Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-11-2024
Geen matches
Ik heb deze telefoon al sinds juli vorig jaar, en ik ben er zeer over te spreken. Het enige wat ik erg vervelend vind is dat de geluidsopbrengst van de bijgeleverde oortelefoon dermate laag is, dat ik als ik bijvoorbeeld in de trein zit, het gesprek van de mensen tegenover mij zonder moeite kan volgen. Ik zou liever het geluid wat harder zetten, maar hij staat al op zijn maximum.

Zijn er meer mensen waarbij het geluid van de oortelefoon minimaal is? En is hier wat aan te doen?

[ Voor 1% gewijzigd door P4uluz op 04-04-2006 15:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:57:
Is er hier iemand die ook problemen heeft gehad met het verbinden van de telefoon met een pc mbv een datakabeltje? Drivers van de Samsung-site geinstalleerd, staat ook vermeld bij de USB-apparaten in apparaatbeheer (win XP trouwens), andere programma's geinstalleerd maar de pc "ziet" de tel. niet en de Samsungsoftware geeft aan dat de tel. offline zou zijn. Iemand een idee?
hee is jouw probleem al opgelost?
mn computer is laatst leeggehaald dus moest die samsung dingen opnieuw installeren maar nu krijg ik dus ook geen verbinding met m'n telefoon + computer...
wat heb jij gedaan?

of weet iemand anders wat ik moet doen, in welke volgorde ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-10 21:37
Geen matches
P4uluz schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:10:
Ik heb deze telefoon al sinds juli vorig jaar, en ik ben er zeer over te spreken. Het enige wat ik erg vervelend vind is dat de geluidsopbrengst van de bijgeleverde oortelefoon dermate laag is, dat ik als ik bijvoorbeeld in de trein zit, het gesprek van de mensen tegenover mij zonder moeite kan volgen. Ik zou liever het geluid wat harder zetten, maar hij staat al op zijn maximum.

Zijn er meer mensen waarbij het geluid van de oortelefoon minimaal is? En is hier wat aan te doen?
Geen last van, maar het is idd niet hard genoeg om jezelf een gehoor beschadiging te geven idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Geen matches
MrsRossi schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:10:
[...]

hee is jouw probleem al opgelost?
mn computer is laatst leeggehaald dus moest die samsung dingen opnieuw installeren maar nu krijg ik dus ook geen verbinding met m'n telefoon + computer...
wat heb jij gedaan?

of weet iemand anders wat ik moet doen, in welke volgorde ofzo?
Weet niemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: nl
Ik heb een Samsung E620, maar qua specs is die niet zo heel erg verschillend van de E730.
Weet iemand de juiste afmeetingen in pixels zodat een wallpaper netjes fullscreen zijn ?
En kwestie MP3tjes ... welk formaat moeten die eigenlijk hebben ? 128kbps VBR ging niet >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:38
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:42:
Ik heb een Samsung E620, maar qua specs is die niet zo heel erg verschillend van de E730.
Weet iemand de juiste afmeetingen in pixels zodat een wallpaper netjes fullscreen zijn ?
En kwestie MP3tjes ... welk formaat moeten die eigenlijk hebben ? 128kbps VBR ging niet >_>
Blijkbaar verschilt het wel want mijn E730 past de foto gewoon zo aan dat ie als wallpaper past (met het nodige cropwerk dus). Daarnaast heeft de E730 ook helemaal geen moeite met het formaat mp3, welke bitrate dan ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bl44t44p schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:58:
[...]

Blijkbaar verschilt het wel want mijn E730 past de foto gewoon zo aan dat ie als wallpaper past (met het nodige cropwerk dus). Daarnaast heeft de E730 ook helemaal geen moeite met het formaat mp3, welke bitrate dan ook :?
Met foto's doet ie het natuurlijk perfect. Maar hoe zit het met kleinere afbeeldingen? Heb nu zo'n Naruto-mannetje als wallpaper staan dat ik met Gimp geresized heb, maar het schermpje van de gsm doet ie er nog altijd zelf iets mee.

Voor de mp3, never mind .... net een ander geprobeerd en die doet het perfect :) (56kbps 2 channels CBR.) Heb'm hier gedownload: http://gallery.mobile9.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb hem nu 6 maand, ik ben er tevreden over maar heb toch enkele minpuntjes...

-batterij gaat steeds minder lang mee....2 dagen :?
-op mijn extern scherm heb ik nog niks van krassen! Maar op mijn intern scherm zijn er toch zeker al 7 horizontale krasjes :| waarom koopt iemand dan een toe-klapgsm? Die krassen zijn er niet gekomen door mijn onhandigheid, ik heb er niet mee tegen de muur gelopen ofzo... ze komen er geleidelijk aan op. Ik ben iemand die zeer op zijn gadgets past...
-weinig thema's

Voor de rest een topscherm en degelijke gsm

Iemand dezelfde ervaringen? vooral met die krasjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:06
Geen matches
ja, hier ook het probleem met die krasjes
ik vind het ook zeer raar en vervelend :s vooral omdat ik er ook steeds zorg voor draag etc

voor de rest prima gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb em sinds september vorig jaar, en nog steeds geen last van krasjes op het intern of extern scherm! En het scherm is idd van topkwaliteit! De batterij mocht mss wel iets langer meegaan, maar hij gaat elke avond aan de stekker, dus geen probleem voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb een Samsung SGH-E730 gekregen van mijn moeder een tijdje geleden. Ik wil de gespreksteller op nul zetten. Het probleem is dat de tellerwachtwoord gewijzigd is, en niet meer op fabrieksinstelling staat (00000000).

Is het (uberhaupt) mogelijk dit te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
meestal niet,
daar zit meestal een PIN2-code op... en die verstrekken de providers niet in NL

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nee natuurlijk, maar d.m.v. flash kabels e.d. misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52

Sagat

Is pappa x2!

Geen matches
Vraagje, zijn er hier mensen die de e730 synchroniseren met de yahoo calendar? Met de yahoo software krijg ik hiervoor geen optie omdat bij alle opties de ok knop uitblijft.

Overigens voor mensen die niet konden verbinden met bluetooth, bij mij was het probleem dat de bluetooth serial poort niet gestart was. Nadat ik dit had aangepast kon PIM & File Manager 2.0 gewoon verbinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet iemand hoe je de speaker van de mp3 speler harder kan laten gaan met die codes? Ik hoorde dat dat kon?
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste