HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of het mogelijk is om de headset van je pc te vervangen door je pocket_pc via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Woudloper schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:01:
[...]

Vraag: Iemand nog een antwoord of suggestie op bovenstaande vraag?
mortring schijnt deze functionaliteit te hebben, zie xda-developers.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-08 11:21
Canaria schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:36:
OK, er is wat verwarring over dual sim :P

[...]

TeejayNL bedoelde dat je op een simkaart per naam slechts 1 nummer kan opslaan.

[...]

0Burner0 dacht dat het ging over meerdere telefoons met 1 nummer.

[...]

En koksie ging daarop in, maar dan andersom, dus meerdere nummers op 1 telefoon.

Dual sim (dus meerdere simkaarten in verschillende telefoons op 1 nummer) is wel erg handig. Zo hoef ik mijn M500 niet overal mee naar toe te nemen. In combinatie met flight mode helemaal ideaal.
Bijna had alleen op verkeerd iemand geqoute zie ik nu. 8)7
Die had de vraag of ie zijn batterij wel uit zijn tel kon halen (data verlies) om ze sim in een andere tel te stoppen.
Mijn oplossing was daar op 2de sim kaart aanvragen (bij vodafone is dat gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:41
Sorry voor de verwarring, had het niet goed begrepen.
Als iemand wel een dual sim adapter in zijn Magician heeft zou ik daar graag meer info over ontvangen, omdat ik daar dus naar op zoek ben. 2 Sims, 2 nummers in 1 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:22

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:49:
[...]

Was maar en grapje ook hoor. Een suikertje is zo'n wit blokje met vier koperen vijsjes in waar je links 2 draden kan instoppen en rechts 2 draden kan instoppen en zo van 4 draden 2 maakt 8)7
Ja, okee... maar als ik dat die foto bekijk van die oordopjes zie ik geen kroonsteentje zitten... vandaar mijn vraag.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
Link: http://www.ebuyer.co.uk/c...XJ2aWV3&product_uid=89714

Dit product werkt prima icm met hitchhiker. Aanrader !

[ Voor 23% gewijzigd door o0sYkOo0o op 14-06-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoe ziet jullie Today-scherm er eigenlijk uit? Was ik wel benieuwd naar want daarover heb ik nog maar weinig gelezen... Zo ziet de mijne er uit:

Afbeeldingslocatie: http://img219.echo.cx/img219/8083/achtergrond3kh.png

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
LaZZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:54:
Hoe ziet jullie Today-scherm er eigenlijk uit? Was ik wel benieuwd naar want daarover heb ik nog maar weinig gelezen... Zo ziet de mijne er uit:

[afbeelding]
hey dat ziet er goed uit. met welke programma heb je dat gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d-one schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:14:
[...]

hey dat ziet er goed uit. met welke programma heb je dat gedaan :)
Wisbar Advanced 2

http://www.lakeridgesoftware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Niet alleen...

Wisbar Advanced 2
SPB Pocket 2.5
Weatherpanel plugin
PocketRSS

Gisteren even mee aan het stoeien geweest maar ik vind het resultaat opzich wel geinig :)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Toch wel toevallig dat ik dus dezelfde skin heb, alleen heb ik het wat verder doorgevoerd.

Afbeeldingslocatie: http://www.jemeenthet.nl/plukkie/images/log/psnap004.JPG

Bovenaan phonealarm met customized buttons die aangeven of BT aanstaat, er gemiste oproepen zijn, er nog sms'jes zijn of mail. Helemaal rechts de huidige profile waarin de telefoon staat.

Daaronder het wel bekende spb pocketplus gevolgd door phone dashboard.

En tenslotte Pocket breeze met in de customized tab weatherpanel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:26:
Niet alleen...

Wisbar Advanced 2
SPB Pocket 2.5
Weatherpanel plugin
PocketRSS

Gisteren even mee aan het stoeien geweest maar ik vind het resultaat opzich wel geinig :)
Ik heb mijn skin al eerder laten zien, van mac osx

Ik gebruik

- Wisbar Advanced 2
- Xpshutdown
- Dashboard (today plugin)
- Resco Keyboard
- iMusic (macosx achtige skin)

Allemaal macosx geskind
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:07

Mex

Geen fratsen, dat scheelt, inmiddels met TomTom5
Afbeeldingslocatie: http://www.ppc-phones.nl/forum/pics/w2k52.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Mex op 14-06-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:41:
[...]

Toch wel toevallig dat ik dus dezelfde skin heb, alleen heb ik het wat verder doorgevoerd.

[afbeelding]

Bovenaan phonealarm met customized buttons die aangeven of BT aanstaat, er gemiste oproepen zijn, er nog sms'jes zijn of mail. Helemaal rechts de huidige profile waarin de telefoon staat.

Daaronder het wel bekende spb pocketplus gevolgd door phone dashboard.

En tenslotte Pocket breeze met in de customized tab weatherpanel.
Die vind ik persoonlijk iets te druk.. Wel ben ik benieuwd hoe je die icoontjes zo hebt gekregen (email. sms en gemist gesprekken).... Na een softreset kreeg ik trouwens wisbar ineens niet meer opgestart (ofja.. ik kreeg mijn originele taakbalk weer terug) weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:59:
[...]

Die vind ik persoonlijk iets te druk.. Wel ben ik benieuwd hoe je die icoontjes zo hebt gekregen (email. sms en gemist gesprekken).... Na een softreset kreeg ik trouwens wisbar ineens niet meer opgestart (ofja.. ik kreeg mijn originele taakbalk weer terug) weet iemand hoe dat komt?
die icoontjes kan dus met behulp van phonealarm. Deze bewuste icoontjes heb ik zelf geknutseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Mijn Todayscreen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejlittel/temp/Today.png
Van boven naar beneden, standaard plugins weggelaten:
Magic Button, als task manager
PocketZenPhone
Mortplayer Today plugin
SPB Pocket Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 19:46

SaN

Afbeeldingslocatie: http://sspil.photosite.com/~photos/tn/167_348.ts1118761922109.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sspil.photosite.com/~photos/tn/165_348.ts1118762126843.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sspil.photosite.com/~photos/tn/166_348.ts1118761702187.jpg

Zoals je ziet ben ik een minimalist, en ik hou van themes ;)

Die klok is mijn screensaver, die gaat aan na 4 minuten, alleen als hij in de cradle staat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Mex schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:51:
Geen fratsen, dat scheelt, inmiddels met TomTom5
[afbeelding]
Welke versie van DK Today heb jij erop staan? Ik heb 1.73 en bij mij staat er Today ipv T, die van jou is wat "fijner".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/

Instellingen voor Orange World... Als iemand die nog nodig heeft?
Stap voor stap uitgelegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Mag ik ook vragen waar je Weatherpanel plugin vandaan hebt, google en msn search levert bij mij niets op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het zien van al die screenshots, valt me ineens iets op: bij mij zie ik nooit rechtsonder het bluetooth icoontje.... ook niet als ik bluetooth aan of uit zet. 't is wel bizar, want toen ik 'm kreeg herinner ik me dat ie er wel tussen stond. Misschien dat SPB Plus iets ermee doet? Weten jullie wat 't zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:58:
Bij het zien van al die screenshots, valt me ineens iets op: bij mij zie ik nooit rechtsonder het bluetooth icoontje.... ook niet als ik bluetooth aan of uit zet. 't is wel bizar, want toen ik 'm kreeg herinner ik me dat ie er wel tussen stond. Misschien dat SPB Plus iets ermee doet? Weten jullie wat 't zou kunnen zijn?
Werkelijk geen idee. Bij mij staatie er nog steeds (en staat SPB Pocket Plus 3.0 op)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 18:58:
Oplossing wordt hier gegeven... Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er een zelfontspanner op de qtek s100 zit? Op die van orange zit er iig wel een las ik in de specs. Iemand enig idee of dat bij die van t-mobile ook kan? En is het mogelijk om 'm als echte webcam te gebruiken? dus niet een aantal foto's nemen achter elkaar. alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:11:
[...]

Oplossing wordt hier gegeven... Link
Thanx ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:48:
[...]

Mag ik ook vragen waar je Weatherpanel plugin vandaan hebt, google en msn search levert bij mij niets op :'(
Beter zoeken want dit was het eerste resultaat dat ik via Google kreeg:

http://www.marsware.net/WeatherPanel/main.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:11:
Weet iemand toevallig of er een zelfontspanner op de qtek s100 zit? Op die van orange zit er iig wel een las ik in de specs. Iemand enig idee of dat bij die van t-mobile ook kan? En is het mogelijk om 'm als echte webcam te gebruiken? dus niet een aantal foto's nemen achter elkaar. alvast bedankt.
Op die van Orange wel, hmm kan iemand vertellen hoe k
deze moet selecteren dan?
K heb me namelijk al rotgezocht :9
(@ 7th Son; K krijg Pocket Quake II ook niet aan de gang :r )

Dit is echt de Master N00b vraag van het topic maar ik weet 't echt niet:
Hoe verstuur ik iets vanaf m'n SPV M500 via BT naar 'n andere telefoon?
(ik zie overal alleen maar de optie versturen via infrarood)

En niet dat ik nou een Chinees entertainment systeem wil maar,
bestaat er zoiets als 'n karaoke-iets. Dus je hoort de muziek
en ziet de songtekst tegelijkertijd meegaan?

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 14-06-2005 19:41 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:20:
[...]

knip

Dit is echt de Master N00b vraag van het topic maar ik weet 't echt niet:
Hoe verstuur ik iets vanaf m'n SPV M500 via BT naar 'n andere telefoon?
(ik zie overal alleen maar de optie versturen via infrarood)
ga in explorer (de standaard versie) naar het bestandje toe stylus er op houden, dan beam file. daarna wachten, dan verschijnen de bluetooth apparaten in de omgeving vanzelf. (duurt even)
En niet dat ik nou een Chinees entertainment systeem wil maar,
bestaat er zoiets als 'n karaoke-iets. Dus je hoort de muziek
en ziet de songtekst tegelijkertijd meegaan?
Voor al dit soort "softwarevragen" gewoon even naar www.pocketgear.com of www.handango.com gaan en bij zoeken intypen wat je nodig hebt in dit geval dus karaoke. suc6

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 14-06-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 13:11
Heeft hier iemand al bijvoorbeeld "Pocket Hack Master" geprobeerd of "XCPUScalar 2004"?
Dat de snelheid van cpu terug gaat bij minder load. Zo ja, heeft dit ook echt effect op de accu?
Of dit zit misschien al in het OS zelf?

Opzich lijkt het mij wel handig en kan ie mooi terug klokken om wat accu te bewaren voor later :D
Aan de andere kant zit het of a. al in het OS/de MDA of b. het maakt geen ruk uit.

Ben wel benieuwd of iemand dit toevallig al eens getest heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorRVL op 14-06-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:27
RaptorRVL schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:39:
Heeft hier iemand al bijvoorbeeld "Pocket Hack Master" geprobeerd of "XCPUScalar 2004"?
Dat de snelheid van cpu terug gaat bij minder load. Zo ja, heeft dit ook echt effect op de accu?
Of dit zit misschien al in het OS zelf?

Opzich lijkt het mij wel handig en kan ie mooi terug klokken om wat accu te bewaren voor later :D
Aan de andere kant zit het of a. al in het OS/de MDA of b. het maakt geen ruk uit.

Ben wel benieuwd of iemand dit toevallig al eens getest heeft.
ik gebruik xcpuscalar maar merk er maar weinig van. ik gebruik 2.87 met de laagste backlight settings, ik haal maximaal 2 dagen uit een volle batterij. net als zonder xcpuscalar.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Erg interessant om de verschillende today's van de HTC Magician gebruikers te zien, met name ook met een overzicht van de plugins die worden gebruikt door de diverse personen.

Dit heeft mij overigens wel een drietal vragen doen opkomen, te weten:
  1. Wat is dat G icoontje in de bovenste toolbar?
  2. Hoe krijg ik zo'n home icoontje in de bovenste toolbar?
  3. Hoe werkt het met de betaling van de verschillende today plugins/applicaties? Gewoon betalen en je krijgt vanzelf een e-mail met de applicatie?
Overigens hou ik net zoals Mex wel van lekker standaard Microsoft, maar plugins wijs ik niet af. Momenteel alleen DKToday draaien als plugin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Woudloper schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:56:
Erg interessant om de verschillende today's van de HTC Magician gebruikers te zien, met name ook met een overzicht van de plugins die worden gebruikt door de diverse personen.

Dit heeft mij overigens wel een drietal vragen doen opkomen, te weten:
  • Wat is dat G icoontje in de bovenste toolbar?
Dat icoontje geeft aan dat er gprs beschikbaar is. Het verandert ook als je verbinding hebt, zodat je kan zien wat de status is.
  • Hoe krijg ik zo'n home icoontje in de bovenste toolbar?
Magicbutton.
  • Hoe werkt het met de betaling van de verschillende today plugins/applicaties? Gewoon betalen en je krijgt vanzelf een e-mail met de applicatie?
Ligt eraan waar/hoe je het koopt.
Overigens hou ik net zoals Mex wel van lekker standaard Microsoft, maar plugins wijs ik niet af. Momenteel alleen DKToday draaien als plugin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Laatst online: 09:41
cryptapix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:11:
ok ik ga het helemaal anders doen, ik word helemaal gek va ndie settings ;)

ik ken wel iemand met een volledig standaard m500
daar wil ik die settings van orange world, mms etc etc wel vanaf jatten
maar hoe doe ik dit? er zijn mensen die er mooi cabjes van kunnen maken maar hoe doe ik dat en hoe weet ik welke files ik nodig heb en waar deze staan?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 8)7 8)7
OK OK jullie mogen me slaan, herhaling vraag ?
8)7 8)7 8)7

Maar ik het zitten zoeken en zoeken maar heel irritant niet kunnen terugvinden maar het is al eens een keer behandeld , bij T-mobile kreeg je zo'n irritante toolbar boven in je scherm met 4 icoontjes.

nu wil mijn vrouw na het flashen van haar T-mobile compact dat gek ding terug hebben, tja en als een vrouw iets wil ......... ze begon al te dreigen van Vandaag GEEN GEHAKT DAG ....

wie kan me hellep
alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Beekforel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:28:
[...]

Welke versie van DK Today heb jij erop staan? Ik heb 1.73 en bij mij staat er Today ipv T, die van jou is wat "fijner".
1.79 --> http://www.pdaclub.pl/upl...V1.79_WM2003_freeware.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn today scherm:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60792/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60793/full.jpg

Spb PocketPlus, Wisbar Advance2, Owner Info X, Spb Weather

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:52:
[...]

Dat icoontje geeft aan dat er gprs beschikbaar is. Het verandert ook als je verbinding hebt, zodat je kan zien wat de status is.

[...]

Magicbutton.

[...]

Ligt eraan waar/hoe je het koopt.

[...]
:X betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nog altij de mijne : zeer simpel windows achtig, Spb pocket plus, dktoday, spb weather, spb gprs monitor en een skin, een background en een spalsh en een dialer ook nog ja :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/FloristVansteenkisteGerdy/WIN2005.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:59
In een vorig deeltje had iemand over een markt in Rotterdam (Blaak) waar gsm's werden geunlocked. Weet iemand wanneer die markt is, of die hier wat meer info over heeft? Gaarne even mailen wanneer het de policy overschrijd.

[ Voor 31% gewijzigd door Oesie op 15-06-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:42:
Dit is nog altij de mijne : zeer simpel windows achtig, Spb pocket plus, dktoday, spb weather, spb gprs monitor en een skin, een background en een spalsh en een dialer ook nog ja :)

[afbeelding]
Heeft windows mobile 5 nog voor/nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 13:43
Oesie schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:21:
[...]

Heeft windows mobile 5 nog voor/nadelen?
Weet hij niet, aangezien het slechts skins zijn..... :P

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:29:
[...]

Weet hij niet, aangezien het slechts skins zijn..... :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Weet iemand of er hier in nederland bij grote winkelketens een usb-kabel met auto aansluiting te vinden is.'De kabel moet dus uit de cigarettenaansteker komen en uitkomen in een usb ingang.

het mag een miniusb aansluiting zijn, maar het liefst een gewone. (ik ben van plan om voor een lange reis naar frankrijk mijn cradle tijdelijk te monteren in de auto, en een gps ontvanger te lenen)

[ Voor 36% gewijzigd door SaN op 15-06-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Laatst online: 08:41
even een reply over wisbar advanced 2: na een softreset moet je naar programs -> wisbar advanced 2 gaan en dan is hij weer terug. In de instellingen kun je aangeven dat hij automatisch opstart na een softreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Laatst online: 07:55
sander-sp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:27:
Weet iemand of er hier in nederland bij grote winkelketens een usb-kabel met auto aansluiting te vinden is.'De kabel moet dus uit de cigarettenaansteker komen en uitkomen in een usb ingang.

het mag een miniusb aansluiting zijn, maar het liefst een gewone. (ik ben van plan om voor een lange reis naar frankrijk mijn cradle tijdelijk te monteren in de auto, en een gps ontvanger te lenen)
Als je deze GPS ontvanger (Adapt Nemerix) koopt zit er een autolader bij met een gewone USB aansluiting. Sla je twee vliegen in één klap.

http://www.gpsplaza.nl/receivers.asp#adapt_algemeen

[ Voor 5% gewijzigd door __fred__ op 15-06-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

__fred__ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:41:
[...]

Als je deze GPS ontvanger (Adapt Nemerix) koopt zit er een autolader bij met een gewone USB aansluiting. Sla je twee vliegen in één klap.

http://www.gpsplaza.nl/receivers.asp#adapt_algemeen
thnx voor de moeite, maar ik moet ook nog wat geld over houden voor de vakantie zelf (ik ben maar een arme student ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Een vraagje over dat Wisbar. Het ziet er cool uit vind ik, maar in hoeverre maakt het je phone trager en kost het veel program memory aangezien het continu geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi hoi,

ik kan met mijn mda wel en bluetooth verbinding tot stand brengen en syncen met mijn bluetooth verbinding. Maar als ik internet of messenger wil opstarten, gaat toch steeds proberen mijn gprs verbinden tot stand te brengen ipv van via bluetooth het internet op te gaan.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen c.q. oplossen.

Avast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:13:
hoi hoi,

ik kan met mijn mda wel en bluetooth verbinding tot stand brengen en syncen met mijn bluetooth verbinding. Maar als ik internet of messenger wil opstarten, gaat toch steeds proberen mijn gprs verbinden tot stand te brengen ipv van via bluetooth het internet op te gaan.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen c.q. oplossen.

Avast bedankt.
Had je maar ff gezocht had je het geweten en welkom op het forum.
Maar dan toch je antwoord:

Bij connection settings IPV:
my isp internet my work internet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o oke sorry ik had gezocht maar het werd er allemaal niet veel duidelijker op.

hoe ga ik daar heen via start--> settings --> connections?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das toch vrij irritant, moet je telkens je verbinding omzetten naar MY Work connection.

Ik had het gister ook, ging hij verbinden met GPRS T-MOBILE MMS.

Betekent dat overigens als hij daarmee gaat verbinden dat er dan kosten in rekening gebracht worden? Er wordt geen mms verzonden namelijk...

Ik heb nu wel alles op my work connection staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 23:12
pang schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:11:
heeft er eigenlijk al iemand last van dat de batterijklep los zit, doordat die plastic houders erop heel makkelijk afbreken?
aangezien ik geen reactie hier op zie zal dit waarschijnlijk niet zo vaak gebeuren. Ik heb zelf wat bij t-mobile nagebeld en als ik hem wil vervangen zou ik hem naar t-mobile moeten opsturen en zij zullen daneen prijsopgaaf maken. Valt helaas niet onder de aanbieding.

Voor extra info T-mobile zal dit jaar geen accesoires voor de mda verkopen, omdat ze die rechten aan pdshop hebben verkocht. Vandaar die belachelijke prijzen voor accesoires bij pdashop. Autolader voor mda is daar 30 euro, terwijl die lader een universiele mini usb is. Lang leve de orange c500 :) slechts 12,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Canaria schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:19:
Mijn today scherm:
[afbeelding] [afbeelding]

misschien een domme vraag, hoe instaleer je custom themes in wisbar? als ik de custom themes in de theme folder plaats en de .tsk file in my documents zie ik de (het?) theme niet in wisbar. ik zie alleen een (1) custom theme, maakt niet uit hoeveel tehems ik op de mda plaats.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk het bijgeleverde USB kabeltje (T-mobile) te gebruiken zonder de software (zodat je dus op elke wildvreemde compu dus data kan zetten)?

En.... bestaan er bluetooth adapters die geen software behoeven om hem kunnen te gebuiken?

Zo ja, weet iemand een goede/goedkope?

Is de grootste beschikbare kaart met WIFI, zoals ik eerder gelezen heb, nog steeds maar 265 MB?

Dit is trouwens echt een WERELD toestel, dat mag ook wel eens gezegd worden. 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Kassad schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:03:
[...]

misschien een domme vraag, hoe instaleer je custom themes in wisbar? als ik de custom themes in de theme folder plaats en de .tsk file in my documents zie ik de (het?) theme niet in wisbar. ik zie alleen een (1) custom theme, maakt niet uit hoeveel tehems ik op de mda plaats.
ok, met wisbar 2.4 werkt alles wel, ook geen vastlopers meer. hoera & hoeza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm ik ben ff de lul.
Net kwam k thuis uit m'n werk, lekker Worms gespeeld, naja niks bijzonders.
M'n nieuwe screenprotector was binnengekomen, dus die zit er nu (bijna goed) op
wil ik weer ff Worms spelen, zegtie dattie 'm niet kan vinden. Dus ik wilde er via 'file explorer' naartoe, dus ik druk op 'storage card' staan er maar 2 applicaties vd weet ik veel hoeveel ik erop had staan. K kan geen 1 spel meer selecteren, geen 1 thema, geen 1 word document meer openen?!!!
Want die zijn niet te zien? Als k naar 'memory' ga staat er wel dat m'n storage card voor 450 mb volzit :X

Wat kan ik hier aan doen?

(wel raar dat het na 't aanbrengen van m'n screenprotector komt zeg!?)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 15-06-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:42:
Hmm ik ben ff de lul.
wil ik weer ff Worms spelen, zegtie dattie 'm niet kan vinden. Dus ik wilde er via 'file explorer' naartoe, dus ik druk op 'storage card' staan er maar 2 applicaties vd weet ik veel hoeveel ik erop had staan. K kan geen 1 spel meer selecteren, geen 1 thema, geen 1 word document meer openen?!!!
Want die zijn niet te zien? Als k naar 'memory' ga staat er wel dat m'n storage card voor 450 mb volzit :X

Gewoon toeval. Je kan proberen met pocket mechanic wat te repareren, dit heeft bij mij ook al een keer geholpen. In het ergste geval verwijderd hij straks gewoon alles (ook al een keer gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:56:
[...]

Gewoon toeval. Je kan proberen met pocket mechanic wat te repareren, dit heeft bij mij ook al een keer geholpen. In het ergste geval verwijderd hij straks gewoon alles (ook al een keer gehad)
Ja okee, kan wel gebeuren bij zo'n apparaatje denk. Niet dat 't hoort maar toch. Maar nu?
Ik wil gewoon weer een heel leeg sd-kaartje hebben waar ik 512 mb aan zooi op kan zetten?
Nu zegtie dat er al 450 mb volzit? K las ergens 'kaartje formatteren' , maar hoe moet ik dit doen?
En moet ik dan alles opnieuw installeren? (ik begin dus met 'n 'schone' 512 mb sd-kaart???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Is het mogelijk om de default install dir NIET te gebruiken? Met .cab files is het me gelukt met het programma cabinstaller. Maar met .exe files werkt dat niet... is daar misschien ook een programma voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forgive me if 'm wrong: heb een probleem en niet kunnen vinden in de vorige posts:

Soms herkent caller ID een contact niet, terwijl diegene wel in de contact list staat. Andere hadden hier ook last van, maar bij hen kwam het later wel op het scherm, dus met vertraging. Bij mij NIET, alleen nummer.

2: Uitgaande SMSjes zie je in berichtenlijst alleen het nummer waarheen dit gezonden is, ipv de contact persoon.

Zou dit kunnen liggen aan het feit dat ik mijn contactgegevens via Outlook in me phone heb gezet? Outlook geeft bv. automatisch een spatie tussen +31 en 624xxx (+31 6 ipv +316)? Vind dit nogal slordig namelijk (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:42:
Hmm ik ben ff de lul.

haal de screenprotector er eens vanaf, misschien ligt het daaraan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:06:
Is het mogelijk het bijgeleverde USB kabeltje (T-mobile) te gebruiken zonder de software (zodat je dus op elke wildvreemde compu dus data kan zetten)?
Ja, je moet dan de Gast mode selecteren wanneer Activesync oppopt. Maar je moet dus wel minimaal activesync installeren, als je dat bedoelt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:19:
Mijn today scherm:
[afbeelding] [afbeelding]

Spb Weather lijkt me ook prima. Ik quote van hun product feature: Optimized traffic (400 bytes for 5 day forecast via Gismeteo". Klopt het dus dat je dagelijks een luttele 400 bytes aan info download, die waarschijnlijk van je 2mb gprs data afgaan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:14:
[...]

Ja, je moet dan de Gast mode selecteren wanneer Activesync oppopt. Maar je moet dus wel minimaal activesync installeren, als je dat bedoelt.
Aha.. thanks...ok, maar ik probeer dus een manier te vinden om de data die ik bij me heb op mijn storadge card op een willekeurige compu te zetten, zonder de software bij me te hebben. Ik wil dus op die compu niet "sync-en", slecht even een documentje eraf halen. Kan ik dan gewoon het kabeltje gebruiken of (en dat het liefst) iets kleins: buetooth adapter waar de software op zit (bestaat dat?) of een klein verloop stekkertje (mini USB-USB, die bestaan wel geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:24:
[...]

Spb Weather lijkt me ook prima. Ik quote van hun product feature: Optimized traffic (400 bytes for 5 day forecast via Gismeteo". Klopt het dus dat je dagelijks een luttele 400 bytes aan info download, die waarschijnlijk van je 2mb gprs data afgaan? :9
Ik denk dat de info gewoon via Activesync wordt binnengehaald. De plugin werkt namelijk ook gewoon op Pocketpc's die geen telefoonfunctie met gprs hebben.

[ Voor 56% gewijzigd door Canaria op 15-06-2005 15:29 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:28:
[...]
Ik denk dat de info gewoon via Activesync wordt binnengehaald. De plugin werkt namelijk ook gewoon op Pocketpc's die geen telefoonfunctie met gprs hebben.
Ok, ook prima. Staat niet echt duidelijk omschreven op hun pagina. Iig kan je op meerdere weerbronnen naar info zoeken. Ik neem dan aan dat spb automatisch via je internet verbinding deze info tijdens het syncen opzoekt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:27:
[...]
Aha.. thanks...ok, maar ik probeer dus een manier te vinden om de data die ik bij me heb op mijn storadge card op een willekeurige compu te zetten, zonder de software bij me te hebben. Ik wil dus op die compu niet "sync-en", slecht even een documentje eraf halen. Kan ik dan gewoon het kabeltje gebruiken of (en dat het liefst) iets kleins: buetooth adapter waar de software op zit (bestaat dat?) of een klein verloop stekkertje (mini USB-USB, die bestaan wel geloof ik)
Tja, dan zou ik gewoon bij Mycom zo'n externe kaardlezer ad. 12,50 pleuri kopen (voor je storage card dan). Wordt automatisch herkent en de dataoverdracht gaat ook nog eens sneller.

Automatische herkenning van bluetooth dongle ken ik niet. En die mini USB-USB heb je toch al?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:58:
[...]

Ja okee, kan wel gebeuren bij zo'n apparaatje denk. Niet dat 't hoort maar toch. Maar nu?
Ik wil gewoon weer een heel leeg sd-kaartje hebben waar ik 512 mb aan zooi op kan zetten?
Nu zegtie dat er al 450 mb volzit? K las ergens 'kaartje formatteren' , maar hoe moet ik dit doen?
En moet ik dan alles opnieuw installeren? (ik begin dus met 'n 'schone' 512 mb sd-kaart???)
Formatteren kan gewoon met een kaartlezer als je die hebt, anders kan het met Pocket Mechanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:24:
[...]

Ik heb het ook en het gaat gewoon via activesync :)

Overigens heb ik ook die screenprotector besteld.. maar wat een kutding.. ik krijg em er niet fatsoenlijk op (zonder dat er lucht onderzit). En hij is ranzig.. snap ook niet dat ze er twee van die stickertjes op hebben gedaan (helft bleef achter).
Heb het ook in de badkamer geprobeerd... maar hielp niet echt :{

[ Voor 28% gewijzigd door Tom op 15-06-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Naja vaag. K heb opnieuw SPB Pocket Plus geinstalleerd en Betaplayer en opeens stonden al m'n mappen en bestanden er weer! Wat een vage shit zeg, maar ja wel gelukkig. Nu kan k weer muziekjes afspelen en Wormen/ Tombraideren en Mysten :P

@Tom: Had je 'n Ultra Clear Brando Screenprotector? Eerst heb ik ook vern**kt, 2e zit er (bijna) goed op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:27:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=EXP_USB-CLA

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/l/l101668.jpg

€ 6,45

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:43:
[...]

Tja, dan zou ik gewoon bij Mycom zo'n externe kaardlezer ad. 12,50 pleuri kopen (voor je storage card dan). Wordt automatisch herkent en de dataoverdracht gaat ook nog eens sneller.

Automatische herkenning van bluetooth dongle ken ik niet. En die mini USB-USB heb je toch al?
Ok dan, externe kaartlezer, goede tip. Wat betreft die mini USB-USB schijnen ze ook te bestaan van verloopjes van nog geen 5 cm, dat dus ook wel relax, dan loop je niet zo'n ernorme kabel me te slepen.
Tom schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Overigens heb ik ook die screenprotector besteld.. maar wat een kutding.. ik krijg em er niet fatsoenlijk op (zonder dat er lucht onderzit). En hij is ranzig.. snap ook niet dat ze er twee van die stickertjes op hebben gedaan (helft bleef achter).
Heb het ook in de badkamer geprobeerd... maar hielp niet echt :{
Mijn Screenprotector, zit erop zich wel top op (1 mini haartje in de hoek ergens |:( ) maar wat betreft de lucht belletjes, die hard ik eerst ook. De grootste heb ik met mijn pennentje naar buiten gewreven (even naar maar wel resultaat) en daar verdwijnt de rest vanzelf (heeft tijd nodig, net als van dat doorzichtige spul dat je op je bakkamer raam plakt) Houd dus vol, het komt goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gekloot met die screen protectors. Bij m'n M500 kreeg ik een strak homo-etuitje die je aan je riem kan hangen met een magneetclipje. De riemclip aan de achterkant eraf gesloopt en de zijkant clip eraf geknipt, heb nu een goede bescherming, niet groot en telefoon kan je snel eruit pakken... Aanradertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:47:
Een vraagje over dat Wisbar. Het ziet er cool uit vind ik, maar in hoeverre maakt het je phone trager en kost het veel program memory aangezien het continu geladen is.
Maakt bijna geen verschil in snelheid. Maakt het wel mooier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met SPB Weather download hij bij mij gewoon via Orange world
geen problemen met dath et van de 2 Mb af gaat.

SPB Clock vind ik trouwens een beetje nutteloos. Leg mij es uit wat er zo handig aan is?

Edit:
en hoe maak je met wisbar advance 2.0 een knopje aan voor je GPRS verbinding? kan em niet vinden :S

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:37:
Wat een gekloot met die screen protectors. Bij m'n M500 kreeg ik een strak homo-etuitje die je aan je riem kan hangen met een magneetclipje. De riemclip aan de achterkant eraf gesloopt en de zijkant clip eraf geknipt, heb nu een goede bescherming, niet groot en telefoon kan je snel eruit pakken... Aanradertje.
Haha bij mij stond die wel goed dat homo-etuitje :9
Maar m'n screenprotector zit er nu wel redelijk goed op (1 hoekje niet, mja best)
Als die er vanaf moet, of hij gaat vanzelf los heb ik er nog 1 liggen (die was gratis :*) ) dus top!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:37:
Tja, maar als je dan je stylus gebruikt is het scherm niet beschermd, en daarom gebruik ik een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

paar post geleden werd er gezegd dat er op de
SPV M500 een zelfontspanner zat?
Hoe kan ik deze instellen?

En ik kwam er vandaag pas achter dat hij ook fotothema's heeft. Naja leuk, alleen de 4 kaders die erop stonden vind ik maar lomp. Is er 'n mogelijkheid om meer fotokaders toe te voegen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Laatst online: 08:41
ja volgens mij wel, gewoon in templates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Paultje3181 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:53:
ja volgens mij wel, gewoon in templates...
En weet jij toevallig in welk bestandstype dat moet zijn? .tsk zeg maar, maar dan van kaders?

Hoe kun je echt alle gprs-instellingen verwijderen? Je kan wel op 'delete settings' drukken, maar dan voer ik 'Orange World' in en dan wordt er gezegd dat die naam al bestaat! K weet wel dat het kan met 'n hardreset, maar heb geen zin om dat nog een keer te doen vandaag (wordt de vierde anders)
Ik heb namelijk al de Orange instellingen van Internet Acces en Orange World, kan iemand mij 1 keer vertellen, hoe ik dan alles instel. Die instellingen staan er al in, dus ik moet ze editten. K heb op www.leukbellen.nl/OrangeWorld gekeken en dat was vorige week ook gelukt (om zo die oude instellingen te editten) alleen nu wil hij niet meer connecten met GPRS?!!
UPDATE: ik druk op G-icoontje, verbind via Orange World, dan ga ik naar IE-icoontje en druk daar op Orange World! Dat deed ik altijd, maar nu laad hij 'm niet. Als ik dan in de startbalk bijvoorbeeld pda.startpagina.nl typ, gaatie daar wel naartoe? Waarom daar wel en niet naar Orange World startpagina?

[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 15-06-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:22:
[...]

Tja, maar als je dan je stylus gebruikt is het scherm niet beschermd, en daarom gebruik ik een screen protector.
Er komt heus geen kras in je scherm door die stylus hoor ! daar ben ik heilig van overtuigd !!

En dat homo tasje :) ja vanaf de eerste dag liep ik ook al met dat homotasje in m'n broek ;) veel meer bescherming. Clip eraf, lijm op het leder stukje en hoppa, zo goed als nieuw 8)

WE LOVE THE GAY SUIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:02:
Met SPB Weather download hij bij mij gewoon via Orange world
geen problemen met dath et van de 2 Mb af gaat.

SPB Clock vind ik trouwens een beetje nutteloos. Leg mij es uit wat er zo handig aan is?

Edit:
en hoe maak je met wisbar advance 2.0 een knopje aan voor je GPRS verbinding? kan em niet vinden :S
die zit er standaard bij hoor.
zo niet ga dan naar settings > Button Assignments > Connected (vink 'This item is visible" aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand mischien een leuke (liefst nederlandse) site waar duidelijk staat hoe je je mda moet updaten? ik heb een radio rom, shipped rom, en een ext rom, versie 1.11 maar weet begod nie hoe ik deze correct moet installeren:P heb wel wat engelse sites gevonden maar overal staat wat anders:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmmm als ik daar op klik staat dit er:

Orange

Click here to turn on flight-mode

thats all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:59:
heeft iemand mischien een leuke (liefst nederlandse) site waar duidelijk staat hoe je je mda moet updaten? ik heb een radio rom, shipped rom, en een ext rom, versie 1.11 maar weet begod nie hoe ik deze correct moet installeren:P heb wel wat engelse sites gevonden maar overal staat wat anders:S
http://www.ppc-phones.nl/

spam :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:48:
[...]

Er komt heus geen kras in je scherm door die stylus hoor ! daar ben ik heilig van overtuigd !!
Uit ervaring kan ik zeggen dat ik door het gebruik van styli wel degelijk krassen op de schermen van mijn vorige pda's heb veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:19:
[...]

Uit ervaring kan ik zeggen dat ik door het gebruik van styli wel degelijk krassen op de schermen van mijn vorige pda's heb veroorzaakt.
maar de MDA compact is niet te vergelijken met andere pda's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:25:
[...]

maar de MDA compact is niet te vergelijken met andere pda's ;)
Die is idd niet te vergelijken. Deze heeft teminste een bloedje-geil-design'tje

In 1 van de screenshots van de Today-screen stond er '12 unread gmails'
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dat daar ook te zien krijg? Ik moet waarschijnlijk m'n mail instellen. Maar wat zijn de instellingen om snel gmail te kunnen lezen via gprs? Nu surf ik naar www.gmail.com enzo, maar dat zijn aardig veel stappen *klik* *klik* *klik* enzo dus?

Iemand al kaders gevonden, die je op je phone kan zetten, om te gebruiken bij foto's maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Bedankt voor de moeite, maar deze had ik zelf ook al gevonden. Ik bedoel meer tastbare winkels zoals de Mediamarkt en de Dixons. liefst omgeving Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:47:
[...]

Ik krijg morgen een Dell bluetooth keyboard binnen, schijnt hetzelfde te zijn als de Thinkoutside, maar wel goedkoper en met met ander logo. Ik zal ook mijn ervaringen daarmee posten.
En? En? Bevalt ie??
(Ben niet ongeduldig hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Nederlandse T9 voor degene die het aan de praat kan krijgen ;)

[ Voor 47% gewijzigd door deuxani op 15-06-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:50:
[...]

En? En? Bevalt ie??
(Ben niet ongeduldig hoor ;) )
Yep hij bevalt goed, ik was alleen wel een beetje verbaasd over de opbouw ervan. Het toetsenbordje lijkt een beetje fragiel, maar tot nu toe valt het allemaal mee. Het aanslaan van de toetsen is prettiger dan op mijn laptop, maar ja, die is onderhand ook wel een jaartje of twee en sommige toetsen beginnen te glimmen.
Als je het toetsenbord dichtvouwt worden alle toetsen ingedrukt, dat geeft een beetje tegendruk waardoor het lijkt alsof het toetsenbord niet goed dichtzit. Ook is het sluitmechanisme wat fragiel. Het is wel sterk genoeg, maar in het plastic zit toch beweging.

Conclusie: Het toetsenbord werkt, het werkt prettig, het is voor mij makkelijker typen dan met de stylus (alhoewel transcriber lang niet slecht is), maar wat mij betreft had het allemaal wat steviger gemogen.

Op de achterkant staat trouwens onder andere het volgend:

"Designed and Manufactured for Dell by Think Outside Inc."
en
"Made and Assembled in China".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:06:
Nederlandse T9 voor degene die het aan de praat kan krijgen ;)
Ja ik snap het ook niet, kheb hem volledig doorbrowsed met mijn pc en blijkt dat er nog enkele T9 files erop staan enzo voor portugees ..... alleen kan je niet op langauge klikken, het staat in het grijs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

CLB schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:17:

@Tom: Had je 'n Ultra Clear Brando Screenprotector? Eerst heb ik ook vern**kt, 2e zit er (bijna) goed op!
Nee die van Adapt. Net weer een paar pogingen, maar dat ding werkt gewoon voor geen meter. Zal eens een vriendelijk mailtje sturen naar die toko waar ik m'n telefoon heb besteld, ze kunnen em beter uit het assortiment nemen.. hoop dat ik de laatste ben die 8 euro aan die troep plastic ding heeft uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz ik krijg het niet voor elkaar hoor met Wisbar
om me internet in en uit te schakelen-knopje te tonen

dat 'connected' knopje is bij mij alleen voor info van mijn provider, en of ik fligh mode wil aan zetten of niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sunoke schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:24:
[...]

Yep hij bevalt goed, ik was alleen wel een beetje verbaasd over de opbouw ervan. Het toetsenbordje lijkt een beetje fragiel, maar tot nu toe valt het allemaal mee. Het aanslaan van de toetsen is prettiger dan op mijn laptop, maar ja, die is onderhand ook wel een jaartje of twee en sommige toetsen beginnen te glimmen.
Als je het toetsenbord dichtvouwt worden alle toetsen ingedrukt, dat geeft een beetje tegendruk waardoor het lijkt alsof het toetsenbord niet goed dichtzit. Ook is het sluitmechanisme wat fragiel. Het is wel sterk genoeg, maar in het plastic zit toch beweging.

Conclusie: Het toetsenbord werkt, het werkt prettig, het is voor mij makkelijker typen dan met de stylus (alhoewel transcriber lang niet slecht is), maar wat mij betreft had het allemaal wat steviger gemogen.

Op de achterkant staat trouwens onder andere het volgend:

"Designed and Manufactured for Dell by Think Outside Inc."
en
"Made and Assembled in China".
Dank! Is het trouwens hetzelfde ontwerp als de ´echte´ ThinkOutside? (En waarom is ie eigenlijk - althans volgens de Dell-site - alleen voor de X30, en niet voor de X50 leverbaar? Ah well, who cares!)
Ik neem aan dat jij de driver voor de MDA van de ThinkOutside-site hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:34:
[...]

Ja ik snap het ook niet, kheb hem volledig doorbrowsed met mijn pc en blijkt dat er nog enkele T9 files erop staan enzo voor portugees ..... alleen kan je niet op langauge klikken, het staat in het grijs 8)7
Yep found it : je moet hem renamen naar T9Rel.dll en daarna in de windows map plaatsen, hij zal dan vragen of je het huidige wilt overschrijven en dan kies je ja, vraagt hij dat niet, verwijder dan eerst het oude en plaats dat in plaats ervan, works perfect here :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:41:
[...]

Dank! Is het trouwens hetzelfde ontwerp als de ´echte´ ThinkOutside? (En waarom is ie eigenlijk - althans volgens de Dell-site - alleen voor de X30, en niet voor de X50 leverbaar? Ah well, who cares!)
Ik neem aan dat jij de driver voor de MDA van de ThinkOutside-site hebt gehaald?
De kleurstelling is anders, maar volgens mij is het toetsenbord verder hetzelfde, de drivers heb ik inderdaad van de Think Outside website gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is blijkbaar twijfel of het al dan niet gebruiken van een screenprotector noodzakelijk is.
Mijn ervaring is van niet! Ik heb de MDA nu een half jaartje, en heb alleen de eerste drie weken de bijgeleverde protector gebruikt. Die liet uit zichzelf los, en heb de gok maar gewaagd.
Het schrijft een stuk prettiger, en na bijna een half jaar best wel intensief gebruik (als rijinstructeur gebruik ik outlook een keertje of 10 per dag om nieuwe afspraken te maken, en op het toilet lekker een spelletje spelen :D ) en er is werkelijk geen krasje of putje te zien.
Wel heb ik hem aan mijn riem hangen (niet in mijn broekzak) in een tasje van samsonite, want dat bijgeleverde tasje is echt bud (telefoon twee keer gevallen, daardoor toestel beschadigd).
Tasje is van leer, verkrijgbaar bij belcopagnie voor 20 pleuri, met 10 jaar garantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jij bedoelt echt gewoon dat Dutch bestand naar T9Rel.dll hernoemen en de oude T9Rel.dll verwijderen? Als ik dat doe heb ik helemaal geen phonepad meer :) Ik had het eerst nog geprobeerd door gewoon dat Dutch T9 bestand Finnish te noemen (die staat wel in het lijstje als je bij Setting » Input » Phone Pad » Options » Language kijkt) maar dat werkte niet.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.