commander mode
wanneer je commander bent zie je (net als dat je lid bent van een squad) al je squadmembers groen op de map.
dmv het commander menu (t on default) kan je orders aan je squad geven.
zo kun je ergens richten (gewoon aimen op een plek) en dan dmv dat menu op 'attack here' klikken
dan komt er een smoke grenade en kunnen al je teammates een dikke lijn zien op hun kaartje
de lijn gaat vanaf het punt dat jij geselecteerd heb naar zichzelf toe.
zo lopen ze dus altijd goed.
je kan ook op de map een punt selecteren, en zo mensen er naar toe sturen.
verder heb je allemaal soorten smoke, elk een andere kleur, zo is defenden bijv. paars.
soms (weet de voorwaarden niet precies, volgens mij is het een timer) kun je een UAV op de map laten verschijnen (via datzelfde menu) deze zorgt dat er rode stipjes op de minimap komen waar er vijanderen zijn.
ook kan je suplies droppen, of artillery aanroepen.
dit kan het andere team weer saboteren, door (in de anders spawn camp) de kanonnen te mollen.
(deze kunnen dan weer gerepaired worden door een engineer)
wat erg tof is, is wanneer je met een heel squad (vooral op de voet) naar een vlag rent.
dmv backup geven en repairen/reviven/healen van elkaar kan een squad eigenlijk goed in leven blijven.
wij hebben wel eens gehad dat we een heuvel over kwamen met 4/5 man ofzo, en toen zo'n zelfde groep zagen lopen. Zo voor ons langs, op een afstand van 100-200 meter ofzo.
het is dan echt super om te zien dat je hele squad gaat liggen, half in het gras, om vervolgens de vijand onder vuur te nemen.
deze, op hun beurt zochten ook snel cover, en toen was er dus een vuurgevecht.
het is dan echt super om te zien dat hun medics hun leven wagen, om buiten de cover een teammate te reviven enzo.
ik zal eens wat screenshots maken als ik weer in zulke situaties kom
[
Voor 3% gewijzigd door
BasieP op 12-06-2005 00:26
]
This message was sent on 100% recyclable electrons.