Ik vind de Standby tijden best wel tegen vallen.. Ik heb de gsm nu zo'n 3 a 4 maanden ofzo... Ik heb me bij (
www.coolegsm.nl) is goedkoper, een 1200 mAh accu gehaald. Beter als die wat er nu in zit dus. Ik meen dat dat een 800 mAh accu was. Hopelijk gaat de standby tijd hiermee vooruit.. Ik verwacht hem morgen, of maandag, ik zal jullie wel een update geven.
Verder vind ik het toestel toch wel wat lichtelijk tegenvallen. De functionaliteit is lang niet zo goed als ik gedacht heb. Sommige dingen heb ik echt geen idee van wat hij daarmee bedoeld (als ik een herinnering in de agenda wil instellen bv... sommige dingen die hij vraagt zijn echt geen touw aan vast te knopen).
Foto's zijn wel redelijk, alleen is het flashlampje wel erg zwak... Maarja.
De video kwaliteit is gewoon veel te klein om er positief over te zijn. Bluetooth vind ik niet echt ver reiken, maar dat kan ook wel weer aan mij liggen.
Ik heb me zo'n dual sim houder gekocht, die past gelukkig goed achter de batterij, en kan ik via een menuutje in de gsm, gewoon tussen mijn sim-kaarten wisselen (wat heel handig is moet ik zeggen).