Tot nu toe erg veel gespeeld, heb alleen de recente posts gelezen van dit topic.
Het was even wennen in het begin met autorijden, dit omdat de view niet mee beweegt en ik me muis moest gebruiken om mee te sturen

Ik vond dit niet eens zo erg vervelend. Je hebt het vrij snel onder de knie.
Soms is dat "vervelende" muis-view wel handig, in gevallen wanneer je heel vlug naar achteren wilt kijken gebruik ik daarvoor me muis om ff te kijken ipv een knop ( ben meer een muisgebruiker ). Verder heb ik nog niet in de mouse settings gekeken of dit uberhaupt veranderd kan worden.
Als ik dit spel zou moeten vergelijken met GTA Vice City, dan heeft Rockstar Games er weer wat moois van gemaakt, deze titel is naar mijn mening veel beter dan Vice City. VC had ik zo uitgespeeld.
Ook de RPG elementen vind ik wel leuk, het kleden van je pop en de andere features dat met je character te maken heeft is erg leuk.
Wat betreft het saven, ik vind dit niet echt een probleem. Als je echt vaak wilt saven en het liefst zo snel mogelijk, koop dan wat meer safehouses

Tot nu toe heb ik zelf nog geen safehouse gekocht, ik spaar op dit moment voor een mooie 100.000dollar huisje in het centrum van San Fierro.
Verder ben ik dus al een tijdje in San Fierro nu, heb al me eerste vastgoed gekocht en dat levert al mijn eerste zakcentjes binnen. Ik zal verder niet vertellen wat de verhaallijn dan is, beetje lullig voor degenen die nog niet zo ver zijn.
Wat betreft de performance, ik heb geen last van performance problemen en speel het spel op 1600x1200. Weinig settings veranderd, heb puur de resolutie veranderd naar 1600x1200 en de draw distance 4 of 5 strepen omhooggekrikt. Enige bug dat ik in het spel betrapte was tijdens de missiefilmpjes dat mijn Aviator zonnebril beetje blauw werd buiten de zonnebril zelf, dus je zag dan dat er een soort van vierkant met stukje blauw werd gerendered in het spel.
Al met al, een heerlijk spel, het stopt me zelfs al voor een dag of 2 met het spelen met World of Warcraft
[
Voor 14% gewijzigd door
extreme op 10-06-2005 13:41
]