[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (part 6)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Royal schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:48:
Het regen ziet er echt beroerd bij mij uit :

[afbeelding]

En dat is dus met een 9800pro 256mb op 1024x768x32, of heeft iedereen dit zo ?
Ja dit heeft iedereen, als regen effect gooien ze een soort van grain over het scherm. Op sommige momenten lijkt dit inderdaad niet echt op regen. Maar het doet wat het moet doen: zicht verslechteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
FireFoz schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:01:

Volgensmij niet hoor... ik ben eigenlijk vrij snel naar de gym gegaan en ben 100% muscle... maar ik heb niet echt gemerkt dat ik langzamer ben gaan rennen. Ik vind eigenlijk dat ik best hard kan rennen :)
Ik heb het anders toch ook gemerkt. Niet zozeer hoe snel ik loop maar toen ik nog mager was kon ik vlotjes in de ring bij die 2 boksers (in de sportclub) springen. Nu'k 100% mussle heb geraak ik niet meer over de touwen. Zelfs niet met erg hoge stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Nou, kom net van Dynabyte af.. die belde dat ik em al mocht komen ophalen. 1,5 uur file voor een spel.. eerste keer dan een spel mij zo ver drijft :D ff installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:44:
[...]

nee dit kan helaas niet, dat was inderdaad ook iets wat ik miste op de ps2 uitvoering, wat je wel krijgt is in de 3e stad een winkel genaamd ZIPP daar kun je wat meer burgelijke kleding krijgen maar dan moet je meer denken aan Golf kleren enzo, dus je kunt niet als maffiosi in pak lopen... JAMMER HÉ!!!

Wat je wel kunt doen is in een roze hartjes boxershort rond hupplen...ook leuk ;)
Als je de missies in Las Venturas hebt gedaan, dan kan je in Los Santos bij Didier Sachs gaan shoppen... (zo loop ik op m'n playstation rond in een tuxido, met dikke bling bling Crowex horloge etc,)
Staat wel 'gangster' als je zo mensen loopt af te knallen..

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Blijkbaar snappen de meesten nog niet dat dit topic _NIET_ bedoelt is voor technische vragen en problemen met het spel. Daarvoor hebben we Spielerij - Problemen & Vragen. Als het teveel moeite is om daar een fatsoenlijk topic te openen dan hoor je het hier al helemaal niet te posten. Vanaf nu zal er strakker gemod worden op tech gerelateerde vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
hmmz.. heeft iemand tips hoe je (vrij ver in het begin van het spel, 7% ongeveer) het makkelijkst die motor rijder bij kan houden? Ik snap er echt geen kont van ;)..

En inderdaad, ik wil hamburger-tentjes kunnen overvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:54
Ongelooflijk hoe Rockstar na de perfecte Vice City pc-versie dit spel zo'n kutbesturing kan geven. Duidelijk een ranzige Xbox-port...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

SyS_ErroR schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:13:
hmmz.. heeft iemand tips hoe je (vrij ver in het begin van het spel, 7% ongeveer) het makkelijkst die motor rijder bij kan houden? Ik snap er echt geen kont van ;)..

En inderdaad, ik wil hamburger-tentjes kunnen overvallen :P
Hij blijft de hele tijd dezelfde route aanhouden :)
dus je kan hem een paar keer de pas af snijden, om hem dan te bestoken met kogels :)

Zo heb ik het gedaan ;)

Ik zag iemand praten over een disco. Kan je daar je dance skills mee opwaarderen :?
ik moet zo dansen op het strand van OG loc, maar dat gaat telkens mis.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Tux

outerspace schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:18:
[...]

Hij blijft de hele tijd dezelfde route aanhouden :)
dus je kan hem een paar keer de pas af snijden, om hem dan te bestoken met kogels :)
Bij mij rijdt hij naar een paar andere figuren van z'n gang die klaar staan met automatische wapens :?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je de bass wat hoger kan zetten? Het muziekgeluid heeft echt amper bass :(

En nee, mijn systeem is goed. 2*40cm subs zorgen voor flink wat gedreun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux

Tux

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:22:
Iemand enig idee hoe je de bass wat hoger kan zetten? Het muziekgeluid heeft echt amper bass :(

En nee, mijn systeem is goed. 2*40cm subs zorgen voor flink wat gedreun
Bij die garage kan je volgens mij een sound upgrade kopen :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Even een halfuurtje wat getweaked aan de instellingen en de besturing flink aangepast. Het loopt/speelt nu als een zonnetje gelukkig 8) De besturing aanpassen zorgt er voor dat het voor mijn gevoel veel lekkerder speelt dus mijn tip is om hier dan ook even goed de tijd voor te nemen. Eneeh, 30 cm verder van je beeldscherm gaan zitten heeft hetzelfde effect als 2x AA :9

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

SCIxX schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:33:
[...]

[afbeelding]

Dit veranderen heetf het opgelost voor sommigen..
Bedankt voor je moeite SCIxX, ik zal het eens testen. Ik laat het nog weten.

Btw, die ryder die je in het begin tegenkomt heeft heel veel weg van Eazy E uit de vroegere gangstaband NWA. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, als ik volle bak met een auto blaas ziet het er echt supermooi uit.
een vraagje: soms veranderen mensen op straat in een hoopje pixels, moet ik de aa dan een niveau lager zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb het spel inmiddels ook, maar mn GF2MX heeft het een tijdje geleden begeven dus heb de GF FX5500 besteld, zou GTA daar mee draaien ?

Athlon XP 1800+
640mb DDR

Lijkt me wel, toch?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dennahz schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:27:
Heb het spel inmiddels ook, maar mn GF2MX heeft het een tijdje geleden begeven dus heb de GF FX5500 besteld, zou GTA daar mee draaien ?

Athlon XP 1800+
640mb DDR

Lijkt me wel, toch?
Draaien vast wel, of het lekker loopt is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Het is wel aan de lage kant. Maar in principe zou je alles op z'n laagst moeten kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:44:
[...]

nee dit kan helaas niet, dat was inderdaad ook iets wat ik miste op de ps2 uitvoering, wat je wel krijgt is in de 3e stad een winkel genaamd ZIPP daar kun je wat meer burgelijke kleding krijgen maar dan moet je meer denken aan Golf kleren enzo, dus je kunt niet als maffiosi in pak lopen... JAMMER HÉ!!!

Wat je wel kunt doen is in een roze hartjes boxershort rond hupplen...ook leuk ;)
Volgensmij verkoopt Diddersachs dat wel hoor :)
Kijk hier maar eens

http://www.gtasanandreas.net/clothing/

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:21:
[...]

Bij mij rijdt hij naar een paar andere figuren van z'n gang die klaar staan met automatische wapens :?
Ben het nu net aan het installeren, dus misschien slaat het nergens op, maar kun je hem niet gewoon van zijn motor rijden voor hij daar aankomt?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:54
Mobie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:25:
Even een halfuurtje wat getweaked aan de instellingen en de besturing flink aangepast. Het loopt/speelt nu als een zonnetje gelukkig 8) De besturing aanpassen zorgt er voor dat het voor mijn gevoel veel lekkerder speelt dus mijn tip is om hier dan ook even goed de tijd voor te nemen. Eneeh, 30 cm verder van je beeldscherm gaan zitten heeft hetzelfde effect als 2x AA :9
Weet je toevallig of er een manier is om ala Vice City gewoon met een crosshair te spelen ipv die kut console besturing?

* Mirickle baalt er goed van, dat na de uiterste teleurstellende PS2-versie de PC-versie dezelfde poepbesturing heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:09
Ik snapo die missie bij het strand niet dan moet je praten met de DJ. Nu heb ik dit al 6x gedaan en positief geantwoord maar er gebeurt niks.. Bij negatief ook niet :|

Iemand een tipje voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 07-09 11:44
Unagi schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:22:
op de ps2 kon je auto's wassen door ze door een wasstraat te rijden, ik heb er een gevonden in idlewood, maar als ik er doorheen rij gebeurt er niks. :?
Klopt, was in de PS2 versie ook zo, werkt helaas niet.
Steffy schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:50:
|:( Ik zoeken maar echt niemand weet hoe je een hamburger zaakje beroofd, die gasten staan daar maar wat te niksen :( Ik wil geld nu >:) :P
Same here, ze proberen te beroven was één van de eerste dingen die ik deed op de PS2 :P , maar dat werkt helaas niet. Klanten overvallen daarentegen wel :D

spoiler:
Trouwens als je toch in zo'n restaurant bent moet je maar eens een zooi burgers eten. Postal 2 anyone? ;) :P

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:21:
[...]

Dat klopt.
Maar je kan hem dus ook eerder afmaken ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Rddr schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:45:
Ik snapo die missie bij het strand niet dan moet je praten met de DJ. Nu heb ik dit al 6x gedaan en positief geantwoord maar er gebeurt niks.. Bij negatief ook niet :|

Iemand een tipje voor mij?
spoiler:
Praten met DJ en alleen op Y blijven drukken .. dan moet je dansen .. en dan dus de juiste moves indrukken zodra ze in het rondje komen (WASD controls)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:46
hmz kut dat ze met de besturing gekloot hebben :/ was in VC perfect.

naja ik krijg m morgen, dan zaterdag maar s proberen of ik m uberhaupt kan spelen. ben eigenlijk al blij als ie dan wil opstarten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Helemaal niks mis met de besturing. Teveel lsd genomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux

Tux

outerspace schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:52:
[...]

Dat klopt.
Maar je kan hem dus ook eerder afmaken ;)
Heb je daar nog wat tips voor? :P
Die gast achterop schiet geen gat in een pak boter en ik heb al 100% concentratie nodig om op tijd het juiste steegje in te scheuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Tux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:07:
[...]

Heb je daar nog wat tips voor? :P
Die gast achterop schiet geen gat in een pak boter en ik heb al 100% concentratie nodig om op tijd het juiste steegje in te scheuren :+
Gewoon rustig achtervolgen zonder te concentreren op het schieten.
Na een tijdje stopt ie bij z'n homies en dan knal je hem rustig neer ;)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux

Tux

Trivian schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:08:
[...]

Gewoon rustig achtervolgen zonder te concentreren op het schieten.
Na een tijdje stopt ie bij z'n homies en dan knal je hem rustig neer ;)
Het is dus de bedoeling dat hij eerder dood gaat, want die homies pompen je gelijk vol met lood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag aan de mensen die gta sa al hebben:

zit er een serial op de game? Hmm..zo nee, dan vind ik het niet de moeite om te kopen. Een serial op een game maakt het spel echt iets van de koper. Anders maakt het voor mij niet uit dat ik em dan op een andere manier krijg :|

Is ie al bij mediamarkt te koop of moet ik echt w88 tot morgen?..Ik ga heel misschien naar Zwolle toe namelijk. (als ik beslis om het spel te kopen, ik heb het geld wel klaar liggen :O )

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Tux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:10:
[...]

Het is dus de bedoeling dat hij eerder dood gaat, want die homies pompen je gelijk vol met lood :+
Gewoon zorgen dat je een goed wapen bij de hand hebt, en wat armor... dan pomp je die homies net zo makkelijk vol lood.. :P
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:11:

zit er een serial op de game? Hmm..zo nee, dan vind ik het niet de moeite om te kopen. Een serial op een game maakt het spel echt iets van de koper. Anders maakt het voor mij niet uit dat ik em dan op een andere manier krijg :|
Die reden heb ik dus echt nog nooit gehoord he... :?

De kaart, het boekje, een mooi doosje, service & support.. dat lijken mij genoeg redenen om het spel te kopen...

[ Voor 46% gewijzigd door nAffie op 09-06-2005 19:14 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:35
AMD XP 3000+
512 mb PC3200
Hercules 9700 Pro 128mb

Hier draait hij op 1280*1024*32 en dan op very high, ook staat de de AA op 2x. Framelimiter staat off nu haal ik zo rond de 32 frames en dat is genoeg om hem goed te kunnen spelen. Het is een geinig spel maar op sommige punten vind ik hem grafisch tegenvallen.

MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel overduidelijk dat Manhunt een testbed was voor de sluipmissies in SA zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online

Rare beredenering, dus het is toegestaan om een game te "stelen" van Rockstar als ze GTA SA zonder serial leveren? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het ook mogelijk is om je mp3's bij de xbox versie te gebruiken ?
Ik heb een hd erin dus het zou mogelijk moeten zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

idd vink ook beetje raar
maar zal wel geen echte gamer zijn (die graag wat over heeft voor zn spellen)

b-style :/
1 woord: b.i.g.??

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2005 19:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb de game sinds vandaag dus. Ik had hem eerst op de PS2 en nu dus op de pc.
Maar me dus gelijk erg tegenvalt zijn de graphics. Ik dacht dat ze wel meer aandacht zouden schenken daaraan.

Maar voor de rest is het een erg gaaf spel als je niks te doen hebt.
Ik moest wel opkijken toen ik ging installen...
De audio zelf is al over de 1 gig...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Is dit spel niet fijner spelen op de pc? Vind 't maar niks met een joystick. Kan er eigenlijk nooit aan wennen. Vind 't leuker als ik met een muis kan mikken. Geen auto aim :)

Auto aim is op de pc versie toch wel uitgeschakeld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Caboman schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:23:Auto aim is op de pc versie toch wel uitgeschakeld? 8)7
ja \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:23:
Is dit spel niet fijner spelen op de pc? Vind 't maar niks met een joystick. Kan er eigenlijk nooit aan wennen. Vind 't leuker als ik met een muis kan mikken. Geen auto aim :)

Caboman schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:23:

Ik vind consoles ook niet fijn met shooters.. Ik vind shooters alleen lekker spelen met een muis.. Dat is ook de enige rede dat ik geen console neem..

En verder vind ik ook dat een pc gewoon makkelijker uit te brijden is.. je koopt een nieuwe vga of cpu.. maar bij een console kun je metteen een heel nieuw apparaat kopen.. Dat is jammer..

Maarja, zo vind de een dit en de ander weer dat.. ;)

En idd, je hebt op de pc geen auto aim..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Is ie al bij mediamarkt te koop of moet ik echt w88 tot morgen?..Ik ga heel misschien naar Zwolle toe namelijk. (als ik beslis om het spel te kopen, ik heb het geld wel klaar liggen :O )
Een serial heeft enkel zin in online multiplayer games. Je ziet het soms in SP games, maar dan heeft het totaal geen nut. GTA is nog altijd een single player game, dus waarom zou je er een serial voor willen? :D
Vooruit, hier is je serial, ga je hem nu kopen? :D 345ER-G3643-4RHF3-GEDG2-4H4G4

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Iemand de drivingschool (met de auto) al gedaan?

Dat is echt cool :D. Een beetje leren 180's maken of een barrelroll maken over 2 auto's :9. Super!
Alleen een beetje makkelijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tja, ik heb hem gekocht omdat ik hem op een 'andere manier' niet kon verkrijgen (alleen bittorrent, maar daarvan was de prognose na een paar dagen downloaden dat het nog een week zou duren :z). En aangezien ik dit spel toch wel veel zal gaan spelen (net als GTA:VC) vind ik het die 39 euro wel waard :)

Bovendien heb je er nu ook een mooi boek bij (boekje kun je het niet noemen ;)) en die landkaart op A2 formaat oid is ook superhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 19:46
PcManiaxx schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:05:
Helemaal niks mis met de besturing. Teveel lsd genomen? :P
neuh topic doorgelezen :P stonden veel klachten.
verder ga ik maar eens ruimte creeeren want met 3 gb vrij schiet het niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

uit de start post:
# Je kunt leden van je gang oproepen, en zo een vier-persoons-drive-by-shooting maken.

hoe doe je dat? Want ik loop naar z'n groepje toe druk op G en er gebeurt helemaal niks... moet je anders eerst vergevorderd zijn ofzo? Wel staat er dat ik 11 gang members ofzo in een groep kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

dark4ever schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:50:
uit de start post:
# Je kunt leden van je gang oproepen, en zo een vier-persoons-drive-by-shooting maken.

hoe doe je dat? Want ik loop naar z'n groepje toe druk op G en er gebeurt helemaal niks... moet je anders eerst vergevorderd zijn ofzo? Wel staat er dat ik 11 gang members ofzo in een groep kan hebben.
Eerst met rechtermuisknop selecteren volgens mij en dan G.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we gewoon pas bij GTA 4 goeie graphics mogen verwachten.
En ik vind het niet erg.. dan kan iedereen hem tenminste nog lekker spelen.
Ik zou natuurlijk met mijn systeem wel meer aan kunnen.. maar als de gameplay maar lekker is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Het draait hier nog steeds als dikke koeiestront. Niet normaal. Check m'n specs in signature. Je zou verwachten dawt ie het gewoon goed deed. Gemiddeld haal ik 30 fps :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RADIO los santos _O_

heerlijk,dr dre :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik ben nu in de fitness, maar ik snap niet hoe je die instrumenten bediend?

Er staat: To lift the weight alternate between pressing space and LMB. This will increase your power.

Wat is LMB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Left Mouse Button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Silent Thunder schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:00:
Ik ben nu in de fitness, maar ik snap niet hoe je die instrumenten bediend?

Er staat: To lift the weight alternate between pressing space and LMB. This will increase your power.

Wat is LMB :?
Left Mouse Button

edit:
spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door lemming_nl op 09-06-2005 20:03 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Jerry schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:52:
[...]

Eerst met rechtermuisknop selecteren volgens mij en dan G.
thnx het werkt zo idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:58:
RADIO los santos _O_

heerlijk,dr dre :D
" 187 on the Undercover Cop " _/-\o_ _/-\o_

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 17:01

_Christiaan_

Master of SOG

Wat vinden jullie van de performance van San Andreas? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen:

Vice City liep altijd lekker vloeiend. Nu heb ik San Andreas, en dit spel loopt veeeeel minder soepel, ook gezien de kwaliteit van de graphics. En dat terwijl ik toch een flink systeem heb (P4 2,6 met HT, 512 RAM, nvidia 6800, 3200 3dmark05 points). Vinden jullie die performance ook zo tegenvallen?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Left mouse button :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 08:47
Wat een spel! geweldig!
Ik heb alleen 1 probleempje (jajaja dit is niet t problemen topic maar om voor t volgende probleem een topic te openen is te veel gevraagd naar mijn mening)
Mijn niggah loopt altijd vooruit. Ik moet op s (acheruit) drukken om m stil te laten staan, en ik kan niet achteruit lopen hierdoor... hele menu door gespit..

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:10:
Wat vinden jullie van de performance van San Andreas? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen:

Vice City liep altijd lekker vloeiend. Nu heb ik San Andreas, en dit spel loopt veeeeel minder soepel, ook gezien de kwaliteit van de graphics. En dat terwijl ik toch een flink systeem heb (P4 2,6 met HT, 512 RAM, nvidia 6800, 3200 3dmark05 points). Vinden jullie die performance ook zo tegenvallen?
hij draait hier heerlijk op mn laptop 1.5 centrino met mobile radeon 9700
alles op zn mooist @ 800x600

niets te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:10:

Duh! Hij moet hogere kwaliteit graphics draaien, meer models en heel de stad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:53:
Ik denk dat we gewoon pas bij GTA 4 goeie graphics mogen verwachten.
GTA
GTA LONDON
GTA 2
GTA 3
GTA Vice City
GTA San Andreas

?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Iemand een tip voor de missie Robbing Uncle Sam?

spoiler:
Die knakker schiet nooit raak en voordat ik al die dozen in die wagen heb, is hij al kassie wijlen. Af en toe stap ik uit die heftruck en knal er dan een paar neer, maar ze blijven komen? Heeft het zin als ik eerst iedereen vermoord of blijven de mannetjes oneindig komen? Hoe hebben jullie het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Niet online
harmageddon schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:15:
Wat een spel! geweldig!
Ik heb alleen 1 probleempje (jajaja dit is niet t problemen topic maar om voor t volgende probleem een topic te openen is te veel gevraagd naar mijn mening)
Mijn niggah loopt altijd vooruit. Ik moet op s (acheruit) drukken om m stil te laten staan, en ik kan niet achteruit lopen hierdoor... hele menu door gespit..
Dat vooruit lopen komt waarschijnlijk door je joystick ofzo. Haal die er eens uit en probeer het opnieuw. Je kan trouwens volgens mij niet achteruit lopen.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Nou, heb de PC-versie er maar weer afgegooid en ga wel verder op de PS2 of XBOX. Wat een bagger besturing. Vooral dat aimen, de rechtermuisknop ingedrukt houden en vervolgens met links schieten? Brrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:22:
[...]

Bij die garage kan je volgens mij een sound upgrade kopen :P
Dan is het alsnog van PLOP PLOP
PcManiaxx schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:26:
[...]

Bedankt voor je moeite SCIxX, ik zal het eens testen. Ik laat het nog weten.

Btw, die ryder die je in het begin tegenkomt heeft heel veel weg van Eazy E uit de vroegere gangstaband NWA. (8>
Ryder = Mc Eiht

Vraagje: Hoe kun je iemand stealth killen? Dus met een mes vanachter? Als ik hem gewoon steek, draait hij zich om en pompt hij me vol met lood :) (de 2e missie van OG Loc)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:17:

spoiler:
Die knakker schiet nooit raak en voordat ik al die dozen in die wagen heb, is hij al kassie wijlen. Af en toe stap ik uit die heftruck en knal er dan een paar neer, maar ze blijven komen? Heeft het zin als ik eerst iedereen vermoord of blijven de mannetjes oneindig komen? Hoe hebben jullie het gedaan?
af en toe uitstappen deed the trick for me

3 kisten erin, even uitstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 18:02

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:16:
[...]

niets te klagen!
draait bij mij @ 1280x1024 @ alles high en 32 bits harstikke goed :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Iemand dit al opgevallen ;) ?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~krijn344/img/gta4.jpg

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 08:47
lemming_nl schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:17:
[...]

Dat vooruit lopen komt waarschijnlijk door je joystick ofzo. Haal die er eens uit en probeer het opnieuw. Je kan trouwens volgens mij niet achteruit lopen.
Dat is een goeie... haha, stom van me.. niet aan gedacht thx!!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
ja .. maar ik weet niet wat je daar grappig aan vind ?
ach ja

kheb het spel nu ook 2 daagjes.. kvind het egt vettt :P
ben al best gespierd en heb al een aantal missies gedaan :)
Wat me wel opvalt is dat ze het geld veranderd hebben... bij vice city had ik rond deze speeltijd ongeveer 50000 ofzo :P .. nu maar 2000 max

voor de rest vet spelleke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mensen die nog meer lage performance hebben, wat voor settings gebruiken jullie dan exact? Bij mij maakt de drawing distance nl. ook heel veel uit. Moet echt helemaal op zn laagst staan. Net als detail. Maar dan kan ik hem wel op 1280x1024x32bit draaien (heb 17"tft, dus das wel zo mooi).
Verder hielp het installeren van de nieuwste driver voor mn videokaart ook nog.

Ik ga ook nog es kijken of het uitmaakt als je AGP aperture size in de bios verandert. Bij GTA3 hielp dit wel (heel laag, 64MB oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie, als ik bij display options graphics detail op low zet geen verschil vergeleken met high of very high..

Ook lijkt het erop dat Anti aliasing en anistropic filtering het niet doen..

Hoe hebben jullie de instellen staan in je driver settings? (nvidia)

Gewoon 'application-controlled', of daar ook ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:26:
ja .. maar ik weet niet wat je daar grappig aan vind ?
ach ja

kheb het spel nu ook 2 daagjes.. kvind het egt vettt :P
ben al best gespierd en heb al een aantal missies gedaan :)
Wat me wel opvalt is dat ze het geld veranderd hebben... bij vice city had ik rond deze speeltijd ongeveer 50000 ofzo :P .. nu maar 2000 max

voor de rest vet spelleke :D
Klopt, dat is omdat je vaak respect krijgt ipv. geld :)

Maar hoe kun je nou een stealth attack doen??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:32:
[...]

Klopt, dat is omdat je vaak respect krijgt ipv. geld :)

Maar hoe kun je nou een stealth attack doen??
ALT (om langzamer te lopen) + RMB (rechtermuisknop) en dan LMB (linkermuisknop) :).
Uiteraard wel van achteren ;).

// Edit: Misschien handig om af en toe de hints te lezen/aan te zetten ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Jerry op 09-06-2005 20:43 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

Dionysos schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:17:

spoiler:
mijn tip:
spoiler:
Eerst over de muur klimmen, de bewakers doden, maar nog niet de eerste poort openmaken. Dan naar de loods gaan, die wel openmaken, iedereen neerknallen daar.. Dan met de heftruck alvast alle boxes een beetje bij de uitgang neerkwakken, en dan Ryder pas laten komen dmv de eerste poort open te maken.
Als alle boxes in de buurt van de uitgang staan is dat busje veel sneller volgeladen...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:42:
[...]

ALT (om langzamer te lopen) + RMB (rechtermuisknop) en dan LMB (linkermuisknop) :).
Uiteraard wel van achteren ;).

// Edit: Misschien handig om af en toe de hints te lezen/aan te zetten ;).
Ik lees al alle hints, maar dit is niet voorbij gekomen. Bedankt.

En niet zo bij de hand over de hints lezen, want schijnbaar ben ik deze enige hier die dat WEL doet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 17:01

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:16:
[...]

niets te klagen!
I'll be damned.

Wat voor videokaart heb jij? En voor de rest van de mensen: wat voor videokaarten hebben jullie en loopt het spel daar vloeiend mee? Eventueel FPS cijfers?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met SLI, twee maal 6600, geeft het onderste deel van het beeld problemen. Ik zie er wel iets dat aansluit op het bovenste deel maar er loopt beeld door elkaar. Tot nu toe bij geen ander spel meegemaakt. Iemand hier ook tegen aan gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Zo, ik heb aardig wat tijd in de Gym doorgebracht en kan nu niet meer mijn spieren door-trainen :p
Ik heb net ook de ''Home Invasion'' missie van Reyder gedaan, alleen nu heb ik een vraagje:
''Waar kan ik zo'n busje vinden, als die we in de Home Invasion missie hebben gebruikt?'', want jullie raden het vast wel, ik wil gaan inbreken! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 09-06-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Volgens mij weer een war tussen Nvidia vs. ATI. Weet het bijna wel zeker. Veel mensen met een ati hebben crappy shit.

Iemand nog enige suggesties? SA draait nog steeds poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:20
Vaag, soms valt hij gewoon uit, dan reboot de pc. Error melding in logboek is ook totaal nietszeggend, even kijken wat de nieuwe ATI drivers uithalen :?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
Afbeeldingslocatie: http://img214.echo.cx/img214/2293/cj5iu.th.jpg

Die vent bij de Gym zegt dat ik te weinig Muscle heb, en ik mag niet trainen :(

Dan sla ik hem meestal in elkaar met m'n honkbalknuppel ;)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux

Tux

Heeft iemand nog tips voor die missie dat je die mannetjes van de trein af moet schieten?
Ik blijf het maar proberen, ik rij er goed naast, ik rij er niet te dicht naast. Maar die figuur die achterop zit slaagt er steeds maar niet in om ze allemaal neer te schieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

PcManiaxx schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:54:
Volgens mij weer een war tussen Nvidia vs. ATI. Weet het bijna wel zeker. Veel mensen met een ati hebben crappy shit.

Iemand nog enige suggesties? SA draait nog steeds poep.
Ik heb echt geen crappy shit met me 9800PRO @ 1280x1024 HIGH 2xAA

check sig voor systeemspecs

[ Voor 5% gewijzigd door nAffie op 09-06-2005 21:01 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

hoe kan je nou met gang een territoy veroveren dan?

ik heb geprobeerd wat hier staat: http://www.gtasanandreas.net/gangs/

maar werkt niet echt...ik moet denk ik eerst voorbij een missie (Doberman) zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Laatst online: 10-09 16:54
Iemand al intens gefrustreerd door die auto dans missies? :P
Ik ben m echt goed zat.
Naja, leuk spel, alleen ik zal wel niet goed tegen mn verlies kunnen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 09-09 20:00
Afbeeldingslocatie: http://img201.echo.cx/img201/237/fly016ht.jpg

Welk transportmiddel zullen we nemen... *hmmmmm* :?

Afbeeldingslocatie: http://img201.echo.cx/img201/958/fly028dx.jpg

De echte pimp neemt natuurlijk de Jet, duh! :o

Afbeeldingslocatie: http://img201.echo.cx/img201/8206/fly033mx.jpg

Ik zou 'em weer netjes via de landingsbaan op de grond kunnen zetten. Maar waarom zou je dat willen doen....

Afbeeldingslocatie: http://img201.echo.cx/img201/6128/fly041mk.jpg

....Als je 'em voor hetzelfde geld ook in de achtertuin van je buurman kan parkeren! :9

Afbeeldingslocatie: http://img201.echo.cx/img201/9234/fly056ne.jpg

Zo! En nu ff boodschappen doen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
NHJ BV schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:56:
[afbeelding]

Die vent bij de Gym zegt dat ik te weinig Muscle heb, en ik mag niet trainen :(

Dan sla ik hem meestal in elkaar met m'n honkbalknuppel ;)
Die trainer leert je ''Special Moves'', dus als je die wilt leren, dan zal ik toch maar gaan trainen als ik jou was :D Je hoeft geen ''Spierbonk'' te zijn, maar ongeveer 25% van je muscles moet je wel getrained hebben.

En trouwens, als je spieren trainen kan geen kwaad, check mijn versie van CJ maar eens:

Afbeeldingslocatie: http://img210.echo.cx/img210/1593/cj5ju.th.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hoe moet je eigenlijk poolen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om die bal normaal (dus een beetje snel) te stoten. Elke keer gaat die bal echt super traag. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag binnen en meteen gespeeld. :) Had em al voor 25% gespeeld op de PS2 maar ik ergerde me mateloos aan de slechte gfx op de console.

Korte review

Besturing:
Is anders geworden dan VC, jammer vind ik dat. Erg wennen. Besturing van voertuigen lijken ook veel realistischer te zijn geworden. Zonet die missie waarbij je met een maat op een moter een andere moterrijder moet gaan wasten maar je knalt overal tegenop. :/

Gameplay:
Geen verschil met de PS2. Jammer dat je de camera niet kan locken! Erg irritant :(

GFX:
Niet beter dan Vice City. Ik draai 1280x1024x32, AA: 2, Gfx op very high. Ziet er mooi uit maar niet prachtig. Nu op de pc krijg ik pas het echte gevoel hoe enorm groot zo'n map is. Huuuuugeeee!! _/-\o_

Muziek en geluid:
Betere kwaliteit dan op console!

Conclusie: top game om honderden uren mee zoet te zijn. Niet de beste uit de GTA reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

De eerste mod is ook al uit!!!

http://www.gtagames.nl/ho...loadimages/hotcoffee1.jpg

Hier meer info: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.250

(edit: mocht niet hotlinken naar dat plaatje)

[ Voor 16% gewijzigd door nAffie op 09-06-2005 21:16 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Vet spel alleen valt bij mij veel geluid zoals schoten weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Laatst online: 25-04 15:49
Kan je later ook nog echte pimp kleding kopen en gouden kettingen? Nu kan ik alleen dogtags en een paar truien kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Yea, vet spel, ben helemaal hooked :P
Ik zit nu in San Fierro met die vage wietgasten :>
Jammer genoeg crasht het spel alleen in de eerste missie in San Fierra al, zodra ik bij de electricien opduik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Mennuz schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:06:
Iemand al intens gefrustreerd door die auto dans missies? :P
Ik ben m echt goed zat.
Naja, leuk spel, alleen ik zal wel niet goed tegen mn verlies kunnen :d
Ik zal je zeggen: Op de PS2 had ik die in één keer gehaald, met het dubbele aantal punten! En nu: WTF? Ik ben precies op tijd en er staat "bad" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
Yonix schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:08:
[...]

Die trainer leert je ''Special Moves'', dus als je die wilt leren, dan zal ik toch maar gaan trainen als ik jou was :D Je hoeft geen ''Spierbonk'' te zijn, maar ongeveer 25% van je muscles moet je wel getrained hebben.

En trouwens, als je spieren trainen kan geen kwaad, check mijn versie van CJ maar eens:

[afbeelding]

:*)
2pac Lives! 8) :9

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie

nAffie

...

masser120 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:18:
[...]

Ik zal je zeggen: Op de PS2 had ik die in één keer gehaald, met het dubbele aantal punten! En nu: WTF? Ik ben precies op tijd en er staat "bad" :(
Ja dat probleem had ik dus ook..
Liet me teveel beinvloeden door de muziek, dus heb het vanmiddag ff zonder geluid gedaan, dus alleen naar de icoontjes gekeken, en toen haalde ik het weel in 1 keer... Het geluid loopt niet echt synchroon met die icoontjes namelijk...
2pac Lives! 8) :9
In de tijd waar GTA SA zich afspeelt, leefde hij nog wel.. :P

edit: die Ryder lijkt daarom volgens mij een beetje op Eazy E.. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door nAffie op 09-06-2005 21:23 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel! Again! :)
Heb de eerste paar missies al gedaan.
Wel wazig dat wanneer je beschoten word je jezelf dus kunt genezen door het eten van een pizza.
Maar damn! Wat is dit spel ontzettend groot! Maar ja, wat wil je ook met een DVD vol GTA. Nice!!!
Ook lachen dat je met die spray mensen in hun ogen kan spuiten.

Toen ik aan het rond racen was kwam ik alleen ook een vliegtuigje tegen (vloog over) crasde vervolgens tegen een boom en donderde net naast me neer. Weird!!!! :)

Ik heb alleen duidelijk een nieuwe videokaart nodig. Zodra d'r wat rook effecten ofzo in beeld zijn is het niet meer vooruit te branden. Tijd om afscheid te nemen van mijn GF4ti4400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:52:
Met SLI, twee maal 6600, geeft het onderste deel van het beeld problemen. Ik zie er wel iets dat aansluit op het bovenste deel maar er loopt beeld door elkaar. Tot nu toe bij geen ander spel meegemaakt. Iemand hier ook tegen aan gelopen?
Hier geen problemen met mijn SLI. Gebruik de laatste officieele drivers van mijn hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tux schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:00:
Heeft iemand nog tips voor die missie dat je die mannetjes van de trein af moet schieten?
Ik blijf het maar proberen, ik rij er goed naast, ik rij er niet te dicht naast. Maar die figuur die achterop zit slaagt er steeds maar niet in om ze allemaal neer te schieten :(
Leef met je mee, erger me dood aan die missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

ga rechts van het 2de spoor rijden, dan schiet die dikke autist achterop wat beter.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoelt voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!