HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.530 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattMax
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:42:
[...]

Ik denk dat we allemaal wel willen weten hoe je 80mb storage vrij kan hebben, de mda heeft toch een 64mb geheugen
Zie de diverse posts op het forum van XDA Developers over de Big Storage Roms. Als je geen idee hebt wat er precies gebeurt, zou ik er niet te snel aan beginnen. Kort samengevat verwijder je de Extended Rom om meer opslagruimte te creëren. Dit kan je doen door een eigen Rom image aan te passen of door te flashen met een aangepaste Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:03:
[...]

Hoe kun je dan eigen geluidjes instellen voor een alarm en 'n smsje? Niet op die manier?
En kunnen deze geluidjes alleen .wav zijn of ook .mp3?
Alleen wav'jes my friend. Je hoeft ze gewoon in de windows folder te plaatsen en dan kun je ze selecteren bij sounds en notifications, ze staan er dus gelijk in vermeld ;)

Succes :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:30:
[...]

Alleen wav'jes my friend. Je hoeft ze gewoon in de windows folder te plaatsen en dan kun je ze selecteren bij sounds en notifications, ze staan er dus gelijk in vermeld ;)

Dankje CLB gaat een mp3-wav converter zoeken :P En op zoek naar Total Commander!? En k ga op zoek naar een simpel en overzichtelijk schaakspelletje voor op m'n SPV

UPDATE Converter komt nog wel, Total Commander geinstalleerd, ziet er goed uit, dus daar ga ik vanavond even wat mee kloten en schaakspel is ook gevonden en werkt perfect!

En gebruiken jullie de standaard internet-explorer? Vandeweek ging ik even m'n eigen site bezoeken via m'n SPV M500 en moest ik tig keer scrollen om 'n beetje de site te zien. Of zie ik 'n optie over het hoofd, dat ik met de normale IE gewoon fullscreen m'n site kan zien zonder te scrollen enzo?
Ik heb ook iets gelezen over de zogenaamde 'thunderhawk browser' die webpagina's wel volledig en dus fullscreen zou weergeven, maar waar dat te downloaden is (tegen betaling) kan ik nergens vinden :? Heb nu een 30 day trial gedownload, zometeen is kijken of dat nou echt top is!

UPDATE Trial niet geinstalleerd gekregen, dus ben nog steeds op zoek.
Anders naar Netfront Acces (zie post hieronder) want dat werkt volgens Kassad dus ook perfect :)

Is er een manier om te chatten via msn via een Orange World verbinding (zodat er geen kb's afgaan)

[ Voor 91% gewijzigd door CLB op 07-06-2005 15:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monski
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
mp3s kan je converteren naar wav door in winamp diskwriter als output plugin te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:12
CLB schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:36:
[...]

Dankje CLB gaat een mp3-wav converter zoeken :P En op zoek naar Total Commander!? En k ga op zoek naar een simpel en overzichtelijk schaakspelletje voor op m'n SPV

En gebruiken jullie de standaard internet-explorer? Vandeweek ging ik even m'n eigen site bezoeken via m'n SPV M500 en moest ik tig keer scrollen om 'n beetje de site te zien. Of zie ik 'n optie over het hoofd, dat ik met de normale IE gewoon fullscreen m'n site kan zien zonder te scrollen enzo?
Ik heb ook iets gelezen over de zogenaamde 'thunderhawk browser' die webpagina's wel volledig en dus fullscreen zou weergeven, maar waar dat te downloaden is (tegen betaling) kan ik nergens vinden :? Heb nu een 30 day trial gedownload, zometeen is kijken of dat nou echt top is!

Is er een manier om te chatten via msn via een Orange World verbinding (zodat er geen kb's afgaan)
Ik gebruik zelf Acces NetFront, werkt perfect.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kassad schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:22:
[...]

Waar is dat (tegen betaling) te downloaden?
Die trial versie krijg ik niet geinstalleerd, omdat het allemaal rare losse bestandjes zijn dus

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudloper schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 06:51:
Zelf ben ik niet zo gelukkig met de 'standaard' beschermfolie die T-Mobile heeft meegeleverd (ter bescherming van de display) voor de MDA Compact. Heeft iemand suggesties om aan betere beschermfolie voor de MDA Compact te komen. Als het even kan dunnere folie en minder zichtbare folie dan de 'standaard' variant.
Mijn nicht heeft een m500 en die heeft statische beschermfolie... kan je er zo weer afhalen
ideaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:36:
[...]

Dan kan ik je DBPoweramp aanraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:22:
[...]

Ook in combinatie met Orange World?? Ik krijg bij het gebruik van NetFront icm Orange World een foutmelding: "TCP read error" . zodra ik internet access gebruik werkt het wel.

Zijn er speciale instellingen die je moet doen in NetFront om het te laten werken met Orange World?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Orange World mensen: zijn jullie bekend met de vervanger voor msn http://wap.e-messenger.net
(je start dus Orange World gprs verbinding op en typt dat adres in)
Dit gaat dus via Orange World en zou dus niet van je 2 mb databundel afgaan.
Hoe werkt dit programaatje precies en is 't echt waar dat het niet van de 2 mb afgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 06:20:
Misschien een idee om te ruilen ?
GRAAG!! :9~
A_to_the_S schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:16:
Heeft iemand een plaatje van die witte oordopjes? Ik snap het probleem namelijk niet goed.
Zo zien ze er te vaak uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/IMG_1283.jpg

Het is ook geen normaal draad maar touw!! Het geluid is toch redelijk goed, maar er zit 0,0 bass in. En als je toch bass wil toevoegen door het harder te zetten met de Bass & Treble app of met de bassboost in PocketMusic, dan trekt hij het niet. (Gekraak en trillingen)

Dit is hoe het setje eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/IMG_1282.jpg

En zo heb ik het nu:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/IMG_1280.jpg

Misschien niet de mooiste oplossing, maar niemand ziet het als ik het zo in mn zak heb zitten en nu heb ik wel mn Sennheisers erop. ;) Btw, dat verloopstukje kostte maar €1 bij Lafeber Amsterdam-Noord. (Even reclame maken, superservice daar!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je al je foto's in één map opslaan in plaats van elke dag een andere map dan kan dit op de volgende manier:

- Ga naar je registry en dan naar HKLM\software\htc\camera\appdefsettings
- Daar heb je een map image en een map video met daaronder een key SaveFolder
- Deze kun je veranderen in de naam van de folder die jij wilt (met een \ ervoor)

Bedenk wel dat de camera applicatie standaard MyDocuments ervoor zet

Weet iemand of ik deze ook direct op mijn geheugen kaartje kan zetten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Laatst online: 13:20
Ik heb ook die wisbar 2 geinstalleerd en het valt me op dat je de telefoon niet kunt sluiten met het kruisje rechtsboven. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, kan ik dat veranderen?

Verder vroeg ik me af of het mogelijk is om plaatjes standaard te bekijken in picture, ipv album. Ik vind dat nl. veel fijner :D

Stivo: Jah, dit kun je gewoon bij je opties van de camera aangeven...

En nog een edit: Op het moment dat wisbar aanstaat heb ik ineens geen inkomend geluid meer... Totaal niet handig dus, want aangezien hij ook niet trilt weet ik dus pas dat iemand belde als ik het gemist gesprek krijg... iemand een oplossing? Of iemand die dit ook heeft?

[ Voor 37% gewijzigd door Paultje3181 op 07-06-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:39:
Wil je al je foto's in één map opslaan in plaats van elke dag een andere map dan kan dit op de volgende manier:

- Deze kun je veranderen in de naam van de folder die jij wilt (met een \ ervoor)

Ja dat kan, het werkt alleen niet, hij blijft nieuwe mappen aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:39:

Register wijziging werkt niet. Plaatst ze nog in map met datum.

*edit* te laat ....

[ Voor 3% gewijzigd door o0sYkOo0o op 07-06-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]deuxani schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:39:
[...]

GRAAG!! :9~

[...]

Als je serieus bent, mail me dan effe op robijn at zonnet punt nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik was vanmiddag heel goed op weg om te kunnen internetten via BT met heeeeel veel hulp van Dazzlestan, maar helaas is 't toch niet gelukt. Nu ben ik weer opnieuw bezig om alles te installeren, maar als ik vanaf de pc wil pairen met m'n SPV lukt 't niet meer! Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

SPV M500
Windows 98se
Trust BT 180 adapter

En PCanywhere hoe moet ik dat installeren? Ik heb denk al 2 maanden geleden alle files daarvoor gedownload. Zowel voor op de PC als voor op de PDA alleen nu weet ik niet meer wat waar bijhoort en ik wat waar moet installeren. Iemand die me kan helpen?

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 07-06-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hulp nodig van mijn medeforummers...
Ik wil deze week de I jam gaan kopen maar na wat rondzoeken op het internet ben ik erachter gekomen dat de I Jam en Qtek hetzelfde kosten.. zo rond de 530 op het internet.. okey een redelijk bedrag voor een pda als je het mij vraagt.. maar nu zag ik opeens de MDA van T-mobile dus de branded staan voor 416 Euro!!! en nu dus mijn vraag... heeft de tmobile versie alleen maar zeer irritant het tmobile loge op de telefoon of is ook de software aan tmobile aangepast.. zo wil ik dus graag gewoon werken met de schermafbeelding als die laten zien wordt in de startpost en hoef ik echt niks in de telefoon die mij eraan herinnert dat het om een tmobile versie gaat... is het dus alleen het logo of is ook het besturingssysteem grafisch gewijzigt en dus lelijker gemaakt met de tmobile kleuren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:26:
ik heb hulp nodig van mijn medeforummers...
Ik wil deze week de I jam gaan kopen maar na wat rondzoeken op het internet ben ik erachter gekomen dat de I Jam en Qtek hetzelfde kosten.. zo rond de 530 op het internet.. okey een redelijk bedrag voor een pda als je het mij vraagt.. maar nu zag ik opeens de MDA van T-mobile dus de branded staan voor 416 Euro!!! en nu dus mijn vraag... heeft de tmobile versie alleen maar zeer irritant het tmobile loge op de telefoon of is ook de software aan tmobile aangepast.. zo wil ik dus graag gewoon werken met de schermafbeelding als die laten zien wordt in de startpost en hoef ik echt niks in de telefoon die mij eraan herinnert dat het om een tmobile versie gaat... is het dus alleen het logo of is ook het besturingssysteem grafisch gewijzigt en dus lelijker gemaakt met de tmobile kleuren??
Grafisch ook lelijker gemaakt! Maar je kan 'm helemaal 'ontmeuken' wat wil zeggen dat je alles weer krijgt zoals de Qtek S100. Staat in de startpost hoe dat moet. K zou dus gewoon lekker een MDA-compact kopen en 'ontmeuken' scheelt je heleboel geld.

Zo kan elke leek snel en gemakkelijk de T-Mobile meuk van zijn MDA Compact halen:

-Harde reset doen: soft-reset +powerknop -Door alle setup schermen gaan tot je het today screen ziet (vlak na tap screen to start using your device) -Bij verschijnen today screen gelijk soft-resetten. Dan installeert hij de t-mobile meuk niet en heb je feitelijk een HTC Magician zoals deze van de fabriek komt, behalve de simlock want die is op andere wijze ingebakken schijnt

--------------------------------------------------------------------------------

Wil je je MDA compact echt compleet schoon krijgen kan je ook deze tutorial volgen van Animal_X, op deze wijze kan je gelijk je T-Mobile Intellidialer en je Intellipad veranderen.

1. download de volgende 2 bestanden: SmartDialing_WWE_RC11.CAB en PhonePad_WWE_RC10.CAB

ftp://xda:xda@forum.xda-d...SmartDialing_WWE_RC11.CAB

ftp://xda:xda@forum.xda-d...ini/PhonePad_WWE_RC10.CAB

2. Kopieer de bestanden naar je SD-kaart.
3. Doe een hard-reset.
4. Doe een soft-reset voordat hij begint met het installeren van de T-mobile meuk (na het kalibreren en de kleine tutorial dus).
5. Voer SmartDialing_WWE_RC11.CAB vanaf je SD-kaart uit.
6. Voer PhonePad_WWE_RC10.CAB vanaf je SD-kaart uit.
7. Browse met je file explorer naar je Extended_Rom (deze vind je in de dir My Device).
8. Voer hier de volgende Cabs uit:

Caller_ID_WWE_RC10.CAB
Camera_Patch_WWE_B15.sa.CAB
GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
Java_10.1.2.57_WWE.CAB
MMS_2.0.0.13_WWE.CAB
MMS_Setting_WWE_NL.CAB
Patch_101123.sa.CAB
Version_WWE_101124.sa.CAB

En eventueel Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB als je geen Pocket Plus of andere zip software gebruikt. De rest kan je laten staan.

11. Voer Default_Delete_vdisk.CAB nog uit om je Extended_Rom dir weer onzichtbaar te maken. Dan kan je later ook niet perongeluk alsnog T-Mobile meuk installeren.

12. Download en voer de volgende cab uit om je T-Mobile bootlogo te vervangen door die van Qtek (Die van Imate is nog lelijker dan die van T-Mobile):

Bootlogo van Qtek

Bootlogo van iMate

Bootlogo van Windows Mobile

13. Je moet nog even een GPRS verbinding aanmaken. Dit doe je als volgt:

Ga naar Start -> Settings -> Connections -> Add a new modem connection en vul de volgende gegevens in:

Name: T-Mobile (of als je echt een hekel aan ze hebt een willekeurige andere naam)
Select a modem: Cellular Line (GPRS)
Access point name: Internet
Rest: kan je allemaal leeg laten

14. Installeer de rest van je software. Houd hier bij rekening mee dat Spb Pocket Plus en Pocket Music (bundle) in het geheugen moeten worden geinstalleerd aangezien deze het op de SD-kaart niet goed doen.

15. Doe voor de zekerheid nog even een soft-reset!

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 07-06-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paultje3181 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:53:
Ik heb ook die wisbar 2 geinstalleerd en het valt me op dat je de telefoon niet kunt sluiten met het kruisje rechtsboven. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, kan ik dat veranderen?

Verder vroeg ik me af of het mogelijk is om plaatjes standaard te bekijken in picture, ipv album. Ik vind dat nl. veel fijner :D

Stivo: Jah, dit kun je gewoon bij je opties van de camera aangeven...

En nog een edit: Op het moment dat wisbar aanstaat heb ik ineens geen inkomend geluid meer... Totaal niet handig dus, want aangezien hij ook niet trilt weet ik dus pas dat iemand belde als ik het gemist gesprek krijg... iemand een oplossing? Of iemand die dit ook heeft?
das vreemd... heb ik geen last van hoor

eerst had ik ook dat ik niet gebeld kon worden om de een of andere reden maar ik las een keer dat je dan een skin moet hebben die phone support. de macosx skin die ik heb support het gewoon :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:31:
[...]

Grafisch ook lelijker gemaakt! Maar je kan 'm helemaal 'ontmeuken' wat wil zeggen dat je alles weer krijgt zoals de Qtek S100. Staat in de startpost hoe dat moet. K zou dus gewoon lekker een MDA-compact kopen en 'ontmeuken' scheelt je heleboel geld.
okey thanks :) alleen nu vraag twee.. op gsm.nl staat overal bij vermeld wanneer een toetsel gesimlocked is.. bij de mda staat dit niet vermeld.. kan ik er dus vanuit gaan dat hij niet gelocked is?? en wanneer ik die hard en softreset doe.. heb ik dan ook alle programmas die in de startpost staan bij de standaard programmas op de S100?? en heb jij of andere hier het suikerklontje truucje gepropeerd en lukte dit goed zonder krassen te krijgen?? ( ik denk het wel want anders krijgt het geen startpost plek ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow dit is niet normaal hoe snel het gaat hiero !!
ff een paar dagen niet kijken en meteen naar deel 8 toe!!

In ieder geval
Ik had een leuk spelletje gevonden, als jullie heb niet al kennen, Atomic Cannon
De Demo is gratis en kun je een bepaalde tijd gratis spelen (herinstallen werkt volgens mij niet)
15 wapens, paar omgevingen etc

De komplete game heeft uiteraard geen tijdslimiet.
Maar wel 85 wapens en de rest ook veel uitgebreider!

Je kunt het een beetje vergelijken met Worms alleen dan met tanks, met erg krachtige wapens, zelfs nucleaire!!
http://www.isotope244.com

Staan ook wat 'screensavers' op, nog niet geprobeerd.. Lijkt me een beetje nutteloos namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:43:
Ik had een leuk spelletje gevonden, als jullie heb niet al kennen, Atomic Cannon
De Demo is gratis en kun je een bepaalde tijd gratis spelen (herinstallen werkt volgens mij niet)
15 wapens, paar omgevingen etc

Je kunt het een beetje vergelijken met Worms alleen dan met tanks, met erg krachtige wapens, zelfs nucleaire!!
Atomic Cannon Rules Indeed! Was ik wel bereid voor te betalen na de proefperiode. Niet te veel nadenken & lekker tankjes mollen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:43:
Zow dit is niet normaal hoe snel het gaat hiero !!
ff een paar dagen niet kijken en meteen naar deel 8 toe!!

Klinkt wel leuk, maar natuurlijk geen demo-versie :*)

Ik heb er nu ook aardig wat spellen op staan.
-Age of Empires Gold Edition
Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/4/4667/AOE%20animated.gif
-Bejeweld II
-Gilbert Goodmate DEMO (helaas, hele spel vind ik nog wat te duur)
Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/1/1748/GilbertPDA_anim.gif
-Myst
-Nutcracker
Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/1/1143/nutcracker2.jpg
-Reckless Thief
Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/7/732/sshot_han.gif
-Tombraider
-Warfare Incorporated

-Worms World Party
Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/8/836/worms_ppc_screen.gif
-Astraware Chromogames (zijn schaken en dammen)
-Zuma
Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/2/2698/zuma_screenshot_240x320_01.gif

Voor meer info check www.pocketgear.com

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 07-06-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:36:
[...]

okey thanks :) alleen nu vraag twee.. op gsm.nl staat overal bij vermeld wanneer een toetsel gesimlocked is.. bij de mda staat dit niet vermeld.. kan ik er dus vanuit gaan dat hij niet gelocked is?? en wanneer ik die hard en softreset doe.. heb ik dan ook alle programmas die in de startpost staan bij de standaard programmas op de S100?? en heb jij of andere hier het suikerklontje truucje gepropeerd en lukte dit goed zonder krassen te krijgen?? ( ik denk het wel want anders krijgt het geen startpost plek ;) )
MDA-compact is altijd gesimlocked (behalve in Duitsland)
-vraag 2 kan ik niet beantwoorden, daar heb ik niet zoveel verstand van
-Suikerklontjesmethode werkt perfect. Volgens mij staan er ook foto's van hier in 't topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08 09:45
Ik heb sinds 2 dagen de QTEK S100, fantastisch apparaat!!

Nu heb ik een probleem. Ik krijg met geen mogelijkheid files rechtstreeks op mijn sdkaartje. Ik weet dat het mogelijk moet zijn, via activesync->explore en dan copy paste, maar bij mij blijft het venster altijd leeg als ik op explore klik. Er is een verbinding, dat heb ik ingesteld.
Weet iemand hier een oplossing voor of een handig progje dat het probleem omzeild?

Ik heb al uitvoerig gezocht maar geen oplossing gevonden.

Make Memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Weet niet of het al gepost was maar www.qtek.nl is in de lucht.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 08-09 03:09
OH MY GOD guys..
Ik schrok me kapot!
Dat plugje van 3.5 naar 2.5 mm brak af, en het topje zat vast in mijn MDA!!!
Ik heb dat ding net pas!
Maar google en secondelijm doen wonderen, ik heb dus een naald vast moeten plakken met secondelijm om hem eruit te krijgen.
Pas dus op met dat ding in je broekzak!
Voor mij nooit een convertor meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

THxZ0NE schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:35:
OH MY GOD guys..
Ik schrok me kapot!
Dat plugje van 3.5 naar 2.5 mm brak af, en het topje zat vast in mijn MDA!!!
Ik heb dat ding net pas!
Maar google en secondelijm doen wonderen, ik heb dus een naald vast moeten plakken met secondelijm om hem eruit te krijgen.
Pas dus op met dat ding in je broekzak!
Voor mij nooit een convertor meer!
WTF dat klinkt idd niet echt top! Ik wilde er vandeweek eentje kopen.
Nu ga ik maar voor een SE headset (P900 ofzo) die schijnen ook met de SPV M500 te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:30:
[...]

Mp3's kan ook hoor, mbv MortRing, te vinden op XDA dev. Daarmee kun je ringtones voor alle events instellen, ook voor sms, email en mms in mp3, wav en midi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik heb vandaag ook een m500 gehaald top, nu vraag ik me alleen af of ik niet 2 pennetjes er bij had moeten krijgen heb er maar 1 gehad klopt dit? ORange shop rotterdam heb ik hem gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn orginele headset verbouwd,

gewoon goede sony doppen erop bakken:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/uibeltjesnuibeltje/forumpic/hphone.jpg

voor de liefhebbers van big storage:
http://members.lycos.nl/u...je/qtek_s100_bigstoarage/
let wel op, het is niet iets voor noobs, mocht het verkeerd gaan dan kan je terug flashen met een gewone versie

en let op dat je even je extended rom backupt, dit kan op de volgende manier:
bereid je voor op een hard reset (contacten etc backuppen)
voer een hard reset uit, volg alle aanwijzingen van de wizard op en doe na de wizard gelijk een soft reset, hierdoor word er niets uit de ext-rom geinstalleerd en blijft deze ook zichtbaar.
kopieer de inhoud hiervan naar een sd kaartje en sla deze op op je pc, omdat deze formateerd word. en die wil je niet kwijt zijn.

voor de rest volg de uitleg in het documentje wat in het bestandje zit.
voor meer vragen kan je terecht op http://forum.xda-developers.com(deze site is traag)

even als andwoord op de vraag een paar post's terug, er was van de naheffing geen melding gemaakt. maar dat doet de douane, die belast fedex, en fedex klopt weer bij de klant aan.
bij mij pas een paar weken naderhand.

good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
CLB schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:37:
Orange World mensen: zijn jullie bekend met de vervanger voor msn http://wap.e-messenger.net
(je start dus Orange World gprs verbinding op en typt dat adres in)
Dit gaat dus via Orange World en zou dus niet van je 2 mb databundel afgaan.
Hoe werkt dit programaatje precies en is 't echt waar dat het niet van de 2 mb afgaat?
http://mob.e-messenger.net/mobile/

Deze werkt goed via pocket internet explorer.
Gaat van 2 mb af en werkt goed, alleen niet zo fijn als de officiele messenger natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:34:

Ik heb daar heeeeeeeeeel lang geleden eens mee zitten stoeien, maar ik kreeg het toen niet gesoldeerd. Er zit een heel dun draadje in, geen idee hoe je dat precies goed gesoldeerd krijgt?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal101
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-03-2023
Ik heb het sotware pakket van de SPV m500 geinstalleerd alleen ik krijg een optie om T-mobile te kiezen. Alleen mijn abbonement is van Orange, moet ik dan de T-mobile instellingen hanteren of is er een optie voor Orange ergens te vinden? :?

Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:52:
[...]

Ik heb daar heeeeeeeeeel lang geleden eens mee zitten stoeien, maar ik kreeg het toen niet gesoldeerd. Er zit een heel dun draadje in, geen idee hoe je dat precies goed gesoldeerd krijgt?
Niet solderen, een suikertje gebruiken zoals wij dat in belgie zeggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo eigenwijs om het logootje met een mesje te gaan verwijderen. Nu heb ik dus een paar mooie krasjes in mijn 3 dagen oude SPV zitten 8)7 . Het zijn geen diepe krassen. Iemand een idee hoe ik deze weer subtiel kan wegwerken? Ik heb displex, maar volgens mij is dat alleen voor plastic en bovendien haalt dit een beetje van het oppervlak weg. Lijkt me niet de bedoeling. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
NightForce schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:32:
Ik heb vandaag ook een m500 gehaald top, nu vraag ik me alleen af of ik niet 2 pennetjes er bij had moeten krijgen heb er maar 1 gehad klopt dit? ORange shop rotterdam heb ik hem gehaald
Beetje ongeduldig maar anders moet ik zo terug naar de orange shop om nog 1 pennetje te halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightForce schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:27:
[...]

Beetje ongeduldig maar anders moet ik zo terug naar de orange shop om nog 1 pennetje te halen >:)
Er zit er al een in je SPV. En er moet er een los in de doos bij zitten. In totaal dus 2 ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie

[afbeelding]

let wel op, het is niet iets voor noobs, mocht het verkeerd gaan dan kan je terug flashen met een gewone versie

voer een hard reset uit, volg alle aanwijzingen van de wizard op en doe na de wizard gelijk een soft reset, hierdoor word er niets uit de ext-rom geinstalleerd en blijft deze ook zichtbaar.
kopieer de inhoud hiervan naar een sd kaartje en sla deze op op je pc, omdat deze formateerd word. en die wil je niet kwijt zijn.

voor meer vragen kan je terecht op http://forum.xda-developers.com(deze site is traag)

even als andwoord op de vraag een paar post's terug, er was van de naheffing geen melding gemaakt. maar dat doet de douane, die belast fedex, en fedex klopt weer bij de klant aan.

good luck!
Je Extended Rom kopieren kan ook als volgt: ga naar de map Windows en zorg dat je alle hidden files kunt zien, bijv met Total Commander. Open LoadVDisk.exe, nu zie je in de File Explorer een extra map genaamd Extended ROM. Hierin zitten alle bestanden van je Extended ROM. Kopieer ze naar je PC en voila, Extended ROM geback-upped zonder hard reset.
Als je wilt dat je Extended ROM zichtbaar blijft na elke soft reset moet je ff een snelkoppeling naar dat bestandje aanmaken in je Windows/Startup folder.

Als je je ROM gaat flashen moet je toch een hard reset doen, dus dat maakt niet uit, maar als je de Extended ROM alleen wilt zien werkt dit prima, er is geen harde reset voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Heb die aanbreng tip voor de screenprotectors en gprs functie laten omleiden naar een ander netwerk via het icoontje bovenin toegevoegd aan de startpost onder tips

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmh, werd net gebeld, hoor ik niets. Ik denk dat is eenmalig. Maar nu blijkt dus dat mijn mda blijkbaar dood is. Bij het bellen hoor ik niets, en mijn dialoogpartner hoort mij niet. Soft-reset gedaan: niets. Hard-reset: niets...
Verder gaat de telefoon wel gewoon over en doet de rest van de audio het wel.

iemand een idee, of gewoon maar inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:31

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

vacuumcleaner schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:22:
Weet niet of het al gepost was maar www.qtek.nl is in de lucht.
Ik zag het vanmorgen, wou me registeren. Maar met mijn MDA Compact IMEI kan ik me niet registreren... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet het denk ik al... ik had zo'n verloopstukje voor 3,5 mm en die was vanochtend afgebroken. Volgens mij zit ie er nog half in... want als ik nu de restanten er in plug kan ik wel gewoon alles horen via mijn earplug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
Heb een Sandisk Ultra II geheugenkaart gekocht om te kijken of dat sneller is icm met mijn M500, maar dat maakt dus helemaal niks uit. Net zo traag. Wel sneller met een cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:46:
Heb een Sandisk Ultra II geheugenkaart gekocht om te kijken of dat sneller is icm met mijn M500, maar dat maakt dus helemaal niks uit. Net zo traag. Wel sneller met een cardreader.
komt omdat je mda geen USB 2.0 is :(
ik gebruik ook een cardreader om files over te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 08-09 03:09
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:07:
weet het denk ik al... ik had zo'n verloopstukje voor 3,5 mm en die was vanochtend afgebroken. Volgens mij zit ie er nog half in... want als ik nu de restanten er in plug kan ik wel gewoon alles horen via mijn earplug.
Dat is naatje, scroll eens naar boven naar mijn oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
oke, het probleem met wisbar 2 is opgelost... de versie die als current is werkt niet op de magician (die ondersteund geen phone namelijk) http://www.lakeridgesoftware.com/forum/viewtopic.php?t=2015 is de link voor de goede versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TomTom Navigator 5 geinstalleerd. En ook de rom upgrade gedaan naar 1.11 op mijn S100. Helaas lukt het me nu niet een BT-verbinding te maken met mijn GSP-muis (Emtac Crux).
Zag dat er meerdere mensen waren met dit probleem. Heeft iemand inmiddels een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:34:
Ik heb TomTom Navigator 5 geinstalleerd. En ook de rom upgrade gedaan naar 1.11 op mijn S100. Helaas lukt het me nu niet een BT-verbinding te maken met mijn GSP-muis (Emtac Crux).
Zag dat er meerdere mensen waren met dit probleem. Heeft iemand inmiddels een oplossing?
Ik heb zelf een adapt gps muis, ik heb deze moeten pairen daarna in tomtom 5 gekozen voor
Andere kabel-NMEA-GPS (ja, raar maar waar)
Baudsnelheid 9600
en dan com 5:

Misschien dat dit ook voor jou een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

THxZ0NE schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:52:
[...]

Dat is naatje, scroll eens naar boven naar mijn oplossing ;)
Gaat niet echt lekker met die verloopstukjes hè... Ik heb er ook 1, maar dan met een hoek, en een extra draadje. Nog geen problemen mee gehad, ik heb hem een maand geloof ik.
Afbeeldingslocatie: http://shop.brando.com.hk/image/headjackconverter_s.jpg
edit: zijn er meer mensen die HTTPMail gebruiken om hun hotmail binnen te halen en te versturen? Ik heb namelijk de trial versie gedownload, en het werkt nog steeds, ook geen aftel berichten oid...

[ Voor 29% gewijzigd door SaN op 08-06-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:53:
[...]

http://mob.e-messenger.net/mobile/

Deze werkt goed via pocket internet explorer.
Gaat van 2 mb af en werkt goed, alleen niet zo fijn als de officiele messenger natuurlijk 8)
Het moet dus NIET van die 2 mb afgaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
CLB schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:00:
[...]

Gaat het ook niet, foutje van die persoon

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

vacuumcleaner schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:26:
[...]

Gaat het ook niet, foutje van die persoon
Okee dankje! Dus gewoon Orange World gprs verbinding opstarten en die link invoeren?
(even kijken of dat ietsjes beter is dan http://wap.e-messenger.net)

Morgen komt m'n Brando Ultra Clear screenprotectortje

offtopic:
Ik kan vanaf gisteren de Orange klantenservice niet meer bereiken, krijg de hele tijd een 'bandjesstem' die zegt dat alle medewerkers bezig zijn, bij elkaar al 20 minuten gewacht in al die keren dat ik heb gebeld, maar ik krijg helemaal niemand te spreken :(

Bestaat er 'n mogelijkheid om normale sites (bijvoorbeeld deze) via wap te bekijken,
zodat het niet van je datalimiet afgaat?

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 08-06-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:00:
[...]

Oops bedoel gaat niet van 2 MB af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
CLB schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:57:
[...]

Okee dankje! Dus gewoon Orange World gprs verbinding opstarten en die link invoeren?
(even kijken of dat ietsjes beter is dan http://wap.e-messenger.net)

Morgen komt m'n Brando Ultra Clear screenprotectortje

offtopic:
Ik kan vanaf gisteren de Orange klantenservice niet meer bereiken, krijg de hele tijd een 'bandjesstem' die zegt dat alle medewerkers bezig zijn, bij elkaar al 20 minuten gewacht in al die keren dat ik heb gebeld, maar ik krijg helemaal niemand te spreken :(

Bestaat er 'n mogelijkheid om normale sites (bijvoorbeeld deze) via wap te bekijken,
zodat het niet van je datalimiet afgaat?
Verander je proxyserver van 80 naar 5080. (Zie ook het grote Orange World Topic)
Start vervolgens je Orange World verbinding en tik in pda.startpagina.nl en zie hier, een overvloed aan pda sites :) zonder dat dit van je datalimiet afgaat, althans, bij mij niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 08-06-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

vacuumcleaner schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:22:
[...]

Verander je proxyserver van 80 naar 5080. (Zie ook het grote Orange World Topic)
Start vervolgens je Orange World verbinding en tik in pda.startpagina.nl en zie hier, een overvloed aan pda sites :) zonder dat dit van je datalimiet afgaat, althans, bij mij niet ;)
Whiej klinkt super Vacuumcleaner! Ga ik zometeen is even raadplegen (en veranderen dan)
Krijg ik dan wel de gewone Orange World 'startpagina' nog steeds te zien?

EDIT: Vacuumcleaner you are the man! Thanks man!!! _/-\o_ _/-\o_

CLB's 'onderzoek' naar het ledje (op de SPV M500)
Constant oranje: als die aan de oplader hangt/ als die aan de linkkabel hangt
Knipperend oranje om de 5 seconden: als je een gemiste sms hebt en als de batterij bijna leeg is
Knipperend groen om de 30 seconden: als die gewoon aanstaat
Knipperend blauw om de 5 seconden: als je BT hebt geactiveerd op de PDA

Heb je bij gemiste oproep ook het ledje (oranje) knipperen?

[ Voor 95% gewijzigd door CLB op 08-06-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paultje3181 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:13:
oke, het probleem met wisbar 2 is opgelost... de versie die als current is werkt niet op de magician (die ondersteund geen phone namelijk) http://www.lakeridgesoftware.com/forum/viewtopic.php?t=2015 is de link voor de goede versie :D
welke versie heb je nou gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
2.0.1.30 dit is de laatste versie die er nu is en het werkt goed, alleen is het toestel wel een stuk slomer als het aanstaat... Maar nog steeds goed te werken hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
@Paultje3181: kwam je nou nog een x langs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t
Paultje3181 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:50:
2.0.1.30 dit is de laatste versie die er nu is en het werkt goed, alleen is het toestel wel een stuk slomer als het aanstaat... Maar nog steeds goed te werken hoor :D
thanx voor de snelle reply. Ik ben bezig met me telefoon volledig naar Mac om te zetten, dus ook Keyboard skin, GSplayer skin macos :p

ik heb ook de perfecte Macosx today plugin file gevonden waarop ook de Dock zit van Mac :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
Wat mij nog niet geheel duidelijk is, is het volgende:

Als ik mijn mda update met de "MA_DT_WWE_DutchRetail_11100_550_11100_Ship" update. Ben ik dan ook verlost van de t-mobile meuk? (eventueel door eerst de simpele methode te gebruiken om de t-mobile meuk eraf te halen).
Want ik neem aan dat de bovenstaande update alles verwijderd op mijn mda en zichzelf kaal installeert.(?)

:edit: stomme typo

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorRVL op 08-06-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorRVL schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:06:

Als ik mijn mda update met de "MA_DT_WWE_DutchRetail_11100_550_11100_Ship" update. Ben ik dan ook verlost van de t-mobile meuk? (eventueel door eerst de simpele methode te gebruiken om de t-mobile meuk eraf te halen).
Want ik neem aan dat de bovenstaande update alles verwijderd op mijn mda en zichzelf kaal installeert.(?)

Yep je bent van alles verwijdrt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 711
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05-2023

711

ben nu sinds 20/5 in het bezit van de spv m500.
op zich ben ik heel tevreden over dit apparaat. Alleen had ik laatst dat de batterij van mijn toestel helemaal leeg was. Het vreemde is dat ik 's avonds de batterij nog had opgeladen en hij 's ochtends dus helemaal niets meer deed, zelfs de backup batterij was leeg. Normaal gesproken moet volgens de handleiding de batterij nog 72 uur je gegevens bewaren. Dus ik snap niet hoe het kan dat ie helemaal leeg was (het kan zijn dat active sync nog wel in de achtergrond stond)). De volgende avond de batterij weer helemaal tot 100% geladen, goed gechecked dat er geen programmas in de achtergrond bleven draaien. Maar de volgende dag was ie weer bijna leeg (had nog lading voor 23 minuten).

Als ik hem nu oplaad tot 100% geeft ie direct na hem van de lader afhalen aan dat ik 4:45 op de batterij kan werken (telefoon in flight mode). ik kan me herinneren dat hij in het begin veel langer aangaf.

ik heb de volgende vragen voor jullie:
1. Hebben meer mensen dit probleem gehad met de battterij ?
2. wat voor tijd geeft hij bij jullie aan wanneer jullie hem 100% volladen en direct daarna van de lader afhalen ?

heb orange al gebeld en die zeggen dat ik hem 3 x 12 uur moet opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

RaptorRVL schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:06:

Als je na de installatie en het calibreren meteen softreset heb je inderdaad een kale installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:12
CLB schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:34:
[...]

Whiej klinkt super Vacuumcleaner! Ga ik zometeen is even raadplegen (en veranderen dan)

Knipperend oranje om de 5 seconden: als je een gemiste sms hebt en als de batterij bijna leeg is

klopt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Hey jonges,

Hoewel ik vrij nieuw ben in de Wereld der PDA's ( Heb zelf de Qtek S100 ) wist ik niet dat ik kon Internette op mijn pda terwijl ie gekoppeld zit aan mijn Usb Laader/data kabel 8)7.

Ach jah zo leer je weer iets :D.

Ik komt wel een beetje dom over ! }:O

Inette met GPRS gaat vrij snel vind ik, maar hoeveel kost dat nou ??...MSN'n bedoel ik.
Ik zit bij Vodafone, maar kon niet echt duidelijk vinden hoeveel kb ik nou binnen haal met bv, msn.

[ Voor 37% gewijzigd door Fusion_XT op 08-06-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Vandaag mijn eerste Today plugin geïnstalleerd, genaamd: DKToday (meer info) Hiermee kan je eenvoudig je belgedrag in de gaten houden en hoeveel je nog over hebt in je bundel voor deze maand...

Zijn er meer mensen die deze plugin gebruiken? Het is nu namelijk zo dat nadat ik hem heb geïnstalleerd het T-Mobile menu op mijn today zo'n 3 seconden later pas naar voren komt en wanneer ik de DKToday plugin niet gebruik wordt de T-Mobile menu direct getoont. Andere suggesties voor een soortgelijke plugin zijn natuurlijk ook van harte welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudloper schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:52:
Vandaag mijn eerste Today plugin geïnstalleerd, genaamd: DKToday (meer info) Hiermee kan je eenvoudig je belgedrag in de gaten houden en hoeveel je nog over hebt in je bundel voor deze maand...

Zijn er meer mensen die deze plugin gebruiken? Het is nu namelijk zo dat nadat ik hem heb geïnstalleerd het T-Mobile menu op mijn today zo'n 3 seconden later pas naar voren komt en wanneer ik de DKToday plugin niet gebruik wordt de T-Mobile menu direct getoont. Andere suggesties voor een soortgelijke plugin zijn natuurlijk ook van harte welkom...
Yep ik gebruik hem al heel mijn leven (22 jaar :-) ) Nee ja werkt perfect hier en wat is een tmobile menu ? screensjot ofzo want ik heb geen tmobile shit op m'n qtek s100 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Laatste edit: Het werkt, maar werkt niet icm GSplayer, en ik heb ook nog geen oplossing voor de contacts button. Nog even niet proberen zou ik zeggen, voor de avonturiers onder ons >:) ga je gang

OK, hier eindelijk de oplossing voor het "Bluetooth manager ---> Turn bluetooth on ---> ActiveSync ---> Tools ---> Connect via BT" probleem >:):

Met dit programmatje kan je doormiddel van 1 klik op een shortcut of een hardwarebutton bluetooth aanzetten, activesync starten en hem laten connecten met je pc. Download Buttonmax 2.10 (niet 2.0 die werkt niet met de mda) Maak een macro, en wijs die toe aan een shortcut of een hardware button, ik heb dubbelklik op kalender gedaan. De kalender functie blijft dan ook gewoon bestaan.

De macro maak je als volgt: In buttonmax klik je op de hardware button die je wilt gebruiken voor de macro (of je selecteert de shortcut die je wilt gebruiken). Dan selecteer je onder "Dbl. Click" {Macro}. Vervolgens klik je op het bandje naast het selectievakje. Dan druk je op record. Dan ga je naar programs (of in ieder geval de snelste manier waarop jij vanaf je mda ActiveSync kunt openen, in mijn geval een shortcut op mijn today scherm mbv Launcher) Dan druk je op je "voicerecord hardwarebutton" om het opnemen van de macro te starten. Open activesync, in activesync ga je naar Tools, Connect via BT. Daarna druk je weer op je "voicerecord hardwarebutton" om het opnemen van de macro te voltooien.

Het mooie van dit alles is dat als je de macro voor de eerste keer uitvoert het programmatje merkt dat er bluetooth voor nodig is. Hij vraagt je dan of hij het moet starten. Klik dan ja (en vink "vraag mij dit niet meer" oid. aan) ook als je de connectie verbreekt vraagt hij of hij bluetooth uit moet zetten om stroom te besparen klik weer op ja en vink het "vraag mij dit niet meer" vakje aan.

Het is allemaal een beetje onoverzichtelijk geworden zo, maar het is echt een peuleschilletje.

Het programmatje werkt perfect, alleen ben je in eerste instantie al je button mappings kwijt. Opzich geen probleem, je "remapped" ze gewoon in buttonmax, en er is niks aan de hand. Het vervelende is alleen dat je de contacts button als enige niet kunt "terugmappen" omdat hij niet in de lijst staat bij buttonmax. Als iemand anders er misschien ook even naar zou willen kijken... Het zou jammer zijn als het progje door dit kleine probleempje niet meer te gebruiken is.

[ Voor 210% gewijzigd door SaN op 09-06-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:34:
[...]

Kun je allemaal instellen bij:
Start---> Settings ---> Sounds & Notifications ---> Notifications
Dan bv Missed Calls opzoeken en uitvinken dat je ledje gaat knipperen ;)

COnstant groen ledje als je em in de lader hebt of active sync: batterij vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Woudloper schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:52:

Ik gebruik DkToday al vanaf de allereerste versie en ben er erg tevreden over. Het probleem met de Today plug-ins komt door de snelheid waarmee ze getoond en ververst worden na het installeren. Op de een of andere manier wil DKToday altijd op de bovenste plek staan, als je daar een andere today plug-in neerzet geeft dat problemen en komen ze door elkaar heen te staan. Om dit op te lossen kun je het beste zorgen dat er een aantal niet aangevinkte today plug-ins tussen DK Today en je wel gebruikte plug-ins staan. Er geldt trouwens zowiezo: hoe meer plug-ins, hoe langer het duurt voor ze veverst en geladen worden. Kan dus idd ff een paar sec duren.

De volgorde van de plugins kun je aanpassen in start-settings-today-items.

@Fusion_XT: met GPRS monitor van SPB ( bij de Compacts op de CD meegeleverd) kun je kijken hoeveel kb's je gebruikt met GPRS en ook mbv je ingevoerde kosten plan gelijk laten bereken wat het je kost. Dan heb je ook een indicatie hoveel MSN je ongeveer kost, ligt natuurlijk ook aan hoe vaak en hoe lang je berichten zijn die je via MSN stuurt.

[ Voor 11% gewijzigd door koksie op 09-06-2005 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:24:
Yep ik gebruik hem al heel mijn leven (22 jaar :-) ) Nee ja werkt perfect hier en wat is een tmobile menu ? screensjot ofzo want ik heb geen tmobile shit op m'n qtek s100 :-)
Vraag: Als je mij kan vertellen hoe ik een screenshot kan maken op mijn MDA (want ik kan namelijk geen: 'print screen' vinden).

Overigens lijkt het antwoord van koksie wel te vertellen waarom de DKToday plugin zich soms zo raar lijkt te gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee waar ik een gps receiver kan kopen? Ik bedoel dan niet in een internetshop, maar gewoon een landelijke winkel. Het liefst in Den Haag. Mycom heeft bijvoorbeeld niet van die dingen (had ik wel verwacht). Via mediamarkt ofzo kan ik ook niks vinden. Iemand een sugestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bespaar ik energieverbruik?

Ik heb mijn MDA nu ongeveer een week en moet hem bijna elke dag opladen. Ik krijg dan dat bericht dat mijn batterij bijna op is (naast start knop verschijnt een icoontje)

Ik laad mijn batterij altijd tot de volle 100% op. Ik heb bluetooth uitstaan en het enige wat ik doe is muziek luisteren en beetje mmsen en smsen en bellen. Ik hoorde dat hij minstens 3 dagen mee moet gaan op een volle batterij (volle 100%)

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

good luck!
Gisteren deze tutorial gevolgd voor een Big Storage ROM: http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=416.0 en het werkt perfect!

MDA Compact is supersnel, op zich logisch want er is veel meer werkgeheugen vrij, en geen meldingen en vastlopers meer omdat er bijv. maar 4 mb geheugen vrij is :D

Bedankt allemaal voor het wijzen op deze mogelijkheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:13:
Hoe bespaar ik energieverbruik?

Ik heb mijn MDA nu ongeveer een week en moet hem bijna elke dag opladen. Ik krijg dan dat bericht dat mijn batterij bijna op is (naast start knop verschijnt een icoontje)

Ik laad mijn batterij altijd tot de volle 100% op. Ik heb bluetooth uitstaan en het enige wat ik doe is muziek luisteren en beetje mmsen en smsen en bellen. Ik hoorde dat hij minstens 3 dagen mee moet gaan op een volle batterij (volle 100%)

Wie weet raad?
Je backlight minder fel zetten. Ook kan je hem na 3 minuten "uit" laten gaan. Hiervoor moet je op het onderste balkje tappen dan naar advanced en daar kan je dat instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat stond al ingesteld

On battery power 3 minutes
On external power 5 minutes

Wat is bovendien het verschil tussen deze twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:01:
dat stond al ingesteld

Battery power is de tijd waarna hij uitschakelt als ie de accu gebruikt.
External power is de tijd waarna hij uitschakelt als ie aan de oplader ligt.
Ik doe zelf ruim 2 dagen met 1 keer opladen, maar ik ben er momenteel dan ook niet zo veel mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:01:
dat stond al ingesteld

On battery power 3 minutes -> Wanneer je MDA niet aan het opladen is (netstroom of USB) dan gaat hij na 3 minuten uit/standby

On external power 5 minutes -> Wanneer je MDA niet aan het opladen is (netstroom of USB) dan gaat hij na 5 minuten uit/standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Is de MDA Compact met WIFI en snellere processor al beschikbaar of is dat plan niet door gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:47:
Is de MDA Compact met WIFI en snellere processor al beschikbaar of is dat plan niet door gegaan?
In de toekomst misschien maar dat duurt minimaal nog 6 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:43:
Laatste edit: Het werkt, maar werkt niet icm GSplayer, en ik heb ook nog geen oplossing voor de contacts button. Nog even niet proberen zou ik zeggen, voor de avonturiers onder ons >:) ga je gang

OK, hier eindelijk de oplossing voor het "Bluetooth manager ---> Turn bluetooth on ---> ActiveSync ---> Tools ---> Connect via BT" probleem >:):

Met dit programmatje kan je doormiddel van 1 klik op een shortcut of een hardwarebutton bluetooth aanzetten, activesync starten en hem laten connecten met je pc. Download Buttonmax 2.10 (niet 2.0 die werkt niet met de mda) Maak een macro, en wijs die toe aan een shortcut of een hardware button, ik heb dubbelklik op kalender gedaan. De kalender functie blijft dan ook gewoon bestaan.

De macro maak je als volgt: In buttonmax klik je op de hardware button die je wilt gebruiken voor de macro (of je selecteert de shortcut die je wilt gebruiken). Dan selecteer je onder "Dbl. Click" {Macro}. Vervolgens klik je op het bandje naast het selectievakje. Dan druk je op record. Dan ga je naar programs (of in ieder geval de snelste manier waarop jij vanaf je mda ActiveSync kunt openen, in mijn geval een shortcut op mijn today scherm mbv Launcher) Dan druk je op je "voicerecord hardwarebutton" om het opnemen van de macro te starten. Open activesync, in activesync ga je naar Tools, Connect via BT. Daarna druk je weer op je "voicerecord hardwarebutton" om het opnemen van de macro te voltooien.

Het mooie van dit alles is dat als je de macro voor de eerste keer uitvoert het programmatje merkt dat er bluetooth voor nodig is. Hij vraagt je dan of hij het moet starten. Klik dan ja (en vink "vraag mij dit niet meer" oid. aan) ook als je de connectie verbreekt vraagt hij of hij bluetooth uit moet zetten om stroom te besparen klik weer op ja en vink het "vraag mij dit niet meer" vakje aan.

Het is allemaal een beetje onoverzichtelijk geworden zo, maar het is echt een peuleschilletje.

Het programmatje werkt perfect, alleen ben je in eerste instantie al je button mappings kwijt. Opzich geen probleem, je "remapped" ze gewoon in buttonmax, en er is niks aan de hand. Het vervelende is alleen dat je de contacts button als enige niet kunt "terugmappen" omdat hij niet in de lijst staat bij buttonmax. Als iemand anders er misschien ook even naar zou willen kijken... Het zou jammer zijn als het progje door dit kleine probleempje niet meer te gebruiken is.
Misschien kan je de registry nog wel aanpassen. Standaard staat deze volgens mij bij /hklm/software/microsoft/shell/keys. Bij mij staat contacts onder key 40C2.
Laat even weten of dit werkt, dan ga ik Buttonmax ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:25:
[...]

Misschien kan je de registry nog wel aanpassen. Standaard staat deze volgens mij bij /hklm/software/microsoft/shell/keys. Bij mij staat contacts onder key 40C2.
Laat even weten of dit werkt, dan ga ik Buttonmax ook gebruiken.
We zijn nu even ver, ik heb gisteren meteen Buttonmax verwijderd nadat ik merkte dat het niet werkt met GSplayer, ik gebruik dat programma zo vaak dat ik geen zin heb om er erg lang mee te zitten prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb net de Sony Ericsson headset binnengekregen, (ik had er 1 gevonden op ebay) en ik kan iedereen aanraden om er ook ff naar opzoek te gaan. Super geluid, microfoontje zit op precies de goede hoogte... _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door SaN op 09-06-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb net m'n Brando Screen Protector binnengekregen, maar die was beschadigd })
(ik had 'm via gpsplaza.nl) Ff gebeld en ik moest 'm weer opsturen :'(
Ik heb gewoon 'n nieuwe besteld en bij opmerkingen geschreven:
ontvangen, beschadigd, contact opgenomen, zou me nieuwe worden gestuurd.

We zien 't wel. Anders maar weer 11 euro lichter :P

op www.leukbellen.nl/OrangeWorld\ staat een 'walkthrough' van hoe je ervoor kunt zorgen dat je normale internetsites kunt bekijken zonder dat het van je Orange databundel afgaat.

Alleen omdat er al allerlei Orange-instellingen in m'n SPV staan, moet ik ze dus editten.
Maar wat moet ik nou waar editten? In die walktrough staat in plaatje 4 dat je de bovenste "connect to internet" moet gaan instellen. Dus daar moet je Orange World van maken. Maar bij mij staat in de instellingen die ik al heb dat hij daar juist verbinding maakt via Internet Acces. En bij de onderste optie "connect to private network" staat juist Orange World?
Moet ik de bovenste veranderen in de instellingen die op die site staan en de onderste verbinding (van plaatje 4 bedoel ik dan) een andere naam geven, of verwijderen (hoe doe ik dat) of kan ik die ook gewoon Orange World laten heten?
Want nu heb ik in de instellingen die je kunt doen (van plaatje 4) dus allebei Orange World staan?

Als je op pda.startpagina.nl bent kun je radio 538 laten streamen. Alleen hij speelt niks af in Mediaplayer (daar gaatie namelijk naartoe) Weet iemand, wat je hier aan kunt doen. Lijkt me wel kick radio :)

[ Voor 75% gewijzigd door CLB op 09-06-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:25:
Ik heb net m'n Brando Screen Protector binnengekregen, maar die was beschadigd })
(ik had 'm via gpsplaza.nl) Ff gebeld en ik moest 'm weer opsturen :'(
Ik heb gewoon 'n nieuwe besteld en bij opmerkingen geschreven:
ontvangen, beschadigd, contact opgenomen, zou me nieuwe worden gestuurd.

We zien 't wel. Anders maar weer 11 euro lichter :P
hehe gierige Nederlanders, je had hem bij Brando (hongkong) moeten bestellen. Mijn screenprotector was eerst te groot. Ik heb ze toen een mailtje gestuurd, ik kreeg meteen een mailtje terug met: We sent. paar dagen later lag er een nieuwe op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:28:
[...]
hehe gierige Nederlanders, je had hem bij Brando (hongkong) moeten bestellen. Mijn screenprotector was eerst te groot. Ik heb ze toen een mailtje gestuurd, ik kreeg meteen een mailtje terug met: We sent. paar dagen later lag er een nieuwe op de mat.
Gierig? Bij Brando is die nog 40 cent goedkoper ook joh >:)
Maar CLB had geen creditcard dus kon niet bij Brando bestellen :*)

Had jij trouwens Ultra Clear? En hoe heb je 'm er goed opgekregen.
Leek mij nogal moeilijk, want er zit altijd wel iets van 'n stofje of 'n vingerafdruk of 'n veegje :r

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 09-06-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:36:
[...]

Gierig? Bij Brando is die nog 40 cent goedkoper ook joh >:)
Maar CLB had geen creditcard dus kon niet bij Brando bestellen :*)

Had jij trouwens Ultra Clear? En hoe heb je 'm er goed opgekregen.
Leek mij nogal moeilijk, want er zit altijd wel iets van 'n stofje of 'n vingerafdruk of 'n veegje :r
Ik heb de Ultra Clear. Ik heb hem er 3 keer op moeten doen. (1e keer was hij te groot. 2e keer goed, derde keer na het terugbrengen vd MDA naar reparatie, en het vergeten van de screenprotector) Ik moet zeggen dat het wel even pielen is, en dat het belangerijk is dat je hem er zo snel mogelijk op krijgt ivm de statische werking van het plastic en stofjes. De methode die zij geven is heel goed, als dat alleen niet in 1 keer lukt zal je wat anders moeten verzinnen omdat het beschermende plasticje er dan vanaf is. Ik kreeg hem er de eerste keer nooit goed op. Ik heb hem er toen afgehaald met een plakbandje overdwars. daarmee kan je hem er dan ook weer recht op leggen zonder dat er vingerafdrukken aan de "plakkant" van de protector komen. Ik heb het nooit in de douche gedaan, omdat ik dat pas later las, lijkt me wel een goede methode, wij hebben alleen geen tafel in de badkamer :D. Suc6!

edit: met gierige nederlanders bedoelde ik de winkel waar jij hem gekocht hebt (dat ze je niet gewoon ff een nieuwe sturen)

[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 09-06-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:45:
[...]

edit: met gierige nederlanders bedoelde ik de winkel waar jij hem gekocht hebt (dat ze je niet gewoon ff een nieuwe sturen)
Ja idd, maarja anders zou ik er mischien wel eentje door kunnen verkopen begrijp je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:17:
[...]

Gisteren deze tutorial gevolgd voor een Big Storage ROM: http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=416.0 en het werkt perfect!

MDA Compact is supersnel, op zich logisch want er is veel meer werkgeheugen vrij, en geen meldingen en vastlopers meer omdat er bijv. maar 4 mb geheugen vrij is :D

Bedankt allemaal voor het wijzen op deze mogelijkheid ;)
Ik dank u :P. Ik heb vanaf nu, donderdag 09-06-'05 om 16:00 een nieuwe HowTo online gegooid! Nu is 't proces een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Misschien loze opmerking: gaat over Windows Media Player / Betaplayer
Als je muziek wilt luisteren als die in je broekzak zit, druk je tijdens het spelen gewoon op het rode telefoonhoorntje en je komt in je today scherm terwijl hij gewoon blijft spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:38:
Misschien loze opmerking: gaat over Windows Media Player / Betaplayer
Als je muziek wilt luisteren als die in je broekzak zit, druk je tijdens het spelen gewoon op het rode telefoonhoorntje en je komt in je today scherm terwijl hij gewoon blijft spelen.
Luister je muziek met betaplayer? Je moet GSPlayer is proberen, zijn ook leuke (winamp oa.) skins voor. Je kan daar ook een hardware button toewijzen aan screenoff. dan kan je hem dus gewoon in je broekzak stoppen. Ik heb hem op voicerecord staan omdat ik dat toch nooit gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:12:
Ik heb net de Sony Ericsson headset binnengekregen, (ik had er 1 gevonden op ebay) en ik kan iedereen aanraden om er ook ff naar opzoek te gaan. Super geluid, microfoontje zit op precies de goede hoogte... _/-\o_
Hey wil je vertellen welk type je hebt gekocht? ik zit ook te denken om SE doppen te kopen maar ik wil wel de goeie versie kopen :), past het plugje ook goed? als ik mijn nokia headset in me MDA stop dat doet hij het niet hoewel het bijde 2.5 mm plugs zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:58:
[...]
Luister je muziek met betaplayer? Je moet GSPlayer is proberen, zijn ook leuke (winamp oa.) skins voor. Je kan daar ook een hardware button toewijzen aan screenoff. dan kan je hem dus gewoon in je broekzak stoppen. Ik heb hem op voicerecord staan omdat ik dat toch nooit gebruik.
Oke ga ik is proberen. Eerst alerlei spellen installeren dan pas overige software :P
-Wordt bij jullie ook de achterkant van de SPV ook onwijs warm als die aan het opladen is?
-Hoe krijg ik m'n Nederlandse Total Commander terug, hij staat nu in 't Engels?
-En de klok in de SPV is volgens mij ook maar vaag. Ik zet 'm gelijk met teleteksttijd en na een dat scheelt het al 'n paar minuten is dat bij jullie ook zo?

Mini-kickje omdat ik het zeker wil weten en niet opeens 600 euro wil betalen voor data-verkeer
op www.leukbellen.nl/OrangeWorld\ staat een 'walkthrough' van hoe je ervoor kunt zorgen dat je normale internetsites kunt bekijken zonder dat het van je Orange databundel afgaat.

Alleen omdat er al allerlei Orange-instellingen in m'n SPV staan, moet ik ze dus editten.
Maar wat moet ik nou waar editten? In die walktrough staat in plaatje 4 dat je de bovenste "connect to internet" moet gaan instellen. Dus daar moet je Orange World van maken. Maar bij mij staat in de instellingen die ik al heb dat hij daar juist verbinding maakt via Internet Acces. En bij de onderste optie "connect to private network" staat juist Orange World?
Moet ik de bovenste veranderen in de instellingen die op die site staan en de onderste verbinding (van plaatje 4 bedoel ik dan) een andere naam geven, of verwijderen (hoe doe ik dat) of kan ik die ook gewoon Orange World laten heten?
Want nu heb ik in de instellingen die je kunt doen (van plaatje 4) dus allebei Orange World staan?

Als je op pda.startpagina.nl bent kun je radio 538 laten streamen. Alleen hij speelt niks af in Mediaplayer (daar gaatie namelijk naartoe) Weet iemand, wat je hier aan kunt doen. Lijkt me wel kick radio

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 09-06-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi weet iemand hoe het komt dat wanneer ik mijn MDA in de auto aan de lader hangt, hij spontaan gaat soft-reseten? Erg vervelend, heb de MDA al 6 maanden dus kan wel zeggen dat ik één van de pioniers ben van de MDA-Compact en volgt dit topic al vanaf deel 1.

Dus als ik de auto instap en ik zet 'm in de houder en dan plug ik de lader in de MDA, dan gaat er een rooie LED branden en gaat ie uit en moet ik met mijn stylus in het gaatje om te reseten. VET VAAG!!! Iemand anders hier ook last van? En wat moet ik doen om het te verhelpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50
Ik heb er vandaag eindelijk is een gekocht: i-Mate Jam maar heb nu al de neiging om hem KAPOT TE SMIJTEN TEGEN DE MUUR!!!
Welke onverlaat heeft in fucksnaam "Align Screen" verzonnen en zo ja waar woont ie?
Lukt mij maar niet om verder dan dat te komen; de eerste x heb ik zeker 40x op mijn scherm getapt voordat ik er doorheen kwam maar nu ik hem gereset heb lukt het me gewoon niet meer.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
CLB schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:41:
[...]

Oke ga ik is proberen. Eerst alerlei spellen installeren dan pas overige software :P
-Wordt bij jullie ook de achterkant van de SPV ook onwijs warm als die aan het opladen is?
-Hoe krijg ik m'n Nederlandse Total Commander terug, hij staat nu in 't Engels?
-En de klok in de SPV is volgens mij ook maar vaag. Ik zet 'm gelijk met teleteksttijd en na een dat scheelt het al 'n paar minuten is dat bij jullie ook zo?

Mini-kickje omdat ik het zeker wil weten en niet opeens 600 euro wil betalen voor data-verkeer

Als je op pda.startpagina.nl bent kun je radio 538 laten streamen. Alleen hij speelt niks af in Mediaplayer (daar gaatie namelijk naartoe) Weet iemand, wat je hier aan kunt doen. Lijkt me wel kick radio
Ik weet niet precies wat er allemaal op de SPV al voor geinstalleerd staat.

Maar op het vierde plaatje selecteer je geen profiel, maar klik je op nieuw (ga uit van dit plaatje http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/3.jpg). De naam die je dan opgeeft maakt niet uit, deze is voor eigen herkenning. Ik heb dus gekozen voor Orange World, als jij daar "CLB Gratis GPRS" wilt hebben staan kan dat ook >:) (heb het hier over de My ISP Name). De naam die je invult bij "Enter a name for the connection" maakt het ook niet uit wat je invult. Deze is ook puur eigen herkenning!

De instellingen die belangrijk zijn:
Cellular Line (GPRS)
APN: wap
Met deze twee opties zijn de kans dat je kosten krijgt al minimaal. Ik heb ook behoorlijk wat lopen rommelen voordat het werkte, maar met deze 2 basis instellingen heb ik nooit kosten gezien.

Verder zijn de proxy instellingen van belang. Deze zijn belangrijk omdat je anders geen informatie kan ontvangen en verzenden.

Voor Orange World, moet je wel Orange World geactiveerd hebben (bellen met 1200)!
Je kan vrij simpel zien of je op Orange World zit door te gaan naar: http://wapkiosk.orange.nl/gprsusage/ (deze valt alleen via Orange World, en geeft je GPRS gebruik weer van Orange Internet).

Luisteren naar Radio538 via Orange World gaat niet! Dit kan wel via Orange Internet (met de nodige haperingen). De reden staat hier: http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=476.0.

Mocht je er niet uitkomen of nog meer vragen hebben, voeg me dan toe aan MSN Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:08:
Ik heb er vandaag eindelijk is een gekocht: i-Mate Jam maar heb nu al de neiging om hem KAPOT TE SMIJTEN TEGEN DE MUUR!!!
Welke onverlaat heeft in fucksnaam "Align Screen" verzonnen en zo ja waar woont ie?
Lukt mij maar niet om verder dan dat te komen; de eerste x heb ik zeker 40x op mijn scherm getapt voordat ik er doorheen kwam maar nu ik hem gereset heb lukt het me gewoon niet meer.
Nog eens hard resetten : power knopje + reset gaatje een seconde indrukken. Maybe lukt het nu .

*edit : dit kun je enkel en alleen doen als je hem nog niet tegen de muur gesmeten hebt. Is dit het geval, dan kun je je best met je toestel bij de hand naar de post lopen, alles in één paktje stoppen en versturen naar screwiss. Liefst met alle accesoires erbij.

Dank

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Ballebek schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:08:
Dat "Align Screen" is op zekere hoogte zeker wel belangrijk. Het scherm zelf heeft geen druksensors, daar is een aparte laag voor.

De besturing moet dus weten hoe deze 2 lagen op elkaar afgesteld staan. Loop je dit niet zorgvuldig door de eerste keer (en na iedere hard-reset) dan kan het goed zijn dat jouw "taps" op het scherm op hele andere plaatsen plaatsvinden waar je het verwacht!

De "Align Screen" is opzich vrij simpel, je krijgt vijf keer een + teken. In iedere hoek een (niet scherm in de hoek) en aan het begin in het midden. Het plusje heeft een wit puntje in het midden, daar moet je zo dicht mogelijk in de buurd tappen met je pennetje.

Mocht die daar niet goed op reageren moet je terug gaan met het apparaat!

[ Voor 4% gewijzigd door adewidt op 09-06-2005 19:22 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.