As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
ik zet gewoon mortsaver aan als ik muziek ga luisteren.. dan heb ik geen last meer van toetsen indrukken enz omdat je met button 1 + button 2 moet unlocken... Mortsaver rulezCLB schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:38:
Misschien loze opmerking: gaat over Windows Media Player / Betaplayer
Als je muziek wilt luisteren als die in je broekzak zit, druk je tijdens het spelen gewoon op het rode telefoonhoorntje en je komt in je today scherm terwijl hij gewoon blijft spelen.
Verwijderd
Nee zeker niet doen ! gewoon tegen de muur gooien en dan kun je je best met je toestel bij de hand naar de post lopen, alles in één paktje stoppen en versturen naar screwiss. Liefst met alle accesoires erbij.Ballebek schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:18:
[...]
Al 3x gedaan
Ik wou een nieuwe telefoon om me niet meer te irriteren... Mission failed...
Ga mijn vrienden van de Belcompany maar even op zoeken!
Dank
Ik weet een NOG een betere: Ik ruil hem NU om.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:20:
[...]
Nee zeker niet doen ! gewoon tegen de muur gooien en dan kun je je best met je toestel bij de hand naar de post lopen, alles in één paktje stoppen en versturen naar screwiss. Liefst met alle accesoires erbij.
Dank
Tot straks!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Klok is ook aardig vaag, die van mij blijft gewoon goed lopen hoor. Je moet toch maar eens resetten denk ik. Als je klok gek blijft doen ligt het welicht aan een app die je geinstalleerd hebt en je klok verneukt?
Gewoon Total Commander er opnieuw opzetten. Er zit een apart filetje bij met Nederlandse taal. Je hebt twee bestanden, TC en TC Nederlands ofzo. Die twee werken samen, de eerste haalt zijn taal uit de tweede. Mis je de tweede, dan is alles standaard Engels. Ik gebnruik zowiezo de Engelse, vind Nederlands overbodig. Wil je per se Nederlands, google dan ff op Total Commander, download en installeer opnieuw.
Trouwens, als je die batterij hitte en klok niet opgelost krijgt zou ik hem gewoon omruilen als ik jou was.
Ik heb de originele headset van de Sony Ericsson p800 (p900, p910). Plugje past perfect, alles werkt. Geluid is veel (lees VEEL) beter dan origineel.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:30:
[...]
Hey wil je vertellen welk type je hebt gekocht? ik zit ook te denken om SE doppen te kopen maar ik wil wel de goeie versie kopen, past het plugje ook goed? als ik mijn nokia headset in me MDA stop dat doet hij het niet hoewel het bijde 2.5 mm plugs zijn....
@Ballebek... Hard reset (als gezegd) of ruil hem ff om.
@CLB... Er zit een instelling in ActiveSync die je klok op je MDA automatisch gelijk zet met je klok op de pc. Als je klok op de pc anders loopt dan teletekst dan heb je ook een verschil op je MDA.
[ Voor 15% gewijzigd door SaN op 09-06-2005 20:16 ]
Gewoon niet moeilijk doen en het ding om laten ruilen.Ik bedoel, als ie niet goed werkt (wat met alle electronica nou eenmaal kan voorkomen) dan heb je gewoon recht op garantie.Ballebek schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:18:
[...]
Al 3x gedaan
Ik wou een nieuwe telefoon om me niet meer te irriteren... Mission failed...
Ga mijn vrienden van de Belcompany maar even op zoeken!
Kan mij voorstellen dat je kwaad kan worden als het ding niet meteen goed is, maar gewoon rustig blijven en zo snel mogelijk een goede oplossing vinden is een stuk beter voor hart en bloedvaten
Uiteindelijk heb je vast wel een mooi toestel waar je heel veel lol aan zult beleven
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorRVL op 09-06-2005 20:14 ]
Uhm tsjaa hij werkt gewoon perfect (m'n eerste SPV had dode pixel, werkte ook nog wel daar niet van maar toch) Deze wordt alleen warm met het opladen en die klok is idd maar vaag. Net om half 8 precies gelijk gezet met teletekst en nu is het 20.11 terwijl er op m'n phone 20.06 staat. Dus dat is wel aardig apart. Als hij na het weekend nog steeds die kuren vertoond (warm en 'rare klok' ) ga ik 'm maar weer omruilenkoksie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:48:
@CLB: Ik heb nog 1 iemand gehoord bij wie z'n Compact ook erg warm werd bij opladen en camera gebruik. Was een fout in zijn batterij, na omruilen met nieuwe batterij was het probleem verholpen. Mijn Compact wordt iig echt niet warm, blijft gwwoon lekker koel aanvoelen.
Klok is ook aardig vaag, die van mij blijft gewoon goed lopen hoor. Je moet toch maar eens resetten denk ik. Als je klok gek blijft doen ligt het welicht aan een app die je geinstalleerd hebt en je klok verneukt?
Gewoon Total Commander er opnieuw opzetten. Er zit een apart filetje bij met Nederlandse taal. Je hebt twee bestanden, TC en TC Nederlands ofzo. Die twee werken samen, de eerste haalt zijn taal uit de tweede. Mis je de tweede, dan is alles standaard Engels. Ik gebnruik zowiezo de Engelse, vind Nederlands overbodig. Wil je per se Nederlands, google dan ff op Total Commander, download en installeer opnieuw.
Trouwens, als je die batterij hitte en klok niet opgelost krijgt zou ik hem gewoon omruilen als ik jou was.
(CLB bedankt Koksie voor hulp ftp
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Okee dan staat alles (voor zover ik weet) goed ingesteld dus dat is top dan!adewidt schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:12:
[...]
Ik weet niet precies wat er allemaal op de SPV al voor geinstalleerd staat.
Maar op het vierde plaatje selecteer je geen profiel, maar klik je op nieuw (ga uit van dit plaatje http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/3.jpg). De naam die je dan opgeeft maakt niet uit, deze is voor eigen herkenning. Ik heb dus gekozen voor Orange World, als jij daar "CLB Gratis GPRS" wilt hebben staan kan dat ook(heb het hier over de My ISP Name). De naam die je invult bij "Enter a name for the connection" maakt het ook niet uit wat je invult. Deze is ook puur eigen herkenning!
De instellingen die belangrijk zijn:
Cellular Line (GPRS)
APN: wap
Met deze twee opties zijn de kans dat je kosten krijgt al minimaal. Ik heb ook behoorlijk wat lopen rommelen voordat het werkte, maar met deze 2 basis instellingen heb ik nooit kosten gezien.
Verder zijn de proxy instellingen van belang. Deze zijn belangrijk omdat je anders geen informatie kan ontvangen en verzenden.
Voor Orange World, moet je wel Orange World geactiveerd hebben (bellen met 1200)!
Je kan vrij simpel zien of je op Orange World zit door te gaan naar: http://wapkiosk.orange.nl/gprsusage/ (deze valt alleen via Orange World, en geeft je GPRS gebruik weer van Orange Internet).
Luisteren naar Radio538 via Orange World gaat niet! Dit kan wel via Orange Internet (met de nodige haperingen). De reden staat hier: http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=476.0.
Mocht je er niet uitkomen of nog meer vragen hebben, voeg me dan toe aan MSN Messenger.
Naja dan maar geen Radio. Kan niet te veel verwahten van gratis internetten
Bedankt voor je uitleg!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
-Waarom kan ik m'n thema's niet in 1 map op m'n storage card plaatsen? Hij ziet ze dan namelijk niet meer bij start-settings-today. Nu staan er dus 100 losse .tsk bestanden op m'n storage card en ik wil het graag overzichtelijk houden door in 1 map te plaatsen
-Is er 'n mogelijkheid om 'n screenshotje van het thema te zien voordat je 'use this picture as the background' selecteerd. K heb namelijk zoveel thema's dat als ik 1 thema zoek een uur bezig ben (en m'n SPV heeft al zo'n rare tijd, lees post hierboven
EDIT: Ik zal straks is kijken of m'n achterkant ook warm wordt met cameragebruik. En heb net 1 minuut op m'n SPV opgenomen met 'n stopwatch en duurde echt 60 seconden :-S. Pff ik ga 'm wel weer omruilen morgen

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 09-06-2005 20:32 ]
Een warme batterij is niet zo vreemd.CLB schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:15:
[...]
Uhm tsjaa hij werkt gewoon perfect (m'n eerste SPV had dode pixel, werkte ook nog wel daar niet van maar toch) Deze wordt alleen warm met het opladen en die klok is idd maar vaag. Net om half 8 precies gelijk gezet met teletekst en nu is het 20.11 terwijl er op m'n phone 20.06 staat. Dus dat is wel aardig apart. Als hij na het weekend nog steeds die kuren vertoond (warm en 'rare klok' ) ga ik 'm maar weer omruilenIk heb er op zich geen last van. Maar als je de SPV dan 'n week aan laat staan is het opeens 'n uur vroeger volgens mij
Ik zal 't is een paar dagen aankijken.
(CLB bedankt Koksie voor hulp ftp![]()
)
Bij mij is dit ook het geval (ongeveer 40-50 graden).
Je moet je bedenken dat je een batterij van 1250 mAh binnen een uur volledig kan opladen.
Ooit wel eens met een snellader een NIMH batterij binnen een uur opgeladen. Deze worden ook heet. Omdat je die batterij snel wilt opladen komt er een veel grotere stroom in de batterij dan dat die geeft als je je apparaat gebruikt. Deze stroom veroorzaakt warmte, niks vreemds.
Via USB kan er bijvoorbeeld maar een kleine stroom naar het apparaat gegeven worden, hierin zit voldoende om het apparaat op stroom te draaien en nog een beetje om op te laden. Via USB kan je het apparaat dan ook niet snel opladen.
Waarom het apparaat bij de camera warm wordt weet ik niet, mogelijk kan dit met de cmos foto chip te maken hebben. En de klok heb ik ook geen verklaring voor.
Na 3x tappen doet ie het al + dat het scherm duidelijker is.
Ga maar is even spelen.
Oh ja, Belcompany Venestraat Den Haag is volgens mij nog een van de weinige winkels met service!
Tijdje niet meer zo goed geholpen (vanmorgen al toen ik het toestel ging kopen)
[ Voor 35% gewijzigd door Uberprutser op 09-06-2005 20:41 ]
Haha ik wilde net m'n bericht editten dat die warmte net lijkt op m'n Sony oplaadbare batterijen ding voor m'n batterijen van m'n digitale camera. Dies ook superwarm altijd. Misschien verbeeld ik me die klok wel, maar dat kan ik me niet voorstellenadewidt schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:33:
[...]
Een warme batterij is niet zo vreemd.
Bij mij is dit ook het geval (ongeveer 40-50 graden).
Je moet je bedenken dat je een batterij van 1250 mAh binnen een uur volledig kan opladen.
Ooit wel eens met een snellader een NIMH batterij binnen een uur opgeladen. Deze worden ook heet. Omdat je die batterij snel wilt opladen komt er een veel grotere stroom in de batterij dan dat die geeft als je je apparaat gebruikt. Deze stroom veroorzaakt warmte, niks vreemds.
Via USB kan er bijvoorbeeld maar een kleine stroom naar het apparaat gegeven worden, hierin zit voldoende om het apparaat op stroom te draaien en nog een beetje om op te laden. Via USB kan je het apparaat dan ook niet snel opladen.
Waarom het apparaat bij de camera warm wordt weet ik niet, mogelijk kan dit met de cmos foto chip te maken hebben. En de klok heb ik ook geen verklaring voor.
naja ik ga ff weg, kijk straks wel of de klok gelijk loopt met teletekst of niet
mmz, wat laat
[ Voor 95% gewijzigd door sunoke op 09-06-2005 21:21 ]
Verwijderd
vandaar dat het zolang duurde dat mijn mda steeds vol is.. en die adapter maar in de doos laten zttenadewidt schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:33:
[...]Je moet je bedenken dat je een batterij van 1250 mAh binnen een uur volledig kan opladen.
Via USB kan er bijvoorbeeld maar een kleine stroom naar het apparaat gegeven worden, hierin zit voldoende om het apparaat op stroom te draaien en nog een beetje om op te laden. Via USB kan je het apparaat dan ook niet snel opladen.[...]
Op een pc elders gaat het best rap, 300-400 kb/s denk ik, wel een andere kabel maar toch.
Hoe moet je zo'n bestand installeren?
Dank
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
zoek op www.pocketgear.com is op "Dutch" daar komen een paar oplossingen voorbij. Er is geloof ik nog geen gratis oplossing.warrie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:21:
Ik heb nu ook een paar dagen zo'n ding, maar het smsen/typen gaat niet zo soepel. Ik heb nog nergens een nederlands woordenboek voor het ding kunnen vinden, iemand tips?
Hoe moet je zo'n bestand installeren?
Dank
[ Voor 10% gewijzigd door SaN op 09-06-2005 22:45 ]
bij mij 4:45 uur
Wil dit ff weten omdat ik het idee heb dat mijn batterij wellicht niet goed is.
Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:05:
Hoi weet iemand hoe het komt dat wanneer ik mijn MDA in de auto aan de lader hangt, hij spontaan gaat soft-reseten? Erg vervelend, heb de MDA al 6 maanden dus kan wel zeggen dat ik één van de pioniers ben van de MDA-Compact en volgt dit topic al vanaf deel 1.
Dus als ik de auto instap en ik zet 'm in de houder en dan plug ik de lader in de MDA, dan gaat er een rooie LED branden en gaat ie uit en moet ik met mijn stylus in het gaatje om te reseten. VET VAAG!!! Iemand anders hier ook last van? En wat moet ik doen om het te verhelpen????
had the same problem. But i've noticed that this happens when the back cover is off. i put it and everything works fine. when i take it, it doen't power onr, and i got a red led. Misschien dat je carkit ervoor zorgt dat de achterkant een beetje los komt?
nog een:
red LED when plug it to charger without battery
Misschien moet je de connectors van je batterij ff checken/schoonmaken...
[ Voor 23% gewijzigd door SaN op 10-06-2005 00:12 ]
Wat voor extensie heeft zo'n bestand, en in welke folder moet ik het dan plaatsen?sander-sp schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:44:
[...]
zoek op www.pocketgear.com is op "Dutch" daar komen een paar oplossingen voorbij. Er is geloof ik nog geen gratis oplossing.
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Geen idee, dit zijn echt programmatjes, sommige zijn zelf hele nieuwe keyboards geloof ik.warrie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:49:
[...]
Wat voor extensie heeft zo'n bestand, en in welke folder moet ik het dan plaatsen?
Gezien niemand nog de vraag heeft beantwoord, ben ik nog op zoek gegaan naar een programma waarmee ik screenshots kan maken van mijn PDA en heb het volgende gevonden:Woudloper schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:29:
Vraag: Als je mij kan vertellen hoe ik een screenshot kan maken op mijn MDA (want ik kan namelijk geen: 'print screen' vinden).
- GetPDAScreen 1.1 for Windows 2000/NT/XP
Dit programma werkt gewoon op je eigen PC en maakt screenshots middels de ActiveSync functionaliteit - Pocket Screen Capture 1.0
Dit programma moet je installeren op je PDA en dan kan je vanaf je PDA gewoon screenshots maken, de screenshots worden ook lokaal op je PDA (in een temp folder) opgeslagen
Verwijderd
staad er bij mij ook altijd zelfs als die uren heeft geladen.711 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:07:
reeds eerder gevraagd, maar nogmaals: wat voor tijdsduur geeft jullie mda aan wanneer je hem direct na opladen van de lader afhaalt ?
bij mij 4:45 uur
Wil dit ff weten omdat ik het idee heb dat mijn batterij wellicht niet goed is.
Klopt niets van kan er makkelijk 2 dagen mee werken dan.
Mijn MDA wordt ook warm bij het opladen maar alleen dan dus dat zal wel loslopen. Ik heb ook het probleem van een verkeerd lopende klok gehad (in de trein, hij liep ineens voor, waardoor ik dacht dat ik ergens in slaap moest zijn gevallen en dacht dat ik veel te ver was doorgereden maar dat is een ander vehaal) Ik heb het teostel ge-hard reset waarna het probleem verholpen was..CLB schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:15:
[...]
Uhm tsjaa hij werkt gewoon perfect (m'n eerste SPV had dode pixel, werkte ook nog wel daar niet van maar toch) Deze wordt alleen warm met het opladen en die klok is idd maar vaag. Net om half 8 precies gelijk gezet met teletekst en nu is het 20.11 terwijl er op m'n phone 20.06 staat. Dus dat is wel aardig apart. Als hij na het weekend nog steeds die kuren vertoond (warm en 'rare klok' ) ga ik 'm maar weer omruilenIk heb er op zich geen last van. Maar als je de SPV dan 'n week aan laat staan is het opeens 'n uur vroeger volgens mij
Ik zal 't is een paar dagen aankijken.
(CLB bedankt Koksie voor hulp ftp![]()
)
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Mijn Vlaams is niet zoooooooo bestVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:59:
[...]
Niet solderen, een suikertje gebruiken zoals wij dat in belgie zeggen
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Was maar en grapje ook hoor. Een suikertje is zo'n wit blokje met vier koperen vijsjes in waar je links 2 draden kan instoppen en rechts 2 draden kan instoppen en zo van 4 draden 2 maaktBeQuietAndDrive schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:18:
[...]
Mijn Vlaams is niet zoooooooo bestKun je dit nader toelichten?

Nu even op die screensjots : Zie je wel dat het heus zo moeilijk niet is om zelf iets te vinden
Hier heb je een voorbeeld : mine
Dat heet een kroonsteentje...Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:49:
[...]
Was maar en grapje ook hoor. Een suikertje is zo'n wit blokje met vier koperen vijsjes in waar je links 2 draden kan instoppen en rechts 2 draden kan instoppen en zo van 4 draden 2 maakt![]()
[...]
Volgens mij ook '' rare jongens die belgen

vijsjes zijn denk ik schroefjes
[ Voor 21% gewijzigd door 0Burner0 op 10-06-2005 11:02 ]
vijs (de ~, vijzen)0Burner0 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:02:
[...]
Volgens mij ook '' rare jongens die belgen''
1 [Belg., niet alg.] schroef
aldus vandale.nl
Dit staat standaard al zo ingesteld op de M500 (althans, die van mij...)vacuumcleaner schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:22:
[...]
Verander je proxyserver van 80 naar 5080. (Zie ook het grote Orange World Topic)
Start vervolgens je Orange World verbinding en tik in pda.startpagina.nl en zie hier, een overvloed aan pda siteszonder dat dit van je datalimiet afgaat, althans, bij mij niet
Lekker weerVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:49:
[...]
Was maar en grapje ook hoor. Een suikertje is zo'n wit blokje met vier koperen vijsjes in waar je links 2 draden kan instoppen en rechts 2 draden kan instoppen en zo van 4 draden 2 maakt![]()
Nu even op die screensjots : Zie je wel dat het heus zo moeilijk niet is om zelf iets te vindenIk maakte mijn screensjots gewoon met pocket pc controller van soti en dan een printscreen op m'n desktop pc
Hier heb je een voorbeeld : mine
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 10-06-2005 11:52 ]
Iemand nog suggesties voor een Nederlands woordenboek? Liefst te implementeren in de letter recognizer? Want een tip die ik hier eerder las, over het toevoegen van woorden werkt ook niet. Hij geeft deze toegevoegde woorden wat later niet aan als spellingsuggestie...
Verwijderd
Schroef = screw0Burner0 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:02:
[...]
Volgens mij ook '' rare jongens die belgen''
inmiddels al 2 weken blij met mn Qtek en heb er maar 1 probleempje mee..
hebben jullie dat ook als je een SMSje typt met het woord wel dat ie dan we'll spelt en dat ie dan meteen aangeeft dat er 2 smsberichten verzonden worden?!
is daar iets aan te doen?!
www.vdzande.com
Verwijderd
Bij settings->input->word completion kun je dat aanpassen.Rosmalen schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:08:
hey hey
inmiddels al 2 weken blij met mn Qtek en heb er maar 1 probleempje mee..
hebben jullie dat ook als je een SMSje typt met het woord wel dat ie dan we'll spelt en dat ie dan meteen aangeeft dat er 2 smsberichten verzonden worden?!
is daar iets aan te doen?!
Ik had als proef een MMS verzonden naar mijn SPV, en die kwam aan, althans, een schermpje met de mededeling dat ik een MMS had ontvangen. TOen moest ik op 'download' klikken (vond ik al vreemd), waarna ik de melding kreeg: "Unable to connect: Ensure that your work modem is present and inserted correctly, and no network card present". Vreemd, internet via GPRS en via dial-up werkt wel gewoon.
Maar goed. Later pas kwam ik erachter dat ik MMS moest laten activeren via de Orange klantenservice. Dit gedaan, maar sindsdien kan ik nog steeds geen MMS gebruiken, ik blijf eerdergenoemde foutmelding houden. MMS berichten verzonden naar mijn SPV komen nu zelfs niet eens meer aan, dus het is er alleen maar erger op geworden.
Ik heb al zo'n MMS instellingen-PDF gebruikt die hier in het forum rondzwierf, maar ook dat werkte niet. Ik heb wel een Zonnet-account erin staan, en volgens de Orange medewerker kon dat wel eens het toestel in verwarring brengen. Maar ja, die Zonnet account wil ik wel graag bewaren. Een harde reset was de oplossing volgens Orange, dan stonden alle standaard accounts er weer in. Maar ik heb nooit accounts verwijderd...
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 9% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 10-06-2005 13:49 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
maar hoort er bij het opladen eigenlijk een lampje te vallen want meestal bij het opstart scherm (rechts onderin wat versie nummers ) gaat het orangje lichtje branden
en valt hij uit, zelfs aan de lader !
Ja idd! Dat hoorde ik dus gisteren ook! En tsjaa m'n comp en SPV lopen idd 10 minuten verschillend (wat dus m'n probleem was) Ik zal ff de klok op de comp goed zetten en dan zal het 'probleem' wel weg zijn! Heheh betekend dat ik geen nieuwe SPV hoef te halen.sunoke schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:18:
Houd er wel rekening mee dat als je een PocketPC synct deze dan de tijd van de PC over neemt, daar zou het ook aan kunnen liggen.
KICK: Waarom moeten m'n thema's perse allemaal los op m'n storage card staan wil die ze kunnen herkennen en instellen? Als ik ze in 1 map gooi ziettie ze niet

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 10-06-2005 14:09 ]
Of gaan de GPRS instellingen dan ook weg?
Zoveel troep van T-Mobile staat er toch niet op, dacht ik...
Hard reset stelt alles weer in zoals je 'm kocht. Dus als er toen al GPRS instellingen instonden, moeten ze er weer instaan (bij Orange SPV M500 blijven ze er wel gewoon in staan!)warrie schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:29:
Als ik een hard reset doe om de T-Mobile shit weg te krijgen, houd ik dan mijn overige programma's wel?
Of gaan de GPRS instellingen dan ook weg?
Zoveel troep van T-Mobile staat er toch niet op, dacht ik...
Ik had 2-6 een Brando Ultra Clear Screen Protector besteld bij GPSPlaza.nl
ik kreeg op 8-6 een mailtje dat hij was verstuurd
ik heb 'm op 9-6 ontvangen, alleen hij was beschadigd
gelijk op 9-6 contact opgenomen en hij zei dat ik 'm op moest gaan sturen enzo
Toen heb ik gelijk op 9-6 weer een nieuwe besteld en gelijk geld overgemaakt
en nu vandaag op 10-6 had ik om 11.30 een mailtje dat mij al een nieuwe was gestuurd
en vandaag op 10-6 om 13.22 had ik 'n mailtje dat m'n screenprotector is verzonden
Ben benieuwd of ik er nu dus 2 krijg (1 van de 'garantie' en 1 nieuwe) of ik er gewoon 1 krijg en dat dan de 'betaalde' is of dat ze m'n geld terugstorten. Naja in ieder geval wel snel verstuurd. Gisteren geld overgemaakt, nu al verzonden (morgen in huis) Beter dan m'n eerste bestelling dat duurde een week. Ik wil er nu natuurlijk wel 2 ontvangen of gewoon 1 en dat ze m'n geld terugstorten. Ben benieuwd
Hoe werkt dat MortRing precies? Als ik dat opstart krijg ik contacts, categories, hide en exit te zien. Als ik dan op contacts druk zie ik al m'n contacten, maar dan moet ik dus per contact 'n beltoon/smstoon instellen?
En hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik 'tab' ik ook NOOIT meer een geluidje hoor als bij m'n volume allebei de sliders op stapje 4 staan. Volume met het telefoontekentje moet natuurlijk aanstaan wil ik muziek luisteren enzo. Alleen als ik dat dan op de achtergrond laat lopen en ik druk linksboven op 'start' hoor ik nog steeds hele tijd zo'n piepje. Ik heb al van alles geprobeerd bij sounds en notifications en dergelijke maar niks helpt
[ Voor 86% gewijzigd door CLB op 10-06-2005 16:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Krijgt hij wel stroom ? Probeer eens een ander stopcontact ...happy3736 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:01:
heb nu ook een mda compact
maar hoort er bij het opladen eigenlijk een lampje te vallen want meestal bij het opstart scherm (rechts onderin wat versie nummers ) gaat het orangje lichtje branden
en valt hij uit, zelfs aan de lader !
En met een hard-reset krijg je de tmobileshit niet weg !
Als je ff op XDA-Developers kijkt (wat ook onder aan de bootloader staat) zie je dat het ze al wel gelukt is. Het liep alleen nogal traag geloof ik, vandaar mijn vraag. (het kan natuurlijk ook een theme/custom bootloader image zijn)Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:39:
[...]
Is geen win 2005 want een S100 slikt die nog niet atm, het is gewoon een skin met die style
Verwijderd
Wel als je ook meteen een soft reset uitvoert zoals in de startpost staat uitgelegdVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:35:
[...]
Krijgt hij wel stroom ? Probeer eens een ander stopcontact ...
En met een hard-reset krijg je de tmobileshit niet weg !
maar toch nog een paar grote raadsels waar ik gewoon werkelijk niet uitkom...
-Ik heb 100 losse thema's op m'n storage card staan waarom kan ik die niet in 1 map plaatsen terwijl hij ze dan wel blijft zien? Als ik ze in 'n map gooi kan ik ze namelijk niet meer selecteren.
-Kun je een klein screenshotje zien ofzo van 'n thema voordat je 'm helemaal moet instellen en nog een paar keer moet drukken voordat ik 'm kan zien. Als ik op zoek ben naar 'n bepaald thema ben ik een uur bezig op die manier.
-Als ik 'n mp3'tje in de map 'rings' gooi kan ik 'm id wel selecteren bij sounds & notifications, maar als ik dan wordt gebeld hoor ik die beltoon mooi niet
-Internet via BT moet ik nog instellen (ben ver gekomen, maar lukte toch niet)
-Ook activesyncen via BT lukt nog steeds niet
Dan moet je in de instellingen van pocketplayer de mp3 extensie deselecterenCLB schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:11:
CLB is al aardig gewend aan z'n SPV'tje en kan bijna niet zonder,
-Ik heb 100 losse thema's op m'n storage card staan waarom kan ik die niet in 1 map plaatsen terwijl hij ze dan wel blijft zien? Als ik ze in 'n map gooi kan ik ze namelijk niet meer selecteren.
-Kun je een klein screenshotje zien ofzo van 'n thema voordat je 'm helemaal moet instellen en nog een paar keer moet drukken voordat ik 'm kan zien. Als ik op zoek ben naar 'n bepaald thema ben ik een uur bezig op die manier.
-Als ik 'n mp3'tje in de map 'rings' gooi kan ik 'm id wel selecteren bij sounds & notifications, maar als ik dan wordt gebeld hoor ik die beltoon mooi nietWat kan dit veroorzaken?
[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 10-06-2005 20:17 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Wat je moet doen is al je themes in een folder gooien. En ze dan stuk voor stuk in je file explorer uit te voeren. Ik heb ze allemaal op mijn Storage card gezet, en uitgevoerd (net als een .Cab). Ze staat nu altijd in mijn Today menuCLB schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:11:
CLB is al aardig gewend aan z'n SPV'tje en kan bijna niet zonder,
-Als ik 'n mp3'tje in de map 'rings' gooi kan ik 'm id wel selecteren bij sounds & notifications, maar als ik dan wordt gebeld hoor ik die beltoon mooi nietWat kan dit veroorzaken?
Heb ik ook last van, ga denk ik weer terug naar versie 4.4, die werkt helemaal stabiel.ik gebruik tomtom 5 maar die valt af en toe spontaan weg, erg vervelend als je door eindhoven dwaald en de weg niet weet
Aha!!! Dat was het! Dank!vacuumcleaner schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:16:
[...]
Dan moet je in de instellingen van pocketplayer de mp3 extensie deselecteren
Weet iemand verder nog hoe je een Nederlands woordenboek bij de 'letter recognizer' krijgt? Dus geen apart dictee-progje?
[ Voor 22% gewijzigd door warrie op 10-06-2005 21:42 ]
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 22:38 ]
Als je op '123' drukt, krijgt je dan niet een toetsenbord met allemaal leestekens?
Verwijderd
Ook achter de ´123-knop´ staan die tekens niet - wel allerlei tekens die je maar heel zelden zult gebruiken. Raarrr...
[ Voor 5% gewijzigd door warrie op 10-06-2005 23:54 ]
Verwijderd

Alleen krijg ik 1 ding niet voor elkaar: Mijn Microsoft Bluetooth keyboard als invoerapparaat ingeven.
Ga namelijk op vakantie binnenkort (2 maanden) en dan leek mij dit wel een mooie combi om toch in touch te blijven met de buitenwereld aangezien er geen internet is daar op het eiland maar wel een mobiel netwerk + GPRS.
Owhja f*ck dat was k vergeten. Hij moet WMP gerelateerd zijnvacuumcleaner schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:16:
[...]
Dan moet je in de instellingen van pocketplayer de mp3 extensie deselecteren

(hmm hoe doe ik dat met Betaplayer mp3 extensie deselecteren??)
@Kassad: bedankt voor de tip dat ga ik even proberen! UPDATE: Lukt me echt niet hoor? Ik gooi alle thema's in 1 map genaamd 'thema's' op m'n storage card. Als ik er dan met file explorer naartoe ga en dubbelklik op 'n thema kom ik idd in het menu'tje waar je 'n thema kunt selecteren. Maar bij mij staan dan alleen de drie standaardthema's daar en de thema's van SPB Pocket Plus?!! Ook die ene 'nieuwe' geselecteerde zie ik niet?
Klopt het dat sommige thema's de ene keer heel vaag worden weegegven,
met allerlei zwarte strepen er door en een paar minuten later (als je 'm weer aanklikt) hij het wel gewoon doet

Nog 'n vraagje over het ledje: vannacht heb ik 'm opgeladen (volle batterij gaf bij mij 5.25 voor de mensen die het willen weten) maar nu knippert m'n oranje ledje om de 5 seconden? Wat kan dit veroorzaken? Ik heb geen gemist gesprek of 'n berichtje niet gelezen. M'n eerstkomende afspraak staat voor vanavond 20.00 pas en k weet gewoon echt niet wat het is? (Ik wil m'n groene ledje terug wat om de 30 seconden knippert
En hoe typen jullie in godsnaam zo'n laag streepje dus C_L_B op je PDA? Als ik dat namelijk wil hebben druk ik eerst rechtsonder op dat driehoekje dan kies ik de bovenste invoermethode, dan druk ik op dat apenstaartje met blauw en rood tekentje erbij en daar staatie dan. Dan druk ik weer op dat driehoekje om weer 'keyboard' aan te zetten. Nogal omslachtig.
En hoe kan ik constant met hoofdletters blijven typen ik zie echt werkelijk nergens een CAPS LOCK ofzo??
En nog 'n 'probleem' Als ik wordt gebeld schakeld automatisch BT in (optie 'turn on Bluetooth)
Iemand anders hier ook last van, ik vind het maar raar?

[ Voor 114% gewijzigd door CLB op 11-06-2005 11:01 ]
Verwijderd
Tweede vraagje: Hoe kan ik associatie veranderen van een jpg dat die altijd in Picture geopend wordt, ipv in album? Ik heb al met een regeditor gecheckt, maar dit lijkt niet te werken door daar picture in te voeren...
Verwijderd
Leuke lamp, overigens !!
Perfekt.
Leuke lamp, overigens !!
Misschien een vage omschrijving maar dit gebeurt zowel op de MDA als in Outlook op de pc...
(En een tussendoortje: soms verdwijnt het bericht "messag sent" niet na een sms...iemand die dit herkent?)
[ Voor 20% gewijzigd door warrie op 11-06-2005 15:24 ]
-Beltonen en smsgeluiden werken nu opeens wel dus dat is perfect
-Thema's in 1 map plaatsen en dan via file explorer 1 voor 1 openen werkt niet!!
-Javagames (spelletjes van m'n oude K700i) werken ook perfect, is ook wel geinigjes
-Waarom BT aangaat als ik word gebeld of ga bellen weet ik nog steeds niet!??

-Hoe typ je snel: zo'n laag streepje: _ Als je via 'keyboard' typt? Ik moet 10 stappen doorlopen
-Ik heb nu 23 mb aan java-games/applicaties op m'n storage card staan. Als ik er dan 1tje aanklik wordt er gevraagd of ik 'm wil installeren in 'midlet manager'. Neemt dit dan ruimte in op m'n interne geheugen of niet? Als dit wel het geval zou zijn, zou dat nameljik betekenen dat ik niet elk spel kan installeren, maar maar een bepaald aantal, omdat ik ruimte over wil houden
[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 11-06-2005 17:31 ]
Verwijderd
Ik zie dat schermpje enzo, maar dan blijft hij hangen en word ik er uit gegooit..
En krijg het volgende berrichtje:
Z_malloc: failed on allocation of 2102808 bytes
iemand enig idee?
Neem ff contact met me op! (email staat in profiel)Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:20:
hoe krijg je die Pocket Quake 2 aan de gang?
Ik zie dat schermpje enzo, maar dan blijft hij hangen en word ik er uit gegooit..
En krijg het volgende berrichtje:
Z_malloc: failed on allocation of 2102808 bytes
iemand enig idee?
Staatie al wel geinstalleerd mbv ActiveSync op je PDA
en krijg je dit scherm te zien tijdens het installen??
(of dus tijdens het spelen) Contact me!
Verwijderd
ik had alles geinstalleerd en gedaan wat nodig was zover ik weet
ik krijg het spel scherm te zien voor een korte tijd waar ik niets kan doen en word er dan uitgegooid.
En dan krijg ik die foutmelding te zien
Dat kan niet, de iMate Jam heeft geen HID bluetooth ondersteuning, dus je kunt geen bluetooth muizen en tobo's gebruiken. Dat is best wel balen. Wellicht kun je ergens een progje downloaden waarmee ze het wel doen, maar dat betwijfel ik. Ik weet wel dat er voor de andere HTC modellen inmiddels updates zijn gekomen van de bluetooth stack, een aantal daarvan ondersteunen nu wel Bluetooth HID, maar de magician nog niet... maar hopelijk komt het nog!Ballebek schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:08:
Na 2 dagen ben ik toch wel blij met me Jam
Alleen krijg ik 1 ding niet voor elkaar: Mijn Microsoft Bluetooth keyboard als invoerapparaat ingeven.
Ga namelijk op vakantie binnenkort (2 maanden) en dan leek mij dit wel een mooie combi om toch in touch te blijven met de buitenwereld aangezien er geen internet is daar op het eiland maar wel een mobiel netwerk + GPRS.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zijn er wel externe toetsenborden te koop? Anders moet ik alsnog me computer meeslepen en daar had ik nou net geen zin in.
Beide vragen zijn al een aantal keer in bod gekomen in dit en voorgaande delen. Je kan je M500 zonder problemen upgraden naar 1.11 met de verkrijgbare ROMS, hier is geen speciale Orange-versie voor nodig. De GPS receiver werkt ook zonder problemen, gebruik ik zelf ook. Verwijder de ontvanger eerst van je M500 als je 'm al gepaired hebt. Daarna opnieuw pairen (pincode 0000) en in TomTom GPS instellen als NMEA - andere kabel. Snelheid op 9600 baud zetten en de COM-poort selecteren (bij mij COM5).PROnline schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 19:40:
Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een orange M500. Nu net vandaag een Adapt Bluetooth GPS gekocht wil die niet herkend worden door TomTom 5. Na veel zoeken op internet lijkt het aan de bluetooth stack van de M500 te liggen (firmware 1.06). Deze is grotendeels gefixt in de 1.11 versie, maar na bellen met klantenservice van orange gaan daar alleenmaar de oortjes klapperen als je ze dit vraagt. Heeft er iemand al een 1.11 update van orange gesignaleerd of nieuws er over gehoord?
In het mapje windows\rings zetten en je kunt MP3'tjes gebruiken als ringtone...Radical1980 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:34:
Weten mensen of er een mogelijkheid is om MP3 bestanden als ringtone te gebruiken? Standaard zijn alleen .wav en .mid mogelijk.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:38:
Even iets totaal anders, bestaat er ook een carkit voor de MDA. Ik heb nu wel een Brobit passieve houder en een USB aansluiting met 12v in me dashboardmaar ik wil dat het geluid via de speakers gaat. Nu heb ik wel een line-in ingang en een mute ingang op me autoradio, maar me autoradio switcht niet automatisch over naar het signaal als ik gebeld wordt. Iemand een oplossing?
Dat had ik al geprobeerd en kon ze niet als ringtone gebruiken.Hoedje schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 20:44:
[...]
In het mapje windows\rings zetten en je kunt MP3'tjes gebruiken als ringtone...
Misschien een vage omschrijving maar dit gebeurt zowel op de MDA als in Outlook op de pc...
(En een tussendoortje: soms verdwijnt het bericht "messag sent" niet na een sms...iemand die dit herkent?)
Dit wordt echt 20x per topic deel gevraagt, zoek eerst zelf eens ipv het topic te vervuilenRadical1980 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:11:
[...]
Dat had ik al geprobeerd en kon ze niet als ringtone gebruiken.
psssst, pagina 10 vacuumcleaner in "HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA C..."
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Als je het berichtje aanklikt dan blijft het envelopje staan, als je er niks mee doet dan verdwijnt het berichtje vanzelf.warrie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:26:
[ Voor 52% gewijzigd door Mex op 11-06-2005 22:47 ]
mmm...nou bij mij dus niet. Meestal wel, maar soms blijft ie staan hoe lang je ook wacht...ook als je ondertussen dus iets anders doet...Mex schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 22:45:
[...]
Als je het berichtje aanklikt dan blijft het envelopje staan, als je er niks mee doet dan verdwijnt het berichtje vanzelf.
Maar is hier iemand die de contacts UBERHAUPT gebruikt? Ik kan bijvoorbeeld in Outlook geen groep contacts maken, want hij ziet een entry in contacts zonder e-mail adres niet als een contact
Verwijderd
De ThinkOutside Stowaway zou het moeten doen. Ik wou ´m kopen, maar i.v.m. een uitgestelde vakantie stelde ik de aankoop daarvan ook maar uit. Maar nu is ie voor werksituaties toch ook wel handig, maar een zaakje bij mij in de buurt die ´m verkoopt heeft ze op dit moment niet - anders had ik je uitsluitsel kunnen geven! Maar volgens diverse sites werkt ie i.c.m. mda/jam/etc.Ballebek schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 19:12:
[...]
Zijn er wel externe toetsenborden te koop? Anders moet ik alsnog me computer meeslepen en daar had ik nou net geen zin in.
Verwijderd
Vaag probleem. Je moet alles als contact kunnen aanmaken - desnoods heb je alleen maar een naam + telefoonnummer oid. Het lijkt een setting in Outlook, maar ik zo snel niet vinden wat het zou kunnen zijn. Anyone else?warrie schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:04:
[...]
Maar is hier iemand die de contacts UBERHAUPT gebruikt? Ik kan bijvoorbeeld in Outlook geen groep contacts maken, want hij ziet een entry in contacts zonder e-mail adres niet als een contact
Verwijderd
Start -> Settings -> Input -> Input method: Keyboard en dan Small Keys gebruiken. dan heb je ook een CAPS lock toets en met Shift zit de _ rechtsbovenCLB schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:13:
-Hoe typ je snel: zo'n laag streepje: _ Als je via 'keyboard' typt? Ik moet 10 stappen doorlopen
Verwijderd
Aha. Zo werkt dat dus ook bij LEng. Weer wat geleerd dankzij dit forum!Dr.Göbb. schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:49:
[...]
Start -> Settings -> Input -> Input method: Keyboard en dan Small Keys gebruiken. dan heb je ook een CAPS lock toets en met Shift zit de _ rechtsboven
Verwijderd
Voor degenen die het zelf niet aandurven om te gaan solderen, is er een bedrijfje dat dit tegen betaling doet:
http://www.pocketpctechs.com/Services.asp?type=IJAM
Bedrijfje hierboven claimt dat mede door de highspeed BGA memory, je PDA merkbaar sneller wordt. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen? En waar kan ik zo´n memory module voor de i-mate zelf kopen?
Overigens is er ook een winkel die deze upgrade al preinstalled verkoopt met de i-mate. Zoek maar even op google.
Met het standaard toetsenbord op de MDA kun je door shift in te drukken en - een laag streepje krijgen _Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 01:09:
[...]
Aha. Zo werkt dat dus ook bij LEng. Weer wat geleerd dankzij dit forum!
Misschien een beetje een stomme gedachtengang maar eerder in dit topic werd er gezegd dat het niet mogelijk was om via Bluetooth een keyboard te gebruiken op je telefoon;Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:40:
[...]
De ThinkOutside Stowaway zou het moeten doen.
Ben op de site van ThinkOutside geweest en het toetsenbord dat ik daar kan vinden wat werkt met de iMate is bluetooth
Als daar een programmaatje (drivers) bijzitten dan doet ie het wel. Maar daar moet je dus op letten.Ballebek schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:26:
[...]
Misschien een beetje een stomme gedachtengang maar eerder in dit topic werd er gezegd dat het niet mogelijk was om via Bluetooth een keyboard te gebruiken op je telefoon;
Ben op de site van ThinkOutside geweest en het toetsenbord dat ik daar kan vinden wat werkt met de iMate is bluetooth
Ik probeer je echt te helpen, maar lees dan aub goed mijn reactie. Ik heb al gezegd dat het bluetooth tobo van Microsoft het zo iig niet doet, maar als je een progje (driver) of een update voor de bluetooth stack kan vinden dan zal het wel lukken. De Magician ondersteunt af fabriek namelijk geen HID bluetooth profiel.
UPDATE: Heb alweer een hardreset uit moeten voeren. Ik had gisteren gepaird met 'n Samsung E730 en die had ik ingesteld met iets als activesync ofzo (niet uit te leggen, gewoon lomp van me) en toen begon m'n activesync om de 15 minuten te connecten met gprsCLB schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:14:
[...]
@Kassad: bedankt voor de tip dat ga ik even proberen! UPDATE: Lukt me echt niet hoor? Ik gooi alle thema's in 1 map genaamd 'thema's' op m'n storage card. Als ik er dan met file explorer naartoe ga en dubbelklik op 'n thema kom ik idd in het menu'tje waar je 'n thema kunt selecteren. Maar bij mij staan dan alleen de drie standaardthema's daar en de thema's van SPB Pocket Plus?!! Ook die ene 'nieuwe' geselecteerde zie ik niet?
Klopt het dat sommige thema's de ene keer heel vaag worden weegegven,
met allerlei zwarte strepen er door en een paar minuten later (als je 'm weer aanklikt) hij het wel gewoon doet![]()
En nog 'n 'probleem' Als ik wordt gebeld schakeld automatisch BT in (optie 'turn on Bluetooth)
Iemand anders hier ook last van, ik vind het maar raar?![]()
Verwijderd
Als ik een tijdje mijn MDA heb gebruikt (TomTom, bellen, Internet, Mail & audio) blijkt deze steeds meer gehugen vast te houden.
Ik had vanochted bijvoorbeeld week (voor programs): "In use: 23MB".
Ik heb alles netjes afgesloten via start-> Settings -> System -> Memory! toch blijft deze op 23 MB geheugen.
Na een Softreset echter heb ik weer (de verwachte) "In use: 9MB"!!!!
Ik gebruik normaal Vbar om programmas meteen af te sluiten.
Heeft iemand hier ook last van of een idee waardoor dit komt?
Nog belangrijker: "Hoe kan ik dit voorkoment zonder een soft reset?"
Verwijderd
Klopt. Die driver kun je op de site van ThinkOutside downloaden, maar zal ook wel gewoon bij het toestenbord zitten als je die koopt.Hoedje schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:35:
[...]
Als daar een programmaatje (drivers) bijzitten dan doet ie het wel. Maar daar moet je dus op letten.
Ik probeer je echt te helpen, maar lees dan aub goed mijn reactie. Ik heb al gezegd dat het bluetooth tobo van Microsoft het zo iig niet doet, maar als je een progje (driver) of een update voor de bluetooth stack kan vinden dan zal het wel lukken. De Magician ondersteunt af fabriek namelijk geen HID bluetooth profiel.
@Ballebak: Als ik ´m koop laat ik hier weten hoe ie bevalt. Als jij ´m aanschaft, wil je dan hetzelfde doen? Gracias!
Dan moet je schermpje wel goed gealligned zijn! Maar bedankt!Dr.Göbb. schreef op zondag 12 juni 2005 @ 00:49:
[...]
Start -> Settings -> Input -> Input method: Keyboard en dan Small Keys gebruiken. dan heb je ook een CAPS lock toets en met Shift zit de _ rechtsboven
-Waarom krijg ik geen 1 thema te zien als ze allemaal in 1 map op m'n storage card staan?
-Hoe kun je ervoor zorgen dat je geen tik/piep geluidjes meer hoort als je op bijvoorbeeld 'start' drukt als je geluid van je telefoon wel aanstaat (als ik muziek luister zet ik 'm hard, maar als ik dan op de menu's druk enzo krijg k de hele tijd zo'n irritant piepje te horen en dat wil k niet)
Start --> Settings --> Sounds & Notifications --> Events (warnings, system events) en Screen Taps uitvinkenCLB schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:07:
[...]
-Hoe kun je ervoor zorgen dat je geen tik/piep geluidjes meer hoort als je op bijvoorbeeld 'start' drukt als je geluid van je telefoon wel aanstaat (als ik muziek luister zet ik 'm hard, maar als ik dan op de menu's druk enzo krijg k de hele tijd zo'n irritant piepje te horen en dat wil k niet)
www.vvijsselmeervogels.nl
Dan zal ik hem maar bestellen morgen ofzoVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:54:
[...]
@Ballebak: Als ik ´m koop laat ik hier weten hoe ie bevalt. Als jij ´m aanschaft, wil je dan hetzelfde doen? Gracias!
Verwijderd
Hiermee kun je op je PPC allemaal Point & Click adventures spelen, grotendeels alle Sierra en LucasArts..
Ik had em net (GRATIS) gedownload en je kunt op de site ook een X aantal games vinden voor het programma, waaronder de topper, Beneath a steal sky (freeware).
Works like a charm hiero
http://www.scummvm.org/
Dit topic is gesloten.