Nieuwe Samsung E730

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 5.819 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Geweldig!!! Bedankt!!
Is het wel de zwarte ? :P
Anders loop ik met een andere kleur batterij, en dat moeten we ook niet hebben..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Weet je toevallig ook of dat gewoon de standaard batterij is of gaat deze langer mee zegmaar ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:54
Joh, geen idee.... kwam het toevallig tegen. Ik zou zeggen: stuur ze een mailtje.
Maar lijkt mij dat ze deze wel in alle kleuren leveren....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Jah het is toch ook zooooooo drama om hem om de avond in het stopcontact te moeten hangen als je gaat slapen :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
sjorremans schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:37:
Jah het is toch ook zooooooo drama om hem om de avond in het stopcontact te moeten hangen als je gaat slapen :P
Nee dat vind ik ook niet erg...
maar ik kan het niet helemaal inschatten, laatst had ik bv. 's avonds nog 2 streepjes batterij, maar de dag erna was ie al voor de middag uitgegaan, omdat de batterij leeg was.... tsja die zag ik niet aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 21:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kort nadat ik de mijne had gekocht dacht ik dat de adapter overleden was. Terug gegaan naar de winkel kreeg ik zonder veel problemen een nieuwe adapter mee en mocht de oude weggooien.

Blijkt dat alleen er een scheurtje in het draad te zitten, vervangen en nu heb ik er 2.
Mocht mijn batterij dus bijna leeg zijn heb ik nu altijd een 2de adapter op mijn werk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17
MrsRossi schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:39:
[...]

maar ik kan het niet helemaal inschatten, laatst had ik bv. 's avonds nog 2 streepjes batterij, maar de dag erna was ie al voor de middag uitgegaan, omdat de batterij leeg was.... tsja die zag ik niet aankomen.
dit had ik ook met mn e720. had vaker nog savonds 2 streepjes en de volgende morgen ging dat ding niet meer aan omdat de batterij leeg was. heb m ervoor teruggebracht en dat probleem was wel minder geworden. kreeg alleen ook nog wat andere problemen erbij door nieuwe software :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152067

Ik vind de Standby tijden best wel tegen vallen.. Ik heb de gsm nu zo'n 3 a 4 maanden ofzo... Ik heb me bij (www.coolegsm.nl) is goedkoper, een 1200 mAh accu gehaald. Beter als die wat er nu in zit dus. Ik meen dat dat een 800 mAh accu was. Hopelijk gaat de standby tijd hiermee vooruit.. Ik verwacht hem morgen, of maandag, ik zal jullie wel een update geven.

Verder vind ik het toestel toch wel wat lichtelijk tegenvallen. De functionaliteit is lang niet zo goed als ik gedacht heb. Sommige dingen heb ik echt geen idee van wat hij daarmee bedoeld (als ik een herinnering in de agenda wil instellen bv... sommige dingen die hij vraagt zijn echt geen touw aan vast te knopen).
Foto's zijn wel redelijk, alleen is het flashlampje wel erg zwak... Maarja.
De video kwaliteit is gewoon veel te klein om er positief over te zijn. Bluetooth vind ik niet echt ver reiken, maar dat kan ook wel weer aan mij liggen.
Ik heb me zo'n dual sim houder gekocht, die past gelukkig goed achter de batterij, en kan ik via een menuutje in de gsm, gewoon tussen mijn sim-kaarten wisselen (wat heel handig is moet ik zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
a. Laat me idd weten hoe die andere batterlij bevalt. is die groter t.o.v. de standaard batterij?

b. Waar heb je die dual SIM vandaan? Ik heb namelijk momenteel 2 mobieltjes: in van mn werk (nokia 3310) en zometeen deze E730. Dan vind ik 1 foon wel handiger.... Staan ze beide wel dan telegelijk ingeschakeld op 1 telefoon, oftewel ik ben op beide nummers bereikbaar??

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Zosas schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:57:
a. Laat me idd weten hoe die andere batterlij bevalt. is die groter t.o.v. de standaard batterij?
Lijkt me niet, anders past ie toch helemaal niet :?

b. Waar heb je die dual SIM vandaan? Ik heb namelijk momenteel 2 mobieltjes: in van mn werk (nokia 3310) en zometeen deze E730. Dan vind ik 1 foon wel handiger.... Staan ze beide wel dan telegelijk ingeschakeld op 1 telefoon, oftewel ik ben op beide nummers bereikbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
MrsRossi schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:39:
[...]

Jah daar moet ik je wel gelijk in geven. Meestal als het 1e streepje bij mij weg is, dus nog maar 2 streepjes heb is men tel een paar erna leeg ook al doe ik er niet zoveel mee.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 152067 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:58:
Ik vind de Standby tijden best wel tegen vallen.. Ik heb de gsm nu zo'n 3 a 4 maanden ofzo... Ik heb me bij (www.coolegsm.nl) is goedkoper, een 1200 mAh accu gehaald. Beter als die wat er nu in zit dus. Ik meen dat dat een 800 mAh accu was. Hopelijk gaat de standby tijd hiermee vooruit.. Ik verwacht hem morgen, of maandag, ik zal jullie wel een update geven.

Verder vind ik het toestel toch wel wat lichtelijk tegenvallen. De functionaliteit is lang niet zo goed als ik gedacht heb. Sommige dingen heb ik echt geen idee van wat hij daarmee bedoeld (als ik een herinnering in de agenda wil instellen bv... sommige dingen die hij vraagt zijn echt geen touw aan vast te knopen).
Foto's zijn wel redelijk, alleen is het flashlampje wel erg zwak... Maarja.
De video kwaliteit is gewoon veel te klein om er positief over te zijn. Bluetooth vind ik niet echt ver reiken, maar dat kan ook wel weer aan mij liggen.
Ik heb me zo'n dual sim houder gekocht, die past gelukkig goed achter de batterij, en kan ik via een menuutje in de gsm, gewoon tussen mijn sim-kaarten wisselen (wat heel handig is moet ik zeggen).
Bedankt voor de accu-tip! 1200 mAh, geweldig.

En tsja, er zullen altijd minpunten blijven aan een telefoon.
Ik had hiervoor een nokia 7250i en in vergelijking met deze valt die nokia echt in het niets - op de standby-tijd na dan haha. Bovendien ziet de E730 er meesterlijk mooi uit dus dan kunnen me die functies niet zo héél veel meer schelen :P haha erg he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:24
MrsRossi schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:06:
Lijkt me niet, anders past ie toch helemaal niet :?
kan wel...

hij kan namelijk dikker zijn ;)

voor de huidige generatie Samsungs kreeg je bij een "clamshell" telefoon van hun ook altijd 2 accu's
een normale en een dikkere
Die dikkere is dan even hoog en breed, zodat hij ook precies past, alleen naar de achterkant is hij wat dikker (telefoon wordt daardoor iets dikker)

tegenwoordig krijg je geen 2 accu's meer ;( altijd maar eentje...

maar het zou dus kunnen dat die andere dikker is,
óf gewoon het zelfde formaat, maar dan toch met meer mAh's...

keep us informed! :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zosas schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:57:

a. Ik krijg hem maandag als het goed is, dus ik zal jullie het dan wel laten weten. Ik verwacht niet dat hij groter is, want anders past hij niet (zoals MrsRossi al zei)

b. Ik kan via een menuutje wisselen van simkaart... (deze dual simhouder heb ik ooit via Inkoopacties.net besteld). Allebei tegelijk aan gaat niet. Je kunt wel instellen dat jij met een bepaalde interval wisselt tussen deze simkaarten. Alleen echt veel heb je er niet aan, want je moet elke keer de pin-code intoetsen. Ik heb een Abonnement waar ik een belbundel op heb, en een kleine sms bundel. Als mijn SMS bundel op is, wissel ik op die manier snel van simkaart en ga op een goedkope (9 cent per sms) doorsms'en.

Edit: Om nog even terug te komen op Chillz; Ik ken de persoon van deze winkel, en ik heb het hem gevraagt, en hij dacht van niet. Achja.. voor 11 euro kon ik hem niet laten liggen, en anders is er vast wel iemand anders die hem wil kopen (mocht hij dikker zijn, want dat wil ik niet).

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 152067 op 22-10-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Chillz schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:49:
[...]

kan wel...

hij kan namelijk dikker zijn ;)

voor de huidige generatie Samsungs kreeg je bij een "clamshell" telefoon van hun ook altijd 2 accu's
een normale en een dikkere
Die dikkere is dan even hoog en breed, zodat hij ook precies past, alleen naar de achterkant is hij wat dikker (telefoon wordt daardoor iets dikker)

tegenwoordig krijg je geen 2 accu's meer ;( altijd maar eentje...

maar het zou dus kunnen dat die andere dikker is,
óf gewoon het zelfde formaat, maar dan toch met meer mAh's...

keep us informed! :)
Okay het kan aan mij liggen, maar dan steekt de batterij toch een stukje boven het gedeelte waar je hem zeg maar in klikt uit? :?

Of denk ik nu helemaal verkeerd? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:01
Misschien loopt ie dan bol ;)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net kreeg ik de accu binnen, en ik heb meteen wat foto's ervan gemaakt. Zelf vind ik hem niet echt mooi. Het is niet het soort materiaal waarvan de E730 gemaakt is, maar donkerder glanzender zwart.
Hij is wel even groot, en mijn dual-sim kaartje past er nog gewoon in:) Nu nog even laten opladen en eens kijken hoe het met de stand-by tijden zit:) Ik hoop wat beter...

Hier zijn de foto's!

Afbeeldingslocatie: http://www.cybertoolsite.net/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cybertoolsite.net/2.jpg

*sorry voor de flits, maar het is zo'n donker weer, dus kreeg hem niet echt goed stilgehouden*

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 152067 op 24-10-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hm.. ziet er inderdaad niet echt fraai uit. Blijf ik toch maar bij het wat vaker opladen :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 152067 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:29:
Het is niet het soort materiaal waarvan de E730 gemaakt is, maar donkerder glanzender zwart
Dat ligt er natuurlijk aan welke uitvoering van de E730 iemand heeft,
want hij is er ook in het glad zwart (misschien grijs/zilver ook, maar die heb ik nog niet gezien)

maar nu is het iig jammer dat ze 'm dan weer niet in het rubberachtige oppervlak verkopen, zoals de meesten 'm zullen hebben. Alleen daarvoor zou ik 'm al dus niet hoeven hebben
Hij is wel even groot, en mijn dual-sim kaartje past er nog gewoon in:)
da's dan weer wel positief...

nu de stand-by tijd nog :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, tot nu toe bevalt hij me goed.. Hij is nog steeds helemaal vol... Het kleurverschil neem ik denk ik toch maar op de koop toe.. Zoveel valt het toch niet op als op die foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Anoniem: 152067 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:43:
Ja, tot nu toe bevalt hij me goed.. Hij is nog steeds helemaal vol... Het kleurverschil neem ik denk ik toch maar op de koop toe.. Zoveel valt het toch niet op als op die foto.
en? Hoe bevalt de extra accu je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Eindelijk is mijn E730 binnen!!

Nu nog even "fine-tunen" :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij was na 2 dagen leeg.. Maar dat is meestal bij de eerste keer gebruiken. Moet je hem eerst een paar keer opladen enzo. Maar het kleurverschil valt wel mee, nog niemand is het opgevallen. Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 10:36
Anoniem: 152067 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:09:
Hij was na 2 dagen leeg.. Maar dat is meestal bij de eerste keer gebruiken. Moet je hem eerst een paar keer opladen enzo. Maar het kleurverschil valt wel mee, nog niemand is het opgevallen. Ik houd jullie op de hoogte!
En, en??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja... Ik heb hem nu in totaal 2x opgeladen, en ik merk nu al, dat hij langer meegaat als de orginele (nadat ik die 3 maanden gebruikt had ofzo...) Dus ik denk dat het alleen maar beter gaat worden. Ben er tot nu toe zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 152067 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:10:
Ja... Ik heb hem nu in totaal 2x opgeladen, en ik merk nu al, dat hij langer meegaat als de orginele (nadat ik die 3 maanden gebruikt had ofzo...) Dus ik denk dat het alleen maar beter gaat worden. Ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Dat is beter... alleen jammer dat ie glimt... en dat 't geen originele is zegmaar :P (vind k altijd jammer haha, helemaal omdat je deze batterij ziet.. bij een 'gewone' telefoon zie je 'm niet)
Ik was vorige week in Milaan en daar verkochten ze alleen maar die glimmende zwarte! die vind ik er overigens niet echt classy eruit zien.

[ Voor 3% gewijzigd door MrsRossi op 31-10-2005 22:27 ]

Anoniem: 127495

Hoi Allemaal,
Ik had even een klein vraagje misschien weten jullie dat? Als ik een sms binnen krijg komt ie meteen op mijn sim kaartje. Nu is mijn vraag kan de sms ook meteen in mijn telefoon opgeslagen worden want ik moet hem nu zelf naar mijn telefoon kopieeren omdat mijn sim maar 15 smsjes kan opslaan en en me telefoon kunnen er 200 stuks.
Alvast bedankt

• Chillz
MrsRossi schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:23:
(vind k altijd jammer haha, helemaal omdat je deze batterij ziet.. bij een 'gewone' telefoon zie je 'm niet)
Dus Samsungs zijn volgens jou geen "gewone" telefoons? :?

Ik heb nog maar 1 telefoon gehad waarbij de accu achter een klepje zat volgens mij...
Voor de rest was bij alleen de accu deel van de telefoon
(en het is nou ook niet zo dat ik nog maar 2 telefoons gehad heb ;))
Anoniem: 127495 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:00:
Hoi Allemaal,
Ik had even een klein vraagje misschien weten jullie dat? Als ik een sms binnen krijg komt ie meteen op mijn sim kaartje. Nu is mijn vraag kan de sms ook meteen in mijn telefoon opgeslagen worden want ik moet hem nu zelf naar mijn telefoon kopieeren omdat mijn sim maar 15 smsjes kan opslaan en en me telefoon kunnen er 200 stuks.
Alvast bedankt
Zodra je Sim vol staat, gaan ze automatisch naar het telefoongeheugen...
moet je dus gewoon maar zorgen dat je Sim vol blijft :P

maar volgens mij kan je niet instellen dat ze automagisch gelijk naar de telefoon gaan, nee

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127495

Bedankt dan laat ik me smsjes gewoon staan 8)
Chillz schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:41:
[...]

Ik heb nog maar 1 telefoon gehad waarbij de accu achter een klepje zat volgens mij...

[...]

maar volgens mij kan je niet instellen dat ze automagisch gelijk naar de telefoon gaan, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Chillz schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:41:
[...]

[...]

Ik zei niet dat ik Samsung geen gewone telefoon vind. Ik bedoelde qua model, omdat dit zo'n clamshell is, zie je de batterij. Bij m'n nokia 7250i zat die achter het frontje. Snap je wat ik bedoel ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de accu wel tegenvallen. Zo ontzettend veel langer doet de telefoon er nu ook weer niet over met die nieuwe batterij. Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Wat ik echt mis is Trillen en tegelijk geluid.

Je hebt de opties:
- geluid
- trillen
- 3x trillen en dan pas geluid.

Ik wil gewoon tegelijk!! |:(

Verders bevalt hij prima! Simpele menu, niet teveel fratsen, genoeg mogelijkheden.
Mijn Nokia6230 had meer opties, echter daar maakte ik weinig gebruik van.

Standby tijd is inderdaad geen topper, maar ik rijd iedere dag in met de auto, dus een autolader doet ook wonderen :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Zosas schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:38:
Wat ik echt mis is Trillen en tegelijk geluid.

Je hebt de opties:
- geluid
- trillen
- 3x trillen en dan pas geluid.

Ik wil gewoon tegelijk!! |:(
kwestie van de juiste ringtone gebruiken ;)

als je een ringtone hebt die ook trilt, dan gebeurt het wel tegelijk

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Chillz schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:42:
[...]

kwestie van de juiste ringtone gebruiken ;)

als je een ringtone hebt die ook trilt, dan gebeurt het wel tegelijk
Waar haal/maak ik die? :?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Tja, ik heb er één, die ik al jaaaren gebruik (4 om precies te zijn, op 3 verschillende telefoons)
Die heb ik van Mobelle ofzo... via wap

kwestie van uitproberen of er een tril-spoor in zit, de preview luisteren

waarschijnlijk kun je ze ook wel zelf maken, maar dat weet ik niet, nooit gedaan

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Chillz schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:02:
Tja, ik heb er één, die ik al jaaaren gebruik (4 om precies te zijn, op 3 verschillende telefoons)
Die heb ik van Mobelle ofzo... via wap

kwestie van uitproberen of er een tril-spoor in zit, de preview luisteren

waarschijnlijk kun je ze ook wel zelf maken, maar dat weet ik niet, nooit gedaan
Er zitten bij mij 2 ringtones met trillen erbij op m'n telefoon...
Dus die kun je ook kiezen?
(oja dit is natuurlijk voor Zosas bedoeld... :P)

[ Voor 9% gewijzigd door MrsRossi op 28-11-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Ik heb volgens mij een probleem met mijn instellingen. Het komt redelijk vaak voor dat ik van vrienden hoor dat ze me niet konden bereiken en gelijk mijn voicemail te horen kregen, terwijl ik zeker weet dat op dat moment de telefoon aan stond en ik bereik had. En nu kreeg ik net, nadat ik zelf een smsje verstuurde ineens 5 smsjes tegelijk binnen, waarvan ook enkele die al eerder verstuurd waren aan het onderwerp te zien.

Nu heb ik T-Mobile en de sim-kaart van mijn oude telefoon in deze los gekochte E730 gedaan, dus zou het kunnen dat er misschien wat instellingen niet kloppen ofzo? Ik heb namelijk geen idee waar het aan kan liggen.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132666

Hallo, ik heb een e730 maar met de bijgeleverde datakabel lukt me het niet om het te verbinden met men PC met pc studio 2, kan iemand mij helpen???

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 132666 schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:19:
Hallo, ik heb een e730 maar met de bijgeleverde datakabel lukt me het niet om het te verbinden met men PC met pc studio 2, kan iemand mij helpen???

Groetjes
Ik heb ook data kabel,
en ik heb PIM & File manager 2.0 gedownload van de samsung site...
meer hoefde ik niet te doen, kreeg meteen verbinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrsRossi schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:42:
[...]

Ik heb ook data kabel,
en ik heb PIM & File manager 2.0 gedownload van de samsung site...
meer hoefde ik niet te doen, kreeg meteen verbinding :)
Dat heb ik ook gedaan, alleen heb ik ook nog de usb drivers geinstalleerd...
Ik zal het is proberen zonder die drivers!
Alvast bedankt

[edit] Lukt ook niet, het programma zegt dat het offline staat en dat ik het online moet zetten, maar hoe doe ik dit?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 132666 op 28-11-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 132666 schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:49:
[...]

Dat heb ik ook gedaan, alleen heb ik ook nog de usb drivers geinstalleerd...
Ik zal het is proberen zonder die drivers!
Alvast bedankt

[edit] Lukt ook niet, het programma zegt dat het offline staat en dat ik het online moet zetten, maar hoe doe ik dit?
hmm vreemd...
wat heb je zegmaar bij die instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil nog even iets zeggen m.b.t. de 1200 mAh Accu, NIET KOPEN! Als ik hem normaal gebruik, is hij 1 dag helemaal vol, en de dag erna valt hij ergens tegen de middag in 1x naar batterij bijna leeg, en is het een uurtje verder afgelopen.
Hij ziet er ook nog niet eens zo mooi uit als de orginele, en hij gaat zeker niet langer mee.
Het is niet aan te raden om deze accu te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 152067 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:39:
Ik wil nog even iets zeggen m.b.t. de 1200 mAh Accu, NIET KOPEN! Als ik hem normaal gebruik, is hij 1 dag helemaal vol, en de dag erna valt hij ergens tegen de middag in 1x naar batterij bijna leeg, en is het een uurtje verder afgelopen.
Hij ziet er ook nog niet eens zo mooi uit als de orginele, en hij gaat zeker niet langer mee.
Het is niet aan te raden om deze accu te kopen.
Nou, jammer!
Vervelend dat je daar nu geld aan hebt uitgegeven... terwijl die niks beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja.. best wel.. Maarja, het was nu ook weer niet zo'n grote investering:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77252

Anoniem: 77857 schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:42:
Ik heb volgens mij een probleem met mijn instellingen. Het komt redelijk vaak voor dat ik van vrienden hoor dat ze me niet konden bereiken en gelijk mijn voicemail te horen kregen, terwijl ik zeker weet dat op dat moment de telefoon aan stond en ik bereik had. En nu kreeg ik net, nadat ik zelf een smsje verstuurde ineens 5 smsjes tegelijk binnen, waarvan ook enkele die al eerder verstuurd waren aan het onderwerp te zien.

Nu heb ik T-Mobile en de sim-kaart van mijn oude telefoon in deze los gekochte E730 gedaan, dus zou het kunnen dat er misschien wat instellingen niet kloppen ofzo? Ik heb namelijk geen idee waar het aan kan liggen.

BVD
Heb ik ook problemen mee gehad toen ik het toestel een week had.
Even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht, en dan je toestel omruilen voor een nieuwe.
Toen waren mijn problemen ook verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
.
kwilde eigenlijk zoeken in het topic.
sorry.

[ Voor 90% gewijzigd door Avvd op 13-12-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133744

Deze mobiel lijkt me erg mooi maar is het geheugen ook
uit te breiden met een geheugenkaart ??

• Valandil
MrsRossi schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:47:
[...]

Er zitten bij mij 2 ringtones met trillen erbij op m'n telefoon...
Dus die kun je ook kiezen?
(oja dit is natuurlijk voor Zosas bedoeld... :P)
Die zijn bout...

Heb nu de "theme from exorcist" (oftewel Tubular Bells), dan maar zonder vibratie |:(

wijze woorden

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 133744 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:42:
Deze mobiel lijkt me erg mooi maar is het geheugen ook
uit te breiden met een geheugenkaart ??
Nope dat kan niet, zonder MP3'tjes op je toestel krijg je dat ook niet echt snel vol. Of je gaat een film converten en afspelen op je mobiel. (heb ik al eens gedaan :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Zosas schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:19:
[...]

Die zijn bout...

Heb nu de "theme from exorcist" (oftewel Tubular Bells), dan maar zonder vibratie |:(
Tsja... maar waarom wil iedereen toch zó graag trillen en geluid tegelijk? wat heb je daar in godsvredesnaam aan ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

weet er iemand waar de keuze's onder het menu "displayinstellingen" TEKSTWEERGAVE voor staan?
Als mijn samsung op "stil" staat en ik heb een alarm (wekker) met toon ingesteld...zal hij dan geluid maken? Want mijn gsm staat altijd op stil, maar om gewekt te worden is een vibratie niet goed genoeg hé
dank u
is er ook een manier om lettertype van berichten enzo aan te passen?

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 91491 op 19-12-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 91491 schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:39:
weet er iemand waar de keuze's onder het menu "displayinstellingen" TEKSTWEERGAVE voor staan?
Als mijn samsung op "stil" staat en ik heb een alarm (wekker) met toon ingesteld...zal hij dan geluid maken? Want mijn gsm staat altijd op stil, maar om gewekt te worden is een vibratie niet goed genoeg hé
dank u
beetje onduidelijk... waarom zou een tekstweergave op het display iets met geluid te maken hebben :? 8)7

trouwens is het ook zo dat als je een alarm instelt als je tel. op stil staat, hij dan vraagt of hij geluid moet afspelen in stille stand :)
kijk bij Opties => Tekstopmaak

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Chillz schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:54:
[...]

beetje onduidelijk... waarom zou een tekstweergave op het display iets met geluid te maken hebben :? 8)7

trouwens is het ook zo dat als je een alarm instelt als je tel. op stil staat, hij dan vraagt of hij geluid moet afspelen in stille stand :)

[...]

kijk bij Opties => Tekstopmaak
Nee slimmerd hij stelt gewoon 2 aparte vragen, ze hebben niks met elkaar te maken :P

Maar de tekstweergave is zegmaar voor je provider... dus stel je hebt Orange, dan staat dat leuk middenin je beeldschermpje (tenzij je het uit hebt staan..) en daar is de tekstweergave voor :) dus kun je Orange mooi in rood zetten met een schaduwtje erachter ofzo, wat je maar leuk vind... ;)
Overigens heb ik gekozen voor uit. Haat die provider middenin m'n scherm 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 91491 schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:39:
dank u
Alarm zal dan geen geluid afspelen, behalve wanneer je naar alarm instellingen gaat en hij de vraag stelt of je ook geluid wil afspelen, kies je ja. Dat zou wel moeten werken. kwestie van proberen dus ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
MrsRossi schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:56:

Nee slimmerd hij stelt gewoon 2 aparte vragen, ze hebben niks met elkaar te maken :P
hmm... my bad...

:+
:>

Leeg - Sinds 20180907

• MrsRossi
hihi,
no problem :> !

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Nu online
Sinergy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:21:
[...]

Alarm zal dan geen geluid afspelen, behalve wanneer je naar alarm instellingen gaat en hij de vraag stelt of je ook geluid wil afspelen, kies je ja. Dat zou wel moeten werken. kwestie van proberen dus ;)
Jah dat werkt gewoon, mijn telefoon staat 9 van de 10x ook gewoon op stil en word dagelijks gebruikt als wekker. de tel vraagt vanzelf of je het geluid ook in stille stand wilt afspelen en dan kies je ja, en dan gaat gewoon je telefoon mét geluid af op het tijdstip dat jij je wekker hebt ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
MrsRossi schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:28:
[...]

Tsja... maar waarom wil iedereen toch zó graag trillen en geluid tegelijk? wat heb je daar in godsvredesnaam aan ? :?
Ik hoor mijn telefoon niet altijd overgaan, zeker niet als het rumoerig om mij heen is. Dan is vibratie best handig. Mijn Nokia (werktelefoon) kan dit wel en het is verdomde handig 8)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Zosas schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:28:
[...]

Ik hoor mijn telefoon niet altijd overgaan, zeker niet als het rumoerig om mij heen is. Dan is vibratie best handig. Mijn Nokia (werktelefoon) kan dit wel en het is verdomde handig 8)
Simpel... dan zet je hem toch alleen op vibratie ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48079

Kan er ook Tomtom op dat ding? Het schijnt toch een smartphone te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
nope

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om nog de details (datum en tijd) van de berichten in "Map" te zien? Ik kan de details niet meer terugvinden van al mijn berichten in die "Map"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
volgens mij niet...

ik gebruik de "map" voor notities, daar heb ik geen datum en tijd van nodig

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Wat is in vredesnaam het verschil tussen Concepten en Map ?

Al die mappen, ik gebruik er maar 3 van de 6 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50566

Is er hier iemand die ook problemen heeft gehad met het verbinden van de telefoon met een pc mbv een datakabeltje? Drivers van de Samsung-site geinstalleerd, staat ook vermeld bij de USB-apparaten in apparaatbeheer (win XP trouwens), andere programma's geinstalleerd maar de pc "ziet" de tel. niet en de Samsungsoftware geeft aan dat de tel. offline zou zijn. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 50566 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:57:
Is er hier iemand die ook problemen heeft gehad met het verbinden van de telefoon met een pc mbv een datakabeltje? Drivers van de Samsung-site geinstalleerd, staat ook vermeld bij de USB-apparaten in apparaatbeheer (win XP trouwens), andere programma's geinstalleerd maar de pc "ziet" de tel. niet en de Samsungsoftware geeft aan dat de tel. offline zou zijn. Iemand een idee?
Ikzelf heb er geen problemen mee gehad :) Hoef alleen kabeltje in mn telefoon te doen, dan PIM en File Manager openen en heb gelijk 'contact'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166430

Heej,
Ik heb nou sinds een paar maanden deze telefoon en ben er erg blij mee. Ik moet wel even kwijt dat ik standaard dingen bij de Nokia beter vind geregeld, zoals trillen en geluid en bij smsen. Maar verder ben ik er erg tevreden mee. Toch heb ik een probleempje sinds een paar weken. Als ik een foto maak, krijg ik zodra ik op het knopje heb gedrukt, eerst een oranje cirkeltje te zien en pas dan wordt mijn foto gemaakt. Dit had ik eerst nooit! Ik kan ook nergens meer vinden hoe ik het uit moet zetten. Ik vind het verschrikkelijk irritant, want ik maak veel foto's van mijn hond en kat en omdat de foto dan een seconde later wordt gemaakt zijn ze gelijk een stuk minder leuk. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Ik heb al bij timer gekeken en alles, maar nog zonder resultaat! Wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-06 09:23
Anoniem: 166430 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:58:
Heej,
Ik heb nou sinds een paar maanden deze telefoon en ben er erg blij mee. Ik moet wel even kwijt dat ik standaard dingen bij de Nokia beter vind geregeld, zoals trillen en geluid en bij smsen. Maar verder ben ik er erg tevreden mee. Toch heb ik een probleempje sinds een paar weken. Als ik een foto maak, krijg ik zodra ik op het knopje heb gedrukt, eerst een oranje cirkeltje te zien en pas dan wordt mijn foto gemaakt. Dit had ik eerst nooit! Ik kan ook nergens meer vinden hoe ik het uit moet zetten. Ik vind het verschrikkelijk irritant, want ik maak veel foto's van mijn hond en kat en omdat de foto dan een seconde later wordt gemaakt zijn ze gelijk een stuk minder leuk. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Ik heb al bij timer gekeken en alles, maar nog zonder resultaat! Wie kan mij helpen??
Moet je je kwaliteit naar beneden zetten dan heb je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
VerkerkSander schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:23:
[...]

Moet je je kwaliteit naar beneden zetten dan heb je dit niet.
Ik heb hetzelfde (had dit meteen in 't begin al, toen ik 'm kreeg), en heb 't net geprobeerd met die kwaliteit en ook met de grootte enzo maar het duurt nog steeds even voordat de foto gemaakt word...

[ Voor 36% gewijzigd door MrsRossi op 22-01-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64926

ik ben benieuws of je met dit toestel ook je eigengemaakte thema's erop kunt zetten net zoals de sony ericsson toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn kwaliteit verandert, van superfijn naar fijn en ook nog naar normaal, maar het verandert niks. Ik krijg nog steeds die oranje cirkel als ik een foto maak waardoor de foto dus een seconde later wordt gemaakt... Iemand anders nog ideëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 166430 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:07:
Ik heb mijn kwaliteit verandert, van superfijn naar fijn en ook nog naar normaal, maar het verandert niks. Ik krijg nog steeds die oranje cirkel als ik een foto maak waardoor de foto dus een seconde later wordt gemaakt... Iemand anders nog ideëen?
Ik heb 't ook dus wil 't ook wel graag weten eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-06 11:41
er is een optie in deze gsm, dat je de funtie van de knop aan de zijkant kan veranderen, naar functie weigeren, ik heb dit gedaan, maar het werkt dus niet, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50566

MrsRossi schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:49:
[...]

Ikzelf heb er geen problemen mee gehad :) Hoef alleen kabeltje in mn telefoon te doen, dan PIM en File Manager openen en heb gelijk 'contact'.
Da's altijd het prettige van die "gebruikersvriendelijke" USB-dingen, als het het niet doet valt er verder niets te controleren/checken/... dan ben je gewoon de Sjaak. ;(. Als iemand nog een tip heeft, graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

MrsRossi schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:31:
[...]

Ik heb 't ook dus wil 't ook wel graag weten eigenlijk :P
Dat ligt aan de kwaliteit waarin je je foto's maakt, als je ze op lagere kwaliteit maakt krijg je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 102232 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:04:
[...]

Dat ligt aan de kwaliteit waarin je je foto's maakt, als je ze op lagere kwaliteit maakt krijg je dat niet.
Heb ik geprobeerd maar dat oranje rondje blijft en het duurt nog steeds net zo lang voordat de foto gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-06 20:16
MrsRossi schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:42:
[...]

Heb ik geprobeerd maar dat oranje rondje blijft en het duurt nog steeds net zo lang voordat de foto gemaakt is.
Dat kan je veranderen. Dan moet je de resolutie lager zetten ipv 1152 of 1280.
Gewoon van 640 bij 480, dan is dat weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130472

hoe krijg je het voor elkaar om via bluetooth een verbinding te maken met PC studio 2.0? Bij mij komt ie steeds met de melding: cannot open the port. Als ik bij settings ga kijken kan ik ook geen com-poort selecteren. Versie 3.0 kan wel connecten met mn phone maar dan is alles greyed out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heej. Op de een of andere manier krijg ik nou niet meer die oranje cirkel.. Geen idee wat ik heb gedaan maar ik ga er nou nix meer aan veranderen ;) De kwaliteit staat nu idd wel lager bij mij, maar zoals ik al eerder had gezegd werkte dat niet in het begin. Nou heb ik nog wel 2 andere vraagjes.. Ik wil graag foto's die ik met mijn digitale camera heb gemaakt en op mijn computer heb gezet, op mijn telefoon zetten. Gewoon, een normale .jpg foto. Ik wilde ze via bluetooth naar mijn mobiel sturen, maar als ze dan op mijn mobiel staan kan hij de plaatjes niet weergeven! Weet iemand hoe je dus plaatjes/foto's van je computer op je mobiel krijgt? Mijn tweede vraag is, ik gebruikte altijd het programma dBpowerAMP Music converter om mijn mp3tjes kleiner te maken waardoor ik er vrij veel op mijn mobiel kon zetten, maar nou is mijn trial verlopen.. Ik dacht altijd dat het een freeware programma was, maar blijkbaar dus niet. Weet iemand anders nog een programma dat wel freeware is en waarmee ik de kwaliteit van mijn mp3's slechter (en daardoor de mp3's kleiner) kan maken? Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 27-06 12:48
thefxr schreef op maandag 30 januari 2006 @ 00:27:
er is een optie in deze gsm, dat je de funtie van de knop aan de zijkant kan veranderen, naar functie weigeren, ik heb dit gedaan, maar het werkt dus niet, hebben meer mensen hier last van?
Die knop (aan de linkerzijde) moet je even ingedrukt houden om de toegewezen functie (microfoon/weigeren meen ik) te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:21

eisbaer

Zie signature

Anoniem: 166430 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:58:
Heej,
Ik heb nou sinds een paar maanden deze telefoon en ben er erg blij mee. Ik moet wel even kwijt dat ik standaard dingen bij de Nokia beter vind geregeld, zoals trillen en geluid en bij smsen.
Ik heb weliswaar de e770 maar ik ben het met je eens dat de eerste vereisten zoals zakelijke beltonen en een behoorlijk volume bij sms geluiden bij nokia in orde zijn en bij samsung niet. Voor die beltonen is nog wel wat te vinden waarschijnlijk maar de sms geluiden kan je niet veranderen voor zover ik kan heb gezien.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
eisb4er schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 00:49:
[...]

Ik heb weliswaar de e770 maar ik ben het met je eens dat de eerste vereisten zoals zakelijke beltonen en een behoorlijk volume bij sms geluiden bij nokia in orde zijn en bij samsung niet. Voor die beltonen is nog wel wat te vinden waarschijnlijk maar de sms geluiden kan je niet veranderen voor zover ik kan heb gezien.
Bedoel je die er al standaard opstaan of die je moet downloaden?
Want er zitten wel 10 standaard op... voor sms.

BTW: weet iemand waar je 'gratis' spelletjes kan downloaden?

[ Voor 17% gewijzigd door MrsRossi op 27-02-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plotterotter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09-2020
Ik heb nu een maandje of 4 de E730, en ik wordt er zo moe van, fouten alom, dan sim kaart in actief, dan loopt ie vast of start ie niet meer op, lekker dan. Dus ik ga hem maar eens weg brengen. Ook de functionaliteit laat te wensen over, iemand die gebeld heeft op slaan in een bestaand contact enz :'( :'(

[ Voor 3% gewijzigd door plotterotter op 06-03-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:05

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

ID-College schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:50:
[...]

Dat kan je veranderen. Dan moet je de resolutie lager zetten ipv 1152 of 1280.
Gewoon van 640 bij 480, dan is dat weg :)
ga naar instellingen en dan zet je spotfocus uit,dan verdwijnt je orange rondje

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Laatst online: 27-06 16:14
plotterotter schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:10:
Ik heb nu een maandje of 4 de E730, en ik wordt er zo moe van, fouten alom, dan sim kaart in actief, dan loopt ie vast of start ie niet meer op, lekker dan. Dus ik ga hem maar eens weg brengen. Ook de functionaliteit laat te wensen over, iemand die gebeld heeft op slaan in een bestaand contact enz :'( :'(
Ik ben er juist nog steeds ontzettend tevreden over. Wat samsung betreft denk ik dat je wel kan zeggen dat dit een van de geslaagdere telefoons is hoor. Hij scrolled lekker snel door foto's heen, foto's zijn ook van een dikke prima kwaliteit en het ding ziet er nog steeds super mooi uit. Ik zou gewoon eens terug gaan met je phone als ie steeds vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb deze telefoon al sinds juli vorig jaar, en ik ben er zeer over te spreken. Het enige wat ik erg vervelend vind is dat de geluidsopbrengst van de bijgeleverde oortelefoon dermate laag is, dat ik als ik bijvoorbeeld in de trein zit, het gesprek van de mensen tegenover mij zonder moeite kan volgen. Ik zou liever het geluid wat harder zetten, maar hij staat al op zijn maximum.

Zijn er meer mensen waarbij het geluid van de oortelefoon minimaal is? En is hier wat aan te doen?

[ Voor 1% gewijzigd door P4uluz op 04-04-2006 15:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Anoniem: 50566 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:57:
hee is jouw probleem al opgelost?
mn computer is laatst leeggehaald dus moest die samsung dingen opnieuw installeren maar nu krijg ik dus ook geen verbinding met m'n telefoon + computer...
wat heb jij gedaan?

of weet iemand anders wat ik moet doen, in welke volgorde ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Laatst online: 27-06 16:14
P4uluz schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:10:
Ik heb deze telefoon al sinds juli vorig jaar, en ik ben er zeer over te spreken. Het enige wat ik erg vervelend vind is dat de geluidsopbrengst van de bijgeleverde oortelefoon dermate laag is, dat ik als ik bijvoorbeeld in de trein zit, het gesprek van de mensen tegenover mij zonder moeite kan volgen. Ik zou liever het geluid wat harder zetten, maar hij staat al op zijn maximum.

Zijn er meer mensen waarbij het geluid van de oortelefoon minimaal is? En is hier wat aan te doen?
Geen last van, maar het is idd niet hard genoeg om jezelf een gehoor beschadiging te geven idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
MrsRossi schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:10:
[...]

hee is jouw probleem al opgelost?
mn computer is laatst leeggehaald dus moest die samsung dingen opnieuw installeren maar nu krijg ik dus ook geen verbinding met m'n telefoon + computer...
wat heb jij gedaan?

of weet iemand anders wat ik moet doen, in welke volgorde ofzo?
Weet niemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Ik heb een Samsung E620, maar qua specs is die niet zo heel erg verschillend van de E730.
Weet iemand de juiste afmeetingen in pixels zodat een wallpaper netjes fullscreen zijn ?
En kwestie MP3tjes ... welk formaat moeten die eigenlijk hebben ? 128kbps VBR ging niet >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 27-06 12:48
Anoniem: 125883 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:42:
Ik heb een Samsung E620, maar qua specs is die niet zo heel erg verschillend van de E730.
Weet iemand de juiste afmeetingen in pixels zodat een wallpaper netjes fullscreen zijn ?
En kwestie MP3tjes ... welk formaat moeten die eigenlijk hebben ? 128kbps VBR ging niet >_>
Blijkbaar verschilt het wel want mijn E730 past de foto gewoon zo aan dat ie als wallpaper past (met het nodige cropwerk dus). Daarnaast heeft de E730 ook helemaal geen moeite met het formaat mp3, welke bitrate dan ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Bl44t44p schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:58:
[...]

Blijkbaar verschilt het wel want mijn E730 past de foto gewoon zo aan dat ie als wallpaper past (met het nodige cropwerk dus). Daarnaast heeft de E730 ook helemaal geen moeite met het formaat mp3, welke bitrate dan ook :?
Met foto's doet ie het natuurlijk perfect. Maar hoe zit het met kleinere afbeeldingen? Heb nu zo'n Naruto-mannetje als wallpaper staan dat ik met Gimp geresized heb, maar het schermpje van de gsm doet ie er nog altijd zelf iets mee.

Voor de mp3, never mind .... net een ander geprobeerd en die doet het perfect :) (56kbps 2 channels CBR.) Heb'm hier gedownload: http://gallery.mobile9.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem nu 6 maand, ik ben er tevreden over maar heb toch enkele minpuntjes...

-batterij gaat steeds minder lang mee....2 dagen :?
-op mijn extern scherm heb ik nog niks van krassen! Maar op mijn intern scherm zijn er toch zeker al 7 horizontale krasjes :| waarom koopt iemand dan een toe-klapgsm? Die krassen zijn er niet gekomen door mijn onhandigheid, ik heb er niet mee tegen de muur gelopen ofzo... ze komen er geleidelijk aan op. Ik ben iemand die zeer op zijn gadgets past...
-weinig thema's

Voor de rest een topscherm en degelijke gsm

Iemand dezelfde ervaringen? vooral met die krasjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-06 16:36
ja, hier ook het probleem met die krasjes
ik vind het ook zeer raar en vervelend :s vooral omdat ik er ook steeds zorg voor draag etc

voor de rest prima gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb em sinds september vorig jaar, en nog steeds geen last van krasjes op het intern of extern scherm! En het scherm is idd van topkwaliteit! De batterij mocht mss wel iets langer meegaan, maar hij gaat elke avond aan de stekker, dus geen probleem voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141611

Hey,

Ik heb een Samsung SGH-E730 gekregen van mijn moeder een tijdje geleden. Ik wil de gespreksteller op nul zetten. Het probleem is dat de tellerwachtwoord gewijzigd is, en niet meer op fabrieksinstelling staat (00000000).

Is het (uberhaupt) mogelijk dit te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
meestal niet,
daar zit meestal een PIN2-code op... en die verstrekken de providers niet in NL

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141611

nee natuurlijk, maar d.m.v. flash kabels e.d. misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:49

Sagat

Is pappa x2!

Vraagje, zijn er hier mensen die de e730 synchroniseren met de yahoo calendar? Met de yahoo software krijg ik hiervoor geen optie omdat bij alle opties de ok knop uitblijft.

Overigens voor mensen die niet konden verbinden met bluetooth, bij mij was het probleem dat de bluetooth serial poort niet gestart was. Nadat ik dit had aangepast kon PIM & File Manager 2.0 gewoon verbinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171438

weet iemand hoe je de speaker van de mp3 speler harder kan laten gaan met die codes? Ik hoorde dat dat kon?
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste