[MediaMarkt] 19% korting op alle digicams

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zag zojuist deze aanbieding in een lokaal huis-aan-huiskrantje staan

Afbeeldingslocatie: http://img263.echo.cx/img263/8965/p10100013re.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
:o dat wordt rennen... heb nog een backup CF kaartje nodig van 512MB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ben benieuwd wat de 350D body dan moet gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Wreckerrm schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:29:
2 weken geleden was die 877 in de aanbieding, maar weet niet wat ie nu zou moeten kosten.

Linkje naar site mediamarkt met aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Wreckerrm schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:29:
Ze zullen wel gewacht hebben tot die op waren.

Ik ben pas ook naar de MM in Zwolle geweest en vroeg om een Canon Flitser 580EX. Ja die hebben we uit het assortiment gehaald, moet je naar Konijnenberg gaan zegt die gast.

Dus dat is de truuk, je geeft laagste prijs garantie, en als je er neit onder kan gaan zitten haal je het gewoon uit het assortiment.

Gast kon hem wel bestellen, moet ik 475 euro voro het ding betalen, ipv 365, want laagste prijs garantie telt niet voor dingen die niet standaard in de winkel liggen.

Trieste winkel vind ik het, en bijna altijd duurder dan combifoto e.d., maar als je dan laagste prijs gaat claimen komen ze met een kutsmoes dat ik het maar moet bewijzen of het zo is.

En die fotozaken zijn ook niet gek, die geven geen prijzen meer door, geen prijslijsten e.d. die zeggen letterlijk "Daarmee kun je mooi bij de MediaMarkt claimen" 1 poging gedaan nooit weer, sta je mooi voor lul.

[ Voor 11% gewijzigd door Fairy op 08-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op: het is dus geen 19 procent korting, maar 16 procent, van de normale prijs.
REKENVOORBEELD

Een camera kost exclusief BTW 100 euro.
De prijs die u in de winkel ziet en die u als consument betaalt is:
100 euro + 19% BTW = 119 euro.
Aan de kassa krijgt u in dit geval 19 euro korting, dat wil zeggen: 19/119 = 15,97% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Weet iemand zo wat de Panasonic FX 7 daar kost? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Is een krantje van Leeuwarden, geldt niet voor alle Mediamarkten... toch? Hiero in Den Haag namelijk net een totaal ander foldertje gekregen.

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
N0stradamus schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:45:
Is een krantje van Leeuwarden, geldt niet voor alle Mediamarkten... toch? Hiero in Den Haag namelijk net een totaal ander foldertje gekregen.
Klopt volgens mij ook. Niet alle mediamarkten hebben altijd dezelfde aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:42:
Let op: het is dus geen 19 procent korting, maar 16 procent, van de normale prijs.
[...]
Voorbeeld:
1000euro inclusief btw
Nieuwe prijs: 1000x100%=100.000/119%= 840euro

Ongeveer 16% korting dus idd. Maar dit is gewoon rekenkundig normaal hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hengelo/Enschede heeft dezelfde actie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:42:
[...]
Wel vreemd dit, immers mediamarkt hoeft alleen maar 19% btw te betalen over het verkoopbedrag. Het is dus eigenlijk gewoon misleiding.

offtopic:
Hebben ze bij de Mediamarkt btw ook leuke camera's tussen de 100 en 150 euro welke niet van trust of sweex en consorten zijn? Dit hoor eigenlijk meer in het topic over camera's tot 250 euro thuis maar misschien weet iemand een specifiek model van de Mediamarkt? Ik heb eigenlijk nog nooit echt veel prijsinformatie kunnen vinden.

Dit is natuurlijk niet als topicroof bedoelt maar gewoon wat vraagjes tussendoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GH45T schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:52:
[...]

Wel vreemd dit, immers mediamarkt hoeft alleen maar 19% btw te betalen over het verkoopbedrag. Het is dus eigenlijk gewoon misleiding.

offtopic:
Hebben ze bij de Mediamarkt btw ook leuke camera's tussen de 100 en 150 euro welke niet van trust of sweex en consorten zijn? Dit hoor eigenlijk meer in het topic over camera's tot 250 euro thuis maar misschien weet iemand een specifiek model van de Mediamarkt? Ik heb eigenlijk nog nooit echt veel prijsinformatie kunnen vinden.

Dit is natuurlijk niet als topicroof bedoelt maar gewoon wat vraagjes tussendoor!
Nee hoor :) ; les 1 economie :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Laatst online: 25-11-2024
Klopt helemaal Fairy. Zo goedkoop als de mediamarkt ooit eens was is ook voorbij. Ze hebben wel meer goedkope artikelen van de 'alternatieve' merken. Natuurlijk hebben zaken als Modern of It's meestal wel hogere prijzen, maar bij een zaak als Dixons (die totaal niet bekend staat als een prijsvechter) hanteren ze dezelfde of lagere prijzen (vooral als het gaat om fotografie apparatuur). Lager meestal als het gaat om foto-accessoires. En het irritante is ook nog eens dat MM zijn prijzen niet op het internet zet, waar andere winkels dat wel doen. Ik denk dat de reden ervoor is dat mensen anders door hun 'lage prijs' imago gaan prikken.

Natuurlijk hebben ze wel leuke aanbiedingen, zoals nu, maar andere zaken hebben ook leuke electronica aanbiedingen.

Wat ik de mensen kan aanraden is om eens te kijken naar de MM in Rotterdam Centrum waar ze gisteren nog veel 300D's in voorraad hadden. de 300D kit is daar 699, minus die 19% wordt het 566, 132 euro minder! Geen slechte deal als je op zoek bent naar je eerste dSLR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij iemand bekent of de mediamarkt in utrecht ook aan deze actie doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:19:
Is het bij iemand bekent of de mediamarkt in utrecht ook aan deze actie doet?
Ik zou zeggen, bel ze even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fairy schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:34:
[...]
Trieste winkel vind ik het, en bijna altijd duurder dan combifoto e.d., maar als je dan laagste prijs gaat claimen komen ze met een kutsmoes dat ik het maar moet bewijzen of het zo is.
Sommige verkopers worden zelfs boos daar als je over de laagste prijs garantie begint. Van de 5 keer dat ik het heb geprobeerd met keiharde zwart op wit prijs bewijzen van andere winkels is het me nog nooit gelukt om dat product bij media markt ook maar voor dezelfde prijs mee te krijgen. Altijd een of andere kut smoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor alle mediamarkten in nl, er was vannochtend nml een reclame op 3fm ervan.
Actie duurt de komende 4 dagen ofzo dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond op het punt een S5500 te gaan kopen, dus ik ga maar eens kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Laatst online: 31-07-2024
Op de MediaMarkt-website staat een voorbeeld vermeld van een camera van €`100 ex BTW, die met BTW €119 kost, en dat je daar nu €19 korting op krijgt wat neer komt op 19/119= 15,9% korting. Daar is nix lulligs aan, ze geven het zelf aan: geen 19% korting maar MM betaalt die 19% voor je.
Actie is landelijk en loopt gedurende Do 9, Vrij 10 en Za 11 Juni.

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:21

greatgonzo

schit-te-rend!

De scherpste aanbieding die mij trekt is de Canon digital ixus IIs voor 167,22

Die staat voor € 259,- in de PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLeGrand schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:12:
Op de MediaMarkt-website staat een voorbeeld vermeld van een camera van €`100 ex BTW, die met BTW €119 kost, en dat je daar nu €19 korting op krijgt wat neer komt op 19/119= 15,9% korting. Daar is nix lulligs aan, ze geven het zelf aan: geen 19% korting maar MM betaalt die 19% voor je.
Actie is landelijk en loopt gedurende Do 9, Vrij 10 en Za 11 Juni.
Hetzelfde rekenvoorbeeld dat ik hierboven al geciteerd heb dus. En het enige verwarrende is hooguit de titel van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Vergeleken met deze actie van de duitse mediamarkt actie van geen btw toch wat relaxter. Daar hadden ze aan het begin van het jaar gewoon ook geen btw, maar dan op alle producten. Deze actie is leuk, maar andere aanbiedingen blijven vaak scherper. Zeker nu de vakantie eraan komt zal het de komende tijd weer regenen met aanbieding op het gebied van digitale fotografie.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:15

ChangeLife4Ever

owned by above

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:53:
[...]

Nee hoor :) ; les 1 economie :>
OFF topic

Economie is allocatie van schaarse middelen (les 1 ;) )

ON TOPIC

'k vind dit ook een beetje naar misleiding ruiken. ze adverteren groots met de 19%, maar je krijgt idd "maar" +/- 16%

JeanLeGrand, ik zeg ook niet dat ZIJ dit ZEGGEN, maar ze doen GEEN ENKELE moeite om de mensen niet ervan te overtuigen dat ze GEEN 19% korting krijgen, als ik zo naar de folder kijk. Tuurlijk, ze leggen het uiteindelijk wel uit (ze zullen wel moeten :P) maar de boodschap is toch 19% BTW die je niet hoeft te betalen. De grote menigte zal dan wel denken 19% korting ;)

[ Voor 39% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 08-06-2005 19:45 ]

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Laatst online: 31-07-2024
Ze adverteren "nu 3 dagen lang alle digicams zonder 19% BTW" dat staat er, EN DAT IS HET. (ja dit waren hoofdletters, ik schreeuwde even naar mensen die een enorme behoefte hebben eenvoudige dingen NIET te begrijpen). N-e-r-r-u-g-u-s staat "Nu met 19% korting", er staat alleen dat je nu geen BTW hoeft te betalen. Misleiding is als op een reep Mars staat "Nu nòg lekkerder" en je koopt een half uur later nog een reep en er staat wéér op dat ie nog lekkerder is. ;-)

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 19% BTW wordt altijd berekend over het netto bedrag. BV. is de nettoprijs 84,03 , als je daar 19% BTW over moet betalen is het dus 119/100x84,03=100,00

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:16:
Ik stond op het punt een S5500 te gaan kopen, dus ik ga maar eens kijken denk ik.
Dezelfde situatie hier. Echter, er zit een MM op 50 km afstand, maar ik kan alleen met het openbaar vervoer reizen. Daarom wou ik vragen, weet iemand toevallig wat de S5500 bij de MM kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:57:
299, overigens neemt men geen (telefonische) reserveringen aan.
Met de actie wordt dat dus 251.30. Ik weet al waar ik morgen naar toe ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik zal eens bellen of ze ook de Pentax Optio s5n verkopen en tegen welke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even voor de duidelijkheid: als ik dus BTW-vrij kan kopen, krijg ik dus 19% korting over 84 % van de aangegeven prijs? Of heb ik het weer verkeerd begrepen? (zou kunnen liggen aan die paar Grolsch Kanon die ik zojuist heb gedronken tijdens Ned-Fin) Want het lijkt me logisch dat MediaMarkt toch BTW moet afdragen aan onze blauwe enveloppen vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:59

ThunderNet

Flits!

Weet iemand heel toevallig hoe duur de Nikon D70 momenteel bij de mediamarkt kost? :9
Ik moet snel wat geld regelen dan, maar dit scheelt dan toch aanzienelijk.
Dus als iemand het weet O-) :>

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:15:
even voor de duidelijkheid: als ik dus BTW-vrij kan kopen, krijg ik dus 19% korting over 84 % van de aangegeven prijs? Of heb ik het weer verkeerd begrepen? (zou kunnen liggen aan die paar Grolsch Kanon die ik zojuist heb gedronken tijdens Ned-Fin) Want het lijkt me logisch dat MediaMarkt toch BTW moet afdragen aan onze blauwe enveloppen vrienden?
Normaal zou je over die 84 euro, 19% BTW betalen zijnde 16 euro. en dat hoeft nu dus niet. Ze betalen uiteraard wel BTW en dat zal in dit geval 13.42 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:56:
Precies, bellen heeft zeer waarschijnlijk geen zin omdat er een enorme drukte wordt verwacht zullen alle telefoons niet opgenomen worden. Wil je kans maken, bel dan om 9.30 uur. Prijzen van de D70 (als die nog voorradig zijn) 1099 voor de kit en voor de D70s kit 1249.

Verder is het wellicht echt interessant om een 1D MKII te kopen (3499) of een D2X (3799). Dan schiet het pas echt lekker op! :P
1099 zeg je?
Ok, dan koop ik 'm dus niet.
bij de NoRRoD kost hij 849, en daar krijg ik sowieso 5% korting :Y)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Ok, nu wordt het nog intressanter...

MediaMarkt heeft laagste prijs garantie
ik weet een winkel, waar ze de D70 kit voor 849 verkopen.
laagste prijs garantie, + 10 % van het verschil + die 16% korting
is ongeveer 690 euro, voor een D70 + kit :/
ik ga morgen echt even 200 euro regelen, het moet, het moet gewoon :+

oops, edit vergeten :/

[ Voor 4% gewijzigd door ThunderNet op 09-06-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:15:
even voor de duidelijkheid: als ik dus BTW-vrij kan kopen, krijg ik dus 19% korting over 84 % van de aangegeven prijs? Of heb ik het weer verkeerd begrepen?
Je hebt het inderdaad verkeerd begrepen. Net als die mensen die meteen misleiding roepen. Voor de goede orde: de topictitel roept dat je 19% korting krijgt. De TS heeft het dus ook niet begrepen. MM zegt gewoon dat je BTW vrij koopt. Dat betekent dat je effectief geen BTW betaalt op de camera's. Die BTW is 19% van het inkoopbedrag. Als je vervolgens het BTW bedrag weer van het totaalbedrag aftrekt kom je tot de conclusie dat dat 16% van het totaalbedrag is. De verschillende percentage komen omdat ze ten opzichte van verschillende bedragen worden berekend.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ja, 19% BTW wordt normaal boven op het originele bedrag geplaatst. Als je terugrekent (19% van het eindbedrag aftrekken) zou je lager komen dan de originele prijs zonder BTW.
Je moet de actie dus niet zien als 19% korting, maar meer als "belasting vrij" inkopen.

Rekenformule die ook werkt en ik vaak in dit soort gevallen hanteer:
x = eindbedrag
y = BTW vrij bedrag
(x/119)*100=y

Ja, dat moet makkelijker kunnen. 8)7 :P

Die 19% kun je er dus niet letterlijk aftrekken omdat je dan van het verkeerde bedrag uit gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 09-06-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar wat ik bedoel....en zojuist niet duidelijk uitlegde. Als ik kan inkopen op naam van een bedrijf, en dus geen BTW hoef te betalen. Dan betaal ik dus wel 19% over 84%(de prijs na aftrek van de mediamarkt actie) van de originele prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Maarjah, de NoRRod is een fysieke winkel die hem voor 849 verkoopt.
is die voorraad verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie artikel 4.1.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:55:
Ja, maar wat ik bedoel....en zojuist niet duidelijk uitlegde. Als ik kan inkopen op naam van een bedrijf, en dus geen BTW hoef te betalen. Dan betaal ik dus wel 19% over 84%(de prijs na aftrek van de mediamarkt actie) van de originele prijs?
Als je kunt kopen op naam van een bedrijf kun je van die 84 euro nog een keer op de normale weg de BTW aftrekken. Zoals je waarschijnlijk weet moet ieder bedrijf over zijn verkoop 19% BTW berekenen en afdragen, daar doet zo'n aktie niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij Zalm in het complot zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:50

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

[...]

offtopic:

de HP m307 (3.2 mpixel) of de HP m417 (5 mpixel, en 148 euro in de actie) <<<<-------- ga ik morgen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt het 84 Euro vermenigvuldigd met het nationale tekort minus de nederlandse EU bijdrage verminderd met het percentage bijverdiensten van de ministers maal het begrotingstekort van de EU verdeeld over de nee stemmers min de ja stemmers= + 2x 19% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand voor mij aub kunnen kijken in de winkel of ze de Canon IXUS 30 (staat niet op hun site) hebben, zoja wat het kost zonder btw dan. Ik woon in limburg en de dichtsbijzijnde filiaal is zo'n 150 km ver 8)7

Alvast bedankt !

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 01:46:
Zou iemand voor mij aub kunnen kijken in de winkel of ze de Canon IXUS 30 (staat niet op hun site) hebben, zoja wat het kost zonder btw dan. Ik woon in limburg en de dichtsbijzijnde filiaal is zo'n 150 km ver 8)7

Alvast bedankt !
in welk land woon jij dan ? :P

in Maastricht én in Heerlen ligt er eentje......150 km en dan nog in Limburg wonen is dan erg knap 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Noedelsupke op 09-06-2005 08:10 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 01:46:

Alvast bedankt !
Viper was me voor

[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 09-06-2005 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Kan iemand me vertellen of ze ook winkels als Funprice en Norrod bij de MM als echte winkels zien? Natuurlijk zijn het normaal gesproken webshops, maar in Groningen hebben ze ook gewone winkels.

Want anders is het natuurlijk wel lekker: laagste prijs garantie+10%+16% korting.
Enkele leuke voorbeelden:

Canon IXUS 40: van 269 voor 203
Fuji Finepix S5500 van € 265,00 voor 200.34
Canon Powershot A520 van 225,00 voor 170

ALs ik het alleen al vergelijk met Norrod

Want uit hun voorwaarden:
Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen,
faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende
leveringsvoorwaarden (bijvoorbeeld op het terrein van toelating in
Nederland, garantie en/of service), demomodellen en beschadigde
producten.

Zouden ze funprice en norrod als groothandel zien?

[ Voor 27% gewijzigd door greatgonzo op 09-06-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

greatgonzo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:26:
Kan iemand me vertellen of ze ook winkels als Funprice en Norrod bij de MM als echte winkels zien? Natuurlijk zijn het normaal gesproken webshops, maar in Groningen hebben ze ook gewone winkels.

Want anders is het natuurlijk wel lekker: laagste prijs garantie+10%+16% korting.
Enkele leuke voorbeelden:

Canon IXUS 40: van 269 voor 203
Fuji Finepix S5500 van € 265,00 voor 200.34
Canon Powershot A520 van 225,00 voor 170

ALs ik het alleen al vergelijk met Norrod

Want uit hun voorwaarden:
Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen,
faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende
leveringsvoorwaarden (bijvoorbeeld op het terrein van toelating in
Nederland, garantie en/of service), demomodellen en beschadigde
producten.

Zouden ze funprice en norrod als groothandel zien?
Dat wou ik ook doen echter.. staat in de voorwaarden dat ze per direct leverbaar moeten zijn.
Funprice verkoopt de D70 niet, en de NoRRoD heeft ze niet op voorraad....
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

maar, als ze dus wel op voorraad zijn, is er geen probleem, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

greatgonzo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:14:
maar, als ze dus wel op voorraad zijn, is er geen probleem, toch?
Nope, wil jij dan voor mij naar de NoRRoD zorgen dat ze 'm vandaag nog op voorraad krijgen? :9 gaat niet lukken ben ik bang... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ok, in jouw geval kan ik me voorstellen dat je pech hebt.

Maar bijvoorbeeld de Fuji Finepix S5500 is wel beperkt op voorraad in Leeuwarden, en de Ixus 40 en Canon Powershot A520 zijn gewoon op voorraad in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He dit lijkt wel een leuke aanbieding, maar kan je dan nergens mediamarkt prijzen vinden?
Ik ben van plan een Canon Ixus 30 te kopen, maar ik moet dan eerst 50km rijden om te zien of de prijs wel interessant is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

nee, kan je nergens vinden, en je kan ze ook niet bellen, want ze doen niet aan prijsopgave via telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

greatgonzo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:31:
De scherpste aanbieding die mij trekt is de Canon digital ixus IIs voor 167,22

Die staat voor € 259,- in de PW
Das wel een scherpe ja :) Misschien toch ff kijken morgen...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt maakt per filiaal een andere folder, ze mogen alles zelf weten wat ze doen. Maar met z'n landelijke actie doen ze wel allemaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat de EOS350D nu kost dan? Was aanbieding in lwd van 899 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:16
greatgonzo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:26:
Kan iemand me vertellen of ze ook winkels als Funprice en Norrod bij de MM als echte winkels zien?
Winkels waar je niet kunt uitproberen en/of geen advies krijgt, tellen niet mij voor de laagste prijs garantie.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

we hadden het over de laagste prijs garantie van de MM, maar volgens mij heeft Funprice dit ook, dus stel dat je een camera wil die al weer op is, maar nog wel bij funprice verkrijgbaar is:

Bijvoorbeeld de Powershot A510, die is meen ik bij de MM 199 euro vaste prijs.
Aanbieding (16%) eraf betekend: 199 - (1,998 x 16) = 167

Funprice prijs wordt dan, met laagste prijs garantie (10%): 167 - (1.67 x 10 ) = 150

Andersom, ervan uitgaande dat de MM de laagste prijs zou berekenen:

FP: 179 euro vaste prijs
MM: 179 - (1,79 x 10) = 161,10
Actiekorting er nog af: 161,10 - (1,611 x 16) = 135
De media markt blijft dus altijd goedkoper, maar stel dat ze de camera die je zoekt niet meer hebben bij de MM, dan zou je het ook bij de Funprice kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

klopt ongeveer, echter hebben ze bij de Funprice en NoRRoD een klein assortiment, en heel weinig op voorraad :/
maar goed, bij de NoRRoD EN Funcprice moet je ook nog rekening houden dat je als student (moet je kunnen aantonen) 5% korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ja dat weet ik , maar had ik nog niet meegerekend.

Voordeel waarschijnlijk is wel dat je bij FP en norrod het wel kan bestellen tegen actieprijs, in tegenstelling tot MM waar het op voorraad moet zijn, wil je laagste prijsgarantie krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:33:

De media markt blijft dus altijd goedkoper, maar stel dat ze de camera die je zoekt niet meer hebben bij de MM, dan zou je het ook bij de Funprice kunnen proberen
Zoals al eerder is vermeld in dit topic, het is geen en, en.. dus geen laagste prijs garantie EN BTW actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Gonzo, hoe kom jij aan die prijs voor die ixus IIs?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Roeligan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:52:
Gonzo, hoe kom jij aan die prijs voor die ixus IIs?
zelf gisteren in alle rust gekeken naar camera's die binnen mijn budget liggen (tot 250euro ongeveeer), prijs opgeschreven en reviews gelezen.

Ik denk, ik bereid me voor, ga niet vandaag of morgen in alle drukte een beslissing moeten forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:52:
[...]

Zoals al eerder is vermeld in dit topic, het is geen en, en.. dus geen laagste prijs garantie EN BTW actie..
laat mij maar eens zwart op wit zien waar dat staat dan?

In de voorwaarden van de BTW actie nergens dat het niet in combinatie is met andere aanbiedingen (lees: laagste prijs garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he Greatgonzo, heb je de prijs van de Canon ixus series toevallig opgeschreven? (vooral de 30 of de 40 wil ik wel weten)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:29:
he Greatgonzo, heb je de prijs van de Canon ixus series toevallig opgeschreven? (vooral de 30 of de 40 wil ik wel weten)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar O-)
Vooral de 30 (voor men ouders)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Nee, heb het lijstje thuis liggen, zit nu op stage.

Maar die IIs was meen ik de enige Ixus die ik had opgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

Ik ben er net geweest (Heerlen) en heb me een 350D + 1Gb kado gedaan _/-\o_

Overigens hoorde ik de verkoper tegen een klant zeggen dat de laagste prijs garantie geldt als volgt: Als het artikel bij MM NA korting duurder is dan de concurrent, dan gaan ze de laagste prijsgarantie toepassen. Niet VOOR de korting!

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Wa theb je nu betaald voor de 350 (kit of body?)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 18:26

Arjan A

Cenosillicafoob

Zorro schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:50:
Ik ben er net geweest (Heerlen) en heb me een 350D + 1Gb kado gedaan _/-\o_

Overigens hoorde ik de verkoper tegen een klant zeggen dat de laagste prijs garantie geldt als volgt: Als het artikel bij MM NA korting duurder is dan de concurrent, dan gaan ze de laagste prijsgarantie toepassen. Niet VOOR de korting!
Hoe duur was die 350D (voor en na korting)?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychops
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:30
Weet iemand wat de prijs van de Ixus 700 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vertel eens.. hoe duur heb je die gekocht ? (EOS350D)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 18:26

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik denk dat Zorro is vertrokken, maar als de 350D voor 899 ligt, is-ie na korting iets van €755,16 oid...

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

Zorro is er nog, moet tussendoor ff een beetje werken en zo :P
Het is de Kit, 899 normale prijs, nu 755 idd.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was die al :)

/me kijkt even in pricewatch.. 789 goedkoopste. Dat moet uit kunnen :) Even 1 gig kaartje erbij. Die krijg je ook zonder btw toch?

Zal zo ff bellen met leeuwarden in me pauze.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Woei, net een 300D Kit NL gehaald bij MM Groningen voor €545!

Waarom de 300 en niet de 350? Ten eerste de prijs, de grootte en voor het gebruik weinig toevoegende functionaliteit van de 350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 350d is kleiner dan de 300 hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Binne: kan best zijn dat hij z'n cam juist graag groter heeft dan de 350D ;) Vandaar de keuze voor de 300D :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
LoneGunman schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:12:

Waarom de 300 en niet de 350? Ten eerste de prijs, de grootte en voor het gebruik weinig toevoegende functionaliteit van de 350.
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:14:
De 350d is kleiner dan de 300 hoor?
Precies. Hij is kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nee, ik dacht dat je de kleine wilde :)

Denkfoutje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

LoneGunman schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:12:
Woei, net een 300D Kit NL gehaald bij MM Groningen voor €545!

Hadden ze de 350 kit ook nog in Groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Wreckerrm schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:23:
[...]

Hadden ze de 350 kit ook nog in Groningen?
Weet ik niet zeker; 300D lagen op een kopstelling, 350D niet. Ook niet meer in de vitrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon er precies middenin, Buitenpost..

kan naar groningen of naar leeuwarden.. ga nu naar huis eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:33:
we hadden het over de laagste prijs garantie van de MM, maar volgens mij heeft Funprice dit ook, dus stel dat je een camera wil die al weer op is, maar nog wel bij funprice verkrijgbaar is:

Bijvoorbeeld de Powershot A510, die is meen ik bij de MM 199 euro vaste prijs.
Aanbieding (16%) eraf betekend: 199 - (1,998 x 16) = 167

Funprice prijs wordt dan, met laagste prijs garantie (10%): 167 - (1.67 x 10 ) = 150

Andersom, ervan uitgaande dat de MM de laagste prijs zou berekenen:

Dit verhaal gaat natuurlijk niet op! De voorwaarde voor lpg zit meestal zo in elkaar dat de verkoper in normale gevallen al de mogelijkheid heeft om er onderuit te komen. Laat staan dat een contructie zoals die hierboven staat ook maar enige kans van slagen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Zorro schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:50:Ik ben er net geweest (Heerlen) en heb me een 350D + 1Gb kado gedaan _/-\o_
Ik neem aan dat MM dat in hun voorwaarden heeft staan. :)

Verder gefelicteerd met je aankoop Zorro. Fotografeer ze. En zien we je foto's terug in een ander topic? mooi.

[ Voor 12% gewijzigd door Gody op 09-06-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:26:
Ik woon er precies middenin, Buitenpost..

kan naar groningen of naar leeuwarden.. ga nu naar huis eten :)
Zou ik wel ff bellen van te voren :)

Ik kom elke dag door buitenpost van leeuwarden > groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:57:
299, overigens neemt men geen (telefonische) reserveringen aan.
Ben vandaag in Utrecht geweest. Daar was de S5500 geen 299, maar 378 zonder korting. Met korting was dat ongeveer 320. Via internet is ie voor 280 te krijgen, dus voor mij was deze aanbieding niet echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperGTS schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:10:
[...]
in welk land woon jij dan ? :P

in Maastricht én in Heerlen ligt er eentje......150 km en dan nog in Limburg wonen is dan erg knap 8)7
Ok ok, 150 km was beetje overdreven :P

Ik woon in Venray, is toch wel zo'n 110 km ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeuwarden hebben ze niks meer, misschien morgen want ze zijn besteld, dus ik bel morgen nog s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Net terug van de MM Rotterdam centrum. 350D (16 exemplaren) was na 15 minuten al uitverkocht. Ze namen wel bestellingen (vooruit betalen) aan voor de actieprijs. Echter ik verwacht dat als je dat nu (14:00) doet je op nummer 50 staat. Ik sta met nummer 10 voor je. Wanneer die binnenkomen is onbekend. Ik vond dat ze voor de rest een behoorlijke voorraad hadden staan, iig ietsje meer dan normaal. De verkoper zei dat ze eigenlijk enkel NL exemplaren hadden staan en slechts bij uitzondering exemplaren van de duitse importeur.

Ik heb wat prijzen opgeschreven. De standaardprijzen zonder korting dus zelf ff delen door 1,19. Ik heb vnml. Canon genoteerd (heb al 18 jaar enkel Canon). Actie geldt ook voor Sandisk geheugenkaarten. Het was erg druk (duh) dus het lijstje is niet compleet en een foutje is mogelijk..

Canon
20D Kit: €1.529
300D Kit: €695
350D Kit: €899
Pro 1: €799
S70: €549
Ixus 30: €259
Ixus 40: €329
Ixus i 5: €369
Powershot 510: €199
Powershot 520: €249
Powershot 400: €149

Nikon
D70S kit: €1249

Sony
DSC 540: €199

Sandisk
SD 256 mb: €30
SD 512 mb ultra: €59
SD 1024 mb ultra: €119

CF 512 mb: €47
CF 512 mb ultra 2: €70
CF 1024 mb ultra 2: €110
CF 2048 mb Extreme: €249

[ Voor 16% gewijzigd door bombadil op 09-06-2005 14:31 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:11
Ik heb nog nooit meegemaakt dat MM de goedkoopste was.
Stomme reclameslogans die nooit waar gemaakt worden. Mensen lokken met praatjes, wetende dat ze toch wel iets kopen.

Wel is het er leuk toeven tussen zoveel artikelen.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor info bombadil :)

Het blijft duur, Bij webwinkels heb je hem voor 210/220 euro of bij expert heb je hem voor 249 euro met IXUS tasje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Emos schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:18:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat MM de goedkoopste was.
Stomme reclameslogans die nooit waar gemaakt worden. Mensen lokken met praatjes, wetende dat ze toch wel iets kopen.

Wel is het er leuk toeven tussen zoveel artikelen.
De Ixus IIs is er 167,22, die staat voor 249 in de PW....

Trek je conclusies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 13:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik kan wel een Scandisk mem. stick Duo Pro 512 MB gebruiken voor me telefoon, geld die korting ook daarvoor? En weet iemand toevallig wat die dingen kosten daar?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.