Anoniem: 155212

ik ben een vrouw en jaja ik heb een zwarte _/-\o_

Ik heb helemaal geen problemen met die batterij in de vakantie ging ie wel maar 2 dagen mee maar nu ik weer naar school ga en alles gaat ie wel 3 of 4 dagen mee..

verder heb ik toch nog wel ff een vraag, dingen vanaf mn pc via mn bluetooth naar mn mob gaat wel maar het ik me niet gelukt om foto's naar de pc te sturen.. :? is er iemand die dit misschien heel precies kan uitleggen :9

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 01:41
Misschien is het een beetje flamen maar ik moet het toch zeggen...ik heb liever sony-erikson of een nokia,Waarom...nou ik zelf heb ervaring met een kapot beeldscherm en ik ken 7 mensen die ook allemaal problemen hebben met het beeldscherm of het barst gaat ruisen of strepen door het beeld.
anderen al ervaring met deze problemen van samsung???oh jah en de standby tijd vindt ik matig

soorten telefoon met deze problemen : E700,E710,D500,SL500

[ Voor 8% gewijzigd door maurice_thalen op 17-09-2005 21:34 ]

Anoniem: 155212

standby tijd heb ik geen problemen mee.., dat schermpje tja een vriend van me had het ook maarjah ik ben er niet bang voor, mn ma heeft hm voor me verzekerd 8)7 :9

Anoniem: 126738

Anoniem: 110565 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:25:
Zijn er trouwens ook vrouwen die de zwarte E730 hebben?!?!?!?
;)
Jup, mijn vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151664

Bij de Nokia 6230 kun je mp3 luisteren zonder koptelefoon/headset. Kan dat eigenlijk met de E730 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17
mp3/ fm-radio luisteren kan gewoon over de speaker van de telefoon

alleen als je radio wilt luisteren, dan moet wel de headset erin zitten, omdat deze ook als antenne fungeert

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

Anoniem: 155212 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:25:
ik ben een vrouw en jaja ik heb een zwarte _/-\o_

Ik heb helemaal geen problemen met die batterij in de vakantie ging ie wel maar 2 dagen mee maar nu ik weer naar school ga en alles gaat ie wel 3 of 4 dagen mee..

verder heb ik toch nog wel ff een vraag, dingen vanaf mn pc via mn bluetooth naar mn mob gaat wel maar het ik me niet gelukt om foto's naar de pc te sturen.. :? is er iemand die dit misschien heel precies kan uitleggen :9
naar de foto gaan, op de foto gaan 'staan', opties kiezen, verzenden via bluethooth

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dan zal je waarschijnlijk foutmelding gaan krijgen, athans ik kreeg dit wel. Pas na die hele D500 tutorial kan ik nu eindelijk verzenden/ontvangen van beide kanten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-06 20:45
he mensen,

is het iemand al gelukt om met de d500 tutorial spellen erop te krijgen.ik ga heel de tutorial door alles gaat doet tot het moment dat je die clown krijgt maar dan doet ie het niet en crasht mn phone

ik heb deze guide gebruikt: http://315.fiberworld.nl/d500/

• dangerpaki
mastair schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 23:09:
[...]

http://315.fiberworld.nl/d500/, hier staat een uitgebreide handleiding voor de d500 hoe je via bluetooth games kan overzetten. Dit zou ook moeten werken voor de e730. Ikzelf heb het via http://www.euploader.com gedaan, daar kan je .jar en .jad bestanden uploaden naar wap, zodat je ze via je telefoon kunt binnenhalen op dat wap-adres.
heb ondetussen dit ook al geprobeerd maar ik krijg dan een install error iemand idee?

ps: sorry voor de dubel post zit hier op de uni kan niet ingelogd blijven om een of andere vage reden en kan dus mn eigen post neit editten

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kom met die tutorial niet meer verder dan de wizard nieuwe verbinding. Bij het kiezen van inkomende verbinding (host) loopt dat venster volledig vast.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dangerpaki
Sinergy schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:09:
Ik kom met die tutorial niet meer verder dan de wizard nieuwe verbinding. Bij het kiezen van inkomende verbinding (host) loopt dat venster volledig vast.
dat gebeurde bij mij ook de eerste keer, je meot ervoor zorgen dat je bluetooth dan anstat op serial connection want volgens mij gaat ei danz oeken naar je telefoo en een connectie proberen temaken.
je kan ook proberen om de rest van je connecties die je hebt (internet, etcetc) effe uit te gooien (disable) misschien dat dat helpt

ik heb trouwen gemerkt dat als je mp3 tje vanaf de voorkant wilt startend at ei af en toe wel een password vraagt ena f en toe weer neit als je je mp3tjes beveiligd hebt.
verder ook wat minder. als je een alarm hebt gezet en je zet je inkomende gesprek beltoon op trilfunctie dan gaat je alarm ook niet meer af en gaat ie alleen trillen. jammer dacht toch echt dat tril functie onder inkomende gesprekken neit alarm mee bedoel werd.
wat ook minder is.. mptjes met VBR codering daar kan die geen ruk mee wat betreft de tijdbalk weergeven ook jammer. terwijl het een kleine moeite is om te implementeren

[ Voor 34% gewijzigd door dangerpaki op 22-09-2005 19:53 ]

• Chillz
dangerpaki schreef op donderdag 22 september 2005 @ 19:51:
als je een alarm hebt gezet en je zet je inkomende gesprek beltoon op trilfunctie dan gaat je alarm ook niet meer af en gaat ie alleen trillen.
moet je de wekker zetten... die maakt namelijk wél geluid bij de E730 als hij op stil staat ;)

Leeg - Sinds 20180907

• dangerpaki
Chillz schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:04:
[...]

moet je de wekker zetten... die maakt namelijk wél geluid bij de E730 als hij op stil staat ;)
zal zo proberen, maar nou gebeurt iets heel raars. ik kan een vand e mp3jes neit meer deleten. als ik delete all doe dan zegt ie deleted. maar blijft ie in de lijst staan.
als ik hem alleen delete dan zegt ie not available ook via bluetooth niet te deleten.
iemand iedeen?

Anoniem: 129677

dangerpaki schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:07:
[...]

zal zo proberen, maar nou gebeurt iets heel raars. ik kan een vand e mp3jes neit meer deleten. als ik delete all doe dan zegt ie deleted. maar blijft ie in de lijst staan.
als ik hem alleen delete dan zegt ie not available ook via bluetooth niet te deleten.
iemand iedeen?
Zoiets had ik ook, en volgens mij hielp het de telefoon ff uit en aan te zetten, maar weet het niet zeker...

• dangerpaki
Anoniem: 129677 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:19:
[...]

Zoiets had ik ook, en volgens mij hielp het de telefoon ff uit en aan te zetten, maar weet het niet zeker...
bedankt heb het geprobeerd. maar om een of andere vage reden doet mn pims and file manager het nou niet meer. terwijl die het hiervoor toh gewoon deed. ik krijg gewoon geen connectie ermee.terwijl mn bluetooth het verder gewoon doet.
bestanden over zetten etc werkt gewoon.

moet ik wel verklappen dat ik dus een van de vooraande codes heb ingevoerd nl. flash format omdat ik dacht als ik dat doe dan gooit ie alle mp3 eruit etc. nou hij gooide heel eel instellingen eruit maar de mp3 niet :( maar dat is uiteindelijk wel geluk. alleen de pims and file manager pakt hem nog steeds neit en hij staat op de goede poort. iemand ideen?

edit: laat maar heb het al voorelkaar... effe mn bluetooth op serial connection zetten. en hij doet het :) waar want iervoor deed ie dat automatisch

[ Voor 9% gewijzigd door dangerpaki op 22-09-2005 23:08 ]

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Chillz schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:11:
ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen...

dit is m'n 5e Samsung op rij (wel steeds andere modellen :)),
maar het blijft steeds dat Samsung-accu's gewoon niet zo lang meegaan als bijvoorbeeld bekend is van Nokia batterijen...

(probleem/) nadeel van Samsung... niet van BelCompany helaas
anders was ik ook allang teruggeweest voor een andere accu ;)
Dat vraag ik me af hoe jij je telefoon normaal oplaadt. De accu van m'n vorige telefoon (Samsung R210s) blef het gewoon 3 jaar lang prima doen, daarna werd het snel minder. M'n huidige telefoon (E720) heb ik nu een paar maanden, die doet afhankelijk van het gebruik 5-10 dagen op een acculading. Ik heb niets te klagen vind ik...

🖥️ | 🚗

• Chillz
MadMarky schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:03:
Dat vraag ik me af hoe jij je telefoon normaal oplaadt. De accu van m'n vorige telefoon (Samsung R210s) blef het gewoon 3 jaar lang prima doen, daarna werd het snel minder. M'n huidige telefoon (E720) heb ik nu een paar maanden, die doet afhankelijk van het gebruik 5-10 dagen op een acculading. Ik heb niets te klagen vind ik...
ik heb ook niets te klagen...

de accu gaat korter mee als de gemiddelde Nokia, maar het boeit me niets :P
ik kan 'm gewoon elke nacht opladen; als ik een nachtje niet thuis slaap, daar gaat 'ie niet leeg van; en als ik meerdere nachten niet thuis ben, dan weet ik dat ik m'n lader mee moet nemen...

En ja, m'n E730 gaat al stukken langer mee als de Samsung's die ik hiervoor had qua accu...
Maar het is wel gewoon zo dat de accu kort meegaat.

het is ook wel afhankelijk van andere factoren. Ik bel redelijk wat van tijd-tot-tijd, daarbij wordt er ge-sms't, mp3's afgespeelt, foto's gemaakt én moet 'ie vaak en/of heel lang netwerk zoeken. (op m'n werk heb ik maar op weinig plekken bereik, dus is hij vaak constant op zoek naar netwerk...)

Leeg - Sinds 20180907

• dangerpaki
is er nog steeds niemand die het voorelkaar heeft gekregen om spelletjes op de e730 te krijgen via bluetooth?

EDIT:

ok is gelukt...

heel makkelijk eigenlijk. vooral voor mensn die een gratis gprs bundel heben zoals mij.

www.euploader.com

daar upload je eerst het *.jar bestand. en dan vragt ie automatisch om het bijbehorende *.jad bestand. du allebei geupload. krijg je een link en een username + password. efe erheen wappen en je drukt op download in je wap en hij vragt of je wilt installeren super simpel. gebruik ik mn gratis gprs bundel ook weer eens.

nou alleen nog efe proberen de limit te omzeilen want een jad van 320 kb trrekt ie niet is te groot

[ Voor 73% gewijzigd door dangerpaki op 25-09-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-06 16:14
Hey, even een vraagje. Hoe zorg je ervoor dat sms-jes automatisch op je telefoon worden ogeslagen, en dus niet op je simkaart. Ik kreeg gisteren ineens een melding dat mn sim kaart vol was en dat ik daarom geen bericht kon ontvangen :? Dus ik eff mn inbox door zitten nemen, bleken er at random sommige berichten op mn sim te staan en sommige op mn telefoon. Eff lopen zoeken en paar van die berichten verwijderd... Maar toen werden alle volgende sms-jes weer op mn sim geplaatst... Is er geen optie dat ze automatisch op je telefoon worden opgeslagen? Ik wil mn simkaart gewoon leeg hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Aurelium schreef op zondag 25 september 2005 @ 12:52:
Hey, even een vraagje. Hoe zorg je ervoor dat sms-jes automatisch op je telefoon worden ogeslagen, en dus niet op je simkaart. Ik kreeg gisteren ineens een melding dat mn sim kaart vol was en dat ik daarom geen bericht kon ontvangen :? Dus ik eff mn inbox door zitten nemen, bleken er at random sommige berichten op mn sim te staan en sommige op mn telefoon. Eff lopen zoeken en paar van die berichten verwijderd... Maar toen werden alle volgende sms-jes weer op mn sim geplaatst... Is er geen optie dat ze automatisch op je telefoon worden opgeslagen? Ik wil mn simkaart gewoon leeg hebben eigenlijk.
volgens mij is het standaard dat ie eerst je sim vol zet en dang ewon op je telefoon opslaat. zo gaat het tenminste bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
dangerpaki schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:47:
[...]

volgens mij is het standaard dat ie eerst je sim vol zet en dang ewon op je telefoon opslaat. zo gaat het tenminste bij mij
Maar waarom gaf hij dan opeens de melding dat mn simkaart volzat en dat ie daarom geen sms-je kon ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Aurelium schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:46:
[...]

Maar waarom gaf hij dan opeens de melding dat mn simkaart volzat en dat ie daarom geen sms-je kon ontvangen?
dat is inderdaad wel erg raar. misschien effe terug naar de winkel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Tip.

Volgens mij is de software van de D500 precies hetzelfde als die van de E730. En aangezien er op de topic van de D500 veel software, tips en info zit kun je het best daar kijken voor hulp.

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Ik denk dat dit mijn volgende telefoon gaat worden !
Ik zag net op belcompany.nl een aanbieding:

Samsung E730 + Telfort 150 Abonnement, 1 jarig contract voor 21 euro/maand
Voordelen telfort:

- 75 gratis bonusminuten vanaf 20:00 uur tot .. te gebruiken
- Gratis bellen naar voicemail

Ik ben nog niet helemaal zeker, maar ik denk dat ik hem ge bestellen.

Levi (Utrecht)

• Levi
Update:

Ik heb hem net besteld op Belcompany.nl
Ik zag dat er ook nog een gratis Webcam en Bluetooth dongle bijzit, weer mooi meegenomen.
Moest een contract uitprinten en samen met een kopie van mijn identiteiskaart en bankpas + bankafschrift opsturen. Morgen even op de post doen en dan maar afwachten hoelang het duurt (A).

Levi (Utrecht)

• dangerpaki
heeft iemand al een website gevonden war gratis spellen die echt voor de e730 bedoeld zijn te vinden zijn. uitgesloten is de website van fibreworld die eerder genoemd is.(daar staan trouwens niet spellenop die echt bedoeld zijn voor e730)

iemand dus zo'n website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117076

Weet iemand hoe je in je adressbook alleen het telefoongeheugen kan weergeven?
Nu staan alle namen bij mij dubbel, maar er is niets van terug te vinden bij beheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 10:54
Anoniem: 117076 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 22:03:
Weet iemand hoe je in je adressbook alleen het telefoongeheugen kan weergeven?
Nu staan alle namen bij mij dubbel, maar er is niets van terug te vinden bij beheer?
Hoi, dat probleem heb ik dus ook gehad en heb mn simkaart toen leeg kunnen gooien omdat ik dat ook irritant vond, volgens mij kan dit bij samsung dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 10:36
Meer mensen met het probleem dat T9 niet standaard geselecteerd is bij het opstellen van een sms? Ik heb al geprobeerd om T9 te selecteren en vervolgens de taal opnieuw te kiezen. Het vreemde is dat de ene keer T9 wel standaard is, andere keer niet.

Wat ik niet zo goed begrijp aan Samsung is dat ze er van uit gaan dat je een sms naar meerdere personen wilt sturen, ik moet dus altijd eerst opties aan klikken en dan 3. Telefoonlijst... Kan dit sneller?

Overigens heb ik het toestel (zwarte) wel ontvangen met zwarte oordopjes!

Via belcompany.. ze hebben de aabieding; gratis E730 bij 1 jaar 200 (E26/mnd) 1e 10 maand E10 korting... Goede deal leek mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 22:46
heb vraagje over deze telefoon.

Hoe is de kwaliteit van de oordopjes?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
Dat is relatief natuurlijk.. Vergelijkbaar met een MP3 speler..
Ben zelf MD speler gewend met Sennheiser dopjes.. daar haalt ie het niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kwaliteit is "ok". Niet bijzonder, sommige nummers met harde bas kraken een beetje (192k bitrate). Ik heb daarbij dat de linker oordopje het geluid wat harder afspeeld dan de andere kant (nee, het zit niet in mn oren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153992

Heb net e-730 gekregen ;)

Hoe moet je mp3 bestanden van je computer naar gsm kopieren?

Hoop dat iemand me kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
oké bedankt voor de snelle antwoorden ;)

Vanmiddag ff naar de winkel en dan ga ik denk ik maar toch voor deze ;)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
Koop een bluetooth stickje en lees paar pagina's terug.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

met bluetooth stickje en de standaard windows instellingen (winXP) kan je al direct mp3's versturen naar je mobiel (1malig steutel ingeven). Via rechtermuis->verzenden naar..Bluetooth apparaat werkt het perfect. (je GSM zal melding geven voor ontvangst als je je PC niet als veilig heb ingesteld, via bluetooth opties->mijn apparaten)

Wil je ook andersom kunnen werken (browsen op je GSM in je PC), moet je die D500 guide gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132666

Heb em 2 weken geleden ontvangen met zwarte oortjes, maar er zat ook een usb-datakabel bij...
Ik wist niet dat dit standaard was, of is dit werkelijk niet zo en heb ik geluk gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
volgens mij is het niet standaard idd, een datakabel...

ik kreeg 'm er iig niet bij :/
maar m'n bluetooth dongle does the trick ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156627

kan ik nou ook meer mb op de samsung SGH-E730 zetten, want ik heb wat meer nodig voor me mp3tje's :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
Anoniem: 156627 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 18:16:
kan ik nou ook meer mb op de samsung SGH-E730 zetten, want ik heb wat meer nodig voor me mp3tje's :P?
n0pe, helaas

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
USB data kabel is inderdaad niet standaard.. Veel sneller tov bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik heb deze telefoon ook sinds 17:00. Leuk dingetje, ben er ook erg blij mee ;)

Ook leuk is dat me batterij al opgeladen was, maar ben inmiddels al een streepje verloren :p. Kreeg in de winkel ook een gratis Bluetooth stickje erbij.. alleen krijg deze niet werkend.. kan geen drivers ervan vinden en Windows XP vind er zelf ook geen drivers voor, dus ff kijken of ik er een oplossing voor kan vinden

( in de winkel zeiden ze dat je alleen Windows XP Prof SP 2 nodig had )

* het betreft een Telepower Bluetooth USB Dongle BT-D001.

Zat overigens geen cd bijgeleverd

*NVM*

Cd'tje gevonden, werkt nu als een tierelier, moest alleen me server ervoor rebooten (weg uptime van 2 maanden *) :p ( hier staan al me mp3's op ) en me USB poorten op me werkstation zitten vol. Maar blij dat het nu werkt

[ Voor 26% gewijzigd door sjorremans op 04-10-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb deze tel nu sinds gister alleen had wel de volgende vraag: kan het geluidje uit die je krijgt te horen als je iets bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
daarmee zit ik dus ook, had ook al gezocht. Zo irritant als je een smsje verstuurd ( wat ik dus erg vaak doe ) en thuis maakt het niet zoveel uit, maar als je in de trein zit ofzo of in de bus of bij iemand thuis dan is het best wel irritant.

En om um daarvoor nou de hele tijd op stille modes te zetten of wat dan ook, is het makkelijker om dat geluidje uit te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
moet kunnen, want ik hoor geen geluiden, behalve dan wanneer ik gebeld wordt (of sms of mp3 afspeel ;))

heb 'm alleen ff niet bij de hand,
maar het moet dus gewoon in de instellingen staan

edit:

Menu
=> Instellingen
=> Geluidsinstellingen
=> Overige Tonen
=> Toon Bij Melding

Lijkt me toch niet zo heel lastig ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Chillz op 07-10-2005 08:50 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:36
Bereik is voor mij een must, waar dan ook.

Ik denk dat ik voor deze ga via het KPN netwerk (en dan is ie alsnog gratis en abbo is 18 eurie per maand en 100 belminuten :P )

Lijkt me mooie deal toch?
(2 jarig abbonement)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankjewel, je bent een engel!! Eindelijk opgelost!!! _/-\o_
Chillz schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:22:
moet kunnen, want ik hoor geen geluiden, behalve dan wanneer ik gebeld wordt (of sms of mp3 afspeel ;))

heb 'm alleen ff niet bij de hand,
maar het moet dus gewoon in de instellingen staan

edit:

Menu
=> Instellingen
=> Geluidsinstellingen
=> Overige Tonen
=> Toon Bij Melding

Lijkt me toch niet zo heel lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
M'n beste vriendin heeft nu 2x achter elkaar een samsung gehad... eerst een
a800 (geloof ik?) en nu een e700...
Die e700 heeft ze toen gekocht omdat ze een probleem had met die andere, dat
was namelijk dat als iemand een 2-in-1 smsje stuurde, dan kon ze die niet
ontvangen... kreeg ze een melding met bericht onvolledig ofzo (en dat berichtje
krijgt ze dan gewoon helemaal niet meer), maar die e700 die ze nu heeft heeft
precies hetzelfde probleem! :? |:(

Hebben nog meer mensen hier last van (bij de e730) ?? Dat zou wel vervelend
zijn namelijk.... B)

Alvast bedankt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 16:13

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb dat ook een poosje gehad met mijn E330, maar alleen als ik in het buitenland was

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
MrsRossi schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:27:
M'n beste vriendin heeft nu 2x achter elkaar een samsung gehad... eerst een
a800 (geloof ik?) en nu een e700...
Die e700 heeft ze toen gekocht omdat ze een probleem had met die andere, dat
was namelijk dat als iemand een 2-in-1 smsje stuurde, dan kon ze die niet
ontvangen... kreeg ze een melding met bericht onvolledig ofzo (en dat berichtje
krijgt ze dan gewoon helemaal niet meer), maar die e700 die ze nu heeft heeft
precies hetzelfde probleem! :? |:(

Hebben nog meer mensen hier last van (bij de e730) ?? Dat zou wel vervelend
zijn namelijk.... B)

Alvast bedankt >:)
Ik zit nu aan m'n 5e (6e?) Samsung op rij,
en dat probleem heb ik nog met geen toestel gehad...

maar ik moet eerlijk zeggen, dat het mij ook niet klinkt als een Toestel-probleem,
maar meer als een probleem in het netwerk, bij de provider...
zeker als ik zit lees:
Ik heb dat ook een poosje gehad met mijn E330, maar alleen als ik in het buitenland was
misschien beter om daar (/daarmee) naar een oplossing te zoeken...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Chillz schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:07:
[...]

Ik zit nu aan m'n 5e (6e?) Samsung op rij,
en dat probleem heb ik nog met geen toestel gehad...

maar ik moet eerlijk zeggen, dat het mij ook niet klinkt als een Toestel-probleem,
maar meer als een probleem in het netwerk, bij de provider...
zeker als ik zit lees:
[...]

misschien beter om daar (/daarmee) naar een oplossing te zoeken...
Hmm.. Dat is jammer want ik heb dezelfde provider als m'n beste vriendin haha.
Nouja misschien komt het wel goed.
Ik krijg de telefoon -waarschijnlijk (ik hoop het:P)- voor m'n verjaardag dinsdag...
IK KAN NIET WACHTEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
MrsRossi schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:49:
Hmm.. Dat is jammer want ik heb dezelfde provider als m'n beste vriendin haha.
Nouja misschien komt het wel goed.
en daarmee zeg je?
dat je bang bent het probleem ook te gaan krijgen bij die provider,
of dat het niet kan, omdat jij bij die provider geen problemen hebt...

dat laatste zou ik daar dan maar niet zo zeker over zijn als ik jou was...
Een goede of slechte verbinding met je provider is nog altijd van een hele hoop factoren afhankelijk...
Simkaart, plaats, bereik, om maar een paar dingen te noemen...

Zo heb ik Orange en ben ik overal tevreden over (al 6/7 jaar ofzo) en zijn de meesten die ik hoor met Orange ook tevreden... Tóch zijn er mensen die er flink de balen van inhebben...
Het kan niet altijd bij iedereen goed zijn, er zitten altijd rotte appels tussen...
Ik krijg de telefoon -waarschijnlijk (ik hoop het:P)- voor m'n verjaardag dinsdag...
IK KAN NIET WACHTEN
Gefeliciteerd alvast iig
en (misschien) veel plezier met je foon

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:46

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb de e730 nu ook een paar dagen, machtig mooi ding :)
Nu is mijn vraag alleen, kan ik het externe scherm zo instellen dat als ik een oproep mis, dat ik daar een icoon blijf zien totdat ik de telefoon open dat ik iets gemist heb?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Mijn zusje heeft de e730, en die vroeg zich af of de videokwaliteit ook zo slecht is bij jullie. Hij kan wel gewoon opnemen en de instellingen staan ook wel allemaal op hoog, maar ze vindt het er niet echt goed uit zien. Het lijkt alsof de compressie heel erg hoog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Chillz schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:16:
[...]

en daarmee zeg je?
dat je bang bent het probleem ook te gaan krijgen bij die provider,
of dat het niet kan, omdat jij bij die provider geen problemen hebt...

dat laatste zou ik daar dan maar niet zo zeker over zijn als ik jou was...
Een goede of slechte verbinding met je provider is nog altijd van een hele hoop factoren afhankelijk...
Simkaart, plaats, bereik, om maar een paar dingen te noemen...

Zo heb ik Orange en ben ik overal tevreden over (al 6/7 jaar ofzo) en zijn de meesten die ik hoor met Orange ook tevreden... Tóch zijn er mensen die er flink de balen van inhebben...
Het kan niet altijd bij iedereen goed zijn, er zitten altijd rotte appels tussen...

[...]

Gefeliciteerd alvast iig
en (misschien) veel plezier met je foon
Nee ik bedoelde dus dat ik bang was dat ik dat ook zou krijgen...
Heb nu een nokia 7250i en daar heb ik nl. geen problemen mee, met die smsjes enzo
Ik heb trouwens ook Orange :) En m'n beste vriendin dus ook.

En bedankt alvast iig! ;) haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Christiano007 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:19:
Ik heb de e730 nu ook een paar dagen, machtig mooi ding :)
Nu is mijn vraag alleen, kan ik het externe scherm zo instellen dat als ik een oproep mis, dat ik daar een icoon blijf zien totdat ik de telefoon open dat ik iets gemist heb?
Staat geloof ik wel ergens anders in dit topic!!
Moet je ff alles doorlezen.... weet zo niet waar het staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Trouwens ik wil de smsjes die nu op mn nokia staan ook op m'n nieuwe telefoon *e730 dus* (mocht ik die krijgen haha) hebben.... Hoe doe ik dat???
Heb wel een kabeltje voor mn nokia maar krijg maar steeds geen verbinding, érg frustrerend....

[ Voor 4% gewijzigd door MrsRossi op 09-10-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

MrsRossi schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:41:
[...]

Staat geloof ik wel ergens anders in dit topic!!
Moet je ff alles doorlezen.... weet zo niet waar het staat
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ik kan het niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
Ik heb deze telefoon + 1 jarig telfort 150 abonnement ongeveer 2 weken geleden besteld op belcompany.nl maar hij is er nog steeds niet. Hopen dat hij volgende week komt (A). Iemand anders hier wel eens iets besteld op de site van Belcompant ?

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Okay, nou even een vraag van mij...

Ik kreeg vanavond via Bluetooth een visitekaartje van iemand toegestuurd.

eerste melding was dat er iets verstuurd werd, en of ik 't wilde aannemen, dus ik zeg OK
tweede melding was dat er een visitekaartje aan was gekomen, dus ik zeg OK

Maar heel dat visitekaartje werd niet getoond! ;(
En nou heb ik een hele tijd in m'n telefoon lopen zoeken, maar ik kan heel dat kaartje niet terugvinden :(

Waar kan ik nou m'n ontvangen visitekaartjes terugvinden??

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:36
Zo, ook deze phone besteld. Nu wachten op de levering :9

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157104

Ey mensen. Ik heb deze phone al paar weken. Bevalt me erg goed, minpuntje is dat batterij wel redelijk snel opgaat, soms 2 dagen, soms iets langer. Ik heb alleen 2 vraagjes:

- Hoe stel je picture id in, als je gebeld wordt door iemand?
- Hoe stel je speciale beltoon in voor 1 iemand?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1e: ga naar afbeeldingen,
open een afbeelding: opties->instellen als->nummerweergave->nummer selecteren :D

2e: ga naar muziek-bestand: opties->instellen als->beltoon beller->nummer selecteren :D

(staat trouwens in de handleiding :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Christiano007 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:31:
[...]

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ik kan het niet vinden :)
Staat geloof ik op pagina 6.........
Ik zoek het wel ff op voor je ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Chillz schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:50:
[...]

nee, want geen led aan de buitenkant... :)

maar je kan het buiten-display op verschillende manieren instellen...

het is verdeelt in 2 gedeeltes
• Boven: Tijd + Symbolen (=batterij, ontvangst, tril, envelopje)
• Onder: Datum + Icondisplay

Bij mij staat het bovenste deel altijd aan. Dus ik zie de tijd constant... én, mocht ik een sms niet opgemerkt hebben (ondanks het om de 2 minuten ingesteld afgaan) dan zie ik een envelopje staan...

Onderste deel licht alleen op bij 1e keer sms, gebeld worden, of als ik de zijkant-knoppen vasthou...
Ik heb m'n telefoon altijd bij, dus ga er vanuit dat ik inkomende oproepen bijna altijd hoor/ voel. Als ik 'm ff ergens heb laten liggen (bijvoorbeeld met het douchen), dan hou ik en een knop aan de zijkant vast, dan zie je ook vanzelf of je een oproep hebt gemist.

Zo staat 'ie bij mij ingesteld. Je kunt ook beide contant aan, of beide uit (alleen aan bij gebeurtenissen). Alleen het onderste gedeelte constant aan kan niet, maar daar zou ik dan ook de logica niet van inzien ;)
Kijk..........Hopelijk heb je er wat aan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
Chillz schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:07:
Okay, nou even een vraag van mij...

Ik kreeg vanavond via Bluetooth een visitekaartje van iemand toegestuurd.

eerste melding was dat er iets verstuurd werd, en of ik 't wilde aannemen, dus ik zeg OK
tweede melding was dat er een visitekaartje aan was gekomen, dus ik zeg OK

Maar heel dat visitekaartje werd niet getoond! ;(
En nou heb ik een hele tijd in m'n telefoon lopen zoeken, maar ik kan heel dat kaartje niet terugvinden :(

Waar kan ik nou m'n ontvangen visitekaartjes terugvinden??
Worden deze niet gewoon in het telefoon boek gezet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Yep,

Ik heb gister met een collega zitten proberen,
het visitekaartje dat hij naar me stuurde werd bijgezet in het telefoonboek inderdaad

alleen dat ene kaartje dat ik zondagavond ontvangen heb, kan ik nog altijd niet terugvinden...
ontvangen kaartjes worden opgeslagen in telefoongeheugen,
telefoongeheugen was leeg, en afgezien van die van m'n collega is er verder niets bijgekomen...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Nou ik heb hem hoor! Haha.

Ik vind 'm echt geweldig, alleen gaat de batterij inderdaad snel leeg.
Maargoed.... daar kan ik eigenlijk niet zo mee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Sorry als deze vraag al geweest is....
maar ik ben echt wanhopig, aangezien ik optimaal van m'n nieuwe telefoon wil genieten :P

Ik heb een datakabel... hoe kan ik dan muziek enz erop zetten?
Heb al wel dat pim & file manager gedownload... en had ook al verbinding enzo, dus die kabel werkt in ieder geval wél, maar hoe zet je nou muziek erop?

wil iemand me alsjeblieft helpen??
O+

Edit: Pffff heb het al gevonden.....het is zó simpel. Sorry! /Edit

[ Voor 12% gewijzigd door MrsRossi op 12-10-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157104

Sinergy schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:50:
1e: ga naar afbeeldingen,
open een afbeelding: opties->instellen als->nummerweergave->nummer selecteren :D

2e: ga naar muziek-bestand: opties->instellen als->beltoon beller->nummer selecteren :D

(staat trouwens in de handleiding :P)
Als ik dat doe, krijg ik altijd de melding 'leeg' ? ik weet niet hoe ik het dus moet doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

waarschijnlijk moet je je contactpersonen op je telefoon ipv je sim kaart hebben opgeslagen. Als die op de telefoon is opgeslagen kan je ook adres e.d. toevoegen. In datzelfde scherm met alle extra info kan je ook direct een nummer toekennen.

(de rechts ... knop, dan ok/i knop op de persoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 157104 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:12:

Als ik dat doe, krijg ik altijd de melding 'leeg' ? ik weet niet hoe ik het dus moet doen :|
Dan heb je volgens mij geen Contacten op je telefoon staan, maar alleen op je Simkaart...

Als je namelijk een plaatje of ringtone wil toewijzen aan een contact moet deze in het telefoongeheugen opgeslagen zijn.

Op de manier als Sinergy beschrijft krijg je dan dus waarschijnlijk de melding dat je telefoongeheugen "Leeg" is...

Je kan ook beginnen met je contactenlijst, dan een contact wijzigen,
daarbij heb je 3 icoontjes om in te stellen: Een poppetje (lijkt op dat van MSN), een belletje en 2 poppetjes bij elkaar...
=> respectievelijk Plaatje beller, ringtone beller, contactgroep

als je het hierlangs doet, en het contact staat op je SIM, dan krijg je de vraag of je de contactpersoon wil kopieren naar het telefoongeheugen :)
(let op: kopieren, dus hij blijft dan ook op je SIM staan)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrsRossi schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:11:
[...]

Kijk..........Hopelijk heb je er wat aan B)
Jaja ok, goed dat dat kan, maar ik vind dit nergens in mijn telefoon... Kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 132666 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:52:
[...]

Jaja ok, goed dat dat kan, maar ik vind dit nergens in mijn telefoon... Kan iemand mij helpen??
Wat wil je nou precies weten?
Over die icoontjes op het externe display?
dat staat namelijk onder instellingen - displayinstellingen - verlichting - symbolen extern display

En dan kun je voor aan of uit kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrsRossi schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:15:
[...]

Wat wil je nou precies weten?
Over die icoontjes op het externe display?
dat staat namelijk onder instellingen - displayinstellingen - verlichting - symbolen extern display

En dan kun je voor aan of uit kiezen :)
Ik wil beide schermen constant aan, zoals er was gezegd dat het mogelijk was... dus niet alleen de icoontjes, maar het volledige scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kun je eigenlijk je telefoonnummers (als je die in je telefoon allemaal hebt staan) kopieeren naar je SIM-kaart? Kan alleen maar vinden dat het van SIM naar telefoon kan, maar niet andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Nou ik ben er eindelijk achter gekomen hoe je alle geluidjes kan elimineren..... gewoon #--je ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Aurelium schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:34:
Nou ik ben er eindelijk achter gekomen hoe je alle geluidjes kan elimineren..... gewoon #--je ingedrukt houden.
Ja daar staat ook een heel mooi mute icoontje op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
hmm

ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over de camera. Zodra ik inzoom, nog niet eens maximaal worden de foto's al snel erg onduidelijk ( dus niet scherp meer ).

Maakt ook niet op wat voor instelling ik de foto's maak.
1280x1024 / superfijn /fijn/normaal ISO automatisch ..
1152x864 / superfijn/fijn/normaa/ ISO automatisch..

Ook de gewone foto's zijn niet altijd even scherp ook al word de telefoon stil gehouden. Misschien dat het ook wel aan mij ligt .. ik weet het niet :P

* en de video's zijn ook erg blokkerig.. terwijl bij een vriend van mij met de E720 de video's die hij maakt er gewoon normaal en scherp uitzien, ook al word er veel bewogen in beeld *

[ Voor 18% gewijzigd door sjorremans op 15-10-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
dat van de video weet ik niet,
maar foto's worden over het algemeen nooit veel beter van kwaliteit als je digitale zoom gebruikt

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Vandaag ga ik waarschijnlijk ook een Samsung E730 met abonnement afsluiten. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen de kleuren. Ik zelf vind de zwarte het mooist. Maar mijn moeder zegt: "De zwarte word dof en die is minder sterk". Volgens mij is dit bullshit maar wie heeft er gelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59
Sinds wanneer hebben moeders verstand van telefoons ? ;) Maar ik heb de zwarte ook, en die ís standaard al dof, dus veel erger zal het niet worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
sjorremans schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:48:
hmm

ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over de camera. Zodra ik inzoom, nog niet eens maximaal worden de foto's al snel erg onduidelijk ( dus niet scherp meer ).

Ook de gewone foto's zijn niet altijd even scherp ook al word de telefoon stil gehouden. Misschien dat het ook wel aan mij ligt .. ik weet het niet :P

* en de video's zijn ook erg blokkerig.. terwijl bij een vriend van mij met de E720 de video's die hij maakt er gewoon normaal en scherp uitzien, ook al word er veel bewogen in beeld *
Zelf heb ik er niet veel problemen mee, ligt er natuurlijk ook aan waar je het mee vergelijkt.
Plaats anders eens een paar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
Anoniem: 94768 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:45:
Vandaag ga ik waarschijnlijk ook een Samsung E730 met abonnement afsluiten. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen de kleuren. Ik zelf vind de zwarte het mooist. Maar mijn moeder zegt: "De zwarte word dof en die is minder sterk". Volgens mij is dit bullshit maar wie heeft er gelijk? :)
Dof is ie indd al (wel erg mooi dof!).. Ik vraag me alleen af wat er gebeurt als er krassen op komen, welke kleur zijn deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

mijn antenne is slechter geworden de laatste tijd (kan 538 vaak niet ontvangen en dit geld ook voor de rest van de zenders, of met vette storingen er continu tussendoor)
ook is het geluid van de linker koptelefoon veel minder geworden, hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 102232 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:13:
mijn antenne is slechter geworden de laatste tijd (kan 538 vaak niet ontvangen en dit geld ook voor de rest van de zenders, of met vette storingen er continu tussendoor)
ook is het geluid van de linker koptelefoon veel minder geworden, hebben meer mensen dit?
ik kan sowieso alleen maar skyradio ontvangen :S en dat ook niet altijd ruisloos...
verder als ik automatisch afstemmen (ofzo) kies dan krijg ik misschien 2 of 3 andere zenders.. die ik niet ken. Een klassieke en een andere.
Maarja misschien ligt het er ook aan waar ik ben... heb 'm alleen nog maar hier thuis geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 132666 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:41:
[...]

Ik wil beide schermen constant aan, zoals er was gezegd dat het mogelijk was... dus niet alleen de icoontjes, maar het volledige scherm...
dat kan volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
sjorremans schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:48:
hmm

Video van de E720 is ook beter.... dat is gewoon zo.
Foto's van de E730 zijn wel beter dan de E720.... raar he?

Maar dat met dat zoomen heb ik ook... maarja wat verwacht je dan? als ik onze gewone digitale camera pak (canon) en ik zoom in worden ze ook echt NIET mooi dus ja...

Als je het voor de camera deed had je een andere telefoon uit moeten zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
MrsRossi schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:18:
[...]

Video van de E720 is ook beter.... dat is gewoon zo.
Foto's van de E730 zijn wel beter dan de E720.... raar he?

Maar dat met dat zoomen heb ik ook... maarja wat verwacht je dan? als ik onze gewone digitale camera pak (canon) en ik zoom in worden ze ook echt NIET mooi dus ja...

Als je het voor de camera deed had je een andere telefoon uit moeten zoeken ;)
Nee niet dat ik daarvoor de telefoon heb genomen ;) .. maar vanavond wat foto's in het donker gemaakt bij iemand .. die zijn wel redelijk goed gelukt.

De resolutie die je kan gebruiken op de E730 voor filmpjes zijn ook lager als dan die van de E720. Wel beetje jammer maargoed :)

Voor de rest leuke telefoon waar ik erg tevreden mee ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 16:14
weet iemand over al nieuwe batterijen voor te koop zijn?
die van mij is namelijk niet goed meer.. en kan nergens een nieuwe vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
sjorremans schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:51:
[...]

Nee niet dat ik daarvoor de telefoon heb genomen ;) .. maar vanavond wat foto's in het donker gemaakt bij iemand .. die zijn wel redelijk goed gelukt.

De resolutie die je kan gebruiken op de E730 voor filmpjes zijn ook lager als dan die van de E720. Wel beetje jammer maargoed :)

Voor de rest leuke telefoon waar ik erg tevreden mee ben
Ja ik vind het ook echt héél raar waarom de videokwaliteit slechter is dan de E720!! beetje jammer inderdaad.
Maarja tis niet anders toch;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]MrsRossi schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:11:
[...]
Zo staat 'ie bij mij ingesteld. Je kunt ook beide contant aan, of beide uit (alleen aan bij gebeurtenissen). Alleen het onderste gedeelte constant aan kan niet, maar daar zou ik dan ook de logica niet van inzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
low_n_slow schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:52:
weet iemand over al nieuwe batterijen voor te koop zijn?
die van mij is namelijk niet goed meer.. en kan nergens een nieuwe vinden :(
Als jouw accu nu al naar z'n grootjes is,
dan denk ik dat je beter een beroep op de garantie kan doen...

want zolang is de E730 nog niet te krijgen (4 maanden ongeveer?)
en je mag er echt wel van uit gaan dat een accu dat zoiezo haalt

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 10:23
Ik heb het alarm (wekker) ingesteld op de juiste dagen, tijd en pm / am enz. Toestel ingesteld op automatisch aan, bij mijn vorige telefoon (E800) kon ik het toestel gewoon uitzetten en ging het alarm automatisch toch af.

Nu gaat het alarm alleen af als ik de telefoon aan laat staan, automatisch aan haalt niets uit. Iemand een oplossing of hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
automatisch aan werkt volgens mij alleen voor de wekker

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 10:23
Chillz schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:44:
automatisch aan werkt volgens mij alleen voor de wekker
Klopt, maar de wekker werkt ook niet bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151664 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:02:
Hoe kun je eigenlijk je telefoonnummers (als je die in je telefoon allemaal hebt staan) kopieeren naar je SIM-kaart? Kan alleen maar vinden dat het van SIM naar telefoon kan, maar niet andersom...
Weet niemand dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

enige optie die ik zou kunnen bedenken, om nummer naar je venster te kopieren (klaar om te bellen zeg maar), dan opslaan kiezen en voor de SIM kaart kiezen.

Maar dan moet je ze 1 voor 1 gaan doen, mischien dat die software wat meer kan? (kan je import/export, mischien direct naar sim?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:43
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:41:
Ik heb het alarm (wekker) ingesteld op de juiste dagen, tijd en pm / am enz. Toestel ingesteld op automatisch aan, bij mijn vorige telefoon (E800) kon ik het toestel gewoon uitzetten en ging het alarm automatisch toch af.

Nu gaat het alarm alleen af als ik de telefoon aan laat staan, automatisch aan haalt niets uit. Iemand een oplossing of hetzelfde probleem?
en je hebt de autopower functie aangezet? bij mn e720 gaat ie dan ook gewoon af als ik de telefoon uit heb staan
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste