Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 11:09:
[...]
Dat is dus niet waar. Accoord vaak is een internetwinkel vaak goedkoper, maar als een vestiging zijn best doet dan is het serieus de goedkoopste zaak in de regio. Waar het op spaak kan lopen is dat door de drukte geen tijd is voor concurrentieonderzoek of wanneer een concurrent zijn prijs heeft aangepast na het laatste concurrentieonderzoek. Daarnaast kon je ten tijde van de BTW actie camera's kopen die je zelfs op internet niet goedkoper kon vinden, dus staaf je opinie even met wat meer dan alleen geblaat.
offtopic:
Daarnaast is MM vaak ook erg goedkoop met NL modellen, maar aangezien iedereen naar importmodellen kijkt valt dat niet eens op
[...]
En dit is toevallig een voorval wat jouw mening staaft over de MM. Even zien of mijn reactie op eenzelfde smiley kan rekenen. Wat als ik jou vertel dat bij andere vestigingen dit helemaal niet gebeurt en er zaken onder de absolute inkoop + BTW verkocht worden (incl achterafkortingen en weet ik veel welke condities nog meer). Heeft een concurrent hem goedkoper? Dan verlagen wij ook de prijs, zelfs als de concurrent hem niet op voorraad heeft. Kijk alleen niet vreemd op als de prijs weer omhoog wordt bijgesteld na afloop van de actie van de concurrent.

Ook de meeste locale boeren zijn vaak goedkoper, mits je even over de prijs onderhandelt. Als ze iets aanbieden voor een x bedrag, en je aan de verkoper vraagt wat aan de prijs te doen, kom je altijd wel onder het x bedrag uit, en dat ligt eigenlijks altijd lager dan de MM prijs.
Daarnaast is de service van de MM uitermate slecht (Mijn ervaringen iig). Even voorbeeld.
Van een maat van mij ging de DVDRecorder stuk. Werd opgestuurd, en zou ongeveer na twee weken terug zijn. Na 1.5 maand later nog steeds niks gehoord te hebben, toch maar eens opbellen. De DVDRecorder lag al tijden bij de MM stof te happen, zonder ook maar enige telefoontje of email te hebben gestuurd. Krijg je doodleuk te horen dat ze zeer waarschijnlijk een brief hebben gestuurd Dan denk je ook, in wat voor tijdperk leven wij, een brief sturen bij een elektronicazaak 

Als ze meteen even een telefoontje hadden gepleegd doen ie binnen was, had dat 1 maand wachten bespaard 

Verder zelf ook zulke negatieve ervaringen 

. 
Als je iets terugbrengt (of iets wat niet meer 100% functioneert), wordt er bijna eerst de loep e.d. bij gehaald om te zien of er niet iets aan de verpakking of met het product gedaan is. 
Zo heb ik zelfs dit een keer te horen gekregen: U hebt de verpakking open gemaakt. 
Logisch, hoe kan je het anders testen, lijkt mij iig