Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/e730/pic3.jpg

[De nieuwe Samsung E730. Mooier dan de E720 ;) IMHO

Specs:
  • Netwerk
  • Tri band
  • Beeldscherm
  • Extern beeldscherm
  • 65.536 kleuren
  • OLED
  • Resolutie: 96 x 96 pixels
  • Kleuren beeldscherm
  • Instelbare schermhelderheid
  • 260.000 kleuren
  • TFT
  • Resolutie: 176 x 220 pixels
  • Externe vormgeving
  • Bedieningstoets
  • 4-richting
  • Camera
  • Auto focus
  • Digitale zoom
  • Effecten/instelmogelijkheden
  • Flitser
  • Kwaliteitsopties
  • Mozaïek foto
  • MultiShot
  • Nachtmodus
  • Portrait modus
  • Telefoondisplay is zoeker
    van de camera
  • Video opneemfunctie
  • Zelfontspanner 10 sec.
  • Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
  • Max. resolutie: (camera) 1280 x 1024 pixels
  • Resoluties: (video) (176 x 144), (160 x 120), (128 x 96)
  • Resoluties: (camera) (1) (1280 x 1024), (1152 x 864), (640 x 480)
  • Resoluties: (camera) (2) (320 x 240), (176 x 144), (128 x 96)
  • Soort: 1.3 Mpixels CMOS camera
  • Flip model
  • Geïntegreerde antenne
  • Internet sneltoets
  • Trilfunctie
  • Zaklantaarn
  • Interne vormgeving
  • Screensavers
  • Thema's
  • Wallpapers
  • Downloadbare wallpapers
  • Kleur
  • Video wallpaper
  • Geheugen
  • Dynamisch geheugen
  • Grootte: 90 MB
  • Audio
  • FM-radio
  • Stereo
  • Polyfonische ringtones
  • 48-tones polyfonische ringtones
  • MP3
  • Downloadbare ringtones
  • Voice memo
  • Messaging
  • POP3
  • SMTP
  • IMAP4
  • Via SMS
  • EMS
  • Java ondersteuning
  • MMS
  • SMS
  • SMS berichten versturen naar
    meerdere personen tegelijkertijd
  • Ontvangen en verzenden van
    aaneengeschakelde SMS berichten
  • T9
  • Video MMS
  • Connectivity
  • BlueTooth
  • GPRS
  • Internet browser
  • XHTML browser
  • Modem
  • Synchronisatie
  • SyncML
  • PC-Modem connectie
  • Synchronisatie via USB op PC
  • Synchronisatie via RS232 op PC
  • Synchronisatie via Bluetooth
  • WAP
  • 2.0
  • WAP browser
  • Aanwezige programma's
  • Alarmklok
  • Automatische volumeregeling
  • Calculator
  • Fotoalbum
  • Fototelefoonboek
  • Games
  • Downloadbare games
  • Herinneringen
  • Kalendernotities
  • MP3 speler
  • Stopwatch & timer
  • Takenlijst
  • Telefoonboek met bellergroepen
  • Tijdsnotatie of Klok
  • Valuta omzetter
  • Video afspeelfunctie
  • 3GP speler
Site van de fabrikant

Software voor de tel

Reviews:
Mobile Review.com

Nog wat pics:
Mooi design, ook mooi plat..
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/e730/pic1.jpg

Niet zo groot, past makkelijk in je broekzak..
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/e730/pic2.jpg

De radio met pop-alert functie..
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/e730/pic5-2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/e730/pic5.jpg

De verschillen die ik kan zien met de E720 zijn vooral het uiterlijk, ook is de camera beter dan de E720.
Ik zag gister toevallig een poster van deze tel hangen en vond 'm er veel mooier uitzien dan de E720.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 10:00 . Reden: wie helpt mij met de opmaak aub..? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:17
hier een pic van de (imho mooiere) zilveren versie:
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmarena.com/i/bigpic/samsung-e730.gif

trouwens wel een goeie update van de e720. Wel jammer dat ze eerst een 700/710/720 moeten uitbrengen voor er echt iets moois uitkomt.

[ Voor 38% gewijzigd door omeomi op 08-06-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
omeomi schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:01:
hier een pic van de (imho mooiere) zilveren versie:
[afbeelding]

trouwens wel een goeie update van de e720. Wel jammer dat ze eerst een 700/710/720 moeten uitbrengen voor er echt iets moois uitkomt.
Ja inderdaad, ik vind die E720 gewoon teveel lijken op de E700 en E710. Maar ik vraag me wel af..waar zit de flitser? Op het plaatje kan ik het nergens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
is dat niet de 'ring' die rond de camera zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
mooi ding, al is het qua specs gewoon een d500 in een ander jasje, finally

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jobcohen schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:29:
is dat niet de 'ring' die rond de camera zit?
Ik heb nog een paar andere pics bekeken en ik denk dat dat wel eens zo zou kunnen zijn ja. Dan zou het wel mooi weggewerkt zijn. Ik snap alleen niet echt waarom ze er nou ineens weer 2 modellen tegelijk uitgooien..maarja..ik ben dan ook niet de baas van Samsung Mobile.
djmurcielago schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:48:
mooi ding, al is het qua specs gewoon een d500 in een ander jasje, finally
Tis idd een mooi ding, en als het idd dezelfde specs zijn als de D500 dan is er eindelijk een mooie Samsung met goeie specs..zonder uitschuif.. Dat vond ik het enige nadeel aan die D500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:10:
[...]Samsung met goeie specs..zonder uitschuif.. Dat vond ik het enige nadeel aan die D500.
Kom op zeg. Juist dit soort telefoons zijn echt ladyphones...net een makeup-doosje dat open en dichtklapt. Ik moet altijd lachen als ik gasten met zo'n telefoon zien. Daarom heb ik ook gewoon de D500 en niet van die clamshells.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, het is een kwestie van smaak, ikzelf vind het een bijzonder mooi toestel. Alhoewel ik meer de T500 een lady phone vind.

Klapphone zijn juist wel makkelijk, lekker klein en past tenminste gewoon in je zak.
Bij andere merken moet ik vaak een aanhanger huren voordat ik het toestel mee kan nemen.

Ik heb overigens de zwarte, welke ik mooier vind.
Mooi scherm overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:53:
[...]

Kom op zeg. Juist dit soort telefoons zijn echt ladyphones...net een makeup-doosje dat open en dichtklapt. Ik moet altijd lachen als ik gasten met zo'n telefoon zien. Daarom heb ik ook gewoon de D500 en niet van die clamshells.
Dit vind ik nou juist geen lady-phone, er is wel een andere Samsung die elk meisje ongeveer heeft. Dat is wel echt een lady-phone, deze zeker niet..vooral niet als je m in het zwart neemt.

Maar goed dat blijft toch een kwestie van smaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Heb em gister gehaald, de zwarte versie wel te verstaan. Deze is imo nog mooier dan de zilveren versie.

Het witte stukje in de ring rond de camera is de flits. Als ik em verder bekenen heb en tijd heb zal ik eens kijken of ik een volledige review kan schrijven en eventueel wat foto's kan maken.

Het enige wat ik tot nu toe vind ontbreken is een infrarood poort, dus kan ook nog geen foto's uploaden die er mee gemaakt zijn.

Maar een bluetooth dongle zal er dus binnenkort ook nog komen :)

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:52
Ben helemaal weg van deze telefoon.
Weet alleen nog niet of ik de zwarte of zilveren versie neem...
Iemand die toevallig weet of er een actie gaat komen waarbij je een playstation 2 cadeau krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10 11:55
Vanavond bij de Belcompany even dit toestel bekeken aangezien mijn vriendin een nieuwe GSM nodig heeft. De verkoper vertelde dat de Belcompany EXCLUSIEF de zwarte uitvoering heeft en die waarschijnlijk nergens anders verkocht gaat worden.

Valt me tegen wat er op de forums nog maar geschreven wordt over deze GSM.

Bij Belcompany bij 2 jaar T-Mobile 150 gratis en slechts 19 euro per maand.

Goeie deal lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:15
ook best wel een mooi dingetje dit. vind alleen de 720 toch mooier. die heeft wat minder ronde vormen...ziet er net wat strakker uit :)

wel een voordeel dat deze wat meer functies heeft, maja daar geef ik verder weinig om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik had al in de E720 topic gepost, ik heb dus sinds 1 weekje de Mon blanc (zwarte) versie bij de belcompany vandaan. Deze lijkt absoluut niet op een "ladyphone", strak mat zwart design met heldere zilvere knoppen (in tegenstelling tot die plastice diamantjes rondom de foto-lens bij de E720). Het is een heerlijk toestel, persoonlijk vond ik hem mooier dan de 720. Kreeg er zelfs gratiz een bluetooth dongle bij (was in deaanbieding voor 10 euro...), werkt erg netjes.

Mbt tot die flits.. tja, bereik is bijna 0.0, minimaal licht komt er uit dat ding. Foto's opzich vrij netjes, natuurlijk weer met de nodige toe te voegen effecten (spiegeling/frames/color effects). 5 instelbare "fotoschiet" geluidjes, of gewoon uitzetten :)

Het geluid is vrij duidelijk, je hoort de wind of jezelf niet tijdens een gesprek. Wel klinkt het geluid enigzins doffer dan bij mijn oude Nokia 6610. De handsfree optie is wel heel erg duidelijk.

toch zijn er wat kleine minpuntjes (of ik kan het nog niet vinden), is de optie "wegdrukken" in te stellen op de buitenste knoppen, deze lijkt bij mij niet te werken als iemand mij belt en ik wil hem wegdrukken.
Daarbij nog niet gevonden hoe ik elk geluid (ringtone, alarm, ed) het volume apart kan instellen, maarja toch maar eens de handleiding gaan lezen :P
Als laatste blijkt het bellen via 1629 (010 nummer + P + international nummer) bij het bellen vanuit je recente oproepen niet te werken, hij zend het internationale nummer niet door, belt slechts het 010 nummer. vanuit contactenlijst en sneltoets werkt dit wel goed. opmerkelijk lijkt de P (wacht moment) zeer kort te zijn ten opzichte van de nokia's (ik gebruik nu ook 2x P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de agenda functie van deze telefoon?
Ja klinkt heel overbodig, alleen ik heb een mda genomen puur en alleen voor de agenda functie. Alleen is de mda een beetje een overkill in mijn broekzak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:53

KingCrash

Angry Rabbit

Wow nice toestel :Y)
Binnenkort is mijn stukje bel-antiek ook aan vervanging toe, en dit is zeker een optie die ik mee zal nemen.
Ben benieuwd naar fotos die het toestel maakt. (of zijn deze gewoon gelijk aan de e500?)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

agenda werkt overzichtelijk (dag/week/maand overzicht instelbaar). Zelfs een "gemiste alarm" lijst kan je laten weer geven (mocht je mobi uitstaan als je een afspraak hebt staan). Uitwisselbaar met outlook weet ik nog niet, die functie had mijn 6610 iig wel, hoop deze toch ook (scheelt weer handmatig alle nummers toevoegen :P).
Ook zie je op het maandoverzicht (welke je ook als schermachtergrond kan instellen) hoeveel afspraken/reminders etc je totaal hebt.

Vanaaf zal ik ff paar foto's posten, wel op default instellingen, nog geen tijd gehad echt mee te spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Lijkt wel op het binnenwerk van de D500, alleen dan idd in het jasje van de E700-serie... alleen die FM-tuner... Damn bale dat ik dat niet heb zitten op mijn D500. Dat vind ik altijd wel heel chill, maar das natuuurlijk kwestie van smaak. Overigens ben ik blij met mijn D500, ik vind die uitklaptelefoons beetje... wijverig, klinkt stom. Komt misschien omdat allemaal chickies die ik ken zon foon hebben. Alleen mn vriendin dan weer niet, die heeft een E800, slidefoon dus. Maar kan je verzekeren dat ze toch wel echt een chickkie is hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt goed Sinergy. Ik houd me aanbevolen voor de foto's.

En of een clamshell nu een jongens of meisjes telefoon is, dat is moeilijk te bepalen. Mijn ex vond juist slide telefoons het perfecte telefoontje voor vrouwen. Ze heeft dan uiteindelijk ook een e800 genomen. Dus het is allemaal maar subjectief. En al zou het een vrouwen toestel zijn, boeit dat, als jij hem als man zijnde mooi vind...........

overigens wordt de slide serie zoals de e800 juist sterk gepositioneerd voor de vrouwen markt, en de clamshell voor de heren. De D500 is hier eigenlijk min of meer een uitzondering op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:10:
[...]

Tis idd een mooi ding, en als het idd dezelfde specs zijn als de D500 dan is er eindelijk een mooie Samsung met goeie specs..zonder uitschuif.. Dat vond ik het enige nadeel aan die D500.
het enige nadeel van de d500 is de slechte bluetooth, want die kan dus alleen met het eigen programma samenwerken, easystudio. maarja, die werkt niet op de mac, omdat ze blijkbaar liever een eigen standaard opbouwen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die bluetooth dongle werkte meteen, zonder enig (extra) installatie programma. Naja, ik kan er bestanden van mijn PC naar de GSM sturen (mp3, jpg etc), meer nog niet getest. 1 malig moest ik wel een authenticatie code invoeren via de Windows wizard.

Nu nog een free-ware avi/mpg -> 3gp converter vinden en kan het film kijken beginnen :P
Helaas heeft de E730 alleen een fixed memory, geen uitbreiding mogelijk met een memorycard/stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook, de zwarte Belcompany versie, sinds gisteren. Ik vind het een geweldige telefoon. Hiervoor had ik een Motorla V600 (kopen anyone?) waar ik eigenlijk ook nog niet op uitgekeken was, maar jah, verlenging hè.

Hieronder een soort van review:

Mijn keuze was voornamelijk gebaseerd op de MP3 speler en de FM tuner (ik reis tegenwoordig veel met het OV) en het slicke uiterlijk. Hij is kleiner dan mijn V600, voornamelijk qua dikte. Hij is ook erg licht en voelt wat rubberig aan. ik hoop dat die rubberachtige laag niet snel gaat slijten. Het scherm is geweldig scherp en helder (natuurlijk is die helderheid in te stellen) en het buitenschermpje geeft constant tijd en statussen aan in een heldere en goed leesbare cyaankleur. Qua kleur is het buitenscherm ook erg mooi.

De MP3 speler was erg snel vol helaas, maar dat was te verwachten qua geheugen. De FM tuner vind ik geweldig goed, maar dit is mijn eerste telefoon met zo'n tuner, dus vergelijken kan ik niet. In de bus een retegoeie ontvangst van 3FM in ieder geval en op de snelweg absoluut geen storingen. De bijgeleverde oordopjes zijn wit/zilverkleurig en zitten niet zo geweldig in je oren, maar de geluidskwaliteit is best aardig. Jammer dat de kabel niet zwart is, dat was in dit geval mooier geweest. Op de headset zit een knop om de telefoon op te nemen, helaas geen bediening voor de MP3 speler of de tuner.

Verder was bijgeleverd een polstouwtje, een zwarte lader en de gebruiksaanwijzing, niks meer en niks minder. De gebruiksaanwijzig is beknopt, maar helpt je in ieder geval aardig op weg. Ik ben geen Samsung telefoons gewend en moest die er echt wel ff bijpakken bij bepaalde dingen. Helaas gaat de handleiding niet echt in op specifieke dingen. Ik probeer bijvoorbeeld uit te vinden hoe ik een MP3 bestand als berichttoon in kan stellen en dat is nergens terug te vinden.
Dat er geen software is meegeleverd vind ik wel erg karig. Er zitten veel mogelijkheden op de telefoon die je met software zou kunnen aansturen. Gelukkig is het heel makkelijk om via internet aan software te komen van Samsung, maar op zijn minst een verwijzing naar een URL was een stuk netter geweest.

Bluetooth via dongle werkt als een trein. De standaard dongle software functioneert gewoon met de telefoon, dus extra software installeren is op zich geen noodzaak. Hoe bluetooth communiceert met andere telefoons weet ik nog niet, maar in de winkel werd aangeraden mijn contactpersonen handmatig in te vullen en om dat niet via bluetooth met een andere telefoon te doen. Heel typisch :? Dat zal wel ruk wezen dus :D Ik communiceer alleen via een dongle met mijn laptop, dus het maakt mij niet zoveel uit. Dat scheelt dan weer.

Belkwaliteit vind ik enigszins tegenvallen. Er zit meer ruis in de telefoon dan bij mijn Motorola. Erg jammer. Verder heb ik er nog niet zo heel veel mee gebeld, dus maar even aankijken hoe dat gaat.

De fotocamera is erg goed en levert scherpe plaatjes. Je kunt erg veel dingen instellen op de camera. Voor mij een openbaring, want mijn Motorola schoot gewoon baggerfoto's. Ik heb nog geen mooie dingen op de foto gezet, dus nog geen pix hier ;) Misschien ga ik daar morgen eens mee klooien, ook met filmpjes.

Voor zover mijn ervaringen. Ik ben er erg blij mee! De radio vind ik geweldig. Grote minpunten heb ik nog niet gevonden, maar ik heb dan ook nog niet alles ontdekt vermoed ik ;) Zijn er vragen aangaande deze phone dan hoor ik het wel. Ik ben een Samsung-noob, dus ik zal zelf ook nog wel eea vragen. (MP3 instellen als berichttoon, weet iemand dat?)

-edit- Hierboven bij specificaties staat dat er een zaklantaarn op zit. Het zal aan mij liggen, maar ik heb hem nog niet gevonden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 19:41 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
* Chillz is sinds een uurtje ook in het bezit van een Samsung E730 *D

Blij, leuk nieuw toestelletje...

Maar nog geen kans gehad om er flink mee te spelen enzo,
Dus nog geen reviews van mij... (misschien later)

Hij is wel gewoon helemaal Samsung te bedienen;
Erg makkelijk voor mij dus... 't is m'n 5e of 6e Samsung op rij, dus ik vlieg door het menu heen ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apacer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-12-2024
Heb het toestel sinds 2 weken.. erg mooi en handig, maarrrr... wat is er toch met de korte accu-batterij functie, ik doe er niet veel mee en binnen 2 a 3 dagen is de batterij leeg, zelfs al een nwe. batterij gehaald, maar ziet er slecht uit! Als het zo blijft, dan gaat ie helaas retour: Belcompany!

Wat moet de batterij "idle"aankunnen en wat als je hem vaak gebruikt?

Ik doe er dus bijna niets mee en de 3 strepen verdwijnen binnen 2 a 3 dagen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 keer je batterij volledig leeg laten lopen tot je hem niet meer aan krijgt, dus ook die 3 keer volledig opladen, en dan zou hij het goed moeten doen...maar aan de andere kant, 2-3 dagen met een samsung is gewoon behoorlijk wat, ik moet mijn sony s700 1 keer per dag wel een stukje oplanden, omdat ie anders gedurende de 2de dag uitvalt...succes ermee! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apacer
  • Registratie: December 2002
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:55:
3 keer je batterij volledig leeg laten lopen tot je hem niet meer aan krijgt, dus ook die 3 keer volledig opladen, en dan zou hij het goed moeten doen...maar aan de andere kant, 2-3 dagen met een samsung is gewoon behoorlijk wat, ik moet mijn sony s700 1 keer per dag wel een stukje oplanden, omdat ie anders gedurende de 2de dag uitvalt...succes ermee! :Y)
Bedankt voor je reactie.
Ik las dit op een andere site:

There is an 820-mAh Li-Ion battery integrated into the phone. According to the manufacturer it is capable of working for 180 hours in the standby mode and up to 3 hours in the talk mode. In Moscow the phone worked for 3 days with 45 minutes of talking and up to 30 minutes of using other functions. If Bluetooth is always on, battery life shortens to two days. Full recharging takes about 1.5 hours.

Bron: http://www.mobile-review.com/review/samsung-e720-en.shtml

Als de tweakers nog even hun ervaring kwijt willen over de batterij-functie, dan weten we of de stanby-tijd juist is, bij dagelijks gebruik.

[ Voor 10% gewijzigd door apacer op 12-06-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:36:
-edit- Hierboven bij specificaties staat dat er een zaklantaarn op zit. Het zal aan mij liggen, maar ik heb hem nog niet gevonden :)
Het flits-ledje is het lampje, kan gewoon aangezet worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zelf dus ook, de zwarte uitvoering. Tot nu toe erg tevreden, de accu is donderdagochtend opgeladen en nu zondagavond nog steeds 2 streepjes, zal waarschijnlijk morgen of dinsdag weer aan de jus moeten, maar dan nog, 5 dagen voor samsung met toch wel sms en bellen, NICE!!!

MP3 is redelijk makkelijk, en schermen erg goed.
Geluid vind ik niet tegenvallen in vergelijking met mijn 6230i, welke ik ook heb. Beeldkwaliteit is vele malen beter en ook de radio lijkt beter.

Alleen tijdens het bellen lijkt de nokia wat helderder en de samsung wat doffer, niet minder duidelijk, maar anders qua geluid.

Weigeren van oproepen is in te stellen en werkt bij mij ook.
Alleen het alarm is zonder het toestel open te klappen alleen te snoozen, maar ja ik kan niet alles hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:05:
Alleen tijdens het bellen lijkt de nokia wat helderder en de samsung wat doffer, niet minder duidelijk, maar anders qua geluid.
de microfoon schijnt wel goed te zijn...

weet het zelf niet natuurlijk,
maar vrijdagavond belde ik met een maat van me en die zei er gewoon van staan te kijken hoe goed/ duidelijk/ zuiver hij me kon horen...

(of misschien kwam dat doordat de mic in m'n oude telefoon het ver begon op te geven... dat zou ook nog kunnen :) )
Alleen het alarm is zonder het toestel open te klappen alleen te snoozen, maar ja ik kan niet alles hebben ;)
d:)b

wekker nog niet geprobeerd, komt morgenochtend...
Maar het feit dat je van de buitenkant alleen kan snoozen is voor mij zeer positief *D
's ochtens én telefoon én wekker (met snooze) en dan nog altijd moeite eruit te komen :/

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
ik ga maar es op zoek naar iemand die mijn d500 wil hebben voor een e730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wens je succes!

Maar waarom, de d500 is toch precies hetzelfde als de e730 qua functies, alleen geen radio, voor de rest hetzelfde volgens mij.

Alleen uiterlijk is een beetje anders. (maar dat is een kwestie van smaak).

Accu houdt het overigens maar 3 a 4 dagen vol, hij moest vandaag aan de stroom, maar alsnog, pet je af voor samsung. _/-\o_

Heeft iemand al een leuke wallpaper gemaakt of een leuke site hiervoor, had al even gegoogled, maar nog niets kunnen vinden behalve een hoop banners ;)

Wat ik ook wel een voordeel vind van de e730 ten opzichte van de d500 is dat je de wallpaper ook ziet door de time en menu opties heen. Deze zijn transparant.

Voor diegenen die het nog niet wisten, het operator logo is uit te zetten door naar grafisch te gaan en dan lettertype uit, dan is je operator logo (HI KPN , T-MOBILE, ORANGE, of VODAFONE) weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10 19:28
Ziet er weer super uit, net als de E720 vind ik. Ik heb de E700 gehad en toen ik in december op zoek moest naar een nieuwe ben ik voor de D500 gegaan. Is een superrelaxte telefoon, alleen wel zwaarder en groter dan de E700. Daarbij ben ik geen fan van het slidephone principe, omdat als ik hem dan uit mn broekzak haal hij soms al open schuift. Evenals de knop voor het opnemen en ophangen die dus direct benaderbaar is, je drukt wel es per ongeluk iemand weg :+

Wat ik mis op de D500 is de radio die dus nu wel op de E730 zit. Wat verder nog wel ontbreekt is de mogelijkheid voor mmc of sd kaartjes te gebruiken om eindelijk dat verrekte geheugen es uit te kunnen breiden.
Ik snap niet dat samsung altijd net achter de feiten aan blijft hobbelen met nieuwe features. Ja, dan kunnen ze regelmatig een nieuw model uitbrengen, maar het resulteert toch ook in een slechtere concurrentiepositie.

Ik moet nog een half jaartje wachten voor ik aan een nieuwe mobiel kan (ik neem altijd een 1jarig abbon, omdat de uiteindelijke cash-flow in waarde voor mij dan het hoogst is). Ik hoop dat tegen die tijd er wel weer een nieuw clam-shell model uit is, want ik ga zeker weten terug naar dat type phone.

De opmerking dat die clam-shell voor wijven is slaat nergens op. Ik zie ook ongelooflijk veel vrouwen met mijn D500 rondlopen, heb ik dan ook een verwijfde telefoon?

Een specialist weet veel van weinig en leert steeds meer van steeds minder, tot hij uiteindelijk alles weet van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:32:
Wens je succes!

Maar waarom, de d500 is toch precies hetzelfde als de e730 qua functies, alleen geen radio, voor de rest hetzelfde volgens mij.
Ik weet t, maar de bluetooth van de d500 is gewoon slecht, en hij wil dus niet samenwerken met mijn ibook. PIM-software voor de ibook wil ook niet werken. Dat schijnt te komen doordat samsung is vergeten de bluetooth-software af te maken. Er mist gewoon een stuk waardoor bepaalde delen het gewoon nooit zullen doen. Al ben ik verder echt superblij met mijn d500, misschien maar uitzien naar een firmware upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:44
iemand die wat foto's kan posten die met dit toestel zijn gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

weer kleine update van mijn E730. Ik krijg dus op geen enkele mogelijkheid plaatjes van mij mobiel naar mn pc verstuurd via bluetooth. Mijn pc herkent de mobiel, kan ook sturen erheen, maar andersom kan de mobiel mijn pc gewoon niet vinden :( Ook die wizard/instellingen ingesteld dat mijn pc "gevonden" kan worden via bluetooth, het wil nog niet echt.

Als iemand het heeft werken, zou ik het graag willen weten (WinXP SP2/BT dongle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apophis4u
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10 19:28
Sinergy schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:37:
weer kleine update van mijn E730. Ik krijg dus op geen enkele mogelijkheid plaatjes van mij mobiel naar mn pc verstuurd via bluetooth. Mijn pc herkent de mobiel, kan ook sturen erheen, maar andersom kan de mobiel mijn pc gewoon niet vinden :( Ook die wizard/instellingen ingesteld dat mijn pc "gevonden" kan worden via bluetooth, het wil nog niet echt.

Als iemand het heeft werken, zou ik het graag willen weten (WinXP SP2/BT dongle).
Ik heb een bluetooth dongle van sitecom en de software die daarbij zit is geweldig. Ik heb ook een andere dongle gehad, maar die deed het gewoon niet lekker.

Je kan naast verzenden naar een apparaat er ook iets vanaf halen. Het is dus 2 weg verkeer en niet alleen zenden van het ene naar het andere apparaat. Dus met je PC kan je het er ook af halen.

Een specialist weet veel van weinig en leert steeds meer van steeds minder, tot hij uiteindelijk alles weet van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg het ook niet voor elkaar, ik ben met een omweg gegaan.
Via infrarood naar m'n 6230i en van die middels BT naar mijn E730, dus nu heb ik alles op mijn GSM staan.

Alleen nog dringend behoefte aan leuke wallpapers full-screen, 220 x 176 pixels.
Zal vanavond even kijken of ik wat moois kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

software installeren.. laat ik dat voortaan maar eens doen :P
Kan de E730 ook in de PAN (private area network? :?) komen? windows gaf de melding dat er geen compatible apparaten waren gevonden.. :(

@marx2011: het verzenden van PC naar mobiel gaat perfect, alleen verzenden van mobiel naar PC dus niet

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
djmurcielago schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:21:
Dat schijnt te komen doordat samsung is vergeten de bluetooth-software af te maken. Er mist gewoon een stuk waardoor bepaalde delen het gewoon nooit zullen doen.
Bij mij (E730) werkt Bluetooth gewoon,
maar hoe weet jij nou zo zeker dat de Bluetooth hierop niet hetzelfde is als die van de D500? :P
Sinergy schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:37:

zoals ik hierboven zeg, bij mij werkt het...
E730 + Sweex Bluetooth dongle (€20 @ Handyman)

Dongle geïnstalleerd en het werkte gelijk, both ways
Sinergy schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:39:
software installeren.. laat ik dat voortaan maar eens doen :P
Software van je dongle op je computer gooien kan handig zijn ja ;)

btw:
Ik heb nu een MP3 als beltoon ingesteld staan...
Maar... natuurlijk hét Samsung minpunt: Hij zal niet trillen en geluid maken tegelijk...

Ik stoor me dr niet aan, maar als het wel zou gaan, zou dat natuurlijk stukken beter zijn...

Nou zou ik dat kunnen doen door zelf ringtones te maken (mmf-files) en dan over te sturen

Heeft iemand dit al geprobeerd met een E730?
en wat is dan aan te raden? (qua prog. en instellingen) :?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel op wat voor bluetooth software je installeert Sinergy. Je hebt daar veel verschillende drivers voor. Sommige pakketten werken gewoon stukken beter dan het origineel bijgeleverde.

Iemand de e730 ruilen tegen een imate jam compact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb alleen dongle gewoon in de PC gestoken, waar Windows zelf het apparaat e.d vond/installeerde. Kopieren naar->BT apparaat is netjes toegevoegt bij rechtermuisknop op een bestand. Mischien toch te maken met die firewall van windows ofzo, vanaaf maar weer poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Sinergy schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:03:
Ik heb alleen dongle gewoon in de PC gestoken, waar Windows zelf het apparaat e.d vond/installeerde. Kopieren naar->BT apparaat is netjes toegevoegt bij rechtermuisknop op een bestand. Mischien toch te maken met die firewall van windows ofzo, vanaaf maar weer poging wagen.
bestanden uitwisselen lukt wel, t gaat juist om de synchronisatie met outlook, en dat werkt maar 4,86 van de 100 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik vroeg me af of je Bluetoothheadset erbij krijgt? Ik ben ook van plan deze te gaan halen en ik heb op dit moment Razr wat ook leuke phone is... alleen ik ben aan Samsung gewend.

Vodafone/Debitel 2 jaar abo = 17,50 per maand 100 belmin 50 euro cashback. Deze is goedkoopste aanbieding alleen is Vodafone/Debitel geen dure abo?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu een ellenlang verhaal gaan afsteken waarom je geen debitel moet nemen.
Maar er is al genoeg gesproken, zoek eens met google naar de ervaringen, en je zult zien dat ze allemaal negatief zijn.....

Buiten je belbundel is absurd hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
DJkim schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 02:51:
Ik vroeg me af of je Bluetoothheadset erbij krijgt?
nope, geen Bluetooth headset.
Alleen een (stereo) headset met draad

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

JA!
ik heb hem net gehaalt, en hij is lekker klein en licht !
alleen nog bluetooth USB stick kopen zodatik MP3 en plaatjes kan verzenden!

is bluetooth beter dan normale datacable?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Chillz schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:46:
[...]

nope, geen Bluetooth headset.
Alleen een (stereo) headset met draad
Thnx verder lees ik ook nergen of je MP3 tone als beltone kan instelllen? Is dat ook mogelijk? Als het zo is dan zijn al mijn vragen beantwoord. :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MP3 kan wel als beltoon, maar niet als SMS-bericht toon

Daarbij lijkt het schijnbaar niet te kunnen trillen&mp3 gelijktijdig, wel eerste trillen(4x ofzo), dan mp3.

Maaaaar, daar zijn ze (via email verstuurd vanaf mn mobiel.. had toch wat gratiz grps MB's).
Dit is standaard settings, out-of-the-box picture shooting.
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/e7301.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/e7302.jpg

zal later nog proberen wat betere kwaliteit te schieten
(moet hierbij opmerken dat ze op je mobiel erg fraai eruit zien, logisch met zo'n klein schermpje :P)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
DJkim schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:39:
Thnx verder lees ik ook nergen of je MP3 tone als beltone kan instelllen? Is dat ook mogelijk? Als het zo is dan zijn al mijn vragen beantwoord. :)
yep, dat kan :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die foto's vind ik toch een beetje tegenvallen.. Misschien ben ik dan verwend met een Nokia 6230i, maargoed het is toch meer voor op je mobiel zelf. Wat ik wel altijd een voordeel vind aan Samsung camera's is dat ze wel lekker snel zijn met schieten en het showen van de foto's.
Is dat bij deze ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

schiet inderdaad vrij snel, toch geeft het beeld wat je ziet iets minder weer dan dat uiteindelijk op de foto komt (zo zag ik bij de auto alleen die zwarte auto en neemt hij toch wat mee aan de buitenkant).

Nog maar wat meer testen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die foto's kunnen echt veel beter dan dit hoor :) Ik heb zelf niks wat ik kan laten zien, maar je kunt de resolutie goed hoog instellen, zo ook de kwaliteit (normaal, fijn, superfijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:35
Is het normaal dat de battarij zo warm wordt??

Ik heb hem net gehaald beeld ziet er gelikt uit :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij wordt inderdaad wel wat warm bij intensief gebruik, maar niet warmer dan lichaamstemp.
lekker in de winter ;)

ach, zolang ie niet gaat ploffen of zo warm wordt dat er brandgaten in mijn broekzak verschijnen is er neits aan de hand, je zit direct op de accu natuurlijk, nokia heeft eerst nog een afdekklepje, die zal wel wat warmte tegenhouden.

Foto's kunnen inderdaad veel beter dan hetgeen gepost, als je insteld op superfijn en 1152 x 768 zijn het goede scherpe foto's
Vergelijkbaar met nokia 6230i.

Ik zal kijken of ik vanavond een testfoto kan plaatsen van hetzelfde object met mijn 6230i en m'n samsung E730. Beide zijn 1,3 mp camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 06:39:
Foto's kunnen inderdaad veel beter dan hetgeen gepost, als je insteld op superfijn en 1152 x 768 zijn het goede scherpe foto's
waarom dan niet SXGA 1280x1024 op Superfijn, ipv Mega 1152x864 ?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

jongens ik zit hier vast met mijn E730!
ik probeer verbinding te maken met mijn vriendse laptop via bluetooth, maar krijg ik gebruiksnaam en wachtwoord popup (in laptop) en als ik met andere mobiel probeer te verbinding, lukt het gewoon niet..zelfde password enzo...alleen lukt gewooon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
* Blaxje heeft ook maar een e730 besteld.
Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
se7en schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:17:
jongens ik zit hier vast met mijn E730!
ik probeer verbinding te maken met mijn vriendse laptop via bluetooth, maar krijg ik gebruiksnaam en wachtwoord popup (in laptop) en als ik met andere mobiel probeer te verbinding, lukt het gewoon niet..zelfde password enzo...alleen lukt gewooon niet!
ik weet niet of je het goed of fout doet, maar iig even voor de duidelijkheid:

Het wachtwoord dat je in moet voeren bij een Bluetooth verbinding is niet een wachtwoord van je telefoon of van het apparaat waarmee je wil verbinden...

Het is een wachtwoord voor de verbinding :)

Dus je kan telkens een ander wachtwoord gebruiken,
zolang voor die ene sessie op beide apparaten maar hetzelfde wordt ingevoerd

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de tijd uit mijn beeldscherm kan krijgen? En hoe krijg je de instellingen goed? Browser werkt nog steeds niet.Gisteren aangeschaft. Mooie telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

Chillz schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:54:
[...]

ik weet niet of je het goed of fout doet, maar iig even voor de duidelijkheid:

Het wachtwoord dat je in moet voeren bij een Bluetooth verbinding is niet een wachtwoord van je telefoon of van het apparaat waarmee je wil verbinden...

Het is een wachtwoord voor de verbinding :)

Dus je kan telkens een ander wachtwoord gebruiken,
zolang voor die ene sessie op beide apparaten maar hetzelfde wordt ingevoerd
ja ik weet het ..met andere mobiel is het niet gelukt als 0000
en met laptop vraagt ie om gebruiksnaam en wachtwoord!

ik haal later zelf een bluetooth USB stick en proberen ..als dat niet lukt ...dan is dit een slechte mobiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Weet iemand waar de zilveren e730 versie op voorraad is?
Bij belbeter.nl heb ik 'm besteld maar dat gaat op z'n minst nog 10 dagen duren, zolang kan ik niet zonder phone. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ja als iemand goeie aanbieding weet laat het effe weten hier. Ik ga hem ook halen maar nergens is op voorraad of icm alleen Debitel.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Belcompany heeft hem en met goeie aanbiedingen

ENige probleem dat ik heb is dat orange hem nog niet ondersteunt. Ik bel de helpdesk op zeggen ze dat die telefoon helemaal niet bestaat 8)7

Naja ff wachten maar totdat ze weten wat de instellingen moeten zijn.

Nog een ander vraagje, wat is het handigst als je hem ook op je computer wil kunnen aansluiten?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ekitch schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:34:
ENige probleem dat ik heb is dat orange hem nog niet ondersteunt. Ik bel de helpdesk op zeggen ze dat die telefoon helemaal niet bestaat 8)7
Hoezo Orange ondersteund niet?
wat moeten ze doen dan?? :?

ik heb een Orange (eigenlijk: DutchTone SIM-kaart), gewoon erin gestopt... en het werkt hoor :)
bij de BelCompany heeft die dude ook nog eens wat service-berichten naar me verstuurd met de WAP en andere instellingen (voor Orange). Wap werkt iig bij mij.

wat heb je nog meer nodig dan?
Nog een ander vraagje, wat is het handigst als je hem ook op je computer wil kunnen aansluiten?
Bluetooth?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Ben bij de BelCompany langsgeweest, kwam een service gozer naar me toe die er weer geen donder van wist. "Nee, de 730 is alleen in het zwart verkrijgbaar, het is een special edition van de e720".

Enfin, meteen vertrokken uit die ballentent.
Hopelijk heeft BelBeter 'm binnen een weekje binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahahah, een special edition van de E-720, hmm, duidelijk het licht niet uitgevonden...

Valt me trouwens vaker op dat de gemiddelde telefoonverkoper het standaard foldertje op kan lezen en meer niet.
Lees eens een forum, dan blijf je een beetje bij....

Zilver is volgens mij nog niet leverbaar, vraag me alleen af of de zilveren ook soft-touch is net zoals de zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Chillz schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:18:
[...]

Hoezo Orange ondersteund niet?
wat moeten ze doen dan?? :?

ik heb een Orange (eigenlijk: DutchTone SIM-kaart), gewoon erin gestopt... en het werkt hoor :)
bij de BelCompany heeft die dude ook nog eens wat service-berichten naar me verstuurd met de WAP en andere instellingen (voor Orange). Wap werkt iig bij mij.

wat heb je nog meer nodig dan?

[...]

Bluetooth?
Ummm ik heb ook nog een dutchtone SIM kaart

zou je je instellingen kunnen posten of naar mij toe kunnen sturen zodat ik het kan testen want ik krijg het dus niet aan de praat

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ekitch schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 15:50:
Ummm ik heb ook nog een dutchtone SIM kaart

zou je je instellingen kunnen posten of naar mij toe kunnen sturen zodat ik het kan testen want ik krijg het dus niet aan de praat
eens kijken:

Instellingen SMS bericht:
Sms centrale: +31628500561

Instellingen MMS bericht:
MMS profielen - Instellingen server - (5) Orange MMS
URL: http://mms.orange.nl:8002
proxy: aan
GPRS: IP: 10.250.255.183 - Poort: 5080 - APN: mms
Versie: 1.0

Instellingen Email:
Email profielen - Instellingen server - (5) Orange Internet
APN: internet
DNS1: 0.0.0.0
DNS2: 0.0.0.0
dat is alles wat ik er zo snel uit kan halen...
mocht je iets specifiekers willen, moet je het even zeggen

wat ik wel een flink nadeel vind ten opzichte van m'n S300 hiervoor,
is dat je bij het typen van een sms (met T9) direct het juiste woord op moet zoeken,
bij de S300 kon je terug naar een fout woord gaan, en vervolgens weer met '0' door de mogelijkheden klikken...
Nu schijnt dat niet te lukken en moet je direct goed opletten of je het goede getyped/ gekozen hebt...

jammer, of iemand een oplossing daarvoor?

verder nog steeds weinig aan te merken op m'n telefoontje :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Ja die instellingen heb ik ook allemaal

ging me meer om de browser instellingen, als ik op wap wil gaan zitten geeft ie een error.
MMS en email heb ik nogniet geprobeerd ken niemand die een mms kan ontvangen :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ekitch schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:57:
Ja die instellingen heb ik ook allemaal

ging me meer om de browser instellingen, als ik op wap wil gaan zitten geeft ie een error.
MMS en email heb ik nogniet geprobeerd ken niemand die een mms kan ontvangen :)
ah, die staan elders... bij browser instellingen :)
eens zien:

Instellingen server:
Profielnaam - Orange WAP
URL - http://orange.bel.nl
Drager - Alleen GSM
Proxy - Aanzetten
Proxy GPRS - 0.0.0.0 - Poort 0
Proxy GSM - 10.250.255.188 - Poort 5080 - Inbel +31628500808
- Gebruikersnaam 31628500808 - Wachtwoord Geen idee, staat sterretjes
- Type data-oproep ISDN

kun je daar wat mee?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
:( password toevallig 8 lang

Ik krijg
Fout: server reageert niet

dus het doet het niet echt

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
password is 8 sterretjes lang ja

m'n vermoeden zou zijn dat het m'n 06-nummer is, maar zou het niet zeker durven zeggen

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03 13:02
Heb sinds anderhalve week ook een e730 8)
Weet er iemand of het mogelijk is de melodie van de wekker te wijzigen in iets anders dan de 5 standaard melodieën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is mogelijk om ook mp3 of radio te gebruiken als wekker, dat moet geen probleem zijn, alleen alarm volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik was benieuwd of dit toestel ook MP4 ondersteund net als de D500.
Want dan kan je dus 2x zoveel muziek kwijt met dezelfde kwaliteit en de E720 ondersteund geen Mp4 iig.

[ Voor 5% gewijzigd door GandalfTheGrey op 24-06-2005 16:02 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes over deze overigens schitterende telefoon, misschien kan iemand me daarmee helpen?

* Het probleem bij de E720 was/is de slechte kwaliteit van de microfoon, die tijdens het bellen zorgde dat je slecht te verstaan was (of het gebeurde ook vaak dat je de andere persoon slecht hoorde). Ik lees op internet veel wisselende reacties hierover, ook bij de E730. Kan iemand mij vertellen hoe het zit? Ligt dat ook aan de provider? Zo ja, welke providers geven wel goede ontvangst? (of ligt het echt helemaal aan de kwaliteit van de Samsung micro?)

* Is de E730 ook leverbaar in het blauw/zilver, net als zijn voorganger de E720? Op internet staan namelijk alleen maar de (lelijke) zwarte en de zilvere, die ik persoonlijk ook erg mooi vind.

* Is het mogelijk om bij verschillende bellers, verschillende ringtones/ achtergrondjes etc in te stellen? (bijv. als Jan belt komt zijn pic op je externe frontje and so on...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ik krijg juist commentaar dat ik te duidelijk overkom (cq. te hard) :) Geen problemen hier in ieder geval. Ook via de oordopjes geen enkel probleem.

2. Nee, zwart (Belcompany) of zilver. De 720 is blauw.

3. Picture ID doettie. Als Jan belt zie je Jan zijn foto op het buitenste scherm. Aparte ringtones instellen weet ik niet, niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zwarte versie is toch overal leverbaar? Volgens mij was enkel de eerste lichting bestemd voor Belcompany...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:19:
De zwarte versie is toch overal leverbaar? Volgens mij was enkel de eerste lichting bestemd voor Belcompany...
Nu wel idd. De zilveren versie is vanaf volgende week leverbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:26:
1. Ik krijg juist commentaar dat ik te duidelijk overkom (cq. te hard) :) Geen problemen hier in ieder geval. Ook via de oordopjes geen enkel probleem.
ik weet wel dat er tijdens het bellen een optie in het menu zit,
iets van "helderheid stem" ofzo, die je aan of uit kan zetten...

bij mij staat 'ie aan, niet geprobeerd wat 'ie doet als 'ie uit staat...
3. Picture ID doettie. Als Jan belt zie je Jan zijn foto op het buitenste scherm. Aparte ringtones instellen weet ik niet, niet geprobeerd.
aparte ringtones per contact kan ook

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit echt een gave telefoon,
en aangezien ik een nieuwe wil, wil ik deze.
Heb twee vragen eigenlijk:

1 Is hij nu overal al verkrijgbaar in het zwart? Of nog steeds alleen bij de belcompany?

2 Wat is die softtouch waar iedereen het overheeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedacht nog een vraag..

Kun je hier een andere geheugenkaart instoppen?
Dat kon bij mijn nokia wel,,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:44:
2 Wat is die softtouch waar iedereen het overheeft?
dat hij 'zacht' aanvoelt :)

het plastic van de buitenkant is aan de oppervlakte... euh... zachtig...

(hoe moet ik dat ihn uitleggen? :? 8)7 geen idee, je moet 't voelen, kan zo snel niet op iets vergelijkbaars komen)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:47:
Ik bedacht nog een vraag..

Kun je hier een andere geheugenkaart instoppen?
Dat kon bij mijn nokia wel,,..
nope

sterker nog, er zit geen geheugenkaart in, maar vast geheugen ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Softtouch heeft iets zacht rubberigs. Wel cool :) Wel ietwat vingerafdrukgevoelig.

Een geheugenkaart zit er idd niet in. Had van mij wel gemogen, kun je wat meer MP3's e.d. kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een datakabel voor de E730 is in diverse prijsklasses te vinden. Waarom een duurdere terwijl een veel goedkopere dezelfde functie heeft. Op marktplaats, speurders etc. zijn ze al voor 12 euro te vinden. In een winkel betaal ik meer dan het dubbele. Het verschil vind ik wel erg groot.

Zijn er daadwerkelijk kwaliteitsverschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of de bluetooth headset werkt? Ik heb hem net besteld :) Moet nog binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 19:47
Toen ik de reclameposter zag in het bushokje dacht ik dat dit 'm ging worden als opvolger van m'n E700, maar waarom toch geen simpel geheugenkaartje er in? }:O Ach, misschien dat ze dat weer oplossen met de E740, die zal er dan wel met 2 of 3 maanden zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hem zojuist ook gehaald!

Wat een plaatje deze telefoon erg mooi. mooie kwaliteit op het scherm zometeen eens even wat op de computer gooien.. Ga nu even testen of de BT dongle die ik gekocht heb het doet... Ik ben nog helemaal niet thuis in het verbinden met de pc.. Maar ik vroeg me af of er ook een programma is waarmee ik mijn agenda met outlook kan synchroniseren of al mijn contactpersonen naar de computer kan kopieren. Is er uberhaupt een speciaal programmatje waarmee ik in mijn telefoon kan komen ?

Ik heb ook gezien dat het mogelijk is om een mp3 als ringtone te hebben! Vraag me alleen af hoe je er dan ook tril op de maat bij kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem gevonden.. Ik kan geen voice memo aan een contactpersoon toevoegen als ringtone. Dat pakt hij gewoon een standaard melodie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is verdacht stil hier jongens!

Is het bij deze telefoon ook mogelijk om spelletjes erop te zetten ? Als ik in mijn bluetooth locaties kijk zie ik spellen map namelijk.

Iemand al ontdekt of je er ook andere software bij op kan zetten ? Andere mp3 player ?

Iemand al ondekt hoe je ringtones erbij kan zetten die ook gaan trillen op de maat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:08:
Ik heb een probleem gevonden.. Ik kan geen voice memo aan een contactpersoon toevoegen als ringtone. Dat pakt hij gewoon een standaard melodie.
Mijn Bestanden =>
Muziek =>
Memolijst =>
Opties =>
Instellen als =>
Beltoon / Beltoon beller

:)
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:51:
Is het bij deze telefoon ook mogelijk om spelletjes erop te zetten ? Als ik in mijn bluetooth locaties kijk zie ik spellen map namelijk.
Toepassingen =>
JAVA wereld =>
Downloads
Iemand al ontdekt of je er ook andere software bij op kan zetten ? Andere mp3 player ?
geen idee
Iemand al ondekt hoe je ringtones erbij kan zetten die ook gaan trillen op de maat ?
moet je .mdf's maken,
daarbij zou je een kanaal aan kunnen maken dat een trilsignaal doorgeeft...

Bij MP3's gaat het iig niet lukken vrees ik voor je

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie hem allemaal in de zwarte uitvoering?
Of hebben sommigen hem ook al in het zilver?
Waar is de zilveren dan leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:50:
Hebben jullie hem allemaal in de zwarte uitvoering?
Of hebben sommigen hem ook al in het zilver?
Waar is de zilveren dan leverbaar?
Nergens nog, ik heb de zilveren versie bij BelBeter.nl besteld. Eergisteren nog even een mail gestuurd. Samsung had de levering met 1 week uitgesteld, de e730 zou nog deze week bij BelBeter in voorraad komen. Helaas was dit dus niet het geval. :/

Ik hoop toch echt dat hij volgende week verstuurd kan worden, anders moet ik de hele vakantie wachten. :(

[ Voor 1% gewijzigd door Blaxje op 01-07-2005 18:24 . Reden: blup ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Zwart :)

ik vind 'm mooi zo
en het is weer eens een welkome afwisseling na een stuk of 5 zilveren telefoontjes

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:56:
Zwart :)

ik vind 'm mooi zo
en het is weer eens een welkome afwisseling na een stuk of 5 zilveren telefoontjes
Afbeeldingslocatie: http://www.diga4u.nl/upload/product/3521/sghe730s_m.jpg
Is ook veel mooier toch!

Best wel leuke plaatjes kan je ermee schieten

Afbeeldingslocatie: http://destudent.tweakdsl.nl/treinstoelen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://destudent.tweakdsl.nl/foto-0029.jpg
Afbeeldingslocatie: http://destudent.tweakdsl.nl/busroodaccent.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plotterotter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09-2020
Vet die zwarte versie :) Ga hem volgende week halen :)

Kan ie door middel van Bluetooth nu communiceren met outlook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Hoe snel kun je van mening veranderen zeg;
Gisteren ben ik sterk gaan twijfelen omdat ik de zwarte versie ook wel heel erg mooi vond. Afijn, ff naar de Belcompany geweest en ja hoor, meteen verkocht. :9~

Even BelBeter een mailtje gestuurd of de ze toch maar het zwarte model kunnen opsturen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSchenk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 12:43
-- hier stond onzin... --

[ Voor 106% gewijzigd door SuperSchenk op 03-07-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:14

Christiano007

Ich bin der champion

Kan iemand nog wat meer zelf gemaakte kiekjes erop zetten :)
En is de accu nog een beetje goed, dat het niet na 2 dagen al leeg is

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de accu dus zo leeg. Om de twee dagen laden, maar ik gebruik de radio zo'n anderhalf uur per dag ;)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste