[PC] Battlefield 2 - deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.678 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo ook maar even gedownload maar had het net zo goed kunnen laten. Het is precies wat ik er van verwacht had. Gameplay is nog steeds precies hetzelfde alleen het uiterlijk is flink opgeleukt. Beetje rondrennen en vlaggetjes veroveren, in Battlefield 1942 was het vet, in Vietnam was het nog leuk maar heb het er nu echt helemaal mee gehad. Gameplay is nu gewoon irriterend en saai... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:13:
Ik heb de demo ook maar even gedownload maar had het net zo goed kunnen laten. Het is precies wat ik er van verwacht had. Gameplay is nog steeds precies hetzelfde alleen het uiterlijk is flink opgeleukt. Beetje rondrennen en vlaggetjes veroveren, in Battlefield 1942 was het vet, in Vietnam was het nog leuk maar heb het er nu echt helemaal mee gehad. Gameplay is nu gewoon irriterend en saai... :r
De commander en squad features waren je nog niet opgevallen? Ik ben juist blij dat ze er niet teveel aan veranderd hebben 8)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De basis en dus de gameplay blijft nog steeds precies hetzelfde, en daar heb ik echt schoon genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DesertShooter schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:11:
Ja, hij doet het :*)

50 mhz terug geclockt :?
Heel vreemd, ik heb ook wat teruggeclocked, en draait nu op dit moment ook prima :S
Zou er een overclockprotection oid inzitten? Erg vaag iig, niet echt leuk :( Ben nog aan het testen of het de CPU of GPU is, iig kan ik nu prima gamen :)
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:17:
De basis en dus de gameplay blijft nog steeds precies hetzelfde, en daar heb ik echt schoon genoeg van.
Zeker niet, de gameplay is compleet veranderd, je kan je team echte opdrachten geven, die ze dit keer ook echt uitvoeren. Je moet veel meer met elkaar samenwerken dan in de andere Battlefield delen. Zeker heel anders dan de eerste. Daarnaast is het veel realistischer, en heb ik ook echt het idee dat ik er in mee doe, wat lang niet zo was bij de eerste BF delen.

[ Voor 43% gewijzigd door Phyxion op 12-06-2005 13:19 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:13:
Erm.. gameplay mag dan hetzelfde zijn maar er zijn wel een hele boel nieuwe elementen toegevoegd die naar mijn idee bf2 tot een toppertje maken en de gameplay wat ververst, dit gecombineert met mooie graphics + dat het niet zo sluggisch voelt als vietnam. Heerlijk spel dus imho.

Maar wat had je zelf verwacht dan dit keer? Mag je me dat wel eens vertellen :?

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

innocent schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:12:
[...]

Waarom gebruik je dan niet gewoon Catalist 5.6 ?
Omdat die het ook niet doet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je fijn GTA SA ofzo gaan spelen... Of lijkt dat ook teveel op Vice City? :>

Het is een vervolg, lijkt mij vrij logisch dat het op BF1942 lijkt :X

Kijk naar die graphics en de (vind ik) zeer fijne gameplay, dit is gewoon een topspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

wat dacht je dan, dat ze er ineens UT of Quake van zouden maken?

Het is gewoon een ijzersterke formule, helaas voor jou dan niet. In feite is het nog steeds het origineel met sterk opgepoetste GFX en een hedendaagse setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primemaximuz schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:18:
[...]

Erm.. gameplay mag dan hetzelfde zijn maar er zijn wel een hele boel nieuwe elementen toegevoegd die naar mijn idee bf2 tot een toppertje maken en de gameplay wat ververst, dit gecombineert met mooie graphics + dat het niet zo sluggisch voelt als vietnam. Heerlijk spel dus imho.

Maar wat had je zelf verwacht dan dit keer? Mag je me dat wel eens vertellen :?
Ik had verwacht dat ze de boel aardig anders zouden doen. Niet meer dat onzin vlaggetjes systeem maar meer iets van aanval/verdediging waar veel meer tacktiek bij komt kijken(en en weer rennen naar valggetjes noem ik geen tacktiek). Veel realistischer en spannender dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Afbeeldingslocatie: http://img264.echo.cx/img264/420/bf27um.th.jpg

Ik heb hem wel verkleint... Hoort 1600*1200 maar anders is die zo groot... Vind iemand dit nou echt mooi? Ik niet echt namelijk :S

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:22:
[...]

Ik had verwacht dat ze de boel aardig anders zouden doen. Niet meer dat onzin vlaggetjes systeem maar meer iets van aanval/verdediging waar veel meer tacktiek bij komt kijken(en en weer rennen naar valggetjes noem ik geen tacktiek). Veel realistischer en spannender dus.
Ik denk dat je dalijk met clanwars dat wel degelijk te zien krijgt. Dit is een demo waarin veel mensen maar een beetje aanmodderen en commander optie niet serieus gebruikt word.

Met de full uit kan je pas echt een oordeel vellen natuurlijk, it's just a demo man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:45
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:24:
[...]

Geen idee of het ook echt werkt maar ik kwam net dit tegen:

"Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.

...7 stappen....

It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!

I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.

Happy gaming all!, any questions IM me on AIM @ no but because or email me: devivo@gmail.com"

Succes ermee :z
_/-\o_ Jeuj, het werkt! :) Heel erg bedankt.

Tip, vooor de mensen die het ook gaan proberen, vergeet het vinkje 'Active' bij je shotcut niet aan te zetten. Anders gebeurt er nog niks. ;)

Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:22:
[...]

ok, dat ben ik dan wel met je eens. Misschien dat ze dat aandurfen voor BF3 of voor een uitbreiding.

Wat meer richting RTWC: ET. Dus dat je echt engineers enz nodig hebt om objectives op te blazen, medics, covert ops als spionnen en field ops voor minutie en artilerie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens iemand al opgevallen dat knifekills niet altijd lekker gaan? Laatst liep ik achter iemand aan en wilde 'm prikken maar ik kon prikken wat ik wilde er gebeurde niets. :|
Trouwens wel zout dat je knife zowiezo niet in het water werkt. Er zat iemand in het zwembad in het water, ik sprong op 'm en wilde 'm prikken maar me knife was dus weg. Hij klimt uit het water en schiet me vervolgens neer :+ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Albinoraptor schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:26:
[...]

Mensen moeten gewoon hun PC in orde hebben en goed spul kopen, dan is er nooit wat aan de hand. :P
Oh ja, het ligt natuurlijk aan alle mensen hier dat het niet werkt. Ik vind het maar een bagger demo, ik krijg een leeg blauw scherm zonder tekst en daarna een restart. Zelfs als ik DX9c NIET installeer krijg ik netjes een fout, en daarna weer een blauw scherm en een restart. Heb alle ATI drivers geprobeerd, verschillende DX9c redistributables. Ik heb NOOIT problemen met mijn pc, alle games werken uitstekend, nooit last gehad met welk spel dan ook, zelfs niet met GTA SA waar anderen toch wel vaak problemen mee hebben. Dus het ligt toch echt aan die rommel van EA. Ik was van plan dit spel te gaan kopen, maar dan gun ik het gta SA eigenlijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lag dus niet aan de te hoge clocks... Nou, ik weet het niet meer :) Dan maar iedere keer wat crashes, maar 5.3 is de beste hier voor BF2 iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Join here: 80.69.76.153 :*)

[ Voor 7% gewijzigd door DesertShooter op 12-06-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:25:
[afbeelding]

Ik heb hem wel verkleint... Hoort 1600*1200 maar anders is die zo groot... Vind iemand dit nou echt mooi? Ik niet echt namelijk :S
Ik ben het met je eens. Alles is prachtig mooi en gedetailleerd van dichtbij, maar in de verte is het een ramp. Je kan duidelijk merken dat de anisotropsiche filter niet word ondersteund door deze engine. Dit vind ik echt een gemiste kans. Het voelt een beetje pixelig aan. De gameplay zit wel in orde. Ik kijk weer vooral uit naar de verstedelijkte mappen, zoals het oude Stalinggrad. Ik denk dat je in die mappen ook minder last hebt van het vage beeld in de verte, omdat alles relatief dicht op elkaar gebeurt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat AF niet ondersteunt wordt is jammer inderdaad maar ik stoor me er niet echt aan ofzo. Maar nogmaals ik vind het er supergoed uitzien :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Xion schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:27:
[...]

_/-\o_ Jeuj, het werkt! :) Heel erg bedankt.

Tip, vooor de mensen die het ook gaan proberen, vergeet het vinkje 'Active' bij je shotcut niet aan te zetten. Anders gebeurt er nog niks. ;)
dus jij bent met een ti4/200/400/600 BF2 aan het spelen, of lukt het je nu om in het menu te komen?!! Zou je je 'way-to' eens willen uitleggen, kan ik paar vrienden van me heel gelukkig mee maken.. (maar heb me twijfels nl...)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:45
sain onez schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:48:
[...]

dus jij bent met een ti4/200/400/600 BF2 aan het spelen, of lukt het je nu om in het menu te komen?!! Zou je je 'way-to' eens willen uitleggen, kan ik paar vrienden van me heel gelukkig mee maken.. (maar heb me twijfels nl...)
Sorry, ik was inderdaad te voorbarig, ik kom het menu in en ik kan een spel starten, maar als ik op 'Join Game' klik klaptie er toch uit. :(

Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Ik heb een probleem, Als ik in de server select screen komt loopt het opeens niet meer, nouja het beeld gaat 1frame per 10sec ofzo, het is heel erg irritant om zo een server te vinden, iemand enig idee wat dit kan zijn ? (het spel zelf loopt wel helemaal toppie dus me pc kan het niet zijn) bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ok, sorry heren dat het zo lang duurde voordat het password er weer af was. Ik ben pas net wakker :X

Server draait dus weer @ 84.244.140.230 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

blix schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:56:
Ik heb een probleem, Als ik in de server select screen komt loopt het opeens niet meer, nouja het beeld gaat 1frame per 10sec ofzo, het is heel erg irritant om zo een server te vinden, iemand enig idee wat dit kan zijn ? (het spel zelf loopt wel helemaal toppie dus me pc kan het niet zijn) bvd.
Heb ik ook gehad, is bij mij na een minuutje ofzo wel weg. Heeft het met verversen van de serverlist te maken (en het overbelast zijn daarvan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

serverbrowser is inderdaad nogal traag. Speel eens met de verschillende selectie- en sorteringsmogelijkheden. Zoek bijvoorbeeld op .nl of .de krijg je aanzienlijk kleinere lijsten van en dan loopt het wel. Wees creatief ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2005 14:06 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Oki bedankt, echt jammer dat je nog niet serverlist met ASE kan checken want dit is te irritant :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:30
Raar zeg, eerst alles op medium, 10247x768 85herz, 4x AA, draait als een zonnetje. Ik dacht, even alles op zijn hoogst proberen..
Hmm.. wat laad die lang, begint die eindelijk, SCHOK, HAPER, DIA SHOW.... nja verschilt dus wel erg zeg die instellingen..

specs

amd xp 1800
512ddr
radeon 9800 PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

blix schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:56:
Heb ik ook een beetje last van inderdaad.. traag scrollen en zoeken. Maar gek genoeg wisselt het wel een beetje van keer tot keer. Maar verder loopt ie prima.. eindelijk mijn joystick weer ingesteld dus fijn met helo onder bruggen door en mijn teammakkers een beetje helpen. Ging na de uren BF/BFVC/DC weer lekker makkelijk. Kreeg ook een invite van een squad maar begreep het niet.. :D

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DenniZ schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:39:
Dat AF niet ondersteunt wordt is jammer inderdaad maar ik stoor me er niet echt aan ofzo. Maar nogmaals ik vind het er supergoed uitzien :)
AF wordt wel ondersteund (iig wel als je het forced in ATi CP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

FnF schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:08:
[...]

AF wordt wel ondersteund (iig wel als je het forced in ATi CP)
Gaan we dat meteen eens even uitproberen :)

King Louie's here I come })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Met welke cat doe je dit,Fnf?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Kan je btw dat 3-bullet burst uitzetten op die m16 van US? irriteer me er nogal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03 15:11
Ik heb een ti4200 en heb de 7 stappen gevolgd om het draaiend te krijgen maar als ik dan alles heb geladen en join game doe springt die weer naar het bureaublad.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik snap niet dat veel mensen proberen het met een GF4 draaiend te krijgen. Er was toch al tijden terug bekend dat deze kaart NIET ondersteund zouden worden? Waarom zou je dan toch nog proberen, je had beter een nieuwe kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:25
blix schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:14:
Kan je btw dat 3-bullet burst uitzetten op die m16 van US? irriteer me er nogal aan.
Als je 2x op de Key drukt waarmee je de M-16 (of elk ander automatisch geweer) krijgt, ( 3 ) dan verander je de Fire Rate.

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 12-06-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03 15:11
greatgonzo schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:22:
Ik snap niet dat veel mensen proberen het met een GF4 draaiend te krijgen. Er was toch al tijden terug bekend dat deze kaart NIET ondersteund zouden worden? Waarom zou je dan toch nog proberen, je had beter een nieuwe kunnen kopen
Omdat het bij sommigen mensen is gelukt om hem op een GF4 te draaien.
Het zou fijn zijn als ik nog even kon door sparen voor een betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Het is wel draaiende te krijgen met een GF4 behalve de GF4 MX serie naar mijn weten.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Yonix schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:22:
[...]

Als je 2x op de Key drukt waarmee je de M-16 (of elk ander automatisch geweer) krijgt, ( 3 ) dan verander je de Fire Rate.
Inderdaad, eerste wat ik doe zodra ik mijn geliefde AK47 in handen krijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

CaptainCharisma schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:26:
Het is wel draaiende te krijgen met een GF4 behalve de GF4 MX serie naar mijn weten.
zulke domme replies zorgen ervoor dat deze loze posts nog wel even aanhouden...
zorg eerst dat het je lukt, en kom dan stoer doen, want het is nog niemand gelukt.... |:(

Iemand die met ati (terwijl fastwrites disabled zijn) CTD's (Crash To Desktop) krijgt!?
Al verschillende malen op King Louie's server ziten pwnden ;) maar crash er dus telkens uit.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Net weer lekker gespeeld, man wat een geweldig spel!

Ik had weer het geluk dat ik op een server zat waar goed samengewerkt werd en een goede commander was.
Lekker met 8 man een basis terug nemen (helft was medics :P).

Zelf vind ik medic ook het fijnst om mee te spelen, fijn wapen en lekker punten scoren

Speelde gister zonder 4x AA en nu met, dat is echt een groot verschil!

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Modbreak:Geen tech hier!

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 12-06-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Alle, maakt nix uit, zolang je AF forced in CP werkt het ingame zeker wel. Je kan het verschil duidelijk zien (Zo'n beetje dag-nacht verschil :) )
sain onez schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:36:
[...]

zulke domme replies zorgen ervoor dat deze loze posts nog wel even aanhouden...
zorg eerst dat het je lukt, en kom dan stoer doen, want het is nog niemand gelukt.... |:(

Iemand die met ati (terwijl fastwrites disabled zijn) CTD's (Crash To Desktop) krijgt!?
Al verschillende malen op King Louie's server ziten pwnden ;) maar crash er dus telkens uit.. :?
Geen CTDs, maar wel dat de pc vastslaat. Kan idd nog wel eens aan fastwrites liggen, ga ik nog eens proberen. Iig heeft die alweer een tijdje gedraaid hier zonder problemen, maar direct zal het wel weer gebeuren :(

[ Voor 56% gewijzigd door Phyxion op 12-06-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known
  • Laatst online: 20-07 00:04

not-known

[BI] Crewmember

Ergens van de MS site moet je directx_9c_Apr05sdk_redist.exe zien te downen. De URL heb ik helaas niet meer, maar dat was hier de oplossing.

[ Voor 53% gewijzigd door Crash op 12-06-2005 15:20 ]

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Weet iemand of je daadwerkelijk Windows XP nodig hebt ? Ik heb hier nu Win2k SP4 geinstalleerd staan, maar ik ga echt niet voor dit spel XP erop zetten :) Anders jammer :/

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaWaN schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:51:
Weet iemand of je daadwerkelijk Windows XP nodig hebt ? Ik heb hier nu Win2k SP4 geinstalleerd staan, maar ik ga echt niet voor dit spel XP erop zetten :) Anders jammer :/
Zoals je had kunnen lezen, is het al geprobeerd, en werkt het prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaWaN schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:51:
Anders probeer je het?

Ik zal in de loop van de week eens kijken naar nieuwe dingen zoals een faq voor in de startpost, momenteel bezig met gta:sa ;)

Verder heb ik nog nergens kunnen lezen dat er een werkende GF4 fix is. Enige oplossing tot nu toe is dat je in het menu kunt komen maar ingame niet.

Btw als je bf2.exe opstart met +help krijg je alle commandos te zien die je kunt gebruiken :) (die +help moet je wel weer verwijderen als je bf2 wilt opstarten).

//edit: als je veel problemen hebt zoals regelmatig een crash to desktop (CTD) dan kan het zinvol zijn het in een venster te spelen (+fullscreen 0) dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een messagebox met de foutmelding wat misschien meer helpt naar een oplossing toe.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 15:34

aex351

I am the one

Bf2 demo start bij mij geeneens op. Iemand een Idee?
Videokaart ATI9700tx

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
not-known schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:50:
[...]

Ergens van de MS site moet je directx_9c_Apr05sdk_redist.exe zien te downen. De URL heb ik helaas niet meer, maar dat was hier de oplossing.
heb ik gedaan, en dan krijg ik een waarschuwing dat iets niet gekopieerd kan worden :?

ik wacht nog wel effe op de voledige versie....klote-demo's altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog steeds niet hoe ik wat kan zeggen door mn headset, ik druk me lam op 'B' en er gebeurt niks.
Ook bij de radiodinges 'Q' doetet wel, maar V en T (volgens de control options) zijn dat secundaire radio's ofzo, maar daar gebeurt ook niks.

En hoe wordt je commander??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

aex351 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:56:
Bf2 demo start bij mij geeneens op. Iemand een Idee?
Videokaart ATI9700tx
Genoeg ideeen, maar misschien wel handig om "iets" meer info te geven over systeem, drivers etc...
Heb zelf een 9600xt met Catalyst 5.1 drivers en draait als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

God, ik heb nog nooit een BF spel gespeeld :( Ik ben Joint Ops verslaafd geweest, die demo heel wat uurtjes gedraait :D

Alleen nu kom ik er toch echt niet uit :/ Is er geen training missie ofzo :P

By the way me = GoT_Proller, spelen we allemaal op een vaste server of doet iedereen maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Waar kom je niet uit dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Moeilijk zeg om iemand te killen als je in een straaljager zit, dat ding gaat veel te snel man... :P
Die vliegtuigen bij BF1942 gingen wat minder hard had ik het idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een redelijk oude machine nog, met inderdaad een Geforce 4 erin..... :-(
Wat ik eigenlijk wil weten, is of het inderdaad nog wel speelbaar is als ik enkel
de videokaart upgrade (als ik meer moet upgraden dan -> nieuwe machine)

CPU: 1.9 ghz (intel pentium 4)
RAM: 512 mb RDRAM
VIDEO: nu dus GEFORCE 4 ti4200 --> gaat worden Geforce 6600 256 MB (AGP)

Dus..mensen met vergelijkbare specs....
Loopt dit een beetje? ik hoef geen super resoluties, gewoon 800x600 op medium/low detail.
Kan dat, zonder horten en stoten in de framerate??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:10:
Heb hier een redelijk oude machine nog, met inderdaad een Geforce 4 erin..... :-(
Wat ik eigenlijk wil weten, is of het inderdaad nog wel speelbaar is als ik enkel

Loopt dit een beetje? ik hoef geen super resoluties, gewoon 800x600 op medium/low detail.
Ik speel hier op:
AthlonXP1700+@1800mhz
1024ram@360mhz
Radeon9500@9700 (softmod)

Het spel is prima te spelen op 1024x768, met vrijwel alle settings op medium. Het lijkt me dat na de videokaart update (en neem direct wat ram mee) je het spel goed genoeg moet kunnen draaien om er van te kunnen genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ik zou het sowieso zonde vinden een GF 6600 te kopen.. Koop dan een 6600GT of koop dan sowieso een nieuwe machine...

Kan je het niet spelen met een GF4 Ti4200 dan? Je kon het toch alleen niet spelen met een GF4 MX?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:10:

Ik heb ook alleen mn videokaart geupgrade.

amd xp 1800+
512ddr
Geforce4mx ---> radeon 9800 PRO

draait erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
is er een mogelijkheid om de sp op te starten zonder in te loggen?? want ik heb niet altijd internet op mn pc (tentames komen dr aan :()

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:54
ik speel op
amd xp 2500+
512 mb DDR
ati 9600

alles staat op low maar ziet er nog wel redelijk uit, niet lelijk. En alles loopt gewoon lekker soepel. Wanneer is de release date van dit spel ?

-nvm dus

[ Voor 3% gewijzigd door Taenadar op 12-06-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Net de eerste ronde gespeeld. Wat mij opvalt is dat ik het grafisch niet zo heel mooi vind allemaal. Natuurlijk kan ik het niet op high spelen maar het lijkt wel of er over alles een "zweem" zit terwijl ik AA uit heb staan. Verder vind ik het "spotted" systeem niet echt fantastisch lekker werken. Hier en daar kom je ook nog behoorlijk wat schoonheidsfoutjes tegen bv bij de "killed" animaties. Het speelt op zich wel lekker weg maar ik ben het "battlefield' gevoel een beetje kwijt tot nu toe. Ik laat later (als ik wat meer heb gespeeld) wel even horen wat ik er nog meer van vind :)

Zijn er ook nog tips om de performance te verhogen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of kan ik geen enkel luchtvoertuig vinden? Geen helicopter en geen straaljagers. Waar op de map (er is toch maar 1 map) kun je die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04:07
Die kom je, in de demo athans, alleen tegen in multiplayermaps.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z-Dragon schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:24:
Die kom je, in de demo athans, alleen tegen in multiplayermaps.
En als ik in de demo een onlne account aan probeer te maken, dan blijft ie steken op het scherm: 'creating account'. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:23:
Ligt het aan mij of kan ik geen enkel luchtvoertuig vinden? Geen helicopter en geen straaljagers. Waar op de map (er is toch maar 1 map) kun je die vinden?
of je moet effe een local server starten :D met 32 players ;) dan spawn je op et vliegdek schip ;)

Note: Shift is voor de afterburner :P :P

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:16:
[...]

amd xp 1800+
512ddr

draait erg goed!
Thanx, dat wilde ik even weten.
Wat betreft de GF6600, er zit nogal een prijsverschil tussen de 6600 en de 6600GT.
Ik moet namelijk AGP
Kom op pricewatch de volgende tegen:
> Club3D GeForce 6600 256MB (AGP, DVI), CGN-666TVD = 130 euries
En de goedkoopste AGP versie van de 6600 GT (de goedkoopste als het goed is volgens pricewatch)
> Club3D GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, DVI), CGN-G668TVD = € 176
De "plain vanilla" 6600 versie heeft dus ook nog eens 128MB meer geheugen.
correct me if me is wrong

De 9800PRO is ook niet verkeerd...

Ati 9800 PRO of GF 6600 ? (ik ben niet zo'n kenner....)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Ik had dat probleem ook dat die vast stond op creating account.
Maar ik had toen het spelopnieuw opgestart, en blijkbaar was mijn account toen al aangemaakt en kon ik direct inloggen. Ik denk da die bijmij was gecrasht omdat ik die norton firewall vervelend deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:21:
Net de eerste ronde gespeeld. Wat mij opvalt is dat ik het grafisch niet zo heel mooi vind allemaal. Natuurlijk kan ik het niet op high spelen maar het lijkt wel of er over alles een "zweem" zit terwijl ik AA uit heb staan. Verder vind ik het "spotted" systeem niet echt fantastisch lekker werken. Hier en daar kom je ook nog behoorlijk wat schoonheidsfoutjes tegen bv bij de "killed" animaties. Het speelt op zich wel lekker weg maar ik ben het "battlefield' gevoel een beetje kwijt tot nu toe. Ik laat later (als ik wat meer heb gespeeld) wel even horen wat ik er nog meer van vind :)

Zijn er ook nog tips om de performance te verhogen?
Geen battlefield gevoel? Ik voel me in dit spel juist weer helemaal in m'n element! Heerlijke arcade actie met toch net dat beetje extra. Het is in het begin even wennen aan alle nieuwe opties, maar na een tijdje gaat het vanzelf. Performanceproblemen heb ik niet echt last van, maar heb dan ook speciaal voor BF2 de nodige upgrades aan m'n PC gedaan :)

Ik word alleen wel ziek van die lag op m'n server, dus ik ga volgende week eerst eens voor wat meer RAM of gewoon een nieuwe server zorgen. Zo'n vet spel en dan telkens Connection Problems is niet cool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:40:
[...]

Thanx, dat wilde ik even weten.
Wat betreft de GF6600, er zit nogal een prijsverschil tussen de 6600 en de 6600GT.
Ik moet namelijk AGP
Kom op pricewatch de volgende tegen:
> Club3D GeForce 6600 256MB (AGP, DVI), CGN-666TVD = 130 euries
En de goedkoopste AGP versie van de 6600 GT (de goedkoopste als het goed is volgens pricewatch)
> Club3D GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, DVI), CGN-G668TVD = € 176
De "plain vanilla" 6600 versie heeft dus ook nog eens 128MB meer geheugen.
correct me if me is wrong

De 9800PRO is ook niet verkeerd...

Ati 9800 PRO of GF 6600 ? (ik ben niet zo'n kenner....)
Ga naar tomshardware.com en bekijk wat VGA charts. Voor zover ik weet maken de 6600gt en de 9800pro elkaar niet zo heel veel. Anyway, je hebt wel voor een kleine 100 euro al een 9800pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:00:
Ik weet nog steeds niet hoe ik wat kan zeggen door mn headset, ik druk me lam op 'B' en er gebeurt niks.
Ook bij de radiodinges 'Q' doetet wel, maar V en T (volgens de control options) zijn dat secundaire radio's ofzo, maar daar gebeurt ook niks.

En hoe wordt je commander??
Heb je wel een squad gejoined? En zit je op een server waar VoIP is geactiveerd?

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

blackraid3r schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:20:
ik speel op
amd xp 2500+
512 mb DDR
ati 9600

alles staat op low maar ziet er nog wel redelijk uit, niet lelijk. En alles loopt gewoon lekker soepel. Wanneer is de release date van dit spel ?

-nvm dus
Heh, die staat ergens als je het opstart, nog nooit opgemerkt? (het is trouwens de 22e in amerika en de 24e in europa)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Wie weet hoe je de begin "filmpjes" moet overslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DesertShooter schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:00:
Wie weet hoe je de begin "filmpjes" moet overslaan?
Mapje <drive>:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\Movies leegmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

jagermeister schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Mapje <drive>:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\Movies leegmaken
Niet alle filmpjes, want anders ben je ook je menu film kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Behalve drie movies, anders is je menu zo kaal: menu, menu_loggedin en noise...

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Het ziet er supervet uit vind ik. Je moet er imo ook wel rekening mee houden, dat die op een map met 64 spelers superveel details op het scherm moet toveren, en hij wel een beetje speelbaar moet blijven.

Maar zo

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/gui/bf2_logo.jpg

mooi ziet het er inderdaad niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

80.57.99.6
Ik heb ook tijdelijk een simpele 20 player server opgezet, eigenlijk alleen voor nederlanders en wat serieus teamwork ofzo. En om de performance te testen kwa Upload enz :) Dus als je niks te doen hebt :>
Nu met password vanwege de traffic :>
pass: tweakers

[ Voor 12% gewijzigd door BioHazard op 12-06-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
imho is het nieuwe radio systeem een stuk beter eigenlijk.
vroeger moest je uit een lange lijst kiezen wat je ook alweer gezien had, en dan ag je team nog alleen jouw positie, en niet die van het target.
nu weet je team met 1 druk op de knop wat je ziet, waar het is en 5 sec. lang waar het heen gaat.

Btw. voor degene die de commander opties niet snappen een kleine intro (ik heb een uur of 12 commander XP achter de rug)

Je kunt commander worden door aan het begin van het spel op caps-lock te duwen, en kies dan bij commander op "apply"
Als niemand anders applied dan wordt jij commander. anders degene met de hoogste rank.
als iemand anders commander is dan is er een muteny (ofzo) optie.
klik daarop en je squad kan voten om jouw commander te maken.

Als je commander bent heb je 2 taken.
1) orders geven aan je squads. dit doe je door een squad te selecten en met de RMB op de map te klikken. dies dan een command (goto, attack, defend ect)
2) de commanders utility's gebruiken
je hebt de beschikking over het volgende
Scan: laat de commander zien waar nmy units zijn op de map
Artillery: je artillery vuurt een salvo af op de gekozen plek (kills krijg jij op je score, TK's ook)
UAV: unmanned spyplane laat je hele team iets van 30 sec's zien waar de nmy is in een klein gebied.
Supply drop. dropt een crate waar je heals, repairs en ammo kunt halen.

Je untility's kunnen ook vernietigd worden.
deze heb ik tot nu toe gevonden.
USMC:
artillery: einde van een landtong ten Z-O van de meest westelijke basis.

MEC:
artillery: naast de landingsbaan van het vliegveld.
scan: aan de andere kant van weg waar de helipad (ziet er uit als een radarstation)
UAV: andere kant van de landingsbaan TOV de art.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Vreselijk hoe sommige mensen koppig blijven volhouden dat je NIET in een squad moet gaan zitten. Dat moet je dus WEL :/
IIGL heerlijk om op het vliegdekschip met C4 de radar te slopen.
Weet iemand hoe je die grote gun bij de achterkant van dat schip kan besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Probleem:

Ik heb gister een account gemaakt, maar over de naam was ik niet echt tevreden (maar ik was in de veronderstelling dat je binnen dat account verschillende namen kon hebben, dus dat de naam van het hoofdaccount niet echt uitmaakte)... Nou wilde ik toch maar m'n gewone nick doen, maar dan met clan prefix (Chimera is al bezet :/), maar dat wilde die niet doen... Dus ik naar www.gamespyid.com gegaan en een nieuwe gemaakt... Toen zij die bij het inloggen op de site dat ik meerdere accounts op een e-mail adres had hangen, dat klopt (degene die BF2 gemaakt heeft, en degene die ik op de site gemaakt heb). Ik kon op de site een verwijderen, dus degene die BF2 gemaakt heeft heb ik verwijderd. Nu dacht ik de goede in BF2 wel te kunnen retrieven, maar dat doet ie dus niet :(

Het is een erg onduidelijk verhaal geworden maar ik heb inmiddels zoveel geprobeerd, ik weet het zelf ook niet precies meer... Feit is dat ik nu geen account kan maken met dat e-mailadres (die van de clan is, dus daar moet ie eigenlijk wel aan hangen, anders is het niet leuk :P).

Maar als BF2 direct in de database kijkt die GameSpyID ook inleest zou dit toch helemaal niet mogen kunnen?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:15:
Vreselijk hoe sommige mensen koppig blijven volhouden dat je NIET in een squad moet gaan zitten. Dat moet je dus WEL :/
Gewoon naar de gun gaan en dan op E klikken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
gun aan de achterkant. er naast gaan staan en de use key (E)....

chimera. vul een nep emailadres in en maak een nieuwe account,
en als je dezelfde accountname wilt als je gamespy ID dan moet je ook hetzelfde pasword gebruiken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Gewoon er bij gaan staan en dan op e drukken toch?
Dat werkt hier wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
Ik speel battlefield op mijn laptop vrij brak, alles op low @ 1280 x 800 gaat perfect. echter zet ik de settings hoger krijg ik enorme frame drops.

AMD Turion 64 1.8ghz
512MB
ATi X700 128mb

nu vraag ik me af, stel ik update het geheugen naar 1024MB zou ik de settings dan wel op high kunnen spelen ? Ik zie desktops voorbij kopen met mindere specs maar 1024MB en deze spelen het spel wel goed.

Echter is Battlefield 2 het eerste spel waar ik problemen hem, CS source, gta san andreas speel ik alles op max flawless :)

Dus 512 MB de reden van de slechte prestaties in battlefield 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
RocketKoen schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:19:
[...]

gun aan de achterkant. er naast gaan staan en de use key (E)....

chimera. vul een nep emailadres in en maak een nieuwe account,
en als je dezelfde accountname wilt als je gamespy ID dan moet je ook hetzelfde pasword gebruiken
Als ik nu de name die ik wil invoer, en een ander e-mail adres + het paswoord van m'n account op gamespy ID doe geeft BF2 een error: uniquenick is invalid, terwijl het gewoon m'n nick is met blokhaken ervoor is, zoals bijna alle clans dat hebben, en ik al veel mensen in BF2 heb gezien die dat ook hebben... Nog meer suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SCIxX schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:16:
[...]

amd xp 1800+
512ddr

draait erg goed!
Wat is "erg goed"? Want hier met een PIV 2.4 , 1GB en een 9800 Pro draait ie helemaal niet zo lekker. Of draai jij op 800x600 oid?

Kun je trouwens dat lame "nvidia" filmpje niet weghalen oid?

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 12-06-2005 16:30 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
BlowFish schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:23:
Ik speel battlefield op mijn laptop vrij brak, alles op low @ 1280 x 800 gaat perfect. echter zet ik de settings hoger krijg ik enorme frame drops.

AMD Turion 64 1.8ghz
512MB
ATi X700 128mb

nu vraag ik me af, stel ik update het geheugen naar 1024MB zou ik de settings dan wel op high kunnen spelen ? Ik zie desktops voorbij kopen met mindere specs maar 1024MB en deze spelen het spel wel goed.

Echter is Battlefield 2 het eerste spel waar ik problemen hem, CS source, gta san andreas speel ik alles op max flawless :)

Dus 512 MB de reden van de slechte prestaties in battlefield 2?
Dat zou ik ook wel willen weten, aangezien ik een Amd athlon 64 3200 heb met 512 mb geheugen en een overgelockte, unlockt 6800Le.
meuktracker: Battlefield 2 demo daar staat een lijstje met hardware vs settings. Daaruit blijkt dat 512 mb goed is voor low-medium settings. Ik haal er trouwens woensdag 512 mb bij :) ( als ik het op ddr 400 aan de praat krijg) :X

Echt hoger als 1024x768 met alles op medium kan ik niet. High zou wel moeten lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Leest hier niemand die waarschuwing, boven je reply?

Voor hardware vragen moet je naar een ander forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is bij elk spel genre zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Bor de Wollef schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:29:
[...]

jagermeister schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Chimera schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:06:
Behalve drie movies, anders is je menu zo kaal: menu, menu_loggedin en noise...
Zo dus :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Chimera op 12-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kixor schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Ga naar tomshardware.com en bekijk wat VGA charts. Voor zover ik weet maken de 6600gt en de 9800pro elkaar niet zo heel veel. Anyway, je hebt wel voor een kleine 100 euro al een 9800pro.
Dan ga ik toch voor de Radeon 9800 Pro.
Want ik denk dat meer geld zonde is voor mijn toch al oude systeem.
Teveel power voor voor het mobo en CPU.
(willamette core P4, op Intel 810 met **die geweldige _NOT_** RAMBUS 512mb)

EDIT: ow ehm, ik zie net dat ik hiet dit soort vragen niet mag posten. sowwy!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Na nog meer uurtjes spelen blijf ik het een cool spelletje vinden, alleen jammer van het ongelovelijke bagger hoofdmenu. Met name dat multiplayer scherm hangt constant , is traag en het sorteren werkt ook maar half. Ik vind het zoooo jammer dat weer voor het bagger gamespy ding is gegaan ipv een beter werkend systeem te maken. Net ook weer: ik drukte perongeluk op esc [ipv enter] kom ik in het hoofdmenu/serverlist ding, hangt het hele spel omdat de gamespy lijst weer eens down is. Spel deed helemaal niks meer, moest het spel ctrl-alt-dellen :/

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vliegtuigen vliegen na enige oefening best lekker.
Ik haal mn meeste kills met alleen maar vliegen, opruimen op de grond laat ik aan anderen over.
En als ik persé op de grond ga is het als special ops, de andere wapen zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Na een tijdje spelen begin ik het eindelijk door te krijgen.

Ik geef mezelf steeds de opdracht als SF richting de nmy base te gaan en de UAV op te blazen, daar kan je nog leuke dingen op verzinnen.

Maar er is nog een hoop te leren, dat merk ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hmm.. Een error die ik nog niet eerder langs heb zien komen (8>

http://benjamin.reyntjes.com/screenshots/bf2_error1.PNG

Mijn spec's:

http://www.tweakers.net/gallery/sys/4139

Ik heb de BF2 settings op medium, reso: 1280x1024, AA op 2x. Is dit een teken van geheugen te weinig? Ook start m'n computer soms tijdens BF2 opnieuw op :'( Ik gebruik cat 5.6 drivers.

[ Voor 8% gewijzigd door Reb87 op 12-06-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:20

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik heb een vraagje over de server manager. Hoe kun je een bericht (die gele tekst uit BF1942) vanuit de server manger sturen of via een command in het spel. Ik heb je readme file gelzen maar daar kon ik niets uit halen, of is het gewoon niet mogelijk? Ik heb bij BF1942 altijd BFSM gedraait, dus ik weet ook niet of de standaart server manager het wel kon.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Bor de Wollef schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:29:
[...]

Wat is "erg goed"? Want hier met een PIV 2.4 , 1GB en een 9800 Pro draait ie helemaal niet zo lekker. Of draai jij op 800x600 oid?

Medium settings
Vieuw range op zijn hoogst
AAx2
1024x768 85hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Lezen jullie niet of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hij slaat bij mij heel vaak vast zodra hij naar servers begint te zoeken, muziek gaan wel fijn door en teamspeak ook, maar hij reageert nergens meer op, ook geen ctrl alt del oid.
Iemand nen idee hoe dit komt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

BioHazard schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:12:
80.57.99.6
Ik heb ook tijdelijk een simpele 20 player server opgezet, eigenlijk alleen voor nederlanders en wat serieus teamwork ofzo. En om de performance te testen kwa Upload enz :) Dus als je niks te doen hebt :>
Nu met password vanwege de traffic :>
pass: tweakers
Leuk man :) ... misschien wel een goed idee om mensen binnen te krijgen die van een potje teamplay houden! Op de meeste publics is dit ver te zoeken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:27:
hmm hij slaat bij mij heel vaak vast zodra hij naar servers begint te zoeken, muziek gaan wel fijn door en teamspeak ook, maar hij reageert nergens meer op, ook geen ctrl alt del oid.
Iemand nen idee hoe dit komt? :?
Omdat hij de serverlijst dan waarschijnlijk niet kan ophalen. Maar dit forum onderdeel gaat over de discussie over het spelen. Voor problemen en vragen is een apart gedeelte op dit forum en daar horen deze vragen ook thuis.

Dit word nota bene aangegeven bij het posten in dit topic: [rml]Terr in "[ PC] Battlefield 2 - deel III"[/rml]

Eve char: Warock <TEST>

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)