Ik heb bf1942 en de expansions nooit gespeeld. Maar deze demo is gewoon fantastisch
Het heat seaking missiles systeem vind ik erg goed werken, en het ziet er mooi uit. ( voor zover dit niet in bf1942 zat??? (fill me in)). Verder loopt het lekker soepel, en de crane is een lekkere sniper spot
zelfde probleem hier, ene moment werkt het perfect andere moment niet.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:27:
hmm hij slaat bij mij heel vaak vast zodra hij naar servers begint te zoeken, muziek gaan wel fijn door en teamspeak ook, maar hij reageert nergens meer op, ook geen ctrl alt del oid.
Iemand nen idee hoe dit komt?
Moet ook zeggen dat dit spel weinig actie te bieden heeft zegt, pff saaie boel. Iedereen die voor de vliegtuigen wacht of rent.....
< dit stukje webruimte is te huur >
Dat is niet de schuld van het spel, maar van de spelers.aex351 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:51:
[...]
Moet ook zeggen dat dit spel weinig actie te bieden heeft zegt, pff saaie boel. Iedereen die voor de vliegtuigen wacht of rent.....
Eve char: Warock <TEST>
Dat is niet het spel, dat zijn de mensen die het spelen...aex351 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:51:
[...]
zelfde probleem hier, ene moment werkt het perfect andere moment niet.
Zitten (net als bij BF1942) gewoon zoveel mensen in die willen vliegen maar het niet kunnen en jah dan krijg je dat soort tafrelen. zuigt enorm als je zelf wel wil spelen.
Gewon ff doorzoeken naar een goede public, dan merk je vanzelf dat er genoeg actie inzit hoor
Stap een als gunner in een Heli bijvoorbeeld. heerlijk
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja om vervolgens in een boom te eindigenLord_Mithril schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:55:
[...]
Dat is niet het spel, dat zijn de mensen die het spelen...
Zitten (net als bij BF1942) gewoon zoveel mensen in die willen vliegen maar het niet kunnen en jah dan krijg je dat soort tafrelen. zuigt enorm als je zelf wel wil spelen.
Gewon ff doorzoeken naar een goede public, dan merk je vanzelf dat er genoeg actie inzit hoor![]()
Stap een als gunner in een Heli bijvoorbeeld. heerlijk
Ligt aan de gene die vliegt eh
owkee, eerlijk is eerlijk, wij eindigde ook in een boom, maar niet voordat we 10 minuten lang andere spelers het leven zuur hadden gemaakt
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Top idee! Regel het maar zou ik zeggenVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:00:
Misschien een idee om op een van de servers hier een serieuze tweaker-battle te houden?
Count me inVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:00:
Misschien een idee om op een van de servers hier een serieuze tweaker-battle te houden?
Ik ben er ookVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:00:
Doe ook wel mee. Lijkt me wel fun!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Paar min puntjes:
1: Ik weet niet hoe ik mijn multiplayer name kan veranderen, die is nu het zelfde als mijn account name
2: Onduidelijke commander gebeuren
3: (de ergste) Als je in een vliegtuig of boot zit en je wilt iets typen, dan kan dat, maar als je dan op enter (versturen) drukt dan val je ook meteen uit het vliegtuit omdat dat mijn enter / exit knop is ... erg vervelend.
Verder draait het spel verassend goed op mijn 9700pro ... (kan iets te maken hebben met de 1gb en 2.5ghz SOA athlon
)
1: Ik weet niet hoe ik mijn multiplayer name kan veranderen, die is nu het zelfde als mijn account name

3: (de ergste) Als je in een vliegtuig of boot zit en je wilt iets typen, dan kan dat, maar als je dan op enter (versturen) drukt dan val je ook meteen uit het vliegtuit omdat dat mijn enter / exit knop is ... erg vervelend.
Verder draait het spel verassend goed op mijn 9700pro ... (kan iets te maken hebben met de 1gb en 2.5ghz SOA athlon
Ja ik doe ook wel mee (nep0000011111)
Verwijderd
Ik denk dat jij wat lagere eisen stelt dan degene die voorganger... 1600x1200 draait bij mij ook niet lekker ...en dat is met een 6600GT en een A64 @ 2700mhz....Blorgg schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:38:
[...]
Dat is vreemd. Ik draai hier op 1600*1200 zonder AA of AF. Merk alleen dat aan het begin van het level een en ander nog wat hapert. Ik denk dat er wat meer geheugen bij moet, want als alles eenmaal geladen is draait het redelijk goed op mid settings.
XP2000 @ 2600+
1GB PC3200
Asus A7N8X (geen deluxe oid)
Club 3d Radeon 9600XT
Win2000
Catalist 5.6
en de laatste nforce drivers van nvidia.com
Verwijderd
Woooooooooooooow coole game en ik zie dat veel mensen problemen hebben met een betere videokaart dan de mijne FX5200
ff maandag die ATI 9800 kopen en nog een extra blokje Corsair XMS 512 MB geheugen
Verwijderd
Ik kan het iig niet...tenminste...niet maximaal vloeiend. Dat is wat ik wil hebben als ik een spel speel. Geen enkele hapering...SH4D3H schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:16:
Welke videokaart(en) heb je nodig om op 1024x768 alles op full te kunnen spelen?
Mijn 9800SE wil dat iig niet, maar ik zou dat wel graag willen.
Iemand die dat weet?
( Of valt dat onder HW vragenNee toch? )
RS_003 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:06:

Iemand?BioHazard schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:32:
Ik krijg echt ruk aan die stem die me telkens tips geeft, begon ie ineens te doen in een gevecht, ik hoorde geen reet meer, dus heeft iemand enig idee hoe ik hem de mond kan snoeren?
BTW: MKZ public server: 194.109.193.40:16567 - no timelimit! - 32man.
[ Voor 12% gewijzigd door Bjk op 12-06-2005 18:17 ]
Dat zal "goed" voor jou iets anders betekenen denk ik. Ik vind de performance hier nog tegenvallen.SCIxX schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:21:
[...]
Medium settings
Vieuw range op zijn hoogst
AAx2
1024x768 85hz
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb #bf2 geregt (samen met SNEAK) op irc.tweakers.net wellicht dat dit gebruikt kan worden voor afspraakjes enzo
Vreemd maar super voor mij.
Ik heb slechts de beschikking over een pentium 3. Wel goede videokaart en de rest is ook wel in orde.
Aangezien overal staat dat je minimaal een P4 moet hebben.ging ik er van uit dat het voor dit systeem dan ook niet te doen is.
Tegen beter weten in de demo gedownload, en............. hij doet het gewoon!
En hij speelt nog soepel ook.
Dus ik verlaag ff de specs naar een pentium 3.
Zijn er meer die dit al geprobeerd hebben? Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb slechts de beschikking over een pentium 3. Wel goede videokaart en de rest is ook wel in orde.
Aangezien overal staat dat je minimaal een P4 moet hebben.ging ik er van uit dat het voor dit systeem dan ook niet te doen is.
Tegen beter weten in de demo gedownload, en............. hij doet het gewoon!
En hij speelt nog soepel ook.
Dus ik verlaag ff de specs naar een pentium 3.
Zijn er meer die dit al geprobeerd hebben? Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Kijk in dit topic voor de server van Loui! Das een goede server, met niet al teveel noobsblackraid3r schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:32:
Is er ook nog een server waar de tweakers spelen ? Of is het ieder voor zich ?
Ik heb een XFX 6800le @ 12p6v 370core en 900mem. Een XP 2400m @ 2500mhz en 1024mb ddr bh-5.
Alles op het high en 1024x768 zonder AF etc. kampt het spel met redelijk wat geheugen haperingen.
Welke opties schelen het meeste aan geheugen om die naar beneden te zetten, want de rest trekt het wel vloeiend.
Alles op het high en 1024x768 zonder AF etc. kampt het spel met redelijk wat geheugen haperingen.
Welke opties schelen het meeste aan geheugen om die naar beneden te zetten, want de rest trekt het wel vloeiend.
Volgens mij waren dat bij mij de textures, ff op med of low zetten. gewoon proberenToFast schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:39:
Ik heb een XFX 6800le @ 12p6v 370core en 900mem. Een XP 2400m @ 2500mhz en 1024mb ddr bh-5.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Verwijderd
Late maar noodzakelijke edit: Guild / samen speel zaken buiten GoT om regelen.
[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:25 ]
Verwijderd
[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:25 ]
[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:25 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
RS_003 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:06:
Paar min puntjes:
daar heb je glijk in
dat is gewoon duidelijk, mits je er wat tijd in steekt...
dan moet je niet die toets daarvoor toewijzen, das niet bepaald een fout van het spel...
Verder draait het spel verassend goed op mijn 9700pro ... (kan iets te maken hebben met de 1gb en 2.5ghz SOA athlon)
Ik heb hier een vreemd soort lag, in alle servers, eigenlijk meer framedrops van 1 seconden. Het is niet mijn videokaart, want hoe ik het ook instel (800*600 Low, 1024*768 high), het blijft altijd even erg.
A64 3500+@ 2,6
1 Gig G.Skill BH-5 @ 240 2-2-2-5
6600GT @ 500/900
edit:
Late maar noodzakelijke edit: Guild / samen speel zaken buiten GoT om regelen.Late maar noodzakelijke edit: Guild zaken buiten GoT om regelen.
A64 3500+@ 2,6
6600GT @ 500/900
edit:
Late maar noodzakelijke edit: Guild / samen speel zaken buiten GoT om regelen.Late maar noodzakelijke edit: Guild zaken buiten GoT om regelen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:22 ]
Verwijderd
het is je geheugen. Komt door het swappen tussen hd en gehuegen. Heb er ook last van en als je dan kijkt hoeveel geheugen erin gebruik is zie je dat er gewoon 1100 mb nog wat in gebruik is....DesertShooter schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:45:
Ik heb hier een vreemd soort lag, in alle servers, eigenlijk meer framedrops van 1 seconden. Het is niet mijn videokaart, want hoe ik het ook instel (800*600 Low, 1024*768 high), het blijft altijd even erg.
A64 3500+@ 2,6
6600GT @ 500/900
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:22 ]
Verwijderd
[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:26 ]
En hoe voorkom ik datVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:45:
[...]
het is je geheugen. Komt door het swappen tussen hd en gehuegen. Heb er ook last van en als je dan kijkt hoeveel geheugen erin gebruik is zie je dat er gewoon 1100 mb nog wat in gebruik is....
[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:26 ]
Bwahaha ja het is ff ladder klimmen, maar als je er eenmaal zit met een sniper !
Begin je lekker op hun te knallen (helemaal als ze die spot hebben ingenomen), en ze weten niet waar ze rennen moeten, meestal springen ze bij mij in het zwembad oid, omdt ze geen idee hebben waar het vandaan komt ^^
Ik heb gelijk er in dat ik niet weet hoe ik mijn name kan veranderen?
Ja duh

En het is wel een fout van het spel, ik heb nog nooit een spel gespeeld waar dit zo was.
Waarom zou ik willen praten en uit een vliegtuig op het zelfde moment springen?
Geen idee wie whyz was, maar volgens mij was ie van GoT. Buitengewoon teamwork net met hem en wat clanmaten. Zoals we de verschillende checkpoints verdedigden was echt gaaf 
Toppertje
Toppertje
Dat wil je niet, daarom hebben ze enter ook niet de exit knop gemaaktRS_003 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:49:
[...]
Ik heb gelijk er in dat ik niet weet hoe ik mijn name kan veranderen?
Ja duh
En het is wel een fout van het spel, ik heb nog nooit een spel gespeeld waar dit zo was.
Waarom zou ik willen praten en uit een vliegtuig op het zelfde moment springen?
Jammer trouwens dat je ingame de video opties niet kunt aanpassen.
Ik doe ook graag aan teamplay maar ik snap het spel nog niet helemaal.. Zoveel mogelijk control-points overnemen en deze houden.. en tjah.. daar blijft het bij.. Het zorgt er wel voor dat ik bovenaan de scorelijst sta 
De game draait hier verder zeer goed, alleen vind mijn videokaart Dynamic Lighting niet leuk want dan heb ik 2 FPS als ik schiet.. Maar verder alles zo hoog mogelijk gezet en nog 50 FPS gemiddeld
Athlon 64 3000+ @ 2ghz
1024mb @ 460mhz
Radeon 8500 @ 260mhz
De game draait hier verder zeer goed, alleen vind mijn videokaart Dynamic Lighting niet leuk want dan heb ik 2 FPS als ik schiet.. Maar verder alles zo hoog mogelijk gezet en nog 50 FPS gemiddeld
Athlon 64 3000+ @ 2ghz
1024mb @ 460mhz
Radeon 8500 @ 260mhz
[ Voor 38% gewijzigd door Dutchmega op 12-06-2005 18:57 ]
idd, in BF V kon ik goed samenspelen, en had ook mooie online rankings, maar hier schaam ik me afentoe voor me - punten
achja.. kwestie van oefenen i guess

achja.. kwestie van oefenen i guess
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Meldt zichKing_Louie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:50:
Geen idee wie whyz was, maar volgens mij was ie van GoT. Buitengewoon teamwork net met hem en wat clanmaten. Zoals we de verschillende checkpoints verdedigden was echt gaaf
Toppertje

[ Voor 72% gewijzigd door whyz op 12-06-2005 19:03 ]
Right for all the wrong reasons.
Geweldige Demo, eindelijk eens respect voor EA & Dice. 
Maar echt lekker wil hij nog niet, te weinig geheugen
Maar echt lekker wil hij nog niet, te weinig geheugen
Net was er niet zoveel teamplay, maar we waren ook met vrij weinig man, dus als je dan met een groepje loopt ligt de rest weer open qua verdediging.
Toch net wel lol gehad, alleen jammer dat als het vliegdekschip ons enige spawnpunt is er van die eikels zijn die met een lege transport heli em smeren en vervolgens er achterkomen dat ze niet kunnen vliegen.
Net was er niet zoveel teamplay, maar we waren ook met vrij weinig man, dus als je dan met een groepje loopt ligt de rest weer open qua verdediging.
Toch net wel lol gehad, alleen jammer dat als het vliegdekschip ons enige spawnpunt is er van die eikels zijn die met een lege transport heli em smeren en vervolgens er achterkomen dat ze niet kunnen vliegen.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:26 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Die death animaties zijn soms echt slecht. Gaan nog een tijd door als de player al lang dood is.
Dooh, omdat je dan nog gehealt kan worden
Ja, dat snap ik ook maar soms (regelmatig) liggen er "lijken" op de grond waarvan de benen nog een tijdje door gaan met "neervallen". Dat ziet er niet uit imho. De player ligt al lang op de grond maar de benen (en soms armen) gaan maar door.
Wil iedereen op irc afspraken maken om samen te gamen i.p.v. in dit topic?
Verwijderd
Ik baal weer als een stekker natuurlijk die nieuwe vidkaart moet er nu echt snel komen want als zelfs de GF4 niet meer wordt ondersteunt gaat het al helemaal niet werken op een GF2mx
.
Verwijderd
geheugen derbij kopen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:23 ]
Dit lijkt me ook wel handig opzich om het juist hier te doen. Nu weten ook andere mensen er van dat er een battle is, en die (eventueel) kunnen joinen.Crash schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:09:
Wil iedereen op irc afspraken maken om samen te gamen i.p.v. in dit topic?![]()
Daarnaast zijn er ook mensen (zoals ik bijvoorbeeld) waarbij irc niet werkt, en wat ook niet werkende is te krijgen
Maar aan de andere kant is het ook wel wat spamming hier en daar, maar meestal staat er toch ook nog wel andere informatie in (Dubbelpost
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik heb nu een paar potjes single player gedaan en ik moet zeggen dat het tot nu toe wel aardig weg speelt. Tot nu toe is het geen tegenvaller maar echt super gaaf vind ik hem ook nog niet. Misschien gaat dat komen als ik morgen tijd heb om online te spelen. Jammer dat het zo'n geheugen vreter is trouwens.
Verwijderd
Ik meldt mij ook aan.
TheJudge
Ontopic:
Wat mij opvalt is dat er zeer weinig lag is tegenover battlefield 1942. zelfs met een hogere ping.
Kun je bommen droppen met je vliegtuig? Want zo een racket lanceren, dan moet je al op je doelwit invliegen. Allesbehalve makkelijk...
Met een blackhawk rondvliegen en mensen transporteren is super:) Echt heel knap gedaan.. En toch is de engine een knap staaltje werk hoor.
Wat mij betreft één van de mooiste MP spellen, zoniet de mooiste!
TheJudge
Ontopic:
Wat mij opvalt is dat er zeer weinig lag is tegenover battlefield 1942. zelfs met een hogere ping.
Kun je bommen droppen met je vliegtuig? Want zo een racket lanceren, dan moet je al op je doelwit invliegen. Allesbehalve makkelijk...
Met een blackhawk rondvliegen en mensen transporteren is super:) Echt heel knap gedaan.. En toch is de engine een knap staaltje werk hoor.
Ja, dat kan.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:17:
Ik meldt mij ook aan.
TheJudge
Ontopic:
De controls kan je bekijken in Options. Ik geloof dat de ene numlock 0 is, en de andere rechtershift oid.
Heb zelf nog nooit in een vliegtuig gezeten, maar heb dat hier ergens gelezen
Ehhrm ja vanmiddag was leuk op de server van louis, en wie was die morpheus btw?
ik zat als mec als commander en special op ofzo hele tijd op het vliegedekschip campen en die rader en uav vernietigen (H)
prach-tig wat een moddervette demo, afgezien van mijn eigen connectie geen probs online en de commander mode is ook prima
Deze plek is te koop.
Nee, dergelijke posts dragen te veel bij aan het slow-chat gehalte en de vervuiling in dit topicFnF schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:16:
[...]
Dit lijkt me ook wel handig opzich om het juist hier te doen. Nu weten ook andere mensen er van dat er een battle is, en die (eventueel) kunnen joinen.
Daarnaast zijn er ook mensen (zoals ik bijvoorbeeld) waarbij irc niet werkt, en wat ook niet werkende is te krijgen...
Maar aan de andere kant is het ook wel wat spamming hier en daar, maar meestal staat er toch ook nog wel andere informatie in (Dubbelpost)
En hoe zit dat met die ingebouwde teamspeak oid? Hoe werkt dat?
if broken it is, fix it you should
Alles wat een lage ping heeft join ik, NL servers maakt me niet zo veel uit. Ik zoek meestal een server waar iedereen actief op mee doet, zo niet, dan zoek ik een andere opSCIxX schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:24:
Wat zijn de servers waar jullie meestal op spelen?
NL servers?
Wat is een goede en snelle manier om raketten te ontwijken als je in een vliegtuig zit? zelf draai ik de hele tijd rondjes net zolang het op houd maar dan duurt soms kweet niet hoe lang
39
Ik probeer al vijf minuten lang te joinen, maar hij is steeds volKing_Louie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 18:50:
Toppertje

Een goede tip: Als je vliegt en je krijgt een missile lock, dan doe je nog niks behalve lekker doorvliegen. Mocht er een kruisje in het rode vierkantje verschijnen (geluidje na de lock word ook anders) gebruik je gewoon de chaffs toets X en gebruik je de afterburner toets SHIFT. Hiermee ontloop je vaak de rakettenHomedisc schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:39:
Wat is een goede en snelle manier om raketten te ontwijken als je in een vliegtuig zit? zelf draai ik de hele tijd rondjes net zolang het op houd maar dan duurt soms kweet niet hoe lang
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
heb hetzelfde kun je niet een paar niet gotters kicke??fsfikke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:40:
[...]
Ik probeer al vijf minuten lang te joinen, maar hij is steeds vol. Kan je de player limit niet ietsje verhogen weer
![]()
dan zal het dus weer net zoals van ouds worden je hebt skills nodig om iemand neer te kunnen halen. Iets wat zeker niet verkeerd isprimemaximuz schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:42:
[...]
Een goede tip: Als je vliegt en je krijgt een missile lock, dan doe je nog niks behalve lekker doorvliegen. Mocht er een kruisje in het rode vierkantje verschijnen (geluidje na de lock word ook anders) gebruik je gewoon de chaffs toets X en gebruik je de afterburner toets SHIFT. Hiermee ontloop je vaak de raketten
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 19:50 ]
De Afterburner is idd heel erg handigprimemaximuz schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:42:
[...]
Een goede tip: Als je vliegt en je krijgt een missile lock, dan doe je nog niks behalve lekker doorvliegen. Mocht er een kruisje in het rode vierkantje verschijnen (geluidje na de lock word ook anders) gebruik je gewoon de chaffs toets X en gebruik je de afterburner toets SHIFT. Hiermee ontloop je vaak de raketten
Ikzelf probeer altijd doormiddel van een looping of iets anders dergelijks achter de vijandelijke-straaljager te komen, op dezen manier draai ik de boel om. ''The Hunter becomes de Hunted''
[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 12-06-2005 19:59 ]
Ik kan niet eens NL servers vindenSCIxX schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:24:
Wat zijn de servers waar jullie meestal op spelen?
NL servers?

Wtf... kun je dit spel niet spelen met een geforce 4
you must be kidding ... stelletje morons daaro
Ik kan er zelf niet eens infsfikke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:40:
[...]
Ik probeer al vijf minuten lang te joinen, maar hij is steeds vol. Kan je de player limit niet ietsje verhogen weer
![]()
Helaas lagt ie nogal bij 32 spelers, dus heb 'm maar op 24 slots gezet. Beter 24 mensen die een goed potje BF2 hebben dan 32 die lopen te klagen over lag.
Jawel hoor:Hammie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:57:
Wtf... kun je dit spel niet spelen met een geforce 4you must be kidding ... stelletje morons daaro
YouSoHot in het Battlefield 2 Topic deel 4
FnF..zover ik weet ben jij de 1e die beweert dat AF het wel doet.FnF schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:49:
[...]
Alle, maakt nix uit, zolang je AF forced in CP werkt het ingame zeker wel. Je kan het verschil duidelijk zien (Zo'n beetje dag-nacht verschil)
Bij mij (en vele anderen) gebeurd er dus niets...
Welke drivers gebruik je??
Ik gebruik nu de Catalyst 5.6...
werkt idd,zit zelf ook in cat5.6 maar behoorlijk belastend..
speel zelf op 1600x1200 high, met lightning dus op med, en 4xfsaa en 4xaf via driver, en dan zit ik tussen de 60-70 fps, en ziet er stukken beter uit hierdoor...
Heb ook al 1280x960 met 4xaa en 8xaa getest maar dan minder mooi dan bovenstaande settings en amper meer fps
Heb wel last van vreemde schaduwen, en hierdoor ziet bv de tank er heel vreemd uit, alsof de fsaa icm schaduw uitstaat.. maarja tis maar een demo
of als je sp spawnt daar bij die vehicles, daar staat zo een radarpost, daar moet je maar eens op kijken dan zie je vreemde hakkelige, puntige schaduwen... ook veel op voertuigen...
speel zelf op 1600x1200 high, met lightning dus op med, en 4xfsaa en 4xaf via driver, en dan zit ik tussen de 60-70 fps, en ziet er stukken beter uit hierdoor...
Heb ook al 1280x960 met 4xaa en 8xaa getest maar dan minder mooi dan bovenstaande settings en amper meer fps
Heb wel last van vreemde schaduwen, en hierdoor ziet bv de tank er heel vreemd uit, alsof de fsaa icm schaduw uitstaat.. maarja tis maar een demo

[ Voor 12% gewijzigd door SAiN ONeZ op 12-06-2005 20:13 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Kun je nu idd in het menu komen maar niet ingame dan ben je in no-time weer op je dekstop..... Vind ut zeer dom van de dev's om het onmogelijk te maken om met een GF 4 kaart te kunnen draaien ... ga dat spel dus strx ook niet kopen blijf wel bij COD... dom dom dom ... denk maar niet dat ik voor bf een nieuwe kaart ga kopen
[ Voor 39% gewijzigd door Hammie op 12-06-2005 20:47 ]
Mja.. ik heb ook wel eens 'last' van die vreemde schaduwen en textures. Maar storend is het absoluut niet. Het ziet er desondanks gewoon erg goed uit.
Die TV-guided missiles zijn ook super vet! Best lastig, maar als je een goede piloot hebt (Had ik vanmiddag) dan is dat ding echt vernietigend. In 1 klap een APC met 4 man aan gort ofzo...
Van mij mag die DVD deze week op de deurmat ploffen!
Die TV-guided missiles zijn ook super vet! Best lastig, maar als je een goede piloot hebt (Had ik vanmiddag) dan is dat ding echt vernietigend. In 1 klap een APC met 4 man aan gort ofzo...
Van mij mag die DVD deze week op de deurmat ploffen!
Ik ben ook een echte Teamplayer! Vind Commanden echt erg leuk om te doen, verder ben ik meestal een support gunner!
Voeg Kwartjuh maar aan de lijst toe
Voeg Kwartjuh maar aan de lijst toe
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Zitten er trouwens ook weersinvloeden in de final versie?
Verwijderd
Ik heb me een aantal uren uitstekend vermaakt
Alleen zitten er nogal wat bugs in, mijn HD's gingen bijna continue in de parkeerstand en ik heb dit alleen met BF2, en het join menu bleef een aantal keer compleet hangen, en die server browser mijn god wat is dat ding traag.
Ik had echter wel meer verwacht van de graphics na het zien van de videos, dit lijkt wel erg op de eerste versie qua grafisch spul. Verder, hoe moet de commander uberhaupt werken. Met Q kun je commands geven, en met T kun je artillery afschieten die op de plek terecht komt waar je hem aanroept; redelijk wacky want zo heb je er niets aan, en je kunt een of ander vliegtuig de lucht in commanderen? Verder mis ik ook totaal de map waarin je de strategie uiteen zet.
Die laser sight op de special ops wapens, waar kun je die voor gebruiken? Ik neem aan dat je daarmee een doel kunt aangeven, maar voor wie?
Ik had echter wel meer verwacht van de graphics na het zien van de videos, dit lijkt wel erg op de eerste versie qua grafisch spul. Verder, hoe moet de commander uberhaupt werken. Met Q kun je commands geven, en met T kun je artillery afschieten die op de plek terecht komt waar je hem aanroept; redelijk wacky want zo heb je er niets aan, en je kunt een of ander vliegtuig de lucht in commanderen? Verder mis ik ook totaal de map waarin je de strategie uiteen zet.
Die laser sight op de special ops wapens, waar kun je die voor gebruiken? Ik neem aan dat je daarmee een doel kunt aangeven, maar voor wie?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 20:37 ]
wat zou je graag willen? zandstorm of een fata morgana!?
verwacht eventueel een donker/schemer level ofzo iets en stadsomgevingen die grauw door kruitdampen en dergelijke zijn...
verwacht eventueel een donker/schemer level ofzo iets en stadsomgevingen die grauw door kruitdampen en dergelijke zijn...
Regen, onweer, andere maps met sneeuwsain onez schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:28:
wat zou je graag willen? zandstorm of een fata morgana!?![]()
Ja, het regent kogels
Verwijderd
Hier wat screenshots (1280x960 @ high + 4xaa. Alleen Dynamic lights @ medium en visability op 95% voor iets hogere framerate en je ziet bijna even ver):

Tip: De eerste keer had ik de 77.30 driver gewoon over mijn oude 77.13 driver geinstalleerd tijdens de installatie procedure van bf2 demo. Dit leverde mij in 3d mark 05 amper 4700 punten op. Na deïnstalatie van de 77.30 drivers + opnieuw opstarten + 77.30 driver los installeren, haalde ik ineens 5568 puntjes.... Nogal een verschil lijkt me.

Tip: De eerste keer had ik de 77.30 driver gewoon over mijn oude 77.13 driver geinstalleerd tijdens de installatie procedure van bf2 demo. Dit leverde mij in 3d mark 05 amper 4700 punten op. Na deïnstalatie van de 77.30 drivers + opnieuw opstarten + 77.30 driver los installeren, haalde ik ineens 5568 puntjes.... Nogal een verschil lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 20:53 ]
Verwijderd
[mbr]Voor technische vragen kun je in . Kijk eerst goed of je probleem al niet eerder langsgekomen is.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 21:02 ]
Verwijderd
Je roept de artillery aan op de plek waar je met je wapen op richt, net als als je een 'Move' of 'Attack' opdracht geeft aan je squad. Het zou anders nogal nutteloos zijn jaVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:27:
[...]
[...]
Ik vind Battlefield 2 erg leuk. BF1942 vond ik drie keer niks dankzij de ontzettend houterige besturing en twijfelachtige hitboxes. Dit voelt soepel en snel aan. Het geluid klinkt goed en ik heb regelmatig het idee dat het echt oorlog is. Mijn kritische oog (die bij een EA/DICE product extra z'n best doet) heeft eigenlijk maar weinig minpunten kunnen ontdekken.
Nog een groot pluspunt: Het squad gebeuren. Ik zie net dat je een invite only squad aan kan maken, wat erg gunstig is op public servers. Vanmiddag waren ik en een serie mede-GoTters gezamelijk bezig (incl. VoIP) maar het plotseling joinen van random mensen zorgde toch voor minder teamwork. Had ik toen maar uitgevonden dat je de boel op slot kan zetten
Verwijderd
Man je kan niet verwachten...dat ze het blijfen ondersteunen.Hammie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:16:
[...]
Kun je nu idd in het menu komen maar niet ingame dan ben je in no-time weer op je dekstop..... Vind ut zeer dom van de dev's om het onmogelijk te maken om met een GF 4 kaart te kunnen draaien ... ga dat spel dus strx ook niet kopen blijf wel bij COD... dom dom dom ... denk maar niet dat ik voor bf een nieuwe kaart ga kopen
en als ze toch te weinig kaarten gaan ondersteunen snijden ze in hun eigen vingers.
En wel voor Cod2 een nieuwe kaart kopen zeker
Dit is het 1e spel dat niet meer lukt
en ben geen DIE-Hard gamer dus ga er geen nieuwe kaart voor kopen .... zal wel een keer gebeuren als BF2 voor 5 euro ergens in de bak ligt... ik bedoel dat er heel veel mensen zijn met een GF4 die er geen nieuwe kaart voor over hebben die inkomsten missen ze dus....
Blijf wel bij COD uo
have fun guys
Blijf wel bij COD uo
Verwijderd
je bent de eersteHammie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:08:
Dit is het 1e spel dat niet meer lukten ben geen DIE-Hard gamer dus ga er geen nieuwe kaart voor kopen .... zal wel een keer gebeuren als BF2 voor 5 euro ergens in de bak ligt... ik bedoel dat er heel veel mensen zijn met een GF4 die er geen nieuwe kaart voor over hebben die inkomsten missen ze dus....
Blijf wel bij COD uohave fun guys
er zit op geen enkel wapen een laser sight, dat zijn red dot scopes, klein lasertje op een schermpje geprojecteerd.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:27:
ram Q eens inThe Widow Maker schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:16:
Woei, na een uurtje gamen ben ik toch wel redelijk positief over de game. Ik vind het alleen erg jammer dat er in de singlepalyer modus bijna geen uitleg word gegeven. Ik bedoel, voorheen deed je F2 en dan F1 en dan requeste je een pickup, ik zie dat nu niet meer. Lekker handig al dat typen.
Helis zijn ook 10x beter geworden in de lucht, het opstijgen vind ik te traag maar je hoeft niet meer onder een hoek van 90* te hangen om vooruit te komen, ook stilhangen lukte me de eerste keer al redelijk.
[ Voor 98% gewijzigd door Schuey op 12-06-2005 21:16 ]
Woei, na een uurtje gamen ben ik toch wel redelijk positief over de game. Ik vind het alleen erg jammer dat er in de singlepalyer modus bijna geen uitleg word gegeven. Ik bedoel, voorheen deed je F2 en dan F1 en dan requeste je een pickup, ik zie dat nu niet meer. Lekker handig al dat typen
.
Helis zijn ook 10x beter geworden in de lucht, het opstijgen vind ik te traag maar je hoeft niet meer onder een hoek van 90* te hangen om vooruit te komen, ook stilhangen lukte me de eerste keer al redelijk.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Als je commander of squad leader ben kan je dmv de knop "caps lock" een overzicht krijgen van de kaart waar je commando's kan geven door bijvoorbeeld op een plek op de rechtermuis knop te klikken en dan attack uit de lijst kiezen.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:02:
[...]
Je roept de artillery aan op de plek waar je met je wapen op richt, net als als je een 'Move' of 'Attack' opdracht geeft aan je squad. Het zou anders nogal nutteloos zijn ja
Ik vind Battlefield 2 erg leuk. BF1942 vond ik drie keer niks dankzij de ontzettend houterige besturing en twijfelachtige hitboxes. Dit voelt soepel en snel aan. Het geluid klinkt goed en ik heb regelmatig het idee dat het echt oorlog is. Mijn kritische oog (die bij een EA/DICE product extra z'n best doet) heeft eigenlijk maar weinig minpunten kunnen ontdekken.
Nog een groot pluspunt: Het squad gebeuren. Ik zie net dat je een invite only squad aan kan maken, wat erg gunstig is op public servers. Vanmiddag waren ik en een serie mede-GoTters gezamelijk bezig (incl. VoIP) maar het plotseling joinen van random mensen zorgde toch voor minder teamwork. Had ik toen maar uitgevonden dat je de boel op slot kan zetten
Ik vind die commander mode / squads wel goed uit gewerkt, nodigt uit tot teamplay.
Verwijderd
Dat verwachte ik ook ja, maar toen ik het dus deed, en ik richte met mijn wapen op een spot verderop de map, toen mocht ik een artillery aanval op mijn hoofd ontvangen ipv op de plek waar ik aimde.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:02:
[...]
Je roept de artillery aan op de plek waar je met je wapen op richt, net als als je een 'Move' of 'Attack' opdracht geeft aan je squad. Het zou anders nogal nutteloos zijn ja
paar vraagjes,
Ik wordt veel gekickt uit servers door pb met de melding. RESTRICTION: EMPTY WIN32 MODULE oid? hebben meer mensen dat?
En na een tijdje spelen valt het geluid van mijn wapens weg, iemand tips? (audigy 2 zs) :\
Ik wordt veel gekickt uit servers door pb met de melding. RESTRICTION: EMPTY WIN32 MODULE oid? hebben meer mensen dat?
En na een tijdje spelen valt het geluid van mijn wapens weg, iemand tips? (audigy 2 zs) :\
Die punkbuster melding ken ik niet maar probleempjes met het geluid heb ik hier ook af en toe wel, zelfs op software rendering. Het geheel is nog iets buggy hier en daar. Wellicht dat een reinstall jouw pb probleem op kan lossen? Heb je iets geblocked in een firewall oid?Bever! schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:20:
paar vraagjes,
Heeft iemand het al gehad at de VPU recorver option aanslaat van de ATi's..?
Dat heb ik wel een keer gehad (voor het eerst).Dan valt heel de HUD weg.
Ook heb ik het ghad dat wanneer je BF2 afsluit alles nog in de zelfde resolutie staat ip van je eigen windows resolutie..
Hebben mensen ook alst van not respondings in de huidige interface waar je de servers kan slecteren..?
Ik heb al een schone install gedan van mijn XP.. maar dat heeft het niet geholpen..
Dat heb ik wel een keer gehad (voor het eerst).Dan valt heel de HUD weg.
Ook heb ik het ghad dat wanneer je BF2 afsluit alles nog in de zelfde resolutie staat ip van je eigen windows resolutie..
Hebben mensen ook alst van not respondings in de huidige interface waar je de servers kan slecteren..?
Ik heb al een schone install gedan van mijn XP.. maar dat heeft het niet geholpen..
Zo, ik heb de afgelopen nacht tot 5 uur zitten spelen. Damn wat is die demo al verslavend, ik vind het spel zeer gaaf!
Ik heb alleen een vraag: ikwil ik mijn Alt toets instellen, maar ik krijg telkens de melding "Duplicate Key found in Common Controls", maar ik ben al 2 dagen op zoek waar die alt toets al ingesteld staat, maar ik kan het niet vinden. Zijn er soms meerdere pagina's voor Common Controls, of is dit een bug of doe ik gewoon iets doms?
Primemaximuz
Ik heb alleen een vraag: ikwil ik mijn Alt toets instellen, maar ik krijg telkens de melding "Duplicate Key found in Common Controls", maar ik ben al 2 dagen op zoek waar die alt toets al ingesteld staat, maar ik kan het niet vinden. Zijn er soms meerdere pagina's voor Common Controls, of is dit een bug of doe ik gewoon iets doms?
Primemaximuz
[ Voor 23% gewijzigd door Morax op 12-06-2005 21:41 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Druk tijdens het spelen eens op Q...The Widow Maker schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:16:
Woei, na een uurtje gamen ben ik toch wel redelijk positief over de game. Ik vind het alleen erg jammer dat er in de singlepalyer modus bijna geen uitleg word gegeven. Ik bedoel, voorheen deed je F2 en dan F1 en dan requeste je een pickup, ik zie dat nu niet meer. Lekker handig al dat typen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
draai geen firewall, pb is geupdate met pbweb. mja geluid is niet zo een groot probleem, maar als je random gekickt wordt door dat pb. grrrBor de Wollef schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:22:
[...]
Die punkbuster melding ken ik niet maar probleempjes met het geluid heb ik hier ook af en toe wel, zelfs op software rendering. Het geheel is nog iets buggy hier en daar. Wellicht dat een reinstall jouw pb probleem op kan lossen? Heb je iets geblocked in een firewall oid?
Verwijderd
Het is mogelijk om meer bots toe te voegen in single play:
Here's how to add more AI if you're interested(stolen from another forum and modified):
"Go to your install folder then /mods/bf2/ai
Open up aidefault.ai in notepad and notice how the remark lines tell
you how to get more than 15 bots in SP.
Basically you need to set:
aiSettings.overrideMenuSettings 1
aiSettings.maxBotsIncludeHumans 0
then when you do:
aiSettings.setMaxNBots 31"
This will make an even 16 per team. Have fun
Dat had ik dus ook helaas. Op de kaart met UAV een rood jeepje gespot en Arti erop gezet. Vervolgens ga ik door de luchtVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:18:
[...]
Dat verwachte ik ook ja, maar toen ik het dus deed, en ik richte met mijn wapen op een spot verderop de map, toen mocht ik een artillery aanval op mijn hoofd ontvangen ipv op de plek waar ik aimde.
Maar goed die Commander functie is dus: Je bent nr1 van je squad en onder T heb je extra opties en op de map kun je met rechtermuis een aantal "functies" gebruiken? Of is er boven de squad leaders nog een Commander? Want ik krijg nog steeds orders en als ik zelf bv "attack this position" doe dan mag ik pgup klikken om mijn order te aanvaarden??
Of is het zo dat de leider van squad1 iedereen orders kan geven? Als ik in mijn uppie Delta squad ben dan deel ik orders uit en doet niemand van andere squads iets?
O en ik zie mensen aankomen door het enorme vierkante vak dat ze om zich heen dragen. Het zal wellicht aan me driver liggen maar ik dacht dat de 66,93 voor me GF-FX 5900 ultra wel afdoende zou zijn, of ligt het aan iets anders?
[ Voor 12% gewijzigd door ROFLASTC op 12-06-2005 21:48 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Je hebt een squad leader en een commander. De commander is zeg maar de gene die in zijn eentje boven alle squad leaders en commanders staat.
Squad leader kunnen alleen hun squad orders geven en dus niet de andere squad. Een commander kan alle squads een commando geven mits de squad leaders instemmen.
Zoiets
Squad leader kunnen alleen hun squad orders geven en dus niet de andere squad. Een commander kan alle squads een commando geven mits de squad leaders instemmen.
Zoiets
Ok ik heb in Singel mode al gepoogd commander te worden dmv te Apply-en maar als het spel zegt dat ik het ben druk ik pgup om het te accepteren en met capslock krijg ik dan mijn kaart maar daar kan ik niks. Ik zit zeg maar in de kaart die elke soldaat heeft. Hoe weet ik nou of ik Commander benBjk schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:49:
Je hebt een squad leader en een commander. De commander is zeg maar de gene die in zijn eentje boven alle squad leaders en commanders staat.
Zoiets
And it goes BRAAAAAPP!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.
Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).
Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)