HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
CLB schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:07:
[...]
Dan moet je schermpje wel goed gealligned zijn! Maar bedankt!
-Waarom krijg ik geen 1 thema te zien als ze allemaal in 1 map op m'n storage card staan?
ignore_my_docs bestand op storage card: bestanden moeten in root.
Anders in de My Documents map, geen subfolder daarvan.
CLB schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:07:
-Hoe kun je ervoor zorgen dat je geen tik/piep geluidjes meer hoort als je op bijvoorbeeld 'start' drukt als je geluid van je telefoon wel aanstaat (als ik muziek luister zet ik 'm hard, maar als ik dan op de menu's druk enzo krijg k de hele tijd zo'n irritant piepje te horen en dat wil k niet)
Bij Start -> Settings -> Sounds & Notifications vinkje weghalen bij "Events (warnings, system events)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Ballebek schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:49:
[...]

Dan zal ik hem maar bestellen morgen ofzo :)
Ik krijg morgen een Dell bluetooth keyboard binnen, schijnt hetzelfde te zijn als de Thinkoutside, maar wel goedkoper en met met ander logo. Ik zal ook mijn ervaringen daarmee posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
sunoke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:47:
[...]

Ik krijg morgen een Dell bluetooth keyboard binnen, schijnt hetzelfde te zijn als de Thinkoutside, maar wel goedkoper en met met ander logo. Ik zal ook mijn ervaringen daarmee posten.
Dan wacht ik nog eventjes; als het ook nog is goedkoper is ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Ballebek schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:58:
[...]

Dan wacht ik nog eventjes; als het ook nog is goedkoper is ;)
Bestellink (via pocketpc-club).
Ik hoop wel dat ie werkt :D
Zo'n 60.99 heb ik betaald inclusief verzendkoste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

sunoke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:46:
[...]

ignore_my_docs bestand op storage card: bestanden moeten in root.
Anders in de My Documents map, geen subfolder daarvan.
Dat ignore_my_docs staat idd op m'n storage card wat moet ik daar mee doen?
K begrijp niet precies wat je met 'moeten in root' bedoeld!? :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:53:
Iemand al het programmatje SCUMMVM uitgeprobeerd?
Hiermee kun je op je PPC allemaal Point & Click adventures spelen, grotendeels alle Sierra en LucasArts..
Ik had em net (GRATIS) gedownload en je kunt op de site ook een X aantal games vinden voor het programma, waaronder de topper, Beneath a steal sky (freeware).

Works like a charm hiero _/-\o_

http://www.scummvm.org/
Wat moet je op die site nou precies downloaden? Ik vind het maar 'n wirwar van allerlei links en dingen die je kunt downen, maar het lijkt me opzich wel gaaf. Dus eerst 'n progje (dat SCUMMVM) downen? En daarna pas spellen, die je met dat progje kunt 'afspelen'?? Maar ik weet nu dus niet wat k nu precies moet downen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga op die site eerst naar downloads
Click op: PocketPC 2003 / Smartphone 2003 binary (1.3M zipfile)
unzip alle bestanden gewoon op je PPC, kan ook op je Storage Card

Kijk onderaan bij Extra's:
Hier vind je een paar games, Beneath a steal sky en Flight of the amazon queen.
Maakt volgens mij niet uit welke versies je download
ik heb in beide gevallen de freeware CD versie gedownload (met spraak en alles)
Die gooi je gewoon in een folder op je Storage Card.
Start ScummVM en open de folder waar de game(s) in staat. Dan druk je op ADD
Je hoeft niet te zoeken naar een bestand om toe te voegen, alleen de folder waar et in staat.

Have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
Ik vond wel wat terug in voorgaande topics over overclocken maar zijn er hier mensen die dit al langere tijd doen en stabiel?
Bij Pocket Mechanic zit er een tooltje bij waarmee je het kan aanpassen zag ik.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:36

SaN

Kent er iemand een programmatje wat er voor zorgt dat je ook de onderste balk kan gebruiken? Ik denk dan aan een datum er op, of misschien een paar snelkoppelingen. Ik ben geinteresseerd in de datum er op omdat ik DATE van mijn today scherm weg wil halen. Andere oplossingen om de datum ergens op het today scherm te laten verschijnen zijn dus ook welkom. (de registry tweak clock+date heb ik niks aan ivb Kbattery)

[ Voor 24% gewijzigd door SaN op 12-06-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08 09:45
Welke progjes of plugins zijn het die bij jou het weer en het netwerk/signaalsterkte laten zien op je todayscherm?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:49:
[...]

Was maar en grapje ook hoor. Een suikertje is zo'n wit blokje met vier koperen vijsjes in waar je links 2 draden kan instoppen en rechts 2 draden kan instoppen en zo van 4 draden 2 maakt 8)7

Nu even op die screensjots : Zie je wel dat het heus zo moeilijk niet is om zelf iets te vinden :9 Ik maakte mijn screensjots gewoon met pocket pc controller van soti en dan een printscreen op m'n desktop pc ;)

Hier heb je een voorbeeld : mine
[afbeelding]

Make Memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:30:
[...]

Ik heb mijn qtek nu 4 maanden ofzo en gebruik geen screenprotector. Het is toch voor niets nodig, dat scherm is ijzersterk ! je kan er gewoon zacht of hard op tikken, er komt niets aan hoor. Volgens mij is het glas onder de touchlaag. In ieder gevaal ik heb nog geen enkele scrammetje of puntje ofzo op mijn scherm en dit zonder screenprotector.
Mmm interessant. Ik ben van nature niet heel netjes, en het wil dus nog wel eens voorkomen dat de MDA samen met m'n sleutels in m'n broekzak zit.

Vandaag zag ik iets 'hards' op de meegeleverde screenprotector. Dat ding even losgehaald maar dat had ik niet moeten doen.
Maar die krengen kosten 11 euro! Voor een stom stukje plastic vind ik dat wat veel.

Dus: meer mensen die het ding gebruiken zonder screen protector?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ook mogelijk om games van bv een normale mobiel te spelen op de magician?

en zo jah:
ik had een paar sites gevonden waar je een aantal retrogames kunt downloaden
waaronder erg veel van Konami, zoals Yie Ar Kung Fu, Metal Gear, Gradius, Frogger, Contra etc
Ook van Falcom, de Ys games bijvoorbeeld (als iemand die kent hier)

Nou weet ik dat ze japans zijn, maar toch, weet iemand hoe je die kunt kopen/downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Jazzmasterpol schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:27:
Welke progjes of plugins zijn het die bij jou het weer en het netwerk/signaalsterkte laten zien op je todayscherm?

[...]
dktoday

[ Voor 193% gewijzigd door THxZ0NE op 12-06-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
CLB schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:30:
[...]

Dat ignore_my_docs staat idd op m'n storage card wat moet ik daar mee doen?
K begrijp niet precies wat je met 'moeten in root' bedoeld!? :?
De bestanden in "\Storage Card\" zetten, de hoofddirectory van de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:27
vsaqt een hele stomme vraag
maar... hoe zet ik orange world grps connectie uit
want als ik op die connectie klik in dat taak balkje, krijg k geen disconnect optie

en dan gelijk nog een vraag:
ik heb update naar 1.11 gedaan, dus ik moest alle settings opn ieuw doen, misschien zit daar de fout wel in? heb zon guide gebruikt van iets met lekkerbellen.nl/orangeworld.nl ofzo?

maar ik krijg orange email ook niet ingesteld, imap of pop3.. hij vind server telkens niet.. en op orange site kan ik die settings niet naar me laten mailen want de m500 bestaat niet voor ze ofzow

[ Voor 56% gewijzigd door cryptapix op 12-06-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Ik erger mezelf nog aan een ding en dat is het volgende:
Wanneer ik de groene beltoets indruk en met smartdialing het nummer opzoek zie ik 1 telefoonnummer 2x voorkomen, waarschijnlijk haalt hij de nummers uit het geheugen van de simkaart en uit de telefoon (heb ik handmatig gekopieerd) kan je dit instellen dat hij het alleen uit het telgeheugen moet halen?
En wanneer ik 2 nummers onder 1 naam heb staan (thuisnr en mobiel) en dit uit het geheugen van het toestel wil lezen (CONTACTS) zet hij dit netjes onder 1 naam, dit is mooi!
Maar nu is het geval dat ik die nummers ook op mijn simkaart wil hebben omdat ik 2 toestellen gebruik, als dit gekopieerd is (SIM MANAGER) maakt hij 2 namen met ieder 1 nummer aan op de simkaart! dit moet onder 1 naam, vaag eh?

[ Voor 3% gewijzigd door THxZ0NE op 12-06-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
dat met het geheuegen van tel en simkaart zit ik ook nog mee te kutten

maar met 2 nrs, thuis en mobiel, van 1 persoon
daar zijn juist de CONTACTS voor, daar kun je netjes voor elke persoon een mobiel, thuis, werk, fax, nog een mobiel, nog een fax, nog 22 andere foons nrs enz invullen
komt het netjes bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Dat met die contacts, daar ben ik ook nog mee aan het kloten. Ik weet in ieder geval wel, dat als je een message verstuurt, je bij 'accounts' text messages moet invullen. Dan zie je pas je contacts met telefoonnummers (ipv alleen maar e-mail adressen)

Maar ik had ook nog een vraagje: Ik denk eraan om zo'n screen protector aan te schaffen. Zijn het hier veel mensen die het ding gebruiken zonder screen protector?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Wat betreft contacts doe ik het nu zo momenteel:

Niets in het toestel opslaan, geen contacts maar alles op de simkaart en dan op deze manier:

Marc/M 064344443
Marc/H 024353434

Dit is maar een voorbeeld hoor, waarschijnlijk is het niet zo netjes maar een andere manier weet ik niet.
Het liefste heb ik "contacts" ook gevuld, maar heb geen zin in dubbele records bij het dialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede gebruikers van de MDA!

Ik heb zojuist Imusic geinstalleerd op mijn MDA. Dit is het beste muziek afspeel programma die ik ooit heb gebruikt :D, het is een winamp achtige player, met Equalizer (DEZE WERKT GOED ITT alle andere players :p) Ik doe er meer bass bij en er komt ook echt meer bass bij. echt genot met dit programmaatje :D o

edit: skin support ook trouwens :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee???
_/-\o_
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:52:
Mijn SPV M500 houdt onnodig geheugen vast!!

Als ik een tijdje mijn MDA heb gebruikt (TomTom, bellen, Internet, Mail & audio) blijkt deze steeds meer gehugen vast te houden. :'(
Ik had vanochted bijvoorbeeld week (voor programs): "In use: 23MB".
Ik heb alles netjes afgesloten via start-> Settings -> System -> Memory! toch blijft deze op 23 MB geheugen.

Na een Softreset echter heb ik weer (de verwachte) "In use: 9MB"!!!!

Ik gebruik normaal Vbar om programmas meteen af te sluiten.

Heeft iemand hier ook last van of een idee waardoor dit komt?
Nog belangrijker: "Hoe kan ik dit voorkoment zonder een soft reset?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb hier al vaker over gelezen, maar volgens mij is er weinig aan te doen. probeer het programmatje Fast Cleanup is. En af en toe is een soft reset is toch ook niet zo'n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:47:
Ik kan geen MMS sturen en ontvangen op mijn SPV M500.

Ik had als proef een MMS verzonden naar mijn SPV, en die kwam aan, althans, een schermpje met de mededeling dat ik een MMS had ontvangen. TOen moest ik op 'download' klikken (vond ik al vreemd), waarna ik de melding kreeg: "Unable to connect: Ensure that your work modem is present and inserted correctly, and no network card present". Vreemd, internet via GPRS en via dial-up werkt wel gewoon.

Maar goed. Later pas kwam ik erachter dat ik MMS moest laten activeren via de Orange klantenservice. Dit gedaan, maar sindsdien kan ik nog steeds geen MMS gebruiken, ik blijf eerdergenoemde foutmelding houden. MMS berichten verzonden naar mijn SPV komen nu zelfs niet eens meer aan, dus het is er alleen maar erger op geworden.

Ik heb al zo'n MMS instellingen-PDF gebruikt die hier in het forum rondzwierf, maar ook dat werkte niet. Ik heb wel een Zonnet-account erin staan, en volgens de Orange medewerker kon dat wel eens het toestel in verwarring brengen. Maar ja, die Zonnet account wil ik wel graag bewaren. Een harde reset was de oplossing volgens Orange, dan stonden alle standaard accounts er weer in. Maar ik heb nooit accounts verwijderd...

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Kan niemand me met dit probleem helpen? :'(

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23577849,noline]

Maar ik had ook nog een vraagje: Ik denk eraan om zo'n screen protector aan te schaffen. Zijn het hier veel mensen die het ding gebruiken zonder screen protector?
Not me. Ik had m´n vorige mobiel ook altijd los in m´n broekzak en was er wel zorgvuldig mee, maar als je ziet wat voor krassen er toch stiekem op het scherm terecht zijn gekomen - dat risico wil ik met m´n mda absoluut niet lopen! (sterker nog, ik heb zo´n siliconenhoesje met plastic schermpje, maar kan me voorstellen dat dat niet ieders smaak is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:20:
[...]

Not me. Ik had m´n vorige mobiel ook altijd los in m´n broekzak en was er wel zorgvuldig mee, maar als je ziet wat voor krassen er toch stiekem op het scherm terecht zijn gekomen - dat risico wil ik met m´n mda absoluut niet lopen! (sterker nog, ik heb zo´n siliconenhoesje met plastic schermpje, maar kan me voorstellen dat dat niet ieders smaak is...)
Ik heb geen hoesje om mijn mda heen, een krasje op de buitenkant vind ik niet zo erg, maar ik heb wel vanaf het begin een goede screenprotector gehad. Het voelt gewoon lekkerder, als hij los in je zak zit, maar ook als je met je stylus aan het schrijven bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
nog maar een keer mn vraag want er wordt telkens maar niet op geantwoord:

want als ik op die connectie klik in dat taak balkje, krijg k geen disconnect optie

ik heb update naar 1.11 gedaan, dus ik moest alle settings opn ieuw doen, misschien zit daar de fout wel in? heb zon guide gebruikt van iets met lekkerbellen.nl/orangeworld.nl ofzo?

maar ik krijg orange email ook niet ingesteld, imap of pop3.. hij vind server telkens niet.. en op orange site kan ik die settings niet naar me laten mailen want de m500 bestaat niet voor ze ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryptapix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:55:
nog maar een keer mn vraag want er wordt telkens maar niet op geantwoord:

Disconnecte kan je ook doen door:
De rode bel knopt 3 seconden (of iets langer) in te houden.

Orange email kan ik je helaas niet met helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer vage sjit van t-mobile. Krijg ik een 'nieuwe' MDA, staat er een rom op van Q-tek en zit de achterkant los, had het backcover van de camera/speaker zowat eraf :S lekker zeg, wordt het zo langzamerhand een beetje beu dat omruilen van t-mobile, elke keer een gebruikt toestel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:02:
weer vage sjit van t-mobile. Krijg ik een 'nieuwe' MDA, staat er een rom op van Q-tek en zit de achterkant los, had het backcover van de camera/speaker zowat eraf :S lekker zeg, wordt het zo langzamerhand een beetje beu dat omruilen van t-mobile, elke keer een gebruikt toestel :S
't Lijkt erop dat je een oud toestel van een andere gebruiker hebt ontvangen. Dit is zeker niet erg netjes. Ik zou er een klacht over indienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat in de telefoon hoe lang ermee gebeld is, en die timer stond ook deze keer weer niet op 0:00. En gezien het feit dat het klepje los zit is het zeker gebruikt. Kun je ook zien aan de USB-connector, daar zie je 'slijtage' van het gebruik, dat metaal is weg door gebruik zeg maar... zo weer even bellen, we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met een bluetooth GPS én Telefoonverbinding tegelijk:

(hardware: Imate Jam en Parrot CK3300 GPS, beide met nieuwste firmware (1.11 en 4.10d)

Als ik in de auto stap wordt er vaak eerst (over bluetooth dus) een verbinding gemaakt tussen de telefoon en de carkit. Als je daarna de GPS connectie legt ontvangt de Imate geen GPS signalen van de carkit (nul satelieten), terwijl er dus wel verbinding is. Andersom werkt het probleemloos: als je eerst de gps verbinding opbouwt en daarna pas de telefoonverbinding kun je fijn naast elkaar bellen en navigeren. Echt super! Helaas moet je hier dus steeds voor klooien: verbindingen steeds zelf in de juiste volgorde opbouwen en weer verbreken. Tanken? Tussenstop: weer zelfde probleem: nogal onhandig.

Vermoeden: ik denk dat het ligt aan de compoort instellingen, maar kom er niet uit. Heb nu zowel com4 als com5 aangevinkt, en geef in tomtom Navigator 5 aan dat er over com 5 verbinding moet worden gemaakt.

Wie weet raad?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op zondag 12 juni 2005 @ 22:08:
Ik erger mezelf nog aan een ding en dat is het volgende:
Wanneer ik de groene beltoets indruk en met smartdialing het nummer opzoek zie ik 1 telefoonnummer 2x voorkomen, waarschijnlijk haalt hij de nummers uit het geheugen van de simkaart en uit de telefoon (heb ik handmatig gekopieerd) kan je dit instellen dat hij het alleen uit het telgeheugen moet halen?
En wanneer ik 2 nummers onder 1 naam heb staan (thuisnr en mobiel) en dit uit het geheugen van het toestel wil lezen (CONTACTS) zet hij dit netjes onder 1 naam, dit is mooi!
Maar nu is het geval dat ik die nummers ook op mijn simkaart wil hebben omdat ik 2 toestellen gebruik, als dit gekopieerd is (SIM MANAGER) maakt hij 2 namen met ieder 1 nummer aan op de simkaart! dit moet onder 1 naam, vaag eh?
Tja, volgens mij komt dat doordat de huidige SIMkaart technologie 'n beetje verouderd is...Het is altijd zo geweest dat je maar 1 nummer per persoon op zo'n kaartje kon zetten, ik denk dat je daar vrij weinig aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:26:
[...]

Disconnecte kan je ook doen door:
De rode bel knopt 3 seconden (of iets langer) in te houden.

Orange email kan ik je helaas niet met helpen.
TNX! :)

is er iemand die wat meer kan vertellen over orange email? want met pop.orange.nl en imap.orange.nl krijg ik de melding server niet gevonden?

edit:
laat ik het anders stellen, mensen die hebben geupdate naar 1.11 en een orange m500 hebben, hoe hebben julile exact de juiste settings terug gekregen. .want standaard werkt orange email en orange world wel en na update natuurlijk niet meer... waar kan ik die settings terug vinden?

[ Voor 26% gewijzigd door cryptapix op 13-06-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Het duurde misschien wat lang omdat het antwoord op je vraag al meerdere keren is gegeven in dit topic. Eerst even zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
warrie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:12:
[...]

Het duurde misschien wat lang omdat het antwoord op je vraag al meerdere keren is gegeven in dit topic. Eerst even zoeken!
ik heb al meerdere delen doorgelezen, maar het is gewoon een speld in een hooiberg, er komen zoveel vragen vaak voorbij!

edit:
heb even heel dit topic deel8 dus doorgelezen
staat niet in hoe je grps disconnect hoor |:(

maar nu weet ik nog niet hoe de originele orange world en email settings zijn want ik wil emailen

[ Voor 23% gewijzigd door cryptapix op 13-06-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Is het mogelijk om ringtones aan groepen toe te kennen? Zo ja, kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen. Ik zag namelijk dat het wel mogelijk was om ringtones aan contacts toe te kennen, maar kon zelf geen optie vinden om ringtones aan groepen toe te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:49

ChUcKiE

Dus........

Ik ben nu ook zeer geinteresseerd geworden in deze Smartphone.
Helaas heb ik nog niet de kans gehad om 8 topics door te lezen, maar ik stel de vraag toch even hier:

Vanwege te klein geheugen (64MB) zal het lastig worden om Windows Mobile 2005 te installeren op de S100, in ieder geval dat heb ik gelezen.
Daarnaast eb ik gelezen dta het zomara mogelijk is om het geheugen uiot te breiden naar 128MB:

http://forum.xda-develope...=0&postorder=asc&start=25

Zijn er al personen geweest die dat zelf gedaan hebben? Is er uberhaupt al een Qtec-rom met de nieuwe versie van Windows Mobile?

Ecuses als deze vragen al eens eerder in de topics gesteld zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattMax
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:33
ChUcKiE schreef o.a.:
......
Vanwege te klein geheugen (64MB) zal het lastig worden om Windows Mobile 2005 te installeren op de S100, in ieder geval dat heb ik gelezen.
Daarnaast eb ik gelezen dta het zomara mogelijk is om het geheugen uiot te breiden naar 128MB:

Zijn er al personen geweest die dat zelf gedaan hebben? Is er uberhaupt al een Qtec-rom met de nieuwe versie van Windows Mobile?
....
Ik vermoed dat er nog niet veel mensen zijn die zelf deze upgrade hebben uitgevoerd. Een van de redenen hiervoor is dat het verwijderen en plaatsen van een BGA chip alleen mogelijk is met gespecialiseerde apparatuur en niet zonder risico's is. Daarnaast zal het ook nog niet meevallen om aan één exemplaar van het geheugen te komen, dit wordt meestal per 10 verkocht. Ondanks de prijs van 200 dollar (excl. verzendkosten) is PPC Techs waarschijnlijk voor velen de meest veilige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
ok ondertussen heb ik in deel 6 gevonden hoe ik instellingen terug krijg voor wap/orange world etc
er word link gepost naar een cab: http://www.orange.nl/medi...Orange_NL_Connection2.cab
nou doet die link het niet (meer) dus mijn vraag.. heeft iemand die cab voor me?

weet ook niet hoe groot ie is, maar als het kan, kan iemand me die mailen (peter at cryptapix dot nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

cryptapix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:21:
ok ondertussen heb ik in deel 6 gevonden hoe ik instellingen terug krijg voor wap/orange world etc
er word link gepost naar een cab: http://www.orange.nl/medi...Orange_NL_Connection2.cab
nou doet die link het niet (meer) dus mijn vraag.. heeft iemand die cab voor me?

weet ook niet hoe groot ie is, maar als het kan, kan iemand me die mailen (peter at cryptapix dot nl)
Je zou even kunnen kijken op de ftp van xda developers, ik geef je niet veel kans, maar het is mogelijk.edit: ik zie dat het specifiek voor nederland is, dan zul je niet ver komen wss.

[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 13-06-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Door de bestandsnaam in Google in typen krijg ik de volgende links:
http://www.pocketpc-club.nl/forum/showthread.php?t=51178
en
http://www.orange.nl/medi...Orange_NL_Connection2.cab
(uit tweakers deel 4, en de link werkt)

Maar lees ook die van de pocketpc-club.nl, cab schijnt voor een andere qtek te zijn.

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
KnoppenSpook schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:39:
Door de bestandsnaam in Google in typen krijg ik de volgende links:
http://www.pocketpc-club.nl/forum/showthread.php?t=51178
en
http://www.orange.nl/medi...Orange_NL_Connection2.cab
(uit tweakers deel 4, en de link werkt)

Maar lees ook die van de pocketpc-club.nl, cab schijnt voor een andere qtek te zijn.
jah en bij die 1ste staat een link die ook niet werkt :)
en de 2e vond ik dezelfde link als die ik al had en dus niet werkte?

die cab is inderdaad voor de orange m1000 variant, maar op een forum volgens mij van ppc club las ik dat je met wat settings die weer te vinden waren op www.bel.nl je je settings weer werkend kon krijgen ;) stond ook wat over in topic deel 6 ofzo hier op got

tnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
Ik heb in de ExtROM van QTek 1.11.150 een aantal bestanden om diverse MMS/GPRS instellingen te installeren gezien. Ik heb de zut van Orange er ff uitgehaald. Download ze hier...

[ Voor 18% gewijzigd door jpiscaer op 13-06-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lage streepje krijg je toch gewoon door op shift te drukken en dan naast de "L"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Jainoxi schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:02:
Ik heb in de ExtROM van QTek 1.11.150 een aantal bestanden om diverse MMS/GPRS instellingen te installeren gezien. Ik heb de zut van Orange er ff uitgehaald. Download ze hier...
tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is al enkele malen gesteld hier en volgens mij steeds niet beantwoord, wie o wie heeft er een programma waarmee je snelkoppelingen in de onderste balk kan zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de mda al een tijdje.. maar ik vroeg me af... of het wel mogelijk is om de sim kaart te wisselen zonder dat meteen alles gewist.word. omdat de accu eruit gehaald moet worden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:58:
ik heb de mda al een tijdje.. maar ik vroeg me af... of het wel mogelijk is om de sim kaart te wisselen zonder dat meteen alles gewist.word. omdat de accu eruit gehaald moet worden.?
wat wordt er gewist als je de accu eruit haalt dan :?

edit:
mn punt, je zou dus nooit wat aan een 2e accu hebben? want als ie leeg is en je wilt wisselen wordt alles gewist? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door cryptapix op 13-06-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
sander-sp schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:12:
[...]
Ik heb de originele headset van de Sony Ericsson p800 (p900, p910). Plugje past perfect, alles werkt. Geluid is veel (lees VEEL) beter dan origineel.

@Ballebek... Hard reset (als gezegd) of ruil hem ff om.

@CLB... Er zit een instelling in ActiveSync die je klok op je MDA automatisch gelijk zet met je klok op de pc. Als je klok op de pc anders loopt dan teletekst dan heb je ook een verschil op je MDA.
Headset:

Ik vraag me af waar ik deze kan bestellen en wat de prijs ervan is?
Ik zie op de site van sony-ericsson diverse types staan, maar welke moet ik hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen verbinding krijgen met me pc via USB!!!!!

Ik heb alles geprobeerd... soft reset hard reset die cd er 100 kee rin gedaan... gaat hij wat doen beetje installeren.... maar zodra ik me MDA aansluit doet hij helemaal niks... windows XP prof. geeft helemaal niks geen melding... niks geen partnershop helemaal niks....

HELP ME!!!! ik geen fuck doen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb een behoorlijk probleem met mijn M500... GPRS maakt steeds verbinding zonder dat ik dit wil. Soft reset heeft geen zin hij blijft maar verbinding maken. Zo is de accu snel leeg omdat het lampje weer aangaat maar ook komt hij dan uit zijn standby stand waardoor ik zomaar iemand kan bellen zonder dat ik dit wil. Weet iemand waar ik in kan stellen dat hij niet automatisch verbinding maakt met Orange World?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:30:
Ik heb een behoorlijk probleem met mijn M500... GPRS maakt steeds verbinding zonder dat ik dit wil. Soft reset heeft geen zin hij blijft maar verbinding maken. Zo is de accu snel leeg omdat het lampje weer aangaat maar ook komt hij dan uit zijn standby stand waardoor ik zomaar iemand kan bellen zonder dat ik dit wil. Weet iemand waar ik in kan stellen dat hij niet automatisch verbinding maakt met Orange World?
Hier ben ik nooit achter gekomen, dus ik heb de inlognaam van mijn GPRS gewijzigd. Gewoon een letter toegevoegd. Nu probeert hij de hele tijd verbinding te maken, maar dat zal niet lukken. })
Als ik het weer wil gebruiken haal ik gewoon de extra letter weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

ChUcKiE schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:01:
Ik ben nu ook zeer geinteresseerd geworden in deze Smartphone.
Helaas heb ik nog niet de kans gehad om 8 topics door te lezen, maar ik stel de vraag toch even hier:

Ecuses als deze vragen al eens eerder in de topics gesteld zijn.
Er komt geen Qtek ROM voor de S100 met WM2005.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:58:
Je hebt iets van 30 min. de tijd voordat alles gewist wordt. Ik heb het zelf getest toen ik ook nog een aantal contacts uit mijn oude GSM op mijn pc moest zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:41:
[...]

Hier ben ik nooit achter gekomen, dus ik heb de inlognaam van mijn GPRS gewijzigd. Gewoon een letter toegevoegd. Nu probeert hij de hele tijd verbinding te maken, maar dat zal niet lukken. })
Als ik het weer wil gebruiken haal ik gewoon de extra letter weer weg :)
Ja dat was ik dus niet van plan want ik gebruik GPRS best veel kan ik steeds die letter gaan veranderen. Het moet gewoon werken zoals het hoort te werken..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

warrie schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:35:
[...]

Mmm interessant. Ik ben van nature niet heel netjes, en het wil dus nog wel eens voorkomen dat de MDA samen met m'n sleutels in m'n broekzak zit.

Vandaag zag ik iets 'hards' op de meegeleverde screenprotector. Dat ding even losgehaald maar dat had ik niet moeten doen.
Maar die krengen kosten 11 euro! Voor een stom stukje plastic vind ik dat wat veel.

Dus: meer mensen die het ding gebruiken zonder screen protector?
Ik had er dus 1 besteld bij GPSplaza.nl
(eentje van 11 euro --> Brando Ultra Clear)
Binnengekomen, ik blij was die beschadigd.
Gelijk nieuwe besteld volgende dag in huis (zit er nog niet op, want vond ik maar k*t)
Daarnet 'n mailtje gekregen van GPSplaza.nl dat ze 2 nieuwe opsturen. Das pas topservice! _/-\o_
(komt er dus op neer dat ik voor 4 Ultra Clear screenprotectors 22 euro heb betaald :9 )

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 13-06-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sunoke schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:45:
[...]

De bestanden in "\Storage Card\" zetten, de hoofddirectory van de kaart.
Ja zo heb ik 't nu ook staan. Alleen dat vind ik rete-onhandig. Ik wil gewoon mapje 'themes' ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:54:
De vraag is al enkele malen gesteld hier en volgens mij steeds niet beantwoord, wie o wie heeft er een programma waarmee je snelkoppelingen in de onderste balk kan zetten??
Ik snap niet dat je dat nodig hebt, want met SPB Pocket Plus kan je shortcuts op je destkop zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:48:
[...]

Ja dat was ik dus niet van plan want ik gebruik GPRS best veel kan ik steeds die letter gaan veranderen. Het moet gewoon werken zoals het hoort te werken..
Heb je niet eoa functie aanstaan die om de zoveel tijd een update uit wil voeren? Weather plugin of mail checken ofzo?
warrie schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:58:
[...]

Ik snap niet dat je dat nodig hebt, want met SPB Pocket Plus kan je shortcuts op je destkop zetten...
ipv te twijfelen aan iemands motieven zou je hem ook kunnen wijzen op PHM Tools

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogier123 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:54:

ja klopt, heb ik ook geinstalleerd staan maar ik wil graag meer ruimte voor afspraken die ik heb staan in mn kalender. Ik zie her en der wel printscreens staan namelijk van mensen die dat hebben...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

LaZZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:48:
[...]

Heb ik ook vandeweek gehad (bij mij ging die iets met activesync doen via gprs) Was gewoon k*t, maar hardreset werkte. En tsjaa na hardreset alles installeren kost maar 10 minuutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar:
1 een afstandsbediening die wel werkt op de QtekS100, degene die hier wordt besproken werkt niet bij mij namelijk :|
2 Verder het weer, lijkt me ook wel geinig.
3 Een tv-gids die ik kan installeren en syncen met mn pc.

Verder is mij nog niet helemaal duidelijk hoe ik mn contacts van mn Qtek op de PC krijg...
Thnx alvast ieder1

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
CLB schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:03:
[...]

Heb ik ook vandeweek gehad (bij mij ging die iets met activesync doen via gprs) Was gewoon k*t, maar hardreset werkte. En tsjaa na hardreset alles installeren kost maar 10 minuutjes
Yep maar ben ik dan niet al mijn Orange MMS, GPRS en weet ik veel wat voor instellingen kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
CLB schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:55:
[...]

Ik had er dus 1 besteld bij GPSplaza.nl
(eentje van 11 euro --> Brando Ultra Clear)
Binnengekomen, ik blij was die beschadigd.
Gelijk nieuwe besteld volgende dag in huis (zit er nog niet op, want vond ik maar k*t)
Daarnet 'n mailtje gekregen van GPSplaza.nl dat ze 2 nieuwe opsturen. Das pas topservice! _/-\o_
(komt er dus op neer dat ik voor 4 Ultra Clear screenprotectors 22 euro heb betaald :9 )
Mmm, ik heb net een screen protector bij www.direqt.nl besteld. Heb ik al veel aankopen bij gedaan, betrouwbare website. Het merk screen protector is van Adapt....iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

LaZZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:07:
[...]

Yep maar ben ik dan niet al mijn Orange MMS, GPRS en weet ik veel wat voor instellingen kwijt?
Noopz, je krijgt de originele SPV M500 terug, zoals je' m kreeg dus inclusief alle instellingen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
heeft er eigenlijk al iemand last van dat de batterijklep los zit, doordat die plastic houders erop heel makkelijk afbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:06:
Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar:
1 een afstandsbediening die wel werkt op de QtekS100, degene die hier wordt besproken werkt niet bij mij namelijk :|
2 Verder het weer, lijkt me ook wel geinig.
3 Een tv-gids die ik kan installeren en syncen met mn pc.

Verder is mij nog niet helemaal duidelijk hoe ik mn contacts van mn Qtek op de PC krijg...
Thnx alvast ieder1
Het weer en de tv-gids kun je toch gewoon via gprs bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoord dat je een programma had voor de tv gids zonder te GPRS'sen?! En dan gewoon syncen 1x in de week ofzo?? Ja voor het weer is het idd een domme vraag van mijn kant af... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Jainoxi schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:02:
ok ik kom er niet meer iut
de standaard cab van orange doet helemaal niets instellen
de cab van joinoxi doet ook niet veel nuttigs :)

is er niemand met een standaard m500 die me de settings kan geven, want dit is echt waanzin... sinds upgrade kan ik dus niet meer aan mn mms en orange world en vooral orange email instellingen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:20:
Ik had gehoord dat je een programma had voor de tv gids zonder te GPRS'sen?! En dan gewoon syncen 1x in de week ofzo?? Ja voor het weer is het idd een domme vraag van mijn kant af... 8)7
Dit zoek je waarschijnlijk:

http://www.pocketpc-club.nl/tvgids/

(2 seconden googlen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb 1 vraagje en 1 probleempje:-Waarom kan hij sommige (mobiele) nummers niet bellen, die staan opgeslagen?
Het lijkt dan net of die belt, maar hij gaat niet over, en dan verbreekt hij de verbinding. Bij sommige mensen is dit zo bij andere weer niet (heb nog niet duidelijk kunnen testen wanneer wel en wanneer niet) Is dit probleem bekend en natuurlijk: wat is de oplossing
En nog 'n klein vraagje:
Is het bekend en mogelijk om te internetbankieren via je SPV M500 via postbank.nl waar je naartoe gaat met gprs?? Toen ik 't daarnet wilde proberen kreeg ik allerlei foutmeldingen bij het inloggen namelijk. Zou me wel handig lijken
Foutmelding was: Security module niet meer actief,
controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 13-06-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryptapix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:01:
[...]

wat wordt er gewist als je de accu eruit haalt dan :?

edit:
mn punt, je zou dus nooit wat aan een 2e accu hebben? want als ie leeg is en je wilt wisselen wordt alles gewist? ;)
Je accu verwisselen of je simkaart verwisselen is geen punt hoor, tenzij je backupbatterij leeg is.
Zolang je backupbatterij nog stroom kan leveren heb je al je data nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:02:
[...]

Je accu verwisselen of je simkaart verwisselen is geen punt hoor, tenzij je backupbatterij leeg is.
Zolang je backupbatterij nog stroom kan leveren heb je al je data nog.
jup weet ik, daarom zei ik dat ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
ok ik ga het helemaal anders doen, ik word helemaal gek va ndie settings ;)

ik ken wel iemand met een volledig standaard m500
daar wil ik die settings van orange world, mms etc etc wel vanaf jatten
maar hoe doe ik dit? er zijn mensen die er mooi cabjes van kunnen maken maar hoe doe ik dat en hoe weet ik welke files ik nodig heb en waar deze staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
CLB schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:56:
Ik heb 1 vraagje en 1 probleempje:-Waarom kan hij sommige (mobiele) nummers niet bellen, die staan opgeslagen?
Het lijkt dan net of die belt, maar hij gaat niet over, en dan verbreekt hij de verbinding. Bij sommige mensen is dit zo bij andere weer niet (heb nog niet duidelijk kunnen testen wanneer wel en wanneer niet) Is dit probleem bekend en natuurlijk: wat is de oplossing
Wat voor nummers zijn het? Is de indeling wel juist dus bijvoorbeeld bij +31-151234567 (dus de 0 weg)?
En nog 'n klein vraagje:
Is het bekend en mogelijk om te internetbankieren via je SPV M500 via postbank.nl waar je naartoe gaat met gprs?? Toen ik 't daarnet wilde proberen kreeg ik allerlei foutmeldingen bij het inloggen namelijk. Zou me wel handig lijken
Foutmelding was: Security module niet meer actief,
controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan
Postbank.nl zal niet gaan via Orange World, mogelijk via Orange Internet, alleen heb je hiervoor een browser nodig die java aankan (bijvoorbeeld netfront), en dan is het nog maar de vraag of het werkt. Het werkt waarschijnlijk wel als je Orange Internet als modem verbinding gebruikt op een laptop.

Hopelijk komt postbank ooit nog met een gprs site waar je mee kan bankieren, maar ik verwacht het voorlopig niet met de achterstallige databanken die ze nu nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
cryptapix schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:41:
[...]

ok ik kom er niet meer iut
de standaard cab van orange doet helemaal niets instellen
de cab van joinoxi doet ook niet veel nuttigs :)

is er niemand met een standaard m500 die me de settings kan geven, want dit is echt waanzin... sinds upgrade kan ik dus niet meer aan mn mms en orange world en vooral orange email instellingen komen!
Die CAB file installeert wel degelijk diverse GPRS/MMS instellingen, maar je moet ze wel nog instellen: Start - Settings - Connections - Connections - Advanced - Select Networks, en selecteer daar je Orange instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Jainoxi schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:44:
[...]

Die CAB file installeert wel degelijk diverse GPRS/MMS instellingen, maar je moet ze wel nog instellen: Start - Settings - Connections - Connections - Advanced - Select Networks, en selecteer daar je Orange instellingen!
doet het ook wel, maar niet wat ik wil :)
de mms stettings boeien me neit zo want dat gebruik ik niet
maar het gaat me echt voornamelijk om email settings want dat werkt nu dus niet, en dat werkt ook niet met die cabs ;) en orange world krijg ik wel aan de gang zonder cabs maar gwoon handmatig wat instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:28:
[...]
Wat voor nummers zijn het? Is de indeling wel juist dus bijvoorbeeld bij +31-151234567 (dus de 0 weg)?

HET ZIJN GEWOON STANDAARDNUMMERS: 0612345678 zeg maar. De ene belt die wel en de ander niet? Ik heb niks van +31 of 0031 ervoor staan. Ik begrijp er niks van 8)7
[...]
Postbank.nl zal niet gaan via Orange World, mogelijk via Orange Internet, alleen heb je hiervoor een browser nodig die java aankan (bijvoorbeeld netfront), en dan is het nog maar de vraag of het werkt. Het werkt waarschijnlijk wel als je Orange Internet als modem verbinding gebruikt op een laptop.

Hopelijk komt postbank ooit nog met een gprs site waar je mee kan bankieren, maar ik verwacht het voorlopig niet met de achterstallige databanken die ze nu nog gebruiken.
Ahaa ok, helaas dan maar via de computer bankieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:44:
[...]

Dit zoek je waarschijnlijk:

http://www.pocketpc-club.nl/tvgids/

(2 seconden googlen ;))
Is nu nog maar voor 1 dag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:30:
[...]

Tja, volgens mij komt dat doordat de huidige SIMkaart technologie 'n beetje verouderd is...Het is altijd zo geweest dat je maar 1 nummer per persoon op zo'n kaartje kon zetten, ik denk dat je daar vrij weinig aan kan doen.
Ik heb een dual sims is gratis werkt perfect zet je telefoon in flight mode zet de ander aan en je kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:38:
[...]

Is nu nog maar voor 1 dag!!
ik zie het ja... gaan ze dit nog veranderen denk je??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:56:
[...]

ik zie het ja... gaan ze dit nog veranderen denk je??
denk het wel dit staat in de FAQ

Waarom is TVGids versie 2.0 trager dan eerdere versies?
Sinds versie 2.0 maakt TVGids gebruik van een database (SQLCE). Dit is om gids informatie voor meerdere dagen en meerdere zenders (in de toekomst) beter te ondersteunen. Het streven is een acceptabele performance op een Pocket PC met tenminste Windows Mobile 2003 met een CPU van 266 MHz of sneller. TVGids werk sneller als zowel de database (SQLCE) als TVGids zelf in main memory worden geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:10:
[...]

denk het wel dit staat in de FAQ

Waarom is TVGids versie 2.0 trager dan eerdere versies?
Sinds versie 2.0 maakt TVGids gebruik van een database (SQLCE). Dit is om gids informatie voor meerdere dagen en meerdere zenders (in de toekomst) beter te ondersteunen. Het streven is een acceptabele performance op een Pocket PC met tenminste Windows Mobile 2003 met een CPU van 266 MHz of sneller. TVGids werk sneller als zowel de database (SQLCE) als TVGids zelf in main memory worden geinstalleerd.
Wanneer je je PPC synchroniseerd met je PC om de programma's van 1 dag in te laden worden ze ergens op je PPC gezet. Is het niet verstandig om die de dag daarna eraf te halen ivm geheugen en zo ja waar haal ik die vandaan??

mapje data??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:14:
[...]

Wanneer je je PPC synchroniseerd met je PC om de programma's van 1 dag in te laden worden ze ergens op je PPC gezet. Is het niet verstandig om die de dag daarna eraf te halen ivm geheugen en zo ja waar haal ik die vandaan??

mapje data??
*zucht* op pocketpc forum loopt een heel topic over dit programma.

Er is al in tijden geen update meer geweest voor dit programma. Dit omdat de tijden ed van tv programma's niet zomaar is te gebruiken. Vandaar dat het ook maar voor 1 dag geupdate kan worden (onthoud dat woord update). Er waren gesprekken om hier iets aan te doen maar daar is nog niets uit gekomen.

Om terug te komen op dat update. Als je de gegevens update dan schrijft hij de nieuwe info over de oude. Vandaar de term update. Dus je oude informatie verdwijnt en wordt geupdate naar de nieuwe. De oude is dus weg en gebruikt geen ruimte meer, dankzij die update

*heb ik nu het record update's zeggen in 1 zin?*

Mooi, volgende keer iets verder kijken dan je neus lang is en ook zelf wat dingen proberen. Het blijft tenslotte tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha grappig: had net m'n telefoon gelinkt via activesync toen ik 'n 'reminder' had.
Die zag ik ook op m'n computerbeelscherm 'blinken'. Wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ff met morphgear gaan spelen en wat GBA Spellen maar dat trekt die niet echt 50 MB geheugen vrij :( Graphics zijn ook slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:25:
[...]

*zucht* op pocketpc forum loopt een heel topic over dit programma.

Er is al in tijden geen update meer geweest voor dit programma. Dit omdat de tijden ed van tv programma's niet zomaar is te gebruiken. Vandaar dat het ook maar voor 1 dag geupdate kan worden (onthoud dat woord update). Er waren gesprekken om hier iets aan te doen maar daar is nog niets uit gekomen.

Om terug te komen op dat update. Als je de gegevens update dan schrijft hij de nieuwe info over de oude. Vandaar de term update. Dus je oude informatie verdwijnt en wordt geupdate naar de nieuwe. De oude is dus weg en gebruikt geen ruimte meer, dankzij die update

*heb ik nu het record update's zeggen in 1 zin?*

Mooi, volgende keer iets verder kijken dan je neus lang is en ook zelf wat dingen proberen. Het blijft tenslotte tweakers.
pffff wat zal jij moe zijn zeg bij elke keer zo'n antwoord wat je geirriteerd geeft richting iemand die een vraagje stelt op een forum... pocket-pc forum?? is dat ook hier op tweakers.com?? beste pluk, ik kom hier net om de hoek kijken! Heb net 2 weken die mda, kom hier op bezoek, stel vriendelijk een algemene vraag en krijg vervolgens een omslachtig antwoord wat ook kort vertaald kan worden naar: het is een update-file, hij overschrijft 'm wanneer je synchroniseerd.(of zoiets, had jou ook weer een "pfff" bespaard...) Ik heb in twee weken tijd dit hele forum gelezen, tot 'n migrainebui aan toe om dit soort irritante opmerkingen van jou te voorkomen! sorry maar ik stel geen idiote vraag die vijfhonderd keer voorbij komt zoals: "kan ik ook mp3-bestanden als ringtone gebruiken?" Ik zal de volgende keer ook alle andere forums die er bestaan op het internet staan lezen... nou weer "on-topic" heet het toch?! Met vriendelijike groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:06:
[...]

pffff wat zal jij moe zijn zeg bij elke keer zo'n antwoord wat je geirriteerd geeft richting iemand die een vraagje stelt op een forum... pocket-pc forum?? is dat ook hier op tweakers.com?? beste pluk, ik kom hier net om de hoek kijken! Heb net 2 weken die mda, kom hier op bezoek, stel vriendelijk een algemene vraag en krijg vervolgens een omslachtig antwoord wat ook kort vertaald kan worden naar: het is een update-file, hij overschrijft 'm wanneer je synchroniseerd.(of zoiets, had jou ook weer een "pfff" bespaard...) Ik heb in twee weken tijd dit hele forum gelezen, tot 'n migrainebui aan toe om dit soort irritante opmerkingen van jou te voorkomen! sorry maar ik stel geen idiote vraag die vijfhonderd keer voorbij komt zoals: "kan ik ook mp3-bestanden als ringtone gebruiken?" Ik zal de volgende keer ook alle andere forums die er bestaan op het internet staan lezen... nou weer "on-topic" heet het toch?! Met vriendelijike groet,
Ik wil er alleen maar zeggen dat een beetje moeite nemen geen kwaad kan. Als je op de site waar je dat programma hebt gedownload even goed had gelezen was je vraag al beantwoord.

En verder... google'n is ook een kunst, daarmee zijn veel van je vragen die je hier hebt gesteld binnen 5 min op te lossen.

Verder veel plezier met je mda, you'll love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand mischien nog een mirror van

SmartDialing_WWE_RC11.CAB
en
PhonePad_WWE_RC10.CAB

die in de startpost staan werke niet:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:28:
heeft iemand mischien nog een mirror van

SmartDialing_WWE_RC11.CAB
en
PhonePad_WWE_RC10.CAB

die in de startpost staan werke niet:|
Ik heb de nieuwste versies hiervan, uit de QTek 1.11.150 ExtROM. Interesse? Hier downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Laatst online: 22-01-2024
paar vraagjes:

- Als je telefoonscherm uitzet dan werkt de telefoon gewoon wel (lichtje knippert groen). Ik wil niet continue mn scherm aanzetten om te kijken of ik een gemist oproep heb, daarom zie je bij een gemiste oproep zie je dat het lichtje oranje wordt. MAAR bij het ontvangen van sms'jes blijft het lichtje groen. Is er een manier om te weten dat je een sms'je hebt ontvangen zonder steeds het scherm aan te zetten??

- Telkens als ik een sms'je + gemiste oproep heb dan loopt mn scherm vast. Er komt dan een ballonetje in het scherm te staan. MAAR de touchscreen op het scherm lijkt niet te werken (en soms reboot de mda vanzelf). Weet iemand hiervoor een oplossing??

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

d-one schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 01:02:
paar vraagjes:
Knip
- Telkens als ik een sms'je + gemiste oproep heb dan loopt mn scherm vast. Er komt dan een ballonetje in het scherm te staan. MAAR de touchscreen op het scherm lijkt niet te werken (en soms reboot de mda vanzelf). Weet iemand hiervoor een oplossing??

Alvast bedankt! _/-\o_
Heb je nog steeds de originele rom? zo nee, heb je een backup terug gezet van je oude rom? Dit was bij mij de oorzaak van dit soort problemen, maar ik kan me voorstellen dat er meerdere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
0Burner0 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:54:
[...]

Ik heb een dual sims is gratis werkt perfect zet je telefoon in flight mode zet de ander aan en je kan gaan.
Wat bedoel je met een dual sim? heb je een dual sim adapter gekocht, of heb je op een of andere manier 2 nummers op 1 SIm kaart? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik ben nl al een tijdje naar een sim adapter op zoek, maar kan niks vinden dat in de compact past, alleen wat vage advertenties op louche websites en ebay. graag zou ik weten wat jij voor iets gebruikt waardoor je meerdere nummers in 1 apparaat kunt gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:38:
[...]

Wat bedoel je met een dual sim? heb je een dual sim adapter gekocht, of heb je op een of andere manier 2 nummers op 1 SIm kaart? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik ben nl al een tijdje naar een sim adapter op zoek, maar kan niks vinden dat in de compact past, alleen wat vage advertenties op louche websites en ebay. graag zou ik weten wat jij voor iets gebruikt waardoor je meerdere nummers in 1 apparaat kunt gebruiken!
Ik denk dat hij bedoeld,
2 sim kaarten 1 nummer

Dus 2 toestellen:

is toestel A uit dan gaat toestel B over.
is toestel B uit dan gaat toestel A over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:44

xdc

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:27:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld,
2 sim kaarten 1 nummer

Dus 2 toestellen:

is toestel A uit dan gaat toestel B over.
is toestel B uit dan gaat toestel A over.
ja hij heeft het inderdaaad daarover ,
heb net even gekeken op de hi- kpn site wat een duocard sim kost , kosten bedragen maar liefst 40,- euro!! voor een 2e werkende sim ,
nou dan verwissel ik hem wel handmatig (8>

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

OK, er is wat verwarring over dual sim :P
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:30:
TeejayNL bedoelde dat je op een simkaart per naam slechts 1 nummer kan opslaan.
0Burner0 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:54:
0Burner0 dacht dat het ging over meerdere telefoons met 1 nummer.
koksie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:38:
En koksie ging daarop in, maar dan andersom, dus meerdere nummers op 1 telefoon.

Dual sim (dus meerdere simkaarten in verschillende telefoons op 1 nummer) is wel erg handig. Zo hoef ik mijn M500 niet overal mee naar toe te nemen. In combinatie met flight mode helemaal ideaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Canaria op 14-06-2005 10:41 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En van t-mobile krijg je alleen een dual sim als je bij de KVK ingeschreven staat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Woudloper schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:27:
Is het mogelijk om ringtones aan groepen toe te kennen? Zo ja, kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen. Ik zag namelijk dat het wel mogelijk was om ringtones aan contacts toe te kennen, maar kon zelf geen optie vinden om ringtones aan groepen toe te kennen.
Vraag: Iemand nog een antwoord of suggestie op bovenstaande vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Laatst online: 22-01-2024
sander-sp schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 01:07:
[...]
Heb je nog steeds de originele rom? zo nee, heb je een backup terug gezet van je oude rom? Dit was bij mij de oorzaak van dit soort problemen, maar ik kan me voorstellen dat er meerdere zijn.
Ja, ik heb niet de mda geupdate oid. Wel heb ik SPB pocket geinstalleerd, zou dat een oorzaak kunnen zijn?

Weet iemand of de autolader van Aktronix gps ook op mda kan laden? kan nergens lezen nl..
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.