Het grote DELL Inspiron 9300 en XPS gen 2 Topic !

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 12.609 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 16:03
Volgens de specs heeft de 9300 ook een S/PDIF uitgang en daarvoor zou een dongle benodigd zijn.
Waarschijnlijk bedoelen ze een plug van minijack naar jack. Heeft iemand dit al is gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een laptop waarmee ik de huidige games goed kan spelen, heb een hoop benchmarks bekeken en de 6800 Go chipset lijkt mij het meest geschikt.

Ik overweeg dus een Dell 9300 laptop te kopen, met deze specs:

Intel ®Pentium ®M Processor 740 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife™
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (1x1024)
256MB NVIDIA®GeForce™ 6800 Go graphics card, PCI-Express
60GB (5.400rpm) IDE harde schijf
24xCDRW/8xDVDComboDrive
1 jaar garantie

totaal €1771

Lijkt mij zelf wel geschikt maar ik heb nog nooit een laptop gekocht dus ik weet niet of er iets is wat ik over het hoofd zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van me heeft de 9300, prachtig ding.
Ga hem zelf waarschijnlijk ook halen.
Die vriend heeft alleen iets vaags, alle icoontjes zijn nl. heel blokkerig. :?
Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 14:23:
Vriend van me heeft de 9300, prachtig ding.
Ga hem zelf waarschijnlijk ook halen.
Die vriend heeft alleen iets vaags, alle icoontjes zijn nl. heel blokkerig. :?
Hebben meer mensen dit?
Dan staat de dpi nog op standaard 120 ingesteld zet hem is op 96 en alles is weer normaal.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Iemand ervaring met BF2 op de dell 9300i? Zo ja, in je reply ook ff je config van je laptop. Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje: op de dell-site wordt gesproken over een optionele multimediakabel van ~€22, waar is dat ding voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:29:
Nog een vraagje: op de dell-site wordt gesproken over een optionele multimediakabel van ~€22, waar is dat ding voor?
Waarschijnlijk voor de optische uitgang. Daarvoor heb je namelijk een speciale kabel voor nodig die je op de s-video-uitgang steekt. Deze splitst dan in optische uitgang en s-video-uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
Ik denk dat het een coaxiale S/PDIF uitgang is en geen optische uitgang als ik de plaatjes in de handleiding bekijk. De verkopers bij Dell weten niet wat een digitale uitgang is dus daar heb je niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Na lang wachten heb ik mijn XPS dan ook eindelijk binnen! De afgelopen 2 weken ben ik op vakantie geweest en je raad het al, hij werd bezorgd op de dag dat ik vertrok ( ik ging vroeg weg die dag). Woensdagavond gelijk opgehaald bij ups depot en ik moet zeggen dat het echt heerlijk is om mee te werken en te gamen _/-\o_

Nu vraag ik me nog wat af wat betreft de koeling. Is het aan te bevelen om nog iets van een koeler onder de XPS te zetten, vooral voor het gamen of is dat niet nodig? Ik zag bij de Conrad wel een mooie, is een notebookstandaard inclusief houder voor een toetsenbord en een koeler voor slechts 30 eutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Dat hangt er vanaf wat je ondergrond is. Als die redelijk hard is, is er geen probleem.
In onze woonkamer ligt er wel nog zo'n tafelbeschermer op onze tafel, dus daar zakken de pootjes in weg waardoor er geen ruimte meer is tussen tafel en laptop en dus ook slechte luchtstroom. In zo'n geval is dat wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe hoog de refreshrates kunnen met een xps-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:29:
Wie weet hoe hoog de refreshrates kunnen met een xps-2?
't Is lcd, dus hoog wil je die niet zetten ;) 60Hz is goed.
Als het over een externe monitor gaat: hangt af van je scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als ik mijn videokaart overclock met dat progje van nvidia die bij de drivers zit dan staat ie later gewoon weer op dezelfde settings :S, ook na een reboot staat is gewoon weer default

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:08:
en als ik mijn videokaart overclock met dat progje van nvidia die bij de drivers zit dan staat ie later gewoon weer op dezelfde settings :S, ook na een reboot staat is gewoon weer default
Word dat niet een beetje warm? Overclocken in een laptop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:08:
Dat is omdat Dell alles gelocked heeft in de bios van de laptop en in de bios van de videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Robbertz schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:47:
[...]

Word dat niet een beetje warm? Overclocken in een laptop? :?
valt mee. mijn i9300 is geclocked op 365/740 en warmteverschil is niet merkbaar (ook niet via monitoring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje doe jullie bij je bestelling allemaal Basic Package: 3 Year Int. Next Business Day onsite support of Collect en Return 1 jaar ? Die 3 jaar is wel leuk maar ook erg duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
Die extra garantie zijn de dingen waar ze echt op verdienen. Ik zou het zelf nooit doen voor dat geld.

Ik heb hem trouwens besteld zaterdag (de 9300) maar het duurt allemaal erg lang. Gister hebben ze hem ingevoerd, bleek dat de configuratie van het geheugen niet kon volgens hun systeem terwijl ik het standaard geheugen neem. Vandaag weer gebeld en ze moesten nog steeds iets aanpassen. Ondertussen dus al een paar dagen vertraging opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Vraagje: Wat voor ( moddified) drivers gebruiken jullie en welke settings in de game voor Battlefield 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarten_v schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:10:
Die extra garantie zijn de dingen waar ze echt op verdienen. Ik zou het zelf nooit doen voor dat geld.

Ik heb hem trouwens besteld zaterdag (de 9300) maar het duurt allemaal erg lang. Gister hebben ze hem ingevoerd, bleek dat de configuratie van het geheugen niet kon volgens hun systeem terwijl ik het standaard geheugen neem. Vandaag weer gebeld en ze moesten nog steeds iets aanpassen. Ondertussen dus al een paar dagen vertraging opgelopen.
Welke config als ik vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
De versie van 999 Euro, en daarbij heb ik een multimedia-kabel besteld voor de S/PDIF-uitgang.
Vanwege de kortingsactie van dit moment zit er 512MB in plaats van 256MB geheugen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

buttonfreak85 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:27:
Vraagje: Wat voor ( moddified) drivers gebruiken jullie en welke settings in de game voor Battlefield 2?
Ik gebruik 80.40 van http://www.laptopvideo2go.com
Met de settings op max alleen FSAA staat uit bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:01:
[...]

Dat is omdat Dell alles gelocked heeft in de bios van de laptop en in de bios van de videokaart.
Is dit ongedaan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen de Dell 9300i en de Promedion M400a. Ik heb de volgende offertes:

Dell 9300:
PM 750 1,86ghz
17" WUXGA+ LCD Display true life
1024 MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x 512MB)
256 MB NVIDIA® GeForce™ 6800 Go
80 GB (5400 rpm) Harde Schijf
8X DVD+/-RW Drive
Bluetooth module
Wlan module
9-cell accu
Tas
1 jaar CAR
¤ 1678,-

Promedion M400a
PM 750 1,86
15" sxga+
1024 mb 400 ddr (2x512)
256 mb ATI x700
80gb 5400 sata hdd
8x dvd +/- rw drive
Bleutooth
Wlan module
Tas
2 jaar CAR
8 dagen pixel garantie
¤ 1600,-

Ik ga de laptop zowel zakelijk als prive gebruiken. Prive voornamelijk om te gamen (BF2!!) Tav van BF2 lees ik in dit topic dat er wat (driver) problemen zijn. Verder lees ik in dit forum dat er vaak problemen zijn met de schermen bij deze laptop.
De promedion kan ik bij een leverancier in de buurt bestellen en ophalen en dus ook als er problemen zijn te rade gaan. De betreffende leverancier controleert en installeert de laptop voor aflevering. Tevens kan ik, voordat ik betaal, de laptop zien, voelen en testen. Bij Dell moet je maar afwachten of het allemaal goed wordt afgeleverd. Je kunt er niet ff langs gaan. Kortom een stuk onpersoonlijker. Iemand enige tips voor het maken van de juiste beslissing?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik blijf het een beetje appels en peren vergelijken. Maar ik zou voor de Dell gaan. Ik heb eerlijk gezegd nog nix over de schermen gelezen. Juist alleen, dat ze het op andere fora (in America) erover hebben, maar dat in NL iedereen tevreden is. Qua specs is de Dell gewoon weer een tandje hoger. Daarnaast heb ik weinig vertrouwen van een merk als Promedion. Maarja, meningen daarover verschillen. Alleen waarom ga je in hemelsnaam voor 5400 rpm schijven. Je koopt zulke beesten van laptops en dan kies je bij het langzaamste (lees beperkende onderdeel) van de laptop niet voor 7200 rpm? Dat snap ik niet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 100 GB HD (7200 rpm) wordt op dit moment niet geleverd vanwege toeleveringsproblemen, maar er is ook een 80 GB HD (7200 rpm); aanrader !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van als ze een muziekje op hebben en dan op een link klikken dat het geluid dan even stottert ? (Dell XPS 2 Laptop)
dit is erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:06:
[...]

Ik gebruik 80.40 van http://www.laptopvideo2go.com
Met de settings op max alleen FSAA staat uit bij mij
Ik zie de 80.40 niet staan, ik heb nu zelf de 72.01 gedownload...

Wat mij ook opvalt aan m'n 9300i is dat hij zeer koel blijft, als ik dat vergelijk met andere laptops waarop ik al gewerkt heb...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adw
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

Adw

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:23:
[...]

Wat mij ook opvalt aan m'n 9300i is dat hij zeer koel blijft, als ik dat vergelijk met andere laptops waarop ik al gewerkt heb...
Zie hier voor de 80.40 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt, ik ga ze onmiddellijk uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:23:
[...]

Klik even op de forum link en ziedaar een subforum met de 80.xx drivers inclusief links en aangepaste inf files etc.
Voor BF2 heb je minimaal de 77.30 nodig ivm met shaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag voor een offerte gevraagt voor een xps en ik vraag me af hoe jullie korting krijgen op de notebooks aangezien de verkoper duidelijk op dezelfde site als ik een xps zat samen aan het stellen, tjah ik zal wel zien als ik de offerte binnenkrijg langs email straks, anders bel ik gewoon elke dag voor een nieuw offerte om een zo goed mogelijke prijs te kunnen krijgen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een mail adres van een goede verkoper, ik heb gisteren al offerte aangevraagd alleen nog geen mail.. die verkoper was ook super suf.. en kwam niet echt proffesioneel over.

mail effe naar arjanjansen82 AT hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
Ik ben inmiddels al aan m'n derde verkoper toe dus ik heb nog geen goede gevonden :'(
Ik bel nu vanaf vorige week zaterdag elke dag. De eerste had de bestelling op papier geschreven en ging daarna op vakantie, de volgende had problemen met het geheugen invoeren in het systeem terwijl ik de standaard config neem, en de derde heb ik vandaag gehad maar heeft nog niks gedaan. Hij heeft belooft morgen alles in orde te maken.
Inmiddels dus al 4 dagen vertraging. En daarnaast weet geen van de verkopers wat S/PDIF is.
Maar... de aanhouder wint dus ik blijf hopen dat ik hem nog voor m'n vakantie in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, jah toen ik bestelde was de verkoper wel zeer beleefd....spijtig genoeg kende hij niks van computers en kon hij niet echt met mij mee redeneren, kan het nog altijd niet geloven dat die gasten gewoonweg op dezelfde sites als ons groene bolletjes zitten aan te kruisen.

Juist alsof iemand die gëinteresseerd is in de aankoop van een laptop van +-2700 Euro nog niet zelf exact heeft uitgerekent hoeveel het hem zou kosten en zeker aangezien je bij Dell alleen maar de "Dell" sites hebt om je prijs te berekenen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

maarten_v schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:18:
Ik ben inmiddels al aan m'n derde verkoper toe dus ik heb nog geen goede gevonden :'(
Ik bel nu vanaf vorige week zaterdag elke dag. De eerste had de bestelling op papier geschreven en ging daarna op vakantie, de volgende had problemen met het geheugen invoeren in het systeem terwijl ik de standaard config neem, en de derde heb ik vandaag gehad maar heeft nog niks gedaan. Hij heeft belooft morgen alles in orde te maken.
Inmiddels dus al 4 dagen vertraging. En daarnaast weet geen van de verkopers wat S/PDIF is.
Maar... de aanhouder wint dus ik blijf hopen dat ik hem nog voor m'n vakantie in huis heb.
je kan er naar vragen maar t zit toch niet op de inspirons :)

wel zo'n verloopje die je op je tv-out zet zodat je tv-out en spdif hebt.

vraag me af wie dat wel en niet ontvangt. zit er niet standaard bij dacht ik namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
Nee ik had het inmiddels ook al zelf uitgezocht hoe het zit. Je moet dus een multimediakabel erbij kopen van 27 Euro als je de 9300 neemt, en bij de XPS zit hij er volgens mij standaard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben volop aan het onderhandelen nu, nu wel met een goede verkoper denk ik, wil van 3100 naar 2500 gaan, denk echt dat het gaat lukken, zal jullie wel laten weten wat het wordt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
Ik ben inmiddels aan m'n vierde verkoper toe. De derde verkoper zou vandaag bellen maar dat deed hij niet. Uiteindelijk maar zelf gebeld, en toen kopte hij me weer terug naar verkoper twee. Ik had inmiddels bedacht om het maar zakelijk te gaan bestellen voor een snellere behandeling en omdat je dan goedkoper uit bent met meer geheugen. Nummer vier zou het vandaag gaan regelen, ik heb hem de configuratie gemaild en hij zou contact met mij opnemen. Is weer niet gebeurd, dus inmiddels zitten we op 4 dagen vertraging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:07:
Ik twijfel tussen de Dell 9300i en de Promedion M400a. Ik heb de volgende offertes:

Dell 9300:
PM 750 1,86ghz
17" WUXGA+ LCD Display true life
1024 MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x 512MB)
256 MB NVIDIA® GeForce™ 6800 Go
80 GB (5400 rpm) Harde Schijf
8X DVD+/-RW Drive
Bluetooth module
Wlan module
9-cell accu
Tas
1 jaar CAR
¤ 1678,-

Promedion M400a
PM 750 1,86
15" sxga+
1024 mb 400 ddr (2x512)
256 mb ATI x700
80gb 5400 sata hdd
8x dvd +/- rw drive
Bleutooth
Wlan module
Tas
2 jaar CAR
8 dagen pixel garantie
¤ 1600,-

Ik ga de laptop zowel zakelijk als prive gebruiken. Prive voornamelijk om te gamen (BF2!!) Tav van BF2 lees ik in dit topic dat er wat (driver) problemen zijn. Verder lees ik in dit forum dat er vaak problemen zijn met de schermen bij deze laptop.
De promedion kan ik bij een leverancier in de buurt bestellen en ophalen en dus ook als er problemen zijn te rade gaan. De betreffende leverancier controleert en installeert de laptop voor aflevering. Tevens kan ik, voordat ik betaal, de laptop zien, voelen en testen. Bij Dell moet je maar afwachten of het allemaal goed wordt afgeleverd. Je kunt er niet ff langs gaan. Kortom een stuk onpersoonlijker. Iemand enige tips voor het maken van de juiste beslissing?
Het is de Dell 9300i geworden. Echter wel met een 80gb 7200 hdd. Prijs: €1648,- incl btw.
En nu maar wachten op UPS.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verkopers zijn echt te droevig gewoon.. ze weten niks ..

1 voorbeeld ik vraag om een dvd brander, zegt hij: wil je geen cd's kunnen branden dan ? :O

Nou dan hoeft het voor mij al niet echt meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah er zijn echt verkopers bij waarvan je :r je moet gewoon moeite doen en elke dag blijven bellen tot als je iemand hebt die er iets van af kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij mijn 9300i aanschaf geen recovery disc of iets gelijkaardigs teruggevonden. Is dit bij iedereen zo?

best eens mailen ofdat ze dit mogelijks kunnen opsturen?

Ook denk ik dat m'n interne netwerkkaart kapot is!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan niet meer op telenet thuis wanneer ik laptop aansluit op onze router. Ook kan ik hier op het werk
m'n TCP settings niet wijzigen want dan blijft hij hangen en kan ik de laptop enkel met een harde reset herstarten....

ipconfig opvragen loopt ook vast...
herstellen van lan-verbinding lukt ook niet -> blijft hangen op "de DNS-cache wissen"

Gisteren kon ik nog op het internet. Ik sluit laptop af, netwerkkabel eruit. Enkele minuten later
wil ik weer op laptop surfen maar toen werkte dit niet meer..

what do u think guys... ?? Kan ik op 1 of andere manier zekerheid hebben ofdat de netwerkkaart wel degelijk nog werkt of defect is??

thx!!

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adw
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

Adw

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:10:
Ik heb bij mijn 9300i aanschaf geen recovery disc of iets gelijkaardigs teruggevonden. Is dit bij iedereen zo?

best eens mailen ofdat ze dit mogelijks kunnen opsturen?

Ook denk ik dat m'n interne netwerkkaart kapot is!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan niet meer op telenet thuis wanneer ik laptop aansluit op onze router. Ook kan ik hier op het werk
m'n TCP settings niet wijzigen want dan blijft hij hangen en kan ik de laptop enkel met een harde reset herstarten....

ipconfig opvragen loopt ook vast...

what do u think guys... ?? Kan ik op 1 of andere manier zekerheid hebben ofdat de netwerkkaart wel degelijk nog werkt of defect is??

thx!!
In je start menu staat een optie om zelf handmatig een recovery cd te schrijven, klik dit aan, dan vraagt hij om een cd en brandt windows xp met al je huidige drivers. Dan kan je opnieuw gaan installeren. Misschien dat dit ook je netwerkkaart problemen oplost, dit weet ik niet zeker. Zo niet, dan zou ik je laptop opsturen ter reparatie, of gewoon compleet in ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adw schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 10:45:
[...]
In je start menu staat een optie om zelf handmatig een recovery cd te schrijven, klik dit aan, dan vraagt hij om een cd en brandt windows xp met al je huidige drivers. Dan kan je opnieuw gaan installeren. Misschien dat dit ook je netwerkkaart problemen oplost, dit weet ik niet zeker. Zo niet, dan zou ik je laptop opsturen ter reparatie, of gewoon compleet in ruilen.
thx voor de reply. Ik bekijk dit even.

Moest ik m'n laptop opzenden voor reparatie dan wacht ik liever ton na m'n verlof. Had hem graag meegenomen. Ik vertrek volgende week voor 2 weken op reis... Is dit een slecht idee en beter zo snel mogelijk Dell contacteren?...

-----

Ik heb de cd aangemaakt. M.a.w. Bij de laptop die je bij dell aanschaft krijg je dus geen windows installatie cd, enkel en alleen de licence key (onderaan de laptop), correct? Hoe stom..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Die recovery cd die je kan branden, bevat wel niet alle software. Om je laptop terug te krijgen zoals je hem van Dell hebt ontvangen, moet je tijdens het opstarten één of andere toetsencombinatie indrukken (ctrl+F11 heb ik ergens gehoord). Dan moet die partitie er wel nog opstaan natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook dit boeltje herstellen zonder al m'n data kwijt te zijn? Heb een paar programma's geinstalleerd die niet zo maar eraf gezwierd mogen, installeren is nogal kut. (tekenpakket met dongle key)

Het ergert mij enorm dat ik die netwerkkaart niet kan herstellen, blijft gewoon hangen. Zo frustrerend zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben blijkbaar ietsjes te hysterisch geweest. 8)7 8)7

Kan opnieuw surfen. tcp instellingen ingesteld voor op mn werk en het lukt.
Wel kan ik nog steeds niet ipconfig /all opvragen. Blijft nog steeds hangen, alsook het herstellen van
m'n netwerkkaart...

ik had gisteren via de wizard thuis-netwerk geprobeerd om de gedeelde mapjes op de pc van m'n vader te geraken. Wizard was voltooid maar kon niet testen moest toen weg.

Erna werkte m'n netwerkkaart niet meer. Wat doet die wizard thuisnetwerk precies? :? Kun je de gewijzigde settings hiervan terugvinden? Enige wat ik verstel dat het doet is een werkgroep kiezen en
beschikbare netwerkkaart selecteert die gebruikt moet worden..

Had nu graag wel eens geweten hoe dit m'n volledige netwerkkaart kan verkl*ten :r

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje aan de 9300 bezitters met een 1440x900 scherm die ook (veel) gamen. Als je een spel speelt die niet een wide formaat ondersteunt welke resolutie gebruik je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan mijn nvidia drivers niet updaten!! Bezit een inspiron 9300 met Geforce 6800 GO.

"nvidia installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installieprogramma gaat nu afsluiten."

Heb daarnet een recovery disc aangemaakt en win XP pro opnieuw geinstalleerd maar ik kan nog steeds niet die drivers installeren.

Ook werkt m'n scroller voor m'n touchmouse of hoe het ook heet + die battery en brightness indicators heb ik niet meer.

Ik vind nergens drivers hiervoor terug.

Kan er mj iemand helpen aub??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Wouke...
Ik neem aan dat je ze wel van de DELL site download en niet van de NVIDIA site?
De drivers van NVIDIA zelf gaan helaas niks voor je lappietop betekenen vrees ik...
Die zijn alleen voor de desktop lijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:27:
Wouke...
Ik neem aan dat je ze wel van de DELL site download en niet van de NVIDIA site?
De drivers van NVIDIA zelf gaan helaas niks voor je lappietop betekenen vrees ik...
Die zijn alleen voor de desktop lijn....
Darkwolf, ik had de nvidia drivers vanaf de nvidia site gehaald.

Ik wist niet dat deze niet werken op een laptop.
sorry, maar deze laptop is m'n eerste en heb hier nagenoeg 0 komma 0 ervaring mee.

bedankt alvast voor de reply _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouke, 2 pagina's terug is er een verwijzing naar een site voor drivers, kijk daar op het forum hoe je de nieuwste drivers moet installeren, ik heb het zo gedaan en het lukt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://download.laptopvideo2go.com/drivers/8040.exe allernieuwste drivers (80.40)

die gewoon runnen en dan geeft ie een fout aan dat ze niet passen op jou video kaart

dan dit http://www.laptopvideo2go...&id=17834&index=0&mid=117 bestandje downloaden

die in c:\nvidia pleuren en dan vanuit die map de installatie weer runnen

dit werkt

mzl

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:12:
http://download.laptopvideo2go.com/drivers/8040.exe allernieuwste drivers (80.40)

die gewoon runnen en dan geeft ie een fout aan dat ze niet passen op jou video kaart

dan dit http://www.laptopvideo2go...&id=17834&index=0&mid=117 bestandje downloaden

die in c:\nvidia pleuren en dan vanuit die map de installatie weer runnen

dit werkt

mzl
Voor welke toepassingen zijn deze drivers vooral een verbetering? BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny?!
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-09 21:29

Danny?!

Die ken ik niet… ;-)

Ik volg deze topic al een tijdje i.v.m. het aanschaffen van een laptop. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om even een screendumpje te posten met een resolutie van 1920x1200, want die heb ik niet op het wereld wijde web kunnen vinden... :|

Wie niet waagt mist altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier korting weten te bedingen op die 3j gar? Een prijsverschil van 300 vind ik nogal gortig, maar wil wel 3j garantie, aangezien ik hem min 3j wil gebruiken. Onsite is ook erg handig.

Verder een geil apparaat, met 1j gar een acceptabele prijs (Geforce 6800, hoger reso scherm). Ga ze maar eens bellen, dat ik via school ook een leuk aanbod heb gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:07:
Heeft iemand hier korting weten te bedingen op die 3j gar? Een prijsverschil van 300 vind ik nogal gortig, maar wil wel 3j garantie, aangezien ik hem min 3j wil gebruiken. Onsite is ook erg handig.

Verder een geil apparaat, met 1j gar een acceptabele prijs (Geforce 6800, hoger reso scherm). Ga ze maar eens bellen, dat ik via school ook een leuk aanbod heb gehad :P
Ik heb het voor elkaar gekregen om van 1 jaar collect and return voor noppes naar 3 jaar next business day on site te gaan.

Ik had gevraagd of ze ipv 1 jaar collect and return er 3 van konden maken. Toen hij de offerte stuurde, stond er 1 jaar collect and return. Vervolgens liet ik hem weten dat hij het verkeerd had ingevoerd. Vervolgens kreeg ik een nieuwe offerte waarbij hij hem had omgezet naar 3 jaar NBDOS, zonder dat de prijs omhoog ging. Dit is natuurlijk een beetje geluk, maar maybe krijg jij het ook voor elkaar!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ emol

ik haal met deze drivers 5400 punten in 3dmark05, en battlefield 2 nog niet geprobeerd

voor de rest zijn ze gewoon stabiel, en wel een verbetering ten opzichte van die 77.. reeks

probeer ze zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:37:
@ emol

ik haal met deze drivers 5400 punten in 3dmark05, en battlefield 2 nog niet geprobeerd

voor de rest zijn ze gewoon stabiel, en wel een verbetering ten opzichte van die 77.. reeks

probeer ze zou ik zeggen :)
Thx, ga ik zeker doen zodra ik de laptop binnen heb. Ben trouwens wel van plan meteen mijn eigen WinXP pro versie te installeren. Iemand nog enige tips waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
ff een vraagje, wat is het verschil tussen de 6 en 9 cell batterij?? Gaat die 9 cells langer mee of maakt het niet uit?? B)

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:56:
[...]

Thx, ga ik zeker doen zodra ik de laptop binnen heb. Ben trouwens wel van plan meteen mijn eigen WinXP pro versie te installeren. Iemand nog enige tips waar ik op moet letten?
Vantevoren alvast even de drivers die je nodig hebt van de dell site downloaden. Zit nl geen driver cd ofzo bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
northwave4500 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:12:
ff een vraagje, wat is het verschil tussen de 6 en 9 cell batterij?? Gaat die 9 cells langer mee of maakt het niet uit?? B)
De 9 cel gaat veel langer mee, maar maakt het geheel iets zwaarder!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:15:
[...]

Vantevoren alvast even de drivers die je nodig hebt van de dell site downloaden. Zit nl geen driver cd ofzo bij.
Er zit wel degelijk een driver cd bij maar de drivers die daar opstaan zijn sterk verouderd.
Haal ze van de Dell site om up to date te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_v
gevraagd:
Zo'n breakout-kabel die van de S-Video uitgang een S-video / composiet video / S/PDIF uitgang maakt.
Ze zitten standaard bij de XPS.

Die kabels zijn niet los te bestellen. Dell adverteert op de website met S/PDIF voor de 9300 maar dat kan dus gewoon niet.

Edit: Ik heb het inmiddels opgelost met een kabel van een videokaart die er ook in past. Het blijft alleen vreemd dat Dell die zelf niet kan leveren maar goed...

[ Voor 27% gewijzigd door maarten_v op 11-07-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 tip .. als je zakelijk kan bestellen doe dat dan :) je wordt veel beter en sneller geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:49:
1 tip .. als je zakelijk kan bestellen doe dat dan :) je wordt veel beter en sneller geholpen.
Ik heb niets te klagen. Vlotte communicatie, na 10 minuten een offerte binnen via mail. Nog wat kleine aanpassingen via mail gevraagd en na een half uurtje een telefoontje van Dell, onmiddelijk via visa betaald (op vrijdag) en de donderdag erna had ik hem al binnen. Veel beter/sneller lijkt me moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06 11:53
De service van dell is nog zo slecht niet hoor. Veel mensen spreken er altijd erg min over maar ik vind het wel meevallen

[ Voor 80% gewijzigd door Volumius op 12-07-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Volumius schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:46:
De service van dell is nog zo slecht niet hoor. Veel mensen spreken er altijd erg min over maar ik vind het wel meevallen
Slechte dingen over een bedrijf hoor je nou eenmaal sneller dan goeie dingen ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spontane prijs verhoging van de 9300 vandaag, gister nog 1676, vandaag 1818,93.
Da's best jammer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:52:
Spontane prijs verhoging van de 9300 vandaag, gister nog 1676, vandaag 1818,93.
Da's best jammer |:(
Bellen en naar de prijs van gisteren vragen. Zal wel lukken. Meestal krijg je zelfs meer korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ComBax schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:22:
[...]

Bellen en naar de prijs van gisteren vragen. Zal wel lukken. Meestal krijg je zelfs meer korting.
Ik heb gebeld, en ik zou worden terug gebeld. Zit nu al een paar uur te wachten :-)
Ik wil hem wel graag hebben maar niet voor 1900 euro.

Ik zag dat hij in de VS maar 1600 dollar is, met de huidige koers a 1.21 is dit maar 1322.31 euro. :9~
Enkel is iets laten verzenden uit Amerika is duurder. Alhoewel ik de 90 euro bezorg kosten van DellNederland ook niet misselijk vind. Bij Xoldes versturen ze al een laptop voor 12.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 17:50
Bij dell nederland komtie uiteindelijk wel uit Ierland vandaar die verzenkosten

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marmot84 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:51:
Bij dell nederland komtie uiteindelijk wel uit Ierland vandaar die verzenkosten
Blijkbaar is dat stukje vliegen vrij prijzig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:48:
[...]

Ik heb gebeld, en ik zou worden terug gebeld. Zit nu al een paar uur te wachten :-)
Ik wil hem wel graag hebben maar niet voor 1900 euro.

Ik zag dat hij in de VS maar 1600 dollar is, met de huidige koers a 1.21 is dit maar 1322.31 euro. :9~
Enkel is iets laten verzenden uit Amerika is duurder. Alhoewel ik de 90 euro bezorg kosten van DellNederland ook niet misselijk vind. Bij Xoldes versturen ze al een laptop voor 12.50
Voor €1322,31 zal het niet lukken. €1600 lukt misschien wel :)
Ik heb trouwens nog geen kwartier moeten wachten op mijn offerte, maar ik had wel duidelijk gemaakt dat ik hem ging bestellen als het voor mijn prijs kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa... eindelijk zover... een Dell 9300 besteld !

Configuratie:

1,86 GHz
WUXGA
1024 Mb
Snap-on LCD cover -Carbon Fibre
100GB (5400) HD
DVD writer
256 MB Nvidia Geforce 6800
Bluetooth
1Y CAR
Dell 922 Printer + Printerkabel

voor 1700 Eurootjes, inclusief btw en bezorging.

Heeft me wel behoorlijk wat moeite gekost, maar volgens mij een erg mooie configuratie voor een acceptabele prijs.

Nu maar wachten op de levering...

A happy man... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:25:

Configuratie:

1,86 GHz
WUXGA
1024 Mb
100GB (5400) HD
DVD writer
Bluetooth
1Y CAR

Heeft me wel behoorlijk wat moeite gekost, maar volgens mij een erg mooie configuratie voor een acceptabele prijs.

Uhmm.... hoe krijg je dit voor elkaar?
Ik zit nog naar 1765 euro tekijken. 1.73Ghz met 512Mb ram en 40Gb disk

AHA, Dell zijn echte luizen, eensoort auto verkopers :-)

Maar ik was uitgegaan van de standaard, en niet van de Aanrader.
Als je begint met de aanrader, kom je veel goedkoper uit.

Dan kom ik alsnog op een bedrag van :
€ 1.601,71 +19,00 % = € 1.906,03
Kan je er niet 2 bestellen ? :-)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik heb 30-6-05 mijn order bevestiging gekregen van dell.
En ik heb al een paar e-mailtjes gestuurd naar dell, aangezien het erg lang duurd.
Ik heb ook een lees bevestiging mee gestuurd, en die krijg ik ook terug dus ze openen de mail wel, maar nemen niet de moeite om te reageren.
Ik wacht dus nu al ruim 2 weken op bericht, van de order.
Vandaag maar eens bellen en kijken wat ze ervan zeggen.
Vind dit niet echt enorm klant vriendelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat staat er dan bij je orderstatus, als je je ordernummer en klantnummer op de dell site ingeeft. Daar kun je je bestelling toch volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow jah, je moet wel 8 tot 10 werkdagen wachten normaal gezien. Dus je zit nog altijd op schema. De laptops worden namelijk in Ierland in elkaar gestoken, dan met het vliegtuig naar hier enzo voort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

zoals ik zei ik heb alleen de orderbevestiging gekregen.
voor de rest nog niks terwijl de betaling rond is en alles. Ik heb dus nog geen order of klanten nummer gekregen.
En ik had vandaag geen tijd dus ik ga ze morgen om 08.30 ff bellen.
Anders is het order annuleren, en me geld terug eisen, en dan koop ik wel een ander laptopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal moet er een order- en klantennummer bij je orderbevestiging zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:25:

Configuratie:

1,86 GHz
WUXGA
1024 Mb
100GB (5400) HD
DVD writer
Bluetooth
1Y CAR

Zo, dat is knap! Hoe heb je het gespeeld (het onderhandelen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aantal weken bezig geweest... telkens iemand anders aan de lijn.
Diverse malen via e-mail geprobeerd. Bod was telkens niet goed genoeg.

Het gaat erom dat je iemand te pakken krijgt die korting geeft. Het best is om jezelf daarna duidelijk grenzend op te stellen.

Op een gegeven moment had ik de configuratie samengesteld. Kwam uit op ca 1820 euro (exclusief printer). Heb via mail aan een korting-gevende verkoper aangegeven slechts 1700 euro te hebben,
gevraagd om een offerte en gekregen.

Daarna opnieuw gemaild met de opmerking dat ik een andere aanbieding heb gekregen, welke 125 euro goedkoper was en dat dat het erg moeilijk maakte. Ik heb hem wat suggesties gedaan (3 jaar garantie of snellere 100GB harddisk) en gevraagd mij te bellen.

Aldus geschiedde... kreeg direct de opmerking dat hij niets kon doen. Duidelijk laten blijken dat het daarmee voor mij moeilijk werd om voor Dell te kiezen. Toen kwam hij zelf met het voorstel om er een printer bij te doen... beetje pushen en het werd de all-in-one printer mét printerkabel.

Toen maar ja gezegd... met visa betaald en nu maar wachten.

:P Doe er je voordeel mee !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, nieuwe prijzen slaan nu werkelijk nergens meer op.

1.86 GHz - 2x512Mb - 256Mb go6800 - 80Gb disk - 1920x1200 scherm - bluetooth - 54Mbps netwerk
Prijs per eenheid Incl. BTW € 2.255,66

Zelfde PC maar dan met 100Gb disk
Prijs per eenheid Incl. BTW € 1.948,87

8)7

Enige verschil is manier van configureren, ene op basis van standaard met een hoop opties.
De ander op basis van de 'Dell raadt aan'

Ik kon nog wel een 1.7ghz voor de oude prijs krijgen, omdat ik gelukkig een pdf had gemaakt van mijn 'mandje', maar voor die zelfde prijs had ik toen ook een zelfde als hierboven kunnen krijgen, maar omdat ik daar GEEN pdf van gemaakt had, kan dat ineens weer niet.

Ook wazig is dat mij verteld wordt dat de prijzen niet klopten en dat bestaande orders waren gecanceld, terwijl 15 minuten later ik een email krijg met de melding:
Daar er meerdere mensen het zelfde probleem als u hebben, heeft Dell besloten dat wanneer u in bezit bent van een geldig mandje u de aankoop kan doen voor het bedrag dat in uw mandje vermeld stond.

Wazig bedrijf, DELL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDadda
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Na vele uurtjes gelezen te hebben toch maar besloten om eens een keertje te reageren, want ik heb namelijk iets positiefs te melden over Dell. Namelijk het volgende :

11-7 De volgende config. besteld:

Inspiron 9300 Pentium M Processor 750 (1.86 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife
Snap-On LCD Cover - Cherry Burlwood
8X DVD+/-RW Drive
Primary 80 Watt/Hour, 9 CELL Battery
256MB NVIDIA GeForce 6800 Go graphics card
Intel ProWireless 2200 802.11b/g Mini PCI Wireless LAN Card
Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module
Microsoft Windows XP Pro SP2
Microsoft Office 2003 Professional
McAfee Security Centre
1Y CAR
Planet 21 Smart & Versatile Deluxe Backpack
100 Gb (5400 rpm)

ff gebeld en een aardige gozer aan de lijn gehad. Dit alles gekregen voor de prijs van €2299.-
(Helaas hakt Office er wel in ja met €370.-) Je hebt altijd baas boven baas, maar vond het toch nog niet zo slecht.
Maar het mooie van dit alles is 11-7 besteld en betaald met internet bankieren en de status van mijn order staat op dit moment op 5, dus met andere woorden wordt verzonden. Niet slecht op 2 dagen tijd toch?. Maar goed ben nog ff voorzichtig, tenslotte weet je maar nooit met Dell.
O ja, moet nog ff 1 x 1024mb DDR2-SDRAM halen en er bij plaatsen. Iemand nog suggesties?
En hoe kom je eigenlijk aan het tracknummer van UPS? ( al gezien)

[ Voor 3% gewijzigd door DonDadda op 14-07-2005 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Die 9300 wordt steeds duurder ipv goedkoper. ben aant wachten tot ik een leuke verkoper aan de lijn krijgt

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Martijn Wijk schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:39:
Na vele uurtjes gelezen te hebben toch maar besloten om eens een keertje te reageren, want ik heb namelijk iets positiefs te melden over Dell. Namelijk het volgende :

11-7 De volgende config. besteld:

Inspiron 9300 Pentium M Processor 750 (1.86 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife
Snap-On LCD Cover - Cherry Burlwood
8X DVD+/-RW Drive
Primary 80 Watt/Hour, 9 CELL Battery
256MB NVIDIA GeForce 6800 Go graphics card
Intel ProWireless 2200 802.11b/g Mini PCI Wireless LAN Card
Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module
Microsoft Windows XP Pro SP2
Microsoft Office 2003 Professional
McAfee Security Centre
1Y CAR
Planet 21 Smart & Versatile Deluxe Backpack
100 Gb (5400 rpm)

ff gebeld en een aardige gozer aan de lijn gehad. Dit alles gekregen voor de prijs van €2299.-
(Helaas hakt Office er wel in ja met €370.-) Je hebt altijd baas boven baas, maar vond het toch nog niet zo slecht.
Maar het mooie van dit alles is 11-7 besteld en betaald met internet bankieren en de status van mijn order staat op dit moment op 5, dus met andere woorden wordt verzonden. Niet slecht op 2 dagen tijd toch?. Maar goed ben nog ff voorzichtig, tenslotte weet je maar nooit met Dell.
O ja, moet nog ff 1 x 1024mb DDR2-SDRAM halen en er bij plaatsen. Iemand nog suggesties?
En hoe kom je eigenlijk aan het tracknummer van UPS?
Wow wat een prijs ik heb mijn XPS Gen 2 voor de prijs van 2200€ gekregen en ik had alleen office 2k3 er niet bij.
Ja ik weet dat office 2k3 duur is maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDadda
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je geen Office Pro neemt en XP Home en geen rugtas, dan kom je op een prijs van €1800.-. Zoals ik al gelezen heb liggen de prijzen van de meeste 9300 systemen rond deze koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niejo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12-2021

Niejo

...

Toen ik de pagina's consumenten, kleine onderneming en grotezakelijke ondernemingen ging vergelijken vond ik uit dat de 9300 zo maar een hoop pleuro's in prijs kan verschillen.

consumenten prijs incl. btw: 1.867,72
kleine onderneming prijs incl. btw: 1.807,62
grotezakelijke ondernemingen prijs incl. btw: 1662.31

het gaat om deze samenstelling:

Inspiron Processor: Intel® Pentium® M Processor 750 (1.87 GHz, 2MB L2 Cache, 533MHz FSB)
Inspiron Scherm: 17" WXGA+ LCD Display
Inspiron Geheugen: 1024MB 400MHz DDR II RAM (2x512) (+ EUR 140.00 EUR)
Inspiron Grafische kaart: 256MB NVIDIA® GeForce™ 6800 Go, PCI-Express x16
Inspiron Harde Schijven: 60GB Ultra ATA/100 (7200 rpm) Harde Schijf
Inspiron Multi Bay mogelijkheden: Internal 24x CD-RW/ 8x DVD combo drive

Ik snap dat je als consument niet als kleine onderneming kan kopen, omdat je geen KVK nummer heb die je dient in te vullen, maar zou je wel als kleine ondermening laptops van grotezakelijke onderneming kunnen kopen. Controleren ze of je wel meer dan 200 werknemers heb?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon works 7.0 maar een Amerikaan gaat mij Office Pro 2003 doorsturen via Aim, zo'n 660 MB zou het zijn met de crack en keys erbij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Op eBay.de verkoopt IT-premier ook XPS2's.
Als je ze direct koopt zijn ze geen demo model/refurbished, maar gewoon goedkoper :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Tijgert schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:22:
Op eBay.de verkoopt IT-premier ook XPS2's.
Als je ze direct koopt zijn ze geen demo model/refurbished, maar gewoon goedkoper :)
Ja klopt helemaal ik zou in eerste instantie ook een laptop bij hem kopen en toen toch maar is Dell gebeld, uiteindelijk ging Dell 100€ onder de prijs van die gast zitten dus heb ik toen maar bij Dell Nederland besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Er was wat misgegaan met de bestelling, dus ik heb een leuk prijs afspraakje gekregen, omdat ze dit een zeer slechte zaak van hunzelf vonden, dus heb nu een snellere processor en 1024 Mb geheugen ipv 512Mb.
En nog een kleine korting dus ik ging van de 2345 naar 2251, voor een beter systeem :)
I love dell :) nu nog ff wachten en ik kan eindelijk genieten van me XPS 2 :D
Maar ja die komt dus helaas wel binnen als ik op vakantie ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Nou ik had eindelijk Dinsdag mijn 9300 binnen gekregen, kon het gelukkig te gelijk de volgende dag voor mijn werk gebruiken.
Specs:
Pentium M 1.86
1*1024 Mb DDR2 geheugen ( Hyundai, geen kingston voor dell?)
WUXGA
Geforce 6 256Mb
100 Gb @ 5400 Rpm ( loopt op 45000 kb/s)
Wireless b/g
Bluetooth
Dvd Brenner
3 Jaar Collect & Return
Carbon Snap on
Winxp Pro
Planet 21 Tas.

Voor 2236 :'( , maar hoef pas in 2007 te betalen :D.

Scherm is goed, wel wat light leaking en sparkles maar goed dat hebben al die dell schermen.

Geforce 6 @ stock uit de doos 3d mark 05 3200.
Na schone installatie van winxp en oc van 355/675 3999. })

Net nog doom3 ff gegamed op 1600*1200 high quality 40 a 50 Fps LOL.
Zal binnen kort wat meer benchies en een review maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Groovy op 15-07-2005 10:05 ]

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ja klopt helemaal ik zou in eerste instantie ook een laptop bij hem kopen en toen toch maar is Dell gebeld, uiteindelijk ging Dell 100€ onder de prijs van die gast zitten dus heb ik toen maar bij Dell Nederland besteld.
Ik dacht ook wel dat Dell NL iets zou kunnen doen aan de prijs, maar bij unsere Freund had ik iets meer opties.
Zo heb ik een 1,86GHz genomen i.p.v. een 2.0GHz. Ik heb ook al een 1.7GHz 400MHz fsb auf den kopf getikt :) dus dat wordt pinmodden ;)
Hij kon ook een tweejarige gratis upgrade garantie geven met terugneemgarantie.
(dat komt er op neer dat zodra de 7800Go uitkomt ik mijn Dell op stuur en ze er tegen minmale kosten een nieuwe kaart erin planten en de oude terug nemen voor een mooi prijsje).

Wat voor garantie had jij bij Dell dat ze er 100 euri onder zaten?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:02:

Geforce 6 @ stock uit de doos 3d mark 05 3200.
Na schone installatie van winxp en oc van 355/675 3999. })
Zijn er nog bijzondere dingen waar je op moet letten om windows op deze laptop opnieuw te installeren? Heb mijn laptop sinds gisteren en ik erger me dood aan de SP2 beveiligingsmeuk en norton dus ik wil eigenlijk ook een clean install van XP+SP1 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Beveiligingsmeuk kan je gewoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan? Ik krijg bijvoorbeeld niet de 'weet u zeker dat u dit wilt uitvoeren' dialoog weg als ik iets wil opstarten. Enige fix die ik hiervoor heb gevonden is via gpedit.msc en dat werkt niet in xp home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

raar, mij vraagt XP dat nooit...

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste