Ik heb draytek al geregeld aan de phone gehad en ze zeggen dat ze aan een oplossing "werken". Nou wil ik niet negatief zijn maar ze konden me geen tijdsbestek geven weken/maanden misschien wel jaren. Dus veel hoop heb ik op dat punt niet. Misschien veranderd die hoop nog wel, maar ze zeggen ook dat de 2200V pcies utzelfde is als de 2200VG maar de 2200VG heeft nog WLAN erbij. Ze gebruiken dezelfde firmware etc. dus schiet mij maar lekVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:54:
[...]
Niet door mij
Ik lees dat de 2200 V versie wel ok werkt in tegenstelling tot de VG, niet?
Mijn Zyxel 2602 doet uitbellen wel goed, gebeld worden lukt niet maar allez, daar heb ik een ander nr. voor! Dus wie weet een abo'tje op Tiscali nemen, kun je 'em bijkopen voor 30 euri, verpats je deze Draytek weer
Maar las ik ook niet ergens dat er mensen waren die het ding wel aan de praat hadden?

Ben benieuwd of draytek nog met een oplossing gaat komen als dat zo zou zijn zouden ze 1 van de eerste zijn die hun beloftes nakomen
En idd het gaat me ook puur om het bellen, gebeld worden heb ik wel andere oplossingen voor...
Het rottigste vind ik nog dat ik de router niet mag terug brengen omdat het aparaat niet "defect" is. Ik had hiervoor altijd al een gewone router (ook met wlan) dus ik heb hier nou een router liggen waar ik nix aan heb. Andere providers zijn gewoon teduur omdat ik kpn ernaast wil houden. Wil best wat betalen maar niet teveel.
[ Voor 19% gewijzigd door knorde op 28-06-2005 21:08 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl