The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Over de muziek: ik ben helemaal geen fan van rap, maar het geeft wel sfeer..
Weet iemand wanneer je die autodealer linkstegenover je garage mag kopen? Er staat wel zo'n koop icoon, maar ik kan er nog niks mee.
Verder ook wel leuk, is was lekker aan het rondfietsen komt er opeens met een noodgang een auto langs, gevolgd door de politie in vol ornaat met sirenes...
Best wel lollig.
idd erg tricky maar het contenu rechtsnaast-vooraan de trein rijden helpt. Ook goed aan de zeikant blijven anders schiet die fat-guy alleen maar op de trein of mis. Erg slecht gemaakt die missie.Tux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:31:
[...]
Dat doe ik, maar meestal is er nog eentje in leven als ik bij de brug aankom
Asus Zenbook i7 256gb
Je houdt het alleen niet heel erg lang vol
Ben nu bij die missie dat je zo'n vent op een motor achterna moet zitten. Nog knap lastig
Ik had op de playstation ook heel erg veel problemen met deze missie, en heb er echt heeeel lang over gedaan voordat ik verder kwam, zelfs een paar weken het spel links laten liggen vanwege die missie..GreenFury schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:40:
[...]
idd erg tricky maar het contenu rechtsnaast-vooraan de trein rijden helpt. Ook goed aan de zeikant blijven anders schiet die fat-guy alleen maar op de trein of mis. Erg slecht gemaakt die missie.
Dus vanmiddag dacht ik, oh jee, hier gaan we weer, maar tot mijn verbazing haalde ik het in 1 keer...
Had zelfs iedereen al dood net na de tunnel, nog voordat je die verhoging opmoet..
meh.
Heb toch wel een aardige pc staan (AMD 64 3000+, 1 gig ram, ATI 9800Pro) maar ik moet wel AA uitzetten en de draw distance niet full om het goed te laten draaien op 1280x1024.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd

Ik kan er namelijk geen controls voor vinden, ook niet bij de opties. En puur navigeren via de HUD vind ik nog wat lastig aangezien ik de helft nog niet (her)ken.
Tsja doordat soort missies vind ik het spel soms wat minder leuk, gelukkig kan je dat soort missies even laten wachten door een andere missie tegaan doen. maar dat houd ook snel opnAffie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:43:
[...]
Ik had op de playstation ook heel erg veel problemen met deze missie, en heb er echt heeeel lang over gedaan voordat ik verder kwam, zelfs een paar weken het spel links laten liggen vanwege die missie..
Dus vanmiddag dacht ik, oh jee, hier gaan we weer, maar tot mijn verbazing haalde ik het in 1 keer...
Had zelfs iedereen al dood net na de tunnel, nog voordat je die verhoging opmoet..

Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
escape en dan MAP...Zoefff schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:47:
Kan ik tijdens het spelen ook een kaart bekijken zoals in GTA 3 en VC?
Ik kan er namelijk geen controls voor vinden, ook niet bij de opties. En puur navigeren via de HUD vind ik nog wat lastig aangezien ik de helft nog niet (her)ken.
meh.
Esc en dan klikken op map? Vervolgens kun je weer resume doenZoefff schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:47:
Kan ik tijdens het spelen ook een kaart bekijken zoals in GTA 3 en VC?
nah jah, tis wel omslachtig
Veel meer verkeer, Ik vind het verkeer niet meer zo aanvoelen als in vice dat het in vlagen op kwam doemen zegmaar. Het schijnt dat je ook ergens in kan stellen dat je meer dan 18auto's tegelijk in beeld kan krijgen. BTW bij SA kan je wel goed je frame limiter uitzetten zonder dat textures telaat geladen wordenVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:52:
Hoe zit het met het verkeer op de wegen? krijg je er een echt stad gevoel van? Bij vice-city vond ik het namelijk wel erg rustig voor een grote stad. Verder kijk ik wel naar deze game uit. Leuk voor na de tentamens, net als Bf2 trouwens
Asus Zenbook i7 256gb
Ja er zijn iets van 6 soorten winkels, maar die moet je 'unlocken' denk ik. Je kan dan ook gouden horloges en kettingen kopen, etc.sjakietrekhakie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:15:
Kan je later ook nog echte pimp kleding kopen en gouden kettingen? Nu kan ik alleen dogtags en een paar truien kopen...
You go swim with the fishes

Kan dat ermee te maken hebben dat ik een te laag ''fat''-gehalte heb? Ik heb daarna een paar flinke burgers naar binnen gewerkt in de local McDrek; en toen was het beeld weer normaal
Of heeft dat daar niks mee te maken...
hier word het beeld soms ook wat wazig, net alsof het heel heet is ofzo..Silent Thunder schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:58:
Ik had net ff dat mijn beeld helemaal ging blurren\wazig werd.
Kan dat ermee te maken hebben dat ik een te laag ''fat''-gehalte heb? Ik heb daarna een paar flinke burgers naar binnen gewerkt in de local McDrek; en toen was het beeld weer normaal
trouwens, hoe overal je mensen gewoon op straat?
[ Voor 8% gewijzigd door SteAlthmAn op 09-06-2005 22:00 ]
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Mijn vet % is 0 en ik merk niks. Was je energie niet op?Silent Thunder schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:58:
Ik had net ff dat mijn beeld helemaal ging blurren\wazig werd.
Nee, want ik was niks ''zwaars'' aan het doen; gewoon een beetje aan het chillen in de wijk.Vos schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:59:
[...]
Mijn vet % is 0 en ik merk niks. Was je energie niet op?
Heb zo'n vermoeden alsof het iets met mijn gemoedstoestand te maken heeft...
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 09-06-2005 22:01 ]
Ze doen enkel hun handjes omhoog als ik op ze richt ...
Wat 'n rot missie is OG Loc
Was ik eindelijk aan het eind, werd ik neergeschoten omdat me gun leeg was
Ik knal geloof ik tegen elke auto aan die ik tegenkom. Van mij mag er wel wat minder verkeer af en toe. En ze presteren het om je echt elke keer aan te raken in de bochtVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:52:
Hoe zit het met het verkeer op de wegen? krijg je er een echt stad gevoel van? Bij vice-city vond ik het namelijk wel erg rustig voor een grote stad. Verder kijk ik wel naar deze game uit. Leuk voor na de tentamens, net als Bf2 trouwens
En OG Loc is echt een kut missie. Ik lazer elke keer van die motor af
Nou ja, in ieder geval een leuk spel waar je (in mijn geval) wel even zoet mee ben
Ga weer verder met oefenen

Maar ik snap niet hoe je het goede patroon moet maken.
En met dansen.
kan iemand hier mij mee helpen?
Dat zoiets in een spel zit

[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 09-06-2005 22:10 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Die vent bij de poort lult over een flightschool. Dat willen we natuurlijk niet.
De gate is niet te rammen met je auto, maar verder kan ik geen andere ingangen vinden.
Of moet je daarvoor wat meer dan de eerste 3 missies gedaan hebben?
de pijltjes gaan van rechts naar links onderin je beeld...als het pijltje in de cirkel is druk je op die desbetreffemde toets...dus als pijl naar links in de cirkel komt druk je op pijl naar links...staat vlgs mij ook al zat vaak in dit topic?spyros schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:10:
Ik ben op het punt aangekomen dat je met je auto moet bouncen![]()
Maar ik snap niet hoe je het goede patroon moet maken.
En met dansen.
kan iemand hier mij mee helpen?
Dat zoiets in een spel zit![]()
auto tegen de muur zetten (naast die gate)Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:14:
Hoe kun je op de luchthaven terecht komen en een kist jatten?
Die vent bij de poort lult over een flightschool. Dat willen we natuurlijk niet.
De gate is niet te rammen met je auto, maar verder kan ik geen andere ingangen vinden.
op het dak van de auto klimmen (l-shift)
vervolgens over de muur klimmen (weer l-shift)
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 09-06-2005 22:18 ]
met bouncen gaat dat neit goed hoor...Vos schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:14:
[...]
de pijltjes gaan van rechts naar links onderin je beeld...als het pijltje in de cirkel is druk je op die desbetreffemde toets...dus als pijl naar links in de cirkel komt druk je op pijl naar links...staat vlgs mij ook al zat vaak in dit topic?
Eerst druk je caps lock en gaat je ride omhoog.
Dan kun je met num2,4,6,8 de moves maken die onderin je beeld komen.
Its that simple
Ik kwam over het hek door er een vrachtwagen tegenaan te zetten, en voor die vrachtwagen een auto te zetten. Toen kon ik er vrij eenvoudig overheen springen.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:14:
Hoe kun je op de luchthaven terecht komen en een kist jatten?
Pas wel op met het vliegtuig, want zodra je iets raakt op de grond gaat hij kapot
Die missie met die trein is inmiddels gelukt \o/
Nu ben ik bij die missie dat je achterop die motor zit en dat je al die gasten af moet knallen. Maar dat wil ook niet echt lukken

[ Voor 13% gewijzigd door Tux op 09-06-2005 22:25 ]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Ik vind het leuker om een beetje rond te toeren, voor die missies heb ik veels te weinig geduld
Ik kom maar tot 6 kratten van de 10.
Ook vind ik het gewoon minder leuk
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
Hoe ?Tux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:24:
[...]
Die missie met die trein is inmiddels gelukt \o/
Spel draait bij mij prima.. Athlon64 3200+, 512MB RAM, GF6800LE, XPMCE.. 1024x768x32, verder alles default..
En qua graphics.. snap niet zo wat iedereen zeurt.. sommige dingen hadden wel mooier gemogen, maar na een half uurtje spelen viel het me al niet meer op. Weer een toppertje van Rockstar!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Gewoon geluk hebben. Ik heb het 20x geprobeerd ofzo
Die missie dat je achterop die motor zit is echt
Zo snel mogelijk gooien
Je moest er 10 raken, ik heb er mss wel 50 gegooid
die motor missies zijn niet moeilijk: gewoon hele tijd crossen .. dan komtie bij z'n 'homies', die knal je allemaal af en missie complete
bij die trein missie.. moet je der gewoon naast rije
bij die bounce missie.. is al uitgelegd.. gewoon à la leisure suit larry style
ik ben nu bij die missie waar je 'hood' aangevalle word.. is knap lastig
hier ff hoe ik deruit zie:

is misschien beetje donker.. dus hier nog eentje overdag

waarom werken mijn image tags niet ?!
en ps. die missie dat je achterop die motor zit is juist vet
[ Voor 16% gewijzigd door warchaser op 09-06-2005 22:39 ]
Ik heb nu 3 boten gevonden, en bij de 3x kon ik erin springen. Ik weet dus nog steeds niet hoe ik via het water in de boten kan klimmen.aex351 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:29:
Ik heb ondertussen 2 boten gevonden in het water, maar het lukt me maar niet om erin te klimmen, iemand een idee hoe?
Een ander punt die ik heb gevonden is, dat als je in de boot je radio wil veranderen doet ie alsof ie zit in een auto.
dan heb ik niet opgeletSH4D3H schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:36:
[...]
Zo snel mogelijk gooien
Je moest er 10 raken, ik heb er mss wel 50 gegooid
Buff Daddy..warchaser schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:36:
hier ff hoe ik deruit zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
meh.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Ow ik zie het al met E & Q dus

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 22:46 ]
op de auto die met je meerijdt misschien!?spyros schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:40:
[...]
dan heb ik niet opgeletwaar moet je op gooien dan?

print screen ? en dan plakken in paint.. of download ffaxis schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:41:
is waarschijnlijk al een aantal keer gevraagd, maar ik ga het toch vragen (en zit niet achter mijn thuis-pc): hoe maken jullie de screenshots? met fraps ofzo, of zit er een ingame screenshot-maker in?
gadwin printscreen.. ff op google
Verwijderd
Je kan ook in je huisje de camera pakken, dan komen de foto's automatisch bij je documenten te staan.axis schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:41:
is waarschijnlijk al een aantal keer gevraagd, maar ik ga het toch vragen (en zit niet achter mijn thuis-pc): hoe maken jullie de screenshots? met fraps ofzo, of zit er een ingame screenshot-maker in?
Ik ben al een keer via het water erin geklommen. Zelfde manier als met een auto. Ik druk op Faex351 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:38:
[...]
Ik heb nu 3 boten gevonden, en bij de 3x kon ik erin springen. Ik weet dus nog steeds niet hoe ik via het water in de boten kan klimmen.
Een ander punt die ik heb gevonden is, dat als je in de boot je radio wil veranderen doet ie alsof ie zit in een auto.
Ik heb net met twee vliegtuigjes gevlogen. Eerst een kleintje. Ging redelijk, alhoewel ik af en toe meer op een stuntvlieger leek. Daarna is het mezelf gelukt om dat kleine ding weer te laten landen op het vliegveld en toen heb ik die LearJet gepakt. Vet ding.
Maar gaat helaas te hard voor mij. Na een paar keer trucjes landde ik Bruce Willis-style in het water.
en zie ik er een beetje goed uit ?[b]warchaser schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:36
[afbeelding]
[afbeelding]
of kan er nog wat beter?
:^Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:29:
[...]
Leef met je mee, erger me dood aan die missie
gerak ook niet voorbij die missie en ja, ik rij helemaal rechts.
Verwijderd
Inderdaad, heb hem eindelijk gehaalt. Scheelde niet veelTux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:36:
[...]
Gewoon geluk hebben. Ik heb het 20x geprobeerd ofzo
Die missie dat je achterop die motor zit is echt

Voor de rest een geweldig spel, zo vol met content, dat de wat mindere graphics enzo niet storend zijn.
... MMORPG Addict.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Eerste indruk van het spel is zeer vermakelijk. Eerst ging ik een beetje rondkarren, maar dat begint te vervelen netzoals Vice City, totdat ik ontdekte dat je echt vet veel mogelijkheden hebt in het spel, echt wel geinig.
Die jet gooit z'n flaps en gear zeker niet omhoog op een of andere manier? had wat meer verwacht van het ding
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik gaat weer verder
Trouwens, is er een manier om je oxygen skill, of hoe dat ook heet, snel te trainen? Moet het hoger hebben voor een missie, maar de heletijd duiken is ook wat saai...
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 23:20 ]
1. Je haalt http://membres.lycos.fr/tsearch/tsearch_16.zip
2. Unpack tsearch
3. Run GTA-San Andreas, minimize hem als je ingame bent, open tsearch, open process en kies gta_sa.exe
4. Ga naar je missie, en zorg dat je 1 of 2 keer goed bounced, zodat je bijvoorbeeld 30 punten hebt.. Dan minimize je TIJDENS die missie (gta-sa zal pauzeren naar menu scherm) en ga je naar tsearch, dan klik je op het eerst vergrootglaasje en laat je alles staan maar verander je value naar de hoeveelheid punten die je bij de missie had.
5. Ga San Andreas weer in en zorg dat je net iets meer punten hebt, laten we zeggen: 80. Dan minimize je weer, ga je naar tsearch, maar deze keer selecteer je het tweede vergrootglaasje en typ je weer je score in. Als het goed is vind hij nu 1 ding.. Dat is het geheugen adres dat SA gebruikt om de score op te slaan..
6. Dubbelklik op je gevonden hit en hij komt rechts te staan in het venstertje. Daar klik je 1x er op en dan druk je op het blauwe gezichtje. Dan dubbelklik je op value en verander je het naar het aantal punten dat je moet hebben voor die missie, of voor de zekerheid net iets meer.
Nu is mem adres gepoked (hij zal niet meer veranderen van waarde) en je hebt een eigen waarde ingesteld!
Hou tsearch open, ga terug naar SA en wacht tot de missie is "afgelopen". Well done! Missie geslaagd
edit: je kan hetzelfde doen met ammo / money / etc
[ Voor 4% gewijzigd door danslo op 09-06-2005 23:16 ]
Verwijderd
Geluid: geen problemen
Grafisch: vrij oud systeem draai nu op 16-bit (wat énorm veel uitmaakt en ik het verschil tussen 32 en 16 bit nou niet zo verbazingwekkend groot vind) en draw distance vrij ver, 1024x768 en graphics op high. Loopt smooth op men P4 2GHz.
Anyway, qua missies vind ik het tot nu toe nog een pak beter dan GTA 3 en Vice City. Ik ben al meermaals naar vorige savegame teruggegaan nadat ik missie uit had om nog eens die missie te spelen. Variatie ligt een pak hoger, en puur qua uitwerking van de missies is het echt top. Lijkt wel een lange film waarin je meespeelt.
Dat motion blur effect is trouwens geweldig. Hemdje al wapperend ga je met moto supersnel over snelweg, en sjeezen maar! Heerlijk!
Grafisch is het een vreemde game. De eerste keer dat ik het spel geladen had dacht ik "wat is dit lelijk", nog lelijker dan vice city dacht ik. Maar na een 10-tal minuutjes bleek het opeens toch een erg mooi spel te zijn. Technisch is het niet wauw, maar als het overdag is en je ziet die knap getexturede straten met een soft shadow erop. Njaaaah
Anyway: nog beter dan ik ervan verwacht had. Dit gaat me nog enkele weekjes zoethouden.
BTW: voor die dans en bounce missies. Je moet gewoon even doorzetten. Je raakt immers al snel gedemotiveerd als er Bad in grote letters op je scherm verschijnen maar dat kan allemaal tot het laatste moment omkeren. Moed erinhouden en vooral op het spelletje zelf leten en niet wat je score of status is.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 23:22 ]
Je komt bij een bepaald punt dat je na je missie bij Stryder een telefoontje krijgt en dan mag je 1e terr gaan ownen en dan kan je de rest overnemen daarnaBrammel schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:22:
Hoe zit dat nu met dat teritory, ik krijg maar geen gekleurde dinge op mijn map, heb net 20 ventjes van een andere gang neergeschoten
Verwijderd
Dat krijg je door veel te trainen, de kleding die je draagt en de respect die je hebt. ik weet het niet meer zeker vanwege het feit dat het al een tijdje geleden was dat ik het spel speelde.Silent Thunder schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:26:
Hoe krijg je meer sex-appeal? (as in.. die statusbar onderaan)
Heb je voor GTA SA veel intern geheugen nodig ofzo?
NOSIG
Heb ik als ik naar de kapper ben geweest, dan issie opeens 'n stuk vollerSilent Thunder schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:26:
Hoe krijg je meer sex-appeal? (as in.. die statusbar onderaan)
Een betere vraag is, wat kan je ermee?
Dat was idd ook mijn volgende vraag
Oh ik dacht dat dat zoiets betekende als behoefte aan sex lol... K was al constant met die hoertjes bezig!Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:33:
[...]
Dat krijg je door veel te trainen, de kleding die je draagt en de respect die je hebt. ik weet het niet meer zeker vanwege het feit dat het al een tijdje geleden was dat ik het spel speelde.

Maareh wat me opvalt is dat er zo ongelofelijk veel toetsen zijn, hebben ze die er allemaal ingezet voor de PC of hoe hebben ze dat bij de PS2/Xbox versie aangepakt?
[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 09-06-2005 23:43 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
hmmVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:23:
[...]
Er staat duidelijk in het boekje dat je het als .wav of als .ogg in je map moet knallen... Converteer er voor de grap eens eentje in .wav en zie daar.. (gebruik evt DBPowerAmp... http://www.dbpoweramp.com)
Hij speelt 'm gewoon af!
Ik moest ook eerst zoeken en doen voordat ik er uit kwam
hij Laad de mp3's niet meer automatisch ik moest ff naar een menu gaan en hem het mapje laten scannen
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Heeft iemand nog andere films duidelijk terug gezien? (tastbare kenmerken dus, niet simpelweg thema)
[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 09-06-2005 23:56 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Het taalgebruik in het filmpje voor de eerste missie doet mij heel erg aan Pulp Fiction denkenAurelium schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:46:
Heeft iemand nog andere films duidelijk terug gezien? (tastbare kenmerken dus, niet simpelweg thema)
Misschien omdat Samuel L Jackson de stem vertolkt van een van die woutenTux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:54:
[...]
Het taalgebruik in het filmpje voor de eerste missie doet mij heel erg aan Pulp Fiction denken
Ja, en omdat een gedeelte van die tekst overeen komtAurelium schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:58:
[...]
Misschien omdat Samuel L Jackson de stem vertolkt van een van die wouten?
Ik scheur die trein achterna met m'n bike, hij stapt uit de trein en ik volg hem. Als ik m'n motor neem en ik blijf op de trap staan terwijl hij instapt ziet hij mij! Zelfs als ik _in_ het station ben. Wacht ik tot hij vertrekt om een auto te jatten, is hij te ver weg en verlies ik. Iemand tips?
"I don't know you! Prank caller! Prank caller!"
En sowieso Samuel L. Jackson idd. Supercool! Doet me denken aan zijn rol in jackie brown.
toen ik voor het eerst in m'n 'hood' stond en m'n buurman met z'n san andreas petje zag, deed het me erg denken aan de films: Friday/ Next Friday/ Friday After Next.Aurelium schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:46:
Hoofdpersonen in die films heten Craig Jones en Smokey. Goh... de ene heet C.J. (staat wel ergens anders voor) en die andere gozer die rookt alleen maar...
hmmz, maar kennelijk hebben die films er niets mee te maken, zo zegt imdb dat...
Hmmz ice cube heeft naast de Friday triologie ook aan GTA SA gewerkt dus... hmmz argh
[ Voor 22% gewijzigd door sjobber op 10-06-2005 01:12 ]
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Koop een Playstation codeboek van GTA: San Andreas ... meeste vragen zijn dan al opgelost. Echt handig zulke guides!
There is no place like ::1
edit:
nvm. je kunt gewoon over die hoge muur klimmen. rechts onder zit hij
[ Voor 22% gewijzigd door Cougar op 10-06-2005 01:24 ]
Maar anders dus niet
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Andere kant van het hek, ff om het gebouw heenlopen en dan kun je er zo bij.Cougar schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 01:20:
ok, ik zit vast. Moet bij het leger wat wapens stelen, sta voor het hek en moet op een schakelaar schieten om naar binnen te kunnen. Maar waar zit die schakelaar?
Is alleen al 2 x voorbij gekomen. Dus zoek goed volgende keer, zoals ook in Topic Waarschuwingen staat.
... MMORPG Addict.
aahh durka durka durka
...dan moet ik een bepaald busje pakken en dan een submission starten? Die busjes rijden dan rond in de haven oid. Maar welk busje ik ook pak... als ik de submission wil starten (default ''2'') gebeurd er niks?
[ Voor 10% gewijzigd door Silent Thunder op 10-06-2005 01:35 ]
beide oplossingen die werden genoemd hielpen mij niet verder, was al uitgestapt. Kon niet meer in de auto stappen...CRiMiNaL schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 01:23:
[...]
Andere kant van het hek, ff om het gebouw heenlopen en dan kun je er zo bij.
Is alleen al 2 x voorbij gekomen. Dus zoek goed volgende keer, zoals ook in Topic Waarschuwingen staat.
1e op een motorfiets achter een trein aan en dan schiet mijn bijrijder mannetjes van de trein...lukt nooit..er staant er altijd nog 2 of 3 op op het eind.
2e molotofs door de ramen van huis gooien....word altijd kapot geschoten door of politie of gangers...

[ Voor 3% gewijzigd door DJ Chicken op 10-06-2005 01:39 ]
aahh durka durka durka
Verwijderd
1: Zorg dat je zo naast de trein gaat rijden dat je bijrijder 1 poppetje af kan schieten. Als die dood is ga je naar de volgende. Neem ook een beetje afstand (naast het 2e spoor, helemaal rechts). Zo heb ik em meteen gehaaldDJ Chicken schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 01:38:
Ik kan op het moment 2 missies kiezen
1e op een motorfiets achter een trein aan en dan schiet mijn bijrijder mannetjes van de trein...lukt nooit..er staant er altijd nog 2 of 3 op op het eind.
2e molotofs door de ramen van huis gooien....word altijd kapot geschoten door of politie of gangers...
1. Toch maar steeds proberen flink rechts van de trein te rijden. (Na meerdere pogingen is het mij ook gelukt).DJ Chicken schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 01:38:
Ik kan op het moment 2 missies kiezen
2. Zorg dat je ook een ander geweer hebt (uzi), schiet wat gangsters neer, gooi wat ramen in. Pak je geweer en schiet weer wat gangsters neer, dan gooi je weer wat ramen in. Eerst zorgen dat het gebied veilig is voordat je met molotovs bezig gaat.
Ik kan in dat huis de weg maar niet vinden

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Daarnet een paar missietjes gedaan zonder te saven.
Nou had ik al in een filmpje op het internet gezien datj e met parachute van gebouw kon springen, dus dacht ik. Dat wil ik ook wel eens doen! Dus op de weg naar mijn savespot kwam ik een huge gebouw tegen en daar lag gelukkig een parachute op. Duuus.
Ik spring, koortje trekken, geen probleem. Land ik tochwel op een ander gebouw van nog een 100-tal meter hoog zeker.

Die Trucker missies zijn btw ook vet
Verder na 10 uur spelen op 28 %
Mario Kart FC 1590-4774-1019
als je 'hood' under attack is (je territorium), ga even een ambulance of policecar of een ding in dat sidemissions heeft, en toggle die
'vigilante' of weet ik veel wat.
en gewoon gelijk weer cancellen. hood niet meer under attack, en je kan weer vrolijk verder spelen
M-ThijZ schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 01:47:
[...]
1. Toch maar steeds proberen flink rechts van de trein te rijden. (Na meerdere pogingen is het mij ook gelukt).
2. Zorg dat je ook een ander geweer hebt (uzi), schiet wat gangsters neer, gooi wat ramen in. Pak je geweer en schiet weer wat gangsters neer, dan gooi je weer wat ramen in. Eerst zorgen dat het gebied veilig is voordat je met molotovs bezig gaat.
aahh durka durka durka
Dit topic is gesloten.
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoelt voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!
Lees dit voordat je post!
Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!