Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: nl
Ik heb ook even zitten spelen met dat PIM, en ik heb het aan de praat gekregen. Ik kan via de File manager nu alle bestanden van mijn GSM bekijken, dingen toevoegen en dingen verwijderen. Ik zal even in korte stappen uitleggen wat ik heb gedaan:

Ik maak hiervoor overigens gebruik van de bluetooth optie van XP:

De Stappen:
1) Dubbelklik op het bluetoothicoontje rechtsonderin de taakbalk (bij de msn icoontjes etc)
2) Ga naar het tabblad COM-poorten
3) Klik op toevoegen
4) Klik uitgaand, en selecteer je telefoon, en voeg hem toe
5) Klik opnieuw op toevoegen
6) Klik op binnenkomend, en vervolgens op ok
7) Start het programma PIM van Samsung op
8 ) Accepteer in je telefoon de seriele verbinding (!!)
9)Ga in het menu naar Extra / File Manager
10) Klik op "Mijn telefoon"

En voila, je kan door je files in je telefoon browsen. En je GSM synchroniseren met je PC. Telefoonlijst laden naar je PC, SMS versturen via PC (wat makkelijker intypen) etc. Leuke opties in ieder geval.

Ik hoop hiermee voldoende uitleg gegeven te hebben zodat bij jullie het ook zal gaan werken!!
Het werkt bij mij in ieder geval helemaal top.

EDIT: PSje: Door de snelheid van de COM-poort in PIM te verlagen werd bij mij de verbinding stabieler.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 21:37
Geen matches
pff... zit nu te werken met een sweex bluetooth adapter en het werkt voor geen meter. Ik haat bluetooth echt ;( .... Hij probeert de services te detecteren op mn gsm maar vind er geen een.

-edit- whatever ook, morgen gaat het ding terug.

Pincode, verbinden, verbinden mislukt, service detecteren. kan service lijst niet detecteren. Kan geen bluetooth apparaten vinden.

Ziek wordt ik ervan.

-nog een edit-
Heb nu een MSI dongle gehaald, zit precies dezelfde software bij, alleen werkt het nu wel feilloos. Conclusie, sweex dongles zijn troep. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Aurelium op 08-08-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Waarom zegt iedereen dat de accu van dit ding maar 2 a 3 dagen meegaat?
Die van mij staat nu al 5 dagen aan en ik heb nog steeds alle 3 de streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:40
Geen matches
hij ligt constant op dezelfde plek en je belt niet?

dan zou ik het misschien ook halen,
maar onder 'normaal' gebruik begint op de 2e dag bij mij het 1e streepje al weg te vallen (van 3 naar 2 dus)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik bel wel degelijk. Gemiddeld 1x per dag meestal wordt ik gebeld. Ik vind dat dat ding toch goed meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bij mij gaat de accu zo'n 2 en een halve dag mee gemiddeld gok ik. Maar hij wordt wel intensief gebruikt, zowel bellen als mp3-speler en tevens worden er veel foto's en filmpjes mee gemaakt door mij en door vrienden.

(ik noem als voorbeeld plaatjes schieten van knappe meiden op de fiets en filmpjes van hard rijden met de auto en leuke capriolen uithalen. Ik denk dat jullie daarmee begrijpen wat ik bedoel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 13:53
Zijn er al mensen die ervaring hebben met een usb kabel voor de e730? (zo ja: waar gekocht en voor hoeveel?)

Mijn vriendin heeft namelijk deze telefoon ook vandaag binnen gekregen (besteld bij gsmexpress.nl, prima shop trouwens) en wil nu dolgraag muziek erop gaan zetten. Bluetooth is hiervoor een optie, maar volgens mij gaat overzetten, net zoals bij mijn moto e398, veel sneller via een usb-kabel.

(De vraag was ook al eerder gesteld, maar zijn er nog verschillen tussen de duurdere originele datakabels of de goedkopere 'marktplaats' kabels?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dit toestel ook synchroniseren met Outlook? (ik bedoel dan dus dat je agendaitems en contactpersonen uit je Outlook kunnen synchroniseren met je Samsung en andersom) Had namelijk op de website van Samsung bij dit toestel een download gezien voor PC Sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:42:
Kan dit toestel ook synchroniseren met Outlook? (ik bedoel dan dus dat je agendaitems en contactpersonen uit je Outlook kunnen synchroniseren met je Samsung en andersom) Had namelijk op de website van Samsung bij dit toestel een download gezien voor PC Sync.
Het is voor zover ik weet mogelijk je telefoon te synchroniseren met dat PIM van Samsung. Kan daar alle lijsten downloaden uit je GSM, en opslaan op je PC. Of het ook met outlook kan weet ik niet, niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand anders het misschien wel??
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:57:
Ik heb ook even zitten spelen met dat PIM, en ik heb het aan de praat gekregen. Ik kan via de File manager nu alle bestanden van mijn GSM bekijken, dingen toevoegen en dingen verwijderen. Ik zal even in korte stappen uitleggen wat ik heb gedaan:

Ik maak hiervoor overigens gebruik van de bluetooth optie van XP:

De Stappen:
1) Dubbelklik op het bluetoothicoontje rechtsonderin de taakbalk (bij de msn icoontjes etc)
2) Ga naar het tabblad COM-poorten
3) Klik op toevoegen
4) Klik uitgaand, en selecteer je telefoon, en voeg hem toe
5) Klik opnieuw op toevoegen
6) Klik op binnenkomend, en vervolgens op ok
7) Start het programma PIM van Samsung op
8 ) Accepteer in je telefoon de seriele verbinding (!!)
9)Ga in het menu naar Extra / File Manager
10) Klik op "Mijn telefoon"

En voila, je kan door je files in je telefoon browsen. En je GSM synchroniseren met je PC. Telefoonlijst laden naar je PC, SMS versturen via PC (wat makkelijker intypen) etc. Leuke opties in ieder geval.

Ik hoop hiermee voldoende uitleg gegeven te hebben zodat bij jullie het ook zal gaan werken!!
Het werkt bij mij in ieder geval helemaal top.

EDIT: PSje: Door de snelheid van de COM-poort in PIM te verlagen werd bij mij de verbinding stabieler.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:09:
[...]

Het is voor zover ik weet mogelijk je telefoon te synchroniseren met dat PIM van Samsung. Kan daar alle lijsten downloaden uit je GSM, en opslaan op je PC. Of het ook met outlook kan weet ik niet, niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:09:
[...]

Bij filemanager heb je een optie improteren/exporteren
Hierbij staat o.a.
importeren outlook contact personen
exporteren outlook contact personen

Neem aan dat het dan mogelijk is... zelf heb ik het niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjelle schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:22:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met een usb kabel voor de e730? (zo ja: waar gekocht en voor hoeveel?)

Mijn vriendin heeft namelijk deze telefoon ook vandaag binnen gekregen (besteld bij gsmexpress.nl, prima shop trouwens) en wil nu dolgraag muziek erop gaan zetten. Bluetooth is hiervoor een optie, maar volgens mij gaat overzetten, net zoals bij mijn moto e398, veel sneller via een usb-kabel.

(De vraag was ook al eerder gesteld, maar zijn er nog verschillen tussen de duurdere originele datakabels of de goedkopere 'marktplaats' kabels?)
hmmmm, is het niet makkelijker om 1x een bluetooth te kopen, ipv elke keer als je een nieuwe telefoon hebt een datakabel?
Ik zocht het ook eerst, maar in de winkels konden ze me vertellen dat ze ze niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
kunnen javagames in de vorm van .jar en .jad op de e730?

en hoe krijg ik ze er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: www, nl
http://www.d500-java.tk/ staat een uitleg voor de d500, volgens andere forums moet het het zelfde werken als voor de 730

mij is het niet gelukt :/ wel verbinding kunnen leggen maar krijg het spel niet gedownload, iemand anders toevallig al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd via dat Java uploader een java game te uploaden naar mijn gsm, maar dit wil niet echt werken. Ik voer die codes in zoals in de handleiding staat, selecteer vervolgens Serial Download, maar dan hangt mijn telefoon en herstart hij zichzelf.

Iemand die het hier wel is gelukt een java game te uploaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 13:53
Ik ben inmiddels een datakabel tegengekomen bij coolegsm.nl.nl á 12,50 incl verzendkosten. Ik zal m'n bevindingen tzt wel even laten weten. De reacties op ebay, waar ze ook adverteren, zijn iig positief.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:32:
hmmmm, is het niet makkelijker om 1x een bluetooth te kopen, ipv elke keer als je een nieuwe telefoon hebt een datakabel?
Ik zocht het ook eerst, maar in de winkels konden ze me vertellen dat ze ze niet hebben.
True, deels. Ik heb zelf al een bluetooth usb stickje voor mijn moto e398, welke voor de overdracht van agenda, ringtones en foto's voldoet. Voor de overdracht van mp3tjes daarentegen gebruik ik gewoon de bijgeleverde usb kabel (pluspuntje voor motorola ;) ) Ter vergelijking: 1 x 5MB overpompen via BT kost me ruim 15 minuten, terwijl ik via de usbkabel dan al een compleet album heb overgezet.
(Ik neem aan dat het met de BT snelheid van de e730 niet veel anders is? correct me if i'm wrong)

Aangezien de mp3 speler vaak gebruikt gaat worden is de snelheidswinst zeer welkom. Plus daarbij opgeteld dat mijn vriendin toch 2 jaar doet met haar telefoon (hoe vaak wissel jij van gsm Summy ;) ), maakt dat de aanschaf van een datakabel best dragelijk is. Zeker gezien de prijs waarvoor ik 'm nu gevonden heb.

[ Voor 2% gewijzigd door Tjelle op 10-08-2005 15:31 . Reden: woordje teveel.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10 13:20
Tjelle schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:22:
Ik ben inmiddels een datakabel tegengekomen bij coolegsm.nl.nl á 12,50 incl verzendkosten. Ik zal m'n bevindingen tzt wel even laten weten. De reacties op ebay, waar ze ook adverteren, zijn iig positief.

[...]

True, deels. Ik heb zelf al een bluetooth usb stickje voor mijn moto e398, welke voor de overdracht van agenda, ringtones en foto's voldoet. Voor de overdracht van mp3tjes daarentegen gebruik ik gewoon de bijgeleverde usb kabel (pluspuntje voor motorola ;) ) Ter vergelijking: 1 x 5MB overpompen via BT kost me ruim 15 minuten, terwijl ik via de usbkabel dan al een compleet album heb overgezet.
(Ik neem aan dat het met de BT snelheid van de e730 niet veel anders is? correct me if i'm wrong)

Aangezien de mp3 speler vaak gebruikt gaat worden is de snelheidswinst zeer welkom. Plus daarbij opgeteld dat mijn vriendin toch 2 jaar doet met haar telefoon (hoe vaak wissel jij van gsm Summy ;) ), maakt dat de aanschaf van een datakabel best dragelijk is. Zeker gezien de prijs waarvoor ik 'm nu gevonden heb.
bluetooth moet normaal veel sneller gaan en dat doet ie dan ook op de e730. ik denk dat jij gewoon een ouder BT versie hebt.

heeft iemand een goed programma om smsjes op de pc te zetten?
de software van samsung is echt drama :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:42

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Geen matches
Is deze telefoon te vergelijken met de Z500 of is dat een totaal andere telefoon?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:01
Geen matches
ik heb welliswaar een e720 maar voor bluetooth zal het wel hetzelfde zijn gok ik.

ik heb nu studio 2 en file manager ineens aan de praat. nu kan ik alleen geen bestanden via file manager van pc naar gsm zetten (wel als ik op het pc-bestand zelf "versturen via BT" doe)
hoort dit zo of staat er nog iets in mn instellingen fout? van gsm naar pc werkt wel prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb je bij de com-poorten in windows XP ook 1 ingesteld voor uitgaand?
Ik moest een uitgaande en binnenkomende instellen voordat bij mij de file manager werkte.

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:35
Geen matches
Mijn file manager maakt geen verbinding... dus ik kan niet mijn telefoon accepteren. Wat is er nog fout.

heb bij opties in PIM de com al in 6 en 7 veranderd maarr dat helpt niet (6 = uitgaand 7 in binnenkomend) Bij mijn bleutooth icoontje staat wel dat hij verbonden en dat de sleutel gebruikt wordt. Maar verder wil pim hem niet vinden wat mist er nog??

* edit: nu doet iet het opeens wel 8)7 |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Ekitch op 11-08-2005 07:38 ]

- Squeeek !!!

Verwijderd

Geen matches
Ik begreep dat in de E730 ook externe opslag in gepropt kon worden net als bij bijv. de Nokia N-Gage ? Bijv een memory stick ofzo? Is dit bullshit of ..?

Verwijderd

Geen matches
de E730 heeft geen uitbreidbaar geheugen, ook geen mogelijkheid dus, wel kan je er allerlei type bestanden op neerzetten. Deze komen dan in het mapje Overige Bestanden'

Succes ;)

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:01
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:33:
Heb je bij de com-poorten in windows XP ook 1 ingesteld voor uitgaand?
Ik moest een uitgaande en binnenkomende instellen voordat bij mij de file manager werkte.
och verrek die was ik idd vergeten |:(

zijn er trouwens meer mensen met zo'n lelijk t-mobile menu? is compleet anders als de standaard van samsung heb ik gezien. maja om dit eraf te halen....moet ik m dan laten flashen?

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:42

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:43:
de E730 heeft geen uitbreidbaar geheugen, ook geen mogelijkheid dus, wel kan je er allerlei type bestanden op neerzetten. Deze komen dan in het mapje Overige Bestanden'

Succes ;)
Dit beantwoord ook een beetje mijn vraag geloof ik. :
Zondagskindje schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:52:
Is deze telefoon te vergelijken met de Z500 of is dat een totaal andere telefoon?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Geen matches
Okeej, nah ja, vind het allang goed :) Ik krijg hem morgen of overmorgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wie weet hoe ik spelletjes op de 730 kan zetten, ik het .jar en .jad bestandjes maar als ik die via bluetooth erop zet krijg ik die niet bij gamez (javaworld) erbij maar bij bestanden en herkent hij ze niet.
Iemand een oplossing??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat zou via een programma genaamd "java uploader" moeten. Ik heb daar al even mee lopen stoeien maar ik kom er niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:34:
Dat zou via een programma genaamd "java uploader" moeten. Ik heb daar al even mee lopen stoeien maar ik kom er niet uit..
same here :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjelle schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:22:

[...]

elke 9 maanden :9 (einde jaar abonoment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hoe kan ik mijn mp3 speler minimaliseren? ik wil mp3's luisteren en tegelijkertijd mijn agenda bewerken.
iemand een idee?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wat dacht je van deze uitvoering dan? Niks zwart of zilver. Gewoon darkgreen/gray.

Afbeeldingslocatie: http://zooi.cswds.org/IMG_0462%5B1%5D.jpg
Afbeeldingslocatie: http://zooi.cswds.org/IMG_0465%5B1%5D.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kan je ook met de USB-kabel voor deze tel. gewoon de spellen makkelijk erop zetten? want via de bluetooth dongle is dat zo'n ontzettend gedoe
maar ik lees nergens dat je met de kabel ook spellen kan uploaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Allow, ik heb ondertussen de E730 binnen, geweldige foon. Maar ik mis toch een paar dingetjes:

- Extern display aan laten en dus niet dimmen na 3 seconden.
- MP3 speler op extern display lijken de 3 knoppen niet te werken? Slotje staat er ook bij terwijl ik vergrendeling in me instellingen uit heb staan.
- (Zoals al eerder genoemt) Je kan de MP3 speler niet minimaliseren. Zou fijn zijn als je gewoon verder in je mobiel zou kunnen graven terwijl je even een lekker muziekje luisterd...

Als iemand hier antwoorden op heeft gevonden: Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
die knoppen werken wel hoor als het goed is,
de vergrendeling haal je eraf door de knop aan de zijkant in te houden terwijl de mp3speler aanstaat op extern display.
enne,
weet iemand al of ik nou met de usb-kabel die java spellen veel makkelijker kan installeren dan dat bluetooth gedoe dat bij niemand werkt? (ik bedoel dan alleen de games he, want ik weet dat BT wel werkt voor de rest)

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
omg,
ik koos per ongeluk voor de derde optie bij dat bluetooth gedoe: RUN TCK of zoiets; en nu gaat ie niet meer aan!
heel de tijd nu;
welkomscherm
uit
welkomscherm
uit
heel de tijd achter elkaar!! weet iemand please hoe ik een harde reset kan uitvoeren of zo?
batterij eruit halen of sim kaart helpt allemaal niet
please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik zou maar terug gaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ja lijkt me het verstandigste; ik ben nog binnen de maand dus krijg als het goed is gelijk een nieuwe.

weet iemand al of je nou met die usb-kabel gelijk in 1 keer die spellen erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 08:40
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:29:
omg,
ik koos per ongeluk voor de derde optie bij dat bluetooth gedoe: RUN TCK of zoiets; en nu gaat ie niet meer aan!
zit die optie in met Bluetooth programma op je pc?

of in je telefoon? want ik kan het nergens vinden in het menu... na zo'n mededeling toch nieuwsgierig he :X :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Je hebt bepaalde codes waarmee je tot andere opties kan komen in je telefoon (staat ergens een hele lijst maar ben vergeten waar), en daar heb je ook de optie RUN TCK lijkt mij. Kom je niet standaard tegen in je instellingen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:14:
Je hebt bepaalde codes waarmee je tot andere opties kan komen in je telefoon (staat ergens een hele lijst maar ben vergeten waar), en daar heb je ook de optie RUN TCK lijkt mij. Kom je niet standaard tegen in je instellingen in ieder geval.
ook niet zonder reden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jij hebt dat cker in t Java menutje gedaan..
hier is een lijst met alle codes voor de samsung D500 maar ze werken ook voor de E730..
gebruik ze verstandig.... Gebruik dus niet zomaar elke code!!!

Grtz.....

*#1111# S/W Version
*#1234# Firmware Version
*#2222# H/W Version
*#8999*8376263# All Versions Together

*#8999*8378# Test Menu
*#4777*8665# GPSR Tool
*#8999*523# LCD Brightness
*#8999*377# Error Menu
*#8999*327# EEP Menu
*#8999*3825523# Don't Know.
*#8999*667# Debug Mode
*#92782# PhoneModel (Wap)
#*5737425# JAVA Mode
*#2255# Call List
*#232337# Bluetooth MAC Adress
*#5282837# Java Version

#*4773# Incremental Redundancy
#*7752# 8 PSK uplink capability bit
#*7785# Reset wakeup & RTK timer cariables/variables
#*1200# ?
#*7200# Tone Generator Mute
#*3888# BLUETOOTH Test mode
#*#8999*324# ??
#*7828# Task screen
#*5111# ??
#*#8377466# S/W Version & H/W Version
#*2562# Restarts Phone
#*2565# No Blocking? General Defense.
#*3353# General Defense, Code Erased.
#*3837# Phone Hangs on White screen
#*3849# Restarts Phone
#*3851# Restarts Phone
#*3876# Restarts Phone
#*7222# Operation Typ: (Class C GSM)
#*7224# !!! ERROR !!!
#*7252# Operation Typ: (Class B GPRS)
#*7271# CMD: (Not Available)
#*7274# CMD: (Not Available)
#*7337# Restarts Phone (Resets Wap Settings)
#*2787# CRTP ON/OFF
#*2886# AutoAnswer ON/OFF
#*3737# L1 AFC
#*5133# L1 HO Data
#*7288# GPRS Detached/Attached
#*7287# GPRS Attached
#*7666# White Screen
#*7693# Sleep Deactivate/Activate
#*7284# L1 HO Data
#*2256# Calibration info? (For CMD set DEBUGAUTONOMY in cihard.opt)
#*2286# Databattery
#*2527# GPRS switching set to (Class 4, 8, 9, 10)
#*2679# Copycat feature Activa/Deactivate
#*3940# External looptest 9600 bps
#*4263# Handsfree mode Activate/Deactivate
#*4700# Please use function 2637
#*7352# BVMC Reg value (LOW_SWTOFF, NOMINAL_SWTOFF)
#*2558# Time ON
#*3370# Same as 4700
#*3941# External looptest 115200 bps
#*5176# L1 Sleep
#*7462# SIM Phase
#*7983# Voltage/Freq
#*7986# Voltage
#*8466# Old Time
#*2255# Call Failed
#*5187# L1C2G trace Activate/Deactivate
#*5376# DELETE ALL SMS!!!!
#*6837# Official Software Version: (0003000016000702)
#*7524# KCGPRS: (FF FF FF FF FF FF FF FF 07)
#*7562# LOCI GPRS: (FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FE FF 01)
#*2337# Permanent Registration Beep
#*2474# Charging Duration
#*2834# Audio Path (Handsfree)
#*3270# DCS Support Activate/Deactivate
#*3282# Data Activate/Deactivate
#*3476# EGSM Activate/Deactivate
#*3676# FORMAT FLASH VOLUME!!!
#*4760# GSM Activate/Deactivate
#*4864# White Screen
#*5171# L1P1
#*5172# L1P2
#*5173# L1P3
#*7326# Accessory
#*7683# Sleep variable
#*8465# Time in L1
#*2252# Current CAL
#*2836# AVDDSS Management Activate/Deactivate
#*3877# Dump of SPY trace
#*7728# RSAV
#*2677# Same as 4700
#*3797# Blinks 3D030300 in RED
#*3728# Time 2 Decod
#*3725# B4 last off
#*7372# Resetting the time to DPB variables
#*7732# Packet flow context bit Activate/Deactivate
#*6833# New uplink establishment Activate/Deactivate
#*3273# EGPRS multislot (Class 4, 8, 9, 10)
#*7722# RLC bitmap compression Activate/Deactivate
#*2351# Blinks 1347E201 in RED
#*4472# Hysteresis of serving cell: 3 dB
#*2775# Switch to 2 inner speaker
#*9270# Force WBS
#*7878# FirstStartup (0=NO, 1=YES)
#*3757# DSL UART speed set to (LOW, HIGH)
#*8726# Switches USBACM to Normal
#*8724# Switches USBACM to Generator mode
#*8727# Switches USBACM to Slink mode
#*8725# Switches USBACM to Loop-back mode
#*3838# Blinks 3D030300 in RED
#*2077# GPRS Switch
#*2027# GPRS Switch
#*0227# GPRS Switch
#*0277# GPRS Switch
#*22671# AMR REC START
#*22672# Stop AMR REC (File name: /a/multimedia/sounds/voice list/ENGMODE.amr)
#*22673# Pause REC
#*22674# Resume REC
#*22675# AMR Playback
#*22676# AMR Stop Play
#*22677# Pause Play
#*22678# Resume Play
#*77261# PCM Rec Req
#*77262# Stop PCM Rec
#*77263# PCM Playback
#*77264# PCM Stop Play
#*2872# CNT
*#8999*283#
#*22679# AMR Get Time
*288666#
*2886633#
*#8999*364# Watchdog ON/OFF
#*8370# Tfs4.0 Test 0
#*8371# Tfs4.0 Test 1
#*8372# Tfs4.0 Test 2
#*8373# Tfs4.0 Test 3
#*8374# Tfs4.0 Test 4
#*8375# Tfs4.0 Test 5
#*8376# Tfs4.0 Test 6
#*8377# Tfs4.0 Test 7
#*8378# Tfs4.0 Test 8
#*8379# Tfs4.0 Test 9
#837837# error=...

#*36245# Turns Email TestMenu on.

*2767*22236245# Email EPP set (....)!
*2767*837836245# Email Test Account!
*2767*29536245# Email Test2 Account!
*2767*036245# Email EPP reset!
*2767*136245# Email EPP set (1)!
*2767*736245# Email EPP set (7)!
*2767*3036245# Email...
*2767*3136245# Email...
*2767*3336245# Email...
*2767*3436245# Email...
*2767*3936245# Email...
*2767*4136245# Email...
*2767*4336245# Email...
*2767*4436245# Email...
*2767*4536245# Email...
*2767*4636245# Email...
*2767*4936245# Email...
*2767*6036245# Email...
*2767*6136245# Email...
*2767*6236245# Email...
*2767*6336245# Email...
*2767*6536245# Email...
*2767*6636245# Email...
*2767*8636245# Email...
*2767*85236245# Email...

*2767*3855# = E2P Full Reset
*2767*2878# = E2P Custom Reset
*2767*927# = E2P Wap Reset
*2767*226372# = E2P Camera Reset
*2767*688# Reset Mobile TV
#7263867# = RAM Dump (On or Off)
*2767*49927# = Germany WAP Settings
*2767*44927# = UK WAP Settings
*2767*31927# = Netherlands WAP Settings
*2767*420927# = Czech WAP Settings
*2767*43927# = Austria WAP Settings
*2767*39927# = Italy WAP Settings
*2767*33927# = France WAP Settings
*2767*351927# = Portugal WAP Settings
*2767*34927# = Spain WAP Settings
*2767*46927# = Sweden WAP Settings
*2767*380927# = Ukraine WAP Settings
*2767*7927# = Russia WAP Settings
*2767*30927# = GREECE WAP Settings
*2767*73738927# = WAP Settings Reset
*2767*49667# = Germany MMS Settings
*2767*44667# = UK MMS Settings
*2767*31667# = Netherlands MMS Settings
*2767*420667# = Czech MMS Settings
*2767*43667# = Austria MMS Settings
*2767*39667# = Italy MMS Settings
*2767*33667# = France MMS Settings
*2767*351667# = Portugal MMS Settings
*2767*34667# = Spain MMS Settings
*2767*46667# = Sweden MMS Settings
*2767*380667# = Ukraine MMS Settings
*2767*7667#. = Russia MMS Settings
*2767*30667# = GREECE MMS Settings

Invoeren op eigen risico !!!! }) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:57:
jij hebt dat cker in t Java menutje gedaan..
hier is een lijst met alle codes voor de samsung D500 maar ze werken ook voor de E730..
gebruik ze verstandig.... Gebruik dus niet zomaar elke code!!!

Grtz.....

*#1111# S/W Version
*#1234# Firmware Version
*#2222# H/W Version
*#8999*8376263# All Versions Together

*#8999*8378# Test Menu
*#4777*8665# GPSR Tool
...............
*2767*7667#. = Russia MMS Settings
*2767*30667# = GREECE MMS Settings

Invoeren op eigen risico !!!! }) 8)7
waarom bestaan die dingen eigenlijk?
kun je het vergelijken met cheats in spelletjes? (alhoewel je met deze niet dingen overslaat, maar je ze juist kapot maakt? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Die gasten van NieuweMobiel hebben dat ding nu gereviewd en ook op hun site geplaatst. De grijze naast de zwarte is wel een leuk gezicht om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand eigenlijk of we ook gewoon spelletjes die voor de D500 geschikt zijn kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik loop kwa het smsen nog tegen een aantal dingen aan:

hij staat niet automatisch T9 als ik een bericht wil intoetsen (staat op A)
ik kan niet automatisch elk nieuw smsbericht in een groter lettertype laten beginnen (altijd op klein)
en ik kan geen tekens toevoegen in het woordenboek ( de :) smilie gebruik ik vaak, bij m'n oude e600 kon dat wel :/)

heeft iemand al oplossingen hiervoor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: www
Is er uberhaupt al iemand gelukt om java games op een samsung E730 of D500 te krijgen, en hoe dan? De beschrijving( http://www.freewebs.com/javad500/frameset.html ) ken ik nu wel uit het hoofd, ben er al uren druk mee geweest,maar bij het uploaden gaat het bij mij mis, hij begint niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:27:
weet iemand eigenlijk of we ook gewoon spelletjes die voor de D500 geschikt zijn kunnen downloaden?
Voor zover ik weet is qua software de E730 gelijk aan de D500 (op wat miniscule dingetjes na), dus lijkt mij dat je spellen die geschikt zijn voor de D500 ook op je E730 kan zetten. Het probleem is alleen dat niemand het lukt om spellen te uploaden naar zijn GSM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:44:
[...]

Voor zover ik weet is qua software de E730 gelijk aan de D500 (op wat miniscule dingetjes na), dus lijkt mij dat je spellen die geschikt zijn voor de D500 ook op je E730 kan zetten. Het probleem is alleen dat niemand het lukt om spellen te uploaden naar zijn GSM...
ik bedoel ook niet uploaden maar downloaden ;) dus gewoon via wap of zo (maar k ben waarschijnlijk weer eens de enige die zo gek is om daarvoor te betalen.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan neem ik aan dat als je een spel voor de D500 download, dat je hem kan spelen...
Maar met 100% zekerheid zeggen kan ik het niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heeft iemand al een oplossing voor het overzetten van je telefoonboek via bluetooth. Ik heb zo'n 80 nummers in me oude mobiel die ik niet van plan ben over te typen. Wanneer ik me telefoonboek over probeer te zetten loopt ie na een aantal minuten vast en reboot ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 13:16:
Heeft iemand al een oplossing voor het overzetten van je telefoonboek via bluetooth. Ik heb zo'n 80 nummers in me oude mobiel die ik niet van plan ben over te typen. Wanneer ik me telefoonboek over probeer te zetten loopt ie na een aantal minuten vast en reboot ie.
Misschien een idee om de nummers op je simkaartje te zetten en deze te plaatsen in je nieuwe tel?!?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:38:
Ik loop kwa het smsen nog tegen een aantal dingen aan:

hij staat niet automatisch T9 als ik een bericht wil intoetsen (staat op A)
ik kan niet automatisch elk nieuw smsbericht in een groter lettertype laten beginnen (altijd op klein)
en ik kan geen tekens toevoegen in het woordenboek ( de :) smilie gebruik ik vaak, bij m'n oude e600 kon dat wel :/)

heeft iemand al oplossingen hiervoor gevonden?
je auto-T9 is vaag, bij mij blijft hij nu standaard op Engels T9 staan (mijn vriendin is engels, sms ik veel mee :P)
Voor je smiley, ga naar Opties, Invoegen->Standaardbericht. kan je zulke dingen toevoegen.
Je kan wel bv :@ invoegen in T9:
In T9 mode, druk wat nummers willekeurig in, je krijgt menu optie "nieuw" (zo niet, druk 1 maal op 0).
Kies nieuw, dan kan je via de 1 toets diverse tekens invoeren (beperkt aantal tekens mogelijk).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een manier gevonden om T9 als standaard in te stellen (werd op het idee gebracht door de voorgaande post over engels en T9 samen).

Ga naar bericht maken, en stel hem in op T9. Ga vervolgens naar opties en dan taal kiezen, selecteer vervolgens gewoon nederlands opnieuw. Sluit vervolgens alles naar standaard schermpje, ga opnieuw naar bericht maken, en T9 is standaard! (bij mij wel iig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:18:
[...]

Misschien een idee om de nummers op je simkaartje te zetten en deze te plaatsen in je nieuwe tel?!?! ;)
via filemaker doen :)
werkte bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:10:
Ik heb een manier gevonden om T9 als standaard in te stellen (werd op het idee gebracht door de voorgaande post over engels en T9 samen).

Ga naar bericht maken, en stel hem in op T9. Ga vervolgens naar opties en dan taal kiezen, selecteer vervolgens gewoon nederlands opnieuw. Sluit vervolgens alles naar standaard schermpje, ga opnieuw naar bericht maken, en T9 is standaard! (bij mij wel iig!)
bij mij ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sinergy schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:32:
[...]

je auto-T9 is vaag, bij mij blijft hij nu standaard op Engels T9 staan (mijn vriendin is engels, sms ik veel mee :P)
Voor je smiley, ga naar Opties, Invoegen->Standaardbericht. kan je zulke dingen toevoegen.
Je kan wel bv :@ invoegen in T9:
In T9 mode, druk wat nummers willekeurig in, je krijgt menu optie "nieuw" (zo niet, druk 1 maal op 0).
Kies nieuw, dan kan je via de 1 toets diverse tekens invoeren (beperkt aantal tekens mogelijk).
werkt ook! super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Geen matches
Ik heb deze telefoon nu ook. Van buiten ziet ie er zeer mooi en robuust uit en dat is ie ook. Niks op aan te merken. Ook de schermpjes zijn van goede kwaliteit. De software stelt mij echter zeer teleur.

De volgende punten zouden toch niet moeten kunnen bij een toestel van zoveel geld:
- Bij de volume-instellingen staan verschillende mogelijkheden waaronder ook "Microfoon uit'". Dit moet zijn speaker uit. Hele slordige fout.
- Wap crasht bij telfort instellingen. (heeft iemand anders dit ook?)
- Trillen en een beltoon bij een oproep kan niet tegelijk.
- Achtergrond extern display niet meer uit te schakelen wanneer je er 1 geactiveerd heb.
- Achtergrond intern display ook niet uit te schakelen.
- Geen normale beltonen voor oproep
- Geen andere beltonen te kiezen voor sms.
- Extern display kan niet langer aan blijven dan de 3 seconde dat de onderste regels verlicht blijven bij het dichtdoen van de klep.
- Teksten menu's zeer onduidelijk.
- Flashlight erg zwak.
- Via de bijgeleverde headset luisteren is geen lolletje aangezien het linker oortje veel harder staat dan het rechteroortje (heeft iemand anders hier ook last van?)

Hier wilde ik het even bij laten :)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 07:29
mastair schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:19:
Ik heb deze telefoon nu ook. Van buiten ziet ie er zeer mooi en robuust uit en dat is ie ook. Niks op aan te merken. Ook de schermpjes zijn van goede kwaliteit. De software stelt mij echter zeer teleur.

De volgende punten zouden toch niet moeten kunnen bij een toestel van zoveel geld:
- Bij de volume-instellingen staan verschillende mogelijkheden waaronder ook "Microfoon uit'". Dit moet zijn speaker uit. Hele slordige fout.
- Achtergrond extern display niet meer uit te schakelen wanneer je er 1 geactiveerd heb.
- Achtergrond intern display ook niet uit te schakelen.
- Geen andere beltonen te kiezen voor sms.
- Extern display kan niet langer aan blijven dan de 3 seconde dat de onderste regels verlicht blijven bij het dichtdoen van de klep.
- Flashlight erg zwak.
- Via de bijgeleverde headset luisteren is geen lolletje aangezien het linker oortje veel harder staat dan het rechteroortje (heeft iemand anders hier ook last van?)

Hier wilde ik het even bij laten :)
een paar dingen wil ik hier ff over zeggen :) ten eerste trillen en beltoon tegelijk is gewoon een soort stempel van samsung .. ik heb nou 3 telefoons gehad en ik vind het eigenlijk wel relaxt dat dat ding niet meteen hard begint te bleren da je gebeld wordt..
Ten tweede kun je de achtergrond van het externe beeldscherm wel uitschakelen ;) ik moest ook ff zoeken maar je zet m op tekst en je haalt de tekst weg ;)
Dan kun je altijd nog n 'normale' beltoon opnemen om als mp3 in te stellen als beltoon :) ik heb n gewone mp3 ingesteld omdat ik da gewoon n relaxt nummer vind :P
ja en die toon voor sms vind ik ook wel jammer :( en dat van t extern display dat maar 3 seconde verlicht blijft ook ...
maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat de flashlight zwak is ;) hij is t wel ok .. maar das in vergelijking met n echte flashlamp he ! dit is n Ledje en ik vind het al best netjes hoeveel licht hiervanaf komt .. goed je moet wel met je camera op t object gaan hangen om n fatsoenlijk scherpe foto te krijgen maar dan nog ;) voor zon ledje best knap :D

en nja hier laat ik het dan maar bij ;) maaaar je moet toegeven dat het n zeer relaxt mobiel is ! :) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal even reageren op de dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben, er zijn punten waarbij ik vind dat je gelijk hebt..
Voor zover ik weet een bekend probleem, als ik jou was zou ik even dit topic doorspitten. Ik heb geen problemen met Hi.
Er zijn bepaalde beltonen die zowel trilling als geluid hebben bij de standaard beltonen, ik dacht vanaf beltoon 13. Voor mijzelf vind ik het juist fijn dat hij niet gelijk geluid begint te maken als hij in je zak zit, zodat je fijn je telefoon op kan nemen voor dat andere mensen last hebben van een blij melodietje. Voor mij geld dat hij 90% van de tijd in mn broekzak zit, dus niks aan de hand
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, voor zover ik weet heb je de keuze uit een beltoon of 15/20 bij de standaard beltonen. Misschien dat je bedoeld dat er geen fatsoenlijke beltoon bij zit, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Niet mee eens, menu is heel duidelijk. Ik heb al nokia en siemens telefoons buiten deze samsung om gehad, en deze heeft veruit het duidelijkste menu imo.
Wat wil je, het is geen ding gemaakt om in het donker te fotograferen. Hij is iig sterker dan de flash op mijn broer z'n nokia.
Hier heb ik geen last van, beide oortjes geven even veel geluid. Ik zou hiermee even teruggaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
Er zijn bepaalde beltonen die zowel trilling als geluid hebben bij de standaard beltonen, ik dacht vanaf beltoon 13. Voor mijzelf vind ik het juist fijn dat hij niet gelijk geluid begint te maken als hij in je zak zit, zodat je fijn je telefoon op kan nemen voor dat andere mensen last hebben van een blij melodietje. Voor mij geld dat hij 90% van de tijd in mn broekzak zit, dus niks aan de hand
Bij mij heeft alleen beltoon 20 trillen en beltoon tegelijk.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, voor zover ik weet heb je de keuze uit een beltoon of 15/20 bij de standaard beltonen. Misschien dat je bedoeld dat er geen fatsoenlijke beltoon bij zit, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Ik bedoel inderdaad dat er alleen maar van die funky beltonen bij zitten. Geen normale zakelijke beltoon.
Niet mee eens, menu is heel duidelijk. Ik heb al nokia en siemens telefoons buiten deze samsung om gehad, en deze heeft veruit het duidelijkste menu imo.
Toch heb ik regelmatig de handleiding er bij moeten pakken om te vinden wat ze bedoelen met bijvoorbeeld: "Klepje actief", "Coververgrendeling", en nog een paar....
Wat wil je, het is geen ding gemaakt om in het donker te fotograferen. Hij is iig sterker dan de flash op mijn broer z'n nokia.
Zou kunnen, heb nog nooit een flash camera foon gehad, maar als ie toch niet sterk is, waarom zetten ze hem er dan eigenlijk op?
Hier heb ik geen last van, beide oortjes geven even veel geluid. Ik zou hiermee even teruggaan naar de winkel.
Dat ga ik even doen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nooit echt naar de beltonen geluisterd, omdat ik die toch niet gebruikt. Heb ik nu wel even gedaan en beltoon 13 en 20 hebben een trilling, voor de rest geen.
En wat betreft die flash, hij is misschien dan wel niet zo heel fel, maar ik heb toch al wel een aantal foto's genomen in het donker (café/disco) en dan helpt het wel degelijk. Als je maar dicht genoeg bij de persoon staat (of het dingen) waarvan je een foto wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik probeer m.b.v. een usb kabel mp3-tjes op mijn e730 te zetten met pim file manager gedownload van de samsung site, nu kan ik WEL bestanden van mijn telefoon downloaden naar mijn computer, het omgekeerde lukt NIET, er staat dat mijn telefoon verbonden is, dus ik heb geen idee wat er mis is. iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
mastair schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:51:
[...][...]

Zou kunnen, heb nog nooit een flash camera foon gehad, maar als ie toch niet sterk is, waarom zetten ze hem er dan eigenlijk op?
.. ziet er mooi uit ;) wat klinkt nou mooier:

de nieuwe samsung e730 met 1,3 megapixel camera EN flashlight !

of

de nieuwe samsung e730 met 1,3 megapixel camera !

het is gewoon n groot deel voor de verkoop, maar hij doet t ook wel (niet op de 1 meter die men overal zegt, eerder 50 cm). Maar goed, ik ben nou allang blij dat mn pc nie meer crasht na gebruik van easystudio in combi met bluetooth dongle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Geen matches
Fijne gsm, maar heeft iemand enig idee waar je goeie beltonen/games kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Geen matches
Ik heb die flash tot nu toe vaker als zaklamp gebruikt :) Erg handig. Even een sleutel zoeken in het donker of iets dergelijks... en laatst mn fietssleutelje snachts in het gras laten pleuren (kwas een beetje zat ;) ) Maar met die flashlight had ik em binnen no time gevonden :)

Tis trouwens ook vet dat je de camera op de buitenkant ook kan gebruiken, heb je altijd een spiegeltje bij de hand :P

[ Voor 18% gewijzigd door Aurelium op 20-08-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Geen matches
Aurelium schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:06:

Tis trouwens ook vet dat je de camera op de buitenkant ook kan gebruiken, heb je altijd een spiegeltje bij de hand :P
ben jij toevallig vrouwelijk ;) hahaha :P maja je hebt wel gelijk die flash is handig als zaklamp .. maja dan kun je ook gewoon je mobiel openklappen heb je ook reteveel licht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 07:39
Geen matches
heb net via BT op de SG410i (is een 730 volgens de KPN) 2 mp3 files gezet... 1 is een ongeldig bestand volgens de telefoon (winmedia speelt hem gewoon af), de andere speelt hij prima af... alleen die kan ik niet instellen als ringtone... dat menu gedeelte is gewoon grijs..

iemand een suggestie?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is het nou IEMAND al gelukt om games over te zetten naar z'n samsung e730? ik ben er al zolang mee bezig geweest; heb nu een usb-kabel ervoor gekocht zelfs maar ook daarmee lukt het niet. Ik vraag me of het IEMAND wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
Matched: www, nl
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:40:
is het nou IEMAND al gelukt om games over te zetten naar z'n samsung e730? ik ben er al zolang mee bezig geweest; heb nu een usb-kabel ervoor gekocht zelfs maar ook daarmee lukt het niet. Ik vraag me of het IEMAND wel gelukt is?
http://315.fiberworld.nl/d500/, hier staat een uitgebreide handleiding voor de d500 hoe je via bluetooth games kan overzetten. Dit zou ook moeten werken voor de e730. Ikzelf heb het via http://www.euploader.com gedaan, daar kan je .jar en .jad bestanden uploaden naar wap, zodat je ze via je telefoon kunt binnenhalen op dat wap-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Aurelium schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:06:
Ik heb die flash tot nu toe vaker als zaklamp gebruikt :) Erg handig. Even een sleutel zoeken in het donker of iets dergelijks... en laatst mn fietssleutelje snachts in het gras laten pleuren (kwas een beetje zat ;) ) Maar met die flashlight had ik em binnen no time gevonden :)

haha iid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
lukt het nou nog steeds niet zjon? |:( misschien toch een k750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:40:
nog een keer dan, lukt het nog steeds niet zjon? misschien toch een k750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Geen matches
Pilske schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:45:
[...]

ben jij toevallig vrouwelijk ;) hahaha :P maja je hebt wel gelijk die flash is handig als zaklamp .. maja dan kun je ook gewoon je mobiel openklappen heb je ook reteveel licht ;)
haha, nee maar laatst bijvoorbeeld, even checken hoe een zonnebril stond die ik op een terras opzette :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

nog een vraagje, nu kan ik via PIM wel mijn telefoonbestanden bekijken en via normale bluetooth bestanden verzenden (kopieren naar->bluetooth apparaat etc).

Maar hoe kan dit nu andersom, dat ik gewoon vanuit mijn mobiel (gedeelde) bestanden op mijn pc kan bekijken en eventueel downloaden? ga ik in "mijn apparaten" naar mijn pc, geeft hij altijd het bericht "Service niet gevonden".

:(

(ik heb net via mijn zwager met zijn sony-eric k700i via bluetooth wel bestandne uitgewisseld; we konden door elkaars bestanden browsen, wel na "goedkeuring" van zijn toestel op mijn toestel).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2005 20:12 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb je hem in je pc wel zowel als binnenkomend en uitgaand geaccepteerd? Dat was bij mij nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
onder de compoorten (resp 3 en 4) heb ik de binnenkomende en uitgaande ingesteld.
Verder bij opties van bluetooth apparaten alles aangevinkt (windows XP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb je ook die paring tussen PC en GSM? Anders weet ik het ook niet, sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
- rechtermuisklik op icoontje bluetooth (in taskbar)
- explorer my bluetooth places (bovenste keuze)
- dan zie je staan 'naamtelefoon serial port'
- rechtermuis klik connect

even kijken van welke poort hij precies gebuikt maakt, die instellen en dan file manager nog een keertje opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey heeft iemand al uitgevonden hoe je de push-wap insteld?

heb de handleiding gedownload en laten zoeken op push, maar dat kan die niet vinden :/
Lekker :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
ik heb nu alles even verwijderd, nieuwe pin (sleutel) genomen, uitgaand poort op mijn PC weer toegevoegd.

Toch blijf ik op mijn mobiel de melding "service niet gevonden" houden als ik mijn PC selecteer in "mijn apparaten" en servicelijst kies :( Denk toch dat dit niet gaat werken... ik wilde juist vanuit de achtertuin wat nieuwe mp3tjes binnenhalen en met de headset lekker in het zonnetje luisteren.
(kies ik servicelijst voor die K700i, krijg ik netjes een lijst van opties voor die telefoon, bestandsoverdracht, agendalijst en push dacht ik).

Zal dit een SP2 firewall issue zijn dat ik "geen services" beschikbaar heb op mijn pc?

Mischien dat iemand zijn tabbladen settings van zijn bluetooth-apparaten in windows kan posten/emailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog meer deze error?

Voer bij je snelkiesnummers (onder de noemer "Snelkiezen" in het menu "Telefoonlijst" ) onder nummer 9 een thuistelefoonnummer bij de "prive-invoer" (er staat dan bij bijvoorbeeld een gemist gesprek een huisje voor de naam) van een contact in. Voer bij de andere snelkeuzenummers gewoon mobiele nummers in... Vervolgens bekijk je je belgroepen (onder de noemer "Groep") in het menu "Telefoonlijst" en kom tot de conclusie dat er een error tussen staat...

Ga een tijdje bellen en je zult zien dat er bij je recente oproepen verkeerde namen komen te staan (wel goede telefoonnummers)...

Drie E730's getest, drie keer een error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb sinds afgelopen zaterdag de E730 en vind m helemaal fantastisch. Op 1 ding na dan... Ik word een beetje moe van die internet sneltoets die onder de ok/i-knop zit. Ik wil die veranderen zodat ie het menu opent, maar zou niet weten hoe! Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:20:
Heb sinds afgelopen zaterdag de E730 en vind m helemaal fantastisch. Op 1 ding na dan... Ik word een beetje moe van die internet sneltoets die onder de ok/i-knop zit. Ik wil die veranderen zodat ie het menu opent, maar zou niet weten hoe! Iemand een oplossing?
Helaas pindakaas, m.i. weer een enorme fout in de samsung software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:20:
Kan je inderdaad niet veranderen. Ik had er de eerst paar dagen ook last van, maar daar raak je wel aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Bij de belcompany kan je nu de e730 gratis krijgen bij een telfort 150 abonnement (21 euro per maand). Dit lijkt me best wel goedkoop. (Wilde heb eigenlijk afgelopen zaterdag halen bij de telfort winkel tijdens de super saturday maar de dag ervoor werd mij al verteld dat ze de e730 niet op voorraad hadden...). Is de samsung e730 die je bij het telfort abonnemnt krijg sim-lock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Kanivan schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:06:
Bij de belcompany kan je nu de e730 gratis krijgen bij een telfort 150 abonnement (21 euro per maand). Dit lijkt me best wel goedkoop. (Wilde heb eigenlijk afgelopen zaterdag halen bij de telfort winkel tijdens de super saturday maar de dag ervoor werd mij al verteld dat ze de e730 niet op voorraad hadden...). Is de samsung e730 die je bij het telfort abonnemnt krijg sim-lock vrij?
bij belcompany issie ook met Hi20 gratis ... 2 jarig dat wel hoe lang is dat telfort 150 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Pilske schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:15:
[...]

bij belcompany issie ook met Hi20 gratis ... 2 jarig dat wel hoe lang is dat telfort 150 ??
heb de E730 ook gratis bij BC gehaald icm een telfort 150 abo voor 1 (!) jaar...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 15:38 . Reden: tekst weggevallen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Geen matches
ja de e730 is gratis bij de belcompany bij een telfort 150 abo van 1 jaar. Dus je betaalt totaal 21x12 = 252 euro. Bij de pricewatch is de goedkoopste prijs voor de e730 299 euro op dit moment.
Blijkbaar is er morgen een speciale actie bij Belcompany omdat ze 10 jaar bestaan, maar ik weet niet wat de actie precies inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Geen matches
Iemand een idee hoe je het best je nrs van een sony ericsson (t610) naar die samsung E730 kunt kopiëren?
Ok ze staan ook op simkaart, maar in mijn telefoongeheugen staan bij veel mensen meerdere nrs onder 1 naam, en op uw sim kaart zijn da dan al die namen onder elkaar.

Bv Bart + 3 nrs = op simkaart Bart1, Bart2, Bart3 en dan is da wel irritant om dat terug aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 07:39
Geen matches
miel schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:36:
heb net via BT op de SG410i (is een 730 volgens de KPN) 2 mp3 files gezet... 1 is een ongeldig bestand volgens de telefoon (winmedia speelt hem gewoon af), de andere speelt hij prima af... alleen die kan ik niet instellen als ringtone... dat menu gedeelte is gewoon grijs..

iemand een suggestie?
hier al iemand een antwoord op>?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Den Deze schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:09:
Iemand een idee hoe je het best je nrs van een sony ericsson (t610) naar die samsung E730 kunt kopiëren?
Ok ze staan ook op simkaart, maar in mijn telefoongeheugen staan bij veel mensen meerdere nrs onder 1 naam, en op uw sim kaart zijn da dan al die namen onder elkaar.

Bv Bart + 3 nrs = op simkaart Bart1, Bart2, Bart3 en dan is da wel irritant om dat terug aan te passen :)
heb ik ook last van, gelukkig reis ik elke dag met de trein O-) ;)
heb helaas het antwoord nog niet, volgens mij kun je het via filemanager wel veranderen, maar ergens in deze topic staat dat je beter nummers in je tel kunt bewerken dan via filemaker ...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Geen matches
Je kan m ook nemen met 200 minuten...

Dan betaal je 26 euro per maand voor een jaar
maar je krijgt 10 maanden lang een tientje korting dus dan is t maar
16 euro x 10 = 160+ 2 x 26 = 212 8)

neem je die met 150 min ben je in totaal 12 x 21 = 252 euro kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Geen matches
RSD1982 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:32:
Je kan m ook nemen met 200 minuten...

Dan betaal je 26 euro per maand voor een jaar
maar je krijgt 10 maanden lang een tientje korting dus dan is t maar
16 euro x 10 = 160+ 2 x 26 = 212 8)

neem je die met 150 min ben je in totaal 12 x 252 euro kwijt 8)7
Je bedoelt dat je 12x21 euro kwijt bent, in totaal dus 252 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
Geen matches
Dat staat er hoor je quote verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 12:14
Geen matches
ik heb al ff gezocht, maar is het ook mogelijk alleen telefoongeheugen weer te geven in je contacten lijst?

Als je namelijk bij beheer instelt telefoon slaat die het daar standaard op op, maar hij blijft in de contactlijst beiden weergeven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ehhh misschien kijk ik er over heen, maar waar is de nachtmodus van de camera te vinden?? In de intro wordt ie ook beloofd, maar ik kan em echt niet vinden... :?

Verwijderd

Geen matches
Ik weet niks van een nachtmodus, zit er voor zover ik weet niet op.

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:59:
Ehhh misschien kijk ik er over heen, maar waar is de nachtmodus van de camera te vinden?? In de intro wordt ie ook beloofd, maar ik kan em echt niet vinden... :?
denk dat ze met de flashlight en nachtmodes het zelfde bedoelen.
of je het nu als zaklamp of als licht bij een foto gebruikt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:41:
[...]

denk dat ze met de flashlight en nachtmodes het zelfde bedoelen.
of je het nu als zaklamp of als licht bij een foto gebruikt ...
Maar ik denk dat hij met nachtmodus de soort van groenachtige opname bedoeld. Maar dat is toch een IR camera? Lijkt me onwaarschijnlijk dat dat op een telefoon zit...
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste