Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mensen stoppen niet voor niets tijd in de openingspost!ph4ge schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:26:
Hoe kan ik die hatstats zien?
zie http://www.htratings.com/ voor de berekening, of download Mozilla Firefox en dan Foxtrick erbij downloaden en je ziet het automatisch, ook bijna alle programma's geven de zogenaamde hatstats aan als je de wedstrijd bekijkt...
Terug op het punt, ook in hatstats gezien was je beter dan je tegenstander. Echter, zoals je waarschijnlijk weet, is een bal rond, kan niet altijd winnen terwijl je het wel verdient.
Anoniem: 147842
Kaarten gelden voor je competitie en bekerwedstrijden. In een friendly kun je hem wel opstellen.Anoniem: 147842 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:37:
Ik heb gister een 3e gele kaart gekregen en dus een schorsing. Is deze speler dan voor de doordeweekse friendly geschorst, voor de eerst volgende competitiewedstrijd, of voor beiden?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
...er bestaan geen stomme vragen :<
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Er bestaan overigens wel domme antwoorden, dus mocht ik het niet goed hebben
Anoniem: 131484
koste mij een wedstrijd of 3 om de 3-5-2 ervaring op goed te krijgen, 4 wedstrijden voor uitstekendPewwy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:41:
Omdat je alleen maar ervaring hebt met 4-4-2. Als je bij training kijkt zie je als het goed is dat je ervaring met je huidige opstelling gestegen is. Pas als deze goed is krijg je die meldingen niet meer. Veel op oefenen dus
Overigens 1-3 gewonnen van de nummer laatst, dus ik geloof nog in handhaving. Aankomende zondag tegen no.6. Win ik die dan ziet het er erg goed uit.
Vanochtend nog een speler gestegen in ervaring van waardeloos naar slecht
hoeveel maakt zo'n verandering in ervaring uit in de prestaties op het het veld?
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 131484 op 27-06-2005 14:51 ]
bar weinig heb ik tot nog toe gemerkt.Anoniem: 131484 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:45:
[...]
Vanochtend nog een speler gestegen in ervaring van waardeloos naar slecht
hoeveel maakt zo'n verandering in ervaring uit in de prestaties op het het veld?
speel nog maar kort maar deze week 2 in ervaring gestegen, de een ging 0,07 punten omhoog op zijn beste positie, de ander 0,04. Afgelezen in HO
Nu ben ik al aan het kloten met excel het is wel aardig maar het is het net allemaal niet. Heb nu wel een overzichtje met een filtertje en alles maar ik mis bijvoobeeld de optie om een speler te verwijderen of toe te voegen. En het is ook niet makkelijk om de TSI bij te houden.
Is er iemand anders wel eens bezig geweest om dit soort data te ordenen buiten de gebruikelijke tooltjes om?
Het gaat om een overzicht van mijn spelers met de skills e.d. en ik wil graag het aantal trainingen bij houden.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
--> Quintus, nee sterker nog heel linux heb ik eraf geknald omdat ik mijn pda/phone en printer niet aan de praat gekregen heb...mooi systeem dat linux, maar nog net niet helemaal...
44565821 net zitten kijken, speel ik tegen een bagger team 1-1, tweede helft had ik 71% balbezit terwijl ik 5-3-2 speelde (moest even zo ivm geen friendlies in mijn vakantie en wel max training natuurlijk...had toch twee geblesseerde trainees...)...wel duur puntverlies dus, maar ja dit seizoen alleen zorgen dat ik niet degradeer en dat komt wel goed, zijn drie ploegen met een sterker middenveld, de rest kan ik hebben als ik gewoon 3-5-2 speel
I'm off even een taverna in hier om aan mijn eerste cocktail van vandaag te beginnen
Anoniem: 139250
bij deze
Ik ga wederom goed in mijn competitie nadat ik vorig seizoen (mijn eerste) kampioen ben geworden in de 10. sta nu gedeeld 1e met 1 doelpunt minder en een tegendoelpunt minder
IX.303 (62622)
FC Kalverda (765345)
Kga wederom voor het kampioenschap uiteraard.
Welke vierde divisie is het sterkst in ronde vijf? Juist de IV.62 Wie staat er alleen aan kop met 12 punten uit 5 wedstrijden in de IV.62? Juist, moi
En ik sta eindelijk ook in het rijtje van 10 sterkste teams van de regio (ok... Friesland
* pimp modus off *
Dit moest gewoon even
[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 27-06-2005 22:59 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Sandyman538 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:59:
* pimp modus on *
Welke vierde divisie is het sterkst in ronde vijf? Juist de IV.62 Wie staat er alleen aan kop met 12 punten uit 5 wedstrijden in de IV.62? Juist, moi
En ik sta eindelijk ook in het rijtje van 10 sterkste teams van de regio (ok... Friesland)
* pimp modus off *
Dit moest gewoon even

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Heb jij nog niet bereikt zeker
Nee idd...
damn wat is het vroeg vandaag

Anoniem: 7533
daar hebben ook uberhaupt maar 4 mensen een internetverbinding en slechts 2 een computer dus indrukwekkend? niet echtSandyman538 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:59:
* pimp modus on *
En ik sta eindelijk ook in het rijtje van 10 sterkste teams van de regio (ok... Friesland)
* pimp modus off *
Dit moest gewoon even
Anoniem: 112223
Het is fryslan, de friesland lobby voor fryslan heeft gewerkt... het blijft toch een ander land dat fryslanSandyman538 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:59:
* pimp modus on *
* pimp modus off *
Dit moest gewoon even
Dit moest dus ook gewoon even...
Anoniem: 147317
mailtje als je team er is komt vanzelf
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Neeeeeeee!!!!!!!!
Wat nu??
Nieuwe GoTFather? Of deze titel als eeuwige room aan Yared behouden? heeft veel betekend voor de fed dus is wel een ere lid
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
ht gaat lekker snel zeg op dit moment...
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 28-06-2005 20:15 ]
Dan ben ik nummer 2 en is FightClub nummer 3? Zow dan hebben we nu al 3 PC's in Fryslân.Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:02:
[...]
daar hebben ook uberhaupt maar 4 mensen een internetverbinding en slechts 2 een computer dus indrukwekkend? niet echt
4 inetverbindingen en 3 PC dat kan slechter per pc. Zover zijn ze in Nederland nog niet
[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 28-06-2005 20:26 ]
Unknown
Hahaha, zit daar niet ergens bij groningen een backbone?Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:34:
ach zometeen 20mbitje hier liggen. hebben jullie dat daar ook?
Ik doe het hier trouwens niet voor minder dan 100Mbit.. niet dat je dat verschil merkt...
Hattrick down trouwens
[ Voor 11% gewijzigd door Coca-Cola op 28-06-2005 21:57 ]
Anoniem: 139250
Eretitel aan Yared weiden, lijkt me niet zo'n moeilijke kwestie... toch?Damien2004 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:01:
[...]
Neeeeeeee!!!!!!!!
Wat nu??![]()
Nieuwe GoTFather? Of deze titel als eeuwige room aan Yared behouden? heeft veel betekend voor de fed dus is wel een ere lid
Overigens, bedankt voor alle welkom terug berichten

Ach ja, ik manage mijn team vanuit Groningen, en daar hebben ze ook al breedbandAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:34:
ach zometeen 20mbitje hier liggen. hebben jullie dat daar ook?
Wel HEEL veel mail en berichtjes ontvangen, maar het antwoord is gewoon; verandering is goed.
Altijd maar die bagage meenemen en nooit iets echt afsluiten dat heb ik veel te veel gedaan.
Ik stop per september ook met World of Warcraft, en ga zelfs nog eens inloggen bij mijn oude mud waar ik jaren admin geweest ben maar nog steeds een mortal heb die afgeladen is met spullen waar andere veel meer aan hebben.
Er komt wel weer iets anders op mijn pad en het leek mij eerlijk om de divisiegenoten te vragen hoe zij het liefst zagen dat ik de deur achter me dicht doe.
Over t.net, ik zit hier al sinds 1999 bij WoT en later GoT en ben daar telkens in verschillende mate van activiteit bij betrokken afhankelijk van wat er op dat moment speelde. Ik zie daar geen verandering in komen, hoewel ik de laatste tijd me toch ergeren ga aan de manier waarop het forum werkt. Maar ook dat kan van tijdelijke aard zijn, wie weet, verandering is niet slecht
Er was ooit een whiskey merk wat als slogan had; Nothing changes.... really
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
We've got that ring of confidence
Anoniem: 15142
Wat is je teamnaam btw?
"new blaze '81"Anoniem: 131484 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:21:
HAM download de data voor je, F5 om de date te verversen. Kijk anders even onder het tabblad Online in HAM.
Wat is je teamnaam btw?
Volgens mij is dat nog een kado van de vorige eigenaar
Heb echt 2 uur geleden voor het eerst even ingelogd en daarna eerst even "alles" hier gelezen
gij zijt unne geweldenaarheb trouwens maar om je speler geboden
Anoniem: 135680
het gaat wel weer lekker met mijn team, ik ben nu eerst bezig met mijn gemeen en contro spelers te vervangen want ik krijg aardig wat kaarten, lage ts en volgens mij komen de vele blesurers hier ook door
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 29-06-2005 15:00 ]
Anoniem: 125165
Succes met de volgende mmorpg
Vanavond trouwens m'n eerste thuiswedstrijd in de beker tegen een IV (ben zelf nog V), maar ik acht mezelf niet geheel kansloos. Voor de geinteresseerden: matchID=47022456 !
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 29-06-2005 15:09 ]
Hey Quintus je vergeet mijQuintus schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:24:
[...]
Dan ben ik nummer 2 en is FightClub nummer 3? Zow dan hebben we nu al 3 PC's in Fryslân.
4 inetverbindingen en 3 PC dat kan slechter per pc. Zover zijn ze in Nederland nog niet
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 29-06-2005 18:04 ]
als je dat nou ook gister ff op mijn speler deed... train wel door tot wonderbaarlijk. geen zin in training verlies....Anoniem: 131484 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:34:
waarom ben je aan het verbouwen?![]()
heb trouwens maar om je speler geboden
trouwens blaze welkom! ham is readonly ja klopt.
thnx! ben nu al een paar uurtjes aan het uitvogelen hoe alles werkt... voel nu al aan dat het verslavend gaat worden!Anoniem: 7533 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:41:
[...]
trouwens blaze welkom! ham is readonly ja klopt.
Anoniem: 53390
Met welk bedrag moet ik dan overbieden om te zorgen dat het niet lijkt dat ik een bidwar aan het uitlokken ben?
edit: wat vindt jij een verkeerde tijd dan trouwens?
[ Voor 39% gewijzigd door sarinsarin op 29-06-2005 16:30 ]
Anoniem: 26445
jawel hoor, maar volgens mij niet het openingsbos.sarinsarin schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:29:
je kunt toch niet op je eigen speler bieden?
edit: wat vindt jij een verkeerde tijd dan trouwens?
een 'verkeerde' tijd bv 's ochtends of 's nachts. tussen 17:00 en 21:00 zijn de meeste mensen online
Anoniem: 112223
masterdisasters - RKVV Messen (44 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Spelbederf leverde Gesuele Pizzotti van Slavic zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was.
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

volgensmij is de commentator aan het staken
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 29-06-2005 18:50 ]
SowwyAnoniem: 7533 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:36:
wie zei dat vroeger altijd zo mooi?
noel - noel
[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 29-06-2005 18:47 ]
Anoniem: 125165
2-0 tegen een IV met een... buitenaards (oud) middenveld en 226 Hatstat puntjes...
Veruit m'n beste wedstrijd ooit (hiervoor altijd gepict, vandaag niet).
Afwachten hoe sterk m'n volgende tegenstander is!
15 gaat wat moeilijk, want ik doe niet aan wissels in friendlies. Zonde van de eventuele extra blessures.Anoniem: 7533 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:49:
zo werkt het niet. je kan er alsnog 11 hebben of zelfs 15
wel 2x een unexperienced event bij dezelfde speler. nog nooit gezien althans 2x in 1 wedstrijd. telt dus wel degelijk mee die ervaring
3 goals in 1 minuut. persoonlijk record
komt mede denk ik doordat allebei mijn spitsen geblesseerd naar de kant moesten. voor 3 en voor 1 week... balen!!
De inschrijvingen sluiten 08 - 07 - 2005 of bij 54 deelnemers...
Deze data zijn vermeld in de GOT nieuwsbrief van Mils85 die ik 20 juni heb ontvangen.
Dus aanstaande week kan je nog gewoon vriendschappelijk spelen. De week erop begint de cup.
Frits van TurennoutAnoniem: 7533 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:36:
wie zei dat vroeger altijd zo mooi?
noel - noel
Unknown
Anoniem: 83760
Door m´n spaarzame tijd en log ins, was ik nog niet aan de toto toe gekomen, ga ik nu meteen even doen.
Anoniem: 83760
uitslag week 5:
cquintus 10
Thije 8
Ripkill 7
Marcel_Meessen 7
Brainpower 7
_spyro_ 5
MaestroTim 5
snowbo 4
JM 2
en de tussenstand:
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Thije | 31 | 4 |
2 | Brainpower | 29 | 4 |
3 | MaestroTim | 29 | 4 |
4 | Marcel_Meessen | 27 | 4 |
5 | cquintus | 22 | 3 |
volledige tussenstand op http://gottrick.bitxs.com
en de nieuwe toto:
Loosanaros - SC Amsreiw
Ze Popo's - *Real Juventus*
Visscher - De Technische Laagstandjes
Harlem Hattricks - fcdekoffer
PH Pride - A.K.A Tuikwerd
Real Rainer - fc frostbite
Marawila - Rrrr
Hondsrug Hooligans - JohanCFS
TCFSL - ForEver Lichtenvoorde
Ambutubbies - Rhenen United
bonuswedstrijd
FightClub - Milsbeek
surf naar http://gottrick.bitxs.com om de toto in te vullen!
een slecht(oud) middenveld? volgens mij kunnen wo teams dan zelfs winnenAnoniem: 26445 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:51:
PH Pride - A.K.A Tuikwerd word door iedereen goed voorspeld denk ik
Van mij mag je een twee invullen ik zit er niet meeAnoniem: 7533 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:17:
[...]
een slecht(oud) middenveld? volgens mij kunnen wo teams dan zelfs winnen

LOL goed gegokt deze keerAnoniem: 83760 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:59:
TOTO TOTO TOTO
uitslag week 5:
cquintus 10
Unknown
BTW hoe lang duurt het seizoen nu nog?
edit 2: Iemand hier zin in een friendly aanstaande week? Daag me maar uit!
[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 01-07-2005 08:39 ]
Het viel mij op dat er weinig oudgedienden bijzaten, ik had toch gehoopt dat er meer intresse zou zijn in het overnemen van de federatie.
Gelukkig heeft er 1 iemand gereageerd waar ik op hoopte, iemand die al heel lang met ht bezig is, actief is met de fora, iemand waar ik volledig op kan vertrouwen om er de komende tijd nog veel aandacht aan te besteden en ook iemand die jullie allemaal al goed kennen, en iemand die na overleg met o.a. HvP zich ook bereid heeft gevonden de nieuwe topicstarter te worden.
Damien heeft zich bereid gevonden de fed over te nemen, dus wens hem succes in zijn gastenboek!
De oud-topic starters weten dat het weinig werk lijkt, maar je moet het toch elke 1000 berichten weer doen, dus Damien veel succes en plezier met topicstarten!
Webmeesters, zouden jullie ajb Damien rechten willen geven als poster op de GoT site.
HvP zou jij ajb ingame Damien op de hoogte kunnen brengen van de ins- en outs van topicstarten.
Ik wil graag iedereen een waaaaaanzinnige zomer toewensen en bedanken voor de gezelligheid, de meets, en de adviezen die ik de afgelopen 3 jaar heb mogen ontvangen.
Op t.net zul je me nog regelmatig tegenkomen en wie weet in BF2 of een mmorg, er is tenslotte nog altijd meer om te ontdekken en zien.
Tot laterz en succes!
GoTfather out
Damien succes met je nieuwe functie oude topicspammer!
de TU is weer bezig nog. HT gaat weer als dikke stront door een theezeef de laatste tijd
voorlopige stand
vorm 4/-1
TSI 3.650/-90
(na 5x op f5 te hebben gedrukt kwam er niks meer dus het lijkt wel alsof ie toch klaar is...)
Tnx-CKY2K- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:42:
Yared bedankt voor alles!!![]()
Damien succes met je nieuwe functie oude topicspammer!
Weet nu niet of ik met een officieel persbericht moet komen zoals Yared
Maar voor de mensen die mij nog niet kennen zal ik mij een klein beetje voorstellen.
Ik speel nog niet zo lang Hattrick als Yared doet geloven
Mijn team heet Swanfield United maar stond eerder bekend als F.C. Schiedam. Ik speel sinds 2004 hattrick en ben nu bezig met mijn 3de seizoen. Ben eerst actief geweest als logo creator en daarna heb ik een aantal You've got news blaadjes gepubliceerd
Nouja verders ken iedereen mij wel denk ik
Anoniem: 143997
Dat dacht ik om half 8 ook, maar er zijn nog steeds spelers aan het veranderen bij mijAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:44:
te lang... trust me... enneuh welkom back
de TU is weer bezig nog. HT gaat weer als dikke stront door een theezeef de laatste tijd
voorlopige stand
vorm 4/-1
TSI 3.650/-90
(na 5x op f5 te hebben gedrukt kwam er niks meer dus het lijkt wel alsof ie toch klaar is...)
Nogmaals, we gaan je missen. Bedankt voor deze geweldige fed
Geniet van je vrije tijd zodra je met alles gestopt bent. Vroegah toen ik stopte met Diablo 2 had ik ineens nachtrust en werd ik een stuk levendiger. Ik gun je in ieder geval minstens hetzelfde
Damien succes met de nieuwe functie. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben of nog dingen willen gaan veranderen/terugbrengen dan ben ik altijd geïnteresseerd om te helpen. Zeker nu ik tussen de ambtenaren werk

Vorm +5/-0
TSI +380/-50
Verd +1/-0 <- Mijn 2e keeper is gestegen...
@damien kleine functieomschrijving 'oude topicspammer' graag. weet ik waar je je mee bezig gaat houden
Aha ok, nou ik heb eigenlijk gelijk een zooi taken op mijn bord gekregenAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:31:
ik word al depressief bij het idee...
@damien kleine functieomschrijving 'oude topicspammer' graag. weet ik waar je je mee bezig gaat houden
In ieder geval ga ik mij bezig houden met alles wat Yared deed, niets dus
Veel zal er niet veranderen op korte termijn en naast een nieuwe OP heb ik ook geen andere veranderingen in gedachten. Dus er veranderd niet veel voor jullie
Ik zou wel willen gaan eigenlijkloona35 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:21:
Zijn er plannen om met GoT naar World Hattrick Event in Rotterdam te gaan op 23 July?
Zonde dat je ermee stopt maar ik snap je redenen. Succes met je verdere leven en laat af en toe eens wat van je horen in dit topic
Misschien een topic op GoTtrick een idee?
Succes Damien, je bent bij deze ook nieuwsposter op GoTtrick
[ Voor 38% gewijzigd door NiMu83 op 01-07-2005 11:52 ]
Brainpower schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:48:
@Yared
Zonde dat je ermee stopt maar ik snap je redenen. Succes met je verdere leven en laat af en toe eens wat van je horen in dit topic
Misschien een topic op GoTtrick een idee?Wordt het daar ook eens wat drukker
Succes Damien, je bent bij deze ook nieuwsposter op GoTtrick
bedankt voor wat je hebt gedaan(wat eigenlijk precies?
Nouja Yared is oprichter van de Fed...de pappa dusAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:55:
even je kont verder opensperren yared hier komen weer een paar bossen veren... hoppa!
bedankt voor wat je hebt gedaan(wat eigenlijk precies?) en succes met je andere bezigheden.
Hij zal het allemaal nu ontkennen maar wacht maar af
Training is nog steeds bezig, dus misschien popt er nog watAnoniem: 131484 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:44:
Trainingsupdate:
Vorm +5/-0
TSI +380/-50
Verd +1/-0 <- Mijn 2e keeper is gestegen...
Bij mij is de training weer eens naatje.. 2e week dat er niemand popt (10 verdedigers, met goed coach) en mijn vorm is gekelderd... er hoeven bij mij nog maar 2 spelers en dat zijn mijn spits en beste middenvelder, als die ook nog eens gaan dalen dan wordt het echt niks zondag
/edit
Ah kijk, ze hebben het op hattrick door. Vanaf volgende week begint de training al om 1.30 om de problemen het hoofd te bieden
[ Voor 32% gewijzigd door Sandyman538 op 01-07-2005 13:08 ]
Dit topic is gesloten.