Verwijderd

Matched: nl
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:25:
[...]

Maar ik denk dat hij met nachtmodus de soort van groenachtige opname bedoeld. Maar dat is toch een IR camera? Lijkt me onwaarschijnlijk dat dat op een telefoon zit...
Ik weet niet precies wat er mee bedoeld wordt, maar in de allereerste post van dit topic staat onder Effecten/instelmogelijkheden:

Flitser
Kwaliteitsopties
Mozaïek foto
MultiShot
Nachtmodus
Portrait modus

Dus ik nieuwsgierig en meteen door het menu struinen, maar niets vinden. Het zal er dus niet opzitten, of er wordt idd wat ander mee bedoeld. Zal ook ook niet onmisbaar lijkt me, iig bedankt voor de reacties.

Oh ja, heb gister dat datakabeltje besteld bij Coolegsm.nl, á 12,50 ('Tjelle' heeft het daar over gehad). Iemand ervaring met dit bedrijf (Tjelle??) Laat nog wel weten als ik het zelf uitgevonden heb...

Verwijderd

Geen matches
ja dat kabeltje heb ik al, en helaas; het gaat nog langzamer dan een bluetooth dongle; wat heel raar is; want als het goed is zijn de kabels sneller. Alles doet het wel; met dat easystudio en zo; maar het gaat gewoon langzaam. en ook hiermee lukt spellen kopieren niet.
is dat iemand al gelukt?

Verwijderd

Geen matches
ik heb deze telefoon nu ook sinds 2 dagen, en hij bevalt me zeer goed...

toch 2 dingetjes die ik niet ken vinden in de handleiding

hoe kan ik een foto koppelen aan een telefoonnummer, de engelse handleiding heeft het over een graphic id maar ik zie dat nergens terug in me telefoon...oftewel iemand die me dit ken vertellen aub...

en het 2e...is het mogelijk een realringtone aan een sms te koppelen...had er 1 opgehaald vanaf een website, maar ik zie niet waar ik hem ken koppelen aan me sms...

alvast bedankt voor de info!

Verwijderd

Geen matches
Voor de smsjes zal je het moeten doen met de standaard beltonen voor zover bekend...
Wat betreft fotootjes zal iemand anders je moeten helpen.

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:21:
Voor de smsjes zal je het moeten doen met de standaard beltonen voor zover bekend...
Wat betreft fotootjes zal iemand anders je moeten helpen.
foto's is ondertussen gelukt...
ik hoop dat er nog een manier is de sms toon aan te passen

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:07
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:18:
[...]Dus ik nieuwsgierig en meteen door het menu struinen, maar niets vinden. Het zal er dus niet opzitten, of er wordt idd wat ander mee bedoeld. Zal ook ook niet onmisbaar lijkt me, iig bedankt voor de reacties.
zit er volgens mij niet op idd. beetje jammer want met uitgaan leuke foto's maken is vrijwel niet te doen. wat dat betreft is sony beter :P

Verwijderd

Geen matches
helemaal mee eens Sony is geen problemen met verbinding zowel gprs als bluetooth, en heerlijk menu en easy instal mogelijkheden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Matched: www
mischien overbodig, maar vond het wat info over de bluetooth features:
http://www.areamobile.de/...msung/SGH-E730/551_3.html

V BIP (Basic Imaging)
V BPP (Basic Printing)
V FT (File Transfer)
V HFP (Handsfree Car-Kit)
V Headset
X PAN (Private Area Network)
X DUN (Dial-Up Network)
X Sync
X HID (Human Interface Devices)
X OPP (Object Push)
X SPP (Serial Port)
X SAP (SIM Access)
X Advanced Audio Distribution (A2DP)

de V werkt dus, X dus niet (vandaar dat het "pushen" ook niet werkt, dus ook PAN niet :()

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 21:37
Geen matches
Maar hoe zet je nou in godsnaam dat 'batterij leeg' alarm uit :(! Ik ben al tig keer wakker geworden door een lege batterij en het ding is ook al regelmatig op de verkeerde momenten gaan piepen.

Verwijderd

Geen matches
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af... Ook vind ik dat de batterij wel erg snel leeg is? Hebben nog meer mensen dit?

Verwijderd

Geen matches
Hoi, ik wil binnenkort een abbo afsluite alleen zit ik te twijfelen aan de E730 en de E530...
wie kan mij helpen om de goeie keuze te maken...
en ik wil een goedkoop abonnement met alles uit 1 bundel dus niet een aparte smsvooraad,
is dat alleen mogelijk bij hi en vodafone?
Blijf nog maar fftjes wachten tot een mooie aanbieding... want 300 euries is me
toch echt ietsjuh te duur :/

Verwijderd

Geen matches
Vriendin van me broer heeft de E530, en dat is vrijwel hetzelfde als de E730. Camera is ietsjes minder, je hebt ietsjes minder geheugen en zo zijn er misschien nog wat kleine dingen. E530 is wel een ladyphone, dus als jij graag een wat vrouwelijkere telefoon hebt moet je die nemen. En wat betreft welke provider etc moet je zelf uitzoeken. Ik zit zelf bij Hi, en dat bevalt me prima...

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu ook prepaid van hi en die bevalt me ook wel goed
maar klopt het dat ik als ik een abbo neem van hi, dat ik niet kan zien
wat ik in die maand gebeld en mesmsd heb, wat ik dus nog over heb?
is er echt veel verschil van camera, want wil wel een goeie ;)

Verwijderd

Geen matches
sorry dubbel....

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 15:35 ]

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:14:
Ik heb nu ook prepaid van hi en die bevalt me ook wel goed
maar klopt het dat ik als ik een abbo neem van hi, dat ik niet kan zien
wat ik in die maand gebeld en mesmsd heb, wat ik dus nog over heb?
is er echt veel verschil van camera, want wil wel een goeie ;)
Verschil in camera is 1,0 megapixel bij de E530, en 1,3 megapixel bij de E730.
Bij Hi krijg ik op mijn telefoonrekening netjes alles wat ik verbeld en versmst heb, alleen volgens mij kan je het niet halverwege de maand bekijken.

Verwijderd

Geen matches
Hey ik heb net ook de Samsung E730 en het is een fantastische telefoon. De batterij valt op zich wel mee..je moet em gewoon flink gebruiken in het begin...helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opladen. Dan doet hij het prima.
Een ding dat ik wel heel vervelend is, is dat mijn toetsen verschillend lijken te klikken. Hebben meer mensen dit? De 3 klikt bijvoorbeeld heel hard, 2 twee wat minder, de 6 nog wat minder en de 7 drukt wel in maar geeft niet het vertrouwde klikgevoel. Op zich geen probleem want het werkt wel maar het is frustrerend bij het sms typen :P. Hebben meer mensen dit of is dit gewoon een fout van de fabrikant?

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:03:
Hey ik heb net ook de Samsung E730 en het is een fantastische telefoon. De batterij valt op zich wel mee..je moet em gewoon flink gebruiken in het begin...helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opladen. Dan doet hij het prima.
Een ding dat ik wel heel vervelend is, is dat mijn toetsen verschillend lijken te klikken. Hebben meer mensen dit? De 3 klikt bijvoorbeeld heel hard, 2 twee wat minder, de 6 nog wat minder en de 7 drukt wel in maar geeft niet het vertrouwde klikgevoel. Op zich geen probleem want het werkt wel maar het is frustrerend bij het sms typen :P. Hebben meer mensen dit of is dit gewoon een fout van de fabrikant?
no offence, maar ik denk dat ze zich hiermee niet echt bezig houden :?

Verwijderd

Geen matches
Ik probeer weer eens nieuwe spelletjes binnen te halen.

Deze keer via de site van samsung zelf, alleen m'n mobiel valt gewoon uit als hij hem probeert binnen te halen :?
erg raar probleem, heb ze al gemaild. vroeg me af of meerdere mensen dit al hebben?

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:12:
[...]

no offence, maar ik denk dat ze zich hiermee niet echt bezig houden :?
Hoe bedoel je niet mee bezig houden? Ik vraag of dit verschil in knoppen bij de telefoon hoort of dat dit een technische fout is. Als het namelijk bij de telefoon hoort dan hoef ik er niet mee terug B)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik merk geen verschil in druk op die knoppen hoor. Gewoon aan wennen :P
Ik heb trouwens het kunnen browsen van mijn PC opgegeven...

Oja, leuke service van samsung support:
From: SAMSUNG ERMS <dear_customer@erms.samsung.com.ngrs.net>
ik mail ze over mijn inlog probleem op de samsungmobile site, zij vragen mij wat gegevens. Ik netjes terug emailen:
<dear_customer@erms.samsung.com.ngrs.net>... Deferred: Connection refused by
erms.samsung.com.ngrs.net.

[ Voor 95% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2005 00:57 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:51:
[...]

Hoe bedoel je niet mee bezig houden? Ik vraag of dit verschil in knoppen bij de telefoon hoort of dat dit een technische fout is. Als het namelijk bij de telefoon hoort dan hoef ik er niet mee terug B)
ik bedoelde de mensen die de telefoons ontwikkelen .. maar ok, ik heb het ff getest en alles klinkt hier het zelfde :)

Verwijderd

Sinergy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:54:
ik merk geen verschil in druk op die knoppen hoor. Gewoon aan wennen :P
Ik heb trouwens het kunnen browsen van mijn PC opgegeven...

Oja, leuke service van samsung support:

[...]

ik mail ze over mijn inlog probleem op de samsungmobile site, zij vragen mij wat gegevens. Ik netjes terug emailen:

[...]
kun jij wel spelletjes downloaden via de wap site? :'(

Verwijderd

Dit vind ik persoonlijk ook een vette telefoon.

Heb al jaren de A800 gehad. Deze is hevig ondergaan aan diverse testen (lees: erop gekauwd, tegen de muur gesmeten, op de grond gesmeten en er op staan dansen cq hakken.) en hij bleef het maar doen! GEWELDIG! De laatste test heeft ie niet gehaald. Hij is niet bestendig tegen bier, maarja.

nu komt dus de E730. Kan haast niet wachten om deze telefoon te testen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:38:
[...]kun jij wel spelletjes downloaden via de wap site? :'(
ik kan niet eens inloggen :(

Verwijderd

Geen matches
Ff een vraagje, heeft iemand al geprobeerd games op de E730 te zetten, heb gehoord dat dit heel moeilijk voor elkaar te krijgen is.......

En zit ook op deze telefoon die leuke samsung melodietjes, zolas een fluitende vogel, hinnekend paard, blaffende hond enz, die vind ik erg leuk!!!!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 15:05 ]

Verwijderd

Geen matches
volgens mij is het nog niemand op de wereld uberhaupt gelukt spelletjes er zelf op te zetten

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:03:
volgens mij is het nog niemand op de wereld uberhaupt gelukt spelletjes er zelf op te zetten
Niet?? Is dit een bekend samsung probleem? Want met mn vorige gsm (sony Ericsson K700i) kon dit wel?!?!?!

Verwijderd

ja dit is een bekend samsung probleem, want samsung wil juist niet meer dat mensen gratis die spellen downloaden en op de tel. zetten, dus ze maken het ons behoorlijk moeilijk.
nou is er zo'n hele guide om het wel te doen voor de samsung d500, en daar lees je ook op de forums dat het mensen lukt.
vervolgens wordt in dit forum ook gezegd dat technisch de d500 hetzelfde is op dat gebied als onze e730. dus zou het ons ook moeten lukken met die guide, maar ja, dat is dus nog niemand gelukt, en volgens mij kan het ook niet....ben er echt hele dagen mee bezig geweest.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:40:
ja dit is een bekend samsung probleem, want samsung wil juist niet meer dat mensen gratis die spellen downloaden en op de tel. zetten, dus ze maken het ons behoorlijk moeilijk.
nou is er zo'n hele guide om het wel te doen voor de samsung d500, en daar lees je ook op de forums dat het mensen lukt.
vervolgens wordt in dit forum ook gezegd dat technisch de d500 hetzelfde is op dat gebied als onze e730. dus zou het ons ook moeten lukken met die guide, maar ja, dat is dus nog niemand gelukt, en volgens mij kan het ook niet....ben er echt hele dagen mee bezig geweest.
okej in ieder geval bedankt voor de informatie
nog 1 vraagje, heeft de e730 nou ook van die standaard beltonen van dieren geluiden?

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Geen matches
Tot hier toe nog altijd een prachtgsm maar ik merk precies dat als ik sms krijg dat hij deze automatisch eerst op sim kaart zet ipv op telefoongeheugen, iemand een idee hoe ik dit kan veranderen dat dit automatisch in mijn telefoongeheugen terecht komt?

• Southern Sun
Geen matches
Den Deze schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:48:
Tot hier toe nog altijd een prachtgsm maar ik merk precies dat als ik sms krijg dat hij deze automatisch eerst op sim kaart zet ipv op telefoongeheugen, iemand een idee hoe ik dit kan veranderen dat dit automatisch in mijn telefoongeheugen terecht komt?
dit is bij de 720 ook zo. op mn sim kaart kunnen 20 smsjes, die zit nu vol en dus wordt het vanaf nu automatisch in de telefoon opgeslagen :P

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:46:
[...]

okej in ieder geval bedankt voor de informatie
nog 1 vraagje, heeft de e730 nou ook van die standaard beltonen van dieren geluiden?
Niemand die mij daarop antwoord kan geven????

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Geen matches
Voor zover ik weet alleen een zoemende bij!

Verwijderd

Geen matches
Thx,

en dan had ik nog een vraagje, ik wil een abonnement nemen van Telfort,
nu kan ik hier niet mij tegoed opvragen van dezelfde maand,
nou is mijn vraag:
Zit er op de gsm ook een timer voor uitgaande gesprekken,
zodat ik alsnog kan zien hoe lang ik gebeld heb?

• Southern Sun
Geen matches
zit er op ja

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu ee mp3 op mn gsm neergezet mar waar zet die m dan neer? Kan m niet vinden :?

• Den Deze
Geen matches
Heb gsm nu 2 dagen in mijn bezit. De eerste dag de gsm meer dan 12 uur laten insteken om hem op te laden. Maar na wat te prutsen en wat instellingen goed te zetten is deze al direct plat. Heb hem 1 dag gebruikt en batterij was gans leeg :s
Is dit normaal? Ik hoop dat de batterij de volgende keren wat langer zal meegaan dan 1 dag :s

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
wil je de batterij volledig benutten kreeg ik het advies: volledig vol laden (12+ uur), volledig leeg laten lopen (tot ie zelf uit gaan) en deze stappen 2x herhalen. Mijne gaat nu een 3/4 dagen makkelijk door als ik weinig bel. MP3 lijkt enorm aan de batterij te vreten, 2 uurtjes MP3 lijkt al 1 blokje batterij te gebruiken.

@nathalie: als je PIM gebruikt, geef je zelf aan waar je de mp3 neerzet. Als je via BT (verzenden naar->BT apparaat) gaat deze altijd naar muziek map. Gewoon menu->Mijn bestanden gaan en even rond zoeken in de mappen.

en voor die dieren geluiden, doe een google naar wav dierengeluiden en zet ze om naar een goeie kwaliteit MP3. Even overzetten en je hebt mooie geluidjes :)

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 02-09-2005 15:02 ]

Verwijderd

Geen matches
Sinergy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:00:
wil je de batterij volledig benutten kreeg ik het advies: volledig vol laden (12+ uur), volledig leeg laten lopen (tot ie zelf uit gaan) en deze stappen 2x herhalen. Mijne gaat nu een 3/4 dagen makkelijk door als ik weinig bel. MP3 lijkt enorm aan de batterij te vreten, 2 uurtjes MP3 lijkt al 1 blokje batterij te gebruiken.

@nathalie: als je PIM gebruikt, geef je zelf aan waar je de mp3 neerzet. Als je via BT (verzenden naar->BT apparaat) gaat deze altijd naar muziek map. Gewoon menu->Mijn bestanden gaan en even rond zoeken in de mappen.

en voor die dieren geluiden, doe een google naar wav dierengeluiden en zet ze om naar een goeie kwaliteit MP3. Even overzetten en je hebt mooie geluidjes :)
Super dankje wel!!!!

Verwijderd

Geen matches
alweer een paar vraagjes:

* Hoe zet ik die irritante ok/i knop uit, kost zo wel veel geld...
* Hoe zet ik op mn beeldscherm de datum uit, beetje irri zo
* En waar is de timer voor de smsberichten? Of moet ik ze allemaal gaan tellen in mn outbox????

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik wil binnenkort m'n contract van Telfort verlengen en vanaf 1-jarig Telfort 200 krijg je de E730 gratis (heb nu 300min). Lijkt me wel wat dus :) Vind dit een érg strakke telefoon, maar heb nog een paar vraagjes:

- Is donkergrijs/zwart nu dezelfde kleur, of zijn er naast zilvergrijs 2 kleuren verkrijgbaar? Op veel sites zie je namelijk zilvergijs én donkergrijs/zwart staan (dus donkergrijs=zwart), maar bijvoorbeeld bij gsmhuis kun je een zilvergrijze, donkergrijze én een zwarte bestellen. :? Wil dit ff weten, omdat in de Telfort online shop alleen de donkergrijze staat en ik eigenlijk wel de zwarte wil hebben.

- Heeft er iemand misschien vergelijkende pics of kan iemand een pic posten van een E730 die donkergrijs is? Die ik op internet kan vinden van de donkergrijze uitvoering lijken namelijk allemaal wel behoorlijk zwart.

- Als donkergrijs idd anders is dat zwart, is deze dan ook soft touch?

- Als je een half uur tot 45min per dag belt en nog een stuk of wat SMSjes verstuurd en geen mp3speler gebruikt, hoe lang gaat dan die batterij ongeveer mee? (Weet niet wat jullie veel en weinig bellen noemen... ;) ) M'n Nokia gaat makkelijk een dag of 6 mee en dat hij dat niet haalt is niet erg, maar ik wil hem niet om de 1,5 dag op moeten laden....

Thnx alvast :)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Verwijderd

Geen matches
NrG_82 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:40:
Ik wil binnenkort m'n contract van Telfort verlengen en vanaf 1-jarig Telfort 200 krijg je de E730 gratis (heb nu 300min). Lijkt me wel wat dus :)
Hej ik heb vandaag de E730 opgehaald bij Belcompany,
ook met dat aboo wat jij zegt
200 min van telfort 1 jarig!
En 10 maand 10 euro korting dat is dus 16 p/maand en eventueel smsbundel apart er nog bij!

En bij Belcompany had ik gevraagd naar de donkergrijze maar dat is een soort grijs/groene zo leek die tenminste in de etalage. Beetje vage kleur. Dus zilver, vaag groen/grijzig, en zwart.
heb toch maar voor zwart gekozen en ben er nu al blij mee.

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Geen matches
die grijs groene is imo meer parlemoer zwart/groen
soort vage oliekleur
zwart is matzwart en vergelijkbaar met de motorola v3 black edition

• Den Deze
Geen matches
De zwarte gsm is zo wat blinkend, de donkergrijze is mat en ja de zilvere... :)

Staat bij jullie op de cover display het uur, bereik, batterij, ... steeds op?
Of staat het cover scherm uit?
Bij mij stond dit wel constant op en mss was dit wel de batterij vreter :s

Verwijderd

Geen matches
Den Deze schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:09:
De zwarte gsm is zo wat blinkend, de donkergrijze is mat en ja de zilvere... :)

Staat bij jullie op de cover display het uur, bereik, batterij, ... steeds op?
Of staat het cover scherm uit?
Bij mij stond dit wel constant op en mss was dit wel de batterij vreter :s
Dat staat er constant op ja. Bluetooth is nogal een batterijvreter heb ik gemerkt, scheelde bij mij zowat 2 dagen in batterijduur.

Ennuh, mijn E730 is zwart, en die blinkt zeker niet... Ook een soort van mat, met een wat stroef achtig gevoel.

• Den Deze
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:43:
[...]

Dat staat er constant op ja. Bluetooth is nogal een batterijvreter heb ik gemerkt, scheelde bij mij zowat 2 dagen in batterijduur.

Ennuh, mijn E730 is zwart, en die blinkt zeker niet... Ook een soort van mat, met een wat stroef achtig gevoel.
Heb bluetooth mss in totaal een kwartiertje gebruikt, wat aan de instellingen bezig geweest en enkele sms'jes verstuurd. Ik had er nog NIET mee gebeld ofzo.
Gsm rond 17.00u uitgetrokken, meer dan 12uur laten opladen, 's morgen om 6 uur stonden er nog 2 blokjes op, rond 9 uur nog 1 en om 12 uur is de gsm uitgevallen.
Nog mensen die dit hadden bij de eerste keer (keren)?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
Het spijt mij zeer maar het is niet mogelijk om op de telefoon door de bestanden van de PC te browsen. Dit komt doordat de opbouw van de telefoon heel anders is dan die van de PC.
vers van de samsung support :(

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Geen matches
Hmm, nu weet ik het nog niet, want Den Deze zegt dat de donkergrijze mat van kleur is, maar densoN zegt juist dat zwart de mat-zwarte is en dat die andere blinkt :?

Nog een vraagje: ik lees dat de E730 geen profielen heeft. Betekent dat als je bv. naar college ofzo gaat je afzonderlijk je beltoon en je sms-toon op stil/trillen moet zetten en je niet zoals bij Nokia bv. kunt kiezen voor 'normaal', 'stil' of 'luid' en dat alle geluiden tegelijk harder, zachter of uit worden gezet?
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:47:
Hej ik heb vandaag de E730 opgehaald bij Belcompany,
ook met dat aboo wat jij zegt
200 min van telfort 1 jarig!
En 10 maand 10 euro korting dat is dus 16 p/maand en eventueel smsbundel apart er nog bij!
Maar ik moet m'n abo verlengen dus doe ik gewoon via Telfort rechtstreeks. Anders kan ik geen nummerbehoud krijgen dacht ik, omdat ik nu al een Telfort abo heb. En ik neem denk ik weer Telfort 300 anders kom ik minuten te kort (ook met de bonusminuten erbij, want ik bel weinig naar vaste nummers).

Ik begin nu trouwens wel meer naar de SE K750i te neigen vanwege de batterijduur. Laad nu meestal 1x per week m'n tel. op bij veel bellen en dat is wel ideaal moet ik zeggen. Alleen de E730 zwart blijft wel erg mooi :9

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Den Deze
Geen matches
Denk niet dat de e730 profielen heeft. Ik zet em gewoon telkens op stil als ik op het werk zit...
En ik heb de 3 verschillende kleuren van gsm's gezien hier, en hier was de zwarte een 'blinkende' gsm, de donkergrijze heeft een matte kleur (deze heb ik dan ook gekozen) en de zilvere, ja... :)

Verwijderd

Geen matches
Heeft iemand ook problemen met smsen i.c.m. T-Mobile?

Heb het toestel inmiddels geruime tijd in bezit en wat me opvalt is dat het toestel geen sms kan versturen naar een toestel wat uitgeschakeld is! Ook al staat je geldigheidsduur op maximaal, na een minuut of 15 krijg je een afleverbericht "mislukt". Staat een toestel aan, dan krijg je gewoon netjes een bericht "afgeleverd". Ik heb T-Mobile al gebeld, zij gaven aan dat dit probleem wel bij de D500 bekend was, maar niet bij de E730. Bovendien vertelde hij me doodleuk dat deze smsjes gewoon berekend worden, dure hobby! Het schijnt dat ook al staat de berichtduur op maximaal, het toestel geeft 15 min. door aan het netwerk? Samsung is op de hoogte van het probleem en zou de software van de D500 aanpassen... Iemand enig idee?

Verwijderd

Geen matches
* Thema's , Screensavers ??? waar??? Wat voor bestanden moeten die thema's zijn? En als ik ze met bluetooth op mn gsm wil zetten welke moet moet ik ze dan in plaatsen.
* Net als de vraag hierboven: als ik ze met bluetooth op mn gsm wil zetten welke moet moet ik ze dan in plaatsen. alleen nu over de games ....
* En waar is de timer voor de smsberichten? Of moet ik ze allemaal gaan tellen in mn outbox????
* Ik wou mn kostenteller instellen op een maximaal aantal,nu vroeg die om de pin2, wist t niet dus heb ik maar 4 x 0 geprobeerd enzo maar nu is die geblokkeerd en vraagt die om de puk2?!?!?! Waar kan ik die vinden?!?!?!

sorry voor de vele vragen maar probeer zo een beetje handiger te worden in de omgang met mn gsm, en het staat niet in het boekje.....

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:44:
* Thema's , Screensavers ??? waar??? Wat voor bestanden moeten die thema's zijn? En als ik ze met bluetooth op mn gsm wil zetten welke moet moet ik ze dan in plaatsen.
* Net als de vraag hierboven: als ik ze met bluetooth op mn gsm wil zetten welke moet moet ik ze dan in plaatsen. alleen nu over de games ....
* Ik wou mn kostenteller instellen op een maximaal aantal,nu vroeg die om de pin2, wist t niet dus heb ik maar 4 x 0 geprobeerd enzo maar nu is die geblokkeerd en vraagt die om de puk2?!?!?! Waar kan ik die vinden?!?!?!

sorry voor de vele vragen maar probeer zo een beetje handiger te worden in de omgang met mn gsm, en het staat niet in het boekje.....
lees de topic eens door .. alle vragen zijn al geweest (uitgezonderd de laatste)

Verwijderd

Geen matches
waarom moet dat altijd zo lullig op een forum heb het topic al snel doorgelezen hoor en nee kon het zo niet vinden dus als iemand me GEWOON kan helpen????

Verwijderd

Geen matches
* Hoe zet ik die irritante ok/i knop uit, kost zo wel veel geld... kan niet
* Hoe zet ik op mn beeldscherm de datum uit, beetje irri zo kan voor zover ik weet ook niet
* Thema's , Screensavers ??? waar??? Wat voor bestanden moeten die thema's zijn? En als ik ze met bluetooth op mn gsm wil zetten welke moet moet ik ze dan in plaatsen. die dingen vind je gewoon onder afbeeldingen onder mijn bestanden
* Net als de vraag hierboven: als ik ze met bluetooth op mn gsm wil zetten welke moet moet ik ze dan in plaatsen. alleen nu over de games ....games naar de telefoon zetten is voor zover ik weet niemand gelukt
* En waar is de timer voor de smsberichten? Of moet ik ze allemaal gaan tellen in mn outbox????is er niet, maar als je bij mijn berichten kijkt, en op verzonden items gaat staan, zie je hoeveel het er zijn
Hopelijk heb ik je zo een beetje geholpen....

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Den Deze schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 16:32:
Denk niet dat de e730 profielen heeft. Ik zet em gewoon telkens op stil als ik op het werk zit...
En ik heb de 3 verschillende kleuren van gsm's gezien hier, en hier was de zwarte een 'blinkende' gsm, de donkergrijze heeft een matte kleur (deze heb ik dan ook gekozen) en de zilvere, ja... :)
Ok thnx :) En als je hem op stil zet, dan zijn bel-, sms- en waarschuwingstonen direct allemaal op stil? Want dat bedoelde ik eigenlijk.

Gister ff bij BC en The Phone House in Utrecht gekeken, daar die matte kleur gezien (die ik trouwens wel redelijk zwart vind), ziet er echt mooi uit. De SE K750i is geen optie meer, die vond ik behoorlijk tegenvallen in 't echt. W800i vond ik wel erg strak :9~ Als die een duidelijk betere batterylife heeft ga ik denk ik voor die, hoe mooi ik de E730 ook vind. Eerst maar eens ff de SE topics doorlezen, heb er toch niet zoveel haast mee ;)

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 14:09:
[...]

Hopelijk heb ik je zo een beetje geholpen....
Dank je wel....!!!
maar wat voor bestanden moeten dit zijn va de thema's op mijn k700i was het thm.

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Geen matches
Wat je wel kunt doen is een ander WAP profiel instellen en
daarbij GPRS uitschakelen en geen GSM nummer invoeren.
Als je dan op de ok/i knop druk krijg je een melding van een netwerkfout.
Wil je toch ff wappen, dan moet je ff tijdelijk het goede wapprofiel gebruiken.

Verwijderd

Geen matches
bartbh schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:30:
[...]

Wat je wel kunt doen is een ander WAP profiel instellen en
daarbij GPRS uitschakelen en geen GSM nummer invoeren.
Als je dan op de ok/i knop druk krijg je een melding van een netwerkfout.
Wil je toch ff wappen, dan moet je ff tijdelijk het goede wapprofiel gebruiken.
Thanx!!!! het is me gelukt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:40:
Heej weetnie of het ondertussen mosterd na de maaltijd is, maar ik heb er zojuist 3 games opgezet... 8)
Twas idd een paar uur klooien, maar uiteindelijk is het me gelukt met de d500 aanwijzingen die gebruik maken van Softick PPP en uploader.exe. Het kan dus iig WEL! B)
Nu nog kijken of het me blijft lukken... 8)7

Verwijderd

Geen matches
Nou het werkt als een tierelier hoor, geen enkel probleem. Heb er nu al 9 games op staan en zit pas op 1432Kb.... :P

Iemand nog een adres voor goeie games?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
Verwijderd schreef op Monday 05 September 2005 @ 14:55:
[...]

Heej weetnie of het ondertussen mosterd na de maaltijd is, maar ik heb er zojuist 3 games opgezet... 8)
Twas idd een paar uur klooien, maar uiteindelijk is het me gelukt met de d500 aanwijzingen die gebruik maken van Softick PPP en uploader.exe. Het kan dus iig WEL! B)
Nu nog kijken of het me blijft lukken... 8)7
zitten er nog veel verschillen qua handelingen mbt tot de D500? of kan je het gewoon 1op1 doornemen?

Verwijderd

Sinergy schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:56:
[...]

zitten er nog veel verschillen qua handelingen mbt tot de D500? of kan je het gewoon 1op1 doornemen?
Mij is het uiteindelijk vrij simpel gelukt met deze beschrijving.

In het kort komt dat hier op neer.

1. Download and install Softick PPP from here. The software is designed for Palm users, so if you receive any error messages such as unable to locate USBPORT.dll, just ignore them.

2. Active your IR connection or hook your USB cable into the phone.
For IR users, you need to active the IR connection on both of your laptop and D500, and approach the laptop with your D500 to let it find the phone prior to any transferring.
For USB connection, the one I tested is from fonefunshop (ik heb die usb-kabel van coolegsm)

3. Start Softick PPP, and check if it has your connection in its 'Settings->Bluetooth/Serial'. Active it if done. (vakje moet dus aangevinkt zijn, en met rechtermuisklik op het icoon activeer je PPP )

4. Run 'Uploader.exe' program and add a jad file. (is met p2p makkelijk te vinden)

5. Enable Serial Java download - #*536963#. (hoeft maar 1x, blijft daarna ingesteld staanook na aan/uit)

6. Enter Serial Java menu #*5737425#, and choose USB from "1 PPP UP'. Please bear in mind, just do it once for each switch on/off! (dit is echt waar, hij zal zeker vastlopen! ;) )
Select second option - "2.Serial Download"...."

Het is ook handig dat je voordat je begint ff met de PIM & File Manager 2.0 controleert of de verbinding werkt. Daarna wel weer afsluiten natuurlijk.

Op deze site staan games die ZEKER werken.

Succes!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:28:
[...]

1. Download and install Softick PPP from here. The software is designed for Palm users, so if you receive any error messages such as unable to locate USBPORT.dll, just ignore them.

For IR users, you need to active the IR connection on both of your laptop and D500, and approach the laptop with your D500 to let it find the phone prior to any transferring.
For USB connection, the one I tested is from fonefunshop (ik heb die usb-kabel van coolegsm)

3. Start Softick PPP, and check if it has your connection in its 'Settings->Bluetooth/Serial'. Active it if done. (vakje moet dus aangevinkt zijn, en met rechtermuisklik op het icoon activeer je PPP )

4. Run 'Uploader.exe' program and add a jad file. (is met p2p makkelijk te vinden)

5. Enable Serial Java download - #*536963#. (hoeft maar 1x, blijft daarna ingesteld staanook na aan/uit)

6. Enter Serial Java menu #*5737425#, and choose USB from "1 PPP UP'. Please bear in mind, just do it once for each switch on/off! (dit is echt waar, hij zal zeker vastlopen! ;) )

Het is ook handig dat je voordat je begint ff met de PIM & File Manager 2.0 controleert of de verbinding werkt. Daarna wel weer afsluiten natuurlijk.

Succes!!
eheum jah .... :/

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2. Active your IR connection or hook your USB cable into the phone
en toen zat ik altijd op bluetooth :(
'Settings->Bluetooth/Serial'
Toch wel bluetooth? :?
and choose USB from "1 PPP UP'.
toch niet? :?

Naja, vanavond eens proberen :)
(mischien stomme gedachte, maar als je via je PC browst op het internet, kan je dan niet gewoon een site maken om die jad's te downloaden? Zo deed ik het bij mijn oude nokia 6610)

Verwijderd

Niet meteen problemen zoeken. Gewoon eerst ff mee stoeien en dan met echte problemen komen. Je zal zien dat het steeds duidelijker wordt als je het eerst eens probeert. Je zit nu eenmaal op een tweaker forum, dus de oplossing kan wat bewerkelijker zijn dan normaal 8) .

Het verschil met bluetooth zit volgens mij alleen in de menukeuze, maar zeker weet ik dat niet omdat ik geen bt dongle heb. Als het echt niet werkt kan je altijd nog een kabeltje aanschaffen á €12,50.

Wanneer is die mooie en makkelijke jad-site online??

Nogmaals succes!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:28:
[...]

Succes!!
Alles gedaan, maar weer :|
Heb wel connectie met FM2.0, die afgesloten
Daarna #*5737425# ingetoets, PPP UP, BlueTooth geprobeerd = maakt het 'java deuntje' niet eens af en crashed (sluit zelf af)
Daarna USB geprobeerd maar dan blijft hij hangen :( of sluit hij zichzelf ook af.

Verwijderd

enter the code #*536961# set java transfers back to normal.
werkte bij mij :)

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:28:
[...]

enter the code #*536961# set java transfers back to normal.
werkte bij mij :)
Haha, bij mij geeft dat juist weer een goeie crash: Samsungs wegen zijn soms ondoorgrondelijk! 8)7

Verwijderd

Ik heb ook zitten weer zitten stoeien met het proberen games te uploaden naar mijn GSM. Het probleem waar ik tegenaan liep, is dat hij niks lijkt te vinden. Op een gegeven moment zie je die java downloader op je mobiel, met dat blije muziekje. Dit blijft dan 1 minuut zo ongeveer hangen, en dan herstart de GSM zich (volgens mij geen crash, want hoef niet opnieuw mijn pincode in te voeren).

Als ik zo naar mijn probleem kijk, denk ik dat het aan m'n pc ligt, en niet aan m'n GSM, hij is in principe namelijk gewoon aan het zoeken naar een jad of iets wat hij wil downloaden...

Verwijderd

Ik heb een totaal andere tutorial gevonden voor het plaatsen van games. Het is mij nog niet helemaal gelukt, maar ik heb zo het gevoel dat het op deze manier moet lukken. Daarnaast heeft dit programma opties zoals bestanden van je pc doorzoeken via je telefoon, wat sommige mensen graag wilden. Ik vind het zelf ook fijner werken als met het programma van Samsung.

De tutorial is hier te vinden:
http://315.fiberworld.nl/d500/

Ik ben zover gekomen tot een goeie seriele verbinding met mijn pc, waarbij de pc aangeeft dat er een verbinding van buitenaf gemaakt is. Zodra ik dan "seriele download" doe, dan krijg ik dat java-ventje te staan, maar gaat het balkje gewoon niet lopen. Ik zal binnenkort nog even verder ermee gaan klooien, want ik heb nu geen tijd meer. Hopelijk lukt het bij anderen wel snel..

En 1 tip, hou je precies aan de tutorial, anders gaat het fout. Ik spreek uit ervaring....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ik kan eindelijk bestanden op mn PC browsen :D :D :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:43:
Ik heb een totaal andere tutorial gevonden voor het plaatsen van games. Het is mij nog niet helemaal gelukt, maar ik heb zo het gevoel dat het op deze manier moet lukken. Daarnaast heeft dit programma opties zoals bestanden van je pc doorzoeken via je telefoon, wat sommige mensen graag wilden. Ik vind het zelf ook fijner werken als met het programma van Samsung.

De tutorial is hier te vinden:
http://315.fiberworld.nl/d500/
....
en als je games erachteraan typt kom je, zoals gezegd, bij spellen die ook ZEKER werken. ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
Ik denk idd (nu ik die spellen lijst zie) dat deze link in het grijze gebied komt te zitten.

Ik ben gisteravond nog even verder gegaan, kom nu tegen een probleem aan. Bij het aanmaken van een nieuwe verbinding crasht de wizard na het selecteren van host/client scherm (waarna je dus je com port selecteren moet), na een minuut of 5 krijg ik de melding dat remote acces (oid) service niet gestart is (volgens logboek gaat hij aan en nog een 10 secs later weer afgesloten).

Het was voor de installatie van die nieuwe BT drivers wel mogelijk, denk toch iets fout te hebben gedaan :( Was de link van de nederlandstalige tutorial al gepost? bestaat dus ook.

Nu denk ik mischien dom, maar kan je niet gewoon verbinding maken via je PC naar het internet en een wap site ergens opzetten met die games erop? Zo deed ik het altijd met mijn oude nokia, werkte erg goed (gebruikte daar wel WAP/GPRS icm data-bundel).

Verwijderd

Geen matches
ik heb hem ook de zwarte versie
telfort 200 abbonement
1 jarig
eerste 10 maanden 16 euro per maand
de andere 2 maanden 26 euro per maand
thats what i call a nice deal:)

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:18:
telfort 200 abbonement
1 jarig
Same 2 me!!!!! :)

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:43
Geen matches
Sorry mocht dit al gevraagt zijn maar ik kan het niet vinden via de search....

Paar vrienden van me hebben de E720 echter vind ik het zwaar irritant dat als je je foto's bekijkt het zo lang duurt voordat de volgende foto geladen is .
De D500 doet dit een stuk sneller...

Is de E730 sneller dan de E720 of zijn ze net zo snel ?

Verwijderd

Geen matches
Echt langzaam is het niet, maar ik heb niets om mee te vergelijken...

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 21:55
Geen matches
ik vind ze bij de E730 redelijk snel tevoorschijn springen... :)

Leeg - Sinds 20180907

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
vergelijkend bij een nokia 6021 is de E730 een stuk sneller. Ligt natuurlijk ook aan de reso van de foto's. Een berg 640/480's komen zo op het scherm, die 2k/1k dingen gewoon wat langzamer.

• Daros
Geen matches
Okey,
Nou dan ga ik hem maar halen als hij toch wel snelgenoeg is in het menu.

Echter verbuik ik nog al wat telefoons dus wou ik een 1jaarig abb. liefst iets met KPN omdat je dan kan opvragen hoevele je nog hebt met je belbundel.

Hebben jullie een actie waar die het goedkoopst is ? of welke wel een goede deal is?

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:18:
telfort 200 abbonement
1 jarig
Hoe word die korting berekend?
Is dit aan telfort doorgegeven en krijg ik gewoon de rekening inclusief korting,
of moet ik eerst de volle pond gaan betalen en het later terug krijg(wat ik niet hoop...)

• Daros
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:25:
[...]

Hoe word die korting berekend?
Is dit aan telfort doorgegeven en krijg ik gewoon de rekening inclusief korting,
of moet ik eerst de volle pond gaan betalen en het later terug krijg(wat ik niet hoop...)
Wil ik ook graag weten

Verwijderd

offtopic: Hoe werken mmsjes eigenlijk,
als ik een smsje krijg moet ik ze dan ophalen via wap?

Verwijderd

Geen matches
he vraag
ik heb een oranje rondje in beeld zodra ik een foto maak.
maar volgens mij was dit eerst niet. en is hij nu ook wat langzamer met fotos maken.
iemand enig id hoe ik dit kan verandere???
alvast bednakt

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 23:25:
he vraag
ik heb een oranje rondje in beeld zodra ik een foto maak.
maar volgens mij was dit eerst niet. en is hij nu ook wat langzamer met fotos maken.
iemand enig id hoe ik dit kan verandere???
alvast bednakt
Dan heb je vast de resolutie van de foto's omhoog gezet, bij hogere resolutie heeft hij meer tijd nodig...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen matches
nope, das de zoeker

opties->instellingen->zoeker
die aanpassen.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-11 11:46
Geen matches
he mensen, heb hem vandaag ook eindelijk gehaald. top aanbieding bij belcompany.

telfort 200 1 jaar met gratis e730.

normaal betaal je 26 euro per maand. maar omdat belcompany 10 jaar bestaat geeft telfort een acite. de eerste 10 maanden 10 euro korting op je abonnementskosten. dus dat ik 10 * (26-10)= 160 euro + (2 * 26) = 212 euro in totaal.
hiervoor krijg je 200 belminuten per maand en 100 extra bonus minuten die je tussen 20:00 en 08:00 mag gebruiken naar vaste aansluitingen.

overigens geldt de 10 * 10 euro korting alleen voor de telfort 200 abonnement.

maar ik had nog wat vraagjes, is het mogelijk als je video aan het kijekn bent wat je opgenomen hebt ofzo om het in fullscreen te krijgen, want je ziet altijd een balkje eronder. wel minder dat dat gedeelte niet benut wordt voor je video.

en welke software gebruikn hier mensen voor het omzetten van bestanden naar 3gp, wat is daar ht beste voor?

alvast bedankt

ps: heb hem trouwens gehaald in darkgrey wel luxe kleur meot ik zeggen,

[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 14-09-2005 17:14 ]

• hejwazzup
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06-2024
Geen matches
Ik heb een vraag:
Kun je ook via bluetooth sms'jes versturen ???????

Verwijderd

Geen matches
dangerpaki schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:13:
...
en welke software gebruikn hier mensen voor het omzetten van bestanden naar 3gp, wat is daar ht beste voor?

...
Ik gebruik "Nokia multimedia convertor 2.0"...

• hejwazzup
Geen matches
Ik heb een vraag:
Kun je ook via bluetooth sms'jes versturen ??????? :)

Verwijderd

Geen matches
hejwazzup schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:10:
Ik heb een vraag:
Kun je ook via bluetooth sms'jes versturen ??????? :)
Als je het al zou kunnen, zit die gene toch binnen een afstand dat je het gewoon kan zeggen...
Maar nee dus, voor zover ik weet geen smsjes. Misschien dat je memo's ofzo kan zenden met tekst erin, weet het ook niet....

• hejwazzup
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:27:
Als je het al zou kunnen, zit die gene toch binnen een afstand dat je het gewoon kan zeggen...
Maar nee dus, voor zover ik weet geen smsjes. Misschien dat je memo's ofzo kan zenden met tekst erin, weet het ook niet....
Ja maar tijdens een proefwerk is het wel handig :)..

Verwijderd

Geen matches
Baal wel een beetje, super gsm, maar moet mn gsm na 2 dagen alweer opladen
en doe er niet zo veel mee. Af en toe bellen, en af en toe smsen.
En toevallig vanmiddag 3/4 foto's gemaakt. Nou ik ga morgen terug naar de Belcompany, kijken wat ze er daar van zeggen...... :/

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 21:55
Geen matches
ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen...

dit is m'n 5e Samsung op rij (wel steeds andere modellen :)),
maar het blijft steeds dat Samsung-accu's gewoon niet zo lang meegaan als bijvoorbeeld bekend is van Nokia batterijen...

(probleem/) nadeel van Samsung... niet van BelCompany helaas
anders was ik ook allang teruggeweest voor een andere accu ;)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Geen matches
....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 12:17 ]

Verwijderd

Geen matches
Mijn batterij gaat gewoon 4 of 5 dagen mee hoor...

Verwijderd

Geen matches
wat zeg jij, toch terug gaan?
Heb m al een aantal keren helemaal leeg laten gaan en dan weer opladen
maar helpt dus niet, en ik gebruik nog niet eens de mp3 en van dat alles.
:|

Verwijderd

Geen matches
Zijn er trouwens ook vrouwen die de zwarte E730 hebben?!?!?!?
;)

Verwijderd

Geen matches
m'n batterij gaat maar 2 dagen mee, je leert er wel mee leven :)

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:34:
wat zeg jij, toch terug gaan?
Heb m al een aantal keren helemaal leeg laten gaan en dan weer opladen
maar helpt dus niet, en ik gebruik nog niet eens de mp3 en van dat alles.
:|
Mijn batterij ging pas na twee weken 4 dagen mee. Je moet hem vaak opladen voordat ie full power is. ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste