Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.615 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 21:32

Cis

ph4ge schreef op maandag 27 juni 2005 @ 00:30:
Bah 30,5 tegen 26,5 sterren, en nog verliezen. Daar komt nog bij dat ik met een slechte vorm weer zit. Ik snap niet dat ik amper kansen creeer. Promotie kan ik nu wel vergeten :/
Als je hatstats bagger waren, is dat niet zo vreemd :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06 11:03
Met 0 - 2 van mijn directe concurrent gewonnen, niet helemaal terecht volgens mij. Ik had minder balbezit, maar kreeg toch 5 kansen, tegen _2_ voor hem. Beetje sneu, maar mij hoor je er verder niet over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik sta nu (geheel onverwacht overigens) 2e. Mocht ik volgende week weten te winnen dan is promotie zeker haalbaar. Best lekker om nergens vanuit te gaan in het begin van het seizoen en dan vervolgens nog lekker mee kunnen draaien ook. Beetje jammer dat de nummer 1 gewoon een matig (hoog) middenveld haalde. En dat in de VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Hoe kan ik die hatstats zien?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-06 13:27
ph4ge schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:26:
Hoe kan ik die hatstats zien?
Mensen stoppen niet voor niets tijd in de openingspost!
zie http://www.htratings.com/ voor de berekening, of download Mozilla Firefox en dan Foxtrick erbij downloaden en je ziet het automatisch, ook bijna alle programma's geven de zogenaamde hatstats aan als je de wedstrijd bekijkt...

Terug op het punt, ook in hatstats gezien was je beter dan je tegenstander. Echter, zoals je waarschijnlijk weet, is een bal rond, kan niet altijd winnen terwijl je het wel verdient. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4720

alweer de 3e overwinning op rij :)
en dat in me eerste 3 wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147842

Ik heb gister een 3e gele kaart gekregen en dus een schorsing. Is deze speler dan voor de doordeweekse friendly geschorst, voor de eerst volgende competitiewedstrijd, of voor beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 147842 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:37:
Ik heb gister een 3e gele kaart gekregen en dus een schorsing. Is deze speler dan voor de doordeweekse friendly geschorst, voor de eerst volgende competitiewedstrijd, of voor beiden?
Kaarten gelden voor je competitie en bekerwedstrijden. In een friendly kun je hem wel opstellen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Ik heb foxtrick, maar ik weet niet waar ik het kan zien :s Waar kan ik het zien?

...er bestaan geen stomme vragen :<

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als het goed is staat er nu (volgens mij) een rode kaart bij je speler. En die is voor komende zondag :)

Er bestaan overigens wel domme antwoorden, dus mocht ik het niet goed hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Pewwy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:41:
Omdat je alleen maar ervaring hebt met 4-4-2. Als je bij training kijkt zie je als het goed is dat je ervaring met je huidige opstelling gestegen is. Pas als deze goed is krijg je die meldingen niet meer. Veel op oefenen dus ;)
koste mij een wedstrijd of 3 om de 3-5-2 ervaring op goed te krijgen, 4 wedstrijden voor uitstekend

Overigens 1-3 gewonnen van de nummer laatst, dus ik geloof nog in handhaving. Aankomende zondag tegen no.6. Win ik die dan ziet het er erg goed uit.

Vanochtend nog een speler gestegen in ervaring van waardeloos naar slecht ;)

hoeveel maakt zo'n verandering in ervaring uit in de prestaties op het het veld?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 131484 op 27-06-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Anoniem: 131484 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:45:
[...]
Vanochtend nog een speler gestegen in ervaring van waardeloos naar slecht ;)

hoeveel maakt zo'n verandering in ervaring uit in de prestaties op het het veld?
bar weinig heb ik tot nog toe gemerkt.
speel nog maar kort maar deze week 2 in ervaring gestegen, de een ging 0,07 punten omhoog op zijn beste positie, de ander 0,04. Afgelezen in HO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb altijd graag een overzicht of een te bewerken overzicht :)

Nu ben ik al aan het kloten met excel het is wel aardig maar het is het net allemaal niet. Heb nu wel een overzichtje met een filtertje en alles maar ik mis bijvoobeeld de optie om een speler te verwijderen of toe te voegen. En het is ook niet makkelijk om de TSI bij te houden.

Is er iemand anders wel eens bezig geweest om dit soort data te ordenen buiten de gebruikelijke tooltjes om?

Het gaat om een overzicht van mijn spelers met de skills e.d. en ik wil graag het aantal trainingen bij houden.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
--> Pewwy, hier op kos wordt je doodgegooid met internetcafees! :P
--> Quintus, nee sterker nog heel linux heb ik eraf geknald omdat ik mijn pda/phone en printer niet aan de praat gekregen heb...mooi systeem dat linux, maar nog net niet helemaal... ;)

44565821 net zitten kijken, speel ik tegen een bagger team 1-1, tweede helft had ik 71% balbezit terwijl ik 5-3-2 speelde (moest even zo ivm geen friendlies in mijn vakantie en wel max training natuurlijk...had toch twee geblesseerde trainees...)...wel duur puntverlies dus, maar ja dit seizoen alleen zorgen dat ik niet degradeer en dat komt wel goed, zijn drie ploegen met een sterker middenveld, de rest kan ik hebben als ik gewoon 3-5-2 speel ;)

I'm off even een taverna in hier om aan mijn eerste cocktail van vandaag te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250

Ik dacht zomaar even... klaat maar weer eens wat van mij horen hier op het externe forum...
bij deze :D

Ik ga wederom goed in mijn competitie nadat ik vorig seizoen (mijn eerste) kampioen ben geworden in de 10. sta nu gedeeld 1e met 1 doelpunt minder en een tegendoelpunt minder ;)

IX.303 (62622)
FC Kalverda (765345)

Kga wederom voor het kampioenschap uiteraard. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:22
* pimp modus on *

Welke vierde divisie is het sterkst in ronde vijf? Juist de IV.62 Wie staat er alleen aan kop met 12 punten uit 5 wedstrijden in de IV.62? Juist, moi :p

En ik sta eindelijk ook in het rijtje van 10 sterkste teams van de regio (ok... Friesland ;) )

* pimp modus off *

Dit moest gewoon even :D

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 27-06-2005 22:59 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:59:
* pimp modus on *

Welke vierde divisie is het sterkst in ronde vijf? Juist de IV.62 Wie staat er alleen aan kop met 12 punten uit 5 wedstrijden in de IV.62? Juist, moi :p

En ik sta eindelijk ook in het rijtje van 10 sterkste teams van de regio (ok... Friesland ;) )

* pimp modus off *

:O

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heb jij nog niet bereikt zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:39:
[...]

Heb jij nog niet bereikt zeker ;)
Nee idd... :)

damn wat is het vroeg vandaag :O :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

* pimp modus on *

* pimp modus off *

daar hebben ook uberhaupt maar 4 mensen een internetverbinding en slechts 2 een computer dus indrukwekkend? niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

* pimp modus on *

* pimp modus off *

Het is fryslan, de friesland lobby voor fryslan heeft gewerkt... het blijft toch een ander land dat fryslan }). Probleem is wel dat er nog zo'n ding op de frieslAn moet waardoor je in hattrick dat ander land niet meer op kan zoeken ;).
Dit moest dus ook gewoon even...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147317

Waarschijnlijk een noob vraag, maar ik heb me aangemeld (3 dagen terug), en ik vraag me af hoe lang het duurt voor ik een teampje krijg? Eerst stond er 300 mensen gekeurd, en de dag daarna geen :S Weet iemand hoe lang dit duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:16

odan

The dark side is within all!

het kan 1 week duren, maar ook 2 maanden. hoeveel mensen staan er in de wachtrij? van de users die een team hebben gekregen wanneer had de laatste een team aangevraagd?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147317

29 in de wachtrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op de kop af 45 dagen 3 uur en 43 minuten en 12 seconden....

mailtje als je team er is komt vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Neeeeeeee!!!!!!!!

Wat nu?? :'(

Nieuwe GoTFather? Of deze titel als eeuwige room aan Yared behouden? heeft veel betekend voor de fed dus is wel een ere lid :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koop even mijn briljante mid aub. heb geld nodig :)

ht gaat lekker snel zeg op dit moment...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 28-06-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:57

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:02:
[...]

daar hebben ook uberhaupt maar 4 mensen een internetverbinding en slechts 2 een computer dus indrukwekkend? niet echt :P
Dan ben ik nummer 2 en is FightClub nummer 3? Zow dan hebben we nu al 3 PC's in Fryslân. :D

4 inetverbindingen en 3 PC dat kan slechter per pc. Zover zijn ze in Nederland nog niet >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 28-06-2005 20:26 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach zometeen 20mbitje hier liggen. hebben jullie dat daar ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:34:
Hahaha, zit daar niet ergens bij groningen een backbone?
Ik doe het hier trouwens niet voor minder dan 100Mbit.. niet dat je dat verschil merkt...

Hattrick down trouwens :( Geen idee hoe mijn friendly verlopen is...

[ Voor 11% gewijzigd door Coca-Cola op 28-06-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:56:
[...]
Geen idee hoe mijn friendly verlopen is...
dat boeit ook totaal niet :) tenzij je een blessure hebt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250

Damien2004 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:01:
[...]

Neeeeeeee!!!!!!!!

Wat nu?? :'(

Nieuwe GoTFather? Of deze titel als eeuwige room aan Yared behouden? heeft veel betekend voor de fed dus is wel een ere lid :)
Eretitel aan Yared weiden, lijkt me niet zo'n moeilijke kwestie... toch?

Overigens, bedankt voor alle welkom terug berichten _/-\o_ (dat was inderdaad sarcasme O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:34:
Ach ja, ik manage mijn team vanuit Groningen, en daar hebben ze ook al breedband :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Mijn divisie heeft gevraagd nog 2 matches te spelen (half seizoen) wat ik wel verwacht had, en daarna of spelers te verkopen of b team te verkopen en pic te spelen. Dit laatste zijn ze nog niet over uit.

Wel HEEL veel mail en berichtjes ontvangen, maar het antwoord is gewoon; verandering is goed.
Altijd maar die bagage meenemen en nooit iets echt afsluiten dat heb ik veel te veel gedaan.

Ik stop per september ook met World of Warcraft, en ga zelfs nog eens inloggen bij mijn oude mud waar ik jaren admin geweest ben maar nog steeds een mortal heb die afgeladen is met spullen waar andere veel meer aan hebben.

Er komt wel weer iets anders op mijn pad en het leek mij eerlijk om de divisiegenoten te vragen hoe zij het liefst zagen dat ik de deur achter me dicht doe.

Over t.net, ik zit hier al sinds 1999 bij WoT en later GoT en ben daar telkens in verschillende mate van activiteit bij betrokken afhankelijk van wat er op dat moment speelde. Ik zie daar geen verandering in komen, hoewel ik de laatste tijd me toch ergeren ga aan de manier waarop het forum werkt. Maar ook dat kan van tijdelijke aard zijn, wie weet, verandering is niet slecht ;)

Er was ooit een whiskey merk wat als slogan had; Nothing changes.... really

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 12-06 19:03

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

grrr... ik kan die site niet meer vinden waar je online je beste opstelling in elkaar kon klussen. iemand een tip voor mij?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

jeuj! ik heb een team... en HAM gedownload... maar begrijp ik nu goed dat HAM read-only is, en ik dus de data wel moet bijwerken op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HAM download de data voor je, F5 om de date te verversen. Kijk anders even onder het tabblad Online in HAM.

Wat is je teamnaam btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:21:
HAM download de data voor je, F5 om de date te verversen. Kijk anders even onder het tabblad Online in HAM.

Wat is je teamnaam btw?
"new blaze '81" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom ben je aan het verbouwen? :X

heb trouwens maar om je speler geboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is dat nog een kado van de vorige eigenaar :D
Heb echt 2 uur geleden voor het eerst even ingelogd en daarna eerst even "alles" hier gelezen
gij zijt unne geweldenaar :D ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

hey

het gaat wel weer lekker met mijn team, ik ben nu eerst bezig met mijn gemeen en contro spelers te vervangen want ik krijg aardig wat kaarten, lage ts en volgens mij komen de vele blesurers hier ook door

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 29-06-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Thx Yared voor de vele dingen die je voor GoT hebt gedaan!
Succes met de volgende mmorpg :P

Vanavond trouwens m'n eerste thuiswedstrijd in de beker tegen een IV (ben zelf nog V), maar ik acht mezelf niet geheel kansloos. Voor de geinteresseerden: matchID=47022456 !

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 29-06-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quintus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:24:
[...]

Dan ben ik nummer 2 en is FightClub nummer 3? Zow dan hebben we nu al 3 PC's in Fryslân. :D

4 inetverbindingen en 3 PC dat kan slechter per pc. Zover zijn ze in Nederland nog niet >:)
Hey Quintus je vergeet mij :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 29-06-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:34:
waarom ben je aan het verbouwen? :X

als je dat nou ook gister ff op mijn speler deed... train wel door tot wonderbaarlijk. geen zin in training verlies....

trouwens blaze welkom! ham is readonly ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:41:
[...]
trouwens blaze welkom! ham is readonly ja klopt.
thnx! ben nu al een paar uurtjes aan het uitvogelen hoe alles werkt... voel nu al aan dat het verslavend gaat worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

kheb een speler op de verkeerde tijd op de lijst gezet. Stel er wordt nu een te laag bedrag op geboden, mag ik dan zelf overbieden om te zorgen dat hij niet verkocht wordt? (en ik em dus op een later nog een keer op de TL zet)
Met welk bedrag moet ik dan overbieden om te zorgen dat het niet lijkt dat ik een bidwar aan het uitlokken ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
je kunt toch niet op je eigen speler bieden?

edit: wat vindt jij een verkeerde tijd dan trouwens?

[ Voor 39% gewijzigd door sarinsarin op 29-06-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Volgens mij kan je gewoon op je eigen speer bieden. Maar het kost je hoe dan ook geld als je hem wilt behouden. Lang leve de spelersmakelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand toevallig nog behoefte aan een oefenpotje zo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sarinsarin schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:29:
je kunt toch niet op je eigen speler bieden?

edit: wat vindt jij een verkeerde tijd dan trouwens?
jawel hoor, maar volgens mij niet het openingsbos.

een 'verkeerde' tijd bv 's ochtends of 's nachts. tussen 17:00 en 21:00 zijn de meeste mensen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

pfff, aardige schoppartij tijdens een onschuldig potje voetbal. In de eerste helft 2 trainees van mijn tegenstander eruit geschopt. En 1 trainee van mij (met pleister!) eruit geschopt en nog een trainee van me half geraakt (kon nog net verder spelen). Aardig verslag denk toch wel een a-4 tje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

masterdisasters - RKVV Messen (44 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
:Z

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

same...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hier ook nog geen verslag, eerste helft zit er al weer op. Ze zullen de uitzendrechten wel aan Talpa doorverkocht hebben ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 19:09
Lol, Hattrick gaat met zn tijd mee!
Spelbederf leverde Gesuele Pizzotti van Slavic zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie zei dat vroeger altijd zo mooi?

noel - noel

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dizzie schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:36:
Lol, Hattrick gaat met zn tijd mee!

[...]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SC Amsreiw - FF H2opoloën (60 minuten gespeeld)
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion. :/

volgensmij is de commentator aan het staken :P

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 29-06-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:36:

noel - noel

Sowwy :Y) Schiet wel op zo, van mij mag het 0-0 blijven, en zien we helemaal geen verslag. Scheelt weer blessures :)

[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 29-06-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo werkt het niet. je kan er alsnog 11 hebben of zelfs 15 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

En weer een ronde verder in de beker!!! :)
2-0 tegen een IV met een... buitenaards (oud) middenveld en 226 Hatstat puntjes...
Veruit m'n beste wedstrijd ooit (hiervoor altijd gepict, vandaag niet).

Afwachten hoe sterk m'n volgende tegenstander is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:49:
zo werkt het niet. je kan er alsnog 11 hebben of zelfs 15 :P
15 gaat wat moeilijk, want ik doe niet aan wissels in friendlies. Zonde van de eventuele extra blessures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeej 4-0 voor!

wel 2x een unexperienced event bij dezelfde speler. nog nooit gezien althans 2x in 1 wedstrijd. telt dus wel degelijk mee die ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

88 minuten: Dino Cristante draaide heel knap een vrije schop in de verre hoek, waardoor United de voorsprong uitbreidde tot 5 - 0. Met dit derde doelpunt kreeg Dino Cristante een hattrick op zijn naam. Van grote afstand wist Thomas Arnesen in de 88e minuut de keeper te verrassen en maakte zo voor United de 6 - 0. United scoorde 7 - 0 toen Jacques Henzi op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette.

3 goals in 1 minuut. persoonlijk record :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 15:50

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

xtje gespeeld op counter, in 7e minuut scoor ik al, maar ja, krijg er daarna 6 om mn oren...

komt mede denk ik doordat allebei mijn spitsen geblesseerd naar de kant moesten. voor 3 en voor 1 week... balen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Wanneer gaat de cup van start? Moet ik nog een nieuwe friendly regelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgende week woensdag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ooooja de datum : 13 - 07 - 2005
De inschrijvingen sluiten 08 - 07 - 2005 of bij 54 deelnemers...

Deze data zijn vermeld in de GOT nieuwsbrief van Mils85 die ik 20 juni heb ontvangen.
Dus aanstaande week kan je nog gewoon vriendschappelijk spelen. De week erop begint de cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:36:

noel - noel

Frits van Turennout :+

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Aantal dagen afwezig geweest, had het dan ook ongelooflijk druk met school en in m´n spaarzame vrije uurtjes was hattrick vaak ook onmogelijk. Heb deze week namelijk maar 5 log ins. Leuk zo´n trainingswissel ;) Overigens is alles toch nog vlot verlopen, alle def´s zijn de deur uit en 15 IM´s, wingers en spitsen zijn aangetrokken. Passen trainen wordt mijn nieuwe dagelijkse gang van zaken :)

Door m´n spaarzame tijd en log ins, was ik nog niet aan de toto toe gekomen, ga ik nu meteen even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

TOTO TOTO TOTO

uitslag week 5:

cquintus 10
Thije 8
Ripkill 7
Marcel_Meessen 7
Brainpower 7
_spyro_ 5
MaestroTim 5
snowbo 4
JM 2

en de tussenstand:

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Thije
31
4
2
Brainpower
29
4
3
MaestroTim
29
4
4
Marcel_Meessen
27
4
5
cquintus
22
3

volledige tussenstand op http://gottrick.bitxs.com

en de nieuwe toto:

Loosanaros - SC Amsreiw
Ze Popo's - *Real Juventus*
Visscher - De Technische Laagstandjes
Harlem Hattricks - fcdekoffer
PH Pride - A.K.A Tuikwerd
Real Rainer - fc frostbite
Marawila - Rrrr
Hondsrug Hooligans - JohanCFS
TCFSL - ForEver Lichtenvoorde
Ambutubbies - Rhenen United
bonuswedstrijd
FightClub - Milsbeek

surf naar http://gottrick.bitxs.com om de toto in te vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de toto maar weer eens ingevuld. Ga mijn score van 1 uit 1 is ophogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

Real Rainer - Fc frostbite

Wieee ik sta in de toto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PH Pride - A.K.A Tuikwerd word door iedereen goed voorspeld denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:51:
PH Pride - A.K.A Tuikwerd word door iedereen goed voorspeld denk ik :+
een slecht(oud) middenveld? volgens mij kunnen wo teams dan zelfs winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:17:
[...]

een slecht(oud) middenveld? volgens mij kunnen wo teams dan zelfs winnen :P
Van mij mag je een twee invullen ik zit er niet mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zal erom hangen inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 83760 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:59:
TOTO TOTO TOTO

uitslag week 5:

cquintus 10
LOL goed gegokt deze keer :o

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hey mensen ik ben weer terug in ons natte kikkerland...erg goede vakantie gehad op Kos maar ook wel weer lekker om terug te zijn! Zag net dat mijn eerste formidabele verdediger een feit is! En de rest van mijn trainees zijn naar uitstekend gestegen...die zijn voor einde seizoen teniminste formidabel...genoeg om een trainingsverandering door te voeren dus! :)

BTW hoe lang duurt het seizoen nu nog? :P

edit 2: Iemand hier zin in een friendly aanstaande week? Daag me maar uit! ;)

[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 01-07-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Je kunt merken dat ik niet zo actief meer ben geweest als vroeger, nog geen 10 reacties hier, maar wel 25 htmailtjes.

Het viel mij op dat er weinig oudgedienden bijzaten, ik had toch gehoopt dat er meer intresse zou zijn in het overnemen van de federatie.

Gelukkig heeft er 1 iemand gereageerd waar ik op hoopte, iemand die al heel lang met ht bezig is, actief is met de fora, iemand waar ik volledig op kan vertrouwen om er de komende tijd nog veel aandacht aan te besteden en ook iemand die jullie allemaal al goed kennen, en iemand die na overleg met o.a. HvP zich ook bereid heeft gevonden de nieuwe topicstarter te worden.

Damien heeft zich bereid gevonden de fed over te nemen, dus wens hem succes in zijn gastenboek!

De oud-topic starters weten dat het weinig werk lijkt, maar je moet het toch elke 1000 berichten weer doen, dus Damien veel succes en plezier met topicstarten!

Webmeesters, zouden jullie ajb Damien rechten willen geven als poster op de GoT site.
HvP zou jij ajb ingame Damien op de hoogte kunnen brengen van de ins- en outs van topicstarten.

Ik wil graag iedereen een waaaaaanzinnige zomer toewensen en bedanken voor de gezelligheid, de meets, en de adviezen die ik de afgelopen 3 jaar heb mogen ontvangen.

Op t.net zul je me nog regelmatig tegenkomen en wie weet in BF2 of een mmorg, er is tenslotte nog altijd meer om te ontdekken en zien.

Tot laterz en succes!

GoTfather out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Yared bedankt voor alles!! _/-\o_
Damien succes met je nieuwe functie oude topicspammer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

te lang... trust me... enneuh welkom back :)

de TU is weer bezig nog. HT gaat weer als dikke stront door een theezeef de laatste tijd :(

voorlopige stand :)
vorm 4/-1
TSI 3.650/-90

(na 5x op f5 te hebben gedrukt kwam er niks meer dus het lijkt wel alsof ie toch klaar is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:42:
Yared bedankt voor alles!! _/-\o_
Damien succes met je nieuwe functie oude topicspammer! ;)
Tnx :)

Weet nu niet of ik met een officieel persbericht moet komen zoals Yared :)
Maar voor de mensen die mij nog niet kennen zal ik mij een klein beetje voorstellen.

Ik speel nog niet zo lang Hattrick als Yared doet geloven :) maar ben een tijdje terug voor WoW een aardige spammer geweest op deze fora. Nu ben ik gestopt met WoW en heb ik mij weer 100% gestort op Hattrick en nu dus ook op GoT :)

Mijn team heet Swanfield United maar stond eerder bekend als F.C. Schiedam. Ik speel sinds 2004 hattrick en ben nu bezig met mijn 3de seizoen. Ben eerst actief geweest als logo creator en daarna heb ik een aantal You've got news blaadjes gepubliceerd :)

Nouja verders ken iedereen mij wel denk ik :) Mocht je vragen hebben ofzo dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:44:
te lang... trust me... enneuh welkom back :)

de TU is weer bezig nog. HT gaat weer als dikke stront door een theezeef de laatste tijd :(

voorlopige stand :)
vorm 4/-1
TSI 3.650/-90

(na 5x op f5 te hebben gedrukt kwam er niks meer dus het lijkt wel alsof ie toch klaar is...)
Dat dacht ik om half 8 ook, maar er zijn nog steeds spelers aan het veranderen bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nogmaals, we gaan je missen. Bedankt voor deze geweldige fed :)
Geniet van je vrije tijd zodra je met alles gestopt bent. Vroegah toen ik stopte met Diablo 2 had ik ineens nachtrust en werd ik een stuk levendiger. Ik gun je in ieder geval minstens hetzelfde ;)

Damien succes met de nieuwe functie. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben of nog dingen willen gaan veranderen/terugbrengen dan ben ik altijd geïnteresseerd om te helpen. Zeker nu ik tussen de ambtenaren werk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trainingsupdate:

Vorm +5/-0
TSI +380/-50
Verd +1/-0 <- Mijn 2e keeper is gestegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 08-06 16:48
Zijn er plannen om met GoT naar World Hattrick Event in Rotterdam te gaan op 23 July?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik word al depressief bij het idee...

@damien kleine functieomschrijving 'oude topicspammer' graag. weet ik waar je je mee bezig gaat houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:31:
ik word al depressief bij het idee...

@damien kleine functieomschrijving 'oude topicspammer' graag. weet ik waar je je mee bezig gaat houden :)
Aha ok, nou ik heb eigenlijk gelijk een zooi taken op mijn bord gekregen :) Maar zal binnenkort (vandaag) een een spam HT mailtje sturen naar alle fed-leden :)

In ieder geval ga ik mij bezig houden met alles wat Yared deed, niets dus :) en met de OP :) Deze ga ik eerst even copy paste zoals hij nu is en daarna ligt restylen denk ik....even kijken naar mijn tijd daarvoor e.d.

Veel zal er niet veranderen op korte termijn en naast een nieuwe OP heb ik ook geen andere veranderingen in gedachten. Dus er veranderd niet veel voor jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
loona35 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:21:
Zijn er plannen om met GoT naar World Hattrick Event in Rotterdam te gaan op 23 July?
Ik zou wel willen gaan eigenlijk :) Lijkt me wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@Yared

Zonde dat je ermee stopt maar ik snap je redenen. Succes met je verdere leven en laat af en toe eens wat van je horen in dit topic :)

Misschien een topic op GoTtrick een idee? :) Wordt het daar ook eens wat drukker :|

Succes Damien, je bent bij deze ook nieuwsposter op GoTtrick :)

[ Voor 38% gewijzigd door NiMu83 op 01-07-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:48:
@Yared

Zonde dat je ermee stopt maar ik snap je redenen. Succes met je verdere leven en laat af en toe eens wat van je horen in dit topic :)

Misschien een topic op GoTtrick een idee? :) Wordt het daar ook eens wat drukker :|

Succes Damien, je bent bij deze ook nieuwsposter op GoTtrick :)
_/-\o_ Dank u :) Zal niet te veel spammen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even je kont verder opensperren yared hier komen weer een paar bossen veren... hoppa! :)

bedankt voor wat je hebt gedaan(wat eigenlijk precies? :P ) en succes met je andere bezigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:55:
even je kont verder opensperren yared hier komen weer een paar bossen veren... hoppa! :)

bedankt voor wat je hebt gedaan(wat eigenlijk precies? :P ) en succes met je andere bezigheden.
Nouja Yared is oprichter van de Fed...de pappa dus :) Maar ik denk dat hij na de vakantie vaak terug zal keren op dit forum. Daarnaast zal hij HT gaan missen en dus weer een nieuw team starten :) En binnen de kortste keren wil hijzijn oude baantje terug hahaha.

Hij zal het allemaal nu ontkennen maar wacht maar af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het bloed kruipt toch altijd een beetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 131484 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:44:
Trainingsupdate:

Vorm +5/-0
TSI +380/-50
Verd +1/-0 <- Mijn 2e keeper is gestegen...
Training is nog steeds bezig, dus misschien popt er nog wat ;)

Bij mij is de training weer eens naatje.. 2e week dat er niemand popt (10 verdedigers, met goed coach) en mijn vorm is gekelderd... er hoeven bij mij nog maar 2 spelers en dat zijn mijn spits en beste middenvelder, als die ook nog eens gaan dalen dan wordt het echt niks zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@ Yared, bedankt voor alle inzet voor de Fed!!! _/-\o_ _/-\o_ en veel plezier met je extra vrije tijd die je nu zult krijgen. Nogmaals dank voor alles :>

/edit

Ah kijk, ze hebben het op hattrick door. Vanaf volgende week begint de training al om 1.30 om de problemen het hoofd te bieden :)

[ Voor 32% gewijzigd door Sandyman538 op 01-07-2005 13:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.