en post vooral méér screenshots graag!
zit alcatraz er ook in ?
screenshots
screenshots
Cons:::BB4E
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of is dit spel gewoon slecht? Het scokt als de mieter wanneer je de FPS limit aan zet, en zonder helemaal niet.. Waarom nou gewoon nit voor FPS Limit zelf een instelling? Zoals 40FPS ofso..
En de besturing is echt slecht.. Hoe rijden jullie, ook met de muis erbij? Ik kan dat dus echt niet..
Is er nog een andere mogelijkheid om chill te rijden?

En de besturing is echt slecht.. Hoe rijden jullie, ook met de muis erbij? Ik kan dat dus echt niet..
je bedoelt die missies van Zero in San Fierro?CRiMiNaL schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:00:
Kan iemand mij en Daniel een paar tips geven voor die missie met dat model vliegtuigje, Ik heb nu de hele ochtend geprobeerd ervoorbij te komen, maar ik blijf OF de bussen missen, en als het een keer goed gaat dan kom ik zonder fuel te zitten.
Tips anyone ?
Die zijn zowiezo optioneel, dus niet nodig om verder te komen in het spel..
Controller!, rijdt en speelt perfect.. net als op de playstation...En de besturing is echt slecht.. Hoe rijden jullie, ook met de muis erbij? Ik kan dat dus echt niet..Is er nog een andere mogelijkheid om chill te rijden?
[ Voor 22% gewijzigd door nAffie op 10-06-2005 14:15 ]
meh.
Hey Carl, ready to do some shit? 

KILL that BALLAS scum! (maar nu is het een politie agent die door 6 grove's word belaagd
)

KILL that BALLAS scum! (maar nu is het een politie agent die door 6 grove's word belaagd

[ Voor 47% gewijzigd door danslo op 10-06-2005 14:19 ]
Verwijderd
vreemd, had helemaal geen problemen met sturen. weer net zo vertrouwd als in vice city en gra3
Viel wel mee. Ik had na die missie nog ruim 65% health over, ff eten enzo en voila.Silent Thunder schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:59:
[..]
En ik had 'em ook wel nodig, aangezien die missie waar je de kratten van de train in de auto van Ryder moet gooien, nogal wat health kost
Hmmm ik laat de muis gewoon los onder het rijden, dan lijkt de camera nog het meest op de vertrouwde uit vice city
Druk anders eens op " v "
Druk anders eens op " v "
Verwijderd
Ik heb dit topic nu al stukjes doorgelezen maar voreg me tog nog 1 ding af (alhoewel ik denk dat ik het antwoordt al weet)...
Kun je nou ook je eigen graffiti spuiten, ik bedoel je eigen paints, en niet van die voorgezette shit ofzow....
overigens ga ik het spel zometeen maar eens ff hale bij de lokale gamesboer, dit is gewoon meesterlijke game, vooral die gameplay
Kun je nou ook je eigen graffiti spuiten, ik bedoel je eigen paints, en niet van die voorgezette shit ofzow....
overigens ga ik het spel zometeen maar eens ff hale bij de lokale gamesboer, dit is gewoon meesterlijke game, vooral die gameplay
Mooi spel, alleen de Camera is echt heel slecht !!! bij het rijden kan je de bocht niet eens echt goed inschatten of er wat aankomt.
Net als bij het poppetje zelf, als je wil draaien of een huis uitkomt ga je omhoogne omlaag.
Met auto`s kan je niet fatsoenlijk een beetje goeie bochten maken, zoals in GTA3, VC.
Beetje raar van rockstar games om het niet gewoon zo te laten, er waren toch geen klachten over ?
Net als bij het poppetje zelf, als je wil draaien of een huis uitkomt ga je omhoogne omlaag.
Met auto`s kan je niet fatsoenlijk een beetje goeie bochten maken, zoals in GTA3, VC.
Beetje raar van rockstar games om het niet gewoon zo te laten, er waren toch geen klachten over ?
Camera is juist heerlijk.. irritante is dat hij na paar seconde muis in-activiteit weer gaat locken op die vice-city / gta3 modus

goed mijn dag is weer verpest. zag dat je minimaal n geforce 3 nodig hebt.
kuuuhuuut ik heb n 2
meer screenshots zijn idd welkom trouwens
kuuuhuuut ik heb n 2
Is dat ondersteuning of is dat aangeradenSouthern Sun schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:25:
kuuuhuuut ik heb n 2
Anders zou je gewoon op 800x600 met alles op laag kunnen spelen ofzo.. Screenshots heb ik hierboven nog gepost
hmmmm ik vind het wel een gaaf spel echt waar. Toch mis ik iets wat die andere gta spellen wel hadden (hebben meer mensen dit?) het heeft iets te maken met de sfeer en hoe leuk het is om rond te rijden en missies te doen. Ik ben het gewoon al een paar keer een beetje zat geweest om zo'n ^%@&$@ missie weer te doen. Dit had ik nooit bij alle andere GTA voorgangers
ik draai het hier prima op een gf2tiSouthern Sun schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:25:
kuuuhuuut ik heb n 2
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
http://www.pro2u.nl/pimp.00.avi <---- xvid required
Hier looptie ook bijzonder soepel.. 9800 pro - AMD 3200 - 1024x768x32 - 1Gb RAM - Viewing distance net niet maximaal
Misschien maar een tikkie hoger zetten de resolutie
Misschien maar een tikkie hoger zetten de resolutie
[ Voor 14% gewijzigd door LtMarx op 10-06-2005 14:41 ]
Verwijderd
Crossposten is niet de bedoeling
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 14:51 ]
jep dat heb ik ook, tis net een soort sneeuw zoals je wel es hebt op tv als er storing is
zal wel zo horen dan ....

Hmmm geen tech vragen hier volgens mij Kweet het wel zeker.... KZou even een apart topic openen of een bestaande opzoeken.
[ Voor 19% gewijzigd door LtMarx op 10-06-2005 14:48 ]
ja hoort zo, heb ik ookGaargod schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:42:
jep dat heb ik ook, tis net een soort sneeuw zoals je wel es hebt op tv als er storing iszal wel zo horen dan ....
wel wat slordigheids foutjes, als je nl. 1st person in de auto gaat zitten en achteruit kijkt (q+e), dan heb je ruis ook IN je auto
*knip* - Verhaal over ruis
Dit had je eigenlijk niet hier moeten plaatsen maar goed.. Ik had ook groene mist enzo toen ik mn settings op 16 bit zette.. 32bit ziet het er WEL goed uit
Dit had je eigenlijk niet hier moeten plaatsen maar goed.. Ik had ook groene mist enzo toen ik mn settings op 16 bit zette.. 32bit ziet het er WEL goed uit
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 14:51 ]
Verwijderd
heb een probleem..
bij de eerste missie van OG Lock moet je naar beach party gaan..
als ik daar ben en met dat wijf praat gebeurt er niks (zelfs niet na 10 keer op Y of 10 keer op N te hebben gedrukt)..
iemand oplossing ??
bij de eerste missie van OG Lock moet je naar beach party gaan..
als ik daar ben en met dat wijf praat gebeurt er niks (zelfs niet na 10 keer op Y of 10 keer op N te hebben gedrukt)..
iemand oplossing ??
hopelijk word ik hier niet voor geblamed nigga's, maar hoe komt het dat als ik met fraps filmpjes ga op nemen ik een fps van 12 heb? (met fraps, half-size (640x512) en 25 fps? )
in game haal ik gewoon 50 fps...
Ik kan met geen mogelijkheid een auto in de tuning garage krijgen? Als ik een auto in de garage van die kennis wil rijden, dan gaat de garage helemaal niet open, terwijl er in de map wel een
-icoon bijstaat?
is dat niet alleen mogelijk met een low-rider model? (of vergis ik me...)Robin Vreuls schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:50:
Ik kan met geen mogelijkheid een auto in de tuning garage krijgen? Als ik een auto in de garage van die kennis wil rijden, dan gaat de garage helemaal niet open, terwijl er in de map wel een [afbeelding]-icoon bijstaat?
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 10-06-2005 14:54 ]
Volgens mij lukt dit alleen met een low-riderRobin Vreuls schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:50:
Ik kan met geen mogelijkheid een auto in de tuning garage krijgen? Als ik een auto in de garage van die kennis wil rijden, dan gaat de garage helemaal niet open, terwijl er in de map wel een [afbeelding]-icoon bijstaat?
Edit: Zozo, een halve dag niet in deze thread gekeken, en nu al 20 paginas verder....
[ Voor 10% gewijzigd door MarkieNL op 10-06-2005 14:58 ]
Der liggen er aardig wat meer. Bij het station ergens, in het politiekantoor, bij een trailerparkje op het platteland, ...Silent Thunder schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:59:
Wel leuk om te weten dat er in het havengebied (helemaal in het zuiden van de stad waar je start) een bodyarmor ligt.
De rails ff volgen tot 'ie dood loopt in die haven-regio; dan kom je bij een loods, en in 1 van de wagons ligt het armor. Zullen vast wel meer liggen; maar deze kwam ik toevallig tegen.
Ik heb hem ook \o/. (legaal) Hijs is cool, en zeker ook het hoesje... ik heb alleen 1 probleem; als ik naar een menu gaan (saven, escape) dan heb ik daarna last van een enorm irritant gebrom dat van de fietsjes komt. Ik daar al iets over bekend? na een tijdje is het weer weg, dus heel erg is het niet. (SB audigy 2 < dan roep je het wel over jezelf af
)
edit:
doet het nu met nieuwe drivers \o/
doet het nu met nieuwe drivers \o/
[ Voor 8% gewijzigd door Technicality op 10-06-2005 16:12 ]
Een fiks aantal pagina's geleden werd er een quote van een forum met een fix gegeven voor SB Audigy 2 kaarten. Was geloof ik de hardware versnelling in DxDiag.exe aanpassen.headhunternl schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:59:
Ik heb hem ook \o/. (legaal) Hijs is cool, en zeker ook het hoesje... ik heb alleen 1 probleem; als ik naar een menu gaan (saven, escape) dan heb ik daarna last van een enorm irritant gebrom dat van de fietsjes komt. Ik daar al iets over bekend? na een tijdje is het weer weg, dus heel erg is het niet. (SB audigy 2 < dan roep je het wel over jezelf af)
Hier kon uw advertentie staan
mmm kun je later ook nog bij andere garage's wel andere auto's naar binnen rijden ?? ik heb het niet zo op low riders ik wil een vette sportbak customizenMarkieNL schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:55:
[...]
Volgens mij lukt dit alleen met een low-rider
dit is geen nfs:uPellaagarion schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:09:
[...]
mmm kun je later ook nog bij andere garage's wel andere auto's naar binnen rijden ?? ik heb het niet zo op low riders ik wil een vette sportbak customizen
< dit stukje webruimte is te huur >
Woei, technically speaking is het niet cheaten 

Valt je ook iets op aan die schaduw?

Toch een vette carbon demper

Werdt van m'n motortje gereden, landde op dak van politieauto, en die reed me toen de stad rond

Valt je ook iets op aan die schaduw?

Toch een vette carbon demper

Werdt van m'n motortje gereden, landde op dak van politieauto, en die reed me toen de stad rond

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Haha, dat is grappig. Je moet op zo'n pickup of auto gaan staan en wel bukken want anders val je eraf,
dan ga je de hele stad rustig door. Af en toe wat rivalen pwnen..
dan ga je de hele stad rustig door. Af en toe wat rivalen pwnen..
Verwijderd
het is wel leuk dat SA maar ik vind GTA3 toch nog steeds het beste en lekkerste spelen, ook goeie verhaallijn enzo, en leukere auto's
dit is allemaal zo ouderwets enzo.....
good ol' times..Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:19:
het is wel leuk dat SA maar ik vind GTA3 toch nog steeds het beste en lekkerste spelen, ook goeie verhaallijn enzo, en leukere auto's

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Ouderwets? onder welke steen heb jij geleefd?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:19:
Volgens mij waren GTA 3 en GT3:VC uit begin jaren 80 kwa stijl, dit is meer hedendaags, afaik...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
I'm from the oldskool..Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:19:
Wat me wel opvalt is dat er heeeeel veel mensen zijn met heel veel verschillende probleempjes.. (of is dat bij elk spel zo?)
meh.
Verwijderd
je hebt in de eerste stad al 2 mogelijkheden.Pellaagarion schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:09:
[...]
mmm kun je later ook nog bij andere garage's wel andere auto's naar binnen rijden ?? ik heb het niet zo op low riders ik wil een vette sportbak customizen
rechtsonder kun je je lowriders customizen, en links boven ergens de sport en burger bakken.
Er zijn HEEL VEEL mensen die het spel nu spelen en de komende dagen gaan kopen, maar je zult waarschijnlijk vooral de probleemgevallen horen.. Je hoort meestal de negatieve geluiden meer dan de positievenAffie schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:24:
[...]
I'm from the oldskool..
Wat me wel opvalt is dat er heeeeel veel mensen zijn met heel veel verschillende probleempjes.. (of is dat bij elk spel zo?)
Ik heb nu op mijn pc'tje en op m'n laptopje SA draaien, en dat loopt uitstekend, ben nog geen problemen tegen gekomen..
Ik heb verder ook geen problemen enzow, alleen toen ik wat trainers ging uitproberen klapte het spel er een paar keer uit, dus dan maar geen trainertjes..axis schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:26:
[...]
Er zijn HEEL VEEL mensen die het spel nu spelen en de komende dagen gaan kopen, maar je zult waarschijnlijk vooral de probleemgevallen horen.. Je hoort meestal de negatieve geluiden meer dan de positieve
Ik heb nu op mijn pc'tje en op m'n laptopje SA draaien, en dat loopt uitstekend, ben nog geen problemen tegen gekomen..
Misschien leuk om een kanaaltje op te zetten op:
irc://irc.tweakers.net
#GroveStreet4Life
meh.
Verwijderd
ik heb een probleem dat de camera altijd naar het hoofd van CJ gaat en hij loopt dus niet echt goed en dit is irritant spelen !
Hmmmmm even een opsomming wat er nu allemaal nieuw/beter/anders is sinds Vice City:
-Groter gebied
-Het aanvallen en verdedigen van je grondgebied (=vet)
-Veel meer minigames, dansen, bouncen etc...
-meer auto's/boten/vlietuigen
-hele andere setting (Nigga style)
-......????
Dingen die tegenvallen:
-Graphics
-Radiozenders
-GTA gevoel
-Creative HD geluid (waar is dat dan, kmerk er geen reet van en kheb toch een audigy II)
Al met al een beetje meer een soort oversized datadisc dan dat het echt zwaar vernieuwend is. Het belangrijkste voor mij is dat ik niet nieuwsgierig ben naar het verhaal. Dat zorgt ervoor dat ik missies vaak (zeker de moeilijke) maar niet alle missies, meer als obstakels beschouw om alles gezien te hebben in het spel.
-Groter gebied
-Het aanvallen en verdedigen van je grondgebied (=vet)
-Veel meer minigames, dansen, bouncen etc...
-meer auto's/boten/vlietuigen
-hele andere setting (Nigga style)
-......????
Dingen die tegenvallen:
-Graphics
-Radiozenders
-GTA gevoel
-Creative HD geluid (waar is dat dan, kmerk er geen reet van en kheb toch een audigy II)
Al met al een beetje meer een soort oversized datadisc dan dat het echt zwaar vernieuwend is. Het belangrijkste voor mij is dat ik niet nieuwsgierig ben naar het verhaal. Dat zorgt ervoor dat ik missies vaak (zeker de moeilijke) maar niet alle missies, meer als obstakels beschouw om alles gezien te hebben in het spel.
Je hebt hier een topic over geopend zie ik
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 15:52 ]
Die modelvliegtuig missie is de lastigste tot nu toe
. Ik moest hem 3x proberen voordat ik hem haalde
. Ik had nog 1 streepje fuel over
(phew!).
Zometeen maar even een vliegtuig kapen. Ik heb zin om meer te vliegen
.

Zometeen maar even een vliegtuig kapen. Ik heb zin om meer te vliegen
Verwijderd
bij toeval alle opties al bekeken?PcManiaxx schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:35:
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik haal gvd gemiddeld 25 fps. NIet echt normaal voor mijn systeem (zie sig).
Laatste drivers geinstalleerd voor geluidskaart en videokaart (Catalyst 5.6).
Ik begin dit een beetje beu te worden, heb ik eindelijk SA aangeschaft, draait het als dikke koeiestront.
Verwijderd
echt niet, GTAVC was jaren 80 ja, maar GTA3 was gewoon hedendaags...jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:23:
[...]
Ouderwets? onder welke steen heb jij geleefd?
Volgens mij waren GTA 3 en GT3:VC uit begin jaren 80 kwa stijl, dit is meer hedendaags, afaik...
Kom net van de FRS wat een vet doosje zeg gewoon een boek met harde kaft en als extra een DVD met het spel erop
komt die PU VIG kaart toch nog es van pas
Graphics vind ik nogsteeds heel goed, zoniet beter dan in VC.Lt. Marx schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:34:
Dingen die tegenvallen:
-Graphics
-Radiozenders
-GTA gevoel
Al met al een beetje meer een soort oversized datadisc dan dat het echt zwaar vernieuwend is.
Radio; is even wennen maar het past gewoon preciés in de sfeer van het spel
GTA gevoel.. mwa.. iets minder (rpg-style), maar niet extreem weinig hoor
Het is gewoon een kwestie van spelen en je merkt de kleine schoonheidsfoutjes nieteens meer op
Ik ben nu bezig mte dat nichtje.. maar racen met die truck valt nog niet mee

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Framelimiter eens op off zetten ?
Ik draai nu met geluidskaart op 1 streepje hardware versnelling, en het geluid is zo toppie
Nu werkt alles naar behoren, behalve het gekloot met die camera
Ik draai nu met geluidskaart op 1 streepje hardware versnelling, en het geluid is zo toppie
Nu werkt alles naar behoren, behalve het gekloot met die camera
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Mja, je moet in de bochten gewoon met Q en E spelen! Dit is al met elke GTA geweest, je kunt me niet wijsmaken dat je in GTA3 en Vice City deze knopjes nooit gebruikt hebt!
Martinique schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:47:
wat zijn de game specs?
is "Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!" niet duidelijk genoeg jongens?
Ik weet dat zoiets eigenlijk via een TR moet.. maar ongeveer de helft van alle vragen in het topic is al 4x gevraagd, of bestaat uit "het werkt hier wel goed, <specs>"
Zoiets is niet interessant voor de meesten, en vaak gewoonweg irritant. Dit is "Spielerij, games & discussies", dus het zou leuk zijn als we erover kunnen discussieren. Een enkele regel is niet erg, maar hou het een beetje interessant en zoek even, met de mooie search die "we" hier hebben.. die is er niet voor niets
[ Voor 4% gewijzigd door krvabo op 10-06-2005 15:53 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Mss een domme vraag, maar kan je ook op een andere manier gasten doodschieten zonder manual aim ?
Verwijderd
Wow het eerste spel dat ik via de legale weg verkregen heb (jaja ik verbeter mijn leven
), en zelfs al het hoesje/boekje maakt die 50 euro kosten bijna helemaal goed, ik ga maar eens snel spelen 
offtopic:
ff afwachten wat het doet met mijn GF MX440
ff afwachten wat het doet met mijn GF MX440
Onder de mulholland intersection, waar mijn muis hier staat.. een blauwe 'winkel'

Ik snap wel dat sommige mensen zich storen aan de camera, net even gespeeld en wanneer je bochten neemt is het idd niet fijn dat die zo langzaam volgt voor het overzicht, constant bijsturen met de camera is niet echt een optie aangezien dat je rijstijl nogal zou verslechteren.
Net dus even voor het eerst gespeeld, loopt niet echt zo lekker op mijn gf4mx en amd 1800+ op 1100mhz. Maar gelukkig neemt broeders vanavond een radeon 9800 voor me mee, en format ik mn pc en zet mn amd terug op 1500mhz, dus dat moet goedkomen. Zie meteen al dat ik weer heel veel plezier aan dit spel ga beleven!
Net dus even voor het eerst gespeeld, loopt niet echt zo lekker op mijn gf4mx en amd 1800+ op 1100mhz. Maar gelukkig neemt broeders vanavond een radeon 9800 voor me mee, en format ik mn pc en zet mn amd terug op 1500mhz, dus dat moet goedkomen. Zie meteen al dat ik weer heel veel plezier aan dit spel ga beleven!
dan heb jij net mijn dag weer goed gemaakt
zometeen eerst fitnessen en dan installeren
Verwijderd
Hum je kan ook eerst installeren en dan fitnissen in gta:sa kost wat minder moeiteSouthern Sun schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:09:
[...]
dan heb jij net mijn dag weer goed gemaakt![]()
zometeen eerst fitnessen en dan installeren
lolVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:13:
[...]
Hum je kan ook eerst installeren en dan fitnissen in gta:sa kost wat minder moeite
[/offtopic]
kben echt s benieuwd naar het nieuwe besturingssysteem van de voertuigen. wordt wel ff wennen denk k
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met een hoertje oppikken 
Ik krijg ze wel zo ver dat ze instappen, maar dan... Niks? Zodra ik stilsta stappen ze meteen weer uit...
Ik krijg ze wel zo ver dat ze instappen, maar dan... Niks? Zodra ik stilsta stappen ze meteen weer uit...
nee maar in GTASA krijg je ook nog eens respect en sex apeal erbij. En of dat met jouw uurtje fitnessen ook het geval is?
damn het is wel enorm vermoeiend om steeds een fock eind te moeten rijden als je missie net op het allerlaatst vernaaid word door bijv. een brandweerauto die over jou passagier heen rijdt oid... heb tot nu toe meer frustrerende momenten gehad door de domme AI dan in VC
zo, even een rondje gereden. Wat kan ik zeggen:
- graphics, zijn OK, maar het doet allemaal wat sterieler aan de VC, wat grauwer
- NPC's zijn wel toffer, een botsing met je auto? Reken maar dat ze achter je aan komen! één gang member wacken? Hele gang achter je aan!
- performance is goed, draait hier soepel op 1280*1024 zonder AA. Als maandag mijn 6800 ultra aankomt maar eens op 1600*1200, High en Full AA zetten
- graphics, zijn OK, maar het doet allemaal wat sterieler aan de VC, wat grauwer
- NPC's zijn wel toffer, een botsing met je auto? Reken maar dat ze achter je aan komen! één gang member wacken? Hele gang achter je aan!
- performance is goed, draait hier soepel op 1280*1024 zonder AA. Als maandag mijn 6800 ultra aankomt maar eens op 1600*1200, High en Full AA zetten
pfff die missie met de heftruck is ''moeilijk'' (nog enige tips?)
meestal als ik rond de 5e of 6e doos aankom om in te laden, dan legt Ryder het loodje...
mja, die heftruck is ook kut om te besturen; als de cameraview zich normaal gedroeg kon ik het vast sneller...
meestal als ik rond de 5e of 6e doos aankom om in te laden, dan legt Ryder het loodje...
mja, die heftruck is ook kut om te besturen; als de cameraview zich normaal gedroeg kon ik het vast sneller...
[ Voor 50% gewijzigd door Silent Thunder op 10-06-2005 16:29 ]
Gewoon halverwege even uitstappen en snel wat van die soldaten afschieten, dat wil helpen;)Silent Thunder schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:28:
pfff die missie met de heftruck is ''moeilijk''
klopt dat heb ik ook gedaan, gewoon al die ventjes zelf slopen, is nog goed voor je weapon skillz ook
Maar die blijven toch maar komen? (unlimited...)Lt. Marx schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:48:
klopt dat heb ik ook gedaan, gewoon al die ventjes zelf slopen, is nog goed voor je weapon skillz ook
Nou jah, ik ga het nog maar eens proberen...
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 10-06-2005 16:50 ]
hmmm bij mij niet. Ik heb er misschien in die hele missie tien gesloopt maar toen was het blik met weekend soldiers toch echt op
je hoeft ook niet op de manier van 'in het echt' voor die dingen te staan heBoB_HenK schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:29:
[...]
Gewoon halverwege even uitstappen en snel wat van die soldaten afschieten, dat wil helpen;)
ik reed zo dat ik echt goed tegen over de pallets stond, maar dat hoeft dus niet
verder lukte het mij om 2 tergelijk te pakken, dat scheelt weer stukje rijden..
Ik vind het irritant bij rijden dat die camera zo friggin laag hangt. Daarom stuur ik de hele tijd toch maar bij met de muis.
Hier dan de specs:
Minimum systeemeisen:
- 1 Ghz Intel Pentium III of AMD Athlon processor
- 256 MB geheugen
- 8x speed DVD-Rom drive
- 3,6 GB vrije hardeschijf ruimte voor minimale installatie
- 64 MB videokaart met DirectX 9 compatible drivers
- DirectX 9 compatible stereo geluidskaart
Aanbevolen systeemeisen:
- Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)
- 384 MB geheugen
- 16x speed DVD-Rom drive
- 4,7 GB vrije hardeschijf ruimte voor volledige installatie
- 128 MB videokaart met DirectX 9 compatible drivers
- DirectX 9 compatible surround geluidskaart
Alleen Windows 2000 Professional (Workstation + DirectX 9) en Windows XP (Home en Prof + DirectX 9) ondersteund voor GTA: San Andreas
Minimum systeemeisen:
- 1 Ghz Intel Pentium III of AMD Athlon processor
- 256 MB geheugen
- 8x speed DVD-Rom drive
- 3,6 GB vrije hardeschijf ruimte voor minimale installatie
- 64 MB videokaart met DirectX 9 compatible drivers
- DirectX 9 compatible stereo geluidskaart
Aanbevolen systeemeisen:
- Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)
- 384 MB geheugen
- 16x speed DVD-Rom drive
- 4,7 GB vrije hardeschijf ruimte voor volledige installatie
- 128 MB videokaart met DirectX 9 compatible drivers
- DirectX 9 compatible surround geluidskaart
Alleen Windows 2000 Professional (Workstation + DirectX 9) en Windows XP (Home en Prof + DirectX 9) ondersteund voor GTA: San Andreas
Heb hem nu binnen, gewoon gewacht tot hij uit was en vandaag "poef" op de mat zo gezegt. Ziet er zeer goed uit, de textures en kleuren zien er veel echter uit dan op de PS2. Mijn PC draait het spel met gemak, 1280x960x32bits ... geen anti aliasing.
Moet nog wel wennen aan de controls enzovoort maar... op zich werkt het allemaal aardig. Alleen zijn de knoppen aardig verspreid!
De auto's voelen ook ... beter aan... zelf met een auto skill van 0 kun je al aardig rijden, in de PS2 ging je van "wobbly wobbly wobbly wobbly". Begin missies zijn gedaan ... start lekker op! En spaans talige Cypres Hill op mijn eigen radiozender ;-)
En ja, had geluids problemen..raar geval inderdaad, zodra je een audigy hebt is het geluid problematisch maar het slidertje bij Dxdiag verzetten deed wonderen.
Al met al ben ik tevreden over het spel, het maakt goed gebruik van de mogelijkheden van de PC en voegt echt toe aan de "experience" of GTA! Ik ben een tevreden mensch!
Moet nog wel wennen aan de controls enzovoort maar... op zich werkt het allemaal aardig. Alleen zijn de knoppen aardig verspreid!
De auto's voelen ook ... beter aan... zelf met een auto skill van 0 kun je al aardig rijden, in de PS2 ging je van "wobbly wobbly wobbly wobbly". Begin missies zijn gedaan ... start lekker op! En spaans talige Cypres Hill op mijn eigen radiozender ;-)
En ja, had geluids problemen..raar geval inderdaad, zodra je een audigy hebt is het geluid problematisch maar het slidertje bij Dxdiag verzetten deed wonderen.
Al met al ben ik tevreden over het spel, het maakt goed gebruik van de mogelijkheden van de PC en voegt echt toe aan de "experience" of GTA! Ik ben een tevreden mensch!
There is no place like ::1
Ryder schiet voor geen meter, dus JIJ moet voor hem schieten ;-) Dus je hebt twee taken.Silent Thunder schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:49:
[...]
Maar die blijven toch maar komen? (unlimited...)
Nou jah, ik ga het nog maar eens proberen...
1. Wagen beladen
2. Soldaten Afschieten
Gelukkig zjin de soldaten verre van goed getraint en leg je ze redelijk snel om!
There is no place like ::1
ik heb em al gehaald nu
soldaten zijn idd gemakkelijk om te leggen
soldaten zijn idd gemakkelijk om te leggen
[ Voor 50% gewijzigd door Silent Thunder op 10-06-2005 17:00 ]
Jezus man, waar je ook kijkt, er is in SA bijna meer blauw op straat dan burgers.. en dat dan als nog niet eens sterren heb
Damn wat is die vriendin van je een zeur zeg 
Echt om de 5 minuten (5 uur in dat spel dus) belt ze weer of je wéér wat wilt gaan eten.... zoek ik een leuke tent naast het strand op, wordt er dikke rockmuziek gedraaid en wil ze me opeens niet meer...

Echt om de 5 minuten (5 uur in dat spel dus) belt ze weer of je wéér wat wilt gaan eten.... zoek ik een leuke tent naast het strand op, wordt er dikke rockmuziek gedraaid en wil ze me opeens niet meer...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
GTA 3 was hedendaags hoor speelde zich af in 2003 ofzo en Vice City speelde zich af in 1986jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:23:
[...]
Ouderwets? onder welke steen heb jij geleefd?
In VC heb ik mijn MP3 map volgepleurd met 80's hits.babba schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:02:
[...]
GTA 3 was hedendaags hoor speelde zich af in 2003 ofzo en Vice City speelde zich af in 1986
Ga hier maar wat hiphop inpleuren ofzo
Het is 17:00 .. yes ik mag naar huis om SA te spelen
[ Voor 12% gewijzigd door ScuL op 10-06-2005 17:06 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dat is pas een realistisch spel!Scorperito schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:02:
Damn wat is die vriendin van je een zeur zeg
Helemaal geen last van de camera, gewoon de muis gebruikenSilent Thunder schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:28:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Moeilijk? Dat was juist een makkelijke missie. Voordat je Ryder toelaat op de basis knal je eerst zelf alle gasten af die je ziet. Ook dus die in de hangar staan... zet vervolgens de dozen alvast bij de ingang van de hangar neer, scheelt ook weer. En dan pas laat je Ryder binnen.Silent Thunder schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:28:
Easy.
Ik ga nu maar even werken maar ik ga zeker
GTA:SA
vanaaf halen.
Ik zal me vanaaf niet vervelen
Gr Flumpy
GTA:SA
Ik zal me vanaaf niet vervelen
Gr Flumpy
Ooooh, what does this command do! ":(){ :|:& };:"
Wel kut dat als je naar het platteland gaat je meteen al je wapens weer kwijt bent....
Ik had een heel arsenaal verzameld door al die bende oorlogen...
jah was opzich ook wel een makkieWildfire schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:14:
[...]
Moeilijk? Dat was juist een makkelijke missie. Voordat je Ryder toelaat op de basis knal je eerst zelf alle gasten af die je ziet. Ook dus die in de hangar staan... zet vervolgens de dozen alvast bij de ingang van de hangar neer, scheelt ook weer. En dan pas laat je Ryder binnen.
Easy.
ik gaf ff te snel op
als het mij na 1 keer niet lukt; verlies ik me geduld al
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 10-06-2005 17:26 ]
Geen last van hier...Aurelium schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:24:
Wel kut dat als je naar het platteland gaat je meteen al je wapens weer kwijt bent....
Iemand anders wel dan?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ben net een hele vervelende bug tegengekomen.
Als je de ammunation challenge doet (dus de schietrange), heb je in het begin maar 2 challenges: SMG en Pistol. Alle andere wapens die je hebt, behalve melee (mes, zaag, etc) en je boksbeugel zijn verdwenen na die challenge! Dus je shotgun, spuitbus, molotov's, etc
Echt
Ik checkt nog even of het wel echt zo was, dus ik koop voor 600 dollar een shotgun, doe de challenge en jawel hoor: weg...
Als je de ammunation challenge doet (dus de schietrange), heb je in het begin maar 2 challenges: SMG en Pistol. Alle andere wapens die je hebt, behalve melee (mes, zaag, etc) en je boksbeugel zijn verdwenen na die challenge! Dus je shotgun, spuitbus, molotov's, etc
Echt

Ik checkt nog even of het wel echt zo was, dus ik koop voor 600 dollar een shotgun, doe de challenge en jawel hoor: weg...
@ FnF: jep, bij mij ook! alles kwijt. Klopt ook wel je wordt ook opgepakt door coppers....
[ Voor 5% gewijzigd door LtMarx op 10-06-2005 17:32 ]
Je kan het zicht op je auto best aardig verzetten zodat ie niet zo laag hangt. Je kan een andere camera stand kiezen die wat verder weg kijkt of je kan met die knoppen die je gebruikt bij het hangen op een motor gebruiken om de hoek hoger of lager te maken.Xrenity schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:53:
Ik vind het irritant bij rijden dat die camera zo friggin laag hangt. Daarom stuur ik de hele tijd toch maar bij met de muis.
wisten jullie dat je je stats ook kon laten uitprinten in een html bestandje.
MISC
Progress made 25.67%
Playing time 14:43
Days passed in game 51
Safehouse visits 38
Vehicle Resprays 14
Times visited the gym 6
MISC
Progress made 25.67%
Playing time 14:43
Days passed in game 51
Safehouse visits 38
Vehicle Resprays 14
Times visited the gym 6
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Dat kon met VC ook al gewoon hoor.
Ja maar na een paar seconde zakt de camera toch weer af.loona35 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:40:
[...]
Je kan het zicht op je auto best aardig verzetten zodat ie niet zo laag hangt. Je kan een andere camera stand kiezen die wat verder weg kijkt of je kan met die knoppen die je gebruikt bij het hangen op een motor gebruiken om de hoek hoger of lager te maken.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 17:44 ]
Gaaf spel, maar het draait niet al te best op mijn systeem (3000+, 1024MB 6600GT, A8N SLI-DEL), ik draai op de hoogste instellingen met 1024x768, frame rate limiter off want die vind ik maar irritant.
Hoe hebben jullie de eerst missie gehaald, daar kom ik al niet voorbij, die gasten schieten je geowon overhoop op je lullig fietsje, ook al versnel je door hele tijd op W te drukken.
Hoe hebben jullie de eerst missie gehaald, daar kom ik al niet voorbij, die gasten schieten je geowon overhoop op je lullig fietsje, ook al versnel je door hele tijd op W te drukken.
Gewoon bij de rest van de gang blijven, dan is het niet zo moeilijk.STIMPPYYY schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:46:
Gaaf spel, maar het draait niet al te best op mijn systeem (3000+, 1024MB 6600GT, A8N SLI-DEL), ik draai op de hoogste instellingen met 1024x768, frame rate limiter off want die vind ik maar irritant.
Gewoon als een idioot op W rammen, ik moest het ook een stuk of 3 keer doen. Maar na een tijdje gaat het wel lekker.STIMPPYYY schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:46:
Ik had net 1mil bijelkaar gegokt. Dus ik ga naar de BJ tafel. Zet 1mil in en meteen BJ! Dus nu heb ik genoeg geld voor de rest van de game
Hoe krijg ik eigenlijk een ''chick'' (
)? Ik ben gespierd heb een mooi kapsel + baard, dus met dat sex-appeal zit het wel goed, maar ze willen maar niet in mijn auto stappen

Grand Theft Auto meets Need for Speed

Grand Theft Auto meets Need for Speed
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 10-06-2005 17:55 ]
Verwijderd
Heb je het nog over het spel?Yonix schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:55:
Hoe krijg ik eigenlijk een ''chick'' ()? Ik ben gespierd heb een mooi kapsel + baard, dus met dat sex-appeal zit het wel goed, maar ze willen maar niet in mijn auto stappen
![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoelt voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoelt voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!