Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Ik heb de zwarte (softtouch)! Bevalt erg goed. Hij is heel licht en voelt heel soepel aan. Het is me opgevallen dat je de radio wel kan aanzetten en vervolgens smsje sturen e.d. maar niet als je de mp3-speler hebt aanstaan. Weet iemand hoe dat komt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:36:
Ja ik heb hem zojuist ook gehaald!

Wat een plaatje deze telefoon erg mooi. mooie kwaliteit op het scherm zometeen eens even wat op de computer gooien.. Ga nu even testen of de BT dongle die ik gekocht heb het doet... Ik ben nog helemaal niet thuis in het verbinden met de pc.. Maar ik vroeg me af of er ook een programma is waarmee ik mijn agenda met outlook kan synchroniseren of al mijn contactpersonen naar de computer kan kopieren. Is er uberhaupt een speciaal programmatje waarmee ik in mijn telefoon kan komen ?

Ik heb ook gezien dat het mogelijk is om een mp3 als ringtone te hebben! Vraag me alleen af hoe je er dan ook tril op de maat bij kan krijgen..
Je kan software download om een verbinding op te zetten dus je E730 en pc.
http://www.samsung.com/do...odel=SGH-E730&fileType=SW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een besteld in week 25 bij Startelecom. Toestel zou leverbaar zijn in week 26. Maar nu wordt het week 27. Hebben meer mensen een vertraging opgelopen met de leveringsdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 21:37
Ik heb besloten ook maar eens aan een nieuwe telefoon te gaan, na 4 jaar lang de 3310 gehad te hebben :)
Zit alleen nog te twijfelen tussen de e720 en deze...
Ik lees in het e720 topic veel gezeik over de microfoon kwaliteit/bel kwaliteit enzo.... Hier eigenlijk alleen positieve reacties.
En de radio in de 730 is natuurlijk een heel plus punt...
Uiterlijk van de 720 is weer net wat mooier wel...
en 730 is weer wat duurder natuurlijk.
Aargh ;)

-edit-
Weet iemand of t-mobile dit ding al support? Ik zie de phone nog niet op heb website staan...

[ Voor 12% gewijzigd door Aurelium op 05-07-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Ik weet niet of ie ook in combinatie is met T-Mobile... Waarom ga je niet voor KPN of Vodafone?
Ik zou zeker voor de E730 gaan! Echt een hele mooie fijne telefoon.

Weet iemand of je standaard kan instellen dat ie T9 gebruikt bij smsjes schrijven? En is het normaal dat als je hem dichtklapt de tijd dan zo fel blijft branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Cloudje schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 07:42:
Weet iemand of je standaard kan instellen dat ie T9 gebruikt bij smsjes schrijven?
ben er nog niet helemaal uit...
bijna altijd pakt hij standaard T9 bij mij, maar soms begint hij ineens met een andere optie...

ach ja, kwestie van 2x knopje drukken ofzo, dan is 't ook weer goed
En is het normaal dat als je hem dichtklapt de tijd dan zo fel blijft branden?
kan je instellen dat ook die uitgaat

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:23:
Ik heb er een besteld in week 25 bij Startelecom. Toestel zou leverbaar zijn in week 26. Maar nu wordt het week 27. Hebben meer mensen een vertraging opgelopen met de leveringsdatum?
Ja ik heb hem ook besteld in week 25 en heb het zelfde probleem. Overigens heb ik hem niet bij startelecom gekocht. Het lijkt er dus op dat Samsung zelf de leveringsdatum verandert. Iemand enig idee of hij deze week nu wél geleverd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plotterotter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09-2020
Ik weet niet of ie ook in combinatie is met T-Mobile... Waarom ga je niet voor KPN of Vodafone?

Weet iemand of je standaard kan instellen dat ie T9 gebruikt bij smsjes schrijven? En is het normaal dat als je hem dichtklapt de tijd dan zo fel blijft branden?
Voor T-mobile is er bij belcompany een mooie actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
plotterotter schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:16:
[...]

Voor T-mobile is er bij belcompany een mooie actie :)
Dan ga ik daar zodadelijk maar even langs :)
Omdat KPN en vodafone nogal duur zijn over het algemeen... (vodafone weet ik niet maar kpn wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plotterotter
Aurelium schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:50:
[...]

Dan ga ik daar zodadelijk maar even langs :)

[...]

Omdat KPN en vodafone nogal duur zijn over het algemeen... (vodafone weet ik niet maar kpn wel)
Is wel met een nieuw T mobiel abbo vanaf 22,50 gratis toestel met 3 maanden gratis belbundel, en zoveel korting per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
plotterotter schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:06:
[...]

Is wel met een nieuw T mobiel abbo vanaf 22,50 gratis toestel met 3 maanden gratis belbundel, en zoveel korting per maand
ik zag em bij belcompany voor 21.50 per maand, zonder aanbiedingen volgens mij.
Maar ach wat, ik ga hem dadelijk gewoon halen denk ik :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:52
Even een vraagje,
Ik zie net dat er 3 kleuren zijn silver, dark grey en zwart.
De zilveren ken ik en de zwarte ook.
Ik heb aan de webshop gevraagd of ze de zwarte versie leveren dat is niet het geval maar wel dark grey.
Nu vraag ik me af of dat gewoon toch de zwarte is of is er wel degelijk een verschil en zoja heeft iemand er een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
J_Velsink schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:58:
Even een vraagje,
Ik heb aan de webshop gevraagd of ze de zwarte versie leveren dat is niet het geval maar wel dark grey.
Nu vraag ik me af of dat gewoon toch de zwarte is of is er wel degelijk een verschil en zoja heeft iemand er een foto van?
Lijkt mij sterk als dark grey hetzelfde is als black :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
J_Velsink schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:58:
Even een vraagje,
Zwarte versie is de vervanger van Dark Grey. Voor zover ik geinformeerd ben, bestaat er nog geen "Dark Grey" versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle instellingen zaten er al in voor o.a. t-mobile bij mij.. en ik gebruik hem i.c.m. t-mobile werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar vraagjes over de E730!-->
1. zit er hierop een limit om video op te nemen van aantal minuten?
2. kun je via bluetooth makkelijk JAVA games zetten. .jar/.jad bestandjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de zilvere versie van de Samsung E730 in de winkels ligt? Ik ben vandaag in Haarlem geweest bij wat telecomwinkels, maar geen van allen had de volledig zilveren E730 (veel winkels hadden sowieso geen een versie van dit toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Ik heb 'm binnen hoor. De zwarte e730. Eerste reactie: super telefoontje. Ziet er mooi uit, makkelijk in gebruik.

Wellicht post ik m'n bevindingen deze week nog.
Eerst maar ns een Bluetooth stickie kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plotterotter
ben ik nou zo lomp :'( ? Waarom zie ik niet in het externe display wie er belt?

Jezus wat lomp, ik weet het al :) Als ie aan het laden is geeft ie dat niet weer, waarom dat mag joost weten :(

[ Voor 44% gewijzigd door plotterotter op 07-07-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:52

Christiano007

Ich bin der champion

Iemand die wat zelfgemaakte foto's kan posten?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
die staan er toch al een aantal in 't topic hoor...

wat verder naar het begin van 't topic kijken ;)

de enige die ik online heb, gemaakt door m'n E730 is deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/masclem/GoT/Photo-0001.jpg

m'n slaapkamermuur... onderin bovenrand van een televisie en een monitor

[ Voor 25% gewijzigd door Chillz op 07-07-2005 22:34 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Chillz schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:33:

[afbeelding]

offtopic:
Kdenk dat niemand naar die televisie en/of monitor kijkt :P
Who's tha bitch?

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 07-07-2005 22:36 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
YellowNeck schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:35:
[...]

offtopic:
Kdenk dat niemand naar die televisie en/of monitor kijkt :P
Who's tha bitch?
:)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Weet iemand of het veel scheelt als je de tekens uitschakelt op het externe scherm? Mijn accu is namelijk na 2 dagen al op, en heb op dit moment tekens aan staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Cloudje schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 08:53:
Weet iemand of het veel scheelt als je de tekens uitschakelt op het externe scherm? Mijn accu is namelijk na 2 dagen al op, en heb op dit moment tekens aan staan...
Vaag, mijn telefoon staat nu 4 dagen aan en mijn accu is nog niet leeg. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 22:33:

[afbeelding]

Mag ik vragen hoe je die "poster" op je slaapkamer muur gemaakt hebt.
is wel heel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbieding bij Telfort Online Shop:

E730
1 jarig abonnement
200 Belminuten
25 Euro per maand
Geen aansluitkosten
Geen toestelkosten

w00000t mine !

Zilveren versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:45:
Aanbieding bij Telfort Online Shop:

E730
1 jarig abonnement
200 Belminuten
25 Euro per maand
Geen aansluitkosten
Geen toestelkosten

w00000t mine !

Zilveren versie :)
www.gsmstunts.nl heeft een beter aanbieding: 1 jarig Debitel-Vodafone abonnement van € 17,50 met 45 euro bijbetalen. Kan je kiezen uit alle kleuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, ben niet zo kapot van Vodafone, niet echt de goedkoopste en ik wil toch graag de zilveren :) Ben iig allang blij dak niet z'n 2jarige abonnement hoef af te sluiten, want normaliter zie je toch dat bij een 1jarig abonnement je nog kapitalen moet betalen voor het toestel, maar dat valt gelukkig bij deze wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een zwarte/dark grey E730 ontvangen die niet bij BelCompany besteld is? Ik zit inmiddels al bijna een maand op dat toestel te wachten en blijf maar te horen krijgen dat het toestel niet geleverd kan worden door de leverancier. Ik begrijp dat dat best lang kan duren, maar nu begint er toch wel een einde aan m'n geduld te komen als ik zie dat andere winkels het toestel wel kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHeremans
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 21:20
Knippert er bij dit model ook een led aan de buitenkant wanneer je een sms of oproep gemist hebt zoals bij de E600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:27:
Heeft iemand al een zwarte/dark grey E730 ontvangen die niet bij BelCompany besteld is? Ik zit inmiddels al bijna een maand op dat toestel te wachten en blijf maar te horen krijgen dat het toestel niet geleverd kan worden door de leverancier. Ik begrijp dat dat best lang kan duren, maar nu begint er toch wel een einde aan m'n geduld te komen als ik zie dat andere winkels het toestel wel kunnen leveren...
Ik heb vorige week bij GSMStunts dit toestel icm een abonnement besteld. Vandaag heb ik gebeld, omdat ik nog geen toestel heb gekregen. Het blijkt dat vanaf deze week Belcompany geen uniek recht meer heeft om de zwarte versie te verkopen, ook andere shops kunnen vanaf deze week de zwarte verkopen. GSMStunts verwacht echter dat het nog twee weken duurt voordat alle kleuren goed leverbaar zullen zijn. Balen i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:16:
[...]
Ik heb vorige week bij GSMStunts dit toestel icm een abonnement besteld. Vandaag heb ik gebeld, omdat ik nog geen toestel heb gekregen. Het blijkt dat vanaf deze week Belcompany geen uniek recht meer heeft om de zwarte versie te verkopen, ook andere shops kunnen vanaf deze week de zwarte verkopen. GSMStunts verwacht echter dat het nog twee weken duurt voordat alle kleuren goed leverbaar zullen zijn. Balen i.i.g.
Bedankt voor je reactie. Ook ik heb m'n toestel bij GSMStunts besteld en wacht dus al, zoals al aangegeven, ruim een maand op dit toestel. Volgens mij is dat van dat alleenrecht niet waar, aangezien andere webshops aangeven dat de zwarte versie van dit toestel op voorraad is. Volgens de eerste berichten van GSMStunts zou de zwarte versie eind week 25 op voorraad zijn. Als ze toen al wisten van dat alleenrecht, waarom niet de melding dat het toestel pas week 31 op voorraad zou zijn? Betaal dus nu anderhalve maand abonnementskosten waar ik helemaal niets aan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
BHeremans schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:40:
Knippert er bij dit model ook een led aan de buitenkant wanneer je een sms of oproep gemist hebt zoals bij de E600 ?
nee, want geen led aan de buitenkant... :)

maar je kan het buiten-display op verschillende manieren instellen...

het is verdeelt in 2 gedeeltes
• Boven: Tijd + Symbolen (=batterij, ontvangst, tril, envelopje)
• Onder: Datum + Icondisplay

Bij mij staat het bovenste deel altijd aan. Dus ik zie de tijd constant... én, mocht ik een sms niet opgemerkt hebben (ondanks het om de 2 minuten ingesteld afgaan) dan zie ik een envelopje staan...

Onderste deel licht alleen op bij 1e keer sms, gebeld worden, of als ik de zijkant-knoppen vasthou...
Ik heb m'n telefoon altijd bij, dus ga er vanuit dat ik inkomende oproepen bijna altijd hoor/ voel. Als ik 'm ff ergens heb laten liggen (bijvoorbeeld met het douchen), dan hou ik en een knop aan de zijkant vast, dan zie je ook vanzelf of je een oproep hebt gemist.

Zo staat 'ie bij mij ingesteld. Je kunt ook beide contant aan, of beide uit (alleen aan bij gebeurtenissen). Alleen het onderste gedeelte constant aan kan niet, maar daar zou ik dan ook de logica niet van inzien ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:18:
Betaal dus nu anderhalve maand abonnementskosten waar ik helemaal niets aan heb...
Da's raar, mijn abonnement heeft GSMStunts in eerste instantie nog niet aangevraagd omdat het toestel nog niet op voorraad was. GSMStunts vraagt het abonnement pas aan als ze het toestel op voorraad hebben, juist om te voorkomen dat je abonnementskosten hebt zonder telefoon. Echter ik ga deze week op vakantie, dus hebben ze toch al mijn abonnement aangevraagd en de simkaart opgestuurd. Ik vind dit een goede service van GSMStunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik heb nu al ruim een maand de zwarte versie, mooi ding geen problemen mee..

ALLEEN.... ik heb problemen met de instellingen van wap en mms, mijn provider is t-mobile en heeft er nog geen instellingen voor.. handmatig instellen werkt ook niet.

wie heeft de juiste instellingen voor mij??

gr corina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:52
Ook ik heb mn E730 bij Gsmstunts besteld en ik kreeg een mailtje met de mededeling dat het toestel volgens Samsung over anderhalve week leverbaar zal zijn dus nog ff geduld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het soort bestand wat gebruikt wordt voor melodiën cq. berichttonen. Ik wil dolgraag een andere voor smsberichten, maar kan niks vinden hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je ook andere (mp3) kan instellen voor SMS??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:45:
Weet iemand het soort bestand wat gebruikt wordt voor melodiën cq. berichttonen. Ik wil dolgraag een andere voor smsberichten, maar kan niks vinden hier over.
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:55:
weet iemand of je ook andere (mp3) kan instellen voor SMS??
voor SMS kan je geen andere/ eigen tonen instellen...
voor SMS alleen de standaard Samsung-tonen die er al in zitten

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:16
Kheb hem gratis bij een 2jarig t-mobile abbo.
Was al een jaar klant en beviel me perfect, kon deze gratis meenemen en 2 jaar wou ik toch wel houden.
Maar die 90MB geheugen is nogal weinig, weet iemand of je dat kan vergroten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIEMAND??????
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:25:
hallo

ALLEEN.... ik heb problemen met de instellingen van wap en mms, mijn provider is t-mobile en heeft er nog geen instellingen voor.. handmatig instellen werkt ook niet.

gr corina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHeremans
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 21:20
Heb je na de instellingen de telefoon eens uit en aangezet. Was nodig bij mijn E600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je PictureID trouwens inschakelen? Ik heb mijn telefoon al tig keer doorgebladert, maar ik kan de functie echt niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:37:
Hoe kun je PictureID trouwens inschakelen? Ik heb mijn telefoon al tig keer doorgebladert, maar ik kan de functie echt niet vinden..
Bij een contact kun je onder de telefoonnummers een afbeelding selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb m'n (zwarte) E730 inmiddels ontvangen, werkt super! Had bij BC een bluetooth stick gekocht, maar die werkt niet icm de software van Samsung. Meer mensen hier last van? Maw welk bluetooth stickje raden jullie aan?
Weet iemand bovendien hoe je die tijd en datum uit het hoofdscherm krijgt? Heb de tijd al op het externe scherm staan en hoef het echt niet in het hoofdscherm nog een keer te zien, om over die zilvergrijze balk die erachter loopt nog maar niet te spreken. Heb het boekje gelezen, maar zie het nergens staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloudje schreef op zondag 24 juli 2005 @ 09:41:
[...]

Bij een contact kun je onder de telefoonnummers een afbeelding selecteren.
Ben der al uit. Ik had al mijn contacten op de simkaart staan, maar om een afbeelding toe te voegen moeten de contacten op je telefoon staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:07:
Ook ik heb m'n (zwarte) E730 inmiddels ontvangen, werkt super! Had bij BC een bluetooth stick gekocht, maar die werkt niet icm de software van Samsung.
Samsung software...??

welke dan?
want bij mijn E730 was niets aan cdtjes te vinden ofzo hoor...

Bluetooth werkt bij mij overigens gewoon, als in data versturen en ontvangen van/ naar pc
Sweex bt-dongle

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk op de Samsung site, daar vind je drie type software. 1 voor outlook synchronisatie, 1 voor pictures design en een voor sms en telefoonboek control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 14:12

Ross

Live Life

Ik heb bijna geen radio ontvangts. Alles doet het verder goed. Iemand enig idee?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm ik kan standaard T9 niet aankrijgen bij bv sms? Moet elke keer op dat knopje drukken....iemand daar al iets opgevonden?
Verder software etc werkt wel goed, alleen 1 min puntje hij kan niet en trillen en ringtone gelijk afspelen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je perse een datastick hebben als je mp3's erop wilt zetten?
Of kan het ook op een andere manier?
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke modussen zit er allemaal mbt beltonen?

Mijn 330 kent alleen:

eerst trillen daarna geluid
alleen geluid
alleen trillen

maar waarom nou niet gewoon net zoals de nokia's geluid èn trillen tegelijk? M.i. een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:35:
gelukkig is dat nog niet besproken in dit/elk Samsung topic O-) :Y)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe de dark/grey versie eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
tuurlijk :)
want ik heb 'm...

probleem met laten zien is dan alleen dat m'n digicam kapot is,
en de enige andere camera die ik heb, zit erin...

dus dan valt er niet echt een foto van te maken... ;)

persoonlijk vind ik mijn zwarte mooier als de grijze versie
de laatste paar jaar is iedereen toch al doodgegooid met grijs/zilvere telefoons, dus vond ik 't een mooie afwisseling, die er ook nog eens goed uitziet in z'n zwarte kleurtje

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij hebt de dark-grey én de zwarte versie of hoe moet ik het opvatten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej mensen
ik heb ook de E730
ma hoe kan ik er spellen op zetten??
heb op me pc allemaal .jar en .jad staan
die stuur ik naar me telefoon via BT ma dan komt hij in andere bestanden testaan en niet in java wereld. hoe zet ik dus spellen op me telefoon???
en nog een vraag
hoe kan ik van me extern scherm de beeld langer aan laten??want als ik mp3 afspeel dan valt hij na 5sec uit :s en da wil ik niet hij moet langer aan blijven.
is dit in te stellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je dit verschil? Ik kwam dit tegen op nieuwemobiel. Ze hadden daar nog meer foto's staan.
Ik vind die zwarte mooier dan die grijze.

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/samsung/e730/Samsung_E730%20(2).JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rechte is dus de dark grey versie?

Nou heb ik vorige week mn e730 besteld @ gsmstunts, maar ze hadde de zwarte niet op voorraad,
dus ik denk nouja dan maar de dark-grey zal misschien maar iets schelen.

Na het zien van die fotos vind ik em toch lelijk :(

Ik heb de zending nog niet binnen, weet iemand of ik dit nog kan wijzigen?

En als ik mn zending binnen heb (de dark grey) em ongeopend terug kan sturen voor een zwarte versie?

Want ik vind dit toch echt lelijk.

BVD.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:35:

Mijn 330 kent alleen:

eerst trillen daarna geluid
alleen geluid
alleen trillen

maar waarom nou niet gewoon net zoals de nokia's geluid èn trillen tegelijk? M.i. een groot gemis.
Juist dat kan deze ook alleen :)

- Niet trillen & geluid
- Staat niet altijd standaard op T9
- Geen Voicedailing

dat waren het wel zo'n beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet trillen & geluid klopt niet helemaal hoor...

Er zijn een aantal beltonen (de standaard beltonen) die zowel trilling als geluid hebben, uit mijn hoofd is dat vanaf beltoon 13. Natuurlijk niet leuk als je een bekend liedje als ringtone wil hebben, maar als het een must is, dan zit het er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice krijg hoogstwaarschijnlijk morgen mn zwarte versie binnen i.c.m. een Debitel Voda 17,50 (1jr).

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:36:
Niet trillen & geluid klopt niet helemaal hoor...

Er zijn een aantal beltonen (de standaard beltonen) die zowel trilling als geluid hebben, uit mijn hoofd is dat vanaf beltoon 13. Natuurlijk niet leuk als je een bekend liedje als ringtone wil hebben, maar als het een must is, dan zit het er wel op.
en ook juist bij de meer bekende hit-ringtones zit vaak ook een tril-spoor in :)
dus dan heb je 'm vaak ook wel trillend en geluid makend tegelijk

maar het is waar.. het moet in de ringtone zijn opgenomen om het werkend te krijgen,
het is geen extra optie

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:25:
hallo

gr corina
Handmatig instellen werkt bij mij perfect hoor :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jouw instellingen dan??
Ik heb al een aantal keren geprobeerd via t mobile zelf maar die helpen ook niet echt, en als via de samsung website de instellingen aanvraag komen ze niet binnen..
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 04:20:
[...]

Handmatig instellen werkt bij mij perfect hoor :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:19:
Bedoel je dit verschil? Ik kwam dit tegen op nieuwemobiel. Ze hadden daar nog meer foto's staan.
Ik vind die zwarte mooier dan die grijze.

[afbeelding]
Als je het leuk vind jezelf te onderscheiden door de kleur wij hebben ze bij ons op de zaak in het groen binnen gekregen.
Samsung wist ons te vertellen dat dit niet kon maar na foto's opgestuurd te hebben zijn ze er toch over uit dat ze groen zijn en snappen niet hoe dit kan ??

kijk hier maar eens

Dit si dus niet bedoelt als spam maar als dat zo opgevat word haal dan de link maar weg dan zet ik er wel een keer de foto bij.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groen? Kan je een vergelijkingsfoto maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
ik kan aan de foto echt niet afzien dat 'ie groen is nee...

alleen maar omdat het eronder staat

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ondersteunt de e730 .mp4 bestandjes btw?

Ik zie dat hij alle filmpjes opslaat als .og3,

bij de e720 slaat ie standaard op als .mp4.

Maarja ondersteunt de 730 dit wel of is dit alleen beschikbaar op de 720?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
geloof me hij is groen zal morgen ff pic maken

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Chillz schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:42:
ik kan aan de foto echt niet afzien dat 'ie groen is nee...

alleen maar omdat het eronder staat
We hebben er een eigengemaakte foto bij gezet

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhuis.nl/image/00028/m5article/gsm/samsung/groot/e730green.jpg

Deze is echt groen en ze snappen er niets van bij samsung maar goed we hadden de zwarte nodig en we verkopen deze dus maar.

hier nog een pic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
You're right... er zit een (vreemde) groene waas over :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
ja en het is nog onduidelijk op de foto maar als je hem in je hand hebt dan zie je het pas echt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:50:
Wat zijn jouw instellingen dan??
Ik heb al een aantal keren geprobeerd via t mobile zelf maar die helpen ook niet echt, en als via de samsung website de instellingen aanvraag komen ze niet binnen..

[...]
ik kan een profiel uitkiezen?
Vodafone
T-mobile allemaal staan er tussen (5 in totaal) selecteer ik t-mobile en hij werkte gelijk :P ook e-mail enzo :D

groene is gelijk veel duurder :D

[ Voor 4% gewijzigd door SaURoN op 04-08-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:35
Ik heb wat problemen met de communicatie

Ik heb een bluetooth dongle gekocht en deze aangesloten op mijn computer. Win XP herkend en installeerd de desbetreffende drivers. Dan zoek ik met mijn telefoon de computer die hij netjes vind waarna ik verbinding wil maken. DIt lukt ook nog ik geef een pincode in de telefoon en in de computer en voila verbinding.
Dan wil me telefoon de servicelijst ophalen maar geeft ie aan dat is dat niet kan vinden en verbreekt de sessie.

Wat mis ik nog en hoe zou het wel moeten werken

PS: ik heb de 3 programmaatjes die hiervoor genoemd staan geinstalleerd en draaiend als ik het probeer.

Alvast bedankt

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 10:13

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Weet iemand niet een leuke aanbieding icm deze telefoon, want los kopen is best duur.. ik heb rond gegeken, maar zoek eigenlijk een lekker goedkoop abbonement, omdat ik nu al een abbonement heb, maar wil eigenlijk een nieuwe telefoon :)

goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is 13,75 p/m voor 2 jaar, iemand een mooiere gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekitch schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:48:
Ik heb wat problemen met de communicatie
Ik heb zelf ook gewoon zo'n bluetooth-adaptertje (goedkoop ding van trust) en hij werkt prima. Ik heb niks geinstalleerd ofzo, maar gebruik gewoon de standaard opties in windows XP voor bluetooth (deze zat al op mijn laptop). Ik heb mijn laptop toegevoegd als apparaat in mijn E730, en het werkt als een trein.
Er komt rechtsonderin een bluetooth icoontje, ik klik daar rechts op, en krijg opties als bestanden ontvangen en bestanden verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 09:52:
[...]

Ik heb zelf ook gewoon zo'n bluetooth-adaptertje (goedkoop ding van trust) en hij werkt prima. Ik heb niks geinstalleerd ofzo, maar gebruik gewoon de standaard opties in windows XP voor bluetooth (deze zat al op mijn laptop). Ik heb mijn laptop toegevoegd als apparaat in mijn E730, en het werkt als een trein.
Er komt rechtsonderin een bluetooth icoontje, ik klik daar rechts op, en krijg opties als bestanden ontvangen en bestanden verzenden.
maar via deze manier kun je maar 1 bestand tegelijk ontvangen/verzenden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Hoe doe jij het dan?>? (timmai bedoel ik dan)

Ik zal dat met rechts klikken nog eens proberen als ik weer thuis ben.

Moet de telefoon ook bepaalde instellingen hebben???

[ Voor 9% gewijzigd door Ekitch op 05-08-2005 11:30 ]

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ekitch schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:30:
Hoe doe jij het dan?>? (timmai bedoel ik dan)

Ik zal dat met rechts klikken nog eens proberen als ik weer thuis ben.

Moet de telefoon ook bepaalde instellingen hebben???
Van Telefoon naar PC:

PC-> rechts klikken op BT-icoon en bestand ontvangen
Mobiel -> Bestand verzenden via BT en pc zoeken en verzenden

Van PC naar Telefoon:
PC -> Rechts klikken op BT-icoon en bestand verzenden
Mobiel -> Bevestigen van verzenden

Maar op deze manier kun je dus maar 1 bestand tegelijk doen, en dat werkt niet echt prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:11:
[...]

maar via deze manier kun je maar 1 bestand tegelijk ontvangen/verzenden, toch?
Uhm, in principe kan je (van PC naar GSM) meerdere dingen selecteren, rechts klikken, en dan kopieren naar bluetooth apparaat, maar je moet wel iedere bestand apart bevestigen. Bestanden van GSM naar PC idd steeds maar 1.

EDIT: En als je een link legt tussen je PC en je GSM, dan is een bevestiging op je mobiel niet nodig (alleen op PC). Hij accepteerd hem dan automatisch.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Iets zegt me dat deze vraag al beantwoord is, maar ik kan het zo gauw niet vinden.
Kun je die externe display ook permanent aanlaten? Ik vind die klok op de voorkant echt tof, alleen verdwijnt ie al na 5 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk bij het externe display. Bij het hoofddisplay kan je wel de tijd instellen dat hij langer aan blijft, maar bij de externe volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Aurelium schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 15:53:
Iets zegt me dat deze vraag al beantwoord is, maar ik kan het zo gauw niet vinden.
Kun je die externe display ook permanent aanlaten? Ik vind die klok op de voorkant echt tof, alleen verdwijnt ie al na 5 seconden.
Chillz in "Nieuwe Samsung E730"
(geen zin in nog een keer typen :P)

Bluetooth: Met mijn 25 Euro Sweex BTdongle heb ik nergens problemen mee.
Gewoon easy verbinden, aanzetten en verbinding maken :) En bestanden bekijken en verzenden is no problem

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een error! En ik wil weten of anderen die ook hebben...

Je kunt het zo uittesten:
- Vul je snelkeuzetoetsen en kies bij snelkeuze 9 een thuistelefoonnummer.
- Kijk nu bij je "groepen" in hetzelfde menu en zie dat er een *Error* tussenstaat.
- Bel hier en daar wat en kom tot de conclusie dat wanneer je iemand belt met een snelkeuzetoets er iemand anders vermeld staat bij je recente oproepen... Dit kan even duren, maar het gebeurt wel...

Ik ben benieuwd of jullie er iets op vinden qua eventuele oplossing...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 01:45:
Ik heb een error! En ik wil weten of anderen die ook hebben...

Je kunt het zo uittesten:
- Vul je snelkeuzetoetsen en kies bij snelkeuze 9 een thuistelefoonnummer.
Dit zou dus ook gewoon elk nummer kunnen zijn...
want volgens mij ziet een mobiele telefoon nou niet bepaald het verschil tussen een mobiel en een vast nummer... een nummer is een nummer
- Kijk nu bij je "groepen" in hetzelfde menu en zie dat er een *Error* tussenstaat.
Die staat er dus niet bij mij
- Bel hier en daar wat en kom tot de conclusie dat wanneer je iemand belt met een snelkeuzetoets er iemand anders vermeld staat bij je recente oproepen... Dit kan even duren, maar het gebeurt wel...
ook niet...
de personen onder m'n snelkeuze toetsen staan ook gewoon met eigen naam en telefoonnummer in de lijst met recente oproepen bij mij...

Geprobeerd dus, maar bij mij levert het niets vreemd op
Mocht dit nou bij meerderen niet zijn, dan ligt het misschien wel gewoon en alleen aan jouw toestel
Dan zou ik iig zo snel mogelijk terug naar de winkel gaan ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 02:14:
[...]

Dit zou dus ook gewoon elk nummer kunnen zijn...
want volgens mij ziet een mobiele telefoon nou niet bepaald het verschil tussen een mobiel en een vast nummer... een nummer is een nummer

[...]

Die staat er dus niet bij mij

[...]

ook niet...
de personen onder m'n snelkeuze toetsen staan ook gewoon met eigen naam en telefoonnummer in de lijst met recente oproepen bij mij...

Geprobeerd dus, maar bij mij levert het niets vreemd op
Mocht dit nou bij meerderen niet zijn, dan ligt het misschien wel gewoon en alleen aan jouw toestel
Dan zou ik iig zo snel mogelijk terug naar de winkel gaan ;)
Niet dus. Je kunt voor elk contact aparte nummers (mobiel, prive en kantoor) instellen... Voer bij je snelkiesnummers (onder de noemer "Snelkiezen" in het menu "Telefoonlijst" ) onder nummer 9 een thuistelefoonnummer bij de "prive-invoer" (er staat dan bij bijvoorbeeld een gemist gesprek een huisje voor de naam) van een contact in. Vervolgens bekijk je je belgroepen (onder de noemer "Groep") in het menu "Telefoonlijst" en kom tot de conclusie dat er een error tussen staat...

By the way, drie E730's getest, drie keer een error...Ik durf erop te wedden dat als meerdere mensen dit proberen het bijna altijd fout gaat...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Ik heb nog een vraagje... is dat geluidje dat aankondigd dat je batterij bijna leeg is niet uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb ook de E730, en ik heb een 3tal software proggies gedownload van de samsung site:

- PC Sync
- PIM & File Manager 2.0
- USB Drivers :?

Maar op de 1 of andere manier geeft ie in die PIM & File manager m'n telefoon altijd als " Offline" weer.. Ook loopt ie dan te roepen over COM poorten 3 en 4.. terwijl ik gewoon netjes m'n MSI Bluetooth dongle in m'n pc heb gepropt..

Daarnaast kan ik wel gewoon bestanden uitwisselen met de MSI software, al zie ik niet de zelfgemaakte foto's en video's die op m'n telefoon staan, wel kan ik mp3's en afbeeldingen verzenden en ophalen.

Ik vind die Software van Samsung echt ontzettend wazig .. of ligt dat aan mij?

Misschien dat iemand mij de oplossing kan bieden met die Software van hen, of welke software ik wel en niet moet hebben..

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik gewoon de optie in windows XP voor bluetooth gebruiken. Werkt prima hierzo, dus waarom dan moeilijk doen met programma's van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:56:
Hoi,

Ik heb ook de E730, en ik heb een 3tal software proggies gedownload van de samsung site:

- PC Sync
- PIM & File Manager 2.0
- USB Drivers :?

Maar op de 1 of andere manier geeft ie in die PIM & File manager m'n telefoon altijd als " Offline" weer.. Ook loopt ie dan te roepen over COM poorten 3 en 4.. terwijl ik gewoon netjes m'n MSI Bluetooth dongle in m'n pc heb gepropt..

Daarnaast kan ik wel gewoon bestanden uitwisselen met de MSI software, al zie ik niet de zelfgemaakte foto's en video's die op m'n telefoon staan, wel kan ik mp3's en afbeeldingen verzenden en ophalen.

Ik vind die Software van Samsung echt ontzettend wazig .. of ligt dat aan mij?

Misschien dat iemand mij de oplossing kan bieden met die Software van hen, of welke software ik wel en niet moet hebben..

Alvast bedankt !
Probleem had ik ook, na ff prutsen kwam ik er achter dat het aan de serial port ligt
- rechtermuisklik op icoontje bluetooth (in taskbar)
- explorer my bluetooth places (bovenste keuze)
- dan zie je staan 'naamtelefoon serial port'
- rechtermuis klik connect

even kijken van welke poort hij precies gebuikt maakt, die instellen en dan file manager nog een keertje opstarten.

--

waarom gebruik maken van file manager? omdat je dan makkelijk je hele telefoonboek kan overzetten, bewerken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook of er nog andere kleuren te downloaden zijn? (voor in het menu, kun je kiezen uit rood,blauw,groen en nog een kleur)

En of er ergens leuke spelletjes te downloaden zijn? (geen samsungclub :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah okey, thanks, ik ben er nu uit en het werkt opzich uitstekend :)

Het enige wat me nog tegenvalt is dat je de video's niet af kan spelen op je PC.. de filmpjes die je maakt met het toestel..

Is hier al een decoder of iets dergelijks voor beschikbaar die het 1 en ander omzet ?
en is het ook mogelijk filmpjes ( .wav, .mp4 etc ) van je pc op je mobiel te zetten en dan af te spelen?

Andere kleuren downloaden ben ik nog niet tegen gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:39:
Ah okey, thanks, ik ben er nu uit en het werkt opzich uitstekend :)

Het enige wat me nog tegenvalt is dat je de video's niet af kan spelen op je PC.. de filmpjes die je maakt met het toestel..

Is hier al een decoder of iets dergelijks voor beschikbaar die het 1 en ander omzet ?
en is het ook mogelijk filmpjes ( .wav, .mp4 etc ) van je pc op je mobiel te zetten en dan af te spelen?

Andere kleuren downloaden ben ik nog niet tegen gekomen..
je kunt ze wel afspelen op je pc, heb je een speciaal programmatje voor
ff googlen op 3gp en avi (of what ever, maar avi ben ik al tegengekomen) en je hebt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
eigen foto's en video's moet je overigens ook wel eff in je telefoon markeren als 'delen via bluetooth' volgens mij. Anders zie je ze vanaf de pc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Ik kan dat dus echt niet vinden in Filemanager hoe ik dat moet veranderen

Ik kan nu bestand voro bestand uitwisselen maar ik krijg dat PIM niet aan de praat

HELP

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Ekitch schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:40:
Ik kan dat dus echt niet vinden in Filemanager hoe ik dat moet veranderen

Ik kan nu bestand voro bestand uitwisselen maar ik krijg dat PIM niet aan de praat

HELP
pim heb je toch ook niet nodig :? Je moet gewoon file transfer kiezen ofzo.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste