. Niet online en toch kunnen vliegenhiostu schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:59:
ik heb dit topic even door zitten spitten, maar ik kan niet vinden of het al iemand gelukt is om het 32 speler level in single player te kunnen spelen. Is dit al iemand gelukt?
ja je kunt wel vliegen alleen dan zonder tegenstanders ;-). Dan moet je gewoon een lokale multiplayer starten...Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:08:
[...]
Ja precies! Dat wil ik ook. Niet online en toch kunnen vliegen
hiostu schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:59:
ik heb dit topic even door zitten spitten, maar ik kan niet vinden of het al iemand gelukt is om het 32 speler level in single player te kunnen spelen. Is dit al iemand gelukt?
Here's how to add more AI if you're interested(stolen from another forum and modified):
"Go to your install folder then /mods/bf2/ai
Open up aidefault.ai in notepad and notice how the remark lines tell
you how to get more than 15 bots in SP.
Basically you need to set:
aiSettings.overrideMenuSettings 1
aiSettings.maxBotsIncludeHumans 0
then when you do:
aiSettings.setMaxNBots 31"
This will make an even 16 per team. Have fun
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Bij mij werkt het bij alle Catalyst van 4.12-5.6.melly schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:03:
[...]
FnF..zover ik weet ben jij de 1e die beweert dat AF het wel doet.
Bij mij (en vele anderen) gebeurd er dus niets...
Welke drivers gebruik je??
Ik gebruik nu de Catalyst 5.6...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
dat is gewoon meer bots toevoegen aan het level, je krijgt dus 31 bots in het 16 player level. Ik wil dus echt het grotere level kunnen spelen met de vliegtuigen, etc.
[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 13-06-2005 08:31 ]
door het wapen opnieuw te selecten. Dus selecteer je wapen achter knop 3 dan verander je met knop 3 de burst modes.Switch schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:27:
Ben ik de enigste bij wie zijn geweer soms spontaan va mode wisselt? Dan staat hij opeens op single-shot en aangezien bij de controls niets staat over gun modes vroeg ik me af of jullie weten met welke knop ik de mode verander? (Singleshot, burst en auto dus)
Verwijderd
Eigenlijk zou je een commander modus moeten hebben, waarbij de commander niet meevechtaex351 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:06:
Dat Commander gebeuren neemt wel veel tijd in beslag zeg. En dan heb je nog de eikels die niet willen luisteren
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 08:54 ]
Is waarschijnlijk wel mogelijk met een mod. Ik vind de 16 player map leuker online btw, geen choppers en vliegtuigen, wat meer actie op de grond close combat style, prachtigVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:43:
[...]
Eigenlijk zou je een commander modus moeten hebben, waarbij de commander niet meevechtDat je je helemaal kan focussen op strategie.
Met de muis vliegen is iig zwaar irritant, de mensen met een joystick, welke gebruiken jullie voor BF2? Je moet neem ik aan eentje hebben met throttle erbij
Dronepower
1 shot 1 kill? Moeten ze NOOIT maken, verpest het hele spel, dan wordt iedereen sniper en krijg je pas echt campfeesten. Zoals het nu is werkt het prima. Ik heb alleen het idee dat het wapen van de USMC een stuk beter mikt en schiet dan de sniper van de MEC.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:43:
[...]
Eigenlijk zou je een commander modus moeten hebben, waarbij de commander niet meevechtDat je je helemaal kan focussen op strategie. Imo, mogen ze in de full version ook wel iets meer sleutelen aan de impact van kogels. In prone, kon ik met de sniper gewoon 3x schieten op een enemy die stil stond voordat die neerging. Dat moet imo, gewoon direct, bloeden dood, down.
Met de muis vliegen is iig zwaar irritant, de mensen met een joystick, welke gebruiken jullie voor BF2? Je moet neem ik aan eentje hebben met throttle erbij
[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 13-06-2005 08:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq