[PC] Battlefield 2 - deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.676 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Ik zie dat er ook 64-bit dedicated servers zijn. Ik draai WinXP64, maar als ik dedicated host verschijnt niet dat 64-bit logo'tje in het in-game serverlijstje. Iemand misschien ervaringen met 64-bit BF2 hosting?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

RAZORDUDE schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:53:
Heb ineens last van een ernstige grafische bug.
Het is precies het zelfde probleem als bij BF1942.
Maar ik heb nu een heel ander systeem.
Ik heb geprobeerd er screenshots van te maken maar op die screenshots is de bug niet te zien.

Ik zal het even omschrijven:

Als je beweegt zie je objecten, vlakken terrein etc. flikkeren, en ontzichtbaar worden.
Ik kon dus ook op een bepaald moment door gebouwen heen kijken en door het vliegdekschip bijvoorbeeld.
Je word er wel behoorlijk gek van dat is zeker!

Ik heb niets aan mn configuratie veranderd als het goed is, en had het probeem in het begin niet, dat was met BF1942 ook zo.
Ik heb vanmiddag heerlijk Bf2 gespeeld. Maar toen ik daarna ging spelen kreeg ik last van precies die dingen die jij beschrijft. Ik heb de video instellingen van Bf2 een heel klein beetje veranderd en nu is het wel goed.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

RAZORDUDE schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:53:
Heb ineens last van een ernstige grafische bug.
Het is precies het zelfde probleem als bij BF1942.
Maar ik heb nu een heel ander systeem.
Ik heb geprobeerd er screenshots van te maken maar op die screenshots is de bug niet te zien.

Ik zal het even omschrijven:

Als je beweegt zie je objecten, vlakken terrein etc. flikkeren, en ontzichtbaar worden.
Ik kon dus ook op een bepaald moment door gebouwen heen kijken en door het vliegdekschip bijvoorbeeld.
Je word er wel behoorlijk gek van dat is zeker!

Ik heb niets aan mn configuratie veranderd als het goed is, en had het probeem in het begin niet, dat was met BF1942 ook zo.
ATi kaart? Gebruik je wel de 5.1 cats?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:51
Ik was vergeten hoe leuk BF was. Zeker nu met deze nieuwe grafics alleen. Het vliegen vind ik nog steeds best lastig maar moet ik maar even oefenen denk ik. Misschien ga ik dit spelletje wel aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xion schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:38:
[...]

Hier ben ik ook wel beniewd naar. Ik heb namelijk ook een GF4 en baal er dus van dat ik em niet kan spelen. :(

@RocketKoen: In het bestand VideoDefault.con (\mods\bf2\Settings\) kwam ik de setting 'renderer.allowAllRefreshRates 0' tegen. Misschien moet je die even op 1 zetten. Dit was namelijk ook bij BF1942 zo.
Geen idee of het ook echt werkt maar ik kwam net dit tegen:

"Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.

1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)

2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar

3) Extract to a folder on desktop

4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right

5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)

6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt

7) Click Apply, and then click RUN on the top.

It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!

I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.

Happy gaming all!, any questions IM me on AIM @ no but because or email me: devivo@gmail.com"

Succes ermee :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:04:
[...]
Ik heb vanmiddag heerlijk Bf2 gespeeld. Maar toen ik daarna ging spelen kreeg ik last van precies die dingen die jij beschrijft. Ik heb de video instellingen van Bf2 een heel klein beetje veranderd en nu is het wel goed.
bij mij werd het verholpen door een keer alt+tab te doen hehe. Hoefde niet eens het spel opnieuw op te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
commander mode

wanneer je commander bent zie je (net als dat je lid bent van een squad) al je squadmembers groen op de map.

dmv het commander menu (t on default) kan je orders aan je squad geven.
zo kun je ergens richten (gewoon aimen op een plek) en dan dmv dat menu op 'attack here' klikken
dan komt er een smoke grenade en kunnen al je teammates een dikke lijn zien op hun kaartje
de lijn gaat vanaf het punt dat jij geselecteerd heb naar zichzelf toe.
zo lopen ze dus altijd goed.

je kan ook op de map een punt selecteren, en zo mensen er naar toe sturen.

verder heb je allemaal soorten smoke, elk een andere kleur, zo is defenden bijv. paars.

soms (weet de voorwaarden niet precies, volgens mij is het een timer) kun je een UAV op de map laten verschijnen (via datzelfde menu) deze zorgt dat er rode stipjes op de minimap komen waar er vijanderen zijn.

ook kan je suplies droppen, of artillery aanroepen.
dit kan het andere team weer saboteren, door (in de anders spawn camp) de kanonnen te mollen.
(deze kunnen dan weer gerepaired worden door een engineer)

wat erg tof is, is wanneer je met een heel squad (vooral op de voet) naar een vlag rent.
dmv backup geven en repairen/reviven/healen van elkaar kan een squad eigenlijk goed in leven blijven.

wij hebben wel eens gehad dat we een heuvel over kwamen met 4/5 man ofzo, en toen zo'n zelfde groep zagen lopen. Zo voor ons langs, op een afstand van 100-200 meter ofzo.

het is dan echt super om te zien dat je hele squad gaat liggen, half in het gras, om vervolgens de vijand onder vuur te nemen.

deze, op hun beurt zochten ook snel cover, en toen was er dus een vuurgevecht.

het is dan echt super om te zien dat hun medics hun leven wagen, om buiten de cover een teammate te reviven enzo.

ik zal eens wat screenshots maken als ik weer in zulke situaties kom :)

[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 12-06-2005 00:26 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

King_louie, ligt je server er uit of ligt het aan mij :/

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 12-06-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
fsfikke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:34:
ik krijg een: this server is password protected - melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:24:

[...]

I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.

Happy gaming all!, any questions IM me on AIM @ no but because or email me: devivo@gmail.com"

Ik kwam wel het spel in, maar hij crasht alsnog zodra je join game doet. Ik heb nog even met de verschillende instellingen zitten spelen, maar ik krijg het niet werkend. Iemand anders die, nadat bovenstaande niet gelukt was het spel alsnog aan de praat heeft gekregen?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Jep. een dikke pluspunt voor de gameplay.. De vehicles zijn wel wat simpeler geworden, maar doordat je squads kan joinen kun je super samen werken, iets wat bij bf1942 (dc) erg ontbrak :) .

Vette game, ofzekers da'k deze game ga kopen :) loopt trouwens aardig - tot goed op een xp2200 / 1gb (333ddr), 9800pro systeempje. Echter wanneer het te druk wordt gaat m'n graphics laggen, net zoals in bf1942.. Ik vraag me nou echt af of het nou aan m'n videokaart ligt, of aan m'n cpu. of aan de bandbreedte (die ik genoeg heb). hmmm.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

phYzar schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:46:
[...]

Lijkt me duidelijk dan he :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Erikie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:55:
Jep. een dikke pluspunt voor de gameplay.. De vehicles zijn wel wat simpeler geworden, maar doordat je squads kan joinen kun je super samen werken, iets wat bij bf1942 (dc) erg ontbrak :) .

Vette game, ofzekers da'k deze game ga kopen :) loopt trouwens aardig - tot goed op een xp2200 / 1gb (333ddr), 9800pro systeempje. Echter wanneer het te druk wordt gaat m'n graphics laggen, net zoals in bf1942.. Ik vraag me nou echt af of het nou aan m'n videokaart ligt, of aan m'n cpu. of aan de bandbreedte (die ik genoeg heb). hmmm.
Ik denk je CPU :) Maat van me speelt met een vergelijkbaar systeem alleen een 2,8 Ghz P4 en die heeft nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat echt lekker hier. Server zit al hele dag stampvol. Morgenochtend gaan we proberen om die 64-bit Linux versie aan de praat te krijgen. Als die online is zal ik IP wel ff posten. Maar ik heb nog een vraag. Als ik in een auto zit of vliegtuig dan heb ik een lelijk zwart vlak onder me. Iemand enige idee hoe ik dat weg kan krijgen. Het lijkt erop alsof een vierkant schaduw mij volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Hij staat bij mij nog steeds niet in het lijstje... :/
Misschien zet ie er een pass op zodat er alleen GoT-ers op kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

[...]

Ja jammer, wilde er net nog even op spelen :P
Misschien heeft ie effe te weinig traffic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:58:
Gaat echt lekker hier. Server zit al hele dag stampvol. Morgenochtend gaan we proberen om die 64-bit Linux versie aan de praat te krijgen. Als die online is zal ik IP wel ff posten. Maar ik heb nog een vraag. Als ik in een auto zit of vliegtuig dan heb ik een lelijk zwart vlak onder me. Iemand enige idee hoe ik dat weg kan krijgen. Het lijkt erop alsof een vierkant schaduw mij volgt.
Da heb ik ook. :S
Nvidia kaartje met laatste XP WHQL drivers

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vergeten te vermelden. Ik heb eeen NVIDIA Geforce FX 5900 XT en vandaag de laatste drivers van de website van NVIDIA gedwonload en geinstalleerd. Windows XP SP2 en Athlon XP 2600+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

DenniZ schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:05:
[...]

Ik gebruik de Omega 2.6.25 drivers ,die zijn gebaseerd op Cat 5.3.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
fsfikke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:34:
Nope, hij draait nog. Maar ben even met de clan aan't spelen. Gooi 'm morgen weer open. :)
DaMorpheus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:01:
[...]

Ja jammer, wilde er net nog even op spelen :P
Misschien heeft ie effe te weinig traffic :>
Traffic genoeg hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

King_Louie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:14:
[...]

Nope, hij draait nog. Maar ben even met de clan aan't spelen. Gooi 'm morgen weer open. :)

[...]

Traffic genoeg hoor ;)
Dat gaat iemand geld kosten :P
En dan bedoel ik niet K_L 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

King_Louie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:14:
[...]

aaaah jammer :/ .. spel draaide net hierzo!

en ik maar zoeken :D

Meer GoT servers? :)

[ Voor 67% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-06-2005 01:23 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat ik wel irritant vind is dat elke keer als ik een server join m'n microfoon gemute wordt. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:21:
[...]

Dat gaat iemand geld kosten :P
En dan bedoel ik niet K_L 8)7
Nee hoor, hij trekt nu zo'n 3 mbit, niets aan het handje dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

3 mbit ? Dat valt nog reuze mee, hoeveel spelers heb je erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
DenniZ schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:36:
3 mbit ? Dat valt nog reuze mee, hoeveel spelers heb je erop zitten?
Het is een 32 slots, en zat voordat ik 'm afsloot zo goed als vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
ThaHandy schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:47:
[...]

iig bij mij issie geinstalleerd in d:\games\ B)
Na-aper heb ik ook :P
Ik ga het iedergeval ff proberen ik dacht ook al geen 1280x1024 wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet echt overtuigd van de kracht van de 77.30 drivers (nvidia) die bij BF2 demo geleverd worden. Met deze drivers haalde ik slechts een score van 4800 punten in 3d mark 2005. Met de 77.13 zat ik nog rond de 5570 puntjes. Hopelijk snel wat beters om BF2 mee te spelen....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 09:52
fsfikke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:27:
Wat ik wel irritant vind is dat elke keer als ik een server join m'n microfoon gemute wordt. Hebben meer mensen hier last van?
Ik zelf niet, maar een vriend van me wel. Ik vond hem al verdacht stil... Geen idee waar het aan ligt, maar het is wel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

King_Louie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:38:
[...]

Het is een 32 slots, en zat voordat ik 'm afsloot zo goed als vol.
Hopelijk gaat ie snel weer open want die andere servers bestaan allemaal uit teamkillers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt wel mee toch, server van ons wordt netjes in de gaten gehouden door grote Battlefield clan. En die zijn behoorlijk verslaafd, dus zit meestal wel admin in. Ben net weer gestopt, helemaal verslaafd aan vliegtuigen uit de luchtschieten met die gun op de boot :P. Tis ff geduld hebben maar missle lock en dan vuren heb je vrij snel één te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Leuk spel! (doh) :) Nice graphics (al was het even wat moeite om 1280x1024 aan de praat te krijgen) .. maar wel een beetje lage fps @ATI 9800 LE :/

Helaas mislukte het 2x om bij een andere server te joinen .. 1ste keer ging wel goed maar spel was net afgelopen. Duurde een eeuwigheid voordat ie tot het besef kwam dat "we lost the server" of iets dergelijks .. zat al steeds op CTRL+ALT+DEL zo lang duurde 't :D

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRASH_LORD schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:10:
Heeft iemand enig idee of de key bindings in de game beter zijn in te stellen als in de demo. Ik wil bv de end key gebruiken maar die is gereserveerd voor de console. Ik kan key bindings instellen controls.con, maar dat is een gepruts van niks.
Blader terug naar de eerste pagina :) Daar heb ik de oplossing gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
ik had vanmiddag iets vaags.
ik was de hele tijd commander, en 1 ronde apply ik weer aan het begin, en krijg ik de melding dat een andere speler, met een hogere ranking ook had applied, dus werd hij automatisch commander...

en er zijn nog geen ranked servers :?

ps. schijt aan servers zonder TKpunish... van die gastjes die -100 een mooie score vinden (AA gun op de US boot)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:18:
Ik zag een aantal vragen over de instellingen voor LCD/TFT, aangezien deze een native instelling van 1280x1024 hebben zal iedere resolutie hieronder slechte grafische weergave geven.
Deze zijn niet aanwezig in de ingame instellingen dus je zal ze zelf moeten aanpassen in de gamefiles, n.l. de .con files.

Je kan de instellingen aanpassen naar 1280x1024 maar dit heeft een neven effect dat je alle video settings via de 2 onderstaande bestanden moet ingeven in dat het ingame videosettings screen onbruikbaar wordt.

Battlefield 2 video settings veranderen naar 1280 x 1024... (native TFT LCD)

- Open de map: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\Settings\Profiles\Custom.
- Open de bestanden video.con en videocustom .con.
- Verander de settings naar 1280 x 1024 32 70 of 75Hz+- en eventuele andere settings naar eigen inzicht.
- Zorg dat beide bestanden dezelfde instellingen bevatten.
- Opslaan en sluiten.
- Dan rechtermuiskop -> eigenschapppen -> ' alleen lezen' aanvinken -> toepassen - > Ok. op beide bestanden.

Zonder de windows instelling 'alleen lezen' worden de instellingen weer overschreven naar de laatst gekozen instelling of default game settings.

in deze 2 bestanden kan je het aanpassen.
[afbeelding]

En dit venster wordt dus bijna onbruikbaar en zal de verkeerde instellingen weergeven.
(door de 'alleen lezen' functie)
[afbeelding]
Maar de instellingen die je in video.con en custom.com instelt zal BF2 draaien.
(Ingame instellingen moet je zien als een xtra layer over deze besturingsbestanden)

Ik hoop dat mensen hierwat aan hebben, dit is al trouwens al een oud trucje die al werd toegepast met BF42/DC/BFV enz.

Gr. een Battlefield community member.
;)
Ik heb dus beide files aangepast:
video.con
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
rem *** Generated ***

game.setGameDisplayMode 1280 1024 32 75
game.setDetailTexture 4
game.setShadows 1
game.setEnvironmentMapping 1
game.setGraphicsQuality 3
game.setLightmaps 1
game.setRenderWhenSpawnMenu 1
game.setMenuViewdistance 100
game.setEffectsQuality 3
game.setPerformance 3

videocustom.con
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
rem Optimal setting for CPU > 1400 MHZ
game.setGameDisplayMode 1280 1024 32 75
game.setDetailTexture 4
game.setShadows 1
game.setEnvironmentMapping 1
game.setGraphicsQuality 3
game.setLightmaps 1
game.setRenderWhenSpawnMenu 1
game.setMenuViewdistance 100
game.setEffectsQuality 3
game.setPerformance 3

En mijn monitor blijft aangegeven dat ie op 1024*768 loopt. Alleen lezen staat aan.

En in het mapje default wat staat hier in?

Ik heb drivers die bij het spel zijn meegeleverd ook niet geinstalleerd, kan het hier aan liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door elgringo op 12-06-2005 08:20 ]

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DenniZ schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:05:
[...]

Bij 5.1 slaat de game echt zeer vaak vast.
Ik zoek nog een Catalyst versie waarbij de game niet of heel weinig vastslaat. Iemand?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:47
FnF schreef op zondag 12 juni 2005 @ 08:25:
[...]

Bij 5.1 slaat de game echt zeer vaak vast.
Ik zoek nog een Catalyst versie waarbij de game niet of heel weinig vastslaat. Iemand?
Ik zelf ben teruggegaan van de 5.6 naar de 5.5. Bij mij liep hij zeer schokkerig met 5.6 en met 5.5 helemaal vloeiend en soepel op mijn 9800 pro!
Heb alles op high staan, behalve Lighting op medium en op speel 1024x768 met 2xAA.

Vooral de Lighting instelling maakte bij mij zeer veel uit voor performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PeeGee81 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 08:42:
[...]

Ik zelf ben teruggegaan van de 5.6 naar de 5.5. Bij mij liep hij zeer schokkerig met 5.6 en met 5.5 helemaal vloeiend en soepel op mijn 9800 pro!
Heb alles op high staan, behalve Lighting op medium en op speel 1024x768 met 2xAA.

Vooral de Lighting instelling maakte bij mij zeer veel uit voor performance.
Maar slaat 5.5 ook regelmatig vast?
Want volgens mij had ik daar ook last van met 5.5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai op 5.3, en dat geeft geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo draait voor geen meter hier. Hij schokt als de neten, en dan niet schokken als dat de videokaart het niet aankan, maar het is bijna gewoon vastlopen, maar dan gaat ie op een gegeven moment toch wel weer verder. Zelfs m'n geluid komt hartstikke vast te staan tijdens deze freezes.

Not to mention dat het lijkt alsof m'n videokaart hartstikke stuk is. Alles begint te knipperen en te flikkeren na een tijdje. Met UT2004 en andere spellen nergens last van.

Het gaat om dit systeem:
dual Athlon MP 2600+
MSI Master K7D-L
1 gig Kingston (ECC, reg, ECC staat uit)
GeForce 6600GT (met de drivers die erbij zaten)
Hercules Fortissimo 7.1

Nog geen andere drivers geprobeerd, want als ik een andere driver-versie heb wil het spel niet eens opstarten... Dan knalt ie na 5 seconden terug naar desktop.

Iemand anders hier ook last van?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 13-09 21:29

Distortion

Bottle to Throttle

Ik draai de 5.2 CAT, en moet zeggen dat het goed loopt, dit staat in mijn video.con:

VideoSettings.setTerrainQuality 2
VideoSettings.setGeometryQuality 2
VideoSettings.setLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 0
VideoSettings.setEffectsQuality 1
VideoSettings.setTextureQuality 1
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 2
VideoSettings.setResolution 1024x768@85Hz
VideoSettings.setAntialiasing 2Samples
VideoSettings.setViewDistanceScale 0.9
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3

zie mijn sig voor specs.

Ik zit tussen de 30 en 40 FPS, en heb nog geen vastlopers en problemen gehad. Audio staat op software, medium.

Gister heb ik 512 mb mem erbij gekocht, wat een enorme boost gaf.

[ Voor 6% gewijzigd door Distortion op 12-06-2005 09:03 ]

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 08:51:
Ik draai op 5.3, en dat geeft geen problemen.
Oke, die zal ik even proberen, samen met 5.2 is dat de enige driver die ik nog niet geprobeerd heb :Y)

//EDIT:
En 5.2 ook even proberen dus ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 12-06-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De single player demo geeft wel een goede indruk van de Bot - Ai.
Ik ben er wel over te spreken, op medium wordt er al veel beter "samengewerkt" dan op 90%
van de online servers ;)

In ieder geval zijn de Bots zo slim om niet op team mates te schieten.

Prima spel, niets nieuws t.o.v. JO en het blijft jammer dat alle online spelen zo afhankelijk
zijn van de kwaliteit van de medespelers. Die op public servers helaas vaak niet best zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:24:
[...]

"Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.

1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)

2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar

....

Hij doet het niet. Hij laad het spel wel; maar als ik dan join game doe; crasht hij weer naar de desktop. Ik probeer het dus wel met een Ti 4200 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:24

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

HaseMike schreef op zondag 12 juni 2005 @ 09:21:
Ik ben er wel over te spreken, op medium wordt er al veel beter "samengewerkt" dan op 90%
van de online servers ;)

Prima spel, niets nieuws t.o.v. JO en het blijft jammer dat alle online spelen zo afhankelijk
zijn van de kwaliteit van de medespelers. Die op public servers helaas vaak niet best zijn.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat BF2 voornamelijk een clan-based game gaat worden. De kracht ligt enorm in het samenwerken. In BF1942 kan je redelijk goed als 'only-the-lonely' spelen. In BF2 is dat beduidend minder.

Gisteren een tijd met een paar mede clan-leden op een public server bezig geweest als een squad. In combi met TS is dat dodelijk voor de rest. Normaliter won de US de ene na de andere ronde. Toen we als squad MEC gingen was US nergens meer.

Samenwerking gaat het helemaal worden in 2005 :) . Dat is volgens mij ook meteen de reden dat BF1942 voorlopig nog wel blijft bestaan als multi-player game.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ook nog maar 512 mb erbij koop. Ik zit momenteel op 1024 mb, maar bij het begin van de map schokt (swapping??) het altijd. Na langere tijd verdwijnt dit en kan ik wel goed spelen.
Zal dit een oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 09:35:
Ik denk dat ik ook nog maar 512 mb erbij koop. Ik zit momenteel op 1024 mb, maar bij het begin van de map schokt (swapping??) het altijd. Na langere tijd verdwijnt dit en kan ik wel goed spelen.
Zal dit een oplossing zijn?
Zal waarschijnlijk aan je config liggen, ik zit hier ook met 1gig ram en een 9800pro dat werkt bijzonder smooth. Hier mijn instellingen :

- 1280x1024 (via de shortcut commando's) 4xaniso en 2xAA, alle andere zaken op medium.
- p4 2,4 op 3ghz (12x250)
- Geen torrents of andere p2p software draaien
- Ik gebruik de laatse Ati drivers (5.6)

Nog smoother natuurlijk zonder AA of op 1024x768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyby_Wire schreef op zondag 12 juni 2005 @ 09:00:
Ik draai de 5.2 CAT, en moet zeggen dat het goed loopt, dit staat in mijn video.con:

VideoSettings.setTerrainQuality 2
VideoSettings.setGeometryQuality 2
VideoSettings.setLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 0
VideoSettings.setEffectsQuality 1
VideoSettings.setTextureQuality 1
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 2
VideoSettings.setResolution 1024x768@85Hz
VideoSettings.setAntialiasing 2Samples
VideoSettings.setViewDistanceScale 0.9
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3

zie mijn sig voor specs.

Ik zit tussen de 30 en 40 FPS, en heb nog geen vastlopers en problemen gehad. Audio staat op software, medium.

Gister heb ik 512 mb mem erbij gekocht, wat een enorme boost gaf.
van hoeveel geheugen naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op zondag 12 juni 2005 @ 09:21:
van de online servers ;)

Wat verwacht je dan? Dat op pubs iedereen die het spel ziet meteen alles weet? Wellicht degene die het al kennen ja. Dan zijn er nog mensen die zo nu en dan een speeltje voor de lol spelen, die kom je ook tegen op pubs. Is niets mis mee. Ik denk dat mensen die deze spelen niet dagelijks spelen, zowieso afgeslacht worden. Moeten ze het dan maar niet kopen??? Dacht het niet. Samenwerking is zeker belangrijk, en wordt moeilijk op pubs. Ik heb gister maar even rondgelopen, maar als je alleen loopt, wordt het moeilijk ;). Hoe groot het detail ook is, ik heb vaak wel echt geen idee waar schoten vandaan komen. Echt om je heen kijken of je ergens een pixeltje ziet bewegen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pavla schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:48:
Geweldig spel, hier zal ik komende tijd nog genoeg leuke screenies posten: http://80.60.126.204/pict...bum.php?set_albumName=bfd

See u @ 84.244.140.130 <-- King_Louies server
dat is dus 84.244.140.230 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
King_Louie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 09:04:
En dan mijn bijdrage aan het geheel: een 32 slots dedicated server @ 84.244.140.230

Ik kan 'm zelf nog niet testen aangezien ik vandaag heel m'n PC opnieuw in elkaar ga zetten, schoonmaken, formatteren en voorzien van een splinternieuwe 6800GT. Dit alles speciaal voor BF2 :P

Laat maar weten of ie een beetje goed draait, ik hoop in ieder geval van wel :)
Deze is pwd protected zegt ie....

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 07:12

JvdM

<---->

Iemand die een beetje kan uitleggen hoe de commander mode werkt? Ik heb wel met squads gespeelt, is dat het zelfde?

Overigens vind ik de radio calls oproepen niet zo lekker. Met je muis, dan kun je niet meer lopen, en het is lastig om snel de juiste call te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:06:
[...]

van hoeveel geheugen naar?
van 512 naar 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:24
Is er eigneljik ook een faq voor alle ingame opties. Zelf snap ik nog niet echt hoe het met artillery zit, en soms zie ik straaljagers ook bommen droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

Ik krijg echt ruk aan die stem die me telkens tips geeft, begon ie ineens te doen in een gevecht, ik hoorde geen reet meer, dus heeft iemand enig idee hoe ik hem de mond kan snoeren? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

De demo doet het hier voor geen meter, :(, maar ik heb al wel een dedicaded server draaien:

80.69.76.153

Ik kan er nog wel ff een password op zetten voor de GoT'ers.

Heb hem zelf nog niet kunnen testen omdat de demo het hier niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nou, ik heb de game ook gedownload (demo dus) maar nog niet kunnen installeren. Daar ben ik nu mee bezig. Ik ben erg benieuwd. Ik verwacht een vernieuwende game, echt iets anders dan de doorsnede FPS / Battlefield kloon. Hopelijk kunnen ze dat waarmaken :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:36:
Nou, ik heb de game ook gedownload (demo dus) maar nog niet kunnen installeren. Daar ben ik nu mee bezig. Ik ben erg benieuwd. Ik verwacht een vernieuwende game, echt iets anders dan de doorsnede FPS / Battlefield kloon. Hopelijk kunnen ze dat waarmaken :)
En dat maken ze waar IMHO :)

BTW, ook Catalyst 5.3 zorgt ervoor dat de pc vastslaat. Hij slaat wel minder snel vast, maar nog steeds. Nu eens Catalyst 5.2 proberen.
* Phyxion hoopt dat ATi snel een bugfix oid released, want het is iedere keer als ik midden in een gevecht zit weer raak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Dersan schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:28:
Is er eigneljik ook een faq voor alle ingame opties. Zelf snap ik nog niet echt hoe het met artillery zit, en soms zie ik straaljagers ook bommen droppen?
Wanneer je in je straaljager zit, druk dan 'F'. Dan verwissel je naar bommen. Zover ik weet hebben alle straaljagers in de demo bommen.

[ Voor 3% gewijzigd door N-Freak op 12-06-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ook 5.2 werkte hier niet goed :(
Dan maar wat gaan klooien met andere settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

FnF schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:07:
Ook 5.2 werkte hier niet goed :(
Dan maar wat gaan klooien met andere settings ;)
Mischien een stomme vraag, maar heb je "fast wright" wel uit staan? zowel in bios als in de drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk hè zo'n demo...

een van de redenen waarom ik nauwelijks op de pc game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:14:
leuk hè zo'n demo...

ja hij is heel leuk

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je eigenlijk zien welke Catalyst je hebt? :D

Heb hier ook een 9800 pro maar draait hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:19:
waar kan je eigenlijk zien welke Catalyst je hebt? :D

Heb hier ook een 9800 pro maar draait hier perfect.
Wat zijn je instellingen??

Hebben jullie trouwens ook last van framedrops zodra jullie in de buurt koman van dat hotel met dat zwembad (hoge gebouw waar je op het dak kan klimmen, aan de rechter kant van de map?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

Zelfts een clean install helpt niets :'(

Help me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hmm, tot u toe komt hij hier niet verder dan "Optimizing shader". Hij staat op 62% vast lijkt het. Draait nu al een half uur. Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat dat zo lang duurt.
DesertShooter schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:31:
Zelfts een clean install helpt niets :'(

Help me!
Wellicht overclock er eens afhalen? Memory test gedaan? Fast writes uitgezet in de bios en in de settings van de grafische kaart?

[ Voor 45% gewijzigd door Bor op 12-06-2005 11:33 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bor de Wollef schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:36:
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Het zal je niet tegenvallen denk ik!

Ik heb weinig negatiefs te melden. Tuurlijk is die serverbrowser zo brak als ik weet niet wat, maar goed we hebben het over het spel niet niet over de menu interface. Puntje van kritiek vind ik de nieuwe manier van radiocommando's geven. Verdomd lastig om precies in de juiste richting te kijken als je beweegt of erger nog... in gevecht bent.

Ik zat gisteren op een server in een squad waar echt goed werd samengewerkt en whooo wat is die game dan vet zeg. _/-\o_

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Net de demo geinstalleerd, maare klopt het dat er weer geen 1280*1024 mode in zit?

sorry als dit al gevraagd is maar ik heb geen zin om eerst 500 posts door te spitten

edit: laat maar, al gevonden. Niet dus. Wat een ongelovelijke prutsers bij DICE. Sorry dat ik het moet zeggen maar dit is gewoon pure luiheid!

Edit 2: Weet niet wat het is. Maar het ziet er echt heel erg lelijk uit bij mij. Schaduw lijkt niet te kloppen (blokken). Super veel karteltjes. En het loopt ook nog eens bagger.

p4 3.2ghz. 1gb, 6800LE @ GT.

Terug naar WoW dan maar..

[ Voor 58% gewijzigd door Phydomir op 12-06-2005 12:02 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:39:
Net de demo geinstalleerd, maare klopt het dat er weer geen 1280*1024 mode in zit?

sorry als dit al gevraagd is maar ik heb geen zin om eerst 500 posts door te spitten
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

dan moet je even bij de quicksearch zoeken op 1280x1024

En om het nog even ergens anders over te hebben, ik hoor van mensen dat ie met een 9800 pro perfect draait op high settings, maar dat is wel op 1024x768 neem ik aan? Ik heb hem hier op 1280x1024 met drie dingen op high (texture filter <- groot verschil met medium!), het terrein, en de lightning. Ik kan niet klagen dat ie slecht loopt tenminste. Ik ga het maar weer doen!

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
Leuk spel, alleen vind ik die map die zoveel gespeeld wordt wel een beetje klein voor een straaljager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:41
Hoe kom je achter het ip van de server als je al in de server zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Hoe hebben audigy2 ZS gebruikers hun geluid ingesteld in de demo? Ik heb hem zelf op Hardware staan en de kwaliteit op medium. Op high vind ik dat het toch een beetje gaat laggen. En wat is die andere optie (naam ff kwijt) naast software en hardware??
Verder speel ik hem nu op 1280*1024 op medium met 4xAA. Op high vind ik het net niet flex genoeg spelen. De FPS zijn dan nog wel hoog genoeg (50-60) maar het speelt niet helemaal soepel.

Verder is dit spel echt SUPER. Als hij in de winkel ligt is ie van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DesertShooter schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:35:
De demo doet het hier voor geen meter, :(, maar ik heb al wel een dedicaded server draaien:

80.69.76.153

Ik kan er nog wel ff een password op zetten voor de GoT'ers.

Heb hem zelf nog niet kunnen testen omdat de demo het hier niet doet.
Ik kan niet connecten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik ga hem zeker weten ook kopen, dat wist ik voor de demo al en na de demo wil ik hem alleen maar nog sneller hebben :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwal
  • Laatst online: 18-04 01:29

vanderwal

mathafackuh!!!

Bij mij draait het ook goed het ziet er superstrak uit.

Nog even een opmerking, je hebt van die heatseekers in het spel maar ze halen bijna nooit doel!! Dat is toch wel jammer! De commander mode is ook leuk, maar hoe kan het dat iemand hoger in rank is commander wordt terwijl het gewoon een lan was en nog nooit gespeeld hadden??

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je met de demo ook al ergens op internet een ranklist kan vinden met aantal kills e.d. ?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
En ook mijn kleine dedicated servertje draait:

80.60.126.204

ik hoop jullie te zien!

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter

DesertShooter

Afgekickt

Ja, hij doet het :*)

50 mhz terug geclockt :?

[ Voor 10% gewijzigd door DesertShooter op 12-06-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Edit 2: Weet niet wat het is. Maar het ziet er echt heel erg lelijk uit bij mij. Schaduw lijkt niet te kloppen (blokken). Super veel karteltjes. En het loopt ook nog eens bagger.
er zijn niet voor niets nvidia drivers bijgevoegd. use em :) dit is ook al meerdere keren gevraagd/gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
FnF schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:41:
[...]

En dat maken ze waar IMHO :)

BTW, ook Catalyst 5.3 zorgt ervoor dat de pc vastslaat. Hij slaat wel minder snel vast, maar nog steeds. Nu eens Catalyst 5.2 proberen.
* innocent hoopt dat ATi snel een bugfix oid released, want het is iedere keer als ik midden in een gevecht zit weer raak :(
Waarom gebruik je dan niet gewoon Catalist 5.6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gebruikt niemand widescreen resoluties meer oid? :S

Zit ik hier lekker met een 24" scherm...

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:42:
[...]

Ik spotte jou wel.. ik zat me de pleuris te typen man! Ik heb een stuk of 4 keer: "Yo Dikkie Dik" getypt! :P Je hebt me wel een flink aantal keer afgeknald :D
oh haha. Tekst valt wel een stuk minder op :p Een nadeel, maar misschien gelijk ook wel een voordeel. Jij had me anders gister ook een paar keer te pakke :9

Maar op een gegeven moment waren we aan het samenwerken, maar dat moeten we echt vaker doen . Hopelijk zie ik jullie binnenkort weer op king loui of een andere got server :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Echt zo verschrikkelijk mooi dit spel! :9~

Ik heb alles op medium gezet, maar dan nog ziet het er allemaal heerlijk uit en loopt het ook nog eens gladjes. Hier mijn settings voor de genen die geïnteresseerd zijn:

1280x960 @ 60 HZ
Alles medium
4x AA

Audio:
software
medium
EAX off

Zodra ik Hardware kies, dan gaat het geluid haperen en kakt de performance in. Maar goed... met deze instellingen is het gewoon super goed te doen voor mij.

Die bewegingen van die playermodels... heerlijk gewoon. Als je met zo'n APC een raket afvuurt, zie je hem echt vet op zijn doel afgaan. De manier waarop een ander voertuig dan tot ontploffing komt... _/-\o_ zo goed gedaan man! Tankgranaten zie je dit keer ook gewoon heerlijk op het doel af suizen! Die gasten van DICE en Trauma Studios hebben echt een ongeloofelijk oog voor detail.

@Bor : en? al aan de praat? :)
Was wel ff geinig ja. Zeker dat ik vaker langskom. Ik hoop wel dat er binnenkort nóg beter samengewerkt gaat worden. 80% van wat er rondloopt op de server doet daar namelijk niet aan. Opzich geen ramp natuurlijk... iedereen is nu een beetje de boel aan het ontdekken enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:14:
leuk hè zo'n demo...

Mensen moeten gewoon hun PC in orde hebben en goed spul kopen, dan is er nooit wat aan de hand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Ligt het aan mij of ziet het er niet echt mooi uit :? Ik draai alles max en nog vind ik het niet echt spectaculair ofzo... Ik zal zo even een screen posten, misschien ligt het toch aan mijn systeem.

[ Voor 58% gewijzigd door Snippertje op 12-06-2005 12:38 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Razor.Timo schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:27:
Ligt het aan mij of ziet het er niet echt mooi uit :? Ik draai alles max en nog vind ik het niet echt spectaculair ofzo... Ik zal zo even een screen posten, misschien ligt het toch aan mijn systeem.
Zet AA eens op 2x of 4x ofzo. Scheelt enorm namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Razor.Timo schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:27:
Dat ligt aan je systeem want het ziet er echt fantastisch uit hier :9 :9 :9

Ik durf het bijna niet te vragen maar euh.... GoT clan? O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 12:31 . Reden: Vergeet de edit-knop niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik ben nu al enkele keren gekickt door Punkbuster wegen een lege 32 folder of zoiets??
Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat heb ik ook al een keer of 4 gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Is er trouwens al een andere manier om door een lijst met servers te browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het password voor de server van King_Louie (84.244.140.230)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die GoT server zit nu een paswoord op, zou iemand die kunnen geven of is het een privé server geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Die werd geloof ik even gebruikt voor een clanpractice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:03:
Ja vergeten te vermelden. Ik heb eeen NVIDIA Geforce FX 5900 XT en vandaag de laatste drivers van de website van NVIDIA gedwonload en geinstalleerd. Windows XP SP2 en Athlon XP 2600+.
LOL..laat ik nou precies dezelfde videokaart hebben (Club3D Geforce FX5900XT) ... maar niemand met hetzelfde probleem (grote vierkante schaduwen?)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

YellowNeck schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:55:
[...]

LOL..laat ik nou precies dezelfde videokaart hebben (Club3D Geforce FX5900XT) ... maar niemand met hetzelfde probleem (grote vierkante schaduwen?)
zoals al gezegd gebruik dan ook de 77.xx drivers die er bij zitten :o

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
ik heb ook een servertje draaien op ramon.twisty.nl.

24 players, geen timelimit, punkbuster etc.

Maar hij zit nu constant vol :P weet iemand hoe en of je die private seats uit bf1942 kunt gebruiken? ik wil bijvoorbeeld 16 seats zonder pass en 16 seats met pass hebben.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:55:
[...]

Dat heb ik ook op een xfx 6800 GT met de 71.89 drivers, dat moet dus idd een driver probleem zijn zoals aangegeven tijdens het opstarten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

misschien een tip voor in het waarschuwing venster als je post, dat je voor NVIDIA de bijgeleverde drivers dient te installeren..

Hier word ik niet vrolijk van, moest ff die timelimit workaround hebben, maar heb er nu 1 uur naar gezocht...:(

Zijn er servers waarop de meeste hier spelen, leuk bekenden neerknallen !? :Y) :7

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vergeet niet: Als je niet iets toevoegends te posten heb, post dan niet. Niemand heeft zin om een topic vol oninformatieve posts door te zoeken voor nieuwe weetjes.

Hardware vragen horen hier niet thuis. Zie ook dit.
Voor online game afspraakjes kunnen jullie terecht op irc (irc.tweakers.net/bf2).

Nogmaals: Meld alleen iets als je ook echt iets te melden hebt (= waar andere mensen iets mee kunnen / wat mensen interesseert)