[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part 6)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.058 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 69841 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:59:
Weet iemand of er al skins zijn voor gta sa? (voor de auto's )
Zo ja , waar?
Als je bedoelt ingame, ja voor elke car die je kunt modden zijn er wel een paar skins die kun je op je auto gooien in de garages.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Cutthroat schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:55:
Ok ik heb een probleempje:

Mijn save games werken niet en geven aan de ze 'corrupted saves' zijn.

Zijn er meer mensen met dit probleem en heeft er iemand een oplossing? Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem niet op de standaard directory heb geinstaleerd en dat ik een 'niet zo legale versie' heb B)
Weet iemand hier iets op? De eerder geposte oplossingen voor corrupted save files werkten bij mij niet. Waar komen die savegames btw te staan mijn documenten > Gta sa user files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 09:41

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ff nog een vraagje.
Hoe lock je nou op een target? Met rechtermuis enzo lukt het niet. Dan lock je niet, dan aim je alleen manual.
En Mouse wheel up om van targets te veranderen lukt ook niet, want hij locked gewoon niet...

iemand meer last hiervan?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:46
Cutthroat schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:10:
[...]

Weet iemand hier iets op? De eerder geposte oplossingen voor corrupted save files werkten bij mij niet. Waar komen die savegames btw te staan mijn documenten > Gta sa user files?
Inderdaad in die map ja. Ik zou ze als ik jou was eens op een andere locatie op je hdd zetten en later terug. Het kan zijn dat die sectoren niet 100% goed zijn.

Op naar [multiplatform] GTA San Andreas (deel 7)! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23

Brons

Fail!

DNA_Saint schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:20:
ff nog een vraagje.
Hoe lock je nou op een target? Met rechtermuis enzo lukt het niet. Dan lock je niet, dan aim je alleen manual.
En Mouse wheel up om van targets te veranderen lukt ook niet, want hij locked gewoon niet...

iemand meer last hiervan?
Dat is volgens mij alleen voor de PS2/XBOX versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

erg gave spel niet normaal meer :p zonet de berg helemaal beklommen met een tractortje, zag ik de parachute. denk ff gelijk springen val ik gewoon recht op een grote rots iets eronder :(

hoe open je hem eigenlijk?? gewoon met action key toch (LMB) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Brons schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:25:
[...]

Dat is volgens mij alleen voor de PS2/XBOX versies.
Yup, targeting is alleen iets voor consoles ;-), dertegen is het "rpg like" systeem van schieten nog steeds wel in effect, in het begin kost het je ze 5 kogels om iemand... onbewapend en onbeschermd..om te leggen. Zelfs al richt je aardig ( een headshot is altijd dodelijk in een kogel )

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 08-06 15:46
ZO! Die Big Smoke schiet scheef in die missie waarbij je die trein moet volgen! Ik rij er de hele rit naast en die die Big Smoke schiet ze maar gewoon niet neer, zelfs niet als er eentje aan de zijkant van de trein hangt. Dan kijk ik naar links en wil ik die gast schieten, maar ik raak hem maar niet! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 19:45
hmm... tijd voor een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 21:14

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

masser120 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:44:
ZO! Die Big Smoke schiet scheef in die missie waarbij je die trein moet volgen! Ik rij er de hele rit naast en die die Big Smoke schiet ze maar gewoon niet neer, zelfs niet als er eentje aan de zijkant van de trein hangt. Dan kijk ik naar links en wil ik die gast schieten, maar ik raak hem maar niet! :?
Zoals eerder gezegt blijf zoveel mogelijk rechts van de rechtse rails anders schiet die gast alles mis.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 21:14

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Scorperito schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:02:
Damn wat is die vriendin van je een zeur zeg :X
Echt om de 5 minuten (5 uur in dat spel dus) belt ze weer of je wéér wat wilt gaan eten.... zoek ik een leuke tent naast het strand op, wordt er dikke rockmuziek gedraaid en wil ze me opeens niet meer...
Relax die 1e vriendin raak je gegarandeerd kwijt als je iets verder bent in de missies ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

SYQ schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:25:
erg gave spel niet normaal meer :p zonet de berg helemaal beklommen met een tractortje, zag ik de parachute. denk ff gelijk springen val ik gewoon recht op een grote rots iets eronder :(

hoe open je hem eigenlijk?? gewoon met action key toch (LMB) ?
Je kan hem pas openen als je meer dan een seconde ofzo valt :P
Dan krijg je een tekst te zien dat je hem mag openen :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-07 15:12
swampy schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:39:
[...]

Yup, targeting is alleen iets voor consoles ;-), dertegen is het "rpg like" systeem van schieten nog steeds wel in effect, in het begin kost het je ze 5 kogels om iemand... onbewapend en onbeschermd..om te leggen. Zelfs al richt je aardig ( een headshot is altijd dodelijk in een kogel )
Je kan nog steeds locken, dan moet je in option van mouse naar joypad switchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:17

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb vandaag de PC versie gekocht maar zit al tijden te klooien met de controls. Met name beweegt de camera niet mee als ik CJ beweeg en dat is zwaar irritant! Als ik b.v. achteruit loop blijft het beeld gewoon vooruit en rent CJ dus "naar me toe". Hoe fix ik dit... heb niet met de controls zitten klooien.

Verder... hoe lopen en rennen jullie? Middels de toetsen rond de W en S of met de pijltjestoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
1015 posts

Wie maakt de nieuwe aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51474

Barca schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:20:
Verder... hoe lopen en rennen jullie? Middels de toetsen rond de W en S of met de pijltjestoetsen?
Ik doe alles met WASD en muis. Rond die toetsen zitten ook de toetsen voor crawl of toeter etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Btw, @ topicwarning: BedoelD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik heb vandaag de PC versie gekocht maar zit al tijden te klooien met de controls. Met name beweegt de camera niet mee als ik CJ beweeg en dat is zwaar irritant! Als ik b.v. achteruit loop blijft het beeld gewoon vooruit en rent CJ dus "naar me toe". Hoe fix ik dit... heb niet met de controls zitten klooien.

Tja, even wennen. Ik moet zeggen dat ik er vrij snel aan gewend was. In de auto kun je de camera bijsturen met de muis trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Probeer eens je muis te bewegen ;).

Pff, ik zit in Las Venturas, en moet 4 politiemotoren jatten en op een rijdende vrachtwagen zetten. Alleen aangezien die eikels in San Andreas nogal veel ongelukken maken krijg ik die motoren er niet op. Als ik de 'ramp' raak komt er een of andere idioot met 300km/u ofzo tegen me aan. Ik kan er niks aan doen. Beetje jammer. Nog maar een paar pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Grr ik kom (best nog wel in het begin) niet voorbij die wedstrijd dat je met je auto moet bounchen Die pijltjes scrollen door het rondje maar of ik nou spring op het moment dat die pijl in het rondje is, of er vlak voor of na, het maakt geen bal uit ik blijf "too late" krijgen. En wat betekenen die pijltjes eigenlijk, bij het dansen in de discoclub gaven die de bewegingen aan, maar die auto kan toch niet opzij springen ofzo? Dat is mij in ieder geval nog niet gelukt. HELP!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

ppaddo schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:50:
Grr ik kom (best nog wel in het begin) niet voorbij die wedstrijd dat je met je auto moet bounchen Die pijltjes scrollen door het rondje maar of ik nou spring op het moment dat die pijl in het rondje is, of er vlak voor of na, het maakt geen bal uit ik blijf "too late" krijgen. En wat betekenen die pijltjes eigenlijk, bij het dansen in de discoclub gaven die de bewegingen aan, maar die auto kan toch niet opzij springen ofzo? Dat is mij in ieder geval nog niet gelukt. HELP!
De auto kan wel opzij springen, door bv alleen de rechter 'spring dingen' aan te zetten. Oplossing is al minstens 10 keer in 't topic voorbij gekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Brons op 10-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Brons schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:55:
[...]

De auto kan wel opzij springen, door bv alleen de rechter 'spring dingen' aan te zetten. Oplossing is al minstens 10 keer in 't topic voorbij gekomen.
Het zal best dat het tien keer in het topic voorbij is gekomen, maar als ik zoek op termen als "spring", "Bounch", "wedstrijd" of weet ik niet wat, dan krijg ik dus niet het gewenste resultaat, anders had ik die post niet gedaan. Hoe regel je de verschillende veren?

Daarnaast begint het topic een beetje te lijvig te worden om alles te lezen :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
ppaddo schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:02:
Daarnaast begint het topic een beetje te lijvig te worden om alles te lezen :P
Daarom is er nu een volgend dee; 8)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27389

Anoniem: 37526 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:18:
[...]

Dan is het alsnog van PLOP PLOP

[...]

Ryder = Mc Eiht

Vraagje: Hoe kun je iemand stealth killen? Dus met een mes vanachter? Als ik hem gewoon steek, draait hij zich om en pompt hij me vol met lood :) (de 2e missie van OG Loc)
Ryder is idd gebasseerd op Eric "Eazy E" Wright, oprichter van Ruthless Records en "Tha Godfather of Gangsta Rap".
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoelt voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!